PDA

Volledige versie bekijken : Live from Lekker Ding



Piet Plezier
26 januari 2016, 12:54
wij staan nu hier.
Maar er is helemaal niets te zien.
Nog weinig aktie
We hopen dat er vrijdag meer aktie is
Nu vol gas door naar van GOCH.

tikkitakki
26 januari 2016, 21:46
Gaat het vrijdag door? Of is het loos alarm?

Piet Plezier
26 januari 2016, 21:54
Gaat het vrijdag door? Of is het loos alarm?

ik ga ervanuit dat het gewoon door gaat
Me taxi is om 1300uur hier

Willem2
26 januari 2016, 21:55
Ik heb nog geen afmelding gehoord .... dus het gaat door.
(Het is toch niet de Friese Elfstedentocht :rolleyes: ;))

der lickmeister
26 januari 2016, 23:25
Het bord gd hangt er nog, dat was 5 minuten geleden zo

Willem2
27 januari 2016, 15:23
Ik heb even gebeld..... tuurlijk gaat de opening gewoon door....

Piet Plezier
27 januari 2016, 15:36
Ik heb even gebeld..... tuurlijk gaat de opening gewoon door....

ik had ook niet anders verwacht
Dus dan zien we joi ook Willem???

Willem2
27 januari 2016, 15:43
ik had ook niet anders verwacht
Dus dan zien we jou ook Willem???

Nee, zei de gek ;)
Ik wens jou veel plezier :wink2:

Piet Plezier
27 januari 2016, 16:42
Nee, zei de gek ;)
Ik wens jou veel plezier :wink2:

Willem dat gaat helemaal goed komen hoop ik
Bedankt

boo
27 januari 2016, 22:58
Gezien de naam van de club zal ik bij de opening ook van de partij zijn !

Dalton
28 januari 2016, 00:50
Gezien de naam van de club zal ik bij de opening ook van de partij zijn !

BOO ik weet dat je van ver moet komen en daarom verheug je maar niet op LEKKERDING want het bord van GOLDENDREAMS hangt er nog steeds,ik kom er net vandaan,vrijdag eerst maar even bellen dan weet je het nog niet zeker anders rijd je gewoon een kwartiertje verder naar VILLA MARISOL en kunnen we weer even lekker kletsen.

frankieb
28 januari 2016, 19:11
Hier is het forum nu voor bedoelt, elkaar helpen en goeie tips geven.
top site

Speelkwartier
28 januari 2016, 23:16
ben wel van plan om effe te gaan kijken, ben in de buurt, maar heb er geen hoge verwachting van.

Eddy_V
28 januari 2016, 23:27
Ik had ook graag willen zien hoe Piet Plezier met zijn biertankrugzak het glas van WG (gratis) bijvult.
Maar helaas..het zit er niet in.
Hopelijk maakt iemand foto's van Pietje.
Kan LekkerDing dan mooi op de website gebruiken, want hij is erg fotogeniek!

Veel plezier met z'n allen!!

Ascari
29 januari 2016, 12:47
En hoe is de sfeer daar?

pret
29 januari 2016, 12:48
Zo te merken geen Wifi in LD anders hadden we vast veel live posts gezien. :biggrin:

kevinnl
29 januari 2016, 13:15
is LD vandaag wel open ? ze neem telefoon niet aan .

hobbywillem
29 januari 2016, 13:34
Goed lezen gaat om 16.00 open

Admin
29 januari 2016, 13:39
Unsere NEUERÖFFNUNG feiern wir am Freitag, den 29.01.2016 und Sie dürfen gespannt sein und sich freuen! Denn wir haben Deutschlands TOP Erotikstars bei uns im Club. DONNA SUMMER, KITTY CORE & JULY DIAMOND werden euch einheizen! Ab ca.16 Uhr werden die Sternchen zu Besuch im Club sein und bleiben bis die Türen schließen und die Lichter ausgemacht werden. Aber das wird nicht alles sein!!!

Schauen Sie doch mal vorbei und feiern mit uns unsere Neueröffnung!
!!! Der Eintritt an diesem Tag ist frei !!!

crosby3
29 januari 2016, 14:18
Goed lezen gaat om 16.00 open

Mmm... stond bijna om 10 uur op de stoep in de veronderstelling dat de sterretjes om 16.00 zouden binnenwandelen :)

hallodaarbenikweer
29 januari 2016, 18:43
Nog geen nieuws? Wilde zelf eind van de middag gaan, maar het was me te druk op de weg.

hobbywillem
29 januari 2016, 19:14
En hoeveel meisjes zijn er? En nog oude bekende namen van de meisjes?

Wentelt Eefje
29 januari 2016, 19:59
Geen Wifi daar! Was om half 2 al een poosje open toen ik binnenkwam. Rond 16 uur ca. 30 dames, waarvan een aantal ex-Oceans en ex-Villa Marisol (SAS die op bedrijfsspionage was zal wel precies kunnen aangeven wie), een aantal ex-FG (ST) dames, o.a. een donkere NL-talige dame, tevens 2 jonge NL-dames gespot waarvan de een wat te zwaar en de ander niet al te nozel overkwam.

Relatief veel dames voor één dagje over uit Herne en degenen die ik sprak waren er stellig in dat dat eenmalig zou blijven, sterker nog, waren al her en der aan het vissen naar een lift om 20 uur richting Salomé.

