PDA

Volledige versie bekijken : Kerstwensen 2015 en Happy 2016

Jansen
21 december 2015, 21:24
Ik wil alle beren die met het forum iets te maken hebben als lezer of als schrijver hele fijne feestdagen wensen en een gezond 2016 alvast.
Natuurlijk ook de beren die ik persoonlijk mee maak in de clubs hoop ik gezond in hun berenvel weer te mogen ontmoeten in 2016.
Ook Willem2,de moderators en andere mensen die zich hebben ingezet zoals Ace2,Badslippers,Bosco,Sphinx en andere die wat voor het forum betekenen mogen ook in de winterzon worden gezet.
Zelf hoop ik ook nog te kunnen genieten van alle mooie dames waar voor we dan ook komen.
:beerchug::cheers:

Bluebear
21 december 2015, 21:51
Ook namens mij voor iedereen een prettig kerstfeest en een gezond en gelukkig 2016 toegewenst met veel clubbezoeken uiteraard. :cool: :festeer::prost:

13491

Nedlovefkk
21 december 2015, 21:56
Fijne feestdagen en een leuke (en voor sommige een geile) jaarwisseling!

Geniet van al het voeier wa ge in oewe muil douwt de kommende daaag.!!!

Stiffmaster
22 december 2015, 15:25
13494
Ik wens alle ijsberen en hertjes in welke vorm dan ook,
fantastische feestdagen en een voorspoedig,
maar vooral heet 2016 toe :smile2:

sofaking
22 december 2015, 16:35
Lullen verwelken,
Erecties vergaan,
Maar onze clubjes
blijv'n altijd bestaan.

https://wrscomsg.files.wordpress.com/2014/12/happy-birthday-inuka-pic-2.jpg

Prettige feesten en een sexy nieuw jaar.

Flurkman
22 december 2015, 16:42
Aan eenieder een jaartje ZONDER hart(s)problemen toegewenst...

Badslippers
23 december 2015, 10:15
Is niet zo mijn ding om iedereen gelukkig nieuwjaar te wensen. Maar omdat ik weet dat sommige ijsberen behoorlijk sukkelen met hun gezondheid en zich afvragen of ze het volgend jaar volledig zullen halen maak ik daar nu graag een uitzondering voor.
Uiteindelijk blijft gezondheid het hoogste goed. Helaas kom je daar pas vaak achter als je daarmee keihard geconfronteerd wordt. Zonder persoonlijk te worden, want de ijsbe(e)r(en) op wie dit van toepassing is weten dat wel, wens ik echt het allerbeste en hoop ze ook het nieuwe jaar te zien. Ik wens ze bijzonder veel sterkte en kracht. Hou je taai en geniet van de momenten dat het goed gaat.

Willem2
23 december 2015, 11:22
https://www.ijsberenforum.com/forum/img/ijsberenforum/kerst_ijsbeer.JPG

Prettige Feestdagen
en alvast een heel gezond en gelukkig 2016
wens ik alle ijsberen

Willem

Johan35
23 december 2015, 12:01
Hierbij wens ik iedereen een gezond, goed en vrolijk 2016 toe.

Dat we mogen genieten en groeien van al het moois dat we bespreken in dit forum.

Johan

The Joker
23 december 2015, 20:57
Happy X-Mas dirty perverts!

13504

Goedemorgenallemaal
23 december 2015, 21:56
Fijne feestdagen allemaal...

Ik dacht ik hou het eens simpel.
:festeer:

Strijker
23 december 2015, 22:37
Zo, de boom staat weer.
Allemaal fijne feestdagen en een gelukkig, gezond en vreedzaam 2016.

13505

Ace2
24 december 2015, 23:35
13518

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?33108-De-Stripboekenverzameling-van-Ace2&p=459865#post459865

bergm550
25 december 2015, 06:45
Happy Christmas allemaal. Ik stond vanmorgen op en rende naar het raam, kut, geen sneeuw. Jammer. Ik weet nog een paar jaar geleden dat de B221 richting de Heidweg er ongeveer zo uitzag. Na de sauna stonden we naakt in de tuin van GT met de sneeuw tot aan onze knieën. Wat waren dat tijden.

https://www.youtube.com/watch?v=DDt3u2Ev1cI

Ik ben al helemaal in de Kerststemming, ondanks dat ik deze week snotverkouden ben geworden. Maar het mag de pret niet drukken. Het is de gezelligste tijd van het jaar. Jammer dat het altijd weer zo snel voorbij gaat.

https://www.youtube.com/watch?v=E8gmARGvPlI

pret
25 december 2015, 09:20
13527

yylover
25 december 2015, 10:56
Uiteraard wens ik alle ijsberen fijne feestdagen toe.
Maar ik wens dat toch ook aan alle (voornamelijk Roemeense) dames, die mij dit jaar zoveel plezier hebben opgeleverd.

