PDA

Volledige versie bekijken : Pattaya Devils Den

Spikey73
20 februari 2016, 03:00
(Devils Den) esscort voor in call en out call

Locatie: L K Metro, Na Kluea, Bang Lamung, Chon Buri 20150, Pattaya, Thailand,

h t t p://devilsdenthailand.c o m

Ik had voor een tweede reis naar Pattaya in Thailand voor af gekeken op de site van (Devils Den)

Ik zag voor mij een mooie slanke kleine Thaise meid met de naam Sandra.

Ik wilde haar dan ook boeken. Maar zoals de site van devils den ook aangeeft kun je maximaal 2 maanden van te voren boekt tops. Liefst maand er voor.

Naar wat mail corspondentie werd me verteld omdat ik dan toch op Soi buakhow een hotel had. Om even binnen te lopen.

Ik liep in de middag bij devils den binnen en een thaise man stond me ter woord. Zijn engels was vloeiend.

Ik heb dan ook aangegeven dat ik voor een boeking kwam voor Sandra.

Hij vroeg na me paspoort en heb hem mijn kopie laten zien. Hierna de hotel gegevens door gegeven. En 1000 bth vooruit betaald.

Ook een tijd afgesproken.

Hij vroeg aan mij of ik haar in een een bepaalde kleding drachr wilde zoals zuster pakje.

Ik zei nee maakt niet uit.

Ik was op tijd terug in mijn hotel kamer.
De man van devils den belde me dan ook op om te vragen of ik haar kon ontvangen. En hij vertelde dat ze haar, haar in een ander kleur had als uit de fotos die destijds op de site stonden.

Even later werd er aan mijn deur geklopt en deed open.

Ze was iets wat gespannen en liep verder hotel kamer in. Ze had een strak paars jurkje an en een kort dun jasje grijs zwart en een tasje.

Ze wilde dat ik me ging wassen en ze zich ondertussen uitkleede en na mij ook ging douche.

Ze zag er met kleding al lekker uit en toen ze naakt uit badkamer kwam zag ze er nog mooier uit.

Ze was 1.55 lang, mooi slank en strak figuurtje. Kleine handje kleine voetjes mooie billen. Strak kutje en kaal.

Ik zat op bed en ze kwam voor me staan en we begonnen heerlijk te tongzoenen. Je kon haar ook met heel veel gemak oppakken en vast houden. Ze draaide zich om met haar kontje drukte ze tegen mijn jonge heer aan. En ik pakte haar van achter vast en met me linker hand op haar buikje en rechter hand op haar grote tepel. En ze draaide haar hoofd zo dat ik haar kon tongen.

Ze was op en top fris. Heb zelden zo'n schone frisse meid tot me gehad als deze Sandra.

We gingen samen op bed liggen en ze vroeg aan mij wat ik wilde doen. Ik zeg ga maar liggen en stopte een kussen onder haar kontje. En ik wilde haar goed verwennen door te beffen. Keek al maanden uit tot deze ontmoeting..

Ze was ook fris en schoon om en in haar vagina. Onvoorstelbaar dacht ik bij mezelf. Ik vond het dan ook erg lekker.

Ze kreunde en kneep zowat het haar van me hoofd. Ik zag over haar kutje en buikje heen haar ogen wat wit weg draaien en dat deed me goed. Haar lichaam begon langzaam te schokken en het zuchten nam gelijkmatig toe.
Ik ging dan ook haar strakker vast houden en haar na me toe trekken. Ik begon al krampen te krijgen maar ik moet haar over de streep trekken. Dus ging ook tot haar nog sneller likken.

Ze kwam klaar en ook deze meid was effe in haar element. Ik ga normaal niet met mijn tong ver naar binnen maar bij haar wel. Zo schoon en fris.
Door het beffen was ze lekker nat, en stak twee vingers in haar kutje en ging snel op en neer. Het klotste heftig. Even later zei ze ga maar liggen. En ging me pijpen. Ze was erg goed na pijp sessie ging ze haar tasje pakken en pakte daar iet uit wat leek op een dildo ik denk omg:) maar dit was geen dildo. Ze pakte een condoom uit verpakking en rolde deze er op.. en er ging licht branden. Ik geloof dat dit dan ook niks anders kon zijn om condoom vooraf te testen. Ze trok de eerste condoom er af en gooide die weg. Ze pakte een nieuwe. En deze was wel goed. Nou dat heb ik dan nooit mee gemaakt. Maar erg professioneel uit zekerheid. Ze deed het condoom om mijn slurf. En ze wat wil je voor stantje. Ik pakte haar zo op en zette haar haar op mijn slurf ze hielp met er insteken.
Ze hield zich vast aan mijn nek en ik bij haar onderbenen en ze wierp zich zelf omhoog en omlaag. Hier na legde ik haar voorzichtig op bed. Met mijn slurf nog in haar. Ik kwam bijna klaar en haalde hem er net op tijd uit.

Ik vroeg haar om op haar buik te liggen om zo naar mijn favoriet standje te lijde. (Body surfing) na wat zachte en harde stootjes kwam ik klaar. En mijn kwakje was toch behoorlijk veel dit keer. Ze pakte me condoom en vouwde er zo een knoopje in en ze lachte. En zij you make good for baby.

Maar ik keek maanden uit om haar te ontmoeten. Dus zal wel hier om komen. Want voor haar had ik al.wat kruid verschoten.

Ik ging douche en na mij ging zij ook douchen. Ik deed me kleding aan.

Ik vroeg of ik wat fotos mocht maken. Ze zei ja alleen wel met kleding. Ze was aangekleed en ik maakte 2 foto's met mijn s2 galaxy.

Ik gaf haar 1000 bth volgens afspraak plus 500 tip aan Sandra.

Ik had achteraf spijt dat ik haar niet heb laten overnachten. Maar dacht jaar er op een overnachting te boeken. Maar na aantal maanden was haar profiel weg van Devils Den.

Ik had een mail gestuurd naar devils met de.vraag waar ze is gebleven. Ze vertelde dat ze daar was gestopt en mij tuurlijk niet gingen vertellen waar ze is gebleven.

Ik baalde enorm.

Sandra heeft veel indruk achter gelaten ondanks ze wat gespannen was en wat losser kwam na gelang de tijd. Ik heb meer als een uur met haar gehad.
En ze was heel erg proper schoon en fris. Ook haar sterretje.

Devils den is vast en zeker een aanrader. Al was Sandra voor mij de knapste uit alle keuzes van toen en nu.

Je kan Sandra nog vast in intro filmpjes terug zien op YouTube. Maar ze werkt er helaas niet meer.

Grt Spikey73