Volledige versie bekijken : FKK Lekker Ding, Algemeen
mentholbear
29 juli 2017, 22:31
Na dinsdag overdag wat zaakjes geregeld te hebben, in de namiddag bij Lekkerding aangekomen. Verkeer zat wel flink vast door werkzaamheden. Dus behoorlijk trek gekregen. Gelukkig lag er nog wat cake en fruit te eten.
Kreeg toen van Marta te horen dat ze een ongeluk hebben gehad en ze zich bezeerd had. Nadat Sandra beschikbaar was, hebben we daarna een kamer opgezocht. En toen bleek wel dat het birinnen er die dag niet in zou zitten. Balen als een stekker. Had verblijf in Emmerich betaald Dus alleen met Sandra bezig geweest. Maar stemming zat er niet zo in. De dames wat gespannen na alle gebeurtenissen en ik teleurgesteld om het gemis van birinnen sessies. Score desondanks nog een 8.
Uiteindelijk nog wat in de jacuzzi gerelaxt met z'n allen. Hopelijk zou het na een paar daagjes wat beter gaan...
mentholbear
30 juli 2017, 00:01
Donderdag weer bij Lekkerding aangebeld. En ik vreesde al het ergste. Marta blijkt voorlopig niet te kunnen werken. Alleen Sandra Was er. Dan maar het beste maken van wat er mogelijk is. En zodoende alleen met Sandra een kamertje gezocht. Gelukkig was ze nu veel meer op d'r gemak. Minder stress. En het werden 2 hele hete sessies. Die waren voor mij werkelijk top. Zo geil als zij kom ik niet vaak tegen. Bij Mona in Villa Venus en Violetta in Fkk Babylon heb ik dat gevoel. Mona scoort een dikke 9 en Violetta een 10. Voor mij scoorde Sandra vandaag ook een 10. Ik vind het super geil dat ze ook.in 69 klaar komt. Lukt niet alle dames in deze positie. Ook Is haar poesje ondanks haar lengte behoorlijk strak. Daar kom ik later nog op terug... :mad:
Aan de bar nog ene Amy gespot. Leuke kleine brunette met half lang haar die me gisteren van elders herkende. Na even bijgepraat te hebben een kamertje gezocht en lekker mee gekamerd. Ondanks dat ze geen twintiger Is, heeft ze wel een dergelijke vrolijke jonge uitstraling. Heerlijke gfe bij haar. Ik weet niet wat het Is, de herkenning ofzo, maar kamergang en klik was er en ze scoorde die avond een 9.
Maar toen... Als laatst rondje met Sandra. Echter was ervoor een klant die hard wilt stoten. En dat gaat bij grote maar kleine poesje Sandra dus niet. Ze Had later op de avond last van dus moest ik het extra voorzichtig aan doen. Dus aub mede ijsberen, ze Is een forse dame, maar als je in d'r zit merk je wel dat ze strak Is en geen gebeuk aan kan. Laat d'r aub heel voor de rest. Bij voorbaat bedankt ;)
Kamergang daardoor 7, maar Had er alle begrip voor. Zie dat vaker. Meisjes die met pijn op een bankje zitten enzo....
mentholbear
30 juli 2017, 23:28
Eergisteren op vrijdag weer naar Lekkerding geweest. Twijfelde om eerst nog langs van goch of villa Marisol te gaan. Maar het begon al wat laat te worden en wilde even relaxen. Dus direct doorgereden naar Ld.
Daar de dag goed gestart met Sandra. Lekker uurtje gemaakt. Meid is een non stop nympho. Zo lang ik d'r teder behandeld kan ze lang en veel komen. Lekker en jacuzzi gerelaxt. Score 10.
Daarna was het alweer tijd om een hapje te eten. En even uitbuiken. Maar dat gaat moeilijk als ik die blonde stoot aan de bar zie hangen. Dus Had energie om een 2e ronde te doen. Sleuteltje gehaald en weer heerlijk gekamerd. Gevraagd om me wat tips te geven om een dame beter te vingeren. Dus glijmiddelen erbij en de les kon beginnen. Bij zo een geile begin gaat het makkelijk, maar merk dat ik nog een lange weg te gaan heb. Score 8. Les ging goed en kreeg goeie tips. Heb er van genoten. Maar het meest geniet ik wanneer een dame intense klaar komt.
Na het lesje aan de bar even m'n dorst gelest. En daar weer met Amy aan de praat geraakt. Leuke meid waar je grapjes mee kunt maken. In m'n koppie zat ik te denken om m'n lesjes in praktijk te brengen. Wel daarbij werd m'n neus even in de feiten gedrukt. Ik heb idd nog een lange weg te gaan met vingeren. Kreeg d'r helaas niet klaar. Domper, maar Had ik ergens ook wel verwacht. Haar service was verder gewoon prima. Score 7.
Even relaxen in de club en spot ik daar Sandra weer. Drukte voor d'r viel verder wat tegen. Niet heel veel kamers gemaakt, maar het Was ook niet heel druk in de club.
Een ideetje kwam in me op, aangezien ik iets nog nimmer gedaan heb. Ik Was namelijk nog kino maagd. Was, want we zouden daar fijn even verandering in brengen. Op dezelfde locatie als waar we kennis gemaakt hebben. Hetzelfde bed. En het Was hemels. Stukje spanning, stukje nostalgie, ik weet niet wat het Was, maar zo lekker... Ze begon zoals gebruikelijk met wat zuigwerk. Om vervolgens over me heen te gaan in 69. Al lebberend kwam ze trillend klaar. Met d'r koppie tussen m'n benen lag ze even bij te komen. Nadat ze weer op adem was gekomen zoog ze de soldaat weer overeind, en ging ze een stukkies paardje rijden. Niet alleen van je hop hop hop, paardje in galop. Maar lekker met d'r heupen wiebelend en diep in me te drukken. En ik lekker tegendrukken en terug stoten. Al rijdend kwam ze bovenop me klaar en moest even naast me liggen. Tja, als ze er dan zo sexy uitputten bij ligt, Is het voor mij onweerstaanbaar om d'r liefelijk kusjes en likjes te geven over d'r lichaam. Trillend geniet ze na.
Als ik zie dat ze Is bijgekomen ga ik langzaam bij d'r naar binnen. Glijmiddelen Is al lang niet meer nodig... Langzaam en voorzichtig erin en eruit, totdat ik zie dat ze het niet meer houdt en dan de tempo op te schroeven totdat ze weer komt. En dan heel rustig pielemans bewegen omdat meid gevoelig is. Totdat op een gegeven moment ik zie dat ik de spanning weer op kan bouwen. Rustig penetrated ik dieper en wrijf ook meer op d'r poes. Het duurde niet lang totdat ze weer kwam. Ze was behoorlijk woozy geworden. Banaans aandacht begon te verslappen, maar concentratie erbij houden en rustig door blijven pompen. Nadat ze weer geil Was begonnen zichzelf te vingeren! In het begin stootte ik te snel, maar merkte al gauw dat ze in een rustiger ritme zat. Aangezien ik d'r graag nog es klaar wilde krijgen paste ik m'n tempo aan. En beetje bij beetje merkte ik dat ze sneller ging. Totdat ze d'r hand weghaalde en ze in het overtrek kneep. Ik verhoogde daarbij mijn tempo en begon ook dieper te gaan. Maximum volcano orgasme was dat!! Ze kon d'r schreeuw gedeeltelijk dempen. Ik Had dr graag de tent bij elkaar horen schreeuwen :biggrin:
Daarna was het een kwartier lang uitputten, want ze was uitgeblust. Een klein detail van d'r orgasme hou ik voor mezelf, maar het gaf me de bevestiging dat ik het erg goed heb gedaan. Score... De ervaring was werkelijk meer dan een 10... Dus ik geef het een 10+ :a_alarm13:
mentholbear
31 juli 2017, 15:32
Ook zaterdag is het er niet terecht gekomen om een andere club aan te doen. Technisch was het wel haalbaar, maar na de 1e 3 weken intensief gesaunaclubbed te hebben, besloten om het relaxter aan te doen. Dus 'gewoon' weer richting LekkerDing gegaan om daar te genieten van de dag. Hoewel de zon zich amper liet zien, was het niet fris in de tuin. Even kort gezeten, om me vervolgens bij Sandra op te warmen. Wat een geile meid blijft dat voor me. Perfecte sessie weer gehad, met massage, pijpen, 69 en neuken. Score 10.
Daarna even in de sauna zitten zweten, omdat ik beetje last van m'n keel had gekregen. Ik ben helaas nogal gevoelig voor kou. En een sauna helpt me op te warmen. Heerlijk!
Lekker even douchen en hapje eten. Eten was zoals gewoonlijk prima te doen. En blij dat ze tegenwoordig deksels over het eten hebben. De vliegen kregen zo geen kans. Alleen nog even bij de barman en de theke aangegeven dat een haardroger wel prettig is Kun je met een droge en verzorgde koppie huiswaarts keren ipv er als een trol uit te zien.
Maar zo ver was het nog lang niet. Had Amy en Maya gespot. Wilde met Maya kameren, maar zij had een goeie klant waar ze lange pre en after sales aan leverde. Dus die kans was me ontglipt. Amy was ook een paar keer bezet, niet zo lang, maar timing was niet goed. En Desi is met vakantie vertrokken.
Dus maar even relaxen op een bankje en wachten op Sandra. Meid was lekker druk bezet. Ze kon zelfs weer in de kino aan de slag. En ditmaals met een lange trio!
Er was een ware wachtrij, want voor mij waren nog 2 andere heren aan het wachten. Ze zou zoals bij de apotheek nummertjes moeten uitdelen ;)
Uiteindelijk was ze pas rond middernacht vrij. Die laat ik me niet meer ontglippen. Jacuzzi kamer genomen, en de rest van de nacht besetzt. Ik kan me goed voorstellen waarom sommige beren hun vast dame hebben. Je weet dat het altijd goed is. En dat heb ik helemaal met Sandra. Ze kan zo intense klaarkomen, waarna ze helemaal in een roes zit. Ik vind dat zo geil en zo lief&schattig. Score 10.
Het waren me een paar mooie dagen. In eerste instantie teleurgesteld met zoveel pech voor Marta. M'n birinnen sessies vielen in duigen. Doch, het onverwachte weerzien met Amy en de geweldige sessies met Sandra hebben een hele hoop goedgemaakt.
Hopelijk is Marta snel weer hersteld en zijn ze 10 augustus weer terug. Kan niet wachten totdat het zo ver is :wink2:
Kan iemand Amy omschrijven hoe ze eruit ziet en service niveau, lijkt me een interessante dame
mentholbear
31 juli 2017, 21:50
Kan iemand Amy omschrijven hoe ze eruit ziet en service niveau, lijkt me een interessante dame
Ja hoor, Amy is Roemeens en ik meen 33 jaar en heeft bruin haar, en is zonder hakken ik schat op ongeveer 1,60m. Ze heeft een normaal postuur. Niet dik en niet slank. wel heeft ze iets bredere heupen dan ik normaal op val, maar ik vind d'r dus niet dik.
Ze kan Duits en Engels. Dus voor velen makkelijk om er een conversatie mee te hebben. Ondanks haar leeftijd heeft ze voor mij de vrolijke uitstraling van iemand midden twintig. En zo is ook haar spirit, gezellig, vrolijk en vriendelijk. Haar borstjes zijn wel iets slap, en zijn dus niet opgevuld met silliconen. Maar verder leuke meid en nette service. Kusjes zijn alleen niet zo passievol als bij Diana of Sandra, mocht dat belangrijk voor je zijn.
mentholbear
1 augustus 2017, 18:27
Kleine update. De vorige keer was ik vergeten bij te vermelden dat tegenwoordig Diana speciaal massages verzorgd in hun speciale massage kamer nr. 12. In die kamer zit ook een jacuzzi, voor als je na de massage lekker samen wilt relaxen. Ze is er niet altijd, volgens mij doordeweeks, dus zou voor de zekerheid eerst even navvraag doen.
Ik heb alleen een keer een massage tijdens een kamergang met haar meegemaakt. En dat was heerlijk. Ik denk dat ze ook goeie prof massages kan geven. Dus FYI :)
mentholbear
11 augustus 2017, 18:39
De Poolse birinnen zijn sinds gisteren weer terug. Nu met nieuwe namen, Nadia en Sonia, maar met dezelfde service. Heerlijke birinnen sessie alleen gedaan. Score 9.
Daarna nog normale trio willen doen, maar de tijd zat er helaas op. Geen nood, vandaag weer een nieuwe dag en nieuwe kansen :biggrin: Ze vertrekken volgende week woensdag weer. Dus geniet er van zo lang het kan ;)
mentholbear
13 augustus 2017, 14:58
Kleine toevoeging aan de post voor donderdag. Tussendoor nog met Maja gekamerd. Heb d'r niet klaar kunnen krijgen. Maar ze pijpt wel heel lekker en gevarieerd! Aanrader als je er van houdt.
mentholbear
13 augustus 2017, 15:04
Ld Nadia en Sonia lekker birinnen 10 daarna jacuzzi. Wilde na een pauze weer een birinnen sessie gaan doen maar daarna een trio achteraan. Kom ik daar een andere gast tegen (volgens mij geen ijsbeer) en we raakten aan de praat. En al doende het onderwerp over birinnen. En dat leek em wel een potje geil. Maar tja, dat kost nogal wat.
Soms Is het leven kwestie van geven en nemen. En aangezien ie even ervoor een aardig gebaar voor mij deed, trakteerde ik hem op een partijtje birinnen. Jawel vol uurtje met alles erop en er aan. Nou ja bijna alles, de jacuzzi zat er niet bij. Maar wel 20 minuten heftig birinnen, daarna 15 min tantra massage en de arme vent Was niet eens aan het neuken van de strakke poes van Nadia toegekomen.
Enfin, hij nodigde me uit om er bij te zijn. Ik moest wel ff denken. Is voor mij de eerste keer zo iets. Ik bedoel in Babylon wel iemand gepiept zien worden, of in kino's wel een per abuus actie gezien. Maar nooit op zo een manier. Enfin, je leeft maar eens en aangezien het alleen kijken Is, ben ik op het aanbod ingegaan.
Dus eerst begonnen de dames lekker bed met elkaar te plezieren. Heerlijk Is eerst de 1 en daarna de ander gekomen. Na even bijgekomen te zijn werd meneer op het bed uitgenodigd en kreeg ie op z'n rug een heerlijke tantra massage van 2 dames. Daarna mocht het broodje omgekeerd worden voor de andere zijde.
Eerst berijde Nadia met haar poes over z'n tong, terwijl Sonia hem pijpte. Daarna wisselden de dames van positie. En voor ie het wist lag ie op bed te shaken. Tja, het Is ook moeilijk al dat moois te weerstaan. En er Was nog bijna een half uurtje over. Nog even nagepraat op bed. En heb em nog wat van m'n werk laten zien.
Daarna Was het toch hoog tijd voor hem om te vertrekken. En ik lekker hapje te nemen.
Birinnen sessie score 9.
Wat er de rest van de avond gebeurde ben ik kwijt. Dagboekje niet goed bijgehouden.
mentholbear
13 augustus 2017, 19:21
Even headsup: entree van Lekker Ding is nu van €30 naar €35 gestegen.
Wellicht door de populaire Poolse birinnen ;)
mentholbear
14 augustus 2017, 06:44
Wegens omstandigheden zijn de 2 Poolse birinnen deze keer eerder gestopt met werken. Balen :frown:
mentholbear
15 augustus 2017, 15:00
Afgelopen zaterdag m'n uitstapje naar Villa Marisol voortijdig afgebroken en richting Lekker Ding gegaan. Daar eerst heerlijke sessie gehad met Nadia met alles erop en eraan. En altijd heerlijk gevoel bij, score 9. Na even een pauze genomen te hebben, met Sonia een kamertje gezocht. Ik bedoel, birinnen sessie en de trio's met hen zijn mijn favoriet, omdat je niet telkens condooms hoeft te wisselen. Ook met haar een heerlijke sessie. Eveneens sccore 9.
Daarna met Amelie aan de praat geraakt en uiteindelijk met haar de nacht afgesloten. 69 ging wel wat moeilijker omdat ze wat steviger gebouwd is, en haar lipjes ook minder makkelijk te stimuleren waren. Maar met wat doorzettingsvermogen toch geslaagd. Leuke dame en ook in voor een gezellig praatje. Score 7.
mentholbear
15 augustus 2017, 15:28
Zondag wat laat van start gegaan in Lekker Ding. Sonia was ook wat laat aangekomen. Maar toen ze er eindelijk was dan gelijk een birinnen en trio sessie gedaan. Heerlijk! Score 9.
Helaas werd hun avond door omstandigheden voortijdig afgebroken. De dames zijn vertrokken en daarmee is mijn Poolse birinnen avontuur ten einde gekomen.
Ik heb met hen hoogte- en dieptepunten meegemaakt, maar vooral de mooie momenten zullen me bijblijven.
Van alle dames die ik ben tegengekomen zijn zij voor mij de beste birinnen. Ik zal ze missen... :redface:
pret
15 augustus 2017, 16:48
Zondag wat laat van start gegaan in Lekker Ding. Sonia was ook wat laat aangekomen. Maar toen ze er eindelijk was dan gelijk een birinnen en trio sessie gedaan. Heerlijk! Score 9.
Helaas werd hun avond door omstandigheden voortijdig afgebroken. De dames zijn vertrokken en daarmee is mijn Poolse birinnen avontuur ten einde gekomen.
Ik heb met hen hoogte- en dieptepunten meegemaakt, maar vooral de mooie momenten zullen me bijblijven.
Van alle dames die ik ben tegengekomen zijn zij voor mij de beste birinnen. Ik zal ze missen... :redface:
Klinkt alsof ze niet meer terugkomen.
jeegee
21 augustus 2017, 16:25
Mijn plan is deze week naar LD af te reizen. Is de bezetting momenteel de reis waard of is het ook hier vakantie (lees: komkommer)tijd? Kan iemand mij hieromtrent informeren? Mag ook per IM.
Piccolino
23 augustus 2017, 22:48
Ik was er vroeg op een woensdagavond. Er waren slechts drie beren en circa 8 dames. De line-up viel me niet echt mee, maar dat had mogelijk met de vakantieperiode te maken. Voor de rest een nette club.
mentholbear
24 augustus 2017, 16:35
Klinkt alsof ze niet meer terugkomen.
Zoals het er naar uitziet inderdaad helaas niet :frown:
mentholbear
24 augustus 2017, 16:38
Ik was er vroeg op een woensdagavond. Er waren slechts drie beren en circa 8 dames. De line-up viel me niet echt mee, maar dat had mogelijk met de vakantieperiode te maken. Voor de rest een nette club.
Misschien dat de line up na de sluiting van Villa Marisol een stuk zal toenemen?
de denker
29 augustus 2017, 23:29
Wie weet hoe laat LD open gaat?
Tegenstrijdig op de site.
12.00 en 10.00
kees1000
30 augustus 2017, 08:01
Wie weet hoe laat LD open gaat?
Tegenstrijdig op de site.
12.00 en 10.00
Om 12.00 uur!
Laatbloeier
30 augustus 2017, 17:06
Het was dinsdag misschien wel de laatste echt hoog zomerse dag van het jaar, zonnig, rond de 30 graden. Tja, en dan zou ik normaal gesproken nu naar Villa Marisol gaan. Lekker relaxt bij het zwembad met prima ligbedden rondom, etc. Maar ja, gesloten dus. Wat nu?
Ik had geen zin om lang te rijden en ik had ook niet zo heel veel tijd. YinYang of Villa Vertigo, de twee dichtsbijzijnde fraaie locaties met zwembad, waren dus te ver weg. Toch maar weer eens kijken bij Lekker Ding. Geen zwembad, wel een redelijke, aardig ingerichte tuin met whirlpool en buitendouche, een hele mooie bar, een bioscoop, goede lockers, etc. En wie weet, misschien gaat het nu eindelijk een beetje lopen na de sluiting van Marisol.
Ik arriveerde tegen 13.30 uur. Praatje gemaakt met de aardige theke. En ja, ze verwachten ook wel wat klandizie over te kunnen nemen van Marisol, zowel qua dames als heren. Binnengekomen zag ik ongeveer zes dames en zes heren. Met een cappuccino en mijn krant plaats genomen op een goed ligbed met een mooi kussen. Na opgewarmd te zijn door de zon even naar de whirlpool. Helaas, die deed het niet, de stroom was vandaag uitgevallen. Ook de buitendouche bleek het niet te doen, om dezelfde reden (?). En het zou die dag ook niet meer gerepareerd worden. Tja, dit was geen al te best begin. Je zou zeggen, alles uit de kast trekken om de klandizie van Marisol naar je toe te trekken, dus betaal wat extra om een en ander goed voor mekaar te krijgen, maar dat zat er kennelijk niet in. Het aanwezige, op zich attente personeel kon er natuurlijk niets aan doen, hier moet de eigenaar toch echt even voor in actie komen.
Enfin, dan maar wat verderop naar binnen gelopen om bij de douches wat af te koelen. Tegen de tijd dat ik toe was aan een kamer, was er een keus uit één dame te maken. De rest was op een kamer. Ik had zin en dus op naar die ene dame. Dat bleek dus Cora te zijn, uit Villa Marisol! Voorwaar geen slechte keuze, niet de knapste, maar wel een aardige, leuke en ook nog lekkere, servicegerichte dame. Op de kamer was het binnen een minuut of vijftien met mij gebeurd. Cora is een prima pijpster, een uitstekende berijdster, lekker met die lange tepels van haar voor je mond, en in missio kwam ik heel snel en goed klaar. Tijd om nog wat na te kletsen. Ze wist me te vertellen dat er vrijwel zeker nog meer dames vanuit Marisol naar Lekker Ding wilden gaan, ze noemde zo een stuk of vier/vijf namen (ik heb er geen enkele van onthouden). Het is voor Lekker Ding en voor de ijsberen in de nabije omgeving te hopen dat er inderdaad wat meer keuze komt. Voor mij is Lekker Ding aangenaam dichtbij, dus zeker als het geen zomers weer is, is het een voor de hand liggende optie. Ze moeten wel zorgen hun zaakjes goed voor mekaar te hebben. Als er iets kapot gaat, onmiddellijk later repareren, je betaalt de entree (sinds kort € 35) immers ook voor de beloofde voorzieningen. Ik kan een vergelijkbaar aanbod als van Lekker Ding ook verkrijgen bij het nabije Van Goch. Maar de tuin bij Van Goch is nog iets mooier en groter en, nog belangrijker, er zijn meer en ook mooiere (al zegt dat niet alles) dames.
Na mijn prima kamer met Cora nog even terug naar mijn ligbed in de zon. Als ik bij Marisol was geweest was ik zeker nog een tijdje, tot ongeveer 19.30 uur, gebleven. Ik was weer het zwembad ingegaan, wat rondwandelen, misschien nog een kamer, etc. Lekker Ding hield ik nu echter voor gezien. Rond 17.00 uur ben ik vertrokken om ergens in de omgeving nog even lekker te gaan zwemmen! Ik zal zeker nog wel eens terugkomen in Lekker Ding, maar dan moet er wel geïnvesteerd worden in de voorzieningen én in de dames.
cath.leen
31 augustus 2017, 11:47
Alleen maar Cora?
Ik had wel meer dames uit de Villa verwacht.
Mhhh, ik wil dit weekend zelfs ook weer eens kijken bij Lekkerding.
cath.leen
2 september 2017, 02:13
Ja,
vrijdagavond waren wel bijnaar meer Marisol-dames aanwezig dan Lekkerding-dames. :gruebel:
Mestaal zatten de mannen bij de Marisol-dames
(Laatste uur wordt nog grappig: Een man ging bloot met een dame samen paaldansen.)
de denker
9 september 2017, 12:56
Wat zou het TOP zijn als Catalina (voorheen VM) bij LD zou gaan werken. Reden om daar vaker heen te gaan.
Zou een zeer goede aanvulling op de line up van LD zijn en het ontbrekende daar vullen.
LD heeft de potentie om een toptent te worden, maar dan zijn dit soort aanvullingen echt noodzakelijk.
Husky
9 september 2017, 23:12
Wat zou het TOP zijn als Catalina (voorheen VM) bij LD zou gaan werken. Reden om daar vaker heen te gaan.
Zou een zeer goede aanvulling op de line up van LD zijn en het ontbrekende daar vullen.
LD heeft de potentie om een toptent te worden, maar dan zijn dit soort aanvullingen echt noodzakelijk.Daar heb je groot gelijk in,met goedlachse Catalina zal LD er op vooruit gaan.
En duidelijk meer bezoekers voor LD.
Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Husky
10 september 2017, 12:35
Catalina en haar vriendin werken
ook de hele week,en niet alleen in het weekend!!!!
Ook belangrijk voor LD!!!
Jammer nu gaan ze waarschijnlijk een andere
club zoeken,
Jammer, Jammer,ook voor LD
Liefje
10 september 2017, 13:54
Catalina en haar vriendin werken
ook de hele week,en niet alleen in het weekend!!!!
Ook belangrijk voor LD!!!
Jammer nu gaan ze waarschijnlijk een andere
club zoeken,
Jammer, Jammer,ook voor LD
Het zit allemaal heel anders in elkaar.
Maar laten we het hierbij laten.
Catalina wil niet het "lijdend" onderwerp zijn op het forum.
Husky
10 september 2017, 22:14
Snap het probleem niet
Groetjes
de denker
13 september 2017, 15:47
Jammer, maar C. Gaat niet naar LD.
Gemiste kans.
Husky
13 september 2017, 21:57
Al bekend
Word morgen bekend gemaakt
waar?
Toch vanaf Arnhem 130 km rijden[emoji57][emoji32]
Husky
14 september 2017, 21:26
Catalina en vriendin vandaag
begonnen in Salome Herne[emoji106]
phoenix
14 september 2017, 23:06
grappig husky, de eigenaar van salome is volgens mij ook eigenaar van lekker ding...dus gaan de dames toch naar een zusterclub, als het klopt wat ik zeg
uurtje
15 september 2017, 05:04
Phea... dat is idd waar. Kun je ook zien aan de kleine regeltjes mbt animeer verbod en dat de dames niet uit glazen mogen drinken.
En nu we toch bij LD zijn.... laat ik maar eens wat over LD schrijven. Voldoende niet schrijvende parasieten hier. LD profiteert zeer zeker van de sluiting VM. Een groot aantal dames, waaronder ook kwalitatief goede dames, is er neergestreken. Hierdoor is er ook een stijging aan beren.
De entree is inmiddels 35 Euro. Dit is meer in lijn met andere clubs. Persoonlijk ben ik wel van mening dat men eens moet nadenken over het eten. De kleine bordjes (er zijn geen grote diner borden, alleen gebaksborden) zijn een aanfluiting. En als je niet tussen 1800-1900 aan de trog staat, dan is de hond in de pot. Ach ach ach, wat zou het fijn zijn als LD weeer eens zo goed zou draaien dat men de keuken open gooit ipv een cateraar.
Maar goed.... zeur zeur zeur...... LD is bezig met een 'comeback'. Ik gun ze het.
cath.leen
15 september 2017, 07:59
Ik weet niet waroom dat zo is, maar ik voel me niet "thuis" in Emmerich.
Of het FunGarden, SunTemple, GoldenDreams of Lekkerding heet.
Het is geen vraag van dames.
Ik wil ook zeuren: Dat animeer verbod vind ik echt klooten.
Laat de dames toch naar de mannen lopen. Dan is het niet meer zo saai. Nu zitten de dames triest alleen op de bank.
Niet leuk als je in de gezichten van de dames kijkt.
Laat ze lopen en grapjes met de mannen doen. Dan is het ook niet meer zo saai.
Oh, genoeg met gezeur.
Tot vanavond in LD, waar ik van kleine bordjes gaa eten en de een of andere Marisoldame an het kreunen krijg
Husky
15 september 2017, 13:59
Eens met de vorige bericht schrijvers,alleen voel mij zowel
in Dingarden als lekker Ding wel
thuis,kleine bordjes en niet animeren volledig met jullie eens.
Jammer dat Christina,Andrea en
Husky
15 september 2017, 14:03
Jammer dat Christina, Andrea en
Catalina in Salome werken.
Scheelt heel wat km voor ons
Nederlanders[emoji849]
Emmerich lekker dichtbij[emoji106]
Dalton
15 september 2017, 15:49
Ik weet niet waroom dat zo is, maar ik voel me niet "thuis" in LEKKERDING zonder mijn pantoffels
Gewoon een paar pantoffels meebrengen plus je pyama dat zit lekker.
cath.leen
16 september 2017, 10:54
Gisteren nog even gaan kijken. Het zijn alleen 30 km. (Verder weg dan Villa Marisol.) :biggrin:
Ik heb mijn pyjama en pantoffels ingepakt. Maar, ja, het wordt toch geen beter gevoel. :wand:
Ik zag een andere ijsbeer ook alleen zitten. Heb hem voor een gesprek genodigd. He vind ook echt jammer, dat zo weinig mannen en dames aanwezig zijn. He vind het animeer verbod ook niet goed. He was dan ook alleen voor een kamer en is dan weer vertrokken.
Aanwezige Marisoldames: Zarah, Merri, Cassandra, Cora, Celin, (Reni)
De Lekkerdingdames ken ik niet met naam: Twee met donkere huid (Anna + ?), een blonde bulg en een donkere roe
In de nacht met middernacht kwamen nog twee dames erbij (latinas?) :smiley:
Later met ruim 1 uur alle ogen op mij. Ik was nog de enigste man in Lekkerding. :angst:
Met Cassandra op kamer, is doch een lekker meisje. :fuck:
Als we met 2 uur van kamer terugkamen, wordt het doch noch drukk met mannen in de Club. Groot aantal mannen kwam binnen.
CVARIA
16 september 2017, 16:43
Omdat ik afgelopen vrijdag een meeting had in de buurt van Nijmegen, en ik behoefte had om even te clubben, een afweging gemaakt waar ik naar toe zou gaan.
Ik werd namelijk in de vroege avond uren (19:30) weer ergens in Zuid Holland verwacht en wilde mijn reistijd dus graag beperken.
Op het forum had ik al gevraagd wat wijsheid was om vrijdag overdag vanaf 13:00 uur een sauna club te bezoeken. Na wikken en wegen besloten dat ik graag naar Golden Time wilde toegaan maar dat toch te ver rijden was en dus ben ik voor de eerste keer naar Lekker Ding in Emmerich gegaan.
iets meer dan 35 minuten rijden vanaf mijn meetingpoint in NL. Ondanks de iets mindere recensies over LD van de laatste tijd heb ik de gok genomen om deze sauna club eens te verkennen. Ik vind dat je vooral je eigen mening moet proberen te vormen maar vooral wel de goede tips, positieve en negatieve ervaringen op het forum in je achterhoofd moet houden. Dat heb ik ook gedaan bij Club Sky in Wuppertal, wat voor mij en mijn metgezel een echt deceptie was, maar voor andere (met name locals) weer great is.
Goed, terug naar de story line. Aangekomen bij LD geparkeerd. Nog lekker rustig (1PM), paar Duitse kentekens en een (1) NL kenteken. Binnengekomen ontvangen door de NL theke, die mij snel bijpraatte over de club op dat moment. Zeven (7) meisjes aanwezig, in de middag zouden er zeker vier bijkomen. Vanaf 5PM. Betaald en de badjas en handdoek in ontvangst genomen. Kort na mij parkeert er nog een NL auto met twee NL ijsberen die net na mij de club betreden. Na het douchen de club in gelopen en aan de bar wat te drinken gekregen. Een eerste blik op de dames stemde mij best tevreden. Echt een mix van (jonge) dames. Twee typische skinny girls,
drie dames die een normaal postuur hadden en twee (waarvan een Afrikaans uitziende dame) iets vollere dames. Prima begin voor mij. Daarna met een NL ijsbeer (geen idee wie, Toyota was ook in LD zag ik?) zitten praten tijdens het eten van een broodje en wat tips inzake de club gevraagd.
Ff de tuin in gelopen om te kijken hoe dat er uit ziet, beetje tegenvaller. Het management van LD had met de sluiting van VM echt maximale efforts moeten plegen om bezoekers van VM naar zich toe trekken. Voor mij was VM ook lekker wellness en tussendoor fijn met de dames knallen. Nu waren er alleen een paar banken en barkrukken beschikbaar om te zitten en te wachten. Op wat eigenlijk. Ik wist niet zo goed wat ik er verder mee moest dus maar ff quasi relaxt in de banken gaan zitten. Omdat ik nog ff wilde wachten met een keuze te maken, een praatje aangeknoopt met Cora (Marokkaanse en voormalig VM). Cora zal echt een schat zijn en ik lees goede recensies over haar, maar mijn type is het niet. Ik denk dat zij dat ook weet want toe ik naast haar plaats nam om een gesprek aan te knopen, keek ze mij verbaasd aan.
Ik gaf aan dat ik haar herkende van VM en dat was aanleiding voor een gesprekje. Ze was echt aardig en zeker niet aan het animeren of opdringerig bezig. Cora gaf aan dat Villa Marisol eind Oktober weer opengaat! Wow! Dat is voor deze VM addict echt goed nieuws! Cora vertelde dat VM verkocht is en momenteel echt volledig verbouwd wordt en dat eind Oktober de deuren weer zullen open gaan. Nog beter nieuws is dat zij vertelde dat alle VM dames ook weer terugkomen, voor vele dames was VM toch een meer familiale omgeving met dito sfeer!. Iemand meer info over VM of is het te achterhalen? Willem2?
Na een tijdje gezeten te hebben en al een paar keer met Kassandra oogcontact gemaakt te hebben, ben ik naast haar gaan zitten. Kassandra ik ook ex VM (hoewel ik daar nooit met haar gekamerd heb), Bulgaars (met een mooi tintje) en type skinny. Voor mij een dame met een fijn lijf, leuk en lief gezicht. Ik had geen idee hoe ze op de kamer zou zijn, maar wilde het vooral proberen. Ik zat toch al in de LD probeer modus. :).
Met Kassandra naar boven toe en onderweg alvast aan haar zitten plukken. Op de kamer was het best gezellig en fijn, Kassandra heeft een lieve uitstraling en maakt daar maximaal gebruik van. Maar met name de communicatie (niet bedoeld de lichaamstaal) liep niet echt lekker. Haar Engels is slecht, en mijn Duits en Bulgaars is slecht. Ik heb haar dus als specialist de lead gegeven en haar fijn haar gang laten gaan. Wat betekende ff teasen, condoompje er om, pijpen en daarna over in cowgirl. Uiteindelijk in doggy afgemaakt want ik wilde die billen ff in beweging zien. Een leuk half uurtje, lekkere dame, gezellig en lief, maar voor mij persoonlijk geen herhalingsgevaar. Zeker niet mocht VM open weer open gaan en Adina, Mirella, Elisa, Vanessa en Christina er weer zijn. Daarna wat gedronken aan de bar en omdat er eigenlijk niets te doen is m.b.t. wellness (buiten zag alles er uit om vooral vanaf te blijven), toch maar weer op de banken gaan zitten. Inmiddels is het 4.15 PM en ik wil eigenlijk nog een kamergang doen om vervolgens binnen mijn timeframe naar Zuid Holland te reizen.
Ik had eerder al mijn oog laten vallen op een dame die op Kassandra lijkt, en die ook zo nu en dan bij elkaar gaan zitten als of het zusjes zijn. Zelfde type lichaamsbouw, skinny en mooi tintje. Besloten om met haar een praatje te maken. De dame in kwestie was Mary of Merry hoe het je het ook schrijft. Ook een Bulgaarse dame die mij persoonlijk veel aan Magdalena van VM deed denken. Een mooi lijf, lange benen, super mooi gezicht (deed mij aan Selena Gomez denken). Ze is moeder van een of twee kids (was mij niet echt duidelijk, haar Engels is beter maar niet top) en haar borsten zijn klein maar niet meer zo stevig. Persoonlijk vind ik dat geen issue omdat haar body echt heerlijk is en ze zo lief is. Zij stelde na een tijdje voor om gezamenlijk naar boven te gaan voor een uur en een kamer met bubbelbad te nemen. Hoewel ik eigenlijk max een half uur wilde blijven en dus niet voorbereid was op zo'n voorstel, ben ik er toch graag op in gegaan. Dat is dan weer iets wat in VM niet kan (kon?) en leuk om een keer te proberen. Ik heb eerder ergens op de wereld een keer dat zelfde concept met een (latina) dame gedaan en ik denk nog vaak terug aan die ervaring in bad en in bed.
Eenmaal op de kamer eerst het bad vullen, Merry - Mary ging even naar het toilet en ik denk toch ook ff roken. Jammer dat veel van die dames roken, voor mij als niet roker een beetje turn off. Maar goed. Eenmaal in bad was het best gezellig, ze speelde fijn met mijn penis en ik masseerde haar rug en monnikkapspier. Na een klein kwartier afdrogen en naar het bed. Ook daar was het uitzicht geweldig, ze deed in meerdere posities pijpen en ik had steevast mooi uitzicht op haar kont en pussy. Ik kon er ook mee spelen en ze bleef fijn doorpijpen. Daarna overgaan in cowgirl en doggy afgemaakt. Na het knallen nog even een kleine vijf minuten op bed gelegen waarna zij de kamer begon op te ruimen. Daarna naar beneden, afgerekend en direct aangekleed. Zij is voor mij echt wel een optie om mee te kameren, maar net als met Kassandra niet echte turn on. In concurrentie met eerder genoemde dames zou ik pas in tweede instantie voor deze twee Bulgaarse dames kiezen. Beide zijn mooi, lief en professioneel, maar het ontbreekt aan iets. Ik houd persoonlijk erg van zoenen (ik probeer dan ook altijd ff ergens mijn tanden te poetsen, en goede mint kauwgom bij mij te hebben), maar het was snel duidelijk dat beide dames dat op de kamer niet zouden gaan doen. In de pre sales was er wel sprake van een kusje en een beetje teasen, maar dat was het dan ook.
Overall moet ik zeggen dat ik toch een gemiddeld leuke middag gehad heb. Goed nieuws over VM (in de hoop dat het echt zo is), LD is zeker geen club waar ik standaard naartoe zou rijden, daarvoor is er gewoon niets te doen op wellness gebied. Maar wel een goed alternatief als ik weinig tijd heb en op tijd weg moet. Ik snap de recensies over LD beter, hoewel het afhankelijk blijft van de kamergangen met dames. Uiteindelijk kom je er niet voor een Michelinster, de gok kasten en of de tuin. wel weer voor de sauna, stoomcabine, zwembad en of whirlpool. Dus LD geef ik een klein zesje, omdat ik niet uitsluit dat ik er nog een keer naartoe ga als de tijd maar daartoe min of meer dwingt. Hoewel Kassandra en Merry - Mary mooie en lieve dames zijn (als je er van houd dan), kies ik volgende keer in LD toch eerst voor andere dames (uitproberen) omdat ik toch iets miste. Maar dat kan vanzelfsprekend ook aan mij gelegen hebben, en wellicht moet ik de ervaringen met , met name Mirella en Adina niet als norm nemen?
phoenix
17 september 2017, 10:07
ik zag adina gisteren in acapulco en ze klaagde, maar was niet van plan naar emmerich af te reizen, waarom ? geen idee, stom van die dames want er komen toch genoeg kerels? dusseldorf is toch een enorme stad...gisteren weer volop klanten voor de dames in acapulco gold...en ga je naar lekker ding, dan is mijn beleving ook ten tijde van fun garden, sun temple overdag een lege saaie bedoeling, ik geloof echt niet dat dat is veranderd. En na zoveel politieinvallen kun je je afvragen of er iemand zit te wachten op weer een inval...of lekker ding nu helemaal clean is of niet, de confrontatie van zoveel geweld van de politie is voor beren reden genoeg om dan maar niet meer te gaan.
CVARIA
17 september 2017, 15:18
Ik hoop dat we Adina eind oktober dan wel ergens begin november weer in Villa Marisol mogen begroeten, met haar vaste vriendinnen (Mirella, Christiana, Vanessa).
cath.leen
23 september 2017, 13:16
Sinds de sluiting van VM kom ik nu naar Lekkerding.
Vond het steets saai, zo als de laatste jaaren, die ik er soms kwam kijken.
Wow
Gisteren eerste keer dat het niet saai was.
Veel dames aanwezig. Meer dan 20
Ook en "groot" aantal mannen.
Leuke avond in Lekkerding :wink2:
J.S.
23 september 2017, 21:09
het was oke :freu:
Husky
28 september 2017, 19:01
Gisteren ook een goede zes uur in
Lekker Ding vertoeft en een prima tijd gehad met Cora.
Geweldige 2 uur met intense Sex waarvan ik genoten heb.
En het genot was wederzijds,ook een prima after service,drankje,kusje,goed gesprek alles erbij.
Er waren zo'n 10 dames en 6 ijsberen!
Heerlijk gegeten met een grote verscheidenheid aan gerechten.
Nog twee keer Sauna,en tevreden naar huis.
J.S.
7 oktober 2017, 15:41
Vrijdagavond nog doorgereden naar FKK lekkerding (Na Xanten) hier waren gewoon meer dames aanwezig(12) die wat meer in mij smaak vallen en heb daar de dag nog effe lekker afgesloten met veel kamergangen en donders geile sex.
Mert42
10 oktober 2017, 04:17
Afgelopen weekend ook een keer bij lekker ding geweest maar ik moet zeggen dat het me toch tegen viel weinig sfeer de volgende keer maar wat verder rijden nog steeds jammer dat villa marisol dicht is.
vanalkemade
19 oktober 2017, 20:00
is hier wel eens iemand echt enthousiast geweest? t is zo lekker dichtbij HOLLAND namelijk!
vosje63
19 oktober 2017, 20:24
Ben er nu 2x geweest.Jammer dat de dames niet mogen jagen,maar als je ze eens goed aankijkt beginnen ze wel naar je te lonken en heb je als je bij 1 vd dames gaat zitten snel een hand onder je badjas.
Laatste keer dat ik er was heb ik gekamerd met Poolse Violette als ik me niet vergis.Toppertje.Zou nog ergens een recensie moeten staan van mij.Hoop er binnenkort wel weer eens langs te gaan.Ook met de aanwezige beren gezellige tijd gehad en veel gelachen.
vanalkemade
19 oktober 2017, 20:41
misschien toch maar een keer de gok wagen :-))
uurtje
21 oktober 2017, 07:34
Gisteren tegen de late namiddag even bij LD binnen gewipt. Er waren toch zeer zeker al minimaal 10 dames en ik denk dat er gedurende de avond nog bijgekomen zijn. Eten werd klokslag 1800 geserveerd. Grootste minpunt aan de club is datje dan ook meteen de trog moet aanvallen omdat er anders gewoon niets (behalve soepje of zo) meer is. Ja, ik snap het ook wel, 35 euro entree is niet veel... maar toch...
Liepen redelijk wat bekenden rond van VM. Zowel mannelijk als vrouwelijk. RMJHexe ook gespot.
Dames liep uiteen van Duitse (Russische) MILF's, geile Latina's tot ervaren Roemeense dames. Zat dus van alles wat bij....
de denker
21 oktober 2017, 09:02
Wordt steeds meer een toptent! Nou ja, dat eten.......,maar daar kom ik echt niet voor.
Mooiejoke
21 oktober 2017, 10:15
En de Wellnes moet beter, vind ik.
stephan
21 oktober 2017, 12:06
In het verleden geweest in Fungarden binnenkort maar weer eens proberen
cath.leen
21 oktober 2017, 12:28
Ik vind het zo jammer, dat de dames niet mogen jagen. Alle dames zitten triest op haar bank te wachten. Geen leuke sfeer. Soms gaat een dame dansen, dan heb je wat te kijken. Gisteren ging een man ook probeeren te dansen, zo was iets om te lachen.
De een of andere ijsbeer, die ik in VM al heb gezien was er gisteren ook.
An dames, ik ken ze niet alle met naam:
Leana, Kassandra, Zara, Cora, Delia, Bea, Jessy,
Nelly, Anna, Maya, Reni, Gina, Kuki, ...
Gewoon was ik de laatste weeken alleen met bekende VM dames op kamer. Ja, maar ik ben doch ook nieuwsgierig. Dus even gokken met LD dames.
Ja, top, ik was met Kuki, uit Dom. Rep. Wat een gekke dame. Heb echt mijn plezier gehad.
Husky
22 oktober 2017, 13:09
Heerlijke tijd gehad met Bea,Dea en Cora
LD word steeds beter en het aanbod van interessante vrouwen groter,
Bovenstaande dames staan garant voor prima seks en een goede service vooraf en achteraf:smiley:
nu nog de whirlpool maken,aan de zijkant zwembad organiseren,en de bordjes groter maken.
Dan ben ik helemaal vaste klant!!!
Zijn ook dames uit Afrika aanwezig Anna,Jessy uitstekend!
de denker
22 oktober 2017, 13:47
Heerlijke tijd gehad met Bea,Dea en Cora
LD word steeds beter en het aanbod van interessante vrouwen groter,
Bovenstaande dames staan garant voor prima seks en een goede service vooraf en achteraf:smiley:
nu nog de whirlpool maken,aan de zijkant zwembad organiseren,en de bordjes groter maken.
Dan ben ik helemaal vaste klant!!!
Zijn ook dames uit Afrika aanwezig Anna,Jessy uitstekend!
Helemaal mee eens Husky. Als LD zo door gaat wordt het nieuwe VM. De meiden die er nu komen hebben al die kwaliteit ( komen vaak ook van VM). Beetje meer en beter wellness zou fijn zijn, maar er is al een goede sauna.
Maar de aanwezige meiden is het belangrijkste en ik heb begrepen dat er nog meer lekkers uit voormalig VM onderweg is. Dan komen er vanzelf ook meer mannen en wordt het een gezellige club.
Nu ook nog het jagen invoeren, al jagen veel dametjes al wel met de ogen hoor. Ze lokken met hun geile blik echt wel.
Kortom: LD komt nu eindelijk goed op gang na een lange moeizame start. Maar deze club heeft alles in huis om top te worden: overzichtelijk, rustig, gezellig, intiem, niet te massaal en vooral geil.
cath.leen
22 oktober 2017, 14:16
en ik heb begrepen dat er nog meer lekkers uit voormalig VM onderweg is.
Wie komt er nog? :gruebel: Ik mis er wel een groot aantal. Ik zal blij zijn voor de een of andere bekende dame
Nu ook nog het jagen invoeren, al jagen veel dametjes al wel met de ogen hoor. Ze lokken met hun geile blik echt wel.
Een kans voor hun is, ze komen achter de bar om voor zik zelfs een drankje te halen. En da kunnen ze je vraagen of je ook een drankje wilt,
of ze laaten hun lekker kontje zien.
Husky
22 oktober 2017, 14:50
Cath.leen om je nieuwsgierigheid te bevredigen,weet ik o.a. dat Catalina zo rond 11 november terugkomt,mogelijkerwijs komt haar vriendin die recentelijk nieuwe borstjes heb gekregen ook mee,en dat is Christina.:freu:
Catalina echt "the girl next door"met haar opgeruimde karakter en mooie body zal zij zeker menig mannenhart sneller doen kloppen.
Prima jong meisje voor LD,zeker gezien haar service.
Anderen zijn ook misschien ook op komst,maar moeten nog een keuze maken.
Maar er zijn nog veel mogelijkheden om LD nog attractiever te maken!!!
Aan de andere kant van het pand,dus niet de parkeerplaats,is ruimte voor een leuk formaat zwembad,wat dan schuin uitkomt op de ligweide.
Hans,nog van Golden Dream,had daar al plannen voor.
Maar Cathleen,met Lena,Anna,Cora,Diana,Jana,Jessy,Nelly,Dea,Diadora, Bea,Zara,Cassandra,Mery,Gina,Rene,Kuki( Kuki is inderdaad leuk,sexy en lief,ik zag je vrijdagavond op de sofa met haar stoeien):)
En met de dames die mogelijkerwijs nog komen,zal LD een prima club zijn,
Heb nu alweer plannen voor dinsdag a.s.,heerlijk paar keer sauna met "äufguss" en aansluitend een paar keer kamers met een van bovenstaande schoonheden:freu:
Misschien tot dinsdag,anders in het weekend.
Xau
Husky
cath.leen
22 oktober 2017, 16:41
Cath.leen om je nieuwsgierigheid te bevredigen,weet ik o.a. dat Catalina zo rond 11 november terugkomt,mogelijkerwijs komt haar vriendin die recentelijk nieuwe borstjes heb gekregen ook mee,en dat is Christina.:freu:
O.k., Catalina, ik snap.
Ik heb al eerste foto van Christina uit ziekenhuis gezien. :biggrin:
Christina was de laatste tijd samen met Andrea. Dus ik hoop (voor me) dat Andrea ook naar LD komt. Omdat Andrea mijn laatste favoriete in VM was.
(Kuki is inderdaad leuk,sexy en lief,ik zag je vrijdagavond op de sofa met haar stoeien)
Ik was al langere tijd an haar interesseert, maar vrijdag eerste keer contact met haar. Ik had niet verwacht dat ik zo veel aandacht van haar krijg.
Husky
22 oktober 2017, 17:04
Christina,Andrea en Catalina bezocht en gesproken in Salome Herne,
wel en best stuk rijden met zo`n 150 km,
meisjes vonden het prachtig dat ik naar Salome kwam,
en veel gesproken met deze drie kanjers,die ik al zo lang ken uit VM:freu:
Cataline had het helemaal naar zin in deze club en is redelijk snel terug gegaan naar Roemenië,
Andre en Christina zijn langer gebleven,Andrea werkt nog daar dacht ik.
Salome is niet mijn saunaclub om diverse redenen,
Deze dag wel besloten met een geweldig trio met Catalina en Christina:sex2:
Echt genieten collega ijsberen.
Husky
22 oktober 2017, 17:17
Foutje gemaakt in mijn voorgaande reactie,
Catalina had het helemaal naar haar zin in Salome,moet zijn
Catalina had het helemaal niet naar haar zin in Salome,:angryfire:
Evenals mijn persoontje:angryfire:
Havingfun
23 oktober 2017, 01:07
Wat denken jullie van maandag over deze club ?
Dalton
23 oktober 2017, 11:17
Wat denken jullie van maandag over deze club ?
Op maandag is LEKKERDING altijd de beste club om naar toe te gaan.
Hier zijn dan de meeste dames aanwezig vergeleken met andere clubs.
Willem2
23 oktober 2017, 11:55
Op maandag is LEKKERDING altijd de beste club om naar toe te gaan.
Hier zijn dan de meeste dames aanwezig vergeleken met andere clubs.
Was het niet Acapulco ;) :rolleyes:
Havingfun
23 oktober 2017, 12:59
Was er geweest .. blijkbaar is enekel vanaf donderdag goed.. met mijn werk laat dat niet altijd toe ... wil graag toch line up richting gt Samya sharks! Ps nog maals bedankt
vanalkemade
23 oktober 2017, 17:35
hoe is de kino in Lekkerding? en zijn hier ook wel eens dames of dames die hier langslopen?
Cucumber
23 oktober 2017, 17:45
Nee hoor, de dames versnellen zodra ze in de buurt van de kino komen. Eenmaal deze gepasseerd, houden ze de pas weer een beetje in!
vanalkemade
23 oktober 2017, 18:02
hoe is de kino in Lekkerding? en zijn hier ook wel eens dames of dames die hier langslopen?
vanalkemade
23 oktober 2017, 19:23
haha wat erg
vanalkemade
23 oktober 2017, 19:24
:-)))
Dalton
23 oktober 2017, 19:36
Nee hoor, de dames versnellen zodra ze in de buurt van de kino komen. Eenmaal deze gepasseerd, houden ze de pas weer een beetje in!
Heel jammer voor je zal door de nieuwe wetgeving komen maar ik heb er al diverse keren lekker liggen neuken met alles erop en eraan.
cath.leen
23 oktober 2017, 20:47
Dames mogen niet jagen.
Dus ze komen niet langs de kino.
Maar je kunt met een dame naar de kino gaan
vanalkemade
23 oktober 2017, 20:53
ik wil binnenkort langs FkK Lekkerding gaan.
maar heb een vraag. probeer al tijdje de line up te checken. gemiddeld lijkt de leeftijd rond de 35-45 te liggen van de dames. komen er ook jongere dames?
Dalton
23 oktober 2017, 21:13
Ook van 19 lentes heb ik er al liggen neuken en die was heerlijk,alleen praten ging niet maar geen probleem.de rest was zeer goed.
Husky
23 oktober 2017, 21:39
Collega ijsbeer vanalkemade,
Omtrent de leeftijden het volgende,er zijn een aantal goed uitziende begin en eind dertigers zoals Jana,Diana,Cora,Lena,Jessy,Sara,Bea en Anna,
maar ook genoeg midden en eind twintigers zoals Diara,Mery,Dea,net 21 jaar,Cassandra,Gina,Rene,Celyn,Kuki etc.
En na 11 november Catalina 22 jaar en nog een aantal jongere die in november in LD aanwezig zijn.
Door de weeks tussen de 6-10 dames,
In het weekend tussen de 15 en 20 dames
Roemeens, Bulgaars, Nigeriaans, Ghanees, Marokkaans, Algerijns en Dominicaans zijn de landen waar de dames vandaan komen.
