Volledige versie bekijken : Ik wil een relatie met een dvp.
Nulnulzeseneenhalf
19 maart 2016, 21:32
Om maar meteen een paar misverstanden uit de wereld te helpen. Nee, ik wil niet 25-50000 € over maken aan een rumbul dame uit Hongarije, Polen, of Tsjechië. Omdat haar zoontje aan zijn klompvoetje geopereerd moet worden, of omdat oma anders door die enge huisjesmelker op straat wordt gegooid. Ook hoeft er niemand even per PM zijn rekeningnummer door te geven, zodat ik daar "eventjes" 100 K kan parkeren, om te voorkomen dat ik mijn laatste cent weggeef aan een gewetenloze dame. Sterker nog, ik kan op dit moment 100000 missen zonder dat ik een boterham minder moet eten, of deze hobby moet terug schroeven. En als ik daar dan echt iemand mee gelukkig kan maken, dan vind ik dat niet eens zo erg.
Misschien eerst wat ter verduidelijking van mezelf. Ik begrijp dat er vele mannen zijn die deze hobby beoefenen ondanks dat ze thuis een vrouw of vriendin hebben. De redenen daarvoor zijn divers: geen zin meer na de 3e zwangerschap, lelijk als de nacht, in de overgang, wil niet zo vaak als ik wil, doet niet alles waar ik zin in heb, vindt het goed omdat ik dan thuis wat rustiger ben. Maakt me niet uit. Ik beoefen deze hobby omdat ik thuis niets heb, behalve mijn eigen handen. Ook nooit gehad.
Na een tijdje gelezen te hebben op dit forum, ben ik tot de ontdekking gekomen dat ik iets helemaal fout doe. Als ik het hier af en toe goed lees, en ook al eens gezien in een club, worden veel mannen overspoeld met telefoonnummers van de dames. De bedoeling daarvan is om contact te houden, om te laten weten wanneer ze vakantie hebben, of weer terug zijn natuurlijk. Of misschien zelfs wel om buiten de club af te spreken. Gebeurt mij niet.
In de vorige fases van mijn wandelcarriere heb ik 2 maal een nummer gekregen van een dame die ik al heel lang kende, meer als een jaar. Beide keren ging het om een dame die van plan was om te verkassen, maar nog niet goed wist waarheen. Kennelijk wilden ze mij nog niet helemaal kwijt. Beide keren zijn de dames uiteindelijk toch gestopt, en stelden ze toch geen prijs meer op mijn gezelschap.
Weliswaar heb ik een aantal jaren ook dames bezocht die aan thuisontvangst deden. Daar heb ik natuurlijk ook een aantal telefoonnummers en adressen van. Maar veel ontvangen in een hotel of andere niet te traceren locatie. Vaak zit er ook een telefoniste of andersoortig beantwoorder achter de telefoon. Meestal zijn het natuurlijk ook prepay gsm's. Dus niet meer te traceren.
Ik wil al jaren een echte relatie, met lief en leed, en al die andere gevoelens. Maar het lukt niet. Nu ben ik tot het inzicht gekomen dat als het mij lukt om geregeld van een dvp een nummertje te scoren, ik ook beter weet hoe ik in de echte wereld aan een relatie geraak.
Dus, geachte heren, alstublieft, geef mij advies in het scoren van nummertjes, zodat ik een stap verder kan zetten in mijn echte leven.
Bij voorbaat dank
vrije jongen
19 maart 2016, 21:47
Die zin van "100.000 kunnen missen en er geen boterham minder voor eten", zorg dat je deze ook tegen de dame in kwestie uitspreekt ;).
rob45
19 maart 2016, 21:57
Die zin van "100.000 kunnen missen en er geen boterham minder voor eten", zorg dat je deze ook tegen de dame in kwestie uitspreekt ;).
Hahah,dan komt het helemaal "goed".
Krijg je nog wel meer als een tel. nummer.
☺
Big30
19 maart 2016, 22:06
Wordt actief op een serieuze datingsite, ga een vakantie boeken, wordt lid van een sportclub, ga er voor en heb geen angst een blauwtje te lopen.
Gewoon jezelf zijn en zelfvertrouwen hebben.
