PDA

Volledige versie bekijken : decadent verjaardagsfeestje op z'n hollands

NB100
17 februari 2016, 08:34
Decadent op z'n hollands? Uiteraard betekent op z'n Hollands dat het niet teveel mag kosten. Hoe maak je het dan decadent?

Het vergt enige voorbereiding, maar zoals je weet zijn de meeste clubs zo vriendelijk om ons beertjes op onze verjaardag gratis toegang te verschaffen tot hun paradijsje. Velen organiseren dan in 1 club een feestje en nodigen hun collega's uit. Wat velen echter vergeten is dat de dames zelf uiteraard ook best wel een inspanning willen doen voor onze verjaardag. Dus het idee voor dit jaar was om het maximum uit m'n verjaardag te halen.

Allereerst was er wat voorbereidend werk. Er moest een route uitgestippeld worden. Acapulco Gold gaat het vroegst open van de clubs die ik ken. Vandaar gaat de trip naar Babylon, vervolgens Planet Eden. Van Planet Eden trekken we naar Golden Time via een kleine stop in zusterclub Living Room om te eindigen in Yin Yang.

Deze voorbereidingen start je best een paar maanden op voorhand want je moet al de clubs op je lijstje wel n paar maal bezoeken. Dan moet je even uitvissen welke dames al een tijdje in de club werken en er rond de tijd van je verjaardag waarschijnlijk nog wel zullen rondhangen. Want ze kunnen uiteraard niets voor je verjaardag doen, als ze er niet zijn die dag. Dan is het belangrijk om wat tijd en liefde te investeren in deze 'vaste dames'. De beste aanpak is om je eigen orgasme niet op de eerste plaats te zetten. Geef hen een luisterend oor, masseer hen en zeker de betaalde tijd spendeer je door hen uitbundig oraal te verwennen. Bijna geen enkele beer kan dit zo goed. Dus als je net zoals de meeste van ons een 'gouden tong' hebt, maak je hier uitvoerig gebruik van. Je zal elke club op het lijstje zo'n drie tot vier maal moeten bezoeken en de laatste keer kondig je je verjaardag aan. Maar breng het een beetje droevig; eigenlijk ga je dit jaar gewoon helemaal alleen thuis zitten. Uiteraard wijzen deze dames je er op dat je op je verjaardag gratis binnen mag en dringen ze er op aan dat je toch even moet langskomen.

Tot zover de voorbereidingen. Dan komt de grote dag.

Om negen uur was ik al op weg richting Acapulco Gold. Daar aangekomen stonden ze me al op te wachten. Uitvoerig werd ik gezoend en geknuffeld. Geen slechte manier om de dag te beginnen. De dames hadden samengelegd voor een leuke taart en een kaartje. Niet meteen waar ik op gehoopt had, maar je moet er rekening mee houden dat de dames hier een wat lager halfuurtarief hanteren dan in andere clubs, dus ik kon ook niet teveel verwachten. In elk geval een club om volgend jaar niet meer in de tour op te nemen en een beetje teleurgesteld ging ik even later, onder het voorwendsel dat ik me niet zo goed voelde (altijd je opties open houden) naar de volgende stop. In Babylon gaf de meute naakte dames acte de presence bij binnenkomst en deze gezellige huiselijke club had zelfs voor wat versiering gezorgd. Toppie dus. Ook hier een kaartje en wat taart en om de goede oude tijd nog eens wat leven in te blasen, werd ik op de bank getrakteerd door een aantal dames op wat gratis orale verwennerij. Toen echter bleek dat een aantal van hen precies toch in ruil wat terugverwachte in de vorm van een betaalde kamer, werd het weer tijd om me wat flauwtjes te voelen en de handdoek weer te verruilen voor mijn gewone kleding en eens te gaan kijken wat ze in Planet Eden hadden voorbereid.
Daar aangekomen was het een beetje een doodse bedoening. Ik verwachtte halverlings dat ze een verrassingsfeestje hadden gepland en dat er dadelijk een hoop dames met feesthoedjes tevoorschijn zouden springen. Helaas. Het was nog wat vroeg op de dag. Ik heb wat gedronken, op mezelf getoast en een hapje gegeten en mijn weg vervolgd naar Living Room. Hiervan had ik grote verwachtingen. In deze club heb ik zoveel dames schitterdende orgasmes bezorgd zoals ze nog nooit gehad hebben. Zij hadden zeker hun uiterste best gedaan voor deze arme beer. Nadat ik eerst even van de wat ouderwetse jacuzi gebruik gemaakt had en me in de veel te warme badjas in de rokerige huiskamer melde, bleek geen van de dames aan wie ik de afgelopen maanden zoveel tijd besteed had aanwezig te zijn. Ze hadden genoeg verdiend om het even wat rustig aan te doen bij hun vriendjes/echtgenoten zodat deze niet de hele dag alleen thuis op de bank moesten liggen. Ze waren blij dat hun clitje op deze manier ook eens wat rust kreeg, want gelukkig voor hen wist hun kerel deze niet te vinden.

Sad but true, maar mijn hoop was nu enkel nog gevestigd op de twee grote onpersoonlijke clubs als GT en YY. Bij GT aangekomen, stond de parking al goed vol. Toch maar naar binnen gegaan en de zoveelste kopie van mijn paspoort laten nemen, me omgekleed en zonder verwachtingen de al wat rokerige bar binnengewandeld. Groot was mijn verbazing toen drie zigeunermeisjes me om de hals vlogen en me een pakje gaven. Het was een spaarvarkentje en ze hadden een collecte gehouden bij hun collega's. Het grote aantal vrouwen in deze club, heeft dan ook gezorgd dat dit een aardig bedragje was, waarmee ik weer even kan clubben. Na door de drie zigeunertjes gelijktijdig verwend geweest te zijn op het bed in de welness, had ik weer hoop dat mijn plan toch nog goed kon uitdraaien. Na een hapje en een drankje en de belofte aan vijf zaadvragende oogjes (een klein ongelukje op kamer had gezorgd dat er eentje tijdelijk een ooglapje nodig had, maar geen angst; alles komt goed) dat ik binnenkort weer terug zou komen, vervolgde ik de weg naar de laatste stop: YY. Ik moest me ondertussen haasten, want het was al laat aan het worden en de welness sluiten ze daar op een bepaald uur als ik me niet vergis.

Ondanks dat het hier wel elke week een themafeestje lijkt, hadden ze voor mijn verjaardag niet speciaal iets georganiseerd. Een laatste kopie van mijn paspoort gaf mij gratis toegang. Ik heb geen designerboxershorts, dus dacht ik; 'ik doe eens gek en ga naakt onder mijn badjas'. Sommige dames apprecieren dat wel. Naar t schijnt is dat wat frisser. Mijn schatje was mijn verjaardag niet vergeten en had speciaal drie zoentjes gespaard voor me. Iets dat in deze club een vrij schaars goed is. Dus ik was er blij mee. Ik was al compleet uitgeput van het vele autorijden en de activiteiten in de andere clubs. Dus heb ik mijn schatje maar mee op kamer genomen en het spaarvarkentje dat ik in GT gekregen heb aan haar overhandigd om wat tussen die heerlijke borsten te kunnen liggen en in slaap te vallen tot sluitingstijd.

Maar de enige echte waarheid is, dat ik nog thuis zit. Twijfelen of ik naar een club ga voor een paar uurtjes of niet. In gedachten is het toch vaak mooier dan wanneer ik eenmaal gearriveerd ben. Hoe het echt zal gaan; ik trek naar YY om iemand die ik al lang niet gezien heb even gedag te zeggen. We wisselen wat beledigingen uit, lachen wat, praten even bij. Ik ga wat in de jacuzzi liggen, trakteer mezelf op een sigaretje hoewel ik al weer even ook daarvan af ben, maar net zoals de clubs toch niet helemaal. En ruim voor het begint te schemeren ben ik weer thuis. Het idee om een club te bezoeken, is zoiets dat regelmatig jeukt, net boven m'n nek. En af en toe moet je eens krabben.

NB100
18 februari 2016, 11:53
Voor wie t graag wil weten, dit is het geworden:
Rond half twee samen met n kameraad YY binnengewandeld. De dame die ik hoopte te treffen voelde zich niet zo goed. Andere kandidates kwamen zich wel aanbieden, maar zelfs het voorstel van m'n maat om mij n kamergangetje met dame naar keuze kado te doen voor mijn verjaardag, kon me niet overtuigen.

Poolse Ewa ofzo had wel n aardige conversatie van vijf minuten voor de kamervraag kwam, maar niet echt mijn type met die siliconen.
Andere dames bleven beperkt tot onderstaand voorbeeld:
Zij: are you looking for me?
Ik: no, not really
Zij: I make you looking for me
Ik: ok, go and hide yourself
Zij: verdwaasde blik en 'room?'
Ik: no thank you

Verder had een bruine klodder aan de kraan in de wc nog een hoofdrol in het verhaal. Hardnekkig zelfs want zelfs een melding bij het personeel kon m niet verdrijven.

Na wat warm water en n eetbaar hapje rond vier uur maar naar huis gegaan.

Eddy_V
18 februari 2016, 12:20
Na wat warm water en n eetbaar hapje rond vier uur maar naar huis gegaan.

Oost west, thuis best...
Nog van harte gefeliciteerd !