PDA

Volledige versie bekijken : Villa Marisol, Hamminkeln, Algemeen, 1e helft 2010

Willem2
15 april 2009, 15:49
Mal schauen, wann die ersten Freikarten verlost werden... :rofl:

Rustig afwachten ;) ..... maar ik weet nog van niks :sleep:

hans101963
17 april 2009, 14:05
is er al iemand in deze nieuwe club geweest????

Knabbel
21 april 2009, 21:51
=> Villa Marisol, Hamminkeln (http://de.wikipedia.org/wiki/Hamminkeln) => http://www.villa-marisol.de

De computeranimaties zijn inmiddels vervangen door echte foto's, zij het beperkt en knullig belicht. Zal de schilder er wel zwart bij doen...

Interessant sind auch die Links (ist erst einer). :rolleyes:

De link naar Villa Vertigo die er aanvankelijk stond, is inmiddels verwijderd.

Voor de rest dus kennelijk nog geen info. Ook nog niet op RF.

Big30
21 april 2009, 22:23
Opvallend Knabbel dat ik ook nog nergens een echt serieus verslag heb gelezen. Moet er van binnen zeer redelijk uitzien. Geen idee over de line-up van de dames.

Inderdaad foto's beetje onscherp. Wat me ook opviel is "- unbegrenzter Aufenthalt von 11:00h - open end". Was eerst tot 01u.

Heeeel dicht bij de grens en voor zij die in het Gelderse wonen bijna op fiets afstand!

:wink::wink:

janjanjan
21 april 2009, 22:37
Heeeel dicht bij de grens en voor zij die in het Gelderse wonen bijna op fiets afstand!

40 km fietsafstand? Das 2 uur fietsen voor de gemiddelde beer, zijn ze bij aankomst te moe om te :fuck:

Big30
21 april 2009, 23:32
40 km fietsafstand? Das 2 uur fietsen voor de gemiddelde beer, zijn ze bij aankomst te moe om te :fuck:

Tis inderdaad vanaf de grens als je met de auto komt zo'n 40 km. Mee eens zou je dat als ongetraind IJsbeertje met de fiets willen afleggen accoord doe je er zo'n 2u over, maar IJsbeertjes zijn natuurlijk super getraind en komen makkelijk aan een gemiddelde van 30 km/u ;) en dus kom ik uit op 1u20m.

Het ligt bijna aan de A3 trouwens maar een paar honderd meter van afslag 3.

Goedemorgenallemaal
22 april 2009, 09:24
De computeranimaties zijn inmiddels vervangen door echte foto's, zij het beperkt en knullig belicht. Zal de schilder er wel zwart bij doen...

Ik ben weliswaar serieuze hobbyist maar geen interieurfotograaf, maar dit zou ik toch anders doen, beter vooral... veel beter....

hans101963
6 mei 2009, 11:52
heeft inmiddels al iemand ervaringen met deze club opgedaan???

Willem2
7 mei 2009, 01:57
heeft inmiddels al iemand ervaringen met deze club opgedaan???

Ja, ben er dinsdag geweest, echter niet op de kamer. Ik heb een rondleiding gehad en deze villa ziet er zeer goed en veel belovend uit. Deze villa is ook weer gelegen op een industriegebied. In eerste instantie denk je dat het klein is maar dat valt zeer mee. Ruime entree,grote kleedkamer die goed is opgezet, ruime douche en meerdere sanitaire voorzieningen. Een rookersgedeelte en een grote "woonkamer" met bar gedeelte en verschillende zitjes. 14 kamers waarvan 1 kamer een grote speelweide is en één een SM-kamer. Ook boven heb je nog een douche-badkamer. Er is een tuin met zwembad en een plek waar binnen 2 weken een sauna zou moeten staan.
Er waren dinsdag volgens mij 7 dames en nog te weinig gasten ;). Binnenkort meer foto's en info.

:wink:

hans101963
11 mei 2009, 13:54
ik ben afgelopen vrijdag toch maar eens naar deze nieuwe club gegaan. Ziet er van binnen mooi uit, ontvangst was zeer vriendelijk en de verzorging (drank/broodjes) prima.
Ik was de 1e ijsbeer, hierna nog 2 beren gezien. Er waren 6 dames aanwezig. Helaas was de sauna nog niet geleverd en was het buiten te fris voor een duik in het zwembad. Dus buiten het kamergebeuren met een dame was er niet veel te beleven. Ben met een spaanse dame (Madia voorheen Freudenberg Bochum) ) in gesprek geraakt en na een rondleiding op de kamer beland.
Na een heftig eerste 10 minuten , viel me de rest van de sessie wat tegen. Omdat er steeds niet veel sfeer en weinig te beleven viel, na 3 uurtjes toch maar weer huiswaarts gekeerd. Grote voordeel van de club is dat het slechts een klein half uutje van de grens ligt. Club heeft zeker potentie, alleen op dit moment te sfeerloos/rustig.
Aan de meiden ligt het niet.

Pistol Pete
12 mei 2009, 16:03
http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?p=121412#post121412

HEEEL mooi, maar waar zijn de dames? Als die nu ook heel mooi zijn....

Willem2
12 mei 2009, 16:14
http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?p=121412#post121412

HEEEL mooi, maar waar zijn de dames? Als die nu ook heel mooi zijn....