Sarbatori fericite

Mara, Michaela, Annie, Elvira, Simona, Yolanda....enz...enz...

lekkersfan
25 december 2015, 11:23
Gelukkig nieuw jaar voor iedereen, maar ik zal blij zijn als deze saaie eerste kerstdag voorbij is, morgen lekker naar Golden time, vandaag helaas saaie familieverplichtingen...

pret
27 december 2015, 08:40
Herewith in advane I wish all ladies and polar bears a Happy Year ending and firstly a healthy, happy and especially a horny New Year.

13556

Goedemorgenallemaal
1 januari 2016, 00:33
Zozozo, ik zie dat ik de eerste met
neukbaar 2016
ben

GrandCru
1 januari 2016, 10:03
Ik sluit me graag aan bij alle bovenstaande wensen en wens jullie een gezond, gelukkig en geil 2016 toe! Geniet!

Patjax
1 januari 2016, 11:19
Ik wens iedereen een super 2016 toe en dat alle wensen en doelen mogen uitkomen in de beste gezondheid.

jansenroy
1 januari 2016, 12:04
Gelukkig nieuwjaar allemaal en alles wat wenselijk is. Dat het ons, de SC's en de DVP allen goed mag gaan in 2016.

Big30
1 januari 2016, 12:39
De beste wensen aan alle IJsberen, dat het een gelukkig en gezond nieuwjaar mag worden waar al je dromen en wensen mogen uitkomen!
Voor jou, maar ook voor allen die je dierbaar zijn.

Bovenal sluit ik me aan bij de wens van o.a. Badslippers, om vooral die IJsberen die met hun gezondheid wat sukkelen veel kracht, sterkte en wijsheid toe te wensen zodat je nog lang en veel kunt genieten van al het moois wat het leven inhoudt.

Dalton
1 januari 2016, 13:40
Het zijn allemaal leuke verhaaltjes en het plaatje van STIFFMASTER springt er goed uit ,maar in welke club zitten deze dames of komen ze in de hernieuwde FUNGARDEN dan schrijf ik me hierbij meteen in voor de tombola.
Maar waar het om gaat is dat ik jullie allemaal een fabelhaft nieuwjaar toewenst en dat WILLEM2 met zijn moderatoren(HELLS-ANGELS) die idere keer weer hier dat forum netjes houden op hun jankende crossmobielen,soms word ik 's nachts wakker van dat geknetter en moet even kijken of er weer iets is gebeurd op dit prachtige forum.
Je weet maar nooit wat die SFL in de SINAI-WOESTIJN en die ijsbeer met al dat lopen is overkomen in THAILAND,wel jammer dat PP de verhalen in BRAZILIE en CUBA niet meer verteld.
Ik heb gehoord dat hij in CUBA tegenwoordig oldtimers aan het opknappen is in plaats van de schooljeugd met zijn enorme pik vooruit te duwen.
BADSLIPPERS is onze reddende engel in nood waar we met al onze klachten kunnen zeuren maar vooral ijsberen die het verschil in de echte wereld en fantasie helemaal niet meer bemerken.
Willen de ijsberen die graag een jurkje in de club dragen ipv een badjas zich melden bij PATER JANSEN,momenteel heeft hij een geweldige opruiming georganiseerd van al zijn oude modellen omdat het nieuwe jaar is begonnen met de nieuwe modellen en hij die oudjes toch ook kwijt moet.
ACE die kan rustig doorgaan met zijn plaatjes van die donker getinte mensen met grote kutten en geweldige lullen.
Het lijkt soms of PP model heeft gestaan voor de mannelijke afbeeldingen.
Maar de klap op de vuurpijl van het nieuwe jaar is toch dat de dvp's allemaal vol verwachting op JOZEF met zijn zak vol verrassingen zitten te wachten en vooral die chocolaatjes waar het kwijl je bij uit de bek loopt,alleen de dvp's met zwarte korte haren die willen graag zijn toverstaf in hun grotjes voelen want dan voelen ze zich weer helemaal als de EVA'S in het paradijs.

mechelen
1 januari 2016, 14:18
Aan alle wandelaars, ijsberen en rakkers alsook aan alle dames :

Gelukkig nieuwjaar!

felrops
1 januari 2016, 20:54
Aan alle ijsberen een fijn en gezond 2016, met vele leuke momenten in de clubs.

Mistralwind
1 januari 2016, 21:41
HAPPY NEW YEAR en veel clubplezier in 2016 !!

VAZKOR
2 januari 2016, 12:24
Aan alle ijsberen een geweldig clubjaar 2016 gewenst! :)

13723

satanic surfer
2 januari 2016, 13:02
Ook uw afgezant vanuit de hel wenst alle ijsberen een gezond en vruchtbaar 2016 en ter uitbreiding vooral de ijsberen die op 31/12/2015 in een club rondhingen een jaarsverloop dat ervoor zorgt dat dat hen niet overkomt op 31/12/2016...Dat zou getuigen van een fijn "club"-jaar...

Keesbe
4 januari 2016, 16:42
De beste wensen iedereen!