Volledige versie bekijken : Mijn relatie met een DVP...
Goedemorgenallemaal
14 februari 2016, 13:59
Ja beren, U leest het goed, ook ik had en heb een relatie met een DVP. Ik schrjf dit neer omdat ik denk dat velen hier ook last van hebben. Voor anderen kan het een hulpmiddel zijn om meer plezier te beleven..
Ik zag haar zitten, eigenlijk was ze net eens de mooiste. Dit was overigens in het ik heb nog nooit en saunaclub bezocht tijdperk. Toen ik niet beter wist dan dat j tippeldames (nee dank U), raamdames, privehuizen en clubs had, varierend van griebustent tot super de luxe knetterduur (voor de goede orde ik ben nooit hoger geklommen dan niveau White's in Rotterdam of sauna Diana in Zundert).
Maar goed, zij zat daar dus niet de mooiste te wezen maar had wat spontaans. Dus ik ga daarvoor.
Die eerste keer was nog gewoon, gewoon zoals vele eerste keren met een dame zijn, eigenlijk niet eens bijzonder. De volgende keer had ik me dan ook voorgenomen een ander blaadje te snoepen. Helaas waren de andere blaadjes wat verwelkt dus weer naar de spontane Dame... Ook weer gewoon, zoals een tweede keer vaak gaat..
Een tijdje later weer eens gegaan, kijken of het me nu zou lukken een andere dame.... Nee hoor... Spontane dame zat er weer en op de een of andere manier wilde ik haar weer.
wordt vervolgd...
pret
14 februari 2016, 14:34
Heerlijk nog zo een averechtse bouqetreeksverhaal op deze regenachtige zondag. :biggrin:
Picasso 1
14 februari 2016, 14:39
Bij dit type topics blijkt alleen uit de titel al dat de doorgaans egocentrische ijsberen vaak niet zichzelf zijn anders hadden ze wel geschreven: "de relatie van DVP's met mij". :biggrin:
Flipper
14 februari 2016, 14:44
Pret
Ik moet idd toegeven dat het heerlijk wegleest... :)
pret
14 februari 2016, 14:48
Pret
Ik moet idd toegeven dat het heerlijk wegleest... :)
Op een gegeven moment wordt het gewoon verslavend. hehehe.
Piet Plezier
14 februari 2016, 14:51
kan dit verwijderd worden door 1 van de admins.
Dit is gewoon de boel opnaaien en meer niet
Willem2
14 februari 2016, 14:56
kan dit verwijderd worden door 1 van de admins.
Dit is gewoon de boel opnaaien en meer niet
Inderdaad maar daar hebben er wel meer last van.
Leven en laten leven ....
Piet Plezier
14 februari 2016, 15:05
Inderdaad maar daar hebben er wel meer last van.
Leven en laten leven ....
gelukkig dat ik daar niet bijhoor
Jan_Wandelaar
14 februari 2016, 17:06
Laat ik dan ook eerlijk zijn over mijn relaties met DVP's:
Mijn relaties met DVP's duren over het algemeen nooit langer dan zo'n €50 tot €250.
J.W.
Brad Clitt
14 februari 2016, 17:32
Nou, dan kom ik ook maar uit de kast, ik heb met al mijn DVP's een relatie, nl. een zakelijke.
Heb tot nu toe maar 1 keer het aanbod gekregen om telefoonnummers uit te wisselen, wijselijk maar afgeslagen.
Alleen met m'n vaste dame uit het prive-circuit heb ik geregeld Whatsapp-contact, over van alles en nog wat maar geen relatie-pogingen of iets dergelijks.
Badslippers
14 februari 2016, 19:47
Mijn relaties met DVP's duren over het algemeen nooit langer dan zo'n €50 tot €250.
J.W.
Fijn om te lezen dat je ook iets schrijft over je relaties met dvp's.
