PDA

Volledige versie bekijken : Irem (Turkse) LD



hallodaarbenikweer
4 maart 2016, 22:47
Irem (Turkse)
Leeftijd:26-29 jaarTaal:Duits (goed)
Haarkleur:ZwartHaarlengte:Halflang
Lengte:1.55 m - 1.60 mPostuur:Normaal
Tatoeage:JaLichaamsdeel:Arm, Billen, Been, Borst(en), Buik, Hand, Rug, Schouder(blad), Voet, Zij
Piercing:JaLichaamsdeel:Navel, Tong
Cup-maat:BSiliconen:Nee
Kleur ogen:BruinHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/2sterren.jpg

Prijs:50 euroTijdsduur:20 minuten
Service:PZC, Eierlecken, Tongzoenen, Vingeren
Extra info:Ex Salome. Rooksmaak. samen met Viviane

hallodaarbenikweer
13 maart 2016, 17:15
Irem is de correcte naam volgens Sjeufke.

Speelkwartier
30 maart 2016, 22:55
klopt helemaal dat paspoortje, een zesje.

Sjeufke
16 april 2016, 22:32
Op 15 april met Irem op kamer geweest. Eigenlijk was ik nog niet aan een 2e kamer toe. Ik was nog herstellende van de kamer met Viviana. Doch Irem gaf aan wel raad te weten met herstellende mannen. Ik liet me overhalen en naar de kamer zonder presales.
Irem maakt er werk van, dat moet gezegd worden. PSE van het zuiverste soort. TZ is bijzonder goed, maar erg kort. Knuffelen idem dito. Daar staat tegenover dat ze ongelooflijk goed kan blasen. Man man man wat een zuigkracht. Het overtreft een welbekende Duitse uit voormalig Panthera met kop en schouders. Haar tongpiercing is intens voelbaar. Even gedacht aan een FT, maar daar heb ik vanaf gezien. Afgemaakt in missio.


HHG: het is maar hoe je het bekijkt. Voor een goede blowjob en waarschijnlijk ook voor een FT, zeker wel. Voor een knuffelsessie is Irem minder geschikt.

pret
5 juni 2016, 21:15
Deze dame is ermee gestopt en kan dus naar de oude doos.