Volledige versie bekijken : FKK Lekker Ding, Algemeen
Admin
30 december 2015, 10:49
FKK-Lekkerding
Tackenweide 22
46466 Emmerich
Internetsite : www.fkk-lekkerding.de
Openingstijden : Zo-Do van 10.00-01.00uur
Vrij-Zat van 10.00-02.00uur[/SIZE]
licky luke
30 december 2015, 13:39
Da's dus: Fun Garden -> Sun Temple -> Saunaclub Golden Dreams -> FKK Lekkerding ...
Website Saunaclub Golden Dreams is overigens nog steeds in de lucht: http://www.golden-dreams.nl/nl
Spannend hoe het nu weer zal verlopen... :biggrin:
VAZKOR
30 december 2015, 13:55
Die naam... :hammer:
Piet Plezier
30 december 2015, 15:30
dit word zo'n goede club ,
dat alle andere clubs overbodig zijn
Piet Plezier
30 december 2015, 15:31
een echte Hollandse naam,
Dus dat moet goed komen dat weet ik zeker .
Brad Clitt
30 december 2015, 16:29
De Duitse naam zou dan 'FKK Heisse Braut' moeten zijn.
Mistralwind
30 december 2015, 21:31
na Fun Garden 3x is scheepsrecht misschien??:confused::biggrin:
Eddy_V
30 december 2015, 22:47
dit word zo'n goede club ,
dat alle andere clubs overbodig zijn
Alle andere clubs overbodig???
Hoe moet dat dan met ons geliefde van Goch???
Piet Plezier
31 december 2015, 10:30
Alle andere clubs overbodig???
Hoe moet dat dan met ons geliefde van Goch???
die tel ik niet mee Eddy. ;)
We zien het wel.
888
2 januari 2016, 21:32
Als de club net zo goed is als de naam. Is hij maar 1 dag hoogstens open.
Hans_Enschede
3 januari 2016, 01:17
Geniaal wel om met die naam geen nederlandse taal optie van de website te hebben :confused:, niet dat de andere het wel doen.
Waarschijnlijk nog wat opstart probleempjes, maar de opening is dan ook pas over 4 weken.
Benieuwd wat het gaat worden.
Eddy_V
3 januari 2016, 06:56
Je zou bijna aan een 1 april grap denken..
Foto's lijken overigens verdacht veel op de oude Fun Garden omgeving..
Er staat zelfs een foto van de sauna die vroeger binnen stond en waar al jaren het keuken/eetgedeelte is, dwz daar lijkt het wel heel erg op.
Wie weet hebben ze ingrijpend verbouwd om de tent in oude glorie te herstellen.
Als de Lickmeister niet in Zuid Amerika zit, dan zal hij binnenkort vast wel met z'n fiets aan het hek staan om naar binnen te gluren en verslag te doen van eventuele activiteiten.
der lickmeister
3 januari 2016, 20:58
Moet nog even een geschikte datum vinden om te gaan kijken
Speelkwartier
3 januari 2016, 23:36
Geniaal wel om met die naam geen nederlandse taal optie van de website te hebben :confused:, niet dat de andere het wel doen.
Waarschijnlijk nog wat opstart probleempjes, maar de opening is dan ook pas over 4 weken.
Benieuwd wat het gaat worden.
krompraat
pret
4 januari 2016, 06:35
Eerlijk gezegd ben ik nog niet onder de indruk. Weinig info op site. Met de benaming scheppen ze wel te hoge verwachtingen, wat alleen maar kan tegenvallen. Kijk als ze Russische supermodellen binnenhalen heb ik niks gezegd. Hoogstwaarschijnlijk worden het toch vooral Roma chicks. :cool:
SAS
4 januari 2016, 11:30
Als ik zo kijk na de foto's zie ik niet veel veranderingen aan de binnen kant!
Hans had natuurlijk de bezem er al goed door gehaald.
De web site is simpel maar duidelijk.
Het is mij nog even onduidelijk of het een echte FKK is (dames zonder kleding) of het alleen maar wordt gebruikt voor de naam.
De prijs komt later en ik denk dat het dan ook duidelijk zal worden wat je hier dan ook voor gaat krijgen.
B.v. eten drinken enz.;)
Jammer dat de web site niet in het NL is .
Mocht je eigenlijk we verwachten voor een club zo dicht aan de grens.
Ik weet aan hoeveel eisen ze moeten voldoen en dat de gemeente hun ook scherp in de gaten houdt.
Ik wens hen veel succes met het nieuwe te openen bedrijf.
Cat
4 januari 2016, 11:51
Gaat Villa Marisol toch Nederlandse klanten kosten, lijkt me. De meeste komen via de 3 en dus eerst langs Emmerich
de duisburg spesjalist
4 januari 2016, 12:10
Als ik zo kijk na de foto's zie ik niet veel veranderingen aan de binnen kant!
Hans had natuurlijk de bezem er al goed door gehaald.
De web site is simpel maar duidelijk.
Het is mij nog even onduidelijk of het een echte FKK is (dames zonder kleding) of het alleen maar wordt gebruikt voor de naam.
De prijs komt later en ik denk dat het dan ook duidelijk zal worden wat je hier dan ook voor gaat krijgen.
B.v. eten drinken enz.;)
Jammer dat de web site niet in het NL is .
Mocht je eigenlijk we verwachten voor een club zo dicht aan de grens.
Ik weet aan hoeveel eisen ze moeten voldoen en dat de gemeente hun ook scherp in de gaten houdt.
Ik wens hen veel succes met het nieuwe te openen bedrijf.
zou de club weer binnen een half jaar gesloten zijn :rolleyes:
Dalton
4 januari 2016, 12:31
Gaat Villa Marisol toch Nederlandse klanten kosten, lijkt me. De meeste komen via de 3 en dus eerst langs Emmerich
Nee MARISOL is een topclub en staat ver boven deze tent kijk alleen maar naar wat je er allemaal kan doen.
Big30
4 januari 2016, 12:42
Eerst maar eens de opening afwachten en hoe de club de maanden daarop volgend zich gaat ontwikkelen, pas na een half jaar of nog langer kun je een goed beeld krijgen van deze club en hoe deze zich ontwikkelt.
We gaan het allemaal wel zien, de opening is in ieder geval vrijdag 29 januari. Opvallend vind ik dat ze niet tot diep in de nacht geopend zijn.
http://fkk-lekkerding.de/wp-content/uploads/2015/12/headerb-1.jpg
Of het een FKK in Hessen stijl zal worden moeten we afwachten, veel clubs (o.a. GT, Oceans, LR) noemen zich ook FKK clubs al zijn ze dat niet in de zin van alle dames naakt en Hessen dress dus handdoek niet. Kwestie van definitie van FKK cq Saunaclub.
pret
4 januari 2016, 13:22
Eerst maar eens de opening afwachten en hoe de club de maanden daarop volgend zich gaat ontwikkelen, pas na een half jaar of nog langer kun je een goed beeld krijgen van deze club en hoe deze zich ontwikkelt.
We gaan het allemaal wel zien, de opening is in ieder geval vrijdag 29 januari. Opvallend vind ik dat ze niet tot diep in de nacht geopend zijn.
http://fkk-lekkerding.de/wp-content/uploads/2015/12/headerb-1.jpg
Of het een FKK in Hessen stijl zal worden moeten we afwachten, veel clubs (o.a. GT, Oceans, LR) noemen zich ook FKK clubs al zijn ze dat niet in de zin van alle dames naakt en Hessen dress dus handdoek niet. Kwestie van definitie van FKK cq Saunaclub.
Als we het over definities hebben dan hebben de dames met erotische dienstverlening ook niks te zoeken in een saunaclub :biggrin:
SAS
4 januari 2016, 13:46
Dat ze niet tot diep in de nacht open zijn lijkt mij duidelijk!
Maar wel weer om 10.00 uur in de ochtend open.;)
Dat is wel op tijd!
Wil je in het weekend tot diep in de nacht open blijven dan kan je niet weer om 10.00 uur open gaan.
De dames krijgen dan ook geen nacht rust.
Dit is in veel clubs een probleem.
Je merkt dan op maandag dat de dames naar huis gaan om bij te komen voor de nieuwe week.
Maar dat je 25 dagen voor de opening niet weet wat je prijs wordt is wel bijzonder!;)
Verder hangt er een kaartje aan de flyer hieronder geplaatst door Big30 dat er 50 vrouwen dagelijks zullen zijn dit lijkt mij een echte uitdaging voor de club.
PHG heeft ook z'n kaartje en kan dit ook niet waar maken, maar het trekt wel klanten en als je geluk hebt dan ook weer dames.
Maar zoals Big 30 het zegt laten we het eerste half jaar maar een afwachten.
Maar de 29 is het eerst groot feest.
Verheugen doe ik nu al!:biggrin:;)
Eddy_V
4 januari 2016, 15:22
Vandaag even wezen kijken op weg naar Goch.
Aangezien de Lickmeister nog geen update kan geven:
Locatie ziet er nog hetzelfde uit als in de Golden Dreams tijd, ook die logo's hangen er nog.
Van verbouw, renovatie of vernieuwing is van buiten af in ieder geval niets waar te nemen.
Wel hangen er twee posters gelijk de website prominent aan de muren.
Dat er iets staat te gebeuren is wel duidelijk. We wachten dus nog even af..
stadswandelaar
4 januari 2016, 15:28
Heeft deze nieuwe club ook een nieuw management of is het nog steeds het management van Golden Dreams???
SAS
4 januari 2016, 18:05
Heeft deze nieuwe club ook een nieuw management of is het nog steeds het management van Golden Dreams???
Dat is wel nieuwe!;)
Speelkwartier
4 januari 2016, 22:56
was mijn ding toen .......... reunie maybe
Ascari
5 januari 2016, 00:01
Ze wilden de club eigenlijk 'Neuken in de keuken' noemen, maar dat vonden ze toch wat te ver gaan [emoji12] .
Admin
5 januari 2016, 00:07
Website Saunaclub Golden Dreams is overigens nog steeds in de lucht: http://www.golden-dreams.nl/nl
Spannend hoe het nu weer zal verlopen... :biggrin:
Niet meer in de lucht momenteel ;).
Bluewalker
5 januari 2016, 00:21
Misschien toch maar eens een kijkje nemen vanwege mijn mixed feelings bij mijn eerste bezoek aan VM. Wellicht dat het aan de dag lag (31 december) dus ik heb VM nog niet afgeschreven.
goldstar
5 januari 2016, 06:50
In het verleden goeie ervaringen gehad zowel in Emmerich als Schuttorf. We laten ons verassen en zetten het beste beentje voor. Der an.
SAS
5 januari 2016, 09:25
Als mijn agenda het toestaat zal ik zeker de 29 even gaan kijken.
Zeker als er een ruim aanbod is van vrouwen.
Verder is is er geen verwijzing nodig naar mijn stamclub!
Ik had speciaal mijn handtekening uitgezet om dit soort (gezijk te voorkomen).
Iedere club verdient een kans en laten we maar kijken over 6 maanden hoe het gaat.
cath.leen
6 januari 2016, 08:24
Ik ben er wel vaaker an het adress geweest. Ik vond het maar best niet zo leuk.
Ik ben er wel nieuwsgierig om toch weer te kijken. Het is maar 30 min rijden.
Of dat met de openingsfeest kan weet ik nog niet. Denk het is beter om een gewoone dag te kijken.
SAS
6 januari 2016, 19:04
Dat wordt nog wat als nu nog je personeel moet gaan zoeken via het forum.
Dat zullen ze wel gas geven om ze te vinden voor het grote feest.;)
Eddy_V
6 januari 2016, 19:54
Als internationale manager weet jij ongetwijfeld wel wat horeca personeel te werven?!
Misschien ga ik ook wel solliciteren voor thekeheer, beetje vastigheid zou geen kwaad kunnen.
pret
6 januari 2016, 21:14
Als internationale manager weet jij ongetwijfeld wel wat horeca personeel te werven?!
Misschien ga ik ook wel solliciteren voor thekeheer, beetje vastigheid zou geen kwaad kunnen.
Ik lees dat ze enkel Thekefrau zoeken. Wellicht maak je een kans met een pruik op, wat mascara en een jurk aan:biggrin:
Dalton
7 januari 2016, 00:01
Ik lees dat ze enkel Thekefrau zoeken. Wellicht maak je een kans met een pruik op, wat mascara en een jurk aan:biggrin:
Dat wordt KWIBUS zijn taak is daar uitermate geschikt voor zoals de naam al is.
Toetebel
7 januari 2016, 22:01
Entreeprijzen staan op de website. 40/50/40
Preise:
ab 10 Uhr beträgt der Eintritt 40€
ab 13 Uhr beträgt der Eintritt 50€
ab 21 Uhr beträgt der Eintritt 40€
pret
8 januari 2016, 06:51
Entreeprijzen staan op de website. 40/50/40
Preise:
ab 10 Uhr beträgt der Eintritt 40€
ab 13 Uhr beträgt der Eintritt 50€
ab 21 Uhr beträgt der Eintritt 40€
Belangrijker om te weten is wat je ervoor terugkrijgt.
Hcw
8 januari 2016, 07:45
Wie heeft die naam verzonnen, was ie bezopen ? Deze hersenloze persoon is niet van internationale komaf. Begint dus al met een sterk belijdt , wedden op een paard is zo 2015
cath.leen
8 januari 2016, 09:02
Belangrijker om te weten is wat je ervoor terugkrijgt.
Volgens de website krijg je voor de entreprijzen:
- Handtücher
- Saunatücher
- Bademantel
- desinfizierte Badeschuhe
- abschließbarer Garderobenschrank
- Buffet mit köstlichen kalten und warmen Speisen
- Kalte Getränke & heisse Getränke (Softdrinks)
- Whirlpool
- Sauna
- Erotik Kino
- große Sonnenterrasse mit Liegestühlen
- Lounge
- Tabledance
- SKY Sport
pret
8 januari 2016, 10:11
Volgens de website krijg je voor de entreprijzen:
- Handtücher
- Saunatücher
- Bademantel
- desinfizierte Badeschuhe
- abschließbarer Garderobenschrank
- Buffet mit köstlichen kalten und warmen Speisen
- Kalte Getränke & heisse Getränke (Softdrinks)
- Whirlpool
- Sauna
- Erotik Kino
- große Sonnenterrasse mit Liegestühlen
- Lounge
- Tabledance
- SKY Sport
Klinkt goed. Hopelijk halen ze ook dvp's binnen die hun naam waarmaken.
Piet Plezier
8 januari 2016, 11:33
ik heb net gebeld maar het telefoonnummer is niet geldig
Piet Plezier
8 januari 2016, 11:35
Wie heeft die naam verzonnen, was ie bezopen ? Deze hersenloze persoon is niet van internationale komaf. Begint dus al met een sterk belijdt , wedden op een paard is zo 2015
wat maakt de naam nu uit?
Al heette het pietje plezier
Als alles maar goed is geregeld.
goldstar
8 januari 2016, 15:23
Kump allemaal goed. Heb er alle vertrouwen in:biggrin:
pret
8 januari 2016, 16:03
Kump allemaal goed. Heb er alle vertrouwen in:biggrin:
Ik zeg atijd eerst zien dan pas geloven
goldstar
8 januari 2016, 17:13
Niet alleen zien toch ook voelen en proeven PRET:lostit:
pret
8 januari 2016, 17:45
Niet alleen zien toch ook voelen en proeven PRET:lostit:
Ja ja zeker ook niet onbelangrijk. :roll3:
pret
8 januari 2016, 17:49
Wel vreemd dat ze een NL naam hebben maar dat hun site Duits is! :eek:
pret
8 januari 2016, 17:56
http://fkk-lekkerding.de/wp-content/uploads/2015/12/headerc-768x280.jpg (http://www.fkk-lekkerding.de)
FKK-Lekkerding
Tackenweide 22
46466 Emmerich
Internetsite : www.fkk-lekkerding.de
Openingstijden : Zo-Do van 10.00-01.00uur
Vrij-Zat van 10.00-02.00uur
Hoezo Lekker Ding op hun advertentie staat rechtsonder overduidelijk Coyote Ugly Girls :biggrin:
rob45
8 januari 2016, 18:00
Wel vreemd dat ze een NL naam hebben maar dat hun site Duits is! :eek:
Nee hoor,de site is in het Duits want daar zijn ze gevestigd en de naam is NL want dat trekt hun doelgroep.Denk aan snackbar Omepiet in Toremolinos.
der lickmeister
9 januari 2016, 00:55
De entreeprijs daar lach ik om, ik ga in ieder geval niet een half uur in de kou staan voor €10 minder
Als de service van de dames goed is en er goed van bil gegaan kan worden, en ook nog eens bier voor een schappelijke prijs, aldan niet inbegrepen dan zal lm niet klagen
Of juist wel, dan heeft hij weer last van een lege zak en is de terugweg iets langer door al dat geslinger onderweg terug, erger nog niet alleen de zak leeg maar ook de knip
Eddy_V
9 januari 2016, 04:38
Deze hersenloze persoon is niet van internationale komaf. Begint dus al met een sterk belijdt ,
Belijdt??
Belijdenis...
Beleid..
Gokken op paarden is van alle tijden.
Net zoals het oudste beroep van de wereld.
satanic surfer
9 januari 2016, 10:52
Het betreft alhier een "nieuw" filiaal van de Salomé-groep. Dit mag erop duiden dat ditmaal de club wel langere tijd zal kunnen overleven in tegenstelling tot voorgaande eigenaars/uitbaters...De naamkeuze lijkt me duidelijk zat, gezien de ligging gericht op Nederlanders enzo. Voorts mal gucken of er wat servicegeweld uit Herne de overstap zal maken, dat valt nog af te wachten lijkt me, afhankelijk van de evoluties rondom Bochum etc...doch da´s grotendeels juridisch onderweg enzo. Zo, nou maar weer lekker over naar de spellingscontrole-orde van de dag...
vrije jongen
9 januari 2016, 12:04
Was deze Salome groep na de ... ehh, "tussen freude" periode (voor de RTC versie, die paar maanden met bar enzo) ook niet gelinkt aan Oceans?
boo
9 januari 2016, 22:12
Ga solliciteren denk ik .... De meeste Thekefrauen zijn toch ook net kerels.
hansiepansie1
10 januari 2016, 11:34
Lekkerding opent 29 januari 2016.
Was dat voorheen niet Golden Dreams?:):freu:
Piet Plezier
10 januari 2016, 11:46
Lekkerding opent 29 januari 2016.
Was dat voorheen niet Golden Dreams?:):freu:
ja inderdaad
Josef
10 januari 2016, 22:17
Ik wens de nieuwe club veel plezier ,en hoop dat de mede ijsberen hier ook veel plezier mogen beleven.
Het enigste wat nog dwars kan zitten is de gemeente met al hun regeltjes waar aan voldoen moet worden.
Zo hadden ze bij de opening van Villa Vertigo in Grefrath de Burgemeester met zijn vrouw uit genodigd dat was natuurlijk wel slim.
En onderschat ook de moordende concurrentie niet van de mede FKK/Sauna clubs niet,soms worden in dit wereldje bedreigingen en afpersingen gedaan door de maffia ,ik heb dit vroeger zelf mee gemaakt in een club waar een vrouw de uitbaterster van was.
Ze had op een gegeven moment zelfs een Bodyguard in gehuurd voor bescherming van haar en de mede ijsberen.Ja zo raar kan het soms zijn in dit wereldje,sommige dulden geen concurrentie.
Moet je dan bij die Tuinders in het Westland kijken de enen kas naast de anderen kas met Tomaten of Paprika,Komkommers ,Bloemen ze zijn daar niet neringziek,ze zien dat gewoon als collega Tuinders.
En dat is een heel moeilijk vak om je hoofd boven water te houden met die slechten prijzen van Bloemen en groenten,Daar kun je niet vragen wat je wil hebben voor je produkt,dat wordt geveild en het is maar afwachten of er veel vraag en weinig aanbod is.
Want dat maakt de prijs,Maar tegenwoordig is er veel concurrentie vanuit het Buitenland,en daar heb je geen hogen gasrekening voor het verbouwen van je gewassen.
Daar hebben ze het klimaat en de lage loonkosten mee.
Ik vind het alleen jammer dat wat ze in Duitsland met de clubs kunnen,dat in Nederland niet mogelijk is.
Hier wordt zo,n plan gelijk van tafel geveegd door de regering of gemeentes.
In Nederland zien ze dat als criminelen activiteit en dat dulden ze hier niet,je bent hier alleen goed om belasting te betalen.
Maar door al die strenge regeltjes lopen ze miljoenen mis.
We expoteren voor miljarden aan voedsel ,maar we importeren voor miljoenen aan seks uit de afkomstige FKK/Sauna clubs uit het Buitenland.
O ja ik hoop niet dat we dat hier in Nederland mogen meemaken wat betreft die aanrandingen van die asielzoekers in Duitsland betreft.
Ik zou zeggen heren ijsberen geniet van het leven en wees lief voor je medemens en doe een ander geen pijn of verdriet aan.
En wees lief voor de dames in de clubs en je krijgt er een hoop liefde en plezier voor terug.
Mijn spreuk is dan ook Hou God voor ogen en je broek op een kier en maak plezier.
Erru
11 januari 2016, 10:17
Mocht er nog een tombola komen dan schrijf ik mij nu maar alvast in want een goede neukerd zoal in zeit in op zijn toekomst voorbereidt.
Dalton
11 januari 2016, 21:19
Het bord van GOLDENDREAMS hangt nog steeds aan het gebouw.
Piet Plezier
13 januari 2016, 20:43
ik heb net contact gehad met club lekkerding .
Met de opening geen vrij entree
Het is of €40 of €50 dat wist hij nog niet .
De hele dag goed eten en drinken.
Alle alcohol vrij op de openingsdag.
De hele dag door shows
En hij garandeerde me minimaal 40 vrouwen.
Maar Pietje heeft toch iets kunnen regelen.
Dus dat gaat denk een geslaagde dag worden.:biggrin:
pret
13 januari 2016, 20:59
Met de opening geen vrij entree
Het is of €40 of €50 dat wist hij nog niet .
De hele dag door shows
En hij garandeerde me minimaal 40 vrouwen.
Maar Pietje heeft toch iets kunnen regelen.
Dus dat gaat denk een geslaagde dag worden.:biggrin:
Wat heeft Pietje geregeld? Gaan mede ijsberen hiervan ook profiteren of is het alleen voor Pietje?
Piet Plezier
13 januari 2016, 22:06
Wat heeft Pietje geregeld? Gaan mede ijsberen hiervan ook profiteren of is het alleen voor Pietje?
sorry maar dat is voor Pietje en Anaconda
Bubbelbader
14 januari 2016, 10:44
Betekent dit impliciet dat zoals op de website staat bij prijzen dat er op de niet-openingsdag geen vrij alcohol (bier) is?
Piet Plezier
14 januari 2016, 11:22
Betekent dit impliciet dat zoals op de website staat bij prijzen dat er op de niet-openingsdag geen vrij alcohol (bier) is?
wat ik eruit begreep ,
alleen vrij bier op 29 januari
P11111
14 januari 2016, 23:53
De stand van zaken vandaag is dat er tijdens de openingsdag alleen ranja en fanta geschonken mag worden. En dat kan ook best gezellig zijn.
Maar misschien dat iemand die zich daarover wat ongerust maakt de uitbater kan tippen dat-ie nog snel een alcoholvergunning moet aanvragen bij de autoriteiten van Stadt Emmerich am Rhein. :)
Für den Alkoholausschank dagegen müsse der Betreiber eine Konzession beantragen: "Das ist aber noch nicht geschehen", sagte Stadtsprecher Tim Terhorst. Vielleicht trinken die Gäste ja auch nur Limo und Cola.
http://www.rp-online.de/nrw/staedte/emmerich/stadt-kann-wenig-gegen-bordell-ausrichten-aid-1.5689554
Eddy_V
15 januari 2016, 00:03
De naam FKK Lekker Ding is natuurlijk niet voor niets gekozen met deze Nederlandse woorden:
Dutch Party, dus sterke drank zelf meenemen dan is er geen vergunning nodig!
Pietje zal vast de hele dag met zo'n rugzak rondlopen om uit een ander vaatje te tappen..
Piet Plezier
15 januari 2016, 07:56
De naam FKK Lekker Ding is natuurlijk niet voor niets gekozen met deze Nederlandse woorden:
Dutch Party, dus sterke drank zelf meenemen dan is er geen vergunning nodig!
Pietje zal vast de hele dag met zo'n rugzak rondlopen om uit een ander vaatje te tappen.. ��
13862
kijk Eddy hier loop ik de hele dag mee rond 29 januari.
der lickmeister
17 januari 2016, 22:33
Ben er vandaag nog even langs gereden, nog niks veranderd het bord gd hangt nog steeds aan de muur
Erru
22 januari 2016, 08:28
Als ze ons maar niet blij maken met een dooie muts........oh sorry mus.
crosby3
24 januari 2016, 07:10
sorry maar dat is voor Pietje en Anaconda
Kom hier maar eens overheen.
Schauen Sie doch mal vorbei und feiern mit uns unsere Neueröffnung!
!!! Der Eintritt an diesem Tag ist frei !!!
crosby3
25 januari 2016, 14:41
Hoewel ik die dag langs zal rijden denk ik dat ik over ga slaan. Ik verwacht veel beren en de vraag is hoeveel dames zijn opgetrommeld....
bertje600
29 januari 2016, 15:44
Ben maar eens wezen kijken. Ontzettend druk met heel veel Nederlandse auto's. Wel ook Duitse, maar daar zullen wel Nederlanders mee gekomen zijn. Als de entree gratis is dan zijn zeker de Nederlanders er als de kippen bij. Door de drukte kon ik niet scoren en ben dan ook snel weer weg gegaan.
Club heeft wel de potentie om erg aantrekkelijk voor de Nederlandse ijsberen. Zeker omdat je snel in Emmerich kunt zijn over de A12 en dan nog een kort stukje even gassen op de Duitse autobahn. Bij de afslag Emmerich is het niet zo ver meer.
Ik kom zeker nog een keer langs. Dan betaal ik maar de entree.
Wentelt Eefje
30 januari 2016, 02:27
Gisteren (het is inmiddels toch ver na middernacht nu ik met het gisteravond al in "Live From Lekker Ding" aangekondigde verslag bezig ben) gebruik gemaakt van de mogelijkheid met de aangekondigde gratis entree deze club te leren kennen. De club is zeer makkelijk te vinden, de discrete parkeerplaats naast de club echter zeer snel vol maar aan de straat kan (tenzij je met bus of vrachtwagen komt, daarvoor stond een parkeerverbodsbord) gemakkelijk ook geparkeerd worden. En rond half 2 middels het de meeste van ons welbekende poort-met-buzzer en voordeur-systeem naar binnen.
Zeer vriendelijk ontvangen door de thekedame die onmiddellijk vermeldde dat niet zoals aangekondigd vanaf 16 uur, maar pas later op de avond de pornoacts Donna Summer, Kitty Core & July Diamond aanwezig zouden zijn. Geen probleem, ik was toch van plan tot het gaatje te gaan als het me hier zou bevallen. En zou het niet bevallen, dan zou ik om 16 uur ook al niet meer aanwezig zijn. Door de thekedame werd verklapt dat alle dames weliswaar zelfstandig zijn, maar het toch met elkaar eens waren geworden over een 50-30-50-30 prijsmodel.
