PDA

Volledige versie bekijken : Sharona - Rotterdam

mr big
1 februari 2016, 07:41
http://www.royalrooms.nl/dames/Sharona
Gisterenavond ben ik voor drie uurtjes bij deze super lekkere jonge hindoestaanse meid geweest. Toen we op de kamer waren zijn we eerst lekker samen gaan douchen. Sharona had heerlijk mijn grote dikke lul gewassen. Daarna zijn we op het grote bed gaan liggen. Sharona nam zachtjes stuk voor stuk mijn ballen in haar mond. Om dat ik flink geil was waren ze goed opgezwollen. Terwijl ze aan mijn ballen lag te sabbelen was ze me lekker stijf aan het trekken. Toen mijn lul stijf was zijn we in mijn favorieten 69 gegaan. De smaak van sharona haar kutje was erg lekker. Tijdens het beffen trok ik goed haar billen open om naar haar anus te kijken. Deze zag er heerlijk uit ook daar nog een tijdje aan liggen likken. Sharona lag me best diep te pijpen ze kon het erg goed. Ze kneep me soms even hard in mijn ballen wat een lekker gevoel gaf. Sharona ging doggy op de rand van het bed zitten. Ik deed een condoom om mijn lul heen (Sharona had even wat grotere condooms voor me gepakt). En ik stopten mijn lul zachtjes haar super strakke kutje in. Ik pakten sharona haar heerlijke licht bruine hindoestaanse kontje vast. En ik begon haar te neuken ze kon hem vrij diep hebben dus ik ging wat harder. Sharona was lekker geil aan het kreunen ik voelden dat ik dit niet lang ging vol houden. Ik trok mijn lul uit sharona haar kutje ik trok het condoom van mijn lul af. Mijn lul was al aan het druipen ik begon me te rukken en ik spuiten haar mooie billen vol met sperma. We zijn ons even gaan douchen en we waren weer schoon. Toen we weer op bed waren zijn we heerlijk gaan tongzoenen. Terwijl sharona lekker met mijn volle ballen aan het spelen was. Ik deed een nieuw condoom om en sharona kwam boven op me zitten. Ze deed haar voeten boven op mijn borst kast en ze ging op en neer over mijn lul heen. Haar stakke kutje voelden lekker aan in dit heerlijke standje. Ze bleef me continu aankijken met haar mooie bruine ogen. Ik vroeg haar of ze A.U.B. hindi tegen me kon gaan praten. En dat deed ze met veel plezier voor me. Ik werd geiler en geiler van haar hindi woorden. Ik vroeg haar om op haar rug te gaan liggen. Ik deed haar benen om mijn armen heen en ik begon haar hard en goed diep te neuken. Ik voelde dat ik ging klaar komen ik trok mijn lul uit sharona en ik trok het condoom er vanaf. Ik ging boven haar buik zitten en sharona trok me twee keer achterelkaar leeg over haar borsten heen. Ze bleef nog lekker door trekken terwijl ze hindi tegen me praten. Toen mijn lul leeg was zijn we gaan douchen na dat we weer schoon waren zijn we weer naar bed gegaan.Ik wou even een kleine pauze hebben dit heerlijke kleine hindoestaanse sex beestje is erg fanatiek in bed. Na een half uur werd mijn lul al weer stijf van sharona haar heerlijke licht bruine lichaam. Ik vroeg haar of ze me heerlijk wou af trekken maar als ik bijna ga klaarkomen moet je stopen sharona. Dit heeft ze acht keer weten uit te stellen maar toen hield ik het niet meer. Ik ben toen wel ZO ERG LEKKER twee keer achterelkaar klaargekomen. Het werd gewoon zwart voor mijn ogen zo erg lekker ben ik nog nooit klaargekomen. Sharona gaat me 100% veeeeeel meer zien. Wat is deze hindoestaanse sharona een SUPER LEKKERE JONGE MEID.