PDA

Volledige versie bekijken : Heaven7, Algemeen, 2008



blauwebeer
2 augustus 2008, 19:24
:neu: Partytreff Willich, Willich-Münchheide

=> http://www.partytreff-willich.de



... en op 14/08/2008 wordt ons geduld eindelijk beloond. :freu: :freu: :freu:

Blauwebeer :wink:

Goedemorgenallemaal
4 augustus 2008, 20:11
... en op 14/08/2008 wordt ons geduld eindelijk beloond. :freu: :freu: :freu:

Krimson :wink:
Neuh, nu 04-09...

Piepo777
4 augustus 2008, 20:32
Raar !!!, ik heb 2 maanden geleden eens gebeld en toen werd mij gezecht binnen 2 weken OPEN !!!!, dus die tent had al hemelsbreed moeten open moeten zijn !!!, denk dat ze de dames niet rondkrijgen, en daarom ons in de wacht zetten ;)

Piepo....

Goedemorgenallemaal
5 augustus 2008, 08:35
waar hebben we dar eerder gehoord

dann-52
22 augustus 2008, 13:21
Hallo, is er ondertussen iemand erin geslaagd om deze PT te bezoeken en indien ja wat waren jullie ervaringen?

Big30
22 augustus 2008, 14:41
... en op 14/08/2008 wordt ons geduld eindelijk beloond. :freu: :freu: :freu:

Krimson :wink:


Neuh, nu 04-09...


Hallo, is er ondertussen iemand erin geslaagd om deze PT te bezoeken en indien ja wat waren jullie ervaringen?

:wink::wink:

goldene.zunge
28 augustus 2008, 18:41
Na de gewijzigde heropeningsdatum zijn nu ook nog de prijzen gewijzigd.

Oorspronkelijk, en momenteel nog op een deel van de website te lezen, 99 euro, terwijl een ander deel gewag maakt
van 99 euro voor 3 uren en 149 euro voor een ganse dag. :hammer:

Rekening houdend met een gemiddelde PT-damesbezetting zijn er in de nabijheid véél betere alternatieven.

GZ :p

Piepo777
29 augustus 2008, 23:59
Ja, veeeeeel te duur, met deze prijzen zijn ze niet meer concurerend met andere clubs in de buurt !!, ga er echt niet heen voor 150 euro, daarvoor kan ik ook 3x in Acapulco terecht incl. entree, eten en drank, met super dames !!!

Willem2
30 augustus 2008, 01:57
Het is nog niet open en het regent al klachten dat het te duur is :o

Ik ben donderdagavond samen met Tiga naar de nieuw te openen Partytreff Willich geweest. Het is nog niet helemaal af en de laatste aanpassingen en verbouwingen werden nog uitgevoerd, maar het geheel ziet er al zeer goed en luxe uit ( kijk maar naar de foto's).
Er is gekozen voor aparte kamertjes waar de ijsberen seks kunnen hebben met de dames. Er is ook een "speelweide" voor de dames en heren.
Het tarief van 99euro is voor 3 uur speelplezier.
Het tarief van 150euro is voor de hele dag. Tevens is er dan de mogelijkheid om sterke drank te drinken.
Er is ons gezegd dat ze een goede cateraar hebben gevonden die voor het buffet zal zorgen. Frisdrank en licht-alcoholische dranken zijn bij de prijs inbegrepen.
Donderdag 4 September gaat Partytreff Willich open.

:wink:

Silvester
30 augustus 2008, 09:57
....Oorspronkelijk, en momenteel nog op een deel van de website te lezen, 99 euro, terwijl een ander deel gewag maakt
van 99 euro voor 3 uren en 149 euro voor een ganse dag.
Dit staat op de hollandse site, dus hollanders hebben streepje voor...:

"Na de komst van 99 € we praten niet meer over geld."

Dat de opening wat opgeschoven is ligt waarschijnlijk aan het vele vergaderen, gezien het onderschrift:

"Uw partij vergadering Willich team"

;)

Het ziet er overigens inderdaad chique uit, en als de getoonde dames er ook zijn....

:love2:

Willem2
30 augustus 2008, 11:42
Dit staat op de hollandse site, dus hollanders hebben streepje voor...:

"Na de komst van 99 € we praten niet meer over geld."



De nederlandse tekst op de website moet inderdaad nog worden aangepast. Denk dat het zondag wel gepiept zal zijn ;)



Dat de opening wat opgeschoven is ligt waarschijnlijk aan het vele vergaderen, gezien het onderschrift:

"Uw partij vergadering Willich team"

;)


Door extra verbouwingen en regelgevingen is de opening inderdaad uitgesteld.
De wijze waarop het in het nederlands geschreven is lijkt op oost-duitse toestanden :eek: ;)



Het ziet er overigens inderdaad chique uit, en als de getoonde dames er ook zijn....

:love2:

Ja de club is chique. De dames waren er al wel ;) Maar sommige dames zijn vanwege de uitstel van de opening aan het werk gegaan in omliggende saunaclubs. We zullen het wel zien welke dames er aanwezig zullen zijn...... ;)

:wink:

jeepie
31 augustus 2008, 07:41
Ja, veeeeeel te duur, met deze prijzen zijn ze niet meer concurerend met andere clubs in de buurt !!, ga er echt niet heen voor 150 euro, daarvoor kan ik ook 3x in Acapulco terecht incl. entree, eten en drank, met super dames !!!

maar bij acapulco heb je voor dat geld geen 10 kutjes op een dag :baeh:

blauwebeer
31 augustus 2008, 08:23
maar bij acapulco heb je voor dat geld geen 10 kutjes op een dag :baeh:

Beter 3 prima sessies dan 10 maal afgewerkt. :hah:

Blauwebeer :wink:

Piepo777
2 september 2008, 13:08
Helemaal mee eens, want het blijft toch afwerken geblazen in partytreff's, vooral als je maar 3 uurtjes kunt blijven, de meeste heren onder ons mogen al blij zijn als ze 2x kunnen klaarkomen in 3 uurtjes ;)

terminator
4 september 2008, 10:10
Weet je vandaag nog niet waarheen? Vergeet dan niet dat Partytreff Willich haar deuren opent! Qua club zeker de moeite waard. We zijn benieuwd naar de rest!

Tiga:
laat maar snel weten dan hoe het daar is,
en vooral wat voor een, en hoeveel vrouwelijk schoon er rond huppelt.:luvlove:

:wink:

Willem2
4 september 2008, 17:39
Tiga:
laat maar snel weten dan hoe het daar is,
en vooral wat voor een, en hoeveel vrouwelijk schoon er rond huppelt.:luvlove:

:wink:


Het geheel is inderdaad vandaag open gegaan. Er zijn 12-15 vrouwen. Vanavond komt er misschien wel een verslagje van woods die nu aanwezig is.

:wink:

terminator
4 september 2008, 19:38
Het geheel is inderdaad vandaag open gegaan. Er zijn 12-15 vrouwen. Vanavond komt er misschien wel een verslagje van woods die nu aanwezig is.

:wink:
Ok
Ben benieuwd! :roll:

""Willem"
jij gaat as Zaterdag?:o

woods25
5 september 2008, 11:10
Ich war gestern gegen 14 Uhr in Willich;),Der Club ist neu und sauber.es waren 10 Frauen anwesend und ca 15 Eisbären vorort.Gute Stimmung haben Lena und Monika gemacht mit denen ich auch zurecht kam.
vier einzelzimmer und eine Spielwiese stehen zur verfügung.
Die Frauen sind keine Topmodell von dem Preis kann man auch nicht erwarten.
Habe gesehen wie ein Eisbär in eine Stunde 3 mal im Zimmer war:confused:
Die Frauen bekommen ein Chip wenn die im Zimmer gewesen sind.
Bis ich ging(17 Uhr) gab belegte Brötchen,Trinken:softdrink ,Bier und Kaffe.
Für liebhaber von Partytreff mit sicherheit zu empfehlen (Diese ist abhängig von der Besatzung der Frauen)
Ich werde in 2 Wochen PT Willich nochmals aufsuchen;)
Gruß
woods25:wink::wink:

egon, Dr. Rammler
5 september 2008, 14:47
Ich war gestern gegen 14 Uhr in Willich;),Der Club ist neu und sauber.es waren 10 Frauen anwesend und ca 15 Eisbären vorort.Gute Stimmung haben Lena und Monika gemacht mit denen ich auch zurecht kam.
vier einzelzimmer und eine Spielwiese stehen zur verfügung.
Die Frauen sind keine Topmodell von dem Preis kann man auch nicht erwarten.
Habe gesehen wie ein Eisbär in eine Stunde 3 mal im Zimmer war:confused:
Die Frauen bekommen ein Chip wenn die im Zimmer gewesen sind.
Bis ich ging(17 Uhr) gab belegte Brötchen,Trinken:softdrink ,Bier und Kaffe.
Für liebhaber von Partytreff mit sicherheit zu empfehlen (Diese ist abhängig von der Besatzung der Frauen)
Ich werde in 2 Wochen PT Willich nochmals aufsuchen;)
Gruß
woods25:wink::wink:

grüss dich ! he sag mal was machst denn du in einem Pauschalclub ? neugierig ? guck mal auf die HP und sag mir mal, ob von den abgebildeten Girls auch welche anwesend waren ja ? danke im Voraus Egon :wink:

woods25
5 september 2008, 18:54
@ Egon

Ich war neugierig:D aber Nicht enttäuscht;)
Gruß
woods25:wink:

Willem2
5 september 2008, 20:52
Kortom ik schrijf me in want ik ben nog nooit in een partytref geweest en ik vraag me serieus af of je ook onbeperkt kunt eten.

Groet, Foots

De meeste partytreffs staan niet bekend om de verstrekking van voedsel maar om "veel voor weinig" ;)
Er schijnt een goede cateraar te zijn voor partytreff willich maar is die foots-compatible ? :o We zullen eens gaan testen......

:wink:

egon, Dr. Rammler
7 september 2008, 15:39
@ Egon

Ich war neugierig:D aber Nicht enttäuscht;)
Gruß
woods25:wink:

Was soll mir das denn sagen. Sprich mal Klartext ! Waren die abgebildeten Frauen von der HP anwesend oder nicht ?? Gruss Egon:plapper:

Willem2
7 september 2008, 17:45
Was soll mir das denn sagen. Sprich mal Klartext ! Waren die abgebildeten Frauen von der HP anwesend oder nicht ?? Gruss Egon:plapper:

Für Donnerstag kann icht nichts sagen aber Samstag war die Lena da und die steht auf der Website : http://partytreff-willich.de/images/ambiente/girls/thumbs/thumb_frauen_girls_partytreff_sex_erotik_3.jpg

egon, Dr. Rammler
8 september 2008, 12:33
Für Donnerstag kann icht nichts sagen aber Samstag war die Lena da und die steht auf der Website : http://partytreff-willich.de/images/ambiente/girls/thumbs/thumb_frauen_girls_partytreff_sex_erotik_3.jpg

:motz: danke W2, ist nicht so mein Geschmack...........;):smile2:
Gruss Egon

Willem2
8 september 2008, 13:30
:motz: danke W2, ist nicht so mein Geschmack...........;):smile2:
Gruss Egon


Zelfs voor jouw "Geschmack" is er wel wat bij ;) En anders moet je lekker de lasagna op eten en niet te veel smakken :D

thesickboy
8 september 2008, 18:33
...en er is een afzuiginstallatie...

Mag..........géén.............grappen............. .maken.........:D

;):wink:

.357 magnum
8 september 2008, 21:35
Partytreff Willich was zaterdag mijn doel.
Ik had namelijk een kortingskaartje gewonnen, dus verzilveren die hap.

Bij binenkomst even gevraagd hoeveel dames er waren.
10 stuks, du ik ben rond 16.00 binnengetreden voor een onbeperkte duur (100euro+50kortingskaart).

Mijn eerste indruk was negatief.
De tent was gewoon klein te noemen.
Een bar met wat 2 zitsbanken, met 4 kamers en 1 open kamer.
Een douche met een zeer krappe omkleedruimte.

Ik dacht dat word dus vervelen op de bank.
Ik bekeek vlug de op dat moment aanwezige dames, en daar werd ik niet echt vrolijk van.

Gelukkig kwamen iets later een paar appetijtelijkere dames aan.

Eerst een biertje of 2 gedronken, en daar kwam Monika mij al opzoeken.
Deze had er wel zin in, en begon aan me te friemelen.
Dit mondde uit tot een pijpsessie op de bank.
Toch maar even met deze meid naar de kamer.
Ik heb heerlijk gestoeid met deze meid, maar ik heb mijn kruid niet verschoten.

