Volledige versie bekijken : FKK Lekker Ding, Algemeen
Borealis
11 juni 2016, 16:44
Vrijdagavond nog maar eens naar Lekker Ding gereden. Bij mijn eerste bezoek daar had ik het vooral met Didi enorm naar mijn zin gehad, zodat ik me tijdens mijn twee uur durende heenreis een beetje verloor in een mengeling van herinnering en fantasie met deze schat in de hoofdrol. Een mens kan beslist rottiger dingen aan zijn hoofd hebben tijdens het autorijden :tongue:
Terwijl ik bij de (Nederlandse) thekedame bezig was met de huishoudelijke en financiële plichtplegingen (€30 entree) kwam juist Didi aangelopen. Zij trakteerde mij - hola en hé - op een vrolijk verrast gilletje, een enorme glimlacht, een warme omhelzing, een geweldige zoen vol op mijn mond en de mededeling dat ze nèt de kamersleutel kwam halen voor een uurtje met een Stamkunde, ach en wee . . .
Nou ja, ik wilde me toch eerst even rustig opfrissen, douchen, beetje rondkijken en wat drinken, dus dat uurtje zou ik wel uitzitten. In de bar was het uitgesproken rustig, vijf dames (in de loop van de avond telde ik er uiteindelijk negen) en twee of drie ijsberen deden alsof ze op TV de openingsceremonie van het EK volgden, terwijl ze ondertussen uitnodigende blikken en dubbelzinnige opmerkingen uitwisselden.
Een beetje gekletst met een Arnhemse ijsbeer, dan even TV gekeken met een donkere Hollandse dame, die zichzelf als voetbalfanaat verklaarde, maar toch wel duidelijk maakte dat ze liever een ander spel met ballen wilde spelen. Aangezien ik niet van plan was vóór Didi met een andere dame te kameren, liet ik het allemaal maar langs me heengaan en nestelde ik me uiteindelijk met een glaasje fris en een asbak op één van de banken tegenover een TV waar inmiddels de openingswedstrijd Frankrijk - Roemenië in volle gang was.
Het duurde niet meer lang voordat Didi met haar bezoeker de trap afdaalde, mij op de bank zag zitten en me druk kushandjes begon toe te werpen. Hummm, dat is dus even een aspect van clubbezoek waaraan ik moet wennen; bij privé ontvangst word ik nooit geconfronteerd met de bezoekers voor of na mij. Ook weet ik niet wat ik er van zou vinden als de dame, nog voordat we hebben afgerekend en afscheid genomen, met een andere gast loopt te flirten.
Nou ja, hoe dan ook, nadat ze haar zaakjes had afgehandeld en zich opgefrist, kwam ze bij met zitten, kroop dicht tegen me aan en begon me vol overtuiging te zoenen en liefkozen. Het duurde dan ook niet lang of ik was er wel aan toe om een kamer op te zoeken. Ze vroeg of ik zin had om samen te baden en vertelde dat een "VIP kamer" met bubbelbad €100 per uur kost en ook minimaal een uur verhuurd wordt. Ik heb dat maar voor waarheid aangenomen en ging akkoord. Het was werkelijk een mooie, zeer ruime kamer met een groot bubbelbad dat gemakkelijk plaats zou kunnen bieden aan drie- misschien wel vier personen.
Terwijl het bad volliep zijn wij op het grote bed alvast aan de slag gegaan. Didi is vrij klein van stuk, een tikje mollig, heeft heerlijke grote zachte moederlijke borsten en mooie kleine, goed verzorgde handen met prachtige lange nagels.
Zij wierp zich in al haar heerlijkheid op mij alsof ik de liefde van haar leven was die ze na een langdurige scheiding eindelijk weer terug zag. Er volgde een lange intense vrijpartij, een kwartiertje liefkozend bijkletsen in het bubbelbad en nóg een lange vrijpartij met korte rook- en klets pauze.
Ik liet het initiatief grotendeels aan haar, maar heb wel mijn best gedaan om ook haar aan haar trekken te laten komen. Dat kon ze duidelijk waarderen en de aandacht en attentie die ik haar schonk gaf ze mij met groot enthousiasme dubbel en dwars weer terug. Twee keer heb ik een half uurtje aan onze sessie vastgeplakt, maar na twee uur moest ik er toch echt een eind aan draaien, er wachtte mij immers nog een lange thuisreis. Nog even samen douchen en kort wat drinken en napraten in de bar, toen zat voor mij de avond er wel op.
Nagenietend met een super voldaan gevoel vlogen de 200km terug naar huis voorbij, een reisje dat ik de komende tijd met zekerheid vaker ga maken :biggrin:
Borealis
12 juni 2016, 09:59
In mijn verhaaltje hierboven zit eigenlijk een vraag verborgen aan meer ervaren LD bezoekers; nl. klopt het wat Didi zei, dat de kamers met bad €100 per uur kosten en voor minimaal een uur geboekt kunnen worden? Of heeft ze mij bij de neus genomen? Overigens vond ik het dat bedrag onder meer waard hoor 😁
Ja indien je gebruik maakt van de jacuzzi wel. Maar het zou 100 euro per sessie moeten zijn en niet per uur. Bovendien is een uur wel gebruikelijk want voordat de jacuzzi is gevuld en je er gebruik van hebt gemaakt neemt wel een uur in beslag.
In mijn verhaaltje hierboven zit eigenlijk een vraag verborgen aan meer ervaren LD bezoekers; nl. klopt het wat Didi zei, dat de kamers met bad €100 per uur kosten en voor minimaal een uur geboekt kunnen worden? Of heeft ze mij bij de neus genomen? Overigens vond ik het dat bedrag onder meer waard hoor 😁
uurtje
12 juni 2016, 10:54
Wellicht lees ik er doorheen.... Kun je even duidelijk aangeven hoe het kostenplaatje precies in elkaar zit? €100 voor een VIP kamer + meisje? of €100 voor de kamer en dan nog de prijs van de dame? In dit laatste geval praat je dus al over €180 voor een uur, dan nog de entree erbij is dus €210. Voor dat geld kun je ook al in een luxe privehuis terecht. Zonder eten, drinken en hangen uiteraard.....Geeft geen antwoord op jouw vraag...ik weet het. Geef in ieder geval de prijsstelling ff duidelijk aan
Sjeufke
12 juni 2016, 11:02
In LD geldt het volgende:
€50 half uur
€80 voor een uur
kamer met jacuzzi kost €20
Een kamer van 1 uur met jacuzzi kost dus €100
Borealis
12 juni 2016, 11:02
Wellicht lees ik er doorheen.... Kun je even duidelijk aangeven hoe het kostenplaatje precies in elkaar zit? €100 voor een VIP kamer + meisje? of €100 voor de kamer en dan nog de prijs van de dame? In dit laatste geval praat je dus al over €180 voor een uur, dan nog de entree erbij is dus €210
Ja, dat was ook mijn eerste vraag aan haar :confused: maar zo erg was het niet ;) de €100 / uur gold voor kamer plus meisje :)
Sjeufke
12 juni 2016, 11:03
€50 half uur
€80 voor een uur
Een kamer van 1 uur: dame + jacuzzi kost dus €100
john.doe
13 juni 2016, 04:28
Is een kamergang bij Lekker Ding enigzins te doen bij hoge temperaturen ? Ik ben er laatste geweest en heb toen best wel een goede sessie gehad, alleen was het boven al vrij warm terwijl het buiten slechts 20 graden was. Volgens mij is het niet uit te houden daarboven als het buiten een beetje warm wordt.
Piet Plezier
13 juni 2016, 08:54
gisteravond waren er 3 vrouwen aanwezig
€30 terug gevraagd en weer vertrokken met BP
Ben hier gisteren vroeg in de middag geweest, was de enigste beer in de club en 2 vrouwen.
Heb hetzelfde gedaan als PP het geld terug gevraagd en weer vertrokken.
Het gaat zo in die club niet goedkomen.
john.doe
13 juni 2016, 13:37
Jammer, toen ik er was waren er een stuk of 10 dames die er ook allemaal wel lekker uit zagen. Je moest toen 15Euro betalen en mocht 4 bier drinken, vond ik wel schappelijk. Alles was eigenlijk prima geregeld.
hallodaarbenikweer
13 juni 2016, 15:58
€50 half uur
€80 voor een uur
Een kamer van 1 uur: dame + jacuzzi kost dus €100
En je betaalt 30€ entree, maakt dus 130€. Door de entree zal ik hier niet meer naar toe gaan. De prijs/prestatieverhouding is dan scheef naar mijn mening. Ik drink geen alcohol en ben niet geïnteresseerd in het eten. En net die ene keer dat ik wel wilde foerageren was er niets.
Het business model zal op een of andere manier op de schop moeten om hier een lopende tent van te maken. Jammer dat het niet lijkt te lukken.
Toch wel jammer dit. Management moet dames zien aan te trekken anders zijn ze gedoemd om te mislukken.
gisteravond waren er 3 vrouwen aanwezig
€30 terug gevraagd en weer vertrokken met BP
Toch wel jammer dit. Management moet dames zien aan te trekken anders zijn ze gedoemd om te mislukken.
Ik was er vorige week 2x op verschillende dagen. Eén dag waren er 12 vrouwen andere dag 8. Dat lijkt voor sommigen niet veel maar als er maar 20 tot 35 gasten op een dag komen, kan je niet meteen meer dames verwachten. Iedere dvp 'verorberd' minimaal 3 ijsberen per dag om te overleven ;)
Voor de rest zag de club er verzorgd uit.
Club is zeker verzorgd maar daar komen ze niet ver mee. Kijk naar GT op zich doet LD qua club faciliteiten niet onder aan GT maar laatst genoemde is immers populair vanwege de line up aan dames. Het is geen kip ei verhaal meer. Nou ja ok laat de kippetjes maar eerst komen dan komen de eieren vanzelf wel. :biggrin:
Ik was er vorige week 2x op verschillende dagen. Eén dag waren er 12 vrouwen andere dag 8. Dat lijkt voor sommigen niet veel maar als er maar 20 tot 35 gasten op een dag komen, kan je niet meteen meer dames verwachten. Iedere dvp 'verorberd' minimaal 3 ijsberen per dag om te overleven ;)
Voor de rest zag de club er verzorgd uit.
robieb
14 juni 2016, 18:32
als er geen beren komen komen de dames ook niet er zijn de laatste paar weken nieuwe dames geweest mar die gaan weer omdat ze geen geld verdienen .
dus als de beren weg blijven dan zullen er ook niet snel dames bij komen.voor de entree prijs hoef je het niet te laten want 30 euro is geen geld waarbij alles is in begrepen behalve de kamergang.
bij villa marrisol betaal je 50 bij van gogh betaal je het zelfde maar daar zit de drank niet bij in kost je 3 euro per glas extra op de entree prijs.
club is verzorgt het personeel vriendelijk en ja over het animatie verbod van de dames daar zijn de meningen verschillend .
Als ze veel dames aantrekken en dit melden op hun site en forums, dan worden de beren vanzelf bijen die op honing afgaan.
als er geen beren komen komen de dames ook niet er zijn de laatste paar weken nieuwe dames geweest mar die gaan weer omdat ze geen geld verdienen .
dus als de beren weg blijven dan zullen er ook niet snel dames bij komen.voor de entree prijs hoef je het niet te laten want 30 euro is geen geld waarbij alles is in begrepen behalve de kamergang.
bij villa marrisol betaal je 50 bij van gogh betaal je het zelfde maar daar zit de drank niet bij in kost je 3 euro per glas extra op de entree prijs.
club is verzorgt het personeel vriendelijk en ja over het animatie verbod van de dames daar zijn de meningen verschillend .
Ascari
14 juni 2016, 20:01
pret, deze regio is mijn inziens niet ideaal voor een saunaclub. De meeste dames wonen in Dusseldorf, Keulen of het Ruhrgebied. Daar hebben de dames erg veel keuze kwa werkplekken. Als ze al een rijbewijs zullen ze ook niet snel afreizen naar een onbekende club die nog van alles te bewijzen heeft.
Je kunt de club wel gaan vergelijken met GT maar dat gaat op een aantal vlakken mank. GT ligt op een redelijke afstand Dusseldorf (hoofdstad van NRW), Krefeld en Monchengladbach. Verder zat PHG al 12 jaar in dezelfde regio voordat GT haar deuren opende. Waardoor het onder de wandelaars/dames/pooiers bekend gebied is.
Tot slot is het voor de Duitse klanten ook veel interessanter om in de eigen regio een club te bezoeken dan helemaal naar Emmerich af te reizen.
Dat zou best kunnen maar VM ligt 15 minuten verderop en die heeft wel succesvolle dagen gekend. Dus het is niet onmogelijk. Wellicht moeten ze dames zien aan te trekken die wat meer in de buurt van Emmerich woonachtig zijn.
pret, deze regio is mijn inziens niet ideaal voor een saunaclub. De meeste dames wonen in Dusseldorf, Keulen of het Ruhrgebied. Daar hebben de dames erg veel keuze kwa werkplekken. Als ze al een rijbewijs zullen ze ook niet snel afreizen naar een onbekende club die nog van alles te bewijzen heeft.
Je kunt de club wel gaan vergelijken met GT maar dat gaat op een aantal vlakken mank. GT ligt op een redelijke afstand Dusseldorf (hoofdstad van NRW), Krefeld en Monchengladbach. Verder zat PHG al 12 jaar in dezelfde regio voordat GT haar deuren opende. Waardoor het onder de wandelaars/dames/pooiers bekend gebied is.
Tot slot is het voor de Duitse klanten ook veel interessanter om in de eigen regio een club te bezoeken dan helemaal naar Emmerich af te reizen.
john.doe
14 juni 2016, 22:49
Golden Time is toch qua faciliteiten veel luxer en uitgebreider dan Lekker Ding ?
Borealis
14 juni 2016, 23:26
pret, deze regio is mijn inziens niet ideaal voor een saunaclub.
. . .
Het lijkt mij dat Lekker Ding zich vooral richt op de Nederlandse markt, gezien de Nederlandstaligheid van (een deel van) het personeel en de ligging nabij Arnhem en Nijmegen.
Dalton
15 juni 2016, 00:22
Golden Time is toch qua faciliteiten veel luxer en uitgebreider dan Lekker Ding ?
Dat GT door zijn tuin groter is dan LD zal niemand ontkennen,maar de bar in LD is toch een stuk gezelliger en mooier.
In de tijd toen er nog tussen de 20 en 30 dvp,s in FUNGARDEN werkten kwamen hier meer ijsberen dan in MARISOL zonder zijn aanbouw.
Het was in MARISOL toen hetzelfde als nu in LD,alles is nog mogelijk maar alleen met goede en leuke dvp's.
Het wordt gewoon afwachten en hopen voor de bezetting van LD dat ze het vol houden tot de loop erin zit.
van lotje gekrikt
15 juni 2016, 09:37
Stom dat zo'n nieuwe club klaarblijkelijk al zijn geld steekt aan verbouwingen, en vervolgens vergeet dat er ook nog klanten moeten komen.
DUS investeren in een goed damesaanbod. En dat lukt alleen als je ze een inkomstengarantie geeft.
Laat ze de eerste maand gratis verblijven met kost en inwoning en garandeer 2 klanten per dag a 50 euro (desnoods gaat de eigenaar er 2x per dag zelf overheen :biggrin:)
Met zo'n deal krijg je echt wel een bus vol Roemeense -net van school- meisjes aangevoerd - en blijven ze ook.
Geef ook de klanten een maand gratis entree en ben ook echt klantvriendelijk, dus zonder vage drankenkaart afperspraktijken - maar gewoon per consumptie betalen, dan is de prijs verder in orde om eens te proberen. EN goed voor de klanten.
Het kip-ei verhaal is alleen door de club te doorbreken, door zich als een normaal bedrijf op te stellen en ook geld te investeren in het opbouwen van een klantenbestand. Kost klauwen met geld, maar een club laten verbouwen en vervolgens leeg laten staan kost dat ook.
Dit was les 1 'marketing voor beginners', lieve kijkbuiskinderen.
cath.leen
15 juni 2016, 10:44
Ik heb echt geen oplossing.
Ik was twee keer op dit adress sinds het "Lekkerding" heet. Ik vond het saai in de Club. En dat was niet de fout van de dames.
Ik heb plezier gehad met de dames op kamer.
Maar je kunt niet de heele tijd op kamer zijn. En die tijd, die ik buiten de kamer was vond ik echt saai.
Televisie kijken, bioscoop, dat kan ook maar enkele minuuten, dan word ook saai.
En naar de dames kijken was ook niet zo met plezier.
Ze gingen alleen maar wandelen van de bank naar de roker-tafel.
Ik weet echt niet wat het is, ik heb geen goed gevoel in de Club.
Nedlovefkk
15 juni 2016, 11:07
Wil hier niet de Paus uithangen met het almachtige woord maar de markt is toch al een tijdje verzadigd?
De ijsberen zijn over het algemeen reisbereid als ze ergens naartoe willen trekken. Autoritjes van 1,5 uur zijn voor de meeste ijsberen geen probleem om ergens te geraken waar ze het goed naar de zin hebben. Je kunt dan wel denken dat je aan de grens meer kansen hebt (zou per saldo misschien ook zo moeten zijn) maar veel ijsberen hebben hun plekje al wel gevonden. Net als de meeste dvp's denk ik zo. NL'se ijsberen hebben qua p6 ook in NL voldoende keus (prive ontvangst, privehuizen, etc.). Even los van de prijzen die niet altijd te vergelijken zijn (Duitsland is per saldo immers goedkoper qua service/sessie).
Ik rij in een dikke 60 minuten naar GT, een 90 minuten naar LR, 60 min YY, 90 min naar SS. Naar VM doe ik er ook snel 90 min over.. al ga ik daar niet zo snel meer heen.
Ik weet wat ik aan de gevestigde clubs heb..
Het gaat om meerwaarde, meerwaarde, meerwaarde,..... ik ga geen oordeel vellen over Lekker ding omdat ik er nog nooit geweest ben maar je moet als club van erg goede huize komen wil je de concurrentieslag aan kunnen.
Er van uitgaande dat het een gedegen organisatie is (ook club te Herne begreep ik) valt het te prijzen dat ze in de club hebben durven investeren...
hallodaarbenikweer
15 juni 2016, 16:31
Idd. Wat is de meerwaarde. En ken de concurrentie als Casa Rossa in Elten en de thuiswerksters in Arnhem. Ik ben sinds de opening 8x bij LD geweest en heb het 2x naar mijn zin gehad. Dit itt tot clubs waar ik het iedere x naar de zin heb. Daar kies ik nu dan ook voor. Wel jammer want mooie afstand.
der lickmeister
20 juni 2016, 23:44
Afgelopen zaterdag avond maar eens ld aan gedaan, ik was aan het twijfelen maar naar hamminkeln met de fiets werd me toch te gek, ik dacht nog of pt emmerïch maar dat is weer verder fietsen dacht ik zodoende in ld belandt ik had geluk een jonge blonde snol zat mij al naar de kamer te kijken, ik dacht eerst dat bier en zien wat er rondloopt, maar na een tijdje dacht ik die blonde is de mijne en dat bleek ook een goede keuze, daarna bar zaken gedaan met een conculega, uit zijn woorden begrepen dat die andere nieuwe met bril ook goed was maar dat viel lm toch tegen, dus na een hoop gezuip toch maar weer met de kleine blonde nach zimmer wederom goed
Daarna begon een moeilijke wedstrijd lm dacht ik ga naar huis maffen maar met ruim 45 min fietsen voor de boeg kostte het me de hele weg dus deed ik er een kwartier langer over heb onderweg nog top overleg gehad met mezelf pauze of doorfietsen met lood in de benen toch bestemming lm home bereikt
Borealis
1 juli 2016, 11:36
Donderdagmiddag mijn in de tombola gewonnen vrijkaartje voor Lekker Ding verzilverd, ik kwam rond 14:00 uur aan. Voor mij voor't eerst dat ik er overdag ben, benieuwd of de sfeer dan anders is dan 's avonds. Het vrijkaartje werd moeiteloos door de thekedame geaccepteerd. Als dank voor't kaartje volgt hier een verslagje.
Ff googelen op "fkk lekker ding" levert het volgende plaatje op:
16089
Daaruit zou dus blijken dat zo tussen 14:00 en 18:00 uur de drukste tijd zou moeten zijn. (Hoe weet google die dingen eigenlijk? Registreren ze de signalen van het aantal mobieltjes dat ergens aanwezig is?) Nou ja, hoe dan ook, ik rekende er een beetje op dat er redelijk veel bezoek zou zijn, maar dat viel mee, of tegen, hoe je het maar bekijkt. Ik gok dat er een stuk of zes-zeven ijsberen rondliepen en ik telde acht dames. Wie weet waren er enkele op kamer, dat weet ik niet.
Daarnaast was er de Theke dame, een kok, een dame achter de bar en een schoonmaak-juffrouw die continu en met groot succes bezig was de boel netjes en schoon te houden, de bar, de kamers, de douches en toiletten, alles wat ik gezien heb: spic & span. Zat ik ff te roken, peukje uitgedrukt, en húp . . . daar stond weer een schone asbak.
Zoals uit mijn eerdere berichten mag blijken heb ik in deze club een erg goeie click met één van de dames, Didi, daarom van te voren maar ff gebeld of zij ook aanwezig zou zijn. Ik ben nou eenmaal een hondstrouw type, wat dat betreft pas ik misschien niet zo in het clubgebeuren. Mijn ervaringen leerden me dat bij een goeie click de bezoekjes alleen maar beter worden naarmate we elkaar beter leren kennen, zo ook nu. Toen ze me zag binnenkomen kwam Didi onmiddellijk in de benen en begroette me warm en enthousiast. We hebben ff samen aan de bar een kopje koffie gedronken en pakten ons gesprek op waar we het de vorige keer hadden laten liggen, dit alles afgewisseld met gezoen en geknuffel. Ik stelde voor maar weer een kamer met bubbelbad op te zoeken, daar had ze uiteraard geen enkel bezwaar tegen.
Terwijl het bad volliep hebben we elkaar wederzijds opgewarmd op het grote bed, wàt een heerlijk knuffeltje is die Didi! Zelden heb ik zo fijn gezoend, binnen én buiten het p6 circuit. Zij voelt mij haarfijn aan, leidt mij met warm enthousiasme naar meerdere hoogtepunten en ik heb toch sterk het gevoel dat ze er zelf ook van geniet.
We beleefden één lange warme geile vrijpartij, slechts onderbroken door een klets-, knuffel- en zoensessie in het bubbelbad. Volgens Didi kamerden we drie uur, ik denk zelf dat ze me zeker een half uur geschonken heeft. Nou ja, ik heb mij nu dus definitief bij het gilde der pannekoekers aangesloten.
Daarna hebben we samen even rustig gegeten, was eenvoudig maar lekker, Sauerkraut, aardappelpuree, de Bratwurst heb ik overgeslagen, want vegetariër, maar volgens Didi was ie prima. Verder was er soep, verse salade, gekookte eitjes, allerlei vleeswaren, héél veel fruit, 't zag er allemaal goed en verzorgd uit.
Didi heeft me ook nog de tuin laten zien en wat daar zoal te vinden is, leuk aangelegd, met heggen gecreëerde hoekjes bieden hier en daar enige privacy. Sauna, jacuzzi, buiten-douche, ook dit zag er allemaal prima uit. Jammer genoeg nodigde het weer niet echt uit tot langdurig buitenvermaak. Bij mooi weer moet het daar heerlijk vertoeven zijn.
Mijn bezoek afgesloten met nog een kop koffie of twee, nog één sigaartje en tsja, dan moet er toch afscheid genomen worden . . . Bis bald? Jazeker, bis bald!!!
Al met al begrijp ik niet waarom het in LD zo rustig is. OK, het is niet groot, er lopen geen 100 meiden rond, maar juist de kleinschalige opgeruimde overzichtelijkheid spreekt me aan, naarmate ik hier vaker kom ga ik me meer en meer thuis voelen. Het personeel is behulpzaam en vriendelijk, de muziek is OK, je kunt er gewoon een praatje bij maken, alles is schoon, de meiden zijn aardig, staan open voor een praatje zonder dat er meteen iets verwacht wordt. Persoonlijk gun ik deze club succes. Zaterdag vieren ze een EM party, is er weer een pornoshowtje. Ik kan er niet bij zijn, maar ik hoop dat het een succes wordt.
blueeyes
8 juli 2016, 21:52
Ik ben nou eenmaal een hondstrouw type, wat dat betreft pas ik misschien niet zo in het clubgebeuren.
Beste Kostunrix, Je zit al in het clubgebeuren en als je in verschillende clubs 1 dame uitzoekt heb je misschien wel een nog gezelliger clubleven.
Beetje laat, was er zelf ook nog eind mei, heel rustig en daarna nog op de party van Zaterdag 4 Juni, een tiental dames, een tiental beren, twee keer een lesboshow waarbij bij de tweede keer het licht en de muziek uitviel, duurde even, wel verholpen.
Echt gezellige party, maar door de aanwezigheid van zo weinig gasten wordt het er niet gezelliger op.
Dames onderling in samenspraak met personeel onderling en vice versa met mij over hoe het toch komt dat het niet loopt !!! ???
Ga toch nog wel eens een keer kijken en houd de recensies in de gaten, wie weet.
Borealis
9 juli 2016, 00:22
Beste Kostunrix, Je zit al in het clubgebeuren en als je in verschillende clubs 1 dame uitzoekt heb je misschien wel een nog gezelliger clubleven
Haaaahahaha :biggrin: Ik kan verklappen dat ik afgelopen donderdag middag/avond weer een super gezellige tijd heb doorgebracht in Lekker Ding, eerst een paar heerlijke uurtjes met mijn inmiddels overduidelijk favoriete Didi. Daarna gezellig napraten aan de bar met haar, Viviane, en Thekedame Vanessa, gevolgd door een gezamelijke maaltijd met ongeveer 3/4 van de aanwezige dames. Zelden heb ik me zo vereerd gevoeld :cool: Dus, ja, het clubleven wordt voor mij nu al met de dag gezelliger, en dàt terwijl ik nog steeds maar één club bezocht heb ;)
Borealis
9 juli 2016, 01:19
Oh ja, en waarom voelde ik me zo vereerd? Omdat ik het voorrecht heb gehad een maaltijd te delen met vrouwen voor wie ik diep respect heb, niet alleen omdat ze zonder aanziens des persoons sukkelaars als mij een geweldige tijd bezorgen, maar vooral om hoe ze met elkaar bezig zijn, voor elkaar uitkijken, op elkaar passen, een nieuweling onder hun hoede nemen. Ja, er is ook haat en nijd en jaloezie, maar de saamhorigheid en solidariteit overheerst en ik houd van hen om dat.
