PDA

Volledige versie bekijken : Ines (Franse)



VAZKOR
28 februari 2016, 12:53
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/france.gif




INES (Franse)
Leeftijd:30 jaarTaal:Duits (goed), Engels (goed)
Haarkleur:BruinHaarlengte:Halflang
Lengte:1.70 m - 1.75 mPostuur:Normaal
Tatoeage:OnbekendLichaamsdeel:
Piercing:NeeLichaamsdeel:
Cup-maat:BSiliconen:Nee
Kleur ogen:BruinHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/3sterren.jpg

Prijs:50 euroTijdsduur:30 minuten
Service:NMC, PZC, PMC, Zoenen, GFE, Massage
Extra info:Goede optics, Op de site van Samya staat dat ze TZ doet. Maar ze was erg duidelijk in dat ze dat niet deed. Als TZ niet meteen een vereiste is, kan je een prettige tijd beleven met haar. Heeft Roemeense roots en zegt uit la douce France te komen.

VAZKOR
28 februari 2016, 12:54
Ines (FR-RO)
14 Februari 2016
Bij deze recensie (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?761-Samya-Algemeen&p=470557#post470557)

Ik nam wat mee uit de lockers en volgde Ines naar boven. We hadden een prachtige kamer met jacuzzi die we niet gebruikten en een groot bed. Het ontkleden was meer werk deze keer: een lastig berenvel moest worden uitgespeeld. Ik was gewoon erg opgelucht in de kamer te zijn en zuchtte van opluchting. Ines merkte dat en zei 'yes, finally quiet'. Ze hield niet zo van die muziek, zei ze. Ik was echter opgelucht omdat al de spanning vervloeide in pure seksuele lust en opwinding. :betrunken:

Ines zegt van Nice afkomstig te zijn uit la douce France en beweert een Roemeense mama te hebben. Dat laatste is hoogstwaarschijnlijk correct(er) dan het eerste.

Ik kroop op bed in blijde verwachting en zag haar in al haar sexy schoonheid op bed komen. Ook aan haar vroeg ik alras haar haren los te laten hangen. Geen blowjob. Damn, nog zo'n lekker beest: lichtjes gebruind, prachtige killerbody, mooie tieten om te aaien, te bespelen, perrrrrfect. Ze teasde en verleidde me genadeloos, sabbelde aan m'n oren en likte m'n lichaam. En haar strelingen deden me rillen van 't genot. Ze deed alles goed en meer dan goed. Mijn smachten naar haar prachtige lichaam was groot en ik streelde haar lekkere lijf, haar glooiingen, haar zachte borsten. We nestelden ons in elkaar in een body2body strelingsactie en werd door haar overal lief gekust. Ze beet af en toe in m'n hoe heet dat? Male nipples? Deed een beetje zeer wel. Alles wat ze deed wierp een sterk genot in me op dat me opslorpte zoals geen andere keer. Ik gaf haar de schoonste namen en ze liet me genieten tot het einde. Dan moest de seks nog beginnen: zachtjes deed ze het condoom om en ging op me zitten. Een zalige neukbeurt volgde met veel tempowisselingen net als m'n vorige DVP eerder. Met een diepe zucht en een kreun kwam ik klaar in deze prachtmeid van wie ik m'n ogen geen seconde kon afhouden. Heftig seksgenot met een hypnotiserende schoonheid, een jongensdroom. Opnieuw...en opnieuw en straks terug...effect waaw :betrunken::betrunken::betrunken:

http://www.youtube.com/watch?v=KaWSRQNyApE

We hadden nog tijd en hebben nog wat nagepraat en een van de vragen die ik haar stelde was waarom ze geen TZ deed. Dat vond ze te intiem. Seks niet? 'Nee, TZ is met het hart, dat doe ik niet met klanten'. Hmm. Tijdens dit gesprekje lag ze ostentatief op haar buik. Je kon de interessantste plekjes niet meer bereiken: borsten, gleufje, lekker buikje...doet erg afstandelijk en dat is wel jammer. Ze rekende er echter niet op dat ik die strakke lekkere rug van haar behaaglijk streelde. Ze deed wel de kamertijd uit. De schermafdruk bleek nodeloos in dit geval.

Score kamersessie: ***
Score optick fick: ****

het had meer kunnen zijn wegens de afstandelijkheid op 't laatst. Het kan een typisch Samya-verschijnsel zijn, aftersales zijn non-existent van in de kamer zelve. Maak de tijd vol, stel als je kan je orgasme wat uit tot een 5-tal minuten voor 't einde. Makkelijk gezegd natuurlijk....