Werd voorzien van een goed zittende badjas en een zeer grote frisse witte handdoek die wat mij betreft overal de clubstandaard zou mogen zijn, de weg gewezen naar de schone maar niet al te ruime kleedkamer, al zou het best kunnen zijn dat deze going-concern voldoet. Na het douchen de peshtemal onder het ijsberenvel om gegrabbel van vrouwen die ik niet hoef te voorkomen en de club in. De bar ziet er prima uit, banken in het midden, aan de achterkant een paar tafeltjes om te eten en buffet. Me laten voorzien van Sprudelwasser en matig smakende espresso (maar een nieuwe koffiemachine is nog in aantocht, het eerste punt voor het nog door SAS - die op bedrijfsspionage kwam - te openen topic: "Wat kan er beter in FKK Lekker Ding?")
En van de toen ongeveer 20 dames die ik zag (met de blik naar buiten naar de rookzone inbegrepen) waren er maar liefst op het eerste oog al 5 kameropties. Dat viel bepaald niet tegen, paar bekende damesgezichten gespot, enkele ex-VM-dames waarvan SAS ongetwijfeld de namen kan verklappen en ex-Oceans en twee weet-niet-meer-waars. Ik kende in elk geval geen van de dames die ook aanwezig waren en in eerdere incarnaties van deze club (Fun Garden en Sun Temple) hadden gewerkt. Ook NL-talige opties, een donkere dame die ook in FG en ST werkte en tevens al had afgesproken met de GD-heren hier te gaan werken was er nu ook, net al 2 veel jongere Nederlandse dametjes, waarvan de één me echter te zwaar was en de ander niet al te nozel overkwam. Verder veel dames uit Salomé Herne, die uitdrukkelijk verzekerden dat dit een eenmalig gastoptreden zou blijven, enkele waren al aan het bedelen hier en daar om een lift tegen 20 uur richting Bochum. Gezien het aantal vrije dames en de nogal uiteenlopende looks, echt voor elk wat wils, is het toch wel een prestatie om daar net als bertje600 niets tussen te kunnen vinden tot ongeveer 17 uur.
Helaas had Piet Plezier de niet-bier- maar wel alcohol-drinkers blij gemaakt met een dooie mus, voor de alcoholische dranken moest gewoon betaald worden, of dat ook voor bier op fles ging gelden staat me niet meer bij. Geen WiFi aanwezig, of dat alsnog komt weet ik niet, het irriteerde een aantal dames in elk geval mateloos. En met nog een vers getapte matige espresso en Sprudelwasser naar buiten om te roken. En dat was koud, heel erg koud. Geen tentje of andere beschutting en geen terrasverwarmers. De dames kregen Goosebumps, en die kreeg ik van sommige dames ook...
http://youtu.be/zzNg1wdQUxQ
Ik herkende buiten onmiddellijk Olivia (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?44110-Olivia-(ex-Oceans)-(Roemeense)&p=465570#post465570) (ex-Oceans, nu Salomé, zal daar haar paspoortje aanmaken) en zag bij haar een vragende blik in de ogen, nooit met haar gekamerd, maar ze zat oneindig vaak in de rooktent als ik daar met Mickey zat in Oceans. En raakte aan de praat met haar clubvriendinnetje Adina, een zigeunermeisje, normaal per definitie no-go voor me, maar toch intrigeerde dit Salomé-meisje me wel echt. Mooie ogen en in elk geval genoeg Duitstalig om over koetjes en kalfjes te kunnen praten. Maar eigenlijk waren alle blonde serieuze kameropties, waarvan sommige ook nog eens zeker boven de 1.70m, ook spontaan vergeten toen ik een half uurtje later binnen toch aan Olivia ging verklappen waar ze me van kende.
Het bleef bij koetjes en kalfjes maar onze gezichten kwamen wel steeds iets dichter bij elkaar in de buurt en van wederzijdse chemie was duidelijk sprake. Na een poosje gooide Olivia maar het balletje op of het geen goed idee was alle gemiste kamerkansen in Oceans hier te voorkomen en samen een kamer op te zoeken. Kennelijk had ze toch een "Später (vielleicht)" verwacht, want haar grijns werd niet iets te spontaan groot op mijn onmiddellijke "Al even in de club rondgewandeld en buiten gerookt, dus ik douche me wel even weer snel, maar dan gaan we!" Uiteraard speelde hierbij in mijn achterhoofd mee dat we hier allebei, vooral zij, nog Clubjungfrau waren, hetgeen het risico op een #melksnor (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?28107-De-one-liner-uitspraak-van-het-jaar!&p=465336#post465336) bij een befbeurt aanzienlijk verkleinde.
Geen afspraken over de duur van de kamer gemaakt, op kamer 1 ons ontkleed en begonnen aan wat een zeer geslaagde sessie werd. Eerst het knopje van de centrale muziekinstallatie naar 0 gedraaid en toen in Spotify wat geschikte opgezet. Ik had deze donkerharige 30-jarige Roemeense weliswaar ouder dan dan 25 geschat, maar dat ze de 30 al een paar maand gepasseerd was had ik haar niet gegeven. Mooie donkerbruine ogen, zonder de kleurspoeling is haar haar een paar tinten lichter bruin, en het bruin van haar lijf is allemaal zonnebank maar geen zigeunerbloed. Haar b-cup is wel wat hangend, maar ze heeft gewoon echt een mooi lijf! En ze is lief en lekker en een aangename goed Duits sprekende kamergenote. Zachte lippen. En een voortreffelijke pijpster! Langzaam, maar wel tot aan de wortel met veel vocht en weinig tot geen handinzet, daar kun je mij midden in de nacht voor wakker maken en het was derhalve maximaal genieten. Ondertussen werd me toen we kusten in mijn oor gefluisterd dat ze van een echt schone en fris smakende lul daadwerkelijk geil wordt als ze aan het pijpen is en haar inzet deed vermoeden dat ze de waarheid sprak. Ze richtte zich op en haar hand ging naar haar tasje toen we een minuut of 20 op de kamer waren. Ik zei echter dat ik niet van plan was het tot een half uurtje te beperken en dat deed haar dan weer niet onmiddellijk terug aanvallen op mijn lul maar zittend blijven kussen. Waarna er geen enkele overredingskracht nodig was om haar te laten gaan liggen en aan de veilige befbeurt #geenmelksnor te beginnen. Ze was inderdaad al licht aan het glinsteren daar zag ik toen ik langzaam vanaf haar nek de afdaling had voltooid. En liet zich vervolgens volledig gaan, nadat ze na een kwartier had aangegeven dat ze het ongepast zou vinden van me als ik nu voortijdig af zou breken. Toen ze even uitgepuft had kwam alsnog de condoom tevoorschijn en zonder Flutschi gleed ze langzaam over mijn paal heen. Zoenend en af en toe haar rug krommend om speels in mijn tepels te bijten had ze me binnen 5 minuten soepeltjes in een heerlijke cowgirl naar een fantastisch hoogtepunt gereden. Erg lekker!
En omdat we nog heel eventjes over hadden tot het uur voorbij, maakte ze geen haast na het schoonmaken van onze edele delen, maar krulde zich in mijn armen tegen me aan. We kusten wat en toen ik de bijzonder tatoeage op haar ruggenwervel - vanuit haar nek 5 van de 9 gezet en toen besloten dat de rest teveel pijn ging doen en ook dat die onafgemaakt nog specialer was - bewonderde en zij langs mijn ballen kriebelde zag ze dat dat onmiddellijk weer effect had. Ze keek me aan en ik zei dat we de kamer nog niet af hoefden. Ze is echter niet van de vochtige-doekjes-brigade kennelijk, maar om nou dat ding met een rubber+smaak-zaad in haar mond te stoppen vond ze ook niet alles volgens mij, dus ik ben snel naar beneden gewandeld voor een plaatselijke douchebeurt. Ze zei nog met een grote grijns: "Niet snel naar huis gaan nu en mij op deze kamer smachtend en onbetaald achterlaten... "
Terug op de kamer stond mijn lul in no-time opnieuw en weer die enorm gevoelvolle deepthroat, bijzonder lekker! En na een minuut of 10 stelde ik vast toen ik langs de binnenkant van haar dijen streelde dat ze niet gelogen had dat ze daar geil van kon worden. Ik vroeg of ze een condoom wilde pakken en opnieuw zonder Flutschi maar zonder befbeurt ietsje moeizamer zakte eroverheen. En beiden zeer langzaam bewegend melkte ze me haar kuitspieren. Opnieuw een voortreffelijke cowgirl dus, maar ik moest en zou haar nu ook in doggy neuken, al was het maar omdat ze slank is, maar net genoeg spel op de kont en heupen heeft voor een goede houvast, zodat ik dacht:
"Schüttel Dein Speck"
http://youtu.be/G2wUJNd8QXE
Toen ik mijn hoogtepunt voelde naderen haar gevraagd om het met haar mond af te maken en uiteindelijk toch nog een keer weer van mening veranderd toen ik nog dichter tegen dat hoogtepunt aanzat, en al zoenend met nog een paar halen van haar hand om mijn helemaal ondergekwijlde lul heerlijk opnieuw klaargekomen! Ook de 5 minuten die nu nog overbleven na 1 uur en 25 minuten "schmusend" volgemaakt en geconcludeerd dat nu eerst handen wassen en eten en dan pas douchen het devies was, omdat er nogal wat energie verloren was gegaan deze kamer! En toen volgde het grappigste compliment dat ik ooit een dame in een club hoorde maken "Het is niet de eerste keer hoor, maar wel heel zeldzaam, dat het afrekenen zo bij de lockers het op-een-na-leukste van een kamergang is voor me" Ik heb me wel eens minder gevleid gevoeld...
PPZ: 8,9 (8,5 / 9,0 / 9,2)
Eerst dus maar eens eten, dan douchen, dan eens een sauna en kijken hoe laat die porno-tantes aankomen.
Zo mocht het dus niet zijn... Wel gegeten, de gegrilde kip- en rundprodukten - geen varkensvlees gezien - smaakten prima, alleen zou een extra tang voor alleen de rauwe producten een eenvoudige maar voedselveiligheid verbeterende aanrader zijn, maar toen hals over kop afscheid genomen van Adina en Olivia (die er zeker van is dat ik haar nog wel een keer in Herne kom opzoeken) na dat alles verwoestende telefoontje. Wel met beleid teruggereden naar huis en door naar het ziekenhuis. Ik kan er niet van slapen nu, maar het lastige typen met betraande ogen lukt dus wel.
Ik ga deze club zeker nog eens in normale bedrijvigheidstoestand bezoeken, ben benieuwd hoe met name het damesbestand zich zonder de Salomé-transfers van gisteren ontwikkelt, de rest van de club is toch meer dan goed genoeg voor een aantal uren vermaak met de buitensauna en whirlpool die ik nu dus ook ongetest achterliet.
pret
30 januari 2016, 09:25
Goede om te weten dat er geen varkensvlees was. Daar zullen de moslim en joden leden onder ons mee blij zijn.
mynasch
30 januari 2016, 09:25
Opening Lekker Ding 29-januari 2016
:);):wink2::);):wink2::);):wink2::);):wink2:
Ik was een beetje nieuwsgierig geworden naar de opening van deze tenet, waar ik in haar andere levens als Fungarden, Goldendreams toch al heel wat tijd had verdreven…. Kortom, op mijn route naar Hamminkeln won de nieuwsgierigheid naar iets nieuws het van het betreden van het al geëffende pad….. en natuurlijk de wetenschap dat de entree prijs niet het probleem zou worden.
Arriveerde om 11:03, al een uur na opening, die hier al om 10:00 uur is. (Uit Freude ervaring weet ik dat het dan toch al heel wat aktiviteit in een club kan zijn. Ben benieuwd hoe zich dat hier gaat ontwikkelen…. Het was een gastvrijonthaal. Echt zeer verwelkomende dames bij de entree. Hoge performance gezet. Wat maakt het toch uit of je vriendelijk wordt binnen gelaten of juist niet. Binnen toch met enige verbazing gezien dat men er in is geslaagd een paar grote veranderingen ten positieve door te voeren. Prima omkleedruimte, uitstekende douche en toiletten, fraai vorm gegeven , schoon, en fraai. Ook de grote ruimte binnen, met vele nieuw banken oogde fris en toch uitnodigend. Ik was qua vormgeving echt onder de indruk wat men in de januari maand die men ervoor had voor elkaar gekregen heeft. Hulde! De eerste twee uur kampte men met een beetje een verwarmingsprobleem, kennelijk was het ding uitgevallen, en duurde het langer dan men verwachtte zo’n grote ruimte op te warmen. Dat bleek na 14:00 grotendeels opgelost. Maar een beetje bibberen was het in het begin wel. Gelukkig was de sauna (moet je even voor naar buiten) op temperatuur.
Ook in de barruimte uiterst plezierige medewerkers (bediening, onder meer Carla!, zou er zo mee op een kamer gaan geloof ik), Maar ook de mannelijke hulp was uiterst geschikt en vriendelijk. Ze willen er een succes van maken. En er is een Thaise massage mevrouw (adiline of zoiets), die mij ook een half uur heeft behandeld. Leuke meid, plezierige massage. Het was de eerste Thaise die me vertelde dat ze geen erotische massage deed, maar olie en zacht zat in haar pakket. Is me prima bevallen.
De dames…. Ook niet onbelangrijk… Ik heb het naar mijn zin gehad. Een twintigtal nieuwe dames de revue zien passeren, waarvan ik er welgeteld eentje (Diana) kende…. En velen waarvan ik dacht, woooow, da’s niet gering. (Ik geef toe me mogelijk is mijn standaard niet al te hoog). De mevrouw bij de ingang had gemeld dat er geen animatie zou zijn, en daar hielden de dames zich wel aan. Een ietsje teveel misschien naar mijn zin, maar daar moet zich vast nog een evenwicht instellen. Ik maakte kennis met een paar meiden: Micky (Ro), Didi (Bul), Olivia (Ro), Veronica (Ro), Diana (NL), Daisy (Ro?), nog een tweetal Nederlandse meisjes, en dus een 12 tal waarvan ik de naam nog niet ken.
Ik leek gecharmeerd van Didi, leuk gesprekje, beetje aftasten, maar vond het nog iets te vroeg. Kwam tegelijkertijd ook in gesprek met Micky, en die leek me ook wel wat. Even op de bank mee zitten kletsen, en het avontuur aangegaan. WOOOOOW goede beslissing!! Een jaar of 35, mooie naturel C cup, stevig lichaam, met getrainde spieren, uiterst charmant. En een kamer sessie van HOOGGGEE kwaliteit, tongzoenen, teasing, fantastische touch met haar handen, een extreem gevoelige blowjob techniek (handsfree, die tegelijker met de blow-job over mijn hele lichaam zwierven. Heerlijk slobberend, afwisselend deepthroat, en eikel bewerken. Oohh my god. Ik kijg er nog een stijve van als ik eraan denk…… Ik heb een nieuwe favoriet ontdekt!!!!!
Om 16:15 verliet ik het pand, na een uiterst plezierig dagje.
Werd heel vriendelijk uitgeleide gedaan . Even staan praten, erg leuk. Kansrijke nieuwe FKK club aan de voet van de grens.
:);):wink2::);):wink2::);):wink2::);):wink2:
johan47
30 januari 2016, 10:50
Een FFK ?
Lopen de dames naakt ?
Johan
Wentelt Eefje
30 januari 2016, 10:52
Nee, helaas is FKK geen beschermde naam dus de dames lopen, meestal afhankelijk van hun figuur, van zeer schaars tot nogal schaars gekleed zoals in de meeste saunaclubs die FKK ten onrechte in hun naam verwerken
En FFK (Frei Französisch Kultur) is het ook al niet, voor het gepijpt worden moet gewoon de portemonnee getrokken worden... Maar dat mag dan wel weer na de tijd...
pret
30 januari 2016, 12:07
Hebben de aanwezige dames de naam van de club waar genaakt? :roll3:
Piet Plezier
30 januari 2016, 12:12
Hebben de aanwezige dames de naam van de club waar genaakt? :roll3:
uiteraard, en zeker mijn popje was een lekkerding
pret
30 januari 2016, 14:42
uiteraard, en zeker mijn popje was een lekkerding
Wie was jouw popje dan? :biggrin:
Speelkwartier
30 januari 2016, 23:49
mijn popje was er, na zoveel maanden.... ARIANA
hobbywillem
31 januari 2016, 00:34
Nog meer oude bekenden van fg speelkwartier, katja? Marga? Janet? Mona?
pret
31 januari 2016, 11:01
Gisteravond moest ik LD ook even verkennen. Bij binnenkomst ontvangen door twee dames aan de receptie. Geen van beide sprak Engels noch Nederlands. Ik heb zo het vermoeden dat ze eerder van schoonmaak team zijn dan dat ze achter de receptie horen. Neemt niet weg dat ze heel vriendelijk waren en een ander uitlegden. Wat ik opmerkelijk vond dat ze vroegen of ik regelmatig was gekomen in deze club. Eeuh nee dus, het is nog maar 2 dagen open. :biggrin:
Ik kreeg een badmantel, groot handdoek, sleutel en een papieren armband om mijn pols. Weet echt niet wat het nut van deze armband is, want er waren geen bepaalde prijs/dienst mogelijkheden, zoals je bijvoorbeeld in YY hebt dat je enkel voor welness er bent en zo. Mocht iemand weten wat het nut is, dan hoor ik het graag.
Aangekomen in het omkleed gedeelte zag ik een groot bank in het midden en de kleerhangers hingen boven deze bank. De kluizen waren wat armzalig maar wel groot genoeg. Kluis geopend en zag een twee geen paal of haken waaraan ik de kleerhanger op kon zetten. Ontdekte dat de haken aan de zijkant waren geplaatst. Ze zijn nauwelijks te zien, maar goed. Na het aantrekken van ijsbeerpak op haar het bargedeelte. Tot mijn grote verbazing was het er zeer rustig. Er waren zo een 12 dames. Verder zag ik een ijsbeer buiten in de tuin en eentje liep er rond. Ik waande mij als een sultan die aanwezig was in zijn harem. :cool: Aan de bar een espresso besteld. Helaas moest de vriendelijke bardame mij teleurstellen die mij meedeelde dat het koffieapparaat het niet deed. Dan maar een cola, daar zit tenslotte ook cafeïne in. :biggrin:
Met cola in de hand even de tuin verkennen. Na even rondgelopen te hebben de sauna ontdekt, welke helaas uitgezet was, vermoedelijk door het geringe aanwezige beren. Helaas heb ik de jacuzzi niet gezien. Buiten was het mij te koud, dus hup weer naar de bar. Net zoals in VG mogen de dames in deze club ook de beren niet benaderen. Ze probeerden wel avances te maken om mij naar zich te lokken. Tussen alle dame was er een dame die er qua optiek het beste uitzag genaamd Viviana, uit Polen. Ze is tussen 1.70-175m, lang donkerblond haar, blauwe ogen, schat haar 25-30 oud, a/b cup, geen tatoeage, navelpiercing, tongpiercing en een heerlijke kont. Ze keek mij eerst aan, trok een gek gezicht, welke ik ook nadeed. Hierom moest ze lachen en vroeg of ik naast haar wilde zitten. Ze zat op een bank voor de bar met een andere dame genaamd Irma (half Turks/half Moldavisch, zwart opgestoken haar, c/d cup, tatoeage op haar rechter been en rug, navelpiercing, wenkbrauw piercing). Ik ging tussen hun in zitten. Irma stelde een trio voor maar zei dat ik geen zin had in gedoe met onder meer condoom verwisseling en zei dat ik eerst met Viviana de kamer op zou gaan en later met haar. Zo gezegd en zo gedaan.
Op de kamer wat nagepraat in welke clubs ze zoal zat, voornamelijk in Frankfurt en vroeger was ze ook in LD toen het nog FG was. Laatste paar jaren was ze werkzaam in Salome. Ik hoor jullie allemaal denken dit boeit ons allemaal niet, vertel hoe de sessie was. Nou die was geweldig, we begonnen met wat zoenen en elkaars lichaam verkennen. Pijpwerk begon wat ruig, maar werd naarmate beter nadat ze mijn pretpaal nat had gekregen met haar speeksel. Ze gebruikte geen handen, en likte ook mijn pretballen. Vervolgens was het mijn beurt en ging haar beffen. Ik merkte dat ze hiervan genoot en tijdens het beffen stopte ik ook een vinger in haar, merkte dat ze behoorlijk nat hierdoor geworden was. Vervolgens twee vingers in haar gepropt en haar gevingerd en gebeft tegelijk. Daarna ging ze mij weer pijpen en vroeg fluisterend willst du ficken? Waarom ze het fluisterend deed weet ik niet, maar ik zei ja, ook fluisterend overigens. ;) . Het rubbertje werd omgedaan en ze ging op mijn zitten. De cowgirl gedaan, vervolgens missionair en uiteindelijk geëindigd in doggy.
Na deze geweldige sessie wat gegeten. Er was rijst, runde karbonade en kippetjes, wat allemaal heerlijk was. Jammer dat ze geen pittige sauzen hadden, wat goed zou gaan met het vlees. Als toetje was er wat aardbeien mousse, wat prima smaakte, naar mijn smaak gelukkig niet al te zoet. Na het eten, bij Irma gaan zitten. Ze vroeg gelijk of we nou naar de kamer zouden gaan. Eeh nee nog niet net uit kamer en bovendien net gegeten. Ze baalde hiervan uiteraard. Ze spotte een andere ijsbeer op een bank tegenover. Volgens mij had hij geen interesse in haar, maar ik zei tegen haar dat het wellicht door mij komt dat hij geen contact met je maakt. Ik zei ik ga wel weg zodat je je op hem kan richten. Zodoende was ik ook verlost van Irma. :biggrin:
Ik ging bij een andere dame zitten genaamd Marjolana. Een milf met lang zwart krullen haar, blauwe ogen, 30 jr, 1.60m, b/c cupt en van Poolse afkomst. Ze vroeg of ik lust had en had nee gezegd. Naast haar bank had je het massage gedeelte. Ze zei dat de masseurs goed waren. Er was zowel een heer als dame voor de massage. Ik zei dat mijn voorkeur uiteraard gaat naar een dame en bij jouw zal het vast de heer zijn zei ik. Nee hoor zei ze, mij maakt het niet uit. Op een gegeven moment zei dat beren maximaal 10 minuten mogen zitten bij een dame. :eek: Ongetwijfeld is dit onzin en zei ze dit puur omdat ze merkte dat ik niet op de kamer zou gaan. Wilde haar niet langer tot last zijn en besloot om mezelf te laten masseren door de Thaise dame. Wat een heerlijke sessie was dit, ze ging ook op mijn zitten tijdens de sessie wat mijn pretpaal in beweging bracht. Helaas doet ze niet aan happy endings. :hammer:
Na de massage bitter lemon besteld en gezeten op een fauteuil bij de ingang van de bar. Op een gegeven moment kwam een jonge slanke poppetje aan met porno blond haar, 18-22jr. a/b cupt een heerlijk strak kutje. Ze zei hallo en ging op mijn schoot zitten en stelde zich als Micheala voor. Ze zoende mij op de mond wat mijn pretpaal liet stijgen. Ze vroeg zimmer, ik wist dat ze Roemeens was, maar omdat ze er heerlijk uitzag en spontaan was stemde ik in. In de kamer vroeg ik of ze Duits of Engels sprak. Geen van beide talen sprak ze enkel Roemeens dus. Mooi dacht ik, tijd zal in ieder geval niet verspild worden aan zielige verhaaltjes en dergelijke. :biggrin: De sessie met haar was super, ze kan heerlijk zoenen en is zeer passioneel in bed. Haar pijpwerk was supergoed, wat ook zonder handen gebeurde. Ze geniet van het beffen maar liet vingeren niet toe. Nadat ik dat wilde doen, bewoog ze zich naar mij toe en zoende mij. Moet wel zeggen dat ze dit op tactvolle manier gedaan heeft zonder nee te zeggen. De andere dames mogen hier een voorbeeld aan nemen. Ook bij haar ging het in dezelfde volgorde cowgirl, missionair en afmaken in doggy. Ik begin sterk het vermoeden te krijgen dat de dames geïndoctrineerd zijn hoe en in welke volgorde zij de mannen dienen te behandelen in de kamer. :gruebel: Ik moet zeggen dat ik wel genoten heb van deze geile opdondertje uit Roemenië. Ja ja ik hoor al sommige van jullie denken pret die zoveel kritiek heeft op Roemeense dvp heeft in 2016 twee keer een succesvolle sessie gehad met Roemeense dames. Zo te merken weet ik wel de uitzonderingen op de regel te treffen dit jaar. ;)
Na deze sessie gedoucht, omgekleed om te vertrekken. Bij de receptie zag ik nog Viviana en Irma, die nog steeds baalde dat ik niet haar op de kamer was. Zei tegen haar de volgende keer ben ij de eerste. Ze zei nee hoeft niet. Nou dan niet dacht ik bij mezelf. :cool::biggrin: Beiden dames een afscheidskus gegeven, in mijn auto gestapt en met een voldane gevoel gereden naar huis.
Concluderend kan ik stellen dat ik bij LD de sfeer beproeft heb van VG afgezien van het feit dat je binnen niet mag roken, wat ik als niet roker prima vind. Bovendien is het eten in LD veel beter als bij VG. En qua dienstverlening aan de bar is het vergelijkbaar met VM, afgezien van het feit dat ze momenteel geen koffie hebben, maar dat zal op korte termijn wel goed komen. Met en al een prima club die veelbelovend is.
rene4rene
31 januari 2016, 12:33
IK lees in 'n vorig bericht iets over de prijzen welke de dames vragen.
50-30-50-30 prijsmodel
Nu ben ik geen blondje, maar begrijp dat niet helemaal,
ik denk €50,00 voor ½ uurtje, ( 50-30-50-30 prijsmodel) maar wat hou dan de tweede 50-30 in
Piet Plezier
31 januari 2016, 12:34
IK lees in 'n vorig bericht iets over de prijzen welke de dames vragen.
50-30-50-30 prijsmodel
Nu ben ik geen blondje, maar begrijp dat niet helemaal,
ik denk €50,00 voor ½ uurtje, ( 50-30-50-30 prijsmodel) maar wat hou dan de tweede 50-30 in
50 voor het eerste halfuur en 30 voor het tweede halfuur.
dus een uur is 80 euro.
Snor
31 januari 2016, 13:12
Het derde halve uur begint weer met 50, het vierde is dan weer 30 etc.
Het is dus niet zo dat elk half uur verlenging 30 Euro kost.
Piet Plezier
31 januari 2016, 13:42
Opening lekkerding.
anaconda was rond 15.30 uur bij mij.
ff snel een bak koffie en op naar Germany.
het is voor ons een klein uur rijden dus dat is mooi.
BP zou ook met ons meerijden maar die kon het allemaal weer niet halen.
die zou later komen met een andere maat
we reden de parking op toen me telefoon over ging.
of we nog ff een maat van ons op konden halen.
ik zeg we zijn er al.
ik ben in Emmerich zegt hij.
ok dan komen we wel even.
dus wij eerst ff M opgehaald.
en 20 minuten later waren we weer trug.
er reed net een auto weg dus we konden mooi voor de deur parkeren.
aangebeld en naar binnen.
ik moet zeggen het was een supergoed onvangst.
van 3 mooie vrouwen.
de wat oudere vrouw vertelde dat het gratis entree was.
ik zeg dat meen je niet.
ja echt waar zegt ze.
ze legde netjes uit hoe het werkte.
halfuur 50.
en een uur 80.
snel naar de lockers met onze badjas.
de lockers zitten nu rechts van de douche.
bij lockers zagen we al meteen bekende beren maar helaas daar kom ik niet voor.
dus goedendag gezegd.
ik trof ook SAS in de lockers ruimte.
even met hem een praatje gemaakt maar hij moest weer vertrekken.
toen maaar is naar de bar.
ook daar werden we weer vriendelijk ontvangen.
echt ingesteld op hollanders.
met heineken bier grolsch bier en nog ander bier ook.
en natuurlijk duits bier.
dus een lekkere koude grolsch besteld.
me maat M die bestelde een fles wodka met 3 glazen en een bitterlemon prijs 100 euro.
veel geld voor een liter wodka.
eerst maar is ff een rondje gedaan om te kijken wat er is veranderd.
het was goed druk met beren..
volgens de theke 37 vrouwen.
het restaurantje is verdwenen dat is nu een massageroom.
en het eetgedeelte zit nu aan linkse kant als je naar de tuin loopt
de auna binnen is weg.
maar verder is er niet veel veranderd.
de jacuzzi buiten was ook warm.
wat bekende meiden uit marisol,GOCH en GP gezien.
toen maar even lekker in de bistro gaan zitten met onze fles wodka.
en de boel bekijken.
op een gegeven moment komt er een dame naar me toe ik ben haar naam kwijt maar ze komt uit de villa.
en die vraagt of ik ff mee naar de chef wil ik zeg waar voor.
ja zegt ze we kunnen niemand vinden die straks met de show van Kitty Core wil mee doen.
of ik dat dan wilde doen.
ik zeg dat weet ik niet.
ondertussenwaren we verhuist naar een statafel bij de bar aan de voorkant.
en daar stonden we super.
even later komt ze met de chef aanlopen.
en na wat onderhandelen over 3 vrijkaarten toch maar ja gezegd.
rond 23.00 uur zou het moeten gebeuren.
ok is goed.
ondertussen was M ingesprek geraakt met 3 nederlandse schonen.
1 donkere een blanke en een halfbloed.
3 knappe meiden om te zien.
er werd nog een fles wodka besteld.
allemaal aan de wodka behalve die donkere.
maar Silvana en Soraya die spugden er niet in.
M die kon het wel vinden met Silvana.
en Soraya stond er maar een beetje bij te kijken.
en ik helaas zat er ook bij als een dooie lul.
op een gegeven moment duwt M Soraya tussen me bene.
ik denk wat moet ik hier nu met die pakezel.
ik vond het niets.
ik denk ik roep Anaconda die vind haar wel leuk.
en inderdaad dat klopte ook,maar zij moest niets van hem hebben.
ik raakte toch met haar in gesprek.
en dat klikte super na 10 minuten.
er werd wat getongd en gestreeld.
M was ondertussen al naar boven met Silvana.
en wij lieten de wodka rijkelijk vloeien.
BP en vriend was ondertussen ook geariveerd.
maar ik had nergens tijd voor .
ik had alleen tijd voor Soraya.
wat een leuke meid is het toch.
alleen kut dat we iedere keer buiten moesten roken.
het werd later en later en zatter en zatter en geiler en geiler
en ik moest nog optreden.
dat ging is dus niet meer doen.
daar waren ze niet blij mee.
want die Kitty Core kwam bij mij verhaal halen waarom ik ervan afzag.
ik zeg me schatje hier wil het niet hebben.
waarom niet ik zeg vraag maaar aan haar.
en ze zegt tegen Kitty vanavond is piet van mij alleen.
ik zeg ohja,ze zegt ja.
maar dat vond ik niet erg.
en ze lebberde me helemaal af waar die Kitty bijstond.
ze schelde wat en druipte af.
nog even snel een sigaretje roken en dan naar de kamer.
dus toen we terug kwamen een sleutel laten halen.
en 1,5 uur naar kamer 4 geweest.
en lekker liggen geilen daar.
het was een supergeile date.
daarna ff douchen.
en terug naar ons stekkie.
kom zegt M nog een fles wodka.
ok fles 3 besteld.
en ze bleven goed smaken.
die meiden bleven maar bij ons staan hadden alle tijd.
wij hadden telefoon nummers uitgewisseld op de kamer.
en dat was maar goed ook achteraf.
het liep ondertussen tegen 2en.
we stonden te roken en ze kwamen zeggen dat we eruit moesten.
dus wij naar binnen.
maar we mochten wel eerst onze fles leeg maken.
dat was tof.
club een 8
ontvangst een 8
barpersoneel een 8
eten een 8
allemaal vriendelijk.
jawel dit kan een hele leuke club worden denk ik.
ik zeg tegen M de dames willen een afterparty bij jou thuis.
echt niet zegt hij .
ik zeg komop man ze gaan bij jou zwemmen.
ok zei hij maar wel allemaal opgepleurt zijn morgenmiddag 14.00uur.
ik zeg dat regel ik.
dus maar om gaan kleden.
en wat buurten.
ging me telefoon belde Soraya al waar blijven jullie wij staan buiten te wachten.
ik zeg we komen eraan.
kom ze staan buiten te wachten.
ze wilde achter ons aan rijden ik zeg nee dat gaat niet gebeuren veel te veel wodka op.
ik zeg Anaconda is nuchter en die rijd met mijn auto en daar kunnen julie makkelijk bij zitten.
de dames moesten ff nog wat spulletjes in de auto pakken.
en hup naar M.
de donkere dame had geen klik met Anaconda dus hij was helemaal allen.
dus hij was verstandig en zei ik ga naar huis en haal jou morgen wel op
ok is goed zei ik.
bij M aangekomen een pracht van een Villa.
eerst ff een rondleiding aan de dames.
en daarna partytime.
alleen we moesten aan de whiskey met cola.
het werd een nachtje zonder slapen.
maar wel een heeeeeeel geil nachtje
mooi alle 2 een eigen kamer met bubbelbad het was grandioos.
de details bespaar ik jullie.
het was TOP.
SAS
31 januari 2016, 13:57
Om 16.00 uur liep ik binnen bij lekker ding.
NL geel was veel aanwezig op de parkeerplaats:biggrin:
Badjas en slippers en 1 handdoek en een armbandje op en op naar de kleedkamer.
Het bandje is er voor om te voorkomen dat er mensen wel betalen maar dat het geld niet in de kassa gaat.
Ik zeg maar zo zie het als ene kassa bon.
De omkleed is nu bij de douches gemaakt ziet er netjes uit en direct grondig afgewerkt.
Jammer er zijn geen extra handdoek bij de douches.
Binnen is er verbouwd .
Massage ruimte is nu restaurant.
Restaurant is nu keuken/opslag en massage ruimte.
De sauna bij de bar is weg.
Dans podium is weg en er is een mooie grote stenen ster in de vloer gemaakt.
Verder is er veel losse rommel uit de hele zaak weggehaald die niets toevoegde.
Verder zie je dat er op veel verschillende plekken RVS oplossingen zijn gebruikt.
Bijvoorbeeld bij de drempel bij de heren douches en veel bij de verschillende afstapjes.
Dit is echt top gedaan.
Bij de bar trof ik de grote baas.
Met een glas bubbels in mijn hand kreeg ik een rondleiding van hem .
En ook achter de schermen heeft men gelijk aan de voorkant ook flink opgeruimd.
Hij heeft nog verschillende plannen voor deze club en deze zullen de komende maanden worden aangepakt.
Terug bij de bar was er een optreden van een buikdanseres.
Blijft altijd leuk om te zien en is kunst!
Het eten was dik voor elkaar.
Zag wat ijsberen uit VM dus even bij kletsen en kijken naar de verschillende dames die aanwezig waren.
Bij binnenkomst stonden er 32 dames op de lijst!;)
Voor mij waren er 3 bekende gezichten en de rest van de dames waar nieuwe.
Wie ik niet zag was Piet Plezier!
1 keer naar de kamer geweest en moet zeggen was prima wel wachttijden.
Er zijn 12 kamers.
Aantal man rond de 30 tot 35
Nog wat gegeten en even gedronken en om 18.45 uur weer vertrokken.
In de kleedkamer liep ik Piet Plezier tegen het lijf .
Hij was net binnen. kort gesproken en ben toen vertrokken naar mij andere afspraak.
Bij de uitgang liep ik de hoofd act tegen het lijf!
Nog even gevraagd hoeveel dames er nu waren en ik kreeg de lijst te zien en daar stond toen 39 dames op!
Er zouden nog 3 dames komen rond 21.00 uur.
Samenvatting:Schoon/veel personeel/ eten prima/ dranken prima/restaurant leuk gemaakt/douches groot en heeft/kleedruimte prima/ personeel vriendelijk/kamers prima.
masseur aanwezig maar had helaas geen tijd vandaag.
Verder gaan we het zien hoe het is over 1 of 2 maanden:wink2::wink2::wink2:
Dank voor het vrijkaartje.
zal dit gebruiken bij mijn volgende bezoek en dan weer verslag maken!
pret
1 februari 2016, 20:28
Het bandje is er voor om te voorkomen dat er mensen wel betalen maar dat het geld niet in de kassa gaat.
Ik zeg maar zo zie het als ene kassa bon.
!
Stel je toch eens voor dat je Europarlementariër bent, dan wordt het wel heel lastig om te declareren met zo een armbandje. :biggrin:
Eddy_V
6 februari 2016, 00:42
De entreeprijs bedraagt voorlopig 30,- euro ongeacht het tijdstip.
Er zijn plannen voor een zwembad en mogelijk nog wat aanvullingen op de wellness mogelijkheden. Zwembad zou aan de achterzijde van het pand moeten komen (aan de kant van de nooduitgang bij de bar).
Tot deze voorzieningen gereed zijn is deze gereduceerde entree prijs van kracht.
Afgelopen donderdag een kort bezoekje gebracht. Nieuwsgierig naar deze locatie waar ik tussen ca 2007 en 2011 menig plezierig uurtje heb doorgebracht (hang me niet op aan de precieze data). De binnentuin, de barbecue, de jacuzzi en sauna in de tuin...moet er toch zeker enkele tientallen keren geweest zijn. Vaak overdag, meestal 's middags en soms 's avonds.
Rond 12 uur gearriveerd, 30,- euro geruild voor badjas en handdoek plus een papieren polsbandje, zoals je die ook bij Yin Yang krijgt (ongetwijfeld om een goede boekhouding aan te kunnen tonen).
Op dat moment waren er maar een paar dames binnen (4 of 5). Net als vroeger in de fungarden tijd zullen de meeste meisjes pas ergens in de middag binnenkomen. Zowel de overige twee bezoekers als ik hadden kennelijk het geduld niet om zo lang te wachten. Bij vertrek om 14uur was het parkeerterrein leeg op 2 auto's van medewerkers na.
De club heeft de potentie om in deze regio veel publiek te trekken. Het ziet er allemaal prima verzorgd uit, bijna alsof de tijd heeft stilgestaan zo leek er weinig veranderd aan interieur en inrichting. Er zullen allicht wat meubels vervangen zijn en links en rechts wat geschilderd zijn, maar verder dezelfde sfeer als vanouds.
Grootste verandering is de locker ruimte die nu bij de douces zijn.
Alles volledig nieuw, prima lockers met een sleuteltje (geen elektronische tag) en de mooie vloer is voorzien van vloerverwarming, erg lekker aan de blote voetjes!
De douches zijn vernieuwd en prettig is dat je ze gewoon aan kunt zetten en zelf de temperatuur en waterhoeveelheid kan instellen (zo irritant zijn die douches waar je elke 10 seconden of nog eerder een knop moet indrukken om het water te laten stromen). Overigens ook nog instelbaar tussen douchekop of stortdouche, wat ik merkte toen ik de draaiknop te ver naar boven doordraaide...
Één van de aanwezige dames begon een praatje met mij. Of beter gezegd, ik werd uitgenodigd om tussen twee dames in te komen zitten aan de bar. Een Bulgaarse (die op afstand Arabische looks had, had haar voor Marokkaanse aangezien) en een Turks/Bulgaarse als ik het goed begrepen heb. En wat bleek..je kunt als wandelaar nergens meer anoniem binnenkomen of iemand herkent je wel... De Turks/Bulgaarse herkende mij van Sixsens waar zij in 2014 of '15 gewerkt had en van de oude FG tijd... Vaag ging er bij mij ook wel een lampje branden, maar we hadden kennelijk nooit intensief kennis gemaakt. In de Sixsens tijd was haar naam Edda. Van beide dames ben ik hun huidige artiesten naam alweer vergeten. Edda heet nu misschien Irma)
Voormalige Edda heeft een leuk koppie, vriendelijk en volle vrouwelijke ronde vormen (maar zeker niet mollig of dik). De andere dame was iets slanker. Ik zat in dubio.. Toch voor de slankere gekozen, maar boven gekomen bleek weer eens dat alles relatief is. Ik ben nu eenmaal meer een liefhebber van echt slanke poppetjes.
Een half uurtje hooguit op de kamer geweest, waarin zij haar best deed met diverse activiteiten. Eigenlijk helemaal niet zo slecht, maar de tube met glijmiddel werd net iets te royaal gehanteerd en in combinatie met het condoom verspreide dit een zeer onaangename geur. Een geur die ik lang niet geroken had, maar mij deed denken aan de tijd dat ik nog raambuurten bezocht. Het zal waarschijnlijk het merk condoom zijn geweest icm de flutschi die zo stonk. Snel gaan douchen en even in de sauna geweest, die prima op bedrijfs temperatuur was.
Nog een cappuccino uit het nieuwe koffiezet apparaat gedronken (erg goed) en toen besloten om naar een andere club te gaan. Het andere meisje enigszins teleurgesteld achter gelaten omdat ik eerder een trio had afgeslagen, maar wel met allebei had willen gaan. De lust was mij echter vergaan na die indringende vieze geur die ik maar niet kon vergeten.
Bij gelegenheid zal ik vast weer eens binnenkomen en zeker als de temperatuur wat beter is, zodat je ook buiten kunt zitten en van de jacuzzi gebruik kunt maken.
Voor die 30,- biedt de club voldoende faciliteiten, vriendelijke bediening bij binnenkomst en aan de bar, maar dan moet de Line up natuurlijk wel in orde zijn.
Met Marisol en Van Goch op 20-35 minuten afstand zullen ze echt heel snel de Line up moeten verbeteren overdag ('s avonds kan ik niet over oordelen) en niet alleen op de openingsdag een bus dames vanuit de andere club hier laten komen.
forgetskinnyletsgetfatty
7 februari 2016, 12:48
zaterdag eind van de middag even binnen gewipt in deze club. Slechts 5 dvp's aanwezig.:eek:
Zal het kort houden; locatie, faciliteiten, bediening/personeel allemaal in orde.:itsok[1]:
Helaas geen geschikte dame gevonden en rond 19:00 weer vertrokken.
Typisch gevalletje: verkeerde tijd - verkeerde locatie.:wand:
der lickmeister
8 februari 2016, 23:44
Afgelopen zaterdag avond ook daar geweest, zo ook de verbouwing gezien wat weinig voorstelde, maar de ambiance zeer veel beter veranderde, kleine dingen die het mooi maken, het restaurant straalt er nu echt uit
De lockers bij de douche nu ook effectief, podium weg
Kortom nog al wat positieve veranderingen, ben het met bovenstaande bericht wel eens er hadden wat meer dames rond kunnen lopen, informatie omtrent bier
Grolsch is gratis
Heineken bijbetalen
Warsteiner bijbetalen
Verder te verkrijgen O.a.
Vodka red Bull
Baco
De ambitie is goed kan eigenlijk alleen maar beter worden als ze ook letten op de concurrentie
Eerste indruk voor herhaling vatbaar
Lesyeux
11 februari 2016, 08:00
Geregeld was ik op woensdag in Hamminkeln (niet allemaal gedocumenteerd op dit forum), dit keer nam ik twee afslagen eerder naar Lekker Ding in Emmerich. Ik ken de locatie als Sun Temple en Golden Dream en was benieuwd naar de nieuwe opzet. Voor 30 euro een maaltijd, sauna en gratis Grolsch is al goed besteed, het perspectief van het zicht op vrouwelijk schoon is dan genoeg reden om zelf eens als ijsbeer poolshoogte gaan nemen.
Enkele kleine ingrepen in de indeling zijn beslist verbeterend: de lockers bij de douches, het buffet in de grote (bar) ruimte, de saunacabine onder trap verwijderd en de sauna in de tuin goed op temperatuur. Binnen mag niet gerookt worden, respectabel beleid, jammer voor mij als roker van een sigaartje, bij beter weer heeft de tuin dan ook beslist meerwaarde. Pluspuntje voor mij is de Kino, waar de beamer vervangen is door een groot HD scherm, en waar het goed foezelen is… Jammer dat dames geen initiatief mogen nemen, een flirt op zijn tijd geeft wat meer leven in de brouwerij…
Tijdens mijn bezoek heb ik vier, maximaal vijf ijsberen gezien, waarvan ik met één niet-schrijvend lid van het gilde wat uitgebreider heb kennisgemaakt. Er waren ruim 10 dames, waarvan ik met enkele een praatje heb gemaakt. Ik denk niet dat het al een weergave is van een “vaste crew”, maar de line up bestond in ieder geval uit: Turks Macedonische Ireem , Pools Duitse blonde Vivian, blonde Veronica, zwartharige Poolse Mariolá, zwartharige bebrilde Roemeense Karina en volborstige en –buikige Bulgaarse Didi. Uiteindelijk heb ik een uurtje met blonde Roemeense Mona Lisa in de Kino doorgebracht. Een 30 jarige “pretty face girl next door” met een prachtig vrouwenlijf, welvingen op de goede plekken: heel mooie borsten, lekker stevige billen en een lekker poesje. Prima service, misschien iets te veel glijmiddel.
Het is spannend hoe de club zich de komende tijd zal ontwikkelen. Aan de ene kant zullen de mannen de club pas bezoeken als er een interessante line up van dames is, de dames zullen pas komen als er voldoende mannen zijn om iets te kunnen verdienen. Hoe breng je dat op gang? Ik heb begrepen dat de club gelieerd is aan Salomé in Herne, en van de aanwezige dames waren er een aantal die vanuit Salomé naar Emmerich waren gekomen, gelokt door de vrije entree die hen geboden wordt. Geen slecht idee, en ik hoop dat hiermee het aantal dames en daardoor ook heren op een peil gaat komen waarmee de club rendabel kan gaan draaien. Het is voor mij tenslotte de dichtstbijzijnde saunaclub…
phoenix
13 februari 2016, 11:48
Om ongeveer 20.00, het is vrijdagavond parkeerik mijn bolide op de parkeerplaats van de nieuwe club. Geen déjà vu maar alles zag er nog uit zoals het bij sun temple was begonnen, opnieuw verbouwen, ze hebben helder nagedacht en zowel douches en omkleedruimtes zijn een stuk beter geworden. Een man die ik al jaren ken groette me en zei toen ik bij de lockers stond, het is niks , er is helemaal niks te doen...beteuterd maar nog niet van mijn geile stemming ontdaan trok ik snel de witte jas aan die ik van de lieftallige Braziliaans Duitse dame had gekregen. De ruimte rechts was een kino die er nog beter uitzag, de centrale ruimte met mooie nieuwe bankjes zag er prachtig schoon uit , ook de bar en het nieuwe kleine eetgedeelte in de grote ruimte was prima ingericht. Het eten, vlees en vis met rijst en voldoende groenten. Ook de cappuccino smaakte goed. Ik had zelfs een flesje grolsch genomen en ook dat ene biertje smaakte niet slecht. Tweemaal gebruik gemaakt van sauna met voldoende schone handdoeken, er is echter geen binnendouche in de buurt te vinden. Jammer dat de danspaal waar het eens zo beruchte fun garden mee was uitgerust ,was verdwenen. Toch leek het erop of dat je in dezelfde club club was aanbeland zoals het 5 jaar terug was. Toen was er echter veel meer loos op vrijdagavond.
Het was akelig leeg, misschien is het wel nooit zo leeg geweest op een vrijdagavond. Ik telde 9 dames en er zouden er na 00.00 had men mij telefonisch verzekerd , nog een aantal dames zich melden. Ik heb er geen gezien. Er waren volgens mij 2 bulgaarse dames, 1 turkse dame en de andere zes waren volgens mij allemaal roemeense dames, wellicht dat er een poolse bij zat, ik heb echter geen pools gehoord. Maar ja als 1 persoon pools spreekt en de rest niet dan is dat moeilijk op te sporen. Twee dames zaten verveeld achter de gokkast en toen ik om 2.00 in de nacht vetrok na mijn tweede gang naar ene kamer stonde er wel geteld 2 dames in de gehele ruimte, de rest was met een klant naar boven of lag wellicht te slapen , ik weet het niet. zo af toe toe druppelde er een gast binnen, net zoals een gestrande groep hollanders die bij de mercedesgarage lang hadden moeten wachten en plotseling deze club hadden ontdekt.
IK had die avond zitten twijfelen tussen goch, ying yang, vila marisol of ratingen. Ik had net zo goed om 19.00 naar ratingen kunnen rijden. Goch is echt gene optie meer voor mij, geen zin in problemen, ying yang is vrijdagavond stampvol, wachten op ene bankje zonder veel gestreel en geaaid moet je daar dan zitten met je geliefde. vila marisol, Bea waar was Bea, die was er dus niet, ook roxanna een dame die ik erg graag mag was afwezig ...acapulco gold, nee te laat, je moet dat pokke end weer terug, nu was het een uurtje dat scheelde veel. De eerste dame werd een bulgaarse genaamd daisy(ook blijkbaar te vinden in Salome Herne). Ik maak er niet teveel woorden aan vuil, maar ze had een goed vol geproportioneerd lichaam, wilde eigenlijk in de afwerkstand beginnen en toen ze rook dat ik ook wel een uurtje wilde, ging dat langzamer, tot dat de klok voorbije 30 minuten was en toen werd mevrouw moe, nee beter nog ik moest rekening houden met de klanten die ze nog kreeg, het gouden kutje zou dat niet aankunnen, u begrijpt gezien de hoeveelheid publiek in lekker ding op dat moment was dat natuurlijk van haar kant een zeer plausibele reden. Kassa klonk het dus in haar hoofd, de eerste 30 minuten zijn voorbij en nu gaan we wat drama maken zodat hij snel komt en ik de rest van het geld binnen krijg, nog een half uur en dan was het voorbij. Ze pijpte wat, soms voelde ik wat heel vaak weinig, welke beoordeling ik er verder aan wil geven laat ik maar over aan de fantasie van de lezer. Van mijn kant heb ik moeite om pijp leeg te maken, maar in ratingen zijn de de dames zo lief dat ze me bijna nooit teleurstellen, zelfs al zou ik de kamer verlaten zonder een orgasme te hebben gehad.
Hier was ik in club Lekker ding, toch weer even wennen, in die zin leek het weer op beginnerswerk dat clubbezoek, net zoals destijds in fun garden, waar je ook behoorlijk het schip in kon gaan met een dame. Gelukkig was mijn tweede keuze op een goede intuïtie gebouwd. De dame heette Ireem uit turkije, een duitse met ene Turkse achtergrond, mevrouw daagde me uit met haar prachtige billen en en zo bleek later, ranke borstjes die er geil uitzien. Ik val vaker voor dikke tieten, maar haar lichaam en persoonlijkheid maakte de avond geheel weer goed, ze keek niet op de klok, ze pijpte met een tongpiercing lekker nat, liet zich goed likken, neukte op alle manieren en deed dat zoals ene gelouterde acapulco gold dame dat ook doet, gewoon wat ze moest doen, lekker vrijen, pijpen, neuken zonder gemekker. Voor haar kom ik nog terug naar deze club, hopelijk komt Bea van vila marisol ook hier weer heen, dan kan ik als ik geil ben snel uit de voeten, zo niet dan is vrijdagavond geen optie meer om ergens naar toe te gaan vrees ik. Want je mist helemaal niets aan gezelligheid in deze club.
hasta la pasta
14 februari 2016, 13:41
Forgetskinnyletsgetfatty en ik hebben dus ongeveer hetzelfde meegemaakt. Ik besloot gisteren op de bonnefooi om deze voor mij nieuwe club met een bezoek te vereren. Toen ik na 5-en binnenkwam was de entree allerhartelijkst. Ik was nog nooit op deze locatie geweest. Dus eerst maar eens een rondje gelopen. Er zaten een twee of drie vrouwen binnen. Ik werd gewenkt door een blonde dame. Deze viel af na een gesprekje. Eerst de sauna maar bezocht. Deze was niet geheel op temperatuur. Toen ik in de ruimte binnenkwam stond de deur een beetje open. Na de sauna nog een bak koffie genomen en even zitten kletsen met een andere dame. Deze bleek bij mij in de buurt gewerkt te hebben in een privéhuis met een solala reputatie. Dus ook nu de boot afgehouden. Het eten (kip, rijst en wat salade) was overigens prima. Nog even met een Nederlandse dame gepraat die hier werkte. Ze meldde me dat het management druk bezig is om te zorgen dat er meer gasten in de club gaan komen. Dit gesprek zal om een uur of zes hebben plaatsgevonden en ik was inmiddels de enige gast. Na nog 1 gesprekje met een dame hield ik het voor gezien. Zeker toen de mooiste meid van de club me straal voorbij liep toen ze onderweg was naar het restaurant gedeelte. Ik heb m'n spullen gepakt, reed weg van een bijna lege parkeerplaats en heb voor ein sichere bank gekozen door door te rijden naar Goch. Zie verslag aldaar.
PinoNr1
15 februari 2016, 20:09
Ben benieuwd wanneer ik hier een paspoort aan kan maken.
Frank_Toronto
16 februari 2016, 17:56
Beste Collega Ijsberen,
Velen van ons waren enthousiast toen er sprake van was dat er zich in het oude Fun Garden pand weer een nieuwe eigenaar met een nieuwe club zou gaan starten na de vervelende ondergang van golden Dreams.
Alhoewel ik toch de nodige positieve reacties heb gelezen en met eigen ogen heb gezien is het wel jammer dat deze club zo mondjes maat wordt bezocht.
Natuurlijk is het zo dat de club nog geen maand geleden haar deuren heeft geopend, maar anderzijds denk ik dat als wij deze toch fraaie club zo dicht aan onze grens
willen behouden, deze ook een overlevings kans moeten bieden, door de club regelmatig met voldoende ijsberen te vullen.
Als het aantal ijsberen daar toeneemt zullen ook meer dames daar hun toevlucht gaan zoeken, naar mijn mening.
Wat ik zelf erg leuk vindt aan deze club, is dat je kamers met Jacuzzi kunt boeken !
Maar ook de kleine veranderingen en de nog komende veranderingen zullen deze club toch een speciaal tintje geven.
Volgens ingewijden al daar heb ik vernomen dat er nog een aantal vernieuwingen c.p. veranderingen op de rol staan.
Ook gaan er verhalen dat er diverse dames uit de tijden van FG weer hun acte de presence zullen geven als er weer voldoende leven in deze brouwerij komt !
