Volledige versie bekijken : Van Goch, Algemeen, 2011
Elgar
10 januari 2011, 20:19
Ook ik ben een gelukkige ijsbeer die voor deze club een vrijkaart heb gewonnen. Binnenkort wil ik deze club bezoeken. Het ligt voor mij mooi op de route naar Living Room, dus die dag maar gebruik maken om twee clubs te bezoeken.
Anyway, wat ik wil weten van deze club of iemand (regelmatige bezoekers?) mij kan vertellen of er ook milfjes in deze club komen. Ik hou wel van mature lady's.....
phoenix
10 januari 2011, 22:36
ga er eind januari heen , dan weet je zeker dat er weer wat meer dames zijn , want veel zullen er nu niet zijn, ik ga pas over een week of twee dan zijn twee milfies van bulgaarse afkomst die mij wel bevallen
blauwebeer
18 januari 2011, 18:59
ga er eind januari heen , dan weet je zeker dat er weer wat meer dames zijn , want veel zullen er nu niet zijn, ik ga pas over een week of twee dan zijn twee milfies van bulgaarse afkomst die mij wel bevallen
Neem dan maar wat extra zakgeld mee, ondertussen zijn volgens de website, de prijzen verhoogd naar 50 euro voor 30 minuten. Dit had men nu net NIET moeten doen. :hammer:
bad pritt
19 januari 2011, 16:36
Neem dan maar wat extra zakgeld mee, ondertussen zijn volgens de website, de prijzen verhoogd naar 50 euro voor 30 minuten. Dit had men nu net NIET moeten doen. :hammer:
Die prijsverhoging is een hele domme zet....maar dit is een slecht gerunde tent.
Deze klub heeft veel potentie..hij ligt vlakbij nederland. Maar ze kunnen het niet en ze snappen het niet.
Die prijsverhoging werkt als volgt door voor mij.
Standaard is daar dat de tijd altijd 5 tot 10 minuten in jouw nadeel getrokken wordt. Omdat de tijd niet loopt als je de kamerdeur dichtrekt maar als de dame je inschrijft. Een sessie van 20 minuten of minder was altijd al betalen voor 30 minuten.
Verder betaal je alle drank...omdat ik niet droog ga zitten kost me dat tussen de 25 en 50 euro..ik geef ook wel eens een cocktail aan een van die dames klopt.
Dus onder de streep ga ik er een avond naartoe ben ik bij 2 sessies van een half uur die waarschijnlijk worden berekend tegen 40 minuten (vrij standaard bij veel dames daar) en drank en entree...170 tot 225 euro kwijt. In acapulco kost me dat 105 euro en is de wellness perfekt lekker de sauna in en een beetje zwemmen heerlijk...en veel meer keuze..In van Goch vind ikvaak maar 2 tot 4 vrouwen de moeite en dat zij altijd dezelfden.
In van Goch is het eten matig..de sauna al 2 jaar 75 graden of was het 80.
Zo prijst de klub zichzelf volledig uit de markt..doorrijden naar Acapulco of Living Room zal nu standaard plaatsvinden tenzij ik geen tijd heb.
Buiten een herhalingsbezoek voor Monika denk ik niet dat ik er nog veel ga komen.
(ps laatste tip voor de klubleiding verhoog de toegangsprijs naar 50 euro dan kun je de tent nog sneller sluiten.)
Dalton
20 januari 2011, 10:29
Bisschop GIJSEN geef je 500 euro mee om de nonnetjes weer een beetje op te vrolijken:freu:
blauwebeer
20 januari 2011, 17:29
Bisschop GIJSEN geef je 500 euro mee om de nonnetjes weer een beetje op te vrolijken:freu:
Het is u vergeven, mijn zoon. :annieengel:
Xiang
26 januari 2011, 19:10
De whirlpool is al verdwenen, was helemaal niet meer in gebruik en steen koud. Alleen de dames zijn daar nog wel lekker warm, komen allen uit oost Europa en een paar Duitse vrouwen.
Smouse
22 februari 2011, 21:18
Twee weken geleden zo rond 01:00 uur vij van Goch aangekomen.
Ik verwachtte(ervaringen uit het verleden) dat er ongeveer 8 dames en 2 medewandelaar zouden zijn.
Inderdaad waren er 8 dames (Nora, Emma, Xandra, Aylin, Melik, Gaby, Pepi,? en JESSIE) Maar ook wel zeker 10 medewandelaars, zo druk had ik het nog nooit gezien.:huch:
Met een biertje op en bank neergeploft en wat rondgekeken.
Opeens zag ik een prachtige blonde dame voorbijkomen, bijna kompleet naakt, mooi figuur en een sexy loopje, het was Jessie ik had ze bijna niet herkent met die hairexstensions. Ik dacht die is voor mij zometeen maar helaas dat dachten die andere 10 wandelaars ook :mad: (ik vroeg aan haar of Isabel er ook was maar ze zei dat die hier niet meer werkte).
Ze zei voor de grap?: "ik denk dat ik zometeen maar een gangbang doe"
Even later bij Xandra op de bank aangekomen en weer heerlijk zitten tongen en opgeilen
een sigaretje gerookten een biertje en een cocktail gedronken.
Daarna naar een kamertje en daar eigenlijk alleen maar oraal bezig geweest tongen beffen en pijpen. het was heerlijk.
Een nadeel is dat Xandra contant wat moet: dan weer iets te drinken, dan weer douchen, dan weer een sigartetje, dan weer naar toilet. en achteraf wordt alle tijd wel doorberekend.
Na de sessie nog even naar Jessie uitgekeken maar het leek mij en ook haar het beter om ons samenzijn naar een volgende keer te verschuiven:liebe2:
Icebear Two
26 februari 2011, 14:44
Een nadeel is dat Xandra contant wat moet: dan weer iets te drinken, dan weer douchen, dan weer een sigartetje, dan weer naar toilet. en achteraf wordt alle tijd wel doorberekend.
Doorzichtige truuk waar ik gauw mee klaar ben.
Wanneer al die activiteiten absoluut noodzakelijk volgens de dame zijn wordt er gewoon doorgespeeld in reserve tijd.Eerlijk is eerlijk.
Zodra ik me afvraag waar de interesse ligt, bij de andere bezigheden of bij mij trek ik de rode kaart.
hans101963
9 maart 2011, 09:52
wat zijn nu de prijzen in FKK Goch??
Silvester
13 maart 2011, 23:06
Eigenlijk moet ik het niet doen, maar doe het toch, zie het maar als opbouwend bedoelde kritiek.
Als je als club de interesse van gasten wilt trekken dan plaats je mooie plaatjes van je toko.
Je toont waar je trots op bent, waarin je je onderscheidt van de collegae clubs.
Maar zeker niet 'n -ook nog slechte- foto van 'n aftands IR hok of (een paar posts terug) een nog slechtere foto van 'n even aftands hok wat als sauna door moet gaan...
Als deze foto's het wellnesscentrum "der gehobene Ansprüche" moeten vertegenwoordigen...?
Bedoeld als reclame, maar is gewoon anti-reclame.
:nee:
hara1d
2 april 2011, 12:35
Freikarte eingelöst, Freitag abend etwa 20 Uhr. 10 Mädels anwesend, zunächst nur 2 Männer anwesend, animiert wird nicht (angenehm) aber mittels Blicken wollte schon die ein oder andere mich auf "ihr" Sofa ziehen. Käffchen geordert und erst einmal etwas gegessen. Das Büffet ist ausgezeichnet, frisches Gyros, insgesamt 6 Sorten Fleisch zur Auswahl. Positiv: keine Tattoes, die meisten Mädels sprechen einigermaßen deutsch. Gegen 22 Uhr sind wir mit 6 Männern und 11 Frauen. Ich habe mir das Treiben bis 23 Uhr angeschaut, konnte mich jedoch nicht zu einer Buchung entschließen (vielleicht bin ich nach 15 Jahren Cluberfahrung zu verwöhnt ?). Hilfreich wären Bilder auf der Homepage mit Namen der Mädels und Angaben zu deren "Leistungen". Thekenbedienung / Türfrau sehr nett und kompetent, weil ich auf den Sofas keinerlei Aktion (allenfalls flüchtige Küsse) erkennen konnte wollte ich mich nicht weiter "durchfragen" und trat die Heimreise über das "Ruhrgebeat" an
Megaboob
28 april 2011, 23:30
Vandaag ben ik vol goede moed en verwachting naar (van) Goch gereden, net over de grens, om mijn op het forum gewonnen vrijkaart te verzilveren, en kennis te maken met een voor mij nieuwe club. Vooraf mezelf aandachtig "ingelezen" op dit forum, en de website van van Goch. De kans op "Megaboob" meisjes is hier niet zo heel groot, maar er schijnen wel optisch mooie dames rond te lopen, en dat vind Megaboob ook niet te versmaden! Dus op naar de plek van de actie!
Er is voldoende parkeerplaats bij de club als ik arriveer, dat is alvast een pluspunt, geen hectiek zoals bij GT. Prima.
Na het aanbellen word ik keurig binnengelaten door de relatief nieuwe theke, die mijn vrijkaart eens aandachtig bekijkt, en even met de eigenaar belt om een en ander te verifieren. Ik kom door de keuring, en mag door naar de volgende ronde, en krijg keurig uitleg over de (on)mogelijkheden binnen van Goch. Drankjes dienen te worden betaald (doet wat on-sauna club achtig aan, en er bestaat de mogelijkheid om drankjes voor de dames te bestellen vanaf 15
Euro per drankje. Tja, als ik dat wil ga ik wel in Nederland naar een club, de reden om naar Duitsland te gaan is juist het ontwijken van deze achterhaalde onzin!)
Ik krijg een sleutel voor een ruim bemeten locker in een ruime omkleedruimte, die er goed verzorgd en hygienisch uitziet. Dat is prima. Ik krijg een synthetische badjas, waarin ik me later helemaal dood zal gaan zweten, dat is dan weer jammer. Ook is er een handdoek, maar later blijkt dat er meer handdoeken verkregen kunnen worden. Ik kan ze echter niet zelf pakken zoals in de meeste andere clubs gebruikelijk is, dat is wel wat jammer.
Dus door naar de douche, die er keurig bijligt, en verder doet wat ie moet doen. Megaboob is weer omgetoverd tot ijsbeer, en is weer fris en fruitig. Helemaal goed! Helaas zorgt die ellendige synthetische badjas alweer snel voor een zweetaanval eerste klas. Jammer.....
Ik arriveerde rond etenstijd, en bestelde dus maar een drankje, om daarna te kijken wat de pot schaft. Ik ben de enige die gaat eten, er zijn ook maar zeer weinig gasten (1 andere ijsbeer, en 4 dames) aanwezig. Er is nasi, kipkluifjes, een soort hamburger (rindfleishfrikadelle), schnitsel, pasta, en een koud buffet van kaas en vleeswaren met broodjes. Positieve aanvulling: chocolade paaseitjes. Niet geprobeerd, maar toch leuk.
Dan de smaak, tja... laten we positief beginnen, de kipkluifjes waren prima, maar de rest... uitgedroogd, smakeloos, en de nasi had een uitgesproken vreemde smaak. pasta heb ik niet geprobeerd. ook is er een ernstig gebrek aan voedsel waar nog wat vitaminen (lees salade of groente) in zitten, en aangezien Megaboob een gezonde ijsbeer is, en dat graag wil bljven, is dat een klein gemis. Vermeldenswaardig is dat er een doner/gyros grill staat en een kipgrillmachine, maar beiden stonden helaas niet aan, want dat had de voedselvoorziening danig kunnen verbeteren vandaag. Aan de andere kant, de club vraagt normaal 25 Euro entree, en voor dat geld moet je ook weer niet te kritisch zijn, en geen 3 sterren keuken verwachten. Megaboobs maag was dus weer gevuld, en na een kleine verdere verkenning van de club (saunagedeelte), ben ik langs de in mijn ogen knapste dame die aanwezig was gaan zitten op de bank (de Roemeense Larissa, sinds 2 weken in van Goch.)
Na een kort gesprekje (het gebruikelijke hoe heet, je, waar kom je vandaan etc.) dus om een sleutel gevraagd, en op naar kamer 1. De kamers zijn netjes, en ruim genoeg, wel behoorlijk warm, met een 2 persoons bed, en sfeervolle verlichting. Ik was in no time naakt, de verstikkende badmantel snel van mijn alweer bezweette lijf gedaan, en mijn lieftallige Roemeense ontdeed zoch ook vrij snel van haar leuke zwarte setje lingerie (moeten toch meer dames weer doen, laat wat aan de verbeelding over!). En daar stond deze deerne dan, ca. 1,70m lang, mooi lang zwart haar, slank mooi lijfje en een goed gevormd B-cupje. Niet Megaboobs normale favoriete cupmaat, maar vooruit dan maar weer! Helaas begon de dame daarna met.... het omdoen van een condoom, om vervolgens te gaan pijpen. Tja... dat kan in Nederland ook, daar komen we niet voor naar Duitsland! Maar goed, haar initiatief maar even afgewacht, en ik moet toegeven dat ze me toch redelijk snel stijl omhoog had gekregen, en zich daarna vrolijk met haar poesje op mijn grote vriend liet zakken, om in een redelijk tempo "van bil" te gaan. Dat deed ze niet onverdienstelijk in ieder geval, en ik had ook goed de gelegenheid om haar borsten en hals lekker te likken, en tussendoor voorzichtige tongzoentjes te geven en te krijgen. Tongzoenen zitten ook niet standaard in het pakket vrees ik, maar ze vond me toch wel leuk denk ik, en gaf aan dat ik er nog goed uit zie voor mijn leeftijd, en mooie ogen heb! Altijd fijn om te horen. Ik kwam echter nog niet klaar in haar, ook niet na het wisselen van standjes, en vroeg haar dus om een PZC te doen, maar dat behoorde duidleijk niet tot de opties. Deze slechts 21 jarige dame vertelde me dat ze dit vak heeft geleerd in Zwitserland, en dat dat daar ook niet gebruikelijk zou zijn....tja.... dan moet je in Zwitserland blijven!
Maar goed niet getreurd, dan maar zonder condoom met de hand, en dat beheerste ze dan wel weer goed, zodat Megaboob toch tot een spetterend einde kwam van deze voorstelling. Eind goed, al goed. Even het half uur volgepraat, en naar de douche, waar ze me heel vriendelijke en nieuwe droge handdoek kwam brengen. Dat was prima!
Na alle actie was het tijd om me even terug te trekken in de sauna, die er op zich keurig uitziet, en op 80 graden stond ingesteld. Iets warmer mag, maar het was voldoende om even lekker liggend heerlijk weg te doezelen. Op deze manier toch ruim een half uur in de sauna geweest, en daarna in de douche, even afkoelen, en in de afkoelruimte op een wat vreemde "wipstoel" (ik kan het niet anders omschrijven) gaan zotten/liggen en ook even lekker uitgedampt. Er kwam een nieuwe ijsbeer binnen, die in de sauna ging, aanleiding om even erbij te gaan zitten, en hem uit te horen, helaas was hij ook nieuw in van Goch, en was hij ook een beetje beteuterd door het gebrek aan dames en sfeer. Deze vriendelijke ijsbeer wirst wel veel te vertellen over een aantal saunaclubd in de buurt van Karhlsruhe, dus als Megaboob nog eens een keer die kant opgaat, dan weet hij nu waar hij heen moet! Altijd goed om dit soort info uit de eerste hand te ontvangen.
Er is ook nog een kleine buitenplaats, maar deze was niet aanlokkelijk omdat het wat was gaan regenen helaas, zag er verde rok uit, met een grote whirlpool achteraan, dat zou positief kunnen zijn op een mooie zomerdag. Als er dan ook een paar van de leuke dames mee inspringen..... tja, dan wordt het wellicht wat met van Goch!
Na enige tijd waren de duitse ijsbeer en ik wat dorstig geworden, dus op naar de douche, en daarna de bar voor nog een drankje. het aantal dames was inmiddels toegenomen tot 7 stuks (waarvan 6 slank en redleijk knap, een wat voller en in mijn ogen geen "cuties" meisje, maar dit is helaas nog steeds wat onder de maat naar mijn mening, hoewel 2 goede sessies op een dag veel kunnen doen, zoals mede ijsbeer blauwe beer altijd betoogd. Er waren 4 ijsberen, ik begrijp dan ook niet helemaal hoe deze club financieel draait, want hier kunnen ze toch echt niet van leven vrees ik, en de dames hingen er uitermate verveeld bij, geen initiatief van hun kant, en hoewel ik had gedacht misschien nog een sessie te doen (de ijsberen doe mij kennen weten dat ik meestal 2-3 sessies doe in een club op een dag) besloot ik toch dat het mooi was geweest voor vandaag (mede door het gebrek aan dames met een > B cup), en heb ik me omgekleed tot burger, en heb na het betalen van mijn twee drankjes, en een bedankje, van Goch weer verlaten. het merendeel van de dames komt uit Roemenie/ Bulgarije, waar op zich niets mis mee is, maar een aanvulling met een paar Poolse, Tjechische, Russisch en Duitse toppers zou deze club echt veel goed kunnen doen!
Conclusie:
Op zich best een mooie, ietwat kleine club, net over de grens, geografisch goed gelegen t.o.v. Nederland, met helaas veel te weinig dames, en ijsberen, een doodse atmosfeer daardoor, een wat vreemd beleid op het gebied van drankjes, en een chronisch gebrek aan siliconenborsten voor de Boobmeister.
De club heeft best potentie, maar dan moet het beleid naar mijn idee wat veranderen, de muziek) pop, maar jaren 80 en 90 pop, gene hedendaagse muziek zoals in Gt), mag ook opgefrist worden, en dames mogen wat "actiever" zijn. Met een goed prijsbeleid (25 euro entree is ok), en 35 euro per 20 minuten, en 50 euro per 30 minuten is ook fair, en de juiste marketing (via ijsberen forum!) komt het wellicht goed, maar voorlopig, tot ik andere berichten lees op het forum, over dames met wat grotere borsten, en een wat andere formule, blijft het bij dit ene bezoek, en ga ik liever naar acapulco, of zoals de laatste tijd steeds gebruikelijker, naar silicon valley (GT).
Toch wil ik de forumleiding zeker bedanken voor de vrijkaart, zonder deze had ik de club niet leren kennen, en het is altijd leuk om weer eens een nieuwe club te zoen, en je te laten verassen, en dat is vandaag wel gebeurd.
Uw Boobmeister,
Megaboob
phoenix
2 mei 2011, 14:05
ik wilde mnijn kaartje verzilveren , lang was ik niet meer geweest, gelukkig was ik nog net voor het vertrek van celine...de turkse dame die heerlijk pijpt, zoent en neukt....en die nu in golden dreams zit......, elena was er neit....maar die er nu ook ............ben benieuwd waar ze gaan blijven in golden dreams of komen ze bij tijd en wijle weer naar fkk goch.....nieuwe dame nicole ene poolse met sili's , ze was goed! zowel pijpen als neuken, echter een paar minuten langer dan drie kwartier en de dame wilde gewoon 90 euri afrekenen...tja dat moet je bij mij niet doen..alleen maar nemen is jammer...
ik vind de club best oke....maar ja je moet wel je personele binnehouden, ik geloof nou niet dat 90 euro per uur meer klanten trekt.....
phoenix
28 mei 2011, 12:50
ik zocht elena en vond haar, het eten was goed en eindelijke een theke frau die relaxed , nicht saur er staat, ze vertelde me dat ze 46 uur werkt in drie dagen en de rest vrij heeft...tja zo kan het ook he..., het eten was goed, en het bier ook , gratis he op vrijdagavond.enkele nieuwe dames uit roemenie, bulgarije en hongarije..
unicorn
5 juni 2011, 19:54
Vorab, wem es gefällt, der sein von diesem Bericht nicht abgehalten.