HoHoHo....
Niet zo ongeduldig en niet zo gehaast. Eerst nog wat meer beelden plaatsen van onder andere de "woonkamer", tuin met zwembad en enkele kamers en dan .........
Nee,geen foto's van dames :o, daar doe ik liever uit andere overwegingen niet meer aan. Ik kan je echter wel geruststellen dat afgelopen donderdag 8 dames aanwezig waren en dat was met 3-5 bezoekers op die avond meer dan genoeg. En ja, er waren er ook bij die Just John-compatible waren om het maar cru te zeggen ;)

Pistol Pete
12 mei 2009, 16:16
En ja, er waren er ook bij die Just John-compatible waren omhet maar cru te zeggen ;)

is niet cru hoor Willem, ik wordt graag geinformeerd over JJ compatibele dames:luvlove::luvlove::luvlove:.

Let's go Villa MArisol....:lostit::lostit::lostit:

Keesroeiboot
12 mei 2009, 20:08
http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=16857

Het duurt wel een eeuwigheid voordat de foto's geladen zijn maar dan heb je ook wat.

Ziet er zeer fraai uit als je de foto's bekijkt.Tuin meubilair heeft een hoog Villa Vertigo gehalte trouwens ;)! Aan de Hardware zal het zeker niet liggen. Benieuwd naar de Software in Villa Marisol!

Groet,
Kees

jeepie
12 mei 2009, 20:39
wat zijn de prijzen van de dames

Big30
12 mei 2009, 20:44

Formeel is dit het antwoord:

Die Zahlung, der in Anspruch genommenen Leistungen erfolgt an die jeweilige Dame Ihrer Wahl. Wir weisen darauf hin, dass mit dem Eintritt keine Leistungen der Damen bezahlt werden. Die Einzelheiten Ihrer Wünsche besprechen Sie bitte mit den Damen. Die Damen haben sich untereinander auf bestimmte Preise für einzelne Leistungen verständigt.

Entree is 35 euro en volgens mij zijn de prijzen zoals in PHG en GT. Maar weet dat niet zeker.

Willem2
12 mei 2009, 23:24

Inderdaad (in)formeel 50euro half uur.

casanova111
20 mei 2009, 19:00
Hallo,
Ook naar deze nieuwe club geweest.
Absoluut een aanrader!!
Mooie en nette club, alles nieuw(logisch..), en smaakvol ingericht.
Op moment dat ik er was weinig dames stuk of 6, maar was op een maandag.
Alles zeer vriendelijk en netjes
De dames ik van dichtbij heb mogen bewonderen, zijn zeer goed/lekker ....
Ik kom zeker terug.
Dichtbij snelweg en niet zo ver van Nederlandse grens.
Tot zover...

Popper
27 mei 2009, 01:35
Een aantal dames van deze club is te bekijken onder deze link:

http://www.erobella.de/content/3/8913/index.html

Groeten van Popper, die binnenkort ook deze villa gaat bezichtigen.....

woods25
27 mei 2009, 09:50
Dieser Club ist wirklich sehr schön, Alles neu und sauber.
schade daß der Club noch zu wenig Frauen und Gäste haben aber ich denke es kommt später.Nette Blonde Empfangsdame Nicole,Die hätte sofort gebucht;)
Gestern waren an Frauen : Denise, Iris, Jessy, Stella, Sherin, Carmen(schwarz), Elisabeth(Ungarn) eine Bulgarien und eine Frau kurze Haare mit Brille = Ira .
Die ganze Zeit war Frauenüberschuß.
Gruß
woods25:wink:

Willi69
27 mei 2009, 12:50
schade daß der Club noch zu wenig Frauen und Gäste haben aber ich denke es kommt später.
Ist halt generell die Frage, ob es derzeit wirklich noch eine gute Idee ist, in NRW einen weiteren Saunaclub zu eröffnen... :rolleyes:

Und warum sind die Mädels nur bei Erobella zu sehen, aber nicht auf der eigenen Homepage? :confused:

Willem2
27 mei 2009, 13:17
Ist halt generell die Frage, ob es derzeit wirklich noch eine gute Idee ist, in NRW einen weiteren Saunaclub zu eröffnen... :rolleyes:

Ja, er zijn veel clubs. Maar deze is wel noordelijker gelegen en is voor midden,- en noordnederland misschien wat dichterbij

Und warum sind die Mädels nur bei Erobella zu sehen, aber nicht auf der eigenen Homepage? :confused:

Hmmm..... Copyrights ..... willen ze misschien niet iedere keer hun homepage veranderen ,waarbij die ook weer onder ander beheer staat.

Willem2
28 mei 2009, 12:59
Doe weer mee ben er geweest is goed bevallen

Hoi,

Schrijf dan eerst eens een bericht daarover voordat je weer je inschrijft voor een Tombola. Je voldoet namelijk niet aan de minimale eisen om mee te mogen doen aan de Tombola.

casanova111
28 mei 2009, 18:48
Hallo, sorry maar ik wil absoluut hier weer heen gaan.
Lijkt wel reclame, maar vindt dit een perfecte club.
Waarschijnlijk volgende week dinsdag, nog anderen..?

wing
1 januari 2010, 08:37
Hallo,
is VM vandaag open? Wie van deinsiders kan me er iets over zeggen. Welke dames wellicht aanwezig?