Inloggen

Volledige versie bekijken : Heaven7, Algemeen, 2012, 2e Helft

Pagina's : 1 [2]

Teasy71
24 november 2012, 18:11
Wieder ein schöner Tag in Willich

Gestern machte ich mich mal wieder auf in Richtung siebten Himmel. Als ich Gegen 18 Uhr mit einem Kollegen in Willich eintraf, war schon gute Stimmung und es wurde getanzt.

Anwesend waren ca. 20-25 Damen. Mir bekannt waren: Jessica, Gabi, Claudia, Mima, Monica, Dea, Diana, Jorden, Paula, Simona, Selena, Elena und ein paar weiter dessen Namen mir gerade nicht einfallen.

Es gibt nun wieder die Möglichkeit im H7 eine Massage zu bekommen. Die gute Dame nimmt 1€ pro Minute, also 20€ für 20min. 30€ für 30min. usw. Die Massage war ganz in Ordnung aber eher sehr zart. Das Öl war sehr warm und der Raum mit viel Liebe hergerichtet. Leise Musik im Hintergrund sorgte für die richtige Stimmung. Wer eine etwas kräftigere Massage möchte, sollte vorher mit der Masseurin sprechen. Ich vermute, dass bekommt sie auch hin. Da ich in meiner Stammsauna einen sehr guten Masseur habe, der für 20min. 15,50€ und für 30min. 19,50€ nimmt, werde ich ihren Service wohl nicht mehr in Anspruch nehmen.

Dann kommen wir mal zum Bier. In der Vergangenheit war im Eintrittspreis so viel Bier enthalten, wie man trinken konnte. Leider haben viele Gäste dies übertrieben, was dazu führte, dass die Damen schlechte Zimmer hatten und einige Gruppen nur noch zum saufen in den Club gingen. Ab sofort kann jeder Gast 4 Bier trinken, welche auf eine Karte geschrieben werden. Jedes weitere Bier kostet dann 5€.

Die Sauna ist im Moment nicht ganz nutzbar, weil das Holz auf der unteren Bank heraus gebrochen ist. Wenn man oben sitzt, kann man die Füße nur noch auf einen schmalen Balken stellen. Eine Dame sagte mir aber, dass es eine neue Sauna geben wird, die dann auch wieder größer ist. Da immer mehr männliche Gäste den Weg in den netten kleinen und sehr familiären Club finden, ist dies auch notwendig.

Neben Sauna und Massage hatte ich zwei schöne Zimmer:

Das erste mit der kleinen, quirligen Gabi, die immer gute Laune hat und versucht ein wenig Stimmung zu machen. Es war das zweite Zimmer mit ihr und ich war zufrieden. Leider küsst sie nicht, was mich bei meinem nächsten Besuch vermutlich davon abhalten wird sie wieder zu buchen. Es waren aber auch zu viele tolle Frauen da, die mich reizen.

Das zweite Zimmer ging an Claudia. Wir kennen uns schon sehr lange und haben oft geredet. Warum es nicht früher zu einem gemeinsamen Zimmergang kam kann ich nicht sagen. Auch sie ist eine sehr ehrliche Person, bei der man das bekommt, was man sieht. Keine Show, einfach nur eine nette Zeit, leider auch ohne zu küssen, aber vielleicht ist es auch eine Frage der Zeit und es gibt sie beim nächsten Mal.

Fazit: Es war wieder einmal ein schöner Abend (bis halb vier), der in einem großen Club vermutlich teurer und nicht so schön geworden wäre.

harrie1111
24 november 2012, 20:11
Heey Johnml, je ben nu in H7?
Gisteren super super gekamerd met Alexa. Klein 18 jarig Roemeense, spreekt alleen engels. Zwarte haren en gisteren had ze lingerie aan met de kleuren van de Amerikaanse vlag.
Zelden zo'n GFE gevoel gehad.

Piet Plezier
24 november 2012, 20:19
Ja ik ben nu hier. Ik weet zo niet wie Alexa is maar ik ga ff op zoek nu. Je hoort nog van me.

Big30
24 november 2012, 23:19
Gisteren super super gekamerd met Alexa. Klein 18 jarig Roemeense, spreekt alleen engels. Zwarte haren en gisteren had ze lingerie aan met de kleuren van de Amerikaanse vlag.
Zelden zo'n GFE gevoel gehad.
Misschien handig om een paspoortje aan te maken ;)? Retorische vraag, ik weet ut!

Piet Plezier
25 november 2012, 00:21
Er is hier geen Alexa te vinden. Ik denk een eendagsvlieg.

bad pritt
25 november 2012, 13:20
Topclubje ben er weer (te) vaak geweest afgelopen week.
Line up zeer goed.....25 plus vrouwen en zeer mooie exemplaren,iets teveel rum/bul, geen zwarte dames, maar een gioede mix tussne jong en milf ( 4 stuks) en onervaren en ervaren ..de 18 jarige dames: Zara en Roxyzijn 2 megastunners...Zara is een warme douche maar spreekt alleen bulgaars maar trek via mijn bulgaarse schatzi veel met haar op..super naturel meisje..zeldzaam mooi en perfekt lichaam en dansen staat geen maat op.

Ze doen alles goed de nieuwe GL..klanten komen langzaam terug..verschuiving naar kapitaalkrachtiger publiek lijkt in gang gezet ? in december 2 parties weer eens ff kijen dan. Aandachtspunten..betere muziek..dj op vrij/zat ..tuin in de zomer/..grotere sauna..vrouwen op kwaliteit en varieteit gaan uitsorteren.

Gisteren waren er van het forum Alabama/Johnml/MichelJ, Rmjhexe, Anali, Grijsbeer en BP ik zal er wel een paar vergeten.
Zat/lag en ik hing de hele avond bij mijn vaste schatzi aan haar lippen en warme persoonlijkheid..en en paar uur met haar boven me weer zeer goed vermaakt..wordt vervolgd.

Piet Plezier
25 november 2012, 13:24
Ja dinsdag mogen we weer. het was leuk gisteren.

MichelJ
25 november 2012, 13:28
Na een gezellig avondje LR nam mijn cab driver een andere terugweg dan gebruikelijk, na een minuut of 15 stonden we voor de poort van de zevende hemel, een club waar ik nog nooit geweest was. Aangezien rmjhexe, johnml en bad pritt daar inwonen was de verwachting dat ze er ook wel zouden zijn, dat bleek ook het geval. Rmjhexe kende ik al van eerder maar die 2 andere hooligans waren nieuw voor mij, leuk om eens met ze kennis te maken. Verder was mijn prive-chauffeur er natuurlijk (hoewel....na 5 minuten heb ik die ook niet meer gezien :cool:) en Alabama die ik regelmatig her en der tegenkom.

Zoals gezegd kende ik H7 nog niet, ik had het me er kleiner voorgesteld, dus dat was een meevaller. Ook altijd leuk om wat andere leden van het forum tegen te komen. De line-up was erg Roemeens, hoewel ik volgens mij ook een paar Bulgaarse meiden gezien heb. Bij binnenkomst, zo rond een uur of 3, waren er denk ik een meid of 15-20 aanwezig, waarvan enkele toch zeer de moeite waard waren. Na wat gekletst te hebben met de andere beren had ik een hangbuikzwijntje aan me fiets hangen, niet mijn ding dus ik was zo klaar met haar en zij met mij :). Even later kwam ik in contact met Paula, een typische Roemeense, eigenlijk qua optick niks speciaal, 12 uit een dozijn. De nood om te ficken was niet meer hoog, maarja... aan de andere kant laat je ze voor 3 tientjes ook weer niet lopen :tongue:, dus hopsakee de kamer op...

Vooraf had ik me twijfels...wat kun je verwachten voor 30E? Nou...eigenlijk net zoveel als voor 50E in iedere willekeurige club. TZ, PZC, NMC, FT (natuurlijk met bijbetaling van 20E ofzo?), een prima service met ook prima skills. TZ met Paula was uitgebreid en lekker, evenals PZC wat prima uitgevoerd werd. NMC vond ik minder, monotoon, saai, maar eigenlijk had ik ook geen zin meer om te ficken, was er gewoon te moe voor (of te lui) :redface:, dus maar PZC'end afgemaakt en met een glimlach de financiële transactie afgewikkeld.

Aangezien mijn chauffeur op kamer in slaap gevallen was de tijd met johnml vol geluld aan de bar. Iets voor 5u in de ochtend was iedereen weer terug van kamer en konden we ons weer omkleden om de ochtend tegemoet te rijden. Het was leuk om zo onverwacht eens in de H7 te komen, prima alternatief als afzakkertje na een bezoek aan PHG of LR, aangezien H7 tot 5 uur open is. De laatste weken (b)lijkt er veel veranderd te zijn, diefstal en ander geouwehoer in de H7 lijkt volledig voorbij te zijn, waardoor deze club zich kan ontpoppen tot een goede budget-club. Voor mij is het geen club om er de hele dag te verblijven, maar voor een paar uurtjes of voor een goedkope dag is het een prima alternatief voor de "grote" clubs.

anali
25 november 2012, 14:42
Gisteren weer (na een dagje Hamm bij m'n chick) H7 aangedaan, vooral omdat de sfeer er hier de laatste weken goed in zit. Alleen zouden ze er op zo'n drukke dag als gisteren een DJ mogen neerzetten zodat de sfeer nog beter zou kunnen worden...

Eerst de milf Monica tegen het lijf gelopen. Ze begon naar hartelust te pre-salen, maar na de ervaring met haar de vorige keer (oa 'nicht finger rein') was het voor Anali een No Go. Dus het pilemanneke maar vaker afgedekt met m'n handdoekje. Toch bleef ze er maar mee spelen. Uiteindelijk is het kwartje dan toch gevallen, en begreep ze dat een kamergang met Monica en Anali geen optie was deze dag (en in de toekomst waarschijnlijk ook niet)!

Nee. Anali had z'n zinnen namelijk gezet op Bibbi. Na de date vorige week, deze week het nog eens dunnetjes overgedaan. Zal ook de komende tijd een optie zijn om mee naar boven te gaan. Bibbi is gewoon een lekker n**kertje.

Tweede ronde met de roemeense Denis. was hier pas sinds 4 dagen, en heeft al jaren in andere saunaclubs gewerkt. Service op de kamer goed. Geen klagen.

Op het einde van de avond kam Bibbi met nog een chick aankakken, en vroeg om met z'n drieen naar boven te gaan. Nee hoor. Echt niet. Liever twee keer naar boven (en twee keer pret) dan een keer en dan dubbel betalen (enige club waar ze meesters zijn in het later verwennen door meerdere dames is PT Mettmann, volgens Anali dan).

Wel nog met die tweede chick naar boven geweest (niet met Diddi dus). Naam heb ik geloof ik niet gevraagd. Was er een met zeer lange zwarte haren en een stel lekere grote b**bs (schat toch zeker een C-tje. Had beneden nog even gevraagd wat haar activiteiten op de kamer zijn, om niet teleurgesteld te worden. Ook finger rein was mogelijk. OK. Naar boven dus.
Op de kamer aangekomen vroeg ze om een condoom om de vinger te doen. Ja hallo. Op welke planeet leef jij... dame?
Stond op en wilde de kamer verlaten. Anali laat zich niet graag op deze manier naaien.
Snel begreep ze dat ze moest inbinden om aan deze kamergang nog wat te verdienen, dus kwam ze terug op haar verhaal met dat condoom. Toch was de meeste lol er wel vanaf, en Anali vond haar nu een beetje een zeikw**f; 'finger langsam rein...nicht zu schnell...nur ein finger...nicht zu tief'... was dus de laatste date die ik met haar had.

Ook deze dame (ondanks dat ze volgens Anali een lekkere stoot is) komt op de zwarte lijst van Anali, waar ook Monica, Claudia, Sylvia en nog een aantal (enkele werken hier niet meer) op staan.

Al met al een geslaagde avond. De sfeer zat er goed in, ondanks het grote aantal beren, waarschijnlijk omdat dit werd gecompenseerd door het grote aantal dames...