Es war an der Zeit, mal wieder im FKK-van Goch aufzuschlagen. Da es in meiner Nähe liegt, dachte ich: kurzer Weg, langes Vergnügen.
Drei Wochen zuvor hatte ich dort ein sehr schönes Erlebnis mit Celine????, einer detschsprachigen Türkin. Es war ein wunderbarer Blowjob über eine Stunde, welcher mich komplett entspannte. Die Preise haben sich seit meinem letzten Besuch ein wenig erhöht, jedoch, was wird nicht teurer heutzutage.
20 min 35€, 30 min 50€, 45 min ?? und eine Stunde wie bei mir 90 €. Dazu noch Eintritt 25€ sowie die Getränke, begninnend ab 2 €, Freitag und Samstag gibt es dort Freibier.
In der Hoffnung, dieses Erlebnis wiederholen zu können bin ich dort hin. Nachdem ich dort meine optische Auswahl getroffen habe, bat ich die erste Dame, sich zu mir zu setzten. Schwarzharig, schlank, einfach nur schön. Sie fühlte sich sehr zart an, Berührungen nur im Rahmen der Erstvorstellung. Konversation in Englisch, Herkunft Rumänien. Sie teilte mir sehr freundlich mit, das Sie alle tätigkeiten nur safer ausführen würde, Sowohl GV (worauf ich auch Wert legen würde) und dann mein Waterloo, auch französisch. Da ich i Clubs meistens nur französisch genieße, da ich ein mentales Problem mit Latex habe, kam Sie für mich leider nicht in Frage. Wir haben uns dann freundlich voneinander getrennt.
Also weiter umgesehen.
Die nächste Dame, eine kleine Blondine, auch Rumänisch, Konversation Deutsch. Das selbe Spiel, das selbe Ergebnis. Vorab sollte ich erklären, ich war rasiert, frisch geduscht, auch im Club. Konnte möglichweise nicht an mir gelegen haben.
Also weiter
Dann zu zwei deutschsprachigen Damen hingegangen und Ihnen mein Problem erklärt:
"Guten Abend meine Damen."
´Guten Abend der Herr´
"Ich habe ein Problem mit Kondomen und wünsche mir einen Blowjob ohne."
1 ´Nein´
2 ´Mit Aufnahme?´
"Nein, lege ich keinen Wert drauf. Muß nicht sein."
2 ´Nein´
"Danke, auf wiedersehen"
So bin ich dann von dannen gezogen, um einer Entspannung verlustig, jdoch meinen Euronen treu geblieben.
Beim Austreten noch gefragt worden, ob ich zufrieden sei? Habe ich ehrlich beantwortet, wa sja auch durch fehlende Zimmerbuchung zu sehen war. Der Hinweis, das mein Wunsch eigentlich zum Standardprogramm gehören würde tröstete mich wenig.
Ich gehe mittlerweile seitca. 20 Jahren in Clubs, jedoch noch nie so wenig Service erfahren.
Nun ja, wers mag.
Insgesammt waren 11 Damen anwesend, zu meiner Anwesenheit 5 Gäste. Da ich ein wenig die Sprache verstehe, bekam ich mit, das Sie am Abend zuvor bis 5 Uhr gearbeitet haben und um 11 Uhr schon wieder aktiv waren. Jedoch bis 16 Uhr nachmittags kein Gast da war. Dies sorgte für eine kurzfristige lautstarke, schlechte Stimmung.
Ein Schelm, wer böses dabei denkt.
Unicorn :frown:
Smouse
18 juni 2011, 02:03
Onlangs weer eens bij Goch langsgeweest
De entree was deze keer voor niets i.v.m. een tegoedbon
Wat me opviel was dat er een aantal nieuwe leuke dames rondliepen c.q. op de bank zaten. en de sfeer was prima en relaxed. na een tijdje te hebben rondgekeken en wat gedronken te hebben maar eens gaan douchen.
mijn keuze had ik al lang gemaakt, de dames zitten daar allemaal te lonken en hun best te doen om je op hun bankje te krijgen maar meestal heb ik binnen een paar tellen al mijn dame uitgezocht.
Laura was weer eens een heerlijke GFE en die ga ik zeker nog eens nemen.
Daarna werd het voor mij iets te druk in de club en ben ik lekker voldaan en relaxed naar een stel vrienden in de kroeg gegaan.
bad pritt
11 juli 2011, 22:42
Vond mijn laatse bezoek bij van Goch gewoon slecht.
Was 4 weken geleden, eerst een blonde roemeense, drankje op de bank, beetje koud verstandelijk type maar ik val soms op koele gesloten vrouwen, je weet nooit wat voor vulkaan daar achter zit, maar deze kwam niet verder dan de spaarvlam.
Tongzoenen erg matig, weinig initiatief, beffen toen het leuker werd brak ze af, neuken leuk als je van een paspop neuken houdt, deze dame hield de handrem erop. Spuiten over haar lichaam, daar was ze vies van..wel gedaan maar ze begon te gillen en probeerde alles te ontwijken..daarna wel heel ontsapnnen met haar gedouched..leuke meid maar sex ..was een mager zesje.
Wel 1 uur bezig geweest.
Daarvoor met Peppi aan de gang gegaan , stom, stommer ,. stomst, lag aan mezelf, ken haar allang en was er 1 x geweest dat was niks, ik wilde eigenlijk even buurten en het laatste nieuws doornemen, waar is Aylin, Monika, Ellen en Ellie..? super vrouwen waar ik vele uren mee verbracht heb. Peppi is heel aardig en praat leuk maar na een coktail, begon ze me te bewerken met haar handen en tong en zeg dan nog maar eens nee..maar de sex was erg matig..ze wind me nauwelijks op, kust zeer raar, beffen wordt ze niet warm of koud van en pzc en neuken is niet erg goed, kortom illusie heel klein en geeneens kunnen klaarkomen.
Al met al 200 euro lichter met drank erbij..de dames zijn dure drinkers :baeh:..en het hele bezoek zeer matig.
Dacht na al mijn goede ervaringen bij PT Emmerich..sukkel waarom ben je daar niet heen gegaan maar wilde weer eens kijken bij van Goch uit nieuwsgierigheid...die is voorlopig wel weer even bevredigd.
bad pritt
12 juli 2011, 08:47
Sorry, kan mijn berichtje verplaatst worden naar van Goch algemeen ?
Note Admin: Done.
Silvester
16 juli 2011, 10:03
....Peppi is heel aardig en praat leuk maar na een coktail, begon ze me te bewerken met haar handen en tong en zeg dan nog maar eens nee..maar de sex was erg matig..ze wind me nauwelijks op, kust zeer raar, beffen wordt ze niet warm of koud van en pzc en neuken is niet erg goed....
Hmm, Silvester heeft juist tegenovergestelde ervaringen met Peppi.
Het is wel een dametje wat je kort moet houden (ze heeft wat "schatzie" trekjes en kan ook niet zo goed rekenen :rolleyes:), maar als je Peppi de 1° keer op haar plek zet heb je daarna wel een wereldvrouwtje aan je cock hangen..., da's dan ook de enigste cocktail die ze krijgt.
:smoke:
bad pritt
18 juli 2011, 11:35
He Silvester..rekenen kunnen ze daar allemaal niet..je betaalt bijna altijd teveel.
bad pritt
1 augustus 2011, 12:06
Van de week toch weer eens hier beland.
Even checken. het viel me erg mee..sterker nog het is me erg goed bevallen.
Erste van de avond was een lolita achtige bulgaarse, natalie/natasya ?, lang zwart haar, erg goede service van gehad en ze maakte het af met een FT, wat ze geweldig lekker deed.
Daarna een rubensdame, grieks- bulgaars, naam vergeten, ook een geweldige service van gehad, heerlijke FO met balbehandeling, steeds weer onderbroken door een geweldige titten massage met die C/d cups. Pijpend maakte ze het af.
Als laatste van de avond nam ik Peppi, ze heeft wel wat, weet dat haar service niet super is maar ze heeft voor mij iets,ik wilde enkel een massage, dat was niet veel, maar door het gekreun in de kamer ernaast werd ik weer geladen en heb ik nog even snel met Peppi gesext, met de hand maakte ze het af, ondersteund door het gekreun van de kamer ernaast waar een vrouw hard genomen werd en de boel bij elkaar kreunde, ging dat onverwacht snel nog.
Afrekenen, zeer korrekt deze keer, de theke was zeer goed, ook de atmosfeer was best goed er werd gedanst door Maria.
De dames hingen niet zo verveeld in de bankjes.
Ik heb me goed vermaakt en een zeer goede service gehad.
Wogerwabbit
7 augustus 2011, 17:51
Prijzen zijn gewijzigd.
Nu:
20 min 35E
30 min 50E
45 min 75E
60 min 90E
Wogerwabbit
7 augustus 2011, 19:05
Vandaag (zondag) mijn vrijkaartje voor van Gogh maar eens ingewisseld. Vriendelijke Thekedame had geen moeite met mijn certificaat.
Nette ingang, ziet er goed onderhouden uit. Faciliteiten erg beperkt; sauna (die in eerste instantie niet aanstond), infrarood-sauna (die het schijnbaar niet deed), douches die in eerste instantie geen warm water wilden leveren. Later in de middag deden ze het weer.
Maar goed, het gaat uiteindelijk om de dames. Er waren zo'n 10 dames aanwezig. Drie aantrekkelijk, drie die ermee door konden en vier die ik eerder in een Partytreff dan een FKK zou verwachten: boven de veertig met weinig aanlokkelijk uiterlijk.
Na een kopje koffie mijn kansen maar eens gewaagd bij de vriendelijk lonkende Peppi. Wat kleine kusjes op de bank en vervolgens auf Zimmer. Daar aangekomen vertrok ze meteen weer voor vijf minuten om 'Muschi zu waschen'. Geen stijl; dat doe je natuurlijk van tevoren, tenzij je de klant een oor wilt aannaaien. Teruggekomen even redelijk gepijpt, al zal ze daar geen prijzen mee winnen en vervolgens 'ficken'. Dat was standaarwerk en onze Peppi lag er een beetje ongeinspireerd bij. Nog even in doggie doorgegaan en toen vond Peppi het wel genoeg en probeerde me me met hand verder af te verder. Na 25 minuten totaal hield ik het voor gezien. Geen herhalingsgevaar, om het zacht uit te drukken.
De tweede en derde sessies van de dag waren met Sheila, een slanke jonge Hongaarse. Zie https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?26952-Sheila-%28Hongaars%29 voor mijn recensie van deze lieve, mooie, heerlijke, fantastische meid. Herhalingsgevaar zeer groot.
Al met al zou ik niet gauw teruggaan naar deze tent, ware het niet voor Sheila. *veegt kwijl van kin*.
p.s. prijzen zijn inmiddels verhoogd naar 35/50/75/90, zie ook mijn commentaar in de FAQ.
bad pritt
8 augustus 2011, 14:28
Van de week mijn vrijkaartje van dit forum ingewisseld.:freu:
De ambiance, stemming, sauna, eten, thekefrau, vrijbier..allemaal goed..je krijgt al meer het gevoel dat jij de gast bent..dat ligt vooral aan de nieuwe thekedame die is goed en een veel betere sfeer onder de dames.
De dames die mij versleept hebben naar een kamer;
Julia, een roemeense van 18 jaar, die goed engels spreekt en kort in PT Emmerich gewerkt heeft.
Daar de dag maar mee geopend. Service was heel naturel van een ontzettend knap meisje, met een prachtig expressief gezicht, lang zwart haar en erg grote strakke borsten. Het beviel mij erg goed met haar.
Ze is aardiger dan ik op grond van mijn pt Emmerich ontmoeting dacht.
Eva :liebe2:heb ik 2x meegenomen en hier dus in 2 weken 3 x geboekt, dit is een wat dikkere vrouw met een vollichaam, 26 jaar, prachtige grote borsten en heel knuffelig en lief, en stelt zich volledig op je in. Service was zeer goed, technisch goed, schept een geile sfeer.Neemt alle tijd op de bank en ook erna is ze goed gezelschap.
Gina,:liebe2: een vrouw van 36 jaar met een top lichaam, kleine strakke borstjes, een kuswonder en ook een aanrader voor rustige gfs.Neemt alle tijd, ook een erg lieve dame, die zich op je instelt. Service zeer goed.
Jessica, rumanias blonde next topmodel, 18 jaar, lolita met lange natuur blonde haren en schitterende natuur borsten, cup c, zeer knap, met een zeer goede service. Echt een grote aanrader deze dame. Toen ik er was samen met Julia haar eertse dag en wat eenstunner, beetje koel maar dat ging op de kamer grotendeels weg. Haar service is technisch al zeer goed.
Ellen, een zwartharige spraakwaterval uit Bulgaria, 25 jaar, lolita uiterlijk, heel pittig vrouwtje, met een zeer goede service en ze doet heel veel moeite voor je. erg aardige vrouw, die ook de tijd neemt en iets kan geven.
Damesaanbod was zeer goed, voor elk wat wils, een hele mooie iraanse dame zit er ook nog, die was veel gevraagd.
Ik ga er weer vaker heen, maar niet te vaak !, een pauschalklub is voor mij toch beter, een saunaklub loopt een beetje in de papieren, als ik het op de heupen krijg:betrunken:
hallodaarbenikweer
8 augustus 2011, 15:39
We zijn het eens over Julia. Moet ik ook maar eens verder reizen.
bad pritt
8 augustus 2011, 17:02
Dan zou ik niet te lang wachten, de vriendin van Julia is bizar mooi en met een voor een beginner al zeer goede service, erg profi al, kust ook heerlijk. Maar deze vrouwen kunnen in de grote klubs zeer veel verdienen, die vertrekken zo weer denk ik.
En zullen overal met open armen ontvangen worden.
zeppos58
15 augustus 2011, 22:17
Zaterdag 6 augustus eindelijk richting Van Goch in Goch (https://www.ijsberenforum.com/forum/forumdisplay.php?189-Van-Goch-Goch) gereden, het was eeb dankbare nu of nooit die plots uit de lucht kwam vallen. Mijn vrijkaartje zou een week later vervallen en ik had me er al bij neergelegd dat ik er niet zou geraken, en dan plots lukte het wel.
Netjes het adres ingegeven in mijn GPS en de rit bleek over Antwerpen te gaan, eigenlijk een klote reisweg, de Antwerpse ring zo richting Eindhoven en bijna volledig op Nederlands grondgebied. En ik die zo graag het gaspedaal eens indruk op de Duitse autosnelwegen. Niet dus want in Nederland moet je pas echt op je teller letten. Dat laatste kleine stuk op Duits grondgebied heb ik dan wel even het onderste uit de kan kunnen halen. Al bij al op een 2 uur tijd ter plekke aangekomen. De club ligt zoals zo velen in een bescheiden industriepark(je). De wagen voor de deur geparkeerd en aangebeld. Meteen binnen en buiten de Thekedame werd ik ook begroet door Russische Ellen, (PHG PSR YY LR…) doe blijkbaar nogsteeds sneller van club dan van lingeriesetje veranderd. Hoewel ze nu niet haar gekende turquize setje droeg, om chocolde vroeg ze wel, maar ik maakt haar meteen duidelijk dat ik er geen bij had. Ik kan namelijk niet weten waar die griet overal naartoe trekt.
De theke dame had wat problemen met het tellen in maanden 2 maand na 15 juni daar viel 6 augustus dus wel in. Na wat vingertellen stelde ze dat ook vast. Ik ontving een sleutel met kaartje. De inkom is amper 25€ alles inclusief behalve de dranken. Op het kaartje noteren ze dan uw drankverbruik, een verloren kaartje kost je wel 50€. Later zou blijken dat ook de meisjes hun nummer noteren na een sessie.
In de ruime kleedkamer wees de theke mijn kastje aan, daarin een badjas en een handdoek. Badjassen zijn zeer aangenaam, niet te lang, en vooral dien dik zodat je niet loopt te zweten in die badjas. Laat het me zomerse badjassen noemen. De slippers is een ander paar mouwen, daar krijg je amper je voeten in. Ik heb maat 43 maar ben uiteindelijk met een 46 de kleedkamer uit gekomen, en eerlij, zelf die knelde aan de wreef. Een korte rondleiding bracht me via de bar in de douche ruimte de infrarood sauna de Finse sauna en de buiten jacuzzi in de piepkleine maar verzorgde tuin.
Het ijsberenaantal was om 18 uur nog vrij laag, ik telde een 20 tal dames van alle slag, dat was een ruim overaanbod aan dames. Sommigen lopen in lingerie, anderen toples en nog anderen volledig naakt. Het viel meteen op dat de meeste dames al flink tongzoenen in de bar.
Op vrijdag en zaterdag is bier van het vat gratis, de rest moet je dus betalen 3€ voor frisdrank Pintjes zijn 20cl en van de tap maar dus wel gratis. Door de week kost een fles van 50cl 5€.
De douches zijn zeer in orde enkel de zeepverdelers zijn klote, er komt amper zeep uit. De dames hebben dan ook allen hun eigen douchegel bij, daar moet ik volgende keer ook aan denken. Nog iets dat opviel, er wordt vaak samen gedoucht vooral voor de sessie.
De Finse sauna was droog en heet, de infra rood sauna stond uit. Er stond beschreven hoe je deze moest aanzetten en dat je dan 30 min. Moest wachten eer je hem kon gebruiken. Ik heb die avond niemand gebruik zien maken van de IR.
Een biertje besteld en het buffet bekeken. Naast een salade buffet en broodjes met toespijs was er ook warm buffet. Hamburgers, gepaneerde kippefoilet, kipnuggets, frikandelleworst (in Vlaanderen curryworst) en nog wat varia. Er was ook pasta met sausje en verder gegrild vlees van de kebab boer maar geen gekakt zoals je dat in Vlaanderen meestal krijgt.
Me zelf een lekkere schotel samengesteld en met smaak opgegeten, later zou ik dat nog eens herhalen.
Naast een dame gaan zitten en wat peptalk verder al flink aan het TZ. Haar Duits was ondermaats (nog erger dan het mijne, veel erger zelfs) En van haar gebrabbel niet eens haar naam kunnen onthouden, laat staan haar nationaliteit.
Na samen onder de douche te zijn geweest een kamer opgezocht een een ½ uurtje goede seks gehad. Vooral haar pijpkwaliteiten waren van een zeer hoog niveau. Het neuken was gewoon goed, maar het pijpen is me vooral bijgebleven.
Afrekenen aan de balie waar ze aan een paar andere meiden hulp moest vragen. Blijkbaar noteren ze aan de balie de uur van afhalen van de sleutel en ook van het terugbrengen. 30 minuten zei er eentje, dat was wat ik ook dacht dus ik betaalde netjes 50€.
