Volledige versie bekijken : Koffie
Piet Plezier
11 maart 2016, 18:05
wij als Nederlanders zijn echte koffie drinkers.
In welke club hebben ze nu echt goede koffie?
Ik heb al in heeeeeel veel clubs geproefd
Maar de koffie smaakt nergens zoals thuis
Alleen in de leukste en gezelligste club van NRW van GOCH is de koffie lekker.
Graag jullie reacties.
Groetjes
Mister G spot
BefBeer
11 maart 2016, 20:16
De espresso van SS is heel goed.
BefBeer
PS
Mijn eigen espresso is wel iets heel anders!
Ascari
11 maart 2016, 20:43
Kom op Piet, ergen anders zullen ze toch ook wel goede koffie hebben behalve Goch? 😉
Ik vind persoonlijk de koffie goed in GT, LR, Magnum, Residenz. Phg is net iets minder maar ook goed.
Villa Marisol, Babylon en YY zijn ok. Bernds, Salome vind ik vrij matig.
noglangnietuitgewandeld
11 maart 2016, 20:48
Duitse koffie vind ik over het algemeen minder van smaak dan Nederlandse. Ligt aan de manier van branden vermoedelijk. Als ik Duitse gasten heb, hoor ik ook vaak dat ze de koffie lekkerder vinden dan thuis.
Kom op Piet, ergen anders zullen ze toch ook wel goede koffie hebben behalve Goch? 😉
Ik vind persoonlijk de koffie goed in GT, LR, Magnum, Residenz. Phg is net iets minder maar ook goed.
Villa Marisol, Babylon en YY zijn ok. Bernds, Salome vind ik vrij matig.
Die van Salome vind ik tot nu toe de beste koffie die ik gedronken heb in een club
vrije jongen
11 maart 2016, 21:33
Beste koffie in clubland vind je in Laluna; PSR is ook tamelijk goed. Samya had een mooie machine, maar de kwaliteit was erg wisselvallig. Oase heeft een prachtapparaat, maar geen mensen die hem kunnen bedienen.
Vaak worden ze niet genoeg schoongemaakt waardoor er een verbrandde smaak is. De simpele doordrup koffie in de RTC's is vaak overigens helemaal niet slecht.
Sharks is een club waar de koffie altijd ondermaats is, net als World. PHG vond ik laatst ook niet meevallen.
Ascari
12 maart 2016, 00:36
Die van Salome vind ik tot nu toe de beste koffie die ik gedronken heb in een club
Ik ben er een tijd niet geweest. Wellicht hebben ze nu een betere automaat 😉.
Wentelt Eefje
12 maart 2016, 07:25
Magnum is nog steeds hele goede (dubbele) espresso, daarnaast was het altijd even goed in Oceans. Dolce Vita Düsseldorf ietsje minder en de rest van de door mij bezochte clubs inclusief Van Gogh kan hier nog wat van leren.
Eervolle vermelding in het Pauschalclub-segment voor PC Münster.
Nulnulzeseneenhalf
12 maart 2016, 08:09
Alstie maar heet is en in een grote kop zit. Van die mislukte eendronksvarianten krijg je het niet warm en de buik niet vol. Per slot van rekening moet je ook ergens van naar de wc kunnen gaan.
Magnum is nog steeds hele goede (dubbele) espresso, daarnaast was het altijd even goed in Oceans. Dolce Vita Düsseldorf ietsje minder en de rest van de door mij bezochte clubs inclusief Van Gogh kan hier nog wat van leren.
Eervolle vermelding in het Pauschalclub-segment voor PC Münster.
Koffie van Oceans was de slechtste die ik gedronken heb in een club.
Goedemorgenallemaal
12 maart 2016, 09:02
Maar de koffie smaakt nergens zoals thuis
Piet, jongen, ik ben het heel vaak met je oneens maar ik moet wel zo eerlijk zijn om toe te geven dat jij de persoon bent die ook de echte belangrijk vragen durft te stellen. En meteen jezelf kwetsbaar op stelt door al een antwoord te geven, een antwoord waar ik het overigens mee eens ben. Maar ik durf het eigenlijk niet hardop te zeggen want dan wordt ik door mijn moeder, die vind dat zij de beste koffie heeft, onterfd.
Wat een heerlijk forum toch, dat ik in alle anonimiteit mijn hart kan luchten zonder dat mijn moeder me met deegroller en mattenklopper achterna gerend komt.
Ik ben ooit eens naar la Luna gegaan omdat ik hoorde dat ze daar goede koffie hebben maar eigenlijk net zo'n machine als babylon, alleen iets geavanceerder. En dat levert een probleem op, het is zo'n ding met meer keuzen, koffie, latte, espresso capudinges.... Dus ik pak zo'n mooie grote beker, ohnee glas.. Koffie uit glas. Nu vraag ik je. Maar goed , ik druk op een knopje en sputtersputter blubblub, een minieme hoeveelheid bruin vocht in een groot glas. het deed me inderdaad wel dneken aan een een of ander sapje dat ik uit andere automaten ken... Zo op, ik loop nog een rondje, krijg geen lust tot neuken dus loop weer naar de machine, ha nu zullen ze me niet meer foppen, ik pak een klein bekertje/glas en zet dat onder het ding en druk eens op een andere knop... "Heeelp", "Après nou, le deluge", nu was het een grote hoeveelheid.