Dalton
9 juli 2016, 12:34
Dat is het mooiste in een club wanneer er weinig ijsberen komen dan ben je de keizer en willen ze je allemaal.
Een bekend spreekwoord is:In het land der blinden is eenoog koning.
De dames moeten zeker een zeer goede beurt afleveren anders heeft het geen zin en bij deze vertel ik je dat ik spoedig langs kom,om het geheel wat de dames betreft eens te bekijken en bevallen ze me dan hebben ze er weer een vaste klant bij.
Het is nl zo ik kom niet voor de ijsberen maar voor de dames en indien ik alleen tussen 7 dames zit,mooier kan niet.
Bij VILLA MARISOL loopt het ook niet zo met de ijsberen en komen ze alleen maar op hun schatjes af zoals jij doet in LD.
LD moet eens een advertentie in de TELEGRAAF zetten zoals ze bij ACAPULCO-GOLD gedaan hebben.
Met vrij entree tot een bepaalde datum maar ook geen drankkaart en voor bier of wijn 5 euro laten betalen zo krijg je geen dranktoeristen binnen,koffie of frisdrank gewoon graties.
De advertentie als toegangs-kaartje laten gelden.
uurtje
9 juli 2016, 12:59
Ik was hier onlangs en kan je echt vertellen dat ik de enige beer was en de dames waren op 1 hand te tellen. Kon nou niet bepaald gigantische activiteit bij de dames waarnemen. Goed gesprek gehad met de barman. Ten is, zoals altijd, bijzonder netjes en vriendelijk personeel. Kamers zijn mooi. Is weer een keeer wat anders dan de welbekende 'bums container'. Al met al ben ik benieuwd hoe lang ze het gaan volhouden....
cookie3
10 juli 2016, 09:44
Ik ben het eens met uurtje. Was hier laatst ook voor mijn 2e bezoek. Echter was dit niet in het weekend (misschien dat het daar aan ligt?), en het was er behoorlijk rustig. Geeft je natuurlijk wel de mogelijkheid om te kiezen uit alle dames maar toch voelt het mijnsinziens een beetje ongemakkelijk als je daar in je eentje aan de bar zit.
hallodaarbenikweer
10 juli 2016, 15:00
Cookie3 slaat met het woord ongemakkelijk de spijker op zijn kop. Dat was ook iedere keer voor mij het gevoel. Ongemakkelijk. De dames op hun bankjes. Geen gesprekjes of vooronderzoek in de kino. Het lijkt wel of men zich primair op horeca in plaats van hoereca richt. Als er meer discrete plekken zouden zijn waar dame en beer kunnen aftasten zou dat een hele verbetering zijn. Ook voor de dames zelf. Die willen ook niet altijd en plein public laten zien hoe ze hengelen.
Prijzen
De toegangsprijs bedraagt 30 €
Gratis bier
Gratis frisdrank
Groot buffet, dagelijks vers voedsel
Chique ambiance
Premium vrouwen
Ontspanning in onze grote binnen- en buitenruimte
Liefdevol ingerichte themasuites
Verblijf in onze sex cinema
Handdoeken, badjassen, slippers
Wat premium vrouwen betreft mag er zeker aan gewerkt worden. Gezien de minimaal aanwezige dames (met als gevolg minimaal beren) zou het ook geen verkeerd idee zijn als de dames wordt toegestaan om te amineren met de beren. Volgens mij is dit ook de voornaamste reden dat dames niet willen werken of gauw vertrekken bij LD.
Prijzen
De toegangsprijs bedraagt 30 €
Gratis bier
Gratis frisdrank
Groot buffet, dagelijks vers voedsel
Chique ambiance
Premium vrouwen
Ontspanning in onze grote binnen- en buitenruimte
Liefdevol ingerichte themasuites
Verblijf in onze sex cinema
Handdoeken, badjassen, slippers
Borealis
12 juli 2016, 13:16
. . . maar toch voelt het mijnsinziens een beetje ongemakkelijk als je daar in je eentje aan de bar zit.
Het lukt mij de laatste tijd niet meer in mijn eentje de bar te bereiken ;) laat staan daar alleen te zitten :biggrin:
Wat premium vrouwen betreft mag er zeker aan gewerkt worden. Gezien de minimaal aanwezige dames (met als gevolg minimaal beren) zou het ook geen verkeerd idee zijn als de dames wordt toegestaan om de amineren met de beren. Volgens mij is dit ook de voornaamste reden dat dames niet willen werken of gauw vertrekken bij LD.
Morgen ga ik naar deze club...
Ik hoop toch op enige animatie?
Mogen ze niet bij me komen staan, zitten, liggen, enz?
Ik ga het morgen allemaal onderzoeken.
Ik heb er geen 10 nodig, maar ik wil wel graag een keuze kunnen maken...
De dames mogen je niet benaderen. Dit moet je zelf doen. Have fun.
De dames mogen je niet benaderen. Dit moet je zelf doen.
Oei, en ik ben zo verlegen...:angst:
Oei, en ik ben zo verlegen...:angst:
Mooie gelegenheid om dat weg te werken. Tip: ga gewoon naar een meid toe en zeg "Hi". De rest gaat vanzelf. :biggrin:
Mooie gelegenheid om dat weg te werken. Tip: ga gewoon naar een meid toe en zeg "Hi". De rest gaat vanzelf. :biggrin:
Ik dacht dat ik "Key" moest zeggen?
Ik dacht dat ik "Key" moest zeggen?
Hahahah dat werkt ook prima. :thefinger:
cookie3
12 juli 2016, 17:26
laat even weten hoe het was:)
laat even weten hoe het was:)
Natuurlijk!!!
der lickmeister
12 juli 2016, 23:55
Afgelopen zaterdag avond maar weer eens de fiets van stal gehaald, t was een klote ding, van mijn broer dus stuur stond veel te wijd uit elkaar zodat ik er niet kon op leunen en zodoende dus bij aankomst met dikke piemel ook gelijk naar de bar ben gelopen eenmaal aan de bar kreeg lm presales bezoek dat begon hem te vervelen hij dacht ik kom later wel langs, dure vergissing de presales waren goed maar de aftersales goed voor een ander es ist noch zü früh habe Ïch gesägt om vervolgens weer te gaan zuipen en daarna de volgende dame met lang zwart haar een goede beurt te hebben gegeven was het mooi om met lm tours richting de bar te gaan en geen genade te kennen voor de koelkast en na een dutje lm nach hause, moest overigens wel de lampen uitdoen
Mistralwind
13 juli 2016, 00:01
Het lukt mij de laatste tijd niet meer in mijn eentje de bar te bereiken ;) laat staan daar alleen te zitten :biggrin:
Lijkt mij dat je al een aardige stamgast aan het worden bent bij LD, Kostunrix:)
Moet binnenkort ook maar eens die kant op,ben toch wel benieuwd naar deze club.
Zou mooi zijn als ze het gaan redden,aan positieve input van jou zal het niet liggen:)
Naar Lekker ding met een plan!
Ik dus op weg naar lekker ding in Emmerich.
Toch een hele rit voor mij, ongeveer 2 uur, maar voor het verzilveren van een vrijkaartje moet je wat over hebben!
Ik had me ook goed voorbereid via het ijsberenforum en goed alle recensies gelezen. Zowel algemeen als van de dames. Vooral de recensie van Pret waarin hij zei dat de dames niet mogen initiatief nemen stoorde me, daar moest ik iets op verzinnen!
Ik hoopte al stilletjes dat enkele dames klopten met de beschrijving en aanwezig zullen zijn…
Aangezien ik met een vrijkaartje gewonnen in de tombola kwam, vond ik het ongepast om met lege handen aan te komen, daarom had ik 2 lekkere doosjes Belgische pralines gekocht, handgemaakt want mijn vriend is een warme bakker en maakt de lekkerste pralines.
Onderweg viel het me al op dat het zeer rustig was op de weg, dit zou toch geen voorteken worden van een saaie dag? Laat ons hopen van niet!
Bij Lekker ding aangekomen mijn auto geparkeerd en ik naar binnen.
Ik werd ontvangen door de theke van dienst, als dit een voorteken is van wat hier aan dames rondloopt dat ben ik in het aards paradijs beland.
Ze zei me dat ze Rosie noemde, wat mij direct deed denken een Rosie van AC&DC “
Never had a woman
Never had a woman like you
Doin' all the things
Doin' all the things you do
Ain't no fairy story
Ain't no skin and bones
But you give it all you got
Weighin' in at nineteen stone
You're a whole lotta woman
A whole lotta woman
Whole lotta Rosie ,
Maar deze was helemaal anders, jongens, wat was deze theke mooi. Ik bedoel bloedmooi!!
Ik probeer haar even te beschrijven : 1m65 groot, gezicht als een engel met een enkel sproetje, lang golvend natuurlijk rood haar los om haar schouders tot half haar rug, borsten moeilijk te beoordelen maar ik denk een strakke B cup, en een lijntje om van te smullen , ze droeg witte schoenen en een witte half doorzichtige jurk. Lingerie zover ik kon zien ook wit.
Waarom maken ze de mooiste dame nu toch theke?
Maar goed nadat mijn mond terug dicht ging kan ik mezelf stamelend voorstellen als Das, ik ben hier met een vrijkaartje, en ik heb een kleinigheid voor u meegebracht: 1 doosje pralines voor U, en (volgens mijn plannetje) 1 doosje met 10 pralines voor de eerste 10 dames.
Met een hemelse glimlach werd mijn vrijkaartje aanvaard, eigenlijk zelfs niet gecontroleerd.
Ik heb ook gevraagd of het waar is zoals Pret me gezegd heeft of de dames mochten animeren, wat inderdaad niet mag op eigen initiatief. Het mag dus wel op vraag van de ijsbeer? (plannetje)
Rosie vroeg of dit mijn eerste bezoek was en of ik een rondleiding wilde?
Ik hoopte dat Rosie deze zou geven en zei:”ja graag” waarop ze een minder schoonheid (geen enkele kan aan Rosie tippen) aanmaande om me de weg te wijzen.
Nadat ik de weg kende, gedoucht en mijn berevel aangetrokken en ik naar de bar.
Even rustig rondkijken… en ik zie maar 1 ijsbeer en een handvol dames, enkele niet mijn type, maar ook 2 die ik wel beter zou willen leren kennen.
Maar eerst even rustig wat drinken en rondkijken en de jacuzzi bezoeken, ook af en toe langs de theke om wat te praten, ik had nog niet echt de geilheid om te kameren.
Dan toch maar eens gaan kennismaken met de dames , uit beleefdheid de hele rij een hand gegeven en naam gevraagd. Zo kon ik nog ff op het forum nakijken wat de service is…
Toch bij eentje blijven plakken een Hongaarse denk ik klein zeer slank A cupje.
Rustig op de bank beetje zoenen en wat aftasten wat de mogelijkheden zijn, blijkbaar kan alles…
Sleutel laten halen en samen naar een kamer. Ik had haar op de sofa al gevraagd of ze me een lapdans kon geven en dat is wat ze deed. Ik had een muziekje opgezet op mijn iphone en ze dansde rond me alsof het de paringsdans van de paradijsvogel was. Het enige probleem was dat we afgesproken hadden dat ik ze niet zou aanraken tijdens het dansen… Ik kon het niet! Ik nam haar vast. Daarop werd ik direct gestraft, met het koord van mijn badjas bond ze mijn handen achter mij vast rond de stoel. Ik kon geen kant meer op, al deed ik natuurlijk ook maar neppogingen om los te komen. Ze hernam het dansen, alleen nu begon ze zich ook nog zeer sensueel voor me uit te kleden. Ze streelde zeer zachtjes over haar lichaam en liet me haar tepels proeven, tis te zeggen, als ik mijn tong zo ver mogelijk uitstak kon ik haar tepel net raken. Een beetje later was ze naakt. Ik keek met zeer grote ogen en met open mond naar haar keek en ik ook mijn erectie niet kon verbergen. Omdat ze dit zag en waarschijnlijk omdat ze zich machtig voelde heeft ze me geblinddoekt met haar slipje, hier zijn hopelijk geen foto’s van… Zeer voorzichtig liet ze me met mijn stoel achterover zakken, ik dacht dat ik ging vallen, mijn erectie viel wel in ieder geval, maar ze legde me zeer voorzichtig neer. Ik lag daar vastgebonden met mijn benen in de lucht toen ik warmte voelde, eerst bij mijn voorhoofd dan naar mijn neus (ik rook het al) en daarna bij mijn mond. Instinctief wist ik wat er komen ging en ik stak mijn tong al uit maar voelde niks, ik rook ook niets meer. Wat nu? Plotseling schrok ik omdat ik nu ineens twee heerlijke lippen op de mijne voelde, haar mond , we kusten en we tongkusten als twee hitsige tieners. Intens heftig, tongkussen zoals koeien herkauwen is misschien wel een juiste weergave. Maar zo snel de kus er was, zo snel was het ook weer weg. Maar daar voelde ik de warmte weer, en deze keer kreeg ik weer twee lippen op de mijne, maar nu warmer, en natter! Jongens wat heb ik gelikt, eerst zachtjes de buitenkant en daarna steeds verder naar binnen en steeds sneller, ik hoorde haar kreunen, dit vind ze lekker! Plots voelde ik allerlei rillingen op mijn gezicht, een AAAAA en dan niets meer, ze was weg….
Ik rook iets nieuw…. Een sigaret? Laat ze me hier zo liggen? Nu weet ik wel dat wanneer een dame klaargekomen is ze graag wat tijd neemt, maar mij zo laten liggen?....
Na enkele minuten voel ik wat wind aan mijn ballen, kriebelt een beetje, maar nu voel ik het ook aan mijn toverlolly, en de wind wordt nu vervangen door een likje! De magic werkt! Mijn lolly groeit weer. Ze begint me daar te pesten met korte likjes aan mijn ballen en aan mijn eikel, af en toe blaast ze ertegen en af en toe neemt ze hem in haar mond. Ik denk nu al aan de ontploffing die er straks moet gaan komen, dit hou ik nooit lang vol, zeker niet nu ze weer boven op mijn gezicht komt zitten en ik haar blijkbaar weer mag beffen. Stel je het plaatje voor: ik op mijn rug op de grond aan de stoel, zij bovenop mijn gezicht met mijn lolly in haar mond. Na een tijdje likken hoor ik haar gekreun weer en hoe harder ik lik hoe sneller ze pijpt. Ik mompel euh euh euh en op het moment dat mijn vitaminen in de startblokken staan voel ik haar weer sidderen. Dit is voor beiden the point of no return en we komen samen klaar. Wat een orgasme was dit! Volgens mij moet ze door de terugslag wel een halve meter omhoog gesprongen hebben, hopelijk heeft ze geen whiplash van de explosie.
Gelukkig krijg ik nu de vrijheid terug en doe ook het slipje van mijn gezicht. Ze ziet er niet uit nu, haar haren helemaal in de war en enkele klodders van mij hangen er nog in. Direct neem ik een handdoek en ik probeer haar toch weer wat te fatsoeneren. Door het liefkozen van haar gezichtje krijgt deze dvp weer een glimlach op haar mondje en ik kan het niet laten om haar nog ff te zoenen. Wat zij beantwoord met haar tong, we liggen weer te tongen, het houd niet op, verbaasd ben ik wanneer ik voel dat er nog leven tussen mijn benen hangt, half staat. Ze lacht en begint me terug te strelen en het half staan wordt recht staan. We zijn inmiddels op het bed beland en ze doet een rubbertje er rond en ze begint me te berijden eerst rustig maar daarna steeds sneller en wilder, ik duw haar van me af en neem haar in missio ook eerst rustig maar ook met de versnellingen erbij, met haar benen rond mijn nek. Om mijn orgasme wat uit te stellen probeer ik mijn tempo wat te verlagen maar daar houd ze niet van en ze zet haar nagels in mijn kont, dit wil ik niet, ik bepaal het tempo hier! En ik draai haar om zodat ze op haar knieën voor mij zit en met een enorme lendenruk duw ik mijn lolly in een tijd volledig in haar, ze stamelt wat, ik versta het niet. Zo blijf ik nog even verder duwen en voel haar hand onder mijn ballen, ze nijpt zachtjes maar hoe trager ik het tempo laat zakken hoe harder ze knijpt. Ik snap het al: “godverdomme, zij bepaalt terug het tempo!” Ik ga nu tekeer als een bezetene en kan het niet meer houden, daar komen ze weer, zonde om het in een condoom te moeten steken, ze verdienden beter.
Beiden moe en zeker voldaan verlaten we de kamer en bij de lokkers krijg ik de door mij toegestopte euro’s met een knipoog weer terug… Ik voel me slecht hierdoor, ik moet iets verzinnen, maar wat?
Terug aangekomen in de bar vraagt Rosie me hoe het was geweest, ik verteld haar dat het zeer lekker was, ik beken tegen haar dat ik tijdens de vrijpartij ook wel af en toe aan haar had gedacht, wat bij haar een glimlach uitlokte en ik dacht even dat ze zelfs bloosde.
Onder het motto: “ Think different” stelde ik de nu 8 aanwezige + Rosie voor om pizza te bestellen op mijn kosten, waarna later samen lekker gezellig aan tafel zaten. Er werd lekker gegeten en heel wat gelachen. Ik keek op mijn horloge en zag dat het al 19.45u was. Oei, dat is de tijd voor mijn plannetje. Ik excuseerde me bij de dames en ging naar buiten het looppad naar achter en ik ging in de jacuzzi zitten. Vol ongeduld zat ik te wachten, zou het me lukken? En ja hoor, een eerste dame kwam aangewandeld en kroop erbij, en dan nog een, en nog een… na een tijdje zaten we met zijn allen in de jacuzzi.
Mijn plan werkte: Ik had namelijk door mijn vriend in de 10 eigen gemaakte pralines een boodschap laten verstoppen, op een klein geplastificeerd papiertje stond : “ 20u/jacuzzi/100€”. De dames hadden blijkbaar de boodschap goed begrepen en waarschijnlijk nog samen wat afgesproken toen ik het diner had verlaten.
Er werd gezongen, gegiecheld, gelachen, gedanst, met water gegooid, wat was dat hier een feest! Dezelfde dame waarmee ik namiddags was geweest kroop steeds dichter tegen me aan en ik neuriede stilletjes een liedje: “en als ze in bad zit dan kruip ik bij haar om water en zeepsop te sparen, we doen er dan spelletjes onder elkaar en maken veel golven en baren, ze kietelt mijn tenen ik giechel me dood, ik geef haar een klets op haar dij, ze spuit met de shampoo recht in mijn ogen, ze maakt me zo vrolijk en blij!” (urbanus) en blij was ik. De dames begonnen stilletjes zichzelf te strelen en sommigen ook elkaar. Er was zelfs een dame die een ander begon te vingeren en beffen aan de rand van de jacuzzi. Wat gebeurt hier nu toch vroeg ik me af, maar bij het denken voelde ik een hand over mijn reeds hard opstaand lid. Stilletjes werd er in mijn oor gehijgd en ik sloot mijn ogen, wat was dit heerlijk, genieten dacht ik bij mezelf want dit maak je maar een keer in je leven mee. Terwijl ik daar lag met mijn ogen dicht voelde ik steeds meer handen strelen aan mijn lichaam, bijna alles was bedenkt met de zachte vrouwelijk handen, ik denk dat ze allemaal meededen. Ik ging op de rand van de jacuzzi zitten en liet me door elk van hun even betasten en sommigen pijpten me kort. Voor het moment supreme kwam de mooiste naar me toen en schoof me een condoom aan, nee we gingen niet neuken, ze pijpte me met condoom, waarvan ik trouwens niet hou maar ik begreep wel dat ik niets kon achterlaten in de jacuzzi, ze pijpte me zo sterk en zo diep dat ik soms dacht ik vacuum werd getrokken, wat kon zij pijpen. Ik nam haar hoofd in mijn handen en zo neukte ik haar. En met nog enkele deapthroat stoten kwam ik klaar! De condoom vakkundig verwijderd. En zo lagen we allen te rusten en te genieten van de zon die laag over het tuinpad scheen, recht in mijn ogen. Na een tijdje waren we uitgerust en we begonnen weer te stoeien in het bad, dit leek wel een golfslagbad nu, en ook heel wat lawaai.
Plots werd het stil….
Niemand van de aanwezige dames deed nog haar mond open, wat gebeurt er?
De theke! Maakten we teveel lawaai? Ze stond aan het einde van het tuinpad, met haar handen in haar zij.
Ik kon haar niet goed zien met de zon in mijn ogen, maar volgens mij keek ze niet boos. Langzaam kwam ze voorwaarts richting de Jacuzzi, ze liep alsof ze defileerde op een catwalk, ik wed erop dat geen enkel hedendaags topmodel op deze wijze kan showen! Wat ging ze toch langzaam naar de jacuzzi, en met de zon achter haar weelderige rode gegolfde haren leek ze wel een verschijning van een of ander heilige dame, de verschijning van god in de holey grail van monty python geeft een duidelijke omschrijving. Ze kwam op het trapje voor de jacuzzi staan en dankzij haar lichtdoorlatende witte jurk kon ik nu duidelijk haar contouren zien! Wat was dit toch een schilderij waard, als ik kon schilderen als de Vlaamse meesters dan had dit schilderij miljoenen opgebracht, maar nu zit het alleen in mijn gedachten. Wat was ze mooi! Ik zag onder haar jurk ook nog haar jartellen zitten, zij heeft alles wat ik van kan dromen, ze heeft alles wat ik nodig heb!
De ander dames keken haar met een beetje angst aan, wat zou ze komen zeggen? Ze zei niets… zonder woorden toonde ze mij de twee briefjes uit de laatste twee pralines, ze glimlachte.
Langzaam begon ze haar jurk over haar hoofd te tillen en zo kwam langzaam heel haar lichaam tevoorschijn, eerst de enkels, knieën, dijen, heupen, buik, borsten, hoofd, OOO wat zou ik dit allemaal graag met mijn kussen overladen… Nadat haar jurk uit was stond ze nog even met haar handen in de lucht, alsof ze in een bloementuin stond draaide ze zich een keer rond, nu zag ik wat ik eerder gemist had: wat een kontje had deze dame, ik kon een lichte kreun niet onderdrukken! Ze moet dit gehoord hebben want langzaam bukte ze zich voorover met haar poep richting mij en deed haar witte muitjes uit en langzaam verdwenen ook haar kousen en daarna haar jartellen. Ze ontdeed zich ook van haar slipje, maar dan op een manier waarvan je normaal gezien al direct van klaar kunt komen (gelukkig had ik al enkele orgasmes gehad). Ze draaide zich terug naar mij en ook haar bh ging sensueel open en die kreeg ik toegeworpen. Ze bleef zo een minuut staan met haar handen glijdend door haar haren. Sensueel streelde ze over haar schouders, naar haar borsten en zo zakte ze af naar haar venusheuvel tot ze haar poesje bedekte, met een arm over haar borsten en de andere hand haar poesje bedekt stapte ze in de jacuzzi, traag, trede per trede, het leek wel de processie van echternacht. Ze stapte zachtjes naar me toe en in mijn hoofd draaide de fantasie al op volle toeren. Zou de theke waar ik al een hele dag naar verlang naar mij toe komen? Zou ze me de geneugden van het vrijen met de allermooiste engel op aarde gunnen? Zou ik dit uberhoud overleven? Ze komt steeds dichter en ik ruik haar heerlijke parfum zweven in mijn neusgaten. Zachtjes voel ik haar handen op mijn schouder en ik krijg van haar een zoen, een gewone zoen, geen tongkus, maar een zoen, een zoen die je met niets kan vergelijken, zo zacht, zo lekker, zo…………(geen woorden meer). Ik geniet hier zo extreem van dat ik het niet meer kan verwerken en ik voel me zachtjes in een gelukmakende zwijm vallen….
Help me! Help me! Ik val flauw….
Een tijdje later kom ik weer bij bewustzijn, mijn wekker gaat af…………………………………..
Vanmiddag ga ik vertrekken nar Lekker Ding, ik ben benieuwd…
Borealis
13 juli 2016, 22:25
ben wel benieuwd hoe je plan uiteindelijk heeft uitgepakt . . .
licky luke
13 juli 2016, 22:49
Nou maar hopen dat de dames (en theke!) in Lekker Ding dit op tijd lezen....
Dan worden het nog dure bonbonnekes... hihi..
ben wel benieuwd hoe je plan uiteindelijk heeft uitgepakt . . .
Nou maar hopen dat de dames (en theke!) in Lekker Ding dit op tijd lezen....
Dan worden het nog dure bonbonnekes... hihi..
Helaas, ik ben na 10 min weer vertrokken....
Borealis
13 juli 2016, 23:22
Helaas, ik ben na 10 min weer vertrokken....
Ach en wee! En dat na 2 uur rijden :redface:
Ach en wee! En dat na 2 uur rijden :redface:
en van daaruit ben ik naar Gt gereden +1u
Das wat een lulverhaal man, misschien kun je je echte ervaringen in deze club nog eens met ons delen. Ik denk dat we daar meer aanhebben dan deze spannende prostaatpraat.
Das wat een lulverhaal man, misschien kun je je echte ervaringen in deze club nog eens met ons delen. Ik denk dat we daar meer aanhebben dan deze spannende prostaatpraat.
Hij was daar maar 10 minuten dus veel kan ie niet beleefd hebben. :biggrin:
Brad Clitt
14 juli 2016, 09:34
Voor een vluggertje zou het genoeg moeten zijn. ;)
wodwod
14 juli 2016, 09:44
Maar even serieus.............Is het daar nu echt zo bedroevend en zelfs zo dat een aantal ijsberen hier adviseren om naar een andere club te gaan?
Dalton
14 juli 2016, 09:52
Het was een prachtig verhaal en een hele mooie belevenis zoals je ze wenst mee te maken in een club.
Een hoop ijsberen dromen netzo mmmmmmmmmaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrr het is een waar kuntsstuk om zoiets ook in een club te verwezenlijken.
Ik probeer het iedere keer weer opnieuw en het lukt me aardig,daarom kun je mijn uitstapje vergelijken met een bezoek aan de Efteling en krijg ik steeds weer opnieuw die verrekte telefoon nummers van de dames.