Hoewel de theke de prijssetting had gemeld bij het binnen komen, wist ik er echt niets meer van. Geen nood, ze zijn ook duidelijk aangeven in de kleedruimte. Het lijkt wel een uitgebreide kaart van PSR. Standaard programma 20 minuten met kussen knuffelen orale seks zonder en neuken met kost 35€ 30 minuten is 50€ 45 minuten 75€ en 60 minuten 100€. De extra’s Klaarkomen in de mond 20€ anaal vingeren van de dame of klaarkomen op het gezicht 10€ anale seks 40€ en er stond nog wat aan 50€ (ja dat Duits hé). Niet tevreden over de service, graag melden aan de theke,, dat is een goede zaak.
Mijn tweede date was met Duitse NOVA, eigelijk niet echt goed. Ze loopt naakt in de zaak, ze had iets dat me aantrok maar het was een verkeerde keuze. Ze past een truck toe die nog wel schijnt voor te komen in deze zaak. Ze gaat een sleutel halen, dumpt je in de kamer en gaat zich dan opfrissen, ze blijft dan al snel 5 a 10 minuten weg, en dat zal je later wel merken waarom. Het TZ was ondermaats, het pijpen was te hard en te wild, en ze neukte niet echt mee. Bij het beffen leek het wel of ik met een opblaaspop bezig was. Ze lag daar naar het plafond te staren tot ze plots vroeg of hij erin mocht. We hebben seks gehad, meer kan je er niet over zeggen, daar houd het ook op. Ik dacht dat we een half uur op kamer waren, maar aan de balie rekende ze 45 minuten aan. Leek te kloppen met de opgegeven uur, maar ja dat wassen toen ze de sleutel al had werd dus mooi mee aangerekend. Ik wou daar niet moeilijk om doen, mijn “wraak” zou later wel komen.
Ik had al een paar bietjes uit en daar ik met de wagen was een Cola besteld. Cola zoals het hoort te zijn. Uit een kleine glazen flesje, lekker koel, zo is hij op zijn best. Deze Cola werd netjes op mijn kaartje genoteerd.
Een lekkere sauna genomen en moeten vaststellen dat de buiten jacuzzi enkel op warme dagen werkt. Nog iets gaan eten en na wat rust bij een kleine Duitse gaan zitten. Na een kennismaken meteen hevig en fel lekker beginnen tongzoenen. Alsof haar leven er vanaf hing. Beetje gek beest dat nogal knorrende geluiden maakte. Ik vroeg haar na een kwartier opvrijerij zelf maar om een sleutel, anders waren we misschien nog bezig met tongzoenen. Bon hoe oneerlijk de ene meid zo eerlijk is de andere dan weer. Ze stelde voor om eerst samen te douchen en dan een sleutel te gaan halen, anders ben je een stuk van je tijd kwijt zei ze nog. Dus wij samen onder de douche en dankzij haar zeep werd het echt een lekkere douche, waar we verder bleven spelen. Na het afdrogen een sleutel gaan halen voor een overheerlijke sessie.
Aanvankelijk nog lekker hevig staan en liggen tongzoen, dan een pijsessie die ik moets afbreken of het kalf was verdronken met dan weer een befsessie waar ze bleek van te genieten. Uiteindelijk heeft ze me klaar gepijpt zonder FT, ze voelde perfect aan wanner het kwam en liet mij soldaten in het rond schieten. Achteraf zei ze dat ze geet FT doet als het niet echt moet. Ze vindt het zelf niet lekker en het kost enkel maar geld. Als ze al eens te laat is ja dan is het maar zo. Waarom we niet geneukt hebben, gewoon omdat ze zo zalig pijpte dat ik dat gevoel niet wou teniet doen door een eventuele slechte neukbeurt. Hier echt wel 45 minuten op kamer geweest en netjes 75€ neergeteld. Het was het dik en dubbel waard.
Een douche en sauna later, nog wat gedronken een appel naar binnen gewerkt nog en Cola ook trouwens. De club omstreeks 1u30 verlaten.
Eerst nog mijn Cola’s afgerekend en toen de theke vroeg of ik iets te melden had over de meisjes mijn verhaal gedaan over Nova. Ze noteerde het in haar grote “hoerenboek” en vroeg of ik er zelf iets wou onder zetten, het moet geen handtekening zijn maar een soort bevestiging. Dat deed ik ook. Een goede zaak dat ze de dames ondercontrole houden. Als alle ijsberen nu assertief genoeg zijn komt het zeker in orde.
Tot slot. Ik vond het een aangename dag, buiten de jacuzzi die uit stond was alles OK, nu ja de slipper maar dat is eenn detail. De muzeik is aangenaam en zeker niet te luid. Een club om terug te gaan.
De gevaren schuilen hem vooral in het gratis bier op vrij- en zaterdag. Zo loop je het risico dat beren zich gaan lazarus drinken.
Het systeem van 20 30 45 30 minuten prijzen lijkt op zich wel goed maar ik vrees dat in de praktijk elke meid er wem 30 minuten uitperst. En als ke voor 30 minuten gaat en even over tijd gaat betaal je meteen 45 minuten. In feite is dat wel eerlijk, maar sommige meisjes misbruiken deze regeling.
Als ik de club moet vergelijken dan kom ik ergens uit tussen een mengeling van Bernd&PSR-en ook wel Finca Erotica wat de bezitting betreft dan. Maar dat is een vage vergelijking hoor. Elke zaak heeft zijn voor en nadelen, de perfectie zal je waarschijnlijk nooit vinden.
bad pritt
17 augustus 2011, 12:47
@Zeppos..namen zijn je sterke punt....:biggrin: Jammer dat je nauwelijks namen noemt dat is net interessant voor potentiele bezoekers.
NOVA is er niet maar de dtse NORA daar ben je mee mee geweest en die heeft idd een matige service...I second that.
Dat je teveel betaalt..dat is daar standaard..maar als je een stopwatch indrukt op het moment dat ze een sleutel gaat halen..dan kun je niet verneukt worden anders betaal je veel extra.
Alabama
21 augustus 2011, 19:31
Heb nog een vrijkaartje liggen, dus binnenkort hier eens een kijkje gaan nemen.
bad pritt
28 augustus 2011, 19:22
Dit weekend geweest op zaterdag.
Keuze was erg goed vond ik, veel knappe dames die ik nog nooit had gezien.Stuk of 15 meiden waren er zeker.
Even uit mijn hoofd een paar die ik ken: Ellen, Eva, Nora, Maria, Gina, Roxy, wat oude hap die ik al alng zie maar waarschijnlijk nooit zal leren kennen ...en een stuk of 5 meiden die ik nog nooit gezien had.
Maar ik maakte mijn keuze al heel snel...Roemeense Roxy was love on first sight:liebe2:
Ik ging na binnenkomst even douchen, en daar in de douche ruimte stond een nieuwe vrouw, Roxy.
Roemeens, onder de 40 kg, volgens mij 35, de lengte van een kind maar het lichaam van een vrouw, mooi kort haar,bijna geen tietjes, style en een perfekt mini lichaam. Kindvrouw noemen ze dat ook wel geloof ik maar er zit wel een heel pittig vrouwtje in dat lichaampje , heel zelfbewust en trots.Ik kreeg het meteen warm van haar en meer..ze moest lachen..thats nature baby..een eerlijker kompliment kan ik je niet maken, ze kwam naast me douchen en meteen heb ik haar gevraagd als eerste date. Even op de sofa kennis maken, ze is heel aanhankelijk, kust goed, chemie/sympathie zat wel goed zeker nadat ik haar italiaans kon beantwoorden.
Het was een goede sessie, voor mij als 100% liefheber van kleine vrouwen met een slank mooi lichaam als een jong meisje..lolita dus..was het perfekt, Roxy heeft het "ueber lolita" lichaam...ik hoop dat ik haar weer zie binnenkort...en ga volgende week speciaal voor haar nog eens deze kant uit.Een fascinerende heel aparte vrouw, ze is denk ik ook maar 150 cm of nog kleiner.
Ze weegt ook niks dus ik heb met haar weer eens wat staande standjes doorgenomen, waarbij ik haar optilde.
Daarna weer een date met "knuffelkampioen" Eva, als rubens vrouw tegenpool tegen al dat lolita geweld ?, nee omdat ik weet dat ze geeft wat ik wil, gfs, slow, met gevoel, ze heeft humor, is lief en sensueel, kust heerlijk en technisch is ze goed...ik ben al 4 voudig herhalingsdader bij haar, ik kan haar moeilijk laten staan...sommige vrouwen hebben het gewoon.Eva heeft dat zeldzame..dat je niet zo vaak treft..ze maakt kontakt met alles wat ze heeft..en ze verleid je ermee..zeer overtuigend..ga maar naast haar zitten..ze plooit zich meteen om je heen..op de kamer gaat dat door.
Ik heb een leuke nacht gehad en ik kom zeker terug.
Van goch is veel gezelliger en beter als vroeger vind ik, waar het aan ligt ?, de nieuwe thekefrau is erg goed en stuurt de meiden heel goed aan, er is veel nieuw bloed van goede kwaliteit, zowel technsich als optisch, de security guy is nen toffen..eten is redelijk, maar daar kom ik niet voor, de sauna is eindelijk weer goed warm, dat de wirlpol buiten staat slaat nergens op. Zet die binnen dan heb je een leuke wellness erbij.
En van Goch Verlaag de prijzen ! ..want gisteren was ik 38 minuten met Eva op een kamer geweest en moest ik 75 euro betalen..toch wel erg aan de prijs.
seksenfun
29 augustus 2011, 20:00
Roxy, moet ik dus onthouden tot zaterdag 8 dagen :smoke:.
bad pritt
29 augustus 2011, 20:06
Roxy, moet ik dus onthouden tot zaterdag 8 dagen :smoke:.
Ik zal haar waarschuwen dat ze die dag weg moet blijven omdat ze anders de hoofdfiguur wordt van een sex en fun roman :)
Maar je kan haar niet missen, ik twijfel zelfs over 145cm, ik ga haar deze week nog opmeten, ze is denk ik nog kleiner.
Mischien zie ik je wel S&F want de zaterdag avonden en zondagmorgens hebben daar mijn voorkeur.
Ik zal uitkijken naar een man met een pen en opschrijfboekje die driftig alle details van de dames en de klub noteert gedurende de avond:)
bad pritt
1 september 2011, 11:19
Het lelijke gebouw, op het verlaten industrieterrein ben ik al vergeten, als ik het lachende nieuwsgierige hoofdje van Roxy zie, als een klein havikje houdt ze alles in de gaten. Ze zet meteen een charme offensief in met haar ogen en lichaam. Ze heeft iets ontwapenends, ik denk dat ze pas in dit vak zit, iets natuurlijks. Ze lacht lief en plant zich vooraan mijn to do list, zonder dat ze het weet.
Eigenlijk kwam ik voor haar terug en laat ik voor haar PT Emmerich even voor wat het is.
Er zijn 4 mannen, Bad Pritt uw kansloze reporter ter plekke die voor geld wat warmte hoopt te kopen, een seniele opa en 2 vadsige uitgezakte kerels die voor dood in de banken hangen.
De meeste vrouwen zouden ook niet misstaan als intensive care patienten, sommigen zijn denk ik al klinisch dood, hebben ze hier een AED apparaat is een vraag die spontaan bij me opkomt, nee laat maar ook, dan moet ik de helft eraan hangen.
Zelfs een glimlach kan er niet vanaf. De sfeer is goed hier als het druk is, daarbuiten, is het gezellig als je een leuk vrouwtje vind die van bankhangen houdt,
Ik bestel een biertje en spreek een duitse Pippi Langstrumpf aan die aan de bar staat, een jonge vrouw, lekker lijf, fkk gekleed
De vorige keer was ze me opgevallen..vanwege die heerlijke brede kont en net niet blubber billen, die strakke tietjes en dat girl next door gezicht, we neuken het liefst de vrouwen die we ook buiten de p6 tegenkomen.
Maar mijn openingsvraag, beantwoord ze zonder me aan te kijken,...sorry dat ik je wakker gemaakt heb, ik sluit je weer aan aan je monitor...maar je gaat er wel nog een keer aan binnenkort.
Alle vrouwen lonken naar me..ik ben de prooi..ze moeten het hebben van mijn smalle portemonnee vanavond..ik heb met ze te doen...maar dat duurt maar heel kort, zal ik een hulpaktie opzetten, een van a to z gelogen hallelujah verhaal op internet zetten zodat morgen een buslading klanten hen uit die zombie mode haalt. Dat kan ik voor ze doen, ik voel me al beter, ik los het wel voor ze op...BadPritt to the rescue. Zo nu eerst mijn eigen lusten botvieren maar niet op een zombie...maar Roxy is nog niet besmet..ze lacht, danst, flirt.
Met een biertje op de bank neem ik plaats vlakbij Roxy, ze lacht naar me, ze danst voor me, ze wil aandacht. Ik negeer haar een beetje, af en toe, beantwoord ik haar blik. Als ze nog naar een andere kerel begint te glimlachen en te flirten, treden ouroude mechanismen in werking, kom maar hier zitten gebaar ik haar...voordat je bij die klootzak zit.
Ze plooit zich meteen om me heen, begint te friemelen en kussen, ze komt zo naturel over, ze is naturel..heerlijk..haar zijdezachte lichaam, voelt heerlijk aan, ze ruikt lekker, we lachen, we kussen, praten is babylon. Deze 2de ontmoeting fascineert haar lichaam me nog meer, zou er iets mis met me zijn, val ik op kinderen ?, maar een kind is ze zeker niet, ze lacht als mijn erektie als een cruise misslie door mijn handdoek naar boven schiet, de koers is geprogrammeerd, het doel gevonden..ga de sleutel maar halen Roxy.
Achter haar aan waggelend bekijk ik haar uniek lekkere kontje..ik ga me met jou wel vermaken weet ik. De deur gaat dicht van de halfopen fick cabines, ik help haar uit haar nethemdje en uit haar ondergoed, til haar op ze moet lachen net als de eerste keer dat ik dat deed. We kussen, ik gooi haar op bed ..dwergwerpen is verboden in duitsland..ik moet het niet overdrijven.
Sex is heel natuurlijk, het is een zeer relaxte heerlijke meid om mee te sexen.Technisch niet slecht, met een uniek lichaam, weer heb ik aan minder dan 20 minuten genoeg, ze maakt me te geil deze dame.
We gaan samen douchen en de hele avond komt ze bij me zitten en kan ik niet van haar af blijven..haar aftersales zijn zeer goed.,,maar voelen niet zo aan..ze is vanavond de jonge vrouw van 25 jaar die aandacht wil en nur tanzen.
Na Roxy drapeer ik me bij Eva die niet bijster vrolijk kijkt en ook op de lijst staat voor de intensive care afdeling..hoe het gaat..het gaat wel..kijk dat wist ik al..een eerlijke, direkte vrouw..we praten een hele tijd terwijl ik een biertje drink..haar Rubens lichaam en de show die me te wachten staan..zorgen voor veel voorpret en hoe ze praat, met haar ogen lachend en breed gebarend. Ze is niet zo touchy als anders, maar toch ga ik met haar mee..op de kamer wordt het steeds leuker..mijn 5de keer met haar...ik laat me lui varken als ik ben leker passief verwennen.
" Warum" vraagt ze, ik zeg eerlijk dat ik lui ben vanavond.Dat verwennen in de faulficker mode dat kanEva ontzettend goed, heerlijk met die joekels van borsten een massage over mijn lichaam, steeds weer opnieuw, met haar lange nagels zorgt ze voor kippenvel, ze vreet zich door mijn 2 oren, nekspek en borstnippels heen, schud haar haren wild heen en weer over mijn borstkas, haar lichaam is waanzinnig lekker...ik heb een zwak voor rubens vrouwen en ter compensatie ook voor lolita's. Eva is de perfekte rubensvrouw..dikke tieten, lange haren, schitterende ogen, roomblanke dijen en een brede maar nog wel strakke kont.
Na een half uurtje bedsporten, vooral door Eva, laat ik de zwemmers los bij een geweldige pijpbeurt, terwijl ze me subtiel krabt met haar nagels onder mijn zak, heel zachtjes zuigt ze door en krabbelt met haar lange nageltjes de laatste in de ratrace kansloze zwemmertjes naar boven. Man wat kan deze meid pijpen...het orgasme is veel heviger als wanneer ik neukend klaarkom.
We knuffelen en lachen nog wat na...Eva is nog niet van me af.
Na het afrekenen zie ik Roxy weer bij de sigaretten automaat, ze lacht weer naar me, ik help haar met wat kleingeld en we praten, drinken, roken en hangen weer een half uurtje op de bank tot de klub dicht gaat.
Als ik afreken en praat met de thekefrau staat Roxy voor me en geeft me een lapdance tegen de theke aan, of alles goed is vraagt de thekefrau, ik moet lachen,in een partytreff had ik haar tegen de theke genomen maar dit is een nette saunaklub,nee ik wordt steeds lastig gevallen door deze vrouw zeg ik, Roxy gaat onverstoorbaar door met dat ondeugende kopje kijkt ze af en toe achterom. Ik kus haar, de andere meiden kijken. Het beginnertje geeft ze allemaal bijles...ik denk dat ik met Roxy het begin van een topakt meemaak.
De line up viel wat tegen, er waren niet zoveel vrouwen als afgelopen zaterdag en zondagochtend, de sfeer was matig zoals op elke intensive care. Maar ik ben gewoon voor de herhaling gegaan en met Eva en Roxy had ik een leuke avond en met een smile en totaal ontspannen werd ik genezen verklaard en ontslagen uit de intensive care afdeling van FKK Van Goch.
bad pritt
4 september 2011, 22:06
"Ik bestel een biertje en spreek een duitse Pippi Langstrumpf aan die aan de bar staat, een jonge vrouw, lekker lijf, fkk gekleed. De vorige keer was ze me opgevallen..vanwege die heerlijke brede kont en net niet blubber billen, die strakke tietjes en dat girl next door gezicht, we neuken het liefst de vrouwen die we ook buiten de p6 tegenkomen. Maar mijn openingsvraag, beantwoord ze zonder me aan te kijken,...sorry dat ik je wakker gemaakt heb, ik sluit je weer aan aan je monitor...maar je gaat er wel nog een keer aan binnenkort."
Deze vrouw heet Jana,en is een jonge duitse, girl next door...julie begrijpen datz e al een tijd mijnaandacht had..dat ze fkk rondloopt is ook super...maar ik dacht dat ze een beetje koud was..zoals vaak "never judge a book by the cover".
Ik werd aan haar voorgesteld door een medebeer en later op de avond, vroeg ik haar of ze naast me wilde komen zitten..samen dronken we wat....en kletsten en kletsten..toch wel leuk als je goed met elkaar kunt praten in een taal die je beiden goed beheerst, dat maakt dat ik veel geiler wordt.
Deze vrouw is 21 jaar, heerlijk naturel, relaxed, erg open, direkt een erg lief ding, met een heerlijk jong strak lichaam en fkk gekleed, dat is toch wel erg opwindend...zon naakte vrouw onder handbereik naast je op de bank. Je merkte gewoon dat ook zonder woorden de chemie goed was.
Op de kamer.."walls came tumbling down", bij sommige vrouwen is er weinig aftasten en kun je je gewoon laten gaan op gevoel, het resultaat was een super gfe.. zeer goede niet stoppende gevoelvolle tongzoenen, als we stopten keken we soms lachend naar elkaar en ging het al snel weer verder, ze kust heel graag, daarna zeer goed pzc, in 69 wordt ze goed nat en ze genoot ervan, zonder dat ik haar ergens overheen kon duwen. Het horizontale werk was ook zeer goed met deze strakke meid, wat zeer geil was was dat ze soppend nat was...een beetje verbale erotiek van haar maakte het af. De gfe was heel hoog met Jana..ook daarna erg relaxed kontakt...de beste gfe die ik heb meegemaakt in deze klub...onder deze nieuwe bezetting...sympathie was heel goed, soms heb je dat kadootje.
Het liefst had ik het licht uitgedaan en was samen met haar in mijn armen onder een deken gaan slapen, ik heb het haar voorgesteld maar ze hapte niet toe.:wand::biggrin:
Makkelijk te herkennen omdat ze samen met Nora de einigste is die fkk(naakt) rondloopt in deze fkk klub.:freu::freu::freu:
Naast Eva en Roxy, is Jana een derde persoonlijke topper die ik daar ontdek.
Persoonlijk is ze nu mijn nummer 1, haar natuurlijke niet als p6 aanvoelende gfe is geweldig.
Het was erg rustig op vrijdagavond.
Het eten was goed verzorgd, heel veel vers gegrilde kip...lekker.
De sfeer was ook weer goed in deze kleine klub...ze hebben de zaakje hier goed op orde..een goede lineup voor elk wat wils: 18 vrouwen, waarvan er enkele (een stuk of 3) zoals de hongaarse Sheila tussenuit sprongen qua uiterlijk...zeer goede klantgerichte thekefrauen..nu de klanten nog. Mij hebben ze na 1 jaar afwezigheid weer als vaste klant binnen.
Deze week maar weer eens langs voor in ieder geval Jana..weet bijna zeker dat die verslavend op me gaat werken.
seksenfun
5 september 2011, 20:01
Ik zal zaterdag maar voldoende geld meenemen zeker :smoke:.
Sinaynay
7 september 2011, 06:36
Ik zit te twijfelen of ik aankomend weekend naar van goch zal gaan, of naar heaven7.
Bij allebei ben ik nog nooit geweest. Kwa prijs is het allebei ongeveer hetzelfde geloof ik.
Wat raden jullie me aan?
bad pritt
7 september 2011, 09:22
Heaven 7 is goedkoper.
Van Goch kost 50 euro per half uur.
Heaven 7 30 euro per half uur.
Daar komt bij dat de tijdsregistratie bij van Goch, via een opschrijfsysteem gaat.
Dat is nogal fraude en foutgevoelig..de dames schrijven niet altijd de korrekte tijd in..gaan erst inschrijven en dan douschen..jullie kennen de tricks wel..ze kunnen ook vaak niet zo goed rekenen.
Uit ervaring en niet alleen bij Van Goch weet ik dat je zelf de tijd beter bij kunt houden.
(eigenlijk in iedere saunaklub)
Voorbeeld..was in Van goch, volgens mijn stopwatch..34 minuten vanaf het moment dat ik zeg ga de sleutel halen, tot we teriug zijn bij de balie...dame roept af 40 minuten a 75 euro.
Maar dat is op de kamer zeker minder dan 30 minuten speeltijd geweest, dus 50 euro.
Zo kunnen de kosten zeker bij meerdere sessies aardig oplopen.
Mijn tip, druk je stopwatch in..nooit meer gezeik.
Als ik iets haat is het afgezet worden bij het betalen..daar knap ik op af.
bad pritt
7 september 2011, 10:04
Gisteren was ik er weer...ik heb me goed vermaakt..maar de sex was erg matig.
Een korte sessie met Tatiana gedaan..dat was niks.
Er waren wel 4 boekbare vrouwen voor mij, maar die waren langdurig bezet. In totaal waren er 8 vrouwen.
Op het eind van de avond kwam ik de zeer lekkere blonde milf Larissa tegen uit de Oekraine, nog even met haar gebabbeld en wat gedronken. Voor een boeking was het nu te laat maar die komt zeker, ze heeft in freude 39 gewerkt dus dat zal wel goed zitten.
Verder voetbal kijken, lekker gegeten, de sauna, een hoop geouwehoerd met wat beren..en na de matige beurt met Tatiana had ik geen zin meer in verdere bedsport avonturen.
Alabama
8 september 2011, 19:56
Ze hebben daar toch wel voetbal opstaan? Zaterdag is het gelukkig Dortmund - Hertha en daarna nog Bremen - HSV. Ben wat sceptisch gezien de verhalen, maar de ervaring leert ook dat de beleving van iedere beer anders is. Wat voor de een een baggerclub is, is voor de ander een paradijs en omgekeerd. We gaan het zien. :)
seksenfun
8 september 2011, 20:21
Je kan daar voetbal kijken :smoke:.
bad pritt
8 september 2011, 20:26
Ze hebben de bundesliga live dus je kunt voetbal kijken, ook op een lekker groot scherm.
Silvester
10 september 2011, 10:22
Ze hebben de bundesliga live dus je kunt voetbal kijken, ook op een lekker groot scherm.
En tennis...:luvlove:
Gisteren mijn mislukte plannetje van eergisteren alsnog uitgevoerd, en opgestoomd naar het epicentrum van donderdagavond.
Zou het er nog allemaal staan?
Melissa, een volle turkse bijna-Milf deed bij navraag heel laconiek, in Turkije gaat immers gewoon alles naar de klote als het beeft.
Een half uurtje later op de kamer was er weer een kleine beving toen Melissa grommend en stampend met vier vingers in haar overheerlijke flamoes klaarkwam.
Als beloning werd Silvestertje op een zeer aangename wijze oraal verwend, Melissa pijpt je alsof er 2 mondjes bezig zijn, meestentijds heel zacht en diep met veel gevoel, heerlijk klokkenspel, dusdanig nat dat je het vocht door je bilnaad vloeit stromen, en af en toe heel hard, lijkt dan wel of ze schuurpapier op haar tong heeft.
Het was vrij rustig, slechts een handvol ijsberen, het dames aanbod varieerde van een 4-tal bijna- en Rubensfiguren, met als tegenpool een echt mini-vrouwtje wat overigens constant bezet was, verder een Milf met het lichaam van een 20-jarige leek het wel, tot enkele slankere dames in lekkere lingeriesetjes en een echte FKK druktemakertje.
Ooit had ik het idee dat Van Goch tot de grotere toppers zou gaan behoren, het blijft echter hangen op het niveau van een kroeg om de hoek, och, en dat heeft ook wel zijn charmes.
Badslippers
11 september 2011, 15:54
Mijn vrijkaart voor "Van Goch" is inmiddels verlopen en dat is ronduit kut met de bekende peren want deze verbouwde loods in "Goch" wil ik kost wat kost bezoeken en staat hoog op mijn verlanglijst. Geslepen en corrupt als ik ben kan ik hem toch verzilveren door me naar binnen te lullen met mijn charmes en snelle babbel. Soms vraag ik me af of er wel een tent is waar ik terplekke depressief wordt want ook hier heb ik de tijd van mijn leven. Aan de arm van Jana, die mij rondleidt door de bouwkeet, maak ik mijn verpletterende entree. Jana is een gewone, vriendelijke dame waar niks mis mee is. Loop op een zaterdag een willekeurige supermarkt binnen en je ziet haar op haar bevallige kont aan de kassa zitten. Zoiets. Als een echtpaar dat naar het altaar loopt betreden wij een soort van aangeklede fabriekshal en daar kijken 12 paar ogen mij de badjas van het lijf. Ik kijk terug en zie 12 hapklare brokken in alle soorten en maten. En het beste van alles . . . géén klootjesdragende ijsberen. Daarvoor moet je stevig in je badslippers staan. Vaak hoor ik van collega ijsberen dat ze het niet prettig vinden om moederziel alleen in een club te zijn en rennen jankend weg. Ik vind dat prachtig want in elke club wordt je marktwaarde door de grieten bepaald en die van mij ligt altijd op keldernivo. Door het gebrek aan concurrentie schiet mijn koers als een raket door het plafond en ik besluit mijn zojuist gestegen reputatie niet te verkwanselen maar volledig uit te buiten.
De ruimte is gevuld met haveloze bankstellen van de plaatselijke kringloopwinkel met daarop diverse charmante sletjes die me lonkend aankijken. Heeft iets weg van "Acapulco". Hier wordt niet gejaagd maar desondanks ben je loslopend wild. D.m.v. oogcontact en non-verbale smeerlapperij krijg je voortdurend een spreekwoordelijk schot hagel tussen je ogen en ben je het middelpunt van de belangstelling. Aan de toog zit een gevarieerd rariteitenkabinet van bevallig tot lelijk te lonken naar mijn interesse. Hier moet je spijkers met koppen slaan en initiatief tonen dus ik bestel een water en introduceer me bij de dames en zwets een eind weg waardoor het contact in een vloek en een zucht gemaakt wordt. Ik ga er even snel overheen en bespaar jullie de prietpraat over inrichting, doucheruimtes en andere "Shit"
Aan de bar maak ik kennis met een "Ukranian M.I.L.F." met de naam Larissa. Een intelligente vrouw die meer op haar "Curriculum Vitae" heeft staan dan een overbetaalde manager. Ze neemt me mee naar de balie en laat haar officiële massagediploma zien. Deze blonde doos schat ik toch snel een jaar of 45, niet vet, niet mager met een paar prammen waarbij de smeltende poolkappen niks zijn. Geile oogopslag en zo heet als kokend lood. Toch wordt mijn oog telkens naar iets getrokken wat ik bijna niet kan zien. In een van de bankstellen zie ik iets tussen de kussens bewegen. Ik schuif de "Ukranian M.I.L.F." met al haar diploma's aan de kant en loop naar het bankstel. Hoe dichter ik nader des te duidelijker zie ik dat deze keet het niet zo nauw neemt met kinderarbeid. Gebiologeerd blijf ik halverwege staan want een kind probeert mijn interesse te vangen. Van de schrik bekomen loop ik verder naar een attractie die ik niet eerder heb gezien. Bestaat er nog iets kleiners dan de bekende dwergen Leni/Sonja in "PSR/LR/PHG", Nancy in "LR" of Eugenia in "GT". Ja hoor en ik ga vlug naast haar zitten.
Ze luistert naar de naam Roxy. Een Roemeense die volgens mij nog geen 1.40m meet. Is dit een kind, een puber, een jong adolescent. Laat je niet misleiden door de buitenkant. Dit is een vrouw met ballen zo blijkt. Een gesprek met haar voeren is een volstrekt nutteloze bezigheid want ze praat net zoveel over de grens als ik "Swahili". Dat biedt als voordeel dat de contactname zich beperkt tot louter "pré-salen". Voor de zekerheid informeer ik toch maar naar de leeftijd want voor dat je het weet ben je de hannes en kun je in een Duitse politiecel overnachten. Deze jonge dame is 25 jaar. Wat een schepsel, wat een apart exemplaar en wat een geinig type. Natuurlijk wil ik mijn perverse lusten op haar botvieren maar voor dat ze begrijpt dat ik toch echt met haar naar een kamer wil zijn we een half uur en vele zoenen verder.
Op de kamer blijkt ze één woord te beheersen en dat is "Sperrrrrrma" met een rollende "rrrrrr". Als ze in volle glorie voor me staat komt ze werkelijk tot mijn buiknavel. Ze neemt me bij de hand en leidt me naar een prijslijst die op de deur hangt en wijst nadrukkelijk met haar vinger naar een zin die melding maakt van "Französisch mit aufnahme". Ze draait zich naar mij en prikt wederom met haar vinger maar nu naar mijn stijve leuter en zegt daarbij: "Sperrrrrrma" om vervolgens naar haar mond te wijzen en weer te zeggen: "Sperrrrrrma". Deze handeling verricht ze telkens weer en ik knik naar haar dat ik het begrijp. "Spuiten in de mond is 20 euro extra" zo geeft de prijslijst aan. Ze kijkt me zo lief van onderen aan dat ik het liefst mijn staaf direct in haar mond duw om de gevraagde saus te doneren. Ze is echter niet 100% overtuigd dat ik het begrijp en och wat zegt ze het geil en lief: "Sperrrrrrma . . . Mund", alsof het haar lievelingsgerecht is. Dat mijn leuter door haar mond bewerkt zal worden en dat ik mijn zoete room in haar vragende bekje zal spuiten is slechts een kwestie van tijd.
Als er een ultieme droom op "Lolita" seks zou bestaan dan maakt Roxy daar deel van uit. Wat een ontzettend geil ding is dit. Voor de duidelijkheid, ik heb haar niet geneukt want daar ga ik nog een keer extra voor terug. Ik was gewoon te bang dat ik dit kleine schepsel als een stoomwals zou verpletteren. Ik kan echter meedelen dat Roxy geen taboes of grenzen kent, althans op het gebied van reguliere seks. Beffen, tongzoenen, "Französisch mit aufnahme", anaal, rukken, vingeren, het maakt allemaal deel uit van haar service. Tijdens onze sessie biedt ze een volstrekte GFE ervaring met een vleugje PSE. Dat laatste komt vooral door haar gestalte. Tietjes heeft ze nauwelijks en haar uitstraling is jongensachtig en toch weet deze dwerg je compleet gek te maken. Wat me altijd opvalt aan al die scharminkels is dat ze tussen de benen zeer goed kunnen ontvangen. Nu heb ik haar niet gebonkt maar ik kan met een gemak een paar vingers kwijt in haar natte doos en ik voel dat haar aars daar niet voor onder doet. Het is een waar genot om haar in standje "69" uit te likken. Omdat ze zo klein is adviseer ik om een kussen onder je kop te leggen zodat je geen nekkramp krijgt als je naar haar vogelnest buigt want de balans is vanzelfsprekend ver te zoeken. Als zij jou pijpt rust ze met haar heerlijke kontje en kutje zo ergens nabij je middenrif. Uiteindelijk pijpt ze me klaar op een manier waarbij de vonken er van af slaan als een doorgebrande bougie. Gewillig en met veel smaak laat ze mijn "Sperrrrrrma" door haar mond rollen als proeft ze een goede wijn die uiteindelijk in een handdoek wordt uitgespuugd om me direct daarna vol op de bek te nemen. Ik proef de afdronk van mijn eigen saus en proef dat het wel snor zit met mijn aroma.
Conclusie: Kleinste dvp die ik ooit ben tegengekomen. Dwerg- en jongensachtige verschijning met nauwelijks een A-cup die geen woord over de grens spreekt maar waar je toch mee kunt communiceren. En dat is dan op het gebied van de erotiek. Door haar postuur vraag je je af of je geen strafbare feiten pleegt maar vergis je niet, dit is een vrouw in een kindlichaam. Service is uitgebreid en kwalitatief boven het gemiddelde. Absolute "Must" voor ijsberen die het allemaal wel gezien hebben. 25 jaar en op elke bovenarm een heel kleine tattoo.
Om wat te recupereren maak ik gebruik van de sauna die echter zo koud is als een diepvrieskist. De "Thekefrau" die de hele tent in haar eentje bestiert, weet het ding aan de praat te krijgen en na een kwartier lig ik samen met Gabi, een Bulgaarse, gezellig wat uit de prorieën te zweten en te kletsen. Het is echter zo donker in dit houten krot dat ik niet goed kan zien hoe ze eruit ziet. Later in de barruimte blijkt ze een van beter uitziende snolletjes te zijn. Na dit opwarmrondje kijk ik wat de pot schaft. Dat is eenvoudig doch voedzaam. Omdat ik wil checken of de "Ukranian M.I.L.F." een goeie massage in de klauwen heeft, plof ik naast haar op de bank. Zoals gezegd, een wijf op leeftijd met een paar hangtieten waar je geen badjas aan kunt ophangen. Blijkt vroeger veel aan sport te hebben gedaan en op de een of andere manier is dat te zien.
Kamers heb je hier eigenlijk niet. De ruimte is verdeeld door middel van hoge schotten waardoor kamers ontstaan die kitscherig zijn ingericht. Je kijkt zo tegen het schrootjesplafond van de loods bovendien kun je het gekreun van de andere rotzooiende koppeltjes zo goed horen als liggen ze naast je vozen. Er zijn inmiddels meer ijsberen gearriveerd en het spel is nu op de wagen en de sloeries sleuren de een na de andere ijsbeer zo'n hok in. Ik stort me met Larissa op het bed en inderdaad, ze heeft een zeer sensuele en vakkundige massage in d'r poten. Deze Oekraïnse weet wat masseren is en ze weet wat seks is. Hier spreken jarenlange ervaring uit. Vakkundig melkt ze mijn pik en ook van de orale seks kan ze geen genoeg krijgen en ze zuigt me het wit uit de ogen en het laken door mijn reet. Het is altijd weer een kick als je zo'n dik in de veertig zijnde "M.I.L.F." aan je pik ziet hangen. Dan wil ik haar ook nog even aan het spies prikken en haar bovenop me laten dansen want als ik mijn vingers in haar kleverige flamoes duw voel ik dat zo nat is als een dweil in een emmer sop. Deze ouwe doos kookt over van de geiligheid. Uiteindelijk duw ik haar in missionaris tegen de beddeplank aan en terwijl haar vette buik als een trillende rollade op en neer dans spuit ik mijn spermadroesem in haar sappige pruim.
Conclusie: Dit is een geile "M.I.L.F." met jarenlange ervaring op de teller. Dat zou tot een vlugge geroutineerde en professionele afwerksessie kunnen leiden maar daar heb ik niks van gemerkt. Ijsberen die niet vies zijn van een paar vetrollen zullen goed aan hun trekken komen. Zij biedt ook massages aan voor 20 euro. Dan wordt je rug gedurende 20 minuten mishandeld. Deze "Slut" mag zich graag laten vingeren en beffen waarbij me opviel dat het pruimenwerk nog lang niet over de datum is.
Wat betreft de club. Groot qua ruimte maar huiselijk qua sfeer en kleinschalig qua damesaanbod en faciliteiten. De bar is voor het sociale zwetsgedeelte en de banken voor het voorspel. "Thekefrau" heeft de handenvol want zij is de enige die ik rond zag rennen. Hier moet niet de pleures uitbreken want dan vraag ik me af wie dat gaat opknappen. Misschien zijn er nog wat medewerkers achter de schermen. Ik was er van een uur of 6 tot 10 's avonds. Om 6 uur was de enige vent en na 9 uur begon het bezoek aan te trekken en deden de dames goede zaken. Ik zag ook nog een uiterst sympathieke Russische blondine die luistert naar de naam Ellen. Toen ik zat te eten sprak ze me aan omdat ze me kende van diverse andere clubs. Maak je niet vaak mee dat dames jou herkennen. Ze heeft gewerkt in "GT, LR, VV en PSR" en is een vriendin van Ebru zo vertrouwde ze me toe.
seksenfun
12 september 2011, 20:50
Ebru = PSR
Ellen heeft het langst in YY gewerkt en zal daar waarschijnlijk ook haar draadje nog hebben. Ben jij YY in je opsomming vergeten of heeft zij (om welke reden ook) dat verzwegen :smoke:?
Badslippers
12 september 2011, 21:10
Ebru = PSR
Ellen heeft het langst in YY gewerkt en zal daar waarschijnlijk ook haar draadje nog hebben. Ben jij YY in je opsomming vergeten of heeft zij (om welke reden ook) dat verzwegen :smoke:?
Goed dat je reageert. Het was inderdaad de eerste club die ze memoreerde maar ik was het vergeten. "Yin Yang" heeft ze inderdaad gewerkt. Ik zal het draadje eens opzoeken. Wat betreft Ebru klopt ook want het was niet de Ebru uit "GT".
Dan zal het deze Ellen moeten zijn. (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?25132-Ellen-(RUS)-ex-PSR&highlight=Ellen)
Bad Pritt heeft ook een draadje aangemaakt en volgens mij is dit een en dezelfde dame (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?27334-Ellen-russiche-blondine&highlight=Ellen). Ze is wel wat voller geworden!
seksenfun
12 september 2011, 21:41
Afgelopen zaterdag aangebeld bij deze club omstreeks 11.15 uur.
De ontvangst door Nora was schitterend!! Ze verleidt je waar je bij staat. Ze was helaas de enige mooie vrouw op dat moment. Nadat alles uitgelegd was en ik mij omgekleed had, werd ik rondgeleid in de club door Michelle. Alles begon zo als het hoorde. Meer en mooiere vrouwen zullen later op de avond nog wel komen, dacht ik dan zo.
Na een koffietje besteld te hebben, ben ik eerst wat gaan luieren in de zon op het piepkleine buitenterrasje. Ze hebben nog een tweede buitenterrasje vooraan in de club dat nog veel piepkleiner is. Langs daar zou je eventueel gewoon gratis van op straat de club kunnen betreden.
De dames waren vriendelijk, al bleef het bij een lach. Animeren blijkt hier ongewoon te zijn.
Ik heb de kamers even verkend: de eerste kamers als je van de bar komt zijn gewoonweg prachtig en ruim. Ze hebben ook een kamer waar een massagetafel staat en een doktersstoel. Een onderzoek bij de verpleegster behoort er dus tot de mogelijkheden, neem ik dan aan. Of wordt die stoel nooit gebruikt, zoals de (ex-SM-kamer in VV). Er zijn ook twee kamers die pikkedonker zijn (om het zo maar te zeggen). Dit kan wel eens leuk zijn, dacht ik zo.
Dus... vijf dames tot een uur of drie, geen mooie. De wellnessfaciliteiten dan: op het grote beeldscherm kon geen voetbal gegeven worden omdat ze vergeten zijn om hun abonnement op Sky te hernieuwen, de sauna haalde met moeite 75°C en daar konden ze ook niets aan verhelpen, dat was hun systeem dat er voor zorgt dat de sauna steeds afkoelt en dan weer opwarmt (moet je er op hét juiste moment in?), De HWP staat buiten, het was zaterdag een topzomerdag, de HWP werkte niet. Ze gaven hier dan weer als uitleg dat de zekering gesprongen was maar je zag duidelijk dat de HWP al lang niet meer in werking was (veel bladeren er in, half gevuld), de infra-rood sauna werkte ook niet. (Een frequente Nederlandse bezoeker vond het al heel wat dat 1 van de 2 sauna's al op stond.)
Dus... erg matig qua dames, geen wellness.... een heel lekkere brunch gegeten, dat wel. Helaas ben ik niet veel daarna weggegaan.
Klein detail: ze komen vragen of je nog wat wil drinken... laat dat toch gewoon = sympathieker.
In schril contrast met vele andere bezoekers die er komen en er over schrijven is dit de eerste club in heel mijn clubcarrière die me zo slecht beviel dat zelfs ik er voor mezelf allicht geen beste dag had van kunnen maken.
Ik stel voor dat ze gewoon de prijs verhogen en de wellness in orde stellen.
Van een dame vernomen dat het geen dagclub is maar een nachtclub waar vooral op zaterdagavond de mannen in het laat komen proeven van het gratis bier. Het is maar van horen zeggen.
Ik ben doorgetrokken naar PSR en heb daar gelukkig weer de dag van mijn leven gehad :luvlove:.
bad pritt
12 september 2011, 23:04
Van een dame vernomen dat het geen dagclub is maar een nachtclub waar vooral op zaterdagavond de mannen in het laat komen proeven van het gratis bier. Het is maar van horen zeggen.
Deze dame heeft gelijk, vrijdag en zaterdag, tegen 19.00/20.00 zijn er 15 tot 20 dames...en is de sfeer geheel anders...zoals in een buurtkroeg...niks om helemaal voor vanuit Belgie te komen rijden, de grote klubs hebben veel meer te bieden..maar leuk voor mij omdat ik er op steenworp afstand van woon.
Doordeweeks ma /m do zijn er ook overdag meer dames aanwezig stuk of 10.
Wellness mag hier geen naam hebben.
bad pritt
12 september 2011, 23:08
Bad Pritt heeft ook een draadje aangemaakt en volgens mij is dit een en dezelfde dame (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?27334-Ellen-russiche-blondine&highlight=Ellen). Ze is wel wat voller geworden!
Ja, er is nu alleen maar deze russiche Ellen in Van Goch aanwezig.
bad pritt
13 september 2011, 20:25
Vul maar aan bier van het vat is vrijdag en zaterdag van 20.00 tot 1.00 daarna moet je betalen.
zeppos58
14 september 2011, 13:03
Elke bezoek, en een eerste bezoek zeker, is steeds een momentopname. Zelden zijn 2 dagen identiek.
Op het juiste moment, in de juiste club zijn, geeft steeds voldoening.
Hiermee is het enigszins duidelijk dat dit een avond en nachtclub is.
Toen ik er op een zaterdagavond was, was het er zeer aangenaam. Ook de Sauna stond lekker warm de whirlpool stond toen ook wel uit en de infrarood vroeg om een opwarming, maar hij werkte wel.
zeppos58
14 september 2011, 13:06
Goed dat je reageert. Het was inderdaad de eerste club die ze memoreerde maar ik was het vergeten. "Yin Yang" heeft ze inderdaad gewerkt. Ik zal het draadje eens opzoeken. Wat betreft Ebru klopt ook want het was niet de Ebru uit "GT".
Dan zal het deze Ellen moeten zijn. (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?25132-Ellen-(RUS)-ex-PSR&highlight=Ellen)
Ellen die sneller van club, dan van lingeriesetje wisselt :gruebel::biggrin::eek:
bad pritt
18 september 2011, 00:24
Vrijdag avond en nacht was er niet veel te doen.
Weinig mannen en niet veel dames.
Dat slaat door op de sfeer, ik heb het liever wat drukker.
14 dames waren aanwezig.
Deze ken ik van naam:
Sheila, Maya, Ellen, Larissa, Nora, Eva, Tatiana, Emma, Ramona, Maria
Roxy was er niet (vakantie) en Jana ook niet helaas.
Dates waren er met Eva, die voor mij de allerbeste service daar levert, heerlijke vrouw. Geweldig half uurtje met haar verbracht en daarvoor lekker kletsen en opgeilen op de bank. Op de kamer geeft ze alles en ze heeft veel in huis.
Ik boek haar eigenlijk elke keer dat ik er ben en dat zal wel zo blijven. Ze steekt er ver boven uit.
En Larissa, de levendige door vele wateren gewassen Ukrainien Mlif. Dat was ook goed,een zeer erotische vrouw, technisch ook goed, Eva vind ik veel beter nog, maar ze is niet slecht..herhaling ja de volgende keer wil ik haar eens iets nuchterder proberen.
Silvester
21 september 2011, 08:26
....Ijsberen die niet vies zijn van een paar vetrollen zullen goed aan hun trekken komen....
Gisteren kennis gemaakt met Michelle.
Haar naam klinkt erg frans, en de franse kunst verstaat ze maar al te best.
Michelle heeft Silvester laten voelen dat er ruim rondom zijn kruis nog vele lekkere plekjes zijn :eek: .
Soms zelfs even de rem er op moeten zetten, deze oude ijsbeer is veel gewend, maar op sommige gebieden nog een beetje behoudend.
Kortom, uitstekende uitgebreide service, bij uitstek een echt "Badslippers meisje".... :rolleyes:
bad pritt
25 september 2011, 11:44
Vrijdagavond om 20.30 zat ik weer in van Goch, samen met Troetelbeer.
Die de eerste keer in een saunaklub was, onder het motto met zijwieltjes moet je het leren, had hij gekozen voor Van Goch..een klein klubje...maar als doop in saunaklub land geeneens zo slecht...maar dat kan hij zelf beter vertellen.;)
De vrouwen bezetting vond ik een beetje tegenvallen, mischien ook omdat ik hoopte Roxy en Jana weer te treffen:heul:
Ik kende: Michelle, Ellen, Nora, Emma, Tatiana, Larissa, Maya, Ramona, 2 erg jonge knappe nieuwe roemeentjes, Eva, en nog 3 vrouwen waarvan ik de naam eens zal vragen, die ik allang zie maar boekingstechnisch niet in de vertrekhal komen.
Ik miste Roxy en Jana weer...ik hoop van allebei dat ze terugkomen. Ook de hongaarse spetter Sheila was er niet...vakantie. Er waren naar mijn smaak te weinig jonge strakke vrouwen.
Het was weer verbazingwekkend hoelang je over vrouwen en klubs kunt lullen en dat deden Troetelbeer en ik dan ook de eerste uren naast rondkijken en bier drinken.
Toen werd het langzaam tijd voor aktie, ik kon geen keuze maken, maar Troetelbeer had Nora op het oog, die er zoals altijd weer lekker uitzag in Eva kostuum, hij positioneerde zich strategisch naast haar aan de bar en binnen no time waren ze bezig met een geanimeerd gesprek..ik had hem nog aangeraden om haar naar een bankje uit te nodigen, maar of de nood was hoog of de professionaltiteit van Nora drukte een snel kamerbezoek door, maar hij was snel op weg naar een kamer met Nora.
Larissa gaf me een lekkere massage, en probeerde me met wat lekkere tongzoenen te paaien voor meer. :baeh:
Als ik met haar terugloop en me om haar nek hang en me laat voortslepen en haar vraag wat ze toch allemaal gedaan heeft bij de massage omdat ik bijna niet meer kan lopen, kijkt ze me eerst verbaasd aan en moet daarna hard lachen, toch laat ik haar weer staan voor Eva, maar larissa komt zeker weer aan de beurt..hoe meer ze zichzelf blootgeeft, hoe leuker ze wordt...eens kijken of ik dit professinele p6 kasteel kan afbreken en een gfe met haar kan bouwen.
Troetelbeer was terug en hij straalde..dat gaat hem geld kosten..deze klub ligt te valkbij..:biggrin:..op het kussen na was het een gfe met Nora geweest..een grilfriend die niet kust...en dan toch een gfe dan moet ze speciale kwaliteiten hebben:biggrin: en heb ik haar ten onrechte al die tijd nooit geboekt.
Eva zat weer zeer erotisch op haar bankje alleen en ik heb het meisje deze keer maar niet alleen laten zitten, even een cocktailtje erin gegooid om de laatste remmingen weg te halen en omdat het bankhangen met haar zeer leuk is, daarna een zeer lekker uurtje met haar doorgebracht. Ze gaat me niet vervelen en door de herhaalde boekingen wordt het steeds closer maar het blijft een profi , precies goed...een beetje een gfe..verder een zeer goede pse..met een door de wol gewassen dame, die alle inzet om je een goede tijd te bezorgen..pijpen is zeer goed...en zo ronden we het iedere keer af..nu moest er eerst veel alcohol worden aan en weggezogen maar daarna kwam de witte fontijn toch weer tot uitbarsting.
De mannen waren wel goed vertegenwoordigd, het was gezellig met Troetelbeer en wat bevriende turkse beren, die vanavond ongeveer 80 % van het mannen bestand bepaalden en die ik deels kende van Partytreff Emmerich. Zo was van Goch vanavond voor mij meer cafe dan bordeel maar ik ging met een goed gevoel naar buiten.
bad pritt
25 september 2011, 15:21
Aan de aanwezigheidslijst van afgelopen vrijdag kan ik nog toevoegen:
Swetlana ,Gabi en Melissa in totaal dus toch zo'n 14 vrouwen.
Troetelbeer
28 september 2011, 00:50
Inhakend op de gebeurtenissen in Van Goch afgelopen vrijdag j.l. waar Bad Pritt al over berichte, hierbij mijn bijdrage in deze. Na een kortstondige chat hier op het YBF, de plek en plaats bepaald waar wij heen zouden gaan, niet verwonderlijk is dit natuurlijk Van Goch geworden. Om iets voor half negen fietste ik naar de gast die zijn auto gewoon pal voor de klub parkeerde alsof het de eigenaar zelf is.
Bij binnenkomst werden wij ontvangen door de Thekafrau en mochten wij ieder 25 van onze zuur verdiende eurotjes bij haar inleveren om een locker met ijsberen toebehoren te ontvangen. Binnen deze entree fee was vandaag ook het spijs & bier onderdeel van dit etablissement, waar vooral dat laatste gretig gebruik van werd gemaakt, ook door ons. Bij de lockers aangekomen, maakte ik nader kennis met Bad Pritt en nadat wij ons uiteindelijk in het neutrale ijsberenpak hadden gehesen kon ik met een oprecht gevoel aannemen dat het vanavond i.i.g. al gezellig ging worden. Hopelijk zit daar binnen ook wat vrouwelijk schoon van mijn gaarding die de avond dan helemaal compleet kunnen maken.
Toen we de hoofdruimte van deze boerderij betraden kreeg ik even een brok in mijn keel. Een immens grote, stille en hoge ruimte, gevuld met banken waar de kippetjes ons met hun grote ogen doortastend zaten te inspecteren. Bad Pritt zag een kennis rechts bij de voederbakken en vrij snel zaten we bij hem om ons eerste biertje te nuttigen. Naarmate de tijd vorderde leek de ruimte kleiner te worden, het acclimatiseringproces was dus op gang gekomen en wij verkaste naar 1 van de vrije bankjes, waar wij ons gekeuvel voortzette.
Ook Chucky zou hier vandaag aanwezig zijn, het was juist deze dag dat hij een Duits hoerenkrot aan wilde doen, maar op het laatste moment verkoos hij een schoonheidslaapje boven de schoonheden hier aanwezig. Want zo zaten wij, tussen de gesprekken door, met onze x-ray ogen een prooi uit te kiezen die wij later dan zouden gaan boeken. Volgens Bad Pritt moest ik voor Eva kiezen, het is één van de toppertjes van Van Goch verzekerde hij, maar mijn oog was eigenlijk van meet af aan op de enige aanwezige in FKK klederdracht dragende Nora gevallen.
Volgens deze kenner was het een rustige avond met weinig amusement en “beter” bekende vrouwen, maar zo tegen middernacht begonnen de boekingen opgang te komen. De ene na de andere ijsbeer zag je als dolle stieren richting de rode gordijnen rennen die het hoofdverblijf van het stallencomplex scheiden.
In de tussentijd hadden wij onze bankjes verruild voor een staplek aan de toog, waar nog wat andere kennissen van Bad Pritt de revue passeerde en regelmatig een babbel kwamen maken. Naast mij zat Nora op een kruk in gesprek met wat andere ijsberen. Ik voelde dat ze met haar been tegen mij aan zat en deze af en toe eens liet vieren om plaats te nemen achter de toog om dienst te doen als Theakafrau, dat overigens geen onaardig beeld illustreerde. Met wat non-verbale communicatie onderling begon er een klik te ontstaan en op dat moment wist ik het zeker dat zij een goede keus zou zijn voor vanavond.
Bad Pritt gaf me nog tips, zoals even naar een bankje gaan en harde afspraken maken over de kamer tijd. Ze gaf te kennen dat die plek aan de bar en die kruk haar vaste stekkie zijn en daar het liefste vertoeft. Aan de bar dus wat verder lopen kletsen met deze mooie meid rechts en die verrekte bavianenkont links van dit inmiddels geile schaap. Kutzooi, dan maar gouw over naar de afspraken voor de boekingstijd zodat ik haar mee kan nemen naar een ander plekje. Voor maximaal 30 minuten afgesproken en “of we go”.
Nora
Samen liepen wij naar de stallen die dus gesitueerd zijn achter in de klub. De frequentie van kamerbezoeken door de mede aanwezige ijsberen was rond dit tijdstip ook toegenomen en vanuit verschillende stallen hoorde je het vee tekeer gaan. Deze boerin looste mij een hok in en op dat moment besloot ik de rollen om te draaien en dit varkentje eens te wassen.
Terwijl zij met de rug naar mij toe op het bad zat om de tijd in te stellen, gleden mijn handen via haar schouders over haar rug en gaf ik haar wat nekkussen. Dit leek ze wel te appreciëren en de toon voor deze sessie is gezet. Want langzaam draaide ze zich om en dit gaf mij de gelegenheid om iets af te dalen naar haar ferme stevige borstjes die zij op haar wonderlijke lichaam heeft zitten. Mijn handen voelden eerst deze heerlijke zachte, pure en stevig tietjes, die mij doen denken aan mijn tiener jeugd, waarna mijn tong de Pop-up reactie veroorzaakte op haar tepels. Mmmm…
Ik legde haar op haar rug en kuste haar vanuit haar nek via beide tietjes richting haar navel en vanaf daar zette ik een markeerpunt om mijn speurtocht verder naar beneden veilig te stellen. Langzaam opbouwend eerst beide dijen kussend terwijl mijn handen ook voor de nodige stimulans zorgden die zweefden over haar goddelijke lichaam. Mijn speeksel dat inmiddels het kookpunt heeft bereikt, zette koers naar de buitenste lippen waarna het samensmolt met de eens zo warme sappen die uit haar ultiem heerlijke grotje stroomde. Gestimuleerd door haar heupbewegingen en mijn tong die eens diep van binnen de wanden ging verkennen, namen mijn smaakpupillen alles genadeloos op en bloedgeil werd ik als ik zo nu en dan eens opkeek om haar gezicht te zien glunderen en genieten.
Nu wilde zij haar kunstje ook eens vertonen en het werd mijn beurt om op de mijn rug plaats te nemen. Mijn apparaat werd met de handen eerst geïnspecteerd door alle onderdelen even uitvoerig te testen waarna het uiteindelijk werd goedgekeurd door de verenigen van zaadvragende vrouwen, die het bekroonde met het predicaat “PZC”. Heel voorzichtig schoof ze haar mondje over mijn lul die zij langzaam tot haar nam, om hem daarna weer (bijna) in aanraking te laten komen met het kunstlicht van de TL-bakken boven deze stal. Dit patroon herhaalde zich gedurende enkele minuten, wat een genot was om te aanschouwen terwijl mijn handen over haar lichaam gleden.
Ik begon wat dorst te krijgen en in een sapje had ik wel weer trek, dus vroeg ik haar om iets door te draaien zodat ik wat van haar lichaamsvocht tot me kon nemen. Nog even snel een condoom mee grissend, kreeg ik het pittoreske landschap van Nora weer voor ogen waar ik het kabbelende beekje tussen de heuveltjes weer opzocht om de innerlijke mens te voorzien van de nodige proteïne. In de tussentijd was mijn apparaat voorzien van de nodige vochtbescherming om kortsluiting te voorkomen en dus klaargemaakt voor het echte werk. In amazone nam ze plaats en ik voelde hoe mijn lul bij haar naar binnen gleed en telkens weer werd gestimuleerd. Wow, ben ik nog 16? Is zij nog 16?
Als een kind in de Candy bar genood ik van deze meid, de beweging, de stimulans, haar koppie en die borstjes die het ritme op de seconde volgde. Voor mij kon dit niet lang genoeg duren, maar net als bij een estafette dien ik ook nog de nodige inspanning te leveren en keerde we de rollen eens om en rolde we 180 graden westelijke richting. In “ordinair” missionaris begon ik haar te penetreren waarna nog enkele variaties daarop volgde.
Met veel moeite wist ik mijzelf nog steeds in te houden.
