Volledige versie bekijken : Sonja (Roemeense)
NB100
3 maart 2016, 07:54
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/romania.gif
Sonja (roemeense) (Roemeense)
Leeftijd:22 jaarTaal:Duits (goed), Engels (goed)
Haarkleur:BlondHaarlengte:Lang
Lengte:1.65 m - 1.70 mPostuur:Slank
Tatoeage:JaLichaamsdeel:Arm
Piercing:JaLichaamsdeel:Navel
Cup-maat:BSiliconen:Nee
Kleur ogen:BruinHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/3sterren.jpg
Prijs:50 euroTijdsduur:30 minuten
Service:NMC, PZC, Tongzoenen, Zoenen, FT, Aftrekken, Gesichtsbesamung
Extra info:
NB100
3 maart 2016, 08:06
Prettige vrolijke verschijning. Schud graag met haar borstjes om de aandacht te trekken.
Propere frisse dame. Op kamer resulteert dit wel in wat papierwerk dat voornamelijk dient om haar speeksel ook netjes op te ruimen.
Wat overdreven gekreun maar als je t gewoon vraagt, stopt ze daarmee. Ze is erg klantgericht, doet enorm haar best en heeft n prachtig figuur. Ze gaf me de indruk resultaatgericht te werken naar n FT maar voor mij persoonlijk stoorden de onderbrekingen om doekjesgewijs haar speeksel telkens op te ruimen te fel. Mijn ingeving om dan maar gewoon t hoofdje vast t nemen en t keeltje te neuken, werd getolereerd, maar uiteindelijk toch niet tot n orgasme kunnen komen omdat t me allemaal wat langweilig werd.
Ze had even nodig om de staking van de werkzaamheden te aanvaarden. Het kwam wat over als beroepseer of t zou kunnen dat de 25€ extra welkom waren. Want ze was niet te vinden voor mijn aanvankelijke voorstel om pmc zodat ik de papieren doekjes kon vermijden en ik had ook geen gummi gespot tussen de stapel attributen op t bed.
Subjectieve indruk was dat ze, omdat ze wist dat t mijn eerste kamertje was, me snel dacht klaar te pijpen. Objectief kan k wel zeggen dat haar inzet hoog en niet aflatend was.
Kwakje
6 maart 2016, 17:38
Eerste keer Babylon en natuurlijk had ik de site bekeken en met wat ingelezen. Aanwezigheidslijst bekeken en Sonja op het lijstje gezet.
Nog niet lang terug van de kamer loop ik rond in de bar en zie haar zitten. Knappe figuur, lang blond haar en een bril.
Zeer lief snoetje en ik kijk haar aan en krijg een stralende glimlach terug. Toch loop ik haar voorbij want het is nog iets te snel na de vorige kamer.
Even verderop zet ik me neer in een zetel.
De bel gaat en enkele meiden staan recht om de nieuwe bezoekers te gaan begroeten. Ook Sonja staat op en loopt me voorbij. Ik bekijk haar en wat een lekker lijf zeg.
Mooie peervormige borsten die op en neer deinen en een kontje dat mooi mee wiegt.
Als ze wat later weer langs komt, komt ze bij me zitten en ik maak kennis met haar. Ze vleit zich tegen me aan en een aantal eerste kusjes volgen. Yups dit zit weer goed.
Wat later naar de kamer, ditmaal op het gelijkvloers.
Ze legt haar bril weg en veegt even haar vuurrode lippenstift weg. Ze ziet er nu uit als het knappe buurmeisje. We zoenen wat rechtstaand en vallen dan op bed neer.
De blowjob doet ze prima maar af en toe komen er wat doekjes om overvloedig spuig af te voeren van pas. Niet zo erg dat het storend is. Dan verwen ik haar en heb daar geen doekjes
bij nodig ondanks dat het er ook vochtig wordt. We zoenen weer en beslissen dan om nog wat te neuken. Lekker vochtig grotje en ik schuif weer zo naar binnen.
Het is weer heerlijk en even later wordt mijn kwakje in cowgirl afgeleverd.
Nog even tegen elkaar aanwrijven en we verlaten de kamer.
Wederom een prima sessie.
Herhalingsgevaar graag.
Rest van de dag krijg ik steeds een mooie glimlach als ik haar tegenkom.
KanariePiet
24 maart 2016, 19:17
Afgelopen vrijdag heb ik in Babylon gekamerd met Sonia, een meid met een mooi gezicht en een killer body. Vooral die borsten zijn goud waard!
Presales waren heel goed. Sonia nam rustig de tijd en was héél aangenaam gezelschap.
De kamergang was ... euh ... vreemd. Sonia haar service was goed, zonder daarom spectaculair te kunnen worden genoemd, en toch is ze er in geslaagd me 2 uur op kamer te houden:eek:. Ik voelde me gewoon heel goed in haar gezelschap en was daardoor absoluut niet gehaast om van kamer te gaan.
Overall: tongzoenen mocht iets dieper, maar was oké. De pijpbeurt was goed tot heel goed. Neuken met deze mooie meid was, deels door haar héél lekkere lichaam, een genot.
Tot aftersales heeft Sonia geen kans gekregen. Niet lang nadat we de kamer verlieten, was het Feierabend.
Herhalingsgevaar? Awel, ik weet het echt niet:confused:
waterrat
25 maart 2016, 19:42
Ik moet Kanariepiet gelijk geven, het was een aparte ervaring gisteravond met Sonja.
We hebben erg gelachen, en moesten onze brillen, die erg op elkaar leken, niet verwisselen, hetgeen natuurlijk aan de pret bijdroeg.
Bij PZC heeft ze een enorme hoeveelheid papier gebruikt, en grote hoeveelheden speeksel uitgespuugd. Dit vond ik niet geweldig, maar goed, optisch is het een heerlijke beleving met haar te kameren. jammer genoegwas het orale gedeelte erg fantasieloos, maar cowboy, doggy, en uiteindelijk missio deed ze geweldig, zodat ik met een heel tevreden gevoel van de kamer afkwam. Aftersales was goed, itt wat ik ook al meemaakte, kent ze je de hele verdere avond, en lacht je toe, en maakt nog eens een praatje.
HHG 80%
Mooiste tieten van babylon. Knap snoetje en een knuffelpoes.
Ze laat haar op de kamer wel niet helemaal gaan, en gelukkig maar anders knal ik al na 5 minuutjes.
Zoals vorige keer weer een goede degelijke sessie met deze lieve meid.
Blijft voor mij een zekerheid op de kamer. Er kwamen weinig doekjes aan te pas deze keer.
VAZKOR
5 juni 2016, 20:21
Nota: er zijn twee threads genaamd Sonja (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?44232-Sonja-(Roemeense)) doch er loopt daar nog steeds maar ééntje rond, no twins here.