Volledige versie bekijken : Jessica (Duitse)
Deantje
6 januari 2016, 19:30
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/germany.gif
Jessica (Duitse)
Leeftijd:26-29 jaarTaal:Duits (goed), Engels (goed)
Haarkleur:BlondHaarlengte:Halflang
Lengte:1.65 m - 1.70 mPostuur:Normaal
Tatoeage:JaLichaamsdeel:Rug
Piercing:JaLichaamsdeel:Klit
Cup-maat:BSiliconen:Ja
Kleur ogen:BlauwHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/5sterren.jpg
Prijs:50 euroTijdsduur:30 minuten
Service:NMC, PZC, Eierlecken, Tongzoenen, GFE, PSE, Beffen
Extra info:
zorro86
6 januari 2016, 21:42
Macht sie auch zungenküsse? Hat sie mehrere intimpiercing oder ein piercing in der klitorisvorhaut?
Deantje
8 januari 2016, 16:21
@Zorro86: Ja sie macht Zungenküsse
Deantje
8 januari 2016, 16:21
Verbaasde me even dat er nog geen Jessica recensie hier bij Babylon te vinden was. Nou, iemand moet de eerste zijn, dan knal ik hem maar erin:
Van Jessica had ik tijdens dit eerste bezoek aan Babylon al na me omgekleed te hebben een rondleiding gehad. Enkele uurtjes later was ze gelukkig vrij en hebben we eerst even samen ons teruggetrokken op een zetel. Daar wat liggen friemelen en Deantje junior was weer snel op oorlogsterkte na mijn eerste kamergang een 1,5 uur daarvoor met Stella. Jessica is een dame zoals ik ze graag zie (en heb ;-). Af en toe een iets rijpere dame (ipv leeftijd 18-25) vind ik heerlijk. Daarbij harde siliconen: heerlijk. En een knap gezicht en leuk de haren, en een normaal figuur. Het werd me er gewoon opgewonden van :-).
Na dat friemelwerk de kamer opgetogen. complete pakket kwam langs, (tong) zoenen, pijpen, beffen, neuken diverse standjes. Met name de cowgirl was ontzettend geil met haar. Ze ging me toch tekeer. Vervolgens wilde ze nog even in missionaris het laatste zetje geven en dat lukte. Voor de 2e keer die dag een rubbertje volgespoten. Een heerlijke sessie, met stip mijn top 10 binnen (ik denk zelfs top 5...).
Herhalingsgevaar bezoek aan Babylon EN bezoek aan Jessica: 100%
Laatbloeier
15 januari 2016, 23:32
Jessica zag er donderdag lekker uit, grote tieten (volle siliconen c), een lekkere kont, en het bleek een hele aardige meid. Kennismaken, friemelen, kletsen. Dat kan goed met de 30-jarige Duitse. Op de kamer mocht ik alles doen behalve, zo legde ze heel keurig in het begin uit, met mijn vingers in haar kutje gaan. Daarna informeerde ze heel attent wat mijn voorkeuren waren. Die zijn meestal betrekkelijk conservatief: vrijen, pijpen en neuken in verschillende standjes. En precies zo werd het half uurtje ingevuld. Alhoewel ik altijd al moeizaam klaar kom lukte het met haar tot mijn verbazing niet. Dat lag zeker niet aan haar. Ik ging dan ook toch met een goed gevoel de kamer af. Een aanrader.
Deantje
25 januari 2016, 16:33
Goededag Collegae,
Vorige week een heerlijk weekje wintersport achter de rug in Tirol. Groot Chalet met vrienden. Afgelopen zaterdag teruggekomen. Zondag in mijn eigen bedje weer wakker geworden en na 1 week 'droog' gestaan te hebben en vanwege het feit dat het wintersport budget nog niet geheel was opgemaakt spontaan het plan opgevat om eind van de ochtend voor de 2e keer eens Babylon aan te doen. De eerste keer was ook op een zondag ochtend/middag, (3 januari). Ondanks de beperkte line up toen (waarvoor ik al gewaarschuwd was) toch een hele leuke middag gehad aldaar. Nu eens gaan kijken bij grotere dames bezetting. Volgens de aanwezigheid lijst op hun site zouden er 14 dames (15 - de masseuse) aanwezig zijn. Vlak voor vertrek rond 10.30 uur nogmaals gekeken, nog geen wijzigingen doorgevoerd. En ik zag dat Jessica waarmee ik de vorige keer ook een hele goede kamergang gehad had, er ook zou zijn. Die wilde ik vandaag bij 2 geplande kamergangen het liefst als eerste nemen.
Eenmaal aangekomen zo tegen 11.40 aan de deur 'geklingelt'. Werd ontvangen door een andere receptioniste als de vorige keer (deze was van Oosteuropese afkomst leek mij). Stuk of 3 dames stonden me naakt op te wachten, zag al in mijn ooghoeken dat er nog meer dames in de zetels zaten en een stuk of 4 beren binnen. De 60 euro afgetikt, omkleden, douchen, en eerst maar eens een drankje aan de bar. Zaten toch ik schat zo'n 8 dames op de zetels bij de bar. In ontwaarde Jessica helaas nog niet. Totdat ik even meer richting locatie achter de bar in keek, zag ik haar hoofd even boven een zetel uitkomen. Ik dacht: die is reeds bezet. Ik moest toch even naar beneden plasje plegen, en dacht dan loop ik niet weer direct terug naar de bar maar even via de andere kant door de 'lounge' zaal. Zou ik even kunnen kijken of Jessica inderdaad bezet was. Bleek ze er alleen te zitten.
Jessica herkende me nog van 3 weken geleden. Lachte enthousiast, even kort babbeltje gemaakt en naast haar in de zetel gaan zitten/liggen. Daar begon het spel al goed, strelen, tongzoenen, haar hand die reeds onder mijn handdoekje aan het kietelen was en Deantje junior in no time op harde oorlogsterkte. "Der freut sich mich zu sehen" zei Jessica. En zo was het maar net. Ik was nog geen 15 minuten in Babylon, maar na een weekje 'geheelonthouding' hield ik het echt niet meer. Ik dirigeerde ons dan ook naar een kamer. Dit half uurtje werd nog beter dan de eerste keer. Eerste paar minuten tongzoenen en met haar heerlijk harde siliconen borsten spelen. Pijpen uit de kunst, standje 69, met haar zeer hygienisch en smaakvol kutje en ze leek er in ieder geval ook van te genieten. Ze houdt zelf heel er van pijpen en zuigt graag mannen leeg. Ze vroeg of ze me leeg mocht zuigen. maar ik wilde haar ook nog neuken. Dat was geen probleem voor haar, in missionaris haar geneukt en uiteindelijk een ongelooflijk opgespaarde 1 week lading in het rubbertje gespoten. Rubbertje zat echt vol, zag ook Jessica en ze lachtte: "schon lange nicht mehr gekommen, oder?". Dat klopte als een bus. Nog even kort wat na gekeuveld en heb haar beloofd dat ze de volgende keer me uit mag zuigen, tot grote vreugde van haar. En een volgende keer gaat er met haar zeker nog eens komen. Netjes de 50 euro afgetikt, volgens mij krijg je met haar nooit gezeik over de tijd, die weet denk ik wel waar ze mee bezig is en hoe je 'Stammkunden' moet opbouwen. Nog een dikke tongzoen bij afrekenen als 'afscheid'. Heerlijke iets rijpere zeer goed verzorgde dame is het! Die ziet me zeker terug!
lustman
22 april 2016, 08:17
Via aanbeveling van enkele tevreden stamgasten bij deze Duitse beland. Een geile dame met een vleugje charisma en een goede service. Haalt zonder moeite de Babylon standaard ! Herhalingsgevaar : zeker ! Een mooie 8 op 10 !
Note : trio partner van Jannette. Een aanrader !
waterrat
5 mei 2016, 21:04
Vandaag op Hemelvaart was Jessica de eerste met wie ik in gesprek kwam na mijn aankomst in Babylon. Een prettige persoonlijkheid, en een mooie verschijning, hoewel sili's en tattoo's niet zo mijn smaak zijn. In de omgang echter heel sympathiek, en lief. Na een gesprekje in de bar, zijn we ter verdere kennismaking naar de kino getrokken, en daar werd spoedig duidelijk dat dit in een kamer zou uitmonden, ook door enige nieuwsgierige opdringerige ogen was het beter het voorspel niet in de kino voort te zetten.
