PDA

Volledige versie bekijken : Schippersstraat 27/1, Laura



rplover
8 januari 2007, 16:06
Haarkleur/-lengte : bruin / halflang
Lengte dame : 1.60 m
Postuur/Cupmaat : normaal / C
Nationaliteit/Taal : (Latina) /Engels Spaans
Leeftijd : 35
Tatoeages/Piercings : ???
Service: NMC / PMC / fetish / SM/ ...
Voordelen:
Nadelen:
Tijdsduur : 15 min
Prijs : 50 euro
Extra’s bij het bezoek:
Dag/Avond: nachtshift

rplover
8 januari 2007, 16:14
Heb haar bezocht op 30 december verleden jaar.
Voor mij geen herhaling vatbaar.
Ze droeg een zwartrood pakje, en nog maar net toen ik mijn 50 euro had afgegeven, vroeg ze wat ik wou. Massage, soft SM, ik kon kiezen.
Neen, zij mocht kiezen, tja, schatje, maar het kost wel meer dan die 50 euro dan.
Heb haar gezegd het maar te houden op 50 euro, en ze begon zeer ongeinteresseerd te pijpen, zo erg slecht dat kleine melocake de grootste moeite had recht te komen.
Madame had dat gezien, en zei, kom nu maar op mij. Dus halfstijf, ze nam niet eens de moeite om haar pakje uit te trekken, gewoon effe opzij en wegkijken.
Haar haren mocht ik niet beroeren, want dan moest ze zich terug opmaken, en haar lichaam aanraken was er al helemaal niet bij.
Na twee minuutjes heb ik het voor bekeken gehouden, en ben onvoldaan buitengegaan.
Volgende keer wat meer geven, dan maak ik het je helemaal naar je zin, zei ze me nog.
Jep, right, dat zal wel.
Te mijden? Neen, want ik heb op een ander forum al goede recs gelezen over haar, ware het wel dat ze allemaal 200 euro neerleggen voor een dik halfuur.

Mij ziet ze in ieder geval niet terug, alhoewel ze een lekker en lief snoetje heeft, een van mijn slechtste ervaringen van de afgelopen jaren in het skw.

Anvers
24 januari 2007, 15:44
Laura is verhuisd en zit tegenwoordig op Schippersstraat 27/1. :cool:

Het is maar dat ge het weet hé rplover, alhoewel ik denk dat je er niet meer naartoe zult gaan. :hah:

Anvers

eppo
4 februari 2007, 03:13
ik heb wel goede ervaringen met haar.
de eerste keer heb ik alleen 50 betaald, en dat was best een goede ervaring.
de tweede keer heb ik 150 betaald voor een klein uurtje, en dat was geweldig.
ze heeft lekker gepijpt, en we hebben verschillende standjes gedaan, waarbij op z'n hondjes echt geweldig was.
we hebben ook zitten praten, en toen kwam er uit, dat ze voor wat meer helemaal los gaat.
een klant van 40 of 50 euro probeert ze nog wel eens af te schepen.
ze heeft veel klanten van meer als 100 euro,
ze is heel mooi, en een heel sexy lichaam, waar ze mij helemaal gek maakt.
voor mij is ze top.

eppo

eppo
18 augustus 2007, 18:26
ze werkt nu in de schippersstraat 27/3.
ze krijgt wel weinig reacties op dit forum.
enig idee hoe dat komt??
ze is heel sexy , mooi, geil, mooi figuur, mooie voetjes, en er is veel mogelijk bij haar van sm tot rolplaying, gewoon etc, maar er zijn maar weinig reacties.

eppo

Anvers
18 augustus 2007, 19:08
ze werkt nu in de schippersstraat 27/3.
ze krijgt wel weinig reacties op dit forum.
enig idee hoe dat komt??
ze is heel sexy , mooi, geil, mooi figuur, mooie voetjes, en er is veel mogelijk bij haar van sm tot rolplaying, gewoon etc, maar er zijn maar weinig reacties.
eppo
Tja eppo,

ik zou mij echt geen zorgen maken dat zij weinig reacties krijgt op dit forum hoor! :p
Tenslotte zijn er maar enkele schrijvers op het forum op het Antwerpse gedelte, en dan zou het nog juist willen lukken dat zij bij deze dame gaan, er zijn tenslotte in totaal ca. 285 ramen in skw. En bovendien heeft deze Laura zelfs een topic, daar waar het merendeel van de dames dit zelfs niet heeft.

En wat het belangrijkste van al is, is dat JIJ haar goed vindt en dat zij volgens jou een topper is! :freu:

Anvers :wink:

Anvers
17 april 2008, 15:09
Deze Laura nu toch al heel lange tijd niet meer gezien in skw, dus m.i. best naar het archief !


wico