Het is alleen bedroevend qua line up aan dames. Verder een prima club.
Maar even serieus.............Is het daar nu echt zo bedroevend en zelfs zo dat een aantal ijsberen hier adviseren om naar een andere club te gaan?
Nou dan ff mijn ervaringen van afgelopen dinsdag. Toen ik had afgerekend bij de overigens mooie thekedame deelde zij mij mede dat er op dat moment 3 ja 3 dames waren. (foutje van mij want ik had er beter eerst naar kunnen vragen) maar ze verwachtte er nog meer. In de club zaten een donker dame met lang haar, die overigens Nederlands sprak, een mooi
jong blond meisje en een stevige dame met lang krullend haar. Na eerst wat te hebben gedronken en buiten te hebben gezeten in het spaarzame zonnetje zag ik ineens dat mijn vorige vriendinnetje voor een uur er ook was gearriveerd, een iets oudere lady die naar de naam Jana luistert. Meteen maar ff met haar een kamer opgezocht en net als voorgaande keren een prima ervaring. Hierna nog wat gedronken en een paar broodjes naar binnen gewerkt en maar weer huiswaarts gegaan. Dus in totaal 4 dames en ik heb er 4 andere wandelaars gezien. Ja het is er magertjes in LD maar als je vriendinnetje erbij zit ga je toch met een goed gevoel en lege zak naar huis. Ik denk dat het er nog wel magertjes blijft de komende vakantietijd want ja de dames denken ook geen of weinig beren dan gaan we het verderop zoeken, en ze hebben gelijk want het gaat voor hen toch alleen maar om de verdiensten. Ik blijf het wel jammer vinden want het is zonder meer een leuk en schoon tentje, zowel beneden als op de mooi ingerichte kamers. Het lijkt wel of ik reclame wil maken voor deze tent en dat is ook zo, maar ja als het zo slapjes blijft dan ben ik ook bang dat ik toch weer eens verder moet gaan rijden alhoewel ik daar een giga hekel aan heb.
Dus zeer beminde medewandelaars van mij doe je voordeel met deze info................of niet.
Ciao
Nou dan ff mijn ervaringen van afgelopen dinsdag. Toen ik had afgerekend bij de overigens mooie thekedame deelde zij mij mede dat er op dat moment 3 ja 3 dames waren. (foutje van mij want ik had er beter eerst naar kunnen vragen) maar ze verwachtte er nog meer. In de club zaten een donker dame met lang haar, die overigens Nederlands sprak, een mooi
jong blond meisje en een stevige dame met lang krullend haar. Na eerst wat te hebben gedronken en buiten te hebben gezeten in het spaarzame zonnetje zag ik ineens dat mijn vorige vriendinnetje voor een uur er ook was gearriveerd, een iets oudere lady die naar de naam Jana luistert. Meteen maar ff met haar een kamer opgezocht en net als voorgaande keren een prima ervaring. Hierna nog wat gedronken en een paar broodjes naar binnen gewerkt en maar weer huiswaarts gegaan. Dus in totaal 4 dames en ik heb er 4 andere wandelaars gezien. Ja het is er magertjes in LD maar als je vriendinnetje erbij zit ga je toch met een goed gevoel en lege zak naar huis. Ik denk dat het er nog wel magertjes blijft de komende vakantietijd want ja de dames denken ook geen of weinig beren dan gaan we het verderop zoeken, en ze hebben gelijk want het gaat voor hen toch alleen maar om de verdiensten. Ik blijf het wel jammer vinden want het is zonder meer een leuk en schoon tentje, zowel beneden als op de mooi ingerichte kamers. Het lijkt wel of ik reclame wil maken voor deze tent en dat is ook zo, maar ja als het zo slapjes blijft dan ben ik ook bang dat ik toch weer eens verder moet gaan rijden alhoewel ik daar een giga hekel aan heb.
Dus zeer beminde medewandelaars van mij doe je voordeel met deze info................of niet.
Ciao
Dit geeft allemaal weinig hoop voor LD wat toch wel jammer is. Mijn advies aan eigenaar/management van LD is het volgende:
Haal de dames van zusterclubs over om naar LD te komen,
De toegang voor zowel dames als beren gratis stellen voor minimaal 3 maanden,
Animatieverbod voor dames opheffen,
Last but not least veel adverteren op deze en collega fora, waarbij wordt aangegeven welke dames aanwezig zijn in de clubs.
Dit geeft allemaal weinig hoop voor LD wat toch wel jammer is. Mijn advies aan eigenaar/management van LD is het volgende:
Haal de dames van zusterclubs over om naar LD te komen,
De toegang voor zowel dames als beren gratis stellen voor minimaal 3 maanden,
Animatieverbod voor dames opheffen,
Last but not least veel adverteren op deze en collega fora, waarbij wordt aangegeven welke dames aanwezig zijn in de clubs.
Ik ben het volledig met Pret eens. Dit is best een mooie club, alles om het goed te maken!
Alleen de line-up... Voor mij waren de 4 dames gisteren het tegenovergestelde van mijn type. Zeer spijtig!
Mistralwind
15 juli 2016, 00:21
De laatste keer dat ik op deze locatie was(jaaren terug) was het nog Fungarden.
Ook best een aardige club,voor de eerste en enige keer dat ik er was,althans... maar toen ook weinig dames en heb maar 3 verdere mede beren gezien.
Goede sessies gehad toen,zelfs in mijn ijsberenpak,met de baas gaan pinnen bij de dichtsbijzinde pinautomaat,omdat ik zo'n goede sessie wou vervolgen en geen geld meer op zak had:biggrin:
De verdere opvolgers op deze locatie heb ik niet meegemaakt,maar goed die hebben het niet lang volgehouden...
Lekker Ding lijkt me een beetje kip en ei verhaal, te weinig klanten,te weinig dames...maar ook goede ervaringen.
Voor mij zou het de dichtstbijzijnde club in Duitsland zijn voor mij,dus het zou zeker leuk zijn als het gaat lopen...
Er wordt genoeg over geschreven,en ik heb de indruk dat meerdere collega beren,graag willen dat deze club succesvol wordt.
Enfin,genoeg gelult:biggrin: , tijd voor een persoonlijk bezoek binnenkort....
Verslag volgt...
Ja er moet inderdaad wat veranderen. De komende zomer/vakantie maanden gratis of half geld entree, dames aantrekken uit andere clubs en die vervolgens niet te veel entree laten betalen. En laat de dames aub een beetje animeren want zo heb je "het dooievissiesvretergevoel'. Het is gewoon een leuke tent met vriendelijke dames maar ze plakken maar een beetje op de bankjes wachtend op een verdwaalde wandelaar. Doodzonde van deze tent die het in het verleden ook al niet makkelijk heeft gehad.
Eddy_V
15 juli 2016, 08:40
Iets wat gratis is, is niets waard...
Leuke lokkertjes en leuke dames, daar draait het om in deze business.
Dalton
15 juli 2016, 12:27
Het beste voor deze club is om met WILLEM2 een ijsberen-party te geven en niks voor niets gewoon 20 euro entree met eten en drinken.
De club zelf kan zeker 20 dames aan laten rukken en zo niet heeft de party geen zin.
Lukt het hebben we weer een mooi feestje en leren de ijsberen elkaar kennen wat in deze moeilijke tijden altijd leuk is.
Na mijn langste clubpauze ooit (bijna 1,5 maand) vond ik het weer tijd worden om een clubje te bezoeken. Aangezien ik nog een vrijkaartje (waarvoor dank) had liggen van Lekker Ding hier gister op bezoek geweest. Drie maanden geleden hier 1 keer vaker geweest. Zonder vrijkaartje was ik waarschijnlijk niet zo vlug teruggekomen, maar je mag een gegeven paard niet in de bek kijken. Voor de vrijdag gekozen, omdat het een rustige club is en deze dag meestal toch de meeste bezoekers trekt. Bij de grensovergang werden de clubkeuzes duidelijk gemaakt: mega-groot reclamebord van Casa Rossa, bestelbusje van Villa Marisol en een aanhanger van Lekker Ding. Toch maar gewoon naar Lekker Ding gereden.
Bij binnenkomst werd het vrijkaartje snel geaccepteerd door het vriendelijke Theke. Het was vrij rustig in de club. Vijf dvp's en één ijsbeer. Deze wat later niet meer gezien, dus voor een paar uur mijn eigen saunaclub ter beschikking gehad. De vijf dvp's waren niet echt mijn ding. Met eentje de vorige keer op de kamer geweest, maar een herhaling met haar zag ik niet echt zitten. De vorige keer ook met Ariana op de kamer geweest, maar zij was helaas niet aanwezig. Om de tijd door te komen de gebruikelijke dingen gedaan: sauna, beetje zonnen en flesjes bier wegtikken. De barman vertelde netjes dat het eten net gearriveerd was. Lekkere friet met kip. Samen met 2 dvp's, de barman en 2 schoonmaaksters gegeten. Gezellig...
Net toen ik de moed opgaf dat er nog nieuwe dvp's zouden komen, kwam er een prachtige brunette het terras op. Mooi gezicht en lekker slank lichaam, type Lolita. Ze stak qua looks mijlenver boven de andere uit. Ze kwam uit Moldavië. Kort praatje mee gemaakt en ik maakte volgens mij wel duidelijk dat ik interesse had, maar ze had meer aandacht voor haar telefoon en had volgens mij nog weinig zin in een kamergang omdat ze net binnen was. Het kwam er op neer om later maar ff terug te komen. Binnen in de bar had ze echter ook alleen aandacht voor haar telefoon en ik had geen zin om te smeken om een kamergang.
Er even aan zitten denken om binnendoor naar Goch te gaan, maar uiteindelijk toch met Didi uit Bulgarije naar de kamer gegaan. Niet echt mijn type en aangezien haar service ook niet bovengemiddeld was er maar een vluggertje van gemaakt. Hierna rond 21.00 uur naar huis gegaan. Ondanks de vrijdagavond geloof ik niet dat er meer dan 5 ijsberen binnen waren. Met de club is in principe niets mis (o.a. zeer vriendelijk personeel), maar ze hebben gewoon zo'n 15 dvp's nodig van jong tot oud en van slank tot dik.
Mistralwind
16 juli 2016, 22:37
CLUBBEZOEK IN 3 DELEN DEEL 3:
Na mijn ,,blitzkrieg'' aan Villa Venus https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?1715-Villa-Venus-(Duisburg)-Algemeen&p=497927#post497927 , het plan opgevat om naar LekkerDing te rijden.Het was onderweg naar huis,dus ik kon nog even mooi onderweg denken of ik dit plan inderdaad ging doorzetten,of dat ik ging zeggen ..call it a day''....Ach het vlees is zwak,het gras is altijd groener bij de buren etc etc. en dit is een verhaal in 3 delen,dus ik ben uiteraard bij LekkerDing beland.:biggrin:
Ik kende de locatie nog van het toenmalige Fungarden,dus de weg was zo gevonden.Parkerplaats op gedraaid,en er stonde wat NL en D auto's,dus helemaal alleen was ik dus ook weer niet.
Me binnen gemeld bij de theke,die een aardig woordje Nederlands sprak,een polsbandje gekregen(geen idee waarvoor dat was,heb het eigenlijk ook niet gevraagd),ijsberenvel,handdoek enfin het bekende gebeuren.
Even gevraagd waar de lockers nu ook alweer waren,en ik kon me gaan omkleden.
Aangekomen in de groet ruimte zag ik 3dvp's en 2 andere beren(later doken er nog 3 beren op,en nog 2 dvp's), hmmm lekker bemoedigend dacht ik een beetje negatief....Maar vooruit hou een open mind,en laat alles een beetje op je afkomen.
De club een beetje bekeken,net weer even anders dan jaren terug toen ik bij FunGarden was,maar het zag er allemaal netjes uit!
Me even in de tuin gezet,die er ook netjes uitzag,en een tijdje met een niet schrijvende nederlandse beer geklets,die al sinds 2001 als ijsbeer in Duitsland actief is.Wat bekende clubs doorgenomen(hij kende ze allemaal wel) en bleek dat hij ook een groot liefhebber was van de enige echte Oude Freude 39:) Even goede herinneringen opgehaald dus.Bleek ook dat hij niet wist dat de hernieuwde Freude al weer gesloten was,dus hij was blij dat ik hem dat even melde.
Ons maar weer even aan de bar gezet,en ons even onderhouden met de 2 aanwezige dvp's die dat moment aanwezig waren,later kwamen er een paar meer van de kamer.
Ik moet zeggen,de meiden doen hun best om de sfeer er een beetje in te houden,zijn vriendelijk,en houden van een dolletje.Ik weet het natuurlijk niet van alle meiden,maar die van vandaag deden leuk hun best.
Me op een gegeven moment afgezonderd op een bankje met de Duitse Jana !Ik hoorde al aan haar spraak,dat ze of heel goed Duits sprak of een Duitse was,nou beide bleek dus het geval :biggrin:
Jana is iets ouder,slank,leuk kort blond koppie haar,en op rug en benen grote tattoos, NICE:biggrin:( Ze zat er ook al toen het nog FunGarden was,dus ze heeft wel wat meegemaakt hier)
We besloten op de kamer te gaan(die waren nog steeds boven) en een heerlijke vrijpartij ontspon zich.Eerst zij staand op het bed,heerlijk tongen,op het bed zittend pijpen,en langzamerhand liggend op het bed.daar bleek al snel,dat er weing niet kon,volop tongzoenen,pijpen,vingeren,beffen,69,diverse standjes(en blijven tongzoenen) een heerlijke GFE sessie dus.Ik moest voor een derde keer tot een ontlading komen,dus er moesten wat truukjes uit de hoge hoed getoverd worden.
Om het af te maken,heb ik de hand maar aan mezelf geslagen,terwijl zij boven me kwam staan met haar sappige poesje...ik dacht oh no het wordt toch geen golden shower time..:hammer: , maar nee, ik mocht tijdens mijn noeste handarbeid heerlijk pruim happen,nou dat smaakte wel,en zo kon ik mijn derde ontlading weer voor elkaar krijgen:)
Bij de kleedkamer bleken we ruim over de 30 minuten te zitten(we waren zeker 40 minuten bezig geweest),maar ze zei ik wil je ook geen uur aanrekenen,dus kijk maar wat je wil geven:)
Ik heb haar het normale 30 minuten tarief gegeven en een ruime fooi er boven op,toffe meid!! Er zij ook die je gewoon voor een uur willen aanrekenen,maar niets van dat bij Jana,en zo hoort het ook.
Kreeg zelfs nog een kaartje van haar met haar telefoonnummer,kan ik een berichtje sturen of ze er is bv:) Kortom een top meid,met zeer goede service vindt ik.Misschien niet de mooiste van de klas voor sommigen,maar ik raak meer opgewonden van een dame die een perfecte service heeft,dan een stunner die overal om loopt te piepen.
Nog even wat gegeten,pasta met tomatensaus,een beetje simpel maar wellicht andere dagen beter en gevarieerder.Nog een drankje genomen,Jana nog even dag gezegd en naar huis.
Bij de theke trouwens nog een heel gesprek gehad.Was een Nederlandse dame die er stond toen ik weg ging(toen ik aankwam was het een Duitse die redelijk Nederlands sprak geloof ik), en met haar nog even over de club gepraat,service niveau van de dames etc.
Was een verhelderend gesprek,waarin ze vertelde dat er ook best wel goed bezette dagen waren en ook wat mindere.Ik geloof echt dat ze er alles aan willen doen om deze club te laten slagen,ze vertelde me over de party die ze daar 13 augustus hebben,en ik hoop echt dat het ze gaat lukken!
Ze wist me verder nog te vertellen dat de eigenaar van LD,ook de eigenaar van Salome in Herne is,maar dat ze hun best doen om zoveel mogelijk Nederlands sprekend personeel te krijgen.
Ondanks de korte tijd dat ik hier was vandaag,zie ik de aanwezige potentie van deze club,en ik heb al mijn toppertje ontdekt hier,en voor haar kom ik dus zeker gauw nog weer eens terug !
Kortom,ondanks dat ik niet precies wist hoe ik het hier zou gaan vinden,heeft deze club mij dus echt wel positief verrast!
Zeer vriendelijk personeel,makkelijk in het Nederlands praten,en als er meer dames te ontdekken zijn met het service niveau van Jana,dan kan deze club zo maar eens een blijvertje voor mij worden:)
Borealis
18 juli 2016, 00:27
Nou ja, we hebben allemaal de mooie fantasie van Das kunnen lezen . . . heerlijk . . . maar een hersenspinsel . . . laat ik dan iets vertellen over mijn werkelijkheid in Lekker Ding.
Mijn laatste bezoek, een dag of tien geleden, waarop ik in een eerder bericht al zinspeelde . . .
Het begon met wat telefoontjes naar LD, ik wilde voor vertrek uit het hoge Noorden toch wel graag zeker weten of mijn nieuwe schatje Didi wel aanwezig zou zijn . . . vier of vijf keer gebeld . . . geen lijn . . . WTF? . . . is hun telefoonlijn dicht? Wellicht de rekening niet tijdig betaald? Wat is dìt!? Ligt het misschien aan mijn provider? Met twee verschillende mobieltjes gebeld èn via een vaste lijn . . . niks!
Uhhmmmm, wat te doen? Gokje wagen en gewoon die kant op rijden? Of een alternatief opzoeken? Goeie raad is duur, bovendien was er niemand in de buurt om raad te vragen. Omdat ik wist dat mijn nieuwe liefje normaal gesproken op donderdag wel aanwezig zou zijn, ben ik toch maar richting Emmerich vertrokken.
Na een uurtje rijden, voorbij Zwolle, toch nog'es gebeld en verdomd er werd opgenomen bij Lekker Ding . . . hèhè! Een vriendelijke dame neemt op. Is Didi aanwezig vandaag? Ja hoor, ze zit al klaar! (Grappig gesprek overigens, zij herkent mijn Nederlands accent en praat een boeiende vorm van Duits-Nederlands tegen mij, ik praat in mijn mangelhaftes Deutchs tegen haar, communicatie . . . als je wilt lukt het altijd). Hoe dan ook, mijn motivatie heeft een flinke boost gekregen, doorkarren dus maar.
Driekwartier later, rond half drie middags, draai ik bij LD de verscholen parkeerplaats op, er staan nog een stuk of zes auto's, NL en D kentekens.
Even aanbellen en het hek wordt open gezoemd door Vanessa, die de balie beheert, aardige meid, spreekt enig Nederlands. Meteen maar gevraagd wat er mis was met de telefoon, blijkt dat de router geresett moest worden, ze kon wel zien dat ik belde, maar hoorde niks, begreep dat er iets mis was en trad corrigerend op.
Goed, een grote badjas graag, grote handdoek erbij en een sleutel voor een kluisje op de bovenste rij. Dat was goed. (Help me herinneren dat ik de volgende keer mijn eigen slippers meebreng, die rubberen flip-flop dingen vind ik ongemakkelijk.) Eerst even opfrissen onder de prima douche, de bek schrobben en dan maar es naar de bar.
Amper tussen de gordijnen door de club binnengelopen, of daar komt rechts in beeld iemand in beweging, drie stappen later hangt Didi om mijn nek en begroet me als een long lost lover. Na ons begroetingsritueel samen de bar opgezocht voor een kop koffie, beetje roken, even bijkletsen enzo . . . fijn is dat om zo weer verder te kunnen praten.
Bij mijn eerste bezoek aan LD trof ik bleueyes die me vroeg wat mijn type vrouw is. Ik antwoordde dat ik geen type heb, hooguit houd ik niet van heel dun en heel dik, maar bij nader inzien heb ik wèl een type: een slimme lieve vrouw, waar je een goed gesprek mee kunt hebben, daarnaast waardeer ik mooie ogen en een open blik.
Nou goed, na een kop koffie of twee, een sigaartje (ik) en sigaretje verder, na veel geknuffel, gezoen en geklets even gevraagd of ze al gegeten had (vorige keer kreeg ze tegen zes uur een knorrend maagje, bleek dat ze alleen haar ontbijtje op had). Ja, ja, ze had gegeten en nog lang geen honger. Mooi zo! Zullen we dan maar een kamer opzoeken? Zo eentje met een bubbelbad ;)
Tsja, onze sessie had veel weg van onze eerdere ontmoetingen, maar was toch ook weer heel anders, hoe beter we elkaar leren kennen, hoe fijner het wordt. Deze schat voelt mij perfect aan en schenkt mij wat ik nodig heb; een lange intieme en intense vrijpartij, ouderwets de liefde bedrijven, met aandacht en respect voor elkaars voorkeuren.
Verwacht van mij geen damesrecensie met gedetailleerde beschrijving van alle handelingen. Allereerst vind ik dat een privézaak tussen mij en mijn schat-van-de-dag. Het is ook totaal subjectief; wat ik fijn vind kan een ander wel helemaal niks vinden. Ieder heeft zijn eigen verlangens en beoordeelt vanuit dat perpectief zijn ervaringen. Welk nut heeft om te lezen: tongzoenen 5, pijpen 7, neuken 8? Hoezo? Langs welke maat gemeten? Zoals een goede vriendin me zei: "Don't believe these online reviews, they are not about the girls, guys only write about themselves!" Ik denk dat zij zeker voor 90% gelijk heeft.
Na drie uur vrijen, badderen, kletsen en weer vrijen begonnen we toch een beetje honger te krijgen, tijd om het buffet op te zoeken, maar niet dan nadat we eerst heerlijk samen gedouched hebben, handig zo'n bad in de kamer.
Het buffet viel tegen, een soort pannekoek (overigens wel toepasselijk) met warme appelmoes. Hmmm, wij hadden meer zin in iets hartigs. Terug naar de bar, voor overleg. Daar zat Viviane uit te puffen. Met z'n drieën overleg gepleegd, de keuze viel op Turks, Viviane haalde ergens een bestel-menu tevoorschijn en verdomd, daar was ook nog e.e.a. vegetarisch te vinden, dus wat mij betreft prima. Viviane ging nog een paar andere meiden vragen of ze wilden bestellen. Intussen maakte ik mentaal mijn rekening op: wat kan Bruin nog trekken? Grappig om te zien hoe Viviane en Didi blikken uitwisselden, toen ik aanbood de rekening op te pakken: is dit OK? En Didi met een nauwelijks zichtbaar knikje bevestigde: ja, dit is OK. Het leverde me een dikke knuffel van Viviane op en een gezellige avond.
Tijdens het wachten gezellig met die twee meiden zitten kletsen, daar kwamen ook nog Vanessa en de bardame bij, ik ben geen master of small talk, maar daar wisten zij wel raad mee. Mobieltje erbij, foto's bekijken, echt hartstikke gezellig.
Het eten kwam en dat was -zoals altijd bij besteld eten-veel teveel, dus de één na de ander werd uitgenodigd een vorkje mee te prikken. Daar zat ik dan, omringd door mooie lieve vrouwen, in mijn ongemakkelijke niets verhullende badjas. Ja, ja, ik weet dat daar onder niks te zien is dat deze meiden nooit gezien hebben, maar ik maak me sterk dat ze tijdens de maaltijd niet vrolijker worden van uitzicht op mijn snel verouderende klokkenspel ;-) Enig gehannes met mijn berevel, door de dames waargenomen, maar discreet genegeerd, ik heb me er de maaltijd niet door laten bederven.
Dan nog aan de bar met Didi wat koffie gedronken en tsja, ik hou er niet van om de tijd een dame in beslag te nemen als ik dik tevreden ben en weet dat nog een sessie er niet in zit. Dusss, afscheid nemen, heb ik toch even het gevoel dat zij dat ook niet leuk vindt?
En nu de hamvraag, dit is per slot van rekening het topic "Lekker Ding Algemeen", kom ik hier voor de club of voor de dame? Stel dat Didi zou verkassen naar een andere club, volg ik haar dan, of blijf ik deze club trouw? Dan moet ik eerlijk zeggen: het is de dame. Ondanks alle gezelligheid in LD zou ik Didi elders opzoeken, trouwe hond hèh.
Is dit verhaal uiteindelijk tòch nog een soort dames recensie geworden ;)
marcb1972
20 juli 2016, 15:42
Met dank nog voor het vrijkaartje hier mijn bevindingen van mijn bezoek op dinsdag 28 juni. Voor mij de eerste keer in LD, na FG en ST.
Weinig auto's op de parking, rustige dag? Prima ontvangst door NL sprekende dame. Wat meteen opvalt is dat de lockers verplaatst zijn. Logische plek bij de vernieuwde douches. Deze zijn prima en goed warm. Binnenin is er m.i. weinig veranderd op de verplaatsing van het buffet na. Na een prima kopje koffie ben ik in de kino gaan liggen. Al gauw werd me duidelijk dat hier een animatie verbod is, er kwam nl niemand. Na en beetje rond gekeken te hebben vanuit de kino kwam Lorena (of zoiets). Op zich een aardige dame, maar van het kaliber grote stappen snel thuis. Was dus een korte sessie. Verder waren er nog twee andere dames die beide niet mijn 'cup of tea' waren. Nog even een bezoekje aan de sauna gebracht, deze was ook prima, en toen toch de conclusie getrokken om weer huiswaarts te gaan.
Zoals velen hier al schrijven heeft het de potentie een prima club te zijn. Aan de voorzieningen ligt het zeker niet. Misschien moet je geluk hebben en een goede avond treffen wat de dames betreft; mijn avond was het in ieder geval niet. Ik ga zeker nog wel een keer kijken, maar de eerste komende keren rij ik nog even een stukje verder.
Prima initiatief die vrijkaarten! Hier zijn ze volgens mij voor gemaakt...
Borealis
23 juli 2016, 22:20
Nou, nog één keer een verhaaltje over een dagje Lekker Ding, afgelopen vrijdag. Daar zou ik normaal gesproken jullie niet wéér mee willen vermoeien, ware het niet dat ik wat nieuwtjes heb waar misschien belangstelling voor is, daarover meer in de loop van dit verslagje.
Weliswaar bezorgde Willem2 me een vrijkaartje voor Villa Marisol, dat loopt niet weg, ik wilde toch eerst nog een afscheidsbezoekje aan Didi brengen voordat mijn nieuwe schatje op vakantie gaat. Er was een goede reden om haar te trakteren, daarom bracht ik een drietal Groninger appel-noten-taarten mee, in de gedachte dat zij zelf wel kan bepalen wie ze daarin laat meedelen.
