PDA

Volledige versie bekijken : Den Haag, Shenna



mr big
4 januari 2016, 07:04
http://www.kinky.nl/sex-afspraken/vrouwen/528489-Sexy-Hindoestaanse-ontvangt-jou-Prive/default.aspx
Shenna begon met een striptease. Daarna zijn we onder de douche gegaan voor plassex. De smaak van shenna haar urine was heerlijk. Daarna ging de douche aan en waren we weer schoon. Op bed zijn we in 69 gegaan lekker haar kutje gaan beffen en haar anus gelikt. Ik vroeg haar om op haar rug te gaan liggen. Ik deed een condoom om en ik stopten mijn lul in haar kutje. Ze had een panty aan die ik kapot trok bij haar tenen. Tijdens het neuken aan haar tenen gelikt. Mijn eerste keer klaarkomen was twee keer achterelkaar het condoom zat goed vol. Even mijn lul gaan wassen en ik kwam weer op bed bij shenna. Ik stopten haar tenen in me mond en ik trok me zelf weer stijf. Condoom er om heen en shenna ging op mijn verzoek op haar buik liggen. Ik stopten mijn lul weer in haar en ik heb haar een half uur lang liggen neuken. Toen ik voelden dat ik ging klaar komen trok ik mijn lul uit haar kut. Ze ging op haar rug liggen en ze stopten haar tenen in mijn mond. Ik trok me zelf naar een heerlijk orgasme toe. Terwijl ik aan haar tenen aan het likken was. De tijd was tot mijn spijt al weer om