Kortom mede ijsberen laten we deze club een warm hart toe dragen en ons daar met wet meer regelmaat en in grote getalen laten zien.
Ik stem --> voor !
M.v.g
Grote Ijsbeer
Frank
SAS
16 februari 2016, 18:50
Ook gaan er verhalen dat er diverse dames uit de tijden van FG weer hun acte de presence zullen geven als er weer voldoende leven in deze brouwerij komt !
Ik weet uit de begin tijd van Golden Time dat er ook weinig dames waren met maar een paar ijsberen per dag!
De eigenaar Nick heeft het gewoon door gezet en heeft het vol gehouden.
Wat ik hier mee wil zeggen is dat het begin altijd moeilijk is.
Wel dames geen ijsberen dan gaan de dames weg het draait om het geld en verder om niets.
Dames die hier vroeger hebben gewerkt hebben hun plek nu ergens anders gevonden en zullen dan ook niet snel terug gaan naar een club waar geen ijsberen komen.
Een deel van deze dames ken ik persoonlijk en heb hen hierna gevraagd.
Uitspraak was ik zit hier prima.
Nu weet ik ook dat er niet zo kan veranderen als een DVP.
Het zou jammer zijn als het niet gaat draaien.
Dus met een lang adem komt het wel goed.;)
gebbel
16 februari 2016, 19:49
was zondag geweest
4 vrouwen aanwezig
3 ijsberen
kon beter
rene4rene
17 februari 2016, 07:12
Misschien helpt het, dat zodra de Tombola Lekker Ding wordt afgesloten, en meerdere vrijkaartjes worden uitgedeeld, meer positieve berichten komen, de andere ijsberen zal aantrekken.
Erru
17 februari 2016, 07:58
Lijkt me inderdaad wel handig als er eens een handjevol vrijkaartjes wordt uitgegeven, dat trekt wel bezoekers aan die er misschien in het vervolg naar toe blijven gaan.
De berichten tot nu toe zijn niet zo positief (aantal dames en beren) De tent zelf krijgt wel goede recensies dus er moer wel wat mogelijk zijn zo vlak over de grens..
Draver
17 februari 2016, 08:56
Als een regelmatige bezoeker van VM en de gesprekken daar met de andere beren regelmatig wat gehoord over de voorloper(s) van “Lekker Ding”, dat het daar altijd goed vertoeven was dus op donderdag 11-02-2016 maar eens naar LD gereden.
Het plan was om van halverwege de middag tot een uur of 6 daar te zijn, langer kon helaas niet wegens diverse afspraken.
Voor het vertrek even google maps geraadpleegd, makkelijk te vinden…
Bij de A18 de grens over, geen oponthoud door de controles.
Op de parkeerplaats aangekomen vermoedde ik al wat, maar twee auto’s die ik aan beren zou toeschrijven en een paar auto’s die hoogst waarschijnlijk van DVP’s zouden kunnen zijn…
Of van het personeel…
Oftewel, het zou niet druk zijn binnen, ik ging er vanuit dat ze met de fiets zouden zijn gekomen.
Parkeer ruimte genoeg dus, ook wat waard, haha.
Bij de buitenpoort aangekomen begon deze al te zoemen zodat ik naar binnen kon zonder te bellen.
Een vriendelijke ontvangst, het eerder genoemde polsbandje ontvangen, een handdoek en het berenvel.
Snel omgekleed, gedouched en maar eens kijken wat er was.
Kleedruimte en douche prima, ik weet niet hoe het was maar hier is op zich niets mis mee.
Altijd spannend, voor de eerste keer zo naar binnen lopen.
Een grote centrale ruimte, wat banken en een bar.
Een buitendeur naar het buitengebied, even rond gekeken,moet nog wel wat aangebeuren.
Vriendelijk barpersoneel en waar ik eigenlijk voor kwam, een paar DVP’s.
Verspreid zittend door de ruimte maar weinig FKK…
Met een colaatje in de hand wat rondgelopen, overal gekeken maar eigenlijk wel snel uitgekeken.
Er zijn niet veel ruimtes, of ik moet wat gemist hebben.
Maar goed, tijdens het rondlopen ook even de aanwezige DVP’s bekeken, eigenlijk allemaal standaard, als ik het zo mag zeggen zonder beledigend te zijn… een stuk of 10.
Ze mogen niet animeren, op zich wel jammer.
Teveel animeren, zoals soms in VM voorkomt is niet prettig maar helemaal niet is ook niets.
Ik vraag mij af of hier ook niet de gulden middenweg gevonden kan worden…
Nu lonken de dames wat, vanuit hun ooghoeken of onder de wimpers door…
Na even wat gezeten te hebben weer wat rondgelopen en in een hoek een gordijn ontdekt wat open was.
Verrek, de kino…
Ik stond nog niet bij de ingang of Ireem ( Turks volgens eigen zeggen) stond achter mij.
Of ze mee naar binnen mocht..
Wel een leuke verschijning, veel tatoeages en wat piercings.
Behoorlijk gekleed, slip, BH en strandpakje dus en lichamelijke aspecten kon ik nog niet zo goed beoordelen..
Samen op de bank voor het scherm gaan liggen en ze vroeg of wij dan maar eens samen moesten gaan relaxen.
Op mijn bevestigend antwoord stond ze op, deed de gordijnen van de kino dicht, legde het bekende lapje neer, deed mijn badjas op en begon enthousiast te pijpen.
Niets kamer, niets sleutel, meteen aan het werk…
Het hele pakket afgewerkt, in de kino, met de gordijnen dicht…
Niets mis mee maar ook niet van, dat doen we meteen weer.
Afgerekend, gedouched en weer de bar/centrale ruimte ingelopen.
En dan merk je de beperkingen van LD, op dit moment, zoals ik het beleef…
Er is niets te doen tussen de kamergangen door…
Je zit wat op een bank, drinkt wat, bekijkt het aanwezige schoon en that’s it.
Je kunt wel bij een dvp gan zitten maar mijn roemeens/bulgaars/pools is niet dusdanig dat er een gesprek gevoerd kan worden.
En ik vind het ook vervelend om wat te praten en dan niet tot een kamer gang te komen.
In VM komen de dames bij je, op eigen risico, of je mee gaat of niet.
En daar zijn verschillende ruimtes, zitgelegenheden om wat rond te lopen.
Afijn, contact gemaakt met een andere dvp, Karina, roemeens.
Met bril, jong en slank.
Standaard kamer gang gemaakt, niets bijzonders…
Afgerekend, gedouched en weer een colaatje…
Weer gezeten, weer het zelfde verhaal…
Maar de poolse aan de bar benaderd, standaard kamer gang en de rest is bekend.
Ik stond om 17.30 weer buiten…
Conclusie, LD heeft wel potentie maar er moeten meer beren zijn…
En misschien wat meer keus van dames…
Meer beren zodat je wat anoniemer kan rondlopen.
Nu werd iedere stap bekeken door de dames, van wat gaat hij doen, naar wie gaat toe, kan ik wat verdienen….
Aanstaande vrijdag weer een relaxmiddag/avond gepland maar op dit moment nog geen idee waar naar toe te gaan.
VM of LD…
Als niemand naar LD gaat wordt het daar ook niets, blijven de dames weg en blijven de beren weg.
Op zich wel leuk, wat dichterbij maar zoals ik het ervaren heb is het moeilijk om daar een uur of 5/6 te zijn.
Ik maak meestal drie kamergangen en dat ging mij daar te snel…
Verspreid over het bezoek is leuker…
Dus, wie gaan er as vrijdag naar LD…
Oftewel, wat voller, dus gezelliger daar of rijd ik door naar VM…
Frank_Toronto
17 februari 2016, 15:04
Laten we proberen om op korte termijn het gemiddelde aantal beren wat te verhogen, want er zullen ook best beren
zijn die in groepsverband reizen en dus met een ritje al 4 beren binnen kunnen brengen.
Wat mij betreft is het op werkdagen wat lastig te plannen, maar ik ga er regelmatig weer even een blik werpen
en hopelijk gaan meer mensen dit doen zodat het er van tijd tot tijd gezellig en goed toeven is !!
Draver
18 februari 2016, 07:51
Goed idee Frank...
Maar zo als het er nu uitziet rijd ik morgen die 35 km wel verder naar Marisol.
Nogmaals, LD ziet er op zich goed uit, ontbreken twee zaken, meer leuke dames en meer beren.
Ik houd het forum wel in de gaten, zodra de berichten anders worden, ga ik zeker weer kijken...
Per slot van rekening blijft het een leuke plek, zo om de hoek........
Eddy_V
18 februari 2016, 23:47
Februari is in bijna alle clubs een slappe tijd, maar vanaf begin maart moeten ze er een flinke reclame campagne tegenaan gooien in NRW en in het oosten van Nederland, van Achterhoek tot Apeldoorn bij wijze van spreken.
En als die reclame ook nog op de fora staan is dat mooi meegenomen, maar velen overschatten de impact. Het aantal club bezoekende niet-forum lezers is vele malen groter dan het aantal lezers (laat staan schrijvers).
Paar keer door de week een thema feestje, wat leuke extra's, kortingskaart op vervolgbezoek (4 maal is 5e gratis) en VOORAL...een stel leuke dames aanwezig laten zijn met garantie inkomen.
(zo moeilijk hoeft dat toch allemaal niet te zijn?)
hallodaarbenikweer
21 februari 2016, 22:58
En niet te vergeten het tarief van de dames. In NL kun je inmiddels vaak voor 100€ / uur een breed aanbod krijgen, met wat onderhandelen betaal je minder en heb je ook gfe, nmc en pzc. Clubneuken is voor ons NL koopjesjager soms gewoon te duur, zeker als je de reis niet met leasewagen maakt.
Chris Moneymaker
22 februari 2016, 01:08
Zoals in het live topic vermeld ben ik op maandag de 15e in deze club geweest om eens met eigen ogen te aanschouwen of het een club is waar ik een gedeelte van mijn vrije tijd zou willen besteden.
Ik had van mede beren begrepen dat het een niet al te grote club is en dat er niet al teveel dames aanwezig zouden zijn, dit is voor mij geen enkel probleem omdat ik in het verleden regelmatig in GD te Schuttorf kwam en daar puilde het ook niet uit van de dames. Als er maar 1 of 2 zijn die mijn bloed voortstuwen naar een voor ons mannen essentiële locatie dan vind ik het allemaal prima, want hier komen we toch voor in een club.
Bij binnenkomst in de club werd ik vriendelijk ontvangen door twee dames aan de receptie. Ik kreeg de vraag of dit mijn eerste bezoek was hier waarop ik mijn antwoord ja was. Ik kreeg netjes uitleg over de prijzen die de vrouwen hanteren waarna ze me uitlegde waar de omkleedruimte zich bevond. Tot slot kreeg ik nog een badjas, een handdoek, een polsbandje en uitleg waar ik mijn slippers kon vinden. Conclusie; dit deel was bijzonder goed verzorgd.
Ben na de ontvangst me eerst maar eens gaan opfrissen en omkleden in een vind ik toch wel mooie ruimte, als ik dit vergelijk met het oude GD, VM of ACA dan oogt het hier toch een stuk frisser en ook verzorgder. Dus ook dit gedeelte van de club viel bij mij wel in de smaak.
Na het omkleed ritueel was het dan eindelijk tijd om eens te gaan kijken wat voor vlees Lekker Ding in de kuip had. Ik liep vol goede moed de centrale ruimte in en zag in een eerste oogopslag slechts 1 dame aan de bar en geen andere ijsberen. Na ja dan maar ff gokken dacht ik, misschien komt er nog wat voorbij straks. Ik gooi € 20,- in de automaat en loop naar buiten om een sigaret te gaan roken. Zie ik daar nog 4 dames zitten in het restaurant met 2 mede beren. Na ja het was dus etenstijd en ik was in eerste instantie te lui om achterin te kijken. Op mijn weg naar buiten kwam de barvrouw naar me toe en vroeg of ik na mijn sigaretje misschien zin had in wat te drinken. Kijk eens aan dat is dan weer een plusje voor deze club. Verderop in de avond is ze nog zeker 3 keer bij me geweest om dit te vragen. Dit is voor mij echt een unicum maar wel zeer plezant. Dat ik buiten moet roken in deze club is wat minder maar een stuk beter voor mijn gezondheid en voor de niet rokers. Niet iedereen hoeft last te hebben van mijn verslaving. Mijn algemene indruk van de uitstraling van de club, het eten en de gastvriendelijkheid zijn zeer positief.
Nu het voor de meeste mannen belangrijkste gedeelte de aanwezige dames. Zoals ik al eerder heb gezegd had ik in aanvang totaal 5 dames geteld, maar een 45 min later kwam er een zesde dame bij die net van de kamer afkwam met nog een mede ijsbeer. De dames mogen hier zoals door andere ook al vermeld niet animeren. Ik persoonlijk vind dit wel prettig want soms word je moe van het nu niet zeggen in VM. Alhoewel dat nu een stuk minder is omdat ze je op een gegeven moment wel kennen. Ik even mijn € 20,- op de gokkast weggeknald en op zoek naar een geschikte dame voor een uurtje plezier. Er waren 2 blonde dames, beide best geschikt voor een kamerboeking al kan dat in de avond nogal bedrieglijk zijn met al dat kunstlicht. Een vrouw met een Afrikaans uiterlijk en drie dames met donkerder haar. Ik vond het moeilijk om te kiezen omdat mijn verstand en mijn geslachtsdeel niet dezelfde taal spraken deze avond. Mijn verstand zei ga praten met 1 van de blonde dames maar pielemans reageerde op een dame die vanaf het moment dat ik was wezen roken al een beetje zat te flirten. Uit ervaring weet ik dat mijn verstand meestal de juiste keuze is maar ach ja pielemans moet ook eens de strijd winnen.
Ik plofte dus neer op de bank naast de dame met de donkere haren, ik dacht dat ze zei dat ze Michelle heette, maar ik ben zo slecht met namen dat ik bijna zeker weet dat dit niet klopt. Ze was niet heel groot en was Roemeens. Beetje mollig, maar ook niet te, en ze vertelde dat ze een week in VM had gewerkt. Met deze omschrijving kom je al een heel eind om te weten wie het betreft. Na wat smalltalk even in de kino gelegen om nog wat beter kennis te maken en hierna tegen haar gezegd dat ik wel naar de kamer wilde. Ze ging de sleutel halen en we liepen de trap op naar boven, mijn blik op haar mooie kont, want deze was zeker ok. Eenmaal in de kamer begonnen met pijpen, dit was best aangenaam en viel niet tegen lekker opbouwen van langzaam naar steeds iets sneller en dieper. Ik werd geiler en geiler en wilde penetreren, ik hoefde niks te zeggen want ze had het al door. Dit deel van de sessie was een teleurstelling terwijl het zo goed begon. De seks was matig en inspiratieloos. Ze praatte teveel over standjeswisseling en ze kuste ook nog eens niet, dit had ze mij wel wat eerder mogen vertellen vond ik. Maar ach ja volgende keer maar vragen dus in deze club. Ik had moeite om klaar te komen na al dat gepraat en het niet kussen. Heb haar toen maar gevraagd om het met de mond en hand af te maken. Dit deed ze dan weer wel naar tevredenheid. Toch nog een goed einde aan de sessie, maar 0,0 % herhalingsgevaar. De sessie duurde alles bij elkaar 40 minuten en had dus nog 20 minuten kunnen blijven echter had ik wel zin in een lekkere cappuccino. Ik heb nog zitten twijfelen om een tweede sessie te doen, maar dit bewaar ik voor een volgend bezoek. Er waren wel weer 3 nieuwe beren binnen gekomen toen ik op de kamer was en nog 1 of 2 een uurtje later.
Mijn eindconclusie voor deze club is dat ik er zeker nog wel eens ga komen. De club ziet er van binnen goed uit en het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Ook vind ik het fijn dat alles er goed verzorgd uitziet. De kamergang was een teleurstelling en heeft bij mij eerlijk gezegd toch even doen denken had ik maar 20 min doorgereden naar VM, want daar is de service voor mij altijd top. Ik ga deze club ergens halverwege maart wel weer bezoeken. Ik ga een club niet afschrijven op 1 tegenvallende kamergang en zoals jullie kunnen lezen heeft deze club ook echt een heleboel pluspunten.
johan holmes
28 februari 2016, 20:30
ik ben nu sinds de opening een paar keer naar Lekker Ding geweest. Ben niet zo heel ervaren maar ik voelde me gelijk thuis. Ontzettend mooie dames en zeer vriendelijk ook, niet zo opdringering, daar heb ik een hekel aan. en voor de prijs hoef je het niet te laten, niet normaal. voor €30 helemaal klaar, buiten de dames dan. Heerlijk eten, diverse buffets, gratis Grolsch. Toen ik een Heineken vroeg was dat ook geen probleem. Je auto staat lekker beschut want dat vind ik toch wel belanrijk. heb een hekel aan die nummerbordgluurders. Entreedame uit Brazilie geloof ik had voor mij ook wel op de bank mogen plaatsnemen. Maar zij is tevreden met haar huidige baan, lol. Binnen waren steeds rond de 10, 12 dames maar heb niet zo goed geteld door dat er regelmatig dames naar boven gaan. Meeste dames uit Roemenie maar allemaal goeds Duits praten en sommigen zelfs enige woorden Nederlands. Dames zitten allemaal schaars gekleed natuurlijk maar wel op een handdoek, dus zeer hygienisch allemaal. Door het koude en regenachtige weer heb ik alleen naar de tuin gekeken. De eerste keer stonden buiten mannen en meisjes te roken, maar vanaf vorige week was het roken binnen aan de bar toegestaan en daar maakte iedereen dan ook gretig gebruik van. De eerste keer 2 maal met een dame naar boven geweest, hierover wil ik niet in detail treden maar het was in 1 woord perfect! Voor een half uur betaal je €50,- en de tweede keer ging ik een uur en dat was ook echt een vol uur en kostte mij €80,- Natuurlijk gaf ik nog €20,- rookgeld want cigaretten zijn duur tegenwoordig. De tweede keer ging ik na het eten naar huis zonder naar boven te zijn geweest. Mijn vrouw had geappt dat ik de kinderen van school moest halen, dus daar ging vader weer onverrichter zaken naar huis maar toch met een goed gevoel. Zeer spoedig kom ik terug en heb al gelijk een ticket voor de Apres Ski Party van vrijdag 18 maart gehaald. Nu in de voorverkoop slechts €20 en dat is een koopje natuurlijk. Als er iets te vieren valt is Johan erbij natuurlijk. Hopelijk zie ik meer ijsberen die ik ken die avond want dat is toch gezelliger. Mijn eigen vrienden moeten het ijsberenleven nog ontdekken maar ik denk als ze hier zijn geweest dan ontdooien ze snel. En lekker dicht bij huis, 30 km is snel te doen, als er geen files zijn natuurlijk. Al met al denk ik dat er in deze club heel veel potentie zit. De Nederlandse bedrijfsleider was zeer enthousiast en kwam zeer beschaafd over. Dat heb ik wel eens anders gezien. Ik zou zeggen we zien elkaar weer bij Lekker Ding!!!
jemame
29 februari 2016, 20:13
Gisteren zondag ook eens naar LD gereden waren 8 dames aanwezig en op de ganse namiddag van 12.OO tot 17.OO UUR maximum 5 beren maar toch een heel leuke namiddag gehad .Jammer dat het een beetje ver is (150 km) .
Laatbloeier
1 maart 2016, 17:31
Donderdagavond voor het eerst op bezoek bij Lekkerding in Emmerich. Voor mij lekker dichtbij, het belangrijkste voordeel. Ik hoop dat er de komende tijd nog wat meer voordelen bij komen. Mijn eerste indruk is positief. Het ziet er gewoon goed uit daarbinnen. Het is mooi verbouwd. Ik zie een fraaie rechthoekige bar met veel glas rondom met uitzicht op een aantal banken alwaar de dames en/of heren kunnen plaatsnemen. Eveneens in het zicht is een eetplek gecreëerd met banken en stoelen. Ook dat ziet er keurig uit. Het sanitair ziet er heel goed uit met uitstekende douches (met mengkranen). De sauna in de buitenruimte is eveneens uitstekend; handdoeken hoef je niet vooraf mee te nemen, die liggen daar keurig opgestapeld. Ik zie buiten ook nog een (afgedekte) whirlpool, iets voor later dus. De leuke dame aan de receptie is heel voorkomend, legt alles prima uit.
Dan de andere dames. Ik zie er om precies te zijn twee in de bankjes zitten. Dit lijkt geen topavond te worden. Even later zie ik drie dames. In de loop van de avond zie ik uiteindelijk zeven vrouwen. Ik schat in dat er die avond (tot 23.30 uur), inclusief mijzelf, zo'n drie of vier mannen zijn geweest. De loop moet er duidelijk nog in komen. Ik denk al meteen, jammer, maar ja, ze zijn nog maar net drie weken open. Omdat het er nu al zo goed uitziet hoop ik al meteen dat Lekkerding ook lekker zal gaan draaien.
Ik kies uit drie vrouwen de mooie Petra. Petra is 20 jaar, Roemeense, slank maar ook aangenaam romig, een a/b-cup en een lekkere kont. Op ons gemak voeren we een kennismakingsgesprekje. Ze is aardig, relaxt, neemt de tijd, aast niet onmiddellijk op een kamer. Dat bevalt me. Dus naar een kamer! Op de (mooie) kamer begint ze me heel aangenaam te pijpen. Ontspannen, gevarieerd. Dan over naar een cowgirl. Dat ziet er heel goed uit en het voelt ook zo. Over naar missio, ik ga (op haar verzoek) heel rustig bij haar naar binnen. Af en toe heeft ze er even een handje bij, maar gelukkig verdwijnt die op den duur. Ik neuk haar stevig en besluit weer even uit te rusten. Dan draait ze haar kont naar me toe zodat ik haar van opzij kan neuken. Met mijn handen op haar lekkere tieten voelt dat wel heel aangenaam aan. Alhoewel ik het wel wil voel ik een orgasme toch nog niet naderen. Maar even rustig aan dus. Ik leg uit dat mijn orgasmes nooit goed te voorspellen zijn, soms snel en een paar keer op een avond en soms helemaal niet. En dat ongeacht het al dan niet fraaie uiterlijk van de desbetreffende dame. Na al dat geklets stelt ze me een doggy voor. Gek genoeg een positie die ik altijd met genoegen aanschouw maar waar ik maar heel zelden in kan klaarkomen. De doggy met haar voelt wel heel lekker, ik neuk haar op mijn gemak, langzaam en gestaag. Dan stel ik weer missio voor. Ik neuk haar heel gevarieerd, snel, langzaam, stevig, zacht. Dan even heel rustig aan en dan weer heel stevig. En ineens, net voor het halve uur om is, voel ik het komen en ik kom heerlijk in haar klaar. Voorzichtig er uit, het condoom is volop gevuld. Ze is net zo verheugd als ik dat het toch nog gelukt is. Ze laat me nog even bijkomen en we maken nog een praatje. Met haar wil ik het nog wel eens herhalen.
Na anderhalf uur cappuccino's, sauna en wat lezen kijk ik weer actief om me heen. Ik zie één man en vijf vrouwen. Een zesde komt aanlopen, neemt plaats aan de bar en ik denk meteen: ja. Ze is hyperslank, donkerblond (geverfd) maar mijn oog valt vooral op haar billen. Die zijn werkelijk verrukkellijk. De mooiste die ik in al die jaren heb mogen aanschouwen. De billen behoren bij Ariana, 29 jaar, Roemeense met een lekkere b-cup. Ze vertelt me al een aantal jaren op deze locatie actief te zijn geweest, o.a. bij Fungarden. Ook nu weer een relaxt praatje, geen haast bij Ariana. Ze spreekt overigens opmerkelijk goed Nederlands. Helaas blijkt ze niet te kussen; dat heeft ze, zegt ze, ook nooit gedaan. Ik zeg jammer, even nadenken. Doe dat zegt ze, als je wilt kussen moet je toch naar een van de andere dames gaan. Ik denk aan haar billen en zeg, neen, ik blijf bij jou. Op de trap naar boven ben ik het niet-kussen al weer vergeten. Wat een prachtige, heerlijke billen draaien er voor me uit. En op de kamer heb ik er ook geen spijt van. Ze heeft een heerlijk lichaam. Ze gaat meteen boven op me liggen, strijkt met haar tieten over mijn borst, ik voel haar buik tegen mijn stijve pik. Ze kust me overal (behalve op mijn mond), zakt langzaam naar beneden en gaat me prima pijpen. Tijdens het pijpen draait ze haar lichaam zo dat ik overal goed bij kan. Ik voel aan haar heerljke billen, wat zijn ze smal en wat voelt het lekker om haar tussen haar billen te strelen. Ik lik haar kutje, kus haar kontje. Dan gaat ze op me zitten. Heen en weer schuiven, op haar hurken heen en weer wippend. Een prachtig gezicht. Over naar missio. Dat gaat een ietsje moeizamer omdat ze me iets te zwaar vindt. Dat valt met mijn pakweg 70 kilo wel mee vind ik zelf, maar ja, met haar 40 kilo is ze natuurlijk wel een broos poppetje. Over naar doggy, dat moet natuurlijk met die billen. En ik moet zeggen, zelden heb ik zo goed en zo lang in doggy kunnen neuken. Alleen al om het uitzicht te kunnen behouden, blijf ik heen en weer stoten. Het half uur is bijna om, ik probeer het nog even met missio af te maken. Helaas lukt me dat deze keer niet maar mijn plezier is er niet minder om geweest. Ik ben het eens met haar conclusie: als ik weer kom, eerst naar haar toe.
En kom ik weer? Jazeker. Ik wacht wel even af hoe het zich verder ontwikkelt. Ik hoor dat er meer welness aan gaat komen. Ik vraag of er ook een zwembad komt maar helaas lijkt dat toch niet de bedoeling. Dat zou ik wel heel jammer vinden en op een mooie zonnige en warme dag zou dat voor mij toch reden zijn om door te rijden naar Villa Marisol of een andere kant op richting YinYang. Lekkerding ziet er nu al goed uit. Het voelt relaxt, de dames zijn dat ook, er wordt niet gejaagd hooguit wat gelonkt. Als Lekkerding nog even verder investeert, ook in damesaantallen, dan kan het voor mij een hele aantrekkelijke locatie worden.
Eddy_V
2 maart 2016, 22:05
Soms heb je dat... Dat gevoel van "hier klopt ergens iets niet".
Zoals bijvoorbeeld het verhaal van Johan Holmes, dat best redelijk overkomt.
En toch, het wringt ergens...kan ook aan mij liggen hoor.
In de voorverkoop een ticket kopen van 20,- terwijl de normale entree maar 30,- is.
In detail de tarieven noemen, maar niets over de dame waaraan dat gespendeerd zou zijn.
Zijn vrienden moeten het ijsberen leven nog leren... Aldus de echtgenoot die de kinderen moet ophalen na een Appje van zijn vrouw.
Ik zal wel weer te paranoia zijn, nog iets van oude beroepsdeformatie.
Tijd zal het leren van deze eenmalige berichtgever.
Net zoals de advertentie vandaag in de Telegraaf, waarin 25 Lekkere Dingen worden beloofd.
Maar hoe geloofwaardig is dat, als zelfs de plaatsnaam verkeerd geschreven staat... Emmerik.