De heenreis was lang-lang, drie kwartier file rond Arnhem :-( Gelukkig kon ik haar via whatsapp op de hoogte houden van mijn trage voortgang. Tegen drieën rolde ik dan eindelijk de club binnen, bijna een uur later dan gepland.
Bij aankomst trof ik de entree versperd door nieuwe matrassen, met enige moeite was de Theke nog bereikbaar, alwaar de de huishoudelijke plichtplegingen werden afgehandeld. Even gevraagd om een lockertje in de bovenste rij (oneven nummer), eigenlijk zou die vraag overbodig moeten zijn wanneer het rustig is in de club. Mijn weg banend langs de matrassen bereikte ik de omkleed- en douche-ruimte. En ja, ik had m'n eigen slippers mee, ondanks het feit dat niemand op dit forum zo vriendelijk is geweest me even per pb-tje aan het meebrengen daarvan te herinneren ;-)
Na het nodige opfrissen de bar opgezocht, waar Theresa me zei dat Didi nog even boven was, maar zo wel zou komen. OK, mijn beurt afwachten dus ;-) Goeie gelegenheid om, onder het genot van een kop koffie en een sigaartje, even rond te kijken; wie zijn er en wat gebeurt er zoal? In de bar trof ik een viertal dames, Diana, Lorena, Elly? en Jana? (daarnaast was er enige activiteit boven, zo trof ik later nog een andere blonde dame). Verder was daar de eerder genoemde Theresa in massage-outfit, de Thekedame wier naam me ontschoten is, enkele ijberen en de zwaar zwoegende Alan? die doende was oude matrassen in Kino en kamers door nieuwe te vervangen. Het gesleep met die zware onhandelbare dingen bezorgde hem zijn work out van het jaar, onder de verzuchting dat dìt niet was wat hij verwacht had toen ie in een bordeel ging werken.
Het duurde niet lang of Didi kwam me opzoeken aan de bar. Na ons begroetingsritueel overhandigde ik haar -tot haar verrassing- het gebak, dat ze snel wegzette in de koelkast om straks als toetje te dienen. Even roken, meer koffie drinken, schmusen, bijkletsen; de nieuwe matrassen en andere geplande vernieuwingen waren het gesprek van de dag, net als de hitte op de kamers tijdens de warme dagen woensdag en donderdag.
Al snel zochten wij onze inmiddels vaste kamer op, waar we ons aan elkaar overgaven alsof we elkaar máááánden niet gezien hadden. Ik kan me voorstellen dat er lezers zijn die zich meewarig afvragen waarom ik toch steeds weer deze zelfde dame opzoek. Zij voldoet misschien niet geheel aan de hier algemeen heersende schoonheids-standaard, maar dat boeit me niet; beauty is in the eye of the beholder! Bei mir ist sie schein . . .
https://youtube.com/watch?v=ZUVEq6NC7mM
Deze vrouw heeft zich al sinds onze eerste ontmoeting over mij ontfermd en ik voel mij steeds meer op mijn gemak bij haar. Zij helpt me over mijn hang-ups heen en schenkt mij per bezoek toenemend genot (waar gaat dit eindigen??). Na een lange intense vrijpartij als vanouds, maar dan weer nét iets fijner, zijn we in het bubbelbad geklommen. Didi had het laten vollopen met een tikje te warm water, zodat er van afkoeling niet echt sprake was, even bijna koud douchen achteraf bracht uitkomst.
Aangezien ik na mijn karig ontbijt alleen nog maar een broodje had gegeten onderweg, ontstond er inmiddels wel een héél hol gevoel in mijn maag, tijd om het buffet op te zoeken. Helaas pindakaas, de cateraar was nog niet langs geweest, nog even geduld. Een dringend verbeterpuntje . . .
Didi ging in de keuken aan de slag om een enorme salade te maken, de schat heeft een vooruitziende blik en voorzag dat er straks bij het buffet voor mij weinig vegetarisch te vinden zou zijn.
Aan de bar raakte ik aan de praat met de nieuwe compagnon/mede-eigenaar LD over het wel en wee van deze club. Hij bleek een voortvarend type die er geen gras over laat groeien. Ik vertelde hem dat op dit forum enige polemiek gaande is over LD. Hij zei dat hij de discussie hier niet meeleest, waarop ik hem dringend heb aangeraden dat wel te doen, het schept in ieder geval inzicht in de heersende opinie over LD en wellicht kan hij hier wat goeie ideeën oppikken. Zoals het ideetje van Dalton om een forumfeestje te organiseren (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?43778-FKK-Lekker-Ding-Algemeen&p=497572#post497572), een plan dat aansprak :-)
Hij vertelde dat naast de nieuwe matrassen ook nog dit weekend de oude tuinmeubelen zouden worden vervangen en dat de hele club een opfrisbeurt zou krijgen. Ook wilde hij een nieuwe muziek-computer aanschaffen. Ik gaf mijn mening dat zijn prioriteit niet zou moeten liggen in het opknappen van de club, maar in het aantrekken van meer dames en het opheffen van het animeerverbod. Als ik het goed heb begrepen is het inderdaad niet de bedoeling een strikt animeerverbod te handhaven, maar alleen overduidelijk "jagen" te ontmoedigen.
Verder adviseerde ik hem om, als hij tóch in de club wil investeren, dit allereerst te doen in airconditioning in de kamers (vond hij een goed plan). Verder moeten ze zorgen voor voldoende, afwisselend en goed eten, tot bijna zes uur wachten op een warm buffet is echt een aanfluiting. Daarnaast moeten ze voorzien in goed onderhoud van de waterchemie van de jacuzzi, toevallig heb ik in een vorig leven een tijd in zwembad-onderhoud gezeten en heb enige expertise op dat gebied.
Inmiddels was de catering gearriveerd, Chinees; nasi goreng, diverse soorten vlees en kip en een flinke berg sateh. God zegene Didi met haar heerlijke Bulgaarse salade :-) eitje erbij en de nasi een beetje om de stukjes vlees heen opgeschept, ik heb heerlijk gegeten. Ook nu weer omringd door de aanwezige vrouwen, wat wil een man nog meer? (Jááá, ja, bij wijze van spreken dan, ik weet zelf ook wel een paar dingen, waar ik me later na de maaltijd nogmaals vol overtuiging op heb gestort ;-) maar laat ik niet op m'n verhaal vooruitlopen.)
Terwijl wij zaten te eten kwam een groepje luidruchtig vrolijke ijsberen binnenzetten, als een horde puppies buitelden zij via de bar (bier, bier!) naar het buffet (eten, eten!) en van daar naar een tweetal tafeltjes waar zij gezellig samen gingen zitten kanen.
Inmiddels hadden Didi en ik ons eten wel op, hoewel zij zich grote zorgen bleef maken of salade, rijst en een eitje wel voldoende waren om mijn lijf op gang te houden. Maar mijn lijf heeft helaas ;-( voldoende reserves opgebouwd om langdurig barre tijden te kunnen doorstaan en van barre tijden was gisteren heus geen sprake ;-)
Met z'n tweetjes terug naar de bar voor een after diner koffie met een rokertje, herinnerde zij zich plots de taartjes die nog in de koelkast stonden te wachten, zij sneed ze in kloeke stukken en even later zaten de dames en het personeel (en ik zij de gek) te smikkelen van het noordelijk gebak, met noodzakelijk uitbuiken tot gevolg. Het is me even ontgaan of ze de andere ijsberen ook heeft getrakteerd.
Nadat de maaltijd voldoende gezakt was hebben we de kamer weer opgezocht, waar het bed in tussentijd was voorzien van een nieuw matras en dito hoeslaken. Tijd voor vergelijkend matrasonderzoek; het oordeel, na langdurig uittesten in diverse houdingen: de nieuwe matrassen zijn dikker, maar ook steviger dan de oude. Je zakt er dus minder in weg, hetgeen naar mijn bescheiden mening van voordeel is bij het bedrijven van de liefde, maar Didi die ook op dit bed moet slapen, vreesde een doorwaakte nacht (dat viel uiteindelijk erg mee weet ik inmiddels).
Na onze diepgaande bedden-test was het tijd om samen te douchen, bad in de kamer hèh. Ooops, vergeten handdoeken mee te brengen. Didi naar beneden op mijn slippers maatje 46 en in mijn badjas die bijna tot op de grond hing, hilariteit alom.
Toen we uiteindelijk na wederzijdse waterpret beneden kwamen bleek het daar zo'n beetje uitgestorven, alle beren en dames waren naar de kamers verdwenen en wij hadden het rijk alleen voor een uitgebreid afscheid, nu voor langere tijd . . .
Al met al heb ik het weer geweldig naar mijn zin gehad. Deze club heeft potentie en ieder die daar werkt wil er hard aan trekken om er iets van te maken, maar ja, uiteindelijk zal het toch aan de dames en de beren liggen of die belofte ook uit gaat komen . . .
hallodaarbenikweer
23 juli 2016, 23:59
Helder verslag Kostunrix. Wat een zelfvertrouwen van LD management om niet mee te lezen op IJsberenforum. Het succes van afgelopen maanden ondersteunt hun zienswijze dat het niet van belang is om geïnteresseerd te zijn in de meningen van klanten. Bedrijven die dat wel doen zijn natuurlijk niet goed bezig. Klantenkennis is niet nodig. Goed idee die nieuwe matrassen, die zullen vast heel lang meegaan en er als nieuw uit blijven zien. Weer een goede investering om de grote aantallen ijsberen te kunnen verwerken.
walkinsock
24 juli 2016, 01:57
Pffff... vandaag op de terugweg nog even bij LD aangewipt rond middernacht. Door de theke gewaarschuwd dat er maar 6 vrouwen waren en twee op de kamer of ik toch binnen wilde komen. Ach, ik had honger en dorst dus dacht 30 euro voor een broodje en een paar drankjes en 6 vrouwen, wie weet.
Nou er waren er geen 6 maar 4 (waarvan Lorena de enige onder de 40) uiteindelijk toch maar een kamer met haar gedaan (niet heel mooi gezicht maar wel lekker ondeugend en wel een heel mooi lichaam) -- Service was matig (blijkbaar moet je hier onderhandelen voordat je de kamer op gaat) lafjes tongzoenen en pmc..
Ik denk dat ik gewoon maar niet meer ga.. de tweede kans niet de moeite.
Knotsgenot
13 augustus 2016, 14:55
Ik heb een vrijkaart voor LD. Nog tips? Dank jullie....
Wentelt Eefje
13 augustus 2016, 16:14
Ja, gebruiken! En daarna hier verslag doen van je belevenissen.
Volgens mij is er niets belangrijker dan je eigen gevoel volgen en niet op andermans oordeel te vertrouwen als het om dameskeuze gaat, als zijn echt Te Meiden Mijden vaak natuurlijk ook bij een goed gevoel te mijden, dat zullen de andere scribenten ook gehad hebben, dat goede gevoel. Maar de één diskwalificeert een turbo-porno-pijpster, de ander wil juist een sloppy-tender-blowjob als veel te zacht vermijden.
Knotsgenot
13 augustus 2016, 17:43
Natuurlijk moet ik het zelf ervaren, maar wa te denken van: de beste dagen, tijden, wie er wanneer wel/niet zijn.
hallodaarbenikweer
13 augustus 2016, 17:57
Met name bij LD is het vishandel. Lees gerust het forum, analyseer en interpreteer, maar visiteer ;) en rapporteer!
Borealis
16 augustus 2016, 23:08
Met name bij LD is het vishandel. Lees gerust het forum, analyseer en interpreteer, maar visiteer ;) en rapporteer!
Haaaahahaha! :biggrin: Zo is het :)
Overigens heb ik in LD nog nooit vislucht geroken :tongue:
Erru
17 augustus 2016, 08:29
Kostunix, dan lig jij waarschijnlijk altijd met je neusje aan de goede kant. Maar ik lees helemaal geen berichtjes meer over deze tent, komt er nog wel eens iemand of is het nu helemaal uitgestorven.
robieb
17 augustus 2016, 11:54
nee het is niet helemaal uit gestorven ze zijn vol op bezig nieuwe dames aan te trekken
blueeyes
17 augustus 2016, 15:19
Dan zal ik toch nog even het voortouw nemen, afgelopen Zaterdag 13-08 was er strapse party.
Bij binnenkomst even gevraagd hoeveel dames er waren; vier waren op vakantie, acht waren aanwezig en er zouden er nog twee komen, die twee bleken achteraf van Salome te komen waarbij je ook zag dat die sterk genegeerd werden door de andere dames want met zo weinig beren is concurrentie niet gewenst, dus daar steekt misschien ook wel het weinige damesaanbod, een al aanwezige clan die geen nieuwe dames aanvaard wat ten gunste van de club zou zijn, van de andere acht waren er twee die er pas twee dagen waren en uit het escort circuit kwamen en na een gesprekje met 1 (Luna-een Portugese uit Groningen)) van de 2 meegekregen dat die op Dinsdag al weer weg waren aangezien ze vonden te weinig geld te ontvangen voor wat ze moesten doen i.v.m. wat ze eerst deden, nou tot ziens.
Het eten was, nadat ik pas om half acht aanwezig op borrelniveau, maar dan echt van alles wat, kon ik toch nog wel een lekker bordje mee vol maken.
Bier in flesjes, Grolsch, Heineken, Warsteiner, div. soorten limonade en koffie alles gratis met zeer vriendelijk personeel.
Laat in de avond twee keer een show van pornoster weet ik niet meer, leuke showtjes, vaker gezien.
Zo rond half twee s,nachts werd er een groot lcd scherm verloot (op aanwezigheid) op sleutelnr. 77, 56, 73, bij 73 werd de gelukkige ternauwernood op een seconde gered voor hij in de gaten had hij dat nr. had, hij was er echt heel blij en bedankte iedereen.
Toch best een leuke avond gehad ondanks.
Als de vier vakantiegangers terugkomen zijn er dus welgeteld 8.
Blijf het toch in de gaten houden, voor mij dichtbij, entree niet te hoog en uurprijs ok.
ijsbeer83
21 augustus 2016, 21:24
Prachtig club met weinig leven in de brouwerij. renovatie is perfect. dames en de ijsberen laten het afweten. of er ooit vertrouwen in de club komt wordt lastig.ik wil nog wel een kijkje nemen binnen kort.
hallodaarbenikweer
21 augustus 2016, 22:14
Prachtig club met weinig leven in de brouwerij. renovatie is perfect. dames en de ijsberen laten het afweten. of er ooit vertrouwen in de club komt wordt lastig.ik wil nog wel een kijkje nemen binnen kort.
Mwah. Hoe kun jij dat weten? Geen concrete post van je gelezen. @modje: sorry voor gehele citaat van de onzinnige post.
ijsbeer83
22 augustus 2016, 22:25
Sorry ik ben net een nieuwe ijsbeer gemeld. ik had geen nuttig post kunnen melden
Das
23 augustus 2016, 08:11
Sorry ik ben net een nieuwe ijsbeer gemeld. ik had geen nuttig post kunnen melden
google translate?
GrandCru
7 september 2016, 08:25
Ik ben hier gisteren geweest. De twee voor mij dichtstbijzijnde clubs van deze en van Goch. Hier was ik nog niet geweest dus ik dacht, laat ik maar eens gaan kijken. De parkeerplaats beloofde niet veel goeds, bijna leeg. Vriendelijk welkom geheten en er werd mij verteld dat er 5 dames waren. Dat had mijn alarmbellen moeten laten rinkelen maar ik was er nu toch dus hoopvol 30,- afgerekend. Me opgefrist en omgetoverd tot ijsbeer en de tent eens gaan bekijken. Ik moet zeggen, het ziet er keurig uit maar dat lees je ook wel in de bovenstaande verslagen. Ik zag in eerste instantie maar twee dames maar die spraken me niet zo aan, ietsje te oud zeg maar. In de ruime binnenplaats genesteld met een sapje en mijn boek en toe zag ik een mooiere verschijning binnenkomen. Zij werd later vergezeld door een andere dame maar ik moet eerlijk zeggen, optisch was het voor mij nèt niet. Nog maar even een rondje dan. Ik werd in het Nederlands aangesproken en ben toen op het bankje naast een lichtgetinte, oudere dame gaan zitten. Diane heette ze en vertelde me dat ze surinaams-braziliaanse roots heeft. Even zitten keuvelen en ze vertelde dat er nog een paar meer dames zouden komen en dat er meestal zo'n 15 zouden zijn. 98% van de bezoekers is Nederlands. Ik besloot geen kamer met haar te maken, daar was te klik niet goed genoeg voor en maakte nog een rondje. Geen verandering in aantal dames. Ik heb óók geen andere ijsbeer gezien dus ik zal de enige zijn geweest. Ik ben dus maar weer vertrokken. Voortaan dus maar eerst een rondje doen als er verteld wordt dat er weinig dames zijn. Heb in ieder geval lekker een middagje in de zon gezeten.... Wel jammer want de club ziet er dus mooi uit en is lekker dicht in de buurt. Ik hoop dat ze dus meer dames kunnen aantrekken want dan kom ik nog wel eens terug.
Mistralwind
7 september 2016, 18:46
Als enige in een saunaclub,zou voor mij geen straf zijn:biggrin:
Das
7 september 2016, 21:02
Als enige in een saunaclub,zou voor mij geen straf zijn:biggrin:
Dat is het helaas hier wel... ik spreek uit ervaring.
robieb
9 september 2016, 00:27
ik kom er regelmatig gister nog 8 tot 10 dames aanwezig en kan niet zeggen dat ik er me verveel ben er de hele avond niet alleen geweest
Arnold16
18 september 2016, 08:06
Eind augustus werd ik verrast met een vrijkaartje voor LD, waarvoor mijn hartelijke dank.
Kort geleden daarmee naar Emmerich getrokken waar ik allervriendelijkst werd ontvangen en het vrijkaartje na controle werd geaccepteerd.
De club ziet er goed verzorgd uit.
Helaas was de bezetting met dames (ca 5) niet echt wat je noemt. De meeste zijn wat ouder en aan de forse kant. Zij zaten in een kringetje te zonnen en wekten niet de indruk erg geïnteresseerd te zijn in het bezoek van een voor hen onbekende gast. Ik heb ze dus maar met rust gelaten.
Na een tijdje de boel aangekeken te hebben kwam een Nederlandse vrouw -met Surinaams bloed- binnen die wel openstond voor een praatje: Diane.
Zij heeft een leuke babbel en gezellige uitstraling. Alhoewel zij niet echt mijn type is een ongehaast kwartiertje met haar op de bank gezeten en vervolgens een kamer opgezocht.
Ik moet zeggen dat ze goed aanvoelde wat haar tijdelijke partner lekker vind, en haar best deed dat ook te leveren. Desondanks werd het geen echt gedenkwaardig kamerbezoek.
Ik denk dan ook niet dat ik op korte termijn een herhalingsbezoek aan LD zal brengen.
Borealis
18 september 2016, 08:55
. . . Zij zaten in een kringetje te zonnen en wekten niet de indruk erg geïnteresseerd te zijn in het bezoek van een voor hen onbekende gast. . .
de laatste keer dat ik daar was werd elke binnenkomende ijsbeer, bekend of niet, letterlijk met gejuich begroet :)
Dalton
19 september 2016, 20:37
Het wordt weer eens tijd voor mij om hier eens te gaan kijken en wie weet vind ik dan eindelijk een vrouw waar ik mee in het huwelijk kan treden en zij me de laatste dagen nog aardig wat sperma kan ontfutselen.
dikie
26 september 2016, 15:26
hallo,
Weet iemand of ze ook happy hour hebben bij lekker ding?
ik wil alleen maar met een dame sex hebben de rest heb ik niet nodig.
Grt,
Dikie
Sjeufke
26 september 2016, 20:22
hallo,
Weet iemand of ze ook happy hour hebben bij lekker ding?
ik wil alleen maar met een dame sex hebben de rest heb ik niet nodig.
Grt,
Dikie
Nope, geen happy hour!
jeegee
2 oktober 2016, 19:03
Ik wil morgen (3-10) rond lunchtijd een bezoekje brengen aan LD. Kan iemand me ze geen of dit zinnig is, bijv vanwege het dames aanbod?
Piet Plezier
2 oktober 2016, 19:06
Ik wil morgen (3-10) rond lunchtijd een bezoekje brengen aan LD. Kan iemand me ze geen of dit zinnig is, bijv vanwege het dames aanbod?
Ik zou eerst ff bellen als ik jou was
Hoeveel dames er aanwezig zijn
hallodaarbenikweer
2 oktober 2016, 20:34
Zeker bellen. Zeker 's morgens / omstreeks lunchtijd is er weinig te doen daar. Geef ook expliciet je damesvoorkeur door en vraag hoeveel dames van deze voorkeur aanwezig zijn... Qua reistijd vanaf de grens maakt het vanwege het geslinger binnendoor overigens weinig uit of je hier naartoe gaat of Hammikeln.
jeegee
4 oktober 2016, 07:45
Bedankt voor de tip heren. Het heeft mij een vergeefse reis bespaard. Hoop een volgende keer beter. Een goed adres net over de grens is natuurlijk welkom.
Het zal toch wel een keer beter worden, hoop ik.
Willem2
4 oktober 2016, 09:00
Er waren 8-12 dames aanwezig.
hollanda
13 oktober 2016, 12:44
Ik wilde vandaag mijn vrijkaart verzilveren en heb vooraf even gebeld. 6 dames in the house, 1 van midden 20 jaar oplopend naar 45 jaar. Helaas ga ik daarvoor niet naar Emmerich. Toch bedankt voor de vrijkaart !!!!
jeegee
28 oktober 2016, 19:02
Zojuist teruggekeerd van een bezoek aan LekkerDing. Ik was de gelukkige winnaar van een Tombolakaartje (uitstekende trekking W2, waarvoor oprechte bewondering en dank), dus het moest maar eens gebeuren. Tja, wat vond ik er van. De sfeer was wat mat. Erg weinig (eigenlijk veel te weinig beren) en een beperkt aantal dames, hooguit 10. Geen schoolmeisjes maar over het algemeen aardige volwassen vrouwen en daar houd ik van. Leuke gesprekjes gehad, soms heel kort maar ik had ook ook een heel aardig en bijzonder gesprek met Suzan. Met haar wil ik een volgend keer (ik ben dus van plan nog eens terug te keren, begrijp je) nader en intiemer kennis maken. Didi leek me ook erg aardig en lekker en zo nog een paar meisjes, maar ik viel, direct na binnenkomst voor Katja. En het moge bekend zijn, Poolse vrouwen staan bij mij hoog op de ranglijst. En dus werd het kameren met Katja, een mooie blondine, naturel, niet al te groot maar met alles dropendran in uitstekende verhoudingen. Ik vond het super en heb maximaal van haar genoten en ik kreeg de indruk dat zij ook geen vervelende sessie had. De tijd ontging mij volledig, waardoor mijn geplande, en in gedachten ook beleefde half uur ernstig was uitgelopen. Die paar extra tientjes die ik moest bijleggen waren niet zo erg, maar de file waarin ik door mijn verlate vertrek terecht kwam, daarvan baalde ik. Maar al met al een fijne tijd vooral door Suzan en in bijzondere mate door Katja. Ze spreekt een heel klein beetje Nederlands hetgeen ze geleerd heeft tijdens haar verblijf in enkele privehuizen hier te lande. R'dam en Utrecht vertelde ze me. En dat ze Louisa goed kende kwam voor mij daarbij als een geweldige verrassing. En dat zal iedereen begrijpen die mij een beetje kent of volgt op dit forum
uurtje
30 oktober 2016, 11:47
Net voor en tijdens de zomer ben ik enkele keren in LD geweest. Meestal heb hier niet over geschreven omdat veel al gezegd was en ik het vermoeden had dat de neerwaartse spiraal met 'warp' 4 zou worden doorgezet.
Onlangs een vrijkaartje gekregen en gisteren (laat op de avond) besloten te verzilveren. Verwachtingen waren van te voren bijzonder laag. Immers....de tent kende ik al en in het verleden ontbrak het er aan het meest belangrijke; dames!!
Na binnenkomst, waarbij zonder enige probleem de vrijkaart geaccepteerd werd, wit men mij te vertellen dat er 12 dames waren. Say what??? 12?? Ik ben weleens op een zaterdag omgedraaid omdat er 3 dames waren.
Mijzelf realiserend dat dit nog geen PHG (daar zijn er volgens de reclame toch 100??...hahahahaha) naar binnen gegaan en de noodzakelijke handelingen verricht. Hierna kon ik zelf iets zien wat ik al lang niet meer gezien had. De barruimte was redelijk gevuld met dames. Lang-klein, blond-bruin, Roemeens-Pools enz. Goede mix van dames en zowaar.....een NL dame die wel heel jong was (onder de 20) en net in het vak zat. Dus afgezien van het aantal dames (gemeten aan de mannelijk gasten was dat best veel) ook nog een keer een uitdagende mix van types.
Bediening zoals altijd attent, eten was helaas op wat logisch is gezien mijn aankomsttijd.
Samenvattend; LD probeert al het mogelijke om de neerwaartse spiraal te doorbreken. Aan de kamers, bediening en algehele instelling ligt het niet. Goede kamers, staf die goed oplet en assisteert en schone tent. Nu men ook erin geslaagd is om op een zaterdag een redelijk aantal dames te presenteren denk ik dat het tij weleens zou kunnen keren. Of, laat ik het anders zeggen, ik hoop het voor ze.
Mistralwind
1 november 2016, 22:11
Ik hoop het ook dat deze trend zich doorzet. Ondanks dat tijdens mijn eerste bezoek,een paar maanden terug,het erg rustig was met dames en beren,toch een goede indruk van deze club gekregen.
Tijd voor een vervolgbezoek binnenkort dus:biggrin:
Rino123
5 november 2016, 18:12
Ik ben benieuwd naar deze club, wil er morgen naartoe gaan op zondag dus. Ik lees dat het een nette club is en dat er genoeg dames zijn!
Rino123
10 november 2016, 09:35
Ik ben afgelopen zondag naar Lekker Ding geweest: het was een grote teleurstelling! De club op zichzelf ziet er niet zo slecht uit, leuke bar. Bij aankomst kreeg ik uiteraard mijn badjas en toen ik wilde gaan eten bleek dat het eten nog niet klaar was. Er stond gewoon niets, ik was daar om 12.15 ongeveer, dus daar begon het al mee. Ik ben in de buitensauna gaan zitten en daar is ook een whirlpool. Ik heb de hele dag ongeveer 4 ijsberen gezien en hetzelfde aantal dames. Geen sfeeer, geen gezelligheid en het was ronduit saai te noemen. Je weet gewoon niet wat je daar de hele dag moet doen. Als klap op de vuurpijl was er bij het avondeten alleen pizza verder niets maar dan ook helemaal NIETS!!!