Na mijn inspanningen mocht ik weer relaxen en werd mijn apparaat voor een tweede keer oraal bevredigd. Dit doet ze zo lief en zacht dat het net genoeg stimulans gaf om de boel op gang te houden, maar te weinig om een uitbarsting te veroorzaken. Of dit de bedoeling was?
Zeker 5 minuten heeft ze liggen pijpen voordat ze weer op mij kroop. Kijkend in die bloedmooie ogen van haar waarbij ze zich helemaal gaf hield ik het echt niet meer en lied ik mij helemaal gaan. Voldaan plofte ze op mij, wat helaas niet lang duurde omdat het krimpingsproces in gang werd gezet.
Na een grondige poetsbeurt vroeg ik of we nog binnen de afgesproken tijd zaten, “Ja, noch zwei Minuten restiert” klok het. “Sollen wir noch einer Rauchen?” vroeg ik haar, waarop zij al opstond om een asbak te halen. Op bed hebben we ons sigaretje genuttigd en wat na gepraat waarna het toch echt tijd werd om terug te keren naar de lounge ruimte, maar eerst nog even een douche en haar natuurlijk de verdiensten overhandigd.
De discussie of dit een GFE was, zonder kussen, laat ik aan jullie over. Voor mij was het een sessie die in mijn persoonlijke top 3 staat van DVP expirience, waarbij mede het elkaar goed aanvoelen heeft geleid tot een hoog voldoeninggehalte.
Conclusie van mijn eerste sauna bezoek ik zéééér positief, met een 100% terugkeer garantie aan deze club i.i.g. Uiteraard voor een herhalingsreceptuur bij Nora.
hallodaarbenikweer
15 oktober 2011, 17:15
Gisteravond voor het eerst in deze club geweest. Mijn hier gewonnen vrijkaartje ingewisseld. Nog bedankt Willem2! De verhouding ijsbeer dame is 1:3. Da's riant. Met de dames is in zijn algemeenheid niets mis. Ik ben niet aan de ambiance gewend geraakt. De dames zitten verspreid op de diverse banken in een grote ruimte die teveel fabriekshaluitstraling heeft. Op iedere bank een dame en nog wat dames aan de bar. Persoonlijk vind ik het moeilijk om op deze wijze met meer dames kennis te maken. Je wekt toch verwachtingen als je een praatje maakt en een van de weinige beren bent. Wat intiemere nissen waar je dames zou kunnen aanspreken zou wat mij betreft beter zijn. De 2 dames waar ik mee kennis heb gemaakt op de bank blonde Ellen/Ella uit Rusland en jonge (22) donkere Nastacia uit Roemenie waren prettige gesprekpartners, gaven aandacht aan mijn jongeheer op de bank en tongzoenden alvorens de vraag kwam om te kameren. Met beiden afzonderlijk plezierige sessies gehad, maar gezien de reisafstand, de entree en de steriele ambiance denk ik niet dat ik daarvoor speciaal naar Goch zou rijden.
Jünther
15 oktober 2011, 20:36
Wat een toeval, ik was er ook op vrijdag 14 oktober 2011, van 19:30 tot 23:00. Da's lang genoeg voor deze toko, die inderdaad te veel de uitstraling heeft van een fabriekshal. Wat me echter het meest heeft gestoord, zijn de matige matrassen op de kamers (neuken zonder vering), en de gapende blikken van de dames. Tis allemaal te statisch en afwachtend.
Er waren ongeveer 18 dames: ik zou zeggen ca. 4 aardige B-dames, en de rest waren C-dames (waaronder wat MILFS). Geen toppers hier.
Ik had 2 gemiddelde sessies. FKK van Goch is leuk voor 1, 2 keer per jaar maar verwacht geen top-ambiance met topvrouwen.
Een aanrader voor doordeweeks, na het werk, en je moet eens lowbudget neuken.
bad pritt
16 oktober 2011, 06:35
Wat een toeval, ik was er ook op vrijdag 14 oktober 2011, van 19:30 tot 23:00. Da's lang genoeg voor deze toko, die inderdaad te veel de uitstraling heeft van een fabriekshal. Wat me echter het meest heeft gestoord, zijn de matige matrassen op de kamers (neuken zonder vering), en de gapende blikken van de dames. Tis allemaal te statisch en afwachtend.
Er waren ongeveer 18 dames: ik zou zeggen ca. 4 aardige B-dames, en de rest waren C-dames (waaronder wat MILFS). Geen toppers hier.
Ik had 2 gemiddelde sessies. FKK van Goch is leuk voor 1, 2 keer per jaar maar verwacht geen top-ambiance met topvrouwen.
Een aanrader voor doordeweeks, na het werk, en je moet eens lowbudget neuken.
Lowbudget is het niet, je betaalt zelf je drinken dat loopt bij mij in ieder geval altijd aardig op en met prijzen van 50 voor een half uur en 90 voor een uur zijn ze ook niet erg lowbudget.
Van Goch verandert nogal eens van gezicht, veel doorstoming hier en je kunt dus op basis van 1 bezoek er weinig over zeggen.
Het is inderdaad te statisch dat vind ik ook (strikt animatieverbod), als er wat meer bezoekers zijn is de sfeer veel leuker en beter, met name op vrijdag en zaterdagavonden/nachten
Laatste 2 bezoeken van de afgelopen 2 weken (doordeweeks) vond ik de lineup erg matig, alle jonge vrouwen waren weg en er zaten veel teveel Milfs, ongepopt was ik 2 x weg.
Het wordt tijd dat Roxy, Jana en Sheila terugkomen of vrouwen van dit kaliber, maar in kleine klubs zal dat nog meer spelen als in grote klubs..here today..gonetomorrow.
Scarpatchi
17 oktober 2011, 22:50
Kost het bij Van Goch 50 euro per half uur? Geld dit voor iedere meid?
bad pritt
17 oktober 2011, 22:51
Kost het bij Van Goch 50 euro per half uur? Geld dit voor iedere meid?
Ja, maar wat de thekefrau vraagt weet ik niet.
zotteke
21 oktober 2011, 09:39
Ben hier vorige week geweest op een vrijdagmiddag, en was aangenaam verrast; ik kom hier wel vaker als ik niet veel tijd heb, maar deze keer was het aantal mooie en leuke meiden veel groter dan normaal. Verschillende meiden die me bij bijv. GT ook op zouden vallen, en die zich hier maar een beetje zaten te vervelen.
Heb leuke sessies gehad met Jenny, een Duits-Poolse meid die wel in Duitsland geboren en getogen is en in de buurt van Dortmund woont; ze vertelde dat ze voor de 4e of 5e keer een tijdje in Goch was, maar telkens maar een paar dagen bleef. Een heel mooie slanke meid, met prachtig, heel lang gitzwart haar en echt perfecte borstjes.
Tweede sessie met Anka, een heel klein lolita achtig meisje met een zeer gypsy-achtig uiterlijk uit Roemenië; zelf zegt ze dat ze helemaal geen zigeunerbloed heeft, maar ze ziet er wel zo uit. Heel lieve en vrolijke meid, en hoewel ze heel klein en tenger is houdt ze er wel van om stevig doorgeneukt te worden, en daarmee is ze ook een goede keus voor de zwaarder geschapen man.
Kortom, na wat tegenvallende bezoeken weer eens een prima ervaring in Goch.
bad pritt
7 november 2011, 10:42
Eva's:liebe2: aanwezigheid en niet ver rijden gaf de doorslag en zo keek ik om 21.00 uur in het verbaasde gezicht van Nora. Die nu de theke doet in van FKK Goch en het werk voor de bar vaarwel heeft gezegd.
Na een grapje dat ik haar voor het eerst met kleren zie en haar bijna niet herkende, kreeg ik mijn handdoek en wenste deze leuke dame me "viel spass". Met Eva lukte dat al 8 maal dus dat komt wel goed dacht ik.
Binnen meteen Eva gespot en haar meteen warm begroet. Wat missen de pure optickfickers toch veel, Eva is te dik, mollig net voorbij wat Rubens nog zou goedkeuren, maar een van de liefste natuurlijkste vrouwen die ik ken uit dit vak. Als de chemie er is laat ze veel vallen.
Zoals ze zich geeft en kontakt maakt met praten , haar ogen, lichaam, haar glimlach,kussend, Eva is een warme douche. Ik gaf haar een cock tail ( what's in a name) en het eerste uur zaten we te knuffelen, kussen en te praten op de bank, bij Eva valt een gesprek nooit stil en door de erotische lading is het heerlijk om met haar op een bank te hangen en te praten. De tijd vloog voorbij en de fabriekshal was vergeten.
Op de kamer was het weer erg goed, we voelen elkaar nog steeds beter aan, en de muren zijn gevallen, het is een mix uit een gfe en een pse, ik weet wat haar gevoelige plekjes zijn inmiddels en wat zij lekker vind, en er wordt veel gelachen, Eva's specialiteit is de franse les, dat kan ze geweldig goed, zo komt bij haar altijd het einde, met een FT.
En daarna genoot ik van de dopamine trip en haar aanwezigheid en zijn we blijven liggen en hebben elkaar gemasseerd en verder gestoeid en gelachen. Ook het uurtje op de kamer was weer voorbij gevlogen.
Na samen gedouched te hebben ging ik wat eten en nestelde me daarna aan de bar en raakte in gesprek met Michelle. De sluitingstijd naderde.
Een bulgaarse vrouw, die ik voor het eerst zag, trok mijn aandacht.
Ze grapte met de hele tent en er zat zoveel leven in. Toen ze mij spotte kwam ze op me af en het klikte meteen “big time”. Ze heet Jennifer,:liebe2: bijna 30 jaar, volslank, met schitterende natuurlijke c cups, lang bruin haar en “gevaarlijke” levendige groene pret oogjes. Ik was meteen in haar ban. Ik vertelde haar dat ik kapot was, en dat was de waarheid “so help me god”, na een lange werkdag en mijn uurtje stoeien met Eva. Maar nee kent Jennifer niet en de vonk was te heftig overgesprongen bij allebei, al snel stonden we met passie te tongzoenen aan de bar en ze kontroleerde eigenhandig of het onder mijn handdoek al "feier abend" was. Met minder dan 20 minuten voor sluitingstijd liep ik met een wichelroede samen met haar naar een fickbox.
Op de kamer ging het meteen los, zoals het alleen kan wanner 2 mensen geil zijn, mijn hand zakte af tussen haar benen en ze was zeiknat, haar lichaam verraade haar bedoelingen en gevoelens, ik bespaar me de details maar dit was een van de geilste dates van de laatste tijd.
Ik durf wel te zeggen "de beste die er rondloopt in van Goch" maar ook”on par” met eerder toppers uit andere klubs, Geweldige passionele tongzoenen, alle standjes met passie, wilde keihard geneukt worden, zelf extreem geil, beffen ze geniet, smaakt geweldig en is zeer nat, pzc top.Met een zeer geile hand en blowjob maakte ze het af. Wat een topper in Van Goch ! Ik geef niet vaak een tip, daarom is deze tip ook niet aan inflatie onderhevig..Jennifer is een topper ! Bij mij als pse, als gfe en qua sympathie en klik, de volle uitslag.
Daarna bleven we liggen de klub was dicht, de passie was te heftig geweest voor een snel afbreken, dik na sluitingstijd kwamen we bij de theke, ik betaalde haar 35 euro plus tip.
Moeizaam nam ik meerdere keren afscheid van haar.
Jennifer's paspoort: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?27993-Jennifer&p=239619#post239619
De hele vrouwelijke bezetting van Van Goch stond bij de theke te kijken naar een duitser die niet wilde betalen en de politie die dit probeerde te regelen.
Live volkstheater, tv kijk ik nooit, maar dit was zeer grappig, geamuseerd keek ik op de bank samen met de poolse Natalie, naar de voorstelling, de kerel was aardig bezopen, bleef lachen maar wilde niet betalen, omdat zoals hij keer op keer herhaalde er niks gebeurd was en hij niet was klaargekomen. Uiteindelijk betaalde hij 250 euro en ging naar buiten.Ik nam ook afscheid van de dames en buiten trof ik de duitser die bij mij op de route woonde en bracht hem thuis. In de auto vertelde hij me dat hij op de kamer in slaap gevallen was en er helemaal niks gebeurd was, en de vrouw wilde toch de volle mep hebben. Een duur schoonheidsslaapje, we konden er beiden hard om lachen.
De line up:
12 vrouwen in totaal: ik ken Eva, Jennifer, Ramona, Michelle, Natalie, Ellen, Natascha en Anka.
Anka is Roxy 2 (nog altijd in Roemenie) qua uiterlijk, een roemeens kindvrouwtje, alleen met een nog veel knapper gezicht, echt een prinsesje, die staat natuurlijk op mijn "to do list". Een heel apart vrouwtje, veel grappig temperament, beetje arrogant op het eerste gezicht maar op een charmante manier, ik had nog even kontakt met haar toen ik wegging,ik denk dat we elkaar goed liggen.
Nora doet dus nu de theke en dat doet ze met toewijding en heel vriendelijk, het was leuk haar zo gedreven bezig te zien.
Jana, de duiste girl next waarmee ik helaas maar 1 geile date had, is even terug geweest (had ik het geweten was ik meteen afgereisd) en nu naar eigen zeggen definitief gestopt.
Larissa, werkt er ook nog maar was helaas niet aanwezig om mij in ieder geval een lekkere massage te geven.
Haar super zachte gevoelige tongzoenen liggen ook nog vooraan in mijn zieke brein, ik hoop zeker een keer op herhaling gaan met deze sensuele vrouw.
Ik heb een topavond gehad in van Goch en kan niet wachten tot vrijdag op mijn date met Jennifer, die ik helemaal ga opeten en aflebberen van haar lekker borsten tot haar sexy voetjes. Als ik het tot vrijdag uithoud:rolleyes:. Niet tegen Eva zeggen maar ik heb een nieuwe favoriete dame in Van Goch.
Dank ook aan Nora en de andere dames die voor een erg goede sfeer zorgden, ik voelde me als in een prive harem en tussen de dates door had ik kontakt met vrijwel alle dames en dat maakt de beleving voor mij nog veel beter en precies zoals ik het wil hebben.
bad pritt
13 november 2011, 12:26
Afgelopen donderdag en vrijdag was ik weer in het buurtcafe onder de saunaklubs.
Even een hele korte update van deze tent die in een league of its own speelt.
Heel dichtbij, altijd wel een paar leuke meiden, familiar, binnen no time ken je iedereen van de theke tot de vrouwen en de security guard Achmed, iedereen happy en vriendelijk, the vibes zijn goed. Als regelmatige bezoeker hebje geen last van dat domme animeerverbod, de meiden houden zich daar niet aan als ze je kennen en je krijgt makkelijk kontakt en aandacht, als je een gesprek niet shuwt.
Nora is rond de weekenden het uithangbordje van de klub als thekefrau, my hats off, ze doet het erg goed, glimlachend, charmant, ijverig, ook die andere dame doet het heel goed.
Nora heb ik nooit geboekt, maar ik vond haar al steeds aantrekkelijker nu als thekefrau wil ik haar graag een keer boeken..Nora als je dit leest...let's get it on ? :)
Donderdag ging ik met een doel mijn korte superdate van zondag met Jennifer herhalen, we zagen elkaar ze ging net de kamer op maar kwam naar mij toe ik stond te douchen voor een paar tongzoenen..kurva zei ik niet met andere mannen gaan, ze moest lachen, ik zie je later. Maar eerst kwam mijn oekrainische Milf Larissa langs en daar kan ik ook heel moeilijk nee tegen zeggen, zeker als ze me begint te teasen met haar nagels en tongzoenend op mijnschoot gaat zitten, Larissa is een verleidingsmachine... Dus eerst een uurtje met haar gedaan,een geile erotische massage overgaand in super gfs. Als ze zelf niet genoten heeft dan liegt ze.
Daarna was het tijd voor Jenni, ze zei ik wist dat je voor mij kwam, maar larissa kwam ertussen, ze heeft jou geboekt ik heb het gezien, maakt niet uit Jenni ik ben er.
De date was weer heel erg goed, te goed eigenlijk, als je te close bent is dat gevaarlijk in een klubsetting vind ik. Afgelopen zondag was heter, ze was toen erg geil, nu was het meer rustige gfs, samen met haar haar na de sex blijven liggen en haar privealbum doorgebladerd op haar mobieltje, ik vind het leuk om een vrouw wat beter te leren dat maakt de beleving dieper en de de sex veel leuker en persoonlijker.
Het was weer een zeer leuke date met Jenni die zeer lief en zacht is maar ook helemaal gestoord is. Nu had ze een akt, verkleed met handdoeken als poetsvrouw met een hoofddoek en een duster ging ze de mannen af in de klub voor wat tease werk onder de badjassen, de hele klub lach plat van het lachen, ze is een stand up comedy talent.
Vrijdag had ik afgesproken met Troetelbeer en Chukky, ik ontmoette de heren langs de snelweg waar de troetelmobiel het opgaf..steek toch nietb al je geld in p6 maar koop eens een goede auto!! Troetel had het wel gehad en ik heb Chukky van de bevriezingsverschijnselen gered door hem een lift te geven naar Van Goch.
Het enige dat er nog uitkwam was warme douche..of een golden shower:)
Even een WAARSCHUWING !! !!, praat met Chukky niet over Thailand want hij valt niet meer stil en je boekt gegarandeerd een ticket naar dit paradijs binnen hele korte tijd. Het was zeer gezellig en we ouwehoerden ongemerkt een paar uur weg, een Turkse vriend van mij was er ook, met zijn maat. Chukky schrok van de tijd en moest nog naar de mooiste stad aan de Maas en snap wel dat hij naar huis wilde, ongepopt denk voor hem redelijk uniek, want volgens mij zag hij Anka wel zitten, hem even naar zijn auto gebracht die 20 minuten verderop stond en daarna weer terug naar van Goch.
Larissa sprak me aan en probeerde me te verleiden, ze wist door mijn lichaamstaal dat het vanavond niet onze avond zou worden, ik heb me even een masage laten geven door haar, ze gaf me nog een erotische masage en probeerde me echt te verleiden maar ik wilde Eva hebben, ze zei vanavond ga je niet met mij..nee de volgende week weer wel, dan neem ik een tantramassage bij je, ze zei ik wens je veel plezier..kijk zo moet het. Larissa is een aanrader, super gfs, hele geile erotische massage, goede normale massage, je kunt met haar alle kanten op. Ze is een grote aanwinst voor deze klub, ik hoop dat ze nog lang blijft.
We hadden al de hele avond blik kontakt, de avond ervoor liep ze als een geest door de klub en negeerde me een beetje (bleek dat ze barstende hoofdpijn had gehad) maar ze lachte ook nu niet en keek me doordringend aan, ik wist niet wat ze dacht, soms zijn vrouwen zo open, soms zijn ze niet te peilen ! Ze zat aan de bar, ik zeg wat denk je toch allemaal, ik kijk naar jou zei ze, ik pakte haar stevig vast en er was meteen electriciteit. Samen met haar wat gedronken, ik was al een keer of 10 met haar, maar deze keer was p6 hall of fame, ze had hele goede zin, en ze zei I always take good care of my man...dat had ze al 10 x gedaan met mij maar she saved the best for the last. Op de bank is het altijd al heel close, veel kussen , veel kleffe gf aktie (lekker voetje vrijen, kussen, knuffelen, haar handen vasthouden, haar haren strelen..i love it), op de kamer, drukte ze mijn handen naast het kussen, ontnam me elk initiatief met haar lachende oogjes en gaf me een geweldige beurt.
