PDA

Volledige versie bekijken : Yasmine (Turkse)

Champollion
28 december 2015, 11:51
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/Turkey.gif

Yasmine (Turkse)
Leeftijd:35 jaarTaal:Duits (goed)
Haarkleur:DonkerbruinHaarlengte:Kort
Lengte:1.60 m - 1.65 mPostuur:Slank
Tatoeage:OnbekendLichaamsdeel:
Piercing:OnbekendLichaamsdeel:
Cup-maat:BSiliconen:Nee
Kleur ogen:BlauwHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/5sterren.jpg

Prijs:40 euroTijdsduur:30 minuten
Service:NMC, PZC, Eierlecken, Tongzoenen, Zoenen
Extra info:ze heeft gedurende twee jaren in Penelope gewerkt. Nu aanwezig in Ratingen sinds een paar weken. Haar service : perfekt wat mij betreft (tz, eierlecken). Herhaling zeker.

satanic surfer
28 december 2015, 12:05
Oui, on peut confirmer: 6 ans au Penelope...

phoenix
3 januari 2016, 11:20
behalve de turkse Jasmin, zeer slank, met een kontje...daar werd mijn piemel belachelijk hard van, ze had een paar tequila genomen, en dat arme mens dronk eigenlijk zelden of niet..., ze kwam bij me zitten en de kinoruimte en ik bracht haar ene glaasje water..daar knapte ze wat van op, maar de geiligheid was daar niet minder op geworden, i n de bar had ik eene man haar ijverig zien strelen en aaien en zelfs gepoogd zijn lul naturel achteren staand, in haar kutje te friemelen, maar dat ging haar net wat te ver...Jasmin mannen onthoud de naam, ze zuigt je inde kino minutenlang en lekker zacht, stevig en nat....brrr, het neuken gaat vol met tegengas, tegendruk, hoe dieper hoe beter en ze kan niet wachten, om af te wisselen, , de wat slappe tietjes zou je het minpuntje van een tietenfan zoals ik kunnen noemen, we neukten zonder tijd , ik mocht niet in haar mond komen.....daarmee bedoelde ze later dat dat extra kostte, hmmm das dan voor de volgende keer.

hasta la pasta
8 januari 2016, 22:03
Ik heb ook net een kamer met haar gedraaid. Soms past het om allerlei redenen gewoon niet. Ik had er al twee kamers opzitten en Yasmine was naar verluid al voor de 5de of 6de achtereenvolgende dag aan het werk. We bakten er beide weinig tot niets van. Gelukkig konden we er wel om lachen. Een herhaling zie ik er echter toch nog wel van komen, ze is namelijk best leuk en erg vriendelijk.

Manureva
11 januari 2016, 19:17
Visit of january 9th :

The (nice) surprise of the day !!! :freu:

Profile : 35 years, black hair, face typical turkish, very pretty and slim silhouette with much class and elegance. Very friendly and pleasant conversation in german.

Service : amazing session with everything that I like :freu:. Mix gfe-pse attitude. Nice preliminaries (french kisses, caresses), a soft blowjob with licking of my balls followed by a (very) appreciated cuni while she tried to reach her orgasm :)!!!. She was very active and participative. Good sex in several positions with a pleasant proximity.

A service like those given in “Panthera” :baeh:.

Appreciation : excellent

Repetition : (very) high

Champollion
19 mei 2017, 05:47
Terug.

goei1163
28 mei 2017, 15:23
wil deze dame graag weer eens bezoeken, weet iemand op welke dagen ze werkt?

uurtje
28 mei 2017, 15:27
Ja, de theke weet dat als regel. Mocht je het een keer niet druk hebben met het schrijven van berichten dan zou ik gewoon eens bellen.....

goei1163
28 mei 2017, 15:30
natuurlijk heb ik gebeld, meneer uurtje, en mijn duits is een stuk beter dan dat van de theke. kreeg alleen een opmerking dat ze niet aanwezig was, meer niet, vandaar mijn vraag. Graag iemand die een meer constructief antwoord kan geven?

uurtje
28 mei 2017, 15:33
Wat een pech... werken er zoveel Duitse thekes en heb jij er weer eentje aan de telefoon die het niet spreekt.... toch geen perceptie of zo? Ga naar de kerk (het is immers zondag) en vraag de Heer.... want de dames zijn nog onbetrouwbaarder dan een pedo in een kinderopvang.....

Champollion
28 mei 2017, 15:35
Graag iemand die een meer constructief antwoord kan geven?

Op donderdag 18/05 was ze aanwezig. Vrijdag 26/05 was ze er niet.

goei1163
6 juni 2017, 13:08
Hi Champollion, deze dame na 18/05 nog gespot in ACA Gold? of ergens anders?

toyota
6 juni 2017, 16:21
Bel de club en je weet het of ze er nog werkt.
Hoe simpel kan het zijn.......

Groeten uit Gelderland.
TOYOTA.