Volledige versie bekijken : Ik ben er ook ingetrapt!!!
Clubganger75
22 januari 2016, 15:28
Nooit gedacht dat het mij zou gebeuren omdat ik er altijd realistisch over nadacht. Ik kom voor mijn plezier en hun doen mij een plezier en alles wat ze doen doen ze omdat het hun werk is en zeg en laten je denken wat jij wilt.
Maar deze Brabander is er toch mooi ingetrapt en verliefd geworden op dame.:confused:
Het is nog niet zo heel lang geleden en was ook maar een kleine 6 maanden,maar die 6 maanden hebben er flink in gehakt.
We praten over feb 2015 ik en mijn vrienden gingen op zaterdag weer richting roermond yy tegen een uurtje of 09.00 waren we gesetteld aan de bar aan het genieten van de 2 mooie dames achter de bar. De dames die daar rond wandelen weten wel vort dat ze niet hoeven te komen vragen en zeuren omdat we eerst even samen wat drinken en bij praten wat er de afgelopen weken is gebeurt. En dat we het zelf wel aangeven wanneer we iemand zoeken.
Zo verliep de avond ook, links en rechts met wat bekende mensen bij gepraat en wat dames. zo was het ondertussen richting 01.00 aan het lopen en was nog niks tegen gekomen waar ik mee naar een kamer wilde.
Maar daar zou vlug verandering in komen. Ik zat op de bank achter de bar en daar zie ik haar staan de des betreffende dame waar ik later verliefd op zou worden.
Ik kijk haar een paar keer aan men zei merkt dat op en krijg blikken terug. Ze kwam net van een kamer af want ze was nog wat aan het drinken met haar laatste beer. Ik gaf een knipoog een een teken dat ze eerst haar drankje maar moest opdrinken en daarna er een bij mij moest komen drinken.
Dat werd goed begrepen, ondertussen gaf ze me steeds veile blikken,en kwam een 10 min later mijn kant op waar haar volgende drankje al klaar stond.
Ze stelde haar zelf voor en ik ook. Haar Engels was niet super maar we konden we gesprek hebben. Dus een beetje over de koetjes en de kalfjes zitten praten. Ze drong ook niet aan om naar een kamer te gaan. Oké geen probleem eerst een beetje kennis maken en kijken of het klikt vindt ik zelf ook het fijnste. Dus zelf maar gevraagd of ze de sleutel wilde halen,was geen probleem en aangezien we toch nog moesten wachten.
Ze kwam terug met de sleutel en dat we zo naar de kamer konden. Liepen we naar de gang waar we nog een kleine 10 min moesten wachten maar de was geen probleem want we konden het goed vinden.
01.00 zoiets belanden we op de kamer. Ik zeg tegen haar je maakt je werkdag maar met mij af. Dat vond ze niet erg. De dame voor begin even douche en ik ook. Daarna hebben we die 2 uur vol gemaakt en ik liep met een glimlach van oor tot oor van de kamer af. Was de beste ervaring die ik met een dame heb gehad in al die tijd. We waren ook echt als laatste van de kamer af,afscheid genomen en afgerekend en de woorden hope see you next time en tz.
Die weken die erop volgde bleef ze al een beetje door mijn kop spoken,wat ik nooit had bij mij eerder dames. Maar goed ze had me vertelt dat ze altijd de laatste week van de maand kwam werken ivm haar werk in haar land. Dus 2 weken later wij die kant op, ook gewoon met een paar dames een kamer gehad niks mis mee.
En toen die 2 weken later dat we weer ging liep ik toch wel al met de gedachte en hoop dat ze er zou zijn.
De zaterdag was aangebroken en ik was al heel de dag happy en start klaar om te gaan en op tijd en dat was ik nooit. Aangekomen bij yy sta ik me om te kleden in de kleedkamer dat ik verrast word met een kus op mijn wang,staat daar mijn dame waar ik al die tijd al aan liep te denken. Zei ook blij dat ze me weer zag en zei ik ga even mijn eigen opfrissen en kom ik naar je toe. Dat vond ik zeker goed. 20 min later staat ze langs ons bij de bar voorgesteld aan mijn vrienden. En daarna samen zitten kletsen en wat gedronken. Ze maakt ook weer geen haast om de sleutel te gaan halen,ze wist toch wel dat ze dat moest gaan doen.
Die avond 2 keer naar een kamer geweest met haar en zei ook nog met enkele meer beren m aaar de laatste met mij.
We liepen na de laatst keer nog even naar de bar om wat te drinken, we waren nog wat aan het kletsen en ze vertelde dat ze morgen weer naar huis ging en over 3 weken weer terug was,en of ze me dan weer zou zien wat dat wilde ze wel graag,dus vroeg ze om mijn nummer. Ik haar dat gegeven. Ik me gaan douche en aan te kleden om naar huis te gaan. Stond ze ineens weer langs me in haar normale kleren. (Toen is het bij mij verkeerd gegaan vermoed ik) een mooie kleine verschijning. Ze vraagt of ik haar miss even bij de plek af wil zetten waar de dames slapen van yy omdat ze anders in een vol busje zat en moest wachten. Geen probleem ze zegt loop ik naar het hek en stap ik daar in. Dat was in het gebrekkig Engels wat we spraken samen. Wij in de auto gestapt en ja ze stond te wachten.
Ik vraag waar moet ik naartoe, ze zegt in mijn oor too your place. Zonder na te denken zei oké no probleem. Ze vraagt wel of ik haar morgen op tijd terug wil brengen omdat ze middags terug vloog. Afgesproken ik zou ervoor zorgen dat ze op tijd terug zou zijn voor haar spullen en ik zou haar ook daarna in eindh afzetten is toch allemaal bij mij in de buurt.
De terugweg was gezellig,ze zat met mijn vrienden te kletsen en met mij en mij verliefd aan te kijken en mijn handje vast te houden. Mijn vrienden afgezet e richting mij gereden.
Het was ondertussen 04.00 voor we bij mij waren samen een flesje wijn opgedronken en ik over mijzelf zitten praten,en zei ook over haar. Haar echte naam waar ze woonde en werkte en over haar kinderen over alles waar je het over hebt als je elkaar leuker vindt. Jullie zullen wel denken wat een gek die had haar binnenste buiten moeten keren.
Dat kwam nog niet eens in me op,het was te gezellig. Ondertussen wel samen elkaar zitten teasen en tz. En een paar uur later naar bed waar we nog 2 uur elkaar lekker hebben liggen verwennen. Toen zijn we in elkaars armen in slaap gevallen.
Had de wekker op tijd gezet zodat ze op tijd zou zijn voor haar vlucht en ik een ontbijtje kon maken voor haar. Dat kon ze ook wel waarderen. We waren op tijd in Roermond waar ze sliep. Ze zegt je mag niet mee naar binnen ik zeg geen probleem. Ik wacht hier wel op je. Ze moest haar spullen nog pakken en wat doen daar en zou ze terug komen en ik haar naar eindh brengen. Maar er kwam maar niemand en ze belde ook niet dat ik na een uurtje wachten maar naar huis ben gereden en ondertussen mij zelf afvragend wat er gebeurt is.
Er is gee enkele keer gevraagd van haar kant om geld toen ze is meegegaan naar mij.
Voelde me die weken die erop volgde kut omdat ik niet wist wat de reden was dat ze niet kwam om haar nasr eindh te brengen.
Toen was er die zaterdag dat wij gingen en ik wist dat zei er zou zijn. En ik haar kon vragen wat er aan de hand was toen, het duurde tot 22.00 zoiets voor ze mijn zag zitten,en meteen naar me toe kwam en me een kus gaf. En vroeg of ik even mee wilde lopen want het was te veel herrie in de bar. Ze zag dat ik een beetje boos keek en vroeg waarom ik niet gewacht had. Ik vertelt dat ik er stond en zei niet kwam opdagen,ze had me ge belt en kreeg nr niet in gebruik. Ze had toe Ze mijn nr intypte een verkeerd nr ingetypt. Gelukkig opgelost, en de rest van de avond een super tijd gehad. En daarna weer mee naar mij gegaan. Maar nu had ze eerst haar spulle gehaald in het hotel zodat we meteen naar eindh konden.
Die nacht weer samen een heerlijk tijd gehad en ze vertelde dat ze die weken thuis aan mij had lopen denken. Het voelde goed. Ik haar naar eindh gebracht en nog wat gedronken en toen ze zei met natte ogen i am going to miss you. Het leek dat ze het ook allemaal meende.
Jullie snappen wel dat die 3 weken dat ze in haar geboorteland was de sms'jes op en neer werden gestuurd. Over dingen die je stuurt als je verliefd bent want dat was ik aan het worden en dat was van haar kant ook dacht ik. (Hoe dom kun je zijn) de week dat ze weer deze kant op kwam was binnen enkele dagen. En ze mij een sms'jes stuurde of ik haar zaterdags op wilde halen van eindh want ze wilde een paar dagen bij mij zijn en wilde maandag gaan werken. Oké vond ik natuurlijk geen probleem alleen maar leuk.
Super weekend gehad samen en maandags naar yy gebracht.Afgesproken dat ik haar zat weer zou komen halen ik was er weer met mij vrienden en toen wij binnen ware heeft ze ook geen klanten meer gehad. Ze is weer mee naar mij gegaan en ik haar weer weg gebracht zondags. Maar de gevoelens van mij kant werden steeds meer e van haar ook zei ze. Afscheid werd steeds moeilijk. Want ik wilde haar langer bij me hebben. Ik had het zwaar te pakken.
Dus de sms dienst maakte overuren. En ze zou nog komen werken en dan een langer tijd niet ivm vak van haar kinderen. Ze kwam weer naar ned en weer het weekend bij mij geweest en maandag begonnen. Ik merkte dat ik er moeite meekreeg dat ze moest gaan werken,maar goed ik ga haar niet onderhouden. Ze merkte ook dat er iets was en we spraken er ook samen over,ze zei ook ik wil dit ook niet maar moet nog even want ze ging van baan veranderen in haar land en zou ze meer verdienen en dan zou ze stoppen. Ook ik geloofde haar. En het verder zo gelaten,ik bracht haar die zondag weer naar eindh. Van allebei de kanten was het afscheid steeds moeilijk. Maar ik had iets om naar uit te zien want de week erop zou ik naar haar toe rijden om samen een weekje vak te vieren. Had ze zelf aan me gevraagd want ze wilde me graag laten zien waar ze woonde en haar zoons en haar land. En ik had daar ook wel oren naar en was ook een bevestiging dat ze serieus was.
Ik die week erop zondag die kant op gereden speciaal met de auto gegaan zodat we daar rond konden met de auto omdat zei die geen had. En ik heb geen hekel om een uurtje of 11 in de auto te zitten. Aangekomen ze stond me al op te wachten en was echt blij om me te zien en ik ook natuurlijk. Voorgesteld aan haar kinderen waar de communicatie een beetje lastig mee was maar goed. Ze had heel de week van alles gepland. Ik zal het kort houden super leuke week gehad met haar en haar kinderen. Ondertussen aan zowat heel de fam voorgesteld. Laatste 2 dagen samen in een hotel door gebracht. De laatste nacht een ruzie gehad waar ik haar de volgende dag thuis heb afgezet en nasr huis ben gereden. Haar uitgelegd waarom ik zou boos was. En hasr er even over na laten denken dus ook niet gereageerd op haar sms'jes.
Paar dagjes verder belde ze me huilend op en gaf me gelijk en ze had spijt van wat ze had gedaan. Ik het er bij gelaten en wij weer als verliefde pubers verder sms'en en bellen. Ze was ondertussen ook een weekje op vak met haar kinderen. En als ze terug was zouden de kinderen de rest van de vak naar haar ex gaan. En zei naar mij zou komen voor een week en dan nog een weekje werken en dan zou ze stoppen omdat ze met mij verder wilde. Was ik het mee eens. Maar als ze bij mij zou zijn zouden We het daar goed over hebben. Want heb een ex vrouw waar ik altijd meer als genoeg voor betaald heb en ik geen relatie wil gebaseerd om mijn geld. En uit haar mond kwamen ook die woorden. Er gingen zo weken voorbij en ze kwam naar mij en we zouden samen terug rijden die week later,weer een super week gehad en van de mensen om me heen en die ons samen zagen alleen maar positieve berichten gehad toen ze ons samen zagen. Die hadden me vantevoren ook gewaarschuwd maar toen ze ons zag het ook anders zagen net als ik. En konden ook goed met haar opschieten,wat altijd leuk en belangrijk is.