Steek je tijd, energie maar zeker geld niet in een "relatie" met een DVP. Verspilling van tijd en energie.
Mocht het zo uitkomen als je een DVP wat beter kent, niets mee mis om samen wat te doenen af te spreken buiten de club zolang je maar niet de gedachte of intentie hebt dat het serieus kan worden.
Laat je niet misbruiken en laat ook niet te duidelijk blijken dat je wat wilt afspreken.
Suc6!
Met nummertjes scoren zet je geen stap verder in je real life.
The Joker
19 maart 2016, 22:06
Je kan beter gewoon op een site als fdating.com gaan zoeken naar een mail order bride.
Wel een beetje opletten voor de bekende dating -send me money please- scams...
Brad Clitt
19 maart 2016, 22:08
Ik kan je (nog) geen advies hierover geven, alleen wil ik even kwijt dat jouw verhaal het mijne zou kunnen zijn, je bent dus niet de enige beer die in deze situatie zit.
Het enige verschil is dat ik op dit moment geen échte relatie met een dvp wil, maar er wel open voor zou staan in de toekomst om gezamenlijk iets te ondernemen.
In mijn saunaclub-carriere die nu zo'n dikke anderhalf jaar geleden van start is gegaan heb ik pas één keer het aanbod gekregen om telefoonnummers uit te wisselen, aangezien deze dame nogal praatziek is (de kenners weten nu wie ik bedoel...) heb ik er wijselijk maar van afgezien.
Afgelopen week echter voor de tweede keer een aanbod gekregen, maar dan moet ik nog een kamertje (het 2e dus) met haar maken, dan pas krijg ik haar nummer. Van deze dame ben ik echt gecharmeerd (niet alleen op sexueel gebied) en ik denk dat ik erop inga, want ik ben wel toe aan wat extra 'spanning' in m'n leven. Ik weet natuurlijk nu ook niet wat ik van haar kan verwachten (of wat zij van mij verwacht), maar ik weet van de 'gevaren' en zal dit heel rustig aangaan (en dit ook aan haar zeggen dat ik dit andersom ook verwacht, dus niet dagelijks/wekelijks gaan bellen/appen of zo). Maar goed eerst eens kijken wat voor vlees ik in de kuip krijg, maar het (wederzijds) gevoel is goed. En heren geen zorgen, dit wordt geen Donaldus part deux (hopelijk dan).
Tja waarom sommige beren telefoonnummers bij de vleet scoren en jij en ik niet zo, misschien zijn we te schuchter/bleu en moeten we gewoon durven om zelf het aanbod te doen. Of misschien zijn we te lelijk en slecht tussen de lakens, dat eerste geldt voor mij niet want vele dames vinden mij een leuke, aardige en goed uitziende man dus zal het wel aan het laatste liggen...
sofaking
19 maart 2016, 22:25
Een relatie is veel ruimer dan seks. Daarom dat veel mensen hun relatie niet willen opgeven en elders gaan om in het geheim het gebrek aan seks op te vullen.
Veel mensen in relatie zijn niet tevreden, veel mensen zonder relatie ook niet. Nog eens heel veel mensen op deze wereld zitten in een relatie waar ze zelf helemaal geen zeg over gehad hebben maar die door hun familie beslist werd, en leven ermee. "De liefde zal wel groeien".
Globaal gezien denk ik dat een kleine minderheid van de wereldbevolking echt tevreden is met hun "liefdesstatus". Voor die bij wie het gelukt is, felicitaties. Misschien daarom dat de oneindige liefde in de kunst en literatuur als het hoogste goed afgebeeld wordt, en we willen het natuurlijk allemaal.
Al de anderen, die de ideale liefde niet gevonden hebben, moeten er het beste van proberen te maken naargelang hun situatie.
Een perfecte relatie op basis van dineros lijkt in ieder geval een slecht spoor. Tenzij je echt héél véél dineros hebt misschien om de schijn op te houden.
http://i0.wp.com/128.199.141.55/wp-content/uploads/2015/08/rail5.jpg
rob45
19 maart 2016, 22:36
Tja waarom sommige beren telefoonnummers bij de vleet scoren en jij en ik niet zo, misschien zijn we te schuchter/bleu en moeten we gewoon durven om zelf het aanbod te doen. Of misschien zijn we te lelijk en slecht tussen de lakens, dat eerste geldt voor mij niet want vele dames vinden mij een leuke, aardige en goed uitziende man dus zal het wel aan het laatste liggen...
Je vergeet nog een heel belangrijke factor en dat is geld.
Aardig en goeduitziend zal wel een rolletje spelen maar wat de doorslag geeft is meer of je bemiddeld bent of niet.
Ik heb dat in het verleden ook uitgetest en als ik vertelde dat ik een eenvoudige klusser was,dan was er geen verdere interesse meer, maar als ik vertelde dat ik het een en ander aan vermogen opgebouwd had en een rijke hoogbejaarde vader had die wel wat extra zorg kon gebruiken dan waren ze er als de kippen bij om nummers te wisselen en zelfs met mij nog de zelfde avond terug te willen rijden naar Nederland.
Brad Clitt
19 maart 2016, 22:47
M.a.w. we zijn te eerlijk, zou best wel eens kunnen, want als ze erna vragen antwoord ik altijd dat ik maar een eenvoudige loonslaaf bent (over spaargeld en auto zeg ik nooit iets). Maar de dame waar ik het over had vroeg ook niks hierover, ze bood het spontaan aan, dus misschien zit zij (hopelijk) anders in mekaar dan de gemiddelde DVP. We zullen zien, we kunnen in ieder geval goed met elkaar opschieten en dat overkomt me ook niet zo vaak in saunaclubland.
Picasso 1
19 maart 2016, 22:51
Je vergeet nog een heel belangrijke factor en dat is geld.
Aardig en goeduitziend zal wel een rolletje spelen maar wat de doorslag geeft is meer of je bemiddeld bent of niet.
Ik heb dat in het verleden ook uitgetest en als ik vertelde dat ik een eenvoudige klusser was,dan was er geen verdere interesse meer, maar als ik vertelde dat ik het een en ander aan vermogen opgebouwd had en een rijke hoogbejaarde vader had die wel wat extra zorg kon gebruiken dan waren ze er als de kippen bij om nummers te wisselen en zelfs met mij nog de zelfde avond terug te willen rijden naar Nederland.
Hahaha, zo gaat het inderdaad. Maar veel mannen vragen de dame gewoon om haar telefoonnummer en veel dames geven die dan, zo simpel is het.
Nulnulzeseneenhalf, mijn advies aan je is de saunaclubs volledig de rug toe te keren. In saunaclubs zal je bijna niks leren over het contact met vrouwen in het 'echte leven'.
Lansier
19 maart 2016, 23:48
Denk er om dat de heren wandelaars even hard liegen als de dames van plezier. Dat van die beren die maar nummers scoren? Dat zal wel loslopen.
Als je heel veel moeite hebt om een relatie te beginnen met een vr
ouw, bedenk dan dat de laatsten waar je het moet zoeken dvp's zijn. Sommigen kunnen dat misschien maar ben je niet zo handig en je krijgt een relatie met een dvp, dan ben je echt de sigaar. Jij zult er wanhopig aan vast willen houden en de dame gaat door met haar werk. Dat zal heel moeilijk te verdragen zijn.
Probeer een datingsite om een relatie te starten, dat is tegenwoordig net zo gebruikelijk als ademhalen en ga voor de seks, als je daar behoefte aan hebt, naar een dvp maar zet elke vorm van relation-building daarbij uit je hoofd.
Een relatie met een dvp kan best maar het is maar voor een enkeling onder de heren weggelegd om daar ook gelukkig mee te zijn.
Nulnulzeseneenhalf
19 maart 2016, 23:51
Bedankt heren voor al deze snelle adviezen.
Ik ben en blijf een verlegen menneke. Adviezen in die richting veranderen daar niks aan. Veel mensen, binnen en buiten deze hobby, snappen daar niks van. Maar dat komt omdat ze de eerste kennismaking met mij vaak heel gauw vergeten zijn. Mijn financiële status zwak ik bewust af. Ook in het echte leven. Soms zegt een dvp :I like you, tegen mij. Dan staat het alarm al op scherp. Zal ook wel met een heel vervelend akkefietje uit een ver verleden te maken hebben.
Ik verbaas me er ook nog steeds over dat van die knappe jonge dames naar mij toekomen zonder lelijk te kijken. Hoewel er bij zijn die zeggen dat ik best wel de moeite waard ban om aan te kijken, weet ik zelf wel dat ik op een leeftijd zit dat ik eigenlijk een ouwe viezerik ben.
Maar misschien is het probleem nog simpeler. Heb ik nog last van een winterdip. Of mis ik in de clubs waar ik op dit moment kom mijn favorietjes. Ze genieten, of genoten, van een ongetwijfeld welverdiende korte of langere vakantie. Of ben ik een beetje teleurgesteld omdat een ander favorietje een paar maanden geleden zonder wat te zeggen van club is gewisseld.
Morgen ga ik weer een dagje plezier maken in zo'n dameshemel. Als het goed is, is weer een favorietje terug van vakantie.
Overigens, ik zou geen relatie met een dvp willen hebben, hooguit met een ex-dvp.
Nedlovefkk
19 maart 2016, 23:57
@picasso. Denk dat er veel ietwat onzekere mannen zijn die door veel contact te hebben met dames in bijv. saunaclubs uiteindelijk ook in real life wat steviger in de schoenen zullen staan tav contact met het andere geslacht
Picasso 1
20 maart 2016, 00:16
@picasso. Denk dat er veel ietwat onzekere mannen zijn die door veel contact te hebben met dames in bijv. saunaclubs uiteindelijk ook in real life wat steviger in de schoenen zullen staan tav contact met het andere geslacht
Vergelijk het een beetje met een penalty schieten bij het voetbal. Bij de training schiet je hem uiteindelijk met gemak in elke hoek van het doel in, maar de real deal in spanning tijdens de echte wedstrijd blijkt dat plotseling niet meer zo makkelijk vanwege de spanningselement die bij de training ontbrak. Dat kun je alleen maar leren door die 'echte' spanningsmomenten vaak genoeg te ondergaan.
Teiresas
20 maart 2016, 00:42
Het 'scoren' van een telefoonnummer zegt verder helemaal niets.
Behalve dat de dame in kwestie je graag als vaste klant bindt.
rob45
20 maart 2016, 08:25
Het 'scoren' van een telefoonnummer zegt verder helemaal niets.
Behalve dat de dame in kwestie je graag als vaste klant bindt.
Its all in the game, diegene die het telefoonnummer "scoort" wil graag "gebonden" worden maar interpreteerd het woord "gebonden" anders.
phoenix
20 maart 2016, 10:14
telefoonnummers zijn heel handig, dan weet je waar je naar toe moet als ze er zijn, om lekker te neuken, relatie? jawel hooguit een uurtje voor, een uurtje op de kamer en samen eten en dat was het dan weer...zodra je daar bij neer legt is het erg leuk neuken in saunaclubs, heb je verwachtingen, dan ga je weer heel eenzaam naar huis, want ze zal zolang ze achter een raam of in een club werkt nooit aan je verwachtingen voldoen, ze zijn verslaafd aan het geld, daar moet alles voor wijken, en sommige hebben kids die ze moeten voeden en die kids zijn nummer 1 , totdat ze zijn opgegroeid....en tegen die tijd....werken ze dan ook niet meer......gelukkig hebben een aantal dames me vroeg wijs gemaakt, door me te negeren in een club en dan in club b waar ze weer geld nodig hadden me weer om mijn nek te vliegen, als je daar dan intrapt dan ben je voor altijd een sukkel, die vrouwen moeten om jouw smeken , niet andersom....en dat is in een saunaclub meestal een paar uurtjes....plezier voor beiden als je het goed met elkaar kan vinden, dat soort dames zoek ik...snel snel wippen is soms leuk ....
telefoonnummers kun je inderdaad gewoon naar vragen. Sommigen ijsberen doen er heel spastisch over andere daarentegen hebben de contactenlijst vol staan met DVP's. Uiteindelijk zegt het totaal niets over hoe populair je als mens bent bij de dames van plezier.
Wat Big zegt lijkt me wel een goede leidraad aan om de vrouw te geraken. Anders dan sex met een dvp liggen relaties niet als product ergens op de plank en zul je er zelf op uit moeten. De wereld laten zien dat je er bent en contact maken, hééééél veel contact maken. Dan kom je vanzelf iemand tegen waarmee het matched.
Badslippers
20 maart 2016, 16:38
Een relatie met een dame uit de club is in grote lijnen precies hetzelfde als met een dame daarbuiten. Het ligt er aan wie je treft en wat het verwachtingspatroon en/of intenties van beiden zijn. Buiten de club kun je een leuke dame treffen die na verloop van tijd verandert in een zeik- en klaagwijf waarbij je onder de plak zit en die handen vol geld kost omdat je die relatie niet durft te beëindigen. In de club kun je een leuke dame treffen die naderhand een echte psycho blijkt te zijn en je voortdurend stalkt en bedelt om geld.
Met mijn rooie bietje (ze is helemaal niet meer roodharig) ga ik nu zo'n dikke 5 jaar om en ik kan alleen maar zeggen dat het tot nu toe 5 fijne jaren zijn die ik niet had willen missen. Al die rampscenario's maken we gelukkig niet mee. We weten beiden dat deze relatie eindig is en we profiteren van het moment. Ik zal nooit naar Roemenië gaan verkassen en zij zal nooit hier blijven. We wonen ook niet samen of zo. Willen we niet. Zo om de week een hapje eten en wat drinken afgewisseld met wat simpele uitstapjes. Tijdens de spaarzame gezamenlijke vrije tijd vinden we het leuk om in elkaars gezelschap te zijn en het laatste waar we behoefte aan hebben is moeilijk doen en geklaag. In een club kun je net zo goed leuke dames vinden als daarbuiten hoewel de kans in de club een problematisch type tegen te komen groter is. Je moet gewoon je ogen open houden, realistisch en niet naïef zijn. Dat geldt voor de club als buiten de club.
langlekker
20 maart 2016, 16:46
telefoonnummers kun je inderdaad gewoon naar vragen. .
Klopt, ik heb intussen zat nummers en mailadressen, gewoon als je een leuk uurtje met de dame hebt en je wilt er graag terugkomen geef je dit aan. Dan kun je plannen dat ze er is als je terugkomt.
Het is gewoon zo dat de dame me als klant graag terug wil en meer niet!
Nulnulzeseneenhalf
20 maart 2016, 16:57
Brad Clitt en Nedlovefkk begrijpen wel ongeveer wat ik met mijn vraag probeer te zeggen.
@Picasso1 Het beoefenen van deze hobby heeft er voor gezorgd dat ik niet meer peentjes zweet als een dame mij aan kijkt. Dat ik niet met de bek vol tanden sta als een vrouw iets aan mij vraagt. Dat ik in gezelschap gewoon met de buurvrouw kan praten zonder dat het schaamrood mij naar de kaken stijgt. Dat ik met de vriendin van een kennis een gesprek kan voeren zonder het idee te hebben dat ik daarna moet rennen voor mijn leven.
Dat is natuurlijk niet hetzelfde als een schone jonkvrouw het hof maken met de bedoeling haar voor eeuwig te schaken. Op dit moment ligt dat ook een beetje moeilijk.
Brad Clitt
20 maart 2016, 17:57
Ik merk het ook in de omgang met 'normale' vrouwen, in de eerste plaats ga ik nu überhaupt met ze om waar ik ze tot enige jaren geleden liever ontweek.
Ik durf nu ook gewoon zelf een praatje aan te knopen, ook al is het iets onbenulligs. Dus de omgang met DVP's heeft mij zeker geholpen, want hoewel ze het vaak goed kunnen verbergen, het zijn net echte mensen. Vaak vertel ik ook aan een DVP dat ik ietwat verlegen ben, daarop zeggen ze vaak dat ze dat al gezien hadden vanop een afstandje (is het zo duidelijk ;)). Maar ik moet zeggen dat ik al een stuk zelfverzekerder een bar van een saunaclub binnenloop, daar had ik 2 jaar geleden (toen ik nog maagd was) nooit van kunnen dromen.
deket
20 maart 2016, 22:40
Big heeft in tegenstelling tot zijn voetbalvisie hierin gelijk. Behalve over zijn datingsites. Ik geloof ook niet in (as) sociale media.
the old school, elkaar leren kennen, niet geloven in een coup de foudre.
BS heeft het ook bij het rechte eind en zijn vlam lijkt me een van de eerlijkste meiden, maar BS, waar de mond (figuurlijk) van vol is.,,, gef nou toch gewoon toe, dat je verliefd bent, en voor mij moet je dit niet doen, maar voor jezelf.
en betreffende de openingsvraag, deels door beroepsmisvorming en overlevingsdrang uit arme roots, liegen ze zowat allemaal.
de laatste keer dat ik in LR was, komt er een meid naast me zitten, die ik van haar of pluim kende, kon ze wegsturen nadat ze een 15tal minuten zich wilde verkopen, verschillende getuigen. Maar dan gaat ze de dag daarna bij haar verliefde klant zeggen, dat ik naast haar kwam zitten. (Slik)waarschijnlijk door een gekrengt ego.
over mijn relatie met een dvp, die inmiddels is afgelopen ga ik niet meer uitwijden wegens respect voor haar die tenslotte een moeder is maar geloof een gouden opmerking : ze liegen allemaal. Die van BS is geen dvp meer, dus ik wil hetvolgende uitdagen : indien je een dvp kan noemen, of aanwijzen die nier liegt krijg je 5 inkomkaarten voor clubs cadeau of nog een veel mooier geschenk, een seizoenskaart van de mooiste voetbalclub ter wereld.
en ik begrijp dat je er warmpjes inzit, vraag Roemenië kenner Piet wplezier of SFL om raad en ga ginds op prospectie. Ze zijn nog niet verknoeid door het clubleven. Beter nog, Polen of/en Rusland, dat zijn geen Romaanse talen en die leren opmerkelijk vlug Nederlands.
Zelfvertrouwen, empathie en wat humor dat zijn de sleutelwoorden en het gratis advies dat ik je geef
Nibor76
20 maart 2016, 23:08
Er zijn gewoon datingsites/agencies voor rijke stinkerds/elite.
Waar ze zichzelf op de markt plaatsen zonder het plebs.
Voor de vrouwen, nee die hoeven niet te behoren tot de elite maar een zeker mate van ontwikkeling moeten ze wel hebben.
Dus een afgeronde VWO is niet voldoende, een studie een universiteit financieel onafhankelijk van lijf en geest.
Volgens mij is dat meer iets voor de eenzame miljonairs voor wie een briefje van €500,- een slechts een waarde is op een stukje katoenpapier.
Maar ja wil je miss perfect zul je toch op georganiseerd huwelijksreis moeten gaan naar de Oekraïne, Wit Rusland, Baltische staten, Rusland of desgewenst een kroepoekje of pocket Chineesje.
BTW je weet pas dat je echt eenzaam bent als zelfs de hoeren je niet zien staan :eek:
phoenix
20 maart 2016, 23:14
Weet je Deket wij liegen hier ook allemaal, dat is menselijk, alleen dvd's liegen omdat dat bij hun professie hoort, je kan toch niet tegen alle tien de mannen zeggen dat ze je leuk vinden...net zo goed als wij dat niet kunnen. Ik ken 1 dame die liegt en ze weet dat ik dat weet en ze blijft liegen, tegelijkertijd spreekt ze ook de waarheid af en toe..., maar daar hoor je nooit iemand over....,ik benoem haar gedrag van beide kanten en zeg tegen haar, ik vind het niet erg dat je tegen me liegt....omdat ik toch niet de illusie heb dat je ooit mijn partner wordt, vriendschap is al bijna onmogelijk, want je reageert alleen maar als je inde problemen zit of wanner ik vertel dat ik kom, want dat betekent dat je kassa gaat rinkelen. Lees de titel van dit boek maar eens , populair wetenschappelijk: 'why people lie' auteur moet ik opzoeken , maar als je googled vind je het boekje wel. Het is niet vreemd dat de inhoud vooral gaan tover vele diersoorten en hun strategie om te leven en te overelven. Wij mensen zijn gewend om te doen alsof , maar dat betekent niet dat we niet net zoveel liegen als hoeren dat doen. we hoeven het niet altijd om dat er niets op het spel staat, maar we doen het net zo hard als er wat op het spel staat.
