Inloggen

Volledige versie bekijken : Micky (Ro)

mynasch
30 januari 2016, 13:49
Lekkerding vrijdag 29 januari; sessie 1 met Micky

:);):wink2::);):wink2::);):wink2::);):wink2:

Micky (ik vond geen paspoort bij Salome over haar) is een 35 jarige roemeense, donker blond haar schouderlengte, beetje fors gebouwd, mooie stevige (naturel bleek later) borsten (C), geen tatoeages, plezierige glimlach, bruine ogen. Toen ik tegen 11:15 de een beetje kille (verwarmingsprobleem werd in de loop van de dag helemaal opgelost) bar instapte viel deze dame mij wel onmiddellijk op, een type waar ik chemie mee zou kunnen hebben. Ik raakte met haar en haar bulgaarse kompaan Didi in gesprek en daar was ze zeker onderhoudend in!

Toch eerst nog maar even de kat uit de boom gekeken, maar in de loop van dag kreeg dadendrang de overhand. En besloten mij naast haar op een bankje te nestelen. Even een beetje (letterlijk) aftasten, gevraagd of ze aan tongzoenen deed en even geproefd, waarmee de deal in feite besloten werd. Een zeer gelukkige deal moet ik zeggen. Standaard tarief lijkt 50€ half uur en 80€ voor een uur te zijn geworden.
Een memorabele sessie volgde.

Heerlijk op kamer negen eerst maar eens wat luchtigers uitgetrokken, en een heftige tongzoen partij volgde. Ik stelde haar recht tegen de muur (armen omhoog) een verkende haar lichaam met mijn vingertoppen. We genoten beiden. Kippenvel all over the place…. Ik aan de beurt en na een aftasting met handene zette ze het onderzoek oraal verder. Wat een kusser is Micky zeg… en ik moest echt even de kleine mynasch toespreken om geen roet in het eten te gooien scherpe dame…. Op naar et bed, veel gezoen, excellente blowjob zeg, zacht, hard, heel zachtjes over mijn eikel, dan weer deepthroat tot het diepste. Niets werd overgeslagen… ballen anus, overgangsgebied…. Hmmmmm. Dat moet ze eerder gedaan hebben….. Haaaar beurt, en ik legde haar op haar rug. Ze scheen van mijn massage te houden, en ook de nagel behandeling kon op een knorrende instemming rekenen! Micky omgedraaid en de voorkant aangepakt, eindigend in een heerlijke befpartij waarin ik beloond werd met een heerlijk orgasme van haar kant, ze smaakte super…. Ik op mijn rug, en hierna volgde hogeschool pijp werk. Handsfree, afwisselend, super verleidelijk, en tegelijkertijd met haar beide handen mijn lichaam geil strelend…. Oei oei, en ze hield het ongelooflijk lang vol….. kon het hoogtepunt gelukkig rekken en rekken. Ze wilde me per se neukend klaar laten komen. Daar was niet zoveel meer voor nodig, en ik kwam dan ook fantastisch in haar klaar, haar borsten voelden op mijn buik, haar tong in mijn mond…. Wat een dame zeg. Nog heerlijk rustig het uurtje volgemaakt en Micky met liefde 80 euro overhandigd

mynasch
2 februari 2016, 08:14
Lekkerding vrijdag 29 januari; sessie 2 met Micky

Rond 15:45 dacht ik, jongens het is mooi geweest, ik ga naar huis…. Er werd net weer een busje uit Bochum met nieuwe meiden binnengelaten, maar ik dacht, voor mij te laat… Normaal zeg ik altijd de partners van die dag even gedag (zeker als het mooi was geweest). Een beetje heer…. Kortom even naast Micky neergestreken, en toen besloot het bloed toch ergens anders heen te kruipen en hoorde ik mezelf vragen of ze nog Lust hat een tweede sessie van een half uurtje aam te gaan…. Dat had ze…. Tot mijn stomme verbazing lag ik al snel op een bedje met deze prachtige en competente dame op een bed te genieten. Ik wilde die blowjob van haar nogmaals ondergaan, en ook de tweede keer genoot ik enorm…. Levensgevaarlijk te weten dat er zoveel potentieel op zo’n kleine afstand woont…. Godsallemachtig wat een super techniek zeg….