Denk dat je nu een goed idee hebt gekregen,
Overigens recentelijk nog een heftige trio in de kino achter de gesloten gordijnen:freu:
Veel succes vanalkemade.:smiley:
cath.leen
24 oktober 2017, 05:28
maar heb een vraag. probeer al tijdje de line up te checken. gemiddeld lijkt de leeftijd rond de 35-45 te liggen van de dames. komen er ook jongere dames?
Ja, ja, je hebt wel gelijk. Er zijn veel oudere "dikke" konten dames.
O.k., kijk boven de lijst met naams van dames die afgelopen vrijdag aanwezig waren.
Kassandra is net 19, Delia is ruim 22, Maya denk ik ruim midde 20
(Er is ook een dame die binnenkort 50 wordt)
vanalkemade
24 oktober 2017, 06:50
klinkt goed heren, ben benieuwd naar een donderdagmiddag
Husky
24 oktober 2017, 13:25
En enthousiast ruiter heeft vaak een breed zadel nodig om er niet af te vallen.
Ik wil zeggen,echt dikke konten zijn er niet,wel stevige forse konten,vooral bij de Afrikaanse dames,
en de dame uit Dominicaanse republiek.
Sara,Bea en Cora hebben ook een prachtige billenpartij.
Succes Donderdag vanalkemade,misschien ben ik er ook wel,omdat vandaag het zakelijk niet lukt.
forgetskinnyletsgetfatty
24 oktober 2017, 16:12
En enthousiast ruiter heeft vaak een breed zadel nodig om er niet af te vallen.
Ik wil zeggen,echt dikke konten zijn er niet,wel stevige forse konten,vooral bij de Afrikaanse dames,
en de dame uit Dominicaanse republiek.
Sara,Bea en Cora hebben ook een prachtige billenpartij.
Succes Donderdag vanalkemade,misschien ben ik er ook wel,omdat vandaag het zakelijk niet lukt.
Misschien moet de voorzitter van de "DikkeKontenClub" maar eens op inspectie gaan in "Lekker Ding". :biggrin:
Ik voel een werkbezoekje aan komen. ;)
firstme
24 oktober 2017, 16:40
Als ik het bovenstaande lees zal ik mij zeer binnenkort ook eens bij de theke van Lekkerding moeten melden, ik hou namelijk wel van Dikke Konten!
cath.leen
24 oktober 2017, 18:10
Smaaken zijn verschillen. Dat is ook goed zo. :rolleyes:
Ik ben nieuwsgierig en ik probeer alle dames. :fuck: Klein of groot, dikk of dunn, blond of zwart
Maar ik heb wel een vorkeur, en dat is slank of nog erger, super slank. :wink2:
hvdk52
24 oktober 2017, 19:06
Vorige week geweldig goed gekamerd met Nelly,zeer goede service moet ik zeggen.
lampekap
25 oktober 2017, 13:21
Kan iemand mij vertellen welke tarieven hier zijn. Ik dacht vrijdag een bezoekje te brengen. Zou 250 genoeg zijn voor een dag plezier
Eddy_V
25 oktober 2017, 14:48
Kan iemand mij vertellen welke tarieven hier zijn. Ik dacht vrijdag een bezoekje te brengen. Zou 250 genoeg zijn voor een dag plezier
Dat hangt ervan af hoe je de dag indeelt en hoelang een dag voor jou kan/mag/moet duren.
Afgerond 200 euro na entree te besteden aan bijvoorbeeld de volgende combinaties:
4* halfuur met 1 dame
2* halfuur met 1 dame + 1* uur met 1 dame
2* uur met 1 dame
1* uur met 2 dames (als ze voor een trio niets extra rekenen)
1* halfuur met 4 dames (maar dat doen alleen jarige keizers)
De rest van de dag zal je jezelf moeten zien te vermaken in de club met saunabezoekje of jacuzzi in de tuin als die open is en met een paar broodjes voor de honger.
Bij clubs met meer volwaardige wellness faciliteiten zal je je waarschijnlijk langer kunnen vermaken.
Wentelt Eefje
25 oktober 2017, 14:58
En als je ook anaal of andere fratsen wilt doen, worden het minder halve uren of minder dames
Scrotum
25 oktober 2017, 15:01
50 euro een half uur
80 euro een uur
Dalton
25 oktober 2017, 15:13
Bij clubs met meer volwaardige wellness faciliteiten zal je je waarschijnlijk langer kunnen vermaken.
HAPPY-GARDEN bedoel je EDDY met 60 euro entree en dan die voortreffelijke wellness.
Geef mij dan maar LEKKERDING.
Mooiejoke
25 oktober 2017, 16:49
De Wellnes is echt een verbeter punt bij LD (+ eten). Als je het met de aanwezige dames daar niet treft (en dat kan maar zo) dan heb je niks te doen.
Eddy_V
25 oktober 2017, 17:11
HAPPY-GARDEN bedoel je EDDY met 60 euro entree en dan die voortreffelijke wellness.
Nee, die bedoelde ik niet, daar kom ik zelden.
Ik bedoelde saunaclubs met meer wellness faciliteiten...
Bijvoorbeeld de clubs in Nederland met 40,- tot 60,- entree, maar dat kunnen ook alle andere clubs zijn, waar wat foetsoenlijke hapjes staan tijdens de lunch en avondeten en waar meer te beleven valt dan alleen één sauna en een jacuzzi die niet altijd beschikbaar is.
Kleine clubs als Lekker Ding zijn prima voor een paar uur vermaak, niks mis mee maar meer dan 3-4 uur kan ik mij er niet vermaken en de vraagsteller wilde zich een dag vermaken: een dag is toch al snel 8 uur of langer.
Husky
26 oktober 2017, 00:00
Zelf kan ik mij prima 6-8 uur vermaken in LD,ken de meeste meisjes,praatje is snel gemaakt en ga meestal 2-3 keer naar de sauna
en 2-3 keer op kamer.:fuck:
tarieven inderdaad voor 30 minuten 50 Euro,maar er zijn ook dames bij die voor een uur 100 Euro vragen,dus altijd even vooraf vragen.
Ga mij vandaag,donderdag weer plezierig vermaken,en hoop ook zaterdagavond LD nog te bezoeken.
Bij Villa Marisol bleef ik vaak langer,vooral in de zomer,sauna,zwemmen,zonnen,kamertje tussendoor en voetbal kijken.
rmjhexe
26 oktober 2017, 00:03
Als ik jan van lekker ding was bakte ik savonds wat bitterballen / kipcorns en ging daarmee rond , kost weinig en brengt sfeer. Animeer verbod opheffen zodat de dames beetje kunnen jagen/ contact zoeken met klanten. Service van personeel vind ik trouwens top en die van de dames ook
mentholbear
26 oktober 2017, 03:42
Volgens mij Is dit sarcastisch bedoeld. Want ik vind de wellness van happy garden voor mij maar zo zo. Het zwembad buiten Is wel leuk in de zomer. Maar in de frisser maanden maakt amper iemand er nog gebruik van. En persoonlijk mis ik een jacuzzi. Nee, dan liever de wellness van een club als yin yang of park residenz waar alles binnen zit.
cath.leen
26 oktober 2017, 05:29
Animeer verbod opheffen zodat de dames beetje kunnen jagen/ contact zoeken met klanten.
Ja, zo zal de sfeer veel beeter worden.
Ik bin op moment al blij dat nu veel wordt geschreven onder dit topic Lekkerding. Langere tijd veel te weinig topics.
Als nu veel word geschreven, word ook veel gelezen. Zo zijn er wel meer ijsberen die nieuwsgierig op LD worden ?
Miesschien zie ik zo de een of andere in LD ?
pret
26 oktober 2017, 06:24
In plaats van naast hier te schrijven over het feit dat het animatieverbod niet ten gunste komt van de sfeer, zouden de stamgasten dit moeten aankaarten bij het management en/of de theke. Uiteindelijk zal dit leiden tot opheffing.
Dalton
26 oktober 2017, 08:13
Volgens mij Is dit sarcastisch bedoeld. Want ik vind de wellness van happy garden voor mij maar zo zo. Het zwembad buiten Is wel leuk in de zomer. Maar in de frisser maanden maakt amper iemand er nog gebruik van. En persoonlijk mis ik een jacuzzi. Nee, dan liever de wellness van een club als yin yang of park residenz waar alles binnen zit.
De kino is ook nog eens groter in LEKKERDING plus die prachtige vierkante bar en dat maar voor 35 euro entree.
flatchestlover
26 oktober 2017, 08:57
Hey Husky , helemaal met je eens , vooraf vragen wat de kosten zijn , want soms staat er voor 20 min. 35 euro , maar je betaald altijd 50 euro.
Het maakt mij niet uit of ik 35 of 50 betaal want je weet je bent in een club en dan niet kijken op de paar laatste eurootjes , echter you never now , beter eerst wat afspreken.
lampekap
28 oktober 2017, 11:39
Gisteren een bezoekje gebracht aan deze club. Ik was eerst in Heaven7 geweest en lekkeerding lag op de route. Ook een kleine club. Ziet er netjes uit. Het buffet is wat karig en met de sauna buiten weinig anders te beleven. Dan maar kijken naar de dames. Dat ze geen contact mogen maken is toch niet zo Mn ding. Ik heb toch liever dat ik aangesproken wordt. Kan namelijk best goed nee zeggen. Haha. Maar dat geldt vast niet voor elke man. Omdat de dames op de bankjes zaten was er in de kino eigenlijk niks aan. Alleen is toch maar alleen. Misschien zouden ze er beter aan doen om de dames toch wat contact te laten maken. Dan wordt het vast ook drukker. De bar zag er prachtig uit. Je kon helemaal rondom zitten. Aan de bar in contact gekomen met een Amsterdammer en een collega beer uit de Achterhoek. Best gezellig. Wat ervaringen uitgewisseld. Om 6 uur kwam de Hollandse pot. stamppotboerenkool en hutspot met worst. Ook leuk te zien hoe de Roemeense en Bulgaarse dames dit naar binnen werkte. De erwtensoep was helemaal niet aan ze besteedt. De dames zelf. Zo rond de 15 zaten op de bankjes. Alle soorten en maten. Wat me opviel was dat ze bijna allemaal een flinke voorgevel hadden. Waarschijnlijk wat geholpen. Maar het zag er veel belovend uit. Er waren ook 2 lolita meisjes. Ik was om 3 uur binnen en om 8 uur weer vertrokken. In de tussentijd met 2 dames een leuke tijd gehad. Dat verslag volgt nog.
flatchestlover
29 oktober 2017, 11:08
Hoi Lampenkap,kun je de beide lolitaatjes beschrijven ,en hadden die ook voorgevels of voorgeveltjes .
Ik was vorige week bij Lekker Ding en gekamerd met een lolitaatje , Kassandra ongeveer 150 cm en minitietjes , op z`n duits confection maat 32 , mooi super slankie.
Dus helemaal geintreseerd als er nu 2 lolita dames zijn die mijn type zijn.
cath.leen
29 oktober 2017, 11:30
Dus helemaal geintreseerd als er nu 2 lolita dames zijn die mijn type zijn.
Ik ben ook geinteresseerd :biggrin:
Ik was er ook op vrijdag avond. Was uuren met Kassandra :fuck:
Maar ik heb geen tweede 'lolita' gezien. :gruebel:
J.S.
29 oktober 2017, 19:32
mis dat seline of leana voor hem onder lolita meisjes vallen.
flatchestlover
30 oktober 2017, 11:34
super super slank en flat chested .
mijn smaak :cool:
Mooiejoke
30 oktober 2017, 21:41
Je moet Eva in Babylon eens opzoeken . Geen minitietjes, maar verder vast je type. Klein, fijn, ziet eruit als 18.
cath.leen
1 november 2017, 09:11
Halloween
Avonds Halloween in LD ?
Kassandra, Jessy, Cora, Delia, Celine
Gina, Desi, Didi
Nog 3 andere, van die ik de naam niet ken. Een nieuwe oudere dame.
De dames zatten alle triest op hun banken.
Heel weinig mannen.
Heelemaal geen sfeer op Halloween.
Hel laat kwam nog een man binnen, ging naar merdere dames toe, maar alle dames zagen "nee", en he ging verder lopen.
Een dame zei tegen me, dat deze man altijd naar de dames met groote tieten gaat en vraagd of ze met hem in de kino gaan.
He wil in kino dan bloote groote tieten zien. (niet betaalen)
De dames hebben geen zin an deze man.
Een man ging met een rugzak samen met Celine op kamer. Ze hebben veel dranken met op kamer genomen. Het zal dus wel langere tijd duren.
Wat heft die man wel in zijn rugzak? haha
Didi is nu weer terug. Was langere tijd niet aanwezig. Nu met zwart haar.
Husky
1 november 2017, 14:52
Jammer dat er zo weinig animo was Cathleen,en triest voor de dames die toch ook wat aanspraak willen, en een paar centjes verdienen!
Ik was er zelf afgelopen donderdag en zaterdag,donderdag niet super druk maar toch goed te doen.
Zaterdag redelijk druk en 17 dames,goede balans tussen ijsberen en dames,
Prima gekamerd :fuck:en lekker gegeten met een fijn Warsteiner biertje erbij:freu:
Jij als super goede detective ijsbeer,weet ook waarschijnlijk wel hoe de situatie is bij de nieuwe club "FKK Saunaclub Venus"in Hamminkeln???
Deze nieuwe Saunaclub zou om 20.30 uur op 4 november open gaan!!
Was een week geleden voor mijn werk in Bocholt en Borken,en ben naar Hamminkeln gereden om Saunaclub Venus te bekijken aan de Guterstrasse.
Veel bouwactiviteiten buiten,bestrating,parkeerplaats etc.
Het gebouw zag er verder mooi uit,met een sjieken ingang via een soort loopbrug,
Er waren alleen Duitse en buitenlandse bouwvakkers aanwezig die mij niets konden vertellen omtrent de opening!
Qua bouwactiviteiten zou een opening op zaterdag 4 november mogelijk moeten zijn.
Maar ik lees nergens op internet informatie,of advertenties in landelijke dagbladen.
Deze Saunaclub moet toch ook zijn klanten voor een behoorlijk gedeelte uit Nederland halen.
Cathleen laat ons a.u.b. wat meer weten,zodat ik zaterdagavond 4 november van de partij kan zijn
cath.leen
1 november 2017, 18:44
Cathleen laat ons a.u.b. wat meer weten,zodat ik zaterdagavond 4 november van de partij kan zijn
Het is doch wel een swingerclub?
Er zijn al meer dan 200 swingers gemeldt voor de party
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?49450-Club-Venus-(Hamminkeln)&p=581491#post581491
https://www.joyclub.de/event/711057.eroeffnungsparty_hamminkeln.html
Husky
2 november 2017, 00:34
Bedankt voor de exacte informatie via de link,toch vreemd als er met Chocolade letters "FKK Saunaclub Venus" op de voor en zijkant staat.
Vanavond,woensdag nog een vijftal uurtjes verbleven in Lekker Ding,er waren zo rond de 12 meisjes,niet al te druk wat ijsberen betreft,
toch moesten de dames met vele vaste cliënten,zoals Bea,Cora maar ook Dea regelmatig de trap naar boven betreden.:lostit::fuck:
Er waren ook wat nieuwe dames waar ik de namen nog niet van weet,in de komende weken komen er nog wat jonge meisjes bij:freu:
Koffiemachine is nog steeds kapot,maar het alternatief in de vorm van filterkoffie smaakte ook prima.
Tot zaterdag collega ijsberen:freu:
stephan
5 november 2017, 07:31
Gisteren voor het eerst naar Lekkerding geweest. Ik was eerder wel een aantal keren in Fungarden. Doordat Fungarden steeds minder werd mijn aandacht verlegd naar Van Goch. Aangezien de laatste keer Van Goch mij minder is bevallen en er goede berichten over Lekkerding waren daar maar weer eens heen gegaan.
Het is mij heel goed bevallen. Club is netjes en schoon, Dames mogen niet jagen maar zijn ook niet erg passief.
Met diverse meisjes leuk gekletst met 3 gekamerd,
Allereerst met de donkere schone Anna. Daarna kwam ik de kleine en superslanke Cassandra tegen. Wat een mooi meisje.
Na het eten nog met Cora gekamerd.
De sessies met de dames waren gewoon goed en voor ieder een redelijk herhalingsgevaar. Redelijk omdat ik vaak iets nieuws zoek en er nog een aantal andere schonen waren.
Algehele conclusie is dat het mij goed is bevallen en dat ik zeker vaker hier weer heen ga.
cath.leen
5 november 2017, 09:28
Allereerst met de donkere schone Anna. Daarna kwam ik de kleine en superslanke Cassandra tegen. Wat een mooi meisje.
Na het eten nog met Cora gekamerd.
Drie heel verschillene dames. :luvlove: Alle drie vind ik ook top. ;)
Ik denk dat Cassandra niet langer in Emmerich zal zijn. :eek:
(Het was altijd een trio: Cassandra, Zara en Merry. Zara en Merry zijn al weg. En nu moet Cassandra miesschien ook weg.) :mad: :mad_6:
Husky
5 november 2017, 13:17
was Zaterdag vanaf 18.30 aanwezig,beetje relaxen na een inspannende voetbalwedstrijd op de Veluwe,
Net te laat om het eten nog warm aan te treffen,maar toch een lekkere salade en een goed stukje vlees kunnen verorberen.
Bea was net weg om 18.00 uur later zo rond 21.00 uur gevolgd door Celyn en Jesse,over bleven Casandra,Anna,Diara,Jana,Cora,Lena en nog een paar andere dames
waar ik de naam niet van weet,maar zeker wel de moeite wat waren.
In begin niet al te veel ijsberen,na 23.00 uur waren er meer ijsberen aanwezig en hadden de meeste dames genoeg te doen.