Mijn tweede ronde was met de Turkse Katja.
Eerst op de bank met haar mooie tietjes gespeeld.
Dat geheel werd op de kamer afgemaakt.

Echter vond ik het nodig om de lolbroek uit te hangen.
Dus heb ik onder aanzien van alle dames en boezoekers een paaldans act weggegeven.
Meenigeen kon daar wel om lachen.
Hetgeen de sfeer alleen maar beter werd.

Het werd tijd om met Lana kennis te maken.
Dat deden we uiteraard op de kamer.

Het Klikte goed tussen Lena ,Monika en mij.
Gezien de zeeen van tijd die de dames hadden, namen ze alle tijd voor mij.

Ik zat aan de bar met mijn drankje.
Rechts kawam Lena zitten, die me heerlijk begon te strelen.
Ik begon haar ook te strelen en te voelen.
Links zat Monika, deze heb ik met mijn linker hand gestreeld.
Ik sloot mijn ogen om van dit hemels tafareel te genieten.
na een minutje of 10 ben ik met beide dames naar de open sexruime gegaan.
Daar ging het hemelse even door.

Dit was echt een super sessie die ik nog nooit heb meegemaakt.
De hemel hoeft niet groot te zijn.
Wat deze twee engelen duidelijk hebben bewezen.

De sessies die volgden waren minder hemels, maar wel lekker.
Dasja was goed te noemen.
Nadja ook.

Alle dames deden hun best.
Maar dit kwam ook omdat het zo rustig was qua bezoekers.

Tegen de klok van 19.00 was er (pittige)lasagna te eten.
Het eten was zeer simpel te noemen, en stelde dus maar weinig voor.
Andere partytrefs is het eten welderiger en beter.

Tegen de klok van 20.00 werd het steeds drukker.
Zo druk, dat de sfeer drastisch veranderde.
Helaas ook de lust van de dames.
Ik heb nog een sessie gehad met Monika.
Maar helaas de hemel was al reeds gesloten.

Na deze sessie ben ik dan ook maar gegaan.
De grote aantal bezoekers maakt een einde aan de hemelse atmosfeer die s`middags nog wat rond hing.

Tijdens het omkleden kwam ik inderdaad Willem2 tegen, met Tiga als versterking.

Monika en Lana waren duidelijk de 2 engelen van de dag.
Katja , dasja en nadja mochten er ook zijn.
De rest van de dames (ca de helft) heb ik links laten liggen.
Wil je PT Willich bezoeken, ga dan vroeg.
Het is dan rustig, en de dames hebben dan alle tijd.
's Avonds is het druk en moet je lang wachten.
De kleine ruimte maakt het er niet beter op.

Ik heb een hemelse middag gehad, die mij nog lang zal heugen.
Reuze bedankt voor het kortingskaartje.
En wie weet tot de volgende keer.

.357 magnum

Mark09
10 september 2008, 18:48
klinkt niet verkeerd moet ik misschien maar eens een middagje voor vrijmaken!!!!

thesickboy
11 september 2008, 07:48
klinkt niet verkeerd moet ik misschien maar eens een middagje voor vrijmaken!!!!

...én er nadien uiteraard een recensie over schrijven!

:wink:
TSB

thesickboy
12 september 2008, 14:34
Op 'het andere forum' wordt er naar aanleiding van Magnums post gevraagd waar hij zijn kortingskaartje vandaan heeft.:eek:

Ben benieuwd hoelang die posting zal blijven staan...:teuflisch

TSB
:wink:

Gustomass
12 september 2008, 15:07
Op 'het andere forum' wordt er naar aanleiding van Magnums post gevraagd waar hij zijn kortingskaartje vandaan heeft.:eek:

Ben benieuwd hoelang die posting zal blijven staan...:teuflisch

TSB
:wink:

Hier wordt met "het andere forum" wellicht dat andere forum bedoeld.
Er zijn vele andere forums en ik vind dat op deze manier Hookers ietsje te veel eer wordt toebedeeld als zijnde "het andere forum"....

Tis maar een Gusto gedachten kronkel.

Willem2
15 september 2008, 20:50
Yeah, yeah, count me in.
Dan ga ik wel wat vroeger als mijn eerste keer.

Hoop ook op wat extra ventilatie....

Kut, ik heb nog maar 5 berichten. This rule sux.

Als je nu eens eerst over je eerste keer schrijft hier en dan in het algemeen dan zit je zo aan de 10 berichten :eek: :rolleyes: ;)

Goedemorgenallemaal
18 september 2008, 15:06
Maar de fotograaf had denk ik wat problemen.
Of bewust om de dames niet al te herkenbaar te maken.

horny me
19 september 2008, 13:53
ik heb de foto's eens bekeken en er is niets mis mee :freu:


borsten en billen staan er op wat wil je nog meer....

Gustomass
19 september 2008, 14:29
ik heb de foto's eens bekeken en er is niets mis mee :freu:


borsten en billen staan er op wat wil je nog meer....

Kan wel zijn, maar jammer dat die mooie die er eerst op stonden op 2 na allemaal gewist zijn...
Blijkbaar werken die dames nu al niet meer in Willich??


Ik ga toch eens "kijken" wat wat zeggen fotos eigenlijk....

Gustomass die liever geen kiekje van zichzelf laat maken...in Willich..hoewel???

jeepie
19 september 2008, 18:42
Op 'het andere forum' wordt er naar aanleiding van Magnums post gevraagd waar hij zijn kortingskaartje vandaan heeft.:eek:

Ben benieuwd hoelang die posting zal blijven staan...:teuflisch

TSB
:wink:
daar ben ik ook benieuwd naar.

soms vraag ik me weleens af. of die moderators van Hookers lid zijn van de zwarte kousenband :teuflisch
vooral die Lalande heeft er een handje van.

zo heb ik eens een moddervreter(rator) van het joopforum belachelijk gemaakt op een ander 4x4forum. en hij heeft mij daarna op het joopforum er zonder pardon van af gedonderd. omdat hij op dat ander 4x4forum niks tegenmij kon uitrichten. maar ik ben al weer een tijdje terug op het joopforum. maar dan onder een andere naam :thefinger :baeh: :teuflisch

Big30
19 september 2008, 19:59
zo heb ik eens een moddervreter(rator) van het joopforum belachelijk gemaakt op een ander 4x4forum. en hij heeft mij daarna op het joopforum er zonder pardon van af gedonderd. omdat hij op dat ander 4x4forum niks tegenmij kon uitrichten.

Ik dacht dat je nick jeepie was :D? Of toch maar veranderen in joopie :p?

:wink::wink:

By the way. De foto's zijn inderdaad ge-updated d.i. een dame die eerst op de foto's stond en in vv werkzaam was is daar nog steeds werkzaam en zal dus niet verkassen naar PTW.
Overigens wel apetijtelijke dames die op de site staan, zeker als je het vergelijkt met foto' die ik wel eens op de site van andere pt's zie staan ;):eek:;)!

:wink::wink:

rush itt
28 september 2008, 15:20
In princiepe mooie dames, zijn ze ook tot veel bereid ( standjes )

Clinic
1 oktober 2008, 07:37
Enige tijd geleden heb ik dan ook enige tijd mogen vertoeven in deze partytreff. Omdat hij dicht bij mijn stamclub ligt en dichtbij een hotel waar ik lang geleden nog wel eens sliep was de PT makkelijk te vinden.

Veel auto's op de parkeerplaats, maar ik kon nog net 1 vrije plek vinden. Ik twijfelde of ik wel naar binnen moest gaan. Veel tijd had ik niet dus toch maar aangebeld. Een uiterst vriendelijke dame deed open en vroeg mijn naam en of ik er al eerder was geweest. Nou, nee dus. Uitleg en rondleiding(kje) en omkleden dan maar. 99 euro betaald voor 3 uur. Meer tijd had ik toch niet.

Gedouched en wel de bar binnengegaan en eigenlijk viel het wel mee met de drukte, slechts een vijftal ijsberen ofzo. Ik heb een zes- of zevental dames gezien, waarvan enkele van de website. Een drankje, even aan de bar en mijzelf toen verplaatst naar een bank. Onmiddelijk kwam Roemeense Simone (a) naast me zitten. Een paar woordjes Roemeens :D en het ijs was gebroken, ze begon te strelen maar ik bedankte even voor de eer. Heb verteld dat ik later nog wel even wilde kameren.

Afijn, dan toch maar op zoek. Nou eigenlijk hoeft dat niet want vaak komen de dames na een knipoog of wat dan ook wel vanzelf op je af, of ze hebben helemaal geen aansporing nodig om aan je te frummelen :happy:.

Om een lang verhaal kort te maken heb ik met een Poolse gekamerd met zwart haar, naam weet ik niet meer, met Lena (vond ik verreweg de aantrekkelijkste met een mooi figuur) en met Simone(a). Alle drie hebben ze me leeggepijpt. :blow2: Waarom? weet het niet, maar ik had gewoon geen zin in neuken denk ik. Tussendoor nog gakamerd met een ietwat vollere negerin van Jamaica. Nee, niets mee gedaan, ze zei in de bar al dat ze goed kon masseren en dat heeft ze toen ook gedaan. Zie mij daarzelf trouwens toch niet op liggen .

Eten kwam er ook nog in de vorm van een soort Tortilla's. Was niet eens slecht moet ik toegeven.

Dit was mijn eerste ervaring in een partytreff en ik loop niet over van enthousiasme, maar dat komt meer vanwege het feit dat ik voorstander ben van mega-lange kamersessies :thefinger en, dat wist ik vooraf, die vind je daar niet.

Toch hebben all vrouwen hun uiterste best gedaan en voor het geld hoef je het niet te laten. 99 Euro voor drie orgasmes, een saunagang, drinken, een massage en eten............ Als je haast hebt en de VZI (Volle Zak Indicator) geeft aan dat het zaad bijna in je oogkassen staat dan is zo'n partytreef een heel goed alternatief.

Dus ik zal best nog wel eens in een of andere, of deze Partytreff komen maar dan moeten de omstandigheden daar naar zijn. Niet voor een gezellige lange dag relaxen etcetera, maar wel als de nood hoog is en de tijd beperkt.

Tot ziens ( in deze PT of een clubbie heel dichtbij)

capello
2 oktober 2008, 11:49
Het principe partytreff is mij duidelijk, maar las ik nou ergens dat je je hier dus ook met een dame kunt terugtrekken op een kamer (met 2)?

Willem2
2 oktober 2008, 11:54
Het principe partytreff is mij duidelijk, maar las ik nou ergens dat je je hier dus ook met een dame kunt terugtrekken op een kamer (met 2)?

Ja.
Partytreff Willich is een soort tussenvorm. Je hebt namelijk 4 aparte kamers waarop je seks kan hebben met de aanwezige dames. Daarnaast één grote open kamer en de barruimte waar het er net zo aan toe gaat als op een partytreff.

:wink:

PS Lees Clinic ;)

Clinic
2 oktober 2008, 11:54
Het principe partytreff is mij duidelijk, maar las ik nou ergens dat je je hier dus ook met een dame kunt terugtrekken op een kamer (met 2)?



Euh, ja. Ik heb met voor elke sessie teruggetrokken op een kamer; ook voor de massage.

Willem2
2 oktober 2008, 11:56
Ja.

PS Lees Clinic ;)



Euh, ja. Ik heb met voor elke sessie teruggetrokken op een kamer; ook voor de massage.

Zo zie je maar je hebt sneller antwoord dan het geluid :D :lostit:

capello
6 oktober 2008, 11:00
dank voor die vliegensvlugge reactie :-)

Gustomass
6 oktober 2008, 12:38
dank voor die vliegensvlugge reactie :-)

Als je nu maar niet het idee krijgt snel afgewerkt te worden...op dit forum.

Een veelgenoemd misverstand/fenomeen in PartyTreff Land.
Het komt voor maar je bent er altijd zelf nog bij.

Veel heb je zelf in de hand, totdat ze met 2 of 3 dames op je af komen. geef dan de regie maar uit handen en geniet.
Sjonge, zo een Party Treff heeft zeker wat.
Moeilijke keus, dat zeker.

