PDA

Volledige versie bekijken : Seksueel geweld...op excursie in de saunaclub.....??

phoenix
16 januari 2016, 20:18
http://ausnahmslos.org/verfasserinnen

Hoe lang duurt dit verhaal uit keulen nog na...een paar mediaberichten verder....of krijgen vrouwen de saunclubs hiermee dicht...? dat is wat bij mij steeds meer blijft hangen...de seks die wij meemaken op zo'n grote schaal georganiseerd in ramen en clubs hoe lang duurt het nog als deze dames hun macht grijpen....die naar hun toekomt...of vergis ik me ?

Nedlovefkk
16 januari 2016, 21:23
Wij (ijsberen) zijn niet bang want...

1: de ambtenaren in dienst bij het Europees Parlement, Commissie, etc. maken ook volop gebruik van betaald vrouwelijk gezelschap
2: de liberalen blijven toch wel aan de macht (een mensch moet doen wat hij/zij wil, binnen kaders wet)
3: mocht Geertje W aan de macht komen hij dit ook niet gaat aanpakken gezien het feit dat hij een Oostblokdame als vrouw heeft,

pret
16 januari 2016, 21:42

1: de ambtenaren in dienst bij het Europees Parlement, Commissie, etc. maken ook volop gebruik van betaald vrouwelijk gezelschap
2: de liberalen blijven toch wel aan de macht (een mensch moet doen wat hij/zij wil, binnen kaders wet)
3: mocht Geertje W aan de macht komen hij dit ook niet gaat aanpakken gezien het feit dat hij een Oostblokdame als vrouw heeft,

Al jaren hebben de liberaren de leiding in NL. Echter sindsdien is het qua prostitutie behoorlijk achteruit gegaan. Zoals sluiting van boten in Utrecht en sluiten van ramen onder meer in Amsterdam en Alkmaar.

VAZKOR
16 januari 2016, 21:49
Heb ik me ook al zitten afvragen ja. Men heeft hysterische neigingen gekregen de laatste tijd op vanalles en nog wat. Alles atlijd in extremen.

Picasso 1
16 januari 2016, 22:38

Hun vrouwen niet (die zullen deels druk op hun mannen uitoefenen voor een verbod te stemmen), noch de vrouwen bij het Europees parlement. Hypocrisie slaat snel toe in de politiek en voordat je het weet is het afgelopen met iets wat een hoop mensen wel graag doen. Zie als voorbeeld het hypocriete Amerika. Bedenk verder dat prostitutie maar in weinig landen legaal is en onder een verenigd Europa zal de legaliteit in een aantal EU landen moeilijk stand kunnen houden.

enjoyerik
18 januari 2016, 19:18
Voorzie eerder een ander probleem. Vroeg zojuist aan een dame "die er wel pap van lust" of ze nog wel eens naar de spermagames in Duitsland ging.
Het antwoord bleek nee en als reden gaf ze op dat er de laatste tijd erg veel migranten op af komen die een vervelende sfeer creëeren.

Brad Clitt
18 januari 2016, 20:12
Ik had laatst ook een onderonsje met een Duitse dame, zij gaat alleen nog maar naar clubs waar weinig Südlander vertoeven of naar clubs waar pas na 21 uur de bende binnenvalt (zij vertrekt dan). In SS gaf een Roemeense dame me onlangs een compliment omdat ik zo 'sauber' ben of er veel aan doe om 'sauber' te blijven (stond op me te wachten bij het douchen na de jacuzzi-gang). Toen ik zei dat dat toch normaal is, zei zij dat die Turken het niet zo nauw nemen met de hygiëne en ze liever met de NL/B/D-beren kamerde.

Wentelt Eefje
18 januari 2016, 20:25
In Dolce Vita Düsseldorf werken diverse (bijzonder goed uitziende) dames die het liefst met Südländer kameren. Elk extra orgasme is ook een extra en dan loopt de teller hard in een half uurtje met 2 of 3 keer in haar kontje klaarkomen... Dat levert ze meer op dan een NL/B/D-gast die vooral zijn tong achter in haar keel wil duwen voor zijn GFE-gevoel zonder overige extra's

Jan Verplancke
18 januari 2016, 21:20
Al jaren hebben de liberaren de leiding in NL. Echter sindsdien is het qua prostitutie behoorlijk achteruit gegaan. Zoals sluiting van boten in Utrecht en sluiten van ramen onder meer in Amsterdam en Alkmaar.

