Volledige versie bekijken : Roxanna (Roemeense)
KanariePiet
10 januari 2016, 11:25
Naam: Roxanna
Nationaliteit: Roemeense
Leeftijd: 22 jaar
Lengte: 1,55m
Haar: lang, zwart
Ogen: groen
Kont: lekker
Borsten: A-cup, slap
Tattoo: 5, oa een tramp stamp
Piercing: nee
Service: TZ, PZC, NMC, vingeren, beffen, pussy sliden, GFE.
hallodaarbenikweer
11 januari 2016, 23:10
Zondagavond jl. ook positieve ervaring met de beetje Engels sprekende Roxanna gehad, die 4 weken in Duitsland is. Het was beredruk, dus ook R weinig presales, maar lekker dollen op de kamer. Knap gezichtje, tomeloze vrolijke inzet.
KanariePiet
13 januari 2016, 07:13
Afgelopen zaterdag heb ik gekamerd met Roemeense Roxanna.
Roxanna is 22 jaar jong. Ze is 1,55m groot, heeft lang zwart haar, een mooi gezicht en groene ogen. Ze is slank, heeft een klein, maar heel lekker kontje en een uitgemolken A-cup. Ze heeft enkele tattoos, waaronder een tramp stamp. Geen piercings.
De presales waren goed: beetje praten, beetje zoenen en op naar de kamer.
De kamergang was heel goed: tongzoenen, vingeren, een lekkere pijpbeurt en close neuken in 3 standjes. Tegen mijn gewoonte in klaargekomen tijdens cowgirl:biggrin:.
Aftersales: weet in niet. Niet lang na mijn kamergang met Roxanna, heb ik VV verlaten.
Herhalingsgevaar: groot!:cool:
noglangnietuitgewandeld
14 januari 2016, 17:56
Knip uit algemeen: Uiteindelijk bij een van de knappere meisjes gaan zitten die zich voorstelde als Roxanne. Wel een uit de slappe tieten afdeling, maar lekker slank en een mooi rond achterste. Nog niet zo lang in Duitsland, en Engels sprekend. Ze vond het wel prettig om iemand te treffen die haar verstond. Het publiek bestaat hier grotendeels uit wat oudere Duitsers, en daarbij moet je wat de taal betreft niet met buitenlandsigheid aankomen. Een tijdje met Roxanne zitten zoenen, helaas sloeg ze de pijpbeurt op de bank over, maar op de kamer zoog ze er vlijtig op los. Begon te pussysliden, dus maar op tijd een condoom gevraagd, wat ook geen probleem was. Ingelogd met girl on top, omgedraaid en al tongzoenend lekker doorgeneukt. Afgemaakt met het mondje en het handje. De vijf minuten die over waren, werden opgevuld met wat smalltalk, want als ze te vroeg van de kamer komen, dan krijgen ze van theke Barbara op hun duvel....
hallodaarbenikweer
5 februari 2016, 20:36
Woensdag jl. was mijn derde en laatste sessie met Roxanna. Daarvoor was ik met Erika geweest die vond dat ik Roxanna niet mocht vergeten to fuck. In de hoek wat samen gespeeld. Tpn. Ze wilde wel snel naar de kamer, maar gaf zich lachend gewonnen na mijn eis tot geil voorspel op de canape. Ach zo'n lekkere jong meisje dat mij met veel plezier ten derde maal die middag liet komen.