pret
14 februari 2016, 19:51
Dit zullen jullie vast niet geloven maar op de Achterdam te Alkmaar heb ik 2 keer gratis geneukt met dvp's :biggrin: Later meer hierover in mijn ik stel me voor topic. Wacht het dus af allen. :cool:
Bluebear
14 februari 2016, 21:37
Dit zullen jullie vast niet geloven maar op de Achterdam te Alkmaar heb ik 2 keer gratis geneukt met dvp's :biggrin: Later meer hierover in mijn ik stel me voor topic. Wacht het dus af allen. :cool:
Dat heet klantenbinding. Dat doe ik ook d.m.v. etentjes, cadeautjes, priveleges en uitstapjes. Tenslotte betaald de klant ze zelf, maar zo slim zijn ze zelf ook wel. Smeermiddel werkt altijd. De kunst is te ontdekken waar zijn of haar zwakke punt ligt. Psychologie van de koude grond. :smoke:
Picasso 1
14 februari 2016, 22:02
Tot 2005 waren saunaclubs i.d.d. te mooi om waar te zijn. Ik nam er zelfs dagen voor vrij, zat uren in de auto om er te komen, en gaf er €2.000 tot €3.500 per maand aan uit
Het kaliber dames waar we tot 2005 van konden genieten willen (moeten???) een dagomzet van vier cijfers draaien zonder dat ze daarvoor meer dan 5 klanten per dag moeten afwerken. Dat gaat tegenwoordig niet meer in 'saunaclub-land'. De beren die bereid zijn per dag een bedrag van vier cijfers te besteden zijn immers schaars geworden, zeker in verhouding tot de enorme aanwas van minder kapitaalkrachtige beren.
Je kan dus niet meer als beer met €350 op zak meeprofiteren van de bestedingsbereidheid van de beren die wel een bedrag van vier cijfers per dag uitgeven. Dus heb je het maar te doen met wat de grootste grossiers in sekswerk (roemenen) bereid zijn te leveren voor hetgeen jij bereid bent te besteden.
Wil je nog een keer een ouderwetse PHG-dag beleven: Dan eerst naar de bank om een paar duizend Euro te pinnen zodat je het soort club kan bezoeken waar het kaliber dames van weleer tegenwoordig werkt.
J.W.
J.W.
Moet ik hier uit afleiden dat Jan tegenwoordig alleen nog maar te maken heeft met wat de grootste grossiers in sekswerk (Roemenen) bereid zijn te leveren voor hetgeen Jan bereid is aan ze te besteden?
Flipper
14 februari 2016, 22:57
Tja jan..
mooie tijden waren dat.. mja Picasso dat zeggen we toch al de hele tijd.. Mja ik ben nu een tijdje rond aan het kijken geweest, en het rare is dat er een 20-30 tal dames zijn in NRW die zwaar de moeite waard zijn
van een bezoek, veel betere service leveren dan dames in de clubs.. althans als je van hun setcard uitgaat..
En als je op uiterlijk beoordeeld veel knapper zijn dan wat er in de gemiddelde club rondloopt.. Maar die beginnen ook bij 150 euro per uur..
Misschien moeten we concluderen dat het huidige prijsbeleid in de clubs alleen aantrekkelijk is voor datgene dat nergens anders kan werken..
Daar begint het althans sterk op te lijken.. met 100 euro per uur betaal je het gemiddelde roemeentje met de standaard service iig veel te veel..
En een service kanon betaal je daarmee wellicht te weinig, dat zou een conclusie kunnen zijn.
Picasso 1
14 februari 2016, 23:37
Ik bespeurde alleen een inconsistentie in de hoge uitgave bedragen die Jan vaak noemt t.o.v. de realiteit die hij nu aangeeft.
Maar goed, naar één adres gaan en zonder visuele prikkels vooraf meteen je ding moeten doen met alleen maar 1 dame om uit te kiezen, ervaar ik niet als erg prikkelend en motiverend om er op uit te trekken. Een club is in principe voor klanten een ideale locatie om je keuze te maken en in communicatie te treden. Helaas zijn de meeste clubs echter inderdaad afgezakt naar een heel triest niveau en zijn de interessante keuzes beperkt.
Een alternatief voor de betere dames zou kunnen zijn dat er een tussensegment komt met hogere uur/half uur prijzen. Dus bereidheid om hogere prijzen te betalen is essentieel als de kwaliteitsverwachtingen hoger zijn dan wat je tegenwoordig in de meeste clubs aantreft.
Eddy_V
15 februari 2016, 00:18
Een alternatief voor de betere dames zou kunnen zijn dat er een tussensegment komt met hogere uur/half uur prijzen. Dus bereidheid om hogere prijzen te betalen is essentieel als de kwaliteitsverwachtingen hoger zijn dan wat je tegenwoordig in de meeste clubs aantreft.
Die club bestaat al jaren in Nederland, maar door de hoge tarieven zullen daar weinig ijsberen naar toe gaan: Boccaccio in Laren.
Best bijzonder dat het daar nog steeds niet fout is gegaan zoals met de Yab Yum.
Prachtige locatie met prima faciliteiten en alleen top dames. Midden jaren '90 enkele keren bezocht.
Geef mij dan toch maar het minder dan gemiddelde niveau, waar ikzelf de uitschieters wel tussenuit zoek: Het moet tenslotte een hobby blijven!