Piet Plezier
2 maart 2016, 22:11
wij hebben ook kaartjes van €20,00.
En een Appje krijgen is volgens mij ook niet raar.
En nog beren die het nog moeten leren is ook niets mis mee.
Die advertentie heb ik ook gezien
En ook 1 van acapulcogold vrij entree op vertoon van deze advertentie
Eddy_V
2 maart 2016, 22:22
wij hebben ook kaartjes van €20,00.
En een Appje krijgen is volgens mij ook niet raar.
En nog beren die het nog moeten leren is ook niets mis mee.
Die advertentie heb ik ook gezien
En ook 1 van acapulcogold vrij entree op vertoon van deze advertentie
Klopt helemaal Piet, vond het gewoon wat te gladjes...
Zal me er verder ook niet druk over maken. Hopelijk wordt het nog eens wat, de tuin was lekker met die ligstoelen en jacuzzi.
En inderdaad voor de liefhebbers van Aca Gold: morgen nog snel even naar de bibliotheek om de advertentie er uit te scheuren!
Ps ik had wel verwacht dat PP zou reageren, maar zoo snel..?!
heb je aandelen in LD? :biggrin:
Zal me er verder ook niet druk over maken. Hopelijk wordt het nog eens wat, de tuin was lekker met die ligstoelen en jacuzzi.
En inderdaad voor de liefhebbers van Aca Gold: morgen nog snel even naar de bibliotheek om de advertentie er uit te scheuren!
Mag PP van VG wel andere clubs promoten. Zou beschouwd kunnen worden als belangenmengeling :biggrin:
Piet Plezier
2 maart 2016, 22:53
elke club waar ik kom heb ik aandelen
Club promoten is altijd goed voor vrijkaartjes
Piet Plezier
2 maart 2016, 22:54
Mag PP van VG wel andere clubs promoten. Zou beschouwd kunnen worden als belangenmengeling :biggrin:
he pret kun je beter aan mij vragen .
Want dat weet Eddy niet
blueeyes
2 maart 2016, 22:57
Niet dat ik zo,n budgetneuker ben, maar in welke krant staat een advertentie voor vrije entree van aca gold ?
Wentelt Eefje
2 maart 2016, 23:12
Niet dat ik zo,n budgetneuker ben, maar in welke krant staat een advertentie voor vrije entree van aca gold ?
Net zoals de advertentie vandaag in de Telegraaf, waarin 25 Lekkere Dingen worden beloofd.
Maar hoe geloofwaardig is dat, als zelfs de plaatsnaam verkeerd geschreven staat... Emmerik.
Waarbij de overige reacties dan doen vermoeden dat de Aca Gold advertentie in dezelfde krant stond.
Piet Plezier
2 maart 2016, 23:20
in de telegraaf vandaag
Piet Plezier
2 maart 2016, 23:21
Waarbij de overige reacties dan doen vermoeden dat de Aca Gold advertentie in dezelfde krant stond.
die staat er net boven
Uitknippen en je kan budget naar binnen
Kun je een keertje extra kameren
frits10
5 maart 2016, 14:58
Gisterochtend naar Emmerich afgereisd om deze - voor mij nieuwe - saunaclub eens te gaan bekijken. Wat een verschrikkelijke vergissing van me, € 30,- weggegooid!
Bij binnenkomst bleken er slechts drie allesbehalve knap ogende Roemeense dames aanwezig te zijn, die nogal verveeld om zich heen keken. De muziek in de ruimte was bovendien veel te hard.
Toen ik dan eerst maar de sauna in wilde gaan, kreeg ik te horen dat de sauna pas over een kwartiertje warm genoeg zou zijn! Wat een sof.
Aangezien ik ook nergens in het gebouw andere dames aanstalten zag maken om de gelederen te versterken, heb ik deze club toen maar snel verlaten. Vervolgens op weg naar Acapulco Gold in Ratingen, een professionele saunaclub waar vanaf het openingstijdstip tenminste wel altijd een aantal leuke dames aanwezig zijn. En zo hoort het ook.
Het enige positieve van dit clubbezoek in Emmerich was de theke die me bij de entree ontving: echt een sympathieke en vriendelijke dame, aan haar ligt het zeker niet.
Nibor76
5 maart 2016, 15:17
Tja, op je hoogtepunt stoppen of op je dieptepunt?
Een verslaafde gokker stopt niet op zijn hoogtepunt, hij zal alleen een beetje dagwinst afromen en gaat door.
Als hij veel verloren heeft gokt hij nog meer omdat het niet slechter kan gaan, double or nothing, gevolg zijn afgeroomde dagwinst spreekt hij ook aan.
hallodaarbenikweer
5 maart 2016, 18:26
Mmm. Ik was er gisterochtend ook. De muziek was toen nog niet aan. Werd later aan gezet. Overigens voor mij ook te hard, maar dat heeft niet lang geduurd. Het klopt dat de sauna niet op temperatuur was. Dat zei theke Karla al bij binnenkomst. Kennelijk was ik iets vroeger dan Frits10. Maar er waren bij aanvang meer dan een handjevol dames. Natuurlijk wil je vanaf aanvang een bak vol mooie dames, maar ik zag toch geen beren. Het aantal liep omstreeks 14u op tot 13 dames. Verzorgde warme lunch etc. Ik heb in Lekkerding een goede dag gehad. Gastvrij. Heel goede sessie met Kitty. Was voor mij de eerste keer, maar ik ga zeker weer.
uurtje
5 maart 2016, 19:29
Ik was onlangs ook in 'lekker ding'. Van te voren had ik bepaalde verwachtingen en die zijn zeker uitgekomen.
De club maakt een nette indruk. Aardige ontvangst bij de balie, redelijke kleedruimte en goede douches. Wel goed opletten want de douches hebben 2 koppen en eer je het weet plenst het van boven op je kop. Ik had geluk, want mijn voorganger overkwam dat bijna en trok hier dus lering uit.
In 'lekker ding' kun je lekker je ding doen en binnen een sigaret opsteken. Tenminste, zolang je dit aan de bar doet. Over de smaak van het eten verschillen de meningen enorm. Persoonlijk vond ik dat het eten nogal lang in de bakken lag. Maar ja....dat is een persoonlijke mening en het hangt er ook vanaf wat je gewend bent. Tip van de dag; doe geen friet in die bakken (en dan het deksel erop)..............
De dames......daar draait het om... In het algemeen door de wol geverfde DVP. Ze kennen het klappen van de zweep in elk denkbaar opzicht. Dat heeft zo zijn voor en nadelen. Een dame begon bij mij een discussie over de prijs en wees er o.a. op dat de ontvangstdame tijden bij houdt en ze daarom niet kon afronden. Tja.....hahahha....hoe zat dat ook alweer met zelfstandig en geen geld aan de club afdragen en en en ?
Iedereen zijn ding........'lekker ding' is niet mijn ding. Net zoals de eerste pomp aan de autoweg niet bekend staat voor de beste prijs - kwaliteit verhouding en de eerste kraam op de markt ook niet altijd the place to be is, is 'lekker ding' lekker dichtbij Nederland en dat weet men maar al te goed.
Afgezien van de kritische noot wil ik vermelden dat het aanwezige personeel (nee, niet de DVP want die zijn zelfstandig) zeer vriendelijk was. Opvallend genoeg trouwens weinig Duitse beren.
cath.leen
8 maart 2016, 14:15
Openingstijden (Mart 2016)
Mo - Do: 10:00 - 01:00
Fr: 10:00 - 03:00
Sa: 12:00 - 03:00 ( en voor feestdagen )
So: 12:00 - 01:00
Ja afgelopen vrijdag was het zover!
Na de opening was ik nog niet weer geweest omdat er veel berichten werden geschreven dat er vrijwel geen dames en ijsberen waren in de club.
Maar goed je kan wachten en wachten en ik vond het tijd toch weer even te gaan kijken.
Prima ontvangst om 12.00 uur.
Hier trof ik ook gelijk de Nederlandse manager aan.
Ben zijn naam vergeten.
Na een leuk gesprek met hem ben ik mij gaan omkleden.
Bij binnen komst had ik gevraagd hoeveel dames er zouden zijn.
Het antwoord was 10.
Het aantal dames klopte en liep zelfs nog verder op in de loop van mijn verblijf.
Aantal ijsberen was 5 en dat valt dan wat tegen maar goed het was nog vroeg.
Gesprekje gehad met de diverse ijsberen die re waren.
Toen kwam er een leuke blonde pools dame binnen met een super figuur.
Ik dacht ............
Na dat ze had ontbeten heb ik kennis met haar gemaakt en zijn we voor 90 mi. op de kamer geweest.
Kan niet anders zeggen dat het TOP was.
Na het afrekenen nog even snel een douches gepakt en moest ik gaan.
Kan niet adres zeggen dat het prima was en schoon en vriendelijk en een paar leuk dames he gezien.
Het eten was iets minder maar ja dat is wat je gewend bent.
Op naar de volgende keer maar dat zal wel snel de zomer worden;)
johan holmes
8 maart 2016, 18:52
Vandaag weer naar Lekker Ding in Emmerich geweest en daar natuurlijk paar bekende medeberen ontmoet. Ff heerlijk bijgekletst maar toen met Viviane naar boven geweest. Haar beste vriendin is paar dagen naar huis en naast dat ze het altijd al heerlijk vindt, was ze nu gevoelig voor extra aandacht dus werd er niet op de klok gekeken. Als ik heerlijk aan het beffen ben dan zie ik sowieso niet hoe laat het is want beffen doe ik het liefste zonder bril. Dat is ook fijner voor de dames. :smile2: Nadat ik haar had lopen likken werd ze goed nat en geloof me, dit vocht kwam van binnen uit. Net toen ik dacht ze gaat me onder spuiten nam ze de regie in handen en kreeg papa ijsbeer een geweldige pijpbeurt. Natuurlijk probeerde ik het zo lang mogelijk te rekken maar na 15 minuten ontdooide deze ijsbeer volledig en werd mijn sperma naar een kookpunt gebracht. Als een ijslandse geiser spoot mijn lovejuice omhoog en ik zag dat Viviane met haar lange tong grote druppels uit de lucht probeerde op te vangen en als een miereneter alles naar binnen werkte. Het half uur vloog voorbij en zelf was ik alle tijdsbesef kwijtgeraakt. Maar daar maakten we geen punt van. (ik ZEKER niet ....) Lekker gedoucht en daarna met de Nederlandse bedrijfsleider gesproken. Die man heeft een heldere en eerlijke kijk op zaken. Ook heeft hij iets geweldigs geintroduceerd wat ik niemand wil onthouden. Vanaf aanstaande zondag is de ENTREE GRATIS en hoef je alleen de genuttigde drankjes te betalen. Nou dat is nogal logisch zei ik. softdrinks etc kosten dan €3,- en een biertje €5,- Onbeperkt eten kost €10 en dat vind ik allemaal zeer redelijk. Je HOEFT tenslotte niets te nemen, al denken de meisjes daar natuurlijk anders over. Sauna, kijken, kletsen is gratis. Dus mede ijsberen, laten we van de zondagmiddag een Lekker Ding middagje maken en profiteren van deze gulheid. Ik vind het een goede zet. Wat vinden jullie er van? laat ik je nu een geheim verklappen ..... aanstaande zondag ben ik er ZEKER .... :freu:
phoenix
8 maart 2016, 19:34
zeker goed initiatief, geen entree en een paar drankjes betalen dat is geen gek plan.
goeie test wat voor mensen er geïnteresseerd zijn in zo club door de barriere van een entree prijs weg te nemen. Meteen ook een goede test voor het deur beleid. Ze zullen niet met hordes tegelijk voor de deur staan zondag maar op den duur zal het ook bekend worden bij de (door roomblanke ijsberen) want minder gewenste gasten :eek:
Piet Plezier
8 maart 2016, 19:43
ik heb net gebeld hoe het precies zit,want ik kon niets op de site vinden.
Maar ze wisten daar niets van vrij entree.
Blijft een mooi verhaal!
Piet ik denk dat je gelijk hebt een mooi verhaal meer is het niet.
Als het zo zou zijn dan zou de NL bedrijfsleider dut wel bekend maken via Big30.
Blijft een mooi verhaal!
Piet ik denk dat je gelijk hebt een mooi verhaal meer is het niet.
Als het zo zou zijn dan zou de NL bedrijfsleider dut wel bekend maken via Big30.
Je hebt ook NL bedrijfsleider gesproken. Hij had het ook aan jouw kunnen melden mocht het zo zijn.
Big30
8 maart 2016, 21:59
Vanaf aanstaande zondag is de ENTREE GRATIS en hoef je alleen de genuttigde drankjes te betalen. Nou dat is nogal logisch zei ik. softdrinks etc kosten dan €3,- en een biertje €5,- Onbeperkt eten kost €10 en dat vind ik allemaal zeer redelijk.
Wat ik begrijp is op de zondag inderdaad de entree vrij, zo staat het ook op de website.
14395
Piet Plezier
8 maart 2016, 22:07
toen ik straks belde was er nog niets bekend
Maar niets zo snel als het internet
hallodaarbenikweer
9 maart 2016, 10:04
Linksboven staat idd zondags vrij entree. Een goed idee. Ik kom voor de vrouwen niet voor eten/ drinken. Ik kan me gezien ambiance bescheiden entree wel voorstellen, maar dan zou half uur tarief vd dames omlaag moeten. Gezien de vele alternatieven met jongere/ knappere dames elders zou er dan wellicht meer gekamerd worden. Massa is kassa, ook voor de dames.
Gisteren zelf even gebeld en het was toen net bekend!:biggrin:
De vraag was of ik het ook even kon melden hier.
Dus vandaar dit bericht!
Zondag niets betalen bij binnenkomst maar wel als je wat eet of drinkt.
Dames 50,00 euro voor 30 minuten en 80,00 euro voor het uur
Sjeufke
13 maart 2016, 15:08
Fun Garden, Golden Dreams......clubnamen die sommigen nog in het geheugen hebben staan op de plek in Emmerich aan de Tackenweide 22. Voor de één met een negatief imago, voor de ander wellicht een paradijs op aarde.
En dan is er in eens LekkerDing op diezelfde locatie.
Op 11 maart besloot ik LekkerDing te bezoeken. Zelf nog nooit in deze club in Emmerich geweest. Dat heeft een voordeel. Ik heb geen verleden met deze club en hoef ook niet te vergelijken. Als ik dat al zou willen.
Tegen half 12 reed ik de parkeerplaats op met mijn clubmobiel. LekkerDing heeft een eigen ruime parkeerplaats waar je onopvallend je auto kan parkeren. Aangebeld en aansluitend werd ik vriendelijk ontvangen door een leuke spontane dame achter de receptie. Ik kreeg een papieren polsbandje, sleutel voor het kledingkastje en doppelXL badjas....ja helaas nog steeds nodig, ondanks al dat groenvoer. Van de theke kreeg ik een rondleiding.
In de kleedruimte (met vloerverwarming) bevinden zich ruime kasten. Ruim voldoende om je kleding en andere spullen in op te bergen. Twee lockers boven elkaar.
Na de transformatie als ijsbeer een rondje door de club gemaakt. De douches zijn modern. Geen drukknoppen! Mengkranen met de mogelijkheid om van boven te douchen (stortdouche) of met een aparte handdouche. Voldoende toiletten en urinoirs. Twee wastafels! Persoonlijk vind ik dat prettig, omdat ik voor een kamer altijd mijn gebit wil poetsen.
De club zelf is sfeervol ingericht. Een bar in de vorm van een rechthoek. Alle zijden zijn voorzien van krukken waar je van een drankje kan genieten. Er hangt een tv in de bar waarop stevige pornofilms worden vertoond.
De centrale ruimte is gevuld met veel tweezits-sofa's en een danspaal. Het midden van de grote ruimte geeft zicht op de eerste verdieping, waar zich de kamers bevinden.
Achter in de grote ruimte is het restaurant gedeelte met tafels/stoelen en buffet. Ik heb alleen van de lunch gebruik gemaakt. Het ziet er netjes uit en is goed verzorgd. Diverse soorten brood, beleg en salades. Smaakvol!
Er is een ruimte met 'spielwiese' om met twee of met meerderen je ding te kunnen doen. Ruimte voor zeker 20 personen. Ik moest even denken aan de 'spielwiese' in PTXanten. Vergelijkbaar.
Een ruim terras met buitensauna en whirlpool. Speels ingericht. Op dagen met zomerse temperaturen gaat de BBQ aan!
De totale inrichting van LekkerDing is goed op elkaar afgestemd en komt warm over.
Aan de bar onder het genot van een zwarte koffie kwam ik in gesprek met de Nederlandse eigenaar. Er liggen nog veel plannen in het verschiet. Aan het begin van het najaar wordt onder andere een wellness landschap gerealiseerd achter de wand van het restaurant gedeelte.
Ik heb enkele kamers mogen bekijken. Sommigen zijn met jacuzzi! De kamers zijn sfeervol ingericht. Geen hokken met alleen een bed.
Kortom, ik voelde me meteen thuis!
De prijzen zijn gunstig ten opzichte van de meeste clubs. Vooralsnog geldt een entree van €30. De dames hanteren het 50/30/50/30 tarief. Voor een kamer met jacuzzi wordt €20 extra in rekening gebracht. De prijzen voor extra's zijn mij niet bekend.
Bij binnenkomst waren zo'n 15-tal dames aanwezig. Optisch zijn de dames vergelijkbaar met andere clubs. Voor de liefhebber ook een dame met donkere huidskleur die overigens al snel door een klant werd geschaard. In LekkerDing geldt een animeerverbod.
De eigenaar was op een gegeven moment met twee dames in gesprek. Ik ving met mijn cluboren op: Blasenkönigin en Blasenprinzessin. Dat klinkt bij Sjeuf (en zeker voor kleine Sjeuf) als muziek in de oren. Ik had best lang aan de bar gezeten en vond een extra opfrissing wel noodzakelijk. Terug in de bar ging ik het gesprek aan met de Blasenkönigin en Blasenprinzessin. Respectievelijk Irem (Turkse) en Viviane (Poolse, geboren in Duitsland). Twee dames die het spraakwater hebben uitgevonden en LekkerDing een warm hart toedragen. Het werd een gezellig onderonsje. Naar eigen zeggen zijn beide dames uitstekend op elkaar ingespeeld ten aanzien van trio's. Ik houd trio's af, maar voor deze twee dames was ik bijna gezwicht. Klik, beiden een uitstekend figuur en die vlotte babbel waren er debet aan.
VIVIANE (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?44573-VIVIANE-%28Poolse%29&p=473140#post473140)
Met Viviane ben ik uiteindelijk naar de kamer gegaan. Blond, Pools/Duits, Blasenprinzessin...... . Er kwamen zowaar beelden bij mij op van een welbekende dame uit het voormalig Panthera. :Xrated:
Viviane geeft uitstekende service! Is hygiënisch en ziet er verzorgd uit. Topkamer!
Ik heb de recensies van Irem (geen Irma of Irim) gelezen op diverse fora en die zijn uitstekend. Binnenkort weer snel terug! Zou het dan toch tot dat trio komen? :triotje:
Fazit
Een gezellig ingerichte club
kleedkamers, douches en sanitair verzorgd en ruim
Eten en drinken dik oké! Zeker in relatie tot de entreeprijs
Om half 12 al zo'n 15 dames aanwezig (op 11 maart). Voor ieder wat wils
Afgeschermde parkeerplaats voor zo'n 20 auto's
In het najaar een indoor saunalandschap
Enkele kamers met jacuzzi voor een bescheiden prijs
Dames hanteren een aantrekkelijk tarief 50-30-50-30
Deze club ligt in een regio waar het niet zo dik bezaaid is met saunaclubs. Voor de noordelijke regio's, de randstad en de regio Arnhem Nijmegen ligt deze club qua reisafstand zeer gunstig. Maar ook voor leden uit de andere regio's is LekkerDing zeker het bezoeken waard. Gezien de faciliteiten in relatie tot de prijzen heeft LD zeker potentie.
Illusion Plopp
Wat een verschrikkelijke waardeloze tent is dit zeg. Bah!
Weinig interessante vrouwen vandaag en het XXX. Nee niet mijn tent. Smaken verschillen zegt men. Ik kom hier niet weer. In ieder geval. Kijk voortaan liever iets verder op bij vm of tuf naar Roermond.
Sjeufke
15 maart 2016, 00:13
Smaken verschillen. Niets mis mee! iedereen heeft zijn voorkeuren ten aanzien van saunaclubs.
Ten aanzien van dames....ook daar zijn smaakverschillen. Al deel ik die mening absoluut niet. De line-up is vergelijkbaar met vele clubs in NRW. Maar a la!
Maar XXX?! Dat zijn tendentieuze uitspraken. Absoluut ongegrond!
Big30
15 maart 2016, 00:19
Beste paaj, zeker smaken verschillen en daar kun je gerust en eerlijk over berichten, echter jouw kwalificatie beoordeel ik als te tendentieus en ongepast. Deze dus weggehaald.
Eddy_V
15 maart 2016, 00:20
Drie kusjes...waar heeft Lekker Ding dat aan te danken?
XXX
Speelkwartier
15 maart 2016, 18:59
zondag was wel gezellig, van alles voldoende. gratis entree, maar met een biertje van 5 en een koffie van 3 euro kun je beter gewoon 30 betalen.....
zondag was wel gezellig, van alles voldoende. gratis entree, maar met een biertje van 5 en een koffie van 3 euro kun je beter gewoon 30 betalen.....
Ja dat klopt ook!
2 koffie en 3 bier en wat eten zit je al op de 30 euro.
Dus niets goedkoper dan ergens anders;)
hallodaarbenikweer
15 maart 2016, 21:04
Ook een optie:
http://fkk-lekkerding.de/aktuelles/
- jeden Freitag und Samstag: Partytime, bring deinen Freund mit und nur einer zahlt Eintritt.
Mistralwind
15 maart 2016, 21:09
Drie kusjes...waar heeft Lekker Ding dat aan te danken?
XXX
Zeker een fantastische tijd gehad bij Lekker Ding:biggrin:
der lickmeister
16 maart 2016, 00:31
Ik had het gelijk gezien, en dacht dat kan niet waar zijn
Dan ben ik al tussen de 50 en €100 kwijt aan drank en eten
Gelukkig is dit alleen voor de zondagse zondaren, dit kan voor lm niet uit, kan hij beter besteden aan nieuwe banden of dames
Of kort gezegd ik bespaar me minimaal 50€, gratis bestaat niet, daar zit altijd wat achter, voor sommige mensen een mooi concept echter niet voor menig ijsbeer
Admin
16 maart 2016, 11:22
Ik had het gelijk gezien, en dacht dat kan niet waar zijn
Dan ben ik al tussen de 50 en €100 kwijt aan drank en eten
Gelukkig is dit alleen voor de zondagse zondaren, dit kan voor lm niet uit, kan hij beter besteden aan nieuwe banden of dames
Of kort gezegd ik bespaar me minimaal 50€, gratis bestaat niet, daar zit altijd wat achter, voor sommige mensen een mooi concept echter niet voor menig ijsbeer
Sorry maar dit klopt dus niet.
Je kan zondag gratis naar binnen om de club te bekijken en te verblijven. Ja, je moet voor een softdrink/koffie €3,- betalen en voor een biertje €5,-. Het eten kost €10,- pauschal. En uiteindelijk is het zo dat je nooit boven de €30,- uitkomt, want je kan ook altijd de dagentree betalen. Dus voor heel veel ijsberen is dit concept helemaal niet zo slecht.
hallodaarbenikweer
16 maart 2016, 11:53
Ik vind dit een perfect concept. Geen entree voor de bescheiden eters/ drinkers waartoe ik behoor en voor de groot consumptiebehoevenden wel. Voor mij het financiële laatste zetje om LD wel te frequenteren voor een wip.
Henk74
16 maart 2016, 12:28
Veronika vertelde gisteren in Herne dat ze vandaag met 2 vriendinnen naar Emmerich ging
Prachtige blonde Poolse met zeer goede service. Dus mannen grijp die kans.
Big30
16 maart 2016, 12:58
Veronika vertelde gisteren in Herne dat ze vandaag met 2 vriendinnen naar Emmerich ging
Prachtige blonde Poolse met zeer goede service. Dus mannen grijp die kans.
Dat zal deze Poolse dame betreffen:
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?42035-Veronika-%28Poolse%29
blueeyes
21 maart 2016, 23:47
!! Ik heb volgens mij al eens een verslag geschreven over de openingsdag, maar ik kan hem nergens terug vinden !!!???
Het kwam in totaal hier op neer dat het een geweldige avond was met alles er op en er aan met de mededeling dat als ze op dit pad doorgaan er een lang leven voor de club ligt en die dag alles voor niets.
Op 2e herhaling:
Vrijdag 18 maart door een vrijkaartje van Willem2 (bedankt hiervoor) op de tombola van Lekker Ding de party bezocht.
Had van te voren gebeld of het vrijkaartje wel geldig was op de party dag, dat was geen probleem, kon gewoon komen.
Was er rond 17.30 uur, op dat moment waren er 10 dvp,s en tegen de avond liep dat op naar 15.
Leuke dames, veel feestplezier, goed eten, in de massagehoek een dirnl met warme wafels, kersen en slagroom, 2x lesbisch show 2 paasbunny,s die met een soort van (arm kiezen met de handen achter de rug) tombola vrijkaarten liepen uit te delen, nou dat was bij allemaal dus een vrijkaartje, live neukpartij in het midden met ?Mannie? verkleed als dame met nigligé en pumps, veel Hollandse muziek, alleen een beetje te hard.
Dus aan Lekker Ding ligt het niet als het niet loopt, want zij doen echt hun best!!!!
Want waar waren de ijsberen, nou die waren er wel, maar te weinig, want toen ik kwam gingen er twee weg en bleven er nog zes over, later liep het op tot max 15, dus daar ligt het aan als Lekker Ding niet loopt.
3e Herhaling:
Zaterdag 19 Maart maar gelijk besloten om mijn vrijkaartje die geldig was t/m 31-03 te verzilveren.
Rond 17.00 uur aangekomen, er waren 7 dvp,s en dat zou oplopen tot 11 omdat sommige nog uitsliepen van het feestje.
En vanaf dat ik er was tot plm. 00.30 uur waren er tegelijkertijd niet meer als max 6 ijsberen binnen!!!
Het eten was goed, maar sfeer zat er niet in en naarmate de avond vorderde namen steeds meer dvp,s hun biezen ergens achter de coulissen of elders, ik kan het ze ook niet kwalijk nemen zodat het er in totaal niet gezelliger op werd, heb toch wel op alle dagen gekamerd
Als ik het een cijfer zou moeten geven: dag 1 een 11, dag 2 een 9 en dag 3 een 6.
Maar nogmaals, eerst bedank ik toch nog Lekker Ding voor alle genoten gastvrijheid en heren ijsberen, de meeste van jullie geven bakken met geld uit aan clubs en dvp,s
GUN DIE CLUB EEN KANS, en dat hoef je niet te doen omdat die voor mij zo dichtbij zit, want ik blijf toch alle clubs bezoeken en tenslotte is goede concurrentie alleen maar goed voor ons.
Ik wens u allen een vrolijk paasfeest en denk aan uw eieren.