Dit is ronduit beschamend voor een saunaclub en ik heb nog snel wat pizza gegeten en ben weggegaan. Voor mij dus nooit meer naar deze tent die in mijn ogen ten dode is opgeschreven!!! Volgende keer naar een club die echt iets te bieden heeft bijvoorbeeld Sixsens of Parksauna Residenz!!
hallodaarbenikweer
18 november 2016, 06:15
Gaat dit topic over LD of VM?
Erru
18 november 2016, 08:12
Inderdaad ik heb zo langzamerhand de indruk dat mijn zeer gewaardeerde medewandelaars het verschil tussen VM en LD een beetje uit het oog zijn verloren.
Willem2
18 november 2016, 11:21
Zo wat opgeschoond en nu weer berichten over Lekker Ding
peter696969
23 november 2016, 07:45
Ik baal. Had me voorgenomen donderdag of vrijdag Lekker Ding te bezoeken en mijn gewonnen vrijkaart te verzilveren. Mijn werk steekt nu onverwacht een spaak in de wielen, zoals de laatste maanden al vaker gebeurd is. De vrijkaart (hier gewonnen) moet voor de 27e november verzilver worden. Daarom: wie komende dagen wel tijd en zin heeft Lekker Ding te bezoeken, mag de gewonnen vrijkaart hebben. Stuur even een pm. Ik heb er slechts 1, dus wie het eerst komt die het eerst zal neuken.
peter696969
23 november 2016, 08:47
Het kaartje is al weg.
bordeelsluiper2
24 november 2016, 23:09
Gisteren deze club voor het eerst sinds jaren weer eens bezocht.
Ik had niet veel zin om ver te reizen en meteen even testen of ik onder de toekomstige tolheffing uit kan komen. :wink2:
Ten opzichte van vroeger is de club zelf aanzienlijk verbeterd en de 30 Euro entree vond ik goed besteed.
Alles netjes, fijn buffetje voor het ontbijt / lunch (ik had alleen in de middag tijd, maar toen ik om 16:30 uur vertrok werden de voorbereidingen voor het avondmaal getroffen), bios, sauna, jacuzzi, bar, kluisjes, ect.
De beloofde 6 dames waren er. Later in de middag waren het er 7.
Drie dames waren de Nederlandse taal machtig en kon er gezellig gekletst worden.
Ook alle aanwezige beren spraken Nederlands.
Ik werd keurig door de dames voorzien van drankjes, prima dus.
Tijdens het kletsen met drie van de dames viel het mij op dat alle dames de geschiedenis van deze Club meebeleefd hebben.
En daar vormt zich het probleem; het service-niveau van deze dames is ook van 9 jaar geleden.
Ik had een leuk onderonsje met Ariana een Roemeense die ook wat Nederlands spreekt.
Leuke meid met een mooi (super) slank lichaam met naar verhouding flinke borsten en billen, vet op de juiste plaatsen zeg maar. :biggrin:
Op de kamer fijn met haar gespeeld en ze verstaat haar vak mbt de sex prima. Maar wat ik miste was intimiteit en illusie. Er kon niet meer dan een klein kusje vanaf, want zoenen dát deed ze niet.
10 jaar geleden was dat de idd de standaard en vond ik het heel wat. Sorry maar de meeste dames uit een RTC-club doen dit beter.
Verder had ik het prima naar m'n zin, maar de lust om meerdere keren te kameren kreeg ik niet. Ondanks dat er best aardige (ook kwa uiterlijk) dames waren.
De meeste beren waren ook maar even binnen voor een enkeltje vlugge sex. Misschien ben ik wel te veel verwent door een eindeloze schare DVP's én vind ik het wel leuk om enige tijd in een club te vertoeven, maar volgens mij ga je daarom ook naar een club ipv een bordeel.
Conclusie: Lekker Ding zou ik bezoeken voor de Club en de mogelijkheid tot sex is leuk meegenomen. Een RTC-club bezoek ik vanwege de dames.
Zou er een win-win formule zijn?
Bij het verlaten van de club werd mij uitdrukkelijk gevraagd of ik het naar m'n zin had gehad.
Ik heb vanwege de Club "ja" geantwoord.
Cat
25 november 2016, 12:33
Hey bordeelsluiper2,
Morgen met een vrijkaartje waarschijnlijk weer een bezoekje brengen. Op www.6profis.de zie ik dat er een super skinny Fleur (blondje) werkt. Was deze gister ook aanwezig?
Met Ariana ook eerder op de kamer geweest. Inderdaad jammer dat ze niet aan tongzoenen doet, maar toen voor de rest een prima kamertje gehad.
De laatste keer had ik overdag de club voor mezelf. Kijken of het morgen iets drukker is...
bordeelsluiper2
25 november 2016, 20:30
Hallo Cat,
Fleur is een van de Nederlandse meisjes waar ik over sprak en was er dus ook. Ik had weinig interactie met haar.
Ze ziet er leuk uit en inderdaad heel slank. Maak ik denk dat Ariana minder gewicht op de schaal brengt (<48 Kg).
Veel plezier en ik ben benieuwd naar je bevindingen.
Ik zal me ook inschrijven voor de tombola. ;)
Cat
27 november 2016, 12:43
Gisteren voor de 3e keer in Lekker Ding geweest. Ongeveer 4 maanden voor het laatst geweest en dat was niet zo´n succes. Via het vrijkaartje van peter696969 (nogmaals dank) toch nog een poging gewacht en rond twee uur aangekomen. De schoonmaakster was ook Theke en het vrijkaartje werd in een geldkistje gestopt zonder de code en/of geldigheidsdatum te controleren. Bij binnenkomst in de bar viel de line-up niet tegen. De laatste keer waren er ongeveer 6 dames waarvan de meeste oude MILF´en. Nu waren het er een stuk of 10 waarvan de meeste tussen de 20 en 30 jaar. Ik spotte ook meteen de skinny Pamela uit Goch, maar die kamergang daar viel nogal tegen.
Eerst maar een paar flesjes bier (Grolsch) gedronken. Er waren maar 2 andere ijsberen op dat moment dus veel aanspraak was er niet. De eerste keer was er nog wat aanspraak van een lekkere Nederlandse bardame en de tweede keer met een oversekste jonge barman die de baan van zijn leven had. Nu werd je geholpen door de schoonmaakster of door de dames zelf. Op weg naar de sauna werd ik aangehouden door een Roemeense die redelijk Nederlands sprak. Dit kon alleen maar Ariana zijn waarmee ik al eerder op de kamer ben geweest. Ik had er eigenlijk niet meteen herkent.
Na de sauna kwam Ariana meteen bij me staan aan de bar. Ze vertelde dat ze toch al 30 jaar is. Haar kontje en borsten zouden echter prima passen op een 20 jarige. Ook is ze nog zeer slank. Ze zei ook dat ze zich makkelijk kan voordoen als een 23 jarige, maar aangezien ze al zo´n 10 jaar in o.a. deze club (inclusief voorgangers) werkt wordt dat een beetje lastig (en ze wil gewoon eerlijk blijven). De kamergang was zoals de vorige keer. Aan tongzoenen doet ze dus niet maar voor de rest alles prima. Ze blijft ook de leuke meid zoals tijdens de pre-sale. Ze vroeg wel of ik het pijpen met of zonder condoom wilde. Ik zei als het voor jou geen probleem is doe maar zonder. Was uiteraard geen probleem, maar ze wees me er wel op dat het per 1 januari niet meer standaard is!
Na deze kamergang even gegeten. Een voordeel hier is dat het om 18.00 uur door een cateraar wordt gebracht. Iedereen schuift ook meteen aan omdat het nog vers is. Heerlijk gegeten. Beter als dat eten wat uren in die bakken ligt. Kom je echter om 20.00 uur binnen dan heb je hetzelfde probleem.
Voor de tweede kamergang gekozen voor een blonde dame die veel aan de bar zat, maar wel constant aan het dollen was met andere dames. Leek wel een vrolijke dame. Niet zo heel slank, maar zeker niet dik. Gewoon mooie rondingen. Haar borsten zijn niet heel groot, maar nog wel lekker stevig. Volgens mij was ze 26 jaar. Uiteraard plaatsgenomen en ze stelde zich voor als Viviane. Ik lees hier op het forum dat ze Pools is, maar vertelde mij dat ze uit Duitsland kwam. Misschien bedoelde ze dat ze nu in Duitsland woont. Niet echt in de buurt van Emmerich trouwens. Na een kort gesprekje ging ze de sleutel halen. Bij terugkomst deed ze haar mond echter niet meer open en we vertrokken zonder iets te zeggen naar de kamer. Waarom weet ik niet. Haar buit zal wel binnen zijn of iets met een klik? Ik werd er zelf ook een beetje ongemakkelijk van, dat ze vroeg of het de eerste keer in een club was. Ja, ze zou eens moeten weten. Nadat ik me op bed gelegd had smeerde ze mijn borstkast(je), buik en lul helemaal onder de massageolie. Ik keek er een beetje bedenkelijk bij en ze vroeg wat er zo raar aan was: heb je dit nog nooit meegemaakt? Nee, om een half uurtje te neuken eigenlijk niet. Of het de massageolie was (eigenlijk wel lekker), maar waarschijnlijk haar goede trek- en pijpkunsten had ik binnen enkele minuten kunnen komen. Door even aan het Israël / Palestina conflict te denken ging de druk eraf en zodoende nog aan neuken toegekomen. Bij het vierde standje vroeg ze geïrriteerd: hoeveel standjes wil je eigenlijk? Toen was ik er wel klaar mee en ben maar vlug gekomen. Bij het afrekenen zat er zelfs geen afscheidskusje in. Soms snap ik die dames niet. Ze snappen toch ook wel dat sommige klanten nog eens terugkomen. Gewoon een aanraking als we naar boven lopen, een kort gesprekje en glimlach op de kamer en we staan de week erna weer te kwispelen als ze de bar inlopen.
Het bezoekje was beter dan de laatste keer, alleen het blijft een beetje saai in je eentje (na de laatste kamergang was het wel iets drukker met beren). Een sportzender zou niet verkeerd zijn tussen de kamertjes door of het animatieverbod van de dames opheffen.
freek12000
27 november 2016, 21:39
Ik ben er dit voorjaar een keer geweest toen er een leuke surinaamse dame was met wie je lekker Nederlands kon kletsen. Ze was iets voller, maar wel voorzien van een stevige voorgevel en ik had wel zin gehad in een sessie ware het niet dat ze al gereserveerd was. Weet iemand wie die dame is en of ze nog bij LD werkt ?
Sjeufke
27 november 2016, 23:03
Ik ben er dit voorjaar een keer geweest toen er een leuke surinaamse dame was met wie je lekker Nederlands kon kletsen. Ze was iets voller, maar wel voorzien van een stevige voorgevel en ik had wel zin gehad in een sessie ware het niet dat ze al gereserveerd was. Weet iemand wie die dame is en of ze nog bij LD werkt ?
Deze Surinaamse dame gaat schuil onder het pseudo Diana.
Ze werkt al heel lang op deze locatie. Heeft ook gewerkt bij de vorige clubeigenaren. Vertelde dat ze alle naamsveranderingen heeft meegemaakt.
Ze lijkt me dus erg honkvast, woont net over de grens. Ze heeft veel vaste klanten die haar al jaren bezoeken.
Het is dus geen garantie dat ze er nog werkt, maar de kans lijkt me wel groot.
robieb
28 november 2016, 12:12
Diana werkt er nog ze is meestal daar van maandag t/m vrijdag in het weekend niet .
Rudy
8 december 2016, 22:37
Willem! Hartelijk dank voor het vrijkaartje. Als ik die niet had gekregen was ik er niet heengegaan. Vandaag een bezoek gebracht aan Lekker Ding. Bij binnenkomst ontvangen door de eigenaar die naar later bleek een heel leuk gesprekspartner te zijn. Deze man wil er echt iets leuk van maken. En dat is hem gelukt! Volgens mij weet nog niet iedere ijsbeer dit. Velen rijden hier voorbij en gaan naar andere clubs de verderop zijn gelegen.. Heren.... sla af bij de afslag Emmerich! Deze club is echt heel goed. Mijn beleving is dat alle ingrediënten om een gezellige periode, goede sex en een wel zeer aangenaam verblijf aanwezig is. Ik heb met diverse meiden, waarvan een aantal in het Nederlands, een leuk gesprek gevoerd. Ik heb 2 kamergangen gedaan. De eerste was met Ella, een Roemeense meid met een prachtig figuur en waarmee echt goede sex te beleven valt. Aanrader!! De tweede kamer gange was met Suzan...Jezus, denk je dat je de beste kamergang al gehad hebt... krijg je dit...zooooo goed. Voor mij een zeldzame beleving. Suzan is echt heel goed!! De sex is in een woord.geweldig. Maar minstens zo belangrijk is dat zij zo leuk is om mee te praten. Ze is vrolijk en voor elk gespreksstof in. Deze vrouw kan iedere man gelukkig maken. Absoluut een topper met heel veel !!!!!!!.
Suzan, als jij dit ook leest... tot snel! Ik ga vanaf nu hier vaker heen.
phoenix
8 december 2016, 22:39
paspoortje van suzan? en van ella?
Rudy
8 december 2016, 22:45
Klopt, ze was er vandaag ook en zeer aanwezig op de goede manier:)
Sorry, dit is een reactie op Sjeufke.
Rudy
8 december 2016, 23:06
paspoortje van suzan? en van ella?
Geregeld! :)
kees1000
9 december 2016, 12:38
Vandaag een bezoek gebracht aan Lekker Ding.
Hoeveel dames waren aanwezig?
Rudy
9 december 2016, 12:50
Ik weet het niet precies... ik schat 10-12 meiden en minder mannen.
Bluewalker
10 december 2016, 00:08
Dag Rudy,
Je enthousiasme maakt me nieuwsgierig. Gezien de wisselende reacties hoop ik het ook te beleven via een vrijkaartje ;)
Rudy
10 december 2016, 11:39
Moet goedkomen. Ik ben benieuwd naar je belevenissen. Veel plezier!
Piet Plezier
14 december 2016, 15:54
net telefonisch contact gehad met lekkerding
er worden tussen de 20 en 30 dames verwacht zaterdag met de party
Eddy_V
14 december 2016, 22:23
net telefonisch contact gehad met lekkerding
er worden tussen de 20 en 30 dames verwacht zaterdag met de party
Heb net mijn staatslot gecheckt en ik verwacht tussen de 20 en 30 miljoen euro.
Alle BVP's (Beren van Plezier) worden uitgenodigd om dit in een nader te bepalen club gedurende een weekend met mij te vieren en zo het eerste miljoen er gezamenlijk door heen te jagen (moet kunnen als je de cash verhalen over YY leest) :biggrin:
Piet Plezier
14 december 2016, 22:30
Heb net mijn staatslot gecheckt en ik verwacht tussen de 20 en 30 miljoen euro.
Alle BVP's (Beren van Plezier) worden uitgenodigd om dit in een nader te bepalen club gedurende een weekend met mij te vieren en zo het eerste miljoen er gezamenlijk door heen te jagen (moet kunnen als je de cash verhalen over YY leest) :biggrin:
Ik ben erbij Eddy
Maar de budget neukers laten we thuis,want die drinken geen bier
goldstar
17 december 2016, 07:29
Afgelopen donderdag LD bezocht. Willem bedankt voor het vrijkaartje. Binnenkomst rond 13.00 uur. Geen enkel probleem vrijkaartje werd direct accepteert. Badjas mee en douchen.
Heerlijke douches prima voor elkaar. Alles netjes schoon. Koffie aan de bar en de dames bekeken.
Diana aanwezig(donkere Surinaamse dame) en daar aangenaam mee geklest. Zijn daarna 2 uur naar boven geweest. Heerlijke sex van twee kanten.
Daarna kwam het eten al binnen(oude bekende bardame Jeanette). Heerlijk eten.
Wat betretf de club alles wordt netjes schoon gehouden. Dames rond 18.00 uur een 15 stuks. Kom zeker weer eens kijken in het nieuwe jaar.
speed911
17 december 2016, 13:44
Mede beeren ik ben aan lekker ding
Staat 1 auto precies ook niet echt geslaagd of ben ik te vroeg dan bijna 1500 u
Ja watte slaat wat tegen precies dan
Speed911 teleurgesteld
Piet Plezier
17 december 2016, 13:46
Mede beeren ik ben aan lekker ding
Staat 1 auto precies ook niet echt geslaagd of ben ik te vroeg dan bijna 1500 u
Ja watte slaat wat tegen precies dan
Speed911 teleurgesteld
wij zijn al binnen
speed911
17 december 2016, 15:55
Ik ook :betrunken:
Dalton
17 december 2016, 22:49
LEKKERDING is heel mooi uit de as herrezen,alles ziet er tiptop uit zelfs de ladys zijn jong en mooi maar vooral lekker strak.
Het was vandaag voor mij een dagje om op onderzoek uit te gaan en voor 30 euro is dat best te doen.
Het was tussen 1/2 5 en 5 dat ik voor de theke stond en na betaling een badjas plus handdoek kreeg.
De kastjes voor de kleren waren verplaats en dat zag er al mooi uit met een brede vaste bank in het midden die niet alle kanten verschuift,wanneer je de sokken en schoenen uit doet.
Netjes schoon en niet zo'n rommeltje als bij VILLA MARISOL waar een paar kleden op de grond liggen wat net lijkt of ze van de kraak komen.
SAS het wordt echt tijd dat jullie iets doen aan de kleedruimte maar vooral vaste banken die niet verschuiven zouden al een heel grote verbetering zijn.
Hier hoefde ik de trap niet af en dus ook niet op wat voor mij een hele vooruitgang is.
Bij binnenkomst aan de bar stonden ze al te juichen en scandeerden mijn naam uit volle borst,DALTON,DALTONDALTON.
Zelfs de rode loper hadden ze voor mij uitgerold met aan de zijkanten de dames in 2 rijen en het waren hele mooie lekkere dames die ik graag allemaal een beurt had willen geven.
Ik had geluk dat PIET PLEZIER aan het einde van de rode loper stond en me nog net op tijd opving anders was het voor mij een echte ko geworden.
Met 3 ijsberen hebben ze me op een bank gelegd en na een reanimatie van een uur door zo'n lekkere jonge dame kwam ik weer bij.
Het was gezellig druk in de tent en na het 1ste bakje koffie en een beetje gekletst maar meteen een lekker stuk opgezocht door gewoon mijn neus te volgen zo kwam ik bij een heerlijke blondine op een bankje te zitten en geloof het of niet maar ik werd gelijk aangerand.
Ondanks het geschreeuw van mij kwam niemand me te hulp en heb haar toen maar bij haar linkertiet gepakt en zo naar de kino gesleurd waar we op een beestachtige manier tekeer zijn gegaan zoals ik in mijn hele loopbaan van hoerenloper nog niet heb meegemaakt.
Het was echt een fenomenaal nummertje vieze sex die je maar eens in je leven meemaakt en ik dacht dat ik al veel had meegemaakt,in al die saunaclubs en in mijn jonge jaren.
Na dit nummertje maar weer de bar opgezocht en wat gedronken en weer praten met al die ijsberen onder elkaar en dan het eten waar we als uitgehongerde sprinkhanen op af sprongen om onze buikjes maar weer eens goed te vullen.
Het eten even laten zakken en toen als een loopse hond het vrouwtje maar weer opgezocht die me de eerste keer zo lekker had klaargemaakt.
Het werd een herhaling van de 1ste keer maar nu nog viezer,niet te geloven ze nam mijn pielemans zo in de mond en volgens mij dacht ze dat het een lollie was ze bleef maar sabbelen en ik had eerst een vinger bij haar naar binnen gestoken in haar sappige kutje en op het laatst waren al mijn vingers verdwenen en moest ik toen mijn hand eruit kwam eerst even kijken of alle vingers er nog aan zaten.
Het was een gelukkig moment mijn hand was kompleet,lekker sabbelen,lebberen knabbelen en vooral aan haar tieten trekken om ze nog groter te maken waardoor zij ook flink tekeer ging bij mij en na een tijdje begonnen mijn tenen zich te krullen en mijn haren stonden recht overeind en PIELEMANS spoot het hele tv scherm vol.
Dit was helemaal nieuw voor hem normaal spuit ik het in een fles van 2 liter want anders stroomt het over wanneer het flesje kleiner is.
Hierna weer naar de bar gelopen en daar kwam de kerstman binnen met zijn engeltje die meteen aan de paal ging hangen met haar vleugels klapperen.
Het was een heel mooi en lief engeltje want ze had ook nog iets lekkers voor iedereen meegenomen plus een kusje op allebij de wangen.
Na dit spektakel aan de bar gaan zitten nog een koffie genomen en toen maar aankleden en naar huis om nu eens goed uit te rusten om morgen weer met frisse moed naar LEKKERDING te rijden en daar weer een paar keer hele vieze geile sex te hebben met dezlfde dame als ze er nog is.
deket
18 december 2016, 00:01
Dalton, het zou wel gemakkelijker zijn om een werknaam te geven, nu blijven de beren in het ongewisse en op hun honger.
Volgens Piet Plezier zijn er minimaal 4 deketmeiden, maar ik kan moeilijk aan elk vragen, ben jij die blonde dewelke die oude geilaard de sex van zijn leven bezorgde
Dalton
18 december 2016, 00:34
Dalton, het zou wel gemakkelijker zijn om een werknaam te geven, nu blijven de beren in het ongewisse en op hun honger.
Volgens Piet Plezier zijn er minimaal 4 deketmeiden, maar ik kan moeilijk aan elk vragen, ben jij die blonde dewelke die oude geilaard de sex van zijn leven bezorgde
Toen ik me ging aankleden was ze in de kino flink aan het neuken en PIET PLEZIER plus nog een paar beren stonden met de bek los en het kwijl liep ze langs de kin te kijken hoe ze bezig was.
Het is een heerlijke meid,volgens mij is ze helemaal gek op een eind lul de hele dag door dan weet je nu toch genoeg.
Heel makkelijk om de naam hier te tikken maar volg je neus wanneer je in LEKKERDING bent en je komt vanzelf bij haar,heb ik ook gedaan en morgen weer en zo gaan we de hele week maar door want zoiets kom je zelden tegen.
Morgen ben ik er weer en kijk met wie ik weer heel vies ga liggen neuken en sabbelen en noem maar op.
Ik weet zeker dat jij niet komt voor jou is er maar een club en dat is LR,alhoewel het dames aanbod top was en zeker beter dan in LR.
Je moet leren om jezelf op tijd te verplaatsen anders wordt het zo eentonig met steeds dezelfde dames,dan lijkt het net of je getrouwd bent zo heb ik vandaag al 13 oproepen van mijn schatje in ACAGOLD gehad maar gewoon niet opnemen en antwoorden.
Eeerst het meisje in LD goed vol spuiten en dan zien we wel weer je moet niet vergeten dat het gewoon zaadcontainers zijn en graag vol zitten,anders doen ze geen oog dicht en ze hebben hun rust nodig om zo'n oudje als ikkes goed klaar te maken want daar gaat veel tijd in zitten.
Wanneer je morgen hier binnen komt kijk gewoon naar de oudste en meest kreupele man dat ben ik maar schrik niet want ik heb mijn lul met een touwtje om mijn nek vastgemaakt anders sleept hij zo over de grond en kan ik hem iedere keer weer gaan schoonmaken en de kiezelstenen eruit halen.
speed911
18 december 2016, 09:14
heren beren, heb me gisteren reuze geamuseerd en vooral leuke mede beren ontmoet.
is leuke club leuke, verzorgd, netjes.
leuke ontvangst, wel even rijden voor mij maar ik ten stelligste 2 dames zeker aanbevelen
lieve Veronica(BU) zeer symphatieke en zeer mooie verschijning.
Lieve Suzanne (Ned) leuke babbel en aangenaa gezelschap wel niet de rest ervaren (misschien een volgende keer)
Piet plezier, Blue eyes en Dalton en nog wat beren gezien en echt leuke tijd, ongedwongen en vooral relax en tevreden naar huis.
en veilig thuis na rit van 2.15 u tsja de mens heeft er iets voor over e precies jiha ... .
Happy days
grtz
speed911
pret
18 december 2016, 10:20
Zo rond 18.30 gearriveerd
Piet Plezier, Bleueeys, Firehawke en Dalton gespot aan een eetmaal en de begroet en smakelijk eten toegewenst.
De beren waren zeer vreugd mij te zien en riepen pretjeeee in koor. Later aangenaam kennis gemaakt met Spped911 en Ijsbeer83.
Afgezien van wafel en pannenkoek was er koud buffet maar het aanwezige eten smaakte prima. Het bier was wel koud.
Er waren zo een 20 dames aanwezig waarvan zeker 7 pret waardig zijn. Allen waren gekleed in sexy kerst out fits.
Ze deden ook aan animeren zonder storend te zijn naar beren wat allemaal ten goede kwam van de gezelligheid in de club.
Fleur leuke en mooie meid, maar dommer dan de domste blondje. Ze ging sleutel halen, maar zei dat we 30 minuten moesten
wachten omdat de kerstman zou arriveren over 5 minuten.
Echter de kerstman had wat panne met zijn reeenslee, dus heeft hij Sinterklaas ingeschakeld, welke hij te samen met een engel heeft
gestuurd naar de club. :biggrin:
De engel was overduidelijk een milf dus we kunnen haar ook aanduiden als een mengel. Na een showtje van de mengel deelden
ze cadeautjes uit aan de aanwezigen.
Fleur was mij vergeten en ging met een andere beer de kamer op. Gezien haar geringe hersencapaciteit kon ik het haar
niet kwalijk nemen, maar pret kon ze verder wel vergeten. Vervolgens maar met Veronika de kamer opgegaan.
De sessie met haar was wel ok en niet voor herhaling vatbaar.
Daarna gezellig met aanwezige beren gehangen aan de bar. De club raakte langzamerhand leeg. Bleueeys, Piet Plezier
en ik hoefden net niet de club af te sluiten. Piet Plezier afgezet naar zijn huis en een bak koffie gedaan bij hem. Wie had
ooit gedacht dat wij zulke maatjes zouden worden.
