Volledige versie bekijken : Rutte en Merkel op hun best
Picasso 1
11 maart 2016, 19:30
Betrapt :biggrin:
14415
http://nos.nl/artikel/2092131-rutte-belachelijke-foto-gaat-opduiken-op-onhandig-moment.html
Jan Verplancke
12 maart 2016, 12:16
Die Merkel, dat was voorheen toch een wat mollig geval i.p.v. dat ze eruit zag als een uitgemergelde crackhoer?
Picasso 1
12 maart 2016, 15:59
Die Merkel, dat was voorheen toch een wat mollig geval i.p.v. dat ze eruit zag als een uitgemergelde crackhoer?
https://www.hdg.de/lemo/img/galeriebilder/biografien/merkel-angela_foto_LEMO-F-6-011_bbst.jpg
Zo zag ze er op jongere leeftijd uit. Uitstraling van een groen linkse type dus die via een andere partij aan de macht gekomen is en omdat Duitsland toonaangevend is in de EU, nu Europa meetrekt in haar verkapte groen linkse beleid.
Maar boven is het een bizarre foto van een origineel moment. Lijkt alsof Rutte spastisch aan het rukken is en Merkel zijn 'lolly' graag in de mond neemt. :biggrin:
Jan Verplancke
12 maart 2016, 16:05
Hahaha, inderdaad :D
sofaking
12 maart 2016, 16:09
Die vuistjes zijn gebarentaal voor "Wir haben es geschafft." (Engels : We have been shafted.) Die daar links vanonder, dat is toch de Turkse eerste minister, niet ? Die lacht in zijn vuistje.
Picasso 1
12 maart 2016, 16:19
Die vuistjes zijn gebarentaal voor "Wir haben es geschafft." (Engels : We have been shafted.)
Ik denk meer: "noch ein bisschen weiter und wir schaffen es" :biggrin:
Die daar links vanonder, dat is toch de Turkse eerste minister, niet ? Die lacht in zijn vuistje.
Die Davotoglu als minister van buitenlandse zaken van Turkije is een gouden greep van Erdogan. Zulk een uiterst sympathiek ogende minister van Buitenlandse zaken is een gouden zet om ondanks fascistisch beleid toch veel te bereiken bij andere landen.
Jan Verplancke
12 maart 2016, 17:09
Je kunt 'm zo de kaartjes laten knippen bij de Efteling inderdaad.
Strijker
12 maart 2016, 20:01
Over lachen in vuistjes gesproken.
Een boer schuift aan, aan de ontbijttafel en zegt tegen de boerin: “zullen we neuken”? Gadverdamme zegt de boerin, wat ben je toch een stomme boer. Geen enkele romantiek!
Als je wilt vrijen moet je bijvoorbeeld romantisch tegen me zeggen, “heb je zin om lekker met me te lachen? Dat klinkt veel liever en romantischer. De boer is nors en vertrekt.
Twee uur later komt de knecht bij de boer in het verre veld en zegt tegen de boer, zeg boer: de boerin liet weten dat ze zin heeft om even met je te lachen.
“Nou,” zegt de boer, “zeg maar tegen de boerin dat ik al in mijn vuistje heb gelachen.”
I
Die Davotoglu als minister van buitenlandse zaken van Turkije is een gouden greep van Erdogan. Zulk een uiterst sympathiek ogende minister van Buitenlandse zaken is een gouden zet om ondanks fascistisch beleid toch veel te bereiken bij andere landen.
Bovendien is Davutoglu een zeer goede diplomaat en niet zo chrasmatisch als Edogan. Ja ja die Erdogan weet wel wie hij moet gebruiken of misbruiken :biggrin:
Picasso 1
12 maart 2016, 21:07
Bovendien is Davutoglu een zeer goede diplomaat en niet zo chrasmatisch als Edogan.
Erdogan charismatisch? :confused: Vind hem maar een lelijk iemand met weinig uitstraling. Niet bepaald de trots van Turkije. Die Davutoglu daarentegen heeft wel uitstraling.
Poetin bijvoorbeeld heeft wel charisma (en daar verbleekt Erdogan compleet bij), wat natuurlijk helemaal los staat van een goede leider zijn.
Erdogan charismatisch? :confused: Vind hem maar een lelijk iemand met weinig uitstraling. Niet bepaald de trots van Turkije. Die Davutoglu daarentegen heeft wel uitstraling.
Poetin bijvoorbeeld heeft wel charisma (en daar verbleekt Erdogan compleet bij), wat natuurlijk helemaal los staat van een goede leider zijn.
Davutoglu lijkt meer op Balkenende :biggrin:
Picasso 1
13 maart 2016, 16:06
Davutoglu lijkt meer op Balkenende :biggrin:
De enige vergelijking tussen deze twee heren is dat Balkenende er 'zuur' uit zag en Davutoglu 'zoet'.
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2007/11/post_417.html
Brad Clitt
13 maart 2016, 16:10
Aangezien die Turk na Balkenende in de politiek zit, klopt de uitdrukking 'Eerst het zuur, dan het zoet' als een bus.
Ooooh, maar er is meer aan de hand, toch .. :confused: WANT .. :smoke:
IK DACHT TOCH ECHT DAT ALLE GEZICHTEN WAREN GEFOTO-SHOPT ... :hammer:
NEE? DAN GEEFT DAT TOCH TE DENKEN, WANT GEZICHTEN-LEZEND ZIE IK :gruebel:
TOCH WAT AFWIJKINGEN DIE GERELATEERD ZIJN MET ONGEWENST GEDRAG ... :nee:
Betrapt :biggrin:
14415
http://nos.nl/artikel/2092131-rutte-belachelijke-foto-gaat-opduiken-op-onhandig-moment.html
Brad Clitt
16 maart 2016, 21:14
Merkel tegen Rutte : 'Soll ich dir einen blasen'.
Rutte vervolgens tegen Merkel : 'Nein Angie, wie immer wichs ich lieber, ich schaffe das schon'.
Tusk tegen Rutte : 'So, the left hand is the way to go'.