Volledige versie bekijken : Valentina (Roemeense)
noglangnietuitgewandeld
14 januari 2016, 16:59
Naam: Valentina
Nationaliteit: Roemeense
Leeftijd: ca. 25 jaar
Lengte: 1,50m
Haar: lang, zwart
Ogen: bruin
Kont: lekker
Borsten: A-cup, slap
Tattoo: nee
Piercing: nee
Service: TZ, PZC, NMC, GFE.
noglangnietuitgewandeld
14 januari 2016, 17:00
Eerste dag, kennismaking met Valentina: Het tweede meisje was klein, had hangtietjes, maar begon na het uitwisselen der namen meteen heel overtuigend te tongen. Kijk dat is het werk, daar komen we voor. Ze knielde voor me neer en pijpte me in een paar minuten weer kamerrijp. Toen we opstonden bleek dat Valentina van achteren ook goed voorzien was, hoewel niet zo magnifiek als Lily. Maar toch de handen goed vol. De theke nam de dertig euro in ontvangst en wij gingen naar beneden. Dat vooruit betalen aan de theke zou misschien kunnen zijn om wanbetalers geen kans te geven vermoed ik. In ieder geval kreeg Valentina na terugkomst haar centjes uitbetaald waar ik bij was. De kamersessie met haar was prima. Lekker tongzoenen, ook goed pijpen, tot ik zelf maar om een condoom vroeg. Dat had ze bij zich. Onder het neuken ook de hele tijd doorzoenen gewoon op haar eigen initiatief. En weer met het mondje en het handje afgemaakt.
noglangnietuitgewandeld
14 januari 2016, 17:01
Tweede dag wederom met Valentina: Maar aangezien beide dagen qua werkzaamheden eender gepland waren, stond ik de volgende dag tegen de middag weer op de stoep. Lily liet me binnen en hoopte natuurlijk op een herhaling. Zat de hele tijd te lonken. Nee meid, dan had je gisteren maar beter moeten kussen. Valentina had op dat punt wel goed haar best gedaan en werd de eerste uitverkorene. Ondanks de hangerige tietjes. Ze omhelsde en kuste me op de bank, knielde neer en zoog me in no time overeind. Het werd een heerlijke relaxte gfe sessie met haar. Een soort van dankjewel seks. En het halve uur volgemaakt met wat massage bij haar want ze had last van haar nek.