PDA

Volledige versie bekijken : Julia (Duits)

Big30
4 januari 2007, 22:59
Naam: Julia
Haarkleur/-lengte : Donker-blond/ halflang
Lengte dame : 1.77m
Postuur/Cupmaat : slank / B-cupje
Nationaliteit/Taal : Duits / Duits
Leeftijd : 27
Tatoeages/Piercings :geen
Service: NMC, PZC, Zoenen
Voordelen: -
Nadelen: Matige service, zeurpietje
Tijdsduur : 30m
Prijs : 50 euro

Woensdag 27-12 was het bij binnenkomst nog vrij rustig in de Oase, zou later op de avond (de dames wisten dat Sony in aantocht was, wel anders worden ;)).

De Sletse Evita kwam weer eens polshoogte nemen bij Forza en Biggie, maar neen deze maal geen Evita. Die taaide na 10m onzedige handelingen verrichten maar af.

Als apetizer me laten verleiden door de Duitse Julia (de dame die zo herinnerde ik me nog op een mooie Juli dag de toen 4 aanwezige ijsbeertjes wist te vermaken door 345 maal het lied "Ohne Holland Fahren wir nach Berlin" aan te zetten). Bij de 346'ste maal heb ik haar maar in het bubbeltjes bad gekieperd :D, ik vind dat je dames met gepast respect moet behandelen.

In het kader van de Wiedergutmachung op deze koude en winderige December namiddag eens een keer voor Julia gekozen die weer eens aanwezig was.

Sessie was vrij matig, redelijk p-werk, wat n-werk, weinig passie en iets te veel onzinnig geklets van de dame. Een 6- tje meer niet.

Soit, zou later nog een heel geslaagd Oase dagje worden, niet zo moeilijk natuurlijk toen bleek dat Yasmine tegen de gemaakte afspraak in toch aanwezig was (recensie volgt) en toen later op de avond de Duitse Tony een serieuze poging deed haar Zusje Denise kwa orale prestaties in het vergeetboek te drijven :lostit: :thefinger.

Van je zusje moet je het maar hebben ;)!

Groet,
Big30