Eddy_V
15 februari 2016, 00:23
En tevens wil ik hierbij gebruik maken van de mogelijkheid om te verklaren dat er nog nooit een DVP is geweest, die een relatie met mij heeft gehad :teuflisch:
Picasso 1
15 februari 2016, 00:33
Die club bestaat al jaren in Nederland, maar door de hoge tarieven zullen daar weinig ijsberen naar toe gaan: Boccaccio in Laren.
Best bijzonder dat het daar nog steeds niet fout is gegaan zoals met de Yab Yum.
Prachtige locatie met prima faciliteiten en alleen top dames. Midden jaren '90 enkele keren bezocht.
Geef mij dan toch maar het minder dan gemiddelde niveau, waar ikzelf de uitschieters wel tussenuit zoek: Het moet tenslotte een hobby blijven!
Ik benadrukte dan ook 'tussensegment' want het moet natuurlijk wel een leuke hobby blijven, dit lijkt me meer het hogere segment a prijzen van 300 per uur.
Er lijken nu maar twee smaken te zijn, goedkoop of anders meteen heel duur en exclusief. Het is trouwens ook de bedoeling dat hogere prijzen gepaard gaan met mooiere optiek van de dames en betere service.
Jan_Wandelaar
15 februari 2016, 01:08
Moet ik hier uit afleiden ...
Als je je daar beter bij voelt dan mag je dat rustig afleiden.
In werkelijkheid is het meer zo dat ik na een kwartiertje of hooguit een uurtje wel klaar ben met een betaalde date. Dan is het even pauze, en tijd voor de volgende.
Noem mij gek, maar ik ga nu eenmaal niet naar een bordeel om een of ander gemis in m'n leven op te vullen anders dan de mogelijkheid om zonder strings attached even snel wat zaad te verkwisten.
J.W.
Goedemorgenallemaal
15 februari 2016, 08:16
Waar was ik gebleven.. Ik ben een beetje afgeleid, ik geloof niet dat ik ooit zoveel reacties op een bericht heb gekregen, zelfs niet op mijn laatste bijdrage in het popdraadje..
(ter herinnering.. Liedje (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?26858-Over-Popmuziek-en-kwaliteit&p=465415#post465415)) .
Ik moet zeggen, er zitten snuggeren onder U, een enkeling heeft keihard in de gaten gehad waarom het woordje relatie in de titel stond. Anderen (nog) niet... Zal wel aan het weekend liggen.
Nee maar, nu ben ik dankzij mijzelf weer even het draadje kwijtgeraakt. Staat U mij toe dat ik even teruglees?
Wordt vervolgd.
Goedemorgenallemaal
17 februari 2016, 12:36
Nou, ok, we gaan weer verder...
Zoals gezegd, ik wilde haar weer. Waarom? Gewoon, het ging lekker, we werkten om het zo maar eens te zeggen, goed samen. Ik lag niet samen met een wegkijkende zoutzak, zij had geen fantasieloze rammer op zich liggen (en andersom bij andere standjes)
Ook buiten het "ohh"en "ahh" en "lekker" en andere gebruikelijke kreten tijdens de lekkere sex wisten we nog een leuke conversatie op te houden. Zij vertelde wat over zichzelf en ik over mij, vooral wat we leuk vonden en lekker vonden (eten is toch wel een populair onderwerp heb ik gemerkt).
Kortom, mijn keuze was bepaald door goede ervaringen.
Langzaamaan ontwikkelde zich een relatie die wat verder ging dan een eenmalig WBO contact.
Dat is dus Wippen Betalen Opdonderen.
Aan de ene kant dus altijd de neiging om haar op te zoeken, maar als ze er niet was, geen hol gevoel, geen gedachte van een mislukte komst. Er is toch genoeg om wat anders te proberen?
Maar goed, "zij" dus. Waren er gekke dingen die op "meer" zouden kunnen wijzen? Bij mijn kerstbezoek natuurlijk een mooie kerstkaart (zijn ze gek op), doosje chocolade. Ik heb haar en keer naar huis gebracht toen ze ziek was en eigenlijk niet had moeten werken. Ze houdt erg van lekker eten, meest waanzinnig is dat ik een keer creme brulee gemaakt heb met met de electrieke verfbrander bij haar op de kamer de suikerlaag gecarameliseerd heb.
Ik hoor opeens "oh oho oh, dat gaat mis".
Mwah. Ik heb er ook over nagedacht. Ik denk het niet, deze dame is geen obsessie voor me, ze is nu ee maandje of twee weg en ik zie wel of en wanneer ze terug komt. Ik volg de berichten, kijk op de wandelGSM voor berichten maar dat is het.