Zelf een tweetal heerlijke sessies o.a. met Cora,blijft een aanrader.:fuck:
Later kwamen er nog een aantal licht aangeschoten Roemenen binnen,vaak korte tijd op kamer.,binnen de 20 minuten van kamer,
dames zijn er niet altijd zo content over met deze heren op kamer te gaan, hebben vaak op een redelijke ruwe manier seks.:gruebel:
Jammer dat Celyn en Jesse eerder weg gingen, met name Celyn is een beauty en Jesse is ook een aanrader.
Van Bea was bekend dat ze rond 18.00 uur naar huis zou gaan.
Om 3.00 nachts de bolide gestart om weer naar de mooie Veluwe te gaan.
men moet oppassen met het alcohol gebruik, toch wel regelmatig een politiewagen op het industrie terrein,die steekproef gewijs,
auto`s aanhoud voor een blaasproef.
Nu twee keer mee mogen maken,drink altijd wel 2-3 biertjes,maar de laatste 3 uur van mijn verblijf in LD niet meer,en ga over
op koffie en cola,en kom daar goed mee weg.
Ook 2-3 keer sauna helpt dat de alcohol een beetje verdampt word.:freu:
Duitse politie heeft weinig humor,toen men mij vroeg een blaasproef te ondergaan op 200 meter van LD,deelde ik mee dat ik
al een "blaasproef"ondergaan had bij LD.
Verkeerde humor volgens de politie agenten,en dreigden met een bekeuring(gelukkig niet door gegaan)
Tot ziens Ijsberen:)
Herb
5 november 2017, 19:14
was Zaterdag vanaf 18.30 aanwezig,beetje relaxen na een inspannende voetbalwedstrijd op de Veluwe,
Net te laat om het eten nog warm aan te treffen,maar toch een lekkere salade en een goed stukje vlees kunnen verorberen.
Bea was net weg om 18.00 uur later zo rond 21.00 uur gevolgd door Celyn en Jesse,over bleven Casandra,Anna,Diara,Jana,Cora,Lena en nog een paar andere dames
waar ik de naam niet van weet,maar zeker wel de moeite wat waren.
In begin niet al te veel ijsberen,na 23.00 uur waren er meer ijsberen aanwezig en hadden de meeste dames genoeg te doen.
Zelf een tweetal heerlijke sessies o.a. met Cora,blijft een aanrader.:fuck:
Later kwamen er nog een aantal licht aangeschoten Roemenen binnen,vaak korte tijd op kamer.,binnen de 20 minuten van kamer,
dames zijn er niet altijd zo content over met deze heren op kamer te gaan, hebben vaak op een redelijke ruwe manier seks.:gruebel:
Jammer dat Celyn en Jesse eerder weg gingen, met name Celyn is een beauty en Jesse is ook een aanrader.
Van Bea was bekend dat ze rond 18.00 uur naar huis zou gaan.
Om 3.00 nachts de bolide gestart om weer naar de mooie Veluwe te gaan.
men moet oppassen met het alcohol gebruik, toch wel regelmatig een politiewagen op het industrie terrein,die steekproef gewijs,
auto`s aanhoud voor een blaasproef.
Nu twee keer mee mogen maken,drink altijd wel 2-3 biertjes,maar de laatste 3 uur van mijn verblijf in LD niet meer,en ga over
op koffie en cola,en kom daar goed mee weg.
Ook 2-3 keer sauna helpt dat de alcohol een beetje verdampt word.:freu:
Duitse politie heeft weinig humor,toen men mij vroeg een blaasproef te ondergaan op 200 meter van LD,deelde ik mee dat ik
al een "blaasproef"ondergaan had bij LD.
Verkeerde humor volgens de politie agenten,en dreigden met een bekeuring(gelukkig niet door gegaan)
Tot ziens Ijsberen:)
SAS
5 november 2017, 20:49
Vanaf afgelopen zaterdag mag er niet meer worden gerookt in Lekker Ding.
Verder mogen de DVP ook niet meer met hun mobiel op de bank of beter gezegd in de club rondlopen.
Ijsberen hebben hierover geklaagd en dus niet meer met hun mobiel spelen.
Gevolg zal wel zijn dat DVP vaker even na de kleedkamer lopen om hun mobiel te raad plegen.
mentholbear
5 november 2017, 21:19
Verder mogen de DVP ook niet meer met hun mobiel op de bank of beter gezegd in de club rondlopen.
Gevolg zal wel zijn dat DVP vaker even na de kleedkamer lopen om hun mobiel te raad plegen.
Mooi, dan lopen de dames tenminste vaker wat heen en weer Door de club ipv dat ze Door het animeert verbod alleen maar in de bankjes zitten ;)
Wentelt Eefje
5 november 2017, 21:19
Dat zijn dan wel ijsberen die dachten dat ze niet werden aangesproken door de DVPs omdat die met hun telefoons bezig waren, in plaats van dat de oorzaak bij het animatieverbod ligt. Vermoed ook dat deze maatregel een even desastreus effect op de damesbezetting zal hebben als een heropening van VM zou hebben.
Er is maar weinig zo belangrijk tijdens een dagje in de club voor een DVP als haar mobiel... Maar inderdaad, de oplossing zal worden dat er geen dames in de banken zitten, maar daar waar ze wel met hun mobiel mogen zitten...
mentholbear
5 november 2017, 21:22
Dat zijn dan wel ijsberen die dachten dat ze niet werden aangesproken door de DVPs omdat die met hun telefoons bezig waren, in plaats van dat de oorzaak bij het animatieverbod ligt. Vermoed ook dat deze maatregel een even desastreus effect op de damesbezetting zal hebben als een heropening van VM zou hebben.
Er is maar weinig zo belangrijk tijdens een dagje in de club voor een DVP als haar mobiel... Maar inderdaad, de oplossing zal worden dat er geen dames in de banken zitten, maar daar waar ze wel met hun mobiel mogen zitten...
Nou, in heel veel clubs mogen ze niet 'openbaar' met hun mobieltje bezig zijn. Wat mij betreft prima, want als iemand bezig Is met diens mobieltje, dan is dat voor mijn een teken dat diegene niet aanspreekbaar Is.
Wentelt Eefje
5 november 2017, 21:31
In heel veel clubs ligt dat mobieltje open in een opengeslagen tasje voor quick & dirty whatsapp werk en wordt het vervolgens in de rookruimte die bijna altijd als Freiplatz geldt gewoon benut. Volgens mij geldt in bijv. Sixsens dat de dames op het rookterras bij drukte maximaal 30 minuten onafgebroken mogen bellen en houdt de security daar ook redelijk toezicht op.
Iemand die belt is voor mij niet aanspreekbaar, iemand die aan het whatsappen of snoepversplinteren is wel.
cath.leen
6 november 2017, 04:52
:ranting2:
:mad_6:
:wand:
firstme
6 november 2017, 06:05
Wat een geweldig idee, hulde aan "lekker ding"!
mentholbear
6 november 2017, 09:26
In heel veel clubs ligt dat mobieltje open in een opengeslagen tasje voor quick & dirty whatsapp werk en wordt het vervolgens in de rookruimte die bijna altijd als Freiplatz geldt gewoon benut. Volgens mij geldt in bijv. Sixsens dat de dames op het rookterras bij drukte maximaal 30 minuten onafgebroken mogen bellen en houdt de security daar ook redelijk toezicht op.
Iemand die belt is voor mij niet aanspreekbaar, iemand die aan het whatsappen of snoepversplinteren is wel.
Ja, herkenbaar dat mobieltje stiekem in de tas, Kino of rookruimte.
Zitten We toch anders in elkaar. Zelfs als iemand maar ergens mee bezig Is, heb ik de neiging om (af) te wachten.
Husky
8 november 2017, 00:09
Voor het niet binnen mogen roken kan ik begrip opbrengen, ook verscherpte controle in NRW,
maar organiseer dan een overdekte serre zoals in Acapulco Gold, paar sofa`s en warmte lampen en klaar is Kees!!:freu:
Ook voor de dames een stukje aangenamer in hun blauwe badmantel:smiley:
Het niet mogen gebruiken van mobieltjes vind ik zwaar overdreven!!
Soms hebben de dames uren geen werk,dan is het toch wel vervelend en zielig als je uren voor je uit staat te turen,
en urenlange gesprekken met de collega`s gaat ook vervelen.
De meeste dames hebben diverse spelletjes op de telefoons geïnstalleerd, altijd beter om daar mee bezig te zijn,dan niets doen!!:wand:
En als er meerdere ijsberen binnenkomen gaan de telefoontjes echt wel weg zag ik,en anders doen ze zich zelf te kort.
Niet roken,geen mobieltjes kan een reden zijn dat er dames weg gaan.:gruebel:
Het mag geen DVP strafkamp worden,probeer je zelf in hun positie te verplaatsen,absoluut niet leuk.
Zelf stond ik ook bij motregen en koud weer een sigaartje te roken in het bijzijn van twee verkleumde dames,
beste ijsberen, een" koude poes" bevordert ook niet de seks prestaties op de kamer,de 30 minuten zijn zo voorbij
zonder dat de poes warm is geweest:smile2:
cath.leen
8 november 2017, 05:29
Soms hebben de dames uren geen werk,dan is het toch wel vervelend en zielig als je uren voor je uit staat te turen,
De meeste dames hebben diverse spelletjes op de telefoons geïnstalleerd, altijd beter om daar mee bezig te zijn,dan niets doen!!:wand:
En als er meerdere ijsberen binnenkomen gaan de telefoontjes echt wel weg zag ik,en anders doen ze zich zelf te kort.
:freu: :freu:
Ja, zo is het.
mentholbear
8 november 2017, 08:07
Voor het niet binnen mogen roken kan ik begrip opbrengen, ook verscherpte controle in NRW,
maar organiseer dan een overdekte serre zoals in Acapulco Gold, paar sofa`s en warmte lampen en klaar is Kees!!:freu:
Ook voor de dames een stukje aangenamer in hun blauwe badmantel:smiley:
Het niet mogen gebruiken van mobieltjes vind ik zwaar overdreven!!
Niet roken,geen mobieltjes kan een reden zijn dat er dames weg gaan.:gruebel:
Het mag geen DVP strafkamp worden,probeer je zelf in hun positie te verplaatsen,absoluut niet leuk.
Zelf stond ik ook bij motregen en koud weer een sigaartje te roken in het bijzijn van twee verkleumde dames,
beste ijsberen, een" koude poes" bevordert ook niet de seks prestaties op de kamer,de 30 minuten zijn zo voorbij
zonder dat de poes warm is geweest:smile2:
Voor beide aspecten heb je zeker een punt. Dat rookruimte Is natuurlijk een investering en hopelijk iets wat ze gaan regelen.
Betreft telefoontjes snap ik helemaal wat je bedoelt. In een club waar een algeheel mobieltje verbod geldt, ben ik ook niet lang. Ik zit er immers zelf ook de ganse dag op.
Voor de dames vind ik het moeilijk. Ja, je hebt gelijk dat zonder mobieltje het kan gaan vervelen. Maar probleem Is als het toegestaan wordt, waar je de grens trekt. Niet met je mobieltje spelen wanneer er klanten zijn? Krijg je weer het verweer dat die en die alleen komen om te zuipen of gokken. En zo zijn er tal van zaken waarbij het moeilijk is een strakke lijn te trekken.
Ik vind het wel een goeie dat de dames in privé ruimtes wel 'eventjes' op hun mobieltje mogen. In Villa Vertigo mogen ze zelfs in de rookruimtes op hun mobieltje, omdat dat ook gezien wordt als een plek voor pauze.
cath.leen
8 november 2017, 09:04
Ik heb alleen goed ervaring gemaakt. Als ik bij een dame gaa zitten, die met haar mobiltje speelt gaat die onmiddelkjk stoppen met haar speelen en ik krijg haar volle aandacht.
mentholbear
8 november 2017, 09:28
Ik heb alleen goed ervaring gemaakt. Als ik bij een dame gaa zitten, die met haar mobiltje speelt gaat die onmiddelkjk stoppen met haar speelen en ik krijg haar volle aandacht.
Ik zou dat niet zo gauw doen dus. In het dagelijkse leven hou ik ook gepaste afstand. Komt verder misschien ook doordat ik in Love Munster destijds had meegemaakt dat een dame aangaf bezig te zijn.
Maar ach, ieder doet wat voor em werkt. De 1 laat zich bijvoorbeeld graag vangen door een dvp, de ander stapt er liever zelf op af.
Meme Moo
8 november 2017, 13:18
...Maar ach, ieder doet wat voor em werkt. De 1 laat zich bijvoorbeeld graag vangen door een dvp, de ander stapt er liever zelf op af.
....nieuw SC-concept: tegen betaling appen met een dame terwijl je in de sauna/jacuzzi zit.
Hmmm....misschien zit daar wat in bij de jongere doelgroep.
pret
8 november 2017, 16:53
....nieuw SC-concept: tegen betaling appen met een dame terwijl je in de sauna/jacuzzi zit.
Hmmm....misschien zit daar wat in bij de jongere doelgroep.
Moet niet gekker worden. Straks gaan we de dames nog betalen met een verstuurde Tikkie :biggrin:
mentholbear
8 november 2017, 20:53
Moet niet gekker worden. Straks gaan we de dames nog betalen met een verstuurde Tikkie :biggrin:
Bitcoins toch? Betalen ze ook geen belasting ;)
Uit-Drenthe
8 november 2017, 22:39
Is hier overdag ook wat te beleven? Of meer een avond/nacht club?
flatchestlover
9 november 2017, 08:40
Overdag ook gewoon open en wat te beleven en qua aantal dames gewoon voldoende.
Ik was er nog nooit s`avonds , dus ik weet niet hoe het dan is , maar in de middag is het voor mij okè .
Ik ga niet voor de babbel met andere ijsberen ik ga voor de dames , moeten wel mijn type zijn anders ben ik zo weer weg.
mynasch
9 november 2017, 09:46
Herfstbezoekje naar Lekkerding op 8 november 2017
;);):););):););):););):););):)
Toegegeven, het was heel vroeg in de middag toen ik om 12:02 de parkeerplaats van Lekkerding opdraaide. Vorige week had ik mij nog in YY gemeld, en ik wilde toch nog eens de variatie in clubatmosferen tot mij nemen. Jeanet (ik kende haar nog vaag van een eerder bezoek) deed allervriendelijkst de deur open en vertelde dat ik de eerste bezoeker van die dag was, en dat een paar dames al aanwezig waren, en nog een paar in voorbereiding. Leuke dame die Jeanet. Maakt toch veel uit of je je ergens welkom voelt of niet…
En inderdaad, na mij in een fraaie badjas (mooi kwaliteit hier) geheven te hebben betrad ik het vrij stille barvertrek. Er waren een viertal dames. En een drietal meldden zich nog wat later.
IN totaal waren er toen ik rond 15:30 vertrok en stuk of 12-14. Ik kende Didi, Dessi, Reni, Diana, Cora, Anna, Gina en Bea. De overige niet, en op de een of andere manier (mogelijk het niet animeerverbod) durfde ik niet met de andere ladies in kontakt te komen zonder dat ik me verplicht voelde er “ïets” mee te doen.
Toch een heerlijke sessie met Cora gehad, ingeleid door een poosje heerlijk zitten kletsten/flikflooien op een luie stoel in de barruimte. En onze handelingen verder voortgezet op een fraai kamertje. ’t Is al vaak gezegd op dit Forum. Een mooie kamergang met een dame waar je een klik mee hebt bepaald in grote mate of je de dag als leuk ervaart! Welaan met een Cora in deze vorm, en een paar zeer goede service (Bea!) dames op de bank reken ik met tot een terugkomer.
Het zou leuk zijn als er ietsje meer interactie tussen dames en mogelijke klanten zou kunnen ontstaan. (Ben jezelf bij natuurkijk, maar toch…..)
;);):););):););):););):););):););):)
Uit-Drenthe
9 november 2017, 11:14
Morgen ben ik van plan mij om 12:05 bij deze club te melden, normaal ga ik naar GT of YY maar afwisseling van spijs doet eten, ook is dit een 45 minuten minder ver van mijn huis. Ben zeer benieuwd :)
cath.leen
9 november 2017, 11:49
IN totaal waren er toen ik rond 15:30 vertrok en stuk of 12-14. Ik kende Didi, Dessi, Reni, Diana, Cora, Anna, Gina en Bea.
Avonds waren er nog: Reni, Delia, Desi, Didi, Anna, Bea, Cora en Daria.
Ik zat langere tijd als einigste klant met Didi op de bank te knuffelen.
Heb twee andere mannen gezien die even voor een kamertje binnenkwamen.
Voor het roken moest ik samen met Didi (blauwe badjas) naar buiten.
Klooten, het was koud buiten.
Gelukkig mochten de dames doch wel haar mobiel gebruiken.
(Het mag miesschien niet, maar ze zatten doch op bank met haar mobiel in de hand)
Zo, ik denk dat ik morgen avond ook nog mag langs komen.
mentholbear
9 november 2017, 13:05
Herfstbezoekje naar Lekkerding op 8 november 2017
Toegegeven, het was heel vroeg in de middag toen ik om 12:02 de parkeerplaats van Lekkerding opdraaide. Vorige week had ik mij nog in YY gemeld, en ik wilde toch nog eens de variatie in clubatmosferen tot mij nemen. Jeanet (ik kende haar nog vaag van een eerder bezoek) deed allervriendelijkst de deur open en vertelde dat ik de eerste bezoeker van die dag was, en dat een paar dames al aanwezig waren, en nog een paar in voorbereiding. Leuke dame die Jeanet. Maakt toch veel uit of je je ergens welkom voelt of niet…
Het zou leuk zijn als er ietsje meer interactie tussen dames en mogelijke klanten zou kunnen ontstaan. (Ben jezelf bij natuurkijk, maar toch…..)