Gustomass die het evenwicht tussen Saunaclubs en PartyTreffs wat probeert te houden.

lma
7 oktober 2008, 22:40
Gisteren de eerste keer naar een party tref geweest. Gekozen voor Willich.
Bij aankomst valt me de nette en mooie zaak wel op. Is wel aan de kleine kant, maar om 16 uur was dat geen probleem.;)
Eerste kennismaking met een jong Duits meisje met kort blond haar. Ben haar naam vergeten, de rest was ook om snel te vergeten. Niet kussen - niet vingeren - niet likken. Een paar standjes en klaar.:mad:
Daarna, met een Cubaans meisje getracht om er wat meer swung in te krijgen. Ook haar naam vergeten (hier ben ik echt niet goed in ) Ze is klein, ik schat 1m60 max, met grote borsten maar ook brede heupen. Je moet er wel van houden, maar ze was wel lief, en gaf je tenminste het gevoel niet de zoveelste afwerkklant te zijn. Al bij al is deze sessie goed meegevallen.:roll:
Als laatste zo een beetje aangevallen door Monika :eek:. Is totaal anders, want is groot en struis, maar in verhouding kleine borsten. Op de kamer was het wel top. Zoenen, vingeren, zelfs een vinger in haar k.. mocht wel. Na ruim een half uur voldaan de zaak afgemaakt met een FT.:freu:
Algemeen, vond ik de sfeer wat kil. De Dames komen zich uitdrukkelijk presenteren, terwijl ik liever zelf de touwtjes in handen heb en mag kiezen. Ik miste ook het verleidingsspel (ik weet dat dit alleen al een idee van de mannen is) zoals je dat wel veel meer hebt in een sauna club. Wat voor mij de sfeer ook niet ten goede kwam, was dat telkens je met een meisje naar de kamer gaat er tegen de bardame uitdrukkelijk de kamernummer geroepen wordt :loud:. Het is wel duidelijk dat ze een soort % krijgen van de inkomsten a rato hun aantal keer dat ze met een man naar de kamer kunnen gaan.
Het was een ervaring, niet echt slecht (nette moderne zaak - 3 x klaar gekomen - drank en pizza voor 99€) maar ik zal er zo direct niet naar terug gaan. Toch maar weer naar GT.

Rex
7 oktober 2008, 22:42
(nette moderne zaak - 3 x klaar gekomen - drank en pizza voor 99€) maar ik zal er zo direct niet naar terug gaan. Toch maar weer naar GT.

Alleen redt je het dan niet met € 99.......??? Ik weet er alles van.

Haiduc
8 oktober 2008, 14:09
Ima, je moet een partytreff niet met GT vergelijken. Een partytreff is de budgetversie van een FKK. Je betaalt er veeel minder voor, dat moet nou eenmaal ergens vandaan komen. Laten we hier op dit forum ajb ophouden daar een vergelijking tussen te maken. Dat schiet echt niet op, dan kun je meteen alle partytreffs afschrijven. Dat is niet echt eerlijk.

Gisteren dinsdag 7 oktober dan eeeindelijk mijn allereerste club bezoek. Eerst naar Zur Linde in Nettetal-Schaag gereden, lekker dichtbij en het goedkoopst. Ik had vantevoren gebeld en ze hadden 4 meisjes, er zou er nog een komen. Daar aangekomen bleek zoals ik al van dit forum wist parkeren idd lastig te zijn. Er leken me zodanig veel auto's te staan (een aantal met NL nummerbord, die komen daar waarschijnlijk niet voor de bakker) dat ik zonder nog even te informeren maar meteen besloten heb 30 km door te rijden naar Willich. (ik wilde daar eerst al naartoe gaan en had het adres gelukkig nog in mijn navigatie staan) Ik wilde mijn eerste keer nou eenmaal 'veel' dames ;). Max 5, met misschien wel 10 ijsberen leek me niet ideaal. Ik had goede hoop in Willich meer dames aan te treffen.

Partytreff Willich vinden mbv GPS was nog niet zo makkelijk. Ik ben 2 keer het hele industrieterrein rondgestuurd. Uiteindelijk dan toch gevonden en bleek het redelijk aan het begin te liggen. Toen ik (15.15) naar binnen wilde gaan kwam er net een meisje naar buiten. En was daar nog de thekefrau, die me meteen welkom kon heten. Ze vroeg hoe ik heette en waar ik ze van kenden. Ik zei 'internet'. 99 euro betaald, sleutel, badhandoek en kleine handoek (badjassen hebben ze niet) gekregen en richting kleedkamertje gestuurd. Dat is wat nauw, maar in tegenstelling tot andere mensen is dat voor mij niet echt een probleem. Vervolgens enigszins timide de clubruimte betreden. Die is goed te zien op de foto's. Zoals ook al vaker gememoreerd niet heel groot. Maar om heel eerlijk te zijn, voor mij was het eigenlijk wel prima. Barretje en een zithoek met banken. Ik bleek geslaagd in mijn opzet om VEEL dames te vinden en niet teveel ijsberen. Er waren daar op dat moment zeker 9 of 10. In totaal heb ik in 4 uur 7 keer gekamerd. En ik heb even proberen te tellen met welke dames ik dat niet heb gedaan en dat zijn er ook nog 8. Conclusie: Er waren in totaal minstens 15 dames. Het totale aantal soortgenoten was zeker minder als dat, krap 10 denk ik.

Eerste conclusie over het aanbod: gemengd. Erg veel variatie in leeftijd (19-45), huidskleur, nationaliteit etc. Kortom: voor ieder wat wils.

Als eerste werd ik op gepikt door Ramona, ongetwijfeld het cubaanse meisje waar Ima het over had. Ik kan me eigenlijk volledig aansluiten bij de 2 regels die Ima over haar schreef. Gezoend, geneukt 2 standjes, pzc en likken.

Na de douche wilde ik even wat gaan drinken. Ik bestelde koffie. Daar moet je meestal even op wachten omdat die nog gezet moet worden (bleek uiteindelijk trouwens prima te drinken te zijn). Ter afwachting wilde ik even gaan zitten, maar nog voordat ik dat kon doen, voelen mijn ogen op echt een bloedmooi meisje. En die van haar op mij en ze ging vrijwel meteen een sleutel halen. Ze bleek Jennifer:hot: te heten, ik schat haar zo rond de 23 en is turks. Ze vertelde dat ze maar 2 dagen werkt. Maar een absolute beauty. Qua looks kan ze ongetwijfeld zo in GT terecht. Schitterend slank lichtbruin lichaampje met haar sterkste punt: werkelijk waanzinnige ogen! Het zoenen was dan ook al genieten, net als de 2 of 3 standjes, het pijpen (met condoom) en het likwerk. Zij had het ook naar haar zin. En toen zaten de 20 minuten er weer heel snel op...

Weer in de barruimte aangekomen, bleek het 'probleem' zich te herhalen: er kwam weer een andere dame een praatje maken en vragen of ze een sleutel zou gaan halen. Dat krijg je met een groot vrouwen overschot. Ik zei nog wel dat ik eigenlijk wat rust zou moeten pakken. Maar ja, ik had me tenslotte niet voor niks ten doel gesteld om zoveel mogelijk 'te kameren' ;). Dus ik was een welkom slachtoffer en ging maar weer gedwee mee :p. Ze heette Melissa en was 23. Vrij groot en enigszins mollig. Maar zeker wel enthousiast.

Nummer 4 was Jelona, het duitse meisje waar eveneens Ima het over had. Grote nadeel inderdaad: je mag niet met handen of tong aan haar geslachtsdeel zitten. En laat dat nou net zo leuk zijn! Zoenen beetje, maar wilde ze ook idd liever niet teveel. De rest was op zich wel ok.

Bij de bar probeerde ik een klok te vinden, ik had tenslotte maar voor 3 uur betaald. Die was echter nergens te bekennen. Op de laptop achter de bar kon ik nog wel even zien dat het 17.30 was, nog 1 uur te gaan dus.

Daarna was Alexa aan de beurt. De Servische waar ik ook al over gelezen had met echt megatieten, om het maar wat grof maar daardoor wel duidelijk te formuleren:D. Ze vroeg me in eerste instantie voor een triootje met een bulgaarse die daar ook zat. Maar die werd vervolgens weggehaald voor een trio met een andere dame en ijsbeer. Dus maar alleen met Alexa meegegaan. Alexa is zeker niet mooi, maar wel heel aardig. Hier vertoonde mijn prestatievermogen dan toch een hele serieuze dip. Waardoor er van neuken eigenlijk niks kwam en het bij pijpen en likken bleef.

Toen was net het diner gearrriveerd en dat kwam precies op het juiste moment.

Vervolgens Carolina, een hongaarse. Mooi lief gezichtje, enigszins mollig. Zij was eigenlijk een beetje het minpunt van de dag, aangezien ook bij haar zoenen of vingeren/beffen niet mocht (zal misschien met haar vriend te maken hebben). Ze deed alleen maar 'normale' dingen. Pijpen ging dan weer wel zonder.

En last but not least: Simona:littleang, het enige roemeense meisje daar. Ze zat op de bank naast Jelona, 2 jonge blondjes naast elkaar. En ik vroeg of ik er tussenin mocht komen zitten. Ik sloeg een arm om Simona heen, waarna Jelona vroeg of zij dan de andere arm mocht hebben. En lieve roemeense meisjes met mij zijn meestal wel een gelukkige combinatie. Beetje roemeens gebrabbeld en daarna...:inlove:

Toen ik terug kwam, kwam de theke dame vragen welk kluis nummer ik had. Ik had het bandje laten liggen in mijn laatste kamer. En ze bevestigde wat ik zelf ook al dacht: ik was er al een uur te lang. Snel omgekleed en vertrokken.

'Fazit': Wat mij betreft zeker thumbs up! Grote aanrader voor iemand die een partytreff zoekt. De club ziet er netjes uit. Eten niet veel keus maar smaakte wat mij betreft prima. Heb je een budget van meer dan 99 of 149 euro of spendeer je dat gewoon liever aan 1 meisje, twijfel dan niet en ga naar een FKK.

Het grootste nadeel is dat je inderdaad die tijdslimiet van ongeveer 20 minuten hebt. Als je de 99 euro versie doet, mag je ieder meisje maar 1 keer meenemen. En buiten de kamer doen ze over het algemeen wat minder. Mijn ervaringen moet je wel afzetten tegen het feit dat de situatie wat anders zal zijn wanneer het echte topdrukte is. Ik kan me voorstellen dat het dan wel echt klein is. En dat er dan daar tegenover staat dat er evt meer actie cq contact op de banken is omdat de 5 kamertjes bezet zijn.

Ik wil graag terug vanwege in de eerste plaats mijn 2 toppertjes van gisteren. Daarnaast heeft Alexa gevraagd of zij de eerste mag zijn als ik weer terug kom. En dan zijn er van de aanwezige dames die ik niet gehad heb nog zeker 3 voor die volgende keer: een mooi slank hongaars meisje, een zwart meisje en 1 van de 2 poolse meisjes. Een daarvan zal Monika wel geweest zijn, waar .357 Magnum zo'n klik mee had. Die zijn gistermiddag allebei in ieder geval niet van hun kruk in de hoek af geweest en hadden duidelijk niet echt zin in iets.

Het gedrag van de dames wisselt zoals gezegd tot actief praatje maken, voorstellen en vragen een sleutel te halen tot half apathisch. Ideaal is daar tussenin wat mij betreft. Maar dat zal voor iedere ijsbeer anders zijn.

Ik voel me wel enigszins schuldig over het feit dat ik een uur te lang ben gebleven en zo'n vaart heb gezet in het kameren. Score: 7 dames, 7 nationaliteiten, 6x geneukt, 5 keer gebeft. Ik moet er wel bij zeggen dat seks bij mij niet zozeer persé iedere keer tot een orgasme moet leiden. Dat is dus ook zeker niet al die 7 keren gebeurd. Maar goed, een rekensommetje 7 x 15 euro leidt tot de conclusie dat ze waarschijnlijk 6 euro meer aan de dames uit hebben moeten keren dan dat ik betaald heb. En dat is dan toch ook wel een beetje lullig. Laat deze positieve recensie daar dan een beetje de compensatie voor zijn. En ik zou zeggen: 99 euro: 2-4 keer naar de kamer in 3 uur, 149 euro 5-7 keer verspreid over de dag. Op die manier kunnen zij ook nog blijven bestaan en neukt de ijsbeer zich niet over de kop:fuck:. Want mijn tempo was achteraf net ietsje te hoog:hammer:.

Sorry voor dit verslagje, het is misschien ietsje te lang geworden waardoor het wellicht wat lastig leest. Ik zal kijken of ik later nog wat meer profieltjes kan schrijven.

lma
8 oktober 2008, 17:58
Hoi Haiduc.
Toch even melden dat het niet mijn bedoeling was een PT te vergelijken met een FKK.:redface:
Ik bedoelde enkel dat een FKK meer mijn ding is.
Maar de PT in Willich is heel zeker een goed alternatief, voor veel en kortere contacten. In elk geval veel beter dan raamprostitutie, en dat voor zowel de aanwezige meisjes - de prijs - gratis drank en een hapje - en een mooi en net gebouw.
Ik ga mischien nog wel eens een PT bezoeken als de nood hoog is, en dan staat Willich zeker vooraan op mijn lijstje.:lostit:

Rembrandt
30 oktober 2008, 02:40
Dag Heren,

Ben me als newbie (op het forum, maar ook in FKK/sauna/PT land) nog door het archief van vele berichten aan het werken, maar probeer ook mijn bijdrage te leveren. Ik heb veel gehad aan jullie geschriften en toen ik een paar weken geleden op de A44 in D. de afslag Willich tegenkwam (toevallig...) eens niet getwijfeld en op zoek gegaan naar PTW.
Vroeger kon ik al geen handdoek om mijn middel bevestigen en ik zag me al modderen met een stuk textiel, eerlijk gezegd heeft zoiets triviaals me er bijna van weerhouden om in 'handdoekenland' mijn opwachting te maken. Deze keer heb ik mezelf geen tijd gegund om erover na te denken maar heb de stoute schoenen (uit)aangetrokken. Eenmaal binnen blijkt, zoals al eerder door anderen gememoreerd, PT Willich een nette zaak, na een prettige ontvangst en vriendelijke uitleg even gedoucht en de bar binnengestapt. Daar sta je dan in je (met moeite omgeslagen) handdoek voor de eerste keer. Enigzins gespannen aan de bar plaats genomen en wat gedronken, wat nu? Nog maar wat drinken en voorzichtig om me heengekeken en me proberen te herinneren wat er ook al weer geschreven werd over deze PT: geen idee meer! Ik denk dat de dames ook wel gemerkt hebben dat ik ietwat onwennig hier binnenstapte, want ze waren allemaal heel erg lief. Na een 'zit mijn handdoek goed' actie maar eens geprobeerd contact te maken met een van de dames: een knipoog was al voldoende om een mooie dame met prachtige donkere ogen naast me te doen plaatsnemen.
Om kort te gaan, ik heb een heerlijke avond gehad variërend van hemelse orale sex tot heerlijke massages. En lekker gedoucht.

Deze week voor de tweede keer PT Willich bezocht. Ditmaal wat eerder aangekomen en langer gebleven. Ik had vantevoren mijn 'handdoektechniek' verfijnt en net als de vorige keer was het vrij rustig. Ik heb weer mogen genieten van de lieftallige dames hier aanwezig.
Mijn waarneming omtrent schoonheid en het door de dames gebodene kan ik alleen aan mijn eigen maatstaven toetsen en voldoet misschien niet aan de eisen van anderen, ik vind het dan ook moeilijk om een waardeoordeel over de dames te geven anders dan dat IK het tot nu toe zeer goed naar mijn zin heb gehad in PTW. Ik ben me er van bewust dat het geven van een waardeoordeel over dames ook te maken heeft met mijn eigen gemoedstoestand, deze week heb ik me wat vrijer durven te gedragen (alle begin...) in tegenstelling tot 'de eerste keer'. Beide keren was de sensatie en beleving bijzonder en heb ik met volle teugen genoten.

Gr.,
Montreal

Willem2
30 oktober 2008, 02:50
Dag Heren,

Ben me als newbie (op het forum, maar ook in FKK/sauna/PT land) nog door het archief van vele berichten aan het werken, maar probeer ook mijn bijdrage te leveren. .........

Gr.,
Montreal


:welcome2:

Op dit forum als schrijver :freu:

Een ijsbeer met een halve vacht is ook wat lastig ;)
Ik ga binnenkort hetook maar weer eens proberen. Hoeveel dames waren er ongeveer ? En heb je nog enige dame achteraf teruggevonden op het forum ?

:wink:

Rembrandt
30 oktober 2008, 03:07
:welcome2:

Op dit forum als schrijver :freu:

Een ijsbeer met een halve vacht is ook wat lastig ;)
Ik ga binnenkort hetook maar weer eens proberen. Hoeveel dames waren er ongeveer ? En heb je nog enige dame achteraf teruggevonden op het forum ?



Dank,

Ik schat ongeveer 10 tot 12 dames en maximaal 7 bezoekers. Ik heb even gekeken en volgens mij waren Anna, Alexa, Gina, Jennifer en Ramona er. Verder nog Leyla en van de ander dames ben ik de naam vergeten.
Ik ken (nog) geen andere PT oid en vind het zeer prettig om in een overzichtelijke situatie terecht te komen zoals in Willich. Vandaar denk ik ook mijn keuze voor deze kleine, knusse locatie.

Gr.,
Montreal

Rob10
30 oktober 2008, 03:19
:welcome2:

Op dit forum als schrijver :freu:

Een ijsbeer met een halve vacht is ook wat lastig ;)
Ik ga binnenkort hetook maar weer eens proberen. Hoeveel dames waren er ongeveer ? En heb je nog enige dame achteraf teruggevonden op het forum ?

:wink:

Nooit gedacht dat W2 zich zou overgeven aan de dames van een Partytreff:D

Rembrandt
30 oktober 2008, 17:16
Ik geef me aan alle vrouwen over ;)

Dat heb ik ook gedaan in PTW en met veel plezier.

Piepo777
2 november 2008, 00:06
Beste Medeberen ;)

Net terug van partytreff Willich, mijn dank nogmaals aan "Willem2" voor het kortingskaartje wat ik gewonnen had in de tombola. Dus ik kon nu 3 uurtjes plezier maken incl. eten en drank voor 49 euro. Ik beloofde als het mij beviel er 50 euro bovenop te leggen voor de hele avond/nacht. Bij binnenkomst viel mij al gelijk op dat hier op detail is gelet, alles ziet er tip top uit, alleen snap ik niet waarom ze de omkleedruimte zo klein hebben gemaakt, terwijl de douche zo groot is !
Ik had al gelijk de verkeerde sleutel van mijn opbergkast, toen ik hem openmaakte bleken er kledingstukken en schoenen van dames in te zitten, ik dacht eerst een grapje uit te halen :) (door de tent binnen te komen in dameskleren) wat zouden ze raar gekeken hebben in de living ;), toch maar niet gedaan, en een nieuwe sleutel gekregen. Bij het openen en sluiten van de kast heb je nog wel wat vaardigheden nodig, het is geen gemakkelijk slot namelijk :) Eenmal binnen in de woonkamer zaten wel 14 dames op de aanwezige banken. Er zaten zeker 5 hele mooie dames binnen die zeker zo in "FKK Acapulco" konden werken. Ik zag gelijk al een bekend gezicht te weten Gina uit partytreff Krefeld. Met haar een gezellig babbeltje gemaakt en verteld dat ik later met haar op de kamer ging. Mijn eerste keuze vandaag viel op een dame uit Bulgarije "Jessica" genaamd. deze dame wat vrij groot, super slank, kleine tietjes, en strak zwart haar tot op de schouder. Na 10 minuutjes gepraat te hebben haar een sleutel laten halen. Het werkt inderdaad dat de dames 15 euro per 20 minuten verdienen per klant, ga je een 2e keer met dezelfde dame beurt zij dus 30 euro.
Eenmaal op de kamer met haar had ik het gevoel dat er iets niet klopte met haar !
Ze was vrij nerveus, bibberde soms, likte mij tepels (maar trok ieders keer terug).
Had het idee dat ze hier niet uit vrije wil zit, klaagde ook veel over de lange werkdagen en dat ze erg moe was. Ik heb haar met respect behandeld, en gezecht dat ze eigenlijk naar huis moet om bij te slapen, is eigenlijk ook niet normaal deze dames werken gemiddeld 12 tot 15 uur per dag. Moet zeggen vandaag was het erg rustig (allerheiligen) in Duitsland, waardoor ik in mijn 3 uurig verblijf maar 7 ijsberen heb gezien. En na 1 uurtje zaten er welgeteld nog maar 3, de rest was naar huis, de 3 uurtjes zaten er voor hun op ;) In het algemeen gesproken is het moeilijk om hier een hele dag te verblijven, aangezien er niet veel te doen is. De beren die ik sprak hadden allemaal betaald voor 3 uurtjes. In mijn inzicht ook meer dan voldoende. De dames zaten vandaag verveeld voor zich uit te staren, sommige hadden helemaal geen zin in een gesprek :( Ik vernam dat er gisteren (vrijdag) veel mannen waren geweest en daar waren ze nu nog moe van :) Toch maar mijn 2e ronde ingezet met Gina zoals beloofd. Met haar was het weer ouderwets goed, gewoon alles erop en eraan, jammer dat zij alleen pijpt met condoom (minpuntje) maar het neuken in beide gaatjes is dan weer wel lekker met haar (pluspunt) ;) Daarna mij maar eens aan het buffet overgeleverd, ditmaal nudels met div salades en stokbrood. Gewoon eenvoudig maar wel lekker. Na diverse cola's en 2 flesjes bier mijn laatste ronde ingezet met een Poolse "Elisa" mooi slank figuurtje, kleine tietjes (komt verandering in) middel lang haar en een leuk snoetje. deed pijpen heel diep, en likte heerlijk mijn ballen, ook haar kutje was lekker strak, heb heerlijk genoten van haar :) Ook kun je met haar een prima gesprek voeren. Daarna nog even gaan douchen, de woonkamer ingegaan, maar helaas er waren niet veel dames bereid tot een gesprek :( Wel kwam ik Lena nog tegen (heeft nu zwart haar) maar zij was niet moe...........maar kapot vertelde zij mij :( Ook blijkt zij uit Riga te komen (Letland). Waardoor zij ook Russish spreekt, dit weet ik natuurlijk als de beste :) want in Riga wonen 50% Letten en 50% Russen.
Moet zeggen heb dus niet bijbetaald, ben na ruim 3 uurtjes vertrokken, voor die 49 euro geen miskoop, maar of ik er nog eens heen ga, mmmmmm........denk het niet :(

Piepo777 alias THEI van Hookers ;)

Tony M
8 november 2008, 13:41
Afgelopen woensdag mijn gewonnen kortingsbon van 50 euro gaan verzilveren in Party treff Willich! Precies om 11 uur met de Tom Tom recht voor de deur gestopt, pand ziet er van buiten goed uit, auto geparkeerd en hup naar binnen.
Ontvangen door Mirjana de theeke frau, een mooie Joegoslavische met een dubbel D cup en een paar opgespoten botox’s lippen, super aardig, eerst 50 euro betaald en mijn tegoedbon, dus totaal 100 euro, mocht 3 uur blijven. Ik vroeg haar of het mogelijk was om 50 euro bij te betalen na 3 uur als het me goed beviel (150 euro is dagkaart), dat was geen probleem. Handdoeken ontvangen en naar de kleedkamer geleid, is inderdaad een beetje klein. Na de kleding in de kast te hebben gehangen ff lekker douchen. Alles is er super schoon er loopt nl constant een Poolse werkster rond die alles in de gaten houd, ook de kamers als er iemand op is geweest.
Toen naar binnen, eerst wat drinken aan de bar er waren nog 2 ijsberen binnen en zo’n 13 dames, 3 Duitse en de rest Oostblok dames, sommige spreken zelfs nog geen woord Duits of engels. Wel allemaal jong (max. 30) alleen de duitse Gina zit tegen de 40 aan.

Aan de bar aan de praat geraakt met de Duitse Kati en hup met haar als eerste naar de kamer. Er zijn volgens mij 5 kamers met 2 persoonsbed, muziek en alles is super schoon en nieuw. Er is 1 kamer waar een groot 4 persoon’s bed op staat. Sex met Kati was wat minder, toen ze haar gele jurkje uit deed kreeg ik wat minder zin, volgens mij was ze zo’n 30kg afgevallen want alles hing er maar slap bij! Ik dacht laat me maar lekker ff afzuigen maar meteen smoesje dat ze tandontsteking had en alleen met condoom pijpte. Dus ff laten zuigen en snel weer naar de douche toe.

Daar zag ik een donker stevige schone genaamd Mia, super lekker figuur en een heel mooi gezicht een jaar of 22 oud schat ik, normaal val ik helemaal niet op negerinnen maar deze was wel heel erg mooi, sprak overigens vloeiend Duits. Sex met haar was wel oke, pmc, niet zoenen en ook niet aan haar poesje komen. Wel zuigen en lekker op zu’n hondjes volgespoten (natuurlijk met condoom).

Op de bank naast een mooie blondine gaan zitten, het bleek de Poolse Elisa te zijn, echt een hele leuke meid, ook in de omgang, met haar naar het grote 4 persoons bed, sex met haar was echt super, pzc, zoenen gewoon alles erop en eraan, heb veel gelachen op de kamer en ze is super lenig, standjes gedaan waarbij we ook nog eens heftig zoende, dat lukt bij de meeste vrouwen niet!

Toen waren de 3 uur om, Mirjana kwam vragen of ik nog wilde blijven, en natuurlijk zei ik ja er zat nl nog zoveel moois op me te wachten!

Volgende slachtoffer was Gina, een hele kleine duitse van een jaar of 40, wel super aardig, had met haar al een tijdje op de bank zitten praten, heeft in Krefeld en Mettmann gewerkt, dus ze kende Diana uit Zur Linde en Elvira uit Xanten ook!
Sex was lekker wel pmc verder beffen, neuken en lekker in haar kontje klaar gekomen.

Al lange tijd had ik oogcontact met een schuchtere mooie dame met een super figuur en zwarte haren, het bleek Sahra :D te zijn, ze sprak bijna geen Duits of engels, maar dat mocht de pret niet drukken, op de kamer haar eerst gemasseerd, want toen we op de bank zaten had ze rug pijn, dus ik haar een massage beloofd. Op de kamer klede ze zich al strippend uit, ow wat een mooie meid is dat! Na de massage was ze helemaal los, sex was echt SUPER, alles erop en eraan, was echt de TOPPER van de dag!:love2:

Ondertussen was het al 17.00 uur en na 5 sessies had ik het iegelijk wel gezien, maar een uur geleden was er nog een wat stevige jonge Duitse binnen gekomen, en ik rakte met haar in gesprek, ze hete Layla en wilde perse met me naar de kamer, ik zei haar dat ik al 5 x gekomen was en dat ik het wel welletjes vond, maar ze beloofde mij dat ze me helemaal leeg zou zuigen. Nauw dat heb ik geweten!! Wat een pijpwonder is dat zeg lekker pzc en heerlijk haar bekkie volgespoten :rubbel:, ze zei dat ze dat normaal niet doet, maar ik was het kwijt hahaha

Al met al een super dag met veel meiden en een super mooie en schone locatie, het eten is allemaal wat beperkt, maar ja daar kom ik niet voor!
In de loop van de middag werd ik nog herkend door een andere ijsbeer die me ook wel eens in Xanten had gezien, met hem nog ff wat info over de meiden uitgewisselde en wat gedronken aan de bar.
Na nog wat Pizza gegeten te hebben ben ik voldaan huiswaarts gekeerd!
Wel zaten er 2 irritante meiden op de bank die bijna constant met zijn 2 met een gast naar de kamer gingen, volgens mij was 1 ervan Lena :kotz:, ze kwamen bij mij wel erg arrogant over, en dit heb ik ook verteld tegen Mirjana bij het verlaten van de club!

Lieben Frauen, bis bald und Grüsse von Tonny :D

punked
9 november 2008, 11:46
Zoals de titel al doet vermoeden is het maar net van welke kant je het bekijkt, hier de recensie van ons (punked 2 , punked 1 zal het later aanvullen).

Gister dus naar partytreff willich geweest makkelijk te vinden als je een navigatie hebt anders kun je door de rode kerstverlichting het pand al zien vanaf het begin van de straat.

Bij binnenkomst begroet door de thekefrau (voor beschrijving zie recensie hierboven) Wij hadden dus ook een kortingsbon alleen hadden deze niet uitgeprint maar wel het nummer onthouden, nou dat ging er bij haar dus niet in ze had het nog even nagevraagt aan haar baas maar die wou ook niet meewerken. Slecht begin dus al! goed de moed erin gehouden en 99 eur betaald voor 3 uur.

Bij de eerste blik van de dames was het al een kleine tegenvaller......omgekleed en de douches genomen...alles is redelijk klein in vergelijking met een club als onsabruck of dolce vita, geen bubbelbad, buitenplaats, zwembad enz eten was trouwens ook niet bijzonder.

Ok nu de vrouwen!

Er zijn er genoeg daar valt niks van te zeggen, misschien wel iets teveel. Er waren over de gehele avond misschien 6-8 ijsberen. Wij hebben zo'n 14 vrouwen getelt het probleem is alleen dat zoveel vrouwen in een kleine ruimte er weinig ruimte overlaat of je even naast de vrouwen te nestelen.

Van de vrouwen zijn er misschien 3 a 4 goed, 3 te doen en de rest moet echt met pensioen! Na het weigeren van enkele oude rotten in het vak de kamer opgezocht met een spaanse brunette.

Mooie dame ook uit de kleren goede tieten, ze begon met afzuigen (wel met condoom als een van de enige) had haar al wel gevraagt of ik over haar tieten mocht klaarkomen, geen probleem alleen niet in haar haar.
Ik mocht bovenop haar zitten even de pik door haar tieten heengehaalt en daarna dus toch even lekker op haar tieten en haar gezicht en haar geraakt.:rubbel:

Daarna terug gekeerd naar de bar. echt iedereen zit echt met een gezicht van als het vandaag niet komt komt het morgen wel.

De verschillende nationalitieten zitten in groepjes bij elkaar (hongaren, polen, roemenen, en duitsers) en blijkbaar kunnen ze niet echt al te goed met elkaar.

Toen maar toch op de plek gaat zitten op de bank waar nog ruimte was naast twee roemeense dames (de beteren uit de club)

Eesrt met de blonde naar de kamer geweest, eenmaal op de kamer kwam ze een beetje los en begon ze te praten en in de stemming, eerst een goede blowjob (pzc) daarna zij boven op, ik op daar en afgemaakt met doggy. Enige van haar is dat ze niet supermoiie tieten heeft. voor de rest wel een goed lichaam.

Na haar een lange tijd aan de bar gezeten...weinig aanspraak naast dat er af en toe een van de draken een poging kwam wagen.

Heb tot de kans wacht tot ik naast de kleine poolse kon plaatnemen waar ook al geen lachje vanaf kon. Haar maar zo snel mogelijk gevraagt of ze mee naar de kamer ging

Eenmaal op de kamer(vrouwen moeten eerst het nummer van je bandje weten waar je sleutel aanhangt zoals in een zwembad kluisje nummer vragen en dan halen ze een sleutel ze krijgen namelijk betaald per keer 15 euro) Ze ging eerst even douchen daarna kwam ze terug en was ze als een blad aan de booi omgedraait dansen...lachen...en begon met pijpen zonder condoom.....daarna haar lekker en met plezier in alle standjes genomen.
Daarna nog even met haar gebabbelt ze vertelde dat ze een maart voor 5500 eur haar borsten wou laten vergroten wat volgens mij onnodig was.

Terug naar de bar gegaan het begon al onze tijd te worden (3 uur waren bijan voorbij) nog snel even de andere roemeense gevraagt.

Wel een goed lichaam alleen de sex niet al te best. pzc daarna een paar standjes en uiteraard in doggy klaarkomen.

Even met Punked 1 overlegt maar het is de moeite niet waard om 50 euro bij te tellen. echt de sfeer is van een dramatisch niveau, ik zou zeggen als je daar als vrouw zit wil je toch zoveel 15 euro's bij elkaar zien te sprokkelen is had het gevoel of enkelen in de club nog niet een keer met een beer naar de kamer zijn geweest!

Min mening is dat de sfeer aan de lage kant was eenmaal op de kamer iets beter.........maar het is een PARTYtreff alleen van die PARTY (feest) is weinig van te merken ondanks dat het IBIZA party was.

Na het douchen de thekefrau verteld dat we niet onder de indruk waren:confused:.

Mijn medeijsbeer Punked 1 zal het verhaal verder aanvullen aangezien hij 1 ervaring meer had met 2 andere vrouwen.

Punked 1 aan jou het woord:

punked
9 november 2008, 20:03
Nou hierbij mijn verhaal van ons bezoek aan Willich.

We besloten dus om naar Willich te gaan en niet naar Xanten en Kerpen. Er was een Ibiza party wat betekende dat je gratis verschillende cocktails kon drinken en verder had het weinig meer toegevoegde waarde.

Zoals mede punked al vertelde is het een redelijke kleine partytreff met weinig ruimte om te ontspannen. De partytreff bestaat uit ongeveer 70m2 relaxruimte met een bar, enkele banken en een televisie daarnaast bezit deze PT een hele kleine sauna voor ongeveer 3 personen. Er zijn 4 privekamers en de 1 kamer voor 3/4 personen er zijn dus geen open ruimtes. Er zijn vier grote en goede douches. De meeste dames zitten ongeinteresseerd naast elkaar op de bank en er is nauwelijks ruimte om met de dames in gesprek te komen. Zelden komen de dames uit zichzelf naar de heren dus een gesprek aanknopen is erg lastig. De sfeer was erg gespannen en de meiden praten zelfs zelden met elkaar er was echt srpake van groepjes vorming. Ik hou toch altijd van een leuk gesprek met de dames maar dat zit er bij deze PT nauwelijks in, zelfs enkele dames beaamden dat de sfeer gisteren scheisse was. Er zijn enkele uitzonderingen op deze regel en dat is Leila die zichzelf Geila noemde, de Spaanse Nicole en de donkere Mia deze meiden komen als enige naar je toe en proberen een leuk gesprek met je aan te knopen. Er waren gisteren 14 dames aanwezig met een gemiddelde leeftijd van 18 jaar tot 40 jaar. Het niveau is zeker goed te noemen en er is zeker voor iederen wat wils.

Nu over de actie waarom we hier naartoe zijn gekomend:d
Ik heb 5 sessies gehad met 5 verschillende dames. De eerste met een Roemeense meid van 26 jaar waarvan ik de naam ben vergeten. Ik kwam met haar aan de praat omdat ze aan de bar drinken ging halen en toen "moest" ze wel met me praten. Toen ik met haar op de kamer was was ze heel erg aardig en nam ze echt de tijd voor me. Ze heeft me toen met condoom snel klaargepijpt. Toen ik terugkwam werd het eten (rijst met gebakken kippenbouten) net opgediend dit betekende dat de dames ongeveer 30 minuten niet beschikbaar waren. Doordat je hier moeilijk me de dames in gesprek kunt komen waren we hierdoor al een uur aanwezig.

Nadat iedereen was uitgegeten heb ik al mijn lef verzameld en ben naast een Roemeens gaan zitten en ben met haar gaan praten, ik kon naast haar zitten omdat haar mede Roemeense naar de wc was gegaan. Ze was 19 jaar en zag er redelijk goed uit. Toen haar mede roemeense terug kwam van de wc keek ze me boos aan omdat ik op "haar" plaats zat. Toen heb ik de andere Roemeense gevraagd om naar de kamer te gaan en toen vroeg ze of ze eerst een sigaret mocht roken. Dit was natuurlijk geen probleem maar ik had meer het idee dat ze het deed omdat ze geen zin had daarna heeft ze me heerlijk zonder condoom gepijpt en ik kwam weer snel klaar op haar buik.

De derde sessie gehad met de hele aardige Leila van 23 jaar gehad waarbij ze me een body to body massage heeft gegeven. Ook zei heeft me klaargepijpt waarbij ik nu over haar borsten klaar kwam. Deze hele sessie duurde wel 30 minuten schat ik.

Na aanbevelingen van mijn mede ijsbeer met de Spaanse Nicole naar de kamer te gaan. Haar in verschillende standjes geneukt en in doggy afgemaakt. Zei neukt erg lekker en is erg vriendelijk.

De vijfde sessie was ik van plan om met een hele mooie donkere meid van ongeveer 22 jaar te doen maar ze zei tot twee keer toe dat ze even rust nodig had terwijl ze de hele tijd toen wij er waren geen enkele keer naar de kamer is geweest, daarnaast toen ze me voor de tweede keer afwees haar vriendin me uitlachte dit vond ik een grote afknapper.
De vijfde sessie heb ik met de meid gehad die helemaal rechts van de vierde van boven op de site staat gehad. Zei was erg wulps en neukte goed. Ook bij haar duurde het erg lang voordat ze met me naar de kamer ging. Ze ging eerst naar de wc toen wou ze nog dansen daarna wat drinken.

We hadden de indruk dat enkele dames aanwezig moesten zijn. Ik heb zeker 8 dames gezien die in de drie uur dat wij er waren geen enkele naar de kamer zijn geweest. Op de kamer waren ze echter allemaal erg vriendelijk en namen ze alle tijd voor je. Na drie uur hebben we besloten om weg te gaan. We hebben er opzich wel een leuke tijd van gemaakt maar zullen hier niet meer naartoe gaan omdat de sfeer beneden nul was en er genoeg betere Partytreffs zijn.

Op naar het volgende avontuur :D

punked
9 november 2008, 20:55
Ondanks dat wij een slechte ervaring hebben willen we een van jullie onze kortingskaart van 50 euro geven. Deze kaart is tot a.s. 25 november geldig hopelijk hebben jullie een betere ervaring dan ons.

Willem2
9 november 2008, 21:04
Ondanks dat wij een slechte ervaring hebben willen we een van jullie onze kortingskaart van 50 euro geven. Deze kaart is tot a.s. 25 november geldig hopelijk hebben jullie een betere ervaring dan ons.

Beste IJsberen dat gaat niet.
Daarmee maak je misbruik van het Tombola-systeem.

Er staat duidelijk in de interne mail dat je die moet uitprinten. Doe je dat niet of je hebt de mogelijkheid daar niet toe , dan kan je nog altijd contact met mij opnemen zodat één en ander toch geregeld kan worden.

:wink:

hara1d
11 november 2008, 02:22
Heute bekam ich eine 50% Karte zum ausdrucken, also gleich auf die Socken gemacht. Erste Überraschung: Lena (früher PHG) macht Thekendienst.
Meine Ankuft: 21:45, bei 3 Stunden habe ich also bis 24:45 Zeit, ob ich auch bis 24:50 bleiben kann, ausnahmsweise darf ich das :cool:.

Geduscht, ins Handtuch gedröselt und rein in die Bar.
Wie von den Eisbären beschrieben, 12 Frauen und 5 Männer da. Käffchen geholt , die Bar ist voll besetzt, also erst mal auffe Couch gelümmelt. Eine etwas stabilere Maus setzt sich zunächst neben mich, wenig später fast auf mich drauf. Süßes Gesicht, sie riecht lecker aber ist nicht mein Typ ;).

Bei dem "Mädelüberschuss" drängt sich mir der Gedanke auf dass die gute etwas "untervögelt" ist und sage ihr dass ich heute mit einer "Blondinka" poppen möchte :thefinger. Sie spricht nur wenig deutsch, aber geschäftstüchtig ist sie sicher, bietet mir eine Massage an, Sex könne ich ja mit der Blonden später haben (ist klar, ich las gerade dass die Mädels pro Zimmerbesuch bezahlt werden).

"Blondinka" ist zweimal mit dem gleichen auf dem Zimmer, ich bewege mich schon mal auf die Theke zu, Simona heißt die Maus kommt auch an die Theke und wir unterhalten uns etwas, dann geht es aufs Zimmer. Optisch ist sie genau mein Geschmack (kein Tattoo, Piercing oder Sili), als ich sie lecke geht sie ab wie Schmidt´s Katze:lostit:, leider bläst sie nur mit Gummi, die Zeit ist rum und ich behalte meinen Schuss im Rohr ;).

Die Mädels tanzen und machen sich gegenseitig Laune (besser als einem "Anstaltskoller" zu erliegen), eine schlanke Maus, bischen älter, pfiffiges Gesicht (Ungarin, zu meiner Schande muss ich gestehen dass ich den Namen vergessen habe) wird von den anderen Mädels im Spass "gebrieft". Sie soll sagen: "Schatzi, Du Zimmer und fickie fickie machen". Sie spricht weder deutsch noch eine Sprache die ich verstehe, kommt auf mich zu und sagt diesen Spruch auf :rofl:. Ich sage, okie, Süße denn mache mal einen Schlüssel klar! Das hat sie natürlich nicht verstanden, also schaut sie ratlos in die Richtung Ihrer "Lehrerinnen". Als diese meine Antwort übersetzen weiß sie nicht recht ob es Verarsche ihrer Lehrerinnen, meiner oder aller Spaß ist :roll3:.
Aber ich meine es "ernst", sie erfährt meine Schlüsselnummer und ab dafür.
Die Matratze auf Zimmer 1 ist noch warm (von Simona und mir), sie zieht sich die Klamotten vom Leib :moon: und wir liegen nebeneinander. Da Unterhaltung wegen sprachlicher Inkompatibilität beiderseits nicht möglich ist lutsche ich ihre Brüste (keine Hand, aber ein Mund voll :D), als ich abtauchen will sagt sie nein zum Muschilutschen :p. Nun, ich bin ja kein "Unmensch" und lege mich faul auf die Matte zurück. Nun werde ich verschärft "trockengelegt" und es folgt ein astreines Gebläse, mehrfach befürchte (oder hoffe) ich eine Mandelbesamung, 3 mal bis kurz vor knapp, beim 4. male "erlöst" sie mich nachdem sie es kommen fühlte.
Ich schrieb 100% (Leistung) erhalten aber es fehlte noch etwas: ein Zungenkuss :love: Den bekam ich von einer Maus der ich außer ihr paar male Feuer zu geben nichts gutes tun konnte. Danke, Kösenem, Spasiba en bedankt voor de Kortingskaart

Rembrandt
15 november 2008, 20:37
Een avondvullend werk in 7 delen.

i.
Preludium
Allegro passionato
Een herkenbare stijl en precies wat ik er van verwacht. Na binnenkomst aan de bar wat gedronken en vrijwel gelijk een duet aangegaan, als ouverture voor wat nog gaat komen. Een toonsoort waar ik me goed bij voel en die wat met me doet. Een spanningsboog is gecreërd en ik ga lekker 10 min. douchen.
ii.
Ouverture
Een deel wat hier eigenlijk niet zo thuis hoort, met name de interactie tussen beide solisten liet wat te wensen over. Dit deel voelt ook niet "af" en er moet denk ik een nieuw arrangement van gemaakt worden. In een andere setting dan deze avond heeft het weldegelijk potentieel.
attaca (terstond verder)
iii.
Tenero
Een bekend motief uit vroeger werk, maar nu geheel verassend uitgevoerd, een aria overgaand in een symphonisch gedicht. Waarbij de kwaliteiten van de soliste uit dl1 weer hemels genoemd kunnen. Een finale waardig. En dan te bedenken dat er nog meer delen volgen.
iv.
Amabile
Een opmaat aan de bar waarbij na een lieflijk intro niet meer nodig is dan een afwisselend solistisch optreden, zonder begeleiding. Een onverwacht herkenbaar warm gevoel, vlammend, vurig en gewenst. Waarvan ik in stilte nu nog nageniet.
v.
Allegro moderato
Tempo primo
Als het eerste deel, met weer verassende wendingen en helemaal in balans.
vi.
Meno mosso, sempre maestoso
Een variatie op een thema dat al in een vroeger werk voorkwam.
Als een lieve, zachte vrouw je masseert met haar mooie kleine handen en haar heerlijke lichaam. Je langzaam meevoert naar verre hemelse oorden.
Rallentando, steeds langzamer en zacht...zacht...zacht...
Calando...Tot we bijna in slaap vallen, dicht tegen elkaar aan. Donkere ogen waarin ik verdrink. Zachte klanken.
Een nocturne.
vii.
Alegro, ma non troppo
Een finale, wat kan ik er over zeggen? Het motief uit eerder delen keert in haar zuiverste vorm weer terug en dat maakt dit werk ook zo memorabel. Een onverwacht slotakkoord brengt de avond, nacht reeds, tot een einde. En nog nagenietend van de uitstervende tonen verlaat ik je...

Rembrandt
17 november 2008, 13:27
@thyass
:-)

Nou voor één keer dan in duidelijke taal:

Ik ben in Willich 7x met een dame op kamer geweest.
4x met L.
2x met S.
1x met M.
Ik ben 6x gepijpt, heb 4x geneukt, ben 1x gemasseerd, heb 1x gemasseerd.
Drie keer klaargekomen.
Zeven keer gedoucht.
Eén keer naar huis gegaan.
--------------------------

Maar als ik dat zo terug lees, dan lijkt het alsof ik het niet was. Voor mij is de middag/avond in Willich anders verlopen. Als in een soort van roes, die doorloopt tot ik de volgende ochtend wakker wordt. Ik beleef het heel intens en geniet van het geheel, niet aleen de sex of de prestatie drang maken het compleet. Ik bespeur zelfs enige intimiteit en ik hou van de vrouwen waar ik samen mee ben die avond. Ik kan ook niet schrijven over wat er op de kamers gebeurt, dat is van mij en de dame waar ik mee samen ben en ik kan en wil al helemaal geen "onafhankelijk" oordeel geven over de prestaties van de dames. Zoals ik al schreef ik hou van de vrouw waar ik op dat moment mee samen ben. Voor mij komt het er op neer dat de persoon waar ik mee samen ben op DAT moment de belangrijkste persoon in mijn leven is. En dat geldt ook voor de taxichauffer die me wegbrengt, de zwerver waar ik de straatkrant van koop en even mee praat, een collega waar ik niet zo goed mee op kan schieten, maar wel nauw mee moest samenwerken. Natuurlijk lukt dat niet altijd, ik ben de eerste om dat te erkennen, maar het helpt me wel om op een hele prettige manier in het leven te staan.
En zo vertoef ik dus ook in Willich.

D.C. al fine

Gr.,
Montreal

AliG
18 november 2008, 13:22
Ik heb me voorgenomen om morgen een Partytreff te bezoek. Ik twijfel alleen tussen Love Fucktory in Nottuln en PT Willich. Welke medeijsbeer heeft ervaring met beide PT's en kan een aanbeveling doen?

Alvast mij dank.

punked
18 november 2008, 18:09
Hoi,

Ik heb het "geluk" gehad ze beide 1x te mogen bezoeken. Als ik moest kiezen dan zou ik 200% zeker voor LV gaan. Het aantal dames en het uiterlijk van de dames zal ongeveer hetzelfde zijn echter bij LV is het veel gezelliger en kun je veel beter relaxen naast het presteren daarnaast vond ik het eten bij LV 200% beter. Maar misschien heb jij wel een hele andere ervaring. Veel plezier iig.

VJ
23 november 2008, 16:19
Gisteren mijn gewonnen kortingskaartje verzilverd in Willich. Even twijfel ik of ik toch niet misschien naar de Mega Pornostars Party met Wendy en haar vriendinnen in Kerpen moet gaan maar de recensies van de vorige Party (3 weken geleden) op Rheinforum doen me terugdeinzen vanwege de verwachtte drukte. Door al dit gedub navigeert m'n TomTom me om 5 uur voor de deur in Willich. Nadat de mooie exotische Thekenfrau m'n uitdraai zorgvuldig heeft bestudeerd mag ik tegen betaling van €49 drie uurtjes rondkijken. De Umkleide is inderdaad belachelijk klein, zelfs voor mijn bescheiden postuur. Als je claustrofobisch bent heb je denk ik al een probleem. Maar de afwerking is daarentegen wel weer top. De douches zijn schitterend. De barruimte is niet erg groot en er is een kleine sauna waar ik geen gebruik van heb gemaakt.

Eerst maar eens wat drinken aan de bar. Alexa komt naast me zitten maar die is erg fors en heeft mega tieten waar ik absoluut niet van hou. Ik zeg dat ik 3 uur in de auto heb gezeten en even wil bijkomen. Daarna gaat Julia tegen me aanstaan. Ook zij is groot, stevig, heeft grote tieten en komt uit de Dominicaanse Republiek. Niet mijn type maar je kunt niet blijven afwijzen. Op de kamer me eerst lekker op sterkte laten pijpen en haar daarna in doggy genomen. Wat ik al zei, Julia is niet mijn type.

Na het douchen aan de bar aan de praat geraakt met Laila. We weten beiden zeker dat we elkaar al eens ergens eerder ontmoet hebben maar niet waar. Waarschijnlijk in GT maar dat moet dan jaren geleden zijn. Laila pijpt lekker en af en toe maakt haar tongetje een uitstapje naar m'n ballen. Ze doet het zo lekker dat ik de strijd opgeef en klaarkom terwijl ze aan m'n ballen zuigt. Na het douchen schuift een meisje in een rood jurkje haar kruk dicht tegen die van mij aan en vleit zich tegen me aan. Ik vraag hoe ze heet en ik versta "Dennis" maar ik neem aan dat dat Denise moet zijn. Ze zegt dat ze Joegoslavisch is. Ze streelt zachtjes m'n pik en dat is voor mij de beste manier van opgeilen. In de 4-persoons kamer geef ik haar eerst een stevige befbeurt waarna we omrollen in 69 en Denise stevig aan m'n lul zuigt. We maken het samen af in doggy.

Na het douchen is het eten gebracht en dat is goed genoeg : kipnuggets, frikadellen (op z'n duits, dus lijkt op een gehaktbal), Kartoffelsalat, salade en stokbrood. Rond half acht wil ik nog een keer van bil. In de hoek zit al een tijdje een slank blond meisje. Ze doet me denken aan Julia Roberts. We kijken elkaar aan en ze weet blijkbaar wat ik wil want ze wenkt met haar hoofd dat ik naast haar moet komen zitten. Ze heet Simone. Op de kamer pijpt ze heerlijk waarbij ze me indringend aankijkt. Dan gaat ze liggen en schuif ik voorzichtig m'n paal in haar gladgeschoren gleufje. Omdat het de 4e keer is kan ik het goed volhouden. Het bed piept en kraakt alsof de wereld vergaat totdat ik het condoom volspuit. Daarna is het even sereen stil in de kamer. Ze ruimt de boel op en we liggen nog even lekker tegen elkaar aan. Simone is een schatje.

Het is bijna 8 uur en dus moet ik kiezen : verlengen of naar huis. Omdat de meeste meiden me toch te fors zijn en ik bovendien het weer niet helemaal vertrouw besluit ik te vertrekken. Fazit : het is zeker een mooie en leuke club voor een uurtje of 3 maar ik zou er geen hele dag kunnen doorbrengen. Ik mis ook de Spielwiese waarop je met z'n allen lekker aan de gang kunt gaan.

:smile: VJ

Rembrandt
1 december 2008, 22:35
Vorige week woensdag, ietwat onverwacht door een meevaller op het werk, mijn vierde bezoek aan PTW gebracht. Het is een prettig gevoel om in een nu al bekende omgeving binnen te stappen in een frequentie van twee weken. Ik had me voorgenomen dat eens in de drie weken een bezoek voldoende stof ter overpeinzing en voldoening kan opleveren, maar het bloed kruipt... Dus na m'n eerste bezoek is het toch uitgedraaid op een tweewekelijks erotisch avondje uit.
Parkeren en de deur werd al geopend door Elena, de Thekefrau, voor ik aanbelde. Het streelt mijn ego dat ze me herkent en vriendelijk toelacht, maar tegelijkertijd geeft dat ook aan dat ik in de gevarenzone wat betreft verslaving danwel gewenning begin te komen. Natuurlijk negeer ik dat opkomende gevoel en besluit de hele avond te blijven, Elena vertelde desgevraagd dat Layla en Simone er waren en dan is m'n avond al bijvoorbaat geslaagd. Hoewel, avond, het was nog geen half vijf toen ik aankwam, is dat ook een teken aan de wand: steeds vroeger op pad gaan?
Deze avond weer ervaren als een intense erotische belevenis. Ik kan erg genieten van de dames, voel me erg goed bij Layla en Simone en heb met drie andere meisjes voor het eerst nader kennis gemaakt. Tijdens de rit naar PTW heb ik de hele weg nagedacht over het voorstel, twee weken geleden gedaan door een van de meisjes, om de volgende keer samen met twee dames op kamer te gaan. Een trio. Ja, dat wil ik wel...maar toen het eenmaal zover was heb ik het, zeg maar, even uitgesteld. Ik durfde echt niet. En nu ik dit typ en er weer over nadenk, wil ik en durf ik het wel...denk ik.
Voor het eerst die woensdag ook een Nederlandse bezoeker getroffen in PTW, ook dat is wel een aardige ervaring: enige verbondenheid door dezelfde taal en een gesprek komt al snel op een ander niveau. Ook met een aantal Duitse bezoekers te lang in de sauna gezeten en in het Duits, Engels en Nederlands over van alles en nog wat gepraat, totdat een van de meisjes ons er uit haalde.
Tijdens mijn kamerbezoeken met Layla, Simone, Sarah, Jennifer (from Jamaica: I love those Jamaican expressions/idioms!) Alexa en een Hongaars meisje, stond de muziek op de kamers een aantal keren uit, dat maakte het voor mij een stuk prettiger. Ik zou graag mijn eigen muziek meebrengen en in de mooie donkere ogen kijken van een lieftallige schone terwijl op de achtergrond het Adagietto uit Mahler 5 (Death in Venice) of Eric Satie's Gnossienne & Gymnopedie zachtjes klinkt. Dan wegzinken in de hemelse klanken en de mooie donkere ogen van een lief meisje dat voor je zorgt en je verwent.


Ik zie een bijna lege agenda voor me en het is tenslotte alweer bijna een week geleden, zal ik eind van de week...?


Montreal

thesickboy
2 december 2008, 11:28
Na het douchen aan de bar aan de praat geraakt met Laila. We weten beiden zeker dat we elkaar al eens ergens eerder ontmoet hebben maar niet waar. Waarschijnlijk in GT maar dat moet dan jaren geleden zijn. Laila pijpt lekker en af en toe maakt haar tongetje een uitstapje naar m'n ballen. Ze doet het zo lekker dat ik de strijd opgeef en klaarkom terwijl ze aan m'n ballen zuigt.

Een paar jaar terug liep er in GT een Layla rond, even in de oude doos gekeken enen het zou over deze dame kunnen gaan: http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=293&highlight=leila

TSB heeft een drietal keer met deze dame gekamerd en dat was niet mis. Indien het over dezelfde dame gaat, dan ben ik ten zeerste geïnteresseerd.:smile2:

:wink:

Rembrandt
2 december 2008, 16:58
Een paar jaar terug liep er in GT een Layla rond, even in de oude doos gekeken enen het zou over deze dame kunnen gaan: http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=293&highlight=leila

TSB heeft een drietal keer met deze dame gekamerd en dat was niet mis. Indien het over dezelfde dame gaat, dan ben ik ten zeerste geïnteresseerd.:smile2:

:wink:

Layla (Leila, Laila) heeft enige jaren in GT gewerkt vertelde ze...

VJ
2 december 2008, 18:19
Een paar jaar terug liep er in GT een Layla rond, even in de oude doos gekeken enen het zou over deze dame kunnen gaan: http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=293&highlight=leila

TSB heeft een drietal keer met deze dame gekamerd en dat was niet mis. Indien het over dezelfde dame gaat, dan ben ik ten zeerste geïnteresseerd.:smile2:

:wink:

Ik ben er zeker van dat het GT was. Ik ben toen niet met haar naar de kamer geweest maar ze heeft een vrij karakteristieke stem (hoog, girly) die me tijdens het relaxen op het terras toen erg is bijgebleven. Als je 3 keer met haar samen was moet je dit herkennen.

:smile: VJ

thesickboy
2 december 2008, 18:57
Ik ben er zeker van dat het GT was. Ik ben toen niet met haar naar de kamer geweest maar ze heeft een vrij karakteristieke stem (hoog, girly) die me tijdens het relaxen op het terras toen erg is bijgebleven. Als je 3 keer met haar samen was moet je dit herkennen.

:smile: VJ

Nope, zegt me niks. Ik ga binnenkort zelf nog wel eens een kijkje nemen. Dank voor de info

:wink:

Willem2
4 december 2008, 23:40
Ik heb zowel woensdag als donderdag even om de hoek gekeken en iedere keer waren er wel 10 tot 14 dames. De volgende dames waren wel aanwezig : Simone, Gina, Anna, Mia, Elisa, Laura, Leila/ Leyla inderdaad die uit GT, Julia, Monika .

:wink:

Rembrandt
5 december 2008, 23:26
Ik heb zowel woensdag als donderdag even om de hoek gekeken en iedere keer waren er wel 10 tot 14 dames. De volgende dames waren wel aanwezig : Simone, Gina, Anna, Mia, Elisa, Laura, Leila/ Leyla inderdaad die uit GT, Julia, Monika .

:wink:

Donderdag was ik ook weer aanwezig vanaf een uur of half vijf...dan hebben we elkaar dus gemist en niet even kennis kunnen maken of ik heb je voor een Duitser aangezien.
Entschuldigung. :)
Leyla was er helaas donderdag niet en ik heb haar erg gemist, gelukkig was Simone er wel.

--

kmisjezo
11 december 2008, 22:33
Hallo mede ijsberen,
Is het zaterdagavond, na 23 uur nog wat beleven in de PT :fuck: ???
Ik zou nu zaterdag willen gaan maar kan pas na 23 uur.
Heeft iemand ervaring !!!
Alvast bedankt.

Willem2
12 december 2008, 23:57
Hallo mede ijsberen,
Is het zaterdagavond, na 23 uur nog wat beleven in de PT :fuck: ???
Ik zou nu zaterdag willen gaan maar kan pas na 23 uur.
Heeft iemand ervaring !!!
Alvast bedankt.

Ja, hoor ze zijn gewoon open tot 5 uur in de nacht. Ik denk dat er dan nog wel zo'n 8 dames aanwezig zijn. En dat is in verhouding tot het aantal ijsberen voldoende.

:wink:

Willem2
12 december 2008, 23:59
Donderdag was ik ook weer aanwezig vanaf een uur of half vijf...dan hebben we elkaar dus gemist en niet even kennis kunnen maken of ik heb je voor een Duitser aangezien.
Entschuldigung. :)
Leyla was er helaas donderdag niet en ik heb haar erg gemist, gelukkig was Simone er wel.

--

Ik was toen wel even aanwezig. Ik ben maar heel even in kleding in de bar geweest. De rest van de tijd heb ik :plapper:

:wink:

Willem2
13 december 2008, 00:01
Ik ben er zeker van dat het GT was. Ik ben toen niet met haar naar de kamer geweest maar ze heeft een vrij karakteristieke stem (hoog, girly) die me tijdens het relaxen op het terras toen erg is bijgebleven. Als je 3 keer met haar samen was moet je dit herkennen.

:smile: VJ

Ze loopt inderdaad in Willich rond en vroeg naar enkele GT-gangers. Die krijgen wel mail ;)

Willem2
13 december 2008, 00:03
Donderdag 2 forumleden tegengekomen. ferescom en een lid van ISG. Overdag was het het redelijk rustig met ijsberen maar genoeg dames.

:wink:

Rembrandt
14 december 2008, 15:40
Ik was toen wel even aanwezig. Ik ben maar heel even in kleding in de bar geweest. De rest van de tijd heb ik :plapper:

:wink:

Dan val je wel op in de bar!

Met een beetje schipperen zit er deze week nog een pre-kerstoffensief voor me in. Uiteraard in het beloofde land, stede Willich.

Gr.,

Montreal

libero
14 december 2008, 16:51
ik overweeg om komende wee e gaan kijken maar vroeg me daarbij af als wel een soepel toelatingsbeleid hebben.
Sinds ik in GT ben geweigerd heb ik begrepen dat een aantal duitse clubs een nogal wisselend toelatingsbeleid hanteren mbt donkere klanten. Ik twijfel nog tussen xanten en wilich voor mijn 1e PT ervaring maar de fotos van willich belovend uit

Rembrandt
14 december 2008, 21:15
ik overweeg om komende wee e gaan kijken maar vroeg me daarbij af als wel een soepel toelatingsbeleid hebben.
Sinds ik in GT ben geweigerd heb ik begrepen dat een aantal duitse clubs een nogal wisselend toelatingsbeleid hanteren mbt donkere klanten. Ik twijfel nog tussen xanten en wilich voor mijn 1e PT ervaring maar de fotos van willich belovend uit

Tijdens mijn bezoeken (sinds begin oktober) altijd een gemêleerd gezelschap aan bezoekers aangetroffen en nimmer wat gemerkt van een deurbeleid.