VAZKOR
29 mei 2016, 20:19
Ines
Bij recensie Samya 15 Mei 2016 (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?761-Samya-Algemeen&p=487856#post487856)

Meteen met sexy Ines op kamer gegaan en een stomend hald uurtje beleefd dat al even goed zoniet beter was dan vorige keer. Een goed lijfelijk contact, Ines die me meesteresselijk bespeelde met die zalig diepe geile blik in haar bruine ogen. Ines heeft een zalige dikke kont en kon m'n handen niet van haar billen afhouden. Tijdens de seks hield ik ze ook stevig vast en bepaalde het ritme van ons stoeipartijtje door die kont heen en weer te bewegen. Ze heeft een sportief lekker lichaam en het was een feest weer bij haar te zijn. Geen TZ, ook deze keer niet. Seks met haar was even heerlijk als de vorige keer, zelfs nog beter misschien. Ik had haar lekkere kont goed vast terwijl ze heen en weer bewoog met die kont. :betrunken:

Na de beregoeie seks praatten we wat bij. Een gevuld half uurtje plezier en Ines die er pas sinds 2 dagen weer was, ziet me zeker nog terug.
't Is verbazend dat ik nog de enige ben dier over deze aanrader schrijft :gruebel:.

Score: ****

Scrotum
28 maart 2017, 20:24
Tijd voor aktie: Nadat mijn maat was meegelokt door een deerne duurde het niet lang of ik was met Ines in gesprek. Zij had een figuur dat me goed beviel, met een lekkere stevige kont. De vrij grote blondine is half Roemeens, half Frans. Ik begon Frans te praten en ze praatte als een volleerde Francaise terug. Dus voor onze Waalse mede-rakkers een goede optie (als er bij gepraat dient te worden). Op de kamer bleek dat ze een zeer goede keuze was. Heerlijk tongzoenen, een fijne pijppartij en ze genoot van mijn befkunsten. Tussendoor telkens zoenen. Uiteindelijk in cowgirl afgemaakt. Ik heb seriues zitten twijfelen of ik haar niet alvast voor de avond moest gaan reserveren.

VAZKOR
17 juli 2017, 11:55
Ines (Samya) - Mijn servicegarantie in Samya
Bij deze recensie (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?761-Samya-Algemeen&p=565445#post565445)

DVP-Catalogus - Mix lichte GFE en PSE

Bijzonderheden - Dit is een Half Frans half Roemeense Babe die correct handelt, steeds vriendelijk is en mij goede tot zeer goede service heeft geleverd. Haar haren zijn donker blond en vallen nog niet tot de schouders. Ze is niet slank, slank maar alles is op de juiste plaats, een sexy lichaam en prachtige borsten. Je kan er goed mee praten ook.

Waar ik haar heb ontmoet - Eerst op het buitengedeelte van het restaurant waar ze me niet meteen herkende. Ik benaderde ze later in de barruimte.

Presales - buiten een kort gesprek buiten het restaurant, niet echt. Ik wou zelf al snel op kamer. Dit is niet zo'n club van de presales, eigenlijk.

Kamer - Ergens tussen 20 en 22. De kamers zijn nieuw en bevinden zich in een lange gang links achter de ontvangstbalie van de theke. Al deze kamers zijn gelijkaardig en meteen ook niet mijn favoriet. De volgende keer vraag ik steeds een kamer boven. Deze nieuwe kamers zijn klein uitgevallen met een bed aan de linkerzijde en povere verlichting rechts. Hierdoor zie je weinig van de dame is de actie in de schemering. Er is niet genoeg beweegruimte. De muziek staat standaard aan maar kan uitgezet met een draaischakelaar bij de deur. Nee, deze kamers wil ik niet meer als het even kan. Ik zie nl. niet zo goed bij schemerig licht.


De sessie: Voorspel & Sex

Ze wou eerst weer in detail weten wat we vorige keer deden, het was 14 maanden geleden. Na de uitleg oa via een clipje wist ze het weer en kon de actie beginnen en ze deed het zo goed als vanouds. We vreeën wat en het contact met haar is erg fysiek, stevig, niet afstandelijk. Ik kon niet genoeg krijgen van haar schoonheid en zo werd het een zeer intense sessie voor mij.

Bij de seks was zij bovenaan als gewoonlijk en de seks was zalig. 2 minpunten kunnen aangemerkt worden: ik zag te weinig van haar door de slechte verlichting en bij het klaarkomen bleef ze stevig doorpompen al vroeg ik wat te verminderen. Zo was het orgasme wat minder genietbaar, ik heb liever dat ze vertragen als ik klaarkom maar er was geen tegenhouden aan. Dat is jammer anders was het helemaal perfect.

Op het einde hadden we het nog over de nieuwe wet


Afsluiten - We ruimden rustig af en ze wachtte bij de theke op m'n centen voor een half uur spaß. Wel verdiend!

Aftersales - Geen behalve een glimlach misschien, het is erg druk in de club.

Conclusies en Score - Dit is een dame waar ik naar blijf terug keren. Volgende keer zeg ik haar wel aub te vertragen wanneer ik kom.

Score: 8,5 / 10
OFE-Score: ***1/2