Sfeer goed, grill-vlees goed, al had er wel een tang voor het rauwe en een andere voor het gegrilde vlees mogen zijn (deze zin mag gekopieerd worden naar het ongetwijfeld door SAS op te starten topic: Wat kan er beter in Lekker Ding?) lekker brood, goede sauzen. Wel veel mooie dames ook vond ik met een hoog voor-elk-wat-wils gehalte.

Ik kreeg helaas na een uitermate geslaagde anderhalf uur met Roemeense Olivia (Salomė, ex-Oceans) een erg vervelend telefoontje over een familielid en ben inmiddels terug uit het ziekenhuis maar vermoed dat er binnenkort wel een dag met veel bloemen en langzaam zingen zit aan te komen.

Ter afleiding straks maar een uitgebreid verslag typen met betraande ogen van de wat mij betreft zeer geslaagde drie-en-een-half uur die me er gegund waren, waarvan dus 2 uur "algemeen" besteed.

pret
29 januari 2016, 20:05
Wentelt Eefje, ik wens je heel veel sterkte toe. Hopelijk komt alles goed.

Wentelt Eefje
29 januari 2016, 20:25
Bier op fles, (nog) geen tapbier. Koffie matige kwaliteit (alle varianten) maar er is nog een nieuwe koffiemachine in bestelling.
Uiteraard ook voer voor "Wat kan er beter in Lekker Ding" :tongue:)

Nedlovefkk
29 januari 2016, 20:30
Zag de club er enigzins onderhouden uit? Meen ergens te hebben gelezen dat er niet bijster veel gewijzigd zou zijn aan interieur etc. Maar dat lijkt me haast niet mogelijk.

Is het fris en fruitig daar binnen? Geen mottenballen?

Wentelt Eefje
29 januari 2016, 20:47
Geweldige grote frisse witte handdoeken, daar kunnen bijna alle clubs een voorbeeld aan nemen. Uiterst vriendelijke ontvangst en charmant afscheid aan de balie.

Het roken buiten is ijskoud, voor de dames met slechts een handdoek nog veel kouder, (een) terrasverwarmer(s) zou geen overbodige luxe zijn (Hé, alweer iets voor dat nog te starten topic... )

Wentelt Eefje
29 januari 2016, 20:49
Heb zelf het gevoel dat de heren van GD al aardig wat in het interieur geïnvesteerd hadden, vond het er in elk geval niet aftands uitzien, m.u.v. het tapijt misschien

Eddy_V
29 januari 2016, 22:29
Het roken buiten is ijskoud, voor de dames met slechts een handdoek nog veel kouder

Binnen niet-roken?? Dat zal Piet Plezier niet zo plezierig vinden.
Of zou dat alleen in het begin zijn vanwege eventuele controles van de warenwetambtenaren om de club meteen dwars te zitten?

Wentelt Eefje
30 januari 2016, 00:58
De reputatie van de vorige hier gevestigde clubs en de soap rond de vergunning(en) kennend zullen controles zich niet slechts tot het beginstadium van deze club beperken vrees ik, hopelijk komt er een hokje of tent buiten of in elk geval minimaal die terrasverwamer(s).

Bezitos
30 januari 2016, 00:58
Wentelt Teefje, heel veel sterkte. Ik hoop dat het toch nog goed mag komen met jouw familielid.

Piet Plezier
30 januari 2016, 18:26
Ik had ook graag willen zien hoe Piet Plezier met zijn biertankrugzak het glas van WG (gratis) bijvult.
Maar helaas..het zit er niet in.
Hopelijk maakt iemand foto's van Pietje.
Kan LekkerDing dan mooi op de website gebruiken, want hij is erg fotogeniek!

Veel plezier met z'n allen!!

och jij hebt rmjhexe gesproken in marisol
Ik heb hem allang niet meer gezien we moesten eigenlijk is een keer bijkletsen

Piet Plezier
30 januari 2016, 18:29
Binnen niet-roken?? Dat zal Piet Plezier niet zo plezierig vinden.
Of zou dat alleen in het begin zijn vanwege eventuele controles van de warenwetambtenaren om de club meteen dwars te zitten?

wat moet je nou iedere keer mijn naam aanhalen .
Een paar berichten hier boven en nu weer
Laat mij lekker
Stop daar is mee.
En kom niet aan met het is een grapje:biggrin:

pret
30 januari 2016, 19:09
Momenteel lekker rustig. Zo een 12 dames geteld en 3 beren inl ik.

Eddy_V
30 januari 2016, 19:18
wat moet je nou iedere keer mijn naam aanhalen .
Een paar berichten hier boven en nu weer
Laat mij lekker
Stop daar is mee.
En kom niet aan met het is een grapje:biggrin:
Was ook geen grapje maar een vraag. Er zijn er die graag roken en jij hebt je daar vaker over uitgelaten.
Vandaar mijn vraag of LD inderdaad binnen niet roken is. Wat voor de meeste dames waarschijnlijk een uitdaging is als ik het stukje van Wentelt Eefje lees.
Veel Plezier verder.

Piet Plezier
30 januari 2016, 19:42
nee daar mocht je gisteren officieel niet roken binnen.

pret
30 januari 2016, 21:20
Tussen alle Roem dames toch een Poolse gespot en een geweldige sessie mee
beleefd. Uitvoerige recensie volgt nog. :freu::roll3:

Eddy_V
4 februari 2016, 12:44
Het is rustig op de donderdagmiddag. De overige 2 bezoekers zijn weer vertrokken. Was wel apart: ik zeg "hallo" tegen een bezoeker die ik wel eens elders gezien heb (Goch, Xanten of Marisol) en hij houdt stug vol daar nooit geweest te zijn... Ok, even goede vrienden.
Hij is rond 13 uur vertrokken, dat wordt lachen als ik hem zo in Goch aantref!
Momenteel 4 of 5 dames aanwezig waaronder de al eerder beschreven donkere Nederlandse dame.
Al met al heeft de club potentie, maar vandaag even niet.
Er schijnen plannen voor een zwembad te zijn... Ben benieuwd hoever het daarmee staat als ik in het voorjaar weer eens in de buurt ben.

ps de lockerruimte is geheel vernieuwd en heeft vloerverwarming, dat is wel zo fijn voor de voetjes.
Alles ziet er verzorgd uit.

Peter020
4 februari 2016, 13:31
Was wel apart: ik zeg "hallo" tegen een bezoeker die ik wel eens elders gezien heb (Goch, Xanten of Marisol) en hij houdt stug vol daar nooit geweest te zijn...

Misschien heeft-ie een eeneiige tweelingbroer met dezelfde hobby. :)

Daar zijn er meer van.

cath.leen
5 februari 2016, 04:44
Volgens de advertentie zijn de Openingstijden:

Maandag t/m Donderdag: 10 - 01 uur

Vrijdag en zaterdag, en voor feestdagen: 12 - 03 uur

Zondag: 12 - 01 uur

bullmate
5 februari 2016, 06:57
Ik wou volgende dinsdagavond eens lekkerding bezoeken met 2 vrienden voor een feestje. Doch ik pannikeer een beetje over de line up. Als er slechts 5 dames zijn doen we de moeite niet om naar ginder te rijden. Weet iemand wat de line up is op dinsdagavonden ?

Eddy_V
5 februari 2016, 07:04
Ik wou volgende dinsdagavond eens lekkerding bezoeken met 2 vrienden voor een feestje. Doch ik pannikeer een beetje over de line up. Als er slechts 5 dames zijn doen we de moeite niet om naar ginder te rijden. Weet iemand wat de line up is op dinsdagavonden ?
Ze zijn nog maar een week open dus alles moet nog een beetje op z'n plaats vallen daar.
Mijn ervaring uit de oude FG tijd is dat de line up tot een uur of 4 matig was en dat daarna de meisjes langzamerhand binnen kwamen.
In de avond zal het allicht beter zijn en ik zou het gewoon proberen als ik jullie was. Als je bij binnenkomst vraagt naar de stand van zaken kan je altijd besluiten om te blijven of door te rijden naar Villa Marisol (20 minuten) of Fkk van Goch (30 minuten).

Chris Moneymaker
15 februari 2016, 17:45
Voor de afwisseling deze club eens aan het bezoeken. welgeteld 2 beren en 5 vrouwen. uitgebreid verslag volgt.

hallodaarbenikweer
21 februari 2016, 13:28
Voor de afwisseling deze club eens aan het bezoeken. welgeteld 2 beren en 5 vrouwen. uitgebreid verslag volgt.
Heb ik iets qua verslag gemist?

hallodaarbenikweer
4 maart 2016, 09:06
Ben omstreeks de middag in Lekkerding. Kan ik daar wifi op? Nog damestips?

Piet Plezier
4 maart 2016, 09:58
Ben omstreeks de middag in Lekkerding. Kan ik daar wifi op? Nog damestips?

nee daar heb je geen wifi.

hallodaarbenikweer
4 maart 2016, 11:46
Vrijkaartje zonder problemen ingewisseld bij theke Karla. 10tal vrouwen. Meeste op leeftijd zijn aan het wakker worden. Helaas weinig spontaniteit. In kino kwam dikke Bulgaarse Bibi langs. Direct met triovraag, dan weet je genoeg.even met Hongaarse Kitty gesproken. Hopelijk zoekt ze me in Kino op. Nog 2 nl beren zijn gearriveerd.

cath.leen
4 maart 2016, 12:52
In kino kwam dikke Bulgaarse Bibi langs.


Hopelijk zoekt ze me in Kino op.


Ik was nog niet naar Lekkerding, maar ik had zo verstaan, dat de dames niet naar de mannen komen.

Hoe is het nu? Word animeert of niet?

hallodaarbenikweer
4 maart 2016, 13:04
Geen animeren. Met Pools/Duitse Viviana en Turkse Ihrene aan de bar gesproken. De laatste volgde mij naar kino. PZC, nmc, tz, tongpiercing. Te krap half uur. Te zware rookster. Geen verkeerde sessie, maar niet voor herhaling vatbaar.

Eddy_V
4 maart 2016, 13:52
Geen animeren. Met Pools/Duitse Viviana en Turkse Ihrene aan de bar gesproken. Geen verkeerde sessie, maar niet voor herhaling vatbaar.
Volgens hun advertentie zijn er dan nog 24 andere lekkere dingen.
Dus dan toch keuze zat...?

hallodaarbenikweer
4 maart 2016, 18:04
Vandaag 13dames.
Mijn eerste dame heet overigens bij navraag Irim. Turks, tattoos te over, navel en tongpiercing.