H7, ga zo door...

bad pritt
27 november 2012, 09:22
@Anali met Bibbi bedoel je Diddi denk ik en Dennis(a) is er al een paar maanden alleen is ze af en toe weg.
Die lange met lange zwarte haren is denk ik Anna of de nieuwe Maya kijk maar eens in hun draadjes.

bad pritt
27 november 2012, 09:43
Line up afgelopen zaterdag:

Rumania:
Maya, lange zwartharige jonge roemeense, kort eerder in phg gewerkt, redelijk vers
Amy, de ongezond skinny roemeense, service zeer goed
Selena, teenyachtige moeder van 2. erg lief gezicht.
Delia, emotionele menselijke dvp, die erg geod si in wat ze doet, warme persoon
Dea, super gfs dame, niet de knapste wel erg goed in kopfkino aanmaken
Paula, tja sexy as hell deze gnd, can kill with a smile, maar niet voor mij.
Diana, hele warme super sexy milf, heel erg goede service en sensueel danse kan ze.
Franceska, beetje vreemd meisje voor mij dan
Lorena, schattig roofkatje, dat kan teasen en heel graag danst
Denis, hele rustige vrouw, gedistingeerd, draait haar diensetn netjes maar profi af.
Blonde waar ik de naam nog steeds niet van ken, heel introvert en stil
Laura, de big girl waar rmj gek van is, maar die mij geen woord en blik waardig keurtt

Bulgaria
Melissa, hele arrogant ogende bulgaarse maar ijs breken en val je inde smaak dan is ze een geweldige gf date
Mima, een intelligente, erg fraaie lolita die oogt als midden 20tig, warm, wild , emotioneel, een echte vrouw, mijn schatzi, service zeg ik maar niks over.
Gaby schattig en erg grappige sping in het veld, je kunt erg met haar lachen, nooit serieus
Claudia, zer correct en leuk gezelschap
Zara, schat van een meid, hele erg knap en een perfekt lichaam, erg naturell
Diddi, ook zo een bulgaars schatje mete en zeer goede service
Angela, contactueel vardige aardige dame, lacht echt, service geen idee
Macedonisch bulgaarse milf met korte haren, schitterend strak lichaam en waanzinnige tits, service naar ik hoor zeer goed.

Hongarije
Roxy, heel stil mysterieus meisje, maakt geen kontakt zit ergens mee, bij contact is ze heel aardig.

Cuba
Jessica, zeerervaren sloper uit Cuba, vl ervaring in het ruime p6 landscahp in Dtsl, van gangbangs tot prive huizen, partytreffs en pauschalclus jessica has seen it all..heeft veel royae stammkunden..weet dus vrijwel zeker dat ze erg goed is in wat ze doet.

22 dames in totaal, meesten jonger dan 25 jaar, optisch van gnd tot stunners, paar milfs, een zwarte dame ( mag voor mij wel wat meer) voor elk wat wils met een beetje selectie op kwaliteit en varieteit kan het zeer goed worden. Verwacht als ze zo doorgaan en selecteren een topline up en weer een zeer goed bezocht H7 tegen maart 2013, mogelijk gaat het sneller.

phoenix
27 november 2012, 09:46
sjon spreekt over cindy damals vila marisol en fun garden , onder een andere naam ,maar ik zie hier geen duitse dame bij staan???? klopt dat bad pritt?

bad pritt
27 november 2012, 10:03
sjon spreekt over cindy damals vila marisol en fun garden , onder een andere naam ,maar ik zie hier geen duitse dame bij staan???? klopt dat bad pritt?

Cindy is weer vertrokken Phea helaas voor ons dit geheimpje hebben we alleen met jou en een paar anderen gedeeld wat een lekker wijf is Cindy, mischien heeft Johnml kontakt met haar gehouden, ik doe dat standaard niet met dames die weggaan uit zelfbescherming.

Duitse dames zijn er op het moment helaas niet bij...aan de varieteit mogen ze best wel wat werken hier in H7.

aamu
27 november 2012, 18:37
Line up afgelopen zaterdag:

Rumania:
Blonde waar ik de naam nog steeds niet van ken, heel introvert en stil

Anna :) Heel lief, inderdaad vrij introvert maar na een tijdje wel spraakzaam. Aanrader.

Piet Plezier
27 november 2012, 21:42
Er is hier geen Alexa te vinden. Ik denk een eendagsvlieg.

Deze Alexa is weer terug in h7.

harrie1111
27 november 2012, 22:55
Het zijn ook altijd dezelfde die geluk hebben!
Vraag eens of ze er morgen is of de rest van de week

Smouse
28 november 2012, 10:49
BFoML notering

Vorige week donderdagavond bij mijn favoriete club Heaven 7 aanbeland. (Wilde eerst naar Goch maar de SOA test was nog niet binnen) Ik had via het fora vernomen dat er wat verbeteringen waren doorgevoerd in H7 en dat er wat oude bekende dames waren gesignaleerd. Dat wilde ik natuurlijk met eigen ogen zien.

Bij de binnenkomst bleek de entree gelukkig nog 30 euro te bedragen.
Met de badjas naar de verkleedruimte waar de 1ste verbetering al zichtbaar was. Namelijk een nieuwe wasmand voor de gebruikte badjassen. De 2de verbetering was eveneens een wasmand die ik in het douchegedeelte tegenkwam.

Normaal ben ik gewend om na het douchen het hoofdverblijf in te lopen en daar een biertje uit de koelkast te nemen maar de koelkast met bier was verdwenen :mad: Dan maar naar de bar waar Denise achter stond ze wilde me wel helpen maar het bier was op rantsoen
en alleen de Theke had mijn bierkaart? Even wachten op de Theke, verder zonder problemen het biertje verkregen.

Ondertussen had ik de koelkast met bier gevonden deze stond nu naast de ‘laptop met muziek’.
Ik telde een 20 tal dames: oud, nieuw plus dames die terug waren van weggeweest. Een daarvan was Diane een blonde milf was na een jaar afwezigheid weer terug. (Ik begreep dat er vanaf zaterdag weer een masseur aanwezig zou zijn maar zolang Diane er is heb ik geen andere masseur nodig. Diane kan namelijk echt masseren) Na mijn biertje aan de bar bij Diane te hebben leeg gedronken een uurtje met haar op de kamer geweest .

Na de uitstekende sessie met Diane het buffet gaan testen Ik had stevige trek dus de pasta smaakte goed. Toen viel het me pas op dat er een aantal banken waren verdwenen (tussen de fruitautomaten en tegenover de bar) de banken waren vervangen door hoge tafels met bijbehorende stoelen. 3de verbetering

Na wat hebben rondgewandeld te hebben door de club kwam ik op de bovenverdieping bij Monica terecht. Stond boven aan de trap bij een kastje te klooien met een bijna lege telefoon. Ze was voor de eerste keer in H7 en maakte een uitstapje vanuit Happy garden waar ze normaal te vinden is. Ze vond H7 wel gezellig maar wel een beetje klein. Ze wilde wel een sleutel gaan halen maar ik had nog geen interesse. Ik had mijn pijlen op Een mooie jonge dame in een soort van kapiteinspak gericht. Het toeval was dat deze dame (Alexa) even later erbij kwam staan. (het was een vriendin van Monica en ook voor het eerst in H7) Ze kon geen Duits en maar minimaal Engels.

Onder aan de bar wat cola gedronken en net toen ik naast Alexa wilde plaatsnemen kwam een andere dame kennis maken. Na een klein gesprekje haar afgewimpeld en even Hara1d goedendag gezegd te hebben kwam Monica bij me aan de bar staan. Ze wilde weer met me naar de kamer ik zei ik wil eigenlijk met Alexa geen probleem zei ze dan doen we een trio. :biggrin:

FF snel denken en dat was inderdaad een prima plan Monica kon dan mooi als tolk fungeren.
Zodoende met ons drieën naar kamer 7. Het was geweldig om mee te maken Alexa jong en onervaren en Monica de wat oudere DVP. Monica en ik lagen binnen no time al naakt op bed en Alexa stond nog met haar kleren aan naast het bed wist niet goed hoe te handelen Monica zei in het Roemeens (denk ik) dat ze de kleren uit moest doen en erbij moest komen liggen.
Ik liet de dames eerst me rug masseren om wat te acclimatiseren en wat beter kennis met hen te maken. Het tolken van Monica ging prima en er werd veel gelachen. Na ik denk 30 minuten op de rug gedraaid, nu was de voorkant aan de beurt.
Monica kuste me overal maar tongzoenen deed ze niet echt (beetje opervlakkig) wel wilde ze dat ik mijn vinger in haar gleufje stopte geen probleem natuurlijk. Dit gedaan te hebben kroop ze naar onder voor een blowjob (Kon ze goed ,vrouw met ervaring)
Alexa was ondertussen nog aan het masseren en aan het kussen toen ik haar naar boven trok en onze lippen en tongen elkaar verkenden voelde ik/we ‘de klik’ .:hammer: Time out zei ik (anders kwam ik)

Ik liet de dames wisselen. Alexa pijpen en Monica zoenen. Zoenen met Monica ging het niet meer worden maar het pijpen van Alexa was ook weer met ‘gevoel’ tot er weer bijna een hoogtepunt was bereikt. Aangegeven dat ik nu aan de beurt was.
Alexa dacht dat ik zonder condoom haar wilde enteren maar Monica maakte duidelijk dat ik wilde beffen. Dan was het goed en ging er goed voor liggen.Toen ik haar van onder naar boven likte kreunde Alexa en ik en Monica merkte dat Alexa er echt van genoot. Voor de vorm Monica ook nog even gelikt maar daar zat teveel durexplay op en dat smaakt niet :frown:ook kreunde ze wel maar niet gemeend.

Condoomje erop en Monica in missionaris genomen Monica deed prima mee maar de professional
kreunde net iets te nep, ging met haar hoofd tegen de bedrand liggen zodat je niet op haar kunt liggen of kunt zoenen. Snel naar Alexa geswitcht en het klikte wederom erg goed tussen ons. Toen Monica aan gaf dat ik op moest schieten omdat bijna het uur voorbij was. Was ik klaar met Monica :motz:. Ik zei tegen haar oke geen probleem ga jij maar vast douchen dan kom ik zometeen wel met Alexa Ik vroeg aan Alexa of ze nog een half uurtje met mij samen wilde blijven vond ze prima.

Alexa en ik zijn meteen weer op en inelkaar gedoken en hebben dit zeker nog een half uur volgehouden waarbij we de diverse standjes hebben doorgenomen het was de BFoML :smile2: (Best Fuck of My life) en ik weet zeker dat Alexa ook enorm heeft genoten ze heeft zichzelf zeker 2 keer klaar gereden. Het was G E WE L D I G zoals ze zich manoeuvreerde kreunde en zich openstelde om goed genomen te kunnen worden. Tijdens mijn finale in “gangnam style” kwam ze volgens mij voor de 3de keer maar da weet ik niet meer zeker. (was teveel met mezelf bezig)

Mij zien ze snel weer terug in Heaven 7 :liebe2:

Minder
De stamgasten Johnml & Bad Pritt waren niet aanwezig dus moest ik zonder hun tips een dame uitzoeken.
Alexa gaat verder naar andere clubs kijken, de vrijdag erna zou ze naar happy garden gaan.

Plus
Kleine verbeterungen aanpassingen in de club maar prijzen blijven gelijk.
Simona gaf paaldansles
Prima sfeer en de verhouding beren en dames was perfect (1:2)
Een met stip binnengekomen BFoML in mijn top 5 notering voor Alexa.

bad pritt
28 november 2012, 12:05
Gisteren was weer zeer gezellig in h7, met onze schatjes, caligula, ala, johnml, politiek vluchteling Hara1d en bp zorgden voor de dutch connection.
Mijn schatje zocht een rustig plekje voor een tete a tete, en we belanden voor de vrouwenlocker op de 1ste verdieping, waar een bank staat sinds kort, maar al snel voegde Zara zich bij ons en daarna johnml en ala en Alexa en nog een paar roemeentjes, het was de zoete inval daarboven, daar zeker een paar uur zitten kletsen en ala weet weer wat als blikken konden doden betekent, maar sc profi als hij is draaide hij alles weer op groen en in zijn voordeel.Johnml ging verder waar hij gestopt was, een test van alle meiden en sex op elke plek in het gebouw.Bp zat de hele avond te pannekoeken bij zijn schatje, geen moment liet ze hem alleen, een zegen of een vloek, johnml en rmj opteren voor het laatste. Bp plukte de vruchten in een hete 2 uurs sessie later op de avond en kwam crazy van de kamer net als zn schatje die de wedstrijd Holland-Bulgarije iedere keer ruim wint, nu met 3-1 weer.Line up verschrikkelijk goed, 20 plus meiden, weer 10 frisse jonge meiden aangevoerd, hoorde vaak de naam phg vallen, de kruisbestuiving werkt, laat ze maar komen johnml werkt ze allemaal wel in.traditiegetrouw verlieten johnml, ala en ik het pand als laatste, iedereen nam uitgebreid afscheid van de schatjes, ff napraten buiten en de bedrijfsleider kwam bezorgd vragen of we geen zuhause hadden? Nee zei ik maar hij bood ons helaas geen onderdak aan. Veel te laat waren we weer thuis, dan maar uurtje later beginnen vandaag, dit pakken ze ons weer niet meer af.

