PDA

Volledige versie bekijken : Golden Time: Live from... (1e helft 2015)



ronald1984
3 januari 2015, 15:32
Hoi mede ijsberen,

Ik heb ff een vraagje, misschien suggestief maar misschien kom ik door jullie advies er wel uit,

Wil volgende week zaterdag weer eens ff gaan, ben vorig jaar veel afgereisd naar LR , VV, PH,

Ik wil eigenlijk weten zou het volgende week redelijk druk zijn in GT en aangezien ik nooit in GT ben geweest, is hetaanbod in GT beter of hetzelfde als in happygarden?

Is de service van de dames het zelfde als de bovengenoemde clubs?

Groetjes

Willi69
3 januari 2015, 16:11
is hetaanbod in GT beter of hetzelfde als in happygarden?
Am Tag sind im GT mehr Mädels als im PHG, am Abend/in der Nacht sind im PHG mehr Mädels als im GT. ;)

Deepreamer
3 januari 2015, 18:28
am Abend/in der Nacht sind im PHG mehr Mädels als im GT. ;)
Das ist Quatsch, so viele Mädels gehen im GT auch wieder nicht frühzeitig nach Hause, daß es im PHG dann mehr wären als im GT.

Allerdings - da gebe ich Dir recht :biggrin: - sind im PHG ab 01:00 bzw. 02:00 Uhr definitiv mehr Frauen als im GT. ;)

franske
4 januari 2015, 16:13
Hallo Ronald,
Sinds enkele weken vind ik het aanbod van dames erg veel beter geworden , het zijn er erg veel , met een aantal nieuwe spetters !
De zaterdag is wel erg druk , zeker vanaf 17.00 uur.
Groeten,
Frans

gignnl
4 januari 2015, 18:59
Was er vandaag en het damesaanbod was prima op orde,naast de "harde kern"en andere vaste waardes ook weer diverse nieuwe gezichten gezien wo dames uit YY.

Jansen
4 januari 2015, 20:42
Hoi mede ijsberen,

Ik heb ff een vraagje, misschien suggestief maar misschien kom ik door jullie advies er wel uit,

Wil volgende week zaterdag weer eens ff gaan, ben vorig jaar veel afgereisd naar LR , VV, PH,

Ik wil eigenlijk weten zou het volgende week redelijk druk zijn in GT en aangezien ik nooit in GT ben geweest, is hetaanbod in GT beter of hetzelfde als in happygarden?

Is de service van de dames het zelfde als de bovengenoemde clubs?

Groetjes

Het is in GT altijd hetzelfde voldoende dames,in PHG is het aanbod zeer wisselend.
Belangrijk is kies de juiste avond in GT is het bijvoorbeeld op Di. Goed maar in andere clubs slecht.
Ik was afgelopen vrijdag in YY normaal 85 meiden maar nu waren er nog geen 30 op de avond dus verwacht niet te veel voor 20 januari.
Veel meiden komen pas na 17 januari terug.

ronald1984
5 januari 2015, 09:37
Dan zullen we idd maar ff moeten afwachten of het wat gaat worden, gaat een maat van mij mee die nog nooit naar zo'n club is geweest zou het jammer vinden als ie teleurgesteld zou zijn,

Is toch maar een gok denk ik op dit moment, hopen dat we een leuke line-up gaan treffen,

Davedv
10 januari 2015, 16:26
Iemand in GT (geweest) vandaag? Twijfel om even naar GT of YY te gaan...

MarcusW
10 januari 2015, 16:43
Ik was gisteren in GT, line up was niet slecht. Vraag me ook af hoe de line-up in YY is. Waar zit je ergens in het land?

speler
10 januari 2015, 17:17
Ik zou gt doen ik was woensdag en donderdag bij yy en dat was niet spectaculair. Maar deze tijd van het jaar mag je ook niet teveel verwachten

rob45
10 januari 2015, 21:43
Ik zou gt doen ik was woensdag en donderdag bij yy en dat was niet spectaculair. Maar deze tijd van het jaar mag je ook niet teveel verwachten

De top drie clubs kwa dames line up te bezoeken in deze "slappere" tijd pak hem beet zo tot 20 januari

1. GOLDEN TIME
2. HAPPY GARDEN
3. MAGNUM

Heb zelf daarom YY pas 21 januari in de planning staan.

Davedv
11 januari 2015, 10:25
Toch naar GT geweest, prrrrrrrrrrrrima avond gehad. Vanavond of morgen maak ik wel een verslagje.

Picasso 1
11 januari 2015, 13:12
De top drie clubs kwa dames line up te bezoeken in deze "slappere" tijd pak hem beet zo tot 20 januari

1. GOLDEN TIME
2. HAPPY GARDEN
3. MAGNUM

Heb zelf daarom YY pas 21 januari in de planning staan.

Kwa line up zijn deze drie ook de rest van het jaar het meest interessant.

KanariePiet
11 januari 2015, 13:16
Kwa line up zijn deze drie ook de rest van het jaar het meest interessant.

Voor zij die graag eens een lekker Roemeentje stekken, mag je Samya zeker ook aan die clubs toevoegen!;):cool:

Picasso 1
11 januari 2015, 13:56
Voor zij die graag eens een lekker Roemeentje stekken, mag je Samya zeker ook aan die clubs toevoegen!;):cool:

Zoiets bedoelde ik ook. :biggrin:

KanariePiet
11 januari 2015, 14:04
Zoiets bedoelde ik ook. :biggrin:

;):tongue:

countvlad
17 januari 2015, 15:45
weet iemand of victoria op de zaterdag en zondag werkt?

gignnl
17 januari 2015, 15:59
Ga kijken en laat het ons weten

popey01
17 januari 2015, 19:30
Heeft er iemand een line up ?

klaasdirk
17 januari 2015, 22:39
Vandaag GT bezocht.
Rond half 3 aangekomen, er waren nog enkele parkeerplaatsen beschikbaar op de parking.
Ik ben niet sterk in namen, maar hier een opsomming van enkele aanwezige dames:
Lola, Lisa, Lara, Meggy {ch}, Rosa, Lolita, Annie, Klara, Vanessa, Sabina, Sabrina, Olivia, Leona, Joanna
Het was gezellig druk met wachttijden tot gevolg, de verhouding beren/dames was meer dan redelijk al waren de beren in de meerderheid.
Na een eenvoudige doch voedzame maaltijd {peen en ui stamppot met een gehaktbal} rond half 7 weer vertrokken.
Het was weer een aangename middag.

groszizi54an
18 januari 2015, 06:01
weet iemand waneer dat leonie uit duistland 23-24jaar aanwezig is ?

popey01
18 januari 2015, 13:35
kan iemand het lijstje van klaasdirk nog aanvullen ?

Picasso 1
18 januari 2015, 13:40
kan iemand het lijstje van klaasdirk nog aanvullen ?

Door een zeer beroerde wifi waren mensen gisteren niet in de gelegenheid om info en updates te geven. Het beste kan men dus GT voor info bellen, tenminste als de telefonische verbinding het wel doet.

woef
21 januari 2015, 22:06
Lolita is er weer?

lolita die haar borsten wederom heeft laten vergroten voor de kerst?
donker lang haar krullen.....mega knap....die lolita?

franske
22 januari 2015, 16:56
Megaknap met een megatarief !!! Ziet er er goed uit maar haar prijzen zijn belachelijk :hammer:

lollypopman
22 januari 2015, 17:38
Hoezo rekent ze meer dan voor 30min en een uur dan 50 en 100€ ?

wayne r
22 januari 2015, 22:04
Hoezo rekent ze meer dan voor 30min en een uur dan 50 en 100€ ?

Jawel hoor. Voor het all-in pakket (TZ + FT) betaal je 100€ voor een half uurtje. Check haar draadje er maar eens op na.
Ik ga morgen naar GT. Ben toch wel benieuwd naar haar nieuwe boobs en in een zwak moment zal ze me wel weer weten te strikken.

lollypopman
22 januari 2015, 22:37
Ja ok voor ft betaal je bij de alle dvp extra maar tz niet ligt idd aan de dame

db2
24 januari 2015, 00:08
Lineup van vrijdag
Paula, alice, andra, georgina, lisa, amalia, cassandra, carmen, victoria, barbie en nig vele andere, waarvan me de naam zo niet te binnenschiet! Een goede verhouding, met een kleine wachttijd voor de sleutel tegen 16:30!

Megaboob
28 januari 2015, 21:00
Vandaag ben ik voor het eerst dit jaar weer in gt beland. Rond 18.00 en goed hongerig dus na het gebruikelijke omkleden gelijk doorgestormd naar de eettent waar heerlijke spareribs en gefrituurde aardappelpartjes op het nenu stonden. Precies wat ik nodig had.

Onderweg daarheen was ik lola al tegengekomen dus ik zou in ieder geval qua borsten aan mijn trekken gaan komen. Na het eten dus naar lola gegaan en haar geboekt. Lola had echter nog een verassing achter de hand. Een nieuw busenwunder in gt! De duitse chayenne met maar liefst 750cc per borst. Heerlijk groot en rond dus, stevig naar toch goed kneedbaar. Heerlijk! We besloten er een trio van te maken en ik verheugde me al op al dat siliconen geweld natuurlijk.

Op de kamer aangekomen werd ik heerlijk gezoend door beide dames en kreeg ik uitvoerig de kans om met deze mooie grote borsten kennis te maken. Heerlijk aan de tepels gelikt en getongzoend terwijl lola me heerlijk pijpte. Daarna de rollen omgedraaid en ik moet zeggen dat chayenne ook heerlijk pijpt. Zij zoog me dan ook heerlijk leeg terwijl ik me optimaal met lola' s borsten kon vermaken. Wat een heerlijke dames voor mij. Echt een goed begin van het gt jaar. Toch 2600 cc aan siliconen borsten, deze twee dames!!!

Chayenne werkt al ca 2 jaar in gt zei ze maar ik heb haar nooit ontmoet hiervoor. nu dus wel gelukkig. Ze heeft al twee vergrotingen gedaan en sluit een derde niet uit. Wat een goed jaar zou het worden als.....

Na dit trio even van de wellness genoten. Alles weer prima in orde.

Nu werd het tijd voor wat nieuws. De bulgaarse mary, een mooie slanke zwartharige beauty van 23 diende zich aan. Geen siliconen maar wel Parmantige b cups die lekker stevig zijn en zeer mooie tepels. Ze zoende lekker en pijpte goed en diep. Sex was ietwat mechanisch waardoor ik niet klaarkwam. Dat hebben we dan zelf maar met de hand opgelost terwijl ik haar tepels lekker likte. Ook fijn! Conclusie :mooie meid maar mist nog wat ervaring. Wel lief en vriendelijk. Weinig herhalingsgevaar voor mij.

Leona is er ook en spotte me net. Ik werd uitgebreid gezoend maar moet nog even bijkonen. Ze word later de afsluiter van de avond.

Megaboob

Bronson
29 januari 2015, 20:31
I heard there´s a black girl who is over 1,80m tall(around 1,84/1,85m without shoes). What´s her name and what is her size?
Where does she come from?

Ace2
31 januari 2015, 06:32
I heard there´s a black girl who is over 1,80m tall(around 1,84/1,85m without shoes). What´s her name and what is her size?
Where does she come from?

I don't remember her name. It is true there is a tall girl from Africa (I thought Nigeria, but I am not sure) with a white parent (mix 50%-50%). So her skin is not black but more like braun. And tall she is. Just as Boy69 told me a few weeks ago: "it never happened to me that I have to look up to look in the face of a girl". And for the bears who don't know Boy69, he is not a small man.

WA
31 januari 2015, 12:54
there is no need for a name here.... it's impossible to look over her. I also forgot her name... About her figure / size, she's big, but only in length. For the rest I would describe her between a slim and a normal figure. She is a young, German / Nigerian mixture with a sparkling personality and from time to time a bit naïve.

CCR5d32
31 januari 2015, 18:53
I don't remember her name. It is true there is a tall girl from Africa (I thought Nigeria, but I am not sure) with a white parent (mix 50%-50%). So her skin is not black but more like braun. And tall she is. Just as Boy69 told me a few weeks ago: "it never happened to me that I have to look up to look in the face of a girl". And for the bears who don't know Boy69, he is not a small man.

Moest even goed kijken, lijkt wel geschreven met behulp van google translate ... alleen twijfel ik omdat er dan wel "brown" had gestaan in plaats van "braun"...of je moet per ongeluk tussendoor naar Duits zijn geswitcht...:smile2:

bettman
31 januari 2015, 19:47
I heard there´s a black girl who is over 1,80m tall(around 1,84/1,85m without shoes). What´s her name and what is her size?
Where does she come from?

Sie heißt Charlene, ihre Hautfarbe ist etwa Vollmilchschokoladen-braun.
Sie soll lt. Freiercafe 1,87 m lang sein und hat eine kleine Oberweite, maximal B.
Sie ist viel mit Viktoria auf der Pirsch!

albertde2de
1 februari 2015, 14:43
Demain, tomorow morgen....gaan we maar weer even naar het internationale pussycontest in GT
Ik hoop natuurlijk dat m'n favorieten er zijn....zo niet wat nieuws uitproberen...
Qua nieuwe meisjes zijn tips welkom...

quickstep
1 februari 2015, 16:27
Ik ben nu een paar uur in gt, op basis van nog geringe ervaring zou ik zeggen dat het een rustige avond is. Natturlijk wat bekende gezichten onder de gasten en ee dames. Volgens mij stilte voor de carnevalsstorm. Fijne zondagavond nog!

pistoleeke
2 februari 2015, 13:00
Pas aangekomen in gt😄
Zijn er nog collega-beren aanwezig?

joepie
2 februari 2015, 13:03
Straks

joepie
2 februari 2015, 13:14
Laat ff weten of het de moeite is om te komen

Picasso 1
2 februari 2015, 14:49
Laat ff weten of het de moeite is om te komen

Lijkt me voor jou wel de moeite waard, voldoende Heineken op voorraad daar in GT.

joepie
2 februari 2015, 14:54
Ja das waar ook haha

Johnny Stromple
7 februari 2015, 13:12
Na een paar drukke weken op het werk besloten om naar golden time te gaan. Zojuist aangekomen. Kan een mooie dag worden want zag lulu en Andrea al. Veel andere meiden al gezien dan de vorige dat ik hier was.

Johnny Stromple
7 februari 2015, 17:06
Heel gezellig hier en wat een leuke meiden allemaal. Twee meiden al gehad en de volgende is al onderweg voor een kamer.

geert5
7 februari 2015, 23:48
Dat er nog mensen blij van kunnen worden als ze Andrea zien??
Ik heb steeds meer moeite om ze van me af te houden.

Johnny Stromple
8 februari 2015, 15:02
Ik kreeg hele goede service van Andrea en Lulu. Gisteren waten zij druk waardoor ik noodgedwongen andere meiden moest kiezen. Dat is mij heel goed bevallen. Daisy Lola en Sandy heb ik gisteren kamers mee gedeeld. Het eten was lekker en heb ik mij heel goed vermaakt.

lekkersfan
8 februari 2015, 17:56
andere meiden moest kiezen. Dat is mij heel goed bevallen. Daisy Lola en Sandy heb ik gisteren kamers mee gedeeld.

lekker die Sandy, dus ze was er weer eens...

WA
19 februari 2015, 15:24
och och och, het is weer een Toppertje hier in GT. De dame waar ik net mee was had het over 90 (ja negentig) meiden in tha house vandaag. Zelf schat ik het op een meer realistische 65 a 70. Dat is dus weer een avondje keuze stress ;-)

ThaDude
19 februari 2015, 15:35
Inderdaad veel keus uit veel mooie dames...

WA
19 februari 2015, 18:02
de vroege vogels onder de dames vertrekken langzaam aan. Sfeer verandert enigszins door het vrouwen overschot, desalniettemin nog altijd ruime keuze. Het animeren (naar mij toe) neemt toe. Nu net voor de tweede maal afgesnauwd door een zwarte zee meisje omdat ik niet direct op haar avances inging. Ach, het is begrijpelijk en te vergeven.

de duisburg spesjalist
19 februari 2015, 18:45
de vroege vogels onder de dames vertrekken langzaam aan. Sfeer verandert enigszins door het vrouwen overschot, desalniettemin nog altijd ruime keuze. Het animeren (naar mij toe) neemt toe. Nu net voor de tweede maal afgesnauwd door een zwarte zee meisje omdat ik niet direct op haar avances inging. Ach, het is begrijpelijk en te vergeven.

soms is gt net duisburg vrouwen overschot jij geluk dat je weet hoe je er mee om moet gaan ;) laats in pantera had ik verhoudings- gewijs het zelfde probleem mijn keus was gouw gemaak ik kwam marta tegen ex lr die we samen in de jacuzie aantroffen en waar jij ma alleen mee achter liet :eek:

WA
19 februari 2015, 19:03
de combi naakte vrouwen en jacuzzi boezemt mij nog altijd angst in :eek: Je krijgt overigens de groeten van je twee ex-vulkaan vriendinnen

WA
19 februari 2015, 21:51
algemene stemming toch weer terug naar Vrolijk. Nog een aantal verse ijsberen binnen gekomen die de stemming uit het slop hebben weten te houden en de dames nieuw wild boden om op te jagen. Inmiddels een hele leuke derde sessie genoten waarvan ik maar moeilijk herstel. Leuk fris karaktertje, en ik kon er zowaar Nederlands mee lullen. Ondanks mijn vermoeidheid zie ik er blijkbaar nog fit genoeg uit voor een vierde sessie, althans dat maak ik op uit de interesse die twee leuke pre-salertjes tonen. Beide jonge dames namen mijn weigering sportief op. Wel twee om te onthouden voor een volgende keer.

WA
19 februari 2015, 22:56
de schwung is er inmiddels wel uit. Als je als Kerel nog wat wil hier moet je er zelf op uit. De vaste dames kliekjes zijn nu voornamelijk met zichzelf bezig, een enkeling hangt aanhankelijk aan een vaste klant. Het is mooi geweest voor vandaag, tijd om uit te klokken.

de duisburg spesjalist
20 februari 2015, 11:48
de combi naakte vrouwen en jacuzzi boezemt mij nog altijd angst in :eek: Je krijgt overigens de groeten van je twee ex-vulkaan vriendinnen

ik weet het ik moet er weer is een keer naartoe helaas kan ik alleen ma op zaterdagen ma wat in het vat zit verzuurt niet zoals je weer gt is een ediaale club voor een mooie zomer dag ;)

popey01
21 februari 2015, 08:04
heeft er iemand nod een line up van gisteren wil er vandaag misschien weer eens heen.

BSesamstraat
21 februari 2015, 09:14
ik ben slecht in namen, maar de line up was super. Niet mega druk maar wel veel mooie exemplaren.!!

awakey
21 februari 2015, 16:16
heeft er iemand nod een line up van gisteren wil er vandaag misschien weer eens heen.

de line-up was gisteren zeer teleurstellend. Heel erg veel onvriendelijke arrogante schmink-dozen.
Jammer om vast te stellen dat de line-up er iedere keer steeds meer op achteruit gaat (was gisteren geleden van november dat ik er was).

Badslippers
21 februari 2015, 17:42
Een vrijdagavond in "GT"


de line up was super. Niet mega druk maar wel veel mooie exemplaren.!!


de line-up was gisteren zeer teleurstellend. Heel erg veel onvriendelijke arrogante schmink-dozen.

Ik denk dat bbertb geilt op "onvriendelijke arrogante schmink-dozen". Anders kan ik het niet duiden.

Picasso 1
21 februari 2015, 18:06
Is toch helder: heel veel mooie geschminkte dames die zich onvriendelijk en arrogant gedragen.
Zo krijgen we in elk geval vanuit verschillende invalshoeken een compleet beeld. :wink:

WA
21 februari 2015, 18:07
dan heeft bbert misschien wel dezelfde smaak als ik. Ik vind het vaak wel leuk / uitdagend om bij een vermeend arrogant meisje dat arrogante muurtje af te breken.

Bronson
21 februari 2015, 22:00
Somebody recommended me Leslie. Leslie is a new girl and apparently half Iran/half German.

He said she´s the best looking girl at Goldentime right now. What´s your opinion?
He also said she a very natural girl and her service is quite good.

Ace2
21 februari 2015, 23:02
Somebody recommended me Leslie. Leslie is a new girl and apparently half Iran/half German.

He said she´s the best looking girl at Goldentime right now. What´s your opinion?
He also said she a very natural girl and her service is quite good.

Not the best looking girl and not the best service of GT. Service is good and it is correct that she is a natural looking girl.

KanariePiet
8 maart 2015, 17:35
Vandaag voor het eerst sinds 30/12/2014 in GT beland. Voor het eerst sinds jaren op een zondag. En voor het eerst in vele weken met vaste wingman Vendezz.

Morgen werkendag, dus we gaan het rustig aan doen. Beetje eten, beetje drinken en 1 of 2 kamertjes meepakken.

De bar is goed gevoeld, maar het is zeker niet storend druk. Al een paar hele mooie meiden gezien.

Nu eerst rustig het buikje vullen en daarna zien we wel weer.

KanariePiet
8 maart 2015, 17:37
Ah ja: de Wifi werkt momenteel perfect:eek::freu:!

KanariePiet
8 maart 2015, 18:56
Kleine update. Vele bekende vrouwelijke gezichten, weinig bekende mannen. Mijn 2de (slechte) kamergang van enkele dagen geleden in Magnum daarnet hier aangetroffen:eek:. Het is niet echt druk, maar wel gezellig. Line-up valt me tegen. Ik word er niet echt geil van... Gelukkig zijn Lavinia en Lorena er. Ik zal dus waarschijnlijk toch aan een neukje toekomen;):cool:.

KanariePiet
9 maart 2015, 00:34
Tijd om het avondje GT af te sluiten. Het was super gezellig. TE gezellig. Teveel gezeverd, teveel gezopen, maar 1 kamer gemaakt... (met Duitse Melissa, denk ik).

Nu ff de roes gaan uitslapen in hotel en dan is het weer werkenweeek.

GT: tot de volgende!

Stief
10 maart 2015, 17:05
Geen verkeerde sfeer hier voor een dinsdag, in samenwerking met oa: Valentina, Henrietta, Sissi, Lolita, Meggy, Sui, Dia, Irena, Gabriela, Coco, Chocolate, Melli, Shaira, Georgiana, Dorina, Monique, Amelia, Melina, Leona, Keisha, Sabrina, Katja, Lulu, Chanel...
Gr,
Stief

de duisburg spesjalist
10 maart 2015, 18:49
Geen verkeerde sfeer hier voor een dinsdag, in samenwerking met oa: Valentina, Henrietta, Sissi, Lolita, Meggy, Sui, Dia, Irena, Gabriela, Coco, Chocolate, Melli, Shaira, Georgiana, Dorina, Monique, Amelia, Melina, Leona, Keisha, Sabrina, Katja, Lulu, Chanel...
Gr,
Stief

doe melli ma de groeten van de enige echte duisburg spesjalist zeker weten dat ze die ken ;)

franske
18 maart 2015, 08:18
De zon schijnt al volop ! Zo op weg naar GT �� �� ��

franske
18 maart 2015, 11:45
Heerlijk weer, lekker gegeten en nu ......
Aanbod dames is nog beperkt, veel chocolade aanbod !

franske
18 maart 2015, 20:59
Uiteindelijk rond 16.00uur een mega aanbod van keuzes !
Voor diegene die van barbie's houden: behalve Barbie een nieuwe superslanke blonde tiener uit Roemenië met n a cupje !
Voor mij was een kamergang met Russische Svetlana een super ervaring !
Ze zit meestal in de buurt van de bar en valt niet op !.......een uurtje op de kamer met haar vond ik sensationeel, 200% verslavend, dus alweer een probleempje erbij :hammer:

franske
18 maart 2015, 21:02
Ook het eten was vandaag erg lekker en goed verzorgd....zelfs de WiFi deed het de hele dag, ook in de tuin !

Wentelt Eefje
18 maart 2015, 21:07
Heb nog nooit een Barbie gezien die maar een a-cupje had... Is dat een nieuwe pedagogisch verantwoorde variant?

rob45
18 maart 2015, 21:29
Heb nog nooit een Barbie gezien die maar een a-cupje had... Is dat een nieuwe pedagogisch verantwoorde variant?

Vrij vertaalt een Barbie met Barbiegezichtje maar zonder flinke tieten.

Piet Plezier
18 maart 2015, 21:32
11007

Zoiets met kleine tieten;)

Wentelt Eefje
18 maart 2015, 21:54
Oeps, was ik de smileys vergeten... :hammer:

rolo
23 april 2015, 11:15
Mededeling aan tweewieler collega beer.

De dame die ons beide kon bekoren heet Arabella, heb een tijdje met haar gebabbeld en lijkt verdacht veel op de actrice die ge-googled werd. Ze was tijdens onze gezamenlijke insluit poging inderdaad met een sneltrein tempo de tuin in gegaan om te doen wat de meiden nu eenmaal achter in de tuin doen.

Ze is er volgende week de hele week behalve MAANDAG. Geniet met mate en laat aub nog iets voor mij over, groet Rolo

topplayah
24 april 2015, 12:52
Langzaam aan begint het hier vol te lopen gezelligheid alom

KanariePiet
30 april 2015, 13:42
Vandaag onverwacht nog eens in GT beland. Het is rustiger dan ik had verwacht. Eens zien wat er te bikken valt en dan ga ik een beetje in de bar chillen. Lust heb ik niet, maar wie weet: misschien komt die straks nog wel:cool:.

makro
30 april 2015, 16:45
Guldentime vandaag langer open ?

Big30
30 april 2015, 17:20
Guldentime vandaag langer open ?
Als dat zo zou zijn, zet men dat meestal wel op de blog, daar staat niets, zal ook weinig uitmaken, op de donderdag is men open van 11-01u net als op een feest of zondag. Alleen op de vr/za van 11-02u.
Anders weet de kanariepiet het wel!

de duisburg spesjalist
30 april 2015, 17:37
Als dat zo zou zijn, zet men dat meestal wel op de blog, daar staat niets, zal ook weinig uitmaken, op de donderdag is men open van 11-01u net als op een feest of zondag. Alleen op de vr/za van 11-02u.
Anders weet de kanariepiet het wel!

gewoon tot 01 00 uur big30 voor dat antwoord heb je kanariepiet niet nodig ik sta altijd met voldoende damens in contact ;)

KanariePiet
30 april 2015, 18:06
Zoals al door de VS en Big30 gemeld: open tot 1u vandaag:cool:.

de duisburg spesjalist
30 april 2015, 18:52
Zoals al door de VS en Big30 gemeld: open tot 1u vandaag:cool:.

doe me vulkaan schatjes de groeten daar in gt en met mooi weer 20 graden zal ik er echt een keer komen ;)

Vendezz
30 april 2015, 20:30
Die willen u niet meer kennen na onze koppies zijn ze u compleet vergeten.... ;)

KanariePiet
30 april 2015, 22:05
Tijd om af te sluiten. Sfeer in GT vandaag was absoluut niet geil, maar ik heb me toch top geamuseerd. Veel geluld met Vendezz, eindelijk Ace2 leren kennen:biggrin:, en, tegen mijn gewoonte in, zalig met 2 mooie Russische meiden geneukt. Wat kan een ijsbeer meer wensen!?;)

Ah ja: toch mee te geven. Het avondeten viel zwaar tegen. Ik heb in GT nog nooit zo slecht gegeten als vandaag:frown:.

laplagne
1 mei 2015, 05:28
KanariePiet: Wie zijn die 2 mooie Russische meiden (namen?) waarmee zalig is geneukt?

KanariePiet
1 mei 2015, 06:32
KanariePiet: Wie zijn die 2 mooie Russische meiden (namen?) waarmee zalig is geneukt?

Adasha en Natali. Adasha liep rond met een stethoscoop. Natali droeg een lelijk, ouderwets wit-beige jurkje. Uitgebreidere recencies volgen later dit weekend!

de duisburg spesjalist
1 mei 2015, 16:40
Die willen u niet meer kennen na onze koppies zijn ze u compleet vergeten.... ;)

stap ma een keer gezamenlijk met me na binnen vendezz of roep de duisburg spesjalist is wieder da als ik bij de teke sta dan loop heel de bar leeg :hammer:

de duisburg spesjalist
1 mei 2015, 16:42
Tijd om af te sluiten. Sfeer in GT vandaag was absoluut niet geil, maar ik heb me toch top geamuseerd. Veel geluld met Vendezz, eindelijk Ace2 leren kennen:biggrin:, en, tegen mijn gewoonte in, zalig met 2 mooie Russische meiden geneukt. Wat kan een ijsbeer meer wensen!?;)

Ah ja: toch mee te geven. Het avondeten viel zwaar tegen. Ik heb in GT nog nooit zo slecht gegeten als vandaag:frown:.

tegenwoordig hebben ze het zelfde minu als in lr voor goed eten moet je gewoon in babylon zijn . en dan heb ik het nog niet over de sessies met de damens ;)

Vendezz
1 mei 2015, 20:21
Het was inderdaad weinig smaak aan..
En als gevraagd wordt of het heeft gesmaakt je meteen de kok bij de tafel hebt staan..

Es nicht zu fressen !!!

Vendezz
1 mei 2015, 20:22
stap ma een keer gezamenlijk met me na binnen vendezz of roep de duisburg spesjalist is wieder da als ik bij de teke sta dan loop heel de bar leeg :hammer:
zal zeker zijn als de tent net opengaat als je de eerste bent zitten alle damea zich nog te poederen[emoji41] [emoji12]

Dedi
2 mei 2015, 15:29
Hallo liebe Eisbären,

sorry, dass ich auf deutsch schreiben muss ;) Meine Anmerkung ist auch nicht ganz live, sondern bezieht sich auf gestern, Freitag 01. Mai. Es war wie immer ein schöner Tag im GT, Line-up war zufriedenstellend. Nur ich möchte von einem No-Go berichten, dass ich so im GT noch nie erlebt habe und weswegen ich das GT auch so liebe. Nur gestern wurde eine große Gruppe von Italienern reingelassen, die sich dann auch bemerkbar gemacht haben. Das hat doch sehr gestört. Die Damen waren auch überhaupt nicht begeistert. Schade, schade. Hoffentlich war es eine Ausnahme ;)

Bitte nicht falsch verstehen. Habe nichts gegen Italiener, nur in Clubs können die sich nicht benehmen und große Gruppen haben generell meiner Meinung nach nichts in Clubs zu suchen.

paul-kuhn
2 mei 2015, 23:23
na ja ein post seit september 2014 und dann ne beschwerde :rolleyes:

Teiresas
2 mei 2015, 23:38
Hallo liebe Eisbären,

sorry, dass ich auf deutsch schreiben muss ;) Meine Anmerkung ist auch nicht ganz live, sondern bezieht sich auf gestern, Freitag 01. Mai. Es war wie immer ein schöner Tag im GT, Line-up war zufriedenstellend. Nur ich möchte von einem No-Go berichten, dass ich so im GT noch nie erlebt habe und weswegen ich das GT auch so liebe. Nur gestern wurde eine große Gruppe von Italienern reingelassen, die sich dann auch bemerkbar gemacht haben. Das hat doch sehr gestört. Die Damen waren auch überhaupt nicht begeistert. Schade, schade. Hoffentlich war es eine Ausnahme ;)

Bitte nicht falsch verstehen. Habe nichts gegen Italiener, nur in Clubs können die sich nicht benehmen und große Gruppen haben generell meiner Meinung nach nichts in Clubs zu suchen.

Ik was er vrijdag ook - van 11 uur 's ochtends tot 11 uur 's avonds - en ofschoon er inderdaad veel Italianen aanwezig waren, kan ik niet zeggen dat ik me aan hun gedrag of aanwezigheid heb gestoord.

broodpoot
6 mei 2015, 14:19
Mooi dagje vandaag, niet te druk, voldoende mooie vrouwen.
Net de eerete sessie van de dag gehad van een uur met electra wilde. Ben gelijk gesloopt.
2e en 3e sessie gaan ongetwijfeld volgen. Loopt genoeg rond dus keuze maken zal nog lastig worden.

broodpoot
6 mei 2015, 16:18
2e sessie met danielle, blond, paardenstaart en grote sili voorgevel.
Stond al een tijd op mijn lijstje en wat een prachtlichaam.
Sessie was prima tot ik op punt stond om klaar te komen en ze haar mond er omheen deed. Of ik wel 75 wilde afrekenen. Aardige meid en een prima sessie maar hier was ik niet blij mee.
Maar goed, had geen zin in gezeik. Nu ff douchen en wat eten. Straks die magere blonde pop proberen te scoren, die ziet me er een partij lekker uit.

broodpoot
6 mei 2015, 20:07
Alle beren in de tent voetbal kijken dus ik dacht ik heb keuze in overvloed. Mooi niet, al die meiden taaien af godgloeiende. Die strakke blonde is ook niet meer te vinden.

Hmm, emma liep nog wel rond met een ondeugend brilletje, maar is een rondje doen

broodpoot
6 mei 2015, 21:08
Jahahaa, emma gevonden, stond 2 mn met die lekkere kont tegen me aan te rijden en m'n erectie scheurde bijkans door de badjas. Enfin, ik kwam weer klaar alsof het een paar weken geleden was. Nu maar ff een kouwe kletser, een douche en op huis aan.

Tenzij........

Van Dattum
24 mei 2015, 16:34
Semie live: Gister in GT. Line-up was redelijk maar niet spectaculair. Onder andere Adelina, Alice, Amelia, Andrea, Barbie, Chocolate, Dia, Irina, Flo, Jana, Kenza, Lara, Lisa, Marianne, Michaela, Pamela, Paula, Sabina, Save the Whale, Sissi en Svetlana. Qua mannen was het een beetje te druk. 165 schat ik zo op het toppunt. Kledingzakken werden volop verstrekt.

Nedlovefkk
24 mei 2015, 19:12
Je zou denken. Op gegeven moment zit je toko vol. Snap dat je mannen niet naar concurrentie etc wilt zien verstrekken. Maar een goede kroegbaas weet wanneer hij aan zijn top zit.
Dames vinden het natuurlijk geweldig al die klandizie

Binnengebeuren is bij de GT al vrij compact imo


--> LR

Grunny
24 mei 2015, 21:53
Op welke dagen is GT te mijden qua drukte en wanneer is t de beste dag dat je als newbie een eerste club ontmaagding mag maken??

Ace2
25 mei 2015, 07:29
Op welke dagen is GT te mijden qua drukte en wanneer is t de beste dag dat je als newbie een eerste club ontmaagding mag maken??

Woensdag en donderdag (middag) is het druk genoeg om het gezellig te laten zijn en te garanderen dat er voldoende vrouwen komen.

Pelagos
25 mei 2015, 08:58
Im Golden Time ist eingentlich jeder Tag ein guter Tag:) Ich gehe aber auch am liebsten Mittwoch und Donnerstag, und zwar früh am Mittag: Da ist es nicht zu voll und das Line-up ist in voller Stärke vor Ort.

db2
25 mei 2015, 10:27
Je zou denken. Op gegeven moment zit je toko vol. Snap dat je mannen niet naar concurrentie etc wilt zien verstrekken. Maar een goede kroegbaas weet wanneer hij aan zijn top zit.
Dames vinden het natuurlijk geweldig al die klandizie

Binnengebeuren is bij de GT al vrij compact imo


--> LR

De dames vinden het echt niet fijn als er wacht tijden komen voor de kamers, dit kan soms oplopen van 30 tot 45 minuten! Vooral de dames die normaal veel kamergangen maken zijn hier de dupe van!

Bosco
2 juni 2015, 12:12
Totaal onverwachts in GT nu beland!!!

Grunny
2 juni 2015, 12:14
Line up is goed voor vandaag?

Bosco
2 juni 2015, 12:33
Goed genoeg!!!

Bosco
2 juni 2015, 12:51
Issabella dont kiss, fuck off than!!! :(

Grunny
2 juni 2015, 12:59
Tandjes wel gepoetst bosco?

Bosco
2 juni 2015, 14:06
Met poolse crhistina geweesrt. 1 woord....matig!

MiniME
2 juni 2015, 14:09
Totaal onverwachts in GT nu beland!!!

O jee........maar goed, binnen half uur ben je in een andere club, dus snel wegwezen daar! :biggrin:

Bosco
2 juni 2015, 14:11
Heeft iemand een aarader?

MiniME
2 juni 2015, 14:13
Totaal onverwachts in GT nu beland!!!


O jee........maar goed, binnen half uur ben je in een andere club, dus snel wegwezen daar! :biggrin:


Heeft iemand een aarader?

Binnen half uur rijden? Dan ben je in Living Room of Babylon! :cool:

CCR5d32
2 juni 2015, 14:20
Binnen half uur rijden? Dan ben je in Living Room of Babylon! :cool:

Daar is nu toch geen zak te doen op dit tijdstip?
Maar goed, 1 of 2 goede gieren en je dag is goed.

Aca zal het drukker zijn en wel 30-50 stuks nu, alleen is geen Bosco club zonder animatie en ook redelijk grote kans op een flop (matig TZ en "planksessie")

Succes!

speler
2 juni 2015, 18:16
Heeft iemand een aarader?

Angelina kleine Duitse super BJ

Bosco
2 juni 2015, 18:16
Net met Electra geweest. Totaal mijn type niet, maar het was grandioos. Net met bbbert naar de sparkasse gereden omdat mijn maat al me centen er heeft door geneukt.

Grunny
2 juni 2015, 18:27
Gepind en wieder da?

Bosco
2 juni 2015, 18:38
Gepind en wieder da?
Jaja die lullo wil niet meer naar huis.

kempie
2 juni 2015, 19:31
Pamela is wel een aanrader voor het volgende rondje.

Bosco
2 juni 2015, 21:40
Ben net 1,5 uur met de ongelooflijke mooie Venus geweest. Kutzooi ben weer verliefd!!!

Willi69
2 juni 2015, 22:10
Kutzooi ben weer verliefd!!!
Anfänger! :baeh:

Rex
2 juni 2015, 22:32
Ben net 1,5 uur met de ongelooflijke mooie Venus geweest. Kutzooi ben weer verliefd!!!

hhhhh mooi zo ouwe geile Hagenees, gaan we zaterdag mooi ff nog een keer die kant op..............:baby2:

wervelwind
3 juni 2015, 07:46
Ik was afgelopen vrijdag in GT en ik heb de sfeer nog nooit zo belabberd meegemaakt. Lusteloze wijven en zuipende en nog lustelozer kerels. De vraag is wie was de eerste met dit gedrag.
Ik was al lang niet meer in GT, en ik weet niet wanneer ik weer ga naar wat ooit mijn topclub was.


Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

pistoleeke
4 juni 2015, 19:30
Ik was vorige zaterdag ook in Gt en moet wervelwind wel gelijk geven.
Mat sfeertje en een line-up waar ik niet echt mijn draai bij vond.
Vooral weinig gevarieerde line-up, veel balkan geweld tussen de 19 en de 25 en opmerkelijke afwezigheid van de wat oudere service kanonnen zoals meggy (Pools), Jana (Pools), Rima (Litauen), Svetlana, ea...
Maar ja het kan ook toeval zijn geweest. Heb altijd al toptijden gehad in GT dus ik ga mijn clubje niet direct laten vallen.
GT tot binnenkort.....:freu:

Nedlovefkk
4 juni 2015, 20:52
Als iemand info heeft wanneer de poolse enclave werkt dan hoor ik het graag. Jana bijvoorbeeld

Limburger
4 juni 2015, 21:33
Vandaag herkende ik in elk geval Poolse Monica, Tanja en Sonja, bovendien was er een groepje vrouwen waarmee Tanja en Monica telkens in het Pools aan het praten was.

wervelwind
4 juni 2015, 23:12
Ik kom zeker ook nog terug want ik heb geweldige dagen beleefd in GT. Het was voor mij voor t eerst dat het zo matig was. Ik snap die dames langs het raam niet die daar de hele tijd maar passief zitten. Een van hen heb ik geen kamer zien maken.


Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Teiresas
5 juni 2015, 13:49
Als iemand info heeft wanneer de poolse enclave werkt dan hoor ik het graag. Jana bijvoorbeeld

Hey dude, dat had ik je toch al per IM verteld? En het lijkt me stug dat iemand anders je betere info over Jana kan geven dan ik ;)

Meestal werkt Jana op do/vr/za.
Wanneer ze één of meerdere van deze dagen niet kan (zoals afgelopen zaterdag), wil ze ook nog wel eens op woensdag of zondag verschijnen. Ze probeert drie dagen per week te werken.

Nedlovefkk
5 juni 2015, 17:32
Hey dude, dat had ik je toch al per IM verteld? En het lijkt me stug dat iemand anders je betere info over Jana kan geven dan ik ;)

Meestal werkt Jana op do/vr/za.
Wanneer ze één of meerdere van deze dagen niet kan (zoals afgelopen zaterdag), wil ze ook nog wel eens op woensdag of zondag verschijnen. Ze probeert drie dagen per week te werken.

Sry! Minpuntje voor mij,

Je hebt me idd prima geholpen hoor ;).

Als je onderzoek doet moet je soms meerdere bronnen raadplegen. Haha

satanic surfer
6 juni 2015, 11:10
Sinds enkele dagen een "nieuwe" ster aan het tanende GT-firmament: Trinity from Estonia... ss vraagt zich stellig af wie het paspoortje zal aanmaken, laat staan zal linken aan haar vorige werkplaatsen...ss voorziet redelijk massieve wachtrijen voor dit moppie in da Fickfactory :biggrin:...

biged
6 juni 2015, 12:50
Is dat de Trinity welke laatst in Villa Vertigo heeft gewerkt?
Als het gaat over dezelfde dame had aldaar heel wat bekijks maar was niet zo mijn ding.

JohnnieBoy
7 juni 2015, 23:57
Afgelopen donderdagavond besloot ik met een vriend eens naar GT te gaan. Dit zou ons 1ste bezoek zijn. Na een lange rit van ruim een uur aangekomen op de parkeerplaats van gt, waar we 2 beveiligers zagen. Liepen we naar de ingang en de gastvrouw keek mij aan en knikte Nee sorry. Ik vroeg waarom? Ze ging zonder opgaaf van reden terug gt in. Hierna heb ik de beveiliger gesproken en die had het erover dat de baas ons liever niet binnen wilde zien. Dit soort praktijken heb ik nog nooit bij andere clubs gezien.

Nedlovefkk
8 juni 2015, 17:36
Zijn jullie van een bepaalde afkomst? Of waren jullie breder dan de beveiligers? Hoop dat jullie het elders wel goed gemaakt hebben.

JohnnieBoy
8 juni 2015, 21:57
Het maakt toch niet uit van welke afkomst we zijn. Dit hebben we nog nooit eerder meegemaakt in dergelijke clubs. Dit sloeg nergens op. Wat een onvriendelijke personeel daar bij GT!

Bosco
9 juni 2015, 07:47
Het maakt toch niet uit van welke afkomst we zijn. Dit hebben we nog nooit eerder meegemaakt in dergelijke clubs. Dit sloeg nergens op. Wat een onvriendelijke personeel daar bij GT!

Het is bekend van GT dat het wel uitmaakt wat voor afkomst je bent.

Limburger
9 juni 2015, 14:26
Donderdag was er anders een grote groep Turken in GT maar ik moet toegeven dat ik dat ook nooit eerder heb gezien.

WA
9 juni 2015, 19:15
ik ben nu zo'n 6 keer in GT geweest denk ik. Elke keer zag ik meerdere bezoekers die hier ook wel als südländers bestempeld worden. In alle leeftijdscategorieën en als groepjes of einzelgängers. Ook bezoekers van noord en midden afrikaanse afkomst, zij het dat die vrijwel altijd alleen de club binnen gingen.

Een en ander zal ook wel te maken hebben met de (verwachte) bestedingen van potentiële bezoekers. Ik heb zo eens een discussie over de kamerprijs zitten volgen tussen wat GT dames en een groepje turken. En dat ging niet over tientjes of honderdjes. Verder is het van zusterclub LR bekend (onder de frequente bezoekers) dat je als bezoeker of groepje meer mag naarmate je meer opbrengt voor de club (lees whisky, wodka, champagne per magnum of jerpboam en red bull per treetje besteld)

de duisburg spesjalist
9 juni 2015, 20:12
ik ben nu zo'n 6 keer in GT geweest denk ik. Elke keer zag ik meerdere bezoekers die hier ook wel als südländers bestempeld worden. In alle leeftijdscategorieën en als groepjes of einzelgängers. Ook bezoekers van noord en midden afrikaanse afkomst, zij het dat die vrijwel altijd alleen de club binnen gingen.

Een en ander zal ook wel te maken hebben met de (verwachte) bestedingen van potentiële bezoekers. Ik heb zo eens een discussie over de kamerprijs zitten volgen tussen wat GT dames en een groepje turken. En dat ging niet over tientjes of honderdjes. Verder is het van zusterclub LR bekend (onder de frequente bezoekers) dat je als bezoeker of groepje meer mag naarmate je meer opbrengt voor de club (lees whisky, wodka, champagne per magnum of jerpboam en red bull per treetje besteld)

dat je als bezoeker meer mag als groepje na maarten je meer opbrengen dat geld niet alleen voor lr ook onderanderen phg doe taar aan mee ;) het best blijf toch de vulkaan daar hebben ze ook sudlanders ma we worden allemaal gelijk behandeld gedraag je je niet dan kan je er simpel weg een pak slaag verwachten :biggrin:

de duisburg spesjalist
9 juni 2015, 20:13
Het is bekend van GT dat het wel uitmaakt wat voor afkomst je bent.

tijden veranderen bosco ook voor gt ;)

Limburger
9 juni 2015, 21:33
Twee maanden geleden werd er trouwens een Hindoestaans uitziende kerel geweigerd die tegelijk met mij voor de deur stond, terwijl ik wel gewoon naar binnen mocht.

Rob10
10 juni 2015, 11:15
Twee maanden geleden werd er trouwens een Hindoestaans uitziende kerel geweigerd die tegelijk met mij voor de deur stond, terwijl ik wel gewoon naar binnen mocht.

Valt me nog mee dat Limurgers nog wel steeds naar binnen mogen, die praten altijd net ff anders dan de rest:biggrin:

H.Smith
10 juni 2015, 12:27
Ziemlich ruhig heute...... nur ca 30 Damen zur Zeit nur 10 in der Bar....
Vs. 15 Ijsberen

countvlad
13 juni 2015, 17:05
Kan iemand mij vertellen hoe druk het vandaag is. Heb zin om te gaan, maar geen zun in kledingzakken en uren wachttijd

Nedlovefkk
13 juni 2015, 17:46
Ondanks dat het gisterenavond (naar mijn idee) relatief druk was, viel de wachttijd voor kamers reuze mee.
Goed en heet weer --> meer mensen buiten.... is minder kameren? Weet het niet..

Waag de gok zou ik zeggen, vanavond speelt Duitsland ook nog EK kwalificatie. Weet niet of GT dat uit gaat zenden.

T&A Addict
13 juni 2015, 19:12
Gisteren was het druk met ijsberen, toen het noodweer losbarstte, werd het binnen wel erg vol. Maar ik vond het te doen.

Ik heb gisteren gekamerd met de Nederlandse Celine of Selena. Naar eigen zeggen werkt ze slechts een paar dagen per maand en dat al wel voor heel wat jaren. Ze heeft een heel mooi koppie, zonnebank bruin, slank lijf, niet al te lang. Gezellige babbel en prima kamersessie mee gehad. Is daar al een draadje van? Zo niet dan zal ik een poging wagen.

T&A Addict
14 juni 2015, 13:26
Ik heb gisteren gekamerd met de Nederlandse Celine of Selena. Naar eigen zeggen werkt ze slechts een paar dagen per maand en dat al wel voor heel wat jaren. Ze heeft een heel mooi koppie, zonnebank bruin, slank lijf, niet al te lang. Gezellige babbel en prima kamersessie mee gehad. Is daar al een draadje van? Zo niet dan zal ik een poging wagen.

Draadje is gemaakt (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?42014-Salene)

GT-lover
20 juni 2015, 13:45
Gezelellige drukte vanmiddag hier in GT. Door het slechte weer zit lekker alles binnen. De verhouding beren en berinnen is zeer goed. Mijn toppertje Svetlana alweer mogen proeven vandaag en daar zal het niet bij blijven.Toch ook eens kijken wie ook nog op de todo-list staat vandaag. Verslagje volgt later....