Geweldige tweede sessie met petite Kitty gehad. Bulgaarse, donker. Mooi klein figuur en kan toch veel hebben. Helemaal mijn type. Qua looks en stevige kamerspel. Voor haar kom ik terug.


Mede ijsbeer SAS ontmoet. We zijn het eens, wordt leuk cluppie zo aan de grens.

SAS
8 maart 2016, 14:59
Ja afgelopen vrijdag was het zover!
Na de opening was ik nog niet weer geweest omdat er veel berichten werden geschreven dat er vrijwel geen dames en ijsberen waren in de club.
Maar goed je kan wachten en wachten en ik vond het tijd toch weer even te gaan kijken.
Prima ontvangst om 12.00 uur.
Hier trof ik ook gelijk de Nederlandse manager aan.
Ben zijn naam vergeten.
Na een leuk gesprek met hem ben ik mij gaan omkleden.
Bij binnen komst had ik gevraagd hoeveel dames er zouden zijn.
Het antwoord was 10.
Het aantal dames klopte en liep zelfs nog verder op in de loop van mijn verblijf.
Aantal ijsberen was 5 en dat valt dan wat tegen maar goed het was nog vroeg.

Gesprekje gehad met de diverse ijsberen die re waren.
Toen kwam er een leuke blonde pools dame binnen met een super figuur.
Ik dacht ............
Na dat ze had ontbeten heb ik kennis met haar gemaakt en zijn we voor 90 mi. op de kamer geweest.
Kan niet anders zeggen dat het TOP was.
Na het afrekenen nog even snel een douches gepakt en moest ik gaan.

Kan niet adres zeggen dat het prima was en schoon en vriendelijk en een paar leuk dames he gezien.
Het eten was iets minder maar ja dat is wat je gewend bent.

Op naar de volgende keer maar dat zal wel snel de zomer worden;)

hallodaarbenikweer
19 maart 2016, 17:08
Geen party ervaringen gisteren? Geen schrijfbeer geweest? Zou slecht signaal zijn.

blueeyes
21 maart 2016, 22:29
Geen party ervaringen gisteren? Geen schrijfbeer geweest? Zou slecht signaal zijn.

Hallo Hallo, jij bent er dus ook niet geweest, SLECHT SIGNAAL.

hallodaarbenikweer
21 maart 2016, 23:12
Had plan voor zondag jl, maar dat lukte niet.

hallodaarbenikweer
25 maart 2016, 17:27
Net van vergeefs bezoek teruggekeerd. Om half vier amper auto's op de parkeerplaats, waarschijnlijk van het personeel. Ivm entreeprijs gevraagd, aan de jonge theke die wel een dochter lijkt van de andere theke, hoeveel en welke dames er waren. Geen Kitty of Viviane. Een handjevol en maar eentje die de looks en het figuur van Kitty zou hebben. Sorry, daar betaal ik geen entree voor. Ik drink en eet amper in een club. Dit ook aangegeven aan de theke zijnde de gierige Hollander. Niet slim om me geen aanbod te doen. Zo blijft het leeg en hebben de dames geen emplooi. Ik ben maar naar Casa Rossa in Elten gereden en heb daar een jong beginnend leergierig Spaans lekker ding geneukt.

Overigens had ik deze club begin deze week nog een mail gestuurd met wat vragen en opmerkingen. Geen antwoord op gekregen. Jammer, lekkerding kan alleen een succes worden door klanten op allerlei manieren aandacht te geven. Daar slaagt men niet in...

Sjeufke
25 maart 2016, 17:29
Viviane heeft vakantie! Ze is er weer begin april.

phoenix
26 maart 2016, 01:37
tip voor lekker ding: in aha pulk gold hebben ze steeds meer vrouwe, entree blijvend voor 14.00 laag 20 euro, deze maand inde telegraaf bijna iedere dag vrij entree bij acapulco gold, stel je voor dat er bij lekker ding in 1 maand tijd 20 meer vrouwen zijn omdat de mannen blijven komen....., ik zie standaard 10-15 vrouwen meer bij acapulco gold deze maand

der lickmeister
28 maart 2016, 19:53
afgelopen zaterdag avond dacht ik lm gaat weer met de fiets,
dit was het begin van pech 15 km te gaan na 6 km weer naar huis lekke band ,lm geeft niet zo snel op dus een andere fiets
wederom de wind tegen gehad maar bestemming bereikt ,eerts even bijtanken aan de theke

nieuws
grolsch hebben ze niet meer nu is bij de prijs inbegrepen heineken of warsteiner

dat is makkelijk voor lm dan dus duits bier en ging ik voor de warsteiner
na een stuk of 3 had lm weer een beetje conditie in de benen en een overzicht van wat er allemaal rondliep
de eerste was een zeer slanke ,de slankste van allemaal aangezien ik niet met de thekefrau kon kameren deze was volslank met alles op de juiste plaats
dus met deze slanke naar de kamer,begint het feest rustig aan ik heb net gisteren een piercing laten zetten lm denkt al gelijk weer naar de bar even tanken en dan de volgende ronde
nummer 2 was dus ook een verkeerde keuze die begon dat ze een paar dagen geleden een piercing had laten zetten
dus lm had geen zin om nog te betalen voor een 3e piercing en dacht dan laten we de koelkast met warsteiner maar buitmaken
dus van plan veranderd , i.p.v. zuipen .neuken,zuipen neuken werd dit dus meer zuipen dan wippen aangezien lm niet nog een piercing wilde betalen

hallodaarbenikweer
28 maart 2016, 22:05
LM je bent een grote heer om voor piercings te betalen, zou ik niet kunnen.

der lickmeister
28 maart 2016, 23:36
LM je bent een grote heer om voor piercings te betalen, zou ik niet kunnen.