Nulnulzeseneenhalf
21 maart 2016, 00:42
@deket. Empathie en humor heb ik, meer als voldoende. Zelfvertrouwen is iets minder, deels door wat vervelende gebeurtenissen de laatste jaren, deels door dat ik wat vrienden en kennissen heb die zich kost wat kost omhoog moeten duwen.
@badslippers. Realistisch ben ik zeer zeker. Is er de laatste jaren zo'n beetje in geramd. En naïef, volgens mij zijn we dat allemaal wel eens.
En een ding ben ik misschien wat eigenwijs in: ik verrek het om te zwaaien met rijkdom om om op die manier aandacht te krijgen. Als het nieuwe eraf is, dan is de tegenvaller veel groter. Ze moeten mijn innerlijk leuk vinden, niet de geboetseerde buitenkant.
rob45
21 maart 2016, 02:20
@deket. Empathie en humor heb ik, meer als voldoende. Zelfvertrouwen is iets minder,
@badslippers. Realistisch ben ik zeer zeker. Is er de laatste jaren zo'n beetje in geramd. En naïef, volgens mij zijn we dat allemaal wel eens.
En een ding ben ik misschien wat eigenwijs in: ik verrek het om te zwaaien met rijkdom om om op die manier aandacht te krijgen. Als het nieuwe eraf is, dan is de tegenvaller veel groter. Ze moeten mijn innerlijk leuk vinden, niet de geboetseerde buitenkant.
Met het laatste ben ik het zeker eens en om daar achter te komen moet je een dame of nieuwe relatie gewoon uittesten.
Zeg gewoon dat je een hardwerkende kerel bent met een normaal inkomen.
Lok ze uit de tent door te zeggen dat je er wel iets in ziet om bv samen iets op te bouwen.Kijk naar de bereidheid daarvan bij je gegadigde.Wil ze dat niet dan is het waarschijnlijk een golddigger.
Realistisch zijn is ok maar de boel goed onderzoeken is beter.Ook de achtergronden van een dame zijn zeer belangrijk.
Empathie en humor zijn ook zeker belangrijk om deze onderzoekjes te doen.
Met een kwinkslag kom je wel 2 of 3 slagen verder zeg ik wel eens.
Je zelfvertrouwen kan je builden en ontwikkelen om deze ontdekkingsreisjes te doen naar het binnenste van een dame.
Ik weet,je denkt leuk verteld maar het lijkt me niet simpel.Gewoon aan beginnen en heb nooit nergens moeite mee of zelfs angst.Angst is een slechte raadgever.
Geloof me dat het onderhouden van een relatie veel moeilijker is dan er een aanknopen,maar ook daar is een handleiding voor.
Basiskennis van vrouwen moet je wel wat in huis hebben om je te kunnen wapenen tegen van alles en nog wat en ook om te begrijpen wat er en waarom gebeurt.
Ook zul je je radar goed moeten ontwikkelen en niet alleen om een goed kamertje te scoren maar om in real life ook af te kunnen tasten wat voor vlees je in de kuip heb.
Ik zou er een boek over kunnen schrijven over dit onderwerp maar ga wat Googlen op het Internet naar het psyche van vrouwen en het hoe en waarom.
deket
21 maart 2016, 08:41
Nulnulzeseneenhalf, die laatste instelling vind ik oke, thats the spirit.
geloof me, echte rijken zullen dit nooit etaleren. Lopen er niet te koop mee, integendeel, houden zich low profile
Badslippers
21 maart 2016, 12:01
Rob45, weet hoe de vork in de steel zit. Je moet vertrouwen op je eigen radar. Je voelt toch op je klompen aan of je besodemieterd wordt na een paar weken contact.
Wat Deket zegt over mijn vlam kan ik alleen maar beamen. Het zal niet geloofd worden maar op een leugen betrappen heb ik haar nog nooit. Inderdaad uit het vak maar niet uit de club. Heeft het eigen route gekozen en doet dat niet slecht. En ze spreekt haar talen, Duits, Engels, Spaans (te checken door Picasso 1).