Frank_Toronto
22 maart 2016, 00:04
NIEUW :
Https://www.facebook.com/VriendenVan.SaunaClub.FKK.LekkerDing
Collega Ijsberen meldt je aan als vriend van deze pagina !!! :biggrin: :wink2: :luvlove:
En houdt deze pagina in de gaten voor NIEUWS !!!
See You All Overthere........
SAUNACLUB LEKKERDING
Tackenweide 22
46446 Emmerich am Rhein.
Deutschland
Tel.: 0049 2822 5381 000.
KOMEND WEEKEND VRIJ ENTREE Zie website Http://www.fkk-lekkerding.de
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ ++++++
Piet Plezier
22 maart 2016, 00:09
nee niet via FB
Frank_Toronto
22 maart 2016, 00:15
nee niet via FB
Kan ik begrijpen.....
Eddy_V
22 maart 2016, 00:54
Maar nogmaals, eerst bedank ik toch nog Lekker Ding voor alle genoten gastvrijheid en heren ijsberen, de meeste van jullie geven bakken met geld uit aan clubs en dvp,s
GUN DIE CLUB EEN KANS, en dat hoef je niet te doen omdat die voor mij zo dichtbij zit, want ik blijf toch alle clubs bezoeken en tenslotte is goede concurrentie alleen maar goed voor ons.
Ben het wel met jou eens. Kip-ei etc.
En toch mag je het de (potentiële) klanten nooit kwalijk nemen als zij niet komen.
Je zult dan als club toch de hand in eigen boezem (en niet in die van de dvp's) moeten steken.
De lezers en schrijvers van de forums vormen maar een beperkt deel van het (potentiële) publiek.
LekkerDing zal dus aan publiciteit moeten gaan werken zoals o.a. AcaGold en Marisnol, die regelmatig adverteren in Nederlandse en Duitse kranten en daarin lokkertjes aanbieden. En bovenal ernaar streven dat de Line up de eerste weken gewoonweg 100% in orde is om zo tevreden klanten te krijgen, te houden en uit te bouwen... En gezien hun andere locatie zijn ze daartoe in staat, maar de kost gaat voor de baat!
Alleen maar wachten op betere tijden, is in een tijd waarin het aanbod groter is dan de vraag, zelden een winnende strategie.
En ja, ook ik geef zo nu en dan bakken met geld uit aan dvp's en zou dat ook best bij LD kunnen doen. Maar dan moeten die dvp's er wel zijn en niet alleen op een vrijdagavond, want dan ben ik te moe van alle clubbezoeken in de rest van de week en ga ik vroeg naar m'n bed ;)
Goed het is eigenlijk heel simpel!
Ik heb een bericht geschreven over de dag van de opening van LD.
Als je opent met dat je 40 vrouwen hebt dan moet je dat ook regelen.
Dat geld dan niet alleen voor de eerste dag maar ook voor alle dagen daarna.
Dan denk je dat je door dat de vrouwen geen toegang dienen te betalen blijven zitten in de club.
Maar helaas niets is minder waar.
De dames verdien niets en hebben wel kosten.
Denk aan sigaretten, bellen en ga zo maar door.
Maar er komen maar een paar klanten per dag en dien moeten worden verdeeld over de dames.
De dames gaan toch niet 12 uur of meer zitten wachten met maar een verdienste van maar 50,00 euro.
Dat begrijpt toch elke ijsbeer dat de dames naar een paar dagen weer ergens anders gaan kijken.
Wil je ijsberen krijgen en ook houden dan moeten er genoeg dames in de club aanwezig zijn.
Als je een nieuwe club start dien je te beschikken over een grote zakgeld!;)
Als je de dames een garantie loon geeft per dag dan blijven deze ook en zullen er ook mannen komen.
Dit is een bewezen formule bij diverse andere clubs die zijn gestart!
Vaste vrouwen zorgen er voor dat mannen terug komen en zo kan je wat opbouwen.
Maar het draait om de grote zak met euro's.
Verder maak je maak je niet alleen reclame op ijsberen forum maar ook op diverse andere forums.
Er is maar een klein deel van de bezoekers die op de forum komt en kijkt.
verder maak je reclame in diverse kranten en huis aan huis krantjes.
Borden langs de snel weg en auto's met reclame.
Actie's vertel je niet aan een ijsbeer maar je zorgt dat dit eerst ergens in een media staat en dan vertel je het aan de gasten.;)
Maar dit alles draad om de grote zak met euro's.
Hoge verwachtingen scheppen met de opening en dan ver terug zakken in een paar weken tijd.
Jammer want de weg weer naar boven zal erg lang zijn.
Ik hoop er op dat LD een lange adem heeft!;)
Komende week al ik weer een gaan kijken en dan ook weer verslag gaan doen hier.
Vandaag ff snel een bezoekje aan LD gebracht, was toch in de buurt. Ben er geweest van 11.45 tot 14.15, 7 a 8 dames aanwezig, keurige nette tent en voldoende te eten en te drinken. Ben 1x naar een kamer geweest met een dame met de naam Lorena. Kan er kort over zijn in 1 woord waardeloos. De dame had toevallig gisteren een piercing in haar kut laten zetten en daarom kon er niet gebeft en heeeeeel voorzichtig geneukt worden, pijpen met cd en haar borsten waren deze dag ook helaas gevoelig, tepels waren verboden gebied. Zoenen was ook bijna niet mogelijk en na een slap potje pijpen heeft ze hem er voorzichtig ingebracht waarna ze vervolgens erg nep begon te kreunen en met de hand ervoor het geheel in no time afmaakte. De hele voorstelling heeft al met al amper 20 minuten geduurd, vervolgens ging ze verveeld voor zich uit zitten kijken en ben ik maar gaan douchen. Misschien heeft een andere wandelaar meer geluk met haar bij mij lukte het niet..
paspoort aanmaken en info delen met de andere ijsberen!
Piet Plezier
22 maart 2016, 15:57
paspoort aanmaken en info delen met de andere ijsberen!
soms wil je niet alles delen sas .
hallodaarbenikweer
22 maart 2016, 16:19
Op de website: Van Paaszaterdag t/m maandag 2e Paasdag geen entrée!
soms wil je niet alles delen sas .
Dan weet je wel hoe de dame eruit ziet!;)
Eddy_V
22 maart 2016, 19:03
Dan weet je wel hoe de dame eruit ziet!;)
Op zoek naar een dame met een piercing in d'r kut.
Zoveel zijn dat er niet ;)
Heel misschien kom ik donderdag wel even meezoeken.
Maar dan heb je haar gevonden en op basis van die slechte recensie moet je dan weer van haar afkomen..
Welke reden had je daarvoor uitgedacht ??
Nibor76
22 maart 2016, 19:11
Wat is het nut dat een slet een piercing in d'r kut heeft.
Dan ziet toch niemand het?
Koekkoek
22 maart 2016, 19:23
Wat is het nut dat een slet een piercing in d'r kut heeft.
Dan ziet toch niemand het?
Wat kost het om deze clup binnen te komen en hoeveel dames zijn er
uurtje
22 maart 2016, 19:26
Wat kost het om deze clup binnen te komen en hoeveel dames zijn er
ja, dat zou ik ook weleens willen weten want daar is nou nog helemaal nooit iets over gezegd. Op hun website staat ook niets...zelfs geen telefoonnummer. Dus kom op bezoekers, schrijf eindelijk eens iets...
phoenix
22 maart 2016, 19:34
uurtje je bent er zelf geweest?? en jij weet niks van entree...lees maar eens goed door hier, diverse mensen hebben wat gepost, ik ook en ik kom er voorlopig niet meer, mij te stil en ongezellig vooral
Frank_Toronto
22 maart 2016, 19:43
Beste MedeIjsberen,
Entree in LekkerDing :
Momenteel € 30,-
Komend weekend € 00,00 Zie hun website www.fkk-lekkerding.de
Staat ook hun telefoonnummer
of www.facebook.com/VriendenVan.SaunaClub.Fkk.LekerDing
Frank_Toronto
22 maart 2016, 20:07
..
Op zoek naar een dame met een piercing in d'r kut.
Zoveel zijn dat er niet ;)
Heel misschien kom ik donderdag wel even meezoeken.
Maar dan heb je haar gevonden en op basis van die slechte recensie moet je dan weer van haar afkomen..
Welke reden had je daarvoor uitgedacht ??
Even vragen of er een piercing in de kut zit en dan zeggen dat je hoofdpijn hebt!:biggrin:;)
blueeyes
22 maart 2016, 22:46
Dan denk je dat je door dat de vrouwen geen toegang dienen te betalen blijven zitten in de club.
Sas, uit betrouwbare bron: de dames betalen op dit moment €30 entree + €10 belasting.
Of ze nou naar huis gaan elke dag of daar inwonen en blijven slapen, blijft de prijs hetzelfde.
der lickmeister
23 maart 2016, 00:47
Tarieven
Half uurtje €50
Heel uurtje €80
Bijde prijzen zijn inclusief dame naar keuze, en douchen vooraf en na de tijd is service van de zaak
Lorena is een tenger vrouwtje met een brilletje, een vriendelijk gezicht en ze praat een paar woordjes Nederlands. Aan de bar leuke praatjes maar op de kamer geen vullen van gaatjes. Er liep er maar een met een bril dus dat kan niet missen SAS. Doe er je voordeel mee.
robieb
23 maart 2016, 08:51
dit is de zelfde lorena als uit de tijd van fungarden
Ze gaf inderdaad aan dat ze er al ongeveer 7 jaar werkte. Even ter verduidelijking de piercing zat niet in haar flamoes maar er net boven in een schaamlap sorry lip. Misschien had ze haar dag niet maar ik vond het zonde van het geld, ja soms zit het mee en soms zit het wel erg tegen. Fijne paasdagen allemaal.
Sas, uit betrouwbare bron: de dames betalen op dit moment €30 entree + €10 belasting.
Of ze nou naar huis gaan elke dag of daar inwonen en blijven slapen, blijft de prijs hetzelfde.
De eerste maand was het voor de dames gratis entree!
Dat het nu anders is dat begrijp ik wel.
Dus dan moet je minimaal 1 kamer hebben om kosten te kunnen dekken.
Laat staan dat je geen kamer gang hebt op een dag.
De eerste maand was het voor de dames gratis entree!
Dat het nu anders is dat begrijp ik wel.
Dus dan moet je minimaal 1 kamer hebben om kosten te kunnen dekken.
Laat staan dat je geen kamer gang hebt op een dag.
Deze beslissing zal zeker niet ten goede komen van LD. Dames mogen ook al niet animeren. Beleid van LD dienst drastisch veranderd te worden anders is het gedoemd om om te mislukken.
de duisburg spesjalist
23 maart 2016, 18:08
Deze beslissing zal zeker niet ten goede komen van LD. Dames mogen ook al niet animeren. Beleid van LD dienst drastisch veranderd te worden anders is het gedoemd om om te mislukken.
waarom draaid de aca velbert en aca gold dan zo goed een club hhft mannelijke gebruikers nodig als ze de mannen nu is een maand lang gratis intree geven
waarom draaid de aca velbert en aca gold dan zo goed een club hhft mannelijke gebruikers nodig als ze de mannen nu is een maand lang gratis intree geven
Die clubs hebben een goede line up.
Dalton
23 maart 2016, 20:42
Een goed bestuur dat met de ijsberen en dvp's meedenkt,wat oa inhoudt dat het eten goed is voor iedereen,het voornaamste de prijsverhouding.
Zoek maar een club waar je voor 60 euro binnen bent en nog eens een half uur lekker ligt te lebberen,sabbelen en friemelen met heerlijk eten en drinken de hele dag door.
Helemaal geen dronken ijsberen.
hallodaarbenikweer
25 maart 2016, 17:39
Net van vergeefs bezoek teruggekeerd. Om half vier amper auto's op de parkeerplaats, waarschijnlijk van het personeel. I.v.m. entreeprijs gevraagd, aan de jonge theke die wel een dochter lijkt van de andere theke, hoeveel en welke dames er waren. Geen Kitty of Viviane. Een handjevol en maar eentje die de looks en het figuur van Kitty zou hebben. Die heette Lorena, maar daar las ik net weinig positiefs over. Sorry, daar betaal ik geen entree voor. Ik drink en eet amper in een club. Dit ook aangegeven aan de theke zijnde de gierige Hollander. Niet slim om me geen aanbod te doen. Zo blijft het leeg en hebben de dames geen emplooi. Ik ben maar naar Casa Rossa in Elten gereden en heb daar een jong beginnend leergierig Spaans lekker ding geneukt.
Overigens had ik deze club begin deze week nog een mail gestuurd met wat vragen en opmerkingen. Geen antwoord op gekregen. Jammer, lekkerding kan alleen een succes worden door klanten op allerlei manieren aandacht te geven. Daar slaagt men niet in. Zo jammer. Uurtje gaf inzijn recensie al eens aan dat deze club zo goed begreep dicht bij de grens te zijn. Deze wetenschap maakt ze misschien te gemakzuchtig, waardoor ze het uiteindelijk niet redden. Aan de slag Lekkerding! Concurrentie is in Emmerich, Elten en Hammikeln geduldig aan het toekijken.
Mistralwind
25 maart 2016, 20:57
Lijkt er op dat Lekker Ding Lekker Niks gaat worden, als ik het zo lees....
Jammer, zou voor mij ook de dichtstbijzijnde club zijn in Duitsland,maar dan moet er toch echt wel wat gebeuren als ik het zo lees...
Zou mooi zijn als Lekker Ding de negatieve spiraal van voorgaande mislukte clubs op deze lokatie,zou kunnen doorbreken.
hallodaarbenikweer
25 maart 2016, 22:17
Helemaal met je eens. Perfecte locatie/plaats. Nu de andere marketing P's goed krijgen
willemdewandelaar
26 maart 2016, 00:25
Dinsdag jl voor het eerst geweest , ik vind jammer dat er niet geanimeerd mag worden, uitzondering voor Bios zou al top zijn,
en bijvoorbeeld even voorstellen zou ook helpen
Ik word nou eenmaal graag opgepikt / verleid.
oja er waren s,middags 5 dames en 3 beren , zal er nogwel eens einde weeks langs gaan
zaak heeft goede intenties en bij far de beste douches van alle zaken waar ik geweest ben
hallodaarbenikweer
3 april 2016, 23:56
Iets na vijven zondagmiddag gearriveerd. Een andere theke. Ouder, slank, Duits. Ben je hier eerder geweest? Jazeker, maar drie keer weggegaan, omdat er geen dames waren. Er zijn er vandaag 5. Ik neem geen stempelkaarten. Eerst kijken of het wat is. Na omkleden zie ik 4 dames. Ook handdoeken op banken. Dus nummer 5 zal op kamer zijn. Wat rondlopen. Kijk naar blonde bulgaarse Desi voordat ik kino in ga, maar ze volgt niet. Na 10min alleen wachten in de kino naar haar toegegaan en praatje gemaakt. Ze is vriendelijk, mooi gezichtje maar raar genoeg geen klik. Ze herkende me wel van een vorige aanwezigheid. Grote meid aan de bar. Niet te dik, maar wel van een type waar je van moet houden. Ik niet. 2 Slanke/dunne op leeftijd. Ik nestel me naast Leila, zie haar topic ;). Vrijdag was het te rustig, gisteren wat beter, vandaag ook rustig. Niet zo rustig als vorige week zondag, toen ik na een half uur wachten maar weg ben gegaan bij gebrek aan dames. Enfin, vandaag een leuk uurtje tegen 80€. Na dat uurtje kwam Leila me vergezellen in de sauna. Dat is mooi zo vlak aan de grens. Zou ik entree moeten betalen dan zou ik niet gaan. In Arnhem zijn verschillende nog te onderzoeken 100€ dames en dat heeft dan mijn voorkeur. Het Lekkerdingconcept trekt mij onvoldoende. Dames lopen niet naakt en zitten gekleed. Daarnaast mis ik voorspel voor het naar de kamer gaan en ik ben ook niet van het eten-, drinken- en slechte muzieksoort.
hallodaarbenikweer
4 april 2016, 17:49
Beste Collega Ijsberen,
Kortom mede ijsberen laten we deze club een warm hart toe dragen en ons daar met wet meer regelmaat en in grote getalen laten zien.
Ik stem --> voor !
M.v.g
Grote Ijsbeer
Frank
Hallo Frank_Toronto,
Wellicht kijk ik er overheen, maar na deze enthousiaste oproep vind ik geen recensies van jouw hand over LD. Heb je het opgegeven?
Wentelt Eefje
4 april 2016, 18:25
Oh, oh, dat wordt een IM over (het vermijden van) full-quotes...
Gisteren toch even gaan kijken.
Om 12.00 uur was de deur open maar was de zaak nog niet klaar om aan de dag te beginnen.
1 DVP was klaar en de liepen nog dames rond die niet waren gekleed voor het werk van DVP!
Totaal 5 DVP aanwezig en om 1.00 uur waren alle DVP gekleed in werkkleding.
1 kamer gang gehad en dat was prima.
Verder 1 andere ijsbeer anwezig en heb de club om 14.55 uur weer verlaten.
Jammer maar dat wordt lang wachten voor ik hier weer ga kijken.
PinoNr1
13 april 2016, 11:34
Vanavond maar eens ff bij Lekker Ding gaan kijken. Wie gaat ook?
Maedhros
13 april 2016, 18:00
Ik heb nog een vrijkaart in te wisselen, maar twijfel nog of ik dat vandaag ga doen...
Sjeufke
16 april 2016, 01:07
Ten aanzien van de kleine lettertjes
Bij binnenkomst wordt geen entree gerekend. Daarvoor in de plaats krijg je een drankenkaart ter waarde van €15. Afrekenen bij binnenkomst. De kaart bestaat uit 'losse euro's' die worden afgestreept.
Met mijn 2 welbekende bellen wijn had ik nog genoeg eurootjes over. :biggrin:
blueeyes
16 april 2016, 12:26
Voor alle twijfelaars onder ons !!
Gisteren Vrijdag 15 April in Lekker Ding vertoeft.
Wilde €30 betalen, maar dat was niet nodig, hele maand April gratis (voor de party dag weet ik dat niet) hoefde alleen maar een drankenkaart van 15 losse eurovakjes te kopen voor €15 alleen geldig die dag.
Je kunt ook gewoon dertig euro betalen, dan is frisdrank, bier en eten gratis.
Het eten van de barbecue (kipfilet-kippenpootjes-braadworsten-varkensvlees) was prima en voor een colaatje werd maar €2 afgerekend, bier weet ik niet, heb ik niet gedronken.
En dan de dames, in totaal zeker 20 stuks waarvan ik toch zeker wel met 12 stuks zou willen kameren en dat is echt niet omdat ik overal op val, ben wat dat betreft vooral in het begin een erg objectieve waarnemer zonder vooroordelen.
Ijsberen over de héle dag zo,n 12 geteld, teleurstellend dat aantal.
Wat doet de club verkeerd, naar mijn mening niets.
Wat willen de ijsberen, ook nog gratis kamergangen erbij.
Als de ijsberen blijven de club te laten vallen, weten jullie allemaal het resultaat.
En dit is geen promoot advertentie, maar zonde van zo,n mooie club met zoveel mooie dames.
Ik ken slechtere clubs die meer naam en bezoek hebben, maar dat is mijn mening.
April doet wat die wil en jullie ook , de groetjes.
phoenix
16 april 2016, 13:10
ook de dames kunnen daar wat aan doen...zorgen voor een goed humeur, geen klaagzang, geen afwerkseks etc..ik vind de club prima, de dames, op 1 na dan waren voor mij reden genoeg om er niet meer naar toe te gaan.
blueeyes
16 april 2016, 14:02
ook de dames kunnen daar wat aan doen...zorgen voor een goed humeur, geen klaagzang, geen afwerkseks etc..ik vind de club prima, de dames, op 1 na dan waren voor mij reden genoeg om er niet meer naar toe te gaan.
Beste Phea,
Als jij bij je werkgever een o uren contract krijgt en de hele week op de zaak moet blijven zonder een uur te werken en er dus ook niets betaald word krijg je vanzelf ook wel een slecht humeur.
Logisch dat de dames dan lopen klagen en dat is niet iets wat je nergens anders hoort.
Wat betreft die afwerkseks, dat is voor iedereen verschillend en maakt ieder ander ook op een andere manier mee, het kan ook zijn dat de dame denkt, er lopen 2 mannen die met me willen kameren, maar als ze dan een uur weg blijft is haar andere klant verdwenen, dus verdient ze €80, terwijl ze dan op haar manier van denken de klant tevreden wil stellen door het tempo een beetje op te voeren ze de tweede klant kan binnenhalen, dus €100 verdient, slim, nee hoor, maar dat wordt door onze talrijke afwezigheid van mannen gecreëerd op dezelfde manier dat als jij een klus van plm.1 uur krijgt er 2 uur van probeert te maken.
Misschien was je daar op een slechte dag met weinig dames, heb ik zelf ook meegemaakt en niet gekamerd het pand weer verlaten, echter moet je sommige dingen een kans geven, misschien kan Sjeufke wel een stukje over gisteravond schrijven, dan horen we het in ieder geval van twee kanten.
Ik heb hem overigens niet gesproken, maar heeft per prive bericht laten weten dat hij er ook was en omdat hij mij en ik hem niet ken hebben we elkaar ook niet gesproken.
Frank_Toronto
16 april 2016, 15:42
Ik deel de mening van Blueeyes,
Een mooie club maar helaas nog een te gering aantal potentiele bezoekers
wat dan weer als gevolg heeft een wisselend aantal DVP's.
Tot eind april GRATIS entree als lokkertje.
Hoe dan ook ik ga er maar weer eens kijken dit weekend !
Fantastisch weekend allemaal.
phoenix
16 april 2016, 21:49
lees mijn verslag ik was er 1 maal en heb 200 euro uitgegeven, me dunkt da tje dan toch wat mag vinden ......normaall geef ik da nog niet uit in acapulco gold...
Sjeufke
16 april 2016, 22:36
Op 15 april LekkerDing weer eens aangedaan.
Ik was de hele week voornemens om Sixsens te bezoeken, maar op het laatste moment vanaf gezien. Komende week zijn er genoeg mogelijkheden om te daten met Kinga bad2
Ik had ergens ;) gelezen dat Viviana weer aanwezig zou zijn. Kortom, sowieso een reden om richting Emmerich te kachelen.
Bij aankomst geen entree! Daar stond tegenover dat er voor drankenkaart moest worden betaald met een waarde van €15. Een kaart met daarop 15 losse €1,--, die werden afgestreept. Met de twee bellen wijn die ik heb gedronken waren er nog een aantal losse €1,-- over.
Na het omkleedritueel meteen na de bar voor een kop zwarte koffie, daar was ik wel aan toe. De rit naar Emmerich had vele ongemakken, met name rond Roosteren, waar een vrachtwagen met appelsap :eek: in zuidelijke richting de rijbaan had versperd. Dan zijn er weer 'kijkers' die de boel richting het noorden gigantisch vertragen. Ook op de brug in Emmerich stond het compleet vast. Ik kwam een uur later aan dan gepland, zo rond 15 uur.
Enfin, eenmaal binnen vergeet ik die ongemakken meteen. Ik werd meteen herkend (en andersom) door Viviana en Irem. Blijkens deze dames waren vandaag 19 mädel aanwezig. Gevoelsmatig klopte dat wel. Een tien, hooguit vijtiental IJsberen.
Een kleine after-lunch genuttigd. Broodjes, diverse soorten beleg, salades. Prima in orde voor een lunch!
Een normale line-up, zoals je die in de meeste clubs kan verwachten.
In LD geldt een animeerverbod. Persoonlijk vind ik dat jammer. Het is dan fijn als je van de vorige keer een paar dames kent, waar je een praatje mee kan maken.
VIVIANA (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?44573-Viviane-(Poolse)&p=480245#post480245)
Al snel lag ik in de armen van Viviana. Vorige keer met Viviana gekamerd. Body, klik, service, .....een ideale combinatie. Zekerheid troef.......een herhaling was aanstaande. En zo geschiedde!
Evenals vorige keer, een prima kamer
Terug in de bar gezellig geouwehoerd met Viviana, Irem en Diana (Ned). Ik hoorde aan het steenkolen Duits van Diana dat ze Nederlandse is en dus was Google translate overbodig. Diana is wat rijper, voller en heeft een donkere huidskleur. Waar ze oorspronkelijk vandaan ben ik vergeten te vragen. Suriname, Curacao, Bonaire, Aruba? Een dame die regelmatig bezet is.
De trio voorstellen vlogen me weer om de oren. Elke combi was mogelijk, inclusief Lesbische show. Toch maar (weer) niet!
Met de Turkse Irem wilde ik wél een duootje doen. "Wir gehen auf Zimmer, aber jetzt noch nicht". Kleine Sjeuf was nog herstellende!
Geen probleem voor mij, zei Irem. Ik liet mij overhalen.......Zimmerrrr!
IREM (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?44495-Irem-(Turkse)&p=480248#post480248)
De vorige Nederlandse clubmanager noemde Irem de 'Blasenkönigin'. Ik was dan ook erg benieuwd. Nou en hoe?!
Met name die tongpiercing.......gloeiende gloeiende..... . De GOSP zou eigenlijk herijkt moeten worden in de TOSP met de eenheid 'I'. Maar dat gebeurt niet! De M van Michelle houd ik in tact ;)
Het werd een kamer van 'slechts' een half uur. Geheel tegen mij gewoonte in.
Na de kamer Irem ben ik meteen vertrokken, want ik had nog een deel 2 op het programma staan: Heaven7
Samengevat.
LekkerDing is een gezellig ingerichte club. Line-up is zoals in bijna alle clubs. Het eten is er prima. De dames dansen er met regelmaat en maken graag sfeer! Het aantal bezoekers bleef deze keer wat achter. De vorige keer dat ik er was in maart waren er meer gasten. LekkerDing heeft zeker potentie!
Illusion Plopp!
deket
17 april 2016, 01:55
Nu de entree gratis is deze maand verwacht ik een Nederlandse invasie:lostit:
blueeyes
17 april 2016, 08:03
lees mijn verslag ik was er 1 maal en heb 200 euro uitgegeven, me dunkt da tje dan toch wat mag vinden ......normaall geef ik da nog niet uit in acapulco gold...
Beste Phea,
Normaal mag je niet de volledige Quote,s gebruiken, maar anders valt er niets meer te lezen of uit te leggen.
Quote 1: de dames op 1 na / reden genoeg om er niet meer naar toe te gaan.
Quote 2: heb €200 uitgegeven / geef ik niet uit in AC
Zoals ik jouw verslagen lees komt het er op neer dat je dus voor bezoek,verteer en 1 dame €200 euro kwijt was, dat moet dan toch wel een goede sessie zijn geweest en persoonlijk zou ik dan, als is het alleen maar voor die dame terugkomen, of heb je tóch met meerdere dames gekamerd.
Ik ken AG en ben er al veel geweest, prachtige gemoedelijke, gezellige club met goed eten en mooie dames.
Je geeft dat geld niet uit in AC, maar wel in LD.!!! ???
Help mij en andere in de war zijnde medeberen eens uit de droom en maak van beiden dan eens een (niet zo minitieus) verslag.
phoenix
17 april 2016, 08:27
misschien dat je hiereens goed alle reacties doorleest blueeyes...ik schrijf wel degelijk uitgebreide verslagen, mar ja jij neemt de moeite niet om een paar pagina's verder terug te kijken, maar liefst 23 leden waren er om het ook te lezen....
blueeyes
17 april 2016, 09:53
misschien dat je hiereens goed alle reacties doorleest blueeyes...ik schrijf wel degelijk uitgebreide verslagen, mar ja jij neemt de moeite niet om een paar pagina's verder terug te kijken, maar liefst 23 leden waren er om het ook te lezen....
Beste Phea,
Let wel, dit is geen persoonlijke aanval op jou, hoop je best nog eens ergens tegen te komen voor een gezelligere ontmoeting, maar dat zal jij als ervaren ijsbeer ook wel begrijpen.
Allereerst lees ik álle verslagen inclusief dus ook die van jou op 13 Februari, maar had voor mij geen meerwaarde t.o.v. meerdere beren die daarvoor ook al hadden geschreven en door véle bedankt werden.
Op 8 Maart schrijf je 1 positieve regel, zonder er geweest te zijn.
Op 22 Maart schrijf je 1 negatieve regel, zonder er geweest te zijn.
Op 16 april schrijf je een halve negatieve en een halve positieve regel, zonder er geweest te zijn.
Terwijl je op 13 Februari schrijft dat je voor Ireem (Irem) nog terug komt, die er nog steeds is.
Hoezo niet verwarrend, schrijf over wat je hebt meegemaakt en niet wat je hebt gehoord of gelezen, dat is de beste recensie.
Zelf word ik af en toe ook wel eens hoorndol van al die goede en slechte recensies over clubs en dames, maar zal toch zelf moeten ondervinden waar de waarheid ligt, zodat ik misschien ooit dé club(s) én dame(s) van mijn leven vind om deze geld verspillende zoektocht door al die miskopen te mogen meemaken.
Laten we het hier maar bij houden en hoop je zoals eerder beschreven nog eens te ontmoeten, misschien wel in LD, anders in AG of VM etc.
walkinsock
18 april 2016, 21:41
Toch een keer geprobeerd, was er vrij vroeg na opening op zondag en er waren 2 andere beren en ik denk ongeveer 7 dames. Op Daisy na zag ik niemand waarmee ik wilde kameren en na de kamergang met Daisy ook met haar niet meer. Toen ik terug kwam uit de kamer waren er al wat meer dames gearriveerd. Waaronder Leila, Irim en 2 blonde vriendinnen waarvan eentje ik vermoed Vivianne is... alle 4 zeker kamerbaar en ook goede (maar dure) kamergang met Leila gemaakt.
Zag later op de middag nog wel een Italiaanse binnenkomen en de kleedkamer ingaan, uit mijn ooghoek leek dat ook wel wat maar haar later niet meer gezien.
Op zich ziet de club er mooi uit, maar het (standaard) service niveau van de dames en de Optik mag wel iets om hoog.
Al met al maar iets van 6 beren gezien ondanks de gratis entree en de verplichte 15 euro drankenkaart. (toch 7,5 colatjes!) -- sfeer was wat lafjes maar het was nog vroeg. Personeel / eigenaren erg aardig en behulpzaam, club vind ik prima schoon en modern genoeg.
Cupido
23 april 2016, 09:47
Ik heb begrepen dat er vandaag zo'n 20 vrouwen zullen zijn en mocht het er druk zijn worden er nog een paar uit salome opgetrommeld.
Cupido
23 april 2016, 14:25
Lekker ding 22 april 2016
De komende weken krijg ik eindelijk weer eens wat tijd om naast clubbezoeken ook wat over de afgelopen clubbezoeken te gaan schrijven. Zo zal er zeker nog een verslag volgen over mijn eerste bezoeken aan Heaven 7 en sixsens, nog een verhaal over villa marisol, maar laat ik beginnen met de club die me nog het verst in de geheugen zit. En dat is Lekker Ding.
Aangezien ik nogal laat weg kon en niet al te laat weer thuis wilde zijn, wilde ik naar een club zo dicht mogelijk bij mij in de buurt en nadat ik wat goede berichten gehoord en gelezen had van andere beren zoals van Sjeufke, SAS en enkele beren in villa marisol besloot ik gisteren na zeer lange tijd weer eens een bezoekje te brengen aan het tegenwoordige “Lekker Ding”. De laatste en tevens eerste keer tot dusver was in 2012 geweest, dus mijn herinnering was nodig aan een update toe. Ik zag zojuist dat ik blijkbaar nooit iets over de toegankelijkheid heb geschreven van de toenmalige club Fun Garden, dus zal ik dat een dezer dagen ook nog een keer doen.
De reden dat er na de eerste keer nog geen herhaling was gekomen, had vooral te maken met de herinnering aan deze eerste keer. Die was, op de kamersessie en de jacuzzi na, niet al te best. Gelukkig komen er weer wat positieve berichten over de club en lees ik ook dat er wel eens wat Poolse dames zijn. Bij vraag vooraf werd aangegeven dat er zo’n 12 dames waren, waarvan maar liefst 4 Poolse. En dus was mijn keuze gemaakt. De entree in de club kon niet mooier zijn. Ik stond nog bij de ingang toen 2 voor mij bekende Poolse dames die ik in LR van vroeger had ontmoet me even kwamen begroeten. Het waren Veronika en Laura (die nu in LD Valentina genoemd wordt). Daarnaast gratis entree met €15 euro aan minimaal af te nemen drankjes, maar inclusief eten. En zeg nu zelf waar kunnen we nog voor € 15 eten met ook nog 7,5 drankje erbij. Snel dus maar eens omkleden. De eerste indruk was dat de indelingen en het merendeel van club ongewijzigd was, maar dat het er nu wel allemaal goed onderhouden en netjes uit zag. Zelfde soort banken als toen, maar nieuwe, zelfde doucheruimte, maar nieuwe en goede douches. Enige wijzigingen waren de gokhoek die ik niet meer zag en dat het buffet uit dat nisje was weggehaald en nu bij de bar was getrokken. Een verbetering want het is daar wat lichter en het zag er ook daar allemaal netjes en verzorgd uit.
Inderdaad zag ik op dat moment zo’n 12 dames en jawel naar later bleek ook 4 Poolse, te weten de eerder genoemde Veronika en Laura en daarnaast nog ene Marjolina of zo en Vivianne. Allemaal stuk voor stuk pino’s (voor de leken potentieel interessante n..k objecten). Maar ook bij de overige aanwezige dames, dat gedurende de avond verder zou oplopen tot in ieder geval 15, zagen er zeker zo’n 5 a 6 er zeer goed uit en een paar gewoon goed. Eigenlijk zat er maar eentje bij waarvan ik dacht oh nee hè, kom niet te dicht bij mij. :) Gelukkig deed ze dat ook niet.
Eerst maar even acclimatiseren en wat te eten en drinken genomen. Ik werd er door het vriendelijke en behulpzame personeel op geattendeerd dat over een uurtje nog een keer van alles vers zou worden gebakken en/of worden bijgevuld. Er lag echter nog voldoende en dat was van normaal niveau. Eten bij bijvoorbeeld concurrent VM is mijn inziens beter en uitgebreider, maar ja dat zit ook in de prijs opgenomen. Dus per saldo is dat denk ik weg te strepen tegen elkaar. Drinken vind ik wat lastiger, ik was er nu maar een uur of 5 en kwam nog net uit met mijn kaart, maar ik vind het gewoon fijner als ik daar niet op hoef letten.
Het aantal beren was gedurende de avond best wel bedroevend, zo rond de 4 a 5 beren. Zeker gezien het aanbod zouden er meer mogen en moeten zijn. Pas rond mijn vertrektijd kwamen er nog enkele bij. Vandaag zou er een party zijn en ze hoopten dat er dan wat meer bezoekers zouden komen, want ze hadden naast hun normale bezetting een aantal dames gevraagd ook te komen vanuit salome en daarnaast hadden ze een afspraak met hun gemaakt dat ze er nog meer zouden heen sturen als het druk zou worden vanavond.
Muziek in de club is duidelijk aanwezig en goed. Ook op de kamers krijg je er genoeg van mee. Variërend van de overal bekende hedendaagse muziek, naar Roemeens en Turks en zelfs een fout uurtje was aanwezig met Nederlandse muziek als die van de alpenzusjes met Macho Hans, ik heb het maar even ge-shazamd, niet dat jullie denken dat ik van deze muziek hou en op de hoogte ben. In het tegendeel. Maar toch wel leuk in een club in Duitsland en zeker voor de afwisseling best wel leuk.
O ja, de jacuzzi buiten heb ik ook nog getest en die was ook heeeeeerlijk. Het water is op prima temperatuur en schoon, ruikt en schuimt niet en wil je er gebruik van maken moet je er gewoon even om vragen, dan halen ze het dek er even af en kun je heerlijk genieten.
Uiteindelijk heb ik deze avond 2 keer de kamer bezocht en 2 super sessies mogen beleven met Veronika en Valentina. Vooral die met Veronika kan zo in mijn top 5 van dit jaar komen. Ik hoop dat de Poolse dames vaker zullen kiezen voor deze club. Gisteren heb ik in ieder geval van ze genoten.
Al met al kijk ik terug op een zeer geslaagde avond, is de club me zeker niet tegengevallen en heeft het potentie genoeg er iets moois van te maken. Personeel is netjes en behulpzaam en houdt ook alles netjes, alles ziet er weer onderhouden uit, natuurlijk zijn er wel aanbevelingen te geven, maar ze zijn duidelijk op de goede weg.
hallodaarbenikweer
23 april 2016, 20:06
Zie ook mijn korte 'live' bericht en recensie over Viviane.
De oudere theke herkent mij als ik om half zes arriveer. Je bent hier eerder geweest en legt me uit dat ik nu een 15euro kaart voor drank moet aanschaffen waarop wordt afgestempeld. Er zijn verschillende beren, de dames hebben de overhand. Ik heb trek en vraag aan een dame of er eten is en zij wijst naar de rechauds. Drie bakken, die allen leeg zijn. In de keuken zie niemand. Nou ja even wachten. Ik vraag en krijg koffie aan de bar, hoeft niet afgetekend te worden. Rondje lopen, zitten, kijken. Bebrilde in net geklede dame met buikje danst arytmisch aan de paal. Irem komt aandacht bij me claimen, doet ze goed op een prettige wijze. Kusjes uitwisselen over de bank vleien chit chat. Zou bijna vergeten dat we indertijd geen topsessie hebben gehad. Ik zoek naar Leila, Kitty. Helaas die zijn er niet. Evenals eten, buiten zou de grill er moeten zijn. Helaas. Nog steeds niet. Ik pak het enige banaantje om tenminste iets in de maag te hebben. De dames hebben hier overigens meestal wel een buik. Langs de bar lopend benadert de bebrilde dame op een voor mij onprettige wijze. Ze is mijn type niet en ik vind haar bot en boers. Viviane, ach wat een mooi gezicht, zit vlakbij op een kruk. Ik besluit met haar naar boven te gaan. Zie recensie, deceptie. Enfin, na kamergang heb ik genoeg van Lekker Ding. Ik vertrek. Ik lever mijn onafgestempelde kaart in bij theke, die NIET vraagt hoe ik het heb gehad. En misschien geeft dat het beste weer hoe lekker ding voor mij aanvoelt: eigenlijk interesseert de vraag van de klant niet. Het is aanbodgericht. Dit aanbod leidt in ieder geval niet tot volle (etens)bak.
blueeyes
24 april 2016, 14:55
Lekker ding 22 april 2016
Eerst maar even acclimatiseren en wat te eten en drinken genomen. Ik werd er door het vriendelijke en behulpzame personeel op geattendeerd dat over een uurtje nog een keer van alles vers zou worden gebakken en/of worden bijgevuld. Er lag echter nog voldoende en dat was van normaal niveau.
Al met al kijk ik terug op een zeer geslaagde avond, is de club me zeker niet tegengevallen en heeft het potentie genoeg er iets moois van te maken. Personeel is netjes en behulpzaam en houdt ook alles netjes, alles ziet er weer onderhouden uit, natuurlijk zijn er wel aanbevelingen te geven, maar ze zijn duidelijk op de goede weg.
Ik heb trek en vraag aan een dame of er eten is en zij wijst naar de rechauds. Drie bakken, die allen leeg zijn. In de keuken zie niemand. Nou ja even wachten. Ik vraag en krijg koffie aan de bar, hoeft niet afgetekend te worden.
buiten zou de grill er moeten zijn. Helaas. Nog steeds niet. Ik pak het enige banaantje om tenminste iets in de maag te hebben.
Ik vertrek. Ik lever mijn onafgestempelde kaart in bij theke, die NIET vraagt hoe ik het heb gehad. En misschien geeft dat het beste weer hoe lekker ding voor mij aanvoelt: eigenlijk interesseert de vraag van de klant niet. Het is aanbodgericht. Dit aanbod leidt in ieder geval niet tot volle (etens)bak.
Cupido was er dus Vrijdag de 22e, van Hallodaarbenikweer weet ik het niet.
Gisteren Zaterdag 23 april was er weer party.
Ben op de terugweg van een andere club nog even langs gegaan, was er plm. 21.00 uur, wilde dertig €30 betalen, hoefde niet al was het een party, wilde €15 betalen voor de drankenkaart, hoefde ook niet, was gratis, bier uit fles en sterke drank wel betalen.
Eten was er nog steeds, had al in de andere club gegeten, zodoende niks genomen.
Let wel !! Als er barbecue is, beginnen ze daar om 20.00 uur mee, dan is het eigenlijk op die dag dus, ontbijten en lunchen tot plm. 17.00 uur.
Er waren nog 11 dames aanwezig, buiten stond een auto met reclame van Salome met de lichten aan, waarschijnlijk om wat dames mee te nemen i.p.v. te brengen als het druk zou worden, want het waren weer de beren die het af lieten weten.
Ondanks de wat mindere drukte twee keer een show van een pornoster Jacky Lawless en manny was daar ook weer voor zijn publieke neukpartij (met Irem) bij de danspaal.
Als extra nog een tombola op sleutelnummer, 3e pr. dvd van Jacky, 2e pr. dvd van Jacky en een fles champagne, 1e pr. een kamer met Jacky.
De winnaar kwam naderhand uitgebreid vertellen dat hij niet klaargekomen was omdat hij dat niet wilde en des te langer op de kamer was geweest, goede zet.
Zelf was ondergetekende winnaar van de 2e pr.
Heb toch een paar nieuwe ijsberen wat informatie gegeven, waaronder een Groninger die voorheen altijd wat met escorts deed en dan op zo,n dag plm. €300 tot €500 uitgaf en nu pas voor de allereerste keer in een saunaclub kwam en kan ik je vertellen (met mijn waarneming en gesprekken) dat die man met drie kamergangen van 2x 1uur en 1x 1/2 uur en dus ook nog voor minder geld dan hij normaal uitgeeft DE DAG van zijn leven heeft gehad en naar alle waarschijnlijkheid saunaclub verslaafd word.
En als je dan kijkt en nadenkt hoe verwend wij wel niet zijn na al die clubs bezocht te hebben en je nu weer Cupido zijn verslag leest en dan het van Hallodaarbenikweer en dit voor een hoop van ons geen beste club is en die Groninger keek zijn ogen uit als een kind in een snoepwinkel waar ligt dan de waarheid.
Gegroet en tot ziens
hallodaarbenikweer
24 april 2016, 15:43
De waarheid bestaat niet blueeyes. Dat geldt zeker voor recensies. Deze geven alleen maar een strikt persoonlijke mening weer van een specifiek moment in een specifieke club. Dat mag. Als ik minder zou kunnen vergelijken met andere clubs, zou ik waarschijnlijk een andere weergave schrijven. Ik begrijp in ieder geval dat ik gisteren 15€ entree heb betaald, jij niets en dat jij het beter naar je zin had, terwijl je misschien geen kamergang hebt gehad? :)
blueeyes
24 april 2016, 16:16
De waarheid bestaat niet blueeyes. Dat geldt zeker voor recensies.
Ik begrijp in ieder geval dat ik gisteren 15€ entree heb betaald, jij niets en dat jij het beter naar je zin had, terwijl je misschien geen kamergang hebt gehad? :)
Beste Hallodaarbenikweer,
Juist de waarheid is belangrijk, een recensie waar geen waarheid in zit is onzin waar niemand iets mee kan.
Als jij gisteren met Zaterdag 23 April bedoeld ben jij dus 1 1/2 uur eerder weggegaan (zie live LD) en heb je wat betreft het eten net tussen een close gezeten en kon je buiten misschien wat brood alleen dat banaantje pakken en een drankenkaartje hoef je niet voor fris, koffie en dergelijke te kopen, alleen voor alcoholische dranken en heb je die toch alsnog gekocht dan moet je hem op die dag ook opmaken, no refund.
Wat betreft mijn kamergangen, daar schrijf ik niet over als er over die betreffende dames al genoeg geschreven is en mijn recensie daar geen aanvulling op is.
Tot ziens, ergens.
Dalton
24 april 2016, 23:55
Gewoon lullen laten BLUEEYES en als alles meezit ben ik er woensdag om dat gekke gedoe wat ze ieder jaar weer vieren in NEDERLAND te ontlopen,want het zijn wat dat betreft allemaal uitnemers van hun onderdanen of lijfeigenen zoals ze ons zien,lang leve de REPUBLIEK met WILLEM2 als onze aanvoerder,dat is pas een echte kerel die weet wat wij Nederlanders nodig hebben.
Borealis
25 april 2016, 00:22
Heb toch een paar nieuwe ijsberen wat informatie gegeven, waaronder een Groninger die voorheen altijd wat met escorts deed en dan op zo,n dag plm. €300 tot €500 uitgaf en nu pas voor de allereerste keer in een saunaclub kwam en kan ik je vertellen (met mijn waarneming en gesprekken) dat die man met drie kamergangen van 2x 1uur en 1x 1/2 uur en dus ook nog voor minder geld dan hij normaal uitgeeft DE DAG van zijn leven heeft gehad en naar alle waarschijnlijkheid saunaclub verslaafd word.
Haaaaahahaha, nou eerlijk is eerlijk blueeyes: ik heb het absoluut naar m'n zin gehad bij Lekker Ding, jouw tips en uitleg hebben me geholpen me snel redelijk op mijn gemak te voelen in m'n witte badjas, veel dank daarvoor.
Maar ja, ik viel ook wel met mijn neus in de boter hèh? Gratis entree, gratis koffie, fris en tapbier, 2 showtjes van Jacky Lawless, en ik vermoed dat er vanwege de party meer meiden rondliepen dan gewoonlijk (maar dat weet ik uiteraard niet zeker, was voor 't eerst daar per slot van rekening).
OK, dit was dus mijn allereerste bezoek aan een FKK club, heb derhalve geen enkele vergelijking, had ook geen idee wat te verwachten. Ik betrad het etablisement met de instelling: eerst maar eens de kat uit de boom kijken en vervolgens: go with the flow.
Mijn eerste indruk: vriendelijke ontvangst, de dame bij de entree heeft me alles uitgelegd en geduldig mijn beginners-vragen beantwoord. Ik vond de ambiance heel plezierig, de kleedruimte, douches en toiletten schoon en modern. Fijne douches, met thermostaat-mengkranen, handdouche en rainshower, er lagen ook steeds voldoende schone handdoeken klaar, prima hoor. Achter de bar stond o.a. een aardige NL jongeman, die goed bij de les was en de bediening verliep dan ook vlot. 'k Heb 3 verschillende kamers mogen bekijken, allemaal netjes, fris en schoon.
Maar goed, ik kwam natuurlijk niet voor de handdoeken en het barpersoneel. De aanwezige dames vielen mij niet tegen (u weet: Groningers praten in understatements ;) ), er waren er eigenlijk maar heel enkele waarmee ik helemaal niks op had zo op het oog. En daarmee kom ik meteen op een punt waarmee ik nogal onwennig omging; bij Lekker Ding is het niet de bedoeling dat de vrouwen de mannen benaderen, het contact leggen dient dus uit te gaan van de mannen. Dat vond ik eigenlijk best lastig; kan ik gewoon een praatje maken zonder dat dat meteen verplichtingen schept? Sommige meiden bleken alleen oogcontact al als uitnodiging op te vatten. En als dan een dame mij komt opzoeken na het uitwisselen van een paar blikken, een arm om me heen slaat en tegen me aankruipt, of een dansje met mij maakt, kan ik dan met goed fatsoen nog zeggen: "sorry schat, maar ik kijk het nog ff aan"? Nou ja, ik heb nadrukkelijk oogcontact vermeden met de meiden die ik echt niet zag zitten en voor de rest heb ik maar gevolg gegeven aan mijn 'go with the flow' voornemen en daar heb ik geen spijt van, in tegendeel!
Tsja, kleine nieuwelings-perikelen, daar leer ik nog wel mee omgaan :rolleyes:.
Terug naar mijn indruk van deze club, zou ik hier nog eens terugkomen? Ja, dat denk ik wel, maar ik zou vermoedelijk eerst een belletje plegen om te vragen of bepaalde dames aanwezig zijn (is dat raar?). Ik moet er wel 2 uur voor rijden.
Al met al een super leuke avond gehad :cool:
Deze zondagavond voor de eerste keer Lekker Ding bezocht. Ook nog nooit naar de voorlopers geweest. Via een slingerend landweggetje op het industrieparkje aangekomen waar je de auto mooi kunt parkeren naast de club. Als nieuweling een korte uitleg gekregen over de club en maar € 15,- overhandigd voor een drankenkaart.
De club ziet er verzorgd uit, maar is niet al te groot. Het was er vrij rustig. Ongeveer 5 à 6 dames en ongeveer net zoveel beren. Eerst maar mijn drankenkaart benut met enkele biertjes. Er staat een vriendelijke Nederlandse dame achter de bar. Het eten was niet echt uitgebreid maar aangezien ik thuis reeds gegeten had alleen een lekker broodje braadworst gemaakt.
De naam van de eerste dame weet ik niet meer. Ze had een bril en gaf een showtje weg met paaldansen. Ze was niet de jongste meer (uiteraard jonger dan mezelf) maar met het paaldansen zag ik dat met haar borsten niets mis was. De kamergang was goed genoeg om de eerste stoom af te blazen. Na een rondje sauna plaatsgenomen bij Ariana uit Roemenië. Ze is 29 jaar maar heeft nog een heerlijk lichaampje met een mooie b-cup. Het verraste me dat ze redelijk Nederlands sprak, maar ze heeft dan ook in enkele Nederlandse steden gewerkt. Aangezien ik pas laat gekomen was en het dus al laat begon te worden had ik geen zin in een eventuele pannenkoek sessie. Ik lees nu op het forum dat tongzoenen er toch niet ingezeten had. Befwerkzaamheden had ik ook geen zin in, dus haar lekker het initiatief laten nemen. PZC doet ze lekker en het neuken in alle standjes doet ze goed mee. Lang geleden dat ik tijdens de 2e kamergang neukend klaarkwam, maar haar lukte het.
Leuk avondje gehad. Ook lang geleden dat ik zo weinig uitgegeven heb. € 115,- voor 2 keer neuken, drinken, wat eten en een goede sauna. Geen geld. Voor een kort clubbezoekje zullen ze me nog weleens terugzien, maar ik denk niet dat ik me hier een hele dag kan vermaken.
dbd67
25 april 2016, 13:35
Vrijdag 16 april LD bezocht, ik was er met een kameraad en wij waren er na 22.00.
Er waren een 10 tal dames aanwezig en 7 mannen, ik wil deze club niet afzeiken maar de sfeer was 0,0 was echt saai.
Optisch was er voor mij niks bij en dat heb ik eigenlijk nooit in een club, mijn kameraad is met een Turkse naar boven geweest maar kwam later zeer teleurgesteld weer naar beneden.
Na een uurtje het pand weer verlaten en zal misschien deze zomer nog een poging wagen.
Borealis
25 april 2016, 14:34
Nog even iets ter aanvulling op mijn stukje hierboven. Ik vond het verbazend rustig in Lekker Ding, zeker gezien de aangekondigde Jacky Lawless show, de gratis entree etc. Toen ik daarover een opmerking maakte tegen de barman verzuchtte hij dan ook "wat kunnen we nou nòg meer doen om de loop er in te krijgen?" Tsja, ik zou het ook niet weten, hìj deed in elk geval zijn best. En ik vond dat de aanwezige meiden ook hun best deden om de sfeer er in te krijgen.
Terwijl ik zat te kletsen met blueeyes kwam een fraaie meid met lange zwarte haren hem even begroeten, maar ze kwam ook duidelijk de nieuweling naast hem inspecteren 😊 Na even voorstellen -zij heette Irem- en het uitwisselen van wat wederzijdse complimenten en vriendelijkheden, voelde ik haar hand onder m'n badjas. Daarbij kon zij helaas en tot haar verbazing vaststellen dat daar nog niet veel loss was. Daar was ik zelf eigenlijk ook wel verbaasd over, ik hield het maar op onwennigheid en lichte nervositeit in deze nieuwe situatie. Toen ik haar dat vertelde besloot zij dat daar beslist verandering in gebracht moest worden en wel onmiddelijk! Leuke meid, niks mis mee, dus het 'go with the flow' principe maar toegepast. Wel nog even gevraagd of zij mij ook zou tongzoenen, antwoord: ja, op de kamer. Nou dat heb ik geweten! Een heerlijk uurtje met deze schat gehad, die piercing in haar tong zat me bij het zoenen overigens zo nu en dan wat in de weg, maar bij het pijpen heeft dat ding absoluut zijn meerwaarde 😁 Zoenen, pijpen, beffen, paar standjes, weer pijpen, heerlijk klaar gekomen in haar mondje, jaja, kost wat extra, maar hey, we leven maar één keer! Wel jammer vond ik dat het aanraken van haar haren totaal taboo was; ik hou van mooie haren en streel ze graag, nou daar wilde Irem niks van weten. Jammer vond ik dat en voor mij een reden om later op de avond, toen ze me benaderde voor nog een ronde, te zeggen dat ik nog ff wilde rondkijken.
Toen we uit de kamer kwamen begon net de eerste show van Jacky, kon ik dat gelijk ook nog meepikken. Tòch is zoiets een onderbreking van de avond en de meiden moesten echt even hun best doen om de sfeer er in te houden.
Lorena, die de hele avond al met haar prachtige borsten liep te pronken, gaf een leuke dansact. Later stond ze bij de bar wat te dansen en toen ik een paar danspasjes met haar meedeed plakte ze gelijk tegen me aan, met haar armen om mijn nek stonden we wat te heupwiegen en onder mijn badjas kwam vanalles in beweging. Kijk es aan, de eerste nervositeit is duidelijk verdwenen. Nou wil het geval dat ik bij binnenkomst in de club haar had zien afrekenen met een ijsbeer, die mij daarna toevertrouwde dat hij het eigenlijk helemaal niks had gevonden met haar. Die gedachte zat nog in mijn achterhoofd, maar in mijn vooronder werd daar blijkbaar héél anders over gedacht, dus . . . go with the flow, laat het maar gebeuren. Nou ik weet het niet hoor, maar ik heb een hartstikke fijn half uurtje met haar gehad, ze maakte er duidelijk werk van, was super lief en aanhalig, niks mis mee. Zo zie je maar hoe ervaringen kunnen verschillen.
De tombola met hoofdprijs 'kameren met Jacky' was eigenlijk een rare onderbreking van de avond, blijkbaar wilde niemand zijn kans op die attractie mislopen, want al een half uur voor de trekking zat iedereen gedwee daarop te wachten.
