PDA

Volledige versie bekijken : ski en sex

bucdanny
15 januari 2016, 19:46
Waar is het tof waar je kan skiën en sexen? Al es gelezen op het forum ergens. In Frankrijk wellicht niet. Komt er volk naar die nieuwe fkk saunaclubs in Oostenrijk? Waar in Duitsland(Oostenrijk) heb je een club heel dicht bij waar je kan skiën? Dank bij voorbaat. Benieuwd naar de reacties.:freu:

Piet Plezier
15 januari 2016, 19:55
man wat een onzin.
Gewoon niet gaan skiën maar neuken

uurtje
15 januari 2016, 20:05
je kunt in bijna elke club pussy sliden....als ik jou was dan zou ik de raambuurt in Groningen proberen......het best bewaarde geheim van het forum

rmjhexe
15 januari 2016, 20:08
Venusheuvels genoeg in de clubs( zwarte piste is ao)

Johan35
16 januari 2016, 09:42
ik denk dat je duidt op de 'Apres ski', wat volges mij die naam wel heeft....?

Zelf heb ik nog nooit geskied, maar zijn er hier mensen die dat wel hebben, en enige ervaring met dit fantasievolle onderwerp hebben?

Ik herinner me een poster op zo'n reclamezuil over 'apres ski', en de fraaie blote billen boven een paar mooie damesbenen gestoken in dikke skisokken, en boots met ski's eraan vast. Springend in de lucht... Duidelijker kon t bijna niet, leek mij.

Kan me ook niet herinneren dat t over pindakaas of tandpasta ging....:wink2:

bucdanny
16 januari 2016, 20:48
Er werden saunaclubs van paradise gebouwd in Oostenrijk. Ik zoek echt naar de perfecte combinatie ski en sex. Beetje vreemd misschien. Ik doe beide het liefst van alles:baeh:

Eddy_V
16 januari 2016, 23:44
Er werden saunaclubs van paradise gebouwd in Oostenrijk. Ik zoek echt naar de perfecte combinatie ski en sex. Beetje vreemd misschien. Ik doe beide het liefst van alles:baeh:

Helemaal niet vreemd hoor, maar helaas zijn die clubs gevestigd in Wenen en Salzburg en die liggen vrij ver weg van de skigebieden (dwz minstens een uur rijden zo niet meer als het slecht weer is).
In Villach zit ook een grote saunaclub (naam niet paraat) en dan in Karinthië of op de grens van Salzburgerland skiën (Katschberg).

Prima combinatie lijkt mij, maar of mijn getrouwde skimaatjes daar ook zo over denken...
De prijzen zijn overigens wel van een hele andere orde dan in Duitsland, reken op 150% en dan moet je geluk hebben wil je enigszins dezelfde service treffen. Wel veel mooie dames uit Slovakije, Bulgarije en andere Oostblok landen.

dhr.herman
17 januari 2016, 19:36
Ik dacht dat Gerlos ook wel zoiets had. Anders goed je best doen daar, zijn veel (leuke) dames.

vrije jongen
17 januari 2016, 19:45
In Villach zit Andiamo, best dicht bij enkele skigebieden.

Nedlovefkk
17 januari 2016, 20:05
Villach is zelf ook best een leuk plaatsje. Dus naast die toko kun je er ook nog een combi van cultuur + saunaclub/fkk van maken.

Johan35
17 januari 2016, 20:21
Zijn die clubs daar qua tarieven echt zo duur? Wat ik zo lees.
En zijn het net zulke clubs als in NRW?

vrije jongen
17 januari 2016, 20:29
Andiamo is 80 entree (als ik me goed herinner) en 70 per half uur. Voornamelijk Italiaanse bezoekers en service werd met een kleine s geschreven... veel Italiaans miepende Roemeentjes (18 maanden teug althans).