;);):););):););):););):););):););):)
Idd, heb ook altijd een vriendelijke Jeanet achter de toonbank gehad. En gelukkig zijn de warme maanden nu voorbij... In de zomer Had ze een doekje bij zich om af te koelen ;) Dame holde ook van Hot naar her om van alles te regelen.
En ja, het animeer verbod... Elk voordeel heb z'n nadeel. Ik heb ook liever een beetje geanimeer. Brengt wat meer sfeer, maar ook dat je inderdaad niet van het ene bankje naar het andere hopt.
Persoonlijk heb ik liever dat ze door een club rond mogen lopen, zodat je de dames beter kunt bekijken en ook 'spontaan' even ergens kunt aanspreken ipv, gelijk op hun werkbank te moeten komen. Aan de andere kant, soms ook handig zoals bij de RTC's. Doe ik stoelen dans wanneer een dame op kamer Is, komt ze daarna terug naar haar bankje :tongue: Wel oppassen voor graaiende ijsberen die ze bij de deur of receptie al weten te onderscheppen :mad_6:
mentholbear
9 november 2017, 13:08
Gelukkig mochten de dames doch wel haar mobiel gebruiken.
(Het mag miesschien niet, maar ze zatten doch op bank met haar mobiel in de hand)
Puur uit nieuwsgierigheid, deden ze dat heel openlijk, of zoals in zoveel clubs beetje heimelijk verscholen in hun handtasje?
Mooiejoke
9 november 2017, 13:17
Al wat meer bekend over de Ex-VM dames die naar LD zouden gaan? Volgens mij zitten ze nog steeds in AcaGold??
cath.leen
9 november 2017, 15:28
Puur uit nieuwsgierigheid, deden ze dat heel openlijk, of zoals in zoveel clubs beetje heimelijk verscholen in hun handtasje?
Heel openlijk.
Net zo als ze het altijd gedaan hebben.
En het mobiel ging straks in hun tas als je naast haar gaat zitten.
Husky
10 november 2017, 12:34
Prima oplossing "Tas Mobieltjes"
Hoop zaterdag na een partijtje voetballen nog een paar uurtjes in LD te vertoeven,en van mijn sigaartjes buiten als een Eskimo te genieten,
of 5 uur op kamer te blijven daar kan ik ook paffen.
Overigens er zijn genoeg DVP die niet roken,en dan pas ik mij naadloos aan,ben een gelegenheids roker:freu:
En hoop en verwacht dat de dames die fanatiek roken,hun mondje spoelen met een verfrissend mondwatertje,
heb een bloedhekel om een asbak te kussen:gruebel:
Hoorde dat er wat nieuwe dames zaterdag en volgende week komen:freu: ben benieuwd collega ijsberen!!
Jammer dat ik Dea of Delia niet meer op het lijstje van aanwezigen tegen kon,een prachtige vrouw,met de body van een model,
lange goed gevormde benen,die nooit eindigen,en geweldige mooie grote borsten.
Een aantal ijsberen zijn niet altijd tevreden met haar,maar ...................heb je de juiste click dan vreet ze je op:fuck:
Waarschijnlijk tot zaterdag,als ik niet geblesseerd uit de voetbalwedstrijd kom,maar dan zijn er altijd Bea,Cora,Anna en Jessy die naast
andere kwaliteiten ook lekker masseren kunnen.:freu:
mentholbear
10 november 2017, 17:44
Waarschijnlijk tot zaterdag,als ik niet geblesseerd uit de voetbalwedstrijd kom,maar dan zijn er altijd Bea,Cora,Anna en Jessy die naast
andere kwaliteiten ook lekker masseren kunnen.:freu:
Werkt Diana er niet meer? Ik dacht dat zij speciale voor de massages zorgt?
Scrotum
10 november 2017, 20:54
Vandaag voor de tweede keer naar Lekker Ding geweest. Belangrijkste reden om deze club te bezoeken is de relatief korte afstand er naar toe.
Deze club in een voormalige discotheek zit in het b-segment. Maar ik moet zeggen dat iedereen daar heel vriendelijk is. En dat het aanbod meiden toch niet tegenvalt.
Er zijn ook wat dvp's van Villa Marisol heen gegaan.
Vandaag een heel lekkere sessie gehad met Cora. Ik was aan een sessie met haar in Villa Marisol nooit toegekomen en vandaag merkte ik dat ik toen wat meer mijn best had moeten doen. Want wat is dat een heerlijke GFE-meid. En liefhebbers van grote stijve tepels kunnen hier hun hart ophalen. En Cora vindt het lekker als ze verwend worden.
Tegen de avond kwam opeens Katalina binnen. Ze vertelde dat ze een dag eerder uit Roemenie was gekomen en dat eerdere berichten over haar aanwezigheid in Duitse clubs onzin was. Het was sinds Villa Marisol weer haar eerste keer. Ik vond dat ze er wat timide uit zag. Ze ging in een hoek in een 1-zits-fauteuil zitten. Ja zo krijg je niet veel klanten. Ik vind haar een lieve meid en de paar eerdere sessies die ik met haar heb gehad zijn me prima bevallen. Dus beren, grijp je kans. Ze is wel een paar kilo'tjes aangekomen.
Het eten in Lekker Ding wordt klokslag 6 uur uitgeserveerd. Er is altijd meerkeuze uit warm en daarnaast een uitgebreide saladebar. En dan vanaf kleine bordjes eten.
Het koffieapparaat was weer gemaakt. De sauna was heerlijk op temperatuur.
Ik heb me weer goed vermaakt!
Uit-Drenthe
10 november 2017, 21:19
Ondanks mijn voornemen vandaag niet geweest... kreeg een gaaf appje van mijn favo dame uit Yin Yang dus volgas naar Roermond. Zodra ik lekker ding bezocht heb zal ik jullie mijn ervaring delen..
Husky
10 november 2017, 22:00
Het klopt ook Diana verzorgt heerlijke massages,
lekker stevig en doet dat met grote inzet,ook de kleine Husky word prima gemasseerd.:)
Fijn te lezen dat Katalina weer opgedoken is, met haar is het goed toeven op de kamer,:fuck:
heerlijke borsten en een strak poesje,kussen als de beste,je moet wel een click hebben met haar:freu:
en een prima after seks service:)
Heeft Cora nog wel tijd om te rusten,lees alleen maar de meest intensieve seks kamer verhalen over haar,
moet wel 30 orgasmen per dag hebben,gevoelige tepels,gevoelige poes,deepthroat blowjob etc.:fuck:
cath.leen
11 november 2017, 07:01
Jammer dat ik Dea of Delia niet meer op het lijstje van aanwezigen tegen kon,een prachtige vrouw,met de body van een model,
lange goed gevormde benen,die nooit eindigen,en geweldige mooie grote borsten.
Een aantal ijsberen zijn niet altijd tevreden met haar,maar ...................heb je de juiste click dan vreet ze je op:fuck:
Dea of Delia was gisteren wel aanwezig.
Tegen de avond kwam opeens Katalina binnen. Ze vertelde dat ze een dag eerder uit Roemenie was gekomen en dat eerdere berichten over haar aanwezigheid in Duitse clubs onzin was. Het was sinds Villa Marisol weer haar eerste keer. Ik vond dat ze er wat timide uit zag. Ze ging in een hoek in een 1-zits-fauteuil zitten. Ja zo krijg je niet veel klanten. Ik vind haar een lieve meid en de paar eerdere sessies die ik met haar heb gehad zijn me prima bevallen. Dus beren, grijp je kans. Ze is wel een paar kilo'tjes aangekomen.
Ja, ze zat de heele avond in de 1-zits-fauteuil naast de kino. Eerst alleen laater samen met een andere niuwe mij niet bekende dame.
(Met middernacht was eer een verjaardag, alle dames gingen dansen. Da kwam ook Katalina bij, anders zat ze de heele avond.)
----------------
Aanwezige dames:
Cora, Celin, Delia of Dea, Bea, Marsha, Katalina
Nely, Daria, Diddi, Desi, Reni, 1 stevige donkere
+ 1 nieuwe
Husky
12 november 2017, 16:24
Zaterdagavond een prima tijd gehad in LD,was er om 20.30 uur,na een kopje koffie eens rond gekeken,
en zag meerdere bekende ex VM gezichten die ook tot mijn favorieten behoren.
En Catalina een grote kus gegeven,was blij dit vrolijke jonge meisje weer te zien,grote stevige DVP met
heerlijke borsten die in haar doen en laten heel natuurlijk overkomt.
Ook even Bea geknuffeld die naast Catalina zat,Bea is ook echt een aanrader,prachtige vol slanke vrouw
met een heerlijk lichaam,waar haar borsten een prominente plaats in nemen.
Heerlijk genoten van een fijne Sauna, wat gebabbeld met andere ijsberen,
en een eerste heerlijke sessie met Cora,ken haar goed, en wij weten van elkaar wat we lekker vinden,
en zodoende was het een prima kamergang van 90 minuten,:smkiss:
Daarna genoten van Dea,met haar lange benen en prachtig figuur,absoluut een aanrader,moet wel een
click met haar hebben.:)maar ook deze keer een prima orgasme::fuck:
vanaf 1.30 uur met de heerlijke Catalina op kamer aan het stoeien geweest,wat een heerlijke seks met
haar,prima blowjob en aansluitend verschillende standjes uitgevoerd,hierna in de missionaris positie
een geweldig hoogtepunt bereikt.:freu:
Missionaris positie vind Catalina het fijnst met een heerlijke diepe afwisselend snelle en langzame penetratie :fuck:
Alhoewel Catalina bovenop is ook enorm genieten:freu:
om 3.15 uur weer tevreden naar huis op de Veluwe gereden,toch wel fijn binnen de 40 minuten thuis te zijn.
Volgende week werkzaam in Duitsland,als ik redelijk vroeg uit Frankfurt kan vertrekken, zit er woensdag wel weer een
door de weeks bezoek aan te komen.:freu:
Je leeft maar een keer,geniet er van collega ijsberen:dance00[1]:
Mistralwind
14 november 2017, 20:47
Ik kwam al niet veel meer in Duitsland,maar ook hier niet meer roken:eek:
En zo wordt het steeds onaantrekkelijker voor mij,om nog überhaupt naar Duitsland te gaan:mad:
Eddy_V
14 november 2017, 21:27
En zo wordt het steeds onaantrekkelijker voor mij,om nog überhaupt naar Duitsland te gaan:mad:
Of je stopt met roken en gaat om te neuken, roken kan je thuis toch ook? :)
Niets leukers dan ff scheuren over de Autobahn en wat wetsovertredingen te plegen ;)
mentholbear
15 november 2017, 15:13
Volgende week werkzaam in Duitsland,als ik redelijk vroeg uit Frankfurt kan vertrekken, zit er woensdag wel weer een
door de weeks bezoek aan te komen.
Als je in de buurt bent van Frankfurt, zou ik persoonlijk de kans aangrijpen de clubs daar in de buurt te bezoeken.
mentholbear
15 november 2017, 15:16
Veel clubs hebben wel rookruimte. Lekkerding echter (nog) niet. Vermoed dat je nog wel in de tuin mag paffen.
Wat ik verder Had begrepen Is dat er in Living Room en Golden Time nog wel binnen gerookt wordt.
cath.leen
15 november 2017, 21:40
Veel clubs hebben wel rookruimte. Lekkerding echter (nog) niet. Vermoed dat je nog wel in de tuin mag paffen.
Ja, alle gaan voor het roken in de tuin.
Wat ik verder Had begrepen Is dat er in Living Room en Golden Time nog wel binnen gerookt wordt.
In Living Room mag in een deel van de bar gerookt worden (achtern), direkt an de bar mag niet gerookt worden.
Husky
16 november 2017, 21:11
Mentholbear natuurlijk heb je gelijk dat er rond Frankfurt,en in heel Duitsland prima saunaclubs zijn,
ik ben echter nog al DVP trouw,af en toe wel eens wat nieuws,maar blijf toch meestal bij dezelfde dames.
Waarom: Je leert elkaars body,gewoontes en interesses steeds beter kennen,ook de babbel er om heen is dan plezieriger :freu:
Gisteren weer een goede zes uur in LD geweest,twee keer sauna,twee keer anderhalf uur kamer met twee van mijn favorieten,
er zijn zo`n vijf DVP waar ik meestal mijn keuze uit maak,en natuurlijk mag een goede massage niet ontbreken.
Ben een druk zakenmannetje,en een saunaclub als LD is voor mij prima relaxen:)
Villa Marisol,nog beter,veel ruimte en zo uit de sauna het zwembad induiken:freu:
Het is de combinatie van welness,gezelligheid en seks die mij een regelmatige bezoeker van een saunaclub laat zijn.
De volgende dames waren aanwezig:
Daria,Nelly,Dea,Cora,Catalina,slanke roodharige geen naam paraat,en een drietal nieuwe dames uit Roemenië waar ik geen
naam van weet,Diana ging tegen de avond naar huis,Bea is vandaag weer aanwezig.
Aantal ijsberen hield niet over,en hadden keuze genoeg!
cath.leen
17 november 2017, 09:47
slanke roodharige geen naam paraat
Ela of ook Raphaela, sinds een week in LD
forgetskinnyletsgetfatty
20 november 2017, 19:19
Lekker Ding zaterdag 18 november
Afgelopen zaterdag, met een grote dosis geilheid in het lichaam, afgereisd naar Emmerich voor een vernieuwde kennismaking met Lekker Ding.;)
Net na 18:30 op de bel gedrukt, 35 euro afgetikt voor een badjas en een handdoek, 14 dames in the house. :hammer:
De salon binnen gestapt, en echt veel is er sinds mijn laatste bezoek (februari 2016), niet veranderd. :tongue:
Niet alleen de dames van Villa Marisol (Reni, Catalina, Cora en Bea/Laura) zijn hier neer gestreken, ook een paar vaste bezoekers zijn mee verhuisd.:rolleyes: Het duurt even, maar dan kan ik plaats nemen op het strafbankje tussen Catalina en Bea/Laura.:biggrin: De dames proberen er een trio uit te slepen, helaas voor hun, daar ga ik niet op in. Wat gepraat over de afgelopen periode, en toen met Catalina een kamer opgezocht, bijna een uur later de kamer tevreden verlaten. :goodjob[1]:
Een hapje eten, helaas heeft het buffet zijn beste tijd gehad,:nocom[1]: maar er werd er een verse pizza geleverd, daar de inwendige mens maar mee versterkt.:applaus:
Nog wat gekletst met een paar medeberen, en toen was het tijd om te gaan, de volgende dag moest er gewerkt worden. :136[1]:
korien
24 november 2017, 19:21
Heute hier gewesen. Es macht keinen Spass mehr. Die DVP's laufen regelmässig zur "Toilette" um ihr Handy zu checken. Man sieht nur noch leere Handtücher auf den Bänken. Traurig, traurig. Ausserdem wie meist, viel zu laute Musik. Für mich war es das letzte Mal.
PS: Cora, früher Venus Hamminkeln, hat sich die Haare blond gefärbt...das geht doch gar nicht. Cora ist, obwohl sie kleine Brüste hat, ein geiles Teil. Hat sich früher für 60 E den ganzen Tag in alle Löchern besamen lassen....aber diese Zeiten kommen wohl nicht mehr zurück :frown:
hallodaarbenikweer
24 november 2017, 20:24
Hoi Korien, er is een speciaal Duitstalig Eisbaerenforum.
Wentelt Eefje
24 november 2017, 20:29
Er is misschien ook wel een speciaal forum voor zeikerds die over Duitstalige berichten vallen...
uurtje
24 november 2017, 20:40
Heren..... ooit is er hier 'ergens' geschreven dat het toegestaan is om in het Nederlands, Duits en Engels te schrijven. Wat dat betreft geen hard feelings richting Korien die in 5 jaar tijd het buitengewone aantal van 5 berichten heeft geproduceerd. Dat is iets waar ik persoonlijk veel meer over val. Of al die 'half analfabeten' die nooit van hoofdletters of leestekens hebben gehoord.
Aanvullend op het bericht van Korien. Een van de 3 grote minpunten ( 1x opvoer diner, niets fatsoenlijks op tv zijn de andere) is het animatieverbod. Dit zorgde al voor een redelijk duffe sfeer. Als de dames nu ook nog buiten staan te paffen en op het toilet staan te appen dan gaat het wel heel zuur worden. Het ging tot voor de zomer al niet lekker met Lekker Ding. Ze kregen het geluk in de schoot geworpen door de sluiting van VM. Tja.... als je er dan zo mee om gaat.... dan heb je wellicht ook niet beter verdiend...
Husky
24 november 2017, 23:56
Hi Korien
Cora hat fruher fur 60 Euro in alle lochren besamen lassen.:freu:
Anal auch,weil dass macht Cora leider nicht mehr.:forgetit[1]:
cath.leen
25 november 2017, 07:17
Ik ben ook alleen duitstaalig. :plapper: Maar ik probeer doch wel in nederlands te schrijfen. :bibber_2:
Line-up gisteren op vrijdagavond:
Celin, Kassandra, Cora, Bea, Dea/Delia, Catalina, Jessy,
Daria, Anna, Maya, Gina
+ 1 nieuwe
Ik ging gisteren naar de nieuwe dame, die voor haar tweede dag in LD was.
Als ik haar vroeg of ze duits spreekt zei ze: "nee", engels = "nee", bulgaars = "nee", roemeens = "nee" :gruebel:
Oh, zal moelijk worden te praaten dacht ik.
Toen zei ze: "Ik spreek alleen nederlands" :hah:
Als ik nog naar LD terug zal komen, zal ik wel nog een keer met haar. Echt naar mijn smaak deze dame.
Wentelt Eefje
25 november 2017, 08:36
cath.leen, jij bent niet Duitstalig maar meertalig...
Als je Nederlands zo goed is als het jouwe is er inderdaad alle reden om het in het Nederlands te blijven proberen, bravo!