Ach dat doet iedereen, echter ik had steeds last van die kutpiercing dus dacht dan maar zuipen

Erru
29 maart 2016, 08:24
Als ik dit weer zo lees laten al die konijnen de dag ervoor een piercing zetten, ze kunnen de naam beter veranderen van Lekkerding naar "dagervoorpiercing".

hallodaarbenikweer
23 april 2016, 19:11
Net terug van Lekkerding. Van 17.30-19.30u geweest. Verschillende dames (geen echte toppers) en beren. Geen eten in deze periode. Stom van mij. Had er op gerekend dat er wel te eten zou zijn en voor vertrek niets gegeten. Een 20min povere kamergang met Viviane gehad. Recensie volgt. Twee koffie voor 15euro en 50euro voor 20min in flutschie. Dus ik maar foetsie.

Piet Plezier
26 april 2016, 21:19
hier beland met BP Anaconda Richie en Gulle Spuiter
Blueeyes is ook aanwezig
Jammer dat het rustig is
Ook geen gratis entree zoals op de site staat
Gewoon €15,00 betalen
Geen BBQ
Wel frikadellen gehaktballetjes saté friet en nog wat snacks .
10 vrouwen aanwezig
15 beertjes geteld
Alles mooi oranje versierd
Ze doe echt de beste om er iets van te maken
De DJ draait goede muziek

hallodaarbenikweer
26 april 2016, 22:47
We lezen de dameservaringen later met veel plezier. Jammer van de 15euro entree. Maken ze zo lang reclame mee...

Piet Plezier
26 april 2016, 23:31
BP herkende zijn oude vlam Ariana vroeger uit FG
En was de hele avond niet bij haar weg te slaan
Na een paar uur op de kamer
Flikkerende hij van vermoeidheid van de trap af.
Maar dat kreeg die glimlach niet van zijn gezicht
Ik wilde al uren naar huis .
Maar hij kon niet van Ariana afkomen
Dus ik heb eieren voor me geld gekozen
En Lorena maar uitgehoond.

hallodaarbenikweer
27 april 2016, 08:51
Uitgehoond of uitgewoond? ;)

Piet Plezier
27 april 2016, 09:00
Uitgehoond of uitgewoond? ;)

ik weet het echt niet meer het was zo geil:biggrin:
Maar het is gewoon uithonen
Net als vroeger de cilinder van je bromfiets uithonen ;)

1) Haveloos 2) Uitgeput 3) Vervallen 4) Versleten (2) uitgeput, kapot van de fiets stappen;
En dit is uitgewoond

hallodaarbenikweer
8 mei 2016, 12:57
Zijn er toevallig vandaag ijsberen in LD (geweest) die update kunnen geven?

pret
5 juni 2016, 15:18
Herlijk van de zon aan het genieten in de tuin. Tot nu toe 5 dames gespot, de overigen moeten blijkbaar nog wakker worden van het feestje van gisteren. De jacuzzi bubbelt welke klinkt als een waterval. Dit en fluitende vogels geven toch een ontspannen en heerlijke sfeer.

pret
5 juni 2016, 16:28
Line up dames is inmiddels gestegen naar 8 en meer wordt het niet vrees ik. Tussen de aanwezige dames heb im al twee pret optes gezien :biggrin:

Eddy_V
5 juni 2016, 19:43
Tot nu toe 5 dames gespot, de overigen moeten blijkbaar nog wakker worden van het feestje van gisteren.
En wie heeft de reis naar Ibiza gewonnen of was je niet op het feestje?
Aankondiging voor de party zag er goed uit.

pret
5 juni 2016, 21:13
En wie heeft de reis naar Ibiza gewonnen of was je niet op het feestje?
Aankondiging voor de party zag er goed uit.

Op de een of andere manier ben ik wat betreft deze club van de afterparty. De vorige keer was ik namelijk ook een dag later :biggrin:

blueeyes
5 juni 2016, 21:31
Trekking ibiza reis was om kwart voor 2 s,nachts.
Eerste nr. 13, was er niet tweede nr. 33 een duitser.

Eddy_V
5 juni 2016, 21:57
Trekking ibiza reis was om kwart voor 2 s,nachts.
Eerste nr. 13, was er niet tweede nr. 33 een duitser.
Hoop dat de party een succes was en dat het aantal bezoekers gekomen is waar ze op gerekend hadden.
Aan de locatie ligt het niet. Misschien het foute verleden van de voorgangers, maar dat ligt toch ook al weer even achter de rug.
Een switch van enkele dames uit de regio zou een opleving geven. We wachten geduldig af op vers bloed.