Wij samen naar polen gereden, en ik zou paar dagen later terug vliegen. Want ze had gezegd dat ze eigenlijk een auto nodig had niks gevraagd maar ik gezegd dat ze dien van mij kon gebruiken want had er toch 2 enhad er maar een nodig. Dus dat vond ze geweldig. En als zei blij was was ik het ook. En als ik dan daar zou zijn kon ik ook nog ergens naartoe als zei was werken. Ik vloog er nog om de 10 dagen naartoe. En knapte haar app op als zei was werken voelde ik mij eigen nog nuttig. Want ze was heel gastvrij en kon lekker koken en kwam niks te kort.En als ik er was betaalde ik de boodschappen en wat meer dingen en we ging meestal een paar nachten naar een hotel ivm de kinderen. Dus eigenlijk heel normaal en niks aan de hand. Ik wilde haar overal mee helpen en deed ik graag.
De laatste keer dat ik daar naartoe zou gaan was aangebroken,was okt ik in eindh opgestapt zei mij netjes opgehaald zoals elke keer. Weer een leuke tijd gehad uit eten geweest met een vriendin van haar. Die tegen haar had gezegd of ze voor haar ook niet zo n man kon regelen want ze vond me wel leuk. Zei boos jaloers en ik dacht die vind me echt leuk. In de die week voor ik er was hadden we elkaar gesproken en ik wist dat er wat dingen waren die ze nog moest betalen en ze belde huilend op dat ze dat niet kon en weer moest gaan werken en dat niet wilde,ik met mijn domme hersens zeg ik help je wel alles komt goed. Ik aangekomen en haar het bedrag gegeven zei blij dat ze het op kon lossen. Weinig aan de hand tot dinsdags zei was werken en kinderen naar school ik me zat te vervellen. Ze had haar tel vergeten en ik daar in zitten kijken en zag dingen die me niet beviel avonds mee geconfronteerd en flink ruzie gehad. Ik met mijn kwaaie kop naar huis gereden want had het gehad. En was zo boos dat Ik weg moest zou de volgende dag eigenlijk vliegen masr vond het wel lekker dat stuk te rijden om eens goed na te denken.
Eindelijk thuis en blij dat ik mijn bed zag. Slecht geslapen. En toen ik wakker werd een paar sms'jes gehad van haar. Kort sorry voor alles en bedankt. Dat was het. Terug gesmst en ge belt tel niet in gebruik. Dus ik werd dol en alles spookt door mijn kop. En kon het niet goed plaatsen. En had er geen vrede mee.
Ben van nature niet zo bang aangelegd en nu ook niet dus ik die week zondags in mijn auto gestapt en die kant op gereden. Om haar s maandags te verassen als de kinderen naar school waren. Want die hoefde er niks van mee te krijgen,wisten daar immers ook niet wat moeder deed in Nederland.
Ik kan jullie zeggen die blik in haar ogen was onbetaalbaar. Want die had nooit verwacht dat ik daar naartoe zou komen. Proberen een normaal gesprek te voeren en kijken of ze door iemand werd gedwongen maar kwam alleen uit. Everything is a lie i never liked you.
Dus daar kon ik het mee doen. Ze heeft me op een goede manier weten in te palmen. Ik denk er nog steeds aan heb het nog steeds geen plaatsje kunnen geven.daarom ook dit verhaal.
Is miss wat lang maar zo krijg je een idee dat ik echt dacht dat ze het meende. Ik heb heel veel moeite om de naam en alles van deze dame hier niet neer te zetten zodat iedereen weet hoe zei in elkaar steekt. Maar de goedheid van mij zegt dan last maar. Pas op mede beren voor deze dames het gevoel dat je verliefd is een super gevoel maar het gevoel wat je daarna hebt is 10 keer erger. Mvg Brabander niet de gekste maar de domste
Teiresas
22 januari 2016, 16:14
Bedankt voor je verhaal Clubganger75.
Hoe groot was nou de schade uiteindelijk?
Werkt ze nog in YY?
Clubganger75
22 januari 2016, 16:17
De grootste schade die ik heb opgelopen is dat ik nu niemand meer vertrouw! Dat ze zo makkelijk van mijn goedheid gebruik heeft kunnen maken. Maar de schade was 10000. Ik weet niet of ze er nog werkt.
mechelen
22 januari 2016, 16:23
Financieel valt dat nog mee, ik denk dat er mensen zijn die veel meer geld verloren hebben (ik niet, gelukkig). Het vertrouwen komt heus wel weer terug. :cool:
phoenix
22 januari 2016, 16:27
, het is heel herkenbaar beste clubganger75 dat je denkt dat iemand je leuk vindt als je ze privé ook treft. Ik kan je 1 tip geven, zolang een vrouw dit werk doet, al ga je privé met haar om, is ze niet te vertrouwen. Conclusie 99,9 procent van de dvp's is niet te vertrouwen zolang ze in de seksbusiness werken. Dat heeft vaak te maken met beloftes die ze wel wil maken maar niet na kan komen en dan spreek ik over dames die vrij en zelfstandig zijn. De andere categorie is niet eens een optie waard om daarmee buiten het bordeel af te spreken. Ik las dat ze slecht Nederlands sprak.....dat is voor mij zelfs een teken om er liever niet mee te kameren.....mensen die de duitse of nederlandse taal niet of nauwelijks spreken voelen zich vaak ook geen deel van de maatschappij, dus is de seks allereerst al moeizaam. Dat is hoe ik er naar kijk.
Clubganger75
22 januari 2016, 16:34
Ja zo heb ik ook altijd gedacht maar zei heeft me zo n gevoel gegeven dat ik er ben ingetrapt. Ja klopt ze sprak geen Nederlands redelijk Engels en beetje Duits. Maar goed weer wat van geleerd.
Clubganger75
22 januari 2016, 16:36
Mechelen
Het geld maakt me eerlijk gezegd nog niet eens uit. Wat ik al zeg het vertrouwen is erger. Als ze tegen me had gezegd hoe het zat en ze geen relatie wilde ook goed had ik haar waarschijnlijk ook geholpen.
pret
22 januari 2016, 16:53
Ze is naast hoer ook een slet dus. Voor hoeren heb ik nog respect, omdat ze het laten bij een zakelijke transactie. Maar sletten kan ik echt niet uitstaan, want die misbruiken je gevoelens.
Goedemorgenallemaal
22 januari 2016, 16:56
Mvg Brabander niet de gekste maar de domste
Nee de gekste dat ben ik en ik betwijfel of je de domste bent... Er zijn er die in veel onwaarschijnlijker verhalen getrapt zijn. Ik zou er niets op durven verwedden dat ik hier niet in zou trappen...
De zaterdag was aangebroken en ik was al heel de dag happy en start klaar om te gaan en op tijd en dat was ik nooit.
maar dit zou me zeker NIET over komen.... ...op tijd...
Clubganger75
22 januari 2016, 17:23
Haha goedemorgenallemaal.
Ja mijn vrienden stonden er ook van te kijken. Ik was al een jaartje of 4 vrijgezel en had het goed en ze heeft wel wat schade aangericht. En dat gaat ook wel over maar goed.
Flipper
22 januari 2016, 17:28
Jonge het gebeurt ons allen,...
yylover
22 januari 2016, 17:43
Kerel, je bent niet alleen.
rmjhexe
22 januari 2016, 17:54
Je eerste berichtje was zoals het moest zijn , je 2 e bericht zoals het niet moet zijn. Mooi en eerlijk verhaal , ben privé al 2 maal gescheiden en dat koste meer geld. Dus naar de club , biertje , neuken, eten en als je de club verlaat alles vergeten want ik noem het tomeelspel wat daar af gaat.
Goedemorgenallemaal
22 januari 2016, 17:56
ja maar... dat "op tijd".... dat vind ik vreemd...
Flipper
22 januari 2016, 17:57
Kijk met 10k kom je er genadig vanaf kerel.. ik ken mannen die aan 150k en meer zitten, en het nooit gesnapt hebben. Gouden regel als ze je leuk vinden, willen ze geen geld van jou ;)
phoenix
22 januari 2016, 18:01
ja precies helemaal eens met flipper, of samen dokken, maar nog steeds, zij werkt in de business, alleen vriendschap....geen seks...en dat laatste leidt tot niets is mijn ervaring...
Bluebear
22 januari 2016, 18:03
ja precies helemaal eens met flipper, of samen dokken, maar nog steeds, zij werkt in de business, alleen vriendschap....geen seks...en dat laatste leidt tot niets is mijn ervaring...
Ja, maar ik kan er zo fijn mee praten. :tongue: :biggrin:
Jan Verplancke
22 januari 2016, 18:06
Als het 'n hele wijze les is geweest, dan is 10k 'n nette prijs voor zo'n goede levensles. Het vertrouwen komt ook wel weer deels terug, gezond wantrouwen blijft als het goed is achter. Je weet nu dat de jaloerse vriendin acteren ook best weleens gewoon maar 'n trucje uit de trukendoos kan zijn, etc.
Clubganger75
22 januari 2016, 18:22
Ja het is zekers een wijze les geweest. En dat ik niet de enigste was me ook al duidelijk. Vergeten en van leren. En als ik weet dat ze weer ergens werkt met een grote bus die kant op en van mijn geld allemaal aan de slag:biggrin:
Trigger
22 januari 2016, 18:45
Als je met dit soort dames aanpapt, moet je niet de gevoelens van je lul achterna lopen.......
Liefje
22 januari 2016, 20:02
@Flipper
. Gouden regel als ze je leuk vinden, willen ze geen geld van jou.
Hier ben ik voor 500% mee eens.
@Clubganger75.....eerlijk verhaal, moedig!!!
Flipper
22 januari 2016, 20:23
Sterker nog ze maken hier zelfs een punt van.. een beetje hoer en ik hou op het woordt dvp te gebruiken je noemt het beestje bij zn naam, ik ben dik me noemen ze ook niet fors of gezet.. een beetje hoer wil niet dat je haar zo ziet dus zal je zo snel mogelijk uit de club willen hebben en willen benadrukken dat ze geen hoer is. Hahahaha.
pret
22 januari 2016, 20:26
Sterker nog ze maken hier zelfs een punt van.. een beetje hoer en ik hou op het woordt dvp te gebruiken je noemt het beestje bij zn naam, ik ben dik me noemen ze ook niet fors of gezet.. een beetje hoer wil niet dat je haar zo ziet dus zal je zo snel mogelijk uit de club willen hebben en willen benadrukken dat ze geen hoer is. Hahahaha.
Zeg ook niet zo snel hoer, maar in dit context klinkt dvp niet echt :biggrin:
Picasso 1
22 januari 2016, 20:28
Jonge het gebeurt ons allen,...
Mij niet en genoeg anderen met mij ook niet.
Verliefdheid kan iedereen overkomen. Misbruik van je maken alleen de zwakken van geest.
Goedemorgenallemaal
22 januari 2016, 20:46
Vergeten en van leren.:
Neeje, fout, onthouden en van leren. Als je het vergeet loop je er zo weer in...
Flipper
22 januari 2016, 20:48
Pic het past ook niet bij jou method operandi.. :)
yylover
22 januari 2016, 21:05
Ook bij dit topic onderscheiden zich de 'echte mannen', die hun eigen terminologie erop na houden.
Er zijn inderdaad een aantal DVP-tjes die erop uit zijn om een beer volledig uit te kleden, maar ik hou het op 10% of minder.
De rest wil alleen maar geld verdienen, de ene met wat meer service dan de andere, en dat kun je ze niet kwalijk nemen.
Ga op een vrijdag- of zaterdagavond naar YY en 30% van de bezoekers vinden zichzelf de 'echte mannen', die de (sorry) hoeren alleen maar kleineren met hun geweldige sexprestaties.
Ik heb het inmiddels maar al te vaak meegemaakt.
Mijn voorkeur gaat uit naar die andere 70% van de beren, de zogenaamde 'zwakken van geest', die wel het lef hebben om respect te tonen voor de DVP's.
En soms gaat het dan wel eens mis.
Don Rudo
22 januari 2016, 21:05
Van dit verhaal krijg ik toch meer de indruk dat jij nu nog zuur bent over de manier hoe deze periode is afgelopen, dan 'dat je er bent ingetrapt' of de dame in kwestie je van acquit een poot heeft uit proberen te vijzen.
Natuurlijk is 10K (of 15K) in een half jaar veel geld in de normale wereld, maar in het P6 wereldje is het toch betrekkelijk weinig.
Jullie hebben wel veel matig of onbetaalde tijd met elkaar gespendeerd, ze heeft je in haar privé en familieleven toegelaten.
Misschien kijk je over een tijd wel anders op deze periode terug.
Voor jezelf: denk je dat je er klaar voor was geweest om een echte relatie met deze vrouw te beginnen of onderhouden, gezien de taalverschillen, haar achtergrond, dat ze kinderen heeft en je duizend kilometer uit elkaar woont?
Big30
22 januari 2016, 21:08
Om de zoveel maanden kunnen we een verhaal lezen dat wellicht niet in alle details, maar in grote lijnen overeenkomt met bovenstaand verhaal.
Een gewaarschuwd IJsbeertje telt voor 2, maar naïeve en op een DVP verliefde Beertjes leven in een droomwereld waaruit ze pas ontwaken nadat er zowel financiële als emotionele schade is geleden.
Een vriendin moet je niet in een club zoeken, ga daar heen om plezier te maken, goede betaalde sex en een mooie dag te hebben.
Veel dames zijn zeer goede actrices en spelen een spel met als doel wat € er aan over te houden als de beer zwak is.
Gewoon niet verliefd worden, buiten de club wat afspreken en leuke dingen doen, niets mis mee. Af en toe wat betalen, ach een cola, een big mac menu, een H&M truitje, moet kunnen.
Hou het daarbij. Overigens waarschuwen heeft weinig zin, als uitgelegd. Over een paar maanden kunnen we een soortgelijk verhaal lezen ... .
Flipper
22 januari 2016, 21:26
Ook bij dit topic onderscheiden zich de 'echte mannen', die hun eigen terminologie erop na houden.
Er zijn inderdaad een aantal DVP-tjes die erop uit zijn om een beer volledig uit te kleden, maar ik hou het op 10% of minder.
De rest wil alleen maar geld verdienen, de ene met wat meer service dan de andere, en dat kun je ze niet kwalijk nemen.
Ga op een vrijdag- of zaterdagavond naar YY en 30% van de bezoekers vinden zichzelf de 'echte mannen', die de (sorry) hoeren alleen maar kleineren met hun geweldige sexprestaties.
Mijn voorkeur gaat uit naar die andere 70% van de beren, de zogenaamde 'zwakken van geest', die wel het lef hebben om respect te tonen voor de DVP's.
Respekt toon je voor een dame en een hoer behandel je als een hoer.. of een dvp een dame of een hoer is dat ligt helemaal aan haar zelf. Althans zo zie ik dat...uit op je pieken zijn de dame en de hoer.. ;) en zolañg ze je naam niet kunnen onthouden heet jij 50 of 100. ;)
Dalton
22 januari 2016, 21:39
Dit is een poolse die willen altijd met je opnieuw beginnen maar de roemeense en bulgaarse hebben altijd zieke mamma's of pappa's of de kindjes moeten op genomen worden in het ziekenhuis.
Er zijn zelfs dvp's die bijna geen duits spreken maar een mooi verhaal hebben staan op hun handy in het onberispelijk duits dat ze 1000 of 1500 euro nodig hebben.
Clubganger75
22 januari 2016, 21:46
Don Rudo,
Jullie hebben wel veel matig of onbetaalde tijd met elkaar gespendeerd, ze heeft je in haar privé en familieleven toegelaten
Dit is het waarom ik er ben ingetrapt! En het niet verwacht had. Ik hem er meer moeite mee op de manier hoe het gegaan is allemaal. En dat moet ik een plaatsje geven.
Ik zeg al dat geld boeit me niks. Als ik ze niet had had ik ze ook niet gegeven.
yylover
22 januari 2016, 22:00
Respekt toon je voor een dame en een hoer behandel je als een hoer.. of een dvp een dame of een hoer is dat ligt helemaal aan haar zelf. Althans zo zie ik dat...uit op je pieken zijn de dame en de hoer.. ;) en zolañg ze je naam niet kunnen onthouden heet jij 50 of 100. ;)
I rest my case
Jan Verplancke
22 januari 2016, 22:08
Jij doet net alsof er niets zit tussen de bruut die 'n dame in haar gezicht tuft, te harde petsen op haar billen geeft en verbaal afslacht en de naïeve beer die een pseudo-relatie zoekt en daarom de dame wat meer sponsort dan alleen de uurtjes op de kamer. Alsof respect tonen voor een dame, dvp, hoer, snol, gier of wat dan ook, alleen kan door je tienduizenden euro's afhandig te laten maken... Vergis je niet, er zijn 'n hele clubgangers die de dvp's gewoon correct behandelen, maar verder geen behoefte hebben aan verliefde smsjes tijdens haar vakantie, de dvp buiten de kamer sponsoren bij allerlei ongemakken of het betalen van de prostaatoperatie van haar oma. Alsof je als je niet 'zwak van geest' bent, geen respect toont voor dvp's....
Je overschat respect. Respect tonen is m.i. gewoon op en buiten de kamer niet vervelend doen (niet schelden, niet slaan, niet schoppen, etc) en je rekening betalen. Veel meer is het niet.
SAS
22 januari 2016, 22:22
Weet je het overkomt je wel of niet!
Als het te laat is dan doet het pijn.
Of als je er echt aan blijft hangen dan gaat het pas echt pijn doen.
Zij zit thuis en controleert echt elke beweging die je maakt.
Ben je te lang weg dan wordt je mobiel gebeld en je krijgt de vraag waar je bent en wat je aan het doen bent.
Vergeet niet te vertellen met wie je bent!
In een club gaan is verleden tijd.
Buiten de deur een DVP bezoeken kan ook niet meer want ze belt echt elke 5 minuten.
Dus al zou je willen dan kan je niet want vergeet niet je telefoon op te nemen anders driegt er wat!
Ken z'n arme ijsbeer die dat is overkomen;)
Ik weet dat hij heel veel op het ijsberen forum is en vind het niet erg dat ik dit schrijf geen naam is geen probleem!
Hij zit dik onder de plak.
Dan mag je van geluk spreken als je dit bespaard blijft:biggrin:
langlekker
22 januari 2016, 22:23
of het betalen van de prostaatoperatie van haar oma.
Bijzondere oma is dat:biggrin::roll3:
@clubganger: wat een snol moet dat geweest zijn, zoals Big30 al zegt deze verhalen komen met regelmaat voorbij en ze zijn kennelijk zo gewiekst dat ze je echt op een wolk laten leven tot je kaalgeplukt bent.
Clubganger75
22 januari 2016, 22:44
Verhaal heb ik hier ook allemaal gelezen en wist ook wel dat ik niet de enigste was en zal zijn, Maar de manier waarop ze het doen gaat steeds verder. En dat mag ook gezegd worden. Kaal plukken was niet gebeurt. Dit hoort bij het leven zullen we maar zeggen.
Clubganger75
22 januari 2016, 22:47
Maar goed morgen is het weer zaterdag en staat er weer een tripje naar de clubs te wachten. En gaan we het weer gezellig proberen te maken
VAZKOR
22 januari 2016, 22:54
Ja een heel oprecht goed verteld verhaal. Ok men is verliefd tot ver over de oren maar ik blijf maar niet snappen dat men zomaar geld geeft aan zo'n mokkel omdat ze "in nood" zijn, ze verdienen meer dan wij. Allez meer dan ik toch... Geld vragen is een duidelijke red flag, dit doen ze altijd later als je al diep zit. Ik zou het toch een wake up call vinden. Je kan altijd argeloos verliefd wezen zolang jij er maar profijt van trekt (free sex) en ermee kappen en blokkeren zodra ze een lady in distress wordt. Je moet er wel erg sterk voor zijn.
Het kan erger: dat CUUP-verhaaltje reeds gelezen?
pret
22 januari 2016, 22:57
Maar goed morgen is het weer zaterdag en staat er weer een tripje naar de clubs te wachten. En gaan we het weer gezellig proberen te maken
En niet meer verliefd worden op een dvp he :biggrin:
langlekker
22 januari 2016, 22:59
Als je inderdaad naar mogelijke verdiensten kijkt ga ik dat ook niet eens benaderen wat de dames binnen kunnen hengelen.
Dus een echte pro zal ik ook nooit met meer sponsoren dan de normale prijs.
Clubganger75
22 januari 2016, 23:28
@vazkor ik heb Cuup zijn verhaal gelezen. En waarom ik haar geld heb gegeven omdat ik Dacht dat het wel goed zat. En dat ik ze ook kan missen en zei ermee geholpen was.
Picasso 1
22 januari 2016, 23:37
Het wordt pas erg wanneer de zwakken van geest een land gaan regeren. Dan gaan ze niet alleen geld weggooien maar zorgen ze er ook nog eens voor dat in minder dan een nacht 650 vrouwen worden aangerand.
Picasso 1
22 januari 2016, 23:41
Het wordt pas erg wanneer de zwakken van geest een land gaan regeren. Dan gaan ze niet alleen geld weggooien maar maken het tevens mogelijk dat in minder dan een nacht 650 vrouwen worden aangerand.
In dit geval trapten de Duitsers er allemaal massaal in.
swazontneuf
23 januari 2016, 08:20
Volledig met je eens yylover ! Ik had 't niet anders (of beter) kunnen omschrijven.
Goedemorgenallemaal
23 januari 2016, 08:45
Er zijn zelfs dvp's die bijna geen duits spreken maar een mooi verhaal hebben staan op hun handy in het onberispelijk duits dat ze 1000 of 1500 euro nodig hebben.
Makkelijkals je zoals ik geen Duits spreekt... "was staat da?. nix verstehen, nicht lesen kunnen"
Clubganger75
23 januari 2016, 16:39
@yy lover. ik hoor niet bij die procenten. ik behandel een vrouw met respect ook al doen ze dit werk!! Het zijn tenslotte ook mensen. Dat ze het oudste beroep uitoefenen wil niet zeggen dat ze geen respect verdien. miss juist nog wel meer.
yylover
23 januari 2016, 16:42
@Clubganger75, ik tel jou ook zeker niet bij die 30% , ook al ga je op een zaterdagavond :)
Veel plezier vanavond
Flipper
23 januari 2016, 16:48
I rest my case
Nee, je rest niets, je bent alleen een naief jong ijsbeertje.. zo zijn we allemaal begonnen.
Hahaha. Denk wat je wil. ;)
Picasso 1
23 januari 2016, 16:48
Mannen die 'geen misbruik van je laten maken' verwarren met 'geen respect hebben voor de dames' zijn bij sommige dames serieus rijp voor de slacht.
Flipper
23 januari 2016, 16:54
En ik meen dus echt zo zijn we allemaal begonnen.. niet om je te kleineren.. alleen mettertijd wordt je wat harder... ik zit niet voor nix in een clubpauze.. andere beren wezen me erop (bosco) dat het wellicht tijd was voor een lange vakantie. Maar om eerlijk te zijn heeft het me alleen geholpen om te zien hoe aardig en leuk de poolse dames van vroeger waren, en hoe klote dat rumbul spul wel niet is.
Maar goed, dat is ook een uitkomst.. alleen wat ga je ermee doen, en wat kan je er nog me doen in het huidige clubklimaat..
Kleine tip veel poolse dames uit die tijd hebben zich ook hier gesetteld.. die roemenen gaan bijna altijd weer nawr huis terug.. relaties met rumbul is als pissen tegen de wind, je bezijkt alleen jezelf.
yylover
23 januari 2016, 17:22
Kijk, zo kan het dus ook. Mooie woorden om deze discussie mss eens af te sluiten
Clubganger75
23 januari 2016, 17:41
miss wel. Maar dit onderwerp zal altijd terug blijven komen. ik heb gister dit geschreven waar ik best wel even over heb lopen twijfelen om het te doen, maar nu een dag later ben ik blij dat ik het gedaan heb.
Willem2
23 januari 2016, 17:47
miss wel. Maar dit onderwerp zal altijd terug blijven komen. ik heb gister dit geschreven waar ik best wel even over heb lopen twijfelen om het te doen, maar nu een dag later ben ik blij dat ik het gedaan heb.
De therapie-rekening komt er aan :) ;)
Clubganger75
23 januari 2016, 17:55
@willen. geen probleem komt goed. mag het ook zonder rekening?
Willem2
23 januari 2016, 17:57
Waarom ? Kan je misschien aftrekken van je belastingen :rolleyes:
Alles is hier mogelijk ;)
Flipper
23 januari 2016, 17:58
Mn mening is nog steeds hetzelfde hoor.. ;) , als ik naar phg ga krijg ik van alle roemenen te horen dat ze vrijgezel zijn, een ziek familielid hebben, en dit moeten doen bla bla bla.. 5 minuten later op facebook staat ze daar met haar man voor een dikke mercedes cabrio met haar gucci handtas die meer kost dan mijn auto.
Tja wat kun je daarna nog voor conclusie trekken.
Mijn motto if it looks like shit, and it smells like shit... then it must be shit.
And as we all know, you cant polish a turt...;)
Clubganger75
23 januari 2016, 18:06
@Willem2. Ja maar heb het afgelopen jaar al teveel af laten trekken.
yylover
23 januari 2016, 18:11
Mn mening is nog steeds hetzelfde hoor.. ;) , als ik naar phg ga krijg ik van alle roemenen te horen dat ze vrijgezel zijn, een ziek familielid hebben, en dit moeten doen bla bla bla.. 5 minuten later op facebook staat ze daar met haar man voor een dikke mercedes cabrio met haar gucci handtas die meer kost dan mijn auto.[/U]
@Filpper, iedereen heeft natuurlijk recht op zijn eigen mening. Ik hoop wel dat je je realiseert dat Clubganger75's verhaal over een Poolse dame gaat, en geen Roemeense.
Mijn ervaringen met Roemeense dames liggen hier wat anders.
En er is overigens een heel topic op dit forum te vinden over de voor- en nadelen van Roemeense DVP-tjes.
Picasso 1
23 januari 2016, 18:21
Dit getuigt van weinig respekt naar Willem2.
Clubganger75
23 januari 2016, 18:41
@Picasso 1. Hier ging het toch om de dames met respect te behandelen. en die 21 procent die erbij komt is nogal wat. rekening zal wel geen kleintje zijn
Prima
23 januari 2016, 18:41
Hallo. Wat je aan geld verliest , krijg je er aan verstand voor terug
Groetn
Jan Verplancke
23 januari 2016, 18:51
Mn mening is nog steeds hetzelfde hoor.. ;) , als ik naar phg ga krijg ik van alle roemenen te horen dat ze vrijgezel zijn, een ziek familielid hebben, en dit moeten doen bla bla bla.. 5 minuten later op facebook staat ze daar met haar man voor een dikke mercedes cabrio met haar gucci handtas die meer kost dan mijn auto.
Tja wat kun je daarna nog voor conclusie trekken.
Mijn motto if it looks like shit, and it smells like shit... then it must be shit.
And as we all know, you cant polish a turt...;)
Ik heb ook weleens een periode gehad dat ik het allemaal geweldig interessant vond om te weten of dames vrijgezel zijn of niet. Je daarvoor interesseren is solliciteren naar pogingen om je wat meer geld afhandig te maken dan de rekening voor het uurtje, twee uurtjes, etc. Nu weet ik wel beter. Het is simpelweg niet relevant. Saunaclubs zijn seksclubs, geen relatiebureaus.
De dames pikken de heren die daar niet komen om te neuken, maar om 'n pseudo-vriendin te zoeken er ook wel uit. Favoriet bij de dames is de wat minder gehaaide beer die nog niet zo lang meeloopt en dus (nog) over een goed gevulde spaarpot beschikt, die graag goed is voor "zijn" vrouwtje (en dat 'haar met respect behandelen noemt') en die graag aan "zijn" vrouwtje laat zien dat hij het allemaal goed voor elkaar heeft. Daarom vragen ze vaak ook niet om geld, maar wachten ze rustig tot de beer het zelf aanbiedt.
Financieel kan het interessanter zijn om te mikken op dit soort figuren. Twee tegelijk, kan prima. Als er eentje afhaakt of blut is, staat er wel weer 'n andere klaar. Voor de 50 euro-klantjes hoeft dan niet hard meer gelopen te worden. De club is dan meer 'n plek geworden om dit soort beren te zoeken dan om klanten die komen om te neuken het uurtje van hun leven te bezorgen.
Flipper
23 januari 2016, 19:20
Jan, ik moet je gelijk geven.. je slaat de spijker op zn kop.
Wees eerlijk clubs lijken ook steeds meer op de Zaterdagavond disco ipv een saunaclub..
Vrouwen hebben geen trek in een ijsbeer die al 20 jaar in de clubs komt. Hmmm. Volgende keer maar eens zeggen dat ik nieuw ben en dit eigenlijk nooit doe, doen of ik net gescheiden ben. :)
Zou een interessant experiment zijn.
Piet Plezier
23 januari 2016, 22:58
jullie zijn allemaal zo dom dat jullie erin trappen.
In deze tijd
Ik ben er ook ingetrapt maar dat was in 2001
Nu toch niet meer wat zijn jullie dom echt dom
pret
23 januari 2016, 23:29
In deze tijd
Helemaal mee eens. Je uitgeven voor een groentje is alleen maar vragen om misbruikt te worden. Beren wordt wakker deze dames zijn in deze clubs puur voor het geld. Of ze dit nou krigen door neuken of misbruik te maken van de gevoelens van naieve beren maakt ze echt geen zak uit.
anaconda
24 januari 2016, 01:31
Dit is een poolse die willen altijd met je opnieuw beginnen maar de roemeense en bulgaarse hebben altijd zieke mamma's of pappa's of de kindjes moeten op genomen worden in het ziekenhuis.
Zo,n smeekbede heb ik zelfs op een phone van een dame van plezier geschreven ..Jij weet hoe het werkt Dalton .
Patjax
24 januari 2016, 02:32
Elke dvp is uitgerust met sjoemelsoftware. Naam, land van herkomst, leeftijd en familie omstandigheden zijn de meest voorkomende.
Flipper
24 januari 2016, 19:24
In deze tijd
Of jij bent door de jaren heen gewoon veel lelijker geworden. :)
Dat kan ook he!
Ja ja ik mag nix zeggen, ik zeg het zelf maar voor een ander het zegt. :biggrin::biggrin::biggrin:
Flipper
24 januari 2016, 19:27
Helemaal mee eens. Je uitgeven voor een groentje is alleen maar vragen om misbruikt te worden. Beren wordt wakker deze dames zijn in deze clubs puur voor het geld. Of ze dit nou krigen door neuken of misbruik te maken van de gevoelens van naieve beren maakt ze echt geen zak uit.
Hahaha.. het moet me eerst eens lukken een club te vinden waar geen dames me kennen.
Dan zien we wel verder. :)
pret
24 januari 2016, 19:32
Hahaha.. het moet me eerst eens lukken een club te vinden waar geen dames me kennen.
Dan zien we wel verder. :)
Ach je bent nu met winterslaap. In de zomer tref je vast wel nieuwe dames. Kans is ook groot dat je nieuwe dames aantreft in FKK Lekkerding :biggrin:
pret
24 januari 2016, 19:46
Wellicht kan je ook je rekening declareren bij je zorgverzekering :biggrin:
Kwibus2
24 januari 2016, 19:56
Er zijn buitengewoon respectabele DVP's al is het een kleine minderheid.
Ik behandel alle vrouwen met respect al zijn er bij die dat niet verdienen.
Flipper
24 januari 2016, 19:56
Ach je bent nu met winterslaap. In de zomer tref je vast wel nieuwe dames. Kans is ook groot dat je nieuwe dames aantreft in FKK Lekkerding :biggrin:
Ja om eerlijk te zijn is er wel een stukje hoop van mijn kant dat dat gaat gebeuren.. als je lang genoeg wacht komt dat vanzelf goed ;)
Pietjepik
24 januari 2016, 20:01
Verliefd worden op een hoer is link, eenmaal een hoer altijd een hoer, de dame kun je uit de club halen, de club niet uit de dame. Het concept hobby-hoeren is het betere alternatief; ik kreeg gisteren een dame uit België op bezoek via tinder, de lieve schat moest 270km rijden retour, ik neukte haar ao, spoot in haar mond en ze slikte, hield me de nacht warm met haar blote reet en grote tieten en het kostte me een fles coebergh en een bakje koffie en broodje voor ontbijt :freu:
ik had ook een half jaar een ex dvp waar ik 10k in duwde maar gelukkig niet als financiering van haar bestaan maar voor gezamenlijke uitjes. Meisje had goed karakter maar is na onze breuk wederom afgedwaald in clubland. Onvermijdelijk. Leg het naast je neer, hoer of niet, het blijft een mens en die stellen je nu eenmaal teleur.
pret
24 januari 2016, 20:05
Ja om eerlijk te zijn is er wel een stukje hoop van mijn kant dat dat gaat gebeuren.. als je lang genoeg wacht komt dat vanzelf goed ;)
Je eerste sessie zal dan vast niet lang duren wat ook gezeur om tijdverblijf in een kamer je bespaart blijft. :biggrin:
Flipper
24 januari 2016, 20:08
Je eerste sessie zal dan vast niet lang duren wat ook gezeur om tijdverblijf in een kamer je bespaart blijft. :biggrin:
Nou dat kan ik je op een papiertje meegeven.. dat die niet lang gaat duren.. de eerste 15 gaan de 30 minuten niet volmaken :biggrin:
deket
24 januari 2016, 23:35
Nooit zoveel clichés, stereotypen, open deuren, domme opmerkingen en veralgemeenheden bij elkaar gelezen dat ik na deze post niet meer de moeite en tijd ga nemen hiervoor te reageren
phoenix
24 januari 2016, 23:37
inclusief wat je zelf roept deket?
Jan Verplancke
25 januari 2016, 05:06
Elke dvp is uitgerust met sjoemelsoftware. Naam, land van herkomst, leeftijd en familie omstandigheden zijn de meest voorkomende.
Vergeet burgerlijke staat c.q. relatiestatus niet. :biggrin:
Patjax
25 januari 2016, 05:47
Als je het heel ruim bekijkt, valt het onder familie :tongue:. Door de recente posts kunnen we klok kijken er ook aan toevoegen. Alleen geldt dit niet voor alle versies. Alleen voor de turbo variant, waarbij het "sneller" gaat.
eenmaal een hoer altijd een hoer, de dame kun je uit de club halen, de club niet uit de dame ik denk dat je daar veel dvp's ernstig te kort mee doet, met zo'n mening.
Algemeen, niet per se op pietjepiks bericht toegespits: Het gros wil gewoon centjes verdienen. Het liefst zoveel mogelijk in zo'n kort mogelijke tijd. Dat maakt ze niet anders dan mensen die hetzelfde proberen te bereiken in een ander beroep. In elke beroepsgroep vind je uitwassen. Hetzelfde geld voor mensen die diensten afnemen. Daar vind je ook mensen die enigszins naïef zijn en zich laten tillen door de dienstverlener.
Je kan de stelling ook omdraaien. Eens een hoerenloper, altijd een hoerenloper. Je kan de hoerenloper wel uit de club of rld halen maar de club of rld niet uit de hoerenloper.
Der mensch ist was er fickt.... misschien nog niet zo'n hele gekke stelling.
Jan Verplancke
25 januari 2016, 07:42
Ik denk dat je er heel veel ook niet tekort mee doet. Overal zullen wel uitwassen zijn, maar in deze branche gaat het vaak om grotere bedragen. De situatie leent zich daar ook wat meer voor natuurlijk. Vrijwel niemand zal de loodgieter € 10.000 geven omdat z'n tante aan haar grote teen moet worden geopereerd of in de supermarkt elke dag de kassière € 100 toestoppen omdat 'n man die daar cornflakes komt kopen, denkt dat ze verliefd op hem is.
De stelling is wel om te draaien, ja. Veel dames zullen er ook wel niet op uit zijn om in de saunaclub de man van hun leven te vinden. Sommigen misschien ook. Net zoals dat er beren zijn die voortdurend verstrikt raken in allerhande relatieperikelen in de club, heb je er ook wel dames bij. Dat lijken me vaak niet de meest stabiele dames.
Een slimme dame zal in 'n relatief korte tijd, 'n boel geld meepakken in de saunaclub, n dat investeren in 'n eigen zaakje, woning, etc. en het saunaclub gebeuren achter zich laten. Net zoals dat 'n slimme beer daar komt om te neuken en zich verder dit al teveel in te laten met allerlei soaps die sommige dames proberen te organiseren.
Goedemorgenallemaal
25 januari 2016, 08:21
Gelukkig niet zelf meegemaakt maar toch een kleine kanttekening bij je loodgieter, malafide loodgieters (en zelf slechte bona fide loodgieters) en anderen die aan je veilige stulpje kunnen werken zoals die electricien of schilder kunnen net zo goed schade maken. Schade die ook in de tienduizenden euros kunnen lopen. Maar ja dan kun je nog op een tv programma gaan huilen, of veel mensen dat na een DVP avontuur doen...
rmjhexe
25 januari 2016, 08:24
Een slimme dame, ja daar zeg je wat, meeste dames kun je naar een paar jaar op hun kop zetten, rolt nog geen dubbeltje uit. Zo gewonnen zo geronnen
Jan Verplancke
25 januari 2016, 08:47
Gelukkig niet zelf meegemaakt maar toch een kleine kanttekening bij je loodgieter, malafide loodgieters (en zelf slechte bona fide loodgieters) en anderen die aan je veilige stulpje kunnen werken zoals die electricien of schilder kunnen net zo goed schade maken. Schade die ook in de tienduizenden euros kunnen lopen. Maar ja dan kun je nog op een tv programma gaan huilen, of veel mensen dat na een DVP avontuur doen...
Dat klopt, alleen is dat dan meestal knoeiwerk, waar ze zelf vaak ook niet direct veel wijzer van worden, behalve dan dat ze het geld van de factuur opstrijken. Een DVP (of haar vriendje) worden financieel wel wat wijzer van 'n verliefde beer.
Wie weet kan Tros Opgelicht eens 'n saunaclub-special doen? :)
Picasso 1
25 januari 2016, 09:06
Dames vragen me vaak naar de relatiestatus. Ik antwoord altijd dat ik geen relatietype ben, graag mijn vrijheid wil behouden en van meer dan één vrouw wil genieten. Helderder kan het niet voor het geval ze de intentie zouden hebben op dat terrein te gaan vissen. Veel dames kijken dan verbaasd maar er zijn ook vele tussen die er hartelijk om moeten lachen en aangeven dat als ze zelf man waren ze zich zouden voorstellen dat ze ook van zoveel mogelijk zouden willen genieten.
pret
25 januari 2016, 10:18
Veel dames kijken dan verbaasd maar er zijn ook vele tussen die er hartelijk om moeten lachen en aangeven dat als ze zelf man waren ze zich zouden voorstellen dat ze ook van zoveel mogelijk zouden willen genieten.
Doen ze dat niet dan? Bovendien verdienen ze er nog geld mee ook :biggrin:
Flipper
25 januari 2016, 11:18
Nooit zoveel clichés, stereotypen, open deuren, domme opmerkingen en veralgemeenheden bij elkaar gelezen dat ik na deze post niet meer de moeite en tijd ga nemen hiervoor te reageren
Nou, ja en nee.. dr zit gewoon een kern van waarheid in. Ik spreek genoeg ex dames bijna nog dagelijks.. the creme de la creme so to speak.. the best of breed uit hun branche. Ze missen de club, maar niet de klanten.. en ze hebben er toen uitgehaald wat er in zat.. ik weet dat sonya een fransman voor 200.000 getild heeft.. ik weet dat een van de populaire dvps in happy er een voor meer dan 150.000 getild heeft.. kan ze met naam en toenaam noemen.. allemaal onder het mom van mn vriendje.. ik weet ook dat ze toen met de poetsman neukte..voor nop... en dat dat haar vriend was.. dat is allemaal moedwillig gebeurt.. tja en voor beide heb ik respekt, maar ik laat ze niet mn portomonnai vasthouden..
Dr zijn zoveel ijsberen die het beter weten bla bla bla... en statistisch gezien behoren ze tot de 98% van de mannen die een rad voor de ogen gedraaid wordt...idere dvp heeft een paar favorieten 2-3 dat zijn de 2% die er wellicht iets meer vanaf weten.. dus ja je moet wel generalizeren statistisch gezien heb je geen andere keus,, omdat we nou eenmaal meestal tot de 98% horen en soms bij de 2%..
Maar ze zijn er niet altijd voor de centen.. ii ken er genoeg die samenwonen met een ex klant. Ik weet ook dat er genoeg gescheiden etc zijn..moet ook wel omdat milfy ex dvp's hoog op mn lijstje staan nu ik ouder wordt. :) maar je moet in een club niet dom en naief zijn.. dst kost geld en hartezeer.. en zo is het en niet anders.. guilty until proven innocent..
Kwibus2
25 januari 2016, 11:24
Een slimme dame, ja daar zeg je wat, meeste dames kun je naar een paar jaar op hun kop zetten, rolt nog geen dubbeltje uit. Zo gewonnen zo geronnen
Ze zijn vrijwel allemaal vaste klant van de gokkasten waar je maximaal 40% van je inzet terug kunt winnen.
Goedemorgenallemaal
25 januari 2016, 11:25
Door de bank genomen ga ik niet veel verder dan:
Nou ja 1 keer een dame wat geld in de hand gestopt (nog geen procent van de hierboven genoemde bedragen overigens). Niks voor terug gevraagd en ook niks gekregen :P
Als ik tijd heb zo tegen kerst een paar clubs, volgeladen met kerstkaarten voor mijn favo's.
Heel af en toe met een zelfgebakken appeltaart als ik weet dat ze jarig is, of zegt te zijn.
Kwibus2
25 januari 2016, 11:28
Een slimme dame zal in 'n relatief korte tijd, 'n boel geld meepakken in de saunaclub, n dat investeren in 'n eigen zaakje, woning, etc. en het saunaclub gebeuren achter zich laten. Net zoals dat 'n slimme beer daar komt om te neuken en zich verder dit al teveel in te laten met allerlei soaps die sommige dames proberen te organiseren.
Klopt helemaal. De slimmerikken hebben door dat je door een goede prestatie te leveren kunt rekenen op terugkerende liefhebbers.
Iedereen in de handel weet dat een goede zaak is gebaseerd op vaste terugkerende klanten.
De meiden die de kantjes er af lopen zijn vrijwel allemaal weer snel vertrokken.
Flipper
25 januari 2016, 11:29
Ok.. laat ik dan een tip geven.. koop een of ander 2e hands sieraad met veel bling..op marktplaats voor weinig.. zorg dat er de orginele doos bij zit... zorg ook dat als ze dst googled dat het niet onder 200 euro zit, meestal krijg je die swarofski meuk voor een paar tientjes 2e hands.. geef je pannekoek dat maak er een big deal van.. die paar 10tjes betalen zich honderdvoud terug in tijd en goeie sex..
Tiiiiipppp van de flippppp
Ps.. zorg dat je er altijd een paar op voorraad hebt. Kan nooit kwaad.
Deze techniek is hetzelfde als raisen op de river bij poker, je panekoekje gaat namelijk wachten wat je haar nog meer allemaal gaat geven ipv om voor iers te vragen. Meestal zie je dan goedkoop de flop.. hahahaha letterlijk en figuurlijk.
O o wat gaat hier kommentaar op komen.. smerige flip om die meiden zo te misleiden. Hahhaha.
Probeer dit niet bij meiden die al 10 jaar in het vak zitten.
Kwibus2
25 januari 2016, 11:47
Moedig van Clubganger 75 dat hij zijn ervaring prijsgeeft op IJBF.
Iedereen doet wel eens iets dat later minder verstandig blijkt te zijn.
Wanneer er emoties bij komen kun je het overzicht heel makkelijk verliezen.
Hij is niet de eerste en zal met zekerheid ook niet de laatste zijn.
Met een DVP iets beginnen is mij ook overkomen alleen heb ik er geen geld op toegelegd.
Meer geluk dan wijsheid als ik eerlijk moet zijn.
De dame vroeg mij bij het begin van de "relatie" advies op autogebied, dat is mijn handel.
Ze had een Alfa op het oog. Dat is een bron van ellende dus maar geen Alfa.
Waarom neem je geen 3 serie BMW, dat past goed bij een vlotte sportieve vrouw.
"Dan wil ik er een met leer" Ook goed maar dan moet je wel een 7 serie nemen. (klein leugentje)
Nooit eerder zo snel een nieuwe 7 serie verkocht met flink wat opties.
De marge op een 7 serie is best aardig. Korting? nee lieverd ik verdien er niets aan (klopt ook niet)
Vrouwen rijden goed of slecht er zit niets tussen in.
Ze reed als een vent, ik heb me nooit meer zo prettig gevoeld dan met haar achter het stuur.
Een wereld wijf.
Picasso 1
25 januari 2016, 12:06
O o wat gaat hier kommentaar op komen.. smerige flip om die meiden zo te misleiden. Hahhaha.
Nou nee dat niet, maar wel dat de eigen keuzes van mannen bepalend zijn voor welke type dame ze ermee aantrekken. Het zijn onze eigen keuzes die ons in meer of minder rooskleurige situaties brengen.
Flipper
25 januari 2016, 12:16
Nou, als je wel eens bij carlitos gaat zitten in de club dan hoor je ook grappige dingen.. hij gaat er eerst een ligge beledigen (met een vriendelijke lach op zn gezicht) en daarna zijn ze niet meer weg te slaan.. haha..
Ik heb um ooit een horen zeggen.. gosh.. you have UGLY tits.. i have never seen such ugly tits in my life...
Hahahahhaha.. die griet waar niet meer weg te slaan bij um... nou snappen de meeste roemeentjes weinig van PUA technieken (pick up artist) ..
ook een mooie is knappe vrouwen hebben vaak een lelijke sidekick in de club.. ga dr bijstaan.. zeg hoe knap de lelijkerd wel niet is en zeg dat ze veeel knapper is dan de knappe meid... gegarandeerd dat de knappe je wel bijna voor nix wil neuken ;)
Ok genoeg smerigheden de ijsberenwereld ingeslingerd..
Groetjes. ;)
Flipper
25 januari 2016, 12:20
Nou nee dat niet, maar wel dat de eigen keuzes van mannen bepalend zijn voor welke type dame ze ermee aantrekken. Het zijn onze eigen keuzes die ons in meer of minder rooskleurige situaties brengen.
Hoe lang ken je me nou al, wanneer zit ik niet in een netelige situatie bij vrouwen. Altijd wel.. maar het is wel amusement pur sang, en daar zijn ze tenslotte voor.. anders ging ik wel naar een ramenbuurt en bespaarde ik me de 60 euro entree.
:)
ps. Ik doe dit nooit meer , maar vroeger was dit leuk. ;) wellicht dat een jong ijsbeertje er zn voordeel mee kan doen.
Willem2
25 januari 2016, 12:40
Alle gekheid op een stokje ...
Ik vind het onderhand niet gek dat dames rare fratsen uithalen indien je hier enkele reacties leest van ijsberen :rolleyes:
Kwibus2
25 januari 2016, 12:46
Meiden gek maken is al zo oud als de wereld Flipper.
Dit is een klassieker.
Met je nieuwe "verkering" naar een dure bontzaak gaan en de dame een mooie nerts mantel laten uitzoeken.
Kost een paar centen maar dat betaalt zich ruimschoots terug.
Kies bij voorkeur de vrijdag om te gaan shoppen.
Er is wat voorwerk nodig, de bonthandelaar moet het spel meespelen.
Dat mag best iets kosten, het is een uitstekende investering.
Na het passen moet de jas nog even aangepast worden aan het postuur van de dame.
Dinsdag kan de jas afgehaald worden.
Je vertrekt samen om een hapje te gaan eten. daarna volgt een weekend waarin je je helemaal suf neukt.
Niets is te veel je nieuwe verovering haalt alles uit de kast om je te plezieren.
Maandag weer gewoon aan het werk.
De dame meldt zich dinsdag middag bij de bontzaak.
Een jas voor u? vrijdag gepast en gekocht?
Helaas mevrouw dat moet een misverstand zijn, op die naam hebben we geen jas hier.
Klein beetje off topic maar ik meen toch wel een verband te zien tussen bepaalde reacties in dit topic en het eeuwige gezeur over het afnemende service niveau in het algemeen of het ontbreken van service bij een zekere nationaliteit.
Wanneer jezelf het gedrag gaat vertonen wat je de dvp in de eerste instantie kwalijk neemt omdat ze niet levert of de boel flest moet je niet raar opkijken als het trucje op een gegeven moment niet meer werkt.
Ik betwijfel of de dames een forum hanteren maar ga er maar vanuit dat je gedragingen niet tussen de vier muren van de kamer blijven waar je haar neukt.
Jan Verplancke
25 januari 2016, 13:58
Ze zijn vrijwel allemaal vaste klant van de gokkasten waar je maximaal 40% van je inzet terug kunt winnen.
En van wat ze daar uithalen / aan overhouden, verdwijnt vrijwel alles in 'n gokkast die niet uitkeert.
Jan Verplancke
25 januari 2016, 14:01
Alle gekheid op een stokje ...
Ik vind het onderhand niet gek dat dames rare fratsen uithalen indien je hier enkele reacties leest van ijsberen :rolleyes:
Het is 'n beetje als je portemonnee structureel in de supermarkt laten liggen. Dan pakt ook weleens af en toe iemand 'm mee.
Jan Verplancke
25 januari 2016, 14:03
Klopt helemaal. De slimmerikken hebben door dat je door een goede prestatie te leveren kunt rekenen op terugkerende liefhebbers.
Iedereen in de handel weet dat een goede zaak is gebaseerd op vaste terugkerende klanten.
De meiden die de kantjes er af lopen zijn vrijwel allemaal weer snel vertrokken.
Yep, maar altijd en elke minuut voluit knallen, is niemand gegeven. Je moet weten welke klanten je wat geeft. De ene koper maak je blij met 'n zogenaamd wat betere geluidsinstallatie, de andere wil gewoon dikke korting als 'ie 'n auto komt kopen en aan iemand die elke zaterdag komt kijken en je koffieautomaat leegdrinkt zonder wat te kopen, moet je geen aandacht besteden.
sofaking
25 januari 2016, 16:05
Meiden gek maken is al zo oud als de wereld Flipper.
Dit is een klassieker.
Met je nieuwe "verkering" naar een dure bontzaak gaan en de dame een mooie nerts mantel laten uitzoeken.
Kost een paar centen maar dat betaalt zich ruimschoots terug.
Kies bij voorkeur de vrijdag om te gaan shoppen.
Er is wat voorwerk nodig, de bonthandelaar moet het spel meespelen.
Dat mag best iets kosten, het is een uitstekende investering.
Na het passen moet de jas nog even aangepast worden aan het postuur van de dame.
Dinsdag kan de jas afgehaald worden.
Je vertrekt samen om een hapje te gaan eten. daarna volgt een weekend waarin je je helemaal suf neukt.
Niets is te veel je nieuwe verovering haalt alles uit de kast om je te plezieren.
Maandag weer gewoon aan het werk.
De dame meldt zich dinsdag middag bij de bontzaak.
Een jas voor u? vrijdag gepast en gekocht?
Helaas mevrouw dat moet een misverstand zijn, op die naam hebben we geen jas hier.
Daarna wordt je opgewacht door een stelletje Roemeense patsers die je in de koffer van je auto gooien en daarna de auto in de fik steken. :teuflisch:
pret
25 januari 2016, 16:17
Afgelopen zaterdag verteldr een Roemeense dvp in VM me ook dat ze een zieke opa heeft, notabene in de kamer. Net of het mij boeide. Verder vertelde ze me dat ze enkele ijsberen in de waan laat die verliefd op haar zijn geworden. Hierdoor heeft ze al heel wat presentjes gekregen en verwacht ook te krijgen.
Jan Verplancke
25 januari 2016, 17:08
Afgelopen zaterdag verteldr een Roemeense dvp in VM me ook dat ze een zieke opa heeft, notabene in de kamer. Net of het mij boeide. Verder vertelde ze me dat ze enkele ijsberen in de waan laat die verliefd op haar zijn geworden. Hierdoor heeft ze al heel wat presentjes gekregen en verwacht ook te krijgen.
Als dat ongevraagd en out of the blue is, vind ik dat not done, eerlijk gezegd. Alsof jij betaalt om (leugens over) haar familiale problemen aan te horen. Volgens sommige "respect"-boys zal dat aanhoren dan wel weer onder "respect tonen voor een dame" vallen.
pret
25 januari 2016, 18:02
Als dat ongevraagd en out of the blue is, vind ik dat not done, eerlijk gezegd. Alsof jij betaalt om (leugens over) haar familiale problemen aan te horen. Volgens sommige "respect"-boys zal dat aanhoren dan wel weer onder "respect tonen voor een dame" vallen.
Als respectvolle beer heb ik het maar aangehoord. :cool:
phoenix
25 januari 2016, 18:25
ik lees dat hier een discussie plaats vindt over wat een dame van plezier allemaal wel en niet mag vertellen? interessant zeg dat categoriseren van mensen
pret
25 januari 2016, 18:33
ik lees dat hier een discussie plaats vindt over wat een dame van plezier allemaal wel en niet mag vertellen? interessant zeg dat categoriseren van mensen
Het spreekt me voor zichzelf phea dat een dame van PLEZIER niet vertelt over haar (familie)problemen. Zoals hun benaming al aanduidt de beren zijn in zulke clubs om plezier te maken, tot rust te komen en wellicht om hun eigen problemen te verzetten al is het dan voor enkele uren. Het lijkt me dan niet dat ze dan ook problemen van de dvp's aanhoren.
phoenix
25 januari 2016, 18:41
voor mij is dat niet vanzelfsprekend pret...misschien kan je dan toch beter een opblaaspop kopen of in de toekomst een robot...
Jan Verplancke
25 januari 2016, 18:42
Jij betaalt je advocaat om te ouwehoeren over de Eredivisie biljarten i.p.v. inhoudelijk naar jouw zaak te kijken? Ik niet. De meeste beren komen niet in 'n saunaclub om de familie problemen van een dame aan te horen. Laat staan als die problemen verzonnen zijn en enkel en alleen dienen om zielig over te komen en zo geld los te peuteren.
Flipper
25 januari 2016, 18:45
Nou.. ooit eens tegen een dvp gezegt ik betaal je om te neuken niet om zielig te doen in mn hele jonge ijsbeer jaren.. zo kom je dus aan een gratis kamer, de dvp rende huilend weg schreeuwen dat ik niet voor dr hoefde te betalen nu.
En ja dit is een waargebeurt verhaal..
Not my finest moment, en ja we zijn nog steeds bevriend na 10 jaar.
pret
25 januari 2016, 19:24
voor mij is dat niet vanzelfsprekend pret...misschien kan je dan toch beter een opblaaspop kopen of in de toekomst een robot...
Gelukkig heb ik nooit behoefte gehad om een opblaaspop te kopen en zal dat ook nooit doen. Misschien ben jij een uitzondering op de regel. Echter de meeste beren zijn er voor hun plezier en rust, waarbij problemen aanhoren van dvp's niet gewenst is. En helemaal niet als dit inderdaad zoals Jan stelt smoesjes zijn om nog meer te verdienen.
Flipper
25 januari 2016, 19:33
Daarna wordt je opgewacht door een stelletje Roemeense patsers die je in de koffer van je auto gooien en daarna de auto in de fik steken. :teuflisch:
Dat is het em dus he de meeste vriendjes van de dames dat zijn juist geen patsers.. volledig anti patser meestal als je op facebook kijkt dan.
Goedemorgenallemaal
25 januari 2016, 20:59
Rare combinatie, eerst zielig doen en dan vertellen hoe gehaaid ze wel niet is... iets zegt me dat er aan haar praatjes nog wat bijgeschaafd moet worden om de maximale opbrengsten te genereren. Wees eens die aardige beer en vertel haar dat ze die combinatie beter niet kan maken, ze zal je eeuwig dankbaar zijn
pret
25 januari 2016, 21:02
Rare combinatie, eerst zielig doen en dan vertellen hoe gehaaid ze wel niet is... iets zegt me dat er aan haar praatjes nog wat bijgeschaafd moet worden om de maximale opbrengsten te genereren. Wees eens die aardige beer en vertel haar dat ze die combinatie beter niet kan maken, ze zal je eeuwig dankbaar zijn
Noted.
Jan Verplancke
25 januari 2016, 21:13
Misschien had ze daar dat het hem geen fluit interesseert en dat hij komt om te neuken? Dan is dat gezever vaak zo afgelopen en bewaart ze de rest van het verhaal wel voor de begripvolle goedzak.
pret
25 januari 2016, 21:37
Misschien had ze daar dat het hem geen fluit interesseert en dat hij komt om te neuken? Dan is dat gezever vaak zo afgelopen en bewaart ze de rest van het verhaal wel voor de begripvolle goedzak.
Dit kan best wel eens kloppen. Aan het einde van de sessie vertelde ze namelijk dat ze enkele beren voor de gek hield die verliefd op haar waren.
Picasso 1
26 januari 2016, 00:35
Dit kan best wel eens kloppen. Aan het einde van de sessie vertelde ze namelijk dat ze enkele beren voor de gek hield die verliefd op haar waren.
Je vraagt je soms toch af wat voor dweilen er in clubs komen waarbij een beetje aandacht van een dame zo makkelijk tot verliefdheid leidt. Mensen met zoveel labiliteit zouden tegen zichzelf in bescherming genomen moeten worden en een clubverbod moeten krijgen.
Eddy_V
26 januari 2016, 07:29
Je vraagt je soms toch af wat voor dweilen er in clubs komen waarbij een beetje aandacht van een dame zo makkelijk tot verliefdheid leidt. Mensen met zoveel labiliteit zouden tegen zichzelf in bescherming genomen moeten worden en een clubverbod moeten krijgen.
Hieronder een stukje wetenschap over de "oorzaken" van verliefdheid (en het verschil tussen verliefdheid en liefde).
Picasso1 heeft feitelijk gelijk, dat een cold turkey treat de manier is om beschermd te worden tegen zichzelf en tegen (Roemeense..etc) dames, die wetenschappelijk onderlegd zijn.
Een aantal stellingen en uitspraken hierboven kunnen allemaal wel waar zijn, maar het ligt helaas toch wat genuanceerder.
In onderstaand stuk wordt geen onderscheid gemaakt tussen mannen en vrouwen.
Toch heb ik het idee dat mannen meer beïnvloed worden door de hormonen dan vrouwen. Ik ben geen arts, maar het zal wel weer met testosteron te maken hebben..
Het is een lap tekst, maar wel ter leering ende vermaeck;
Wie verliefd is voelt zich euforisch dankzij endorfine, dopamine en fenylethylamine. Kun je de aanmaak van deze stofjes stimuleren en zo iemand hoteldebotel laten worden? Triv’ onderzoekt liefdeshormonen.
Die zwetende handpalmen, jachtige ademhaling en hartkloppingen hebben weinig te maken met de gevoelens die je voor een persoon koestert. Het komt enkel door het stofje fenylethylamine, een in het lichaam aangemaakte variant van amfetamine – speed dus. Zodra je iemand aantrekkelijk vindt produceert het lichaam grote hoeveelheden van deze liefdespeptide. Fenylethylamine zet vervolgens de aanmaak van dopamine en adrenaline in gang en voor je het weet ben je verliefd.
‘Verwar verliefdheid niet met liefde’, waarschuwt experimenteel psycholoog en neurobioloog Jack van Honk. ‘Liefde is wat je voor je moeder voelt en als je geluk hebt ervaar je deze innige band ook met een partner. Heel veel mensen denken dat ze van iemand houden, maar ze willen die persoon bezitten. Dat is geen liefde! Als je van iemand houdt wil je het beste voor diegene en dat gaat niet samen met het claimgedrag dat verliefdheidshormonen opwekken.’
Verslaafd
Als verliefdheid geen liefde is, wat is het dan wel? De Dikke Van Dale houdt het op ‘een sterk verlangend, onrustigmakend gevoel voor iemand’. Volgens neurobiologen is verliefdheid een combinatie van fenylethylamine, dopamine en adrenaline waardoor je gefixeerd raakt op een persoon.
Vanaf 1996 onderzochten antropologe Helen Fischer en neurowetenschapper Greg Simpson de hersenen van verliefde personen door ze gedurende een fMRI-scan foto’s van hun geliefde en van een willekeurig persoon te laten zien. Daaruit bleek dat bij het zien van de partner de caudate nucleus actief wordt, dit is het beloningscentrum in de hersenen en het gebied waar de neurotransmitter dopamine op inwerkt. Hierdoor is je geliefde belangrijker dan al het andere. Je wilt steeds meer contact, want de stofjes in je hersenen hebben dezelfde verslavende werking als harddrugs. Sociale of lichamelijke barrières wakkeren de hartstocht verder aan. Dit komt doordat dopamine de aanmaak van de serotonine vermindert. Als je minder van deze neurotransmitter in je bloed hebt, blijven gedachten rondmalen waardoor ze obsessieve vormen aannemen. Bij barrières negeren verliefde personen de feiten en concentreren ze zich op de geweldige eigenschappen van hun beminde. Het zogeheten Romeo en Julia-effect.
Ook bij opwindende ervaringen maakt je lichaam fenylethylamine, dopamine en adrenaline aan. Dat we hierdoor iemand sneller aantrekkelijk vinden toonden de psychologen Donald Dutton en Art Aron aan met het ‘krakende brug’-experiment. Over de Capilano Canyon in Canada lopen twee bruggen: een gammele hangbrug van iets meer dan een meter breed, slingerend boven de rotsen en het wilde water. En een degelijke brede, lage brug. De onderzoekers lieten over elke brug ongeveer dertig mannen wandelen. Wat zij hen niet vertelden was dat op die brug een knappe vrouw stond die deel uitmaakte van het experiment. De vrouw liet de mannen een vragenlijst invullen en gaf ze na afloop haar telefoonnummer zodat de mannen haar thuis konden bellen als ze nog vragen hadden. Twee mannen die over de lage brug wandelden, belden de vrouw op. Van de mannen die over de slingerende brug waren gelopen telefoneerden er negen naar haar huis.
Dopamine-injecties bij vrouwtjesmuizen voor de neus van een mannetjesmuis, bevestigen de theorie van Dutton en Aron. De vrouwtjes kiezen uit een grote groep muizen het mannetje dat bij de injectie was als partner.
Afkicken
Een toename van de seksdrift is ook een symptoom van dopamine. De neurotransmitter zorgt ervoor dat het lichaam extra testosteron aanmaakt. Aanvulling van het dopaminetekort bij Parkinsonpatiënten leidt vaak tot een toename van de lustgevoelens. Het lijkt een vicieuze cirkel, want seks leidt weer tot aanmaak van dopamine. Toch houdt verliefdheid op. Antropologe Fisher: ‘De receptoren voor de chemische stoffen worden geleidelijk ongevoeliger waardoor het effect afneemt. Evolutionair gezien nuttig, want verliefdheid kost tijd en energie.’
‘Mensen zijn losgekoppeld van hun hormonale staat’, verklaart psycholoog Van Honk. ‘Mannetjesvissen doen niets anders dan achter vrouwtjes aanzwemmen in de hoop op seks.’ De oorzaak hiervan is testosteron. Monogame mannelijke mussen verlaten na een testosteroninjectie hun jongen en eega om met een andere mus een liefdesnestje te bouwen.
Als de verliefdheidhormonen afnemen betekent dat vaak het einde van een relatie, vanwege overspeligheid of dopamineverslaving. Een persoon wil zó graag dat verliefde gevoel behouden dat hij met een andere liefde een nieuwe start maakt.
Eeuwige trouw
Toch is er nog hoop: gedurende de verliefdheidfase maakt het lichaam ook endorfine, oxytocine en vasopressine aan. Dankzij endorfine blijft het geluksgevoel. Oxytocine is het hormoon dat moeders aanmaken bij de geboorte van een kind en waardoor een band ontstaat. Jonge muizen met een hoog oxytocinegehalte raken van streek als hun moeder verdwijnt, terwijl muizen met weinig oxytocine nauwelijks zijn aangedaan. Oxytocine komt ook vrij tijdens knuffels en seks. Neurobioloog van Honk: ‘Dat wil niet zeggen dat je oxytocine aanmaakt bij iedere knuffel. Als het goed is voel je wanneer een aanraking betekenis heeft. Toch zie ik dat veel vrouwen gevoelig blijven voor oppervlakkige, charmante mannetjes en voor hen vallen.’
Vasopressine is de mannelijke tegenhanger van oxytocine. Wanneer dit stofje wordt ingebracht in de hersenen van maagdelijke mannelijke prairiemuizen, verdedigen die vanaf dat moment de ruimte om hen heen tegen andere mannetjes. Bovendien gedragen ze zich bezitterig ten opzichte van het vrouwtje dat ze uitkiezen. Oude liefdesverhalen funderen zich op deze bezitsdrang. Toen Tristan zijn Isolde niet meer kon zien trouwde hij met een andere Isolde, maar tot seks kon hij zich niet zetten.
Verlies van lustgevoelens kan ook het gevolg zijn van te veel vasopressine: het onderdrukt testosteron waardoor een man aan zijn gezin hecht en bij hen blijft. Wanneer een man stapelgek is op zijn kinderen gaat dat soms ten koste van het plezier in de slaapkamer.
Volgens antropologe Fisher ontstond verliefdheid om aandacht te richten op een gekozen individu, om zo energie gericht te investeren. De bindingshormonen dienen ervoor te zorgen dat ouders na het krijgen van een kind lang genoeg bij elkaar blijven om een kind dusdanig op te voeden dat het zelf kan overleven. Zoals Darwin al verwoordde: ‘Liefde bestaat ter instandhouding van de soort’.
De Amerikaanse psycholoog Robert Sternberg geeft ons toch hoop op een ‘nog lang en gelukkig’. Volgens hem bestaat ware liefde uit drie onderdelen: hartstocht, intimiteit en verplichting. De eerste twee factoren worden beïnvloed door hormonen, maar uiteindelijk kunnen mensen zelf de keus maken om bij hun partner te blijven in plaats van hun testosteron te volgen.
Fenylethylamine
Wat is het? Een ‘liefdespeptide’, verwant aan amfetamine, waarvan de aanmaak wordt aangestuurd vanuit het limbisch systeem in de hersenen.
Verliefd gevoel? Fenylethylamine werkt hetzelfde als MDMA in XTC en speed. Dus: een verhoogde ademhaling en hartslag, zwetende handpalmen en extra bloedtoevoer naar de wangen en de geslachtsdelen. Maar ook: een vrolijk tot euforisch gevoel.
Zelf aanmaken? Fenylethylamine zit in romantisch voer als chocola, kaas en rode wijn. Toch raak je hier niet van in vervoering: onze darmen breken de werkzame stof af waardoor die de hersenen niet bereikt.
Wèl maakt het lichaam extra fenylethylamine aan bij oogcontact. Aangezien uit onderzoeken blijkt dat we personen met grote pupillen aantrekkelijker vinden valt er veel te zeggen voor een romantisch diner bij kaarslicht. Gevolgd door een spannende horrorfilm, want ook als je schrikt maak je fenylethylamine aan.
Nog meer? Er is een verband tussen gebrek aan fenylethylamine en het ontwikkelen van een depressie.
Dopamine
Wat is het? Een propaanzuurverbinding die fungeert als neurotransmitter.
Verliefd gevoel? Dopamine is verantwoordelijk voor het beloningsgevoel dat ook optreedt bij het gebruik van cocaïne. Het shotje dopamine dat je krijgt als je je geliefde ziet werkt verslavend waardoor je steeds meer nodig hebt om hetzelfde effect te bereiken. Dopamine zorgt voor fixatie op een onderwerp en soms tot waanideeën. Eigenlijk het stalkersstofje dus.
Zelf aanmaken? Met cocaïne maak je veel meer dopamine aan dan bij een lichamelijke reactie als verliefdheid. Het ADHD-medicijn Ritalin vertraagt de recycling van dopamine, waardoor overstimulatie plaatsvindt en de aanwezige dopamine extra effect heeft. Ook seks en ‘leuke belevenissen’ leiden tot extra productie. Mits je voldoende vitamine B6 en magnesium binnenkrijgt, want dat is noodzakelijk voor de aanmaak.
Nog meer? Na anderhalf tot drie jaar maakt het lichaam niet meer voldoende dopamine aan om smoorverliefd te blijven. Wil een relatie standhouden dan moet de verliefdheid zijn overgegaan in ‘houden van’.
Adrenaline (Epinephrine)
Wat is het? Een hormoon en neurotransmitter die wordt aangemaakt in de bijnier. ‘Ad’ betekent bij en ‘ren’ is nier. Adrenaline maakt deel uit van de vecht/vluchtreflex.
Verliefd gevoel? Adrenaline brengt het lichaam in de hoogste staat van paraatheid: de ademhaling gaat sneller, de pupillen worden wijder en het hart gaat sneller slaan. De spijsvertering gaat op een laag pitje, waardoor je geen trek hebt in eten. Als je te veel adrenaline aanmaakt leidt dat tot onrust en paranoia.
Zelf aanmaken? Zoek extreme omstandigheden op: bij kou, hitte, woede, pijn en fysieke inspanning maak je allemaal adrenaline aan. Ook een uitdaging op werkgebied zorgt voor een shot.
Nog meer? Een langdurige dosis adrenaline kan leiden tot hartproblemen.
Endorfine
Wat is het? Endo betekent inwendig en het tweede gedeelte van endorfine verwijst naar morfine. Het is dus een lichaamseigen morfine die als neurotransmitter fungeert.
Verliefd gevoel? In tegenstelling tot morfine werkt endorfine prestatieverhogend, daarbij komt dat de stof inwerkt op dezelfde receptoren als opium en heroïne waardoor je je gelukkig en euforisch voelt. Dankzij endorfine kun je de hele wereld aan.
Zelf aanmaken? De smaakervaringen bij suikers, vetten en chocola leidt tot endorfineproductie. Al te veel gesnoept? Endorfine komt ook vrij bij duursport – denk aan de runners high bij hardlopers, waardoor ze niet meer zonder willen. Ook een orgasme geeft een enorme impuls aan de endorfineaanmaak.
Nog meer? Omdat endorfine verdovend werkt wordt het ook aangemaakt bij pijn, een van de redenen waarom SM verslavend is. Vermindering van je gebruikelijke dosis endorfine leidt tot afkickverschijnselen als stemmingswisselingen en depressieve gevoelens.
Oxytocine
Wat is het? Een cyclische neuropeptide, ook het moederhormoon of knuffelhormoon genoemd. Oxytocine fungeert tevens als neurotransmitter.
Verliefd gevoel? Eerder liefde dan verliefdheid. Oxytocine zorgt voor binding tussen personen, onder andere bij moeder en kind maar ook in een relatie. Het neemt angst weg en creëert vertrouwen.
Zelf aanmaken? Bij moeders komt een lading oxyticone vrij als hun baby naar de tepel hapt of die masseert. Maar strelingen en knuffels zorgen er ook voor dat het hormoon vrij komt. Seks werkt ideaal. Vandaar dat vrouwen vaak toch een band voelen met hun bedpartner, zelfs als ze zich vooraf voornamen dat de vrijpartij eenmalig was.
Synthetische oxtocine wordt als medicijn verstrekt onder de namen Pitocin en Syntocinon.
Nog meer? Noemen mensen jou een echt knuffelbeest? Dan heb je vermoedelijk een te laag oxytocineniveau.
Bron: Van hormoon tot huwelijk, Sanne Terlingen
Goedemorgenallemaal
26 januari 2016, 08:07
Ik heb maar vast bedankt, zal vanavond wel even gaan lezen denk ik
Eddy_V
26 januari 2016, 08:32
Ik heb maar vast bedankt, zal vanavond wel even gaan lezen denk ik
Of tijdens een kamergang waar een dame zielige verhalen aan het vertellen is ;)
langlekker
26 januari 2016, 08:42
Mooie uitleg van alle hormonen.
Wat ik in het hele draadje mis is de basis van de "betaalde liefde"
Volgens mij is een goede dame bezig een soort illusie te verkopen, tenminste wel in een date waar ik me prettig bij voel.
Ik ben niet het type benen wijd kwakkie dumpen betalen en weg.
Een leuke date bij voorkeur voor een paar uur, begint met elkaar opwarmen, daarna het liefst een deel met wat meer kinky ingestelde speeltijd waarna het uitdraait op heerlijke seks en vervolgens een rustige knuffeltijd als afsluiter.
Over het algemeen verlaat ik dan de dame met een heerlijk gevoel. Verliefdheid? misschien wel maar bijna altijd kan ik dat heel goed schakelen en blijft na een aantal uur alleen het heerlijke gevoel een perfecte date te hebben gehad.
En die illusie daar doe ik het voor.
Een zielig verhaal over zieke familie waar geld voor nodig is heb ik tot nu toe nog nooit meegemaakt en ik zou er ook nooit geld in gaan stoppen als ik zo'n verhaal hoor. Wat wel soms gebeurt is dat ik bij het afrekenen eens een kleine tip geef om de dame te bedanken voor een heerlijk uurtje. Dit is altijd beperkt tot een klein bedrag.
Ben ik dan een sentimentele beer? misschien wel, en dat zal ook wel ingegeven zijn doordat ik bij de dames iets zoek wat ik thuis een beetje tekort kom:eek:
Maar mezelf laten gebruiken als mobiel pinapparaat? ik denk (hoop) dat me dat nooit overkomt;)
Flipper
26 januari 2016, 11:13
De truuk die vrouwen uithalen is deze : ze hebben een probleem en liggen een beetje onhandig te knungelen ermee... weten niet hoe ze op moeten lossen en zo.. en zo krijgen ze van de mannen alles gedaan omdat de man mr fixit wil spelen... terwijl ze zelf geen poot uitsteken om iets op te lossen en nooit van plan waren om het zelf op te lossen. Genoeg beta mannetjes die dat voor je willen doen.
Een alfa man denkt, domme trut val me niet lastig met je onzin. :)
Ik denk dat hier ook zo al die verschillende meningen ontstaan, beta mannetjes vinden het allemaal zielig en je moet respekt hebben voor de dames en ze een massage, de pinpas, en het laatste restje gevoel voor eigenwaarde geven wat je nog had.. en de andere ijsberen.. :) :).. die er op hun manier anders over denken.
phoenix
26 januari 2016, 12:16
hmm weer een aardige categorisering alfa en beta mannetjes...ik ben zelf beta en alfa man denk ik zo, als een dame het goed doet krijgt ze van me een fooi. Deze dame waarover ik hier hoofdzakelijk spreek, is en wordt aanbeden en ondertussen ook verfoeid door menig man. Ik geef haar chocolade, of condooms om uit te proberen, een geurtje uit spanje meegebracht, bij een shop metzelf gemaakte geurtjes, of soms een 5-10 -20 euro extra..., dat zijn mijn grenzen. Gezien mijn opleidingsniveau denk ik tamelijk abstract en ben tegelijkertijd ben ik zeer talig, ik spreek 5 talen waaronder 3 behoorlijk vlot...dus ik denk niet alleen beta of alfa man, ook hoe zorg ik dat ik zoveel van mezelf houd dat ik eis dat als deze vrouw uit het bordeel komt en mij ook wat schenkt( wat de dame trouwens ook bij mij doet, soms krijg ik chocolade of op een andere manier word ik verwend) of samen met mij de rekening betaalt, het heeft met eigen waarde te maken...niet met alfa of beta...
Flipper
26 januari 2016, 12:37
Kijk in duitsland op km noemen ze dat devot, zelf ken ik dat eigenlijk niet zo dat onderdanige.. Ik denk zelf ook dat alfa mannetjes vaak in de huidige maatschappij minder tot hun recht komen... Waarschijnlijk omdat de it nerd op de hoek met zn brilletje 3x zoveel salaris verdient dan zij.. Maar het is iets dat hardcoded zit in de genen van de vrouw naar mijn mening... Ik denk er net zo over als jij phea... Alfa mannetjes dat zijn die gespierde bundels met het IQ van een baksteen.. Ik vind ze ook niet interessant als persoon. Maar een vrouw ziet dat anders... Denk je dat napoleon met zn 165 een alpha mannetje was..
Het is iets anders als slim of attent zijn... Het gaat daar puur over de genen... Alpha vrouwtjes neuken een alpha maar trouwen een beta.. Ik vind het grappige materie in deze tijd.. En steek er vaak de draak mee als een meid zo'n spierbundel in een 20 jaar oude bmw superieur vind... Terwijl hij door andere succesvolle vask beta mannen als minderwaardig gezien wordt.
MiniME
26 januari 2016, 12:39
De essentie (en voor mij DE reden) van betaalde sex is toch juist dat je de volgende dag NIET hoeft terug te bellen en ook GEEN maanden (jaren) lange verplichting hebt om op zondag bij de IKEA in de rij te staan, etc.? :cool:
Xaviera Hollander (Happy Hooker) had in de jaren '70 al door dat dit de kern reden is voor mannen om te betalen voor sex (zie hier (http://www.xavierahollander.com/happy-booker/lectures.html)). Ook op andere manieren kunnen (de meeste) mannen namelijk sex krijgen: avondje stappen, op reis en tegenwoordig via allerlei dating sites, tinder, etc. Maar bijna altijd geeft dit veel meer verplichtingen dan het de man lief is. Feitelijk is het het afkopen van deze verplichting wat leidt tot betaalde sex.
In "normale" relaties tussen mannen en vrouwen speelt dit trouwens net zo goed, alleen is dit vaak heel indirect (man koopt bloemetje, betaalt etentje, bioscoop, brengt haar thuis. en dan.............mogelijk niets, maar dan een 2e keer, een 3e keer.......als er verder niets gebeurd, stopt dit investeringsproces vanzelf).
Hier nog wat abstracte constateringen waar het gaat om sexualiteit (http://www.path-of-wisdom.com/lijf/sex.htm). Zelfs de reden voor AO komt aan de orde, DVPs en natuurlijk sexuele intimidatie. Zal P1 en Eddy_V aanspreken denk ik :cool:
Clubganger75
26 januari 2016, 13:44
Het verhaal wat ik hier heb geplaatst is zo ook gebeurt er zijn wat dingen weg gelaten die verder geen meerwaarde hadden. Maar de reden waarom ik het vertelt heb na veel wikken en wegen is bij iedereen hier wel goed overgekomen. Aangezien de reactie s en privé berichten die ik heb mogen ontvangen,van beren die toch ook beter gaan opletten. En er zullen er beste een enkele niet INTRAPPEN maar ik denk 95% wel of heeft is er in het verleden ingetrapt. Ik wilde er allemaal maar mee zeggen dat ze niet meer direct om geld vragen. En voor de meeste hier is geld ook geen probleem. Maar wij zijn ook nog steeds mensen met gevoelens en daar spelen ze nu op in. Ook in mijn geval,ze betrekken er de hele faam bij. En als je dan meer er om bent gaan geven denk je wij hebben het beter als hun waarom help ik ze niet gewoon! En daarna ben je bedankt. Ik had ook een goed leven en nog steeds en heb ook altijd gezegd dat ik niet verliefd op een dvp zou worden,meer nu het gebeurt is is het een wijze les. En ik kan het van hun kant heel goed begrijpen. Hun heb ben niks en wij hebben in hun ogen alles. Ik heb al heel de tijd gezegd dat geld maakt me niet uit,maar de manier waarop wel. Ik ben ook getrouwd geweest en gescheiden. En dat zijn dingen die horen bij het leven. Wil niet zeggen dat ik ze niet bij me draag. En nu net als dit,wat ik al zei dit heeft me goed geraakt. En alleen al om het feit dat de tijd die we samen waren ook met haar fam en kinderen je toch om die kinderen iets begint te geven.
Maar ik zal het nog een keer zeggen de reactie die hier geschreven zijn doen me veel en ben blij dat ik het geplaatst heb,niet alleen voor mijzelf maar ook voor de mensen die nu door mijn bericht hun ogen zijn gaan openen. Daar was het me allemaal om te doen.
Iedereen veel plezier het komende jaar in de clubs en wellicht komen wel elkaar in een van die clubs een keer tegen. MVG clubganger75
P11111
26 januari 2016, 14:29
En er zullen er beste een enkele niet INTRAPPEN maar ik denk 95% wel of heeft is er in het verleden ingetrapt.
Misschien dat onder de labiele ijsberen er 95% intrapt.
Maar onder de helder denkende mannen hooguit 1%, lijkt mij.
Flipper
26 januari 2016, 16:20
Nee hoor dat heb je fout..de helder denkende mannen.. waar kom je die tegen... in een club?!?!?!
Ik ken er geen...
P11111
26 januari 2016, 16:43
Ik ken er geen...
Ben jij ook zo'n onevenwichtig en naïef type? :)
Maar goed, zoals adjunct-directeur B30 hier al aangaf moet je naar een club gaan om (tegen betaling) plezier te maken, een mooie dag beleven en je niet laten truken door een actrice.
pret
26 januari 2016, 16:52
Ben jij ook zo'n onevenwichtig en naïef type? :)
Maar goed, zoals adjunct-directeur B30 hier al aangaf moet je naar een club gaan om (tegen betaling) plezier te maken, een mooie dag beleven en je niet laten truken door een actrice.
Helemaal mee eens. Geloof mij zo zielig zijn de dvp's helemaal niet. Gemiddeld gezien verdiendt een dvp minimaal het drievoudige wat een ijsbeer verdiend in een maand.
P11111
26 januari 2016, 17:03
Geloof mij zo zielig zijn de dvp's helemaal niet. Gemiddeld gezien verdiendt een dvp minimaal het drievoudige wat een ijsbeer verdiend in een maand.
En of ze dat verdiende geld allemaal voor henzelf mogen houden of aan het einde van de werkdag moeten inleveren bij hun 'taxichauffeur' is dan weer een andere discussie. :biggrin:
pret
26 januari 2016, 17:09
En of ze dat verdiende geld allemaal voor henzelf mogen houden of aan het einde van de werkdag moeten inleveren bij hun 'taxichauffeur' is dan weer een andere discussie. :biggrin:
Dan hebben ze wel een hele dure taxichauffeur. :biggrin:
deket
26 januari 2016, 18:18
Clubganger 75, ik ken u bij mijn weten niet en ik doelde met uw eerlijk geschreven post, niet uzelf maar de meestal domme zwart-wit reakties en platitudes. Uzelf liet zich letterlijk en figuurlijk fucken, een levenservaring rijker.
maar het kan ook zijn dat je in een club een meisje ontmoet zoals in het zogenaamde normale leven, haar helpt uit de wereld te stappen waar ze zich niet happy voelt, de klik die evalueert tot een relatie. Moet niet altijd bad eindigen hoewel het meestal wel zal gebeuren.
dit gezegd zijnde, nu communiceer ik toch nog op vele onzin in dit item, schrijft hier iemand dat hij sommigen meiden kan begrijpen, indien je sommigen reacties leest van beren, de nagel op de kop.
en blijkbaar lees ik weer een fantast. Indien een Belgische vrouw bijna 300km heen en weer gaat rijden voor alleen een ontbijt, zal ze ofwel oerlelijk zijn, ofwel lijkt me dit verhaal fiktief
Flipper
26 januari 2016, 18:47
Peter
Nee ik ben geen helder denkende ijsbeer.. Hahaha allemaal troebel hier.. Maar om nou het meredeel van de ijsberen onevenwichtig en naief te noemen... Dat gaat dan wel weer ver peter.. :).
P11111
26 januari 2016, 19:04
Maar om nou het meredeel van de ijsberen onevenwichtig en naief te noemen... Dat gaat dan wel weer ver peter.. :).
Dan lees je het niet helemaal goed, Flipper.
Als mijn reactie staat er: van de labiele ijsberen zal er misschien 95% intrappen.
Dat is dus iets heel anders dan het merendeel van de ijsberen onevenwichtige en naïeve mensen noemen. Want dat gaat inderdaad véél te ver.
Of je wil het niet goed lezen...
Patjax
26 januari 2016, 19:19
Het zal altijd een schemergebied blijven tussen realiteit en leugen. De "goedgelovige" valt altijd in de verkeerde handen, alsof die dames er een zesde zintuig voor hebben.
Niet alle dames zijn zo en ontmoeten ze soms in hun werk mannen die ze wel interessant vinden, waarbij geld niet de drijfveer is. Een normaal gesprek, waarbij ze in hun ogen gekeken willen worden in plaats van naar hun kont en borsten. Hebben ze behoefte aan een beetje warmte, lachen, uithuilen of één van de andere zaken die ieder mens wil.
rob45
26 januari 2016, 20:02
Het zal altijd een schemergebied blijven tussen realiteit en leugen. De "goedgelovige" valt altijd in de verkeerde handen, alsof die dames er een zesde zintuig voor hebben.
Niet alle dames zijn zo....... Een normaal gesprek, waarbij ze in hun ogen gekeken willen worden in plaats van naar hun kont en borsten. Hebben ze behoefte aan een beetje warmte, lachen, uithuilen of één van de andere zaken die ieder mens wil.
@ Patjax ...Ik denk dat je de spijker op de kop slaat.
Picasso 1
26 januari 2016, 20:15
Niet alle dames zijn zo en ontmoeten ze soms in hun werk mannen die ze wel interessant vinden, waarbij geld niet de drijfveer is. Een normaal gesprek, waarbij ze in hun ogen gekeken willen worden in plaats van naar hun kont en borsten. Hebben ze behoefte aan een beetje warmte, lachen, uithuilen of één van de andere zaken die ieder mens wil.
Het is zeker normaal dat dit zaken zijn die ieder normaal mens wil. Het is echter niet normaal dat een dame geld voor laat betalen voor de tijd van degene die haar daarin voorziet. Dan is het niet meer een normaal menselijk contact maar een zakelijk contact.
Normaal menselijk contact kan immers ook prima buiten de kamer.
Patjax
26 januari 2016, 20:41
Ik had het ook over buiten de kamer. Op de kamer houd ik me met andere zaken bezig.
Picasso 1
26 januari 2016, 21:32
Ik had het ook over buiten de kamer. Op de kamer houd ik me met andere zaken bezig.
Hahaha, in dat geval zet ik nu een thanks onder je bericht.
Patjax
26 januari 2016, 22:23
Zal binnenkort het hele verhaal van mijn voormalige VM echtgenote plaatsen. Een dame die het normale contact belangrijker vond als het zakelijke contact.
Jan Verplancke
26 januari 2016, 22:46
Je hebt nog wel de categorie "Been there, done that, lesje geleerd"...
Wentelt Eefje
26 januari 2016, 22:58
Gezien mijn opleidingsniveau denk ik tamelijk abstract en ben tegelijkertijd ben ik zeer talig, ik spreek 5 talen waaronder 3 behoorlijk vlot...dus ik denk niet alleen beta of alfa man,
Maar toch was dat opleidingsniveau dan weer net niet voldoende om het verschil tussen alfa-mannen en alfa-mannetjes te snappen, hier ging het totnutoe vooral over de laatste categorie...
VAZKOR
26 januari 2016, 23:02
Je hebt nog wel de categorie "Been there, done that, lesje geleerd"...
Ja da's de mijne...: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?42531-Ik-Vazkor&p=445376#post445376