Husky
25 november 2017, 08:45
Misschien een van je laatste keren in LD Cath.leen
Heb je alle DVP met tranen in de ogen achtergelaten.:)
Je geliefde Kuki was er ook al niet:heul:
Rustig met de ijsberen,of druk?
Zie je vandaag Somewhere,Sometime:):freu:
mynasch
25 november 2017, 12:34
Lekkerding 24-11-2017 super dag
:wink2::wink2:;):):wink2::wink2:;):):wink2::wink2: ;):)
Hoezo hersftstemming….nee hoor, toen ik mij om 12:01 (ja ja) meldde bij de balie deed een vrolijke Jeanet open. Gewoon het oprechte gevoel krijgen dat men blij is je te mogen verwelkomen. Eenvoudig lijkt het, maar de praktijk blijkt weerbasteig. Zo niet bij jeanet hoor. Hulde ! en ik bleek niet eens de eerst bezoeker, nummer twee toegegeven!
Gauw mezelf vermomd tot ijsbeer, en mezelf een beetje toonbaar gemaakt (daar is niet zoveel tijd voor nodig, mission impossible) . OP naar binnen. En een lekker kopje cappuccino besteld. Mijzelf op een bankje (nieuwe opstelling) genesteld, in de beurt van een voor mij onbekende dame, genaamd Lucy (29, Nederlands, Cubaanse wortels). Bleek haar tweede dag in Lekker Ding te zijn. (Misterie van Cathleen hiermee opgelost!) Zelf was ze inderdaad een lekker ding, nog een beetje nieuw in het vak geloof ik, dit was haar eerste keer in een club als ik het goed begreep. Gezellige babbel, dat wel… maar mijzelf toch maar eens elders geparkeerd.
En wel naast Anna (Kenia). Een dame waar ik vorige leer wel een leuk gesprek hag gehouden, en waarvan ik toen al dacht….op mijn verlanglijst. Ze was een beetje schuchter, en vroeg of ik op een andere dame aan het wachten was (Cora, Bea, Diana somde ze op). Sportief van haar en opmerkzaam dat ze inderdaad wist dat ik af en toe met genoemde dames kamerde… Na haar verteld te hebben dat ik het leuk vond om met haar even te kletsen en niet op een andere dame wachtte nam ze het heft in handen… vleide zich lekker tegen me aan, een been van haar over mijn ben, en met haar vingers besloot ze heel zachtjes mijn ballen af en toe te strelen… onder mijn berenvachtje dat wel, maar het voelde weergaloos. Doortrapte Anna…. Maar ze had mijn verstand met deze slimme benadering uitgekregen. En mijn lul op aan… Gelukkig stond ze op mijn verlanglijst dus na een kwartiertje kroelen maar een kamer opgezocht. Nu, Anna weet hoe het moet heren beren. Uitgebreide vrijpartij al staande voor het bed. Volop zoenen/strelen/ alle plekjes aan de beurt. Minstens een tiental minuten. Daarna uitgebreid vozen op het bed, lichte strelingen op haar buik met olie en al, uiterst sensitieve dame, die het heerlijk vond om tot een eclatant orgasme te worden gebeft. Ik aan de beurt, super blowjobs en veel tongzoenen. Jummie neuk partij, steeds tot vlak aan het randje…. Een 69-er waar ik helemaal van onder de indruk was, en de kleine mynasch ook kan ik u verzekeren. Ik al liggend op mijn rug haar nog heerlijk uitgelikt en tegelijk haar lichaam betastend. Dit leverde een tweede orgasme bij de dame op. Ze had eerder al verteld dat ze net van vakantie cruise op de middellandse zee terugkwam een paar weken geen orgasme had gehad. Welaan dat euvel was verholpen/ We hebben er geloof ik beide van genoten. En Anna, heel veel dank. Kom vast terug….
Terug naar de realiteit, en wat gegeten (prima broodjes, ik ben niet lastig geloof ik), fruit, yoghurtje. En nog wat rond gekeken. Poosje de sauna in, prima temperatuurtje. Had Daria nog even mijn handdoek uitgeleend omdat ze buiten zich een koutje zat te roken, en die kwam ze in de fluks weer terugbrengen. Bij binnenkomst in de bar even naast haar gezeten en ik vrees dat er weer in nieuwe dame op de verlanglijst staat. Vrolijk meid, makkelijke babbel, handige versier technieken. Kortom lijkt me wel wat. Ook Dea mee kennisgemaakt, maar lijkt me wat afstandelijker, of zo moest ingeschat hebben dat het voor mij vandaag niets zou worden.
Bea kam binnen en de kleine mynasch reageerde onmiddellijk: een heeeeel erg verleidelijk decolleté was de oorzaak. Holy moly wat een verleidelijke tieten zeg… En natuurlijk mijn ervaringen met haar. Helaas bleek een andere ijsbeer nog parater, en ging er met de lieftallige buit vandoor….
Ook had ik Cora al eerder gespot die net op weg ging met een klant, en mij hartelijk omhelsde. Echt een prettige ervaring zoals ik boven ook al aangaf. Cora vond het echt leuk me te zien.
Na mijn saunagang was ze al snel weer paraat, en ik stelde voor het kinootje eens op te zoeken. Daar was ik tot nu toe niet aktief geweest. Een heerlijk gesprek ontspon zich, en het werd langzaam maar zeker prettiger en prettiger… Cora kan als geen ander je erotisch opwinden, kussend, haar benen om je heen manoeuvrerend, strelen over je borst/lul/ballen/benen. Enfin alle verleidings registers stonden vol open. Op naar de kamer. Wat een super uur weer met dit service kanon doorgebracht. En ze genoot er zelf ook heftig van te oordelen aan geluid en vochtigheid produktie. Gigantisch hoogtepunt bij haar , gevolgd door orgasme bij mij…
Wat wil een beer nog meer…..
Ik moet hierna echt weer terug naar NL, en werd door beide dames hartelijk tot spoedig weerziens gewenst. Geil afscheid moment. Ze hintten op een te maken triootje…..
Kortom een hele plezierige dag in het niet al te drukke Lekker Ding.
:wink2::wink2:;):):wink2::wink2:;):):wink2::wink2: ;):)
cath.leen
26 november 2017, 00:07
Misschien een van je laatste keren in LD Cath.leen
Ja, mijn laatste keer in LD.
Ik was in Venus kijken. Ik rij nu weer naar Hamminkeln.
Husky
26 november 2017, 15:54
Ik was er ook Cath.leen,
van 17.00 uur tot 21.00 uur,heb je waarschijnlijk net gemist,daarna door naar LD.
Voor een saunaclub opening een beetje magertjes,
Glaasje sext bij de ontvang gegeven door een mooie dame,kan zo aansluiten bij de andere dames.
6 bloedmooie Roemeense DVP die goed hun talen spreken,maar misschien een beetje te mooi,geen GFE gevoel.
Venus is een prachtige nieuwe Sauna club,sauna,whirlpool,bargedeelte prachtig,wel erg veel wit en chroom.
Beneden kino met grote rode matrassen,voor wel 15 personen,ook prima voor de swingerclub.
Eten prima,beetje kleine ruimte met 4 tafels,16 plaatsen.
Massage door de Roemeens masseur Costa heerlijk,30 minuten 45 Euro,45 minuten 60 Euro!
Niet gekamerd,misschien een volgende keer,5 -6 meisjes voor een opening!!!!!!
Entree 50 Euro incl.eten en geen alcoholische drankjes,dronk cola Bacardi 6 Euro,bier ook!
cath.leen
26 november 2017, 16:03
Ik was er ook Cath.leen,
van 17.00 uur tot 21.00 uur,heb je waarschijnlijk net gemist,daarna door naar LD.
Ik was ruim 19:45 binnen. :gruebel:
Ja, 6 dames aanwezig. eerst dacht ik ook, dat er te veel mannen waren voor 6 dames.
Maar nee, was makkelijk genog om met 3 dames te kameren.
Ruim middernacht word het doch heel rustig, dat de dames alleen zatten.
Husky
26 november 2017, 18:09
Kwam om 21.30 bij LD
Zelfde bezetting als op vrijdag zie reactie Cat.leen.
Bea en Catalina waren al om 20.00 uur vertrokken helaas:confused:
Rustige avond,weing ijsberen.
DVP een beetje moe,de ene van veel werk op vrijdag,de ander van het niets doen en verveling,:slaap:
Zelf kamertje gedaan:)en een beetje genetwerkt met beren en dames:loud:
Mooiejoke
27 november 2017, 20:29
Afgelopen vrijdag hier een bezoek gebracht. Vriendelijk welkom geheten. Omkleden en een beer tegen het lijf gelopen die zn sleutel kwijt was. Bleek na een half uut dat ie gewoon om z'n pols had. Haha.
Paar colaattjes gedronken. Eten was er nog niet. JacuZi was koud. Mooie vrouwen waren er eigenlijk niet (tenminste mijn smaak niet) met de enige mooie kennisgemaakt: Celine. Het was de mooiste dame in Lekker Ding.
Prima kamer.
Maar geef mij maar VM. Hopelijk gaat ie snel weer open. Zit toch wat meer sfeer in die tent.
Husky
13 december 2017, 00:21
Afgelopen zondag de stoute schoenen aangetrokken, en ondanks het slechte weer toch
naar Emmerich getogen.
Ik woon op de Veluwe,heb prima nieuwe winterbanden,en ben gewend om in de sneeuw te rijden.
Maar de helft van de Nederlanders rijden dapper met zomerbandjes door de sneeuw,met als resultaat
dat ik 14 geslipte en gedeukte auto`s tegen kwam op de 60 km die ik nodig had om LD te bereiken!!!:gruebel:
Hopelijk komt ook in Nederland de verplichting,zoals in Duitsland om per 1 november winterbanden of
All Wether banden onder de auto te hebben:freu:
Uiteindelijk LD bereikt,hartelijk welkom via een ferme kus door Jeannet bij de receptie.
Kwam 15.00 uur binnen,maar toch werd er nog een lekkere lunch georganiseerd.
Voelde mij een beetje een Sultan met zijn Harem,toen ik kwam incl. mezelf waren er 3 mannen,maar het grootste
gedeelte van de dag waren wij met zijn tweeën,een nuchtere(dat was ik)en een Oostblok bezoeker in
kennelijke staat,die dacht natuurlijk het is koud,dus moet ik mij warm drinken:):betrunken:
Gina,Daisy,Didi,Cassandra en Nelly waren aanwezig,en maakte er nog een gezellige dag van,
lieve DVP die je een drankje serveren en een knuffel geven.:)
Genoten van 3 keer Sauna,beetje rollen en afkoelen in de sneeuw,2 keer prima op kamer geweest met de vooral
Bulgaarse DVP en lekker kunnen dineren.
Kortom deze Sultan van de Veluwe had een heerlijke relaxte dag,welness,Sex met een hoog GFE gehalte en lekker eten.:freu:
Bij mijn vertrek om 21.30 uur kwamen er nog twee Duitse gasten binnen,dus waren er weer 3 bezoekers incl. de dronken man uit het Oostblok:smiley:
Vele Saunaclubs hadden door het slechte weer weinig bezoek,maar met de juiste winterbanden voor mij toch goed te doen,
het grote probleem bestond uit de automobilisten zonder winterbanden,die een gevaar vormen voor de goedwillende winterband automobilisten.:angryfire:
Toch binnen een uurtje terug naar de besneeuwde Veluwe gereden en genoten van een mooi winters decor.
Husky
17 december 2017, 13:31
Afgelopen woensdag waren er 7 DVP aanwezig
Daisy,Nelly,Didi,Diana,Bea,Catalina plus voor mij onbekende dame.
Cora is op vakantie in Marokko:heul:
Niet veel IJsberen.
Heerlijk gekamerd en genoten van de sauna,eten was ook prima.
Zaterdag waren er verder nog aanwezig Celin,Cuci,Rene en een blonde dame ik dacht Nathalie!
Voor de afwisseling een geweldig trio met twee rondborstige dames,die zowel de grote als de kleine
Husky in hogere sfeer brachten.:freu:
Er waren niet al te veel IJsberen aanwezig,en om 2.45 uur sloot ik na een fijne kamergang van een
ruim een uur,de deur achter mij:)
Meerdere DVP zullen zo tussen 20 en 23 december vertrekken naar hun geliefde familie in Roemenië
Bulgarije of waar dan ook.
En zoals vernomen,om in de loop van januari weer terug komen.
Mede IJsberen mooie Kerstdagen en een gelukkig en gezond 2018:bye:
mynasch
23 december 2017, 09:55
Kort en leuk bezoekje op een rustige vrijdag vlak voor kerst.
:):):):):):):):):):):):)
Echt druk had ik het niet verwacht, en was toch nog aangenaam verrast, ik zag Diana, Nelly, een nieuwe dame Kati, vriendin van Nelly, Sami en een meisje dat ik niet kende, maar er wel errug lekker uit zag.
Toch werd het Kati, een dame van een jaar 0f 28-28. 1.72, ietsje gezet, mooie groene ogen, en een paar hele fraaie borsten. Ze had echt vooraan gestaan bij de uitdeling. Naturel, minstens E. prachtige oogopslag, zeker als ze erbij lachte. Ze bleek uit de Ali-bar te komen (een night club in ??) en Nelly had haar voorgesteld in keer in sauna land te komen kijken. Ik vond er reuze sappig uitzien, en was eigenlijk te neiuwesgierig hoe die enorme borsten zouden voelen. Nu… echt heel fijn. Leuke sessie met van allerlei aktiviteiten, waarin Kati haar best deed, en er goed in slaagde te ontdekken wat ik lekker vond. Beetje terughouden met zoenen, maar je kunt niet alles willen (alhoewel….).
Sessie van dik een uur, en een super after sales. Ze wilde nog even samen een sigaretje buiten roken, kwam nogmaals even naast me zitten. Deed wat spectaculaire dansjes langs de paal. Kortom ze trachtte er echt wat van te maken. Vrees dat ze het niet lang gaat volhouden, maar je weet nooit….
en nelly zet ik op mijn verlanglijst....
J.S.
23 december 2017, 12:24
het was te rustig kwaliteit dames niet erug top cassandra ziet er leuk uit en is wel wat voor de snelle wip die nieuwe dame kati heeft wel uitstraling en zag er prima uit dooor mooie volle kont en grote borsten, maar verder ken ik haar nog niet. Verder waren naar 21:00 maar vier dames nelly ind.nog maar die vind ik ondermaats en nog een dikke trol begin van de avond gingen 2 donkere dames naar huis. Vandaag naar El classico door naar een andere club met veel meer klasse en geile seks, morgen verslag er erover bij de bezochte club. Groeten J.S.
J.S.
30 december 2017, 12:58
Wat is de bezetting vandaag qua dames en nee heb geen zin om te bellen :hammer: überhaupt handig dat er wat meer geschreven wordt in dit forum. Kleine updates mag natuurlijk ook
Hans_Enschede
31 december 2017, 01:44
Afgelopen week langsgegaan en toen waren er vier dames aanwezig (een bulgaarse, twee roemeense en een nederlandse) volgens de theke.
Omdat ik niet bekend ben met de dames doorgereden. Ben hier nog niet binnen geweest sinds dat het lekkerding heet en wilde voorkomen dat mijn eerste indruk tegen zou vallen.
Ga hier zeer waarschijnlijk in het nieuwe jaar nogmaals langs om te kijken hoe het ervoor staat, maar momenteel hebben de meeste dames vakantie en is de bezetting dus erg laag. Geen idee wanneer de dames terugkomen van de kerstvakantie, hopelijk kan een meer frequente bezoeker hier een update over geven in het nieuwe jaar.
lampekap
31 december 2017, 09:30
Vorige week geweest. Het was niet druk maar ik had zin. Eerst wat drinken aan de bar en een van de dames stond op om wat voor me in te schenken. Iets te eten was mager, maar dat lag waarschijnlijk aan het tijdstip. Naast een Roemeense gaan zitten. Haar naam is me ontschoten. Na een leuk gesprek een sleutel laten halen. Ondertussen stapte ik even on de douche. Dit werd gewaardeerd. Op de kamer aangekomen ging ze ook nog even zich opfrissen. Ze kwam snel terug en had het weinige alvast uit gedaan. Eerst lekker kussen en strelen. Ze rook lekker en deed erg haar best. Het was beneden ook niet druk dus dat zal wel geholpen hebben. We gingen in 69 verder en ze liet lekker likken. Ook ik kreeg alle aandacht rustig en diep ging ze lang door. Even stoppend omdat ze Mn gelik kon waarderen wat begon te schokken. Daarna kreeg ik weer alle aandacht. Ze kwam op me zitten en schoof heerlijk over me heen. Glijmiddel was niet nodig ze stapte er zo op. Haar borsten danste heen en weer en dit ging ik niet lang vol houden. Binnen een paar tellen na het verhogen van het tempo was er geen houden meer aan. Ze glimlachte naar me omdat ze zag dat ik genoot. Ze bleef nog even zitten en kneep met haar lipjes het laatste eruit. Nog even na zoenen en de tijd was alweer om. Haar beloning was terecht. Ben nog even gebleven maar het bleef rustig. Dus volgend jaar probeer het nog eens.
Haar naam? Begon met een G dacht ik. De G van genieten!
cath.leen
7 januari 2018, 09:51
Ik kwam zaterdagavond (gisteren) toch even langs Emmerich.
Ik was wel nieuwsgierig hoe het nu in het nieuwe jaar wel bij Lekkerding uitziet. Dus even in het industrie terrein gerijden.
Oh, oh, op de parkeerplaats maar een auto en een fiets.
Binnen maar drie dames aanwezig: RENI, NELY en MAJA
Het waren doch 7 mannen binnen.
schoolmeester
7 januari 2018, 19:03
Kun je zien dat de nieuwe wet al invloed heeft: 1 dvp was met de fiets om zodoende haar vaste lasten te minderen.
Groet: SCHOOLMEESTER.