Hoe laat zich deze relatie omschrijven?
laten we het wel wezen, op je werk heb je ook collega's waar je net wat verder mee gaat in gesprekken,waar je wat vaker mee op trekt. In je stamcafé trek je ook meestal op met wat bekenden, pas als die er niet zijn probeer je ook eens een ander contact uit om er achter te komen dat je oude vertrouwde kennis(sen) toch het leukste zijn en daar ga je vanzelf weer naartoe als ze er wel zijn. Zoiets is het, en dan noemen we het toch ook geen vriendschap? Geen verliefdheid? IN fiete is het gewoon een goede "werkrelatie" , een klant waarmee je het goed kunt vinden, waar je wel eens mee na praat maar daar houdt het in de regel ook mee op.
En zal ik es wat zeggen, door de jaren heen heb ik meer van dat soort relaties gehad, in het SKW, in Babylon, Sauna Diana, een enkele privéhuis.
Heeft het me extra geld gekost? Ja. Wat levensmiddelen, wat benzine, 1 keer wat geld maar niets wat ik niet ook gedaan heb of zou doen als de situatie daar om zou vragen bij een collega, een klant of een stamcafé relatie.
En dat is het..
mechelen
17 februari 2016, 13:22
Ik heb in mijn wandelcarrière wel wat verhalen gehoord van de dames... Ze hebben snel door wanneer je een meerwaardezoeker bent. En ze gaan daar gretig op in hoor : het gevoel geven dat je belangrijker bent dan andere klanten. Dames zijn heel slim en acteren kunnen ze als de beste. En velen trappen erin en gaan vaker naar die dame dan ze eigenlijk willen : goede marketing dus.
Zo vertelde een dame mij vorig jaar nog dat een klant haar bij valentijn (!) een cadeautje kocht...
Teiresas
17 februari 2016, 14:06
Zo vertelde een dame mij vorig jaar nog dat een klant haar bij valentijn (!) een cadeautje kocht...
Nou, da's echt geen uitzondering hoor. Je moest eens weten hoeveel cadeautjes de dames krijgen. Kerst, verjaardag, valentijn...of zomaar.
Op zich niets mis mee als teken van affectie wanneer er een band is van meer dan klant/leverancier en mits het niet al te veel in de papieren gaat lopen. Zelf ook wel gedaan (niet met valentijn dan, dat vind ik toch wat triestigs hebben...).
Maar er zijn ook zat voorbeelden van beren die denken de oprechte gevoelens van de dame te kunnen kopen met echt dure cadeaus. Denk aan peperdure horloges, juwelen, kleding en accessoires van Chanel, LV, Prada, etc, etc.
Ik ken voorbeelden waarvan je denkt och, och. Verliefdheid doet blijkbaar rare dingen met een mens...
Badslippers
17 februari 2016, 16:03
Wat ben ik dan een bofkont. Ik had niks gekocht maar zij wel ! ! !
joepie
17 februari 2016, 16:12
Ik ben een keer getrouwd met een dvp is uiteindelijk fout gegaan . En vele relaties gehad wat ook fout gaat. Haha een duidelijk les : relatie met een dvp werkt nooit . Eens een hoer altijd een hoer en eens een hoerenloper altijd een hoerenloper .
Teiresas
17 februari 2016, 16:14
Ik ben een keer getrouwd met een dvp is uiteindelijk fout gegaan . En vele relaties gehad wat ook fout gaat. Haha een duidelijk les : relatie met een dvp werkt nooit ..
Je zou ook de conclusie kunnen trekken dat een relatie met jou nooit werkt ;)
joepie
17 februari 2016, 16:37
Zou kunnen ja ik ben snachts altijd op pad dus dat vinden de dames niet leuk denken dan dat ik bij ander weif in bed lig . Relatie is vertrouwen en dat kun je mij niet haha . Net zoals ik alle dvp s niet vertrouw . Als dvps gapen liegen ze al . De meeste dan uitzondering een paar schatjes .
Piet Plezier
17 februari 2016, 16:59
Ik ben een keer getrouwd met een dvp is uiteindelijk fout gegaan . En vele relaties gehad wat ook fout gaat. Haha een duidelijk les : relatie met een dvp werkt nooit . Eens een hoer altijd een hoer en eens een hoerenloper altijd een hoerenloper .
bij jou misschien
Ik ken er die zijn al jaren getrouwd
En die gaan ook niet meer naar de hoeren .
joepie
17 februari 2016, 17:02
Ja dat is toch mooi dan balen voor mij dat het nooit lukt . Mss normale job gaan zoeken .