Beste koffie in clubland vind je in Laluna;
....
De simpele doordrup koffie in de RTC's is vaak overigens helemaal niet slecht.
.
Mwah, ik vond hem niet slecht, maar echt goed? nee, dat ook niet. Ik ben een ouderwetse liefhebber van doordup koffie, en dan het liefste zoals thuis, thermoskan met filterhoudertje en filter en gewoon heet water er op gieten.
Samya had een mooie machine, maar de kwaliteit was erg wisselvallig. Oase heeft een prachtapparaat, maar geen mensen die hem kunnen bedienen.
Vaak worden ze niet genoeg schoongemaakt waardoor er een verbrandde smaak is.
.
Dat is vreselijk slecht, echt erg, heiligschennis
Wentelt Eefje
12 maart 2016, 09:09
Koffie van Oceans was de slechtste die ik gedronken heb in een club.
Ben er ook al veel te lang niet geweest, dus zou zomaar dramatisch verslechterd kunnen zijn! Helaas :mad:
Ben er ook al veel te lang niet geweest, dus zou zomaar dramatisch verslechterd kunnen zijn! Helaas :mad:
Ach ja dit allemaal laat zien dat er een en ander kan veranderen in clubs in positieve dan wel negatieve zin. :)
Wentelt Eefje
12 maart 2016, 09:15
Of dat wij van heel verschillende koffie houden...
Zonder gekheid, werd lang goede kwaliteit Lavazza-bonen in een goede machine gebrouwen. Waar minder dan niets mee was
Of dat wij van heel verschillende koffie houden...
Zonder gekheid, werd lang goede kwaliteit Lavazza-bonen in een goede machine gebrouwen. Waar minder dan niets mee was
Smaak zou inderdaad ook reden kunnen zijn. Lavazza vind ik zo wie zo bagger, ben meer van Illy. Hopelijk wordt dit niet te commercieel. :biggrin:
Wentelt Eefje
12 maart 2016, 09:26
Nee, maar dan gaan we het over de smaak nooit eens worden. Ik prefereer het zwartbruine goud van de Turijnse Maria-Teresa boven de Triëste koffieboeren
Piet Plezier
12 maart 2016, 10:18
in freude en villa Venus, is de koffie echt slootwater die is niet te drinken.
Bij Marisol is de koffie ook lekker.
Dalton
12 maart 2016, 11:45
De lekkerste koffie hebben ze alleen maar in ITALIE,deze is gewoonweg perfekt zoals die gasten ze maakt.
Flurkman
14 maart 2016, 21:16
Blondje 1 : Wanneer ik koffie drink kan ik niet slapen...
Blondje 2 : Da's vreemd : bij mij is het net omgekeerd : als ik ga slapen, kan ik geen koffie drinken...
Goedemorgenallemaal
15 maart 2016, 09:20
Blondjes moeten wat anders drinken
PC Bochum is hij heel erg lekker .. :smkiss:
Maar ik kan niet goed vergelijken .. :smoke:
Dan zou ik alle clubs moeten gaan bezoeken binnen bepaalde tijd .. :biggrin:
Goedemorgenallemaal
16 maart 2016, 13:44
Dan zou ik alle clubs moeten gaan bezoeken binnen bepaalde tijd .. :biggrin:
Ja? Wat let je?
Johan35
9 mei 2016, 17:33
Ben t met je eens Piet, de koffie van Marisol is goed. Echt goed warm.
Maarre...: als de koffie bij jou thuis nou zo goed is, kan dat niet gecombineerd worden met clubbezoek..? -,)
in freude en villa Venus, is de koffie echt slootwater die is niet te drinken.
Bij Marisol is de koffie ook lekker.
de duisburg spesjalist
9 mei 2016, 19:12
ik vind de koffie in de gezeligste huiskamer van NRW LR het lekers zeker met een stukje holanse vlaai
Piet Plezier
9 mei 2016, 19:19
ik vind de koffie in de gezeligste huiskamer van NRW LR het lekers zeker met een stukje holanse vlaai
ik vind de koffie in de gezelligste huiskamer van,van GOCH het lekkerste
de duisburg spesjalist
9 mei 2016, 19:48
ik vind de koffie in de gezelligste huiskamer van,van GOCH het lekkerste
niet te pruimen die kofie is nog geen eens 50 euro cent waard en je betaal er 3 euro voor :hammer:
De lekkerste koffie komt uit L.R.
Zeker als hij geserveerd wordt door Tania in de tijd dat ik me in mijn berenvel hijs.
Als ik dan huiskamer binnenkom staat hij klaar, melk, suiker en geroerd.
Als dat geen GFE is !!!:biggrin:
Goedemorgenallemaal
9 mei 2016, 22:00
Als ik dan huiskamer binnenkom staat hij klaar, melk, suiker en geroerd.
Als dat geen GFE is !!!:biggrin:
Dat is eigenlijk een M experience...