Meme Moo
7 januari 2018, 22:16
Op een oude fiets...
forgetskinnyletsgetfatty
7 januari 2018, 22:47
Op een oude fiets...
Zolang het nog geen "oma" fiets is.............:hammer:
Hans_Enschede
8 januari 2018, 22:12
Oma zegt niet veel, hebt er soms van halverwege in de 30 :eek:
Afgelopen zaterdag inderdaad maar 3 dames binnen, maar er zouden volgend weekend weer dames van vakantie terugkomen.
Mocht iemand een update hebben als de dames die terug zijn dan zou dat erg op prijs gesteld worden.
Scrotum
9 januari 2018, 10:03
Cora en Katalyna schijnen de 18e weer terug te komen.
flatchestlover
10 januari 2018, 06:25
Katalyna is zij met die minitietjes ?
cath.leen
10 januari 2018, 11:11
Katalyna is zij met die minitietjes ?
Nee, tieten "gewoon", maar met dikke billen
Minitieten is Kassandra
29170
de denker
28 januari 2018, 12:43
Wie weet het? Is Bea al weer terug in LD? zij is 20/12/17 op vakantie gegaan.
cath.leen
28 januari 2018, 14:49
Wie weet het? Is Bea al weer terug in LD? zij is 20/12/17 op vakantie gegaan.
Ik wil niet alleen naar een dame vraagen.
Wie weet, hoe veel dames aanwezig zijn, en welke?
Husky
29 januari 2018, 22:42
Cath.leen hierbij de informatie om jou vraag te beantwoorden omtrent de aanwezigheid van de dames:
Afgelopen zaterdag Nelly,Daria(weer terug uit Villa Vertigo)Maya,Gina,Cora,Anna,Katja redelijk nieuw met grote borsten,Melle nieuwe mooie dame uit Rusland spreekt prima Duits,
en een andere dame waar ik de naam niet van weet.
Bea/Laura zal in de loop deze week,begin volgende week na een vakantie in Roemenië terugkomen,evenals Catalina in een wat later stadium(info receptie)
Gedurende de week was ook Diana aanwezig,maar die is nu een aantal weken op vakantie!
Zelf een fijne tijd gehad, en met Nelly en Cora gekamerd na volle tevredenheid,waarbij de edele delen weer prima opgepoetst werden!!!
Het eten was afwisselend en lekker,ook was er voldoende fruit aanwezig,na gedane arbeid word een banaantje op prijs gesteld.
Nog wat gebabbeld met een aantal andere ijsberen,en na twee keer sauna om 1 uur de Veluwe weer opgezocht.
de denker
30 januari 2018, 06:24
Bedankt Husky voor je info.
Fijn ook dat Daria weer terug is. Een reden voor mij om naar LD te gaan deze week. Deze meid heeft zo’n lekkere kont.
cath.leen
30 januari 2018, 11:05
Fijn ook dat Daria weer terug is. Een reden voor mij om naar LD te gaan deze week. Deze meid heeft zo’n lekkere kont.
Miesschien wil je ook wat nieuws probeeren?
Rij dan maar 10 min verder naar Venus in Hamminkeln.
Alexandra en Naba hebben ook zo een kont als Daria.
(In Venus zijn niet meer alleen heel slanke dames.)
mynasch
7 februari 2018, 09:50
Lekker Ding dinsdag 6 februari 2018
T was een mooie ijsbeerse dag die dinsdag 6 februari. Tijd om eens op winteronderzoek te gaan. Ik was al een poosje niet in LD geweest, en hoopte dat een aantal dames weer uit de vakantie perioden waren teruggekeerd. Ik belde rond 12:30 aan, aan Jeanette liet me vrolijk binnen.
Er bleken een zes-zeven tal dames aanwezig: Gina, Daisy, Kati (had ik niet verwacht), Bea, Suzan, eentje niet bekend, wel leuk om te zien. Cora zou pas de dag daaropvolgend acte de presence geven….
Maar ja, een oud ijsberen gezegde luidt: een plezierige sessie maakt de dag… en ja hoor, Bea (vroeger Laura) creëerde een super sessie uit haar toverdoos. Met alles erop en eraan. Wat een service Lady zeg, met haar 36 jaren niet te missen. Ik ken haar nu een jaar of zes zeven, en elke keer genoten tot nu toe.
Dan is een uur op de kamer een prachtige investering op zo’n prachtig winterse dag.
Na afloop prima gelunched (eenvoudig doch voedzaam). En een beetje rondgekeken, gesaunaad en me enorm op laten geilen door Suzan. Jeetje wat een lekker ding is dat zeg. Net toen ik aanstalten maakte om haar uit te nodigen bleek de warmwatervoorziening tijdelijk onderbroken. Vond ik niet zo super, en besloot toen deze sessie nog maar even uit te stellen. Paar uur LD: heerlijke tijd!
cookie3
9 februari 2018, 07:47
Rookverbod nog steeds van kracht in LD? En mag je eventueel wel op de kamers roken?
schmidtchen
9 februari 2018, 19:43
Ik denk niet dat je op de kamer kunt roken, alleen buiten in de tuin, dit zijn nieuwe regels, anders was het mogelijk om aan de bar te roken, maar nu is het verboden.
Husky
9 februari 2018, 20:14
Beste Cookie en Schmidtchen,natuurlijk kan je roken op de kamers,vooral bij de dames die zelf roken!!
Daar staan zelf asbakjes,of die nemen ze mee,of halen ze onder het bed vandaan!
Na gedane arbeid roken de dames ook graag een sigaretje, en natuurlijk na een goede ontlading mag ik ook graag in mijn geval graag een klein sigaartje roken.
Echter bij dames die niet roken,zal ik ook niet de vrijheid nemen om wel op de kamer te roken.
Dus steek heerlijk je paffertje op,en inplaats van een half uurtje seks,maak je er een uurtje van,kan je nog meer paffertjes opsteken,veel plezier.
In de andere ruimtes mag je niet roken,
schmidtchen
10 februari 2018, 14:55
sorry @husky, ik zelfs rook niet, maar ik heb van de dames gehoort, dat ze in de grote ruimte aan de bar niet langer mogen roken, ze moeten naar buiten gaan, zo dacht ik dat het roken in het hele huis verboden is.....maar bedankt voor de info
Erru
27 februari 2018, 13:48
Kom net van LD en kreeg daar te horen dat LD per 1 maart gaat sluiten. Mochten er nog beren afscheid willen nemen dan kan dat nog tot morgenavond. Helaas het is niet anders.
de denker
27 februari 2018, 14:45
Kom net van LD en kreeg daar te horen dat LD per 1 maart gaat sluiten. Mochten er nog beren afscheid willen nemen dan kan dat nog tot morgenavond. Helaas het is niet anders.
Als dit klopt, zou me dat niets verbazen. De laatste paar keer dat ik bij LD was (twee weken geleden voor het laatst) was het er een dooie boel. Ik had daar wel een paar lekkere kamers met o.a. Laura (Bea) en Cora. Daar was niets op aan te merken, maar de sfeer in de tent was absoluut dramatisch. Lusteloos kijkende meiden, niets te beleven, weinig gasten etc.
Dus als Erru gelijk heeft, en ik geloof het zeer, dan zal ik daar dus niet meer komen. Spijt?......nee echt niet. Eigenlijk had ik daar, behalve een enkele favoriet van me, niets te zoeken.
dbd67
27 februari 2018, 15:19
Ze gaan inderdaad dicht hoorde ik van 1 van de meiden die daar gewerkt heeft, ben er zaterdagmiddag nog langs gereden en er stond helemaal geen auto.
schmidtchen
27 februari 2018, 15:36
het is wel jammer...maar er waren veel te weinig gasten daar...maar aardige meisjes...ik hop ze ergens anders weer te zien
Husky
27 februari 2018, 23:15
Jammer dat het zo is gelopen,maar iedereen die af en toe nog in LD kwam zag het aankomen.
een aantal DVP gaan al per 1 maart naar Callardo,tevens iemand van het personeel,vind het nog niet correct om namen te noemen tot 1 maart.
En ik moet Schmidtchen gelijk geven,dat er best een aantal aardige dames rondliepen die ook prima op de kamer waren!!
rmjhexe
28 februari 2018, 01:04
Wie zin heeft; voor 750.000 is het te koop, met vergunning tot eind 2025
schoolmeester
28 februari 2018, 06:23
Verbaast me niet dat deze slechtlopende club gaat sluiten.
Dames waren meer bezig met hun handy en gokautomaat dan met de klanten.
Groet, schoolmeester.
BP2
28 februari 2018, 10:04
Wie zin heeft; voor 750.000 is het te koop, met vergunning tot eind 2025
waarom doe je het weg, als ik vragen mag ? en is die 750 inclusief de vrouwen ?
Willem2
28 februari 2018, 10:48
waarom doe je het weg, als ik vragen mag ? en is die 750 inclusief de vrouwen ?
Beste BP2,
Ga nofg eens goed nadenken over deze twee vragen dan zal ik morgen eventueel een antwoord geven ;)
schmidtchen
1 maart 2018, 07:40
gisteren nog een keer in LD geweest om afscheid te nemen, en nu is het gebeurd..
de deuren zijn op slot...helaas...:heul:
ik vind het wel jammer...maar ben ook benieuwd of een nieuwe club gaat open in het pand.
Casarossa is er niet meer....nu LD ook niet meer...het is niets meer in buurt van emmerich...:frown:
bertje600
1 maart 2018, 11:34
Wordt het toch Hamminklen!
Met 2 clubs toch een interessant alternatief.
bobbym
2 maart 2018, 12:20
Zeker jammer.
Weet iemand waar Suzan naar toe is gegaan? Ik wil haar graag nog vaker bezoeken.
Mistralwind
2 maart 2018, 17:52
En weer heeft een club op deze locatie het niet lang gered...Tenminste wel wat langer dan de voorgaande club in ieder geval;)
Ik ben er in totaal 3 keer geweest,altijd met dezelfde dame,wat mij in ieder geval 3 leuke en geslaagde bezoeken heeft opgeleverd.
Ik ben er ruim een jaar niet meer geweest,en de verslagen lezende werd het al wat minder,en met alleen buiten roken werd het al helemaal en no go voor mij:tongue:
Toch jammer dat ze het niet gered hebben uiteindelijk,ik denk dat de lokatie verdoemt is of zo:biggrin::angryfire::teuflisch:
Ben benieuwd of er ooit weer wat komt, en hoe lang dat dan weer gaat duren...
mager
3 maart 2018, 03:47
Heeft iemand Cassandra (klein flatchested mager bulgaartje) al ergens gespot?
Cassandra was wel een toppertje in LD.
cath.leen
3 maart 2018, 07:37
Heeft iemand Cassandra (klein flatchested mager bulgaartje) al ergens gespot?
Cassandra was wel een toppertje in LD.
Ze was een van mijn favoriete.
Ik heb haar nog niet gezien, maar ik hoorde ze zal ook in GALLARDO zijn. Dat kan ik maar nog niet bevestigen.
phoenix
3 maart 2018, 19:00
hopelijk is deze bestemming een betere: https://www.joyclub.de/my/4907378.soulmate.html
mentholbear
5 maart 2018, 18:18
Jammer dat ze hebben moeten sluiten. Heb daar leuke tijden gehad en voor mij de beste birinnen sessies meegemaakt. Mij bevalt een rustige club wel, maar snap ook dat ze het daar niet mee redden. Ze hadden wel hele relaxte jacuzzi kamers. Niet onwijs luxe ofzo, maar lekker groot en in de 'Afrika' room een soort woonkamer met bankje en salontafeltje. Daar heerlijk kunnen pannenkoeken. Of moet het eigenlijk sandwichen noemen :biggrin:
mentholbear
5 maart 2018, 18:22
hopelijk is deze bestemming een betere: https://www.joyclub.de/my/4907378.soulmate.html
:heul:
bertje600
5 maart 2018, 18:50
Wel een mogelijkheid om op een eenvoudige en goedkope manier je lusten te kunnen botvieren.
Een gangbangclub met extra mogelijkheden is altijd welkom voor echte IJSBEREN.
Nu alleen nog aantrekkelijke en openstaande dames!
mager
5 maart 2018, 23:07
Hopelijk gaat deze club snel weer open. Het was voor mij de dichtbijzijnste club. En de kamers waren idd zeer ok.
Willem2
5 maart 2018, 23:24
Het gaat ook open als swingerclub, zie de link.
Mistralwind
15 mei 2018, 08:54
Ook alweer gesloten zie ik nu pas.....
Deze locatie brengt niemand geluk lijkt het wel....
Lees net dat de swingersclub is gesloten van 7-5 tot 30-9. Gaat lekker daar.
mentholbear
21 juli 2018, 18:23
Lees net dat de swingersclub is gesloten van 7-5 tot 30-9. Gaat lekker daar.
Meen me te herinneren dat de club in voormalig Van Goch verder gaat? Hopelijk dat Lekkerding daardoor weer een saunaclub wordt. Lekker dichterbij.
fervent
21 juli 2018, 18:53
Zal dan wel een dappere ondernemer moete zijn. Tot nu toe is alles daar mislukt.
mentholbear
21 juli 2018, 19:35
Zal dan wel een dappere ondernemer moete zijn. Tot nu toe is alles daar mislukt.
Of een ondernemer die weet hoe het anders kan. Ik weet niet hoe het voor Lekker Ding was, maar het animeer en pannenkoek verbod vond ik erg jammer.
Kwibus2
22 juli 2018, 10:50
Met enige regelmaat een optocht Polizei kombi's en busjes van het Zollamt voor de deur doet de bezoekersaantallen geen goed.
Dat was de start van de zakelijke afgang. Een matige reputatie weer opkrikken kost veel tijd en veel geld.
Dat ontbrak bij de daarop volgende reeks uitbaters.
De gouden jaren voor clubuitbaters in Duitsland zijn voorbij.
Gemeenten gaan fors heffen op basis van m² die de club beheert.
Gallardo is daar het eerste slachtoffer van.
schmidtchen
22 juli 2018, 11:53
echt jammer....LD was een van de leukste clubs in de omgeving....
Volgens mij willen de gemeenten zelf voor zorgen, dat de clubs verdwijnen....
is heel makkelijk.....de belasting zo hoog te zetten, dat geen club het kan trekken....een regelmatige inval door politie, heel veel papieren voor dames en eigenaar...en dan is binnenkort de deur dicht....
Ik denk is bij de laatste club villa venus in Hamminkeln ook alleen een vraag van de tijd....ben benieuwd...
schoolmeester
22 juli 2018, 13:14
Belasting word gekoppeld aan de grootte van de club (vloeroppervlak).
Aangezien VENUS een kleine club is, komen ze hier nog wel goed weg mee, denk ik.
Allemaal nog veel wandelplezier.
Groet, schoolmeester.
mentholbear
22 juli 2018, 23:58
Aangezien VENUS een kleine club is, komen ze hier nog wel goed weg mee, denk ik.
Groet, schoolmeester.
Ik mag het hopen, want ze hebben een hele fraaie slanke line up. Wil er graag weer eens langs.
robglover
23 juli 2018, 07:31
Groet, schoolmeester.
Komt er op neer dat we op een kleinere ruimte ons pleziertje hebben!
M.v.G. Robglover.
robglover
19 augustus 2018, 13:25
30789
Een treurig aanblik!
M.v.G. Robglover.
schoolmeester
20 augustus 2018, 08:00
Swingerclub nu ook al gesloten ?
Het lijkt wel of er een vloek rust op deze locatie.
Ik hoop dat dit pand in de toekomst weer een goed draaiende saunaclub word.
Is mooie plek voor de Hollanders zo kort bij de grens.
Groet, schoolmeester.
Kwibus2
20 augustus 2018, 19:35
Voor goede kwaliteit rij ik graag wat meer kms.
LD was voor mij fietsend te doen, toch ben ik er nooit geweest.
Te veel opeenvolgende pachters met criminele achtergrond.
Not my cup of tea.
mentholbear
3 oktober 2018, 15:10
Komt er op neer dat we op een kleinere ruimte ons pleziertje hebben!
M.v.G. Robglover.
Ja, de kamers in SC Venus zijn er ook klein. Maar het belangrijkste past er precies in: een fors bed. Voor mij prima, omdat niet een onwijze judo of sumo worstelaar ben. Maar kan me voorstellen dat voor sommigen het wat claustrofobisch over kan komen.
De club oogt wel erg fraai en luxe, en ze investeren hard aan de tent met het buitengedeelte. Jammer dat het niet deze zomer al klaar was. Maar beter goed werk dan wat gepruts.
vanKees
9 januari 2020, 06:19
Neue Infos zu ehemaligem Lekkerding in Emmerich:
https://www.imgbox.de/users/public/images/hGX2vQ9B85.jpg
vanKees
de denker
13 januari 2020, 18:51
Weet niet hoe dat werkt, maar een plekje op het forum over de doorstart van Lekkerding is misschien handig. Kunnen we daar ervaringen delen. Of is dat niet de bedoeling beste moderator.
Ik krijg steeds meer positieve berichten over het feit dat saunaclub 22 ook echt gaat starten op 31/1. Hoor dat van bevriende DVP’s en zie ook deze https://www.freierverkehr.com/fkk-saunaclub/nordrhein-westfalen/emmerich/22-ex-lekkerding-emmerich-d/2597
mentholbear
2 februari 2020, 13:16
Weet niet hoe dat werkt, maar een plekje op het forum over de doorstart van Lekkerding is misschien handig. Kunnen we daar ervaringen delen. Of is dat niet de bedoeling beste moderator.
Ik weet niet of het een doorstart is of een nieuwe club op die locatie. Las wel dat wellicht wat oud medewerk(st)ers er terugkeren.
Maar als het een nieuwe club wordt, gezien ook de nieuwe naam, denk ik dat een nieuw draadje passender zal zijn.
schoolmeester
2 februari 2020, 13:55
Word een nieuwe club, op het zelfde adres waar eerder lekker ding zat.
Groet, schoolmeester.