Goedemorgenallemaal
18 februari 2016, 13:27
Maar er zijn ook zat voorbeelden van beren die denken de oprechte gevoelens van de dame te kunnen kopen met echt dure cadeaus. Denk aan peperdure horloges, juwelen, kleding en accessoires van Chanel, LV, Prada, etc, etc.
Ik ken voorbeelden waarvan je denkt och, och. Verliefdheid doet blijkbaar rare dingen met een mens...
In mijn ervaring zijn dames (met oprechte gevoelens voor je, of er nu sprake is van liefde, verliefdheid, vriendschap, de "stamcafé-relatie" zoals ik die beschreef) net zo blij met oprechte kleinigheden (de kerstkaart, doosje chocolade, wat fruit van dat ene boompje in mijn tuin) dan grote cadeaus. Wat een vaste relatie dan toch zoveel duurder maakt is dat het zo'n beetje iedere week moet, met je DVP maar een keer in de zoveel bezoeken. Sommige dames zijn wel wat veeleisender, ik ken er eentje die werd heel blij als ik echte Brabantse asperges mee nam (dame vroeg waar ik vandaan kwam en de buurt kende ze nog van een tijdje werken in Sauna Diana, of ik, als ik in de goede tijd langs kwam, een kilo asperges mee wilde nemen, was ze gek op. Maar o wee als ik ze bij de reis niet goed verpakt had, dan zou ze boos worden) .
De dames die echte dure cadeaus willen , en aannemen, dat zijn golddiggers...
dbd67
18 februari 2016, 15:13
Dan zijn er ook nog dames die je net over de grens in Duitsland trakteren op een etentje, en geen gezeik over geld of zo gewoon als vrienden met elkaar omgaan.
Flipper
18 februari 2016, 18:52
Yup... als je dan vraagt... waar gaan we eten ik betaal... gillen burgerking... en dan snel betalen voor je..
:) :)
Dalton
18 februari 2016, 19:04
De dames die echte dure cadeaus willen , en aannemen, dat zijn golddiggers...
Dat zijn de dames die ik goed kan gebruiken bij mij om in mijn goudmijn naar dat edele metaal te zoeken.
Goedemorgenallemaal
19 februari 2016, 09:29
ja zo heb je wel lekker TZ beurten als je nog ouderwetse gouden kiezen hebt.
Eddy_V
19 februari 2016, 09:39
ja zo heb je wel lekker TZ beurten als je nog ouderwetse gouden kiezen hebt.
Zal ze dan mooi tegenvallen als ze het kunstgebit ontdekken!
Piet Plezier
19 februari 2016, 10:28
als ik al mijn relatie's met een dvp moet beschrijven ben ik morgen nog bezig.
€100.000,00 verder en heel veel geleerd.
Ik heb nu een pandje hier gekocht.
En hoop wat ik wil dat het uitkomt.
Jan Verplancke
19 februari 2016, 11:29
Ik heb in mijn wandelcarrière wel wat verhalen gehoord van de dames... Ze hebben snel door wanneer je een meerwaardezoeker bent. En ze gaan daar gretig op in hoor : het gevoel geven dat je belangrijker bent dan andere klanten. Dames zijn heel slim en acteren kunnen ze als de beste. En velen trappen erin en gaan vaker naar die dame dan ze eigenlijk willen : goede marketing dus.
Nou ja, dat valt dan nog wel mee. Je zou eens moeten weten wat er allemaal richting dvp's wordt gesleept en gestreept: van hele inboedels tot auto's en van juwelen van duizenden euro's tot complete huizen. En ja, ze hebben gauw genoeg door of je alleen maar komt om even je zak te legen of dat je zo iemand bent die 'n soort van pseudo-relatie zoekt.
Flipper
19 februari 2016, 11:46
Je moet hier wel een onderscheid maken tussen juwelen en kralen kettingen voor de indianen.
Jan Verplancke
19 februari 2016, 12:50
Je moet hier wel een onderscheid maken tussen juwelen en kralen kettingen voor de indianen.
Kraaien zijn gek op alles wat blinkt, gieren willen iets om leeg te vreten. :)
Piet Plezier
19 februari 2016, 13:01
Kraaien zijn gek op alles wat blinkt, gieren willen iets om leeg te vreten. :)
dan zullen die gieren jou ballen wel weg vreten
Goedemorgenallemaal
19 februari 2016, 13:28
.
Ziedaar het nut van een forum als dit.
Als je denkt dat je de enige bent (Zo weet ik natuurlijk zeker dat ik bv bij Anna in BSH de enige ben..) hoef je maar recensies te lezen om er achter te komen dat al die anderen ook de enige zijn... Shit.....