PDA

Volledige versie bekijken : Van Goch, Algemeen, 2006-2010



Jorah Mormont
21 november 2006, 18:58
Vlgs duitse fora is er een nieuwe club in aanbouw aldaar. Wie weet meer?
www.fkk-vangoch.de

Voor mij maar 5 kwartier rijden:D


Laar maar komen, voor mij een kwartiertje rijden.
:lostit: :lostit: :lostit:

BR, Sonny

little diablo
21 november 2006, 19:34
Laar maar komen, voor mij een kwartiertje rijden.
:lostit: :lostit: :lostit:

BR, Sonny

geef maar een seintje,wanneer de oplevering is;)


Saluti L Diablo

jeepie
28 november 2006, 15:33
:freu: Binnenkort in Goch (D) vlakbij Nijmegen en bij Siebengewald (NL) over de grens een nieuwe Fkk-saunaclub kijk op www.fkk-vangoch.de

jeepie
28 november 2006, 15:49
oja ik heb net opgebeld. de entree bedraagt 25,- en 30,- voor 20 min met een van de gastvrouwen incl pzc. de openingstijden zijn van 11:00 tot 01:00

Rob10
28 november 2006, 18:08
En vandaag 9 vrouwen aanwezig volgens de Thekefrau;)

099
29 november 2006, 13:53
Laar maar komen, voor mij een kwartiertje rijden.
:lostit: :lostit: :lostit:

BR, Sonny

Dus we mogen 1 van de dagen hier een verslagje van je lezen?
:green_smi

jeepie
29 november 2006, 18:48
niet te hard van stapel lopen ik ben er vandaag geweest voor jan doedel. en de club is nog gesloten. ze zijn nog aan het verbouwen. de club gaat pas eind December of begin Januari 2007 open. dus heren ijsberen nog ff wachten

oja deze club is van dezelfde eigennaar als Blue Lagune in Gladbeck

De Cock
30 november 2006, 02:14
Strange,

9 dames volgens .... welke theke frau :confused:

Is dit een SPOOK club :eek: .

We wachten het wel af.... en wie is JAN DOEDEL ;) je pimp zeker :thefinger .

jeepie
16 december 2006, 01:47
:freu: vanaf maandag 15-1-2007 opent eindelijk FKK-van Goch zijn deuren
enkunnen we daar lekker gaan :fuck:

jeepie
6 januari 2007, 17:39
:freu: vanaf maandag 15-1-2007 opent eindelijk FKK-van Goch zijn deuren
enkunnen we daar lekker gaan :fuck:

helaas de opening is uitgesteld tot donderdag 8-2-2007

jeepie
6 februari 2007, 16:25
eindelijk gaan ze op woensdag 14-02-2007 open en ik heb telefonisch vernomen dat er speciale openings aanbiedingen komen dus hou hun site goed in de gaten of neem ff kontakt met hun op www.fkk-vangoch.de

jeepie
7 februari 2007, 18:25
ik heb vandaag nog eens op gebeld. en er werd mij verteld dat er de eerste 2 mnd openingsactie's zijn waaronder. dat voor elke minuut sex incl pzc 1 euro kost (pijpen tot het einde kost extra) dus bijvoorbeeld 10 min pzc kost 10,- of een uurtje kost 60,- Dus heren ijsberen wees er snel bij

jeepie
16 februari 2007, 05:06
:love2: :lostit: :freu: :hah: :fuck:

het heeft lang geduurd en ze hebben de opening al een paar keer uitgesteld. maar afgelopen woensdag 14-02-07 zijn ze eindelijk open gegaan. en ook hun website is geupdate alleen nog in het duits. nederlands volgt later

www.fkk-vangoch.de

:love2: :rofl: :love: :baeh: :hammer: :lostit: :rubbel: :freu: :wink:

blauwebeer
16 februari 2007, 07:09
het heeft lang geduurd en ze hebben de opening al een paar keer uitgesteld. maar afgelopen woensdag 14-02-07 zijn ze eindelijk open gegaan. en ook hun website is geupdate alleen nog in het duits. nederlands volgt later

... en nu maar wachten op de eerste recensies.
Voelt iemand zich tot pionierswerk aangesproken?

:wink:

Willem2
16 februari 2007, 11:05
... en nu maar wachten op de eerste recensies.
Voelt iemand zich tot pionierswerk aangesproken?

:wink:

Ja.......
Ik denk dat ik eens een sms aan Pim zal sturen die woont er op een steenworp afstand vandaan ;)

In de gallery staat een dame onder de naam Vanessa. Dit roemeense huppeltietje (sorry:o ) is volgens mij ooit in PHG begonnen onder de naam Emily. Zelfs Chineesje heeft een keer achter haar aangehuppeld. Uiteraard heeft ze ook in GT gewerkt en in World en in de Blaue Lagune en nu dus in Goch te bewonderen

http://www.saunaclub-blauelagune.de/vanessa.jpg

W2 :wink:

Willi69
16 februari 2007, 12:48
Ja, die hat mir auch gefallen. :smkiss: Wäre beinahe zum 3. Mal (!) auf sie hereingefallen, da ich sie schon wieder nicht wiedererkannt habe. :rolleyes: Ist mein persönlicher Doppelflop: als Julia in der FKK-World und als Emi(lia) im PHG. :o

Knabbel
16 februari 2007, 13:24
oja ik heb net opgebeld. de entree bedraagt 25,- en 30,- voor 20 min met een van de gastvrouwen incl pzc. de openingstijden zijn van 11:00 tot 01:00

De entree is al aangepast volgens de site:moon:

"Im Eintrittspreis von 50€ sind 3 x täglich wechselndes Buffet, alle Softdrinks sowie frisch gezapftes Bier gratis."

Openingstijden zijn op vrijdag en zaterdag tot 04.00 u !

jeepie
16 februari 2007, 17:03
komend weekend ga ik ff inspecteren in goch

Willem2
16 februari 2007, 17:48
Ok, vers van de pers.;)
Ik werd net opgebeld door Bonkie.6 Hij zat dus al in Van Goch :lostit: . Hij reed er toch langs dus even naar binnenwippen :rolleyes: .
Hij vond het een hele mooie club met maar liefst 12 dames. 8 daarvan echt wel mooie dames en 4 voor Willem2 ;)
Het is ongeveer zo groot als GT. En voor Befke een mooi wellnesslandschap ;) ( Gewoon twee mooie sauna's en een whirlpool). Een tuin heeft hij nog niet gezien. Er zaten ongeveer 6 tot 10 andere gasten.
Aldus Bonkie.6

W2 :wink:

Knabbel
19 februari 2007, 22:31
Bijdrage namens Mijsbeer: Entree blijkt dus momenteel gewoon € 50.- te zijn. Kamerbezoek 30 min. € 50.- en uur simpelweg € 100.- . Ambiente goed, vriendelijke ontvangst/bardame, eten redelijk tot goed. Zondag ca. 10-12 dames aanwezig waaronder Anastacia uit PHG (blijvend?) en merendeel uit Lagune. Verder v.v. whirpool, sauna en infraroodcabine. Wat duidelijk mist en deze zomer wel eens kan opbreken is een buitenverblijf. Tevens bleek masseur Andy uit FKK Heavens-Gate te Dorsten deze zondag ook aanwezig te zijn (nieuwe link naar andere club?)

Conclusie van Mijsbeer: Leuk voor een keertje maar niet voor regelmatig bezoek. Gezien prijzen en hetgeen hiervoor geboden wordt zijn er betere adressen in NRW (lees PHG/GT/LR/Freude etc.) maar dit is natuurlijk persoonlijk.

Gustomass
28 februari 2007, 03:34
I am afraid that my paint has gone hard, otherwise I would have been able to put a few more strikes on this Van Goch's Painting.
Was there any FKK clubs when he was living his first life by the way??
Tomorrow I will give my contribution...
Till then.

Gustomass.

Befke
28 februari 2007, 10:05
... En voor Befke een mooi wellnesslandschap ...
Je betonnen schoenen zijn besteld.

:D

Gustomass
28 februari 2007, 19:08
Good news for all Jenny-lovers.:freu: :freu: What?? Very good news...
:freu:
Last night this lucky Gustomass-guy had the night-of-his-life with no one less then Jenny.
We had a chance to talk a lot about past, present and future.
Part of this future might also be of importance to you , my fellow Icebears.
Especially those who are familiar with PartyTreff in Xanten. Well they know what I am talking about: Our beloved Jenny who was the drive, the engine of Xanten.
Now Jenny has found a new challenge, some new opportunities.
Since last week she is available to all of us.
She is now working in FKK Van Goch in Goch.!!;) :freu: :D
Tuesday till Saturday she will be there to share the good things of life with us.

For a change not in a Partytreff this time but in this newly opened FKK-club Van Goch. With all its extra possibilities and opportunities.;)

I better stop now before this report might be scratched because of too much advertising. But that is simply not the case.
There is only one lady who can really take care of advertising . That is Jenny herself.:cool: :cool:

Thank you very, very much Jenny.


Gustomass.

Willem2
28 februari 2007, 22:45
Beste Gustomass,

Gegeven het feit dat je meteen in het engels bent overgegaan neem ik aan dat je niet even goed om je heen hebt gekeken in FKK Van Goch :D.
Ik hoop dat je nog tijd zult vinden om één en ander te beschrijven ;) .
Waren er misschien ook andere dames ? Heb je nog in de whirlpool gezeten ? Heb je misschien nog wat gegeten ? (altijd belangrijk voor de ijsberen ;) )

Willem2 :wink:

Gustomass
1 maart 2007, 00:06
Beste Gustomass,

Gegeven het feit dat je meteen in het engels bent overgegaan neem ik aan dat je niet even goed om je heen hebt gekeken in FKK Van Goch :D.
Ik hoop dat je nog tijd zult vinden om één en ander te beschrijven ;) .
Waren er misschien ook andere dames ? Heb je nog in de whirlpool gezeten ? Heb je misschien nog wat gegeten ? (altijd belangrijk voor de ijsberen ;) )

Willem2 :wink:


Toch heeft Gustomass heel goed om zich heen gekeken, maar kon zijn oogjes niet van mooie Jenny houden. Vergeef me deze zwakheid, maar Gustomass heeft hele zwakke plekjes....
Nee, de eerste kennismaking met FKK van Van Goch moet nog plaats vinden.
Gisteren mocht Gustomass kennis nemen van de Jenny ontwikkelingen in een voor hem vertrouwde en voor Jenny nieuwe omgeving, namelijk in onze Living Room in Kaarst. Overigens noemde Jenny dat onbedoeld maar zeker grappig overkomend Living Times.. Tsa collegabeertjes, er zijn van die dingetjes die je altijd bij blijven. Selectief geheugen mag je het noemen, hoewel het wel laat is voor een dergelijke woordkeuze.

Binnenkort zal Gustomass best eens ein Ausflug machen in FKK Van Goch. Mocht hij dan wel zijn ogen van Jenny af kunnen houden zal ie proberen te omschrijven wat er te zien, te eten, te bubbelen, te saunaen, te sexen en wat al niet meer zij is in Van Goch.
Graag nog even geduld aub, Gustomass moet ook even geduld opbrengen.
De rede dat Gusto zijn beschrijvingen in het Engels placht te brengen is dat Jenny goed Duits en goed Engels spreekt en leest, maar haar Nederlands is , gelukkig, nog niet zo ver ontwikkeld.
Gusto wil graag dat Jenny op de site alles kan lezen en verstaan.
Lijkt me wel zo vriendelijk jegens deze dame.


For non-Dutch-speaking population;

Yes indeed, Gustomass did look around very well, but he simply could not keep his eyes away from this beautifull Jenny. Please forgive me this weakness, but Gustomass does have some very weak spots....
No, my first visit to FKK Van Goch is still due to happen.
Yesterday Gustomass got a chance to learn about Jenny in a for him very familiar environment and for Jenny in a new site, that is in Living Room in Kaarst.
By the way, Jenny kept on mentioning not on purpose but very funny Living Times.
Oh well, my fellow icebears, some details will always remian in my mind, at least I hope so.
Name it selective memory, although I think its rather late now to use this kind of words.

Soon Gustomass might make a visit to FKK Van Goch. If then he can take away his eyes from Jenny’s appeareance, he wil surely try to describe what is there to be seen, what you can eat, if there is a jacuzzi, a sauna, waht kind of sex you can expect and everything else you might experience over there in Van Goch.
Please be patient for now, after all also Gustomass sometimes must be patient.
The reason that Gustomass is writing in English is that Jenny speaks her language very well in German and in English, but her Dutch is, luckily, not that far developped.
Gusto thinks its important that Jenny can read and understand what is being written about her.
This in my vieuw is quite normal.


a happy Gustomass.

Gustomass
4 maart 2007, 14:50
Gusto heeft nu even geen tijd voor lange verhalen. Hoorde ik daar een diepe zucht.??;) Eens kijken of me dat lukken wil....

Afgelopen vrijdag was de tijd rijp om een bezoek aan Van Goch FKK te brengen.
Routeplanner uitgeprint en richting Goch. Aangezien de lettertjes erg klein waren ook het gevoel beetje laten meespelen. Dat werkt niet alleen bij dames maar ook bij zoektochten naar Saunaclubs.
De club is gelegen op een vrij groot industrieterrein , niet zo ver van de A57. Goede bereikbaarheid.
Buitenkant is gewoontjes, kleine parkeerruimte die vooralsnog voldoende blijkt te zijn. Als het eenmaal gaat lopen, wordt het te krap.
De situering is verre van mooi te noemen en ook de buitenkant is een verfraaid vooraanzicht van een bedrijf op een bedrijventerrein.
Staat ver af van de idylische omgeving van Golden Time en YinYang en zelfs van PHG.
Maar als je voor een mooie omgeving komt , weet Gusto wel andere plekjes, maar daar ontbreken dan de hertjes weer.

Druk op de bel haalt me uit de koude regen en Thekefrau Tina wijst me de weg in de warmte van deze club.
Nu al is Gusto de omgeving van de club vergeten.
Tina is een vlotte Duitse dame die goed Nederlands spreekt. Dat kan gemakkelijk zijn.
De ontvangstruimte is mooi en groot, groter en mooier dan van YY en GT.
De club is gebouwd in een typisch hal. Oppervlakte als ik goed gelezen heb, 1500 m2.
De entree is mooi ingericht met een open deur met mooi gedrapeerde gordijnen, gewaden, hoe noem je zoiets. Heb niet echt goed opgelet want door de opening zag Gusto zijn snoepje van de avond hem al enthousiast toezwaaien en lachen..... Tina heeft een en ander kort uitgelegd, maar Gusto's aandacht was eerlijk gezegd al een beetje afgedwaald.

Menu en tariefoverzichtje.
Entree is 50 euro, zoals gewend in andere FKK en Saunaclubs.
Daarmee zijn we eigenlijk al door de overeenkomsten heen.
Het eerste half uur, "service Komplet" kost 50 euro.
45 minuten kost je 75 euri en een vol uur 100 euro.
Dus elk half uur kost 50 euro voor de basis service Komplet. Dat is PZC en NMC.
Heb een lijstje zien hangen met de extra's.
Anaal is 50 extra,FT kost 20 of 25 extra, maar ook voor Körperbesamung ( 10 euro extra??) en nog iets( was het Beffen??) betaal je extra.
Eten en drinken (non alcoholisch en bier(lekker van de tap) ) zijn gratis.
Dan kun je drankje voor de dames bestellen, een Cocktail kost je 5 euro, een kleine Picolo 10 euro. Een grote vergeten te vragen.
Is niet zo Gusto's ding, betalen voor drankjes voor de dames. Is duur en gaat in de zakken van de club, niet in die van de dame in kwestie, Voor zover ik weet.
Toch even 45 euri extra zoals bij mijn verblijf van circa 8 uurtjes.
Een en ander wordt genoteerd op een uitschuifkaartje dat in een houdertje is bevestigd aan je sleutel. Dat is een onhandig, weinig comfortabel sleutelbandje en plaatje combinatie, die je niet om je pols houdt. die verdwijnt in je badjaszak. Toch goed oppassen.
Het kaartje moet je bij elk drankje overhandigen en dan wordt er geturfd. Is klein en wat onduidelijk. Bij het afrekenen met de dame schrijft zij er haar nummer ook bij, weinig plaats, beetje kriegelig.
Als het gaat lopen vinden ze wat mij betreft hier graag een betere oplossing voor.

Van Tina badjas gekregen , een dikke donkerblauwe en toen door naar de tegenovergelegen omkleedruimte. Deze is groot en ruim en de kastjes zijn vergelijkbaar met elders. Ruimte doet me onbewust denken aan omkleedruimte van een groot bedrijf. Wat gelijk opvalt is het gemis aan een douche gelegenheid bij/in de omkleedruimte.
Hiervan kan je pas gebruik maken nadat je een heel mooi geklede dame hebt gevolgd die je een rondleiding geeft door de hele club. De douches zijn ruim halverwege in de club.
De kleedruimte is vanuit de theke goed zichtbaar en in het oog te houden.
Heeft voor en nadelen.
Een lieftallige dame ontving me met open armen en een hele mooie glimlach toen Gusto zich een weg baande door de gordijnen die enigszins een afscheiding vormden in de grote deuropening tussen ontvangstruimte en de grote verblijfs, zeg maar loungeruimte. Deze is immens groot en ongeveer vierkant, ik schat 18 bij 18 mtr. Hierin is een erg mooi ingerichte loungeruimte met daarin sofa's opgesteld, blauw, enkele mooie sculpturen, beelden en wat plantenafscheidingen maken de inrichting heel mooi. Het plafond is hoog en geeft je een ruim idee. Rechts van de ingang is een grote eethoek, met salade bar en buffet met warm en koud eten geplaatst. Het eten is goed te noemen, hoewel een beetje weinig keuze en de salade stelde afgelopen vrijdag weinig voor. Maar dit kan een momentopname zijn, hoop ik. De eethoek staat in de grote loungeruimte.
Dames zitten, liggen, hangen op de verspreid opgestelde banken.
Ze lopen weinig rond., Een beetje het idee van Amnesia.
Kom je langs dan vallen je vriendelijke lachende gezichtjes ten deel.
Echt animeren werd vrijdag niet gedaan, maar een praatje komen maken was er wel bij.
Achter in de hoek hangt een grote LCD TV met daarop diepgravende natuurflims.Voor de liefhebbers , goede kwaliteit beeld maar inhoudelijk had Gusto gelukkig alles live voor handen vanavond.
Links van de ingang in een hele mooie bar geplaatst. Hieraan staan een 8 tal krukstoelen, waarop je rustig plaats kan nemen.
De bediening is goed en vriendelijk en als de muziek niet te hard staat, kun je deze mensen goed verstaan.
Je drankje wordt hier niet geserveerd door vriendelijke dames zoals in GT YY.. Hier zijn enkele heren en een dame afwisselend in de weer.
Vriendelijk en qua uiterlijk een beetje excentriek in Gusto's ogen. Maar ook heel behulpzaam en geinteresserd in hoe het gaat, wat je ervan vindt etc.. Een goed teken.

In de lounge staan denk ik gauw een 15 tot wellicht 20 tal banken dus staan hoeft niet als je niet wilt. Op deze banken leg je kontakten met een dame, of aan de bar. Dames nemen echt de tijd voor je. Er waren weinig gasten en ook weinig dames op vrijdag, als je vergelijkt met Gt en PHG. Beetje al la LR in Kaarst.
Ik schat dat ik hooguit een 10 tal dames heb gezien, maar moet eerlijk aangeven slechts amper halve tijd in de lounge ruimte te hebben doorgebracht. Dames zijn zeer vriendelijk, relaxed en gekleed in mooie lingerie en setjes, hoe noem je zoiets. Echt FKK is het slechts op 2 dagen in de week, waar de donderdag er één van schijnt te zijn.
Andere dagen gewoon gekleed.

Dan door naar het relaxgedeelte voor gevorderden.
Weer een grote deuropening door. Links een 4-tal grote WC's, erg netjes.
Dan een douche gedeelte, met normale kranen en een goede flinke waterstraal. Je staat je te douchen vol in het zicht van langskomende paartjes op weg naar of afkomstig van Sauna's, Jacuzzi ruimte of kamers. Douchen is gemengd dames en heren.
Dan is er een kleine Infrarood cabine, ook een soort sauna. ben ik niet aan toe gekomen. Dan een normale Sauna cabine die ietsje klein is. Wat kleiner dan bij GT , ongeveer als bij LR en PHG.
Bij mijn aanwezigheid was ie niet heet, maar de aanwezige dames wisten de lacune ruimschoots op te vullen.

De kamers zijn eenvoudig en rustig qua inrichting.
Het zijn thema kamers. In één kamer viel mijn oog even op een Sphinx op een mooie glazen stellage, maar de 2 aanwezige gezelschapdames hebben me compleet belet nog op de verdere inrichting acht te slaan. OK, ik geef toe, dit is uit journalistiek oogpunt niet helemaal zoals het hoort, maar vergelijk het met een oorlogsreporter, die bukt ook als de kogels beginnen rond te vliegen. Vul in mijn geval maar iets anders in voor die kogels, een beetje ruimte voor fantasie wil Gusto jullie toch gaarne geven.
Erg goede bedden en matrassen, goede stevige onderbouw en toch zacht genoeg.
Beddegoed in effe kleuren, maar wel verschillend per kamer.
Dit wordt niet verschoond na elke gebeurtenis , je neemt handdoeken mee om een en ander netjes te houden.
Opvallend is dat de dames zelf ervoor zorgen dat alles schoon en netjes wordt achtergelaten. Heb er geen poetsheren zien lopen zoals in GT.
Een dame brengt af en toe de was naar voren.
De kamers zijn in feite kamers zonder een plafond, op ik dacht één of twee kamers na dan.
Aanvankelijk deed me dat een beetje vreemd gevoel opborrelen, maar toch heeft het iets. Allereerst krijg je weer een ruimer idee. Het plafond is bezaaid met mooie lichtjes en als je dame je al geen sterretjes heeft laten zien, kun je je ogen openen en waan je je onder een mooie sterrehemel. Een maansverduistering zoals die van vannacht , daarvoor mag je zelf weer ideen opbrengen. Je hoort de muziek die in de bar wordt gedraaid op een gedempt niveau, zeker niet storend. Ook hoor je af en toe heerlijke lachsalvo's vanuit de barruimte. Verder kun je je buren best goed horen als het gaat om de wat luidere geluiden van stemmen, kreten, kreunen, klatsen op de billen en het ongesjeneerd klaarkomen. Moet zeggen, heeft wel wat en als je wel eens in een Partytref bent geweest denk je, ja het heeft wel iets.
Elkaar verstaan doe je niet, dus er is voldoende privacy .
De muren zijn mooi geschilderd en er zijn ook landschappen, stranden en berglanschappen uitgebeeld, alles heel relaxed en rustgevend.
Best mooi en zeker mooier dan in LR bijvoorbeeld waar de muren toch wat klinisch aandoen.
Minimaal één kamer heeft een groot matras van 3 bij 5 meter, dus grotere groepen kunnen hier ook hun ei kwijt.
Ik schat dat er circa 12 kamers zijn. Ook om deze te tellen heeft Gusto gelukkig geen kans gehad.
Dan helemaal achter aan het klapstuk voor de liefhebbers. Een grote en mooi ingerichte wellness ruimte.
Midden tegen zijkant een hele grote mooie Jacuzzi, met warm water en finke bubbels.
Rechts een aantal namaak palmbomen en een aantal tegen de muur geschilderde. Mooi gedaan. ook enkele relaxstoelen, die we thuis ook hebben.
links van de jacuzzi, whirlpool of hoe je het noemen mag enkele sofa's en ligstoelen en een mooi matras op de grond.
Tegen de wand een mooi zeezicht, strandidee geschilderd. mooi en rustgevend, maar die rust wordt wellicht wel opgebroken door de dame waarmee je bent.
Vloer is van hout, erg plezierig te lopen.
Er is een mooie verlichting aangebracht bestaande uit verschillende onderdelen. Naar eigen smaak kun je in deze ruimte vertoeven in het bijna donker tot best wel behoorlijk licht. Heel mooi gemaakt en echt de kroon op het werk.
Het is er rustig dus je hebt best enige tijd dat je samen met z'n tweetjes van de jacuzzi, ja zelfs van de hele ruimte gebruik kan maken. Jacuzzi in, naar de kamer en weer terug kan natuurlijk ook.
Let your ( and her ofcourse) fantasy do the job....

De club is nu enkele weken open.
Het is er nog rustig.
De dames zijn vooral vriendelijk en slechts ietsje animerend, eigenlijk gewoon een praatje maken als je naar ze toe komt. Of ben ik dan aan het animeren???
Dames zijn qua uiterlijk vergelijkbaar met de andere saunaclubs. Zeker niet minder.
Qua leeftijd begint het mij op te vallen dat ze allemaal dicht bij de 28 jaar lijken te zijn... maar dat is wellicht selectieve perceptie.

Er komen tot nu toe veel Nederlanders.
Opening in weekend tot 4 uur nachts, door de week tot 2 uur.
Zoals in elke nieuwe club zijn er de nodige verbeterpuntjes.
Maar al met al is het een club met een aardige potentie.
Kan iets moois worden en je zou het moeten meemaken met circa 20 dames en dito aantal mannen.

Over de tarieven ben ik wel een discussie met Tina aangegaan.
Heb niet het gevoel dat het zal helpen, maar vond het toch van belang.
Op dit moment kost het meer dan in GT, PHG en YY.
Hiervoor kijg je geen echte meerwaarde terug. dat is jammer.
Toch is het de zoveelste poging, nu officieel vanuit de club gedirigeerd, om gewoon voor elk half uur , 50 euro te vragen.
Ook het betalen van drankjes voor de dames of als je zelf iets zwaarders wil, doet mij persoonlijk te veel denken aan de gewone clubs, waar het geld in de zakken van de clubjongens verdwijnt.
In mijn ogen zijn die 50 euro entree al ruimschoots voldoende.

Samengevat een hele mooie club, kom je eenmaal buiten pas dan wordt je er weer aan herinnerd dat je zoveel plezier hebt gehad ................ ergens op een industrieterrein. Een club met een grote potentie.
Ze proberen dames van andere clubs GT en PHG aan te trekken.
Hier is het rustiger. Wat dat betreft gaat de vergelijking GT en LR ook hier wel op. Zo noemde Tina trots dat een Braziliaanse schone uit GT Kiara, dat deze over 2 weekjes naar Goch komt. Omdat Gusto toch aardig ingeburgerd is in de latina wereld, zeker binnen GT, ging er niet meteen een lichtje branden. Maar lang duurde dat niet.......was het niet dat hele mooie kleinere meisje Linda, ( ok eerste 2 dagen Kiara in GT), dat Gusto al enige tijd niet meer gezien heeft in GT, dat meisje wat tot nu toe wellicht de meeste massages van Gusto heeft mogen ontvangen,, cq het meisje dat Gusto tot nu toe het vaakste heeft mogen masseren. Juist, dit lieve schatje komt dus over enige tijd naar Goch.
alles onder voorbehoud zoals voor veel in deze wereld geldt.



Ik wil de club, maar vooral de meisjes en ons als bezoekers een hele mooie toekomst wensen.
Herhalingsgevaar is zeker aanwezig...

Gusto mass.

nixus
17 maart 2007, 13:53
Ben afgelopen vrijdag voor het eerst naar sauna club van Goch in Goch geweest. Is van mij uit in ca 1,5 uur te bereiken.
Deze club is net een maand open. Het lijkt wel of de FKK-clubs als paddestoelen uit de grond schieten in Duitsland. Sommige verdwijnen echter ook weer evensnel, de concurentie van bekende goede clubs is groot, en dat is voor ons ijsberen ook goed.
Kwam daar om net voor 12 uur 's ochtens binnen en was daarmee de eerste ijsbeer. Dat bleef zo tot 1 uur. Heb in totaal tijdens mijn zes uur durende verblijf drie(!) mede ijsberen gezien, waarvan twee uit Nederland.
Bij binnenkomst waren 7 dames aanwezig, later kwamen er nog 2 bij. Ik vond het vetgehalte van de dames vrij hoog, het postuur varieert van normaal tot behoorlijk gezet, en dat is niet zo mijn voorkeur. Ben uiteindelijk met Roemeense Sandra op de kamer beland, een prima ervaring.
Dan de club zelf. Aangezien Gustomass al een zeer duidelijke beschrijving van de club heeft gegeven, volsta ik met wat opmerkingen.
De catering is uitstekend verzorgt en het welness gedeelte idem. In de omkleedruimte hangt een wat vieze lucht, die mij aan de kleedruimte van Amnesia deed herinneren (de zgn. boterzuur lucht).
De prijzen zijn vergelijkbaar met andere clubs als BSH, YY, GT, PHG en Freude. De meerprijs voor FT en in het gezicht spuiten is €20. Voor op het lichaam spuiten is dat €10, en anaal kost €50. Standaard prijs is €50 voor een half uur met zoenen, beffen, PZC en NMC.
De sfeer in de club vind ik onder de maat, en dit komt vooral door het gebrek aan beren, waardoor er ook bij de dames ontevredenheid onstaat.
Het tijdstip waar op ik er was is niet het meest geschikte voor een bezoek. Volgens de thekefrau is het er andere dagen meestal drukker en 's avond uiteraard ook, mogelijk zijn er dan ook meer dames. Door de weeks is er op 3 dagen vanag 19 u. een masseur aanwezig.
Kortom, ik denk dat de club op dit moment moeilijk kan tippen aan de bestaande grote namen, maar wat niet is kan nog komen.
Tot slot mijn clubrecensie:

Catering : +
Welness : +
Sfeer : --
Aantal dames : -
Uiterlijk dames : -/#
Servive dames : #/+
Prijspeil club : #
Prijspeil dames : #
Totaal : -

Legenda : ++ zeer goed, + goed, # normaal, - matig, -- slecht

Silvester
18 maart 2007, 16:53
Afgelopen vrijdag Van Goch maar eens met een bezoekje vereerd.
Aan de omschrijvingen van ligging, entourage etc. heeft Silvester weinig toe te voegen, zij het dat ze adverteren met FKK club, en ze dit dus (in de werkelijke FKK-zin) absoluut niet zijn.

Deze club herbergt zeer veel potentie: bereikbaarheid vanaf regio Nijmegen amper 'n kwartiertje, nog tig uitbreidingsmogelijkheden in alle opzichten, graag de achteruitgang naar buiten voorzien, de whirlpool naar buiten (wat kan zo'n ding stinken zeg..) ruimte is er genoeg, dus dames en heren, kom op!

Vrijdag op de avond waren er 10 dames, van alle soorten, maten en herkomst.
En zoals gezegd 4 heren...dan snap je dus ook wel dat sommige smoeltjes van al dat lief glimlachen op een gegeven moment wat verkrampt gaan staan.

En ik als heer vind het eigenlijk ook niet zo prettig om zo zwaar in de minderheid te staan, want letterlijk al je bewegingen worden door de dames hunkerend geobserveerd...

Animeren blijkt dus duidelijk "not done"..
In de sauna vallen er daarentegen letterlijk belemmeringen van het lijf en is er wel een mogelijkheid een gesprekje aan te komen knopen met wat lichamelijke aanraking, de sauna is immers dan wel heel klein...:rolleyes:

Op die manier uiteindelijk een lekker lange sessie met een Bulgaarse als gevolg gehad, recensie volgt.

Op de terugweg heb ik me het volgende bedacht:
Ik ga mijn lunchpauze een half uurtje oprekken:
12.02 Vertrek
12.15 Aankomst Goch
12.20 Na omkleden en douchen dame uitzoeken en uitrusten:fuck:
12.50 Na uitrusten lekker douchen, sigaretje roken en lunchen (kwam ik uiteindelijk ook voor..):green_smi
13.15 Vertrek uit Goch
13.28 Terug op kantoor, 2 minuutjes te vroeg zelfs...

Nu nog bedenken hoe ik het extra half uurtje pauze geloofwaardig kan doen laten overkomen bij de kantoordames...
:wink:

Silvester
19 maart 2007, 17:26
....Ik wil de club, maar vooral de meisjes en ons als bezoekers een hele mooie toekomst wensen.
Herhalingsgevaar is zeker aanwezig...

Gusto mass.
Elders wordt er door “ervaren ijsberen” druk gespeculeerd en gepromoveerd wat betreft de mogelijke potentie/toekomst van diverse nieuwe ijsberenholen.

Silvester wil daar zijn bijdrage wat betreft Van Goch gaarne leveren.

Van Goch is een gigantisch groot ijsberenhol, de diverse oppervlaktes zijn zeker te vergelijken met -zo niet groter dan- Freude/Paradiso.
De loungeruimte is nu enorm groot en kaal, bijplaatsing van -tig knuffelbankjes, aankleding en aanpassing van het licht zou het geheel al heel wat huiselijker maken.

Het aantal kamertjes is nu nog relatief beperkt (10-tal?), de grote hal achterin kan zomaar ontdaan worden van de attributen (verdwaald matras, een 2-tal trimfietsen en een whirlpool) die er nu letterlijk neergestrooid zijn als ruimtevulling, om vervolgens een fiks aantal kamertjes op dezelfde wijze als de hal achter in Freude te realiseren.

Gezien de plannen om een doorsteek achter naar buiten te maken zal deze opzet ook wel in de planning van de uitbater liggen.

Wellicht een (het) belangrijk(ste) argument kan zwaarwegend zijn:
Met het oog op de ligging, direct over de grens aan A73/B57 zou voor de Oost Brabanders, Noord Limburgers en Oost Gelderlanders in de directe omgeving, maar ook voor de doorreizende “hollanders” uit het westen deze locatie een perfect alternatief voor de ‘n 80/100-tal kilometers dieper naar het zuiden liggende bekende holen kunnen zijn.

Jaja, ik weet het, ook aantallen warmbloedige ijsberinnetjes zijn dan gewenst, maar zoals zo vaak zullen wij eerst belangstelling moeten tonen en dan volgt de rest “vanzelf”…
Wat dat betreft is het overal hetzelfde, we moeten wel realistisch zijn en de tijd nemen en geven, je kunt immers niet verwachten dat ons bedje nu al gespreid ligt met al onze wensen…

De ruimte voor aantallen is er in alle opzichten, dus daar hoeft het niet aan te liggen…dus… ga ook eens lunchen in (Van) Goch….:green_smi
:wink:

josat2
19 maart 2007, 23:25
Vooral op het Ijsberenforum.nl wordt redelijk veel geschreven over deze nieuw fkk club in Goch. 't is er goed toeven en de dames zijn prima, echter er is nog niet veel te doen. Wij hebben er zelf ook belang bij ze een beetje te helpen door er vooral nu in het begin veel naar toe te gaan. de gastvrouw, Tina, die aardig NL spreekt is erg vriendelijk, een vlotte vrouw. dinsdags en donderdags zijn alle meiden naakt, echte FKK dus. Ik persoonlijk hou daar wel van, kun je lekker rondkijken, je ogen uitkijken, zal ik maar zeggen. een van de dames, Betty genaamd is me goed bijgebleven, een bulgaarse, rondborstig en erg lief, een echt lachebekkie. Je krijgt zoveel aandacht als zelf geeft, 't komt altijd van twee kanten. Geef ze bijv. een drankje, kost echt niet zoveel en je wordt extra verwend.
Beste collega's, 't is zo vlak bij NL en zo'n mooie tent, ga er vaker naar toe, we zullen er allemaal veel plezier aan beleven als het daar een beetje begint te lopen.
Ik ga er morgen naar toe, ben om ca. 17.00 uur daar, wie komt ook, Gustomas? iets voor jouw?

Gustomass
20 maart 2007, 00:13
Ik ga er morgen naar toe, ben om ca. 17.00 uur daar, wie komt ook, Gustomas? iets voor jouw?

Ja , inderdaad echt iets voor mij...ware het niet dat Gusto morgen de vlieger instapt richting het hoge Noorden, je weet wel naar het thuisland van de ijsbeer.
Gusto moet er even zijn paspoort laten verlengen, om weer enkele maandjes te mogen gaan genieten in die clubs als Van Goch, Golden Time, YinYang, PT Krefeld en al die sex-paradijsjes die wie inmiddels zo gewoon zijn te bezoeken.
Heb je eens enkele weken geen gelegenheid , dan ga je pas merken welk een mooi fenomeen we hebben, en dat zo dicht bij...

Maar, deze verwende ijsbeer kan op zijn vroegst past midden volgende week en dan enkel nog maar in de avonduren.
Zouden we het dan toch gewoon l(o)ungetijd kunnen maken in Van Goch.

Nee zonder gekheid, tis echt een club die het verdient zich te bewijzen, dus laten we proberen er regelmatig een bezoekje te brengen. Onder we versta ik dus expliciet niet de "eigenaren" van de dames, want zodra die door Gusto worden gesignaleerd is het einde verhaal wat mij betreft.
Ik blijf toch niet enkel voor de harde muziek weg in YY.

Ik wens je veel plezier vanavond, en als je Betty spreekt , wil je haar dan de groetjes doen. Ik ben degene van dat trio van begin maart. Dat weet ze zich vast nog wel te herinneren.

Mijn belofte nog eens speciaal voor deze dame terug te gaan heb ik nog niet kunnen inwilligen. Dat is jammer, zowel voor Gusto als voor Betty.
Maar. wat in het vat zit......

Mucho Gusto manana.


Gustomass

Silvester
23 maart 2007, 22:01
Gisteren begon mijn maag te knorren, dus de weg naar (Van) Goch genomen.

Bij aankomst bleek dat het FKK-dag was, dus de aanwezige dames liepen heerlijk bloot rond te huppelen.
Het was er rustig, een 6-tal dames en evenveel heren schat ik zo in.

De stemming was evenwel uitgelaten, de dames hadden het duidelijk naar hun zin.

Ondertussen is weer wat meer aan de aankleding gedaan, nu het licht nog een beetje (meer) dimmen, dan komt het vele kaarslicht ook beter tot zijn recht.

De grijze muren in de lounche zijn wel erg grijs, wat drapeau's links en rechts, komt goed...

De lekkere donkerharige rijpe wat vollere :luvlove: duitse dame die me vorige week in het oog viel, liep ik meteen bij binnenkomst tegen het heerlijke stevige lijf.
Ze blijkt dus niet alleen een heerlijk vol lichaam met een lekkere stevige ronde bips :inlove: te hebben, maar ook nog een paar fabuleus mooie ogen...

Heerlijk een dik uur van haar rondingen en bekwaamheden mogen genieten, waarbij ik eigenlijk een paar handen te kort kwam...

Als ze geen bezwaar heeft, volgt een paspoortje en recensie...(vergeten te vragen :confused: )

Eenmaal weer buiten begon mijn maag weer te knorren, binnen helemaal niet meer aan eten gedacht :rolleyes: , dus maar een stukje omgereden en een kleffe hamburger naar binnen gewerkt...:smile2:

Silvester
5 april 2007, 21:50
Vorige week woensdagavond nog even naar Van Goch gehopt...

Bij aankomst was het even schrikken, het "Queenies-syndroom" van een kompleet lege parkeerplaats scheen toe te slaan....
Toch maar dapper aangebeld en nog dapperder naar binnen gestapt, alwaar Silvester als enige ijsbeer door een 7-tal dames werd toegelonkt....

Onder het genot van wat fruit een beetje bekomen van al deze aandacht, even snel een sauna'tje gepakt met de stille hoop dat er misschien wel een vervolg op mijn vorige sauna-ervaring zou komen.

Inderdaad voegde zich een slanke deerne bij me, ze had het koud...
De communicatie was heel gebrekkig, evenals de klik, dus geen saunasex vandaag...

Nadien heb ik weer lekker met

....De lekkere donkerharige rijpe wat vollere :luvlove: duitse dame die me vorige week in het oog viel, liep ik meteen bij binnenkomst tegen het heerlijke stevige lijf.
Ze blijkt dus niet alleen een heerlijk vol lichaam met een lekkere stevige ronde bips :inlove: te hebben, maar ook nog een paar fabuleus mooie ogen...gezondigd.

Eenmaal terug in de lounche waren er gelukkig weer meer ijsberen, even wat gebabbeld, en we waren het er allemaal wel over eens dat zo'n stulpje om de hoek toch wel z'n voordelen heeft....

Eenmaal weer buiten stond de parkeerplaats lekker vol..... zonder uitzondering allemaal met hollandse kentekens...!!:thefinger

Silvester
:wink:

jeepie
20 april 2007, 22:51
:freu: van maandag 23 t/m zondag 29 April de gehele dag gratis entree :wink: kijk op www.fkk-vangoch.de bij news

Gustomass
23 april 2007, 23:18
Vanavond rond een uur of 6 helemaal klaar om naar Van Goch af te reizen. Zat er mooi in en had toch nog wat ongestilde honger van afgelopen vrijdag in GT/LR.
Veel zin ...maar toch even bellen.
Of mijn favoriete dame......., hoor mij eens alsof ik er al zo vaak geweest ben, aanwezig was. nee, die is juist voor 5 weken op vakantie gegaan...jammer ( overigens, heb ik een verkeerd beroep gekozen, 5 weken vakantie...).
Dus niet ....aanwezig, maar we hebben wel 10 meiden vanavond en de entree is gratis bracht de thekefrau nog in, snel overschakelend op best goed Nederlands. je betaalt enkel voor de drankjes en ....de dames natuurlijk.

Toch was mijn enthousiastme een stuk gezakt en heb ik een andere afspraak, strict op een ander valk alsnog laten doorgaan.
Da is zeer goed bevallen.
Maar...ik zit nog met die honger..
Nu is de kans groot, zeg maar tegen de 100% dat ik vandaag disndag eind van de middag toch naar Goch zal vertrekken.
Dus dinsdag 24 april ben ik in Goch bij Van Goch.

laten jullie mij daar alleen opgescheept zitten met 10 meiden???
Graag wat hulp om ze allen tevreden te stellen. Ik zal er er minimaal ééntje te grazen nemen......
toch eens kijken hoe een club in ontwikkeling smaakt....

see you out there hopefully.


Gustomass

Gustomass
25 april 2007, 00:52
Vandaag was het dan zover, voor de tweede keer naar Van Goch afgereisd.
Het weer was prachtig, lekker zonneke, heerlijke 24 C , dus ideaal om toch ab zu biegen richting een GT,YY of PHG..
Nee, Gustomass is sterk geworden en beloofd is bellofd vandaag zou het Van Goch worden. Punt uit, basta.
Deze week een speciale introductie openingsweek. Is in de club verder niks speciaals, maar de entree is van 23 tot en met 29 april gratis.
Drankjes betaal je deze week wel 5 euro voor, ook voor flesje Cola. Normaal is frisdrank en lichtalcoholisch gratis.
Verder werd er wel bij vermeld, je betaald wel entree als je niet met een meisje op kamer gaat....... Toch even een klein setbackje, maar OK.
Er zouden 10 dames zijn gisteren, wel vandaag moesten we het tot ruim 20.30 uur met zegge en schrijve 5 of 6 dames doen.
Het was héél rustig, gewoon véél te rustig. Sfeer was maar matig, hoewel gezegd moet worden dat de aanwezige dames heel goed hun best deden om een en ander wat op te fleuren. ze waren gewoon goed gemutst.
Van 17.30 tot 20 uur slechts 5 ijsberen gezien..
Nog even gepraat met een 3 tal beren, maar toch maar aan de slag gegaan. Hoewel een heel mooi Roemeens meisje , blond kange haren, ik dacht Vanessa, heel vriendelijk was, hele mooie dansen maakte, soort buikdansen , geweldig mooi en een paal een beetje versierde, toch maar eens plaats genomen naast een redelijk jonge vrouw, mooie stijle dikke zwarte haren en met hele mooie donkere ogen. Wat volslank maar gewoon lekekr.
Tijdens ons praatje bleek ze ook afkomstig uit Bulgarije. Hier zijn meeste dames, Hongaars, Bulgaars, of Roemeens.
Het meisje heette Maria. Maria deed me qua uiterlijk, op afstand denken aan Daria en kwa reacties aan Hongaarse Tina, dat goedlachse lachebekje. Zij werkt nu onder de naam Chris in PHG.
Met Maria toch verder gegaan, voelde wel aan dat het qua sex geen topatractie zou zijn, maar het had zo veel ander leuks. Heerlijk speels samen gedouched, de whirlpool in, waar de dames toch niet zo happig op zijn, weer, heerlijk gedouched, inclusief flinke handtastelijkheden, wederzijds en toen was geen uitstel meer mogelijk , naar de kamer gegaan. Daar heerlijke sex gehad, niks speciaals, nog een beetje onwennig. Wilde tussendoor trekje van sigaret, schijnbaar was de spanning haar te veel.
Pijpen werd wel met condoom, maar dat mocht de pret niet drukken, ze kuste heerlijk en liet zich heerlijk beffen. Ook neukte ze in verscillende standjes goed, maar niks speciaals.
Wel heel goede GFE gehad en hele mooie aftersales.
Tijdens het douchen , wederom handjes niet thuis en bracht ze kleine Gusto wederom in stelling.
Al met al inclusief voorspel op bank dik uur en kwartier mee bezig geweest.
Voor de 45 min op de kamer rekenen ze hier gewoon 75 euro.
Even een prijslijstje.
Prijzen zijn.
Entree 50 euro.
Cocktail 10 euro,
kleine picolo 10, 15, 20 etc euro.
half uur full sex 50 euro, 45 min 75 euro en 60 min 100 euro.
De extra\\\'s kosten extra; SM 50 euro, Aufname plus 20 euro, anaal plus 50 euro, Gesichtsbesamung 20 euro extra und Körperbesamung 10 euro extra.

Na deze mooie sessie eigenlijk het gevoel dat het niet veel meer was. Toen was er wat te vieren, alle dames verzamelden aan de bar en Thekefrau schonk allen champagne in om te klinken op de opening. De op dat moment slechts 4 aanwezige isjberen kregen niks, zelfs niet degene die aan de bar omringd door deze 6 dames zat. Een gemiste kans, jammer.

Toen er nog 2 dames binnenkwamen, zeiden we schertsend tegen elkaar, zo komen we toch nog aan de beloofde 10 dames. Dat was ook gelijk het laatste wat ik kon uitbrengen. De dames nestelden zich achter in de lounge op de banken, ik keek en zag .en dacht.......maar dat is toch,...is dat niet......jawel, dat is Mariana uit Hongarije , waarmee Gusto zijn 100ste GT bezoek sexueel heeft gevierd. Op haar afgestormd en en elkaar bij de ogen vastgepakt, gelachen, haar opgepakt en 3 maal in de rondte.
Wat een verrassing...Casualidad no existe???
Wat brengt jullie hier?? Nou, een vriendinnetje had gebeld, bleek een van de wat erg jonge stillere dames van vanmiddag hier in Goch te zijn, met de vraag of ze niet over wilden komen. Hier blijkt een heel opvallend punt van Hongaarse dames, zoals ik het zie. Ze doen heel; veel zo niet alles samen. Ze vormen een hele hechte groep en gaan voor elkaar door het vuur. Soms kan dat veel te ver doorslaan, zoals in GT wel eens het geval is geweest.
Maar nu was het gezellig. Iedereen, maar vooral het jonge stille meisje was heel erg blij en in haar sas nadat ze laat op de avond haar eerste date had gehad. Verschrikkelijk mooi hoe ze opfleurde, dat blije gezicht, dat zelfvertrouwen, dat vlotte bijwerken van het registratie kaartje, meisje was gewoon heel erg blij en gelukkig.
T zijn kleine dingen die toch mooi zijn .

Heerlijk gebabbeld nog met Mariana en later met Maria nog. Beiden een cocktail gekocht en dan blijven ze best hele tijd met je buurten. intussen werd de muziek aangepast en kwam er Roemeense muziek uit de speakers.
Nu kon blonde Vanessa het niet meer houden en heeft ze lang en heel mooi gedanst.
De andere dames ook, toch mooi hoe de spanning van de dag eraf valt en ze zich lekker ontspannend kunnen uitleven.
Het was niet druk geweest maar toch lieten ze hun avond niet verzuren.
Het zijn gewoon stuk vioor stuk hele lieve meisjes, Je bent er toch 6 uur bij geweest, hebt enkele lange tijd naast je en op je op de bank gehad, en je kan niet anders concluderen als stuk voor stuk heel lief en best wat uitdagend in de zin van iets mysterieus of zo.

Na 12 weggeaan, nog even met Thekefrau gepraat en bij 16,5 C naar huis gereden midden in de nacht. Vaak zijn we in juli blij hiermee.

Kortom, wat is nu FKK Goch. Qua omvang vergelijkbaar met Living Room in Kaarst, best mooi ingericht maar mag nog wat mooier.
maximaal 10 à 12 dames aanezig.
Prijzen zijn genoemd, ligt dus hoger als in meeste andere clubs. Wel wordt veel tijd genomen voor praatje, een beetje op zijn Ome Bernds...
Is gezelligheid, lekker buurten met je vrienden, keuze uit meer dan 40 dames jouw ding, dan is Van Goch niet jouw ding.
Hou je van rust , een leuk en goed gesprek, tijd voor de klant, hele ruime opzet, en neem je de hogere prijzen op de koop toe, dan is dit een mooie club.
Het past bij je of het past niet.

mariana blijft nog tot vrijdag, gaat dan naar Huis en komt wellicht terug, dus wil Gusto nog wat dan kan dat uiterlijk donderdag nog.

Vandaag was de energie gewoon te laag.


Gustomass

Gustomass
27 april 2007, 01:42
Vanavond toch maar besloten naar Goch te gaan.
Wederom niet gebeld, bij receptie bleek dat Mariana niet aanweizg was. Volgens vriendin al vanmorgen vertrokken en komt over een dikke week weer naar Goch...
Zei ze afgelopen dinsdag niet tegen me: \"Ich warte auf Dich\" .
Klopt en dat geldt (hopelijk ) nog steeds.
Is Maria er wel??? Jazeker, ik zal haar even roepen. Een blij verraste Maria komt binnen en trakteert me op een eerst e heerlijke zoen, waarvan er nog zo velen zouden volgen.
Zie verder recensie onder haar draadje.
Eenmaal binnen bleek al meteen dat er veel meer actie, veel meer flair in the air was dan afgelopen disndag. Veel meer acties bij heren, veel meer bij de dames, meesten gingen al snel naar kamer , waarvan sommigen er ook weer snel van terugkwamen. Even opleeten en bij de les blijven dus.
Tijdens het eten, barbeque!!!, maar alles wel op een simpele manier.
Bijgepraat met Magnum 357 en met Bonkie 69 als ik het goed heb.
Er zijn nog meerdere Nederlanders geweest, maar evrder geen contact mee gehad.
Met beiden, en later opd eavond met Bonkie 69 nog heel gezellig en intersaant zitten praten, wat een mooie hobby we er toch op nahouden.
Op gegeven moment kreeg ik zelfs van Tina een pilsje aangeboden.

Met Maria heerlijke tijd gehad, in feite bijna de hele avond en dat voor ruim 100 euro...
Andere dames prima gemutst..
Vanessa komt op gegeven moment ons heel trots een uitgave van SexyWoche laten zien waar een hele pagina foto\'s van haar en Sandra en nog eentje, genomen hier in d eclub. De gelukkige was een Duitser overigens.
Mooi, heel mooi hoe dit meisje is, zo normaal , zo lief. De een lijkt met nog liever als de ander.
Toen ging Vanessa naar de muziek, zete wederom Roemeense dansbare muziek op en begon te dansen. Bonkie er al snel achteraan. Lekker meedansen en wat dies meer zij, heerlijk om van te genieten, Ze danst als de beste, lekker heup en buikdansend.
Mooi hoe ze qua dnaesact op thuislandmuziek perfect danesn, heel sensueel.
Een fijne meid die Vanessa, en nu ook Magnum vond dat ze in het echte veel jonger was dan op de foto , overigens helemaal onder in dit draadje.
De dans werd onherroepelijk gevolgd door kamerbezoek.

De sfeer was dus erg goed, het blijft rustig, maar ideaal als je ongestoord voorbereidingstijd met je dame wil hebben.
Rust is prima hier,ietsje gebrek aan onderonsjes tussen ijsberen .
is in PHG en GT toch wel heel ver door ontwikkeld.

Tis laat so best to stop here.

Mucho Gusto in Goch.

Gustomass

Silvester
27 april 2007, 17:42
Gustomass heeft het weer een beetje te pakken, hij is deze keer wel erg van de leg vanwege liefje Maria....:rolleyes:

Normaliter is deze heerlijke superschrijver fabuleus in foutloze zin- en woordopzet, edoch deze Maria brengt hem deze keer toch wel erg van slag...:luvlove:



...Service :....PMC/NZC verder niet gevraagd...

...een eerst e heerlijke zoen...
...disndag...
...Even opleeten en....
...maar evrder geen...
...later opd eavond met...
...en intersaant zitten...
...hier in d eclub...
...zete wederom...
...qua dnaesact op...
...perfect danesn...


Silvester die geniet van de gaven van sommige dames om ervaren ijsbeertjes hoteldebotel te maken...:plapper: en daar zelf ook wel eens last van heeft....:cool:

:wink:

Gustomass
28 april 2007, 21:02
Ja.......
Ik denk dat ik eens een sms aan Pim zal sturen die woont er op een steenworp afstand vandaan ;)

In de gallery staat een dame onder de naam Vanessa. Dit roemeense huppeltietje (sorry:o ) is volgens mij ooit in PHG begonnen onder de naam Emily. Zelfs Chineesje heeft een keer achter haar aangehuppeld. Uiteraard heeft ze ook in GT gewerkt en in World en in de Blaue Lagune en nu dus in Goch te bewonderen.


http://www.saunaclub-blauelagune.de/vanessa.jpg

W2 :wink:

Deze dame Vanessa staat hier best mooi op de foto.
wat mezelf opviel is dat in het echt deze dame veel jonger, en leuker eruit ziet. Nog leuker??ja nog leuker.
Heerlijk in de omgang. Dans veel op Roemeense muziek maar ook westerse muziek.
Lang geleden dat ik zo van een dansende dame had genoten.
Ik weet het nog goed, dat was Jenny in Xanten.....
Jenny..???

Later gaf ook magnum 357 aan dat deze dame jonger uitziet in werkelijkheid, dus Gusto hoeft niet te twijfelen aan zijn observeringsvermogen...
Maar dat was vóór het samenzijn met Maria..

Morgen zondag de laatse entree vrije dag... wie weet...
Misschien willen enkele nieuwe dames hier Konninginnenacht gaan doorbrengen met ons Nederlandse beertjes???
we zien wel.

Gustomass

Silvester
29 april 2007, 16:01
Deze dame Vanessa staat hier best mooi op de foto.
wat mezelf opviel is dat in het echt deze dame veel jonger, en leuker eruit ziet. Nog leuker??ja nog leuker.....Vanessa is een heeeeel leuke meid, in werkelijkheid stukken mooier dan op de foto... ze lijkt erg veel op Finse Marleen (nu in Samya?) vind ik.
Ze heeft mooi koppie en een heerlijk lichaam met een paar pondjes extra (zegt ze zelf).
Wat ook opvalt is dat ze heel fijne kleine voetjes en handjes heeft, en nee hoor ik heb geen fetish in die richting.
Vanessa geeft ook een heel goede service, is "naturgeil" zoals onze buren het noemen, heeft een heerlijk poesje wat heel graag verwend wil worden en vervolgens ook kletsnat wordt.
En met de after-sales zit het bij haar ook wel goed, tussendoor even een streeltje of een knuffel geven en krijgen vindt ze heerlijk...

Van mij mag ze blijven...:luvlove:

Silvester

:wink:

jeepie
29 april 2007, 22:57
:mad: Vandaag voor de 2e keer in VanGoch geweest de entree was gratis de drank koste 5,- alleen de prijzen van de dames waren alleen deze week omhoog gegaan 20min 50,- 40min 70,- 60min 100,- dus dat was een nadeel. en vanaf 30-4 gelden weer de normale prijzen. 30min 50,- 45min 75,- 60min 100,-. ik ben met Bertina naar de kamer geweest voor 20min maar toen ik moest afrekenen beweerde ze dat ik 40min op de kamer ben geweest. ik ben toen meteen na thekenfrau toegelopen en gevraagd hoelang ik op de kamer ben geweest. en ze zei tegen mij 20min. dus Bertina was helemaal over de rooie tegenmij toen ik haar 50,- overhandigde in plaats van 70,-. ik heb me daarna meteen aangekleed. en tegen de gastvrouw gezegd het was zwaar klote en mij zie je voorlopig niet meer.

Gustomass
30 april 2007, 00:51
Ben koud terug thuis van Van Goch.
Véél te veel meegemaakt daar, gauw voor mezelf opschrijven dacht ik dan maar eerst even de nieuwe berichten checken, lees ik jouw bericht Jeepie.

Och och och van Goch toch.!!:mad: :mad:
Ik moet me inhouden, maar heb vanavond dergelijke dingen en nog erger meegemaakt.
Sjonge wat een kut:teuflisch was die thekefrau zeg vandaag.
Ze was stand-in voor de 2 vaste thekefrauen. Ze was er dinsdag en donderdag toen ik er was ook, maar dan aan het werk net als de andere meisjes. Nou ja, heb haar niet naar de kamer zien gaan toen.......ze is wellicht gewoon strontjaloers op die andere dames en vandaag was ze de baas en dat wilde ze laten merken ook.

Van die kamerprijzen, die 20 minuten,40 minuten etc, daar is mij niks van bekend, is nooit ter sprake gekomen, niet bij dames, niet bij thekefrauen. Was dinsdag en donderdag, met andere thekefrauen overigens, zeker niet het geval. Vanavond probeerden ze mij de 45 minuten die ik effectief met het meisje op de kamer was ook naar een heel uur te tillen. Geen sprake van 2 keer 20 minuten dus. Willekeur dus. Heb overigens uiteindelijk voor 45 minuten betaald, heb haar 80 Euro gegeven, maar ben bang dat ze het verschil zelf kan bijlappen.

Ik zeg niet dat ik er niet meer kom, maar met dit soort beleid en management zal ik wel snel moeten zijn, wil ik er überhaupt nog kunnen komen.
Zo bouw je geen saunaclub op.:mad:
Ik haal hem nog maar weer eens van stal;
"Management kills the company!!".

En dat is héél erg jammer. Want heren collegaberen geloof me, aan de dames in Van Goch Saunaclub zal het niet liggen. Die zijn stuk voor stuk even lief en vrolijk ondanks alles. Vrolijk dansen, beetje lonken, beetje animeren, gewoon heerlijk. Allemaal mooi maar dan op hun eigen manier van slank, heel slank tot wat meer gezet, maar iedere dame heeft wat aantrekkelijks, iets eigens.
Ze zijn iha algemeen jong, zeg maar ontzettend jong, pijnlijk jong zelfs. Enkele oudere daargelaten, waarvan er eentje bij mijn weten gewoon een topservice verleent, nietwaar Mariane.??

Alle dames van harte bedankt voor wat jullie mij en de andere gasten deze week gedurende 3 volle avonden hebben gegeven. Dat gedeelte was gewoon geweldig, aan jullie zal het niet liggen.
:freu: Alle dames waarvan ik de naam niet ken, vanavond ook weer 3 nieuwe erbij, en Vanessa, Vicky, Bettina ,Maria en Mariane.
Heel erg bedankt.:freu: :freu:



My special thanks go to those 2 young ladies Maria :freu: :freu: en Mariane,:freu: :freu: you were great, great, great. Unbelievable.
Whatever happens, keep on being yourself.
Thanks, Gracias, Danke, ....

Ich möchte speciale Dank aussagen an die zwei jungen Damen, Maria und Mariane; Ihr zwei wart grossartig, grossartig, super. Kaum zu glauben.
Was auch auf ihren Weg komme, Bleib dichselbst.
Vielen Dank.

Gustomass with mixed feelings.




:mad: Vandaag voor de 2e keer in VanGoch geweest de entree was gratis de drank koste 5,- alleen de prijzen van de dames waren alleen deze week omhoog gegaan 20min 50,- 40min 70,- 60min 100,- dus dat was een nadeel. en vanaf 30-4 gelden weer de normale prijzen. 30min 50,- 45min 75,- 60min 100,-. ik ben met Bertina naar de kamer geweest voor 20min maar toen ik moest afrekenen beweerde ze dat ik 40min op de kamer ben geweest. ik ben toen meteen na thekenfrau toegelopen en gevraagd hoelang ik op de kamer ben geweest. en ze zei tegen mij 20min. dus Bertina was helemaal over de rooie tegenmij toen ik haar 50,- overhandigde in plaats van 70,-. ik heb me daarna meteen aangekleed. en tegen de gastvrouw gezegd het was zwaar klote en mij zie je voorlopig niet meer.

nixus
30 april 2007, 07:03
Gisteren heb ik voor de 2e keer Van Goch bezocht, mede naar aanleiding van de 'gratis entree' actie.
Kwam rond half vijf aan, op de parkeerplaats stonden maar liefst zes (!) auto's geparkeerd, D en NL. Zou het dan toch nog de goede kant op zijn gegaan met deze club? Nou nee dus.
Werd de club binnengelaten door een onvriendelijke thekefrau, die ik daar de vorige keer nog voor de bar gezien had. De eerste indruk is dus meteen al slecht. Mij werd uitgelegd dat de entree vrij was inclusief eten en dat de drankjes vijf euro zouden kosten. Mm, wist ik al, maar toch even slikken.
Bovendien moest ik met een dame naar de kamer anders zou ik sowieso vijftig euro kwijt zijn en was het tarief voor de dames 50 euro voor 20 min.
Lichte verbazing bij mij hierover, de gratis entree is dus een sigaar uit eigen doos. Desondanks heb ik toch maar doorgezet, want een goede dame in de club kan deze 50 euro best waard zijn en de vorige keer had ik er toevallig een getroffen.
Dus omgekleed en de club binnen gegaan (pas op dat je niet je nek breekt bij het onzichtbare afstapje tussen de hal en de clubruimte). Het buffet was redelijk maar minder uitgebreid dan de vorige keer (bezuiniging?). Binnen gekomen telde ik maar liefst acht dames, waarvan ik vier zeer aantrekkelijk vond. Heel goed dus! Sandra was er niet, dus dat wordt een andere dame zoeken. Dan eerst maar even een bubbelbad nemen om wat te ontspannen. De temperatuur hiervan schatte ik op ongeveer 30 graden, veel te koud dus. Nou ja, dan maar de sauna even proberen. Die was goed op temperatuur, bijna 95 graden, iets minder was ook goed geweest. Na een rondje sauna en douchen was het tijd om wat te eten en drinken, en dat is hier goed verzorgd. Een van de uitbaters (met paardestaart, zoals in dit metier gebruikelijk) begon buiten op het zij-terrasje de barbeque op te stoken en begon een gesprek met mij. Binnen enkele weken zou er achter de club een grote tuin gemaakt worden vertelde hij. Na deze flitsende inleiding kwam hij gelijk met de hamvraag, n.l. wat vond ik van de club? Heb je even een half uurtje of zo, dacht ik. Zonder op het antwoord te wachten vertelde hij dat tevreden klanten voor hem het belangrijkst waren : "Der Kunde ist Koenig". Ja, ja, geen woorden maar daden zeg ik dan maar. Geheel overdonderd door deze one-liner kon ik alleen nog maar stamelen dat ik het geheel met hem eens was, maar dat ik de whirpool graag wat warmer had. Hij zou het direkt regelen en liep naar de thekefrau, afwachten maar dus. Tijd dus om de dames eens nader te bestuderen.
Aan een op dat moment vertrekkende ijsbeer gevraagd met welke dames hij geweest was. Hij had Nikki en Bettina, twee Hongaarse schoonheden, gehad. Bettina was OK geweest, Nikki niet, ze was terughoudend. Goed, dan zelf maar gaan kijken.
In de bar terug gekomen, hadden deze twee Hongaarse dames hadden er duidelijk zin, ze gaven een bijna half uur durende dans-show weg, inclusief paaldans-act bij een paal (helaas niet de mijne) die daar te dik voor was. Een van deze twee zou dus worden.
Ben met de zeer jonge en aantrekkelijke Nikki 20 min. weg geweest. Ze houdt duidelijk niet van vak van DVP, wel van table-dance, en is op de kamer dus duidelijk anders dan in de bar.
Een leuk meisje, maar zit waarschijnlijk tegen haar zin in dit vak. Later op de avond heb ik toch nog weer leuk kontakt met haar gehad, waarbij ze meteen maar weer voorstelde om naar de kamer te gaan. Helaas de financien en de lust lieten dit niet meer toe. Toch een gevaarlijke vrouw voor mij, deze Nikki, verslaven mooi. Wat mij opviel is dat de clubleiding de kamer-tijd van de dames precies bijhoud, en hiermee de tijdsdruk op de dames en daarmee ook de druk op de heren dus opvoerd, fout, fout, fout!.
Hierna nog even het barbeque-vlees getest en dit in orde gevonden. Aan de bar met Jeepie gesproken, die hier ook voor de tweede keer was. Zag hem later op de avond zwaar teleurgesteld vertrekken. Ben zelf om 11 uur huiswaards gekeerd, de whirlpool was nog steeds koud.

Samenvattend voor de uitbater:

1) Stel een zeer vriendelijke en gastvrije Thekefrau aan . Zij ist het aanspreekpunt en het visite-kaartje van de club. Ga eens kijken in PHG of in LR bevoorbeeld, deze clubs hebben thekenfrauen die m.i. model kunnen staan voor deze functie.

2) Bezuinig niet op comfort en service, dat is korte termijn denken. Hou ook geen kortings acties die dat niet echt zijn. Investeer in de club en de mensen, de kosten gaan voor de baat uit. PHG, Freude, BSH en GT zijn niet in een dag gebouwd, maar hebben een gigantische naam opgebouwd, ondanks individuele tekortkomingen c.q. verschillen. Een slechte naam heb je in een dag, een goede naam kost jaren.

3) Laat het time-management over aan de dames en hun klanten. Die komen daar in onderling overleg meestal wel uit. Dames die te veel of te weinig op de klok kijken bespreken we hier op dit forum, zodat iedereen weet waar hij aan toe is.

Silvester
2 mei 2007, 17:11
Zo, als zelfs Gustomass -toch een zeer gerespecteerd eposschrijver met bijzondere relativerende gaven- zich hier gaat beklagen, dan is het toch goed fout...:confused:

En als diezelfde Gustomass het nog een keer van zich af moet schrijven in een backstage briefje aan ondergetekende, ja dan is het toch echt goed mis...:angryfire

Ja, die truc van vorige week was een misser van de eerste orde, het is gewoonweg het lokken van klanten geweest, helaas met een averechts effect....
Om maar met onze Maxima te spreken: het was een beetje dom...:smile2:

Jammer dat door deze misstap van het management de dames er uiteraard ook last van kunnen hebben, en zoals Gusto al aangaf, da's zonde want dat verdienen ze niet.

Gisteren toch nog maar eens de stoute wandelslippers aangedaan en naar (van) Goch afgereisd....
Bij binnenkomst werd Silvester allereerst door de (echt!) sympathieke thekenfrau met de vele tattoo's en vervolgens na de vermomming door een 8-tal geheel blote dames welkom geheten, enkele nieuwe gezichten, doch allen van het type waar met name Gustomass zo op valt...

Aangezien ik op dat moment de enigste ijsbeer was, is het natuurlijk moeilijk kiezen, maar de oplossing kwam vanzelf doordat ik middels een spraakmisverstandje met Maria aan de praat kwam, zover als dat mogelijk is, en ja...., die reebruine lieve oogjes en dat zachte huidje deden de rest....:love2:

Recensie volgt nog...

Natuurlijk is er wat nieuws te melden vanuit het management:
Entree is nu € 35.-- waarbij de eerste 3 drankjes "on the house" zijn, de overige tarieven zijn weer als vanouds.:rolleyes:


Silvester die vanaf nu zijn eigen sigaartje in (van) Goch niet meer hoeft weg te geven.....

:wink:

Gustomass
2 mei 2007, 22:35
Gisteren toch nog maar eens de stoute wandelslippers aangedaan en naar (van) Goch afgereisd....
Bij binnenkomst werd Silvester allereerst door de (echt!) sympathieke thekenfrau met de vele tattoo\'s en vervolgens na de vermomming door een 8-tal geheel blote dames welkom geheten, enkele nieuwe gezichten, doch allen van het type waar met name Gustomass zo op valt...

Aangezien ik op dat moment de enigste ijsbeer was, is het natuurlijk moeilijk kiezen, maar de oplossing kwam vanzelf doordat ik middels een spraakmisverstandje met Maria aan de praat kwam, zover als dat mogelijk is, en ja...., die reebruine lieve oogjes en dat zachte huidje deden de rest....:love2:

Recensie volgt nog...

Natuurlijk is er wat nieuws te melden vanuit het management:
Entree is nu € 35.-- waarbij de eerste 3 drankjes \"on the house\" zijn, de overige tarieven zijn weer als vanouds.:rolleyes:


Silvester die vanaf nu zijn eigen sigaartje in (van) Goch niet meer hoeft weg te geven.....

:wink:

Hartstikke mooi dat je het nog eens geprobeerd hebt Silverster.
Het zal met deze club niet anders gaan als de beginfase van enig welke andere club. Het kost tijd, veel tijd en het kost geld, veel geld , en adem, een lange adem, om zoiets draaiende te krijgen.
Op Talpa worden niet goed lopende programma\'s al na 3 of 4 weken uit de lucht gehaald. Gelukkig is dat bij Saunaclubs enigszins anders, want...anders zouden er nu geen saunaclubs bestaan.

Living Room en YinYang hebben ook hun tijd nodig gehad.
Dat zal ook voor Van Goch gelden.
Toch wil ik graag enige nuancering aanbrengen. Ja , Gusto kan dat weer want hij is al weer 63 uur uit de handjes van Maria en Mariane....
Bij deze 3 clubs, zie ik bij Living Room toch een andere benadering. Die draait ook nog niet helemaal op eigen benen, is mijn inschatting.
Vanaf de eerste keer heb ik tot en met afgelopen vrijdag de 14 keer dat ik er mocht toeven, heb ik helemaal geen rare, lastige, foute, moeilijke, verkeerde dingen meegemaakt. De bediening is er altijd, ja altijd even vriendelijk om 3 uur \'s middags niet anders als tegen 3 uur in de nacht.
Nogmaals petje af voor deze dames en heren.
Ze weten een goede atmosfeer te scheppen, ook al is het een beetje ( te ) rustig. Die goede atmosfeer trekt je er als bezoeker een volgende keer weer naar toe, in combinatie met de aantrekkelijkheid van de dames uiteraard.
De dames worden voor zover mij bekend in LR netjes behandeld, iets wat Gustomass enorm belangrijk vindt.
Je gaat er gewoon met een fijn gevoel naar toe en ik ben nog nooit teleurgesteld husiwaarts hoeven keren.

Deze potentie heeft Van Goch in principe in mijn ogen ook, als het maar goed wordt aangepakt. Deze openigsweek was geen goed voorbeeld.
Ze moeten de dames goed instrueren en goed behandelen.
Die tijdschrijverij, dat neuken tegen de klok is niks voor mij. Als ik heerlijke sex kan hebben met de dames daar dan zijn de dame en ik heus wel in staat om het financiele gedeelte correct en , wat veel belangrijker is, soepel en naar tevredenheid af te handelen. Niks is zo rot als onenigheid over geld als je een half uurtje eerder de the time of your life had..met die dame.
Daar hoort een theketante niet tussen te staan. Of ze moet gewoon een keer meedoen.....
Bij een goede aanpak komt het goed, daar twijfel ik niet aan.

Als je dan leest van jouw Sylkvester, 8 naakte dames, en slechts één ijsbeer..... wat wil je nog meer vraag ik me dan af. Dat treft je in geen enkele andere club meer.
Wat me dan persoonlijk heel goed doet en een warm gevoel geeft is dat je uitgerekend van deze 8 dames, mooie dames blijkbaar Maria uitverkiest om een leuke tijd mee te hebben. Ze zal best gelukkig geweest zijn, haar al een beetje kennende...
Ben benieuwd naar je recensie.
Ze zal vast en zeker vermeld hebben dat ze woensdag een vrije dag mocht nemen. Zo niet ..dan kom ik weer op dat punt van behandeling van de dames...
Vanmiddag toen ikzelf in de volle zon liep, zoals ik dat al 2 weken op een rij kan doen, toen ik met een laagstaand zonnetje in de rug naar huis reed, kwam in mijn gedachten Maria opleven.
Die 2 reebruine ogen , die dame met dat zachte, erg blanke huidje, heeft vandaag na minimaal 9 dagen, als niet langer , voor het eerst kunnen genieten van de zon. Als het goed is tenminste.
Dat maakt me blij voor haar en verdrietig voor haar tegelijk.

Kortom met een goede aanpak, kan Van Goch een hele mooie club worden.
Nogmaals in herhaling, aan de dames zal het niet liggen en aan ons denk ik ook niet, maar dan spreek ik weer even voor mezelf.


Een beetje optimistische kijk op zaken doet het zonnetje altijd al een beetje schijnen.


Kga toch mog maar eens naar mijn M&M-etjes op bezoek voor een erotisch uitstapje...
Maar dan liefst als slechts één van de 2 daar is.
Ik stop toch nooit 2 snoepjes tegelijk in mijn mond, dus waarom bij dames wel....Hoewel??

Kortom, binnenkort toch nog maar eens de zonnebloemetjes buiten zetten bij Van Goch....


Gustomass.

nixus
4 mei 2007, 16:56
De bedrijfsleiding van Van Goch heeft het nog steeds niet begrepen! Ook een entree van €35 + 3 drankjes is wederom geen echte kortingsactie. Misschien interressant voor een Duitser uit de buurt die een rondje sauna doet, wat eet en drinkt en een meisje neemt en dan weer gaat. Kom je verder weg en wil je een paar rondjes doen, dan red je het echt niet met 3 drankjes en ben je duurder uit dan normaal! Wel goed is dat de andere tarieven weer als vanouds zijn.
Als Van Goch op deze weg doorgaat is zij gedoemd tot het bestaan in de marge van de (lokale) sauna-clubs, zoals er zo vele zijn in Duitsland. Jammer voor deze club, maar ik denk dat men in deze club echt te klein denkt, zowel letterlijk als figuurlijk. Het niveau van GT en PHG gaan ze hier op deze bekrompen manier zeker niet halen, mischien willen ze dat ook helemaal niet.
En dat vind ik echt jammer, wat het is voor mij de dichtsbijzijnde sauna-club en de dames en het eten b.v. zijn echt OK. Misschien dat een hele mooie tuin mij nog kan verleiden tot een bezoek, of misschein de gedachte aan die heerlijke Nikki. Ik denk dat mijn bezoeken aan Van Goch incidenteel zullen blijven, ter afwisseling van bezoeken aan de 'echte' sauna-clubs. Ying-yang heeft deze maand een echte kortingsactie, is alleen iets verder weg... en ik dan kan mijn eigen sigaren tenminste thuislaten.




Natuurlijk is er wat nieuws te melden vanuit het management:
Entree is nu € 35.-- waarbij de eerste 3 drankjes "on the house" zijn, de overige tarieven zijn weer als vanouds.:rolleyes:


Silvester die vanaf nu zijn eigen sigaartje in (van) Goch niet meer hoeft weg te geven.....

:wink:

nixus
4 mei 2007, 19:12
Oh, Oh Van Goch.
Mooie club, achter de grenzen.
Geen PHG, geen Goldentime, en geen beren.
Zal je ooit leren, een echte saunaclub te zijn.

Oh, Oh Van Goch.
Ik wil je helpen uit je lijden.
Meteen gaan rijden,
als ik geen Hollander zou zijn.

Silvester
4 mei 2007, 19:13
....Ook een entree van €35 + 3 drankjes is wederom geen echte kortingsactie....
....Jammer voor deze club, maar ik denk dat men in deze club echt te klein denkt, zowel letterlijk als figuurlijk. Het niveau van GT en PHG gaan ze hier op deze bekrompen manier zeker niet halen, mischien willen ze dat ook helemaal niet...
Ik denk ook niet dat ze het niveau van de andere grotere clubs gaan halen, tenminste als je op aantallen doelt...willen ze ook helemaal niet heb ik al lang door...
Hoeft ook niet van mij, een kleine gezellige club met niet al te grote aantallen dames met een juiste service heeft zeker wel bestaansrecht, daar zijn voorbeelden van te over, en daar wandelen ook hollandse ijsberen heen en terug zo maar even 500.000 -of nog veel meer- grote berestappen onder de berezolen voor weg....

En dan met die drankjes....
Daar gebeurt iets wat me nog noooit ergens is opgevallen, letterlijk alle drankjes, koffie etc, alles en alles wordt genoteerd in een boekje, compleet met ouwerwetse carbondoordruk....:confused:

Wellicht zit daar de reden van het mysterie van de rare prijspolitiek, het lijkt wel alsof de drinks van iemand ingekocht moeten worden..??

tis wa....


Silvester die nu snel met de sigarendoos nog even naar Paradiso -ipv Goch- afreist...de maan is nog redelijk vol...;)

:wink:

nixus
5 mei 2007, 13:46
En dan met die drankjes....
Daar gebeurt iets wat me nog noooit ergens is opgevallen, letterlijk alle drankjes, koffie etc, alles en alles wordt genoteerd in een boekje, compleet met ouwerwetse carbondoordruk....:confused:

Wellicht zit daar de reden van het mysterie van de rare prijspolitiek, het lijkt wel alsof de drinks van iemand ingekocht moeten worden..??

tis wa....


Zou voor de dames ook gelden dat ze bij iemand anders ingekocht worden, dat er daarom met de prikklok :) gewerkt wordt. Of is dit zenuwen gedoe met de nieuwe actie nu ook voorbij.
Ga vanmiddag nog wel even kijken, denk ik. Een vrouw kan je blind maken voor alle tekortkomingen in een club...
Wel weer even mijn sigarendoos meenemen dus!

NiXus

Silvester
5 mei 2007, 15:30
....met de prikklok :) gewerkt wordt....Dat tijden genoteerd worden is niks mis mee, gebeurd bij alle clubs die kamersleutels uitgeven, GT PHG YY noem maar op, is ook wel zo handig, blijft er 'n overzicht, kunnen dames op hun donder gegeven worden als ze er weer eens 'n zooitje van gemaakt hebben, en....., nadien hoeven er ook geen misverstanden over de samen doorgebrachte tijd te bestaan...


Silvester die desalniettemin altijd zijn kermisklokje om heeft...

:wink:

nixus
6 mei 2007, 07:48
Beste mensen, ik ben om! Ik heb gisteren een topdag in Van Goch gehad. De pluspunten:

+ de prikklok is verdwenen.
+ er waren 12 dames in the house, tegenover gemiddeld 3 beren.
+ het eten was weer voortreffelijk.
+ er waren weer twee nieuwe en mooie dames,genaamd Helena en Magdalena bijgekomen.
+ de sfeer was gezellig, ook dankzij een nieuwe, maar ervaren thekefrau.
+ twee hele goede kamerbezoeken gehad

Kortom er was weinig op aan te merken, alleen de whirlpool is mij nog steeds te koud, maar een kniesoor die daar op let.
Kortom, Van Goch ga zo door!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Groeten van NiXus, die wel z'n sigarendoos bij zich had, maar die z'n prikklok voortaan thuislaat....

Silvester
10 mei 2007, 20:37
Nee, nu geen kommer en kwel, de titel slaat op Maria die me gelijk bij binnenkomst confisqeerde en eindelijk haar verhaal aan een freund kwijt kon: ze gaat naar huis...!!

Het verloop van de avond heeft wat mijn bezoek betreft verder in het teken van Maria's vertrek gestaan.:love2: :smile:

Er waren een 9-tal dames aanwezig, naast de roemeense en bulgaarse dames weer enkele fraaie zeer slanke nieuwe neusjes gezien, waaronder een duitstalige zongebruinde dame met een wel zeer fraai uitziende poes met volle lippen, dus een wederkeer van ondergetekende naar dit schildershol is zeer wel mogelijk...:rolleyes:

Later op de avond kwamen nog wat verdwaalde ijsberen binnengesnuffeld, de dames maakten er ondertussen een dolle boel van, Maria was dolgelukkig en danste de laatste kwartiertjes in (van) Goch nog eens alles van zich af...

Silvester die van Maria opdracht heeft gekregen om Gustomass een flinke partij zoenen te gaan geven...:eek:

:wink:

Silvester
13 mei 2007, 21:54
Afgelopen vrijdagavond na tienen kreeg ik "de kriebels", hoppa, even naar (van) Goch dan maar voor een duits wipje....

Het was er op dat moment in de lounge een komen en gaan van op en neer wandelende dames en ijsberen...
Een beetje rommelig om een juiste inschatting van aantallen te maken, ik schat zo 8 - 8..??

....waaronder een duitstalige zongebruinde dame met een wel zeer fraai uitziende poes met volle lippen....
Al snel viel mijn oog weer op deze zeer slanke dame met een machtig mooi figuurtje, duits, begin 20, hele kleine borstjes, liefhebster van de zonnebank, mooie stralend witte tanden, donker haar en heel donkere kijkers, luisterend naar de naam Jasmin(?).
Volgens haar zeggen heeft ze in meerdere clubs gewerkt, zal 'ns neuzen in paspoortjes...

In het hokje bleek ze over een 3-tal assets te beschikken waar Silvester zeer op valt: lekkere volle labia, een mega strak grotje, en dan..... dat kontje...:luvlove:
(Waar ze overigens een extra barcodesticker had opgeplakt...:rolleyes: , echter als te doen gebruikelijk niet aan Silvester besteed..)

Silvester ging voor een duits wipje en heeft zich ondanks het zeer aangename samenzijn van wederzijds verwennen na een afsluitende korte pastorsessie zich hieraan ook gehouden.

Nadien was het in de lounge weer het inmiddels bekende dansen van enkele dames op de late avond, gadegeslagen door een 5-tal ijsberen, tijdens het douchen ontwaarde Silvester nog enkele oerkreten uit een van de hokjes, dus daar zal zich ook nog wel 'n ijsbeer vermaakt hebben..

Even na twaalven draaide Silvester de achterdeur van zijn stulpje weer open om onder het nippen aan een wijntje nog even na te genieten....

:wink:

Silvester
18 mei 2007, 16:38
Ik kreeg vandaag een nieuwe advertentie onder ogen:

3 x Spass = freier Eintritt!!:smile:

Hoe ze dat weer in een omhulseltje verstopt hebben zal ik binnenkort eens uit gaan zoeken....:cool:

3 x Spass = 3 x Dame of ook 3 x "streepje"?


Silvester zal ze ook eens helpen vertalen, want die hollandse site-tekst ...:eek: :nee: :smile2: :hah:

:wink:

Silvester
13 juni 2007, 22:45
Tijd voor een update:

Inmiddels zijn enkele kamers vergroot (!) en voorzien van leuke wandschilderingen....

Voor de liefhebbers van BBQ, er wordt s'avonds een lekker stukje vlees gegrild, tesamen met het buffet best aardig,
ik heb het elders wel eens anders gezien...:rolleyes:

Wat betreft het lekkere vlees waar we eigenlijk voor komen zit het ook wel goed, gemiddeld zijn er toch wel minimaal zo'n 8 - 10 dames aanwezig,
en ja, optisch wordt het ook iedere keer beter.

De afgelopen keren heb ik geconstateerd dat ook steeds meer ijsberen de Benzstrasse gevonden hebben.

Bulgaarse Betty, zo node gemist door onze meestercolumnist Gustomass is inmiddels ook weer terug. :luvlove:


....Ik vind al die prijzen nu niet getuigen van enige overtuigingskracht....

Ze hebben je opmerking ter harte genomen Willem:

Inkom is nu € 15,-- drankjes € 3,--.....
Blijf je alleen maar om te kijken of te voyeuren, betaal je alsnog bij het verlaten van het pand € 35,-- extra inkom...:o
Maak je een wipje, dan betaal je deze kijk- en/of smultax dus niet...

M.a.w. wip je niet € 50,-- kwijt :hah: , wip je een standaardje € 65,-- uit je knip...:cool:

Oftewel, een nummertje kost je dus maar € 15,-- het lijkt wel een filantropische instelling :rolleyes: !!!

Silvester die zich graag een goed koopman voelt...:green_smi

:wink:

O ja, en nu nog de site aanpassen dames...de vertaling en een kleuradvies hebben jullie inmiddels...

Born to be wild
25 juni 2007, 12:09
Afgelopen vrijdag voor de eerste keer naar Goch getogen. De korte afstand (slechts een uurtje rijden :D ) lokte mij wel om het eens een keer te proberen.
Is een mooie club met potentie. Wat de club te bieden heeft is al genoeg beschreven. Het geheel maakt op mij een relaxte en ook vooral schone indruk.

Tijdstip: 14.30 tot 18.30. Entree Euro 15,- en de drankje Euro 5,-. Opvallend is overigens dat de aanwezige dames voor Thekefrau spelen. Wel zo handig om
zo direkt een babbeltje te slaan.

Aanwezige beertjes 5
Aanwezige dames 8 -10 (voor elk wat wils)

Jammer dat de aanloop van beertjes nog wat te wensen overlaat maar kan natuurlijk ook aan het tijdstip liggen.
Mij zien ze echter zeker nog terug mede doordat de 2 sessies (Betty en Sandra) naar volle tevredenheid zijn verlopen.


Bij vertrek nog een opmerking gemaakt over de belabberde Nederlandse vertaling van de site. Er was echter al iemand mee aan het werk (Silverster?)

Silvester
25 juli 2007, 22:58
Ondertussen nog enkele malen geweest, behoudens wat opleukende dingetjes en verlichting is er weinig veranderd.

Ook het slimme koopmanstarief van € 15,-- voor het eerste wipje is nog steeds van kracht.

De damesbezetting was alle keren van alle smaken wat, met de bekende blijvertjes en voortrekkertjes.

De herenaanloop tijdens mijn bezoekjes hield nou niet bepaald over, da's jammer, de dames doen werkelijk hun best en geven goede tot uitstekende service.

Het hapje eten is niet van Cas Spijkers kwaliteit, maar gewoon simpel en goed, dus..

En gisteren stond daar opeens Maria weer, ik ben er nog niet helemaal overheen, wordt vervolgd....

Silvester die vermoedt dat Gustomass weer wordt "opgebeamed"...

Silvester
29 augustus 2007, 08:15
Gisteren kriebelde het weer behoorlijk, tegen de avond zag ik een mooie volle maan staan... vandaar...:rolleyes:

Dus voor een snel wipje even naar (van) Goch gewipt.

Weinig nieuws, nog steeds veelal dezelfde "rondborstige en bochtige" jonkvrouwen, alles hobbelt zo'n beetje als voorheen door...

Gezien de "milde" zomer zal er van de tuinuitbreiding dit jaar weinig meer komen heb ik begrepen...:cool:

Wel zijn de inkom-prijzen weer eens aangepast, deze is nu bepaald op € 30,--

:wink:

Heikneuter
4 september 2007, 13:06
Ben afgelopen donderdag voor het eerst geweest. Aankom rond 12.00 uur, zo'n 6 hertjes in de wei. Zien er aardig uit maar geen GT of PHG niveau. Twee sessies gehad; de 2e opgepikt vanuit de sauna en een heerlijke GFE ervaring daarachteraan. Al met al prima tent en de verhalen lezende moet ik nog maar eens 's-avonds een keer langsgaan. Inkom 30 euri; zo ook beide sessies. Voor 90 euri voldaan weer op pad gegaan

Silvester
14 november 2007, 21:43
Onlangs viel mijn oog op briefjes die op ALLE lockers geplakt waren..

De strekking van de inhoud was ongeveer hetzelfde als deze tekst:

http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=49713&postcount=32

Er broeit dus toch wel iets daar in Duitsland....

:moon:

Josef
1 december 2007, 22:40
Josef heeft hem gister flink uit zijn broek laten hangen.
Op de terugweg uit Dinslaken toch wel nieuwsgierig of de Partytreff -VanGoch is wat ik er van verwacht.
Bij binnenkomst werd mij verteld dat ze vandaag Partytreff hielden en dat het 100 Euro kost en dat je met ieder meisje,maar 1 keer mee naar de kamer mocht 15 minuten,en dat er geen alchoholhoudende dranken en eten bij in begrepen is.
Dus Josef 100 Euro betaald en omgekleed, kleren opgeborgen in de locker, badjas aangedaan en opgetogen naar de bar.
Ik 1 jus d'orange besteld vroeg het meisje of ze mijn sleutel mocht hebben,en ze schreef er wat op ik vroeg wat dat te betekenen had ?
Ze vertelde mij dat ik dat later moest betalen, ik zei dat ik daar al voor betaald had ,toen vroeg de dame mij of ik 30 of 100 Euro betaald had ik vertelde dat ik 100 betaald had,en ze zei mij dat jus d'orange daar niet bij inbegrepen zat, wel fanta. Dat vond Josef wel vreemd, maar dan maar eens om mij heen kijken wat er allemaal te zien was ik zag nog 2 ijsbeertjes, wat ik overgens rustig vond,en telde 7 meisjes,die er overgens niet slecht uitzagen. Ik heb 1 blond meisje benaderd op de bank,en ze vroeg mij of ik met haar naar de kamer wou,dus zo gezegd zo gedaan. Ik stond er van te kijken wat voor kwaliteit deze dame leverden ,lekker klaargekomen. Loop met haar mee naar voren voor een handdoek te halen,en toen vertelde ze mij dat ze 40 Euro van mij kreeg,Josef heel verbaasd en meldde dit verhaal bij de Thekevrouw. Deze zei dat het meisje de sleutel had ingeleverd en dat ik een ½uur op de kamer was geweest met deze dame. Ik zei het is toch Party-Treff Ja antwoordde de Thekevrouw maar je mag maar 1 keer met 1dame 10 max 15 minuten naar de kamer.
Josef toch maar de knip opengetrokken om de vrede te bewaren.
Later was ik met een anderen dame uit Bulgarije ook lekker gesext ook deze dame begon te zeuren om geld en Josef had haar medegedeeld dat het Party-Treff is en geen FKK Club .Ik zei dat ik anders naar de Politzei zou gaan .
Niet doen zei ze en liep met mij mee naar de bar en vroeg of ik iets wou drinken en ik zei doe mij maar 1 Fanta.
Josef had honger gekregen en ging op strooptocht zag ik lekker vlees in roestvrijebakken en op geschept,komt er een meisje op mij af en zegt mij dat het vlees nog koud is Maar ze zou het wel op warmen in de magnetron.
Later kwam er een duitse ijsbeer en die pakte ook al het koude vlees.
Josef zijn bordje goed schoon gelikt. En toen Josef weer 1 Fanta had besteld bij 1 van de 7 dames die omstebeurt drinken in tapte,gebeurde er iets merkwaardigs er stormde 15 mannen en vrouwen bewapend met pistool naar binnen en 1 gemuilkorfde Duitse, Duitseherdershond wat een knoert van een hond was dat zeg.
Josef vroeg wat er loos was maar ze zeiden niets en gingen alle kamers openen en doorzoeken met die Reuze DuitseHerder.
Later bij de bar stond ook z'n bewapende beambte met op zijn pet ZOLL wat volgens mij Douane is en die kreeg het wel erg warm van al die mooie meiden en zette zijn pet af .
En een van die meiden dacht die pet past ons allemaal en zette hem op, wat hij overgens wel toestond.
Terwijl die anderen als dollestieren de hele tent doorzochten,kon Josef aan die beambte vragen wat ze zochten ze voerden controle uit op illegale meisjes.
Ons de ijsbeeren lieten ze met rust 1 Reuze DuitseHerdersHond moest anders het onderspit delfen tegen al die geile IJsbeeren. Op een gegevenmoment begon die dame die de Zoll pet had opgezet een ijsbeer te pijpen in het openbaar,en dat werd het gezag te ver en vroeg zijn pet terug.
Hij vroeg wel aan mij wat een Nederlander nou in Duitsland zocht ? Ik zei de vrouwen zijn hier beter. Wat ik overgens niet van die meiden in die club kon zeggen,dat gezeik om geld,blijkbaar moeten ze nog wennen aan de Party-Treff.
Alles bij elkaar toch een spannende dag achter de rug maar?
Voor mij hier geen herhalings gevaar aanwezig,

PS de CLUB mankeerde niets aan zag er mooi uit,Alleen de handoeken roken niet fris schijnt voor veel clubs moeilijk te zijn,Wasverzachter van robijn gebruiken en een goed zeep middel.
Alles metmekaar 4 vrouwen gehad in Club Party-Treff VanGogh .En de Theekvrouw gaf mij tekennen dat mijn tijd er op zat wat om 18.00 geariveerd tot 24.00 uur terwijl ze om 4.00 uur sluiten,Maar Josef had zich aan gekleed en huiswaarts vertrokken,afgesloten met een veelbewogen dag.:flatto-by

Rob10
2 december 2007, 13:48
@Josef

pff, zo maak je nog eens wat mee in de BRD:D
Het lijkt mij dat de keus misschien ook wel euro 30 was voor toegang en dan lekker rondwandelen die dag. Zeker als je je stopwatch voor die 15 minuten niet bij je hebt. Lijkt mij dat er aan communicatie richting de ijsberen nog veel kan verbeteren in die tent.:green_smi

1313
2 december 2007, 14:38
volgens mijn info uit betrouwbare bron krijgen de dames maar euro 10 per nummer. Gek hé dat ze meer willen hebben.

:hammer:

deskjet
22 januari 2008, 20:01
Zo juist de website bekeken daar staat niets meer op over party treff gewoon weer 30,00 euro intree

deskjet
25 januari 2008, 14:05
Toch gisteren naar Goch gereden. Bij binnenkomst had ik toch nog de keus uit 100,00 betalen of dertig euro. Gekozen voor dertig euro, er waren ongeveer een zestal dames binnen. Ik ben twee maal een half uur naar de kamer geweest, de eerste was een klein bulgaartje met zeer lang zwart haar. Vond haar middelmatig. Hierna met een blonde duitse, een iets wat forser postuur, niet vet of zo. Dit was echt perfect, alles kon en ze was nergens vies van. Dit is echt een aanrader, al met al een redelijk leuke middag gehad

Silvester
13 februari 2008, 21:11
Net even op de site van (van) Goch gespiekt....nog altijd partytreffs....

Weer wat andere foto's, en Jutta van Jenny's staat opeens in vol ornaat hier...:confused:

Sterker nog, onder het knopje "gallery" is ze op een filmpje iets in het mondje van een andere Milf aan het zoeken....:rolleyes:

Snap jij het, snap ik het ook...

:wink:

john001
24 februari 2008, 16:22
Een maand geleden heb ik Goch aangedan op een avond. kwam vanuit Nijmegen en denk moet het mar eens proberen. Op zich makkelijk te vinden. Toen ik binnenkwam om 21.00 uur was ik de enige klant.. een rondleiding ontbrak helaas. Dan maar zelf de boel uitvinden. Het buffet was leeg, de bar was leeg en een vijftal dames hingen verveeld rond. De schoof aan bij een topless dame, ben met haar mee geweest naar de kamer. Die zijn niet echt sfeervol, maar goed daar kom je niet voor. Pijpwerk zc was prima, echter het echte werk werd afgerafeld. Daarna afrekenen, 30 euro dat valt mee. De tweede dame, een goed ogende duitse, riep meteen dat ze niet zoende, maar ok, ze zag er lekker uit. Dat is dus geen garantie voor goede sex... idem bij de derde dame... al met al zonde van mijn geld. Zal zeker bepaald worden door dat ik de enige klant was, als er meer klanten zijn zal er ook wel meer animo onder de dames zijn. Verder als er een uurtje iemand met een schroevendraaier rondloopt ziet de boel er al weer een beetje beter uit, werkelijk alles zit los. Douchen is een drama... zelf vasthouden dat ding terwijl ik altijd twee handen nodig heb om me een beetje te kunnen docuhen. Ik kom dus niet terug

turtle
14 november 2008, 20:07
Naam: Van Goch

Adres: Benzstrasse 26, 47574 Goch

Telefoonnummer: 02823 9760588
Vanuit Nederland: 0049 2823 9760588


Aard: FKK en saunaclub

Openingstijden:
maandag t/m donderdag 11:00 - 01:00 uur
vrijdag en zaterdag 11:00 - 04:00 uur
zon- en feestdagen 12:00 - 24:00 uur
Entree EUR 25,-
Dranken EUR 2,-

Diensten van de dames:
20 minuten EUR 30,-
30 minuten EUR 40,-
45 mintuen EUR 60,-
60 mintuen EUR 80,-
Voor extra's als klaarkomen in de mond, spuiten over het lichaam, spuiten over het gezicht, anaal, worden toeslagen berekend. (Maak hierover van tevoren afspraken met de dame)

Ben van de week weer naar Goch geweest. Het is er bijna altijd rustig dwz een paar mede wandelaars maar toch zeker een stuk of 5 tot 7 dames aanwezig en zien er stuk voor stuk goed uit. Meestal bel ik of Josje er is (is de enigste nl-se dame) ze is zeker de reis erheen waard. Een uurtje met haar en je hebt een :smile: van oor tot oor. Verder zijn er een aantal duitse en bulgaarse dames. De leeftijd van de meeste dames zijn tussen de 20 tot 30.

Op de kamer met Josje is een ervaring die je lang bij zal blijven. Ze is lekker actief en weet wat genieten is. :love2: Er staan een paar foto's van haar op de website van fkkvangoch.de !!!

timjava
15 november 2008, 09:35
Er is al een lijntje over deze club: http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=3906

Bovenstaande berichtje zou ook niet misstaan onder het kopje "Hi ik stel me even voor commercieel:;)
Moet je wel de link van de site goed vermelden: http://www.fkk-vangoch.de/

Ik reed donderdagavond nog langs Gogh, is voor mij wel een stuk dichterbij dan de andere clubs.:bowlol: Misschien een keer uitproberen?

jeepie
15 november 2008, 16:21
ik ben er 2x geweest. en voor mij hoeft het niet meer. geef mij maar zazen of yy of tegelen. daar heb je betere keus, dan die zandzakken bij van goch

deskjet
3 december 2008, 09:10
Gisteren maar weer eens gaan kijken in Goch eigelijk niets veranderd entree prijs 25,00 euro frisdrank en koffie 2.00 euro bier etc 5,00 euro maar ja daar komen we niet voor.
Ik was ongeveer om 13.45 uur binnen en er waren een zevental dames aanwezig de meeste uit bulgarije, maar tot mijn verbazing ook een nederlandse hiermee een uitstekend uurtje op de kamer geweest voor 80.00 euro. al met al blijft het een club waar het zeer rustig is, maar wel met vriendelijke dames.

thyraan1234
10 januari 2009, 22:59
Nou het was met het reisje wel zeg hier naar toe. Dacht ik toch echt aan Fun Garden te gaan in Emmerich kwam ik deze wel heel mooie club terecht. Althans dat lijkt het wel op de website. Wat een mooie vrouwen op de website..................

Maar laat ik bij het begin beginnen.

Samen met een maatje van mij afgesproken om naar deze club te gaan. Na de sneeuw te hebben getrotseerd , mijn Navman te hebben ingesteld en duitse grens zonder controle te hebben gepasseerd kom je aan in Goch. Tja je hoeft niet ver te zoeken want je komt vanzelf op een soort fabrieksterrein en op dat terrein wonen jawel nog mensen ook. Buitengewoon mooie plek om te wonen denk ik dan. Zeer idyllisch.... Dat wel.

Keurig geparkeerd in de sneeuw en wachtend op mijn maatje. Die komt 10 minuten later en ff lachen want waar was het nu. Dit leek toch in het geheel niet op mooi huis met een luxe wellnessaanbod. Toch maar aangebeld. En gelukkig de charmante thekefrau deed open. Niet meer zo "piep" maar zeker wel attent. We mochten haar zelfs dutzen en ze sprak zelfs nederlands", maar wel met een "bietje duuts accent...."

Even de spelregels uitgelegd en de funktie van de "wipklok" uitgelegd. Doorpezen dus om binnen de 20, 30 of 40 minuten te blijven en vooral niet lang blijven douchen want elke minuut telt door.... Nou ja wij kunnen klok kijken dus wij nemen het niet zo nauw... Zij ook niet achteraf. hahahahaha.

Uitgekleed en keurig onze goed gestreken kleren opgeborgen in een locker. Het kon er ook net in, maar ja wie neemt zijn dikke jas natuurlijk mee.... Ik dus.... je weet maar nooit of je auto het begeeft in het "einde mensdom" en om daar nu blauw te worden van de kou nee dat lijkt me ook niets.

Rondleiding gehad. En oh oh oh wat een luxe zaken. Zelfs een jacuzzi, zeer professioneel en een sauna.

Toen maar een koffie genomen en daar zaten wij dan op de barkruk. Er kwamen gelukkig nog een paar "bezoekers" binnen. Geen van alleen had denk ik een tong of leren praten want het bleef muisstil naast ons.... Gelukkig waren alle dames aanwezig ( ja wel 5) en deze hadden denk ik nog last van het kerstreces, of dachten misschien aan Paasreces of aan het opnemen van ATV uren. Ik zal het wel nooit weten. In ieder geval zijn ze allen geslaagd voor het rookexamen en het vijzelen van nagels. Ik wist niet dat dit zoveel werk kon zijn. Dat er nog nagels op zaten na verloop van tijd.

Tja, heerlijk geouwehoerd met mijn maat, maar toen maar eens op de bank gaan zitten in de stille hoop dat er leven in de dames kwam. Jawel hoor. Waren ze eerst nog zeer schaars gekleed,wat zeker geen slecht uitzicht was. Ineens werden alle kledingstukken aangetrokken ( nou ja kledingstukken???) Met koud weer zitten die kledingstukken echt niet veel warmer. Het uitzicht bleef goed. En toen begon het wachten, en kijken en sigaretten roken. En nog 1 en nog 1......

Tja dan maar zelf aktie ondernemen. En zie daar de dame die in het begin er al mooi en lekker uitzag zag er in haar kleren nog beter uit. Beetje mollig, maar dat mag de pret niet drukken en snel kwam ik te zitten/liggen onder Natalie. Ineens ging er een liedje van Charles Aznavour door mijn hoofd en bedacht me zou dit nu de Nathalie van Charles zijn. Had toch gekund??? Maar nee het was Bulgaarse Natalie. Mooie bruine ogen, mooi koppie, niet al te lang op de benen en ietwat mollig. No problem. Zelfs mijn maat vond haar ook leuk. We hebben maar gedobbeld wie als eerst mee mocht. Ik dus.

Terwijl ik zo op de bank half lag, met het uitzicht op een keiharde porno film op de tv realiseerde ik me dat ik geen woordenboek nederlands-duits, duits-nederlands, duits-bulgaars, bulgaars-duits, nederlands-bulgaars, bulgaars-nederlands bij mij had en dus moest ik zelf maar een inurgeringscursus Bulgaars gaan verzorgen in Goch. Aangezien ik gaar doceer heb ik wel tig keren geprobeerd om iets te weten te komen over haar en wat ik graag wilde. Tja, na 10 minuten ga ik het op en aangezien mijn maat al weg was met een Turkse besloten we ook maar naar een kamer te gaan.

Kamer??..... Meer een veredelde hoek met afgesloten zonnebankkamertjes... Boven was alles op, dus van privacy was denk ik heel veel sprake. Laat ik zo zeggen als ik een trapje had gehad kon ik over de schutting kijken van mijn buren. En daar moest volgens mij mijn maatje liggen met zijn Turkse diva.... Tja aangezien mijn kleine jongeheer lang s koud was geweest van het staan op de schaats kwam daar plotsklaps veel beweging in. Teveel beweging denk ik dan, want ik brak denk ik mijn werelduurrecord klaar komen. Binnen 1,5 minuut kwam de Etna spontaan haar lava spuiten. WE hadden nog niet eens een afspraak gemaakt ( kon ook niet anders via de taalbarriere) over wat wel en niet en hoelang..... Tja hoelang was bij haar erg rekbaar..... Kortom er kwam teveel in haar mondje terecht en ze zetten het op een hoesten en proesten. Tot groot vermaak van mijn maat want hij hoorde haar in half duits-bulgaars-nederlands-engels zeggen dat er 20euro bij kwam. 6 minuten was haar hoestbui en in één klap was ik compleet leeg. veel te snel, en na het laten van minder goede woorden moest mijn maat en zijn gezellin heel hard lachen. Tja over priovacy gesproken....

En toen begon de worsteling want er kwam op dat moment ff geen leven meer in. Balen als een stekker, maar de "foep" was er uit. Letterlijk en figuurlijk...............
Mijn vriend(je) wilde niet meer... Helemaal niet................... Snif snif snif....

Na 18 minuten maar gestopt met ""japans worstelen" en besloten er een eind aan te maken. Niet aan de dame en niet aan mijzelf, maar aan de worstelpartij...
Einde oefening zal ik maar zeggen....

Ik loop uit mijn zonnekanoncabine en zie mijn maat al met de blauwe (geen witte dus) badjas aanstaan. Die was nog sneller dan ik en had ook afgesproken voor 40 minuten...
Tja andere klokken in Duitsland........................

Zoals hij al had aangegeven zou hij geen kabaal maken, maar had zich kostelijk vermaakt tijdens mijn "japans worstelen"......................

Meteen op de klok gekeken natuurlijk ( blijf Nederlander ...) en dus afgerekend. Tja voor 40 minuten afgesproken........ het waren er 18 en met een vroegtijdige eruptie van de etna kwam er dus nog wat bij..... Tja ......... de kosten zal ik jullie besparen maar het was een toch wel ""extreem duur vluiggertje".......................................

Tja allebei snel klaar met trainen bleef er weinig meer over dan eerst maar eens te gaan eten.... Nou het vlees was lekker, maar ja daar waren we ook voor gekomen .....
Rustig gegeten en gewacht of er bij beiden nog leven in kwam. Toen maar voorgesteld om even te genieten van de wellnessafdeling......... lekker de jacuzzi in dus............

Poeh daar was de winter echt in gekomen. Maar niet in gegaan om trauma's naderhand te voorkomen... Oha ja dan was er nog de sauna. Nou dat was lekker ff. Gewoon de dag/avond doornemen en ff slap ouwehoeren en kijken hoe iedereen pal voor ons neus stond te douchen. Er kwam wel weer wat leven in, maar beiden vonden het genoeg om te gaan.

Nog een pilsje en cola gedronken en ff lekker gekletst met de thekefrau en toen maar gekeken of in het "einde mensdom" onze auto' s nog te vinden waren en of er nog banden onder zaten... Ook wel handig met de terugreis. Niet iedereen weet dat je namelijk in Duistland zit om te gaan bingo'en... toch??

Natuurlijk een visitekaartje meegenomen voor collegae met de hartelijke groeten van ons.
En we komen zeker terug. Wanneer?? Als we heel Duitsland en Nederland hebben gehad... Dus duurt nog even en wordt vervolgd..................(denken ze....)

Hahahaha.

Thyas.

Heerink
2 februari 2009, 13:51
Ben er vorig jaar verschillende keren geweest. Perfecte ligging dichtbij Nijmegen. De club is echter niet zo groot als GT, zoals ik las. Een grote binnenruimte (niets buiten) met daarachter de kamers en vervolgens een sauna-tje en bubbelbad-je. Entree vanaf € 30,-. Dames prijzen v.a. 20 min € 30,-. Je moet het treffen met de dames (meestal een stuk of 5). Met Emelie na 1,5 uur leuk gekletst te hebben een kamer opgezocht en een fantastisch uur gehad. Geen club voor een hele dag, gezien weinig dames en beren.

seqoya
10 februari 2009, 15:23
iemand hier nog recent geweest ? ik ga misschien vanavond weer eens kijken ...

hans101963
16 maart 2009, 08:52
heeft er iemand nog iets actueels over deze club te vertellen...ik wil er eigenlijk heen deze week...

hans101963
19 maart 2009, 10:46
wilde op woensdagvond 19/3 naar deze club. Bij tel. navraag 9 dames aanwezig, maar niet de dame waar ik voor wilde gaan, namelijk Josje de enigste nederlandse dame in deze club, zij was ziek (geopereerd), ze wisten ook niet hoe het met haar ging.
Toen maar richting McFick, ex-Amnesia, Castrop-Rauxel gereden (zie verslag)

hans101963
14 mei 2009, 18:27
niemand geweest de laatste weken???:fuck:

hans101963
16 juli 2009, 11:54
bestaat deze club nog wel, ik lees er niets meer over???

Willi69
16 juli 2009, 20:54
Es gibt einen 3 Wochen alten Bericht im Rheinforum, diesem Eisbär hat es sehr gut gefallen. War allerdings sein erster und bisher einziger Bericht. :rolleyes:

willemdewandelaar
17 juli 2009, 23:52
bestaat deze club nog wel, ik lees er niets meer over???
Ja heb vanmiddag (vrijdag) de moeite genomen om deze op te zoeken YY, V.V e.d. was geen optie door de weg werkzaamheden bij eindhoven en vanaf den Bosch was dit de dichtst bijzijnde club.
wat ervaringen op een rij:
Nette ontvangst, entre € 25,00 , badjas met handoek, rest blijft in lokker
lokker sleutel heeft kaartje waarop aangetekend wordt wat je gebruikt en ook maken de dames waarmee je de kamer opgeweest ben een aantekening.
drankjes komen op de kaart was hiervoor totaal € 15,00 kwijt, eten stelde weinig voor 1 soort harde broodjes en wat beleg, nette zaak jammer sauna stond niet aan, geen zwembad wel fitnes ruimte met Jacuzzi ( stond uit )
buiten de wel leuke dames ( 9 st van Bugarije , turkeye, duits, nederlands tot pools ) is er eigenlijk niets te doen dan naar de TV te kijken waar porno op afgespeeld wordt ( goed voor de lust ) 2 x naar de kamer geweest Alina uit Bulgarije 30 min met massage € 50,00 was goed en Nime uit Turkeye jong te veel opgemaakt kijkt niet echt gezellig gewoon snel afgewerkt 10 min € 30,00 en vroeg zelfs om tip.
fijn onder de douche geweest,naar huis 2 1/2 uur rijden, een ervaring rijker maar denk niet dat ik hier nog kom of moet echt vlakbij zijn rij liever wat verder naar YY , VV of GT

BBrinkie
29 juli 2009, 09:20
Hier zo'n 2 weken geleden geweest. Niet gezellig, ruimte is veel te groot en open. Met turkse volle meid naar kamer geweest (sorry weet naam niet meer)
veel beloven weinig doen.
Daarna nog met andere dame gesproken waarvan leek dat ze een leuke cup had maar toen ze voorover boog bleken het velletjes in een voorgevormde Bh te zijn en heb voor de eer bedankt.
Drankjes afgerekend, mevrouw had ook nog lef om om fooi te vragen.
Eens maar nooit weer

Big30
24 augustus 2009, 14:58
http://www.fkk-vangoch.de/presse.htm

Am Donnerstag, 27. August 2009 um 23:10 Uhr bei RTL II

Big30

Willi69
24 augustus 2009, 19:08
Vermutlich eine Sendung, die man nicht unbedingt sehen muss (genau wie den Club)... :rolleyes:

Gustomass
24 augustus 2009, 22:38
Ben nav dit bericht nog eens op hun site geweest. Zag er goed uit, wellicht itt de club naar verluidt. ben er al 2 jaar niet meer geweest, kan er dus niet over meepraten.
Zag een van de dames op de Gallery staan. Een zekere Maria...die...eerlijk is eerlijk best lijkt op de hongaarse Maria die Gusto 2 en half jaar terug nog eens mocht leren kennen...
Mocht iemand weten of het om dezelfde Maria gaat, dan houdt Gusto zich aanbevolen..
Levert Van Goch dan minimaal één bezoek op van ondergetekende...
Deze wereld kent immers niet zo veel echt lieve vrouwen...

groetjes Gustomass.

Gustomass
5 september 2009, 14:50
http://www.fkk-vangoch.de/presse.htm

Am Donnerstag, 27. August 2009 um 23:10 Uhr bei RTL II

Big30

Goedemiddag,

Gusto kan RTL II niet ontvangen.

Heeft iemand deze uitzending opgenomen, of weet iemand waar die nog op te pikken is. Er schijnt overigens een hele reeks van afleveringen te zijn , waarin meerdere clubs de revue passeren. Het deel wat vorige week donderdag gedraaid is in Van Goch lijkt me heel interessant. Visueel dan, redelijk onschuldig maar toch mooi hoe de dames eraan meewerkten.
Wie heeft een goede speurneus??

Ik zou er heel blij mee zijn....
Oa Maria is erop zichtbaar en ook Anja( voorheen Jenny's Party Treff) in een mooie rol.

Vol verwachting wacht Gusto geduldig af....

Gustomass

Smittie
7 september 2009, 21:51
Sorry Gusto,

Er staan alleen foto's online bij RTL2 van Pimp my Puff.
http://www.rtl2.de/36933.html

S

Gustomass
7 september 2009, 22:49
Sorry Gusto,

Er staan alleen foto's online bij RTL2 van Pimp my Puff.
http://www.rtl2.de/36933.html

S

Hey Smittie, bedankt.
Heb de foto's even bekeken.
Wat mij betreft is de ROtLicht - Expert nog niet op een plek geweest waar wij op niveau worden verwend.
Mogelijk nog ergens foto's van Van Goch??
Deze in elk geval zeker niet.

Gustomass

Goedemorgenallemaal
4 oktober 2009, 13:20
Mogelijk nog ergens foto's van Van Goch??
Deze in elk geval zeker niet.

Gustomass

Inderdaad, deze niet zoals ik onlangs heb gecontroleerd.
Ik was in Nijmegen en wou wat niet te ver rijden voor ik huiswaarts reed dus vandaar de keuzen. (vanaf waar ik zat was alles minstens een uur rijden, van Goch nog geen half uur en dat ene halve uur verschil zou ook bij de terugreis opgeteld worden en ik had gewoon geen zin n lange autoritten).
Het ziet er van buiten klein uit, van binnen niet onaardig. Vrij grote hal waar de dames op bankjes tegen de muren aan zitten. Nodigt niet echt uit tot rondlopen. Beetje donker ook, en hoe slechter het zicht, hoe meer er vaak te verbergen is is mijn ervaring (maar dat viel hier best wel mee, ongeveer 6-8 dames waarvan er hooguit twee verborgen hadden moeten blijven volgens mij). Inrichting verder best okee.

Over de rare manier van afrekenen is al uitgebreid gesproken en het is nog steeds zo. Het was Oktoberfest en ik was de enige festganger. Vanwege het oktoberfest Pils gratis maar ja daar heb je niks aan als je moet rijden.
Fris was € 2,00... Nadeeltje dus.
Douches voorbij de "kijkhal"(zoals ik het maar even noem). Eigenlijk 1 grote douchebak met een aantal douches. Lekker water.

Gekamerd met Elvita, een donkerharige Poolse van (volgens hun site) 22 jaar. slank met mooie B-cupjes.
Zij viel meteen op kleine GMA aan zonder condoom maar niet ontdekt of ze ook "aufname"op het programma had staan want ik wilde wat anders..
Vervolgens een massage (niet een topmassage, maar ik ben nogal veeleisend denk ik) waarna kleine GMA weer op oorlogssterkte gebracht werd en een tweede keer..

Dat was een lekker uurtje dacht ik... Toen kwam de grote verassing.
Bij het afrekenen werd er door haar maar € 60,00 in rekening gebracht. Dus voor 3 kwartier. En ik had niet op de klok gekeken. Hmm, of het was echt drie kwartier, of ze was onder de indruk van mijn massage dat ik krtig kreeg. Helaas, toen ik later bij de locker op de tijd keek was het echt maar 3 kwartier. (Zoals gezegd, geen extras als anaal of "aufname" dus gewoon 3 kwartier leuke sex met zoenen..).

Geen zin meer om nog langer te blijven dus totale kosten waren € 25,00 entree, € 60,00 voor de dame en € 2,00 voor een cola. Niet mijn meest opwindende clubbezoek maar zeker wel geslaagd. Entourage niet echt wat ik zoek maar toch niet slecht.

Herhalingsgevaar?
Zeer aanwezig mits in de buurt en niet teveel tijd om dieper Duitsland in te gaan.

woelfchen
7 december 2009, 00:06
Hallo. Ich arbeite in Goch. Vielleicht bist Du bei Elvita an die falsche geraten. Frag das nächste mal nach oder Eva Jana. Beide aus Germany und bieten den Sevice (Aufnahme usw.)

Goedemorgenallemaal
29 december 2009, 10:39
Hallo. Ich arbeite in Goch. Vielleicht bist Du bei Elvita an die falsche geraten. Frag das nächste mal nach oder Eva Jana. Beide aus Germany und bieten den Sevice (Aufnahme usw.)

Es war kein problem fur mch, das "programm" war nach meine Wunsche diesen tag. Ich habe nicht gefragt was moglich ist.

Matiass
3 januari 2010, 14:35
Gisteravond rond 11'en eerste bezoek gebracht aan deze club. Ligt midden in een industriegebied, ruime parkeergelegenheid aanwezig. Voor de deur stonden 6 a 7 auto's geparkeerd waarvan er drie met NL kenteken.

Ontvangst was vriendelijk met de gebruikelijke rituelen. Alleen werken ze hier met een kaartje in je armband waar alles wordt genoteerd, een beetje raar maar goed.

Alles oogt voor de rest netjes en overzichtelijk alleen leek het binnen meer op een bibliotheek dan op een fkk club, was namelijk erg rustig (kan natuurlijk door de vakantie periode komen). Tegenover 6 dames waren er ong. 10 bezoekers.

Uiteindelijk nog een kamersessie gehad met een bulgaarse (Sabrina).

Prijzen:
entree EUR 25,
1/2 hr EUR 40
1 hr EUR 80

cornaredo
13 januari 2010, 16:25
zijn de meijses naakt of in dessous?

Matiass
13 januari 2010, 21:09
@ Cornaredo

Toen ik ging waren ze niet naakt..

blauwebeer
5 juli 2010, 16:42
Iemand nog recente ervaringen? :freu:

bad pritt
6 juli 2010, 23:17
Iemand nog recente ervaringen? :freu:

Ja ben er recent 2x geweest.
Is me heel goed bevallen.
4 maal gekamerd met 3 toppers, een tongzoen wonder Susanne jonge bulgaarse en een schatje met zeer natuurlijke service, als ze je mag en mij mag ze :biggrin: lig je met je vriendin in bed. 2 x geweest en zeker niet de laatset keer.

Ellen fotomodel, uit Tunesie, lange benen , slank, prachtige borsten, zeer vrouwelijk , zou iniedere club de hoofden doen draaien. Super service wel heel profi maar heel lekker, zeer tevrden en totaal leeg kwam ik na 1 uur van de kamer met haar.

Aylin
Bulgaarse lolita, spraakwaterval, schattig en grappige dame. Zeer knappe dame met een super figuur. Service heel goed en met veel inzet, ok na afloop lekekr gekletst met haar terwijl ze bovenop me zat, ze houd je zo een avond aan de praat.
Hele leuke dame een grote aanrader.

In de weekenden echt een aanrader deze club, relaxt, leuke meiden , erg goede service en niet duur.
Voor mij vlakbij.

Veel leuker dan Fungarden vind ik, veel meer sfeer en relaxter. Ook leukere meiden die veel communicatiever zijn.
Met susanna zit ik vaak eerts een half uur te praten op de bank ook Aylin werkt je niet af. Ook na afloop zijn deze meiden leuk en blijft er kontakt.

Alleen op maandag wel heerlijke sex met Susanna en Aylin maar ook een paar afknappers in de vorm van een bitse vervelende thekefrau, maar goed kom ik niet voor en 2 keer bits te woord gestaan door een duitse dvp die in fkk kostuum loopt( zat ook gezien) en later snel weer opgestapt bij een bulgaarse die het allemaal niet echt snapt wat betreft communiceren op een normale manier. Maar maandag was het erg rustig, ik had alle keus waren hooguit 4 ijsberen en 6 a 7 vrouwen.

gr,
Karel

noglangnietuitgewandeld
27 juli 2010, 07:18
Ik ben hier de afgelopen weken ook een paar keer poolshoogte wezen nemen.
Telkens niet meer dan pakweg een tiental dames aanwezig, waarvan de helft me qua uiterlijk niet echt kon bekoren, maar je hoeft natuurlijk maar een of twee toppers te treffen en je hebt een leuke middag. Heb hele goede sessies gehad met Aylin, de kleine Turks/Bulgaarse en met Gabi, een Bulgaarse die zomaar voor een Zuidamerikaanse zou kunnen doorgaan wat gezicht en postuur betreft. Fantastische billen, ik voel ze nu nog in mijn handen :biggrin:.
Een wat minder geslaagd kamerbezoekje was met Bachar, een lange slanke meid met lang krullend haar. Op de kamer ineens niet meer zoenen, dus dat was eens maar nooit weer. Bij mijn tweede bezoek haar mooi laten zitten waar ze zat en me uitstekend vermaakt met Aylin en Gabi. Tot slot nog een topgeil trio met deze twee tongzoenspecialistes :tongue:. Club is niet luxe, wel netjes. Kamertjes open van boven zoals bij Freude 39, waardoor je regelmatig wat gesteun en gekreun kunt horen. Ook zoenen en voorpijpen op de bank is hier gebruikelijk, wat maakt dat je eerder zin krijgt in de volgende ronde ;). Buffet is eenvoudig. Mits je jezelf niet volgiet met van alles en nog wat valt de prijs best mee. Buitengedeelte mag geen naam hebben, een tafeltje met drie stoelen op drie vierkante meter. Bij gelegenheid wandel ik er zeker nog wel eens binnen :lostit:.

blauwebeer
27 juli 2010, 14:09
Bij gelegenheid wandel ik er zeker nog wel eens binnen :lostit:.
Zo denkt Blauwebeer er ook over. :baeh:

alexbaron
21 augustus 2010, 20:24
As I read on their website: http://www.fkk-vangoch.de/preis.htm

entrance fee 25 €
20 minutes 30 €
1 hour 50 €

seems good value for money to me.

Smittie
23 augustus 2010, 21:02
As I read on their website: http://www.fkk-vangoch.de/preis.htm

entrance fee 25 €
20 minutes 30 €
1 hour 50 €

seems good value for money to me.

Sorry Alexbaron,

The price of 1 hour is not correct. :gruebel:

It has to be:

entrance fee 25 €
20 minutes 30 €

1 hour 80 € :troest:

S

Smouse
2 september 2010, 00:02
Onlangs op een vrijdagavond aanbeland.

Van Goch ligt in een rustige omgeving met veel parkeer ruimte.
Bij binnenkomst 25 euro ingeruild voor een badjes en een sleutel van een kastje.
Daarna door naar de bar/hang/eet ruimte waarin ongeveer 15 meiden te vinden zijn.
alle soorten en maten, voor ieder wat wils te vinden :)

Daarachter zit de douch en sauna ruimte met een aantal gangen en kamertjes
ieder kamertje heeft zijn eigen thema (ik zag ook een kamer met gynecologe stoel)
Alles ziet er in iedergeval netjes en schoon uit.

De eerste sessie heb ik met een naakt lopende duitse schone gehad Nora genaamd.
Daarna weer in de bar/hang/eet ruimte gekeken naar de volgende dame

Prijs en kwaliteit zijn dik in orde mij gaan ze vaker hier zien!

Smouse
17 september 2010, 00:15
Vorige keer prima naar mijn zin gehad met Nora (helemaal naakt met hoge pumps) Bij binnenkomst zag ze me al meteen en wilde meteen een trio met haar bankmaatje (Monica).
Toch maar eerst ff douchen een een pilsje pakken. Er was gratis bier van het vat :betrunken:

Er waren voldoende mooie dames aanwezig maar toch met Monika aan de praat geraakt. leuke meid uit Lithouwen mooi zwart haar en groene ogen plus een echte cup C. Nog even over het trio gehad maar Nora begreep als snel dat ze overbodig was.

Na een praatje en een drankje een 90 minuten op een kamertje geweest
Heerlijke meid met een prachtig lichaam en een heerlijk nat kaal poesje
een van de mooiste die ik heb gezien.

Prima naar mijn zin gehad en ik kom snel weer :wink:

Igor-Ergaster
29 september 2010, 19:42
Onlangs voor een paar uurtjes naar Goch geweest, ziet er knus en schoon uit, helaas was Anja er niet maar dat wist ik van te voren. Er waren 8 dames 5 Bulgaren een Keniaan, een Duitse en een Poolse. Buiten is een nieuw terrasje niet groot maar om even te zonnen of een sigaretje te roken goed genoeg. De Jacuzzi is daar koud 25 graden max. volgens de dame achter de bar was dat normaal. Verder is er een relax ruimte met 4 schommelstoelen, 2 hometrainers een sauna. De sauna as niet echt heet, volgens de meter +/- 55 graden. verder voldoende sanitair, 3 grote mooie douches.

Het contact wordt gelegd in de gezamenlijke grote ruimte, hier staan 14 banken waar je met zijn tweeën de eerste contacten kunt leggen. De dames zitten elk rustig op een van de banken te wachten en te knipogen tot je ze benaderd. In deze ruimte is ook de bar waar je wat te drinken kunt halen en een lunchbuffet met broodjes en beleg.

Ik heb gekozen voor Maria een Bulgaarse, heb over het algemeen slechte ervaring met Bulgaarse maar deze was voor mij een uitzondering. Maria is een jonge dame van 22 jaar slank en erg klein. Ze deed me herinneren aan Jolien uit Munster alleen had ze wat dikkere billen. Ze was al volop met me aan het spelen op de bank en kuste er vrolijk op los.

3 redelijk mooie dames, de rest van de dames kon me niet echt bekoren, heb nog lekker liggen buiten liggen zonnen en met de Theke dame gesproken en wat gegeten.

Kortom Nette club en kan ik het zeker aanbevelen, niet voor een hele dag maar als ik toch in de buurt ben en maar 2 uurtje tijd heb.


Groetjes Igor :wink2:

blauwebeer
15 oktober 2010, 21:54
Zo denkt Blauwebeer er ook over. :baeh:
Ondertussen was Blauwebeer hier reeds tweemaal waarbij de zéér goede sessies met Emma, Aylin en Sandra in zijn geheugen gegrift staan.

Verwonderlijk eigenlijk dat Roemeentjes en Bulgaartjes die in andere clubs op het vlak van service het onderspit moeten delven in Van Goch moeiteloos de hoogste toppen scheren.

Smouse
2 november 2010, 00:44
Onlangs deze club weer eens een avondje bezocht.
Er waren en paar bekenden dames aanwezig maar Monica waar ik op had gehoopt was er niet. Gelukkig was er genoeg (12) materiaal om uit te kiezen (en gratis bier).
Na en tijdje te staan flirten met een aantal dames, ze zijn totaal niet opdringerig en blijven op afstand je verleiden. Als eerste bij Xandra op de bank gekropen. Dit contact begon meten aangenaam een kleine tongzoen en ik reageerde hierop dus gingen we nog ff door als en stel verliefde pubers, niet veel later met haar op een kamer aanbelandt
We hebben elkaar leker langzaamaan verwent, een sigaretje gerookt en gelachen.
prima tijd met met Xandra gehad.

volgende patient was Jenny

Smouse
2 november 2010, 00:45
Na de sessie met Xandra ff onder de douch en weer aan de bar geraakt.
Ik moest even bijkomen, de aanwezige damen maakten er een leuk feestje van door lekker geil te dansen met elkaar en tegen de paal bij de bar en later ook tegen mijn paal eerst tegen de ijzeren paal en toen tegen die van mij gaf een schrikeffect die ijzeren paal was erg koud en door die natte poes werd de kou naar mijn eigen paal getransporteerd
Er zat de hele avond een mooie dame op de bank waar ik geen hoogte van kon krijgen.
eigenlijk zo mooi dat als je er mee op een kamer gaat het uiteindelijk tegenvalt type (ajbwib).
Toch besloten om maar even met haar te gaan kletsen. dat kon ze wel waarderen en ze vleide zich gewillig tegen me aan en al snel ontdooide de boel en sloeg de vonk over.
voor de 2de keer die avond op een kamer aangekomen en weer een heerlijke sessie gehad.
Maar met Jenny ben ik nog lang niet klaar die ga ik zeker nog een keertje overdoen

hans101963
5 november 2010, 13:05
Woensdagavond zin in een leuk avondje. Daar ik niet al te ver wilde rijden ivm de neervallende regen, gekozen voor FKK Goch. Niet de mooiste FKK die ik tot nu toe gezien heb, maar verder wel ok. Leuk ontvangen door Heidie de ontvangstdame. Na uitleg van de tarieven ed me omgekleed waarna ik een nette rondleiding kreeg van de Poolse, zeer goed duitsprekende Anna. Na een uurtje gezellig gekletst te hebben met oa. Anna, gekozen voor de 24-jarige Hongaarse Helana (mooi zwart haar). Met haar een prima sessie beleefd. Leuke meid, ook voor en na het kamerbezoek. Hierna nog wat gegeten om tegen half 11 weer te vertrekken. Leuke FKK, leuke meiden, iets te weinig beren, maar ze zien me zeker weer terug.

blauwebeer
5 november 2010, 13:46
Na uitleg van de tarieven ed me omgekleed waarna ik een nette rondleiding kreeg van de Poolse, zeer goed duitsprekende Anna. Na een uurtje gezellig gekletst te hebben met oa. Anna, gekozen voor de 24-jarige Hongaarse Helana (mooi zwart haar).
Goed keuze, met Anna best beperken tot praten en grappen aan de bar, want haar serviceniveau op de kamer ligt duidelijk lager dan dat van de andere vrouwen. Haar lichaam daarentegen ...:tietjes:

Smouse
16 november 2010, 00:04
foutje,

Ben afgelopen weekend weer geweest maar Jenny heet Jessie

costabrava
19 november 2010, 12:20
Afgelopen week hier eens wezen buurten, als je al een keer in GT of LR bent geweest dan kun je beter door rijden wat een waardeloos geheel, het is niet weinig het is niks.

blauwebeer
19 november 2010, 15:26
Afgelopen week hier eens wezen buurten, als je al een keer in GT of LR bent geweest dan kun je beter door rijden wat een waardeloos geheel, het is niet weinig het is niks.
Waarom heb je dan nog niets over GT of LR geschreven? Zeven (7) nietszeggende berichten heb je gepost waaronder één om een kleinere club met de grond gelijk te maken. :ranting2:

bad pritt
20 november 2010, 18:18
Afgelopen week hier eens wezen buurten, als je al een keer in GT of LR bent geweest dan kun je beter door rijden wat een waardeloos geheel, het is niet weinig het is niks.

De man van de grote statements !!!

hahaahahaaha...slaap maar lekker verder..dan vermaak ik me wel met die topvrouwen die daar rondlopen..maar zoals altijd...je moet rustig kijken..investeren en dan..heb je daar een toptijd.

Al 20 plus keer geweest..en me altijd perfekt vermaakt...net zo goed als in acapulco/living room/freude 39/ harem / dolce vita....

Van de week ..super sessie met Monica..4de keer alweer...zelden zo een goede gfe gehad de laatse maanden..eerst uurtje lullen op de bank..beetje opwarmen..geen enkele kamerdruk....daarna 1 uur supersex.
Deze dame zou in een grotere club dauer gebucht sein.

In die grote clubs lopen zoveel robotjes rond, van die jagertjes dat je ook vaker misgrijpt dat is hier al een stuk minder deze dames moeten het hebben van service en terugkerende klanten...

blauwebeer
20 november 2010, 19:27
Al 20 plus keer geweest..en me altijd perfekt vermaakt...net zo goed als in acapulco/living room/freude 39/ harem / dolce vita....
Veel beter dan in voormelde clubs zelfs! Minder capsones, lossere sfeer, betere en vooral vollediger service dan bijvoorbeeld Dolce Vita, waar een aantal vrouwen nog steeds niet begrepen heeft dat in Duitsland PZC de standaard is, waar de helft van de vrouwen niet van tongzoenen of Eierlecken wil weten, en waar de kassa voor de 2de maal na de 30ste minuut rinkelt.

bad pritt
20 november 2010, 20:09
Ik zal van de week als ik tijd heb eens een recente update van deze saunaclub en dames populatie geven, zeer zeker de moeite waard deze club.

rmjhexe
20 november 2010, 20:50
woon hier 7 km vandaan en ben nog niet geweest ,veel gemist of niet ?

bad pritt
20 november 2010, 20:56
woon hier 7 km vandaan en ben nog niet geweest ,veel gemist of niet ?

Ja ik heb er veel goede ervaringen gehad...ga een keer op zaterdaavond uur of 21.00 entree 25 euro..gratis bier drinken..en eten...en dan kijk je of het bevalt.

Maar 7 km, vriend als het bevalt...is de verleiding groot bij die afstand :teuflisch:

bad pritt
20 november 2010, 20:59
he EPICURIUS

......
stuur me even een im, dan kunnen we een keer afspreken als je zin hebt en gaan we naar mettmann of weer naar van goch.

rmjhexe
20 november 2010, 21:02
:hammer:woon samen en ben zelfstandig ; mijn naam staat op m,n nummerbord , groot probleem:hammer:

bad pritt
21 november 2010, 14:51
:hammer:woon samen en ben zelfstandig ; mijn naam staat op m,n nummerbord , groot probleem:hammer:

Ja daaromstaat op mijn bedrijfswagens geen reklame dan kun je nog eens ergens parkeren zonder de kans dat je hele bus leggehaald wordt of iemand op ideen komt.

Maar serieus, vrijdag en zaterdag ga je je dar zeker amuseren..doordeweeks ook maar is het vrij doods..behalve alsje er al aardig wat dames kent..maar komer veel liever op vrijd. of zat.

bad pritt
21 november 2010, 14:56
Veel beter dan in voormelde clubs zelfs! Minder capsones, lossere sfeer, betere en vooral vollediger service dan bijvoorbeeld Dolce Vita, waar een aantal vrouwen nog steeds niet begrepen heeft dat in Duitsland PZC de standaard is, waar de helft van de vrouwen niet van tongzoenen of Eierlecken wil weten, en waar de kassa voor de 2de maal na de 30ste minuut rinkelt.


Beetje off topic..naar pesoonlijk vind ik het Dolce Vita uit dusseldorf een waardeloze club..heel varierende service niveaus zoals je zegt..arrogante vrouwen..wazige sfeer...niet gezellig..niet warm..heb me er niet vermaakt
Veruit de slechtset club uit het rijtje....

De beurzen brengen de klanten te gemakkelijk naar deze club.. dat maakt de vrouwen daar veel minder service gericht ten opzichte van andere clubs....kunt daar met 40 beursgangers staan op 10 vrouwen..

blauwebeer
28 november 2010, 18:25
Kamerprijzen (allen incl. zoenen, knuffelen, beffen en pzc):
30 minuten € 40,-

kees1000
28 november 2010, 19:01
Is het dan exc. NMC?:confused:

blauwebeer
28 november 2010, 19:53
Is het dan exc. NMC?:confused:
Inbegrepen. :hammer:

phoenix
28 november 2010, 20:17
die jacuzi staat buiten en die is niet aan geloof me , en die sauna daarvan sluit de deur al weken slecht en daar moet echt de monteur vanuit rusland of china komen om die goed te laten sluiten, en 50% kans dat sauna gewoon uit is als jij er in wil. infrarood sauna? dat hokje van 1 bij 1 ? nee 25 euri is gezien deze matige voorzieingen ook meer dan genoeg. Al e bij golden dreams ook 25 vragen per persoon dat moet ik daar maar een gaan kijken, het is dat maria en elena bij fkk goch zulke lekkere billen hebben en goed kunnen pijpen ..................................

Smouse
30 november 2010, 22:25
Weet iemand wat die bingo nu precies inhoud?

Smouse
30 november 2010, 22:30
Ik kom er graag in het weekend, maar ik ga donderdag toch eens kijken naar de bingo, mits er niet een al te grote sneeustorm aan de gang is.

phoenix
30 november 2010, 22:42
als je de kaart vol hebt , mag je de dame opde foto op zijn hondjes nemen !als de dames de bingo winnen nemen ze jou op zijn hondjes

bad pritt
1 december 2010, 13:24
lekker vage aktie..echt van Goch style...zou het gewoon een echte bingo zijn..dan wordt het de donderdagen mischien vol met de bejaarden van Goch en omgeving ....bingo.

beffer69
1 december 2010, 15:48
En als je het Nederlandse deel van de site leest, weet je genoeg denkt ik.

bad pritt
4 december 2010, 12:48
Is er al iemand die bingo had op donderdag ?

boo
6 december 2010, 21:46
Was er afgelopen vrijdag .... Omdat het wel eens glad zou kunnen worden besloot ik niet al te diep Duitsland in te gaan, je moet tenslotte ook nog terug, en dan ben je vaak vermoeid. Dé reden om voor VG te kiezen is voor mij Aylin, die ik nog ken van een korte carriere in Acapulco en later in Venus (Duisburg).

Ik arriveerde om een uur of 15.00, wat een troosteloze sfeer ..... De 6 vrouwen die er op dat moment waren zaten zwijgend voor zich uit te kijken. Zag er niet echt naar uit of ze zin hadden in een lekker potje rollebollen.

Ik kwam net vanonder de douche toen Aylin binnenstapte. Ze begroette me met een omhelzing en een flinke zoen. Toen wist ik weer waarom ik hier gekomen was......

Na een half uurtje op de bank ruim anderhalf uur op de kamer geweest. Aylin is iedere keer beter, steeds denk je dat dat volgende keer niet meer kan. Een symathieke en intelligente meid. De 23e gaat ze voor het eerst in een jaar terug naar huis, ze heeft haar zoontje al die tijd niet gezien. Moet tch wel heel moeilijk zijn voor die meiden.

Samenvattend: Eigenlijk een hele saaie club (deze middag tenminste), maar alleen al voor Aylin kom ik beslist weer terug. Misschien beter 's avonds of in het weekend ?

phoenix
6 december 2010, 21:55
ja boo het is stil, maar als je voor goede sex komt vind je die daar, de dames die r die dag avond waren , daarvan ken ik er drie die goede neukene en ook goed pijpen, en ja de dame die je noemt kan dat ook..................ik heb een prima stille rustige avond gehad, nog een lid van hier getroffen en echt heerlijk twee uurtjes geneukt.....:annieengel:

bad pritt
7 december 2010, 10:01
He Boo,

De sfeer overdag is niet alles...dat klopt..ik zit ook veel liever in acapulco.
Dat van die sfeer creeren snappen ze daar niet zo goed.
Maar de vrouwen daar zijn niet slecht...soms zeer goed.

Als je op een vrijdag- of zaterdagavond komt vanaf een uur of 20.00, is de sfeer beter en is het iets drukker.

Maar ik merk de laatste maanden dat het erg terugloopt..de wandelaars hebben geen geld meer..vroeger op een zat. avond 20-25 klanten...nu soms 4 of 5. Dat is ook zeer frustrerend voor de dames...die zitten en zitten en zitten...

Wel keus genoeg daardoor..maar het werkt niet sfeer verhogend en het is leuk om wat aktie en leven om je heen te zien.

Aylin is een schat van een vrouw..onvoorstelbaar dat je je kind 1 jaar niet ziet..dat moet een hel zijn...en dan toch zo overeind blijven..respekt.
Als je haar nog wilt bezoeken...moet je denk ik vlug zijn....na haar vakantie weet ze nog niet of ze terugkomt in Van Goch.

blauwebeer
7 december 2010, 12:09
Als je haar nog wilt bezoeken...moet je denk ik vlug zijn....na haar vakantie weet ze nog niet of ze terugkomt in Van Goch.
Een aanpassing van de agenda dringt zich op! :annieengel:

bad pritt
7 december 2010, 12:30
Een aanpassing van de agenda dringt zich op! :annieengel:

De 23 ste zegt Boo gaat ze weg...ik ga er voor die tijd ook nog even langs.

Smouse
14 december 2010, 00:23
Ik was daar vorige week donderdag en vroeg naar de bingo
de theke dame (nieuw sinds 2 dagen daar) had nog nooit van een bingo gehoord.:frown:

wel een prima sessie met emma gehad

bad pritt
14 december 2010, 10:29
Ik was daar vorige week donderdag en vroeg naar de bingo
de theke dame (nieuw sinds 2 dagen daar) had nog nooit van een bingo gehoord.:frown:

wel een prima sessie met emma gehad

:biggrin::biggrin::biggrin::biggrin:..er is in ieder geval een bingo waar niemand het fijne van weet...net als een sauna die niet heet wordt...en een whirlpool waarop je kunt schaatsen...gelukig zijn er wel leuke dames.

blauwebeer
14 december 2010, 18:43
wel een prima sessie met emma gehad
Emma is effectief één van de beste meiden die daar rondloopt.

noglangnietuitgewandeld
19 december 2010, 07:33
Vrijdag een berichtje dat ik een vrijkaart voor van Goch had gewonnen, waarvoor mijn dank aan het onvolprezen ijsberenforum.
Zaterdagmiddag meteen maar van de gelegenheid gebruik gemaakt, had wel niet veel tijd, maar in een paar uur kun je je hier wel uitleven.
Thekefrau Marina zat er even mee, de eerste keer dat iemand met een uitgeprint stuk papier probeerde te betalen, maar een telefoontje naar de cheffin en het was okay.
Intussen werd ik al hartelijk begroet door een vrolijke Aylin, zij ging even eten, ik ging even douchen, we troffen elkaar aan de bar. Volgende week gaat ze op kerstverlof, komt in Januari terug, ik dacht de tiende. Maria kwam er ook even bij, wilde wel weer meedoen. Goed, maar dan de volgende ronde. Eerst een uurtje met Aylin gestoeid, eerst haar een oraal hoogtepunt bezorgd, toen door haar tot op het randje gepijpt, maar net niet eroverheen, vervolgens een lange trage neukbeurt, langzaam het tempo opbouwend. En door die lieve kleine vingertjes van de eerste kwak afgeholpen. Nog wat na liggen kletsen, die meiden maken toch lange dagen. Om 05 uur het bed in, om 09.30 weer opgestaan, hoe houden ze het vol. Ze ziet uit naar haar vakantie, het zij haar gegund.
Rondje sauna gedaan, en nog een watertje gedronken bij Marina, die ik ken van haar vorige werk. Het thekewerk bevalt haar goed hier. Nou, prima toch.
Aylin kwam naast me zitten aan de bar, Maria kwam half tussen ons in staan en begon ongegeneerd te zoenen. Lekkere meid, beetje mollig, een achterste dat prominent aanwezig is, een bil van haar past amper in mijn hand, en dat wil wat zeggen. Aylin kwam ook een paar likjes halen, Maria's handje had me intussen alweer een stijve bezorgd en ze bleef maar door friemelen. Meid, hou daar mee op, anders spuit ik Aylin nog van haar kruk af :wink:! Dikke lol met z'n drieen :hah:. Maar weer een kamertje opgezocht, in iedere arm zo'n lekker schatje, beurtelings zoenen met de een en gepijpt worden door de ander. Deze keer moest Maria er maar eens aan geloven. Aylin lag geamuseerd toe te kijken hoe haar vriendin geneukt werd en moedigde ons aan waar ze kon. Voor de finish kwamen ze weer tegen me aanliggen, in de ene hand een behoorlijk grote en in de andere een wat kleinere bil, twee likkende tongetjes over m'n gezicht, tepels die me voortdurend voorgehouden werden, net zolang tot die zachte handjes een heftige explosie in m'n kruis veroorzaakten.
Hierna maar weer vertrokken om voor de sneeuw thuis te zijn, wat gelukt is.
Maar de dames gaan me vaker zien, ook in Goch ben ik noglangnietuitgewandeld :lostit:.