Pzc..de beste die er is en niet alleen in deze klub, maar daarnaast heel veel teasen, met haar lichaam me overal raken, met haar tong overal uithalend en likkend, mijn ballen werden gepolijst door haar, cowgirl, zo geil, doggie en liggende doggie, ze was soppend. Ik werd gek van haar, ze maakt zo maximaal kontakt en zo erotisch geladen het was een soort tantra sex..met een super ft maakte ze het af..ik was echt helemaal van de kaart..wat een meid..je hebt beurten die vergeet je zo..andere vergeet je bij de uitgang, als je er de volgende dagen nog aan denkt dan was het erg goed, als je na een sessie verliefd van de kamer komt dan moet je uitkijken, ik moet mezelf tegen houden om daar nu niet weer heen te gaan.
Echt een kadootje van haar gehad...als je de sympathie zo voelt en dan zo een super pse..dat is geweldig.
Ik zeg het nog maar 1 x Eva is technisch het beste wat er in deze klub rondloopt, val je alleen op slanke popjes..your bad, je mist een topper! Eva is technisch on par met toppers die ik ken uit grote klubs, daarnaast is ze zeer vrouwelijk en erotisch, heel authentiek als ze je mag,alhoewel zij bepaalt wat ze laat zien en terecht natuurlijk...ik heb al lang geleden tegen haar gezegd, dat ze bij mij niet hoeft te faken en ik haar graag zie zoals ze is en zich voelt, vrijdag kreeg ik de wilde Eva, die mij wilde verwennen met gevoel. Maar ik voel me erg tot haar aangetrokken, ook haar karakter ze spreekt mij gewoon erg aan, dat is heerlijk en maakt alle sex meteen veel beter. Ik hoop dat ik nog vaak met haar kan genieten.
Lineup:
Zo rond de 15 dames op donderdag en vrijdag.
2 erg jonge en knappe roemeense dames: Anka en Roxanne. Waarbij Anka een 18 jarig popje is en qua uiterlijk een zeer unieke vrouw, zo klein en fraai gebouwd, een super lolita en een plaatje dit meisje. Eigenlijk helemaal mijn type maar ik werd helemaal verdronken in de gfs de afgelopen 2 dagen met Eva, Jennifer en Larissa. Dat niveau kan een 18 jarig meisje niet halen denk ik, maar zeker op mijn to do list.
Verder zag ik: Gabi, Ramona, Cleo, Peppi, Ellen, ….
Ik heb me geweldig goed vermaakt de afgelopen donderdag en vrijdag, Eva heeft het dak eraf geblazen bij mij, ik ben helemaal gek van haar ik moet uitkijken nu..Jennifer is ook erg goed en Larissa...yes....erg lekker ding en een erg geile en zeer bedreven tante ook.
Sfeer is erg goed de laatste maanden en met Larissa, Eva en Jennifer heb ze ook voor mij 3 toppers in huis. En wie weet wat die 18 jarige lolita Anka te bieden heeft ?
Smittie
14 november 2011, 16:14
Afgelopen week mijn gewonnen tombola kaartje hier ingewisseld. Dank hiervoor.
:freu: IJsberen-Tombola is gewonnen door....:freu:
Oorspronkelijk geplaatst door Smittie
Van Goch, ........ is dat niet die man van die zonnebloemen.
Ik wil die "zonnebloemen" in Goch ook wel eens bezoeken.
Het was even zoeken naar de locatie, want de buitenkant straalt niet direct super uit, maar via het opschrift op de luifel boven de deur toch gevonden.
Ontvangst was zeer aangenaam en uitermate vriendelijk. Daar het mijn eerste bezoek hier was, werd mij verschillende zaken uitgelegd o.a. de prijzen m.b.t. de dames. Verder werd mij, nadat ik omgekleed was door 1 van de dames alles gewezen en uitgelegd (trouwens ze hebben hier lekkere zachte badjassen, niet -door het in de droger doen- van die harde stugge zoals je ze vaak elders tegenkomt). Na dit rondje eerst maar eens onder de douche (niet echt een harde straal, maar wel goed op temperatuur) en daarna naar de theke voor een drankje. Hier kennisgemaakt met een paar andere Nederlandse beren en even bij gekletst. Onderwijl maar eens gekeken welke zonnebloemen er zoal aanwezig waren in dit Van Goch schilderij. Het varieerde van net uit de knop komende, vol in bloei staande tot een wat uitgebloeide zonnebloem. Als je aan de theke staat of ergens zit, zie je allemaal smachtende blikken in jouw richting komen, maar er volgt geen toenadering (animeren mag per slot van rekening niet in deze club, al zou het in het voorbij gaan maar even een goede dag zeggen al meer/sneller contact maken makkelijker maakt). Uiteindelijk maar eens een dame opgezocht er ermee aan de kwebbel geraakt. Jammer dat die muziek (overigens goede keuze van repertoire) toch tamelijk hard staat, zodat een goed gesprek vaak er op neer komt dat je tegen elkaar moet leunen om mekaar te verstaan. Uiteindelijk een sleutel laten halen (op mijn initiatief) en naar de kamers. Die kamer zijn eigenlijk het grootste minpunt van deze club. Het zijn afgetimmerde hokken, waarbij er zeker aan de bovenkant nog ruim een meter vrije ruimte is. Je hoort dan ook je buurman en buurvrouw steunen en kreunen, maar ergerlijker is dat je die muziek daar nog boven uit hoort komen. Ook aan de matrassen mag wel iets gedaan worden (erg dun op houten ondergrond). Ondanks deze minnetjes wel een goede sessie gehad (pleit voor de goede kwaliteiten van de dame.). Hierna douchen, een saunaatje gepakt en wat gegeten (ruime keus aan warme spijzen en goed van smaak). Daarna maar weer eens rustig een dame opgezocht en deze ging helemaal van bill. Vrijwel direct werd er volop gezoend en bleven de handjes ook niet stil. We hebben na een tijdje dan ook maar een kamer opgezocht om het verder af te maken. Daarna nog even rustig wat drinken en uiteindelijk maar weer eens omkleden en vertrokken. (Klok moet je echt zoeken -hangt bij de incheckbalie- en je zult zelf je tijd in de gaten moeten houden als je bijtijds weg moet voor een andere afspraak.)
Al met al een prettige club met voldoende sfeer (ook als er niet veel beertjes zijn) en een vriendelijke uitstraling met een ruime keus. Zal deze club vast nog eens bezoeken als ik voldoende tijd kan vrijmaken en geen vervolgafspraak heb staan.
phoenix
14 november 2011, 18:41
zeg smittie met welke dame heb je liggen rampetampen?
bad pritt
20 november 2011, 10:53
Lineup afgelopen vrijdag:
Dames:
Eva(26j), Larissa (40 plus), Roxanne (19j), Anka(19J), Ramona, Michelle, Gabi, Helena, Cleo, Ellen, Maya (20J) (vriendin van Sheila die ook weer terug komt:), Svetlana, Emma, Jennifer.
Beren:
Troetelbeer, moi en nog een stuk of 10 beren, rustig dus.
Aktie was er eerst met Larissa, Eva werd helaas gepannenkoekt door iemand...en vertrekt nu naar huis voor een paar maanden.
Over Larissa heb ik genoeg geschreven, she always delivers, en verrast je steeds weer. Pre en aftersales erg goed, we mogen elkaar.
Note to myself, de volgende keer weer even iets anders proberen:baeh:
Troetelbeer was met de jonge roemeense Roxanne weg geweest en leverde goede rapportcijfers, hem beloofd dat ik haar ook even kort zou meenemen en hem dan naar huis zou brengen.
Sorry TB dat ik me niet aan mijn woord gehouden heb, het werd een zeer stomend uurtje met deze jonge roemeense, die mijn verstand al vanaf de eerste minuut op de kamer wist uit te schakelen. Ik vond haar in 1 woord spektakulair. Terughoudend en stug op de bank, maar authenthiek in haar gedrag, en trots en met veel leven in haar ogen.
Op de kamer ging ik zitten in een stoel en keek toe hoe ze zich uitkleede met dat zeer sexy lichaam, ik trok haar naar me toe en we begonnen te kussen met gevoel, zei kwam bovenop me zitten en vanaf daar werd het een stomende gfe sessie, waar ze zelf helemaal in meegezogen werd en mij meenam de diepte in.
Mario Puzzo schrijft in zijn boek "The Godfather", dat er veel verschil is in sex met een 19 jarige vrouw en sex met oudere vrouwen, de 19 jarige heeft een hele andere beleving, kan nog kompleet gek worden van sex, de oudere vrouw is dat stadium gepasseerd en geniet anders ze heeft de grenzen al gezien, weet wat er gaat komen het onbevange is weg, de passie is minder, die passie en en dat onbevangene is aan de jeugd. Roxanne nam me bij de hand met haar passionele authenthieke beleving van onze date.
Van Goch heeft me weer een keer verbaasd met de service van een van de daar werkzame dames, had niet gedacht dat de hele rustige avond op zo een high zou eindigen. Al met al vond ik het een beetje te rustig, zonder dat dat erg neer sloeg op de sfeer bij de dames, ze hadden het door de dag druk genoeg gehad zeiden ze.
Smouse
21 november 2011, 22:50
Afgelopen vijf weken Heb ik regelmatig o.a. FKK Goch bezocht (op de dinsdagavonden en zaterdagnachten), niet om daar lang te verblijven maar ff snel erin en eruit :biggrin: (+2,5 uur max). Allereerst was er deze periode de pech dat er continue wegwerkzaamheden waren waardoor de afslag naar Goch-west van de A57 niet te gebruiken was. Maar ik denk dat die nu ondertussen wel weer functioneert.
FKK Goch is voor mij een prima locatie om zo nu en dan te bezoeken en dan 1 of 2 leuke dames te testen. Ik ga niet voor de sauna, het eten, de lcd schermen en het gratis bier. Ik kom puur voor de dames. Want er zitten altijd wel een paar pareltjes tussen. Jammer genoeg verandert het vrouwvolk voortdurend, is op zich niets mis mee, maar als je denkt daar ga ik nog een keer mee kameren, dan weet je nooit of dat nog gaat lukken. Eigenlijk zouden ze op de website (die nu niet wordt bijgehouden) moeten aangeven welke dames er aanwezig zijn in de komende dagen zodat je iets beter kan plannen. (zie Babylon (http://www.saunaclub-babylon.com/saunaclub-anwesenheit.php))
De dames waarmee ik een kamer heb gedeeld en waarvan ik de naam nog weet staan hieronder.
Svetlana: Was een prima afwisseling op het lolita spul, heeft genoeg ervaring maar klokkijken en rekenen is niet haar sterkste kant.
Cleo: Niet de mooiste maar laat zich wel lekker nemen, ze geeft zich helemaal over en geniet er zelf ook van.
Roxanna: Is een toppertje :betrunken: helaas is er bijna geen conversatie mogelijk; spreekt geen Duits en geen Engels. (Cleo moest het woordje Schüssel zelfs nog vertalen) Maar Roxanna kan aardig goed Frans en is een heerlijke GFE ervaring op het matras.
Maya: Was voor mij een mindere ervaring, ze bleef erg afstandelijk. We zatten niet op één lijn en hadden zeker geen click op de kamer. Miscchien doordat het al erg laat was 03:00 uur maar ik ga het niet nog een keer proberen
Al met al
Voor ongeveer 150 euro kan ik met 2 dames (inclusief entree) een prima sessie beleven. Plus ik kan daar op locatie nog mijn keuze veranderen/bepalen dat lukt je in NL nergens. Daarom blijft Goch voor mij een prima oord. Het is de dichtsbijzijnde club in de buurt voor mij en dat is de belangrijkste factor! (Mijn favoriete club van dit moment is Heaven7)
Troetelbeer
24 november 2011, 02:48
Het is de schuld van Sonja!
Ik moest afkikken van mijn uit de hand gelopen escapades in H7 de afgelopen tijd, dat een avondje in de stallen van Van Goch mijn gedachte weer in het gareel zou moeten brengen.
Damm… en dat het hun/haar gelukt is!
Na de “brake down” van de troetelmobiel afgelopen week en honderden euro’s lichter voor de reparatie, vond ik nog een vrijkaartje voor Van Goch en wat smotsige tientjes in mijn Pennie kluisje.
1994
Met dit jeugd sentiment in mijn achterhoofd, had ik mijn zinnen gezet op iets jongs en wulps deze avond om de haast vergeten glorie terug te overwinnen.
Samen met BP, die het niet wilde riskeren dat de troetelmobiel weer langs de weg met panne kwam te staan, vertrokken we naar het buurtcafé annex boerenbordeel. Daar aangekomen troffen we net als vorige keer weer de vaste stamgast die zich ditmaal als Traviklaas had verkleed en iedere DVP van een chocoladeletter voorzag. Uitgedorst met een wijvenpruik en dito zonnebril liep hij alle dames af om punten te incasseren al dan niet klaar te stomen voor wat komen gaat. We weten immers alle wat chocolade teweeg kan brengen bij het andere geslacht. Terwijl dit schouwspel voltrok, schepte wij onze borden vol uit de voederbakken. Op een nuchtere maag valt niet te presteren en terwijl wij aan het schranzen waren voltrok de vee keuring. Hoezo kunnen mannen geen 2 dingen tegelijk?
Nora is niet meer te boeken, maar welk wild beest kon mij dan deze avond vermaken?
Naast wat bekende gezichten van afgelopen keer, trof ik een jong wulps ding Anka genaamd. Nog echt een meisje-meisje, waarbij je jezelf afvraagt of die al eens ongesteld is geworden, laat staan een inseminatie ronde heeft gehad. Jong, slank, tenger, iets waar ik voor deze avond wel zin in had, totdat keurmeester BP mij attent maakte op een ander mooi gevormd lichaam. Dit bleek Roxanne te zijn, van het type “girl next door”. Verdomme, nu wordt het nog lastig kiezen, dus eerst maar een saunatje pakken en de keuze overpeinzen. Er zat voor mij maar 1x poppen in vanavond, dus de keus moest in 1 keer goed zijn.
Terug in het hoofdverblijf plofte BP op 1 van de zetels en ik zou de glazen even bijvullen uit de drinkbak. Tot mijn verbazing was er geen BP meer te bekennen op het moment dat ik terug wilde lopen, alleen nummer 358, ook wel Larissa genaamd, zat omgekeerd op de bank waar ik BP voor het laatst heb gezien. Aangezien de paringsdrift van deze dame zou het zo kunnen zijn dat zich achter die contouren het lichaampje van BP zich bevind. Gelijk had ik en ik gaf hem zijn drankje waarna ik mij strategisch settelde bij de voederbakken. Hier had ik vrije kijk op Roxanne.
Roxanne intrigeerde mij meer als Anka, zij heeft iets afstandelijks in haar uitstraling en op het eerste oog moeilijk te doorgronden. Terwijl ze met haar rug naar mij toe stond aan de bar, draaide ze regelmatig om waarbij we oogcontact maakte en er toch wel een lief lachje afkon. Het definitieve besluit stond vast en ik dronk snel me pilsje op om het glas te laten hervullen aan de bar, alwaar ik nader kennis kon maken met de Roemeense Roxanne.
Roxanne
Na een kortstondig onderhoud waarbij al snel duidelijk werd dat Duits nog Engels tot haar vakkenpakket behoorde, gebaard dat ik graag met haar naar één van de vrije bankjes wilde gaan. Gemoedelijk liep ze mee en we plofte in troetelbeer pose op de bank waarbij het grazen gelijk begon, want zonder nog maar 1 woord te hebben gewisseld werd ik frontaal op de bek gepakt door haar. Een heerlijke tongzoen sessie voltrok op de bank, waarbij de handjes later ook niet thuis gehouden werden om de spanning wat meer op te voeren. Deze griet heeft mij al blij verrast waarop een logisch vervolg van een kamergang dus positief in petto lag.
Na het halen van de sleutel baande wij ons een weg naar één van de ligboxen om de smakelijke voorzetting te continueren. Ontdaan van haar bovenkleding legde ik haar op bed, ik wilde nog even de spanning erin houden, en ze pakte me weer gelijk op de bek. Wat is het toch heerlijk XXX-en met deze meid. Na iets afgedaald te zijn om een uitvoerige verzorging en reiniging van haar uiers te bewerkstelligen, werd het langzaamaan tijd om de kunstmatige inseminatie te testen. Na de tanga aan de wilgen gehangen te hebben, legde ik mijn tong op het reeds kletsnatte klitje en speelde met mijn handen langs de strakke stevige rondingen van deze tiener.
Het was gevoelsmatig weer even “back to the 90”, precies wat ik zocht deze avond en kon niet wacht tot het overgaan naar de daadwerkelijke daad. De wijze man in mij gaf aan om toch maar even een condoom te vragen, want dat teasen ging wil heel ver op een gegeven moment. Na het poppen werd de finish uiteindelijk gehaald toen ze tegen mij aan kwam liggen en een heerlijke plaatselijk massage gaf, waarna we nog in elkaars armen hebben liggen rusten.
Roxanne is echt een toppertje, en zeer zeker een aanwinst voor Van Goch, echt een meid om nog eens voor terug te gaan. Ze ziet er op het eerste oog wat afstandelijk uit, maar wat een passie en toewijding als je eenmaal (fysiek)contact met haar hebt. Van een 19 jarige verwacht je dit niet (zoveel ervaring), ze troeft zelfs de 25+ categorie af. Het enige minpuntje is dat haar vocabulaire op dit moment niet veel verder reikt dan de Roemeense landgrenzen. Met het beetje Duits wat ze machtig is, handgebaren en geduld is een oppervlakkige communicatie wel redelijk mogelijk. Maar terugdenkend aan een sessie met haar.. Één beeld zegt meer dan duizend woorden, dus WTF...
Verbouwereerd liep ik langs de mestputten terug naar het hoofdverblijf om met een pilsje heerlijk na te genieten. Later kwam BP terug van zijn sessie met Larissa, maar wilde nog een kamergang er tegenaan gooien. Prima, met wie wil je de boer op? Dit wist hij nog niet en ik vertelde dat de sessie met Roxanne wij wel heel goed bevallen was. Uiteindelijk besloot hij met haar ook eens te kameren en ze plofte op een lege bank.
Niet veel later werd ik aangesproken door hem waarbij hij lachte als een boer met kiespijn en mij aankeek met een blik van hoe het met mijn boerenverstand gesteld stond. Hoe heb je in godsnaam met die meid gecommuniceerd, kreeg ik naar mijn kop geslingerd. Zo vraagt men de boeren de kunst af, kon vriendelijker, maar ik heb het hem dus haarfijn uitgelegd. Zijn gelaatsuitdrukking sprak boekdelen, van die boer geen eieren, en hij concentreerde zich ontdaan weer richting Roxanne.
We zouden het niet laat maken en het was al laat, maar na 1 uur was er nog steeds geen BP te bekennen. Ik verveelde me nu toch wel dood zo zonder popgeld. Het is hem geraden dat dit een goede sessie moet zijn, deelde ik de Traviklaas mee, anders zwaait er een roe. Niet veel later verscheen hij weer ten tonele en met een lach als een boer die een hoefijzer vond deelde hij mede dat dit daadwerkelijk een toppertje was. Het was een sessie die in zijn top 3 eindigde van beste sessies dit jaar. Geweldig, kunnen we nu gaan? Als een boer op klompen maande ik hem op te schieten, want inmiddels staan de sociale verplichtingen alweer over enkele uren voor de deur.
