PDA

Volledige versie bekijken : Populaire Horny Gebeurtenissen 1e Kwartaal 2014

Pietjepik
1 januari 2014, 02:06
net teruggekeerd van een dag te PHG.
Ik had me voorgenomen uit nieuwsgierigheid de silvesterparty mee te maken, dus ik arriveerde om 13.00 bij opening van de club. Moest helaas in strijd met de eerdere bekendmaking dat tot 20.00 60 euro entree gold, daarna 80. ik moest 80 afrekenen ondanks dat ik om 13.00 aan de poort stond. Maar goed, dat mocht de pret niet drukken. Is overigens niet te rechtvaardigen, het eten was beroerd, doorlopend hapjes is niet nagekomen en de erotische shows kon je met goed fatsoen niet bijwonen zonder doof te worden van die vreselijk luide muziek.

Ik had om 13.00 een afspraak met Daria, bij navraag bleek het Russische clubje nog volop bezig te zijn met wakker worden of optutten, dus ik moest nog wachten.
Het daaropvolgende uurtje wat rondgelopen en me verwonderd over het grote aantal gasten die doorlopend arriveerden.
Na een uur werd ik door een Letse dame attent gemaakt op het feit dat een zwartharige russin me zocht. Mijn date was wakker!
Ik vond haar en 5 minuten later zijn we op een kamer. Daar kwamen we pas 3 uur later weer vanaf... Net als eergisteren een zeer aangename ervaring met deze dame gehad. Klikt top allemaal tussen ons.
Daarna een uurtje rondgelopen en net als eergisteren, wederom met Daria naar een kamer. Daar vond een korte variant van het eerste samenzijn plaats, dit keer in 1,5 uur tijdbestek.
Beide keren overigens niet klaargekomen maar dat was gezien de gehele ervaring totaal bijzaak.

Ondanks dat 2013 eigenlijk maar een waardeloos kutjaar voor me was, vind ik het frappant dat ik op de laatste dag van het jaar de meest waardevolle ervaring van het jaar, op intiem gebied van mijn hele leven, heb opgedaan met een vrouw, zowel in een club als in prive relaties daarin meegeteld.... Ik was in het afgelopen decennium met honderden vrouwen, maar niets haalde het bij wat ik vandaag ervaren heb. :liebe2:

Vervolgens was ik in dubio omdat ik me schuldig zou voelen om met een andere vrouw te gaan bij wie ik flink wilde rammen om klaar te kunnen komen. Maar later kwam het besef dat zij ook met andere kerels gaat en we elkaar gewoon vrij moeten laten. Dus toen ik zag dat ze weg was, op een kamer, vond ik dat ik daarmee dus vrij was om ook een ander te zoeken. Maar dat was nog een hele opgave, er waren zoveel kerels dat op momenten letterlijk geen vrouw meer beschikbaar was en er wachttijden voor kamers bestonden. Heb ik bij PHG nog niet eerder meegemaakt. Is ook niet iets wat ik nog vaker mee hoop te maken.

Ik loop een dun roemeens grietje tegen het lijf, naam weet ik niet meer. We gaan naar een kamer, ik rek mijn lul uit en stel me in op een uurtje flink pompen. Geeft ze aan dat ze jarig is en ze maar een half uurtje tijd heeft want ze gaat naar een feest. Kut, een half uur dat doet me niet zoveel helaas.... Beffen mocht ook al niet, kussen was met getuite lippen en af en toe likte ze me als een hond vol over mijn bek? heel erg vreemd.
Maar goed, toen maar snel begonnen met neuken in missio, in de ijdele hoop klaar te komen voordat het half uur over was.
Ik moet het magere ding nageven, ze was net een monster, rammen schreeuwt ze, dieper, harder! ik wist niet waar ik de kracht vandaan moest halen en ramde voluit totdat ik nagenoeg uitgeput was. Tijdens het neuken gaat haar telefoon, die ze gewoon opneemt terwijl ik haar lig te neuken! was haar vriendinnetje, de taxi stond voor en of ze maar op wilde schieten. :angst:
Ik vraag om doggy want ik wil klaarkomen. ze wil overduidelijk weg want de taxi was betaald zei ze. dus ik prop hem erin en natuurlijk begint ze direct te kermen dat ze pijn heeft zodat ik stop en ze weg kan. Beschamend, het heeft een kwartier geduurd, belabberde beperkte dienstverlening en ik moest het half uur betalen. Waardeloos!

Daarna liep ik wat rond, vond tussen al die ijsberen een grote blonde dame, Angelika uit polen.
Die ging na een kwartier sleutel wachttijd met me mee naar een blokhutje. Ook zij gaf daar pas aan dat we maar 20 minuten hadden want ze wilde om klokslag 24.00 met haar vriendinnen op de foto!!! pffffff
maar gelukkig hadden we 40 minuten voordat het twaalf uur was en ze begint me te pijpen. Doet ze werkelijk geweldig! ik wilde ook nog beffen, maar haar poesje zat zo laag op het matras dat ik mijn nek niet voldoende geknikt kreeg om daar bij te komen. Dus dat snel opgegeven!
Toen neuken, heerlijk in missio, daarna lekker in doggy en het vervolgens na nog een pijpbeurt, met de hand afgemaakt. Terwijl ik me suf ruk spuugt zij regelmatig op mijn verzoek op mijn eikel. Lekker geil allemaal.
Uiteindelijk kom ik klaar, spuit haar benen onder, mijn lijf ook. Een vieze smeerboel, maar goed, we zijn in oedt!
Terwijl ik die slijk met papier opdweil kijkt ze op de klok en het is 1 voor 12!
Dus een minuutje later begint het vuurwerk en ben ik tijdens de jaarwisseling in gezelschap van een leuke blote Poolse dame :freu: We omhelzen elkaar en wensen het beste toe.
Best vreemd, normaal ben ik met de jaarwisseling bij familie of vrienden, nu in een houten huisje met een naakte vrouw die ik pas 3 kwartier ken. top, bizarre ervaring.
Ze neemt op leuke wijze afscheid en we gaan onze eigen weg.

Ik heb nog 2 cappuccino gedronken en wat om me heen gekeken. Daarna onderweg naar de kleedkamer zag ik daria weer zitten, heb nog even met haar gepraat, top 2014 gewenst en onvermijdelijk haar vraag over met wie ik nog meer naar de kamer was beantwoord. Gek dat die vrouwen je dat dan toch een beetje kwalijk lijken te nemen. Maar eerlijk is eerlijk, ik had het beter bij haar kunnen laten want de dames die erna kwamen voegden in die zin niets toe.
Dat heb ik haar verteld, heb haar gezegd dat ze heeft bijgedragen aan de mooiste ervaring die ik in heel 2013 heb beleefd, op sexueel gebied maar ook alle andere tonelen. Heel bijzonder die magie en klik tussen twee mensen. En dat allemaal op de valreep aan het einde van het jaar, de laatste paar uurtjes. ik kreeg nog een paar hele lieve tedere zoenen en toen ben ik vertrokken.
In de war natuurlijk, want ondanks dat de ervaring zijn gelijke niet kent, weet ik ook wel dat ze waarschijnlijk wel meer aanbidders heeft met wie ze een gelijk spel speelt. Daarom blijf ik met de voeten op de grond, ga nog wel een keer terug naar haar, heb haar contactgegevens zodat ik dat vooraf goed af kan stemmen. En als je te vaak met een dame gaat met wie je een toptijd had, dan zal de beleving uiteindelijk toch minder worden want pieken zoals de eerste paar keer dat lukt later niet meer, het nieuwe is er dan vanaf. Dus stoppen op de top lijkt het devies!

Jammer overigens dat ik vandaag van huis was, want ik kom net aanrijden en zie mijn post in de tuin liggen met daaromheen delen en stukken van mijn RVS brievenbus, 350 euro apparaat, waar een paar hoerenjongen zwaar vuurwerk in gegooid hebben. Echt lol jongens, andermans eigendom vernielen en daarmee dus flinke schade veroorzaken. Had ik die klootmongolen maar betrapt, zonder enige scrupules zou ik zo'n overbodig persoon de schedel met liefde inkloppen.
:wink2:

Ricardo Banana
1 januari 2014, 17:24
Ik was gister ook in de Happy en heb me prima vermaakt. Het eten was een stuk beter als normaal. Fingerfood heb ik ook een paar keer voorbij zien komen en het bord met kipvleugeltjes heb ik er snel tussen uitgepikt. Er waren diverse dames die normaal in andere clubs werken. 'S Middags leek het wel een Gay Tent en iedereen kreeg ook een roze bandje om. Veel dames zijn pas in de loop van de avond gearriveerd. Muziek was top en ik heb nog een bus slagroom op Lorena gespoten en fijn haar gleufje daarna gelikt aan de danspaal.

richardgaatstappen
2 januari 2014, 21:25
2014 begint goed: met een vrijkaartje voor PHG ..... fijn!
Komt de Poolse Magdalena nog steeds in PHG?
Zo ja, op welke dagen maak ik de grootste kans haar te ontmoeten?

groeten van Richard

Willi69
2 januari 2014, 23:00
Komt de Poolse Magdalena nog steeds in PHG?
Ja. :tongue:

Zo ja, op welke dagen maak ik de grootste kans haar te ontmoeten?
Zum Wochenende hin (donnerstags/freitags/samstags) ist Magdalena "eigentlich" immer anwesend, aber sie kann jetzt auch Urlaub machen. :rolleyes:

Daher gilt, was für alle Clubs und alle Mädels gilt: am gewünschten Tag anrufen (+49 (0)2152 519103) und fragen. ;)

Big30
3 januari 2014, 19:42
Voor de "discussie" hansi meets banana en zegt boeeeeeee, zie:
Hansi zegt boeeeeeeee tegen banana! (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?36556-Hansi-zegt-boeeeeeeee-tegen-banana)!

Admin
4 januari 2014, 14:13
Reisschema van de top meiden in Happy :

Louana vertrekt maandag laat op de avond vanuit Happy naar huis tot eind Jan/febr. en daarna GT of weer Happy.

She is back, ik sta haar nu te bewonderen
Denk dat Louana Jansen zo miste dat ze reeds het eerste weekend van Januari speciaal voor hem in Happy is teruggekomen :wink:.

Jansen
6 januari 2014, 20:37
Denk dat Louana Jansen zo miste dat ze reeds het eerste weekend van Januari speciaal voor hem in Happy is teruggekomen :wink:.

Haha ja zoals ik al vele malen heb gezegd vertrouw nooit een DVP dit vanwege haar partners die het beter vinden dat de vakantie of wordt afgebroken of wordt ingekort.
Dus geen Engels of Duits mee bij geleerd om in GT weer aan de pijp te gaan.maar gewoon weer thuis in PHG

Rehab
7 januari 2014, 22:22
ik ga morgen hoi tegen haar zeggen

Wegens groot onderhoud morgen niet aanwezig!!

tenzij.......
Haha ja zoals ik al vele malen heb gezegd vertrouw nooit een DVP dit vanwege haar partners die het beter vinden dat de vakantie of wordt afgebroken of wordt ingekort.
.....het groot onderhoud om moverende redenen alsnog wordt uitgesteld!

pistoleeke
7 januari 2014, 22:42
Heb reeds meerdere goede commentaren over deze club gehoord en daarom twijfel ik om op vrijdag 24 januari naar deze club of naar gt te trekken.
Ben nog nooit in phg geweest en wel al een maal in gt.
Hebben ze hier een bewaakte parking en hoe is het qua drukte op vrijdagavond?
Welke dvp 's zou ik hier zeker op mijn todo - lijst moeten plaatsen.
Thx

Jansen
7 januari 2014, 22:57
Heb reeds meerdere goede commentaren over deze club gehoord en daarom twijfel ik om op vrijdag 24 januari naar deze club of naar gt te trekken.
Ben nog nooit in phg geweest en wel al een maal in gt.
Hebben ze hier een bewaakte parking en hoe is het qua drukte op vrijdagavond?
Welke dvp 's zou ik hier zeker op mijn todo - lijst moeten plaatsen.
Thx

24 jan. zijn de echte beren die van vrouwelijk schoon horen er ook.
Dus gewoon een keer naar PHG gaan en geniet van Poolse Russinnen en Roemeense dames

Louana,Bianca,Cris,maar ook Violetta enz enz dit zijn dames die in een playboy niet zouden misstaan.

Zie je op 24/01 in PHG

Don Rudo
8 januari 2014, 15:57
Parkeren: ruime discrete parkeergelegenheid maar de parkeerplaatsen zijn niet direct bewaakt.
Er is een kleine kundenparkplatz direct aan de club, die staat snel vol.
Dan een nog een stuk of 20 plaatsen aan het 'straatje' direct voor de club.
Hier zou ik parkeren als er ruimte is, want er is een komen en gaan van publiek.
Direct daaraan grenzend, gescheiden door een heg, zijn meer parkeerplaatsen.
Daar is doorsteekmogelijkheid naar de aan PHG belendende paaldansbar, en zet ik de auto minder graag.
Op 1 plek heb ik ooit autoruit splinters zien liggen, maar niet de indruk dat je auto er onveilig staat.

Vrijdagavond publiek: mijn ervaring is dat het op alle tijden doordeweeks 'lekker rustig' is (je moet er van houden)
maar vrijdagavond en zaterdagavond er 'party' stemming is.
Als dat zich uit in luidruchtige wodkadrinkende groepen, dan kom ik op die tijden wat minder graag dan anders in het voorste bar gedeelte. Dames die ook minder feeling hebben met dat deel van het publiek, zijn dan wel te vangen in het achterste gedeelte van de zaak.

Voor de faciliteiten hoef je niet naar de PHG te gaan vind ik. Of je moet in het buitenzwembad willen springen of graag een massage van Milenka willen krijgen, iets waar ik me nooit aan heb gewaagd. Voor een goede massage ga ik liever naar de masseur of Christina.

Je kunt in PHG wel gemakkelijk een praatje maken met diverse ijsberen. Zjj willen je wss ook wel informeren over de dames.
Van de random dames waar ik mee heb gekamerd was de helft niks bijzonders, en de rest goed tot heel goed.

Er zijn verschillende types dames, en er zitten veel goeie tussen.
Zie Jansen lijstje, of de verhalen van Pietjepuk over de Russische factie. (jongere modellen)
Er zijn ook plenty mmmmmmilfs.

Gewoon een keer gaan, erbij zij en het meemaken!

Jansen
8 januari 2014, 23:00
Vandaag uitgesteld om naar PHG te gaan dit vanwege omstandigheden ( de beker kan nog niet uitgereikt worden ) maar ook Louana was daarom vrij vandaag.

Pietjepik
9 januari 2014, 00:19
Vraag morgen avond even aan Elena ( Receptie ) wie er is van het ijsberenforum dan wijst zei je Big wel aan

gevraagd, gezocht maar niet gevonden! :frown:
De volgende keer zal lang op zich laten wachten want pietje zal hier voorlopig niet terugkeren!

Pietjepik
9 januari 2014, 00:39
Weer een dagje PHG achter de rug. Vandaag een monogame dag ingepland en ook zo ten uitvoer gebracht.

Ik was vandaag uitsluitend met die bevallige Russische schone waar ik de achterliggende weken al vele vele uurtjes mee doorbracht binnenskamers.
We hadden vandaag een afspraak staan voor begin van de middag. We treffen elkaar en hebben wederom een fantastische 2 uur, zeer intiem en in mijn beleving veel intenser en anders dan de standaard neuksessies die ik doorgaans met andere dames heb.
Na die twee uur ging ze even een paar uurtjes buiten de club voor wat inkopen en dergelijke, we maakten de afspraak dat ze me bij terugkomst op zou zoeken.

Ik wist dat een forumvriend, Bluebear, vandaag aanwezig zou zijn en dat was een prima gelegenheid om eens in persoon kennis te maken. De man is gemakkelijk herkenbaar aan zijn typische badjas, dus terwijl ik een rondje loop zie ik daar onmiskenbaar bluebear bij de lockers staan. Ik begroet hem en stel me voor. We hebben vervolgens een leuk gesprek over van alles en nog wat. Leuk om eindelijk eens kennis te maken!

Tijdens dit gesprek komt mijn Russian lady voorbij gelopen, terug van weggeweest en ik excuseer me bij bluebear om me wederom met dat meisje terug te trekken. Deze keer duurde de sessie 2,5 uur en besloeg een breed spectrum van erotische activiteiten. Zoenen is top met deze intrigerende meid. Ze lijkt heel lief en onschuldig maar in dit meisje schuilt een Duivel, tevens haar eigen woorden overigens. Ik heb de duivel niet ervaren, wederom een heerlijke droomdate gehad met deze meid.
De klik is optimaal, ik voel me geheel ontspannen en gewoon goed bij haar. Geen tijdsdruk, geld speelde vandaag wederom geen rol.
Maar.... uiteraard kan ik hier niet mee doorgaan, ik stop op de top. Nog langer met deze meid gaan heeft geen zin. ik weiger slaaf te zijn van mijn eigen drang een GFE ervaring te vinden of vast te houden.
Dit was dus mijn laatste treffen met deze geweldige meid, zelf denkt ze nog dat ik vaker terug keer. Ze vertrekt gelukkig over 2 weken naar haar thuisland voor een maand of 5. Tegen die tijd zijn we elkaar vast en zeker vergeten. Maar spijt? nee, ik heb haar in 2 weken ongeveer 2000 euro betaald maar dat was het allemaal waard. in de afgelopen 6 jaar ging er bijna het 20-voudige doorheen maar die ervaringen vallen in het niets bij wat dit meisje met me deed. :luvlove:

Ik zag overigens later op de dag de Russische Mila, een dame wie ik bijzonder graag een keertje intiem wilde treffen maar ivm mijn gelofte van monogamie heb ik daar van af gezien. Andere keer misschien maar weer.

Ik heb van 2100 tot 00.00 met koffie en wat te eten om me heen zitten kijken, natuurlijk al met gemengde gevoelens over mijn meidje en de afloop van ons samenzijn. Blijkbaar straalde die emotionele innerlijke strijd van mijn gezicht af, want iets later tref ik Andrea, heel lieve meid, die me spontaan zegt dat ik last lijk te hebben van een gekwetste ziel?
Wat ziet dat meidje dat toch goed, ik heb 1 uur met haar gesproken en wat komen daar een onweerlegbare levenswijsheden uit. Geweldige vrouw, oprecht en echt in haar uitingen. Top meid.

Om 00.00 een douche genomen en in de auto gesprongen, uurtje later thuis aangekomen.
Na dit korte verslag naar bed, nagenieten van mijn tijd met Daria, en tevens worstelen met de innerlijke strijd die woedt over het samenzijn in verleden of toekomst met deze dame.
Plezier en pijn liggen kort bij elkaar en zijn vaak onlosmakelijk verbonden, zeker als ze hun oorsprong in een club vinden.

Pietjepik
9 januari 2014, 01:13
of de verhalen van Pietjepuk over de Russische factie. (jongere modellen)

:gruebel:

Jansen
10 januari 2014, 23:29
Het was vandaag nog een rustige dag in PHG met wel een aantal dames die terug waren van vakantie maar de echte toppers waren er nog niet.
Ook wat beren betreft was het rustig tot 21.00 u
Aantal dames rond de 35 met ook Loredana die er weer super uitzag maar geen Violetta ,Ella en Bianca anders hadden deze meiden mijn avond nog goed kunnen maken
Het eten was super met 4 soorten vlees en extra kip in diverse sauzen.
LuLu was de DJ vanavond en de masseur deed ook weer zijn best.

Helaas was een van mijn favorieten er wel maar die had een halve zool bij zich die haar de gehele namiddag en avond opeiste en bepaalde met wie ze naar de kamer mocht.
Omdat ik geen aub ga zeggen of in de wacht ga staan voor een hoer heb ik haar wel aangegeven dat ze gewoon moet aangeven van sorry ik wil of kan niet, wat niet gebeurde dus heb ikzelf gezegd veel succes vanavond.
Bekende ijsberen daar hadden dit ook al opgemerkt en hun mening was : Wie betaald die bepaald en zo gebeurde het dan ook.
De theke aan de receptie gaf mij bij vertrek dan ook een vrijkaart vanwege de achterlijke toestand waar zei zich ook in mee liet slepen.

Kijk er zijn altijd voldoende andere dames die graag met je meegaan dus is dit misschien wel een goede ommekeer om deze dame niet meer te promoten.
Ze gaf ook aan dat er beren waren die het niet konden hebben dat ze zo vaak met Jansen mee ging vanwege de positieve resenties van mij.
Haha dus dan schrijf ik toch gewoon niet meer en kunnen die andere hun best doen en vertellen dat Jansen Dit geschreven heeft .

Ja Jansen ook jij staan weer onder aan de trap en de beker die is al onder mijn wielen plat gereden haha.

Ben daarna nog even snel met een Russinnetje de kino ingedoken en die had een snelle tong en mooie ogen dus was het snel slikken maar.

Don Rudo
11 januari 2014, 07:28
Hoi Jansen begrijp ik goed dat er iemand de dame voor heel lange tijd die dag boekt,
maar haar tijdens de geboekte tijd heel veel vrijheid geeft om met andere beren aan te leggen en er ook tussendoor
mee naar kamer te gaan, alleen dan met beren waarvan -hij- het goed vindt?

Als dat zo is, lijkt me dat een vervelende dynamiek geven.
Een dame die los rondloopt maar niet met beren kamert omdat ze in de niet-kamertijd van een pannenkoek zit: prima.
Dame die gewoon niet met je op kamer wil, ook prima.

Maar dat een dame die los rondloopt je weigert omdat een of andere beer die dubbel betaalt dat niet wil,
en dat deze dame dan tussendoor wel met andere beren op kamer gaat, lijkt me gênant.
Zo is het niet gegaan hopelijk?

ijsbeer11
11 januari 2014, 08:34
Ik heb ze niet meer gezien Jansen vanaf dat je wegging.

Pietjepik
11 januari 2014, 08:35
....................... en de beker die is al onder mijn wielen plat gereden haha.

ben ik blij dat de trofee uiteindelijk toch niet mijn in brons vereeuwigde penis is geworden! :baeh:

Flipper
11 januari 2014, 09:09
Jansen Ik zeg als je dr een lintje, of nog beter een goude medaille gegeven had, ipv die beker was dit niet gebeurt... :biggrin:
Of nog beter, een tiara (dat is een half kroontje met veel bling erop)..:biggrin::biggrin:

Johnny Bravo
11 januari 2014, 13:24
Jansen Ik zeg als je dr een lintje, of nog beter een goude medaille gegeven had, ipv die beker was dit niet gebeurt... :biggrin:
Of nog beter, een tiara (dat is een half kroontje met veel bling erop)..:biggrin::biggrin:

Dat is dan een vrouw kopen, Flipper.
Daar doen wij als ijsberen toch niet aan, de vrouwen vallen toch op onze goddelijke lichamen of de vrouwen vallen toch op onze mooie ogen en glimlachen. Nee wij ijsberen kopen de liefde van vrouw niet, als we daar aan gaan beginnen zijn wij verloren als man zijnde.

Jansen, sterkte met het verwerken en kop op en laat haar maar lekker links liggen.

Mazzel

Dalton
11 januari 2014, 14:36
Sorry PATER JANSEN dat jou dit gebeurde wat aangeeft dat het op de kamer met jou toch niet zo goed gaat,anders was dit nooit gebeurd want een dame die op een perfekte manier door een ijsbeer wordt klaargestoomd laat hem echt niet links of rechts liggen voor nog geen 1000 euro.
DVP'S zijn mensen die ook graag eens lekker klaarkomen.
Waarom ook getreurd geen handvol maar een hele saunaclub vol,of gebruik je tegenwoordig andere pillen,ik heb nog steeds de goede kamagra's voor weing,als je ze bekijkt dan word je lul al zo hard als staal,laat staan wanneer je een 1/2je inneemt.

Don Rudo
11 januari 2014, 15:08
Jansen welkom in de club ijsberen die ooit door Louana geweigerd zijn. We zijn nou met zijn tweeen ;)

Pietjepik
11 januari 2014, 15:32
het lijkt me eerder een kwestie van Luana die de afspraken die ze met die oude sul heeft gemaakt, netjes nagekomen is. Ze kan natuurlijk moreel gezien niet een afspraak maken, geld voor ontvangen en die dan later breken omdat er een andere stamgast voorbij komt. Kut voor jansen, maar ik moet Luana toch gelijk geven. Ze heeft haar rug recht gehouden en de afspraak gerespecteerd.
Ik heb het al eens anders meegemaakt, dame voor de hele dag betaald, vooruit betaald dom genoeg, einde middag zag die snol een andere stamgast en wilde een uur met hem gaan. kon haar er niet met redelijke argumenten vanaf brengen. Ja toen was het ook wel gedaan met mijn contact met die dame.

Pietjepik
11 januari 2014, 15:34
Jansen welkom in de club ijsberen die ooit door Louana geweigerd zijn. We zijn nou met zijn tweeen ;)

het is mijn zusje en ze kan nog altijd slechts slapen indien ze haar duim in mijn mond heeft... :angst:

Jansen
11 januari 2014, 19:44
Hoi Jansen begrijp ik goed dat er iemand de dame voor heel lange tijd die dag boekt,
maar haar tijdens de geboekte tijd heel veel vrijheid geeft om met andere beren aan te leggen en er ook tussendoor
mee naar kamer te gaan, alleen dan met beren waarvan -hij- het goed vindt?

Als dat zo is, lijkt me dat een vervelende dynamiek geven.
Een dame die los rondloopt maar niet met beren kamert omdat ze in de niet-kamertijd van een pannenkoek zit: prima.
Dame die gewoon niet met je op kamer wil, ook prima.

Maar dat een dame die los rondloopt je weigert omdat een of andere beer die dubbel betaalt dat niet wil,
en dat deze dame dan tussendoor wel met andere beren op kamer gaat, lijkt me gênant.
Zo is het niet gegaan hopelijk?

Don Rudo : ze liep niet los maar melde zich constant bij deze gladjanus en likte hem dan overdreven in zijn nek !! dit is geen Louana stijl dus dit is een verplichting.
Ook wou deze pannenlikker iets van een andere nieuwe Roemeense dame wat Louana dan voor hem moest regelen ,maar deze dame wou niet.
Ze liet wel weten bij de begroeting waar deze man op afstand stond te kijken dat ze geheel bezet was en niet wist wanneer dit eindigde.
Meteen daarna moest ze hem verantwoording afleggen en keek de Pannenlikker naar mij met een arrogant gezicht van HaHa mooi niet voor jou en dat bleek.
Dus jou laatste stelling klopt helaas wel.
Een andere ijsbeer was ook getuige hiervan en heeft haar later niet meer gezien.

Wie die pannenlikker is weet ik nog niet maar dat komt wel het is te hopen dat hij met zijn spelletje om haar de gehele avond vast te houden flink in zijn beurs heeft moeten tasten en zijn vrouw deze week door gebrek aan huishoudgeld hem geen vreten kan geven HaHA ik blijf lachen maar mijn wraak is zoet.

Maar laten we het weer over andere dingen hebben dit is het niet waard en ik pak gewoon andere meiden.

P.S. Miss ijsbeer 2014 zal ze zeker niet worden haha.

molaar
11 januari 2014, 20:26
Ze mag een voorbeeld nemen aan het meisjes op de 3de plaats :biggrin:

Dalton
11 januari 2014, 22:13
Een ijsbeer die lijdt met lange ij geeft anderen meer vreugde en plezier,blijkt wel weer uit de reacties.
Bij deze mijn medeleven PATER JANSEN.

Flipper
12 januari 2014, 15:53
Gisteren met een blond meisje geweest.. julieanetta. ofzoiets klein blond, leuke snoet...roemeens..

Tip: bespaar je de moeite

was geen gedenkwaardig treffen...

PS. nog een ding.. Het eten was zeeeeeer matig.. Happy moet beter zijn best gaan doen anders wordt het mooie rapport cijfer van 2013 toch echt een dikke onvoldoende voor 2014!.. en de kortingen moeten terug anders is 60 euro echt veeeeel te duur voor wat er geboden wordt.. 40 euro is meer dan voldoende voor deze club zoals het gisteren was.

Beron
12 januari 2014, 18:36
Einen Teil der rumänischen Happy Besetzung aus 2013 hab ich am Samstag im YY gesehen.

60 Euro ist mir aktuell KEIN Club wirklich wert. Mir ist jedenfalls keiner bekannt, der genug Gegenwert bringt. Versteh ich dich richtig: Es gibt keine Ermäßigungskarten mehr? Das wäre aber das ENDE meiner Happy Garden Besuche in 2014....

Pietjepik
12 januari 2014, 20:27
mijn laatste bijdrage van dit jaar:

http://www.youtube.com/watch?v=N77jIRg15U0

Wie de tekst begrijpt, begrijpt ook waarom ik het hier plaats.

Don Rudo
12 januari 2014, 20:58
Beste Pietjepuk,

mooie plaat. Love hurts (https://www.youtube.com/watch?v=6pHNkOQCIzk) zeg ik altijd maar.
Tabee of tot weerziens hier. Je bijdragen waren een blast! :)

Jansen
12 januari 2014, 21:25
Gisteren met een blond meisje geweest.. julieanetta. ofzoiets klein blond, leuke snoet...roemeens..

Tip: bespaar je de moeite

was geen gedenkwaardig treffen...

PS. nog een ding.. Het eten was zeeeeeer matig.. Happy moet beter zijn best gaan doen anders wordt het mooie rapport cijfer van 2013 toch echt een dikke onvoldoende voor 2014!.. en de kortingen moeten terug anders is 60 euro echt veeeeel te duur voor wat er geboden wordt.. 40 euro is meer dan voldoende voor deze club zoals het gisteren was.

Vreemd omdat het eten afgelopen vrijdag juist zeer goed was.
Diverse vleessoorten in pikante maar ook in lichte pepersaus en een echte jus voor een ander vleessoorten
Daarbij halve haantjes
Spaghetti met bolonaise saus en kleine aardappeltjes met salades
En alles door onze Metzger opgediend en gesneden.
De aanwezige ijsberen hadden hun borden dan ook helemaal tot de rand gevuld en geheel leeg gegeten.
Dat het dan een dag later zo minimaal is vind ik toch vreemd misschien dat onze Metzger vrij was ? Heb ik ook eens meegemaakt en vond het toen ook minimaal.

Flipper
13 januari 2014, 09:02
zaterdag was het een vette varkensrollade die half gaar leek en kippepootjes met groente uit een potje met rijs en aardappelen en geen metzker...
Je kunt dat niet maken in een volle tent om iets te serveren wat A) de helf niet eet.. En B) wat bestaat uit emmer spul van de sligro.. Die dagen
dat er mensen zijn moet het gewoon goed zijn..

Dalton
13 januari 2014, 12:34
zaterdag was het een vette varkensrollade die half gaar leek en kippepootjes met groente uit een potje met rijs en aardappelen en geen metzker...
Je kunt dat niet maken in een volle tent om iets te serveren wat A) de helf niet eet.. En B) wat bestaat uit emmer spul van de sligro.. Die dagen

Wat had je gedacht van al die ijsberen op zaterdag die zich helemaal laten vollopen met drank en dan ook nog eens een geweldig diner willen hebben,het is gewoon heel simpel of lekker eten of lekker drinken maar die 2 gaan niet samen anders wordt er verlies geleden ondanks de 60 euro die ze betalen.
Let maar op FLIPPER zo gaat dat in het leven iedereen wilt wins maken,wat normaal is.

Flipper
13 januari 2014, 13:09
Dalton, ik zeg je dat je er gigantisch langs zit..

Ik kost nog geen 10 euro voor de club... en zelfs op zaterdag, zijn er door de dag heen meer mensen die niets tot weinig drinken als dat er zijn die zich vol laten lopen.. En zelfs Ricardo Banana krijgt geen 60 euro eruit gezopen, als ik kijk dat b.v. een fles warsteiner in duitsland nog geen euro inkoop kost, voor de normale man..

Johnny Bravo
13 januari 2014, 18:36

Vreemd omdat het eten afgelopen vrijdag juist zeer goed was.
Diverse vleessoorten in pikante maar ook in lichte pepersaus en een echte jus voor een ander vleessoorten
Daarbij halve haantjes Spaghetti met bolonaise saus en kleine aardappeltjes met salades En alles door onze Metzger opgediend en gesneden.
De aanwezige ijsberen hadden hun borden dan ook helemaal tot de rand gevuld en geheel leeg gegeten.
Dat het dan een dag later zo minimaal is vind ik toch vreemd misschien dat onze Metzger vrij was ? Heb ik ook eens meegemaakt en vond het toen ook minimaal.

Ach Fllippertje toch, zie als een kuuroord voor je. PHG denkt zelfs met jou mee. Ze dwingen jou om te gaan lijnen en daarom serveren ze deze rotzooi.
Hoef je geen Sonja Bakker meer te doen.

Mocht je toch honger hebben na avond PHG dan adviseer ik parkeerplaats af meteen rechts af te slaan richting de Burger King.

PHG is geen Michelin ster restaurant maar gewoon oud neukbarak waar geneukt moet worden.

Mazzel!

Flipper
14 januari 2014, 06:27
Hoe wil jij weten of er geneukt wordt..

De laatste keer dat ik jou met iemand naar een kamer zag gaan in happy is met lorredana 8 jaar geleden. Voor de rest hoor ik je alleen maar klagen
over de mensen die wel naar phg gaan en het eten.. ALS je dr eens ooit bent. En volgens mij had je toen zelfs een vrijkaartje..

Buiten dat moet een club zijn sterktes gaan benadrukken in een tijd van crisis en niet van zijn sterktes zijn zwaktes maken..
Anders is er snel geen reden meer om er naar toe te gaan.. Gezien mijn meer dan aanzienlijke investering in phg..
Zeg ik alleen iets als het slecht is, omdat ik het beter wil maken..

Ik zeg alleen tegen jansen dat het eten op zaterdag, ondermaats was in vergelijking tot vrijdag toen hij er was.
En dat sommige ijsberen komen om te zuipen *waar je mij niet over hoort klagen, en dat sommige ijsberen wellicht een fatsoendelijke hap willen
eten nadat ze een uur hebben liggen neuken op de kamer.. Beiden horen naar behoren gedient te worden. Iets wat met een hoge entree als 60 euro
toch wel verwacht mag worden..

Anders vragen ze maar 30 euro en dan neem ik wel een boterhammen trommel mee voor de pauze die ik heb tussen mijn wel existerende neukbeurten,..
En mensen die het daar niet mee eens zijn die blijven maar lekker in holland.. en gaan maar naar de wallen..

Flipper
14 januari 2014, 06:55
PS, het staat me ver om juist jou te betichten van het klagen, zonder jou ooit te zien betalen voor iets hoor, dat verbeeld je je maar.

Als een aardappel met jus, wat groentjes en een stukkie vlees bij jou telt als een michelin waardige maaltijd dan is de crisis in nederland toch echt erger dan ik dacht..
Maarja je hebt idd nog de Burgerking, helaas is die altijd erg vroeg dicht op het industrie gebied.. 12 uur meen ik.. Dan ben ik meestal nog in happy..

Maar bedankt voor de tip.

Picasso 1
14 januari 2014, 07:19
Hoe wil jij weten of er geneukt wordt..

De laatste keer dat ik jou met iemand naar een kamer zag gaan in happy is met lorredana 8 jaar geleden. Voor de rest hoor ik je alleen maar klagen
over de mensen die wel naar phg gaan en het eten.. ALS je dr eens ooit bent.

Inderdaad bijzonder dat Johnny Bravo zoals zijn reacties insinueren overal aanwezig lijkt te zijn maar al jaren door geen enkele bekende in een club is gezien.
Bijnaam Super mod in opleiding zou beter veranderd moeten worden in The cloaked mod.:rofl:

Flipper
14 januari 2014, 09:18
Ook niet neukende oud-ijsberen mogen schrijven wat ze willen voor zover het mij betreft. Daar ook hun mening telt. Maar het moet wel een beetje feitenlijk blijven..
Tot zover...

Groetjes ,

Sonja B.. :biggrin:

Rehab
14 januari 2014, 10:05

Hoewel ik vaak al weg ben voordat de 'kok' zijn kunsten in de gaarbakken smijt vind ik het eten bij PHG, als ik dus opschep, bedroevend. Ik verwacht geen haute cuisine maar dit is SEEDORF barakken niveau. Gelukkig kom ik er niet om te vreten en trouwens ook niet om te zuipen. Op mij maken ze dus met die 60 euro wel winst en daarmee subsidieer ik de mede ijsberen en de dames. Voor zover, graag gedaan!

ben ik blij dat de trofee uiteindelijk toch niet mijn in brons vereeuwigde penis is geworden!

Als je Luana echt blij wilt maken moet je mijn fallus in siliconen gieten en haar cadeau doen. Zie ook mijn relaas bij het topic van de Deense ex-prostituee. Hi HO!

@ Pietjepik: je laatste bericht en je schermafbeelding doen mij iets vermoeden. Hopelijk een wijs besluit. Als dat zo is thnx en viel glück!

@ Jansen: over de halve zool en Luana begrijp ik je frustratie. Maar als je haar een beetje kent was dit een spel waarin ze is meegegaan. Voor dit spel en de bijbehorende regels heeft ze dik dik betaald gekregen en dan moet ze die spelregels ook respecteren. Zou jij ook willen als je ervoor betaald had. Maar je hebt een vrijkaartje gekregen en als je er de volgende keer bent weet je ook dat ze het wel weer goed maakt met je. Dus niet getreurd er blijkt niks lekkerder te zijn dan goedmaakseks....

Flipper
14 januari 2014, 12:08
mijn laatste bijdrage van dit jaar:

http://www.youtube.com/watch?v=N77jIRg15U0

Wie de tekst begrijpt, begrijpt ook waarom ik het hier plaats.

Euhmm ik snap er niets van maar goed...

Grove vertaling:
Genot van de liefde duurt maar een ogenblik
Verdriet van de liefde duurt een mensenleven.

Gelukkig duurt dit bij de man net zo lang tot hij weer geil wordt...
Mja ook hier viel gluck gewenst...

Willem2
14 januari 2014, 12:18
Euhmm ik snap er niets van maar goed...

.....

Gelukkig duurt dit bij de man net zo lang tot hij weer geil wordt...
Mja ook hier viel gluck gewenst...

Of honger krijgt :lostit: ;)

PS een zelfverdwijnend berichtje ....

Flipper
14 januari 2014, 14:06
Ja nou zelfde principe :-) , ook dat triggert het oer instincten van de man.

Jansen
16 januari 2014, 22:39
Hoewel ik vaak al weg ben voordat de 'kok' zijn kunsten in de gaarbakken smijt vind ik het eten bij PHG, als ik dus opschep, bedroevend. Ik verwacht geen haute cuisine maar dit is SEEDORF barakken niveau. Gelukkig kom ik er niet om te vreten en trouwens ook niet om te zuipen. Op mij maken ze dus met die 60 euro wel winst en daarmee subsidieer ik de mede ijsberen en de dames. Voor zover, graag gedaan!

Als je Luana echt blij wilt maken moet je mijn fallus in siliconen gieten en haar cadeau doen. Zie ook mijn relaas bij het topic van de Deense ex-prostituee. Hi HO!

@ Pietjepik: je laatste bericht en je schermafbeelding doen mij iets vermoeden. Hopelijk een wijs besluit. Als dat zo is thnx en viel glück!

@ Jansen: over de halve zool en Luana begrijp ik je frustratie. Maar als je haar een beetje kent was dit een spel waarin ze is meegegaan. Voor dit spel en de bijbehorende regels heeft ze dik dik betaald gekregen en dan moet ze die spelregels ook respecteren. Zou jij ook willen als je ervoor betaald had. Maar je hebt een vrijkaartje gekregen en als je er de volgende keer bent weet je ook dat ze het wel weer goed maakt met je. Dus niet getreurd er blijkt niks lekkerder te zijn dan goedmaakseks....

Rehab :

Als Luana een spelletje met haar laat spelen oke.

Maar ik ben Jansen en laat niet met me spelen of sollen daar ben ik een te grote en arrogante klootzak voor ze moeten graag mee willen of weg blijven dit geldt ook voor buiten de clubs.
Het klinkt lullig maar in een club is het voor mij ik betaal dus ik bepaal en wil men mij aan een lijntje houden of zelfs weigeren dan is dat voor haar in de toekomst jammer en zorgt ze maar dat ze ergens anders haar aandacht krijgt.
Ook een aantal collega's van haar hebben al genoeg van haar gedrag dus eerst excuses anders dag Louana ik ga niet smeken bij een hoer.!!!!

Jansen
16 januari 2014, 22:42
Ook niet neukende oud-ijsberen mogen schrijven wat ze willen voor zover het mij betreft. Daar ook hun mening telt. Maar het moet wel een beetje feitenlijk blijven..
Tot zover...

Groetjes ,

Sonja B.. :biggrin:

Klopt wanneer jij het eten slecht vond mag je dit best ventileren hier.
Ik vind het dom dat wanneer Metzger er niet is ze het eten zo verwaarlozen door een maar Poetsmannen die dan zijn werk mogen doen.

Beron
22 januari 2014, 20:13
Razzia vorm Abendessen

Da will man mal einen schönen Mittwoch Abend verbringen und darf dann zusehen, wie rund 30 Polizisten, Zollfahnder und vor allem Steuerfahnder alles auf den Kopf stellen. Tja. Der Metzger serviert seine Frikadellen noch schnell in der Bar, dann ist der Abend auch schon vorbei. Die Frauen die "fertig" sind, werden von den Beamten nach Hause geschickt. Deshalb lohnt auch warten nicht wirklich.

Außerdem waren sowieso nur sehr wenige Frauen anwesend (und auch nur gut ein dutzend Männer)....

Leider hat mir/uns niemand - auch auf Nachfrage - eine Freikarte für den nächsten Besuch geben wollen/können. Na gut. Möglicherweise wars ja im "Belagerungszustand" nicht möglich.

Ich nehm das jetzt mal so hin und sage: Ich bin ja hier im Forum zu erreichen ;)

Jansen
22 januari 2014, 21:15
Volgens Louana zou ze haar verjaardag thuis vieren in Roemenië op 21 jan. Dus weet niet of ze deze week wel aanwezig zou zijn ?

ovboy
22 januari 2014, 21:58
Zag haar al niet de korte tijd dat ik binnen was!

Willi69
22 januari 2014, 22:07
Leider hat mir/uns niemand - auch auf Nachfrage - eine Freikarte für den nächsten Besuch geben wollen/können.
http://willi69.beepworld.de/files/mitleid.jpg

Theodor Adorno
23 januari 2014, 01:13
Zoals beloofd zou ik nog berichten over de dames Loredana, Bianca en natuurlijk mijn schatje Dana. In ieder geval zijn waren deze dames gisteren en zijn vandaag werkzaam in de Yin-Yang. Zondag gaan ze op een grote reis. Ze hebben de PHG verlaten en duiken voorlopig in een ander avontuur in een ander land als Nederland of Duitsland. Dus voor de fans zoals ik,ben ik gisteren uitgebreid afscheid gaan nemen van deze toppers. Een gevaarlijke uitspraak in ijsberenland die ik nu ga doen, maar deze keer kan het wel eens lang gaan duren voor we hen terug zien of helemaal nooit meer. Dat zegt "Bluebear's" onderbuikgevoel en dat is groot, zoals velen van jullie zullen weten.
Hoi Bleubear,

Ik ben een ook een fan en wel van Loredana en ik kan je gerust stellen want vorige week was Loredana en ook jouw schatje Dana gewoon in Happy Garden. Bianca weet ik niet zeker of zij er ook was. Zo zie je maar hoe het kan verkeren.

Volgens mij waren er iets van 35-40 dames in Happy, dat was aan het begin van de avond. Wou er al vroeg zijn maar ik had eerst een afspraak in de buurt van Keulen en toen ik naar Oedt reed was het op de A57 niet te doen, file en file door werkzaamheden en er was ook nog een ongeluk gebeurd volgens mij. Ik dacht eerst nog laat ik dan maar ergens anders naar toe gaan maar goed ik wits dat Loredana er was dus maar voor zekerheid gegaan ;).

Gelukkig had ik 's middags al gegeten en had ik niet zo'n trek, nog wel wat gegeten en dat was goed, kwam ook omdat de Metzger het eten bereidde. Er was nog wel genoeg eten maar beter zou zijn dat er ook na 20u nog genoeg eten is. Vaak is het dan toch al op en dat vind ik toch jammer, moet je wachten tot de pizza.
Ik zag redelijk wat bekende dames weer terug maar toch ook wat nieuwe dames, ook een Poolse die ik daar wel eens eerder heb gezien en 2 Duitse dames, zo begin 20 en beiden met half lang zwart haar. Nog even mee gepraat in het Nachtcafe maar om 21u had ik mijn afspraak staan en die kon echt niet wachten :tongue:.
Na de als altijd tevreden kamergang in de bar nog wat nagekletst en wat gedronken. Toen me lekker gedouched (1 douche doet het nog steeds niet of met moeite) en me omgekleed. Toen ik trugreed dacht ik even dat ik werd aangehouden door de Politie die ik zag staan, maar gelukkig werd ik niet aangehouden.
In de kleedruimte zag ik zo'n apparaat om je handen mee schoon te maken, nooit eerder opgevallen, dan denk ik wat moet je daarmee als je ook gewoon je handen kan wassen?

Bluebear
23 januari 2014, 16:34
Hoi Bleubear,

Ik ben een ook een fan en wel van Loredana en ik kan je gerust stellen want vorige week was Loredana en ook jouw schatje Dana gewoon in Happy Garden. Bianca weet ik niet zeker of zij er ook was. Zo zie je maar hoe het kan verkeren.

@Theodor Adorno, Ja het kan zeker verkeren met de dames. Zo veranderlijk als het weer. Ik was ervan op de hoogte dat de dames weer terug waren in de Happy afgelopen weken. Loredana werkt gewoon door en Bianca is naar huis voor vakantie. Zo ook mijn schatje Dana, waarvan ik afgelopen zaterdag uitgebreid afscheid heb genomen met 2 drie uur durende sessies.
Pannenkoeker in het kwadraat. Ze is naar huis voor een welverdiende vakantie. Afgelopen zondag naar de Balkan gevlogen.
Ik ben nu single en moet me maar behelpen. Eens kijken of ik het roer recht kan houden. Ik vertrouw mezelf niet. :tongue: :biggrin:

6349

Rehab
24 januari 2014, 09:56
Volgens Louana zou ze haar verjaardag thuis vieren in Roemenië op 21 jan. Dus weet niet of ze deze week wel aanwezig zou zijn ?

Ze vertelde mij ook dat ze haar verjaardag thuis ging vieren. Maar zoals zo vaak.......plannen gewijzigd. Laatste plan. Nog een weekje werken en dan voor een maandje naar Roemenië! Voor wat het waard is...

Met dank aan de polizei ruim 200 km voor niets gereden voor een aangenaam samenzijn met mn lekkertje Louana. Door een razzia van de deze overheids dienaren binnen 30 minuten weer buiten.

Louana was gewoon present woensdag. Ten tijde van de razzia lag ze -zoals te doen gebruikelijk- met één van haar lovers op de kamer.

Het is toch wel komisch hoe verschillend de dames over de razzia spreken. De ene is zeer nonchalant en de ander is angstig en weet niet wat te doen. Ik vermoed dat het te maken heeft met het feit of de dame in kwestie geregistreerd staat of niet.

HW1
24 januari 2014, 23:45
Ze vertelde mij ook dat ze haar verjaardag thuis ging vieren. Maar zoals zo vaak.......plannen gewijzigd. Laatste plan. Nog een weekje werken en dan voor een maandje naar Roemenië! Voor wat het waard is...

Louana was gewoon present woensdag. Ten tijde van de razzia lag ze -zoals te doen gebruikelijk- met één van haar lovers op de kamer.

Het is toch wel komisch hoe verschillend de dames over de razzia spreken. De ene is zeer nonchalant en de ander is angstig en weet niet wat te doen. Ik vermoed dat het te maken heeft met het feit of de dame in kwestie geregistreerd staat of niet.

En ook vandaag was ze gewoon aanwezig. Howel, gewoon, wat een kanjer. Heerlijk uurtje mee mogen spelen. En, dat was niet de laatste keer denk ik. Bedankt Jansen en Big30 dat jullie me op deze topper wezen.

Jansen
25 januari 2014, 15:34
Het was gisteren weer gezellig met lekker eten ( dus blijf weg als je van groente en vlees houd terwijl er ook spaghetti was )
Op de avond waren er voldoende dames waaronder weer enkele nieuwe.
Lavinja Roemeense 22 jaar is nieuwe deze week met mooie ogen en ervaring van 8 maanden in VV.
Ik ben met haar mee geweest en moet zeggen dat ze ruim voldoende was maar herhaling nee leuk voor 1 keer.
HW1 heb ik nog naar Louana gestuurd.
Big30 en Ik hebben samen met de ijsbeer die niet vernoemd mag worden gezellig bij gekletst.:biggrin:
Daarna kwam ook nog ijbeer N. en nog een paar bekende gezichten dus was het een klein feestje in het nachtcafe.
Na de Pizza weer vertrokken omdat we al op de middag aanwezig waren.

capitola
28 januari 2014, 14:31
does anybody know if Luna is back from vacations ?

Thanks

Willi69
28 januari 2014, 15:40
does anybody know if Luna is back from vacations ?

Thanks
Xes, she is back, see Luana (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?23484-Luana-Louana-(Roemeense)-ex-Aida-VV-GT&p=353721#post353721). ;)

capitola
28 januari 2014, 15:47
no, no...I'm referring to the Latvian Luna and not the rumanian Luana.

thanks for your replay

Don Rudo
28 januari 2014, 17:04

thanks for your replay

Hi i was in Happy last Sunday and spent the evening with Latvian Christina. (best girl ever for me!)

Luna was not back from vacation back then. No ETA known yet either.

Bluebear
28 januari 2014, 17:09
Hi i was in Happy last Sunday and spent the evening with Latvian Christina. (best girl ever for me!)

Luna was not back from vacation back then. No ETA known yet either.

ETA = Estimated time of arrival. :smoke: "Bluebear" voor al uw vertaalwerk. Specialiteit: Belgisch plat. :rolleyes: :biggrin:

capitola
28 januari 2014, 17:32
I would recommend Ingrid. Try and then you will tell me if Christina is still top.

capitola
28 januari 2014, 17:33
ETA = Estimated time of arrival. :smoke: "Bluebear" voor al uw vertaalwerk. Specialiteit: Belgisch plat. :rolleyes: :biggrin:

can u describe Christina ?

Bluebear
28 januari 2014, 17:38
can u describe Christina ?

I never had the privilege with Christina. With Ingrid however I did. Topgirl. Works also at Villa Vertigo. :cool:

Big30
28 januari 2014, 17:48
I never had the privilege with Christina. With Ingrid however I did. Topgirl. Works also at Villa Vertigo. :cool:
Christina is geliefd bij pannenkoekers!
Christina (Letse) ex-Margareta VV (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?20355-Christina-%28Letse%29-ex-Margareta-VV&p=330884&highlight=christina#post330884)

Ingrid was in ieder geval vrijdag jl. in Happy Garden, Luna niet gespot.

Willi69
28 januari 2014, 18:58
In this case please ask directly in PHG: +49 (0) 2152 559830
The receptionist wlll tell you honestly whether Luna is back or not.

capitola
29 januari 2014, 08:21
yes, I know Christina. (she worked at VV and friend of latvian Bella).

She can suck but do find her attractive. She is far away from making to my personal "Olympus of goddesses".

Ingrid is not there yet neither...but she has a chance. Criteria are strict and difficult to match

thanks for you help. If you spot Luna please buzz.

Carlitos
30 januari 2014, 08:49
Eigenlijk wilden we weer naar Haus Panthera gaan, maar daar waren we nu dus bijna om de andere dag en wilden eens wat anders. Na het debacle in Dolce Vita met hun €65,00 entree, op een verzoek gereageerd van een dame in Planet Happy Garden. Dan kon ik Fabian Miss IJsbeer 2013 tonen, als ik de kans kreeg en Louana niet bezet was.
Terwijl het in DV vanuit de theke te zien erg druk was, zag het beeld in PHG er niet uit. Er liepen misschien maximaal 5 beren rond en 12 vrouwen. Louana was zelfs gewoon te boeken, deed zelfs moeite om mij te versieren. Terwijl we een broodje hot dog aan het eten waren.

Terwijl ik aan het pannenkoeken was, leefde Fabian zich uit in de Kino met een 5 verveelde hoofdzakelijk Roemeense vrouwen. Na 00.00 uur waren de meeste vrouwen gevlogen en om 00.30 uur was er geen enkele dame meer aanwezig. Bijna iedere dame klaagde steen en been, en dat was al vanaf zaterdag zo. Dagen zonder kamers en alleen entree betalen.

Nu hebben we ons goed geamuseerd, maar kregen wel medelijden met de dames. Kommer en kwel in FKK land voor velen van hen.

Don Rudo
30 januari 2014, 09:26
Herkenbaar beeld.
Als ik tegenwoordig eens op een zondag naar PHG ga, is dat om te pannenkoeken.

Tussen de bedrijven door zie ik veel andere dames dan verveeld rondhangen.
Sneu om te zien want daar zitten ook mooie en goede dames bij.

Wat meer aanloop van uurtjesberen zou de club goed doen.

gignnl
30 januari 2014, 17:20
Zal komende week mijn vrijkaart eens gaan inwisselen en wat uurtjes dames sponsoren

Jansen
30 januari 2014, 21:49
Dan kon ik Fabian Miss IJsbeer 2013 tonen, als ik de kans kreeg en Louana niet bezet was.
Terwijl het in DV vanuit de theke te zien erg druk was, zag het beeld in PHG er niet uit. Er liepen misschien maximaal 5 beren rond en 12 vrouwen. Louana was zelfs gewoon te boeken, deed zelfs moeite om mij te versieren. Terwijl we een broodje hot dog aan het eten waren.

Klopt Louana heeft bij collega's geklaagd dat ze weinig verdiende maar ergens anders niet terecht kon zoals bij GT.
Omdat haar service omlaag is gegaan en haar taal niet verbeterd komt ze bij de oldtimers te horen die vast geroest zijn aan de club en niet meer weg kunnen en zelfs geen pauze naar huis meer kunnen nemen.

Helaas zijn deze collega's ook niet meer werkzaam in PHG maar in YY, GT en Magnum dus moet ik nu wat verder rijden om dan wel de beste service te krijgen.

p.s. voor die zielige ijsbeer die alles aan Louana door brieft !! vergeet dit ook niet slijmzak !! ( je bent bekend )

Bluebear
30 januari 2014, 22:33
Ik herken me totaal niet in de mores die hier verkondigd wordt. Ik ben een reguliere bezoeker van de Happy en constateer heel andere dingen. Als ik er ben is het altijd goed druk. We zitten nog een paar weken in de komkommertijd en veel dames komen weer terug van hun vakantie. De maand januari is altijd minder na de dure feestdagen en bij de doorgewinterde dames is dit maar al te bekend. Ik moest ook een beetje lachen om de klachten van Louana en dat ze slecht verdiend op het moment.
Ik kan goed rekenen en ik weet dat ze al klaagt als ze op een dag maar 600 Euro heeft gepakt. Kun je nagaan wat ze op een topdag pakt?
In een eerder schrijven van mij maakte ik eral gewag van dat ik graag tot de "inner-circle" behoor als ik in een club kom. Het kan gaan om bedrijfspolitieke zaken tot de laatste roddels onder de dames en het personeel. Weest vertrouwt, maar vertrouwt niemand.
De Happy is een gave club welk ik een warm hart toedicht. Ik denk dat voor sommige beren de "winter" te lang duurt. Wacht maar tot de zon de temperatuur weer boven de 18 graden jaagt, dan hoef ik de ervaren beren niets uit te leggen waar het goed toeven is.

DE HAPPY IS DAN "BLUEBEAR'S" EIGEN PLAYBOYMANSION (Samen delen, dan) :tongue: :biggrin:

Flipper
30 januari 2014, 22:35
@racebeertje, ik denk dat de 15 euro de sexsteuer is die ze moeten betalen aan de belasting. Dat is 7-30 euro per dag afhankelijk van de bondsstaat waar je werkt.

En tja je krijgt wat je verdient als dvp, zo is het nu eenmaal. De meiden die in het vak thuishoren, die verdienen wel ok. De rest heeft er eigenlijk ook niets te zoeken als je mij vraagt.
Meiden die gaan maken plaats voor nieuw bloed, zo is de realiteit nu eenmaal.. Anders zaten we nu allemaal met 50 jarige dvp's opgescheept en dat wil niemand..

Theodor Adorno
31 januari 2014, 01:14
Ik herken me totaal niet in de mores die hier verkondigd wordt. Ik ben een reguliere bezoeker van de Happy en constateer heel andere dingen. Als ik er ben is het altijd goed druk. We zitten nog een paar weken in de komkommertijd en veel dames komen weer terug van hun vakantie. De maand januari is altijd minder na de dure feestdagen en bij de doorgewinterde dames is dit maar al te bekend. Ik moest ook een beetje lachen om de klachten van Louana en dat ze slecht verdiend op het moment.
De Happy is een gave club welk ik een warm hart toedicht. Ik denk dat voor sommige beren de "winter" te lang duurt. Wacht maar tot de zon de temperatuur weer boven de 18 graden jaagt, dan hoef ik de ervaren beren niets uit te leggen waar het goed toeven is.

DE HAPPY IS DAN "BLUEBEAR'S" EIGEN PLAYBOYMANSION (Samen delen, dan) :tongue: :biggrin:
Kan me zeer goed vinden in wat je schrijft. Ik kom nog altijd heel graag in Happy, vriendelijk personeel met Elena helemaal top, altijd netjes en schoon, de line-up 2 weken geleden vond ik niet slecht al kom ik vaak voor 1 of 2 bepaalde dames daar.
Dat het door de week zeker nu begin van het jaar wat rustiger is kan wel kloppen (liep dinsdag nog een Vulkan rondje en daar kon je een kanon afschieten, niet gedaan hoor!) en zal wat sjagerein geven bij de dames maar dat kan weer snel veranderen. Met de gasten daar zeker door de week nooit enig probleem gehad, ligt denk ik ook een beetje aan je zelf.

Een lager tarief voor wanneer je niets alcoholisch drink en ook niet eet zou ik wel een goed idee vinden. Klopt verder dat 1 douche nog steeds wat hapert en soms als het wel druk is het eten wel eens om 20u op kan zijn maar door de week als het rustig is heb je dat probleem zeker niet hoor!

Clinic
31 januari 2014, 06:41
Heren,

Let wel, dit was mijn mening, wat ik constateer.

Ik draag PHG ook nog steeds een warm hard toe, hoop dat er zaken voor mij veranderen, schijnbaar vinden een paar andere beren (hardcore phg gangers) dat ook. Ik kom al zo'n 12 jaar in PHG, op alle dagen van de week. Ik weet donders goed dat het op vrijdag en zaterdag iets drukker is (maar niet te vergelijken met de drukte van enkele jaren geleden) dan op andere dagen. En dat het wel op alle dagen druk kan zijn bewijzen clubs in de omgeving zoals ik al schreef. Ook kan ik best relativeren en weet ik dat sommige dames nog steeds redelijk verdienen ondanks klaagzang.

Dus ik zal het nogmaals samenvatten; ik draag PHG een warm hart toe, vindt de Thekes meer dan ok, de club ook maar kan me niet vinden in een deel van het publiek wat binnen komt. In mijn optiek is PHG nog steeds een club waar je komt voor de sex en niet om een avond goedkoop te zuipen. Ik lust zelf best een Weissbiertje, drink ook graag met een vriend(in) of collegabeer, maar als ik de laatste maanden om me heen kijk zie ik toch behoorlijke groepen zuipvrienden die totaal NIET of slechts 1maal naar de kamer gaan (voor 50 euro en dan liefst nzc).

Dat het in januari minder is weet ik ook best, alleen was het de laatste maanden van 2013 ook geen vetpot gezien het feit dat een aantal dames het elders probeerden in deze maanden (en dat doe je niet als je genoeg verdiend), edoch zoals gezegd is het niet best qua verdiensten in de meeste clubs, of de secondaire arbeidsvoorwaarden (mooi gevonden) zijn minder vandaar dat sommigen wel weer terugkomen.

Dus nogmaals mag eenieder vinden wat hij wil, ik vindt een deel van het publiek klote, anderen vinden dat niet, de waarheid ligt waarschijnlijk ergens in het midden. Feit is wel dat er minder omzet gemaakt wordt door de dames en er minder publiek binnen komt dan enige tijd geleden.

hansi hansi
31 januari 2014, 07:26
Heren,

Let wel, dit was mijn mening, wat ik constateer.

Ik draag PHG ook nog steeds een warm hard toe, hoop dat er zaken voor mij veranderen, schijnbaar vinden een paar andere beren (hardcore phg gangers) dat ook. Ik kom al zo'n 12 jaar in PHG, op alle dagen van de week. Ik weet donders goed dat het op vrijdag en zaterdag iets drukker is (maar niet te vergelijken met de drukte van enkele jaren geleden) dan op andere dagen. En dat het wel op alle dagen druk kan zijn bewijzen clubs in de omgeving zoals ik al schreef. Ook kan ik best relativeren en weet ik dat sommige dames nog steeds redelijk verdienen ondanks klaagzang.

Dus ik zal het nogmaals samenvatten; ik draag PHG een warm hart toe, vindt de Thekes meer dan ok, de club ook maar kan me niet vinden in een deel van het publiek wat binnen komt. In mijn optiek is PHG nog steeds een club waar je komt voor de sex en niet om een avond goedkoop te zuipen. Ik lust zelf best een Weissbiertje, drink ook graag met een vriend(in) of collegabeer, maar als ik de laatste maanden om me heen kijk zie ik toch behoorlijke groepen zuipvrienden die totaal NIET of slechts 1maal naar de kamer gaan (voor 50 euro en dan liefst nzc).

Dat het in januari minder is weet ik ook best, alleen was het de laatste maanden van 2013 ook geen vetpot gezien het feit dat een aantal dames het elders probeerden in deze maanden (en dat doe je niet als je genoeg verdiend), edoch zoals gezegd is het niet best qua verdiensten in de meeste clubs, of de secondaire arbeidsvoorwaarden (mooi gevonden) zijn minder vandaar dat sommigen wel weer terugkomen.

Dus nogmaals mag eenieder vinden wat hij wil, ik vindt een deel van het publiek klote, anderen vinden dat niet, de waarheid ligt waarschijnlijk ergens in het midden. Feit is wel dat er minder omzet gemaakt wordt door de dames en er minder publiek binnen komt dan enige tijd geleden.
beren na mijn inziens hebben deze dames een vrij beroep en dat is hetzelfde als iedere ondernemer soms gaat het goed soms minder. maar in die korte tijd dat ik mee loop heb ik twee dingen geleerd alle dames hebben NOOIT geen geld klaagzang eeeeen maar als ze 10 worden uitspreken zijn er 9 verdraaid of terwijl een vorm van de waarheid verdraaien

Carlitos
31 januari 2014, 07:43
Bijna 2 jaar geleden was ik een regelmatige bezoeker van PHG met 2 tot 3 bezoeken per week, maar nadat ze de prijsverhoging invoerden vond ik het welletjes. Zo liet ik ook GT links liggen en LR als ik geen kortingskaart had. Het is natuurlijk niet dat tientje, maar bij mij zit het tussen de oren.

Vorig jaar was een er dag dat PHG met €20 of voor nieuwsbrieflezers zelfs met €30 korting binnen kwamen. Daar heb ik gebruik van gemaakt en ook die dag was niet geweldig qua bezoekers, wel veel dames, mooie dames, maar werkeloze dames. Opvallend was dat er verschillende dames dachten dat de prijsstelling van €100 per uur voor hen gerechtigd was. Qua schoonheid misschien wel, maar de service was er niet naar. Als vervend liefhebber van TZ, en de dame biedt dat niet in haar pakket aan, waarom in hemelsnaam denkt ze dat die €100 per uur gerechtvaardigd is naast de standaard services. Wat vraagt Louana eigenlijk voor een uur Jansen?

Ik ben verwent, of wij zijn verwent in Haus Panthera, tegen de service wat daar geboden wordt kunnen weinig clubs tegenop, met een tarief van 40-40-40-40.

Nu was ik laatst terug gekomen voor een bepaalde dame, met tegenzin die €60 betaald om 22.00 uur. Maar heb een leuke tijd gehad. De entree stond nu helemaal niet gelijk t.o.v. normaal, 3 Fanta en 2 hot dogs, wel veel mooie maar werkeloze dames met lange gezichten. Maar soit.

Na deze laatste dag in PHG, zullen ze me nog langer moeten missen. Misschien moet het management eens bij de concurrentie gaan kijken wat men daar biedt voor hetzelfde geld of zelfs minder.

Ik verheug me nu weer op een bezoek aan Haus Panthera, lekker a la carte eten, goede pre- en aftersales, super service op de kamer en daarbuiten, mooie wellness en iets meer lachende gezichten.

The Joker
31 januari 2014, 13:07
De laatste keer in PHG was het idd rustiger met beren dan vroeger.
Personeel nog steeds ok, maar je moet niet vergeten dat VV sinds 2 maanden overdag nog maar E30 entree vraagt tot 18:00.
Aangezien beide clubs overall gelijkwaardig zijn (PHG iets beter eten, VV betere optische line up) zal dat er ook wel goed in kunnen hakken, zeker op doordeweekse dagen overdag.
Alle grote clubs rekenden zich rijk met de prijsverhoging van E50 naar E60 en vaak ook bezuinigen op kleine dingen.
Nu de crisis doorgaat, de clubs overspoelt blijven worden met Roemeense gelukszoekers, zie je toch dat veel beren van de oude stempel hun SC bezoeken minderen/uitwijken.
Op vrijdag en zaterdagavond is het in alle clubs (waar gratis bier wordt geschonken) nog wel overvol, maar dat zijn nu juist de momenten dat ik nooit in zo'n club wil zijn, zelfs niet als ik E60 toe krijg!

Theodor Adorno
1 februari 2014, 00:26
Bijna 2 jaar geleden was ik een regelmatige bezoeker van PHG met 2 tot 3 bezoeken per week, maar nadat ze de prijsverhoging invoerden vond ik het welletjes. Zo liet ik ook GT links liggen en LR als ik geen kortingskaart had. Het is natuurlijk niet dat tientje, maar bij mij zit het tussen de oren.

Ik ben verwent, of wij zijn verwent in Haus Panthera, tegen de service wat daar geboden wordt kunnen weinig clubs tegenop, met een tarief van 40-40-40-40.

Hoi Carlitos,

Als je gaat voor snelle 30 minuten nummertjes is inderdaad Panthera wat goedkoper dan de vele clubs waar je 50E per 30 min betaalt. Ik zelf ga liever voor een wat langere kamergang, vaak anderhalf uur of 2 uur. In Panthera betaal ik voor 2u 160E, in PHG of LR betaal ik zeker bij de dames die ik ken nog het oude tarief van 50-25-25-25. Scheelt voor mij dus wel 35E!
Een uur in PHG is 75E, er zijn natuurlijk wel dames zoals in veel andere clubs die 50-25-50-25 rekenen maar ook dan ben ik bij een lange sessie goedkoper uit.

PHG is voor mij nog steeds een club waar ik graag kom, zoals gezegd altijd spic and span, vriendelijke bediening, gezellige gasten, line-up naar mijn smaak en in de zomer voor mijn de ideale beach-club.
Vind wel dat als je pas na 21u binnenkomt een wat gereduceerd tarief redelijk zou zijn. Maar goed dat geldt voor wel meer clubs.

Admin
2 februari 2014, 12:59
Prijsdiscussie berichten zie:
Prijs beschouwingen NRW saunaclubs (75/100€ per uur) (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?24966-Prijs-beschouwingen-NRW-saunaclubs-%2875-100%80-per-uur%29)

Voordat er misverstanden ontstaan, dames mogen voor het eerste half uur niet meer dan 50E vragen, voor een uur is dat 75E, er zullen zoals in andere clubs ook dames zijn die 100E proberen te vragen maar die dienen dat vooraf aan te geven zodat je accoord kunt gaan, doen ze dat niet dan kun je je beklag doen bij de Theke.

Iamlonely
3 februari 2014, 18:01
Planet Happy Garden, 26-01-2014

Na wat flitsbezoeken links en rechts schoot het opeens door mijn hoofd dat er nog een vrijkaartje van PHG in de mailbox zat!
Voordat nu iedereen weer gaat beginnen over vriendjespolitiek enzovoort eerlijk verdiend in Ace2 zijn final countdown 2013.
Ik startte mijn bolide en poogde nog wat medestanders te bereiken, de ene moest werken ten minste dat probeerde die mij te laten geloven en de andere moest weg met de bloaskapel lang leve de carnaval zullen we maar zeggen! Zo kon het gebeuren dat bij het betreden van het pand mij de eerste bewonderende blikken reeds ten deel vielen! Bist du alleine? vroeg de vriendelijke theke verwonderd. Ja leider die andere haben alle geheiratet maakte ik me er snel vanaf!:)

Ik lees hier de laatste tijd veel negatieve berichten over slecht eten, een kapotte douche, hoge entreeprijs, te weinig beren maar heb op deze zondag niets van dit alles kunnen constateren! Het lijkt wel als of de blue monday die reeds ver achter ons ligt nog even doorzet! Kom op ijsbeertjes de dagen beginnen weer te lengen en van de zomer spring je nergens lekkerder in je blote piel in een badje dan bij PHG! Dit merkte bluebear al op, maar hoop wel dat ie die blauwe badjas dan eens uitdoet! Tel daarbij op de altijd goed verzorgde BBQ en het lijkt mij duidelijk waar deze jongen in de zomer als het schema het toelaat zal vertoeven!

De line up was de zondag naar mijn mening prima op orde tot een uur of drie zo'n twintig dames gespot van verschillend pluimage en toen ik de tent verliet rond 21.00 uur waren het er toch zeker 40! Line ups zijn een heel persoonlijk iets, het is bijna kunst! Wat de ene geweldig vind is voor de ander 3 x niks! Nou geweldig en 3 x niks waren allebei aanwezig, met als uitsmijter de kermisattractie louana! Inderdaad nog steeds niks aan haar talen gedaan, het frisse is er inmiddels wel vanaf en misschien dat ze daarom ook minder verdiend!

Het ontbijtbuffet en het eten waren prima in orde, twee leuke kamers gehad ze zullen niet in de top 5 van 2014 komen maar ook hier waren er reeds veel slechtere en veel betere! Pappie en consorten waren zoals altijd druk in de weer met schoonmaken en vaste klanten begroeten! Hier ligt ook een deel van de kracht van happy, je voelt je er bijna thuis! Ik las ook dat de 30 euro actie van VV zijn invloed zou hebben en ik moet bekennen dat zou best eens kunnen!
Nu zijn er twee mogelijkheden of er op inspelen en ook een gelijkwaardige actie starten of wachten hoe lang de adem van Villa Vertigo is!
Ik zou het maar dat is een tip van mijn kant bij mooi weer gewoon weer gaan proberen met de zomeractie van 2012!

Theodor Adorno
6 februari 2014, 20:26
Het ontbijtbuffet en het eten waren prima in orde, twee leuke kamers gehad ze zullen niet in de top 5 van 2014 komen maar ook hier waren er reeds veel slechtere en veel betere! Pappie en consorten waren zoals altijd druk in de weer met schoonmaken en vaste klanten begroeten! Hier ligt ook een deel van de kracht van happy, je voelt je er bijna thuis!
Hoe laat wordt het ontbijtbuffet eigenlijk op de zondag geserveerd, van 13u tot hoe laat? Kan me herinneren dat op zondag eind van de middag nog wel eens wat ontbijt staat maar door de week is dat volgens mij al op dat tijdstip op.

Vaak is Christina er ook op de zondag, heb je haar ook gezien misschien?

Flipper
6 februari 2014, 21:00
tot 3 uur normaal, maar als je ietsje later bent bel gewoon even dan laten ze het wat langer staan.

Willi69
8 februari 2014, 12:55
War zufällig ein Eisbär auf einer der beiden Apres Ski Partys (do./fr.) und kann berichten? :wink2:

http://immerhappy.de/bilder/events/e07b940d2b5aa3a787abead1cb61ae4a_1_0.jpg

Wir waren uns ja schon sicher, dass unsere Après-Ski-Party so richtig geil wird, aber das, was hier aktuell abgeht, sprengt dann doch jede Hose!
Ich würde gerne wissen, was ich verpasst habe... :rolleyes:

King Kong
8 februari 2014, 19:40
War zufällig ein Eisbär auf einer der beiden Apres Ski Partys (do./fr.) und kann berichten? :wink2:

http://immerhappy.de/bilder/events/e07b940d2b5aa3a787abead1cb61ae4a_1_0.jpg

Ich würde gerne wissen, was ich verpasst habe... :rolleyes:

Ich war gestern da, aber du hast nichts verpasst meine ich
Außerdem hatte ich eine sehr gute 3 stunden auf zimmer!!!!!!!

Willi69
8 februari 2014, 19:54
Außerdem hatte ich eine sehr gute 3 stunden auf zimmer!!!!!!!
Da wäre ich gerne dabei gewesen... :biggrin:

Flipper
9 februari 2014, 17:21
was ich von flammkuchen gekostet habe in die schweitz kan ich sagen das du da eher wenig verpasst... schmeckt nach ne sehr slechte pizza... mit utradunne boden..
=) ich wurde eh nicht versuchen schweizer kost zu machen das kostet ja nur kunden.. da das essen da nicht sehr lecker ist.. :eek:

Mr.IJsbeer
11 februari 2014, 14:30
Na enkele jaren niet meer in Planet Happy Garden te zijn geweest, vond een oude klant en tegenwoordig een goede vriend van me om eens kennis te maken met deze club. Hij is al enkele maanden vrijgezel en weet niet dat ik al een tijd een clubbezoeker ben.

Toen ik hem leerde kennen was het een gemiddelde Nederlander met een ruim modaal inkomen. Nu bijna 10 jaar later is die grootverdiener met een keten van winkels en een dikke 100 man personeel.
Kerel ik ga je vandaag verwennen, ik ben al een tijd weduwnaar en volgens hem aan seks toe, dus laat ik alles over me heen komen. Met zijn Bentley rijden we tot aan de deur en we worden hartelijk welkom geheten in PHG. Aan de entree is niets veranderd, alleen de receptioniste. Omgekleed lopen we door naar het Nacht Café en nemen daar een koffie. We worden goed bekeken door de al aanwezige dames. Veel Roemeense en enkele andere Oostblokse dames.

We lopen de bioscoop in en worden direct overvallen door de daar aanwezige vrouwen. Nu zal ik toch even kwijt moeten dat mijn goede vriend een neger is, superlijf, jong, knap en een penis ter grootte van een kinderarmpje. De dame die nu naast hem ligt heeft natuurlijk geen idee, ik hou me gedeisd en wacht wat er gaat gebeuren. Ik zie haar hand onder zijn handdoek verdwijnen en daarna slaakt ze een luide kreet. Andere dames kijken verschrikt en vragen in het Roemeens wat er is. Ze slaat de handdoek opzij en toont Barry zijn geslachtsdeel. Nu was die ook nog half stijf dus echt een gevaarte. De jonge Roemeense staat op en loopt weg, maar er is een dame die er wel interesse in heeft. Vergeef me maar haar naam was meen ik Veronica. Begin twintig, wat voller figuur en heeft nu beide handen om zijn penis. Ze geeft duidelijk aan dat ze er geen moeite mee heeft en hij zegt haar dat die nu gepijpt wilt worden. Ze zegt dat ze dat niet in het openbaar doet en hij haalt een briefje van €100 uit zijn zak en geeft die haar. Haar vriendinnen moedigen haar aan en ik sta op en scherm hen af met een opengeslagen badjas.

Veronica doet haar mond open en pijpt hem, ik zie dat ze niet ver komt. Met beide handen om zijn penis en haar mond om zijn eikel doet ze haar best. Ik zie dat Barry geniet, hij vertelde in zijn auto dat die al enkele weken droog stond. Veronica doet haar best, zelfs Barry's ballen worden niet overgeslagen en ze blijft hem met beide handen aftrekken. Het duurt bij elkaar maar 10 minuten dacht ik, en Barry wordt van de eerste grote druk. Veronica maakt alles netjes schoon en Barry krijgt een kus voor ze vertrekt.
Er ontstaat enige hilariteit en het maakt Barry niets uit, dat is hij wel gewent in een club. Geweigerd is hij al zo vaak, niet alleen aan de deur, maar nog vaker door dames. Als Barry zich doucht neem ik plaats naast een nette Roemeense dame met de naam Nicky. De seksspel van Barry was best geil en ik had mijn zinnen op Nicky gezet, zwarte lange haren, donkere ogen en een heerlijk lijf. We kletsen wat en ik houd het niet langer, ik wil neuken.

Kamer 9 onder zou het worden, daar aangekomen trekt Nicky zich even terug om zich op te frissen en ik wacht in de stoel. Als ze terugkomt heb ik het bed al gemaakt en ze strekt zich heerlijk uit op het frisse laken. Ik ga naast haar liggen en krijg gelijk de deksel op mijn neus, niet kussen! Wat heb ik daar een hekel aan, ik ben het zelf schuld, maar probeer het beste ervan te maken. Dan moet ze dus wel het niet zoenen, compenseren met andere dingen, dus het pijpen en neuken zal langer duren dan normaal.
Ik moet zeggen dat ze wel mijn bovenlijf helemaal aflikt vanaf mijn oorlellen tot penis. Die toch al fier overeind staat, pijpen gaat eerst heel voorzichtig en nat, en als ik vraag of het dieper en harder kan, past Nicky zich aan.
Het duurt zeker 15 tot 20 minuten voordat ze vraagt of ik wil neuken, waarop ik antwoord dat ik eerst wil genieten van haar pijpkunsten. Geen probleem en ze gaat door. Dan vraag ik zelf om het condoom en neuk haar direct van achter, mooie kont, die ik ook stevig vasthoud als ik haar neuk. Ze doet goed mee, daarover geen klagen, kreunt heel lichtjes, en is van zichzelf nat. Ik draai haar om en neuk haar normaal, jammer dat ze niet kust want anders was ik nu klaar gekomen. Ik sta zelf ook versteld dat ik het lang volhoud, ik ga liggen en laat haar op me rijden. Na een 10 minuten raakt ook Nicky vermoeit en laat zich naast me vallen. Ik draai haar op haar buik en laat haar plat liggen, ik prop mijn penis tussen haal billen en hij glijdt er netjes in. Op mijn knieën neuk ik haar van achter en probeer haar tieten vast te pakken, als ik het voel komen trek ik hem eruit en trek me af op die heerlijke billen.

Ze kijkt me aan en glimlacht, zo heeft ze het nog niet vaak gehad verteld ze. En ik geef haar een keukenrol, terwijl ik me zelf schoonmaak. Ik kijk snel op mijn horloge en zie dat we 45 minuten op de kamer waren, maar Nicky was al met een handdoek omhuld. DOMPER! Maakt niet uit, ik loop met haar naar mijn kledingkast en geef haar €85. Ze kijkt me raar en zegt dat ze €125 krijgt! Hopa, en waarom dat dan wel? Een uur is €100 en klaarkomen op haar lichaam €25. Iets geërgerd reageer ik een beetje bitsig en geef haar €100, als je hier geen genoegen mee neemt hoor ik het straks wel van de receptie. Ik weet niet beter dat het uur tarief gewoon €75 is, vroeger was zelfs het tweede uur maar €50. En klaarkomen op een kont ga ik dus echt niet voor betalen. Als ze nu een fotomodel was, of ze was uitzonderlijk goed naast het niet zoenen, of dat ze dat van te voren meldde, dan maakte me dat niets uit. Maar niet op deze manier.

Na mijn douche even naar de receptie gelopen en het voorval even uitgelegd zonder een naam te noemen en gevraagd of ik iets fout had gedaan. Maar de standaard uurprijs is gewoon €75 of de dame moet het van te voren melden. Of klaarkomen op het lichaam extra is, dat is wel iets wat de dame zelf bepaald, maar dat had ik dus al betaald.

Barry vind ik in de bar, liggend tussen 2 volborstige dames, die beide hun handjes onder de handdoek hebben. Hij heeft het naar zijn zin, hij vraagt hoe ik het heb gehad en ik zeg hem dat het goed was. Hij duwt me wat geld in de handen en zegt dat ik me moet laten gaan, hij trakteert en so be it.
Hij staat op en neemt beide dames naar een kamer. Ik blijf achter en ik raak in gesprek met een Roemeense dame die Nederlands spreekt, haar naam is Monica en is zeer slank, blond en wat ouder. Ik schat boven de dertig, ze is pas weer in het vak gestapt en verteld me wat over haar leven, iets wat me helemaal niet aangaat. Maar het raakt me, we gaan ergens tussen de kleedkamer en het Nachtcafé op een bank zitten. Het gesprek is redelijk heftig, ik heb helemaal niet meer het gevoel dat ik in een seksclub zit. Ik voel me therapeut, maar dat wordt wel gewaardeerd door Monica.

Ze ligt op mijn borst en laat zich strelen door mij, ze is erg mager en voor haar leeftijd in goede conditie. Dan draait ze zich om en kust me. Wat ik bij Nicky mistte, krijg ik nu dubbel en dwars terug, haar hele tong gaat als een wilde door mijn mond. Mijn handelen schakelen direct om en ik knijp haar in de tieten, ik voel haar hand onder mijn handdoek en daar komt ze een paraat staande penis tegen die meer wilt dan alleen een hand.

Ik ga even de sleutel halen, zegt Monica. En komt al snel terug met sleutel 5, weer een kamer onder en ook zij gaat zich opfrissen. Nu vroeg zij niet of ze de sleutel moest halen, ze deed het zelf, maar ik had hem ook wel gevraagd hoor. Ik wachtte netjes totdat ze terug was in de stoel, de deur gaat op slot en ze komt op mijn schoot zitten, tongzoenend doet ze mijn badjas uit en kust mijn nek en oren. Mijn handdoek gaat opzij en ze pijpt me gelijk diep, heel diep, kokhalzend en hard. Het doet geen pijn want ze is toch erg professioneel. Ik moet me nu heel erg inhouden, en laat haar op het bed liggen, ik spreid haar benen en zie een mooie poes. Ik duik tussen haar benen en ruik een frisse geur. Mijn tong steek ik direct in haar vulva en lik hem helemaal uit. Ik moet mijn best blijven doen want haar bekken gaat op en neer, van links naar rechts.
Neuk me, kom neuk me, roept ze. Ze heeft al een condoom in haar hand en die gaat er heel snel om, ik neuk haar direct terwijl ze plat ligt en ze doet goed mee. Wild kussend neuk ik haar, ik voel dat ze het graag hard heeft. Ik neem haar beide benen en steek ze naar boven, ze kreunt nu hard, te hard en het lijkt op een porno. Maar we laten het zo, want het heeft een goede uitwerking op me. Ik voel het al komen, en alsof Monica het ook weet vraagt ze om mijn sperma. Het is wel raar dat het in het Nederlands gevraagd wordt, in je mond wil ik komen en ze knikt dat het mag. Ik haal mijn penis eruit en kniel op het kussen naast haar, Monica's mondje gaat open en ik duw hem erin. Met neuk bewegingen kom ik klaar, haar handen onder mijn ballen en ze zuigt hem helemaal leeg. Ik schok zelf nog na, en Monica heeft hem nog steeds in haar mond. Als ze ziet dat ik klaar ben neemt ze een tissue en spuugt het uit. Spoelt gelijk haar mond en komt naast me liggen.

Alsof ze mijn vriendin is kruipt ze tegen me aan, we zoenen en wrijven over elkaars lichaam. Ik doe mijn badjas over ons heen en Monica speelt met mijn penis, heel zachtjes, heel lief. Ons gesprek gaat weer voort, ze heeft net als andere vrouwen in deze tak van sport, veel meegemaakt. Ze ligt weer met haar hoofd op mijn borst en valt in slaap. Terwijl ze slaapt streel ik haar hele lichaam, wat binnen bereik is. Als ze wakker wordt kleden we ons aan en lopen we naar de kleedruimte, althans ik. Monica volgt me niet, maar loopt naar hun eigen ruimte. Ik snap het niet, ik ga me douchen en ga op zoek naar haar, in het Nacht Café treffen we ons en ik vraag haar waar ze bleef om af te rekenen.
Ach zegt ze, dat komt wel goed met jou. Ik duw haar het geld in de hand en geef haar een kus op de wang. Hé, wacht eens even, zo makkelijk kom je niet van me af. Met een volle tongzoen neem ik afscheid en hoor mijn naam al in de verte, Barry is klaar!

We hebben elkaar weinig gezien in de club, maar we hebben toch uiteindelijk genoten. De meiden waren helemaal top volgens Barry en vraagt waar ik de hele tijd was, ik heb je geld uitgegeven en heb zelfs nog wat over.
We nemen wat van de pizza en maken ons klaar voor vertrek, het was een leuke dag. We zullen nog eens terugkomen, of ikzelf zeer zeker.

Big30
11 februari 2014, 22:33
Vergeef me maar haar naam was meen ik Veronica. Begin twintig, wat voller figuur en heeft nu beide handen om zijn penis.
Recent is de Poolse Veronica ook nog in PHG gespot dus als de naam klopt betekent dat dus 2 Veronica's in PHG, want de Veronica die jij beschrijft is zeker een andere. Misschien handig om voor deze dame een paspoortje aan te maken (geldt ook voor Monica en Nicky :wink:).

Jansen
13 februari 2014, 19:38
Gisteren na wat belangrijke zaken en opdrachten in Duitsland had ik nog net wat tijd over om naar PHG of de V.Vertigo te gaan.
Ik koos voor PHG omdat ik daar al in de buurt was.
Binnengekomen bleek het eten al voorbij te zijn, maar er was nog wel een beetje over om dit tot me te nemen.
Rond 20.00 u een koffie in de bar en kijken wie er aanwezig waren.
Ella zat rustig binnen op de bank en Loredana zat op een kruk bij de bar.
Geen enkele beer was aanwezig en Loredana vertelde me dat er op de slappe maandag deze week drukker was dan nu op de woensdag
De DJ draaide dus voor mij en beide dames en de cocktails waren louw maar wel op smaak.
Big30 zat in het nachtcafe en had het druk met zijn mobiel dus was het rustig ongeveer 10 ijsberen wat later gelukkig veranderde naar 20 beren rond 22.00 u
Ik ben met Ella naar de kamer gegaan en heb met haar weer ouderwets de plinten bekeken,ja het is en blijft een Top Girl.
Dames waren er zeker voldoende rond de 25 maar dat heeft ook te maken met het aantal mannen dus was het beter zo dan dat er niet teveel dames zijn.
Er waren ook weer enkele nieuwe dames maar mijn voorkeur ging plotseling uit naar Stella !!
Een Roemeense met blond haar wit shirt aan tot op haar billen en een super lieve lach.
Nou ik was wel geschrokken omdat ik haar vaak gespot heb en dan lachte ze nooit en keek eerder afwijzend naar iedereen.
Ze stond bij de kino dus ik vroeg of ze mee naar binnen ging en jawel ze ging graag mee waar we lekker een PZC en NMC hebben gedaan wat zeker een ruime voldoende was.
Ik heb geen tijd gehad om haar te vragen naar enkele gegevens zodat ik een passpoortje kon maken zelfs haar naam wist ik niet maar dat vertelde shummi mij toen ik weer buiten kwam bij de douches.
Ze heeft een lekker figuur slank met zeer mooie billen en borsten cup B.

Nog even wat bijgekletst met een Belg die daar ook al 12 jaar kwam.
Daarna geen tijd meer gehad voor een massage en Big30 verlost van zijn bank om met Elena nog even wat bij te kletsen.
Tussen door nog Hamburg - Bayer Munchen gezien 0-5 was toch wel zielig voor van Marwijk.

Big30
20 februari 2014, 00:08
Woensdag samen met doorlopen weer eens afgesproken samen op pad te gaan, zoals wel vaker meldde een andere maat van ons op het laatste moment weer af, maar dat zijn we wel gewend :cool:. Met die mannen kun je geen plan trekken, dan is de Plintenneuker toch betrouwbaarder!
Plan was om gebruik te maken van de 18u/30E voordeelkorting van VV maar omdat we dat kwa tijd niet haalden en doorlopen wel iets heeft met gratis cocktails werd het Happy Garden.

- Parkeerplaats om half zeven nog vrij rustig, binnen vriendelijk begroet door Elena en vervolgens een hapje gegeten, de Metzger was er dus dan is het gewoon degelijke Duitse kwaliteit. Even voor achten was het kwa eten ook gedaan!
- Daarna even wat bijkomen en kreeg zelfs van Lori nog even een massage (die dacht natuurlijk you never know :wink:) en toen kwam een dame genaamd Marilena naast me zitten, wel apart haar naam want Schumi vroeg me net daarvoor ken je deze dame nog en dat was ook een Marilena (die kende ik nog uit PHG en LR: vrij lang, mager, blanke huid, lang zwart sluik haar en ja Roemeens) maar na wat overleg bleek die dame dus Maria te heten. Soit, wel een andere Maria dan deze Maria (Roemeense) ex-LuderLounge (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?36904-Maria-%28Roemeense%29-ex-LuderLounge) die heb ik de avond niet gespot.
- Marilena bleek wel een redelijke causeur te zijn en kom me ook kwa rondingen wel bekoren dus ja omdat doorlopen ook al wat leuks had gevonden en ik dacht Bayern gaat toch wel winnen verzocht ik haar een sleutel te halen, duurde even en in die tijd kwam ene Simona naast me zitten die kon me ook wel bekoren (misschien nog wel meer, maar ja dat doen je niet he!), nog wel even met deze dame gepraat, ze vertelde me dat ze zo'n 2 jaar heen en weer had gependeld tussen Samya en en Mondial en nu sinds een maand in Happy werkte.
- Maar goed kon het niet maken met Simona te vertrekken hoewel Marilena me niet opeiste nadat ze met de sleutel kwam aangelopen. Samen met Marilena uiteindelijk een zeer plezierig uurtje op de kamer beleefd. Marilena (Roemeense) ex-H7 (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?36153-Marilena-%28Roemeense%29-ex-H7) Daarna nog even het slot van het voetbal bekeken en natuurlijk won de beste Mannschaft die er bestaat zeer verdiend van Arsenal :freu:.
- Daarna probeerde een nieuwe Duitse dame me nog te verleidden maar het voetbal, de chips op tafel en het feit dat we niet al te laat konden vertrekken hadden toch hogere prio. Maar das logisch he.
- Doorlopen had inmiddels de nodige cocktails en een dame achter de kiezen en kon ook de verleiding poging van een nieuwe blonde Roemeense weerstaan.
- Hotdogs werden inmiddels al geserveerd (iets eerder dan gebruikelijk) en toen de bekende koekoeksklok in Happy richting elf uur tikte werd het tijd op huus oan te goan.
- In de bar was inmiddels van een gezellige drukte sprake en dat was beter dan vorige week toen we konden spreken van een gapende leegte. DJ Lulu was playing maar vd muziek heb ik niet veel meegekregen.
- Buiten leek het alsof het vroor onder een heldere sterren hemel maar het was meer dan 10 graden en het miezerde licht, Winter In Germany is Cold. Als kenner van kwaliteitsmuziek hier een link om dat wintergevoel nog eens te delen :biggrin:.

RENE FROGER Winter in America (http://www.youtube.com/watch?v=7HhIcxuNNu4)

King Kong
20 februari 2014, 11:42
Gisteravond ook even langs geweest,ik kom er doordeweeks eigenlijk nooit, maar vond het redelijk tam, toen ik de tent verliet. Verder heb ik van de avond weinig meegekregen,ik was ruim 3 uur met mijn pannekoekje op de kamer,omdat ze ook happy even gaat verlaten
Ik moet wel zeggen dat op een paar uitzonderingen na,ik de line up zeer slecht vond.
Het wordt er voorzichtig gezegd niet beter op.

Jansen
20 februari 2014, 22:28
Onbegrijpelijk :

Ben ik er een keer niet bij en dan neukt die Big30 alles bij elkaar terwijl hij anders niet van zijn hangbank af komt :biggrin:
Wat Doorlopen betreft die pakt na iedere cocktail een dame dat is bekend.

Ik twijfel dus gedeeltelijk aan de waarheid van het verhaal :confused:

gignnl
24 februari 2014, 23:11
Je hebt iets gewonnen in een of andere quiz van Ace2 was de boodschap van ons forumopperhoofd,helaas zijn er geen kaartjes meer voor je favo clubs.Geen probleem pak ik er toch een voor de PHG waarvoor dank Ace en Willem 2.
Terug naar mijn roots,de club waar in het verre 2003 alles is begonnen.Waar Meggy de deur voor me opende (nu opent ze op verzoek wat anders) en waar ik mijn ex erstfrau Suzy ontmoette welke ik nog steeds tegen het bevallige lijf loop ook in GT.
Alhoewel mijn libido door mijn uitstapje gisteren nog niet op peil was toch maar op deze welness monday naar Oedt gekacheld,de kaart verliep anders omdat de komende week mijn werkzaamheden geen clubbezoek toestaan.
De weg ernaar toe kan ik wel dromen alleen dacht ik dat die bedrog waren toen ik de parkeerplaats opreed,ongelofelijk slechts enkele wagens alhoewel ze toch echt op maandag open zijn.
Me snel getransformeerd en maar eens gaan rondkijken.Aangezien het geruime tijd geleden was dat ik hier was leek het wel alsof ik er voor het eerst was,ik kende werkelijk geen enkele dame.De tijden van Russisch en Pools zijn ook hier geteld,Roemeens was deze dag de voertaal.Qua damesaantal was er geen enkel probleem,op sommige momenten was er een absoluut damesoverschot.
Ik zat in het nachtcafe als enigste man en werd omringd door maar liefst 15 dames en voelde me zowat een gewonde zwemmer die voor de kust van Australie in een school "big whites"terecht was gekomen.
Nadeel als je niemand kent is dat het maar raden is naar het serviceniveau.De eerste die zich aandiende was Roemeens/Turkse Erika,een dame met volop wulpse rondingen.Behalve dat ik uitgebreid kan genieten van de vrouwelijke vormen is de servicegraad van de iets vollere dames vaak beter.Het lijkt alsof dat de iets mindere looks moet goed maken.
En met Erika zat dat wel goed,de dame gaf een handsfree deeptroath blowjob ten gehore waarmee ze "cum fraude"zou zijn geslaagd op de Oralsky Academski.Ook de after sales waren prima,later probeerde ze het nogmaal maar helaas.
Op deze avond ontbrak wederom de metzger,toen dat 2 jaar terug ook was bleek het eten een drama.Toen ik de poetsers aan zag komen vermoede ik dat weer maar dit keer bleek het anders.Er was een royaal aanbod en het was prima te eten.
Wat rondgehangen in de bar waarin nu ook niet meer gerookt mag worden,er is een soort patio gebouwd tegen de buitensauna aan.
De dames hingen wat langweilig rond en wat zich aandiende was niet zo mijn smaak.
In de gang gestuit op een teeny met babyspek op de juiste plaatsen,het bleek Ina een Roemeens/Hongaarse met erg stoute oogjes.
Ook met haar gaan kameren,nu in de zilver kamer op de eerste etage hetgeen voor mij compleet nieuw was.
Qua tz bleef het beperkt tot wat kleine kusjes,de blowjob was een stuk beter.Helaas ging haar telefoon diverse malen af en na de derde onderbreking was mijn lust goeddeels verdwenen dus van neuken is het niet meer gekomen.
Ben nog op zoek gegaan naar een derde dame van Roemeens/Roemeense afkomst maar die bleek onvindbaar.
Hierna even heerlijk genoten van de gambas welke royaal werden opgeschept gelardeerd met stokbrood,sausjes en naar keuze wijn.
Smaakte allemaal prima waarna ik rook als de gemiddelde fransman dus voor te kameren niet ideaal meer.
Phg blijft een tent met een prima verzorging waarbij helaas het serviceniveau van de dames wat achterblijft maar ja wat wil je als de Tanjas,Marias en natuurlijk het combimeisje gewend bent.

Willi69
6 maart 2014, 15:00
http://immerhappy.de/bilder/events/c7e5c49727c32095c1e24f75b332040b_1_0.jpg

Willi69
6 maart 2014, 15:00
http://immerhappy.de/bilder/events/c7e5c49727c32095c1e24f75b332040b_1_0.jpg

Willi69
6 maart 2014, 15:33
http://willi69.beepworld.de/files/tippspiel.jpg
Ein kleiner Tipp für alle Holländer http://www.smilies.4-user.de/include/Flaggen/smilie_flag_020.gif, die keine Ahnung vom Fußball haben (also fast alle :rolleyes:):

Borussia Mönchengladbach - FC Augsburg 3 : 0 :tongue:

http://willi69.beepworld.de/files/borussia-mg.png

Dalton
6 maart 2014, 17:03
Fur 30 euro eintritt komm ich morgen gleich monsieur WILLY96,60 euro fut ein oder zwei bratwurstjes ist mir zuviel.

Beron
6 maart 2014, 17:17
Das Tippspiel ist mir zu schwer. Außerdem mag ich keinen Wodka. Gelten die alternativen Massage Gutscheine auch für Martin im LR?

Willi69
6 maart 2014, 17:30
Fur 30 euro eintritt komm ich morgen gleich monsieur WILLY96
Ich kann Dir eine 20 €-Rabattkarte (gültig bis 15 Uhr) geben - das sind dann 40 € Eintritt, Opa Dalton. ;)

Willi69
6 maart 2014, 17:31
Gelten die alternativen Massage Gutscheine auch für Martin im LR?
Nee, aber für W2 in NL. :biggrin:

Big30
6 maart 2014, 17:55

Wann hat Borussia zum letzten mal gewonnen? Herbst/Sommer 2013 :baeh:?!?

Deepreamer
6 maart 2014, 18:07
Ein kleiner Tipp für alle Holländer http://www.smilies.4-user.de/include/Flaggen/smilie_flag_020.gif, die keine Ahnung vom Fußball haben (also fast alle :rolleyes:):

Irgendwann im Herbst, 14. oder 15. Spieltag. W69 hat halt vermutlich schon 'ne Flasche Finlandia intus. :tongue:

Willi69
6 maart 2014, 18:14

Irgendwann im Herbst, 14. oder 15. Spieltag.
Hey ihr Spaßvögel,
es sollen nicht die Ergebnisse vom letzten Jahr getippt werden, sondern vom kommenden Spieltag! :hammer: Jede Serie geht einmal zu Ende, sogar Happy ohne Hausmeister. :tongue:

egon, Dr. Rammler
6 maart 2014, 19:32
Hey ihr Spaßvögel,
es sollen nicht die Ergebnisse vom letzten Jahr getippt werden, sondern vom kommenden Spieltag! :hammer: Jede Serie geht einmal zu Ende, sogar Happy ohne Hausmeister. :tongue:

ohje, das ist das Ende vom Happy...

ovboy
11 maart 2014, 12:55
Afgelopen zondag maar eens vroegtijdig afgereisd naar PHG om m'n vrijkaart van het forum (als goedmaker voor m'n blauwtje in januari) te verzilveren. Mijn dank forum!!!!! S'ochtends eerst maar eens gebeld met de theke met de vraag of m'n favoriet Louana aanwezig was. Jawel ze zou tussen 2 en 3 arriveren. Geen enkele reden dus om de afslag Oedt aan me voorbij te laten gaan. Om 14.45 gearriveerd. Zonder enig probleem werd m'n vrijkaart in ontvangst genomen. M'n metgezel (geen lid van de berenclub) heeft keurig z'n entree betaald. Bij binnenkomst viel de schrik me om het hart. In de eerste plaats slechts 14 auto's op de parking, binnen blijkt slechts 1 ijsbeerbehaagster in de bar te zitten. Voor mij niet zón probleem maar ik voelde mij al door het ijs zakken bij m'n maat. Vol enthousiasme had ik hem verteld over deze club en dames. Na de gebruikele zaken als een schrob beurt ons in de pels gehezen. in de bar zijn steeds maar 2 ijsbeer verwenners maar bij zicht op de tuin blijken de meeste dames zich rond de pool genesteld te hebben met de aanwezige beren. Toch is de club niet meer te vergelijken met de vorige keren. Het eerste 1/2 uur geen muziek wel geteld zal het damestal niet meer geweest zijn dan 30 stuks op het maximum tot wij rond de klok van 19.00 uur vertrokken. Het eten was prima en werd op de barbecue klaar gemaakt. Zowel de dames als heren waren in de ban van de zon (op enkele jagertjes na) Ik heb weinig kamergangen kunnen waarnemen.

Louana:

Na ons met een biertje (ook) strategisch op het terras te hebben genesteld kon het wachten beginnen op Louana....... 15.30 uur nog geen Louana....... 16.30 lichtelijk gefrustreerd..nog geen Louana........ Toch maar eens aan de theke gevraagd. Ja ze was al binnen maar reeds op de kamer. Bij haar terugkomst zou de theke regelen dat ze gelijk bij mij kwam.

Een kwartier later kwam deze mooie hinde op me aflopen en keek ik in de wonder mooie ogen. Na even een drankje en een sigaret te hebben genuttigd onderwijl bij gekletst op het terras hield ik het niet meer en zijn we naar de kamer gegaan. Aangezien ik olie bij me had heb ik haar eerst maar eens een massage gegeven. Hier heeft ze erg van genoten want ze zei tot 3 x toe dat ze me mee wilde nemen naar huis. Haha daar zou ik alleen maar van kunnen dromen. Uit eindelijk was het mijn beurt en hebben we lekker twee uur volgemaakt. Het is en blijft een passievolle dame met een goede klantgerichte inzet.

Louana bedankt!!!!! En zoals belooft kom ik je snel weer masseren.

M'n maat weer opgezocht en onze reis vervolgd..... Op naar Babylon om er zeker van te zijn maandag relaxed op de beurs op maandag...... en ons hotel in Elsdorf.

Willi69
12 maart 2014, 18:53
Das Wichtigste zuerst: der Magnolienbaum blüht wieder! :freu:

http://images.fotocommunity.de/bilder/pflanzen-pilze-flechten/baeume/magnolienbaum-021e17d8-a143-4753-a21e-a7cc72829a75.jpg

Umständehalber war ich gestern nach längerer Pause mal wieder im PHG, um a) verschiedene Gerüchte zu verifizieren. Außerdem wollte ich b) beim "Finlandia Cup" eine Flasche Wodka gewinnen und hatte c) auch die leise Hoffnung, dass gegrillt würde. a) hat funktioniert, b) + c) leider nicht. :redface:

Bei meiner Ankunft kurz vor 15 Uhr standen ungefähr 10 Autos auf dem Parkplatz, davon 8 aus Holland. Viel mehr Gäste wurden es im Laufe des ganzen Tages nicht, die Mädels (circa 25 - 30, bis auf 3 offensichtlich alle aus Rumänien) waren immer mindestens 2:1 in der Überzahl. Bekannte Eisbären: Null

Frühstück war noch reichlich vorhanden, aber das Spiegelei war mittlerweile so hart geworden, dass man das Eiweiß nicht mehr mit einem Messer schneiden konnte. :eek:
Angesichts der gähnenden Leere und mangels bekannter Eisbären war es todlangweilig. :sleep: So freute ich mich schon früh auf den Höhepunkt des Abends: das Tippspiel beim "Finlandia Cup", bei dem man für den richtigen Tipp beim "Spiel des Tages" (gestern: Bayern München - Arsenal London, Ergebnis 1 : 1) eine Flasche Wodka gewinnen kann. Das Happy wäre nicht das Happy, wenn man nicht eine Bremse eingebaut hätte :rolleyes:: Am Empfang liegt ein DIN A4 Blatt aus, in das untereinander alle möglichen Spielausgänge bis ungefähr 4 : 4 eingetragen sind. Dahinter gibt es genau 2 Spalten, in die man seinen Namen (natürlich nur 1x) für den erwarteten Spielausgang eintragen kann => maximal 2 Gäste können das gleiche Ergebnis tippen => das PHG muss maximal 2 Flaschen Wodka spendieren (wer sich das wohl ausgedacht hat? :gruebel:).

Vor dem Fußballspiel stand noch das Abendessen an. Das wurde gestern nicht vom "Metzger", sondern von einem Catering-Service angeliefert und war ausgesprochen lecker! :tongue: Und reichte wegen der niedrigen Besucherzahl auch lange aus, so dass ich mir 3x Scholle gönnen konnte. :biggrin:

Nachdem Lukas Podolski das 1:1 für Arsenal geschossen hatte, war mein Tipp kaputt :redface: und ich konnte mich den Mädels widmen. Die Wartezeit hatte sich (ausnahmsweise) gelohnt :biggrin:, denn spät am Abend kam noch ein deutsches Mädel mit unüberhörbar kölschem Dialekt an: Cora.

Name: Cora
Haarfarbe/-länge: schwarz (gefärbt, eigentlich blond), Mittelscheitel, über schulterlang
Größe: circa 172 cm
Figur: schlank, B/C-Cup (natürliche Silikon-Möpse)
Herkunft/Sprache: Deutschland
Tattoos/Piercings: ---
Service: gut: Zungenküsse, Lecken, Eierlecken, FT, AV
Sonstiges: gestern erster Tag im PHG, von der Anreise etwas gestresst
Lebenslauf: hat schon in diversen Clubs gearbeitet => eigentlich müsste es bereits einen paspoort geben

Anwesende Mädels am Dienstag, dem 11.03.2014 (circa 25 - 30):
Anastasia (Russland), Ariana (Rumänien), Cora (:a_t_nu06: Deutschland), Denisa (Rumänien), Loredana (Rumänien), Lori (Rumänien), Louana (:wiederda: Rumänien), Luna (Lettland) und Monique (:wiederda: Rumänien) sowie circa 15 - 20 mir namentlich nicht bekannte/neue Mädels (darunter ein Samantha (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?21077-Samantha-(Russische)-ex-Milana-Juliette-GT-VV-YY)-Double, wie immer alle Angaben ohne Gewähr für Richtig- und Vollständigkeit). Die Liste darf gerne korrigiert und/oder ergänzt werden. :wink:

Big30
12 maart 2014, 20:07
Das Wichtigste zuerst: der Magnolienbaum blüht wieder! :freu:

http://immerhappy.de/bilder/events/b495fe884577d6a95ac6c5ad5122cf6a_1_0.jpg

;):tongue::biggrin:

Jansen
15 maart 2014, 19:12
Gisterenmiddag samen met Big 30 aangekomen in de tuin der wellust.
De Magnolia bloeide zoals het hoort en dat was best vroeg dit jaar.
Aantal dames rond 18.00 opgelopen naar ongeveer 40 en later naar 50 vermoed ik.
Vele nieuwe gezichten onder deze dames en was niet slecht wat er rond liep.
Na het eten eerst met een meisje de kino bekeken ze was jong en Roemeens met de naam Lidia lekkere borsten voor zo'n klein meisje en een klein steek kontje.
Dus heb ik in de kino maar even gepakt om war warm te draaien.
Rond 20.00 u met Eva meegegaan ook een nieuwe uit Roemenie ( zie bij Eva ) lekker op kamer 17 wat bij les gegeven omdat ze vandaag de eerste dag in dit vak was.

Na een massage en de pizza naar Nederland samen met Big 30
De avond was best aardig niet te veel beren ,maar rond 22.30 kwamen er nog wel een aantal binnen.

King Kong
15 maart 2014, 20:51
Gistermiddag ook om 2 uur gearriveerd, lekker in de zon gelegen met mijn pannekoekje,daarna lekker 3 uurtjes op de kamer vertoefd.
Om een uur of 8 maar weer eens gegaan,was wel erg rustig met de beren op dat moment, ik heb louana ook nog al eens in de ww zien staan, dat zegt toch wel genoeg.
Het niveau van de dames was idd beter als een week of 2 geleden.
Over een week of 2 maar weer eens gaan kijken

popey01
22 maart 2014, 17:09
Gisteren na ruim ik denk 1,5 jaar happy garden weer eens aangedaan.
Maar wat is er aan de hand in deze club ??
Ik kwam rond half 7 aanrijden op de parkeerplaats waar dan ook maar hooguit tien twaalf autos stonden van eventuele gasten.
Eenmaal binnen was het dan ook zeer rustig aan de bar zaten twee beren en hooguit een handvol dames.
Waar zijn de tijden gebleven waar het zeker op een vrijdagavond bomvol zat.
Wat later kwamen er nog wel wat mensen binnen,die in een andere club in de buurt echt niet binnenkomen en het was wel te zien dat er
de meeste dames ook niet echt blij mee waren.
Eenmaal aan de bar een oude bekende tegen het lijf gelopen waasr ik ruim twee jaar niets van gehoord had,die dacht van mijn avond is weer goed
maar ik had er geen zin eerst bijna dagelijks contact en dan ineens voor een paar jaar verdwenen en dan nu net doen dat je ze een paar geleden nog
gesproken hebt nee dank u,overigens was ze er niet knapper op geworden.
Ook nog een dame gespot die er ook weer een aantal jaren zit en ook al vijf keer heeft aangegeven te stoppen met haar job aldaar,maar ze heeft
in de tijd dat ik er was ook geen kamer gehad.
Later liep ik Louana tegen het lijf wat blijft het toch een lekker ding,ook zij had het zeer rustig heb haar de sleutel maar laten halen en een paar
uurtjes mee op de kamer geweest.
Later nog wat gedronken en weer huiswaarts gekeerd.

Kortom het was zeer zeer rustig,barpersoneel overigens zeer chagrijnig de theke bij de deur overigens aardig als altijd.
Zal weer wel een tijdje duren dat ik happy weer eens aandoe.

Beron
23 maart 2014, 19:20
What a fantastic saturday in Happy Garden. Ok, I did something I shouldn't have done - that will fire back on me maybe. I think I will have to say Sorry to a special girl next time. Anyway: This party was the kind of party that makes me happy in Happy. All girls were dressed with this super cute flight attendent dresses. Wow! That makes them all incredibly sexy. Even the not so sexy ones become at least kind of sexy. But there were so many real sexy girls this time, I wouldn't have to worry anyway. A lot of real stunners were there. I.E. 1,85 super model face german X was there. I thought I know her - she thought she knows me. We both had no idea from when or where. Well - today I remember! Fuck, how could I forget her...I remember she was awesome. The X marks the girl. Find out for your fucking self.
I had sex with another girl. Best sex ever, by the way.
Metzger had my favorite food ready. And Gladbach beats Berlin. What more could a man want!
Ok - One important question:

WHY THE HELL DID THEY BRING BACK THE BROKEN PROJECTOR with the fucked up picture ?!!!?!?!?!?!?!?!?!?!?!

Big30
23 maart 2014, 19:59
What a fantastic saturday in Happy Garden.
A lot of real stunners were there. I.E. 1,85 super model face german X was there. I thought I know her - she thought she knows me. We both had no idea from when or where. Well - today I remember! Fuck, how could I forget her...I remember she was awesome. The X marks the girl. Find out for your fucking self.
I had sex with another girl. Best sex ever, by the way.
I guess the name of the other girl was Girl-Y :tongue:?

Ricardo Banana
24 maart 2014, 18:43
Ik heb van intimi begrepen dat de club per 1 april a.s. onder een nieuw management komt.

popey01
24 maart 2014, 21:31
Het wordt wel overgenomen maar niet verkocht
Hopelijk voor deze club gaan er bij een aantal personen wel de ogen open zodat het weer als vanouds kan worden in happy.

Flipper
25 maart 2014, 22:59
Happy wordt al sinds jaar en dag verhuurd, De laatste keer dat de eigenaar (marcus) zelf in de club zat was toen menno nog bedrijfsleider was. Daarna is het aan gunther verhuurd en daarna aan deze huurder. volgens mijn weten is het pand echter nooit van eigenaar verwisseld..

Ik heb het idee dat een nieuwe eigenaar toch met een ander insteek zal moeten komen verder gaan op de huidige weg lijkt me geen valide optie..
de hutjes zijn aardig op, de kamers toe aan een opknapbeurt, de douches niet echt prettig..de bar eigenlijk te klein.
Je zult klanten bij andere clubs weg moeten trekken en met YY net nieuw, en gt, en villa met 30 euro entree, wordt dat toch een aardige kluif.

Maar ik laat me graag verrassen. Ik zou bijna zeggen huur dat hok ernaast trek dat erbij dat scheelt de helft in verbouw kosten en een concurent minder.
je krijgt meteen 40% meer oppervlakte.. Anders is het bijna niet de moeite om het te huren denk ik.

Flipper
26 maart 2014, 15:37
Ik denk meer dat ze door een vrij liberaal deurbeleid, en het het besparen op enkele dingen gewoon voorbij gelopen zijn door andere clubs. Waardoor ze met een erfenis van andere huurders zitten die de zaken gewoon niet ten goede komt.
In zo'n geval ga je terug naar de basis.. Doen wat wel werkte..

1) weg met de 60 euro entree.
2) schrap je liberale deurbeleid doe hetzelfde wat succesvolle clubs doen.
3) Ga actief dames werven in het buitenland.
4) Zorg dat als je dames in kwestie binnekrijgt, je de tent vol hebt met mensen (actie 4 dagen voor 100 euro ofzo).
5) leid de dames op in de standaard service en hygiene die in de club geboden wordt.. TZ/FT/NMC en doe dat goed doen ze dat niet dan ga lekker ergens anders werken.
6) zorg dat er altijd voldoende eten is.
7) Zorg dat de dames er netjes uitzien, haren/nagels/tanden/kleding en zorg dat het makkelijk is voor de dames om dit binnen de club te verkrijgen.
8) probeer drugs te weren uit je toko.. niemand wordt daar beter van..

Denk zo een tevreden klant komt altijd terug. Het lijkt zo makkelijk.. hihi...

EN hanteer duidelijke regels voor de tarieven... half uur 50, 2e half uur 25, extra's 25.. zoiets.. het doel is niet de klant leeg te schudden,
het doel is dat hij morgen weer aan de deur staat!!

Don Rudo
26 maart 2014, 23:18
Twee weken geleden zondags was 'het Picasso-effect' compleet en heb ik me groen en geel geërgerd in de Happy.

Maar dit weekend gaat het tij gekeerd worden want dan schijnt het zonnetje weer.
Ik heb mijn droomdate voor zondag afgesproken!

Willi69
28 maart 2014, 17:50
http://youtu.be/7VG2aJyIFrA

Mein erster Besuch in der Nach-Kalle/Peter-Ära: Von Panik war nichts zu sehen/spüren. :biggrin: Dafür wurde mir die Eingangstür so schnell geöffnet wie noch nie. :eek: Ich hatte noch gar nicht richtig auf die Klingel gedrückt, da ging die Tür auch schon auf und Stella bat mich freudestrahlend herein. :smkiss: Schon fast schade, dass sie das Happy zum Ende des Monats verlassen muss… http://www.freiercafe.com/images/smilies/flipa.gif

Nach einem Saunagang wurde auch schon das Abendessen serviert, vom Metzger persönlich. So hatte ich endlich die Gelegenheit, ihm ein "frohes neues Jahr" zu wünschen. :cool: Das Essen war lecker und zumindest für die schon anwesenden Gäste ausreichend. :)

Viele Gäste waren es noch nicht - erst bei Anbruch der Dunkelheit füllte sich das PHG etwas, ab nächste Woche also noch eine Stunde später... :sleep:

http://crazy-crow.de/wp-content/uploads/2011/03/sommerzeit-300x143.jpg

Bekannte Eisbären (3): Niko, Schumi, The Joker.

Hat sich schon etwas verändert? :confused:
Jein. :rolleyes: Statt Kalle sieht man jetzt drei ebenfalls in schwarz gekleidete Gestalten, die offenbar zu den neuen Betreibern gehören. Wie Kalle kommen sie gelegentlich aus dem Büro, holen sich ihren Kaffee an der Theke und verschwinden wieder im Büro. Statt einem Kalle also jetzt gleich drei. :eek:
Bei den Mädels ist der Anteil an Rum/Buls etwas zurückgegangen. Waren bei meinem letzten Besuch (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?12631-Populaire-Horny-Gebeurtenissen&p=360293#post360293) vor 2 Wochen noch circa 27 von 30 Mädels rumänisch/bulgarischer Abstammung (=90%), so waren es dieses Mal nur noch 23 von 35 (=66%). :) Kann natürlich Zufall sein… :rolleyes:

DJ Lulu war auch anwesend und spielte routiniert sein Standard-Repertoire, ohne dass es jemanden auffiel (bis auf die Lautstärke). :sleep: Ich bin immer noch der Meinung, DJs in Clubs sind überflüssig - ein paar schöne CDs tun es auch. ;)

Wichtig für alle BBQ-Fans: ab heute wird bei schönem Wetter wieder regelmäßig gegrillt! :freu:

http://roederklaus.files.wordpress.com/2011/05/smiley_grillen.png

Bei den Mädels fiel meine Wahl schließlich auf Janina. Zungenküsse schon auf der Couch, da konnte eigentlich nicht mehr viel schief gehen. :smkiss: Ging es auch nicht. Nur beim Finale schien es ein Missverständnis zu geben: ich hatte ausdrücklich nach "cum in mouth" (CIM) gefragt, aber als es so weit war, ging das meiste daneben. :redface: Allerdings wurde der Rest wieder brav abgeleckt. Ich weiß also nicht, ob Janina "richtiges" FT anbietet oder nicht. :nixweiss[1]: Bei der Abrechnung gab es dann noch einen Irrtum zu meinen Gunsten :tongue:: ich habe gefragt, wie lange wir auf dem Zimmer waren ("half hour?"), Janina meinte "20 minutes", also habe ich eine halbe Stunde bezahlt. Das halbe FT wurde nicht extra berechnet. Nach dem Duschen habe ich festgestellt, dass wir in Wirklichkeit 40 Minuten auf dem Zimmer waren. Janina war auch später noch sehr nett, wenn wir uns begegneten und winkte mir zum Abschied fröhlich zu. :wink2:

Name: Janina :a_t_nu06:
Haarfarbe/-länge: braun, über schulterlang
Größe: circa 172 cm
Figur: schlank, A/B-Cup
Herkunft/Sprache: Rumänien, englisch
Tattoos/Piercings: ---
Service: Zungenküsse (viele), Blasen (sehr ausdauernd und abwechslungsreich), Lecken, Eierlecken, FT?
Sonstiges: nettes Mädel, agiert ohne Zeitdruck
Lebenslauf: ?

Anwesende Mädels am Donnerstag, dem 27.03.2014 (circa 35):
Anastasia (Russland), Anna (Rumänien), Brenda (Dom. Republik), Bunny (Ungarn), Carina (Russland), Delia (Rumänien), Denisa (Rumänien), Diana (Marokko), Janina (:a_t_nu06: Rumänien), Laura (Kolumbien), Lexi oder Leck sie (Deutschland), Loredana (Rumänien), Louana (Rumänien), Luna (Lettland), Maria (Bulgarien), Sonja (Ghana), Stella (Rumänien) und Veronika (Polen) sowie circa 15 mir namentlich nicht bekannte/neue Mädels (eine Deutsche, eine Brasilianerin (?) - wie immer alle Angaben ohne Gewähr für Richtig- und Vollständigkeit). Die Liste darf gerne korrigiert und/oder ergänzt werden. :wink:

Don Rudo
29 maart 2014, 20:44
Het was te zonnig om thuis te blijven..
Bij aankomst vroeg in de middag een stuk of 10 auto's op de parkeerplaats, en dames, ehm... 2 zwarte meiden bij het nachtcafee, Bulgaarse Maria, 3 Russische meisjes aan het zwembad, een Duitse roodharige, en een stuk of 20 Roemse van wie ik de namen nooit zal vragen.

Letse Christina lag aan het zwembad te zonnebaden. Voor deze wereldvrouw was ik gekomen, en met haar heb ik de middag doorgebracht.
Fast forward naar 17:30 , Metzger aan het grillen. Een stuk of 40 beren aanwezig?
Louana, Loredana, Brenda, Lorena waren er bij gekomen en nog een zut meiden die ik niet ken.

Na het eten met het meisje laat ik de avond en nacht over aan de discogangers maar morgen kom ik nog eens kijken voor een dag welness.

Theodor Adorno
30 maart 2014, 01:40
Het was te zonnig om thuis te blijven.

Na het eten met het meisje laat ik de avond en nacht over aan de discogangers maar morgen kom ik nog eens kijken voor een dag welness.
Hallo Don Rudo,

Ik neem aan dat er zaterdag een BBQ in Happy Garden was en dat ook zondag een BBQ verwacht mag worden, zoals Willi69 ook al zei?

terminator
30 maart 2014, 02:36
Ga je voor het eten?
een goed restaurant is er toch wel in je dorp? of schuur!

triest triest triest

Jansen
30 maart 2014, 10:04
Ga je voor het eten?

triest triest triest

Heb je Don Rudo wel eens gezien ?

Ja die gaat ook voor het eten ,deze oer Bourgondische beer eet en neukt tegelijk en dat zal in een dorp of schuur niet vlug gebeuren.
Maar een Terminator kan niet eens neuken die is daar niet voor geprogrammeerd .

Er is dus niets zo triest aan zijn bericht maar eerder triest op zo'n reactie !! :smoke:

The Joker
30 maart 2014, 10:47
Wat moet je anders doen in een saunaclub?
Ik kom ook alleen maar om te vreten :)

Ga je voor het eten?

triest triest triest

rmjhexe
30 maart 2014, 11:01
Vrijdag was er vlees genoeg er werd gegrild en er waren bijna geen beren

Willi69
30 maart 2014, 18:52
Ik neem aan dat er zaterdag een BBQ in Happy Garden was en dat ook zondag een BBQ verwacht mag worden, zoals Willi69 ook al zei?
Ja, es wurde von circa 18 - 24 Uhr gegrillt, in bekannter PHG-Qualität. :tongue: Das war aber auch schon das Beste an dem PHG-Besuch (Gladbach hat erst heute gespielt/gewonnen ;)).

- Der Beamer hat immer noch den hässlichen horizontalen Streifen. :redface:
- Zwar mehr Mädels anwesend als in der Woche, für mich aber so gut wie nichts Interessantes dabei. :sleep:Wenn doch, dann lange Zeit durch "Südländer" besetzt. :mad:
- Publikum: eine einzige Katastrophe. :angryfire: Fällt den neuen Betreibern vermutlich gar nicht auf, da sie noch "schlimmeres" Publikum aus dem Magnum gewohnt sind. :rolleyes: So viele Gläser und Flaschen wie gestern habe ich noch nie an einem einzigen Abend kaputt gehen sehen. :eek: Die Putzleute kamen mit dem Aufräumen gar nicht nach. Für mich vorläufig der letzte PHG-Besuch am Wochenende. So macht es keinen Spaß! :nee:

Anwesende Mädels am Samstag, dem 29.03.2014 (circa 45):
Alicia (Rumänien), Anastasia (Russland), Andrea (Rumänien), Anna (Rumänien), Ariana (Rumänien), Brenda (Dom. Republik), Bunny (Ungarn), Carina (Russland), Christina (Lettland), Cora (Deutschland), Denisa (Rumänien), Janina (Rumänien), Lisa (:a_t_nu06: farbig), Loredana (Rumänien), Lorena (Rumänien, porn star), Louana (Rumänien), Luna (Lettland), Sonja (Ghana), Stella (Rumänien) und Susi (Niederlande) sowie circa 25 mir namentlich nicht bekannte/neue Mädels (1x Deutschland, 1x Georgien, der ganze Rest vermutlich aus Rumänien - wie immer alle Angaben ohne Gewähr für Richtig- und Vollständigkeit). Die Liste darf gerne korrigiert und/oder ergänzt werden. :wink:

Pietjepik
30 maart 2014, 20:38
Wat moet je anders doen in een saunaclub?
Ik kom ook alleen maar om te vreten :)

lekker vreten!!!! heerlijk. beter dan neuken. :luvlove:

King Kong
30 maart 2014, 21:43
Vrijdag was er vlees genoeg er werd gegrild en er waren bijna geen beren

Klopt, ik kwam rond de klok van 4 aan, het was toen erg rustig.
Om etentijd stonden er idd meer dvp's aan de bbq als beren.
Rond een uur of 10, 11 kwam er nog wel wat volk binnen, maar......
Toch was het wel een geslaagde dag,s' middags lekker buiten gelegen met mijn pannekoekje,en daarna nog een uurtje of 4 op kamer geweest.
Even afscheid genomen van Stella, want zij gaat Happy verlaten.
We hopen maar op betere tijden in Happy met deze overname, maar daar zijn bij de dames ook de meningen over verdeeld.
Verder maar een bekende beer gezien en gesproken, naam weet ik niet, wij noemen hem altijd mr chung van ik hou van holland, daar lijk hij namelijk op
Om 3 uur de tent maar weer eens verlaten

rmjhexe
30 maart 2014, 22:09
Ben nog met hem in by night geweest

Don Rudo
30 maart 2014, 22:59
Voor mij is de PHG een prima club, maar ik kom van openingstijd tot een uur of 8 en ben weg voor er teveel gezopen wordt.

Het overdag publiek is zelden echt storend, al moet ik zeggen dat het wel leuker is als er stammis zijn om even mee bij te kletsen. Dat was vandaag in orde.

Voor het eten en drinken kom ik ook niet. Om 1 uur heb ik nog een broodje kaas en een yoghurtje van het ontbijtbuffet mee weten te pakken, maar de grill 's avonds gemist omdat de kamer sessie 'ietsje' was uitgelopen.

Waar ik wel voor kom is die droomvrouw met wie ik vandaag had afgesproken om een dagje te pannenkoeken-welnessen.
Met lekker in het zonnetje liggen, beide een uitgebreide behandeling bij Milenka,
(dat daar nooit over geschreven wordt: hele lieve en aardige vrouw die niet alleen goed masseert maar verzorging tot in de puntjes beheerst. Mijn voeten zijn vandaag zienderogen opgeknapt. )
dan op kamer en nog wat naborrelen was de dag zo weer om.

Ik vond het ook erg leuk om een andere favoriet van mij weer eens te zien,naam niet zo relevant. Voor mij een interessante aantrekkelijke vrouw die er nog net zo goed uit ziet als vorig jaar. Het moment was er vandaag niet naar voor Kamervragen, maar wel graag een volgende keer. Wordt vervolgd.

"Da sitzt ein Gluckiger Mann" zei een Stammi over me toen ik vanavond op het terras zat met mijn droomvrouw, en zo was het.
Tot de volgende keer.

Larry
31 maart 2014, 10:47
Ja, es wurde von circa 18 - 24 Uhr gegrillt, in bekannter PHG-Qualität. :tongue: Das war aber auch schon das Beste an dem PHG-Besuch (Gladbach hat erst heute gespielt/gewonnen ;)).

- Der Beamer hat immer noch den hässlichen horizontalen Streifen. :redface:
- Zwar mehr Mädels anwesend als in der Woche, für mich aber so gut wie nichts Interessantes dabei. :sleep:Wenn doch, dann lange Zeit durch "Südländer" besetzt. :mad:
- Publikum: eine einzige Katastrophe. :angryfire: Fällt den neuen Betreibern vermutlich gar nicht auf, da sie noch "schlimmeres" Publikum aus dem Magnum gewohnt sind. :rolleyes: So viele Gläser und Flaschen wie gestern habe ich noch nie an einem einzigen Abend kaputt gehen sehen. :eek: Die Putzleute kamen mit dem Aufräumen gar nicht nach. Für mich vorläufig der letzte PHG-Besuch am Wochenende. So macht es keinen Spaß! :nee:

Alicia (Rumänien), Anastasia (Russland), Andrea (Rumänien), Anna (Rumänien), Ariana (Rumänien), Brenda (Dom. Republik), Bunny (Ungarn), Carina (Russland), Christina (Lettland), Cora (Deutschland), Denisa (Rumänien), Janina (Rumänien), Lisa (:a_t_nu06: farbig), Loredana (Rumänien), Lorena (Rumänien, porn star), Louana (Rumänien), Luna (Lettland), Sonja (Ghana), Stella (Rumänien) und Susi (Niederlande) sowie circa 25 mir namentlich nicht bekannte/neue Mädels (1x Deutschland, 1x Georgien, der ganze Rest vermutlich aus Rumänien - wie immer alle Angaben ohne Gewähr für Richtig- und Vollständigkeit). Die Liste darf gerne korrigiert und/oder ergänzt werden. :wink:
Hallo lieber Willi, wenn ich noch ergänzen darf: Angie PHG/Cora LR (Rumänien), Angie neu (Rumänien) Anka (Rumänien), Annabel (Rumänien) Dana (Rumänien), Delia (Rumänien), Marilena (Rumänien), Morena (Rumänien)
bzgl. der Gäste am Abend muss ich Dir leider zustimmen. Am Nachmittag war es ja noch sehr angenehm. Ich hoffe dass sich durch den Betreiberwechsel etwas bessert, das Golden Time und der Livingroom machen es doch vor. :)

ronald1984
31 maart 2014, 11:04
Gisteren naar Plannet Happy garden geweest met mijn maatje, vond de club er fatsoenlijk uitzien, een keer wat anders dan living -room, heb 2 sessies gehad met Angie en Bianca beide leuke kleine zwartharige romeentjes, super sex , volop zoenen , perfect gewoon, alleen wel één negatieve ervaring gehad, een blonde dame cindy zei dat ze deed zoenen op de kamer'.... helaas niet, ik dus binnen 20 seconden met min dikke lul op de gang, wilde ze me tegen houden en zei dat ze anders problemen kreeg en dat ze wel wilde zoenen....huh?????..... maja dan is het al gedaan voor mij , ik wil niet dat een meisje allemaal gaat handelen op de kamer dan is er de hele sfeer eruit!! ben zelf 29 ben goed getrained , schoon en zie er fatsoenlijk uit, maja dat was de eerste keer in een jaar dat ik dit meemaakte dus jaa viel uiteindelijk allemaal wel mee!! ik kom zeker nog een keer terug naar plannet happy garden.

Willi69
31 maart 2014, 12:58
Hallo lieber Willi, wenn ich noch ergänzen darf
Gerne, dafür gibt es schließlich die "Rumäninnen-Experten". ;) Big30 schwächelt ja diesbezüglich in letzter Zeit etwas. :rolleyes:

Helaas niet, ik dus binnen 20 seconden met min dikke lul op de gang.
Richtig so! :freu:Nur so geht es: bei schlechtem Service sofort abbrechen und bei Abrechnungsproblemen die Empfangsdame informieren. Sonst machen die Mädels mit uns Eisbären, was sie wollen... :nee:

Don Rudo
31 maart 2014, 13:03

Hi Willy69. Ich war in Happy Samstag und Sonntag mittags mit Lettische Christina. Luna aus Letland war nicht da, denke ich. Proviso: ich habe die Luna erst einmal gesehen, vor ein par Monaten.

Erganzung: Bulgarische Maria (blonde lange haren, ca 36 jahre alt) war da.

Willi69
31 maart 2014, 13:22
Ben nog met hem in by night geweest
Wie ist es da aktuell? :confused: :wink2:

rmjhexe
31 maart 2014, 13:55
In by night was het behoorlijk druk , redelijk wat dames en 15 euro entree natuurlijk, of daar ook wat veranderen gaat dat weet ik niet