Speelkwartier
5 juni 2016, 23:12
ik was er ook niet meer. close had 15
wel leuke avond

Piet Plezier
17 december 2016, 15:30
nog rustig hier
De dames wel allemaal leuk in kerst lingerie
Veel bekende dames voor mij aanwezig
Goed koud bier
Het middag buffet is ook goed
De whirlpool buiten is 39 graden
Een 20 vrouwe nu aanwezig
6 beren
Ach goed eten en drinken meer heb je niet nodig
Mooi kroegpraatje

Piet Plezier
17 december 2016, 18:51
ff nog wat kroegpraat hier
Firehawk, dalton en Pret zijn ook gearriveerd
Super goed eten
Alleen jammer dat het niet zo druk is
Maar wij vermaken ons super
Laters

rob45
17 december 2016, 20:38
ff nog wat kroegpraat hier


Op z'n Brabants...... Kroegpraot en slappe klets.☺ Niks mis mee hoor !!

Piet Plezier
17 december 2016, 22:44
Op z'n Brabants...... Kroegpraot en slappe klets.☺ Niks mis mee hoor !!

echt jammer
Dat Het hier zo rustig is
Alles is er

vosje63
5 maart 2017, 16:08
Aangekomen om 14.30
Zag maar 2 auto's op de parkeerplaats staan.
10 dames aanwezig en 5 beren aanwezig.
Heb nog een gezellig praatje kunnen doen met de aanwezige beren.
Kamertje gedaan met Andrea,wat een sloper 😉

Nick Name
6 maart 2017, 08:34
Vandaag denk ik maar eens naar Lekkerding. Om de positieve berichten van de afgelopen tijd.
Ben benieuwd hoe het er is. Hopelijk is het gezellig.
Ik laat het jullie vanavond weten.

Nick Name
6 maart 2017, 08:35
Hoop dat Suzan er is.

Henk74
6 maart 2017, 10:56
bericht even wanneer suzan er is

cath.leen
18 november 2017, 12:13
Vrijdagavond, heel rustig.

Aanwezige dames:

Reni, Desi, Diddi, Diana, Nelli, Daria, Ela, Maya, Kuki

Bea, Dea, Celin, Catalina, Leana, Cora

Husky
19 november 2017, 16:30
Zaterdagavond redelijk wat ijsberen,al heb ik het drukker meegemaakt.
tussen 18.00 en 24.00 uur zo rond de 16 ijsberen,later wat rustiger,dames hadden toch redelijk werk,
Aanvulling op het bericht van vrijdagavond,Cassandra de slanke mooie Bulgaarse was ook weer aanwezig,
en gaf een prachtige paaldans act met haar slangenmensachtige lichaam.
Ela is gisteravond per minibus vertrokken naar Roemenië,onzeker of deze roodharige beauty terugkomt.
Zelf mee mogen maken dat een verliefde ijsbeer,met een mooie ring en een bos bloemen een Bulgaarse DVP
ten huwelijk vroeg,of iets wat er op leek:)
Zelf genoten van een paar keer sauna,en twee keer langdurig op de Roemeense tour geweest,
Ik was zelf om 17.45 in LD,en het eten was prima,later op de avond kwamen er nog lekkere Pizza punten.
Opnieuw gevraagd of de sauna in het weekend tot minimaal 23.00 uur open kan blijven,er zijn toch liefhebbers
genoeg voor.
Muziek wat zachter zou ook een belangrijke verbetering zijn!!!!:gruebel:
Echter op het ritme van de bastonen,ben ik wel heerlijk klaargekomen:fuck::)
Een televisiescherm voor de voetballiefhebbers zou ook goed zijn, bijv. Bundes Liga en Engels voetbal,
zie o.a. diverse andere saunaclubs.
Prima afwisseling,beetje babbelen,vrijen met de DVP,kamertje pakken,sauna,stukje voetbal kijken,en
je begint deze cyclus opnieuw,dit ala ex VM.
Daarna richting Veluwe,lekker dichtbij,en prima geslapen na een paar:fuck:heerlijke orgasmen.
Goede seks is als een slaapmiddel:)

Husky
23 november 2017, 00:06
Vandaag een vriend meegenomen die even de huwelijkse sleur wilde vergeten!
En dat is prima gelukt via twee opwindende sessies met Cora,
Zelf ben ik vrijgezel,en hoef geen alibi te verzinnen:freu:
Op het terras nog kunnen genieten in de middag van een lekker zonnetje:)

Een zonnetje was ook de ontvangst door Jeannet, wat een geweldige gastvrouw is dat actieve vrouwtje,
wij kwamen vroeg zo rond 12.15,meteen koffie werd geserveerd door Jeannet,sauna stond al aan met
een emmertje aufguss met een menthol luchtje.
Ook de DVP dragen Jeannet op handen, zij houd van orde, maar op een resolute vriendelijke manier.

Heerlijk drie keer naar de sauna geweest, en twee van de whirlpool buiten mogen genieten, een hele grote
voor 8 personen!

Zelf op de Roemeense toer geweest,met een paar prima kamergangen, er zijn GFE,maar ook pornosterretjes bij.:fuck:
Gelukkig stond de muziek nu niet meer oorverdovend hard, en was goed verdraagbaar.:freu:
Het eten was heerlijk,voorgerecht soep,vlees,rijst,salade en een puddinkje als nagerecht:c014[1]:
En genoeg fruit bananen en appels,
Een banaantje na een heerlijke vrijpartij en goede seks,met een spetterende climax,geeft je toch altijd via de
koolhydraten wat extra power.

De line up was als volgt:
Desi,Diara,Didi,Diana,Casandra,Gina,Dea,Cora,Jana, Anna na 15.00 uur kwamen Catalina en Bea binnen.
Ijsberen kwamen met kleine groepjes binnen,was niet echt druk,maar de meeste DVP hadden redelijk tot goed te doen.

cath.leen
23 november 2017, 05:56
Heerlijk drie keer naar de sauna geweest, en twee van de whirlpool buiten mogen genieten, een hele grote
voor 8 personen!


Ik wil morgen op vrijdagavond ook nog een keer genieten van sauna en whirpool (en DVP) :biggrin:

Miesschien voor de laatste keer :gruebel: :heul:

firstme
23 november 2017, 06:07
Miesschien voor de laatste keer

Hoezo, vertel Cathleen?!

cath.leen
23 november 2017, 07:36
Miesschien voor de laatste keer

Hoezo, vertel Cathleen?!

Omdat een nieuwe Club in Hamminkeln gaat openen.
Dat is mooi dicht bij thuis.

Als die goed is kom ik niet meer langer naar Emmerich

cath.leen
23 november 2017, 07:37
Miesschien voor de laatste keer

Hoezo, vertel Cathleen?!

Omdat een nieuwe Club in Hamminkeln gaat openen.
Dat is mooi dicht bij thuis.

Als die goed is kom ik niet meer langer naar Emmerich

Husky
23 november 2017, 09:42
Begrijpelijk Cath.leen,
Voor mij geld niet helemaal het zelfde omdat ik toch mogelijkerwijs beide clubs
zal combineren:freu:
Hoe laat gaat Venus open zaterdag,zag wel een spraakmakende advertentie,maar geen openingstijd?
Zaterdag eerst partijtje voetballen,kan zo rond 16.30 aanwezig zijn,of gaat de club net als de
eerste aankondiging om 20.30 uur open.:)

cath.leen
23 november 2017, 11:13
Hoe laat gaat Venus open zaterdag,zag wel een spraakmakende advertentie,maar geen openingstijd?
Zaterdag eerst partijtje voetballen,kan zo rond 16.30 aanwezig zijn,of gaat de club net als de
eerste aankondiging om 20.30 uur open.:)

Hoe laat?
Dat weet ik ook niet.
Ik heb ook alleen de 25.11. gezien

Als het me mogelijk zal zijn, ben ik er ruim 20 uur.

Als de club naar mijn smaak is kom ik niet meer naar LD.
Ik zal er dan wel de een of andere dame missen zo als Kuki of Kassandra.
(Natuurlijk ook de andere dames) Ik zal er ook niet de verjaardag van xxx beleven, ze word binnenkort 50 !

Husky
3 december 2017, 12:31
Zaterdagavond naar LD getogen om de Sinterklaas party te bezoeken.
Ik dacht eerst zal ik wel gaan met dat slechte weer,code geel met glad wegdek en strooiwagens!
Kwam net vanwege mijn werk uit Engeland, dus er kriebelde alweer wat in de onderbuik.:)
Maar het was de moeite waard,een vriendelijke ontvangst door Bart en Vanessa,sleuteltje en badjas in ontvangst
genomen en genoten van een prima Sinterklaas vriendelijke party.
Heerlijk eten,en tot laat in de nacht waren er toastjes met diverse lekkernijen.
De eigenaar en zijn vrouw waren ook aanwezig, sympathieke mensen die hun best deden het iedereen naar de zin
te maken.
Zij bakte heerlijke Brusselse wafels met warme kersen,men kon genieten van lekkere crêpes en glühwein,
tevens was er een leuke striptease show van een welgevormde dame met Sinterklaas/Kerstballen,
Een keer een show met een "slachtoffer "uit het publiek,en een keer met een van de mannelijke LD medewerker:freu:
Ook de talrijke bezoekers werden door haar onthaald op een knuffel, of in mijn geval mocht ik mijn neus en tong tussen haar
prachtige geoliede grote borsten steken:freu:
Er waren zo`n 16 DVP en schrik niet,rond 23.30 uur 38 ijsberen,tot 2.30 uur was er nog redelijk veel ijsberen bezoek.
De dames waren allemaal stemmig gekleed in meestal een rood kort jurkje(ook te gebruiken met de kerst)met bij de meeste
een prachtige uitdagend decolleté:love:
Persoonlijk vind ik een sensueel aangeklede DVP in een spannend jurkje of lingerie veel spannender en sensueler dan een
naakte DVP:applaus:
Heerlijk om die rijpe appels uit zo`n jurkje te tillen,te knuffelen en kussen.
De line up zag er uit zoals verleden week zaterdag,met als aanvulling Lena,Casandra,Kuki en de mooie slanke Ella was weer terug:)
plus twee dames waar ik de naam niet van weet.
Ook gingen een aantal dames met name Cassandra paaldansen op een mooie erotische manier,een lenige ijsbeer kon zich niet inhouden
en stond uiteindelijk met Kuki en Cassandra op het platform rond de paal.
Zijn vloeiende manier van dansen deed niet onder voor de danskwaliteiten van de Kuki en Cassandra:applaus:
later bleek dat deze ijsbeer ook regelmatig in Brazilië vertoeft, vandaar zijn talent!!
Rond 24.00 uur kwam de enige echte Sinterklaas binnen,zonder hulppiet,maar wel met een hulp engel in de persoon van de
mooie Celin in een wit engelenpakje met grote vleugels op haar rug,wat een lieve en prachtige DVP:freu::annieengel:
Bijna alle gasten kregen een leuk presentje van Sinterklaas,wat gegeven werd door Celin,ik kreeg er nog drie kussen bij ook.
Lekkere chocolade keurig ingepakt in Sinterklaas papier.
De grote zak met kadootjes raakte langzaam leeg,de meeste ijsberen liepen ook na gedane arbeid met een lege zak:)
De dames deden goede zaken met zoveel ijsberen:freu:
Zelf heb ik genoten van het hele spektakel,3 keer naar de sauna en 2 keer een heerlijke sessie op de kamer met zo`n
mooie dame met een uitdagend decolleté waar je de granaatappels zo uit plukt,meerdere keren een vulkaaneruptie was
het heerlijke vervolg:fuck:
Goed gedaan Lekker Ding:applaus:

de denker
9 december 2017, 09:25
Deze week maar weer eens naar LD gereden. Paar heerlijke kamers gehad en genoten. Maar verder is het maar een saaie boel daar. Er straalt weinig geilheid van de bankhangende meiden terwijl ze er toch wel lekker uitzien. Voer het animeren en paraderen maar in, dat zal het beter en drukker maken. En gebruik die paal eens een keer.

de denker
9 december 2017, 09:36
. Voer het animeren en paraderen maar in, dat zal het beter en drukker maken. En gebruik die paal eens een keer.

Animeren betekent dan ook: lust opwekken, verleiden, vermaken.. Zo simpel is het eigenlijk.
Paraderen betekent O.a. : pronken, laten zien. Laat die lekkere billen zien. Toon je tieten en de tekening van je spleetje in je slipje.

Dus LD, wees niet bang. Laat de meiden animeren en paraderen.

cath.leen
9 december 2017, 11:19
Maar verder is het maar een saaie boel daar. Er straalt weinig geilheid van de bankhangende meiden terwijl ze er toch wel lekker uitzien. Voer het animeren en paraderen maar in, dat zal het beter en drukker maken. En gebruik die paal eens een keer.

Ik ben er de laatste maanden regelmaatig gewest.

Ik had de zelfde impressie.

De paal word doch gebruikt. Maya of Kassandra, altijd lekker te zien.

(Ik durf het bijnaar hier niet te schrijfen, maar in Club Venus is een kooi met paal. En de dames dansen naakt in de kooi an de paal.)

phoenix
9 december 2017, 11:30
Ik ben nu ene paar keer in Lekke ding gewest de afgelopen twee maanden en ik heb behalve inderdaad de wat slapeloze houding ook goed nieuws, dikke konten en dikke tieten liefhebbers, hier zijn ze aanwezig. Bea bij mij op nummer 1 , wat een prachtig vol figuur, ze is waanzinnig lekker in bed een andere kanjer is Marscha een letse die zich volgeeft op de kamer. de derde supersloopster js Cora, dikke reet en beheerst alle seksvaardigheden tot inde puntjes. De vierde en vijfde kanjers die ik ontdekte waren Anna black lady with big ass, en de black lady Jessy die ook van wanten weet. Dus als tegenhanger van de super slanke club in hamminkln is dit voor de liefhebber en genot en er zitten er zo nog een stuk of 5 met dikke billen en meestal dikke tieten. Gisteravond voor de sneeuwval aangekomen, lekker sperzieboontjes met pasta en balletjes gehakt en een choc toetje. De sauna was goed heet en heb daar twee keer goed gebruik van kunnen maken. tot slot kreeg ik een heus st nicolaas cadeautje van de theke, chocolade en marsepein dank u wel sint nicolaas en tot ziens, liefst zonder sneeuw natuurlijk, want de terugweg was glad maar te doen, rustig rijden he.

Husky
9 december 2017, 11:54
Je hebt gelijk Phea,
En alle dames die je opnoemt hebben een hoog GFE gehalte!!

de denker
9 december 2017, 12:30
Je hebt gelijk Phea,
En alle dames die je opnoemt hebben een hoog GFE gehalte!!
Ik klaag ook niet over de service op de kamer. Er is veel heerlijks. Supergeile sex wordt door de genoemde meiden geboden, maar in de zaak blijft het supersaai. En ja....de sauna is prima.

pret
17 december 2017, 14:09
Het ziet er naar uit dat lve en algemene meldingen nogal worden verward hier.

Algemeen post kunnen onder https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?43778-FKK-Lekker-Ding-Algemeen geplaatst worden.

Meme Moo
17 december 2017, 15:22
En voor plaatjes van Lekkere Dingen, kan Pret je helpen aan ándere linkjes :biggrin:

schoolmeester
17 december 2017, 16:21
Het ziet er naar uit dat PRET binnenkort MODERATOR wordt.

Groet, schoolmeester.

de duisburg spesjalist
17 december 2017, 17:09
Het ziet er naar uit dat PRET binnenkort MODERATOR wordt.

Groet, schoolmeester.

is hij hier nu aan het solliciteren :lostit:

pret
17 december 2017, 22:28
Het ziet er naar uit dat PRET binnenkort MODERATOR wordt.

Groet, schoolmeester.

Lever mijn bijdrage waar het kan. Gezien mijn ervaring bij een andere forum dank ik er voor.