PDA

Volledige versie bekijken : Rotterdam, Privehuis Lust, Liv

langlekker
25 januari 2016, 22:34
26 jaar
Nederlandse
blondine
blauwe ogen
slank figuur
cup B
175 cm
spreekt NL, ENG
geen tatoeages of piercings
http://www.privehuislust.nl/#!liv/cpuz
Wat hierboven staat klopt op de cupmaat na die zou ik eerder een A noemen.
Liv is een heel leuke en spontane dame die 1 of 2 avonden en of zaterdag middag aanwezig is.

Dit verslag is van mijn eerste date met haar ergens in maart 2015. intussen ben ik al meerdere keren bij haar geweest en heb een aantal superdates met haar gehad.

Tijdgebrek zorgde ervoor dat daten al weer 2 maanden geleden is en gisteravond was er eigenlijk ook geen tijd maar het bloed kruipt waar het eigenlijk niet gaan kan.....
Gisterochtend eerst maar eens een lijstje met opties gemaakt en aan het vissen gegaan wat er mogelijk is.
Mogelijke opties vielen al snel af:
Katia zit in Bulgarije
Kim is niet beschikbaar
enkele andere dames niet in de regio waardoor ik geen tijd meer zou heben.
Dus dan maar eens op de route die ik moest rijden privehuizen en een kinky zoekaktie gedaan.
Resultaat een paar privehuizen in Rdam zuid en in Amsterdam :mrgreen:
Sasitha salon gebeld voor Kimberly, maar was niet aanwezig :(
adres van park118 opgezocht en in mijn achterhoofd Lust Prive gehouden.
In verband met onzekere parkeersituatie toch maar niet voor Lina in park 118 gekozen maar gewoon zonder afspraak naar Lust prive gereden.
Bij het voorstelrondje had ik 2 dames, te weten de rondborstige Wendy en Liv.
Aangezien ik met Wendy al twee keer tot volle tevredenheid gekamerd had werd het tijd voor iets anders dus gekozen voor Liv.(Wendy zit tegenwoordig bij DS Den Haag)
Na het opfrisritueel op bed geploft voor een verkennende knuffel waarna ze langzaamaan afgleed naar mijn kleine vriend

Langzaam ging daarbij ook haar hand richting zo'n klein vierkant pakje. Op mijn vraag of dat ook zonder mocht kreeg ik een ja.
Enige minpuntje was wel dat dat 50 euro moest kosten, Gelukkig was dat dan ook wel het enige minpuntje wat ik de verdere date kon ontdekken.
Na een lekkere orale verwenbeurt stelde ik voor in 69 door te gaan, ze wist niet hoe snel ze om moest draaien :biggrin:;)
En al snel kon ik dus geen woord meer zeggen :biggrin:
Liv is voorzien van een lekker fris poesje met een iets bovengemiddelde maat clit die gewoon lekker tussen je lippen kan rollen.
Je hoeft er in ieder geval niet naar te zoeken ;)
Toen ik haar op haar rug legde om nog even door te gaan met vingeren en beffen kreeg ik een protest dat ze niet meer met mij door kon gaan en heb ik me maar in bochten gewrongen om haar haar zin te geven :eek::)
Langzaam aan eens gekeken waar deze dame haar grenzen stelt en ben er niet achter gekomen. mijn vingers mochten overal komen en werden zo te horen ook gewaardeerd :cool:
Uiteindelijk toch maar een rubbertje gepakt en in Missionaris heftig zoenend begonnen waarna de klus in nog een paar andere lekkere standjes geeindigd is.
Na de schoonmaakbeurt nog even tegen elkaar aan liggen kletsen en plannen voor een volgende date gemaakt.
Ja de volgende keer gaan er speeltjes en een tasje sleepkabels mee, tenminste als er een volgende keer in mijn tijdschema in te plannen is.

En ja er zijn al verscheidene vervolgdates geweest waarbij ik nog steeds niet tegen haar grenzen ben aangelopen. Er is tijdens de date heel veel vertrouwen in elkaar en een goede chemie waardoor zowel zij als ik gewoon lekker vrij alles willen proberen. De laatste was half december en de volgende zijn we aan het plannen, vooral omdat ze weinig dagen werkt is dat plannen wel nodig:)