Bp spotte ook een favorietje van hem uit Acapulco..Louisa..heette hier Roberta...aan haar glimlach te zien wist ze nog dat we een paar hele aparte sessies hadden gehad. Grote aanrader bij kontakt anders keurt ze je geen blik waardig, deze arrogante roemeense.

MichelJ
28 november 2012, 20:12
De openingstijden gaan zeer waarschijnlijk binnenkort doordeweeks van 11 tot 1.00 worden en vrijdags en zaterdags van 11/12 tot 3.00 uur.

http://heaven7-saunaclub.de/bilder/events/44c0baddc86f9a58765ee343381fd938_1_0.jpg

forgetskinnyletsgetfatty
30 november 2012, 16:53
Dagje H7

Woensdag de vrijkaart voor H7 verzilverd, YBF bedankt;), wat tevens mijn eerste bezoek aan deze club was.
Welkom geheten door Nicole, die na het bestuderen van het uitgeprinte papier de badjas en een sleutel overhandigd, later volgt een korte rondleiding door een van de dames. Deze enthousiaste dame hangt bij het einde van de rondleiding al om mijn nek, helaas voor haar, eerst douchen en acclimatiseren.
Een kleine overzichtelijke club, over de inrichting is al genoeg geschreven door anderen. De doucheruimte beneden was buiten gebruik, en boven vonden er in het begin van de middag ook nog werkzaamheden plaats. Na wat te drinken gescoord te hebben op een van de banken plaatsgenomen, om alle dames eens te kunnen schouwen.:cool: Ruim 15 dames, en nog geen handvol beren. Een mix van voornamelijk Bulgaarse en Roemeense dames met bijna allemaal zwart haar.
Een van de dames vraagt of ze bij me mag komen zitten, ja geen probleem, helaas na kwam er 3 woorden al het woord “zimmer” uit:rolleyes:, na nog een paar avances van haar zijde afgeslagen te hebben neemt ze plaats op een andere bank.:freu: Niet veel later neemt aan de andere kant van de zithoek, de Macedonische milf Sarah of Zara, plaats op de bank. Na oogcontact komt ze bij me zitten, na een aangenaam gesprek, eerst richting kino vertrokken, en later naar de kamer. Een aangename 30 minuten beleeft, maar de echte klik ontbrak. Helaas ook de eerste les voor vandaag geleerd; informeer vooraf welke diensten de dame verleend, tz blijkt hier niet standaard.:confused:
Gedoucht weer terug in de salon, het aantal dames is nog groter geworden 20+, op slechts een klein berental. Nou had ik al een lijstje met potentiële dames samengesteld, daarom maar weer enkele animerende dames de wacht aangezegd. Tijdens de dansmuziek waarbij een hoop dames actief meededen, weet Monica mij te strikken, gelukkig voor haar dat ze op mijn lijstje stond. Ook nu weer presalen in de kino, op de kamer de vraag van Monica; 30 of 60 minuten?
Ja, wat kan je daar nou voor antwoordt op geven, minimaal 30 maar het kunnen er 60 worden.;)
Langzame relaxte sessie gehad, de aangeboden extra’s, anaal en cim/cif maar afgeslagen, en het uur op de kamer vol gemaakt.:hammer:
Het loopt inmiddels tegen 19:00 uur, etenstijd dus, een eerste blik in de schalen zegt mij even wachten, want het vlees is op. Een van de dames attendeert mij er op dat dit binnen enkele minuten weer aan gevuld wordt. Het eten is geen culinair hoogstandje, maar gewoon een degelijke pot, wat je thuis ook eet. Na het eten volgt een rustperiode, welke ook weer gebruikt wordt om de dames te schouwen.
Nou had ik bij binnenkomst een kleine slanke dame aan de bar zien zitten, die daarna een tijdje uit beeld verdween. Dit was dus Simona, beetje teasen aan de bar, door naar de kamer, helaas geen tz, maar ze zag er te lekker uit om de sessie af te blazen. Het lijkt wel of aantal dames gaan voor sessies van 30 minuten, terwijl ze met een kleine inspanning meer, een kamergang van een uur kunnen bewerkstelligen.:confused: Een leuke sessie volgt, maar deze haalde niet het niveau van de sessie met Monica.
Koud terug in de salon, even een blik werpen in de kino, waar Dea me meteen uitnodigt om naast haar plaats te nemen, binnen enkele tellen begint ze al met teasen/presalen, na een minuut of 10 vraagt ze of ze een sleutel mag halen, mee ingestemd, een sessie die veel overeenkomst heeft met de sessie van Monica, en dus naar wens verloopt.:teuflisch::hammer:
Tijdens mijn bezoek nog wel meer dames gespot die mijn interesse hadden, maar ja, er moet wat over blijven voor een volgend bezoek.:biggrin:;)
Club heeft een gunstige prijsstelling, waardoor het herhalingsgevaar aanwezig is.

Teasy71
13 december 2012, 21:23
Am letzten Sonntag war ich mal wieder in Willich um zu sehen was dort los ist. Gegen 20 Uhr eingetroffen viel mir gleich Gaby um den Hals. Sie ist ein echtes Energiebündel und hat immer eine fröhliche Ausstrahlung.

Nach einem Kaffee musste ich dann leider feststellen, dass die Sauna aus ist und mit einem „Defekt“-Schild dekoriert wurde. Coco sagte mir, sie sei kaputt, aber erst seit heute und morgen wieder ganz. So wurde aus meinem Saunaclubbesuch nun ein Clubbesuch.

Da stand ich nun und wusste nicht so wirklich etwas mit mir anzufangen. Ohne Sauna fehlte mir irgendwie die Entspannung, der Rhythmus oder was auch immer. Ich habe dann kurz überlegt, ob ich wieder nach Hause fahren sollte, aber bin dann doch noch auf eine Cola geblieben. Gegessen hatte ich zu Hause und kann daher auch nicht sagen, was es gab.

Das Line-Up war für einen Sonntagabend eher ungewöhnlich, ca. 15-20 Damen und auch ca. 15 Männer waren anwesend. Teilweise musste sogar auf ein freies Zimmer gewartet werden.

Nachdem ich mich dann mit ein paar bekannten Damen und Gästen unterhalten hatte, wurde es dann doch noch nett und ich schaute mich in der Damenwelt mal etwas genauer um.

Meine Wahl fiel auf Amy, eine sehr schlanke und auch relativ große Dame aus Rumänien. Von einem Freund wusste ich, dass sie nur englisch spricht, aber viel Nähe zulässt. Und so entwickelte sich das einstündige Zimmer dann auch wie erwartet mit schönen Zungenküssen und viel Körperkontakt. Danke Amy!

Beim Verlassen des Clubs haben mein Freund und ich noch einmal die defekte Sauna beklagt, aber leider haben wir keinen Gutschein für das nächste Mal bekommen. Die Zufriedenheitsgarantie scheint wohl nur für den Service der Damen zu gelten und nicht, wie im Internet beschrieben, für das gesamten Clubangebot. In der Vergangenheit gab es mal einen 15€ Gutschein, weil die Duschen kalt waren.

Fazit: Nachdem der Club in den letzten Wochen einen Aufwärtstrend hatte, scheint es jetzt wohl schon wieder vorbei mit der Motivation der Clubleitung. Da es die Aktion 5x Eintritt für 100€ nicht mehr gibt, werde ich wohl nicht mehr regelmäßig hingehen.

KevinK
15 december 2012, 13:53
Hoe is de service van de meiden hier vergeleken met andere clubs? Is hier te merken dat de prijs lager ligt?

Pistol Pete
15 december 2012, 14:05
Hoe is de service van de meiden hier vergeleken met andere clubs? Is hier te merken dat de prijs lager ligt?

Uitstekend. Nee.

Sent from my iPad using Tapatalk HD

anali
16 december 2012, 11:59
Gisteren met m'n maat weer eens naar H7 :smile:

Bij m'n laatste bezoek eigenlijk al m'n zinnen gezet op Scarlett, maar het is er toen niet van gekomen. Daarom geprobeerd deze keer met haar te kameren. Bij BP en mjhexe even geinformeerd of ze de moeite was, maar vooral Rmjhexe waarschuwde al dat ze nogal moeilijk in de omgang was. Toch twee keer geprobeerd om haar wat te doorgronden om er misschien een kamergang van te maken. Helaas. Ze is wel HEEL moeilijk in de omgang. Wat een bitch :eek:. Terwijl ze volgens Anali een van de meest goed uitziende chicks in H7 is...

Ben later met Alexa op de kamer geweest, en heb een zeer goede wilde kamergang met haar gehad. Ze was geen zeikertje op de kamer, en lekkere horny, nam ook zelf initiatief. Misschien was ze, zoals Smouse in haar topic schrijft, zelf geil; ze wist in ieder geval van geen ophouden :biggrin:. Anali kon flink tekeer gaan; geen probleem.

Heb haar voor de volgende keer weer op het programma staan, maar ben benieuwd na het lezen van eerdere berichten bij Topic Alexa, of de volgende keer geen tegenvaller zal worden...

De Shyman
16 december 2012, 17:56
Heaven 7, Christmas Party.

Een maand of vijf geleden schreef ik op dit forum dat ik voorlopig niet meer terug zou gaan naar Heaven 7. Een paar weken terug vernam ik van Bad Pritt dat de sfeer er weer terug was en, veel belangrijker, mijn ‘draga’ Elena weer terug was. Dat is een magneet voor De Shyman. Plannen omgegooid en in plaats van een andere saunaclub toch maar naar Heaven 7. Van te voren nog even contact opgenomen met de club. Wanneer je speciaal voor iemand gaat wil je wel dat ze er is.

Op 13 december krijg je nog even van de baas te horen dat je nog wel geacht wordt wat werk te doen op zaterdag de 15e. Gelukkig was dat omstreeks een uur of twee klaar en direct doorgereden naar de Siemensring in Willich.

Zo tegen een uur of vier geparkeerd en achter een drietal ‘verse’ dames liep ik bekend terrein op. Ik was anderhalve pas over de drempel en er hing een in wit lingeriesetje gehulde dame om mijn nek; Elena! Fijn om zo begroet te worden!
De thekedame zag het allemaal verbaasd glimlachend gebeuren. Toen dat gedeelte van de binnenkomst voorbij was en nog enkele andere dames een knuffeltje kwamen geven (??) zei de thekedame dat ze niet hoefde te vragen of ik de eerste keer hier was. Een sleutelkoord werd mij overhandigd na overhandiging van de entreegelden en met een badjas onder de arm vertrok ik naar de kleedruimte.
Vroeger waren de douches tegenover de kleedruimte. Nu boven het sanitaire en hygiënisch programma gedraaid. Na het opruimen van het scheerapparaat en tandenborstel wilde ik de bar binnenlopen. Alleen werd ik tegengehouden door de gipsyqueen Melissa. Ook door haar werd ik allerhartelijkst begroet. Wanneer je door deze dame goedgekeurd wordt dan is ze een warme en lieve dame. Gelukkig weet ik alleen maar van horen zeggen hoe het zou kunnen zijn wanneer je niet door haar bent toegelaten binnen haar kring…. (gelukkig is het een lief vriendinnetje van me daar).

Een half uurtje later zat ik gezellig met Elena te pannenkoeken. Even de afgelopen maanden bespreken over alles wat we hebben meegemaakt na mijn laatste bezoek in juli aan Heaven 7. Ook de verbeteringen aan de club werden doorgenomen. Volgens Elena zullen er nog meer zeken verbeteren. De grote ex-massagekamer wordt in tweeën gedeeld en ook de kino wordt opgeofferd om meer kamers te creëren. En in tegenstelling tot berichten over prijsverhogingen verteld zij me dat de prijzen niet worden aangepast. Ook heeft De Shyman heel lange kamergangen gemaakt. Dat ik subjectief ben over Elena…. Het zij zo. Dat het geweldig was: Ja!!! Verdere info: Nee!!

Ook mocht ik eens een keer persoonlijk kennismaken met het notoire drietal Bad Pritt, Johnml (H7star reporter) en Rmjhexe. Aangezien De Shyman toch geen bier drinkt heeft Johnml zich maar over dat bierquota ontfermd. Iemand moet toch het bier opdrinken. Mooie verhalen vertellers deze mannen! Daarnaast is het goed gezelschap!

Het eten arriveerde en dat was gewoon prima!. Er was vis, vlees en een rijstschotel met een vleessaus. Ook gebakken aardappels en groenten; kortom gevarieerd en genoeg. De Shyman heeft zijn bordje opgeschept en netjes leeggegeten.
Na even de tanden te hebben gepoetst heb ik Melissa meengenomen naar de kamer. Ook over deze kamergang is alleen maar te zeggen dat het helemaal te gek was. Er was wederzijds een hoop plezier.

Daarna gewoon weer verder pannenkoeken met Elena. Wanneer ik zo eens om me heen keek werd het toch wel wat drukker gedurende de avond. Kennis gemaakt met Caligula waarom Elena alleen maar vermelde dat hij net zo’n ‘nebun’ zou zijn als De Shyman.

Oh ja; er was ook nog een optreden van een pornosterretje: Sin Berger. Uiterlijk wel leuk en het optreden viel ook niet tegen. Verschillende ijsberen mochten haar borsten masseren (Rmjhexe was er één van) of haar dildo/vibrator bedienen terwijl die haar doos penetreerde. Jammer dat verschillende dames niet echt leuk reageerde op dit optreden.

Toen De Shyman plotseling een ultra skinny tegen het lijfje liep heeft hij deze dame ook maar meegenomen naar de kamer. Service was wel oke maar niet recensiewaardig. Een paspoortje had ik nog wel willen maken maar haar naam is me helaas ontschoten.

Zo rond 1 uur maar afscheid genomen. In februari is Elena weer terug (zegt ze) uit Roemenië en dan ga ik weer terug naar Willich.

De samenvatting voor de kortlezers onder ons:
De Thekes: Drie gezien: een stevige dame waarvan ik de naam niet weet. Coco: aardig en hardwerkend en Magda: leuke meid!
De wellness: Sauna is nog kapot.
De kamers: stukken netter dan bij mijn laatste bezoek!
Het eten: lekker en genoeg! (ook nog pizza gezien, geroken en gegeten)
De club: er is al veel verbeterd sinds het management is verandert. Ik heb alleen het idee dat het niet echt doorzet. De dames die ik sprak waren wel tevreden over de gang van zaken.
De dames: er waren er 28 (niet zelf geteld, van horen zeggen) Voor elk wat wils en elke smaak wel vertegenwoordigd.
De ijsberen: het begon heel rustig maar naarmate de dag en avond vorderde werd het toch wat drukker.

Groet en Respect!

De Shyman

harrie1111
16 december 2012, 23:27
Hallo,
Wanneer gaar Elena naar huis?
De sauna is die langer kapot.
Als de sauna niet werkt vind ik het toch een stuk minder in een saunaclub.
Ga ik in ieder geval bellen over de sauna voordat ik erheen rij.
Bedankt voor de info

bad pritt
17 december 2012, 08:07
Elena gaat vandaag naar huis. Zaterdag was het zo druk dat er geen vrije lockers waren, schat zo een 30 a 40 man aanwezig.Als de pornokino weggaat is dat heel jammer daar kon je je ongestoord terugtrekken en vrijblijvend de chemie testen.Pp zal zich met de huidige line up wel vermaken, veel kleine meisjes aanwezig weer.Heb er zelf 2 getest..Denissa was goed en die andere moet nog goed ingewerkt worden ik heb mijn bijdrage geleverd.Alexa is de nieuwe maddy/roxanna, heel communicatief sterk lolita meisje, super pre en aftersales, met naar ik hoor zeer goede service, dat ze lekker tongzoent is het enige dat de reserve starreporter weet.Zit ook nog een eveline erg mooi jong 100% pp meisje, denissa ook een jong skinny klein ding maar as donderdag weg.Als liefhebber van wat volwassenere vrouwen is de line up voor mij wat minder op t moment, ik val soms terug op oude bekenden zoals Dea en Diana, en vermaak me post diddi en post mima wel, maar tis niet wat t geweest is, maar wg en pp zullen de line up als (zeer) goed inschalen.

harrie1111
17 december 2012, 12:39
Wie gaar er vandaag nog naar H7.
Of is het te rustig op een maandag?

bad pritt
17 december 2012, 13:19

Ga gewoon kijken er zitten op maandag plusminus 15 tot 20 smachtende meiden en je zult geen aandacht tekort komen en we horen het wel.

Geen woorden/vragen maar daden harrie111 !!

rob45
17 december 2012, 14:25

Als je binnen van je krukje getrokken word en je word aangerand door twee wilde zigeunermeiden,het word daarna snel zwart voor de ogen,en moet je eventueel afgevoerd worden per ambulance,dan weet je in ieder geval dat het niet te rustig was.:D

Big30
18 december 2012, 00:18
Op 12 januari zal johnml zijn verjaardags feestje in H7 vieren. Aanmelding via MP:

Johnml 12 januari H7 (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?7630-Meeting-Point&p=294520#post294520)

primus1968
19 december 2012, 08:32
Misschien een beetje domme vraag, ik zit te denken naar H-7 te gaan maar iets moet me over de streep trekken, waarom is H-7 zo populair, heb al veel gelezen maar ben er nog niet uit...

Alvast bedankt

Badslippers
19 december 2012, 10:14
Laatst sprak ik een ijsbeer die in "H7" was geweest en die zei: "Eens maar nooit meer. Waardeloze tent". Nu kun je zelf de commentaren lezen van BP en Johnml en die hebben een volstrekt tegenoverliggende mening. Zelf ben ik pas 2x in "H7" geweest. En net als al die andere saunaclubs heeft deze keet een eigen smoel waardoor je eigenlijk niet zou moeten vergelijken. "H7" is geen "Golden Time" en "H7" is ook geen "Xanten" of "Paradise". Je zult dus club dus op zijn individuele merites moeten beoordelen. Dit gezegd hebbende kan ik het volgende over deze club zeggen.

Hoewel er een bovenverdieping is speelt het sociale leven zich af in een soort van ruime huiskamer. Dat betekent dat je redelijk dicht op elkaar zit en dat "vluchten" er niet bij is. Als je gemakkelijk een praatje maakt en assertief bent zul je je hier thuis voelen. Is het met de sociale vaardigheden wat minder gesteld zul je je wellicht opgelaten voelen. In het midden is een bar, aan de ene kant een paar banken voor hangcontacten en aan de andere kant een paar gokkasten en wat tafeltjes waar je kunt zitten (eten). Direct in de nabijheid een kamer die dienst doet als bioscoop en waar je met een dame vrijblijvend kunt stoeien. Eigenlijk is er geen mogelijkheid om je af te zonderen of het moet de sauna zijn waarin je je kont nog niet kunt keren. "Wellness" stelt weinig tot niks voor. Vergelijk het gewoon met een feestje waar je naar toe gaat en in het begin niemand kent. Je kunt je dan tussen de gasten mengen, zo links en rechts wat socializen, biertje drinken en zodoende een aangename avond hebben waarbij je nieuwe mensen leert kennen, of je kunt je afzonderen en je vervelen of je kunt je volledig terugtrekken op de wc en denken "Wat doe ik hier in godsnaam?"

De "Line-up" die ik er aan trof was divers. Van goed uitziend tot zeer matig uiterlijk. Als je een pure "Optick Fucker" bent moet je hier niet zijn. Muziekkeuze wordt geregeld door de dames bepaald die hun favo "You Tube" deuntjes op de laptop zoeken en door de ruimte laten schallen. Weet trouwens niet of dat nog steeds zo is. Als je geluk hebt zullen ze er ook nog op dansen en hun kontjes laten schudden. Gewoon een keer zelf gaan kijken want 30 euro entree is natuurlijk een spotprijs.

primus1968
19 december 2012, 10:28
Zeer veel dank Badslippers, heb ik wat aan, ik vlucht af en toe graag in de wellness ivm opdringerige types/harde irritantie muziek of gewoon wat rust. Geen tent voor mij dus... Thanks

trigootje
19 december 2012, 11:24
je kunt je afzonderen en je vervelen of je kunt je volledig terugtrekken op de wc en denken "Wat doe ik hier in godsnaam?"
:biggrin: :biggrin: Dat gevoel bekruipt me ook wel eens, maar meestal pas als er alleen nog maar hete lucht uit mijn pistool komt....

Verder kan ik me wel vinden in de beschouwing van BS.
Kostentechnisch prima tent, maar voor mij niet meer zo interessant , daar er tegenwoordig geen latina's /ebony's meer in het damesbestand zitten....

Piet Plezier
19 december 2012, 11:35
Gisteren weer geweest me eigen prima vermaakt. Klopt het is geen grote club en als het druk is dan is het dringen geblazen ja ,op de banken,en in het zit hoekje bij de gokkasten. Maar ik persoonlijk en BP hebben daar niet zo heel veel moeite mee. En ik vlucht voor niemand weg,want dan vraag ik netjes of ze ergens anders willen gaan ziten of staan. Wat de sauna betreft die is klein ja maar daar ben ik 2X in geweest in al mijn club bezoeken. En als je je wilt afzonderen ga je toch naar de kamer,dan ben je afgezonderd. En wat de muziek betreft ja daar krijg ik afentoe ook een punthoofd en dan zo hard wat nergens voor nodig is. En zeker die bulgaarse vrouwen met die bulgaarse muziek dan geef mijn maar de roemse muziek. Maar als ik dan een keer vanaf de bank bulk dat de muziek zachter moet of andere muziek daar word meteen gehoor aan gegeven. En zeker als er Coco is. Maar iedereen heeft toch zijn voorkeur voor een club. En of dat nu GT of PHG is of weet ik welke,je moet gaan waar je je prettig voelt. Niet dan,ja toch.

bad pritt
19 december 2012, 12:14
:biggrin: :biggrin: Dat gevoel bekruipt me ook wel eens, maar meestal pas als er alleen nog maar hete lucht uit mijn pistool komt....

Verder kan ik me wel vinden in de beschouwing van BS.
Kostentechnisch prima tent, maar voor mij niet meer zo interessant , daar er tegenwoordig geen latina's /ebony's meer in het damesbestand zitten....

BS vat het mooi samen.
Wat hij vergeet is iets wat moeilijk in woorden te vatten is, omdat de club klein is, is de sfeer uniek, zowel tussen de dvp onderling als tussen de dvp's en de klanten en het kontakt dat je krijgt met de dvp's is ook veel hechter en (veel) persoonlijker en inniger dan in andere clubs. Dat geld ook al voor communicatief vaardige nieuwkomers.
Wie niet gelooft dat dat verschil uitmaakt voor de beleving en de kwaliteit van de date's, die is niet meer te helpen.

Muziek kan veel beter.
Laat een DJ banden maken en draai die en stop met dat draaien van eigen plaatjes dat slaat nergens op.
Heel amateuristisch en het gemiddelde publiek zit niet te wachten op al die roemeense en bulgaarse muziek.

Wellness, 1 kleine sauna en soms een massage.

Line up: soms moet je hier net wel zijn voor een optick fuck, er heben soms adembenemend mooie vrouwen gezeten.
Beatrice is een van de mooiste vrouwen die ik dit jaar gezien heb, maar van de week zat er een Eveline ook een plaatje van een vrouw. De hoofdmoot is "jonge girl next door" maar de line up kwaliteit van GT of LR wordt ook erg sterk overdreven, de mooiste vrouwen zitten echt niet in NRW sauna clubjes.
Maar we kunnen het er prima mee doen.

Dat er geen zwarte vrouwen meer zijn is HEEL erg jammer.
Want een Chantal, Sharon, Joyce, Josey en Daisy mis ik heel erg, met hen had ik het beste kontakt en de lekkerste dates.
Maar heeft ook vaak te maken met papieren die bij zwarte dames vaak niet helemaal in orde zijn, zei de manager.
Ze moeten erg voorzichtig zijn, de club ligt onder een vergrootglas.

De line up wisselt ook nogal sterk, hoewel de club nu wat beter loopt en de roulatie minder zal worden onder de dames verwacht ik.

Momenteel vermaak ik me er een stuk minder, bij de huidige line up, ik mis volwassen vrouwen, die jonge roemeentjes die er nu zitten zijn een beetje beperkt in de pre -en after sales of gewoon soms erg moeilijk en vervelend in de kontaktopname. Ook mis ik de diversiteit een beetje in de line up, geen zwarte dames, geen duitse dames, geen polen, geen...voornamelijk jonge roemeentjes die nu toevallig stug zijn en niet beschikken over erg goede manieren.(deja vue van 1 jaar terug rond deze tijd )
Verwacht dat er velen zullen sneuvelen vanwege hun gedrag ( was de vorige keer ook zo, hier red je het als club niet mee en deze dames redden het als dvp ook niet bij het kritische dtse en nl publiek, gevolg duitsers en nl blijven weg en de turken overspoelen je club (ook een deka vue in deze club))
Boekingstechnisch zijn de meeste jonge nieuwkomers op het moment voor mij al afgevallen.

Ik ga momenteel veel liever naar de wat saaiere clubs zoals Acapulco of Penelope, waar ik erg goede line ups aantref.

bad pritt
19 december 2012, 12:23
Heaven 7 gaat wel een nieuwjaarsparty houden, entree wordt gewoon 30 euro.

Zelf ga ik met een half gevuld balboekje ( 2 prachtige Penelope roemeentjes staan er al op) naar de nieuwjaarsparty van Acapulco.

primus1968
19 december 2012, 13:38
Ik vind juist dat familiare wel leuk, dat is de reden waarom ik (liever) niet meer naar GT of World ga. Zeker World is mij die 2 keer dat ik er ben geweest behoorlijk tegengevallen. Ik weet wel dat het een momentopname is en het zal misschien wel aan mij liggen, maar vind veel van die roemeentjes veels te gehaaid. Je bent daar echt een nummer. Oase is ook wel zoiets maar daar vond de sfeer geiler...
De aantal keren dat ik naar LR ben geweest vond ik het gewoon gezellig. Misschien kwam het ook omdat ik kon 'vluchten' in de tuin als ik geen zin had om aan de bar te zitten. PSR vond ik ook wel ok maar daar zijn de dames op dit moment minder. Kortom, ben er nog niet uit voor komend weekend. Ik houd de agenda maar in de gaten, zeker omdat ik altijd alleen ga en geen zin heb in (vaak) stugge duitse beren...

bad pritt
19 december 2012, 14:01
@primus inter pares
Als ik een nummer ben heb ik meestal ook geen zin meer.
Living Room is me de laatste 2 keer ook goed bevallen.
In veel/alle opzichten beter dan H7 maar niet in de unieke kontakten die je in H7 kunt leggen met een dvp.
En voor mij als veelpleger wat duur in vergelijking met H7 ik kan met H7 tarieven gewoon vaker gaan dat doe ik dan uiteindelijk liever.(LR is voor hetzelfde sexprogramma 2x zo duur en de betere gfs daarvoor moet je echt goed kontakt hebben gelegd dat gaat voor mij in H7 beter en met nog veel meer onbetaalde pre -en after sales erbij )
Op zaterdag zal het wellicht wat druk worden in LR maar gewoon vroeg gaan of genieten van de gezellige zaterdagdrukte bij stampende beats later op de avond.

primus1968
19 december 2012, 14:04
@primus inter pares
Als ik een nummer ben heb ik meestal ook geen zin meer.
Living Room is me de laatste 2 keer ook goed bevallen.
In veel/alle opzichten beter dan H7 maar niet in de unieke kontakten die je in H7 kunt leggen met een dvp.
En voor mij als veelpleger wat duur in vergelijking met H7 ik kan met H7 tarieven gewoon vaker gaan dat doe ik dan uiteindelijk liever.(LR is voor hetzelfde sexprogramma 2x zo duur en de betere gfs daarvoor moet je echt goed kontakt hebben gelegd dat gaat voor mij in H7 beter en met nog veel meer onbetaalde pre -en after sales erbij )
Op zaterdag zal het wellicht wat druk worden in LR maar gewoon vroeg gaan of genieten van de gezellige zaterdagdrukte bij stampende beats later op de avond.

Vind die prijsstelling die jij noemt wel weer interessant. Is het verschil echt zo groot ? Je kan je poen maar 1 keer uitgeven ? Ik hoop trouwens dat Emna en Lee aanwezig zijn in LR. Maar dat weet je (helaas) nooit van te voren..

bad pritt
19 december 2012, 14:17
Vind die prijsstelling die jij noemt wel weer interessant. Is het verschil echt zo groot ? Je kan je poen maar 1 keer uitgeven ? Ik hoop trouwens dat Emna en Lee aanwezig zijn in LR. Maar dat weet je (helaas) nooit van te voren..

Reken maar mee..neem even een standaard avondje als voorbeeld

HEAVEN 7
30 entree
90 3 x half uur
---+
120 euries

LIVING ROOM
60 entree
150 3 x half uur
----+
210 euries

(210-120/120) * 100%= 75 % duurder

(ps. Bij langere boekingen worden de procentuele verschillen snel kleiner.
Uurtarief in H7 is 60 en in LR/GT/PHG 75 euro)

primus1968
19 december 2012, 14:28
Tjemig, dat is wel erg voordelig. Dat die dames het er voor doen ? Toch maar eens kijken als echt hollanders, voor die 30 kan ik me geen buil vallen ! Bedankt voor de info Bad ! Wat kost trouwens een uurtje met een dame ?

Note Admin : (ps. Bij langere boekingen worden de procentuele verschillen snel kleiner.
Uurtarief in H7 is 60 en in LR/GT/PHG 75 euro)

Badslippers
19 december 2012, 22:59

Let even op PRIMUS, want LEE doet tegenwoordig alleen nog maar masseren in de kelder. Dus geen dvp meer.

Verstuurd van mijn GT-P1000 met Tapatalk

johan47
20 december 2012, 06:27
Wie wil een vrijkaart voor H7 ruilrn voor een kaart PTE Dorsten of FG

Johan

bad pritt
21 december 2012, 08:38
Nogmaals H7 is een klein clubje met een ruime line up, waar geen enkel klein clubje datbik ken ze in nadoet.
20 a 25 meiden is veel voor zo een clubje. Dat maakt mijn jachtterrein in H7 heel ruim.
Optics..prima en in lijn met het gemiddelde in Gt,Lr, acapulco etc.
Houdt je van jong naturel en onervaren dan is H7 niet te overtreffen, ik ken inieder geval geen club waar zo een 60a 70 % van de meiden vrij vers zijn in dit vak.
Natuurlijk zijn de echte fotomodellen dun gezaaid, maar bij tijd en wijle loopt er iets rond.
Maar lekker belangrijk die fotomodelletjes, hahaha ik ga vandaag verder met het inwerken en ontdeken van heerlijk naturelle roemmentjes, de avond met denissa was als met een jong vakantievriendinnetje, leuke flashback en allemaal horend bij 1 x kameren.

Jammer dat nancy ex ptx niet kust, ze teased wel heel veel en wat een super prettige en grappige persoon in de omgang.
Mischien dat die eraan gaat, kussen sla ik wel over. Hele sexy vrouw en mooi met dat grote lichaam.
De lickmeister zal haar toch wel iets geleerd hebben on Xanten, haha nee ze is goed dat weet ik al maar ik wilhaar zo graag eens gf sexen maar ze kust niet dan wordt t moeilijk.

MichelJ
21 december 2012, 09:00
Dat maakt mijn jachtterrein in H7 heel ruim.

Wel een relatief klein jachtterrein is het in H7. En dan bedoel ik niet qua oppervlakte of aantallen. De meiden in H7 zijn doorgaans toch van één slag; jong, zwart haar en Rumbul gypsy-achtig. Een Poolse, Russische of Duitse vrouw met uitstraling of een pornosnol met opgeblazen tieten zul je niet veel tegengekomen in de H7 (in tegenstelling tot GT en mindere mate LR). Een Pic1/Raul7/Tiga zal zeker niet aan hun trekken komen in H7, voor anderen is het juist weer een paradijs op aarde. Ieder z'n ding. De laatste keer kwam ik ergens halverwege de nacht bij H7 binnen en zelfs op dat tijdstip liep er nog een aantal aantrekkelijke meisjes rond. Voor mij is het geen club om 4-5x p/week hele avonden rond te hangen, maar voor een paar uurtjes is het, i.c.m. het prijsbeleid, een prima club.

MichelJ
21 december 2012, 09:12
http://heaven7-saunaclub.de/bilder/events/a9ba083a3139af2873c6b14d077abcb5_1_0.jpg (http://heaven7-saunaclub.de)

bad pritt
21 december 2012, 09:41
Wel een relatief klein jachtterrein is het in H7. En dan bedoel ik niet qua oppervlakte of aantallen. De meiden in H7 zijn doorgaans toch van één slag; jong, zwart haar en Rumbul gypsy-achtig. Een Poolse, Russische of Duitse vrouw met uitstraling of een pornosnol met opgeblazen tieten zul je niet veel tegengekomen in de H7 (in tegenstelling tot GT en mindere mate LR). Een Pic1/Raul7/Tiga zal zeker niet aan hun trekken komen in H7, voor anderen is het juist weer een paradijs op aarde. Ieder z'n ding. De laatste keer kwam ik ergens halverwege de nacht bij H7 binnen en zelfs op dat tijdstip liep er nog een aantal aantrekkelijke meisjes rond. Voor mij is het geen club om 4-5x p/week hele avonden rond te hangen, maar voor een paar uurtjes is het, i.c.m. het prijsbeleid, een prima club.Uniek is het presalen denk ik alhoewel dat ook meybde crises in een club als lr zeer aangenaam geworden is.De dames moeten meer moeite doen en hebben tijd over.De line up is ook wat mij betreft te eenzijdig maar is ook heel divers geweest.Ik mis ook dts vrouwen, zwarte parels, latinas...De line up is goed maar eenzijdig en persoonlijk voor mij iets te eenzijdig.Maar altijd zeiken helpt niet tel je zegeningen en dat kunnen er in H 7 heel wat zijn.Zoals ik gisteren een date had durf ik wel te zeggen dat dat een hele diepe gfe was over uren, half uurtje kamer, 2 uur kino, samen douchen ..helemaal geweldig.alleen mogelijk omdat ik door de kleinschalige sfeer kontakt kreeg met deze vrouw.

Klein is het zeker maar ik kom in een puff voor de meiden en niet voor de welness, de vreet of om rondjes te wandelen in een club.

Maar iedereen mag zijn eigen afwegingen maken ho is....

fg22
21 december 2012, 10:43
Ik heb eigenlijk nooit iets te klagen gehad. :smoke:
Eigenlijk nooit daar .. :smoke:

Ontvangst en thekedames bijna altijd perfect en goed in (after)sales, zeker bij komst en afscheid ..
Door drukte zijn zij wel weinig achter theke, maar dat wordt charmant opgevangen door de dames .. :smkiss:

Alleen langer geleden een weinig presterende dame en de baas (van toen) die te kort die weinig klantgericht mijn kant niet echt meewoog.
Maar dat lostte zich op na even heviger discussie onder 4 ogen ... :baby2:
waarbij ik geduldig herhaalde totdat het onder de pan zat. :blume:

Door afwisseling en frivoliteit in relaxte sfeer (duidelijk beter afgelopen weken dan maand daarvoor!) altijd wel wat aardigs gevonden! :smile2:

Steeds wel uniek in verschijning en optreden .. :smile2:

MichelJ
23 december 2012, 12:48
Wegens tijdgebrek gisteravond even de H7 binnengewipt. De laatste keer, een maandje geleden, goed vermaakt na een avondje LR. Gisteren was het helaas anders. Een stuk of 15-20 meiden aanwezig, voornamelijk Roemsen met een jeugdige leeftijd, van ultraslank tot hangbuikzwijn-formaat. Een enkele interessante pino, maar die werden bezet gehouden door bankhangende Turken. Wat vrij was was niet interessant. Line-up van de beren; Roemenen en Turken, 95%. Volgens mij vond één of meerdere van hun het niet nodig om in December zich te wassen, af en toe kwam er een geur van een 3 weken oud kadaver voorbij :eek:.

Vlak na binnenkomst aangevallen door Jolanda (ex Monica PHG), maar afg. zomer had k geen trek in haar, dus nu ook niet. Selena (ex LR) was moe en de rest wat interessant was was bezet of had meer interesse om met hun tengels aan de muziekknoppen ze zitten. Volgens mij geen song gehoord die helemaal afgespeeld is. Tussendoor even de gokkast op de kop gezet en er kwamen zowaar nog wat euro's uitrollen. Drie gieren kwamen als vliegen op stront op me af, waarvan de enigste die interessant was de hele avond afgekocht was. Bij die andere 2 was het moreel niet verantwoord om voor sex te betalen, dus de euro's maar in me zak gestopt en met 2 volle zakken terug naar NL gegaan. Al met al geen bijster positief flits-bezoek. Zal het op 12 januari nog eens opnieuw proberen als Johnml 65 jaar wordt. Hoop niet dat het dan weer Istanbul7 is ipv Heaven7, anders vrees ik dat ze MJ een lange tijd niet zullen zien in Willich...

Toulouse-Lautrec
23 december 2012, 16:18
De bezetting was afgelopen week hoofdzakelijk Roemeens, een handvol Bulgaars en 1 Hongaarse.

Roemeens
Amy – Anna – Anda – Alexa – Alina – Dea – Delia – Denissa – Maya – Selena – Larissa (nieuw) - Maria (nieuw) – Monica – Paula – Simona – ….. (stevige meid met kort blond haar) (naam mij onbekend) – ….. (naam mij onbekend) - ….. (naam mij onbekend)

Bulgaars
Carla – Claudia – Gaby – Jackeline – Marissa

Hongaars
Roxy

----------

Kerstreces
Met kerstreces zijn of gaan: Paula – Simona – Roxy

----------

(dit alles voor zover ik ter plekke heb kunnen vaststellen)

Piet Plezier
23 december 2012, 18:23
Paula en Roxy zijn al vertrokken wat ik net heb vernomen. Later meer op live from H7.

