PDA

Volledige versie bekijken : Berlijn, Salon Pankow 67



stimpy3
6 februari 2016, 21:23
Als je op YBF kijkt, dan zou je haast denken dat Berlijn een woestijn is qua clubs, met alleen Artemis en Laufhaus Hase.Op kaufmich.de staat onder 'Bordelle' ook een verwijzing naar Salon Pankow 67 (website: http://www.salonpankow.de/ ) , met een op het eerste gezicht stevig damesaanbod. Dus de stoute schoenen aangedaan en een bezoekje gebracht aan deze tent, die op 5 minuten lopen is van S-bahn station Pankow, in de Mühlenstraße nr. 67, tegenover het Aral-tankstation.

Entree gaat via een ingang in een onderdoorgang, 2x bellen waarna de deur opengaat en je door de 'theke' wordt binnengelaten en naar een kamertje wordt geloodst, waar je een (gratis) glas cola krijgt en alle aanwezige dames na een minuutje een voor een acte de presence geven. Op een vroege zaterdagavond waren dat een stuk of 8 dames, die in no-time voorbij komen zetten. Keus is nog redelijk gevarieerd; de meeste dames waren redelijk slank, een stevige 'volslanke dame' en een 'plumb' type plus een negerinnetje. Na afloop kwam de theke vragen 'met welke dame ik wilde kameren'. M'n keus laten vallen op Zila/Sina(?), een slank meisje met donker haar en een cup B-, en daarna was het richting kamer.

De tarieven hangen in de kamer: 35 voor 20 minuten, 50 voor 30, 100 voor een uur. Ik wilde voor een half uur, omdat ik iets te vaak heb meegemaakt dat dames zich d'r rap vanaf maken. Sina zat stevig te pushen op een uur, bijna tot het punt dat dat het enige was wat mogelijk is ('maar ik heb echt hele goede service, aan een half uur heb je niet genoeg, 2x klaarkomen is ok dan'). Uiteindelijk accepteerde ze een half uur. Maar: dat was voor gewoon standaardsex, pijpen met condoom, zonder kussen. Pzc zou 20 extra zijn, kussen/tz 30 extra, en beffen weer een tientje extra. Gekozen voor een half uur met kussen en pzc (op dat moment had ik zoiets van 'dammit, in de meeste NRW-clubs zit dit gewoon in de prijs van een half uur voor 50, en je betaalt alleen voor echte extra's als aufname etc' )

Qua sex: begon met voorzichtig kussen, en vooral met onderlip tz'en; halverwege werd dat ook wat beter tongwerk. Pijpen was best ok; eerst zachtjes, daarna wat steviger. Neuken begon met Sina bovenop, die eerst nog even mooi d'r kutje liet zien terwijl ze boven me stond; daarna hurkte ze, om m'n lul stevig over d'r klit te wrijven, voor ze zich op me liet zakken. Neuken was stevig, strak, maar niet superstrak zodat ik 'n voortijdig hoogtepunt van kleine stimpy met wat spiercontrole kon voorkomen. Sina's tietjes deden ook leuk mee; haar tepels waren ondertussen keihard en zaten op zo'n anderhalve cm lengte. Nice.

Van standje gewisseld, missio, waarbij Sina een aardige vinger-act opvoerde. Na zo'n twintig minuten neuken begon Sina opeens dat 'de tijd op was, en dat ik voor 20 euro nog 20 minuten kon bijkopen voor een hoogtepunt, of ik zou 't zelf moeten doen . Op dat moment zat ik in de 'whatever'-mode, dus ok dan maar. Vijf minuten en een hoogtepunt later, nog wat nakletsen en kleren aandoen. Strikt na een half uur werd er op de deur geklopt, dat de tijd op was.

Bij vertrek theke vroeg nog of alles naar wens was; heb dat 20-euro-extra gedoe niet gemeld omdat ik op dat moment even geen zin had / te moe was voor discussies.

Totale schade: 50 euro +30+20+20 voor een half uur best aardige sex. Voor clubbegrippen veel te veel geld; OTOH heb ik in nederland de nodige keren 100-120 neergeteld voor een uur wat uiteindelijk ook 20 minuten werden, en ik heb ik een club als acapulco hele matige sex gehad voor 40 euro. Dat upsellen vond ik redelijk irritant, maar ik gok dat wat bedrevenere beren daar minder moeite mee hebben; ik had ook 't idee dat 't bij deze dame er meer om te doen was om een vast bedrag (~120 euro) binnen te hengelen; als ik meteen voor een uur had gekozen had ik ws. veel minder 'gedoe' gehad.

Kortom: privehuis wat volgens mij niet zo heel beroerd is, maar waar je 't een beetje moet treffen, zoals in iedere club. Meer onderzoek is noodzakelijk ;-)