Conclusie:
Een super geslaagde avond waarbij Van Goch mij weer eens blij heeft verrast.
Terugkeer gevaar, uiteraard.
bad pritt
9 december 2011, 08:54
Hoor wel vaker dat de kleine turks/bulgaarse Aylin weer terugkomt , klopt dat is ze alweer gesignaleerd ?
Aylin vooraan in de twintig,heeft er lang gewerkt, klein lijfje, kleine titties, bruin, gypsy looks, ravenzwart haar..super service.
bad pritt
9 december 2011, 09:46
Hoor wel vaker dat de kleine turks/bulgaarse Aylin weer terugkomt , klopt dat is ze alweer gesignaleerd ?
Aylin vooraan in de twintig,heeft er lang gewerkt, klein lijfje, kleine titties, bruin, gypsy looks, ravenzwart haar..super service.
Keek net even op de homepage, ze staat onder de dames vermeld, ze is er weer.:freu:
Deze dame heeft in veel klubs gewerkt , oa in Acapulco en levert een topservice, en is daarnaast een hele warme vrouw met een zeer goede ast/pst.
Paspoort: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?28278-Aylin-turks-bulgaarse-wervelwind-van-155-cm.&p=244100#post244100
wiliam3
11 december 2011, 14:29
fkk goch in goch. Was er zaterdagavond voor het eerst. Als je in de randstad ( den haag, utrecht, rotterdam, amsterdam) woont is dit de meest nabije club naast ying yang in roermond. Bovendien: alleen maar snelweg.
Om te beginnen: het is geen fkk. Men noemt zich wel zo en op de website staat: "jeden tag erwarten Sie in unseren club splitternackte schonheiten aller nationalitaten" maar alleen het laatste gedeelte, alller nationalitaten" is juist. De dames zijn over het algemeen gewoon in noramle kleding, een beetje feestelijker gekleed. Van de 15 aanwezige dames waren er een viertal in bikini.
En de schoonheden waren ook beperkt. Van de 15 meisjes hadden er hooguit zo'n zes een normaal figuur. De rest was duidelijk te mollig/zwaar. Verder is het een gewone club . Redelijk groot, kleine bar, tiental tweezitsbanken waarop telkens een dame zit. Dus daar kun je niet gaan zitten tenzij je plannen met die dame hebt of dit overweegt. Twee beeldschermen een met voetbal etc, het andere met porno. Overigens, dit laatste vertoont na twee uur telkens een herhaling.
Er is meer te melden! Het leuke is dat de douches, vier stuks, in een open uitbouw van de gang zitten. Ieder die door de gang loopt heeft dus alle tijd je te bewonderen. Maar, nog beter: de dames hebben geen eigen douche. Ze gebruiken dezefde douches. Je kunt dus je bewondering dus ook beperken tot de dames die na een kamergang de douche zonder enige gene gebruiken. HEEL BEST!!
Daarna, na de douche bedoel ik, lopen de dames dikwijls onbeschaamd, dus gewoon met niets of alleen een handdoek om door de grote zaal naar de priveruimte om even bij te komen, zich te poederen of weet ik wat. Dat is heel positief in deze club.
Minstens de helft, zo niet meer, van de dames zijn bulgaars/roemeens. Groot gedeelte daarvan spreekt niets! Dus communicatie is moeizaam. Rond 9 uur in de avond was ik er met een medebeer. Je kunt je voorstellen hoe je je dan voelt: vijftien paar ogen permanent op je gericht. Je voelt je al snel konijn in de koplampen van een auto. Beste: gewoon aan bar zitten , waar anders?,en kijken naar tv.Je alternatief is immers naast een van de meisjes gaan ziten, op het tweepersoons bankje dus, maar dan weet je dat er iets moet gebeuren: gesprek en "zimmer" of gesprek en terug naar de bar als je niet wilt zimmeren.
Tegen 11 uur des avonds liep het vol met zuideuropeanen. Die leken allemaal goed met de meisjes te kunnen praten!. Het werd toen echt heel wat gezelliger. Heb overigens drie prima sessies gehad met niet dikkerds. De mollige dames werden door de binnenkomende turkse(?) gasten gretig "afgenomen.
Conclusie: club als vele andere. Kom, omdat er enkele goede dames, naar mijn smaak!, zijn zeker nog eens terug.
Badslippers
11 december 2011, 15:03
tiental tweezitsbanken waarop telkens een dame zit. Dus daar kun je niet gaan zitten tenzij je plannen met die dame hebt of dit overweegt.
Waarom zou je daar niet mogen zitten? In "FKK Goch" heb ik nergens een kaartje met "Gereserveerd" gezien. Ik ben daar slechts één keer geweest en ben toen bij een aantal dames gaan zitten. Op die manier kan je ook checken of het wat is. Dames die het gesprek beginnen met: "Hallo ich heisse Gaby. Sollen wir Ficken?" laat je dan links liggen. Die kwam ik echter niet tegen en bij elke dame waar ik contact mee zocht was een "Tot-niets-verplichtend praatje" mogelijk.
Minstens de helft, zo niet meer, van de dames zijn bulgaars/roemeens. Groot gedeelte daarvan spreekt niets! Dus communicatie is moeizaam.
Inderdaad, het gaat wat moeizaam. Maar gelukkig zijn er meedere vormen van communicatie mogelijk dan alleen de verbale.
Rond 9 uur in de avond was ik er met een medebeer. Je kunt je voorstellen hoe je je dan voelt: vijftien paar ogen permanent op je gericht. Je voelt je al snel konijn in de koplampen van een auto. Beste: gewoon aan bar zitten , waar anders?,en kijken naar tv.Je alternatief is immers naast een van de meisjes gaan ziten, op het tweepersoons bankje dus, maar dan weet je dat er iets moet gebeuren: gesprek en "zimmer" of gesprek en terug naar de bar als je niet wilt zimmeren.
Ik kwam daar moederziel alleen binnen. Het voordeel daarvan is dat je het hele rijk voor jou alleen hebt en de dames heus wel beseffen dat je ze niet allemaal kunt gaan neuken. De bal ligt bij hun om zich te presenteren en mij binnen te halen. Dus ga je zeker geen TV kijken of wat eenzaam aan de bar hangen. Al die mokkels schijnen inderdaad met hun koplampen in jouw ogen. Gewoon de rij afgaan en kijken bij welke "Chick" je je goed voelt. Een soort "Speeddaten".
bad pritt
12 december 2011, 13:57
@William3: de overgrote meerderheid van de vaste dames spreekt duits.
wiliam3
12 december 2011, 15:29
@William3: de overgrote meerderheid van de vaste dames spreekt duits.
kennelijk waren er weinig VASTE dames die avond. Met 6 gesproken, 5 spraken geen engels of duits.
bad pritt
16 december 2011, 11:49
Ik was benieuwd naar de lineup in FKK Van Goch, 2 namen stonden op mijn to do list: Jana en Eva !
Mijn meest geboekte vrouw van 2011 zou er weer zijn ...de vrouwen bom Eva..en een duitse "girl next door" Jana waarmee ik 1 super gfs date had gehad 2 maanden geleden, en waarvan ik alle details nog weet.:smile2:
Er zaten 15 plus vrouwen, niet slecht, alleen geen echte optick highlights. Allemaal girl next door..."optick fuckers,stay away"!
Eva was er ook niet ondanks aankondiging, maar ze is er weer dus nu gaat ze door voor de hoofdprijs: mijn meest geboekte vrouw ooit binnen de p6.:freu:
Jana wel, ze zag er geweldig uit:
Relaxed,met "independant woman" uitstraling: heel sexy dus !, een sexy zwart jurkje met open stukken op de goede plekken, diep decollette,zwarte netpanties, pumps en een kort sexy modern kapsel, helemaal in het zwart dus, "dressed to impress" and voor mij "dressed to kill."..ik wist het wel...stond met haar te praten bij de bar..maar een old timer was me voor en daarna een ossie met matje.Die bleef 2 uur met haar weg.:Hadden ze die muur maar laten staan en na gisteren mogen ze hem van mij weer gaan bouwen.:biggrin:
Dan eerst maar kontakt gelegd met Cristina. Dat was veel werk, met een knipoog zat ze naast me.
Een nieuwkomer,volslanke girl next door ( daar zit de klub nu mee vol, niks mis mee overigens..gotto love em), cup c, zwart haar, open vrouw en gezicht.
Kontakt heel direkt en intiem,veel tongzoenen met gevoel en een lach, begon al op de bank en veel geknuffel, lekker pzc met kerstbalbehandeling, veel slittenfahrten waarbij ik ver kon gaan en neuken in 2 standjes...standaard dus. Een leuke, lieve, technisch redelijk bedreven vrouw, die je echt een plezier wil doen en waarmee je niks fout kunt doen....maar mijn klik was so so en dat lag aan mij "she did not hold back",maar ik kon me niet zo geven aan haar...teveel afleidende zaken aan mijn kop. Cijfer overall een 7...technisch een 8 en qua persoon is Cristina gewoon leuk. Sluit niet uit dat ik mezelf een herkansing geef, kus en knuffelliefhebber als ik ben en dat doet ze met zicht en voelbaar plezier en ze is erg lief, lieve warme vrouwen geven me al snel een suckerpunch ko.
Op het eind van de avond gelukkig Jana, 22jr, duits kunnen strikken,wist meteen dat het goed zat toen ik haar aansprak, ogen liegen niet, dacht dat ze me niet zo zag zitten vanavond maar nu kwam een hele andere boodschap terug..mijn geilheidsniveau schoot voor vanavond naar ongekende hoogtes. Jana is weer zo een speciale vrouw,ze geeft warmte en intimiteit af,is erg authenthiek en down to earth, ze houdt net als Eva van mensen en gezelligheid, ik kan goed met haar praten over van alles ook prive zaken, het gesprek is wederkerig en komt van 2 kanten, alleen dan kan ik de betere gf sessies starten, kunnen niet van elkaar afblijven technisch is ze ook goed tot uitstekend, en ze doet erg veel moeite. Krachtige vrouw ook voor haar leeftijd, gewoon ondanks het leeftijds verschil materiaal om verliefd op te worden.
Jullie denken mischien wat een sentimentele zak, maar Jana is een "shot to the heart" voor mij..het geheel laat zich dan ook samenvatten met super gfs...zo intiem als we stonden te kussen, onze lichamen aan elkaar wreven en kneden, praten met tussenpozen en elkaar daarbij aankeken, ik werd eer week van, too much for p6, ik werd overweldigd door de intimiteit van onze date, gisteren was een date met een vriendin..ze zei dat ik haar schnucki was, als ze dit voor schnucki's doet vind ik het prima !:)
De afrekening was heel coulant door haar, aftersales,heel erg goed, blijven liggen en met haar liggen kleffen met die sfeer die je niet kunt maken maar die er is als je het allebei naar de zin hebt gehad in bed..deze vrouw geeft je ook het kontakt eromheen..samen met Eva mijn topper daar. In hoeverre het bij haar echt, gespeeld,een illusie, in welke mix what ever is, ik weet het niet, het gaat allemaal in elkaar over als ik met Jana ben...ze is een griezelig echte gfs date met massive sexappeal op deze schnucki.
Los van deze sentimentele bullshit..Jana is technisch (zeer) goed, Jana zou in grote klubs een beginnende topper zijn en massief geboekt worden,en is nu al een echte topper,in "the minor league" bij FKK Van Goch en ik kan haar warm aanbevelen !
Huishoudelijke mededelingen: ;)er zitten veel nieuwe meiden, Ellen (nu Fungarden), Shilla en Maya zijn weg. Optisch vond ik de lineup in Fungarden beter en in Heaven 7 veel beter. Van Goch heeft met 3 bovengenoemde vrouwen een aderlating geleden en er vooral girls next door voor terug gehaald, maar dat kan zo veranderen.
Maar FKK van Goch blijft toch altijd verassen en qua service zijn vrijwel alle meiden goed ( de konkurrentie is hard dus ze doen veel moeite) en eigenlijk zit er altijd wel minimaal een pareltje !
Met Jana, Roxanne, Larissa, Ramona, Cristina, Maria, Emma, Gaby, Helena, Jenni die nu Nadia heet,ook een schnucki en de mooiste tieten uit de regio..en een super kurva, ze flirt met alle mannen en is mij niet trouw:biggrin:, Svetlana, en nog een stuk of 5 nieuwe meiden...zit er voor mij al meer dan genoeg.
Ook rond de feestdagen,kerst en oudjaarsdag zijn er veel vrouwen heb ik begrepen, ik ga ze in ieder geval nog minimaal een kerstcadeautje brengen en zal ook wel weer een paar kadeuatjes terug krijgen
bad pritt
20 december 2011, 05:09
Zaterdagavond was ik in van Goch.
Het was de hele avond en nacht rustig, om 5 uur maakte ik het licht uit.
Jammer dat de sfeer in van goch zo bepaald wordt door de bezokersaantallen, is het te rustig dan is er niet veel te doen en beleven.
Maar goed de meiden waren vrolijk, er werd wel veel gedanst en gelachen.
Ik wilde weer met Jana maar bezet en wat ze doet ze kijkt langs je als je haar ziet, dat verstoort de illusie en zet alles in perspectief. Mischien later weer eens, het is een erg lekker ding.
Cristina trok me toch weer, had weer een sentimentele lieve vrouw avond en dat is ze zeker.
Ze was verbaasd dat ik toch weer kontakt zocht. Ik moest wachten ze had een klant, uur gewacht, daar was ze.
Ze spreekt geen dts, alleen roemeens, maar ze is warm en aanhankelijk, geen talk maar feel en kiss.
We hebben ergens toch een hele goede klik, want er word veel gelachen. Op de kamer was het zeer goed.
Staand achter haar een lange lapance en kussen, Cristina kust zeer goed en met gevoel, pzc met ballen erbij was goed, mocht haar vingeren en ze werd soppend nat, neuken was zeer goed, cowgirl door haar geweldig dat kan ze heerlijke druk lang, doggy super kont ervoor en missio met intiem kussen erbij, en weer het rijtje af, as het leuk is schat kan ik het lang ophouden, nicht spritzen ja spaeter...ze doet veel moeite. Daarna het met een super handjob laten afmaken...kussend naast me en ook mijn tepels kussend spoot ik de lading de over haar borsten. Even lekker blijven liggen en knuffelen en kussen, super sfeer, erg leuke dame, die zelf geniet van sex.
Daarna nog 1 uur met haar en een tolk zitten kleffen op de bank, nog even een latin danse gedaan met een hele knappe bulgaarse die erg goed kan dansen en 32 figuurtje, wat voorgloei werkzaamheden gedaan met haar en als laatste gast verliet ik de toko....
Cristina komt in januari terug, volslanke girl next door, ongekompliceerd, vrolijk, jeugdig wel moeder, erg lief ,goed en warm in bed...maar geen fireworks..wel heel authenthiek en naturel..herhaling ja zeker.
bad pritt
27 december 2011, 16:31
Tweede kerstdag ben ik in van Goch beland, wilde weer naar Heaven 7 maar overdaad schaad en geen zin om te rijden.
Binnen 6 vrouwen..hmmmm..geen Eva ( komt ze ooit terug ?)..geen Cristina ( in Roemenie).
Wie waren er wel ?:
Een bulgaarse met een brandend hart tatouage, Roxanne, Ellen, Melissa (nieuwe, 1 week verse gypsy achtige roemeense), Larissa en Ramona.
Line up optisch heel veel minder minder dan Heaven 7, had al een beetje spijt dat ik daar niet weer zat.
Daar zat ook Jennifer, mischien de reden dat ik niet gegaan ben, ze wordt iets te close.
Weinig heren die lang bleven, nooit druk maximaal 5 beren maar toch wel regelmatig aanloop.
Eerst drukafbouw met Melissa, een ietwat afwerende roemeense (schijnbeweging bleek al snel), spreekt weinig duits, heerlijk lichaam maar borsten wat minder, op de kamer wel een erg goede service. Zeer goede tongzoenen in overvloed, intiem, warm en relaxed, zeer zacht pijpen zc, ballen erbij aflebberen, allemaal erg lekker en ontspannen en met natuurlijke flow en vrouwelijke zachtheid uitgevoerd.
Gewoon een relaxte geile vrijpartij, duurde niet zo lang want die billen van haar zijn te lekker in doggie en ik was dan ook binnen 20 minuten klaar. Tweede ronde weer met haar , was ook meer dan goed. Chemie was zoals vaak veel beter nu. Kan haar zeker aanraden, servce bovengemiddeld goed van een hele ervaren dame.
Als laatste aktie van de avond even lekker tegen Roxanne aan gaan liggen op de bank, ze negeerde me deze avond en stak plagend haar tong uit naar me omdat ik haar mijn laatste bezoeken niet meer geboekt had en we eenmaal een super date hadden.
Ik had haar niet meer geboekt omdat ze wat lastig is om een gesprek mee te voeren, bij haar is het meer feel and kiss en er hangt spanning tussen ons, positieve spanning dat wel, bij mij doet ze niet zoals ik zie bij veel andere gasten, meteen kussen en om de nek hangen.Er is attraction van haar kant, dat remt haar wat en mij ook.
Met haar een film gekeken, na een half uurtje film kijken vroeg ik haar kijken we de film af of gaan we wat anders doen. Ze opteerde voor wat anders. Roxanne is een toppertje, super lekkere sex weer met deze vrouw en ze heeft ook erg veel passie. Ik had haar eerst verwend en dan wordt ze wild. Zoals ze mij reed echt door het bed heen, haar shaambeen probeerde zich een weg door mijn onderlijf heen te ploegen. Ze ploegde me los van de aarde. Ik draaide haar om en nam haar in missio en doggie maar ze was zo nat ik sopte er bijna uit, ik voelde gene wrijving meer. Eerst maar even wat vocht afdrijven,terwijl zij met de rug tegen mijn borst aanzat vingerde ik haar natte gleufje terwijl ik haar nek en mond kuste.Allemaal mooi te volgen inde grote spiegel aan de hoofdeinde kant van het bed.
Met een heerlijke handjob maakte ze het af. Lekker close tegen me aan liggend zodat ik alles bij haar goed kan kneden en ze kust me dan of likt aan mijn tepels, zodat ik haar prachtige gezicht goed kan zien..heerlijk..beter dan neuken...meer gevoels en haptonomische overkill. Nog een tijdje met haar liggen praten, kussen en knuffelen, wat een warme vrouw, sex zit bij haar gevoel en passie achter. Na het betalen stond ze me weer een minuut te tongen, ze wil zeker dat ik terugkom, en dat gaat zeker gebeuren. Roxanne is een heel erg lekker ding, geil, goed in bed, erg warm, ze maakt dat je alles vergeet als je bij haar bent.
Zo jammer dat ze geen duits of engels spreekt, vooral ook voor haar zelf. En voor de klanten zou een gesprek met haar de beleving afmaken, ik denk dat het een erg leuke vrouw is en ze veel kan en wil zeggen, maar ze zit nu achter een muur van zwijgen opgesloten, jammer. Ramona coacht haar een beetje door dit vak en in deze klub.
Een rustige avond in van Goch,maar toch 3 erg goede dates gehad,en 2 x lekker gegeten (pasta met spinazie en pittige kaas, kip, groente en salade). Al met al toch weer een tevredenstellend bezoekje aan FKK van Goch.