De koffie van Piet Plezier zorgde ervoor dat ik scherp naar huis kon rijden. De party in LD was super en kei gezellig. :wink2:
PS rond 05.00 uur hoorde ik op de radio een flitsmelding op de A73. De dienstdoende DJ vroeg zich af waarom zo laat in de nacht
nog een mobiele flitseenheid was. Op dat moment dacht ik bij mijzelf voor de terugkerende saunaclub bezoekers natuurlijk. :biggrin:
Firehawk
18 december 2016, 16:10
Gisteren onverwachts in Lekker Ding beland. Eigenlijke plan was om naar Heaven7 te gaan en rustig aan te doen.
Pas op de dag besloten om naar LD te gaan want Piet beloofde dat het super zou worden.
Nog nooit in deze club geweest en net na 17:00 maakte ik mijn debuut. Ik was nog niet goed en wel binnen en Piet Plezier stond mij al op te wachten. Kom snel zegt hij, er staan meiden op je te wachten. Snel de badjas aan en naar binnen. Werd aan wat meiden voorgesteld, waarvan ik alleen Gaby en Fleur nog ken.
Blueeyes was er ook en kennis gemaakt met Dalton. Club is niet zo groot, maar groot genoeg voor de aantal beren en meiden die er waren. Werd mij gezegd dat er zo’n 14 meiden waren en dat kan ook wel kloppen. Piet zegt altijd dat ik kieskeurig ben maar zag er wel opties tussen lopen.
Fleur zag mij wel zitten en kreeg ik niet meer weg. Gaby zag mij ook wel zitten maar kan maar met een meid tegelijk bezig zijn. Fleur is een mooie, jonge, strakke meid. Ze is wel oliedom maar dat maakt haar uitstraling en spontaniteit wel goed. Ze is Nederlands maar met Roemenen met gebrekkig Engels of Duits kun je betere gesprekken hebben. Maar goed dat is bijzaak.
Na een tijdje kwam de kamervraag maar eerst gezegd dat ik wilde eten. Dacht dat ze nu wel weg zou gaan maar ze bleef.
Net na 18:00 werd het eten gebracht. Lag van alles tussen, helaas was het wel allemaal koud maar goed te doen. Ook werden er wafels gebakken en die waren heerlijk.
Pret was ook gearriveerd en schoof aan. Ook kennis gemaakt met Speed911 die toch maar besloten had om aan te komen.
Na het eten had Fleur mij zo gevonden. Na een tijdje toch besloten om met haar naar de kamer te gaan. Wist van Piet al dat ze niet deed tongzoenen wat ze zelf ook bevestigde, dit is wel jammer maar haar keuze en wist het van te voren.
Op de kamer geen getreuzel en ze begon direct. Flink zoenen alleen de tong kwam niet aan de pas.
Op bed werden er geen doekjes gebruikt en zonder enige aarzeling stortte ze zich op mijn lul.
Na een paar minuutjes, rubbertje erom en gas geven. Ze kon het allemaal goed hebben en uit eindelijk in doggy afgemaakt.
Leuke kamer, lekker meid, maar of ik nog een keer met haar ga weet ik niet.
Later op de avond kwam de Kerstman langs, maar die had de kleren van sinterklaas moeten lenen zo te zien. Hij had een engeltje bij zich die een klein showtje om de paal deed en toen chocolaatjes aan iedereen uitdeelde met wat kusjes.
Na dat moment zou Pret dus de kamer op gaan met Fleur, maar zij was er met iemand anders vandoor gegaan. Arme Pret. Maar hij stond op springen dus de eerste de beste die vrij was heeft hij mee naar boven genomen.
Er liep ook een kerel rond met vrouwen kleren aan. Op een gegeven moment snelde iedereen zich naar de kino. Daar had deze kerel zich een meid genomen en maakte er een live show van. Het werd zelfs nog gefilmd op de telefoon. Piet moest hem natuurlijk even aanmoedigen dat hij wat gas moest geven. Apart tafereel want hij had zijn vrouwen schoenen nog aan. Iedereen zijn hobby.
Was sterk aan het twijfelen of ik nog een kamer zou maken, maar Gaby bleef mij aanloeren.
Kleine blonde meid, Turks Bulgaars, 20 jaar, slank en komt heel lief over.
Pret had er al eventjes meegepraat. Ze praat Turks en voor de rest niets. Is echt geen woord Engels of Duits mee te praten. Pret zegt ik kan wel als tolk dienen, ik zeg laat maar zitten. Maar hij riep haar toch.
Na wat minimale zaken besproken te hebben en had gevraagd of ze deed tongzoenen wat ze zou doen, besloten om toch nog maar een kamertje te pakken. Wat wel apart is dat we direct naar boven gingen zonder dat ze zich zelf eerst inschreef bij de balie.
Op de kamer begonnen we met zoenen maar het beloofde tongzoenen bleef uit. Pijpen en neuken was goed, waar ze echt houd van knuffelen en je goed stevig vastpakken. Resterende tijd uit gerust op bed, maar we konden geen een woord met elkaar praten want ze verstaat niets. Ze begint dan Turks tegen mij te praten maar daar versta ik ook niets van.
Aardig kamertje, jammer dat ze haar afspraak met betreffend tongzoenen niet is na gekomen.
Ik had het wel een beetje gehad, nog wat staan ouwehoeren met Pret, Blueeyes en Piet.
Waar Piet nu keizat was en die Fleur stond te irriteren wat ons de nodige humor bezorgde.
Lekker Ding is mij beslist niet tegen gevallen, liep genoeg leuks rond, eten was ok en het was gezellig.
Piet Plezier
18 december 2016, 17:09
ff voor de goede orde ik was niet keizat
Dalton
18 december 2016, 21:57
Zo gezegd zo gedaan en op naar LEKKERDING deze middag waar ik door het aardige blonde ding met open armen werd ontvangen.
Eeerst een kop koffie genuttigt en na de koffie weer de kino in en daar begon dat vieze gedoe waar wij ijsberen helemaal gek op zijn en net zo maf meedoen als de dame zelf.
In no time had ze de knuppel hard en werd toen pardoes het hoenderhok in gegooid waar hij naar alle kanten uitsloeg en niet vergat om de eieren die aan een streng hangen een voor een kapot te slaan en bij de laatste toen dat sap van al die kapotte eieren begon te stromen sshreeuwdeb ze het uit.
Ik weet alleen niet of het van genot of de pijn kwam want het is ook zo'n enorme knuppel,ze gebruikte hem in het begin eerst voor de oortjes schoon te maken dus hoef ik jullie voor de rest niks meer te vertellen.
Ik was vandaag niet de oudste er liep nog een ijsbeer rond die er slechter aan toe was dan ik.
Deze ijsbeer was een verstandige want hij had dat lieflijke dametje die van heerlijke vieze sex houdt ook te pakken genomen en in de kino mooier kan het niet,genoeg ruimte met die bedden naast elkaar met allemaal vieze plaatjes voor je neus die steeds verwisselde,het ene nog smeriger dan de andere.
Na dat gebonk en gehijg maar weer naar de trog om me vol te pompem met het voer wat er was.
Allemaal even lekker en er zaten ook aardig wat dames te bunkeren,maar ja ik kan het niet meer de hele dag doorneuken van de een naar de ander.
Had het best willen doen zoveel lekkers en dan nog dat leuke zwarte slanke poppetje met haar lekkere tietjes en heerlijk lijf wat een top dametje,nog nooit zoiets leuks gezien in de zwarte kleur wel een keer een heel lekker ziguenermeisje in MAGNUM daar stond ik ook met mijn bek vol tanden en open mond naar te kijken,een plaatje en ze kwam nog naar me toe alleen jammer dat ik toen net van de kamer afkwam,zo mooi en lekker gevormd lichaam met die heerlijke tieten zo vooruitspringend.
Na het eten de sauna in gedoken achter in de tuin die lekker heet was met genoeg handdoeken in het kamertje.
Deze sauna had ik nog nooit benut en is me goed bevallen,het bubbelbad zat een zeil over dus niet kunnen bubbelen volgende keer beter.
Het was aardig vol met ijsberen en dames zo zie je dat na een feestje wat goed geslaagd is het clubje toch nog aantrekkings kracht heeft.
Voor mij in ieder geval wel en maar een goed kwartiertje rijden en dan nog eens 30 euro entree met een gezellige bar en genoeg leuke dames die er ook nog eens goed uitzien met alles erop en eraan maar vooral die blonde feeks die me letterlijk kapot ligt te neuken wat ik in al die jaren nooit meegemaakt heb.
Het was vandaag weer geweldig en dus morgen maar weer terug om onder die blonde feeks te kunnen liggen die me letterlijk alle sappen uit mijn lichaam perst en sabbelt en mijn PIELEMANS soms helemaal afknelt met haar heerlijke kutje,sorry hoor maar het is gewoon een flinke kut die heel wat kan hebben en waar ik met moeite de ballen van me uit krijg.
Toch zo gauw als de sappen beginnen te stromen gaat het een stuk soepeler.
Oh heren ijsberen waar moet dat heen met die oude vieze hoerenloper met zijn vlindertjes nee vlinders zijn dat geworden in zijn buik(kan ook een gas opeenhoping zijn)door de jaren heen met al die schatjes,ik ben weer verliefd wat een lekker gevoel is dat toch.
phoenix
18 december 2016, 23:33
Dalton je bent een geile vunzige hoerenman, je kan zo mee in een uitzending van van kooten en de bie
Dalton
19 december 2016, 00:00
Dalton je bent een geile vunzige hoerenman, je kan zo mee in een uitzending van van kooten en de bie
Die 2 waren met recht helemaal gek en vooral met het zaaien van dat haargroeimiddel op de kop en dan met prikkeldraad afzetten,altijd met veel plezier naar gekeken ,zo zie je ze niet meer.
deket
19 december 2016, 20:19
Dalton, niet echt belangrijk, maar je opmerking is gedateerd. Ondergetekende frequenteerde al lang niet meer voornamelijk 1 club hoor, ook bij de meiden wissel ik meer af. Indien ze me:love: claimen doen ze dat met een strategie, namelijk ervan uit gaan dat ik opnieuw met hun ga en wanneer de service goed is, doe ik dat ook.
en om naar de kern van de zaak te komen,heb de indruk dat Lekker Ding na een moeizame start zijn draai heeft gevonden. Afgelopen weekend had ik andere prioriteiten, maar wil deze zaak zeker eens verkennen op relatief korte termijn.
btw, naar welke Dalton ben jij vernoemd? Joe, Jack, Willem of Avriail? De Daltons zijn niet alleen fictieve stripfiguren maar je xeet tovh dat deze 4 broers echt bestonden en gezocht werden w.
Dalton
19 december 2016, 21:30
Daar heb je het weer maar wat als ik me CLINTON had genoemd wat voor sprookje komt er dan op de proppen?
Ik word nog steeds opgespoord door mijn schatjes in diverse clubs en misschien hebben ze een opsporings bevel naar mij het saunaclub land in gestuurd,dat is mogelijk maar zelf houd ik er geen rekening mee.
De schatjes zien me vanzelf weer verschijnen zo gauw ik ze weer eens vol wil blaffen met dat heerlijke spul wat mijn lichaam aanmaakt en door PIELEMANS in al die grotjes wordt gespoten zodat ze de eerste maanden goed voorzien zijn van dat overheerlijke spul en wat ze nog jaren langs de benen zal glijden zogauw ze weer aan me denken,het oude mannetje die ze iedere keer weer opnieuwlaat genieten van dat geweldige gevoel wat PIELEMANS bij ze teweeg brengt zoals geen ander.
Ik ben nu eenmaal geboren met een gave die iedere leuke dame in extase kan brengen indien mijn stroomstok eenmaal in dat hoenderhok zit dan begint het hele lichaam van de dame te trillen en te schudden zoals een wasgoot in de YUKON wanneer hij aan het zeven is om al dat mooie goud eruit te krijgen.
Maar bij de dames komen er aan de achterkant alleen maar van die kleine bruine balletjes tevoorschijn en indien ze die dag flink wat knoflook gegeten hebben dan ga je lopen van de stank en is het feest ineens afgelopen.
Vandaag had PIELEMANS geen zin en lag hij te slapen op zijn zak maar misschien woensdagof een van de volgende dagen ga ik weer in de kino op mijn rug liggen om als een wilde stier door dat geile blonde dametje weer verkracht te worden.
Dalton
23 december 2016, 00:01
Het vrijkaartje even naar LEKKERDING gebracht en ik kreeg er meteen een badjas plus handdoek voor.
Na de verandering in ijsbeer zo de club ingelopen en daar zat mijn schatje op een bank al te lachen en juichen naar me.
Vlug naast haar gaan zitten met een innige omhelsing en een dikke plakkert was ze weer zo gek als een lode deur maar eerst een kop koffie gedronken.
Poosje op de bank zitten vozen en van dat gedoe krijg ik altijd dorst en na de cola de kamer met bubblebad opgegaan.
Wat is dat lekker om gewassen te worden door zo'n schoonheid,eerst inzepen en daarna afspoelen met als toetje het wassen van PIELEMANS,met een beetje heerlijk pijpwerk tussen door.
Heerlijk liggen geilen in het bubbelbad en dat zonder pottenkijkers,formidabel wat is dat lekker.
Maar de voortzetting op het bed was nog hemelser met al dat sabbelen,lebberen,knabbelen en daarna die ontlading weer met krullende tenen en de haren recht overeind.
Na dit alles weer naar beneden om even nog wat te eten en drinken.
Het is in ieder geval aardig druk aan het worden met leuke dames en dan die ijsberen,waarvan de meeste al een vaste dame hebben en er aardig mee tekeer gaan.
Het zit er op en misschien ga ik morgen of dinsdag na de kerst weer,24,25 en de 26ste zijn ze gesloten,komt voor mij goed uit want dan moet mijn buikje weer gevuld worden in de restaurants waar we gereserveerd hebben.
Nog bedankt voor het vrijkaartje WILLEM2 en LEKKERDING want daar komt het toch vandaan,ik heb deze dag met volle teugen genoten en tot de volgende keer.
Draver
27 december 2016, 19:42
Is het bij iemand bekend hoeveel dames er deze week zijn? ik lees dat LD uit de as herrezen is dus van plan morgenavond even te kijken... nou ja, niet alleen kijken... misschien een goed alternatief als de tolheffing er door is
Piet Plezier
27 december 2016, 20:12
Is het bij iemand bekend hoeveel dames er deze week zijn? ik lees dat LD uit de as herrezen is dus van plan morgenavond even te kijken... nou ja, niet alleen kijken... misschien een goed alternatief als de tolheffing er door is
Misschien kun je ff bellen
http://fkk-lekkerding.de/nl/
freek12000
27 december 2016, 20:14
Is het een beetje druk bij LD nu met de feestdagen?
Sent from my LG-D802 using Tapatalk
rokkenjager
29 december 2016, 20:19
iemand bekend met de line up op oudjaarsavond?
Piet Plezier
29 december 2016, 20:25
iemand bekend met de line up op oudjaarsavond?
Ff bellen en je weet het
Big30
29 december 2016, 22:44
Topic opgeschoond. Oja, de eerste die vanaf nu doorgaat met flauwe opmerkingen geef ik een rustpauze.
Mistralwind
31 december 2016, 16:19
BEZOEK LEKKER DING 22 DECEMBER.
Na mijn bezoek aan Villa Vertigo,naar Lekker Ding afgereisd om de dag af te sluiten,en te kijken of mijn favoriete dame(wiens naam ik niet meer zal noemen op haar verzoek:redface:)er zou zijn.
Aangekomen op de parkeerplaats was het redelijk bezet met NL kentekens,en kijk daar ... de catering kwam ook net zijn spullen afleveren,dat komt mooi uit:)
Naar binnen,en bij de mannelijke theke dit keer,de entree betaald en me naar de kleedruimtes begeven.Ik was voor de 2e keer in Lekker Ding,dus de weg was niet zo moeilijk te vinden:biggrin:
Even douchen en op naar de bar.Een frisje besteld,en een beetje rond gekeken.Gedurende de paar uurtjes dat ik er was,een 6 tal beren gespot en een 8 tal dames.
Al gauw mijn favoriete dames gespot,en me naast haar neer gezet.Na even wat bijgepraat te hebben,naar boven gegaan en een zinderend half uurtje met haar gehad,met een mooie FT als afsluiting:biggrin:
Het was inmiddels tijd om de inwendige mens te voorzien,en ik kon mijn keus maken uit kippepoten,gebakken krieltjes,salade etc. Ik liet het me goed smaken,en voldaan ging ik aan de bar een kop koffie halen.
Ondertussen kwam mijn ,,schatje'' ook bij me aan de bar tegen me aan staan,en we hebben even lekker gepraat.
We hadden het wat over de service van de dames in het algemeen,maar ik kreeg ook wat adviessen over sommige dames hier aanwezig,waar ik dus de volgende keer mijn voordeel mee kan doen:biggrin:
Na een tijdje zo gebabbeld te hebben was ik wel weer toe aan een derde ronde,en heb mijn ,,schatje'' voor een uur mee naar boven genomen.
Wederom een gfe vrijpartij met alles erop en eraan en wederom bevredigend geeindigd:)
Mijn alibi liep ten einde,dus rond 20.00 u maar weer richting huis gekeerd.Nog even met de theke gepraat,en ze blijven vastbesloten om Lekker Ding tot een succes te maken,en mijn inziens zijn ze daar behoorlijk goed mee op weg.
Ik zal daar zeker weer gauw terugkeren.:)
Dalton
1 januari 2017, 04:28
Ze kunnen het gewoon niet hebben dat LEKKERDING een goede tent is met leuke dames en een gezellige bar maar de service van de dames is top,ik kom de volgende week weer even naar mijn schatje om wat te vrijworstelen,daar is ze een kei in.
der lickmeister
17 januari 2017, 00:22
Lm was er zaterdag
Het begon thuis al met een Duitse taxi te bestellen, anders zouden mijn ballen bevriezen, en bovendien had lm ook nog eens zin in bier, dus dat even kijken werd de lampen uitdoen rustig rondkijken drie geslaagde wippen en de warsteiner voorraad ging er aan,en terug naar huis was weer een zware wedstrijd om van de taxi chauffeuse af te blijven
Keesbe
21 januari 2017, 01:21
Zit er dicht bij de club een eventueel alternatief? Zodat je door kunt reizen als de lineup wat tegen valt?:biggrin:
toyota
21 januari 2017, 06:01
Villa Marissol in Hamminkln, 20 minuten verder rijden als je met de auto bent.
Groeten uit Gelderland.
TOYOTA.
MarcelS
29 januari 2017, 14:10
Beste medeberen,
Ik lees, ik lees, ik lees en lees leuke onderhoudende verhalen :-) Ik lees echter niets over de prijzen van de dames en de prestaties? Kan iemand mij deze uiteenzetten?
Thnx
pret
29 januari 2017, 14:16
Beste medeberen,
Ik lees, ik lees, ik lees en lees leuke onderhoudende verhalen :-) Ik lees echter niets over de prijzen van de dames en de prestaties? Kan iemand mij deze uiteenzetten?
Thnx
Prijzen zijn 50 per half uur en 80 voor een hele uur. Presales gebeurt niet echt, omdat dames een animatie verbod hebben. Alhoewel ik tijdens mijn laatste bezoek gemerkt heb dat dit verbod niet zo streng meer geldt, wat op zicht een positieve ontwikkeling is.
Mistralwind
30 januari 2017, 20:19
Prijzen zijn 50 per half uur en 80 voor een hele uur. Presales gebeurt niet echt, omdat dames een animatie verbod hebben. Alhoewel ik tijdens mijn laatste bezoek gemerkt heb dat dit verbod niet zo streng meer geldt, wat op zicht een positieve ontwikkeling is.
Mijn ervaring is,als je een dame een beetje kent ze ook gauwer bij je komt zitten.
De dames zullen je niet metteen zo wellustig bespringen als in Sky bv.:biggrin:, maar ik zie de club zich ,meer en meer positief ontwikkelen, en dat is voor mij een goed teken.
der lickmeister
31 januari 2017, 00:15
€80 uur op kamer
€50 half uur op kamer
€30 entree
€ 0,00 parkeren
€80,00 fles prosecco als ik het goed heb
€ 25,00 piccolo
€??? Kamer met jacuzi
stadswandelaar
31 januari 2017, 09:19
animatie verbod afschaffen er is toch niks mis mee als de meiden een beetje bij je komen zitten friemelen het is een club geen cafe:biggrin:
Smittie
31 januari 2017, 13:56
Zoals hierboven al gezegd, is er toch echt wel een animeerverbod t.o.v. nieuwkomers.
Heb dit animeerverbod zelf ondervonden tijdens mijn laatste bezoek kortgeleden (zie verslag hieronder). Zelfs even kennismaken is er niet bij. Jammer, want bij degenen die vaker komen en bekend zijn, zie je direct contact.
Nu animeren/amuseren de dames zichzelf via de smartphone, gokkast of hangen onderuitgezakt op de bank. Dit komt volgens mij de sfeer ook niet ten goede. Loop je langs, dan kijkt men zelfs niet eens op van het beeldscherm om eventueel iets van contact te leggen.
Advies aan LD: Sta in ieder geval een “licht” animeren toe.
Smittie
31 januari 2017, 13:57
Afgelopen donderdagavond dankzij de vrijkaart van dit forum (dank daarvoor aan Willem en LD) Lekker Ding een bezoek gebracht. Was lang geleden dat ik dit gebouw betreden had. Inchecken met vrijkaart gaf geen enkel probleem en kreeg dus snel mijn badjas en handdoek. Op naar de kleedruimte en douches welke voor mij op een iets andere plaatst waren gepositioneerd dan bij mijn vorige bezoek. Ziet er allemaal netjes en schoon uit. Omkleden, douchen en de weg naar de bar gevonden. Was er rustig met andere mannelijke gasten (2) en telde een stuk of 8 á 10 dames.
Eerst koffie en maar eens observeren welk schoon gezelschap er aanwezig was. Enkele dames zaten aan de maaltijd en anderen door de hele ruimte verspreid op de banken, aan de bar of bij de gokkasten.
Eerste indruk: zit voor vandaag wel 1 of meerdere kamergangen in.
Na een 2e koffie maar eens de rest van de gelegenheid verkennen. Onderweg naar de sauna trof ik nog 2 dames buiten aan. Dus ruim 10 dames aanwezig deze namiddag/avond en op dat moment slechts maximaal 3 mannelijke gasten. Op het "hoogtepunt" deze avond waren er (slechts) 6 mannen gelijktijdig aanwezig. Jammer, want zo komt er weinig stemming in deze gelegenheid.
Terug bij de bar, maar eens een ander drankje gevraagd. Bediening van de theke-/ontvangstdame is vriendelijk en als zij er niet is neemt soms een van de dames het over. Ondertussen wat contact proberen te krijgen met een dame aan andere zijde van de bar. (Ik wilde wel eens even testen in hoeverre de dames mogen/willen animeren.) Ze lachte wel vriendelijk maar maakte geen aanstalten om even over te komen en/of een praatje te maken. Jammer dat er geen "licht" animeren is toegestaan. Even goedendag zeggen of vragen hoe het gaat is blijkbaar al verboden, terwijl dit bij een wat terughoudender mannelijke gast net de drempel kan zijn om met de dame verder kennis te maken.
Na een tijdje zelf maar eens op een bankje plaats genomen en een dame uitgenodigd naast me plaats te nemen. Gezellig wat zitten praten over van alles en uiteindelijk sleutel laten halen en samen een kamer opgezocht.
Sessie naar tevredenheid verlopen en na betaling en een lekkere douche, maar eens gekeken wat er zoals te eten was. Was niet direct een maaltijd van een 4 sterren restaurant, maar zag een verzorgd uit en smaakte naar behoren.
Ondertussen was het wat drukker geworden en telde ik een stuk of 12 dames en 6 heren. Onder de dames waren enkelen (3 á 4) die Nederlands spraken. Dus voor degenen die het Duits niet zo gemakkelijk af gaat, is hier goed contact te leggen via de eigen taal.
Ben tot een uur of 10 gebleven en toen de thuisreis weer gemaakt
Al met al een goede hernieuwde kennismaking met deze locatie en een goede kennismaking met Lekker Ding. Jammer alleen van het animeerverbod.
Nogmaals dank aan Willem2 en LekkerDing voor de vrijkaart.
Lekker Ding tot ziens in Emmerich. [Een vrijkaart is altijd welkom ;)]
Dalton
31 januari 2017, 16:54
Dat animeren is gewoon onzin omdat je zelf toch uitmaakt welke dame je pakt en dat kan alleen wanneer je bij haar gaat zitten en gewoon begint met lekker te vozen en meteen uitproberen wat ze goed en niet goed vindt.
Waarom zou ze opstaan van een bank,gewoon ernaast gaan zitten en beginnen,helemaal niet moeilijk,doet ze niks of wilt niet dan op naar de volgende makkelijker kan niet.
Indien de heren ijsberen dat niet kunnen moeten ze mij inhuren en zal ik de dames voor ze uitproberen om te zien en voelen wie het meest geschikt zijn voor dat lekkere 1/2 uurtje of langer samen op een kamer te gaan rommelen.
Dalton
2 februari 2017, 14:23
Zaterdag zit de nieuwe eigenaar al een jaar in de club en hij heeft goed zijn best gedaan maar de ijsberen van dit forum hebben deze club toch een beetje verwaarloosd.
Ondanks dat de club mooi is opgeknapt en alles voor handen heeft,daarom heren ijsberen moeten wij nu eens laten zien dat we echte ijsberen van dir forum zijn en zaterdag deze club gaan bezoeken.
Voor de ijsberen die hier dichtbij wonen moet het toch fantasties zijn om niet langer dan 20 minuten rijden bij een heerlijk geil vrouwtje binnen te vallen,voor de prijs hoef je het niet te laten 30 euro entree met eten en drinken is toch nog altijd de helft van de andere clubs en ook nog dichterbij.
Zaterdag zijn er zeker tussen de 30 a 40 dvp's aanwezig die het heuglijke feit met ons willen vieren dat hij nu alweer 1 jaar verder is.
De kino doet me denken aan die van vroeger in LR maar hier liggen heerlijke zachte matrassen en kan je makkelijk met 4 stelletjes naast elkaar liggen neuken en dan kan er nog geruild worden onderling wanneer je klaar bent met een dame.
Hoef je niet weer te gaan zoeken naar een ander slachtoffer en je kan meteen zien of ze goed is wanneer ze naast je ligt.
Voor de liefhebbers van het bubbelbad geen probleem is hij buiten niet aan dan de kamer op met bubbelbad met een dame die je dan ook nog eens lekker de ballen en leuter kan wassen en zo de kopkaas onder het randje verwijderd.
Mooie vierkante bar waar je zo iedereen recht in de ogen kan kijken en dan nog het buffet is ook fantasties met het eten.
Geen 1 1/2 uur rijden meer naar een club en dan nog eens terug dat scheelt toch 3 uur en een tank vol met benzine,gas of diesel.
Daarom heren ijsberen ga ik zaterdag naar LEKKERDING waar nog eens heerlijke geile en mooie dames rondlopen,niet afwachten dat ze bij je komen zitten maar gewoon naast ze neerploffen op de bank en meteen op de bek zitten en kijken of je leuter wel in het gaatje past,is heel normaal voor een ijsbeer die een nummertje wil maken en zodoende kan hij later hier op dit forum niet zeiken van het kutje was te klein en mijn leuter paste niet.
Ik kom in ieder geval niet alleen maar met nog enkele makkers en zoals jullie weten door mijn omvang tel ik gauw voor 3.
pret
2 februari 2017, 14:35
Ik kom in ieder geval niet alleen maar met nog enkele makkers en zoals jullie weten door mijn omvang tel ik gauw voor 3.
Eigenlijk 6 tenzij je PIELEMANS thuis laat. :biggrin:
Dalton
2 februari 2017, 15:34
Eigenlijk 6 tenzij je PIELEMANS thuis laat. :biggrin:
Pielemans is de wegwijzer en die zoekt altijd de lekkerste kutjes er tussen uit.
Dus PRET is zaterdag ook van de partij dan zijn de 1ste pilsjes van mij.
pret
2 februari 2017, 15:44
Pielemans is de wegwijzer en die zoekt altijd de lekkerste kutjes er tussen uit.
Dus PRET is zaterdag ook van de partij dan zijn de 1ste pilsjes van mij.
Nee helaas heb ik andere plannen.
Dalton
2 februari 2017, 15:48
Nee helaas heb ik andere plannen.
Jammer PRET dan heb ik niemand die ERDOGAN verteld hoe hij op de kut moet klimmen.
pret
2 februari 2017, 16:06
Jammer PRET dan heb ik niemand die ERDOGAN verteld hoe hij op de kut moet klimmen.
Maak je geen zorgen, ERDOGAN weet dat almaar te goed. :biggrin:
Willem2
2 februari 2017, 19:43
(inkoppertje) .... was er niet iets met een geit ..... ;)
(een zelf verdwijnend berichtje)
cath.leen
2 februari 2017, 20:42
Ondertussen wat contact proberen te krijgen met een dame aan andere zijde van de bar. (Ik wilde wel eens even testen in hoeverre de dames mogen/willen animeren.) Ze lachte wel vriendelijk maar maakte geen aanstalten om even over te komen en/of een praatje te maken. Jammer dat er geen "licht" animeren is toegestaan. Even goedendag zeggen of vragen hoe het gaat is blijkbaar al verboden, terwijl dit bij een wat terughoudender mannelijke gast net de drempel kan zijn om met de dame verder kennis te maken.
Ik heb doch wel andere ervaring.
Een keer zat ik an de hoek van de bar. (Achterkant) En dame zat an de zelfde hoek (zijkant). Ze spraak me aan.
Andere keer zat ik alleen an de bar. Op andere zijd zat een dame. Ze riep: "Wat zit je daar doch alleen, kom maar bij me zitten."
Nog een andere keer lag ik alleen in de kino. En dame kwam even bij me en vroeg of alles goed is.
Mistralwind
2 februari 2017, 21:22
Hmmm ben wel in de buurt,maar wist niet dat er een feestje was en heb in de namiddag al andere afspraken:frown:
Om nou om 12.00u aanwezig te zijn,en met een paar uur weer weg te moeten is ook een beetje saai.....
Jammer had me wel gezellig geleken.
Zal mijn heil zaterdag maar even in een andere club moeten zoeken met wat vroegere openingstijden,druk moet er toch even af :biggrin:
phoenix
2 februari 2017, 22:22
ik ga naar marisol, me vrijkaartje verzilveren...als bea nou niet in marisol is en ik niet echt slaag, wie weet
hallodaarbenikweer
2 februari 2017, 23:38
Dalton, respect voor je enthousiasme voor deze club. Ik ben sinds de opening toch zeker 7x geweest en heb het geloof ik 2x getroffen. Voor mij gelden de looks en services van de dames. Geen gezeur over wel/niet tongen of pijpen zonder. Entourage en café doen mij zeker als niet-alcoholgebruiker weinig. En je hebt een punt dat wij beren wellicht doortastender moeten checken op de banken of kino. Ik lees graag nog wat positieve recensies over de dames alvorens ik dit etablissement wederom frequenteer.
Dalton
3 februari 2017, 01:20
Ik ben toch nog even naar LEKKERDING geweest en heb mijn schatje heerlijk haar werk laten doen.
De kamer met bubbelbad genomen en daar werd ik op een vakkundige wijze gereinigd door haar met als klap op de vuurpijl een pijpbeurt die zijn weerga niet kent.
Heerlijk langsaam aan mijn leuter zitten sabbelen met dat lekkere zachte zuigen erbij terwijl PIELEMANS helemaal in haar mondje verdween wat lekker is dat en dan allebei de handen van haar onder mijn kont met als gevolg die zaten overal aan dat onderlichaam,onder de ballen kietelen en maar door blijven zuigen aan mijn leuter.
Dat heeft ze zeker een uur volgehouden voordat PIELEMANS aan het spuiten begon,wat is dat toch heerlijk in het bubbelbad.
Het kutje van haar ook niet vergeten waar ik zo lekker aan heb zitten likken en met mijn vingers haar binnenkant bewerkt hebt..
Ja zeker ijsberen en na dat alles eerst even de vingers geteld want je weet maar nooit of er een achter gebleven is.
Ze heeft me goed afgespoeld en toen dat bubbelbad uitkomen voor zo'n oude knakker van 120 kilo met een paar versleten knieen werd het een hele klim toch gelukt.
Op een vakkundige wijze werd ik door haar afgedroogd en naar het bed gebracht waar we even op gingen liggen met als gevolg dat ze PIELEMANS weer in haar mond nam en hij steeds groter werd,ik schrok ervan zo groot had ik hem nog nooit gezien.
Hij voelde ook hard aan wat een unicum is voor dat slappe ding die altijd maar op de zak ligt te slapen.
Doordat hij fier overeind stond zijn we op een gegeven moment dan toch nog aan het neuken gegaan,hij verdween helemaal in de gang van haar kutje en heb PIELEMANS eens laten kijken of er misschien kamers op de gang uitkwamen.
Hij kon het niet zien omdat het zo donker was in de kut en het lichtknopje zat aan de buitenkant dus is hij maar gaan rammen en niet zo zachtjes ook met geweld ging hij op en neer,het leek net een stormram zoals ze die vroeger gebruikte om de deur van het kasteel open te breken in tijd van oorlog.
Toen moest je uitkijken voor de hete olie die ze van de rand naar beneden gooiden en nu was het opletten geblazen dat het hete kuttesap mijn onderbuik niet verbrande.
Gelukkig voor ons zijn we klaargekomen zonder kleerscheuren,wat niet mogelijk was omdat we de kleren uitgetrokken hadden.
Zo zie je maar weer dat het goed toeven is in LEKKERDING,niet ver rijden bubbelbad op de kamer een lekker geil stuk erbij en het kwam deze keer goed uit want ik was de hele dag al zo geil als boter met als gevolg meteen de kamer opgedoken zonder eerst onder de douch te staan maar lekker gaan bubbelen met de dame.
Zo hebben we enkele uurtjes doorgebracht en lekker van elkaar genoten ik in iedergeval en dat is het belangrijkste.
Nu wachten tot zaterdag op het grote feest om me weer lekker te laten verwennen.
Dalton
5 februari 2017, 19:55
Het EEN JARIG bestaan van de nieuwe eigenaar meegemaakt en het was een knalfuif die je zelden meemaakt in een saunaclub.
Wij waren al vroeg aanwezig omdat de sauna ons eenmaal trekt en voor ons heel belangrijk is.
In de hete lucht van de sauna word je lichaam goed gereinigd van alle vuiligheid die op je lichaam komt,wat veroorzaakt wordt door die stinkende rot fabrieken en dan nog eens de mensen die 's winters met hout de tent warm proberen te houden met hun houtkachels waar ze alles in flikkeren wat brandbaar is.
Het is niet alleen het reinigen van je lichaam maar ook van geest,je gaat alles veel beter zien na zo'n sauna ronde met als gevolg dat alles helderder wordt.
Probeer eens 15 minuten te slapen en je zult versteld staan wat voor mooie droom je krijgt in de sauna.
Bij mij is die droom altijd hetzelfde een mooie blauwe lucht met de zon precies boven me zodat je weet dat het ongeveer 1 uur is en het zweet langs je lichaam loopt,dan moet ik altijd aan PIET PLEZIER denken die volgens mij een saunaclub heeft opgezocht waar hij de glaasjes bier snel achter in zijn strot laat lopen.
Ik wandel altijd langs de NOORDZEE op het iets verharde strand dicht bij het water en loop dan van het naaktstrand bij ZANDVOORT-ZUID helemaal naar BLOEMENDAAL,stopt bij elke haringkar voor een haring lekker gesneden en met wat schijfjes augurk erbij om mijn dorst op te wekken om bij aankomst van het strandpaviljoen een heerlijke grote pul bier naar binnen te slaan.
Bij de 1ste slok schrik ik wakker en is er bijna een 1/2 uur voorbij gegaan in de sauna en heb ik een droge strot,snel naar de bar gelopen voor een cola die in een teug naar binnen glijd.
Op naar de douch om het zweet te verwijderen en optutten voor de 1ste kamergang.
Dat is 3 keer gebeurt want zonder erg is ieder mens toch een gewoonte dier met tussendoor hangen aan de bar en liggen op een bankje of in de kino.
Geweldige kino met genoeg bedden waar je lekker kan liggen rotzooien.
Het feest was aardig aan de gang met heerlijke danseressen die de ijsberen en dvp's meetrokken in een polonaise om de bar en door de tent heen.
Zelfs de dvp's liepen met dienbladen drank door de club waar iedereen gretig gebruik van maakte.
Mijn 1ste dame was een bulgaarse die geen andere taal machtig was,doordat ANDREA bezet was.
De 2de was weer die bulgaarse,ANDREA was weer bezet de 3de dame werd ANDREA eindelijk en die maakte me perfekt klaar met haat blasen en fieken zoals alleen zij dat kan.
Na alles weer de sauna ingedoken en ons lekker gedoucht voor het aankleden omdat het tijd werd om naar huis te gaan onze dagtaak zat erop zo'n 12 uur in LEKKERDING doorgebracht met heel wat ijsberen en dvp's,het eten was geweldig de sfeer buitengewoon en weer 3 keer klaar gekomen want daarvoor doen we het.
Hierbij bedankt het personeel van LEKKERDING plus de eigenaar die deze dag voor mij onvergetelijk hebben gemaakt en tot de volgende keer.
der lickmeister
6 februari 2017, 23:36
Ik kan van het bovenstaande alleen maar zeggen dit klopt
Lm was er pas omstreeks 20.30uur eerst aan de bar rond gekeken wat er deze dag in de aanbieding was, maar ondertussen even de voorraad warsteiner maar kleiner maken, naar alles bekeken te hebben ging meneer toch weer voor die rijpe milf want ow die kan pijpen, afijn eerst begonnen met een fles prosecco daarna de kamer op om er pas weer uit te komen na 90 minuten deze milf wist eenmaal wat lm in huis had, dus na al dat gelik kreeg lm wel weer veel dorst, maar dat werd weer van korte duur doordat er weer 1 lag te sexen op de dansvloer en lm gespot werd door een mooie blonde dus weer snel de kamer op, daarna werd het een zuip marathon lm was niet voor niets met de taxi, het was gezellig en inderdaad een knalfuif, ook verschillende cocktails waren er te krijgen maar die maar over geslagen anders was de whisky voor dalton waarschijnlijk te snel op
mentholbear
7 februari 2017, 18:34
Eerste bezoek, en bevalt me zeer goed.
Al was het alleen maar al dat het een stuk bereikbaarder voor me is dan de verder gelegen clubs. Ook makkelijk parkeren met eigen terrein. Kweenie hoe het zit in het weekend, maar doordeweeks was het rustig en plek zat.
Faciliteiten zijn er imho netjes, mis alleen mondwater. Maar goed, dat heb ik zelf meegenomen, aangezien er meer clubs zijn die het niet hebben.
De Whirlpool staat buiten en is helaas momenteel buiten gebruik. Liever heb ik liever indoor, zoals bij Yin Yang. Sauna staat ook buiten en vond ik wel lekker op temperatuur.
Eten is niet heel uitgebreid, met wel genoeg gevarieerd. Van beleg voor ontbijt/lunch tot 15:00, daarna wat cake tot 18:00, waarna een koud en warm buffet gerserveerd wordt.
Hele vriendelijke thekefrau, waarbij het ook makkelijk is om in het Nederlands mee te kunnen praten. Als ze nou op de middelbare school nou verteld hadden over de saunaclubs, dan had ik tijdens Duitse les waarschijnlijk beter opgelet :t15136:
De dames zijn niet zo talrijk als in sommige grotere clubs, maar er was voor ieder wel wat. Oost europees, Duits, Surinaams, met 10 dames genoeg keuze. Wel iets moeilijker om vele gangen te maken en te varieren, omdat niet elke type mijn type is. Maar voor mij een prima club om lekker een dagje door te brengen. Kino was op de dinsdagmiddag best rustig en kon er even een power napje in doen :slaap:
Wat BeauBo al vertelde, viel me bij Lekkerding ook op. Ze omschreven zich als een combi van FKK en saunaclub. In mijn geval meer saunaclub op dinsdag, omdat alle dames in lingerie rondliepen. En soms zelfs even een badjas na het opfrissen :rolleyes:
Voor mij zeker voor herhaling vatbaar. Wel een stuk verder dan Saunaclub Weizigt, vanuit de Randstad gezien. Maar de prijzen maken voor mij een hoop goed. Entree is 30, half uurtje is 50 euro (zonder nog extra voor kamerhuur te betalen), en een uurtje is 80 euro.
Dus bedankt forum, voor zo een uitgebreid overzicht aan saunaclubs!
Dalton
7 februari 2017, 19:02
Heerlijk dat LEKKERDING steeds drukker wordt en niet ver van huis maar ook nog eens goede dames aanwezig om de liefde mee te bedrijven zoals het hoort,dat scheelt altijd een hoop poen bij het tanken en kan het nu verneuken en LM kan het fietsend bereiken.
phoenix
7 februari 2017, 19:05
ik zal ook maar eens gaan kijken, eind februari..., zo'n roemeense andrea klinkt veel belovend, maar ook die surinaamse, heeft nogal dikke tieten las ik ergens ook niet verkeerd, de laatste keer dat ik ere was , waren er wat bulgaarsen waar ik niet vrolijk van werd, zijn die er nog ?
cath.leen
7 februari 2017, 20:11
Heerlijk dat LEKKERDING steeds drukker wordt en niet ver van huis maar ook nog eens goede dames aanwezig.
Ik vind wel leuk te lezen dat het steeds drukker wordt, dus gaa ik miesschien ook weer kijken.
(VM is maar 15 min rijden, LD is 30 min rijden, maar is doch nog in de buurt)
Big30
7 februari 2017, 20:14
Laatst gewijzigd door mentholbear; Vandaag om 19:37. Reden: Ai shoot, wilde dit eigenlijk in het algemene gedeelte zetten. Kan een mod dit verplaatsen. Excuses!
Done!
Dalton
7 februari 2017, 22:01
Ik vind wel leuk te lezen dat het steeds drukker wordt, dus gaa ik miesschien ook weer kijken.
(VM is maar 15 min rijden, LD is 30 min rijden, maar is doch nog in de buurt)
Goedkoper voor je hobby de dames hier kosten 80 euro per uur en de entree 30,plus de dvp's proberen je niet te belazeren zoals bij VILLA MARISOL het geval is,allemaal pluspunten voor de ijsberen en de zunige hollanders.
der lickmeister
7 februari 2017, 23:50
Heerlijk dat LEKKERDING steeds drukker wordt en niet ver van huis maar ook nog eens goede dames aanwezig om de liefde mee te bedrijven zoals het hoort,dat scheelt altijd een hoop poen bij het tanken en kan het nu verneuken en LM kan het fietsend bereiken.
Nou dat met de fiets bereiken wordt voor lm al wat lastiger, lm houdt niet van kou en regen bovendien ligt de brug over de a3 er uit en moet lm minimaal 1500meter om fietsen maar dat spreekt lm ook met de dames af, eerst het kleingeld opmaken dan gaat hij als een konijn te keer
Daar voor had hij al rekening gehouden met de taxi
Om te voorkomen dat ik geen geld meer kon tellen en de arme dalton geen whisky had leek het me beter om dan de voorraad warsteiner maar kleiner te maken
Gelukkig is er geen druppel gemorst, piemel en fles leeg zonder knoeien, en kan met een grote grijns terug denken aan 1 jaar ld
mentholbear
8 februari 2017, 00:37
maar ook die surinaamse, heeft nogal dikke tieten las ik ergens ook niet verkeerd, de laatste keer dat ik ere was , waren er wat bulgaarsen waar ik niet vrolijk van werd, zijn die er nog ?
Die Surinaamse dame ben ik vandaag volgens mij ook tegen gekomen. Hele vlotte dame is het waar je het volgens mij onwijs gezellig mee kunt hebben.
Ik weet niet welke Bulgaarsen je bedoelde, maar met Veronica (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?47821-Veronica-(Bulgaarse)) heb ik gekamerd en vond ik niet verkeerd. Werd er in ieder geval niet droevig van.
jeegee
8 februari 2017, 16:22
"Nou dat met de fiets bereiken wordt voor lm al wat lastiger" Mooi citaat van der lickmeister. Aansluitende vraag van mij: is LD op een of andere manier vanuit NL per OV bereikbaar? Wie kan mij tippen?
Snor
8 februari 2017, 16:55
Er gaat eens per uur een bus vanuit Nijmegen naar Emmerich.
Uitstappen in Emmerich bij het station, of beter nog één halte eerder.
Dan is het nog een klein halfuurtje lopen naar de club.
Althans, zo deed ik het altijd.
Let er wel op dat je de laatste bus nog kunt halen.
Ik ben er trouwens al lang niet meer geweest.
Bijv.:
http://9292.nl/reisadvies/station-nijmegen/station-emmerich/vertrek/2017-02-08T1127
der lickmeister
8 februari 2017, 23:43
"Nou dat met de fiets bereiken wordt voor lm al wat lastiger" Mooi citaat van der lickmeister. Aansluitende vraag van mij: is LD op een of andere manier vanuit NL per OV bereikbaar? Wie kan mij tippen?
Uitstappen in Emmerich op treinstation en daar een taxi nemen kost denk ik ongeveer €10
Dalton
13 februari 2017, 14:33
Heren ijsberen ik vind het heel spijtig dat dit weekend door mij niet is doorgebracht in LEKKERDING bij al die heerlijke dames.
De andere heren van de ploeg wilden eens naar een andere club en dat werd ACAPULCO in VELBERT.
Een heel stuk verder rijden en ook nog eens een file-probleem in ESSEN waardoor de reisduur behoorlijk opgelopen was.
Maar deze week weer eens gauw naar het vertrouwde LEKKERDING rijden wat een kwartiertje rijden is.
Eerst even bijkomen van die kut reis niet normaal en zo rond 3 uur in de nacht ook nog eens een hold-up door de duitse politie in ESSEN die schijnbaar niks anders te doen hadden dan de goede Nederlanders eens onder de loep te nemen en met getrokken pistolen en 2 duizend wat lampen die ze in de bouw gebruiken volop op de auto en in onze ogen schijnen om te kijken of we gezopen hadden.
Papieren gecontroleerd en onze stuurman moest uitstappen,die werd nog eens beter onder de loep genomen.
Helemaal noppes op ons aan te merken alleen dat we geen groene milieu sticker hadden wat een bekeuring van 105,60 opleverde.
Leuke afsluiting van de zondag en de straf dat we niet naar LEKKERDING zijn gegaan.
phoenix
13 februari 2017, 17:12
een milieusticker die haal je toch overal voor een tientje?
bertje600
18 februari 2017, 12:00
Mede IJsberen,
Wat is een goede dag om naar Lekkerding te gaan.
Ik had gepland om zaterdag met Carnaval te gaan.
Is dit mogelijk de juiste keuze?
Gaarne advies.
Dalton
18 februari 2017, 14:41
Mede IJsberen,
Wat is een goede dag om naar Lekkerding te gaan.
Ik had gepland om zaterdag met Carnaval te gaan.
Is dit mogelijk de juiste keuze?:
Gaarne advies.
LEKKERDING is een saunaclub voor echte vieze geile ijsberen en dat wil zeggen dat de sex hier wordt gedaan op zo'n manier dat de honden er geen brood van lusten en het ongedierte sinds de opening op de vlug zijn geslagen.
De geiligheid straalt de dames uit de ogen,hier worden de ijsberen aangerand ongelooflijk maar waar.
De duitse politie doet er niets aan ondanks de talrijke aangiften van de heren ijsberen,die steeds weer opnieuw naar dit huis van verderf en de voorkamer van de hel komen om zich heerlijk weer opnieuw te laten misbruiken door die geile duivelinnen.
Het maakt geen ene moer uit wanneer je de club betreed ze liggen iedere dag steeds weer opnieuw op de loer om wat ijsberen te verslinden die dan diep in de nacht strompellend de auto kunnen bereiken en zich daar met veel moeite insleuren en dan met een lege zak en knip proberen thuis te komen.
Het overkwam mij gisteren weer ondanks de vele waarschuwingen,nu lig ik helemaal uitgeput op de bank met een bak krachtvoer om weer op sterkte te komen.
Ik waarschuw je bij deze pak ANDREA niet want die neuk en blaas je recht de hel in,wanneer de sperma uit je gloeiende leuter begint te stromen gil je het hele clubhuis bij elkaar.
Het gebeurde mij gisteren maar 2 keer dat ze me meesleurde de kamer op,waardoor ik als oude man mezelf niet eens kon verweren,doordat ze dreigde mijn leuter en ballen er zo af te bijten die ze allemaal in haar mond had.
Ik heb me maar stil gehouden en haar laten begaan want het was nog eens verrukkelijk.
Voor mij is het te hopen dat ik volgende week hersteld ben anders moet mijn leuter weer verder blijven slapen op de slaapzak.
Het is te hopen dat je hier wat aan hebt en ik kan je nooit vertellen wat een goede dag voor je is moet je allemaal zelf uitzoeken,alle ijsberen zijn in feite opgeleid voor ontdekkingsreizigers.
Ze hebben een heel scherpe reukzin en kunnen een dame op 100km afstand ruiken en indien dat is gebeurd gaan ze er als gekken op af,met snelheden van 45km per uur scheuren ze over de snelwegen en gaan alles voorbij wat stilstaat,om door de dames te worden aangerand.
Het wordt steeds gezelliger waardoor we weer als laatste de club hebben moeten verlaten.
Dalton
20 februari 2017, 11:20
Ben weer behoorlijk geil en als dat zo blijft wordt het een bezoek aan LEKKERDING.
Eddy_V
20 februari 2017, 11:34
Het is te hopen dat je hier wat aan hebt en ik kan je nooit vertellen wat een goede dag voor je is moet je allemaal zelf uitzoeken,alle ijsberen zijn in feite opgeleid voor ontdekkingsreizigers.
Ze hebben een heel scherpe reukzin en kunnen een dame op 100km afstand ruiken en indien dat is gebeurd gaan ze er als gekken op af,met snelheden van 45km per uur scheuren ze over de snelwegen en gaan alles voorbij wat stilstaat,om door de dames te worden aangerand.
Ben je nu toch weer de tegen de afspraken in met je brommobiel gegaan?!?!
Alleen nog met de rollator over de vluchtstrook had je ooit geschreven, hou je daar nou aan zodat ze bij Lekkerding nog vaak van pielemans kunnen genieten en van zijn gefortuneerde eigenaar!
Dalton
20 februari 2017, 14:25
Ik ben een arme sloeber die net weet te overleven op deze
Speelkwartier
26 februari 2017, 20:46
Goedenavond iedereen.
Eigenlijk wil ik geen reclame maken voor Lekker Ding, het is wat mij betreft wel goed zo. Vandaag was het te gezellig. Top DVP's, top Thekefrau(Janet) en lekkere Warsteinertjes! Kamertje gehad met een Poolse (Katja) aanrader, nieuw Supermodel(deze l*l heeft haar naam natuurlijk vergeten) is een Duits plaatje 1.78 m 60 kg. ❤️❤️ en als toetje NL Susan ♥️♥️ bekend bij de "die hards"! Mijn favo's waren er ook, Andrea, Jana e.v.a. Er waren nog een stuk of vijf mooie blonde slanke snoepjes, maar ja drie keer is scheepsrecht!
Henk74
27 februari 2017, 15:28
de liefde mee te bedrijven . ......... zielig hoor om seksen, neuken of i.d. zo te beschrijven.
Speelkwartier
27 februari 2017, 21:11
Goedenavond iedereen.
Eigenlijk wil ik geen reclame maken voor Lekker Ding, het is wat mij betreft wel goed zo. Vandaag was het te gezellig. Top DVP's, top Thekefrau(Janet) en lekkere Warsteinertjes! Kamertje gehad met een Poolse (Katja) aanrader, nieuw Supermodel(deze l*l heeft haar naam natuurlijk vergeten) is een Duits plaatje 1.78 m 60 kg. ❤️❤️ en als toetje NL Susan ��♥️��♥️ bekend bij de "die hards"! Mijn favo's waren er ook, Andrea, Jana e.v.a. Er waren nog een stuk of vijf mooie blonde slanke snoepjes, maar ja drie keer is scheepsrecht!
