Volledige versie bekijken : Alicia (Pools)
Ricky Martin
7 januari 2007, 15:46
Mooi snoetje heeft deze dame wel moeilijk te ontdooien maar nadat ik lekker op gang was gekomen begonnen ze steeds warmer te worden... en werd er ook heftiger gezoent daarna haar nog een lekkere massage gegeven waarbij ze warempel helemaal ontspande..
Naam: Alicia
Haarkleur/-lengte : blond/ halflang
Lengte dame : 1.65m
Postuur/Cupmaat : slank / B-cup
Nationaliteit/Taal : Pools / Duits
Leeftijd : 23
Tatoeages/Piercings :geen
Service: NMC, PZC, Zoenen
Voordelen: -
Nadelen: onzeker matige service
Tijdsduur : 30m
Prijs : 50 euro
hansworst
18 november 2007, 14:14
Vrijdag had ik het plan opgevat om met Agnieszka een kamer op te zoeken, maar helaas bleek ze de hele avond steeds bezet. Toen ik haar met een ander meisje zag praten dacht ik mijn slag te kunnen slaan, maar ze bleek nog steeds bezet en verwachtte dat het misschien wel de hele nacht zou kunnen duren. Ze stelde mij voor aan het andere meisje (Alicia), die een nichtje bleek te zijn. Met haar heb ik toen een kamer opgezocht.
Alicia is iemand die tijd nodig heeft om je te leren kennen en was in het begin wat afstandelijk. Op de kamer bleek ze heel lief te zijn en hebben we elkaar eerst gemasseerd, waarbij haar voetmassage er bovenuit sprong. Daarna heb ik haar gebeft, waar ze heerlijk van genoten heeft, daarna heeft ze mij tot het einde gepijpt. Ze vertelde dat ze niet iemand is die aktief andere mannen benadert, zoals dat veel in Oase gebeurt, maar dat ze liever zelf aangesproken wil worden.
Al met al een goede tijd met haar gehad, maar ze is toch duidelijk wat introverter dan haar nicht.
Groet, hansworst
Forza...germania
18 november 2007, 14:24
Vrijdag had ik het plan opgevat om met Agnieszka een kamer op te zoeken, maar helaas bleek ze de hele avond steeds bezet. Toen ik haar met een ander meisje zag praten dacht ik mijn slag te kunnen slaan, maar ze bleek nog steeds bezet en verwachtte dat het misschien wel de hele nacht zou kunnen duren.
:rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl:.....Agn ieszka de hele avond bezet:eek::eek:, wat een stouterds toch daar in Burgholzhauzen :thefinger
Jorah Mormont
19 november 2007, 11:56
:.....Agnieszka de hele avond bezet:eek::eek:, wat een stouterds toch daar in Burgholzhauzen :thefinger
Sorry!:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o
Sonny:wink: