PDA

Volledige versie bekijken : Forum gebruiken als chantagemiddel

deket
27 februari 2016, 09:20
Er heerst een spijtige tendens van losers.om van een meid een goede service te krijgen met meedelen aan haar dat hij anders een negatief verslag gaat schrijven, dat vind ik bijna van dezelfde categorie dan alles eisen of anders klagen bij de theke.
ikzelf praat nooit over forum in clubs, maar de meiden vertellen vaak dit en vind dat een ergelijke evolutie.
Kunnen de moderatoren hiervoor in de mate van het mogelijke ingrijpen of een waarschuwing geven?

Piet Plezier
27 februari 2016, 09:32
als ze gewoon goed haar best doet is er niets aan de hand.
Maar ik weet niet of het daadwerkelijk gebeurt .

Bluebear
27 februari 2016, 09:53
En ja het gebeurt. Zo oud als de weg naar Rome. Verhalen vertellen over andere beren om zelf in een goed blaadje te komen. Al meerdere topics zijn hieraan besteedt. Het chanteren met een slechte recensie komt ook voor. De meeste dames hebben daarom niet voor niets een schijthekel aan forumberen. Niet allemaal natuurlijk. Speel het spel van chantage en de kaarten kunnen zich ook tegen je keren.
De geslepen dames weten hier wel mee om te gaan en weten ook wie aan te klampen als het hen overkomt. Ik ken situaties waar sommige beren geen poot meer aan de grond raken in clubs waar ze komen. Boontje komt om zijn loontje. Vergeet dat niet!!!

pret
27 februari 2016, 10:41
Zulke beren mogen wat mij betreft aan de hoogste strop gehangen worden.

Piet Plezier
27 februari 2016, 10:45
Zulke beren mogen wat mij betreft aan de hoogste strop gehangen worden.

hoeft niet zo hoog te zijn 5 centimeter boven de grond is genoeg

Wentelt Eefje
27 februari 2016, 11:12
Aan de andere kant is dit verhaal natuurlijk ook een eenvoudige truc voor de dames om te vragen niets of niet te veel te melden over de service op een forum, zodat je als klant de illusie blijft houden dat je de enige bent die de speciale niet te vermelden handelingen ten deel vallen. Er is een zeer dunne scheidslijn...

(Maar dat er met recensies wapperende "mensen-met-Down-syndroom" bestaan heb ik zelf meermaals live gezien, overigens was dit niet in een saunaclub, maar in een bij sommigen zeer geliefde door sommigen zeer verfoeide ramenbuurt in Duitsland.)

WA
27 februari 2016, 11:46
dat heb ik nog nooit vernomen van een dvp, vragen om niets te vermelden, eerder andersom: "you write good about me baby.....???" maar goed, ik ben niet alle ijsberen.

langlekker
27 februari 2016, 11:57
Ik zal nooit voor of tijdens de stoeipartij vertellen dat ik ook schrijf, extra service of korting onder die chantage is gewoon not done en wie dat wel doet mag inderdaad die 5 centimeter boven de grond hangen zoals hierboven vermeld.
Tijdens het praatje achteraf breng ik het soms wel ter sprake en dan zijn sommige dames er wel en anderen weer niet van gecharmeerd.
Wil een dame pertinent niet beschreven worden op het forum dan zal ik me daar aan houden.
Ook als er op de kamer dingen zijn gebeurd die ze liever niet op een forum ziet zal ik daar discreet mee omgaan.
Overigens zal ik bij een slechte service nooit ter sprake brengen dat ik schrijf en bij een goede service ook never proberen korting of extra diensten te krijgen.
Een date werkt pas goed als je het allebei naar je zin hebt en het gezellig kunt maken, en daar hoort geen pressie bij via een forum;) Dan is de sfeer sowieso verziekt!

WA
27 februari 2016, 12:09
Ik zal nooit voor of tijdens de stoeipartij vertellen dat ik ook schrijf op den duur doen anderen dat wel voor je.... het is een effect van deelname aan fora zoals deze.

Wel vraag ik me af hoe een dame expliciet jouw kan vertellen dat ze niet beschreven wil als ze niet weet dat je soms wat schrijft over de hobby.

Wentelt Eefje
27 februari 2016, 12:14
Dames hebben daar soms een neus voor, danwel spitten fora daadwerkelijk door. Of ze weten van het bestaan en waarschuwen voor het geval dat...

Nog nooit tegen een dame zelfs maar het bestaan van iets als fora spontaan vermeld. Wel denk ik 3 keer toegegeven dat een bepaalde recensie inderdaad van mij afkomstig was op expliciete rechtstreekse vraag naar.

Ik denk overigens dat je wel degelijk alle ijsberen bent! Alle ijsberen beweren namelijk over zichzelf dat ze niet alle ijsberen zijn...

WA
27 februari 2016, 12:18
Ik denk overigens dat je wel degelijk alle ijsberen bent! Alle ijsberen beweren namelijk over zichzelf dat ze niet alle ijsberen zijn...
Dat maakt mij nog steeds niet alle ijsberen. Dan zou reageren zinloos zijn en zou iedereen van elkaar moeten zeggen dat we lulkoek schrijven omdat we allemaal hetzelfde zijn.

Wentelt Eefje
27 februari 2016, 12:36
Alle ijsberen ontgaat de ironie als er geen smiley achter staat... Dus ik denk toch... :tongue:

langlekker
27 februari 2016, 12:38
op den duur doen anderen dat wel voor je.... het is een effect van deelname aan fora zoals deze.

Wel vraag ik me af hoe een dame expliciet jouw kan vertellen dat ze niet beschreven wil als ze niet weet dat je soms wat schrijft over de hobby.

Ik maak er ook geen geheim van dat ik schrijf, maar zoals in mijn post staat doe ik dat nooit voor of tijdens de stoeipartij soms wel erna. Ik doe dat bewust pas na de date want het zou dan als pressiemiddel gezien kunnen worden en zou de sfeer kunnen verzieken.

Maar ik ken ook enkele dames juist via de forums en heb daar vaak een leuk kontakt mee voordat een date tot stand komt en dan ga ik uiteraard niet geheimzinnig doen voor de date. Voorbeeld hiervan zijn o.a. Lesley Ann in Rotterdam en Joy in Alphen. Daar had ik al best regelmatig appkontakt mee voordat ik ooit tot een afspraak kwam.

Flipper
27 februari 2016, 17:14
De meeste dames interesseert het geen ene reet wat hier geschreven wordt. Express een slechte recentie geven tja.. kansloos.. iemand die goed is loopt toch wel. Iemand die kut is is dat ook met een goede recentie.. of slechte. :biggrin:

Bluebear
27 februari 2016, 17:16
De meeste dames interesseert het geen ene reet wat hier geschreven wordt. Express een slechte recentie geven tja.. kansloos.. iemand die goed is loopt toch wel. Iemand die kut is is dat ook met een goede recentie.. of slechte. :biggrin:

Sure.

Piet Plezier
27 februari 2016, 18:09
als ik een club binnen kom
En er komen 3 meiden naar mij toe met 2 beren.
Om te vragen of ik PP ben dan zeg ik ja, hoezo??
Dan weten jullie wel wie er lullen
Maar ik zit er niet mee
Ze lezen gewoon mee op mijn Phone ,echt lache

rob45
27 februari 2016, 19:14
als ik een club binnen kom
En er komen 3 meiden naar mij toe met 2 beren.
Om te vragen of ik PP ben dan zeg ik ja, hoezo??

Als ze je maar niet verwarren met Pistol Pete............😨

Piet Plezier
27 februari 2016, 19:24
Als ze je maar niet verwarren met Pistol Pete............��

dat schilt ongeveer 75 kilo dus valt mee

Flipper
27 februari 2016, 20:43
Sure.

Als je weet dat je kut service levert , dan heb je minder klandizie erdoor. Maar of dat door het forum komt of omdat je kutwerk levert zul je nooit weten. De goeie lopen altijd.. bb..

Jansen
27 februari 2016, 21:19
Als je positief schrijft over een dame dan lullen de ijsberen aan een dame dat je slecht schrijft !!!

Als je slecht schrijft over een dame dan lullen de dames dat je slecht neukt !!!

Ik vertel dus niet aan een dame dat ik schrijf anders vragen de dames wie de andere ijsberen zijn.

Piet Plezier
27 februari 2016, 21:51
van mij mogen ze weten dat ik schrijf .
En dat werkt alleen in mijn voordeel :biggrin:

deket
28 februari 2016, 21:35
Voor een goed begrip, en voor de simpel minds, ik heb niets tegen negatieve evaluaties, dat is ook de functie van het forum, maar het misbruiken van forum vind ik beneden peil.
idem dito, de beren die roddelen bij een dvp om zo bij hun op een goed blaadje te staan, vaak door die persoon in diskrediet te willen brengen. Zielige losers, denken die nu echt dat een dvp dat niet door heeft en dat het een small world is. Zulke types vergeet ik niet, eelfs niet vergeven. Komen op mijn zwarte lijsr. Geloof me, weet nog steeds onmiddellijk veel hoor

Flipper
28 februari 2016, 23:43
Deket dat gebeurde vroeger veel.. en uiteindelijk je zit iemand die ze toch al minacht waarschijnlijk, zwart te maken bij een hoer.. andersom is het echter ook heel gebruikelijk dat dames andere dames zwart maken. Het is van alle tijden iig.. en zoals ik al zei die dames hebben andere dingen aan hun hoofd dan een forum. Lellerlijk.. :)

seksenfun
29 februari 2016, 20:16
Denken sommige nu echt dat het de dames wat kan schelen wat er op het forum verschijnt? Denk je nu echt dat ze hun service gaan bijstellen omdat er anders slecht geschreven gaat worden? Denken jullie nu echt dat de dames ons graag hebben? Een enkeling misschien. De meeste vinden ons losers, hoerenlopers. Door ons zullen ze een tijdje hoer blijven. Wie zoals deket de dames wil helpen, gaat gewoon niet meer naar de hoeren. Dat zal hun pas gelukkig maken. Denk je nu echt dat een dame er nog enig plezier in heeft om seks met ons te hebben of voor de tiende keer aan iemand zijn stok tientallen minuten te moeten zuigen?

Noteer ook dat de dames exact weten, van de actieve leden, wie er schrijft. Daarom zeggen ze dat niet en daarom laten ze ook geen kamer met jou. Zolang ze in de clubs rondlopen is elke 50 euro weer 50 euro erbij. Dat telt pas (en nog makkelijk ook) :smoke:.

deket
29 februari 2016, 20:36
Wat weet jij ervan? Je vrije tijd bestaat alleen uit clubbezoeken, je kent de meiden niet echt en gaat nooit op reis.
Neem van mij aan dat die meiden heus wel onderling over het forum praten hoor

Piet Plezier
29 februari 2016, 21:02
die meiden praten zeker over het forum
Sissi wilde elke week weten wat er over haar geschreven werd
En zo zijn er nog wel meer dames

langlekker
29 februari 2016, 21:39
Ik kan niet echt praten over de dames die geen nederlands spreken maar geloof me het gros van de dames uit nederland weet precies wat er over hun op de forums staat. En ik denk daarom een deel van de buitenlandse ook, google translate kennen ze ook hoor.
Het is denk ik minder belangrijk voor de saunameiden maar wie er zelf adverteert op de grote sites is zeker geinteresseerd in goede recensies. En ze merken het ook echt in hun inkomsten als er een bekende wandelaar/beer iets positiefs schrijft.

WA
29 februari 2016, 23:51
De impact van een forum word overschat.

Een dame zal misschien even profijt hebben van een goede recensie. Voornamelijk koopjes jagers die minder vaak de clubs frequenteren en ( / of zij die) voor het instap tarief in de SC zoveel mogelijk "service" willen.

Zo zal een dame waarvan de eerste recensie niet zo'n beste is daar ook maar tijdelijk last van hebben. Ken voorbeelden genoeg van dames die door "gerenomeerde" ijsberen afgebrand zijn maar die nog altijd een zeer goed belegde boterham verdienen als DVP.

Evengoed ken ik voorbeelden zat van dames die NIET beschreven worden door bekende ijsberen / wandelaars. PHG, LR, Oceans zitten vol met meiden die (al dan niet bewust) niet beschreven zijn maar zeer zeker de moeite waard zijn. :tongue:

Wentelt Eefje
29 februari 2016, 23:55
Op zich is er niets mis mee om de pareltjes voor jezelf te houden.
Wel om jezelf daarvoor op een forum op de borst te kloppen.

WA
29 februari 2016, 23:59
en waarom is daar iets mis mee dan :confused::biggrin::gruebel:

Bluebear
1 maart 2016, 17:17
Evengoed ken ik voorbeelden zat van dames die NIET beschreven worden door bekende ijsberen / wandelaars. PHG, LR, Oceans zitten vol met meiden die (al dan niet bewust) niet beschreven zijn maar zeer zeker de moeite waard zijn. :tongue:

It's no use crying over spilled milk.

WA
1 maart 2016, 17:49
Ik vat 'm even niet blauwe beer :-) na een dagje school is de spons bovenin vol:gruebel:

seksenfun
1 maart 2016, 20:28
Wat weet jij ervan? Je vrije tijd bestaat alleen uit clubbezoeken, je kent de meiden niet echt en gaat nooit op reis.
Neem van mij aan dat die meiden heus wel onderling over het forum praten hoor

Net omdat ik veel clubs bezoek, is het logisch dat ik er meer inzicht in heb en meer achtergrondinfo weet. Toevallig ook omdat ik me daar mee bezighoud, zonder de dames voor me te willen hebben. Mijn gaat het meer om de "interactie", "doen en laten", "gedragingen".
Dat de meiden over het forum praten, dacht ik toch te zeggen met:
Noteer ook dat de dames exact weten, van de actieve leden, wie er schrijft. Daarom zeggen ze dat niet en daarom laten ze ook geen kamer met jou. Zolang ze in de clubs rondlopen is elke 50 euro weer 50 euro erbij. Dat telt pas (en nog makkelijk ook) :smoke:. Nu ja, leven en laten leven zeker :smoke:

Piet Plezier
1 maart 2016, 20:31
Net omdat ik veel clubs bezoek, is het logisch dat ik er meer inzicht in heb en meer achtergrondinfo weet. Toevallig ook omdat ik me daar mee bezighoud, zonder de dames voor me te willen hebben. Mijn gaat het meer om de "interactie", "doen en laten", "gedragingen".
Dat de meiden over het forum praten, dacht ik toch te zeggen met: Nu ja, leven en laten leven zeker :smoke:

seksenfun je denkt dat je de achtergrond weet
Omdat ze jou alles wijsmaken
En jij trapt erin.
Jonghu ik hoor alles :biggrin:

deket
1 maart 2016, 20:33
Die armzalige 50 euro is heus geen easy money hoor
stel je ipv zo een meid en je moet een vieze, lelijke en/of dronken vent moet zoenen, pijpen en neuken

seksenfun
1 maart 2016, 20:39
Ja piet plezier. Ik weet bijna alles. Zo weet ik:

1) Bijna geen enkele dame een "vriendje" heeft.
2) Bijna elke dame seksgeil is en het eigenlijk niet in de eerste plaats doet om het geld.
3) Bijna elke dame bij bijna alle mannen een "format" afdraaien maar aan een gentleman (als ik ;)) zich (totaal) willen laten gaan.
4) Vele dames inderdaad om 11 uur 's morgens begonnen zijn en erg genoeg om 10 uur 's avonds moeten melden aan me dat ze nog geen enkele kamer hebben gemaakt, dit al 3 dagen lang.
5) Ze via een tip van een vriendin (lees niet: collega) de weg gevonden hebben naar de club. Die allereerste vriendin had het goud gevonden, toevallig, op het internet en had geld en middelen genoeg om zelfstandig te trip naar Duitsland te maken, een appartement te regelen vanuit haar thuisland (ook weeral via internet) en ....
6) ...

Je moest eens weten wat ik nog allemaal weet :smoke:.

Piet Plezier
1 maart 2016, 20:44
Ja piet plezier. Ik weet bijna alles. Zo weet ik:

1) Bijna geen enkele dame een "vriendje" heeft.
2) Bijna elke dame seksgeil is en het eigenlijk niet in de eerste plaats doet om het geld.
3) Bijna elke dame bij bijna alle mannen een "format" afdraaien maar aan een gentleman (als ik ;)) zich (totaal) willen laten gaan.
4) Vele dames inderdaad om 11 uur 's morgens begonnen zijn en erg genoeg om 10 uur 's avonds moeten melden aan me dat ze nog geen enkele kamer hebben gemaakt, dit al 3 dagen lang.
5) Ze via een tip van een vriendin (lees niet: collega) de weg gevonden hebben naar de club. Die allereerste vriendin had het goud gevonden, toevallig, op het internet en had geld en middelen genoeg om zelfstandig te trip naar Duitsland te maken, een appartement te regelen vanuit haar thuisland (ook weeral via internet) en ....
6) ...

Je moest eens weten wat ik nog allemaal weet :smoke:.

wat een gezwam zeg.
Zeg dan niets en ga lekker slapen :biggrin:

Jan Verplancke
2 maart 2016, 10:14
Triest. Sowieso is het triest om in de club over het forum te gaan praten, over andere beren te ouwehoeren, etc. Voor mij een mooie reden om forum en clubs gescheiden te houden. Ook is het nogal dom om te denken dat dat een betere service oplevert. Alsof een dame die er geen zin in heeft, wel zin krijgt als iemand haar op temperatuur probeert te krijgen met verhalen over het forum.

rob45
2 maart 2016, 10:25
Triest. Sowieso is het triest om in de club over het forum te gaan praten, over andere beren te ouwehoeren, etc. Voor mij een mooie reden om forum en clubs gescheiden te houden. Ook is het nogal dom om te denken dat dat een betere service oplevert. Alsof een dame die er geen zin in heeft, wel zin krijgt als iemand haar op temperatuur probeert te krijgen met verhalen over het forum.

Heel verstandig,ik hoor een keer een beer dwingend zeggen tegen een dame, "Je weet het van te voren, Goede service leveren bij mij ! anders schrijf ik je de grond in op diverse forums waar ik lid van ben.Die dame haalde me toch uit met haar handtasje en de kerel duikelde op de grond en bleek een vette bloedneus te hebben.Er zat een stevige metalen siersluiting aan dat tasje en zodoende.
Een hoop consternatie natuurlijk en uiteindelijk (Na diverse getuigenissen) kon dit heerschap de club verlaten.
Ik vond het een prima reactie van de dame trouwens.

Piet Plezier
2 maart 2016, 10:32
Heel verstandig,ik hoor een keer een beer dwingend zeggen tegen een dame, "Je weet het van te voren, Goede service leveren bij mij ! anders schrijf ik je de grond in op diverse forums waar ik lid van ben.Die dame haalde me toch uit met haar handtasje en de kerel duikelde op de grond en bleek een vette bloedneus te hebben.Er zat een stevige metalen siersluiting aan dat tasje en zodoende.
Een hoop consternatie natuurlijk en uiteindelijk (Na diverse getuigenissen) kon dit heerschap de club verlaten.
Ik vond het een prima reactie van de dame trouwens.

jij wint de beker vandaag

rob45
2 maart 2016, 11:40
jij wint de beker vandaag

Piet,de kerel had gewoon teveel gedronken en was er kennelijk wat agressief van geworden.Geen leuke gebeurtenis en het gebeurde ook s'avonds in een club.Gelukkig ben ik eigenlijk meer een dagbeer.Hij had in ieder geval wel de hoofdprijs.Hausverbott !

Mistralwind
6 maart 2016, 19:39
En ik maar denken dat het forum primair bedoeld was,om informatie over clubs en de dames te delen,en niet voor dit soort ,,randzaken"' :biggrin:

Borealis
27 april 2016, 00:39
Ik kan niet echt praten over de dames die geen nederlands spreken maar geloof me het gros van de dames uit nederland weet precies wat er over hun op de forums staat. En ik denk daarom een deel van de buitenlandse ook, google translate kennen ze ook hoor.
Het is denk ik minder belangrijk voor de saunameiden maar wie er zelf adverteert op de grote sites is zeker geinteresseerd in goede recensies. En ze merken het ook echt in hun inkomsten als er een bekende wandelaar/beer iets positiefs schrijft.

Nou, ik weet niet hoe het zit met dames die in het clubcircuit werken (ben een totale newbie hier) maar van de meeste meiden die in privé ontvangst werken (ook de buitenlandse) weet ik zeker dat ze héél goed in de peiling houden wat er over ze geschreven wordt en zich dat ook behoorlijk kunnen aantrekken.

Veel dames houden ook goed in de gaten wat er geschreven wordt over hun directe concullega's èn wat hun vaste klantjes schrijven over andere meiden.

Een vriendinnetje van me belde me een keer op, helemaal overstuur over een slechte fake recensie, waarin pertinente onwaarheden over haar waren geschreven.

En denk niet dat je schrijfsels geen invloed hebben. In één van mijn eerste stukjes (op hookers.nl) had ik in mijn enthousiasme geschreven dat een dame me zo fijn zoende, bleek dat dat niet tot haar standaard diensten behoorde, maar afhankelijk was van 'click', hygiëne en gewoon hoe haar pet stond. Maar ze kreeg wel klanten aan de deur die met mijn stukje uitgeprint in de hand! eisten dezelfde behandeling te krijgen. Zij smeekte me gewoon het stukje te wijzigen. Gelukkig heb ik een moderator bereid gevonden een aangepaste versie te plaatsen. Toch heeft ze er nog maanden last van gehad.

Sindsdien vraag ik gewoonlijk aan de meiden of ik zal schrijven of niet. Overigens zijn er ook die míj vragen of ik niet weer eens iets wil schrijven.

Samenvattend: ja, veel meiden lezen wat je schrijft en trekken het zich aan en ja, je recensies hebben -soms langdurig- invloed op hun bezoekers.

fg22
27 april 2016, 10:34
Ik heb wel eens gezegd tegen uitsmijter die me de deur wilde wijzen, dat ik
dat in dit geval wel zou melden, eerstens bij zijn baas, en laatstens evt. bij
het forum, en toen haalden hij en tijdfrauderende dame bakzeil.
Eerst hoop gebakkelei dat het voor mij toch peanuts zou zijn .. :confused:
Echt niet! :thefinger:
Daarna uit elkaar zonder bijbetalen, met gegrom dat hij mij in de gaten zou houden.
Gleichfalls! zei ik nog!
Ik weet namelijk ook hoe het hoort, en zonodig met de baas erbij!
Het verder daarbij gelaten, en ik bleef bij Birthday-party collega-beer.

De baas zelf was er toen even niet, en hij was hoofd Security ..
Ik had ook idee dat dame hem welgunstig was (geweest/geworden).

Ik weigerde haar vol uur te betalen voor slecht nipt half uur,
EN er helemaal niks van maken, met een smoel van desinteresse.
Echt bijzonder slecht. Wel hele mooie meid. Maar ja ..

Ik had in Kino voorverkend ivm twijfel, maar op kamer niks invullen.

Ging even hoog op met tijd-leugen dat ik met eigen klokkijken had
gecheckt, van betreden (incl. toilet5min!) tot verlaten kamer.
Zij had een vroegere begintijd gemeld, en wilde opgerekte eindtijd,
inclusief opruimen, toiletgang (nog eens) en route, laten vermelden.
Maar daar greep ik in, want ik was haar gevolgd tot/met Theke.
Was erg druk, zonder baas zelf, en erg chaotisch allemaal.
Maar in dit schandalig slechte geval geen voordeel van de twijfel!
Sta je wel alleen in, zeker als indirect met Kinoverblijf 2 collegea
tussen neus en lippen door haar steunknikjes gaven.

Ze bakte er niks van.
Duidelijke OptickFick-streken
Toen hield ik kamertijd strak.
Had meermaals leergeld betaald!

Als ik tevreden was geweest, had ze zelfs nog tip gehad,
maar in dit geval was het het half uur nog niet waard.

Bleek achteraf dat meer ijsberen zelfde ervaringen hadden met haar.
Relevante details gedeeld bij kernvaste Stammtich-collegae-beren.
Met haar moest je uitkijken en heel strak afspreken, en dan gingen
de haar bekende beren dan toch soms wel voor een beauty-fick.
Hun ding, maar als dat dan zo moet, hoeft het voor mij al niet meer.
Bleek later ook niet druk bezet en steeds op newbees af te gaan.

Voor mij 2e keer in die club, en ik ga terug, want het was damegebonden.
Wellicht dan nog een keer een lekkere hate-fuck met dame in kwestie :t15119::t15134::t15111::t15125::t15116::t1520:

Immers: "Elk Nadeel Heb Ze Voordeel." (J. Cruijff R.I.P.)

Noem geen namen verder, want dat is het niet waard.
Nadien dame ook gewoon in de ogen blijven kijken.
Ondanks dat ze er wel even over praatte met enkele collegae,
maar dat zette haar meer te kijk dan mij, want ik had met die andere
dames nadien fijne kamers.

Namen niet relevant ivm incident en Sans Rancune vwb dame en zeker club.

Blijft altijd een wederzijds leerproces.
Een keer eerder zoiets gewonnen, maar meeste
twijfelgevallen altijd "voordeel van twijfel" betaald.

Dus in dit geval was het algemen noemen van Forum
(geen Forumnaam genoemd overigens)
- bij gebreke van goede bemiddeling via baas -
voor mij een van de middelen om uitzetting te voorkomen.
Was ook echt iets te overmachtig macho patser-gedrag, en
stuk onervarendheid van nog jonge <30jr. medewerker.
Niet echt klantvriendelijk qua steun aan klant.

Verder wel leuke avond en nacht gehad met collegae tot (voor mij) 3 uur .. :lostit:

Borealis
27 april 2016, 23:24
Dat vind ik geen chantage fg22, je hebt met een terechte slechte recensie gedreigd om je recht te halen. Chantage is veeleer wanneer iemand een dame over haar grenzen probeert te forceren door te dreigen met een slecht verhaal. Dit overkomt privé dames regelmatig 😠

Jan Verplancke
13 juni 2016, 23:14
Maar ze kreeg wel klanten aan de deur die met mijn stukje uitgeprint in de hand! eisten dezelfde behandeling te krijgen.

Tering zeg, wat een idioten, Genoeg reden om niet al teveel op te schrijven over je avonturen met 'n dame.

Das
13 juni 2016, 23:32
Tering zeg, wat een idioten, Genoeg reden om niet al teveel op te schrijven over je avonturen met 'n dame.

Ben ook aan't denken om voortaan in algemeenheden te schrijven.
Zoiets in de trend van goed, heerlijk, zonder details.

Borealis
14 juni 2016, 08:12

Je kunt je dus wel voorstellen dat het voor mij in één klap afgelopen was met de extra dienstverlening! Had ik mezelf behoorlijk in mijn voet geschoten, terwijl het toch ècht heel goed bedoeld was. Dát nooit weer!
Ik beperk mij sindsdien tot een globale beschrijving van de dame en ons samenzijn, met de nadruk op het gevoel dat ze bij me teweeg bracht en nauwelijks over onze handelingen. Slechts een enkele keer, als ik zeker weet dat iets tot haar standaardpakket behoort schrijf ik daar nog wel eens iets over.
Bij een eerste bezoek vraag ik de dame gewoonlijk expliciet of ze ermee akkoord gaat dat ik een recensie schrijf (niet bij zo'n kort algemeen stukje zoals ik over enkele meiden van Lekker Ding heb geschreven). Sommige dames willen geen recensies, ook geen positieve. Ik respecteer dat.
Als ik twijfel of bepaalde dingen haar zouden kunnen schaden of té intiem zijn stuur ik haar een berichtje en vraag of ze het okay vindt of niet, soms bied ik haar zelfs aan om de hele recensie vóór publicatie even aan haar te mailen, zodat ze het eerst ff kan lezen (slechts éénmaal gebruik gemaakt van dit aanbod).
Overigens komt het ook regelmatig voor dat een dame mij vraagt om weer eens een recensie te schrijven.

pret
14 juni 2016, 10:43
Het verbaasd me dat forumleden de dames vertellen dat ze actief zijn op een forum. Zelf heb ik dat nooit gedaan en zal ik ook zeker niet doen. Als een dame een bepaalde handling expliciet voor doet meld ik dan wel in mijn recensie.

Borealis
14 juni 2016, 11:45
Het verbaasd me dat forumleden de dames vertellen dat ze actief zijn op een forum. Zelf heb ik dat nooit gedaan en zal ik ook zeker niet doen.

In het begin vertelde ik ze dat ook niet, maar ik kwam er al gauw achter dat veel meiden de forums in de gaten houden en ook herleiden wie wát geschreven heeft. Ik begon SMSjes en Whatsappjes te ontvangen met bedankjes en/of commentaar. Dus, aangezien de dames tòch wel weten wat ik schrijf, kan ik het daar net zo goed gewoon met hun over hebben.
Bij clubontvangst ligt het misschien een beetje anders, ik heb het er niet met de dames over gehad. Maar bij mijn tweede bezoek aan LD gaf de dame van mijn voorkeur een paar niet mis te verstane hints dat ze gelezen had wat ik over haar had geschreven (dat betekent dus ook dat ze er met iemand over gepraat moet hebben, iemand moet het immers voor haar hebben vertaald).

Das
14 juni 2016, 15:15
Het verbaasd me dat forumleden de dames vertellen dat ze actief zijn op een forum. Zelf heb ik dat nooit gedaan en zal ik ook zeker niet doen. Als een dame een bepaalde handling expliciet voor doet meld ik dan wel in mijn recensie.

Gisteren in YY kwam een dame wiens naam ik nu vergeten ben bij me zitten en vroeg me naar mijn clubverleden.
Ik vertelde ze over mijn vorige clubbezoeken waaruit ze direct concludeerde dat ik wel actief moest zijn op een forum...
Even een discussie gehad over het slechte en goede over de forums.
Het slechte overheerst altijd volgens haar...
Ze kon of wou maar niet begrijpen dat ook dankzij het forum beren naar saunaclubs gaan.
waaronder ikzelf.

Jan Verplancke
14 juni 2016, 17:18
Je kunt je dus wel voorstellen dat het voor mij in één klap afgelopen was met de extra dienstverlening! Had ik mezelf behoorlijk in mijn voet geschoten, terwijl het toch ècht heel goed bedoeld was. Dát nooit weer!
Ik beperk mij sindsdien tot een globale beschrijving van de dame en ons samenzijn, met de nadruk op het gevoel dat ze bij me teweeg bracht en nauwelijks over onze handelingen. Slechts een enkele keer, als ik zeker weet dat iets tot haar standaardpakket behoort schrijf ik daar nog wel eens iets over.
Bij een eerste bezoek vraag ik de dame gewoonlijk expliciet of ze ermee akkoord gaat dat ik een recensie schrijf (niet bij zo'n kort algemeen stukje zoals ik over enkele meiden van Lekker Ding heb geschreven). Sommige dames willen geen recensies, ook geen positieve. Ik respecteer dat.
Als ik twijfel of bepaalde dingen haar zouden kunnen schaden of té intiem zijn stuur ik haar een berichtje en vraag of ze het okay vindt of niet, soms bied ik haar zelfs aan om de hele recensie vóór publicatie even aan haar te mailen, zodat ze het eerst ff kan lezen (slechts éénmaal gebruik gemaakt van dit aanbod).
Overigens komt het ook regelmatig voor dat een dame mij vraagt om weer eens een recensie te schrijven.

Ja, sta je mooi te kijken dan. Had je een prima dienstverlening en dan wordt daarin gesnoeid.

Ik vraag me echt de meerwaarde af van aan dames vertellen dat je op een forum schrijft en op een forum alles in geuren en kleuren beschrijven.

Piet Plezier
14 juni 2016, 17:31
Ja, sta je mooi te kijken dan. Had je een prima dienstverlening en dan wordt daarin gesnoeid.

Ik vraag me echt de meerwaarde af van aan dames vertellen dat je op een forum schrijft en op een forum alles in geuren en kleuren beschrijven.

dat komt door mede beren
Ik kom in een club en dan is er gezegd Piet heeft dat geschreven
Kom je binnen komt de desbetreffende beer met het meisje naar je toe en zegt die beer dat is nu Piet plezier
Al vele malen meegemaakt
En dan erbij ze mogen het ook gerust weten wat ik schrijf

pret
14 juni 2016, 17:33
dat komt door mede beren
Ik kom in een club en dan is er gezegd Piet heeft dat geschreven
Kom je binnen komt de desbetreffende beer met het meisje naar je toe en zegt die beer dat is nu Piet plezier
Al vele malen meegemaakt
En dan erbij ze mogen het ook gerust weten wat ik schrijf

op zich schrijf toch niet veel over dames moet dus geen probleem zijn voor je. :biggrin:

Piet Plezier
14 juni 2016, 18:01
op zich schrijf toch niet veel over dames moet dus geen probleem zijn voor je. :biggrin:

inderdaad pret ik vermeld vaak alleen met wie ik gekamerd heb maar geen details .
En dat blijf ik ook doen
Soms maak ik een uitschieter.
Ik heb er verder ook geen last van .

Borealis
14 juni 2016, 18:48

Aangezien de meiden die het interesseert er tòch wel achter komen wat ik schrijf, kan ik er net zo goed openlijk met ze over praten. Overigens beschrijf ik mijn ervaringen niet in detail.

Wentelt Eefje
14 juni 2016, 18:57
Enkele maanden geleden een niet uit de doeken gedane kamergang gehad (ook dame niet vermeld met naam en toenaam), waarna zij vroeg: "Ken je forums over saunaclubs?" Na mijn bevestiging vriendelijk verzocht niet over de kamergang te schrijven en zeker niet in detail, vanwege haar privésituatie, op een Nederlandstalig forum, Duitstalig "liever niet". Leuke dame, niet uit Nederland afkomstig, wier wens ik na de zeer geslaagde kamergang uiteraard gerespecteerd heb.

Maar uit mezelf had ik nooit gemeld dat ik van plan was deze kamergang gedetailleerd uit de doeken te doen, want dat was anders zeker het geval geweest!

Piet Plezier
14 juni 2016, 19:00
ik laat ze alles lezen als ze ernaar vragen

sofaking
14 juni 2016, 21:44
inderdaad pret ik vermeld vaak alleen met wie ik gekamerd heb maar geen details .
En dat blijf ik ook doen
Soms maak ik een uitschieter.
Ik heb er verder ook geen last van .

Details geven of niet, ieder doet wat hij het beste acht, maar erger nog dan overdreven details vind ik vage insinuaties die van alles en nog wat kunnen betekenen. Dat is een pak meer schadelijk voor de reputatie van de dame m.i.

ik kan 2 dingen hier niet vermelden
Ze doet gewoon alles
En ze is een ster in pijpen
Ik zou zeggen ga naar de club en probeer haar uit
En ze zuipt meer bier dan ik
Voor een paar euro's weet je het

deket
14 juni 2016, 23:20
Een dame uit LR, nee geen Roemeense, of Bulgaarse, vroeg mij of ze uit forum verwijderd kon worden om privacy redenen. Ik gaf dat door aan de mod en ee hebben haar wens netjes gerespecteerd.
weet niet of de dame daar nog werkt, de laatste keer dat ik LR bezocht was op verjaardagsfeest van DS.maar wat ik wel zeker weet is dat die meiden het forum lezen en ook het manegement.
Die meiden leven zo vaak samen in de club, denk je heus dat die informatie voor zich houden

Sjeufke
14 juni 2016, 23:44
Een dame uit LR, nee geen Roemeense, of Bulgaarse, vroeg mij of ze uit forum verwijderd kon worden om privacy redenen. Ik gaf dat door aan de mod en ee hebben haar wens netjes gerespecteerd.

Er zijn wel meer gevallen waar dit speelt. Waar is dit forum voor bedoeld?..... antwoord moge duidelijk zijn.
Op dit moment ken ik een dame die uitdrukkelijk aangeeft dat niet over haar geschreven mag worden in verband met mogelijk uitzetting uit de ouderlijke macht. Haar ex heeft een account op meerdere fora. Is veel online, schrijft niets, maar kijkt wel mee. Op dit forum heeft hij eenmaal gevraagd naar foto's (om bewijs).
Je mag je afvragen of een forum daar aan mee moet werken? Ik snap het dilemma van de dame. Ik tref haar met regelmaat. Ik wil de verantwoording toch bij de dame leggen. Zij moet de klant er maar van te overtuigen NIET te schrijven (of anoniem). Tot op heden lukt haar dat goed overigens.

Piet Plezier
15 juni 2016, 09:41
Details geven of niet, ieder doet wat hij het beste acht, maar erger nog dan overdreven details vind ik vage insinuaties die van alles en nog wat kunnen betekenen. Dat is een pak meer schadelijk voor de reputatie van de dame m.i.

nee daar worden beertjes nieuwsgierig van
En gaan me emails sturen
Waar ik trouwens niet of nauwelijks op reageer.

Patjax
15 juni 2016, 10:09
nee daar worden beertjes nieuwsgierig van
En gaan me emails sturen
Waar ik trouwens niet of nauwelijks op reageer.

En zo ontstaan er dus roddels. In dit geval over een dame. Was jij het niet die een topic over roddelen (tussen beren onderling weliswaar) geopend heeft :gruebel:
Ik ben het volledig eens met Sofaking.
Een ieder kiest op zijn manier wat hij wel of niet schrijft, maar dit wekt een bepaalde suggestie op over de dame in kwestie. Het is een lieve meid die hierdoor misschien een "naam/reputatie" krijgt die ze zeer zeker niet verdiend.
Dit is slechts mijn mening en geen persoonlijke aanval.