In de kamer TZ en petten, Geweldige BJ maar door een week abstinentie mijnerzijds was de druk zo hoog, dat ik maar gauw de goodyear erop heb laten zetten waarna ik na een lekkere cowgirl mijn zwemmertjes relatief snel losliet. Gezellig nog wat gekletst, en ik heb volkomen tevreden de kamer verlaten.
Summary: Goede GFE zoals ik het graag heb, maar kan me goed voorstellen dat zij ook een prima PSE zou kunnen geven.
lustman
8 mei 2016, 09:34
Ze was blijkbaar in een mindere dag en er geen zin in. Een heel boek met uitvluchten kwam ten tonele. Mijn besluit : blijf dan thuis ! Ze drong tweemaal een FT op. De sfeer was gebroken en de lust weg. Zonder klaargekomen te zijn de kamer verlaten. Hopelijk was dit een éénmalig verschijnsel...
Herhalingsgevaar : nee.
Score : minpunten.
Reagen
22 augustus 2016, 11:29
Jessica (Duitse)
Leeftijd:30 jaarTaal:Duits (goed), Engels (goed)
Tatoeage:JaLichaamsdeel:Buik, Hand
Cup-maat:DSiliconen:Nee
Kleur ogen:BlauwHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/3sterren.jpg
Prijs:30 euroTijdsduur:30 minuten
Service:PZC, Tongzoenen, Beffen, Vingeren
Extra info:
zorro86
22 augustus 2016, 21:19
Drie stars?
Reagen
23 augustus 2016, 15:58
Ja in mijn geval is het 3 sterren.
Vorige week ben ik naar Babylon geweest. Inmiddels al bijna 2 uur later sinds ik binnen was en ben ik toch geil geworden door al die naakte dames. En zag ik Jessica, zitten. Een Duitse blonde dame, ziet er leuk en een beetje mollig/volslank uit. En dan naast haar gaan zitten en even praatjes gemaakt, beetje zoenen en teasen, en uiteindelijk naar de kamer gegaan. In de kamer het voorspel verder gegaan. Zij was fris, pijpte mij en ik beefde haar. Daarna het condoom erom en vroeg ze mij of zij mij mag neuken (cowgril), ik zei prima. Zij ging redelijk tekeer boven op mij en ik lag lekker op mijn rug. Toen kwam ik klaar, maar ik had nog een stijve dus pompte zij gewoon door zonder het condoom te wisselen . En toen wilde mij weer gaan pijpen en was ik ‘betrapt’ Zij vroeg mij of ik al lang klaar kwam en ik zei ja. En toen was zij een beetje boos omdat zij bang was dat de sperma naar binnen was gegaan. Zij dus direct naar de douche om haar kutje te wassen en weer terug naar de kamer. Daarna even gekletst in de kamer en gingen wij naar de kleedkamer voor de afrekening. Vervolgens ben ik gaan douchen.
Herhaling? Misschien wel!
bettman
23 augustus 2016, 16:19
Jessica (Duitse)
Leeftijd:30 jaarTaal:Duits (goed), Engels (goed)
Tatoeage:JaLichaamsdeel:Buik, Hand
Cup-maat:DSiliconen:Nee
Kleur ogen:BlauwHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/3sterren.jpg
Prijs:30 euroTijdsduur:30 minuten
Service:PZC, Tongzoenen, Beffen, Vingeren
Extra info:
Cup D ohne Silikon? Vorher war schon Cup B (ich denke aber eher Cup C) mit Silikon. :rolleyes:
Die 30 € für 30 Minuten können auch nicht stimmen!
Reagen
24 augustus 2016, 22:06
Cup D ohne Silikon? Vorher war schon Cup B (ich denke aber eher Cup C) mit Silikon. :rolleyes:
Die 30 € für 30 Minuten können auch nicht stimmen!
der Preis ist nicht richtig, es musste €50 sind. Entschuldigung!
aber über ihre Brüste, ich denke das sie grosser sind als cup C. vielleicht sind sie größer geworden mit Silikon. Ich habe nicht darauf geachtet zu der. Ich war zu geil :redface: