PDA

Volledige versie bekijken : Chantal (Braziliaanse)

Patjax
23 december 2015, 16:22
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/brazil.gif

Chantal (Braziliaanse)
Leeftijd:35 jaarTaal:Nederland (goed)
Haarkleur:RoodbruinHaarlengte:Halflang
Lengte:1.60 m - 1.65 mPostuur:Normaal
Tatoeage:NeeLichaamsdeel:
Piercing:NeeLichaamsdeel:
Cup-maat:BSiliconen:Nee
Kleur ogen:OnbekendHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/5sterren.jpg

Prijs:100 euroTijdsduur:60 minuten
Service:NMC, PZC, Deepthroat, Eierlecken, GFE, Beffen, Aftrekken
Extra info:Naar eigen zeggen voor alles in behalve tongzoenen en anaal

Patjax
23 december 2015, 16:26
Het was even wennen om een Braziliaanse Nederlands te horen praten tijdens de sex. Mooie Latina milf met een superzachte huid.

Onderstaande komt uit mijn clubverslag.

Na een minuut of tien kreeg ik gezelschap van Chantal, een 35 jarige Braziliaanse die al 15 jaar in Nederland woont en naar eigen zeggen 1 à 2 keer per maand van vrijdag t/m zondag in YY te vinden is. Er ontstaat een leuk gesprek en dit is duidelijk een dame die wel weet hoe het hoort. Op de vraag hoe het mij tot nu toe bevalt in YY, antwoord ik dat de manier van benadering niet mijn ding is. Vertel haar hoe het in Villa Marisol er aan toe gaat en dit mij meer bevalt. Veel relaxter. Ze woont in Arnhem en heeft er wel eens van gehoord en vraagt mij of dit een optie voor haar zou zijn aangezien dit dichter bij huis is voor haar. Kijken kan nooit kwaad. Inmiddels is de zin bij mij weer teruggekeerd en zeg haar dat ik een sigaretje ga roken en dat we dan naar de kamer gaan. Ze gaat voor de sleutel, maar we moeten even wachten omdat er geen rokerskamer vrij is. Heel attent van haar gezien het feit dat ze zelf niet rookt. Op de kamer beginnen we met knuffelen en haar handje verdwijnt al snel naar beneden en ze vraagt of ik haar wil beffen. Ze wordt goed nat en langzaam begint ze licht te schokken. Ze draait zich om en begint lekker gevoelvol te pijpen. Na een minuut of 15 pijpen werd het rubbertje gemonteerd en kwam ze in cowgirl op me. Ze heeft een ietwat vreemde variant waarbij ze met haar benen languit tussen mijn benen heen en weer gaat. Haar omgedraaid en in missio verdergegaan, waarop zij weer mij omdraaide en in cowgirl verder ging. Nogmaals omgedraaid en net binnen het uur het rubbertje volgespoten. Beiden redelijk uitgeput en voldaan na dit onderonsje. Afgerekend bij de lockers en haar een fooi gegeven