Have fun.
Montreal

bigbromby
20 december 2008, 15:16
Ik wil tijdens de kerstdagen naar deze PT gaan (bvb op 26/12 of 27/12, kwestie van mezelf een kerstfeestje te bezorgen. Nu heb ik al begrepen dat deze dagen misschien wat moeilijk liggen omdat er nogal wat sluitingen zijn (o.a.Xanten). Kan iemand me vertellen of Willich open is (niets te vinden op hun site)

phoenix
27 december 2008, 21:50
jongens maximaal 20 minuten wippen per keer, de helft van de meisjes spreekt geen duits, engels laat staan nederlands....en een van de zes pijpte zonder...en dat was ook niet om naar huis over te schrijven, verlengen ze met 2 maal 20 minuten dus 40 minuten maximaal met een lady op de kamer en wat meer geld neerleggen oke, maar dit................een afwerkfabriek, nauwelijks eten, toegeven elisa had een lekkere kont maar pijpte minder dan een minuut, een hele dikke met enorme tieten had weinig zin na een klein likbeurt van mij en ik bovenop in missionaris, haar goed geneukt, en toen de absolute afknapper vannachter!!! wat gebeurt er een bloeding tijdens doggystyle, getver...gelukkig zat me rubber er goed om en had ik tijdens het beffen geen bloedspat aangetroffen....ahum, oke simone deed ook heel goed haar best en de bulgaarse sonia met hangtieten was geil, de enige die redelijk zonder pijpte......voor 50 euri en de kortingskaart had ik me geen buil gevallen maar de dag ervoor was een wip op de bahndanm in dusseldorf voor 50 euri vele malen beter..... maar 150 euro bij deze mensen een hele dag, nee dan leg ik liever 50 meer neer en ik kan voor 200 euro me prima vermaken bij golden time of oedt denk ik zo....wat zijn dat voor dames , net als bij fun garden rechtstreeks aangeleverd door de pooier, ten ik mijn auto parkeerde was er net een witte behoorlijke nieuwe mercedes met twee mannen en twee nauwelijkse duits sprekende dames aanwezig, ze kwamen uit servie zeiden ze me.....later in der tent.......................nee bedankt voor het kaartje maar hier zien ze me never meer, dat geldt trouwens voor alle partytreffs, behalve mettmann dan...

frando11
30 december 2008, 17:00
bezoek begin november (vertaald uit het Frans door Google)
Een ontdekking

-------------------------------------------------- ------------------------------

Aangetrokken door de verhalen, ik vraag me af of de formule echt bestond, of indien het was een fantasie. Aan de andere kant begrijp ik niet het 'economisch model. "

Het vlakke land is in de mist op donderdag van november. Een straaltje zonneschijn dat punt heb ik besloten om de dop. Faul te gaan door middel van Antwerpen of Luik. Ik koos voor het laatste. Willich richting.

De weg niet zo saai, want op het laatste moment, zegt hij altijd een plan B, heb ik besloten te gaan via de nieuwe snelweg in Roermond, het plan B zou kunnen worden JJ. Fatal Error, aardrijkskunde is ondersteboven van de nieuwe route, ik neem de eerste afslag na de tunnel en de GPS s'affolle. Hij heeft in gedachten om me te zien herten, maar ik bevind me in een boor op een chemun aarde, na te denken over de prachtige kleuren marborées loof van de herfst, de man me in bronst. Ik denk dat de fiets die herten look at me verbijsterd en bang in deze hoek. Dus ik de grens tussen Nederland en Duitsland over een onverharde weg, waarschijnlijk smokkelaar, tussen twee sloten Watergang.
Ik leiden door de achtertuin van een Tulip Inn hotel, een paar snelweg werk en zacht gesproken gids mij. Ellende opnieuw. De GT is het plan B.. Maar nee, ik wil ontdekken reff partij.

Een warmtewisselaar in het werk, de volledige rotatie van Munchen trucmuch me weer perdere 30 minuten. Hier ben ik eindelijk in een industrieel gebied met handelaren van kranen en bulldozers, en de zachte stem van de GPS zegt me dat "u hebt uw bestemming bereikt. Hoewel dit programma voor mij in een industrieel gebied. Hervatten onze geest, zo dichtbij maar ... ¨ Misschien heb ik niet de N0 straat .. De straat is lang .. Wow ik herinner me dat de 7.Nul twijfel, een meisje in de rode schaduw op een plaat! Ik kwam voor de sex-industrie en dit is. 30 uur rijden tot 3 uur en 30 geplande ...

Ring .. Een Malabar m'ouvre en haalt een mooie maitrsse een klein huis, dat wij denken zouden als secretaris van een medisch kantoor dat tenaciére een bordeel. Het begint bij mij de vraag hoe deze plaats bekend was. Mijn antwoord Youpi en glimlacht ..

Na zowel op de weg, ik neem de formule. Ze gewaardeerd omdat het lijkt niet aan de meerderheid. Bezoek ter plaatse, in de buurt, waaronder vestaires .. Casier, de levering van een grote handdoek om te dienen als geslacht cache. Uitnodiging voor de douche. Stukken van de vrouwen de stem maakt me zeggen dat ik mij niet vergis.

Ik maak mijn binnenkomst in het hol, dat is doordrenkt van duisternis. Het lijkt me een half dozijn vrouwelijke silhouetten en alle mannelijke. De sfeer is gezellig. Ik m'asseois aan de bar. Drie of vier paar ogen correctie me vrouw. Niet in staat om hun ogen. Zoals lasers, die ogen als je vangst prooi. Dat is wat ik merk het meest. Ik vond twee schattige in de hoek op een kruk m'asseoit afstand niet te verschijnen te dragger. Moeilijk om een keuze te maken. De blonde niet gaat tuimelen en nam me in zijn departement.

Het lijkt mij het mooiste van de partij, zijn vriendin is niet slecht. Al een moeilijke keuze en ik zal een jaloers. Een knipoog naar het voldoen aan zijn onwaarneembare en de zaak is gesloten. De vriendin weg met een slecht oog.

Simon is een mooi meisje uit een klein twintigers, blond als tarwe, een gezicht einde, een SG in Balconette suggereert dat borstvoeding peer, vormen FKK waard van een goed niveau, waar het zou niet voor een maar de ster veel hoge kwaliteit van de overgrote meerderheid.
Het ziet er niet mijn armband en zal zoeken naar een sleutel tot de voeten, die op de bar: het publiek niet kan verbergen. Iedereen weet wie wat doet en wie slaapt met wie. Keerde ze terug met sesam. En we isoleren. Ik neem de zorg om de boven-en onderkant en dan complimenten aan de perfecte plastic. Ze is Roemeens en begrijpt noch Engels noch Frans, sommige Duitse mezelf maar het lijkt me niet helpen. Ik neem in de hand en laat het maken van een inspectiebezoek. Ik blijf mijn complimenten. De weg waarop de behoefte aan verhoging van mijn libido, ik neem het snel voor een sessie die wordt zacht, maar als boter die smelt ik als een grote sandwich dat weet hij niet druppellader te snel. Met veel tact, terwijl zijn ogen zijn een beetje in de golf van een zekere voldoening dat clitorale I guess it makes me begrijpen dat de tijd van onze ontmoeting nadert. Goede sessie die ik zal een opsomming van de 8 / 10 voor de zachtheid in het aanbieden van verzachtende omstandigheden met betrekking tot mijn gekozen.

Ik loop weg van de bar te gaan om te rusten op een bankje. Moeilijk te vinden dit weinig plaats in een hoek van nuttige afstand van een vrouwelijke vechter. Ik reageren negatief op mijn buurman rechts met het excuus van de taal maar ik inveighed in perfecte Frans met een zwarte schoonheid zit rechts vooraan. Twee of drie minuten was verstreken sinds mijn vorige output .. Kamer. Je voelt de druk op de mannen, die niet mishagen me als onze samenleving is gewend aan het tegendeel.

MIA gewoon zitten naast me, is Ethiopië, niet heeft ervaren hongersnood omdat Omhulde, woonde plusiuers jaar in Straatsburg. De taal schept banden en het is snel komen tot een voortzetting van het gesprek in de kamer. Ze heeft mooie borsten. Ze geniet van de liefde en ik geef hem. Ik zou hebben voortgezet, maar tempert wennen aan het tempo van 20 minuten te ontmoeten. Sage sociale maatregel koppeling in het bedrijf te voorkomen dat er een impasse. Een douche en herstelrecht voila me terug op het openbare plein.

Mijn lot brengt me terug naar dezelfde plaats zonder mij beseffen dat ik een buurman die glimlacht naar me. Aimable zei ik en dit is voldoende om de plooien van mijn serviettre te controleren mijn vorm. De sfeer van de plaatsen Ik heb houden en geen argument kan toestaan mij te ontkennen dit type van toepassing .. Een 'kamer'.

Geen controle. Ik pretenderen niet te begrijpen. Keerde ze terug met een glimlach en een sleutel. Dit zal dezelfde kamer. Om tijd te besparen bij invordering, geef ik ze met een cuni Lingus en ze waardeert dat lijkt vooralsnog niet leiden tot het paradijs. Ik moet concluderen ziek en mijn eer te eren wat zal gebeuren met energie.

Haar naam is Sarah Brown middelgrote lachend en aangenaam. Een mooie harmonische. De dochter van een plastic hieronder Simona, maar gemiddeld.

Ik was hier voor iets meer dan een uur en ik ben in mijn derde sessie .. Ik ben bijzonder verrast door de passiviteit van mij te accepteren ..

Ik waardeer de druk en fémiine ben hier voor.

Ik ben mij er terdege van bewust dat ik mijn grenzen en ik hebben voor het beheer van de situatie. Zij zijn niet cadeau, en waarschijnlijk zou hebben geen plaats te legen het contante subsidies om ons te blijven spelen de paarden.

Ik zoek mijn toevlucht in de sauna. De schaduwen en steels kale mijn vorige veroveringen gaan en gaan. Ze weten dat de deal GONZÊLEZ ..

De sauna dorst. Ik heb de bar te verlaten en mijn trieste toestand van prooi toestemmende.

De laser Catherina Ik heb lang gezocht m'accroche en wisselden een glimlach genoeg om hem te vragen over het aantal armband.

Het heeft een mooi gezicht, maar een orgaan van een lichaam boven de mijne, die ik niet voor onderzoek in het algemeen. Maar in deze grot, de slechte smaak van vergadering is toegestaan. We zijn niet in een FKK ... maar in een all inclusive. Een fout kan consequenties hebben voor de beurzen, maar niet zijn beurs.

Het is sterk, maar we moeten doen en ze kan doen met zijn borst minste weet hoe om te genieten van mijn lichaam uitgebreid uit de bodem omhoog en kijken neer op het vangen tussen de twee spenen voor het vinden van een Fellation goed. Zijn ogen zijn mezelf een libidineuse als intensiteit zelden aangetroffen en dit brengt mij bij de eerste sterk achter met goede slaat op de romp en in het front met goede battering. Het probeert te krabben, dus ik moet het nu afmaken in de handen op de matras verhaal om mijn dominantie in een situatie die zou kunnen draaien op mijn kosten.

Mia is heel succesvol is, is te zien hoe ik met het voordeel van gedeelde taalkundige cultuur. Het is wachten en vraag me weer. Ik ben getroffen door haar buurman, wiens ogen waren gestopt te vangen me'essayer alle APM. Ik vraag hem te delen met onze privacy, wat doen s'offusque Mia.

De buurman, bellen en heeft geen borst, maar een orgaan van uithoudingsvermogen sporten. Dit contrasteert met de coating Mia. Ze lijkt beschaamd en Mia zet op hun gemak bij vrouwen, blijkt het begin van de penetratie zelf .. Liefde begint thuis zelfs ..

We tonen onze wederzijdse belangen, maar mlieu van copulatie, Mia vraagt me ter ere van het. Dan moet hij vindt een soort vaginale spasme preventie verzorger op dit onze tweede daad. Ze lijkt me spijt en we console console wij ons vast aan het ook in het komen en gaan van onze lichamen samen opnieuw.

De nacht leek te vallen buiten .. De angst van de weg komen. Het schattige kleine zien komen en ik lijken te hebben van streek hem Simona favoriet, blijft m'ignorer. Ik wil niet op een misverstand .. We spelen stoelendans, bord wat de andere .. Maar toen ik wilde opstaan, zegt hardop dat ik te laat, haar glimlach en ze gedijt komt om de controle ..

Catch-up sessie die niet hou het in de annalen van het gebrek aan energie van mijn kant, met een mooi meisje, ik denk dat de eerste narcistische verwonding als ik zeg het is leuk en het zegt 'niet genoeg "...

Het is 18 H kwaliteit van de maaltijd komt.

Volledig voor de weg terug .. door Aix en Luik.

Mijn indrukken.

Formule verbazingwekkende van alles is inbegrepen ... Met zijn voor-en nadelen ..

Hoewel de meisjes niet over de algehele kwaliteit van de GT of YY. Maar deze moeilijke economische tijden