Toulouse-Lautrec
24 december 2012, 11:09
De bezetting was afgelopen week .....

Bulgaars
Carla – Claudia – Gaby – Jackeline – Melissa

royke86
24 december 2012, 19:36
Afgelopen vrijdag was het erg gezellig geweest!

* En mijn speciale dank gaat uit naar Liset, voor het checken van mijn vrijkaartje "on my desk" hahaha

Djon
24 december 2012, 19:56
Mogelijk staat het al ergens: maar heeft iemand een idee van de bezetting op 2e Kerstdag? Ik twijfel nog tussen
Heaven7 en Planet Eden.

Piet Plezier
24 december 2012, 23:14
Mogelijk staat het al ergens: maar heeft iemand een idee van de bezetting op 2e Kerstdag? Ik twijfel nog tussen
Heaven7 en Planet Eden.

Mijn laatste informatie is,dat er tussen de 15 en 20 meiden zullen zijn en met oudjaarsdag ook.Maar je weet het natuurlijk nooit zeker.

Djon
24 december 2012, 23:30
Johnml, vriendelijk dank voor je reaktie.

bad pritt
25 december 2012, 08:21
De bezetting was afgelopen week hoofdzakelijk Roemeens, een handvol Bulgaars en 1 Hongaarse.

Roemeens
Amy – Anna – Anda – Alexa – Alina – Dea – Delia – Denissa – Maya – Selena – Larissa (nieuw) - Maria (nieuw) – Monica – Paula – Simona – EMMA….. (stevige meid met kort blond haar) (naam mij onbekend) – GINA….. (naam mij onbekend) - ….. (naam mij onbekend)

Bulgaars
Carla – Claudia – Gaby – Jackeline (moet zijn ANGELA) – Marissa

Hongaars
Roxy

----------

Kerstreces
Met kerstreces zijn of gaan: Paula – Simona – Roxy

----------

(dit alles voor zover ik ter plekke heb kunnen vaststellen)

bad pritt
25 december 2012, 08:58
Weer ff een kort berichtje van de echte heaven7 wc experience reporter.:smile2:
Mijn vaste schatje Mima is met de noorderzon vertrokken, 2 maanden ging ik alleen met haar, stom in een puff, maar ik heb veel van haar gehad. Over de sex was er niks te klagen in ieder geval met het lekkerste kontje van H7 onder handbereik.

Ook een andere sidekick, lekkere Diddi, besloot ook te verkassen en was ik weer alleen tussen de veelal jonge onervaren en zeer naturelle roemeentjes.Het opnieuw jagen was wennen en ook de houding van enkele van deze groentjes, ze zijn niet alemaal even communicatief, toch wel jammer dat ze van dit type onvriendelijke meiden weer een paar hebben binnengelaten.
Een kleine tent als H7 kan eigenlijk geen van deze meiden verdragen, het dood de atmosfeer snel in een kleine club.
Gelukkig is het ergste secreet Scarlet al verdwenen, onder meeneming van 800 euro van de dames en de belofte dat het wordt terugbetaalt als ze terugkomt, maar ze mag niet terugkomen van de nieuwe leiding omdat ze erg grof is en zeer onvriendelijk en aggressief. Ze is wel moldavisch en geen roemeens dus wellicht dat de dames hun geld nog terugzien.:smile2: Niet alleen beren zijn stom.

Onvoorstelbaar dat een vrouw die wegens agressief gedrag PHG moet verlaten in H7 geparkeerd werd.
Zo hebben ze meerdere missers inde line up zitten, meiden die met handdoeken om door de tent lopen, denken dat hunntaak is zich volvreten en daarna inde kino gaan liggen de hele dag en niet werken, en dat ze in het goedkoopste hotel van Wilich zijn ingekwartierd.

Leiding wakker worden !

Ook de muziek keuze is een ramp, dames te te pas en onpas hun muziek draaien maar van die bulgaarse muziek is niemand gecharmeerd. Er moeten muziekbanden komen met een goede mix met voor iedereen iets. Dames moeten zic niet meer met de muziek bemoeien.

Gebrek aan uitstraling bij veel jonge roemeense meiden is een gegeven ( kan gebeuren bij jonge naturelle meiden til er net zo zwaar aan), maar zelfs vriendelijkheid ontbreekt, ze snappen echt niet wat animeren of sfeermaken inhoudt...erg jammer in je puff..maar dat moet een leiding zien en verbeteren door constante feedback en bijsturing. Gebeurd totaal niet, sorteert zichzelf wel uit zeggen ze is deels waar maar dan is het kwaad al geschied en sommigen denken dat ze in een 20 euro hotel zitten zonder verplichtingen van hun kant ??

Wat zeer verbeterd is is het eten, dat is meestal erg goed en ruim voldoende voorhanden.
Vers fruit altijd salades, een goed ontbijt. Chapeau.

Ik teste uiteraard een paar nieuwe roemeense dames, waarvan Maria als volslank exemplaar een schatje is maar wel het nodige moet leren maar als een vrouw prettig is inde omgang heeft ze bij mij al veel bonuspunten ( ze steekt hierbij echt af tegenover de andere roemeentjes momenteel samen met Emma, Maya en uiteraard Delia), Service voldoende. Herhalingsgevaar 100%.Ik ben en trouwe herder in mijn boekingsgedrag als een vrouw me als persoon goed bevalt, ongeacht haar service.

En ik bleef hangen bij Denissa, heerlijke lolita met een gezicht van een meisje van 15/16 jaar.
Ik begin op PP te lijken, die was er gelukkig niet en zodoende had ik geen concurrentie en kon ik volop pre -en aftersalen en sloeg de vonk een beetje over. Zelfde fout weer..ik leer het nooit..is nu weer weg naar Rumania..na een turbulente (kan er een hollywood film van maken) eerste maand in Duitsland..maakte ook als persoon indruk, deze streetwise maar oh zo rechtlijnige, naturelle en eerlijke vrouw. Of ze terugkomt ..mischien..ik houd kontakt met haar. Omdat er passie was, was de sex met haar 300%..ik liet een figuurlijk traantje toen ik haar dit weekend op het vliegtuig zette.

Na een goed begin, laat de nieuwe leiding het nu teveel sloffen.
Enkele verbeterpunten:
1. muziek ( dames mogen geen plaatjes meer draaien en goede gevarieerde muziek banden met voor elke smaak iets en niet 5 keer op een avond dezelfde muziekband)
2. line up (meer vriendelijke communicatief vaardige vrouwen die snappen dat ze onderdeel uitmaken van een sfeerbedrijf, degenen die geen vreemde taal spreken of dit niet willen snappen moeten er erg snel uit)
3 altijd 2 thekes ( als het druk is moet je erg lang wachten, standaard zijn er 2 in de weekends maar die werken vaak langs elkaar heen zodat er geen bediening is achter de bar)
4 Als je hier niet erg snel aan werkt gaat je bedrijf de boeken in als turkenpuff. Die zijn veel midner veeleisend en veel sneller tevreden maar dan mis je veel beter boekende nl en dtse gasten (vind ik persoonlijk geen probleem, maar veel nederlandse en duitse gasten ervaren dat vooral in combinatie met alleeen maar turkse, bulgaarse en roemeense muziek toch al snel als heel anders, lees MJ verslagje van afgelopen zaterdag maar) Vooral de zaterdag is het al een turkenpuff..de zaterdag is ook niet mijn favoriete avond btw..doordeweeks is het veel beter voor liefhebbers van een relaxte atmosfeer en pre- en aftersales.

Tot zover uw trouwe H7 reporter vanaf zijn onderduik adres in NB.
Die Heaven 7 nog steeds (erg) de moeite waard vind (omdat hij nou eenmaal valt op jonge naturelle vrouwen in de p6 bussiness) en er ook nog regelmatig zal komen.

Piet Plezier
25 december 2012, 10:57
BP er is maar 1 echte Heaven7 reporter,jij bent de reserve.
.

bad pritt
25 december 2012, 11:08
BP er is maar 1 echte Heaven7 reporter,jij bent de reserve.
.

Ja hoor schatje jij mag de Heaven 7 star reporter zijn.:smkiss:
Maar dan moet je beloven niet meer zoveel tijd op de wc door te brengen want dan mis je teveel om deze verantwoordelijke erebaan aan te kunnen en moeten we je herdopen in de Heaven 7 wc experience reporter.:hah:

Piet Plezier
25 december 2012, 11:09
Voor de beren die het belangrijk vinder er zijn vandaag 11 meiden te bewonderen in Heaven7. Is genoeg denk ik voor een eerste kerstdag.

bad pritt
25 december 2012, 11:11
Voor de beren die het belangrijk vinder er zijn vandaag 11 meiden te bewonderen in Heaven7. Is genoeg denk ik voor een eerste kerstdag.

Welke dan zo dadelijk live verslag van de enige echte reserve star reporter ter plekke, omdat Johnml andere verplichtingen heeft maar het werk gewoon doorgaat !!!

Piet Plezier
25 december 2012, 11:15
Ja hoor schatje jij mag de Heaven 7 star reporter zijn.:smkiss:
Maar dan moet je beloven niet meer zoveel tijd op de wc door te brengen want dan mis je teveel om deze verantwoordelijke erebaan aan te kunnen en moeten we je herdopen in de Heaven 7 wc experience reporter.:hah:

Lieverd ik kan me eigen uren vermaken op de wc met A en S. En een blote kont en fles bier.

Piet Plezier
25 december 2012, 11:17
Welke dan zo dadelijk live verslag van de enige echte reserve star reporter ter plekke, omdat Johnml andere verplichtingen heeft maar het werk gewoon doorgaat !!!

Ik zal kijken of ik achter de namen kan komen.

bad pritt
25 december 2012, 11:18
Lieverd ik kan me eigen uren vermaken op de wc met A en S. En een blote kont en fles bier.

Je hield altijd al van de wc experience en daarvan kan geen deutsche loel je weghoue. (http://www.youtube.com/watch?v=q32r0B6JWfM)

bad pritt
25 december 2012, 11:24
Ik zal kijken of ik achter de namen kan komen.

voel je de hete adem van de reserve star reporter in je nek ?
maar doe maar ik kan ook ergens anders heengaan als t niks is...11 stuks klinkt niet echt uitnodigend.

Piet Plezier
25 december 2012, 11:27
Gaby,Selena,Simona,Scarlet,Amy,Dea??,Claudia,Maya. dit zijn de namen tot nu toe die ik net heb door gekregen.

Piet Plezier
25 december 2012, 11:30
Je hield altijd al van de wc experience en daarvan kan geen deutsche loel je weghoue. (http://www.youtube.com/watch?v=q32r0B6JWfM)

Mooie link BP,super.

bad pritt
25 december 2012, 12:06
Gaby,Selena,Simona,Scarlet,Amy,Dea??,Claudia,Maya. dit zijn de namen tot nu toe die ik net heb door gekregen.

Scarlet zit dat secreet er nog steeds ?
Wat is de line up slecht momenteel ik denk dat ik lekker naar Samya ga vandaag ff kijken wat rmjhexe wil.

bad pritt
27 december 2012, 08:29
Gisteren ben ik voor het laatst in H7 geweest als de line up niet snel veranderd ga ik hier met winterslaap en kom pas weer 12 januri met het verjaardagsfeestje van Johnml.

Teveel jonge oncommunicatieve, afwijzende, doodse jonge roemeense dvptjes, en als ze al willen kunnen ze niet.
Liggen vaak in de kno, lopen je straal voorbij zonder oogkontakt, ook als je ze geboekt hebt, vragen "wat man" als je ze aanspreekt, doen wat ze willen, lopen in handdoeken gehuld door de club, zijn bot tegen gasten, vreten het buffet kaal zoals het hun uitkomt, Tonen geen enkel initiatief. Ze zorgen bij mij voor geen enkele sfeer en daardoor geen enkele drang om te kameren.
Gelukkig vulde Denissa dit vacuum maar die is ook weer weg.
Ik heb me gisteren vermaakt door gesprekken met collega's.
Leuk maar hoort niet de hoofdmoot te zijn in een club.
Ik ben met deze line up al lang en breed klaar.
Gisteren omdat Johnml er zat ook afgereisd, maar deze reflex zal de komende tijd niet voorkomen.
Ik wacht op betere tijden die als de leiding slim is er snel aankomen.

Tekenend: Op een gegeven moment was er geen dvp meer in de hoofdruimte maar lagen de roemeense hotelgangers allemaal in de kino. De theke keek naa rde lege hoofdrumte maat greep niet in. Toen ik zelf inde kino wilde gana liggen kon dat niet,
Ook niemand die plaats maakt, ze kijken je allemaal aan met een blik die je naar je taser doet grijpen.
MJ lag ertussen maar er kwam geen respons van de dames, dat merk ik al lang, de gemiddelde bezoeker zal weinig plezier beleven aan de interaktie met de jonge roemeense dvps, sommigen zijn echt onvriendelijk en afwerend, op een kinderlijk contactniveau zitten ze nog, het lijkt net of ze niks willen verdienen, of ze willen wel maar kunnen niet, vaak spreken ze ook geen woord over de grens.
Dit is echt bagger in elke club.
Zo gaat H7 het niet redden, ik ben in ieder geval een tijdje weg hier tenzij Johnml me omkoopt omdat hij een bob nodig heeft.
Maar voor de dames ga ik hier niet langs voorlopig.

Mischien dat het een kerst/eindejaars dipje is, maar ik vind er nu in H7 niet veel aan.
Ilona de theke had ik al een keer verteld wat ik ervan vond, de chef Frank ook ( het sorteert zichzelf uit meende de beste man ik denk dat dat een stomme gedachte is voor een puff ondernemer..) nu volstond ik met scheisse.."mann kann kein kontakt kriegen zu den frauen", althans niet naar mijn normen en naar wat ik hier gewend ben, verder zijn veel nieuwe dames gewoon vervelend in de omgang en dan heb ik geen zin meer.

Johnml vermaakt zich altijd wel als er maar bier is en hield die skinny doos bezet de hele avond dus hij zal het wel goed gehad hebben, rmjhexe boekte ook niks en vond de line up en sfeer ook zeer matig.
MJ ging denk ik ook ongepopt de deur uit en zelfs Pp had een goedkope avond.
Zegt toch wel wat, jammer allemaal dit.

Een positieve indruk maken:
Selena, de Bulgaartjes ( Claudia/Angela/Melissa/Gaby), Maya, Alexa en Gina.

Twijfelgevallen zijn:
Maria, Andreea en Amy ( hoe ze sommige mannen benaderd en afwijst omdat haar "vriend" er is, en ze dan standaard niet werkt maar wel in haar dvp kloffie onder zit is slechte reklame voor elke club. )

Schrott zijn voor mij door hun slechte vibes en gedrag:
Andra, Betty ( vraagt 50 euro mag niet doet ze wel), Alina, een kleine blonde roemeense, Scarlet.

Ook weer veel turken vanaf een uur of 20.00.
Het wordt een echte turken puff lijkt het wel, tevreden met weinig als de prijs maar laag is.
Maar de line up van turken puff no 1 :Penelope halen ze bij lange na niet, die is veel beter.

Het avond eten was niet al te best, valt me op dat het nu weer vaak koud geserveerd wordt.
Voor een tweede kerstdag viel het tegen.
Wel lekkere gevarieerde pizza om 22-22.30 standaard dat is wel weer zeer goed.

Muziek, weinig spannend maar in ieder geval geen turks/bulgaars/roemeens gejengel de hele avond, af en toe veel te hard.
Kan je niet met elkaar praten.
De dames konden niet elke keer hun plaatjes pluggen in ieder geval bij theke Ilona.
Maar aangezien iedere theke dat anders doet, zullen er hier nog genoeg turkse bruiloftavonden zijn of de dames elke plaatje hald draaiend hun middelbare schoolfeest tijd over willen doen.
Mischien handig om de muziek eens op te pikken en betere muziek banden te maken en 1 beleid voor alle dames en thekes ?
Muziek is mega belangrijk voor de sfeer in een club.

Ilona de theke is super alleen aansturen, motiveren en corrigeren van de dames dat doet alleen coco die eigenlijk de beste theke is.
Onvoorstelbaar voor mij om in een club diverse vrouwen gedrapeerd in handdoeken op de banken te zien zitten.
Onvoorstelbaar dat een theke dan niet ingrijpt ?
Als de roemeense hotelgangers in de kino liggen of als ze plaatjes pluggen, grijpen veel thekes zoals Nicolle en Ilona ook nauwelijks in.

Gelukkig zijn er andere clubs, in Acapulco was het met rmjhexe na een H7 bezoekje ..voor mij top door een zwarte sloper..Pamela.
Penelope maar eens vaker aandoen en naar ik hoor is het in de RTC Villa Venus, Arabella en Grimberg sauna soms erg goed op het moment.

Gisteren 25 euro klein gemaakt voor een dagje ouwehoeren, sauna, eten en drinken en je ergeren aan wat stomme roemeense boerinnetjes..de schade valt wel mee, maar het is niet waarvoor ik naar een club ga.

Eindkonklusie: als je een jonge roemeense dvp bent is Heaven 7 rond de kerstdagen het goedkoopste HOTEL van Willich.

bad pritt
27 december 2012, 10:00
Delia vergat ik nog als positief op de balans te vermelden, deze jonge maar zeer korrekte dvp, is voor elke club een topper.

harrie1111
27 december 2012, 10:09
Goed zo, Bad Pritt.
Ik ben er gelukkig niet bij geweest maar kan de sfeer wel aanvoelen zoaks je hem beschrijft.
Blijf ik ook maar effe weg.
Hopenlijk leest de club leiding het ook en DOEN ze er wat mee!
Ook inderdaad jammer dat het een turken hol aan het worden is.
De laatste keer vond ik de zigeuner muziek ook irritant worden.
Maarja er kan sltijd weer net een toppertje arriveren.

trigootje
27 december 2012, 11:53
Bedankt voor de info, Bad Pritt...nadat de donkere dames deze club hebben verlaten, ben ik er niet meer heen gegaan...donkere dames/latina's hebben mij nog nooit teleurgesteld..dit itt tot sommige jonge roemeense dames...was al bang voor het hierboven beschreven beeld...lijkt wel of deze kleuters de toko overnemen..nou..veel succes ermee..

MichelJ
27 december 2012, 17:57
Na een teleurstellend flits-bezoek van afgelopen zaterdagavond zat ik ernstig te twijfelen of ik op korte termijn nog wel naar de H7 moest gaan. Een tent vol Turken, aangevuld met wat Roemenen, is voor mij niet de meest ideale locatie op mijn vrije tijd door te brengen. Aangezien ik zaterdag vergeten was m'n vrijkaartje in te leveren en dat Pistol Pete ook van de partij was besloot ik om het nog een keer voor een paar uurtjes te proberen. Bewust gekozen om dit keer niet in de nacht te arriveren, maar lekker vroeg, zo rond een uur of 14.30.

Er waren een stuk of 10 meiden reeds aanwezig, het zelfde aantal beren ongeveer. Even dacht ik dat het erg druk zou worden, maar dat viel mee (in ieder geval tot begin van de avond). In de loop van de middag waren er een stuk ok 15, misschien tegen de 20, meiden aanwezig. Maya en Andra waren wat op de muziek aan het dansen (nog steeds kunnen die meiden met hun tengels niet van de muziekknoppen afblijven en worden er meer songs niet dan wel geheel afgespeeld). Maya komt over als een leuke gezellige meid, Andra als een arrongante bitch. Ik ken beide meiden niet of nauwelijks, dus misschien heb ik het wel helemaal verkeerd, maar dat is mijn indruk.

Terwijl ik met PP wat op de bank hang komt de Bende van H7 binnen; johnml, Bad Pritt en rmjhexe, evenals nog een paar Hollandse beren die ik hier en daar ooit wel eens gezien heb. De tijd voornamelijk doorgebracht met hangend socializen. De meeste meiden hadden er vandaag duidelijk weinig zin in. Bij tijd en wijle waren er nauwelijks of geen meiden in de bar te vinden. Regelmatig lagen er een stuk of 6, 7 in de kino samen en een aantal samen op een aangrenzende kamer. Er straalde weinig positiefs van ze af. Zoals BP al aangaf leek het wel of ze de tijd volmaakten in een goedkoop hotel. Doen wij, beren, ook wel eens, maar het nodigt niet echt uit om zo'n meid de kamer mee op te nemen. o.a. Selena, Amy, Delia en Alina waren een uitzondering daarop, maar overal 'mankeerde' wel iets aan....

Selena is een leuke meid, maar van 2 beren had ik gehoord dat een zwangerschap sporen hadden achtergelaten. Aangezien ik liefhebber ben van stevige borsten viel zij helaas af. Amy is het 'vriendinnetje' van een aanwezige beer, dus daar moest ik met me klauwen van afblijven. Voor de gein vroeg ik haar mee naar kamer. "Never, never I go with you, you are a friend of xxxxx!", was haar reactie. Na...dat kwam ook wel goed uit, aangezien ze niet direct mij type is. Delia is een mooie meid, helaas ook met zwangerschapssporen, zoals veel meiden in de H7. Ze maakte regelmatig een kamertje, was druk genoeg en niet altijd in de bar te vinden. Kon dus ook een streep door. Dan bleef er nog één over; Alina. Zo rond etenstijd trof ik haar alleen in de Kino. Ik besloot om maar even bij haar te gaan liggen. Op de een of andere manier had ze iets van me aantrok. Geen klein sprinkhaantje, maar een wat grotere meid. Helaas kwam er in het begin weinig uit haar. Ze gaf aan dat ze moe was, maar vond het ook weer fijn dat ze er niet alleen lag. Een tijdje liggen we wat tegen elkaar aan, praten en strelen wat, totdat er weer een bende Roemeense sprinkhanen de Kino binnenkwamen. Het was eer over met de rust. Ik lag te midden van een stuk of 6, 7 meiden waar totaal niks zinnigs uitkwam, behalve "Hai sa ne futem!". Alina lag er bij en keek er naar....

Nee... dit zou een verloren avond...uhh...middag worden. Nog een tijdje met de H7-hooligans en PP zitten kletsen, wat zitten gokken, maar sfeer zou er niet meer komen in H7. Toen zo rond een uur of 19.30-20 een leger Turken binnenkwam was het voor mij het juiste moment om op te stappen. Net als afgelopen zaterdag (toen ik slechts 1,5 uur binnen was geweest) ongepopt de tent verlaten. Johnml was bang dat ik, na 2 teleurstellende bezoekjes, voorlopig niet meer zou terugkeren in de H7. Normaal zou ik dat zeker ook niet niet, maar aangezien hij over 2 weken zijn verjaardag viert en er ook redelijk wat bekende beren aanwezig zullen zijn zal ik overdag ook van de partij zijn. Of ik het tot in de avond volhoud? We zullen zien....

Tot zover voorlopig m'n laatste recensie op het forum, met dank aan een varken uit een andere club.

berwick
27 december 2012, 20:02
Nou Heren, dat voorspeld weinig goeds voor de Sylvester Party als ik zo bovenstaande berichten lees. Hoop maar dat er dan wat meer gezelligheid is, anders rest mij niets meer dan me maar volgooien met alcohol.

fg22
27 december 2012, 23:36
Ik houd het mooi buiten de drukke partys lekker bij mijn oude vertrouwde Heaven7 ..

Maar iedereen fijne jaarwisseling met dito partys toegewenst ...

Minstens 200 % van wat men mij toewenst !!

En een guten Rutsch voor onze gastheren -en dames ..

bad pritt
28 december 2012, 10:06
Bedankt voor de info, Bad Pritt...nadat de donkere dames deze club hebben verlaten, ben ik er niet meer heen gegaan...donkere dames/latina's hebben mij nog nooit teleurgesteld..dit itt tot sommige jonge roemeense dames...was al bang voor het hierboven beschreven beeld...lijkt wel of deze kleuters de toko overnemen..nou..veel succes ermee..

Die donkere dames waren allemaal toppers: Daisy, Chantal, Sharon, Josie, Jessica, ea..
ik begreep van PP dat er enkelen van hen in Magnum zitten.
Ik denk dat Sharon daar zit, Daisy, een vlam van mij van de Vulkaan Melissa, en mischien ook wel mijn alltime favo, de overheerlijke Chantal.

Marrokaanse Nora zit er zeker en was wat afgevallen en zag er volgens de berichten van collega's erg goed uit.

Mischien als bekennend budgetneukert maar eens over de entree -en kamer prijs heen springen..of wachten op een vrijkaartje.

bad pritt
28 december 2012, 10:13
Nou Heren, dat voorspeld weinig goeds voor de Sylvester Party als ik zo bovenstaande berichten lees. Hoop maar dat er dan wat meer gezelligheid is, anders rest mij niets meer dan me maar volgooien met alcohol.

Kan zo veranderen !
Maar wat nodig is zijn andere dames dat is voor mij zeker, met die jonge roemeentjes die niks snappen van werken in een club wordt het op zeker niks. Die zitten dan de hele avond bij een jonge turk op de schoot en zijn onbereikbaar...maken hun eigen party..hokken in de kino...als het er zoals nu maar 10 plus dvp zijn dan beloofd dat weinig goeds..bij eenverwachte opkomst van minimaal 40 beren mischien wel meer..er is ook een silvesterparty in PHG dus ik denk dat er ook weinig dames van PHG te verwachten zijn.

Ik hoop dat ik een zwartkijker ben en wens iedereen die gaat veel plezier in Heaven 7.

Mede om bovenstaande ga ik met de silvesterparty naar Acapulco, daar werken dan mij bekende toppers dus het wordt dan zeker gezellig op de kamer, gayparty of niet.

bad pritt
28 december 2012, 10:20
Maarja er kan altijd weer net een toppertje arriveren.

Daar heeft H7 ook patent op, kijk naar de roemeentjes Vanessa, Maddy, Roxanne en nu denk ik dat Alexa ook een potentiele topper.
wordt of is.Ook jonge lolita's zoals je in andere clubs heel zelden tegenkomt had H7 patent op.
Mooie afro vrouwen, die me de beste dates van 2012 opleverden.
Verassende marrokaanse vrouwen zoals Nora maar daarvoor Sarah en haar zus Nancy.
Of een andere super vrouw, een egyptische en de meest erotische jonge vrouw van 2012 voor mij..na 1 week al weg na een conflict met de albanese gangster.

H7 had altijd een goede gevarieerde line up met altijd verassingen.
Dat komt wel terug denk ik.
Momenteel hangt het op jonge zeer onervaren roemeense hotelgasten, deels onwillig en onvriendelijk.

De weg naar boven is simpel:
1.Schadelijk gedrag voor de club keihard aanpakken bij deze boerinnen ( niet de hele avond bij 1 man zitten, werken, niet in de kino liggen, geen handdoeken om, niet je verschuilen in de kleedruimte of elders, het grootste gedeelte van de tijd ben je aan het werk, Beleefd zijn tegen alle gasten, gasten hebben voorrang, sfeer scheppen, geen eigen muziek draaien, niet doen alsof de tent van jouw is, je dienstbaar opstellen, veel beter en meer meehelpen met tafels afruimen en bedienen van de gasten )
2.Selecteren op service gebeurd nu helemaal niet, sommigen kussen niet of nauwelijks.
3.Selecteren op gedrag in een club, je wilt dvp's en geen kleuterklasje.
4.Meer variatie in de line up, qua nationaliteit en leeftijd: meer latina's en zwarte dames, duitse dames, russische, poolse, nuiet alleen maar 13 in het dozijn roemeense tienertjes uit de slums van Rumania.

Verder het eten hoort warm te zijn en de muziek kan veel beter.

de duisburg spesjalist
28 december 2012, 11:49
bp kan jij jezelf niet beter de h7 specialist noemen :biggrin:

bad pritt
29 december 2012, 11:39
Coco had er gisteren ook goed de wind onder bij de dames.Maar een line up van rond de 10 en daaronder veel schrott leidde tot veel ontevreden gasten.Snap niet waar deze tent momenteel mee bezig is ????Glijd snel af allemaal.

de duisburg spesjalist
29 december 2012, 15:31
bad pritt je ben een mouw doos jij weet donders goed dat de dames niet in loondienst zijn dus het licht niet aan de club .

veel dames zouden wel na huis zijn in verband met de feest dagen dat is op de vulkaan ook zo accepteer dat gewoon ik heb trouwens wel een topper in sexpalas ontdekt geweldig ma ik ga de recensies pas schrijven als ze weg zijn want ze vliegen er op af als een bei op een bloem

bad pritt
29 december 2012, 16:17
bad pritt je ben een mouw doos jij weet donders goed dat de dames niet in loondienst zijn dus het licht niet aan de club .

veel dames zouden wel na huis zijn in verband met de feest dagen dat is op de vulkaan ook zo accepteer dat gewoon ik heb trouwens wel een topper in sexpalas ontdekt geweldig ma ik ga de recensies pas schrijven als ze weg zijn want ze vliegen er op af als een bei op een bloem

Je bent zelf een mauwdoos...hahaaha, je kent de club niet ik wel, heel goed zelfs, en als je ondanks een ruim aanbod zulke oncommunicatieve meiden in je club toelaat wat al begonnen is voor de kerstr reces uittocht dan roep je de ellende over jezelf af.
Als je ze niet corrigeert ben je dom bezig, als je de muziek niet in de hand houdt snap je het niet helemaal en als je het eten koud serveert jaag je klanten weg, hetgeen nu heel snel aan het gaan is.
Ik verbind me niet zoals velen op deze knakenfora ONVOORWAARDELIJK aan een club of red light district, de ervaring leerde me dat de ervaringen in alle lokaties kunnen schommelen, "riding high in April, shot down in may", ik ben geen Dalton, Lickmeister, Ketserr of Duisburg Spesjalist, die als sekteleden waken over hun clubjes...hahaaha..stelletje jaknikkers.

de duisburg spesjalist
29 december 2012, 18:11
je moet ma zo denken bp er komen altijd betere tijden geen een bordeel is continu het zelfde ma volgens mijn staan de dames bij geen een sauna club op de loon lijst dus kan je ze niet dwingen te werken dan wordt het al gauw gedwongen prostitutie

ma goed ik sluit af want mijn bob rei zo voor ik ga na mijn budget club hopen dat het bier er koud sta gr

bad pritt
29 december 2012, 19:00
je moet ma zo denken bp er komen altijd betere tijden geen een bordeel is continu het zelfde ma volgens mijn staan de dames bij geen een sauna club op de loon lijst dus kan je ze niet dwingen te werken dan wordt het al gauw gedwongen prostitutie

ma goed ik sluit af want mijn bob rei zo voor ik ga na mijn budget club hopen dat het bier er koud sta gr

Ja dat is theorie, maar de praktijk is is dat elke club de dames verteld wat ze moeten doen.
Veel plezier Speslalist.

benijsbeer
29 december 2012, 22:09
bp kan jij jezelf niet beter de h7 specialist noemen :biggrin:

Ach zo heeft iedereen toch zijn eigen favo club en is daar de specialist.

Te doorgronden waarom dat zo is, is altijd interessant. Het zal wel aan de meiden liggen.

Bij mij in ieder geval wel. Daar komt dan bij mij ook nog een financieel voordeel bij wat de weegschaal naar een andere club laat doorslaan. Alhoewel ik h7 toch wel weer vaker ga bezoeken volgend jaar.

Zo heeft iedereen zijn eigen prioriteiten, affiniteiten of zo je wilt specialiteiten.

Teasy71
31 december 2012, 13:29
„Nisch ficken?“, oder „Kunstblondine helfen sie!“

Gestern war es mal wieder so weit. Ich wollte meine vielen „Freundinnen“ in Willich besuchen. Vor Weihnachten hatte ich einige Damen schon nach der Anwesenheit gefragt, um nicht mit voller Hose im leeren Heaven zu stehen.

Leute ich sage euch, es war ein line-up, das ich so nicht erwartet habe. Beim Eintreffen gegen 19 Uhr waren 13 Damen und 5 Herren anwesend, meinen Kumpel und mich eingerechnet.

Melissa habe ich kurz getroffen, aber nach meinem ersten Saunagang war sie schon wieder nach Hause. Somit waren also noch 12 Damen zu zählen. Dass Claudia und Amy zwischen den Feiertagen da sind wusste ich, aber Gabi war eine Überraschung. Sie hatte mir vor Weihnachten erzählt, dass sie nach Hause fährt. Nun habe ich erfahren, dass sie plant, noch ein ganzes Jahr in Deutschland zu bleiben.

Von den anderen anwesenden Damen kannte ich namentlich noch Dea, Maya und eine neue Rumänin mit sehr langen Haaren, Nicole.

Dann gab es noch einige neue Frauen aus Rumänien, die alle sehr gut aussehen. Fast alle sind schlank und es gibt auch wieder drei Blondinen, wovon aber nur eine die Farbe von der Natur hat. Die Kommunikation ist teilweise nur in Englisch möglich.

Die Aussage über die Motivation des Aufschwungs, aus meinem letzten Bericht, nehme ich heute wieder zurück. Vermutlich habe ich den Bericht zu schnell, nach meiner Enttäuschung wegen der defekten Sauna, geschrieben.

Die Duschen im Erdgeschoss sind nun fast fertig. Der Raum wurde neu gefliest, und neue Armaturen und Handtuchhalter sind angebracht. Alles ist sehr sauber im ganzen Club. Den neuen Putzmann habe ich bestimmt vier oder fünfmal beim reinigen der Anlage „erwischt“.

In der Sauna wurde die defekte Bank mit stabilem Holz aus dem Baumarkt repariert, eine neue Sanduhr wurde aufgehängt und die Anzahl der Saunasteine verdoppelt. In der Dusche im 1. OG wurde nun auch endlich ein Lüfter angebracht und in Betrieb genommen. Jetzt kann ich die NYM-Leitung, die mir viele Monate als Handtuchhalter gedient hat, leider nicht mehr nutzen.

Nachdem ich nun die wichtigen Dinge angesprochen habe, kommen wir nun zu meinem Erlebnis mit einer neuen Dame. Da sie sehr nett ist und auch erst drei Monate in Deutschland, werde ich aber ihren Namen nicht sagen.

Noch vor dem ersten Kaffee, der Dank der guten Handarbeit von Coco wieder echt lecker war, kamen uns zwei bisher unbekannte Damen besuchen. Eine etwas kräftigere Kunstblondine, die sich zu meinem Kumpel gesellte und meine kleine Schönheit. Sie sah mich an und wir stellten uns vor. Danach sagte sie: „Alles gut?“, ich antwortete mit: „Ja, mir geht es immer gut!“. An ihrem Gesichtsausdruck sah ich, dass ich besser nach dem „Ja“ aufgehört hätte, denn das war die Grenze ihrer Deutschkenntnis. Es gab noch ein paar kurze Versuche, ein bisschen Kommunikation aufkommen zu lassen, aber bei jeder Frage, musste die nette Kunstblondine übersetzten. Ich habe mir kurz überlegt, sie als Übersetzerin mit aufs Zimmer zu nehmen, aber wenn da so gar keine Verständigung möglich ist….

Nach gefühlten 20 min. habe ich es dann geschafft ihr mitzuteilen, dass ich erst in die Sauna gehen möchte. Sie fragte noch kurz: „Vorher Zimmer?“, ich sagte: „Nein, erst Sauna.“ – Nach der Sauna schafften mein Freund und ich es auch einen ganzen Satz zu sprechen, bevor die beiden Damen wieder bei uns waren.

Also Teil zwei: Kunstblondine auf den Schoss meines Freundes, die kleine Schönheit neben mir. Da ich die mündliche Kompetenz ja bereits kannte, versuchte ich es mal mit Körpersprache. Ich hörte aufmerksam dem Gespräch meines Freundes und er Kunstblondine zu und schaute mir die Damen an, die am Ende des Raumes saßen. Ergebnis: Meine kleine Schönheit legte ihr Bein über meines.

Nachdem nun mein Freund im perfekten Deutsch seinerseits der Kunstblondine sein „Nein“ ausgesprochen hatte, bat ich sie auch meiner kleinen Schönheit zu erklären, dass ich ein Minimum an Verständigung brauche, sie aber sehr hübsch sei. Daraufhin wendete sie sich zu mir und fragte: „Nisch ficken?“ und ich antwortete wahrheitsgemäß mit „Nein“. Dann brach etwas Verwirrung in unserer Ecke aus und es dauerte noch gefühlte 5 min. bis die beiden sich von uns weg bewegten.

Nun war es wieder Zeit für Sauna, da wir Entspannung brauchten.

Nach dem zweiten Saunagang gesellte ich mich dann zu Amy und genoss die Unterhaltung in Englisch. Wir plauderten ein wenig über die Feiertage und über die, zu dieser Zeit noch geringe, Männerzahl an diesem Tag und verbrachten dann wieder eine schöne Stunde zusammen, mit sehr viel Nähe.

Gegen 23:30 Uhr verließen wir den Club in dem die Anzahl der Männer nun deutlich angestiegen war. Gefühlte 20 Gäste, die sich vermutlich alle in ihrer Heimatsprache mit den anwesenden Damen unterhalten konnten.

Fazit: Nach wie vor ein sehr guter Club mit tollen Frauen, unschlagbarem Preis-Leistungsverhältnis und viel Entspannung, wenn man früh hingeht. Gegen 20 – 22 Uhr wird es immer voll, und dann ist man als Deutscher ein Außenseiter.