Naam schiet me weer te binnen; Duitse Jessy, :huch: ♥️♥️
Mistralwind
27 februari 2017, 21:32
Wordt steeds Lekkerder in Lekker Ding:biggrin:
vosje63
28 februari 2017, 08:20
Ben van plan aankomend weekend er naar toe te gaan. Kan alleen nergens op de site prijzen vinden. Iemand die me dat kan vertellen?
toyota
28 februari 2017, 08:53
Entree is 30 euro tot 1300 of 1400 uur, daarna 40 euro.
Half uur op kamer is 50 euro, heel uur is 80 euro.
Het kan voorkomen net als bij andere clubs dat er enkele dames afwijkende prijzen hanteren.
Het beste is voor dat je de kamer opgaat dit even overlegd met de desbetreffende dame.
Groeten uit Gelderland.
TOYOTA.
hallodaarbenikweer
28 februari 2017, 09:05
Overleg ook voor de kamergang wat de dame doet. Tongzoenen, pijpen zonder etc. Anders kun je voor onaangename verrassingen komen te staan.
bertje600
28 februari 2017, 11:06
Kijk eens op de site. Daar staat de entreeprijs en dat is de gehele dag € 30,=.
De dames rekenen over het algemeen € 50,= voor een half uur en € 80,= voor een geheel uur.
Extra's dienen met de dames zelf te worden afgesproken.
Om tijdsdiscussie te voorkomen spreek ik altijd vooraf de tijd af. Dan kan er geen misverstand bestaan.
Wil de dame niet voor die tijdsspanne afspreken dan is er altijd nog een volgende dame.
toyota
28 februari 2017, 12:07
Klopt, entree is de gehele dag 30 euro.
Een vergissing mijnerzijds....
Groeten uit Gelderland.
TOYOTA.
vosje63
28 februari 2017, 12:28
Denk dat ik zaterdag ga.Is het dan erg druk of kan ik beter op zondag gaan?
schmidtchen
28 februari 2017, 17:10
zondag is altijd rustig in LD
Dalton
1 maart 2017, 21:11
Denk dat ik zaterdag ga.Is het dan erg druk of kan ik beter op zondag gaan?
VOSJE het maakt niet uit welke dag je gaat er zijn altijd dames aanwezig die jou lekker verwennen en je de hemel op aarde bezorgen.
De dames die hier rondhuppelen zijn gewoon een klasse apart,allemaal geile teven die in zo'n club thuis horen.
Mij moeten ze altijd na afloop de auto indragen want dan ben ik helemaal kapot en kan geen been meer verplaatsen.
der lickmeister
2 maart 2017, 00:11
Voor mij was het zaterdag zo erg dat ik bij voorbaat al een taxi besteld had want ow Andrea was weer aardig op dreef
Speelkwartier
2 maart 2017, 22:52
Heb van die lieve Thekefrau een vrijkaartje gekregen. Binnenkort ..... (weet wel wie) Lekker ding is mijn ding!
schmidtchen
3 maart 2017, 17:22
heeft de lieve thekefrau vrijkaartjes voor ons ook ?...ik zal ze vragen volgende keer..en wat ik moet doen voor een gratis kaartje :)
toyota
4 maart 2017, 08:30
Ijsberen die vragen........ worden over geslagen.
Groeten uit Gelderland.
TOYOTA.
schmidtchen
4 maart 2017, 09:59
ik wilde alleen maar zeggen, dat het niet mooi is, in openbaar zo te schrijven, omdat de vrouw stress met haar baas krijgt wanneer meer beren vragen naar gratis kaartjes..maar maak je geen zorgen, ik zal nooit vragen..:)... maar ik ben blij als ik een kaartje gratis krijg...(sorry...voor mijn nederlands.....:cool: )
Henk74
4 maart 2017, 10:36
ik begrijp echt niet dat dit geschrijf onder het kopje Suzan valt .
toyota
4 maart 2017, 11:41
Henk74, ik begrijp echt niet dat jij niet tegen een geintje kan.
Groeten uit Gelderland.
TOYOTA.
Nick Name
6 maart 2017, 08:40
Waar kun je zien welke dames vandaag aanwezig zijn ?
Dalton
6 maart 2017, 08:51
Waar kun je zien welke dames vandaag aanwezig zijn ?
In de club,zeker weten.
phoenix
6 maart 2017, 09:01
Die dalton, maar als ik nou blind ben dan kan ik ze nog steeds niet zien!
Dalton
6 maart 2017, 21:53
Die dalton, maar als ik nou blind ben dan kan ik ze nog steeds niet zien!
Een dvp hoef je niet te zien die ruik je buiten al.
Nick Name
6 maart 2017, 22:44
Omdat er geen zinnge reactie kwan op mijn vraag, toch maar besoten om even te kijken bij LD.
Goede keuze bleek achteraf.
Gezellige middag gehad met Catty en duitse dame. 2 top sessies gehad en helemaal gesloopt het
pand verlaten.
Het was zeker niet druk maar dit vinden wij , mijn mede ijsbeer en ik, niet erg.
Dan hebben de dames nog meer aandacht voor je.
Wij komen zekers terug
vosje63
8 maart 2017, 12:50
Afgelopen zondag mijn vuurdoop gehad bij LD. Moet eerlijk zeggen dat ik verkocht ben.Had ik veel eerder moeten doen.
Bij binnenkomst gemeld dat dit mijn eerste keer was in een sauna club.De jongeman waarvan ik handdoek en berevel kreeg heeft mij netjes rondgeleid en verteld hoe het eraan toegaat bij deze saunaclub.Wel jammer dat de dames niet mogen jagen.
Na omgekleed te hebben de douche ingestapt.Heerlijke douche met juiste temperatuur en harde stralen. Daarna berevel aan en de club ingestapt.
Eerst maar eens begonnen aan de koffie. Werd meteen begroet door een dame die aan de bar zat.Niet geheel mijn type dus verder geen aandacht aan besteedt. Mijn ogen eens goede de kost gegeven en goed rondgekeken.Ongeveer 10 dames aanwezig en 5 beren.Bij aankomst bij LD stonden er ook maar 2 auto's,dus ik dacht dat ik de enige was.Gelukkig na mij kwamen er nog een paar Hollanders dus voelde mij niet geheel opgelaten.
Nu weer terug naar het aanbod in de club.Zat aan de bar en precies op de bank voor de bar zat een klein Bulgaars meisje,topje,kort rokje en kort blond haar in een staartje.Zat mij constant aan te kijken met af en toe een leuke glimlach erbij.Heb het even aangekeken en na een 2e bak koffie haar uitgenodigd bij me te komen zitten. Kort gesprekje met haar gehad.Mijn Duits is niet geheel vlekkeloos maar maakte haar duidelijk dat mijn Engels wel wilde lukken. Geen probleem volgens haar.Beetje jammer dat ik haar naam vergeten ben,maar komt volgende keer wel goed.Maakte haar duidelijk dat ik niet later wel met haar een kamertje op wilde zoeken.Was geen probleem en ze vertrok net zo snel weer als ze gekomen was.Beetje jammer,had nog wel wat verder met haar willen spatieren. Zal de taalbarrière wel geweest zijn.
Ondertussen was Andrea achter de bar verschenen en werd aan me voorgesteld.Ze ging daarna op het hoekje van de bar zitten en zat iedere keer naar me te lonken.Heb me dan ook naast haar neergezet,wetende uit vorige verslagen,dat ze je compleet sloopt als je met haar op kamer bent.Ze maakte mij duidelijk wat haar service was en voegde meteen de daad bij het woord.Lekker tongen en ondertussen verdwaalde haar hand al onder de badjas.Mijn grootste vriend werd meteen wakker en ik stelde meteen maar voor naar een kamer te gaan.
Boven aangekomen kreeg ik meteen een heerlijke tongzoen en werd ik staand gepijpt voor de spiegel.Hemels zoals ze tekeer gaat.Daarna op bed gaan liggen
en in 69 gemanoevreerd.Verder nog meerdere standjes doorgenomen waarna Andrea het tijd vond om mijn zwemmertjes vrij te laten.
Daarna op bed nog wat na liggen kletsen .Ben netjes binnen het half uur gebleven en hoefde dan ook maar 50 af te rekenen.Als het 80 was geweest had ik het ook goed gevonden.Dacht dat we al veel langer bezig waren geweest.
Daarna heerlijke douche genomen en aan de bar wat andere Hollandse beren ontmoet.Werd erg gezellig.Samen met aantal dames gegeten en toen rond 19.00 werd het toch wel weer tijd voor mij om afscheid te nemen.
Binnenkort maar weer snel terug,vond het erg leuk bij LD.
Mistralwind
8 maart 2017, 21:16
Ga vrijdag,na Samya even bezocht te hebben(vrijkaart loopt af..) zowiezo naar LD.Ben er dit jaar nog niet geweest,dus het wordt hoog hoog tijd:biggrin:
En nu maar hopen dat ik geen nummertje hoef te trekken voor Andrea,maak er liever zelf een nummetje mee:biggrin:
bertje600
9 maart 2017, 13:43
Afgelopen zaterdag de stoute schoenen aangetrokken en naar Lekkerding toe gereden. Een hele onderneming want de afslag naar Emmerich is niet op de hoeveelheid verkeer ingericht.
Maar er toch gekomen. Er stonden enkele wagens op de parkeerplaats en nadat ik mijn "voiture" aldaar geparkeerd had, naar binnen getogen. Ik werd keurig ontvangen en ik gaf de jongeman mijn vrije toegangskaartje dat ik via dit forum had ontvangen, met natuurlijk de hartelijke dank daarvoor.
Ik werd ook keurig rondgeleid en ingelicht over de gang van zaken.
Na een ferme douche het ijsberenpak aangedaan en de zaal betreden waar enkel dames zich in diverse banken al hadden genesteld. Ik had meer interesse om eerst een drankje te doen en dus was de bar de juiste plaats. Daar zat een aantrekkelijke dame en met een cola; het was nog vroeg op de middag; in gesprek geraakt en over diverse onderwerpen ons licht laten schijnen. Daar ik maar alleen als ijsbeer aanwezig was keken de overige dames mij geregeld aan en lonkten naar mij.
Ik heb me echter gehouden aan de dame die naast me zat en na enige tijd kwam ze steeds dichter naast me zitten en werd ook de temperatuur opgemeten door haar aan de hand van mijn uitwendige temperatuurmeter. Daar die zich niet onbetuigd liet besloten we om het onderzoek boven voort te zetten. Daar ontpopte deze dame zich als een echte vamp. In een woord "verrukkelijk". En na geruime tijd elkaar verwend te hebben kon ik het niet meer houden en spoot keurig het rubbertje vol.
Terug weer naar beneden en douchen natuurlijk. Ik ben nog even aan de bar gaan zitten om nog wat te drinken. Omdat ik weet van mezelf dat een volgende sessie nog even op zich moest laten wachten heb ik besloten om weer weg te gaan.
Gaarne kom ik hier een keertje terug want dit bedrijf is keurig verzorgd met alles schoon en ook schone handdoeken volop verkrijgbaar. Zelfs de handdoek die op het werkplateau werd gebruikt werd verschoond. Ook de dames zagen er verzorgd uit en waren uiterst vriendelijk. Ook diegenen die niet van mijn diensten gebruik hebben kunnen maken.
Wel was het jammer dat er nog weinig ijsberen aanwezig waren zodat de stemming nog enigszins laag was. Ik heb wel horen zeggen dat zaterdag het vertier pas rond 16.00 uur op gang komt.
Ik moet dus een keer terug, maar dan op een andere tijd.
Wel kan ik Lekkerding voor iedere ijsbeer aanraden.
schmidtchen
9 maart 2017, 20:52
jammer dat er vaak zo weinig beren zijn er, maar de meisjes zijn altijd leuk, mijn favorieten zijn Jana, Andrea, Suzan en Reni is al op de to-do-lijst...
Ik hoop dat ik binnenkort weer te gaan in de club ... is hoog tijd :)
Mistralwind
11 maart 2017, 22:17
Na mijn bliksembezoek aan Samya gisteren,naar Lekker Ding gereden waar ik zowiezo de dag wou afsluiten.Alleen de rit daarnaar toe koste me ,door diverse files,al een uur langer,dus ik was aardig moe toen ik daar aankwam;)
Hele week hard gewerkt,even op en neer naar Koln in een hakve dag,een ijsbeer moet wat over hebben voor zijn hobby:biggrin:
Bij binnenkomst zag ik mijn,, vaste dame'' zitten en we begroeten elkaar hartelijk.Na eerst even lekker gepraat te hebben en weer wat inside information opgedaan te hebben :biggrin:, naar de kamer getogen en daar weer een heerlijk uurtje doorgebracht.
Na weer beneden gekomen te zijn,moest ze even weg prive,maar zou gauw weer terug zijn zei ze:)
Aangezien ik redelijk moe was,me maar heerlijk op een van de banken gezet,en zo een tijd lekker lopen hangen.Na een tijdje werd het eten ook gebracht,pasta,kippevleugeltjes,salade etc.Het was voldoende en smaakte ook weer lekker.
Zou ik nog een sessie doen?? Uiteindelijk toch maar niet,mede doordat mijn alibi afliep:biggrin:
Met een stevige knuffel afscheid genomen,en belooft dat ik gauw weer terug zou zijn:wink2:
Maar goed gauw kan bij mij ook weer minstens een maand of zo duren, als het tegen zit:biggrin:
Het was weer erg Lekker hier,en ik verheug me alweer op mijn volgend bezoek:)
Speelkwartier
12 maart 2017, 17:16
31 maart Superparty!, allemaal naar Emmerich!!
Piet Plezier
12 maart 2017, 17:23
31 maart Superparty!, allemaal naar Emmerich!!
een mega gangbang noem ik nou niet bepaald een superparty
http://fkk-lekkerding.de/nl/
Smittie
20 maart 2017, 14:22
Afgelopen woensdag weer eens bij LD binnengestapt. Genoeg dames om uit te kiezen. Bezettingsgraad van heren eerst weinig, maar later meer aanloop. Heb me weer uitstekend vermaakt.
bertje600
25 maart 2017, 19:33
Jammer dat deze discussiepagina naar een lager niveau is gebracht.
Deze club verdient veel beter.
En dat is ook te volgen in de diverse meldingen.
Dus weer terug naar de Hoofdpagina met deze discussie !
Sluit me graag aan bij bertje600 hierboven.!!!!!!!!!!!!!
Mistralwind
26 maart 2017, 10:51
Ik sluit me hierbij ook aan,er zijn sommige clubs op de hoofdpagina die eerder naar een lager niveau gebracht zouden kunnen worden.
Terug naar de Hoofdpagina dus !!
Dalton
26 maart 2017, 11:55
Ik sluit me hierbij ook aan,er zijn sommige clubs op de hoofdpagina die eerder naar een lager niveau gebracht zouden kunnen worden.
Terug naar de Hoofdpagina dus !!
Geen tombola meer maar dat geldt ook voor LIVINGROOM en GOLDENTIME,die blijven gewoon staan.
Dit is nu echt witte boorden criminaliteit oftewel meten met 2 maten,dat kan en mag niet.
Gaan jullie maar eens naar HAPPY-GARDEN op vrijdag dan kom je er een mod tegen BIG30 met een wit overhemd aan en een grote stevige kraag erop onder de badjas,aardige man erg vriendelijk en gaat alleen de kamer op met roemeense schonen.
Niet die pas uit de wasmachine komen maar knap van uiterlijk en grote ketsers net onder de kin hebben hangen of beter gezegd staan.
Stevige tieten zijn toch het lekkerst en voelen beter in de hand dan die sponzen.
Hier is al eens een discussie over geweest met ACA-VELBERT maar LIVINGROOM en GOLDEN-TIME blijven gewoon staan.
Anders zakken de aandelen van WILLEM2 en hij heeft er al zo'n moeite mee om zijn aandeel in top-conditie te houden.
Ik kan niet genoeg kamagra's aanslepen voor hem.
Op basis van de zondagavond laat maar op een sub-pagina staan...
Willem2
27 maart 2017, 11:55
Beste ijsberen,
Ook aan mijn vrijgevigheid komt op een gegeven moment een einde.
:wink2:
Dalton
27 maart 2017, 14:07
Beste ijsberen,
Ook aan mijn vrijgevigheid komt op een gegeven moment een einde.
:wink2:
Ik weet niet wat je verstaat onder vrijgevigheid,je hebt me nog steeds geen miljonair gemaakt,ik zal mijn rekening-nummer even opsturen.
Met de half ben ik al tevreden,een kinderhand is gauw gevuld,dat krijg je wanneer je al zo oud bent dan slaat dat verkindsen weer toe.
jeegee
10 april 2017, 13:56
Voor OV gebruikers het goede nieuws dat er tussen Arnhem Centraal en Emmerich (zelfs met voortzetting totDusseldorf) weer een stoptreinverbinding is gerealiseerd.
Vanaf Bahnhof Emmerich is het een half uurtje wandelen naar LekkerDing. Je kunt natuurlijk ook een taxi nemen. Ik ga het spoedig uitproberen, want mijn laatste bezoek aan LD smaakte 100 procent naar meer.
jeegee
12 april 2017, 14:36
Gisteren de test uitgevoerd. Uitstekende verbinding. ongeveer 20 minuten. Prijs enkele reis € 5,80. Daarna een wandelingetje van 30 minuten. Niet bijzonder interessant en lang zo mooi niet als de route van Bahnhof Bad Bentheim naar GD in Schuettorf die ik vele malen heb afgelegd, maar ja... Het verdere goede nieuws is dat er een buitengewoon vriendelijke en zorgzame Thekefrau (receptioniste/bardame) aanwezig was. Alle lof en credits voor haar!! Verder viel het mij op hoe schoon en geordend alles was. Hulde crew!
Maar een tegenvaller was a. het aantal dames (5) en b. de niet overlopende vriendelijkheid en enthousiasme van hen (om maar eens een geweldig understatement te gebruiken). Dat ik mijn middag niet als geslaagd beschouwde, lag voor een deel ook aan mijzelf, moet ik eerlijk toegeven. Ik liet Maya voor mijn neus wegkapen door een van de schaars aanwezige beren. Eigen schuld, volgende keer attenter zijn, Jeegee.
Maar het hartelijke uitzwaaimoment van de Thekedame liet mij ogenblikkelijk besluiten: ik kom weer terug. Het was maar een momentopname en mijn vorige ervaring was prima, dus...
Erotiekfan
26 april 2017, 13:59
Zondag 16 april een bezoek gebracht aan deze club, het was paaszondag en ik was de enige bezoeker. Er waren twee dames waarvan ik alleen Daisy had gezien. Ze zag er goed uit dus ben ook met haar naar de kamer geweest. Op de kamer wat gevoosd en standje 69 afgewerkt daarna haar uitvoerig gelikt. Daarna haar stevig geneukt. Na deze kamergang gelijk weer vertrokken ik moest verder. Club zag er goed uit. Mocht weer eens in de buurt zijn dan sluit ik een bezoek niet uit.
mentholbear
27 juni 2017, 00:49
Oef, zo een paspoort Is wel een behoorlijke waslijst, waarvan ik de helft alweer ben vergeten. Veels te druk bezig geweest met kameren ipv dagboekje bijhouden :redface:
Kan alleen mededelen dat na het stoeien met de Poolse birinnen ik aangaf ook met andere dames wil kameren. Geen probleem en zo geschiede. Sandra stelde Jasmin voor, een lieve Bulgaarse. Nou dat laat ik me niet 2X zeggen. Hop sleuteltje gehaald en lekkere kamergang met haar gehad. Alleen wordt s avond de muziek zou hard gezet dat het door de kamers erboven doordramt. Dat viel me nogal tegen.
Maar herhalingsgevaar voor de dame zelf: 7.
mentholbear
10 juli 2017, 07:15
Vorige week donderdag weer bij Lekker Ding aangebeld op een ietwat zwoele dag. Lekker beetje relaxen in de tent. Vorige keer Had ik schattige Alice gemist. Ze zei eerst roemeens te zijn, maar ik zag ook andere trekjes die me deden twijfelen. Ze vertelde daarna ook wat Turks in zich te hebben. Donkere haren en blauw groene ogen. Wat aantrekkelijk mysterieus...
Samen een kamertje opgezocht en heerlijk gangetje gemaakt. Helaas kreeg ik dr niet klaar. Alle 4 keren niet :frown: Dat was een domper, maar verder wel heel lekker. Ze pijpt lekker, en Is ook lekker strak.
Later op het eind van de avond nog met haar naar jacuzzi ingedoken. Heerlijk ontspannen.
Herhalingsgevaar 8.
mentholbear
11 juli 2017, 15:17
Vrijdag waren m'n 2 favoriete dames er weer, Marta en Sandra. De 2 schone blonde Poolse birinnen. Altijd heerlijk met hen gekamerd, en ook nu weer geen uitzondering.
Lekker gekletst en kamertje opgezocht. Ik vind het spannend als birinnen het met elkaar doen. En dat kan dit duo als de beste. What happens in Emmerich, stays in Emmerich? Niet voor hen, het Is namelijk een koppel die samenwonen en geregeld in elkaars grote duiken...
Geil zitten ze elkaar op te hitsen, elkaars poesje warm te spinnen met hun vingers, waarna de grotjes worden gehinderd, om vervolgens in 69 met hun tongetjes de clitjes gevoelig te maken. Als je van veel intense orgasmes bij dames houdt, dan Is Sandra je meid. Ze kan lief en soms dominant zijn (als je dat wilt), maar bovenal Is ze een nympho. Als je eenmaal een goeie klik met haar hebt opgebouwd dan komt ze als een waterval. Ik denk dat ze tijdens het kameren maar liefst 6 of 7 keer is gekomen, tegenover de 3 van Marta.
Na even met de dames in de jacuzzi gerelaxt te hebben, werd de aandacht op mij gevestigd. Kreeg weer een heerlijke dubbele massage, waarna we heerlijk overgingen in een gele trio, waarbij de dames om de beurt me afdrukken, pijpten en neukten. En niet zonder telkens condoom te hoeven wisselen, maar gelijk lekker doorstoten. Dankzij dat de dames intiem met elkaar zijn.
Tussendoor nog wat gegeten. Vervelende Was dat er ook hier vliegen waren. Gelukkig probeerden ze wel met aluminium folie en later met deksels en platen het eten af te denken. Wel netjes dat er nu op gelet wordt.
En daarna nog wat meer van elkaar genoten en met een jacuzzi de avond af te sluiten. Heerlijke toppers!
Voor mij krijgen ze een topscore van 10! Voor mij de perfecte birinnen van allemaal.
mentholbear
11 juli 2017, 15:22
Soms moet je het ijzer smeden wanneer het heet Is. Dus dinsdag teruggegaan naar Lekker ding. En ik kan er niks aan toevoegen dan behalve dat het weer grandioos op de kamer Was. Score een vette 10!
Helaas voelde Sandra zich niet zo lekker en zijn de dames eerder vertrokken.
Balen, maar soms gaat het nu eenmaal zo...
Die avond nog 2X gekamerd met Alice, maar ik Was erg moe, beetje down na het vertrek van de Poolse dames en het kwam er maar niet van. Ze deed het prima, maar zat niet meer in de stemming. Maar ze Is echt lekker met Herhalingsgevaar 8.
Mentholbear, je dient je met spoed te melden bij Badslippers ter behandeling van je saunaclubverslaving.
amigo70
11 juli 2017, 20:59
Mentholbear, je dient je met spoed te melden bij Badslippers ter behandeling van je saunaclubverslaving.
Hetzelfde kunnen we over jouw zeggen Pret met je plaatjes plak verslaving op dit forum.
Laat mentholbear nou lekker clubben / neuken. Hij komt er vanzelf wel achter als het teveel wordt. Waarschijnlijk als eerste dat het behoorlijk veel geld kost.
Lees vele malen liever zijn belevenissen dan dat ik elke keer weer door jouw updates moet scrollen die geen enkele toegevoerde waarde hebben.
Hetzelfde kunnen we over jouw zeggen Pret met je plaatjes plak verslaving op dit forum.
Laat mentholbear nou lekker clubben / neuken. Hij komt er vanzelf wel achter als het teveel wordt. Waarschijnlijk als eerste dat het behoorlijk veel geld kost.
Lees vele malen liever zijn belevenissen dan dat ik elke keer weer door jouw updates moet scrollen die geen enkele toegevoerde waarde hebben.
Als het je niet bevalt, moet je maar gebruik maken van de ignore knop.
amigo70
11 juli 2017, 23:43
Als het je niet bevalt, moet je maar gebruik maken van de ignore knop.
Thanks, wist niet van de "ignore knop", maar heb er meteen gebruik van gemaakt.
mentholbear
13 juli 2017, 15:41
Bij deze aangemeld ;)
mentholbear
13 juli 2017, 15:44
.
Het kost idd wat centen, maar het kost bovenal heel veel energie. Ik denk dat ik wat kilo's ben verloren. De dames in het Schipperskwartier merkten ook al op dat ik ben afgevallen :smile2:
mentholbear
21 juli 2017, 17:43
Vorige week donderdag weer bij Lekker Ding aangebeld op een ietwat zwoele dag. Lekker beetje relaxen in de tent. Vorige keer Had ik schattige Alice gemist. Ze zei eerst roemeens te zijn, maar ik zag ook andere trekjes die me deden twijfelen. Ze vertelde daarna ook wat Turks in zich te hebben. Donkere haren en blauw groene ogen. Wat aantrekkelijk mysterieus...
Samen een kamertje opgezocht en heerlijk gangetje gemaakt. Helaas kreeg ik dr niet klaar. Alle 4 keren niet :frown: Dat was een domper, maar verder wel heel lekker. Ze pijpt lekker, en Is ook lekker strak.
Later op het eind van de avond nog met haar naar jacuzzi ingedoken. Heerlijk ontspannen.
Herhalingsgevaar 8.
Zat het Lekker Ding gedeelte door te nemen, en viel me op dat ik niks over Kitty had geschreven. Helemaal vergeten. Want ik was namelijk nog met Maya wezen kameren (herhalingsgevaar 8), Kitty (Herhalingsgevaar 6) en als laatst met Desi (herhalingsgevaar 6). En alle 4 keren Alice, was alle 4 pogingen. Niet 4x, maar 2x gekamerd. Dat met de jacuzzi verliep niet helemaal vlekkenloos. Stroom viel uit en de jacuzzi was vuil van binnen. Dus was tijd kwijt om naar andere jacuzzi kamer te verhuizen en daar opnieuw de jacuzzi schoon te maken. Enfin... klein dompertje, maar dat kon de pret van de dag niet bederven.