Achteraf ben ik blij dat ik niet gewonnen heb, want voor mij moest het klapstuk van de nacht nog komen. Al sinds mijn binnenkomst zat een kleine, beetje mollige blonde meid me de hele avond toe te glimlachen. Waar ik ook was, steeds zag ik die ogen naar me kijken. Toen ik na de tombola wegliep dacht zij blijkbaar dat ik vertrok, want ze keek me een beetje sip aan. Maar nee, ik kwam weer terug en ze had zo'n brede glimlach dat ik zonder me verder te bedenken bij haar ging zitten. Ze tracteerde me zonder verdere plichtplegingen op een omhelzing, lange, diepe, zachte tongzoenen en een hoop liefkozingen, ik kreeg het er meteen warm van. Door al het geknuffel duurde het ff voor ik haar naam -Didi- te weten kwam. Ze had me inderdaad de hele avond scherp in de gaten gehouden, want ze wist precies met wie ik hoelang gekamerd had! Nou, met Didi ook maar naar een kamer dan! Wat volgde komt heel dicht bij de GFE's die ik gewend ben met mijn vaste dames, alleen helaas wat korter. Het was echt ge-wel-dig, zoals zij zich over mij ontfermde (ik weet er geen ander woord voor). Wàt een lieverd zeg! Als ik als eerste met haar gekamerd zou hebben, zouden Irem en Lorena niks aan mij verdiend hebben die avond, dan was het vast drie rondes Didi geworden!
Al met al was deze avond voor mij een zeer geslaagd experiment, werd wèl een beetje laat, na 2 uren thuisreizen rolde ik tegen het ochtendgloren mijn bed in.
blueeyes
25 april 2016, 22:47
Terwijl ik zat te kletsen met blueeyes
kwam een fraaie meid met lange zwarte haren hem even begroeten, maar ze kwam ook duidelijk de nieuweling naast hem inspecteren
Al sinds mijn binnenkomst zat een kleine, beetje mollige blonde meid me de hele avond toe te glimlachen. Waar ik ook was, steeds zag ik die ogen naar me kijken.
Ik ben heel blij dat ik dat gesprek met je aangegaan ben en prettig te horen (gezien je vorige verslag) dat je er genoeg aanwijzingen van gebruikt hebt en een fijne dag gehad hebt, welkom in het ijsberencircuit.
Irem had ik natuurlijk gewenkt, zodoende kwam ze en heb haar toen gelijk naar jou toe gedraaid omdat ik wist dat zij het ijs voor jou kon breken.
Didi zit altijd op pole positie, (de linkse blonde recht vooruit) ziet wie er binnenkomt of weggaat (beren en nieuwe dames), naar de wc, bioscoop of de (kamer)trap gaat en ik ben daar al vaak geweest, heb nog nooit met haar gekamerd en ze blijft toch iedere keer tegen me glimlachen.
Gegroet en tot ziens.
Borealis
25 april 2016, 23:51
😂 geweldig! Dus ik ben je nog meer dank verschuldigd dan ik al dacht blueeyes!
Ik weet het, het is allemaal make believe, maar leuke make believe 😊 Ik zie het zo: je betaalt voor een illusie, een act en een goeie act verdient waardering. Als zij een uurtje lang mij de illusie kan geven dat ik speciaal ben, dan ga ik daar graag in mee. Even later sta ik weer buiten in de echte wereld, met m'n voeten stevig op de grond, maar dat uurtje droom heb ik beleeft en daar geniet ik nog graag ff van na ☺
Nogmaals bedankt en hopelijk tot ziens.
Pieterrr
26 april 2016, 12:29
Was vandaag een paar heerlijke uurtjes bij LekkerDing. Erg gezellige club vandaag Koningsnacht en morgen Koningsdag GRATIS toegang. Mooie dames in oranje gekleed ! Ik ga zeker nog een keer... misschien morgen al
Pieterrr
26 april 2016, 14:22
Vandaag een paar uurtjes bij Lekker Ding geweest, erg leuke club en top concept. Vandaag Koningsnacht en morgen Koningsdag GRATIS toegang. Mooie dames in oranje gekleed, ik heb me vermaakt en kom zeker nog eens..... misschien morgen weer ...:tongue:
Hoef je morgen dan ook geen drankenkaart van 15 Euro te betalen?
Dat is me niet helemaal duidelijk. Want bier is gratis. En wat zou je dan met zo'n kaart moeten.
Niet dat die 15 Euro nou zoveel uit zou maken, maar het wel prettig om te weten.
Eddy_V
26 april 2016, 16:21
Hoef je morgen dan ook geen drankenkaart van 15 Euro te betalen?
Dat is me niet helemaal duidelijk. Want bier is gratis. En wat zou je dan met zo'n kaart moeten.
Niet dat die 15 Euro nou zoveel uit zou maken, maar het wel prettig om te weten.
Cocktail of andere sterke drank voor de dames kopen ;)
PS lang niets meer van jou gehoord...
casanova22
26 april 2016, 20:29
Wordt morgen slecht weer dus wordt voor mij denk ik ook lekker warm in een club. Voor het eerst kijken in FKK Lekkerding.. ben benieuwd!
Pieterrr
26 april 2016, 20:37
Ik moest wel drankkaart kopen van 15,- daarvoor paar drankjes genomen, ik ben nl. geen bierdrinker. Dat is de minimale besteding die ze vragen, maar vind ik nog geen geld !
Hierbij he verslag van 27-4-2016 19.50 uur tot 23.45 uur.
Entree is vrij maar je moet wel een drankenkaart van 15,00 euro kopen.
Als je het niet gebruikt is je geld weg. Je kan het namelijk niet in ruilen tegen euro's als je naar huis gaat!
Bij de bar aangekomen even een cola met ijs gepakt en wat rond gekeken.
Verschillende ijsberen aanwezig die ik ken uit andere clubs ( ik zal geen reclame maken)
Wat staan praten en waar ik al bang voor was werd ook werkelijkheid.
Er was onduidelijkheid over de drankenkaart.
Gratis is toch gratis werd er gezegd en als je geen alcohol drink wat moet ik dan met die kaart???
Ik zeg voor sterke drank en voor de drankjes voor DVP.
Toch even gevraagd bij de manager waarom dit zo onduidelijk op het forum staat.
Hij begreep wat ik bedoeld zeker na dat ik hem heb verteld dat ik het forum hierop had gewezen.
De wel bekende kleine letters die bij elk bedrijf tot verrassingen leiden.
Tot mijn verrassing was het een nieuwe manager en was de oudere Nederlander niet meer aanwezig in deze club.
Naar een leuk gesprek en wat uitleg van zijn kan terug naar de bar!
Het gesprek weer opgepakt bij de bar.
Wat ik mij afvroeg waar de dames waren?
Zou die zijn op de kamer.
Deze dat waren er 8 aanwezig en ongeveer 20 ijsberen.
Dus wachten en vechten wie er naar de kamer mocht.
Verder was de muziek prime en zeer zeker niet te hard.
Er was weer een Nederlandse Andere van Duin aanwezig voor de gezelligheid.
Door dat de dames vooral in de kamers aan het werk waren was het een beetje rond hangen en gokken en drinken.
Het eten was i.v.m. het weer omgezet van BBQ naar Hollandse hap.
Ik denk dat iedereen dit begrijp zeker als je zag dat er gewoon sneeuw en hagel viel!
Het was nu nog te koud op de BBQ aan te steken en de ijsberen door de tuin te laten lopen op badslippers was te gevaarlijk i.v.m. uitglijden dus dat komt later.
1 kamergang gehad en dat was prima.;)
Al met al een paar prima uurtjes.
Het totaal:
Ontvangst is prima.
Het is schoon.
20 ijsberen.
8 DVP
Muziek niet te hard
Eten OK
Bar personeel vriendelijk
Ik heb de nieuwe manager verteld wie ik was en onder welke naam ik schrijf.
Hij zie ik ben blij met elke geschreven bericht goed of slecht.
Piet Plezier
28 april 2016, 11:24
Ik heb de nieuwe manager verteld wie ik was en onder welke naam ik schrijf.
Hij zie ik ben blij met elke geschreven bericht goed of slecht.
dat zegge niet alle managers
dat zegge niet alle managers
Nee Piet!
Zeker niet was het maar zo.
Bij bepaalde clubs wordt het geregeld door de verschillende forums.
Piet Plezier
28 april 2016, 16:40
Nee Piet!
Zeker niet was het maar zo.
Bij bepaalde clubs wordt het geregeld door de verschillende forums.
er zijn ook managers die geven een housverbod als je slecht schrijft over hun club
Of alleen opbouwende kritiek hebt
Dat wil ik zeggen
Wentelt Eefje
29 april 2016, 07:59
Afgelopen woensdag (27 april) ook FKK Lekker Ding bezocht. Geen drankenkaart hoeven afrekenen dankzij mijn IJBF-vrijkaartje (waarvoor dank aan Ijsberenforum, FKK Lekker Ding en de autopech van der Lickmeister). Eigenlijk was de bedoeling dit vrijkaartje dinsdag te gelde te maken, dat ging onverwachts niet door, maar de vrijkaart werd gelukkig soepel geaccepteerd!
Prima ontvangst aan de balie en aan de bar op adem gekomen met een paar drankjes, verzorgd door de zeer vriendelijk (Nederlandse) barman. De eerst smalltalk met een deel van de magere (maar fysiek niet in dit geval) line-up stemde niet hoopgevend... "Komm ficken". Dus eerst maar ander vertier gezocht. In tegenstelling tot de ervaring van SAS was er bij meerdere ijsberen die ik sprak toch onbegrip over het feit dat de BBQ - die immers overdekt staat achterin de tuin - niet aangestoken werd en de geboden Hollandse hapjes daar wel erg pover tegen afstaken.
Dit betrof wel vooral ijsberen die ik in de uitstekend op temperatuur zijnde sauna (het andere vertier dus) sprak. En daar was toch zonder gevaar voor eigen leven uitstekend op badslippers te komen. De badjassen zijn prima, de handdoeken fris en steeds voldoende beschikbaar. De tent ziet er prima schoon en fris uit.
Wel opvallend, een aantal doorgewinterde Vulkaangangers keek hun ogen uit en bleek ondanks hun autochtone Gelderlanderschap ook tot het Boxerberengilde - ook in de sauna - te horen. Het was hun eerste en zeker niet laatste FKK bezoek en met uitzondering van het eten hadden ook zij verder niets te klagen. Overigens heren die de Vulkaan ook regelmatig door de week bezoeken en vonden dat de Orthodox Pasen uittocht wel degelijk deze week zijn sporen op de Vulkaan nalaat (ondanks de juichberichten over nieuwe dames en de bezetting momenteel elders op het forum).
Gedurende mijn hele verblijf inderdaad de aantallen ijsberen en dames die SAS al meldde. Die dames zijn toch, misschien ook door het animatieverbod (zo nu en dan ook handig omzeild) en de wijze van animeren als het wel gebeurt (Komm Ficken) de grote zwakte van FKK Lekker Ding. Eigenlijk had ik mijn zinnen op blonde Vivienne gezet, maar kon me bij een dame met zo'n verschrikkelijk chagrijnige en ongeïnteresseerde houding woensdagavond geen geslaagde kamergang voorstellen.
Uiteindelijk wel een bijzonder geslaagde kamergang gehad, optisch niet mijn ding, maar er was een overduidelijke grote klik, die ook later bleek bij de lockers, heb niet de gehele kamertijd - terwijl we daar niet gekletst hebben maar alleen sex hadden - af hoeven rekenen.
De club zou in mijn ogen stukken aantrekkelijker zijn wanneer er permanent een aantal van de Salomé-snoepjes ter uitbreiding van de line-up aanwezig zouden zijn, alle andere voorwaarden voor succes zijn namelijk aanwezig.
Ik zal er vast nog wel eens weer opduiken, maar zal daar wel mee wachten tot ik voldoende berichten over uitbreiding van de line-up gezien heb. Want de aanblik nu van teveel heren op de sofa's waar niet tot nauwelijks dames omheen en tussen zaten en liepen visualiseert het huidige probleem.
hallodaarbenikweer
29 april 2016, 13:52
Met wie heb je de bijzonder geslaagde kamergang gehad Wentelteefje? Dat interesseert mij erg ;)
licky luke
2 mei 2016, 15:31
Postcode moet "46446" zijn in plaats van "46466" ...
fervent
2 mei 2016, 19:39
Tja, zo verdienen ze nog aan de drank. Anders misschien wel helemaal niets. Ik zal het gaan zien en mijn vrijkaart van dit forum inwisselen.
Tja, zo verdienen ze nog aan de drank. Anders misschien wel helemaal niets. Ik zal het gaan zien en mijn vrijkaart van dit forum inwisselen.
Een vrijkaartje gekregen voor een club met vrij entree? Da's wel humor.
Hopelijk rook je sigaren, zo niet dan kan je het vrijkaartje ongetwijfeld doorsturen naar Lesyeux, een ware genieter van de edele donkere tabaksbladen :smoke:. (Ceci n'est pas une pipe)
Volgende week met de goede weersvoorspellingen in het vooruitzicht, toch ook weer eens bezoeken en de BBQ en jacuzzi in de tuin uitproberen.
Willem2
2 mei 2016, 21:42
Een vrijkaartje gekregen voor een club met vrij entree? Da's wel humor.
Hopelijk rook je sigaren, zo niet dan kan je het vrijkaartje ongetwijfeld doorsturen naar Lesyeux, een ware genieter van de edele donkere tabaksbladen :smoke:. (Ceci n'est pas une pipe)
Volgende week met de goede weersvoorspellingen in het vooruitzicht, toch ook weer eens bezoeken en de BBQ en jacuzzi in de tuin uitproberen.
Even lezen ....
Afgelopen woensdag (27 april) ook FKK Lekker Ding bezocht. Geen drankenkaart hoeven afrekenen dankzij mijn IJBF-vrijkaartje (waarvoor dank aan Ijsberenforum, FKK Lekker Ding en de autopech van der Lickmeister). Eigenlijk was de bedoeling dit vrijkaartje dinsdag te gelde te maken, dat ging onverwachts niet door, maar de vrijkaart werd gelukkig soepel geaccepteerd!
Dan wordt iets wat al gratis is .... opeens helemaal gratis :rolleyes: :) ;)
Zo kreeg ik het advies van de barman als je kaart nog niet op is kan je altijd nog een blikje Red Bull meenemen voor onderweg!;)
Zelf ben ik blij dat het nu dik gedrukt staat van de te kopen dranken kaart.
Wordt er toch door de manager geluisterd en er wordt ook nog wat meegedaan dat het onduidelijk was TOP!
Als het weer beter wordt zal ik weer eens gaan kijken en er een bericht over schrijven.
Afgelopen maandag even binnengewiptvan 18-21.30u
Had paar Termine in de buurt, dus ik dacht ik ga eens aan.
Op parking 1 auto met NL.
Was binnen rustig en zag 2 tevreden kijkende beren vertrekken, en 1 gelijk met mij binnen.
Erg rustig en 8 dames gezien, incl. 3 vriendelijke (2x bar NL) Theken, w.v. elke dame leuk in omgang.
Met recensies van m.n. Sjeufkes laatste visit eens.
Mooi ingericht en buiten met goed weer lekker te loungen.
1 x kamer gedaan, wat gegeten en gerust en drankenkaart maar half op.
Maar ik had voorgaande dagen soms nachten doorgewerkt, m.n. die dag van vroeg
tot laat dus na lekker voorspel en heftige kamergang met Jani o.i.d., een wat oudere
Duitse met veel tattoos, uit Hamburg, was ik aan hapjes en wat drankjes toe.
Soepje, macaroni met rudgehakt en wat groenvoer, en uitgebreid diverese alcoholvrij,
en toen lag ik uurtje onder zeil.
Daarna weer fit route naar huys 1,5 uur.
phoenix
4 mei 2016, 10:43
hoe ziet jani eruit? paspoortje misschien FG22?
ik denk dat fg22 jana bedoelt
Toch zeker 30er, wat minder knap, btje (als je goed kijkt) mottig gezicht met heel guitige ogen
Donker halflang haar, wat opgetoupeerd
Behoorlijk getatoueerd en goed bruin van top tot teen.
Goede klik, volbloed Duitse zo zei ze.
Bij foto's hier op forum was ze er niet bij.
Goede profi-inzet - als verwacht -met fijnafstemming.
Kwam goed aan mijn trekken.
Aftersales wilde ze nog wat doen, maar ik had honger,
en keek even rond naar collegae.
Was wel erg rustig, op een gezellige Duitse stamgast na,
die ene mop na andere vertelde in sandwich tussen Jana en lange jongere
Herhalingsgevaat alleen als er geen alternatieven meer zijn,
maar ik zag een jonge stevige blondemeid met veel in huis, een wat Indisch tyupetje, en
een langbenige jongere versie van Jana, maar dan minder tatoes.
Als ik terugga, komen die eerst aan de beurt.
Als ik in buurt kom, ga ik dat zeker doen
Was nu ook maar toevallige tussenstop
Rest faciliteiten binnen en buiten OK.
Koude Warsteiner AV en goede tapCola (beter dan bij H7) OK
Warm eten mag m.i. wat meer variatie ipv soep en grove macaronischotel,
maar daar is entreeprijs ook naar.
hoe ziet jani eruit? paspoortje misschien FG22?
Was het de vorige keer dat ik LD bezocht slecht )Lorena) zo goed was het de laatste keer. Ik ben vorige week ook met Jana naar een kamer geweest en alles wat hierboven staat klopt. Ze heeft een lief gezicht met mooie ogen, ze is de dertig al ruim gepasseerd maar haar figuur mag er nog wezen. Na enig aftasten buiten in het zonnetje vroeg ik haar maar een sleutel te halen. Een halfuur heerlijke seks met de hele reutemeut, totaal geen tijdsdruk want toen ik al wilde gaan douchen kroop ze nog ff tegen mij aan en zei dat er nog wel een aantal minuten overwaren om nog even bij elkaar te liggen. Heerlijk nog liggen nagenieten. Kortom een tante waar ik zeker voor terugga en ik kan haar ook aan al mijn mede veelplegers aanraden. Dan de club, ja het ziet er goed en verzorgd uit maar er is totaal geen sfeer, Tijdens mijn verblijf, 12/15.00 waren er nog 3 andere mannen en 6 dames, waarvan de meeste maar een beetje verveeld aan de bar of in een bank hingen, mannen een beetje lokken is er verboden voor de dames dus je krijgt algauw een slome sfeer. Jammer want ik denk dat dit wel een fijne tent kan wezen zo net over de grens. Nou moet ik wel zeggen dat ik een overdagneukerd ben en dan krijg je misschien al snel dat de sfeer er niet zo inkomt, waarschijnlijk in de avond beter. Kortom voor mij was het een fijn bezoek en ik zal zeker nog eens gaan.
fervent
7 mei 2016, 21:18
Vanmiddag heb ik mijn vrijkaart van dit forum ingewisseld bij lekkerding. Het duurde even voordat de nieuwe thee wist wat ze er mee moest. Toen ze uiteindelijk door had dat het klopte zie ze dat ik dan alleen de drankenkaart hoefde af te rekenen. Wat heb ik dan eigenlijk aan een vrijkaart vroeg ik haar: de entree is al gratis en de drankkrat moet iedereen betalen. Dat wist ze ook niet zo snel, maar iemand anders greep in en zei dat ik de drankenkaart niet hoefde te betalen. Het bleek dat ik op zaterdagmiddag de enige ijsbeer was en ik zag maar een meisje. Dat zag er nou niet echt veelbelovend uit. Maar goed, een biertje besteld en bij het enige meisje gaan zitten. Het was Viviane, waar hier al een topic van is.
Intussen keek ik wat rond. Het ziet er wat beter uit dan in de tijd van fun garden of hoe heette het ook alweer. Wat schoner misschien of wat frisser, ik kon het niet makkelijk benoemen. Maar vee laffer is er niet als je de enige beer bent. Ik maak graag een praatje met andere beren en drink er een biertje bij. Dan maar naar de kamer met Viviane. Ze ziet er best oké uit. Het aan de bar toegezegde tongzoenen was erg magertjes, eigenlijk was het niet wat. Ze was wel fris en druppelde wat olie over haar borsten zodat ik er mooi mee kon spelen. Een beetje gebeft en dat was heel fris. Ze vond het lekker en begon zichzelf te vingeren totdat ze kwam. altijd wel weer leuk om mee te maken. Daarna volgde er een best goede pijpbeurt en ik heb haar flink in missio geneukt. Niet slecht, maar zeker ook niet bijzonder.
Terug beneden wilde ik graag wat eten, maar dat viel lelijk tegen. Frietjes en frikadellen die er beiden al lang lagen. Dat is niet mijn eten. Verse sla zag er beter uit, maar om nu alleen sla te eten sprak mij ook niet aan. Het eten was echt serieus onvoldoende. Inmiddels was ik nog steeds de enige ijsbeer en waren er 3 meiden bijgekomen die allen niet mijn type waren. Ik besloot te vertrekken en ergens anders te gaan eten. Conclusie: het blijft tobben dat in emmerich. Het ziet er allemaal wat beter uit, maar de line up is niet op orde en het eten is ook echt niet goed zo. Ik wacht op positievere reacties voordat ik er weer heen ga.
Ze doen het goed in LEKKER DING met gratis entree maar de ijsberen willen nu nog meer,ik weet zeker wanneer ze een 1/2 uurtje wippen erbij aan plakken voor noppes dat het storm loopt..
Wanneer je een ijsbeer een vinger geeft dan willen ze de hele hand,wat dat betreft zijn het net kinderen.
hallodaarbenikweer
8 mei 2016, 11:14
Wat is tegen entree van 50e inclusief half uurtje wippen? Lijkt me raadzaam voor de werkverschaffing voor de dames die het nu te rustig hebben. :smile2:
rmjhexe
8 mei 2016, 11:35
Goed idee, heb ik in h7 ook voorgesteld . Dan snijd het mes aan 2 kanten
der lickmeister
17 mei 2016, 23:54
Ik was er ook afgelopen zaterdag maar dan in de avond, de eerste conclusie was thuis de banden oppompen, gevolgd door de 2e conclusie de wind mee
Eenmaal aangekomen dacht lm dat gaat niet goed komen met die drankenkaart stunt, de gedachte was juist, het kost je geld zeker voor mij en de heer banana
Bij aankomst al verschillende aanzoeken gehad, en maar zeggen später beinen kapüt
Toch maar even naar de kamer maar het bleef bij die ene keer, wou nog wel een keer maar mevrouw had geen zin, ik dacht ik ben niet voor niets op de fiets, dus dat werd weer ouderwets warsteiner tanken, veel te klagen heb ik dus niet over het bier
Ik was woensdag 11 mei in LekkerDing in Emmerich en ik heb het leuk en gezellig gehad met de dames.
Ik heb van de mensen gehoord dat er een routine controle is geweest, maar heb niks van gemerkt en voor de Club was het niet storend. Zij zijn normaal open.
Groetjes Pureon
Pieterrr
22 mei 2016, 19:16
Vanmiddag bij Lekker Ding geweest, ik heb me prima vermaakt. Rustig kwa bezoekers ws daardoor ook niet heel veel dames en er zou Urlaub zijn in Verweggistan. Maar de dames die er waren konden mij wel bekoren, ben met Leila op kamer met jacuzzi geweest. Heerlijke jacuzzi en prachtige Leila wat wil hè nog meer was toch klote weer. Heb trouwens lekker gegeten soepje en rundvlees, veel beter dan eerste keer. Zaterdag 4 juni is er een beachparty had ik graag heen gewild hou wel van n feestje maar helaas valt op n zaterdag. Verloting een reis naar Ibiza, vraag me toch af hoe je dat thuis moet verantwoorden als je dat wint haha.
Vorige week met mijn vrijkaartje naar LD geweest. Bij binnenkomst even een klein oponthoud, (nummer kaartje stond niet op de lijst, 15 euro of voor niets). Nadat de thekedame een tel had gepleegd mocht ik er toch in. Er waren 6 dames aanwezig en ik was de enige man in het pandje, dus keuze genoeg. Na enige tijd zag ik Jana lopen en maar meteen mijn keuze gemaakt. Het was weer een lekker halfuurtje sex met deze leuke en gezellige dame. De kwaliteiten van deze dame zijn volgens mij genoeg bekend en daarom volsta ik met te zeggen dat deze tante meer dan de moeite waard is. Na de kamergang nog even wat eten en drinken en vervolgens de neus van de auto weer richting Holland gezet. Het was weer een aangenaam verblijf in deze nette tent zo vlak over de grens, herhalingsgevaar is aanwezig. Ik hoop dat de loop er een beetje inkomt want in totaal heb ik tijdens mijn 3 uurs verblijf ongeveer 5 medeberen gezien. Alsnog hartelijk dank voor het vrijkaartje ik heb het weer naar de zin gehad.
Pieterrr
29 mei 2016, 22:32
Wel heel aantrekkelijk om heen te gaan, zag op de website ook nog aankondiging van twee heerlijke dames.
Wie gaan er heen?
cath.leen
3 juni 2016, 11:50
Hoi,
wat zijn dat nu voor openingstijden?
Volgens de nieuwe Internetsite:
Man-Vrij 10:00 - 01:00 uur
Zat-Zon 12:00 - 03:00 uur
blueeyes
4 juni 2016, 00:10
Hoi,
wat zijn dat nu voor openingstijden?
Volgens de nieuwe Internetsite:
Man-Vrij 10:00 - 01:00 uur
Zat-Zon 12:00 - 03:00 uur
Beste cath.leen,
Heb er even een mailtje aan gewaagd en antwoord terug gekregen:
Vielen Dank, das war ein Schreibfehler.
Hier die richtigen Öffnungszeiten:
Mo. ‐ Do.
10:00 ‐ 01:00 Uhr
Fr. & vor Feiertagen
10:00 ‐ 03:00 Uhr
Sa.
12:00 ‐ 03:00 Uhr
So. & an Feiertagen
12:00 ‐ 01:00 Uhr
Viele Grüße
FKK-Lekkerding
Gegroet blueeyes.
De vrij zondag entree is van de baan. Huidige entreepijs is 30 euro. In totaal 8 dvp's gespot. Deze club heeft alles in zich om een topper te worden zoals een tuin, sauna, jacuzzi, kino, goed eten en masseurs hebben ze ook. Het is weliswaar een kleine club, maar dat maakt het ook knussig vind ik. Er ontbreken 3 dingen namelijk dames, dames en nogmaals dames. Als dit opgelost kan worden kan het de zomerclub van dit jaar worden.
Kamersessie gemaakt met de topper namelijk Poolse Vivian, wat wederom goed was. Ze is nog een week aanwezig. Daarna gaat ze maandlang met vakantie en vervolgens verkast ze naar PSR. Een verlies voor LD maar een aanwinst voor PSR. Ze zal uitblinken tussen de wat oudere dames aldaar. Onze huidige jurylid kan vast niet wachten tot ze er is. :biggrin:
cath.leen
6 juni 2016, 09:35
Beste cath.leen,
Heb er even een mailtje aan gewaagd en antwoord terug gekregen:
Vielen Dank, das war ein Schreibfehler.
Hoi,
ik had al gedacht, dat het fout is.
Nu ziet het al beter uit.