PDA

Volledige versie bekijken : Sandra - Barendrecht

mr big
26 februari 2016, 21:47
http://www.kinky.nl/sex-afspraken/vrouwen/545461-Sexy-dame/default.aspx
Ik ben vandaag eens naar sandra gegaan voor drie uurtjes. Ze stond al een tijdje op mijn verlanglijstje. Na dat ik mijn lul had gewassen gaf sandra op mijn verzoek een mooie striptease. Waar mijn lul goed stijf van werd kan ik zeggen. Ze heeft een heerlijk licht bruin kleurtje en een paar super mooie ogen. Na dat ook sandra naakt was kwam ze bij me op bed liggen. We zijn in 69 gegaan en ik ben haar gaan beffen en rimmen terwijl ze me heerlijk aan het pijpen was. De smaak van haar kutje en vooral die van haar anus was erg lekker. Ik deed een condoom om mijn grote dikke lul heen. Sandra kwam gehurkt boven mijn lul zitten en ze liet zich er over heen zaken. Sandra haar kutje is erg strak maar toch vrij diep van binnen mijn lul ging er helemaal in. Ze ging er goed voor zitten en ze ging lekker op en neer. Ik kon goed zien hoe mijn lul in en uit haar hindoestaanse kutje ging. Sandra kreeg na een tijdje last van haar knieen zei ze. Ik vroeg haar of ze op haar buik wou gaan liggen. Ik stopten mijn lul weer in haar kutje en ik begon haar hard te neuken. Ik voelden al snel dat ik ging klaarkomen. Ik trok het condoom van mijn lul af en ik ging boven haar kont zitten. Sandra deed haar haar aan de kant en ik spuiten mijn sperma over haar mooie licht bruine rug heen. Nog een tijdje door blijven rukken en ik kwam nog een keer klaar. Sandra vroeg me of ik even haar rug wou schoonmaken. Na dat sandra haar rug weer schoon was ben ik mijn lul gaan wassen. Toen ik weer terug kwam op bed zijn we gaan zoenen. Terwijl we dat aan het doen waren stopten ik twee vingers in haar kutje. Sandra voelden al lekker nat aan en haar g-spot was flink opgezwollen voelden ik. Ik dacht eens kijken of ik jou kan laten squirten. Mijn vinger tempo ging omhoog ze begon flink te soppen maar er spuiten niet echt veel vocht uit sandra. Na dat ze was klaargekomen begon ze me weer heerlijk en nat te pijpen. Ze kneep zo nu en dan hard in mijn ballen wat een erg lekker gevoel gaf. Het was tijd voor een nieuw condoom zei ik. Ik deed er een om en sandra ging op haar rug liggen. Ik stopten mijn lul bij haar naar binnen toe en ik deed haar benen om mijn armen heen. Ik begon haar lekker hard en goed diep te neuken. Sandra begon goed te kreunen terwijl ik haar lag te neuken. Na haar een uurtje te hebben geneukt hield ik het niet meer. Ik trok mijn lul uit haar kutje en ik trok het condoom er vanaf. Ik ging boven haar zitten en ik spuiten haar mooie borsten onder met sperma. Ze ging zich even wassen en daarna ik en we gingen weer richting bed. Ik was toe aan een pauze na een half uur kreeg ik toch weer een stijve lul van haar mooie kleurtje. Ze heeft me als toetje heerlijk gepijpen. Ze zei tegen me als je gaat klaarkomen wel even op tijd zeggen he. Na een tijdje voelden ik dat het zover was sandra deed mijn lul uit haar mond. En ze trok me helemaal leeg het werd zwart voor mijn ogen zo erg lekker ben ik nog nooit klaargekomen. Even mijn lul gaan wassen en me weer gaan aankleden. Toen ik terug liep naar mijn auto had ik geen gevoel meer in mijn ballen. Sandra bezoek ik volgende week weer wat een lekkere dame is dit zeg.