Vergeet ook niet dat bijna de helft van alle legale bordelen de deuren heeft moeten sluiten omdat ze niet op kunnen tegen zwartwerksters via internet. Legalisatie heeft kennelijk vooral geleid tot uitdunning van het legale aanbod.

pret
18 januari 2016, 22:29
Vergeet ook niet dat bijna de helft van alle legale bordelen de deuren heeft moeten sluiten omdat ze niet op kunnen tegen zwartwerksters via internet. Legalisatie heeft kennelijk vooral geleid tot uitdunning van het legale aanbod.

Sluiten vanwege economische redenen valt niet veel aan te doen, dat is nu eenmaal de marktwerking. Dit zien we ook terug met onder meer free record shop, halfords en binnenkort met V&D. Echter dat boordelen en ramen worde gesloten vanwege politieke redenen baart me zorgen. Dit allemaal gebrurt ook nog eens met liberalen aan de leiding. Zelfs in tijdperk van CDA was dit niet eens ter sprake. Blijkbaar was Balkenende meer mans dan Rutte. Wie had dat gedacht?

Jan Verplancke
18 januari 2016, 22:43
Sluiten vanwege economische redenen valt niet veel aan te doen, dat is nu eenmaal de marktwerking. Dit zien we ook terug met onder meer free record shop, halfords en binnenkort met V&D. Echter dat boordelen en ramen worde gesloten vanwege politieke redenen baart me zorgen. Dit allemaal gebrurt ook nog eens met liberalen aan de leiding. Zelfs in tijdperk van CDA was dit niet eens ter sprake. Blijkbaar was Balkenende meer mans dan Rutte. Wie had dat gedacht?

Sluiting vanwege economische redenen, heb ik ook 0,0 problemen mee. Dat de V&D eraan gaat, komt omdat die winkel er een potje van heeft gemaakt, nauwelijks heeft vernieuwd en met veel te dure contracten zit op A-locaties. Niks mis mee, opgeruimd staat netjes.

Nu hebben legale bordelen ook wel last van economische redenen. Het is crisis en het zou zomaar kunnen zijn dat mensen besparen op hun wip. Sommige bordelen maakten er ook wel een potje van. € 300 per uur voor 'n paar te zware huisvrouwen, dat kan niet lang goed gaan, maar....

Je ziet ook dat ramen en bordelen aan heel veel regeltjes moeten doen en dames ook fiscaal de zaken op orde moeten hebben. Dat laatste geldt dan met name voor de bordelen. De meeste bordelen houden zich redelijk aan die regeltjes. Aan de andere kant heb je het welig tierende fenomeen van de internetprostitutie. Via bepaalde websites bieden dames of worden dames aangeboden, zonder dat er belastingen worden betaald, de dames ingeschreven staan bij de KVK, er zitten nog weleens minderjarigen tussen, een hoop dwang, geen hygiënevoorschriften, etc.

Nu gaat het me niet om al die regeltjes. Daar kun je het mee eens of oneens zijn. Het gaat me om het creëren van een gelijk speelveld. Dat is er nu simpelweg niet. Gevolg is dat met de opkomst van internet en de crisis, sinds het opheffen van het bordeelverbod zo ongeveer de helft van alle legale bordelen inmiddels is verdwenen. En daar hebben we een wezenlijk verschil met bv. de Free Record Shop en de V&D. Die hebben immers het onderspit moeten delven in een gelijk speelveld. De concurrentie daar betaalde ook belastingen, hield zich ook aan wetten over werkomstandigheden, etc.

Picasso 1
18 januari 2016, 23:28
Dat de V&D eraan gaat, komt omdat die winkel er een potje van heeft gemaakt, nauwelijks heeft vernieuwd en met veel te dure contracten zit op A-locaties. Niks mis mee, opgeruimd staat netjes.

Volgens mij is V&D inderdaad aan andere zaken ten onder gegaan dan aan weinig omzet / weinig klanten. Zie het volgende artikel:

De gelegaliseerde diefstal van Vroom & Dreesman

Huidige faillissementswet maakt oplichting mogelijk
Het al jaren kwakkelende warenhuisconcern Vroom & Dreesman is dan toch failliet. Na talloze reorganisaties en schaamteloze verrijking door private equity firma’s, waaronder de huidige eigenaar Sun Capital Partners Inc., is het doek voor V&D definitief gevallen.

Vroom & Dreesman is niet met zijn tijd meegegaan, heeft de aansluiting op e-commerce gemist en is teveel in het kleurloze middensegment blijven hangen. Dat is de ene kant van het verhaal. De andere is dat het bedrijf al jaren een speelbal is van private equity.

Leeggezogen warenhuis
Opeenvolgende eigenaren hebben Vroom & Dreesman financieel leeggezogen door de overnamesom als schuld bij het bedrijf neer te leggen, met hoge rentelasten als gevolg. Daarnaast hebben de eigenaren het onroerend goed van Vroom & Dreesman volledig ten gelde gemaakt waardoor de filialen in gehuurde panden zitten en de huurlasten, ongeveer 10 procent van de omzet, eveneens zwaar drukken op het rendement van de onderneming.

Deze feiten maken het voor een bedrijf als Vroom & Dreesman praktisch ondoenlijk om een fatsoenlijk bedrijfsresultaat te halen en te investeren in de toekomst. De vraag mag gesteld worden of de opeenvolgende eigenaren wel ooit de oprechte bedoeling hebben gehad om van het warenhuisconcern een florerende en gezonde onderneming te maken.

Faillissementswet maakt oplichting mogelijk
Sinds het vragen van uitstel van betaling door Vroom & Dreesman is een aantal zaken aan het licht gekomen dat tot legale diefstal gerekend mag worden. Het is de huidige faillissementswet die dat mogelijk maakt.

De feiten: cadeaubonnen, ter waarde van zes miljoen euro, worden door de eigenaren van V&D niet meer geaccepteerd. Het geld is geïncasseerd, maar de producten worden niet geleverd. In normale mensentaal heet dat oplichting. Naar de afvloeiingsregelingen, overeengekomen bij eerdere reorganisaties, kunnen de ontslagen werknemers alsnog fluiten. Die worden gewoon niet uitbetaald. Leveranciers worden niet langer betaald omdat V&D als leveringsvoorwaarde heeft dat afgeleverde goederen automatisch eigendom worden van het warenhuisconcern, ook al is er nog geen cent betaald.

Anders dan andere faillissementen
Bij een kortlopende faillissementsprocedure zijn er meestal alleen maar verliezers. Ook dan worden rekeningen niet meer betaald en krijgen consumenten vooruitbetaalde goederen niet geleverd. Dat is nu eenmaal de pech die hoort bij het zakelijke verkeer.

Heel anders wordt de situatie wanneer het bedrijf, dat uitstel van betaling heeft gevraagd, mag doorgaan met de bedrijfsvoering. In het geval van Vroom & Dreesman blijven de 62 warenhuizen nog maanden open en verkopen ze zonder blikken of blozen de goederen uit de overvolle magazijnen. Consumenten is hun geld afgepakt door het weigeren van de cadeaubonnen, ontslagen personeelsleden kunnen fluiten naar hun afvloeiingsregeling en leveranciers zijn hun spullen kwijt die vervolgens doodleuk in de winkel te gelde worden gemaakt.

Wet moet beter
Dat is gelegaliseerde diefstal waaraan, via een nieuwe faillissementswet, snel een einde moet worden gemaakt. En als we dan toch bezig zijn, laat de wetgever dan ook het populaire ‘doorstarten’ na een faillissement onder de loep nemen. Ook dat is vaak niet meer dan een goedkope truc om makkelijk van het personeel af te komen en de leveranciers niet te hoeven betalen.

http://biz.tpo.nl/2016/01/02/de-gelegaliseerde-diefstal-van-vroom-dreesman/

phoenix
19 januari 2016, 09:46
deze laatste tweeberichten graag onder een ander topic, V& D bijvoorbeeld