Piet Plezier
21 maart 2016, 12:17
Rob45, weet hoe de vork in de steel zit. Je moet vertrouwen op je eigen radar. Je voelt toch op je klompen aan of je besodemieterd wordt na een paar weken contact.
Wat Deket zegt over mijn vlam kan ik alleen maar beamen. Het zal niet geloofd worden maar op een leugen betrappen heb ik haar nog nooit. Inderdaad uit het vak maar niet uit de club. ).
elke dvp liegt en die van jou niet
Dat wil je niet zien liefde maakt tenslotte blind.
Bosco
21 maart 2016, 12:34
Sterker nog, er zijn ook ijsberen die meer liegen dan 10 dvp's bij mekaar!!!
Piet Plezier
21 maart 2016, 12:40
Sterker nog, er zijn ook ijsberen die meer liegen dan 10 dvp's bij mekaar!!!
klopt Bosco afgelopen zaterdag nog meegemaakt,maar nooit zoveel als jou dvp.:biggrin:
De meeste liegen al als ze van huis afgaan.
Teiresas
21 maart 2016, 12:52
Empathie en humor heb ik, meer als voldoende. Zelfvertrouwen is iets minder....deels door dat ik wat vrienden en kennissen heb die zich kost wat kost omhoog moeten duwen.
Wellicht is het aanbevelenswaardig om - voordat je op zoek gaat naar een relatie met een DVP - eerst eens wat andere vrienden en kennissen op te doen. Lijkt me voor je zelfvertrouwen een gunstige wending. Dan wordt de kans op een relatie (al dan niet met een DVP) vanzelf groter...
Overigens lijkt het me niet verstandig, op zoek gaan naar een relatie met een DVP. Dat zoiets je overkomt begrijp ik volledig, maar dat je er naar op zoek gaat...
Nulnulzeseneenhalf
21 maart 2016, 13:25
@Teiresas. Het zijn meer de kennissen die zich ten koste van omhoog proberen te duwen. En kennissen heb je, maar niet altijd omdat je ze wilt. En als je mijn verhaal goed gelezen en begrepen hebt, ik zoek niet echt naar een relatie met een dvp, maar meer naar de fouten die ik maak, waardoor ik geen "nummertjes" scoor. Met het idee, als het mij daar lukt, lukt het misschien ook in het echte leven. En het mag dan ook een ex-dvp zijn.
Dalton
21 maart 2016, 13:33
Ik ben een eenvoudige vieze geile hoerenloper PIET PLEZIER,ik weet dat dvp's liegen om hun knip gevuld te krijgen maar dat je kan zien dat ze liegen is toch weer een heel groot fenomeen.
Wanneer ik zo'n dvp tegenkom dan ga ik met haar de kermissen af voor een leuke bijverdienste,ik weet wel al ze lopen te fluiten dat ze nog liegen.
Teiresas
21 maart 2016, 13:53
@Teiresas. Het zijn meer de kennissen die zich ten koste van omhoog proberen te duwen. En kennissen heb je, maar niet altijd omdat je ze wilt. En als je mijn verhaal goed gelezen en begrepen hebt, ik zoek niet echt naar een relatie met een dvp, maar meer naar de fouten die ik maak, waardoor ik geen "nummertjes" scoor. Met het idee, als het mij daar lukt, lukt het misschien ook in het echte leven. En het mag dan ook een ex-dvp zijn.
Ik wil al jaren een echte relatie, met lief en leed, en al die andere gevoelens. Maar het lukt niet. Nu ben ik tot het inzicht gekomen dat als het mij lukt om geregeld van een dvp een nummertje te scoren, ik ook beter weet hoe ik in de echte wereld aan een relatie geraak.
Ik denk je verhaal goed gelezen te hebben, maar je 'inzicht' begrijp ik niet. Waarom denk je, door wat nummertjes van DVP's te scoren, te leren hoe je in de echte wereld aan een relatie komt ?? Het één lijkt me mijlenver van het ander te staan (uitzonderingen daargelaten). Waarom zijn die nummertjes zo belangrijk?
Dat je door je contacten met DVP's beter kunt leren omgaan met je verlegenheid en onzekerheid, wil ik nog wel geloven. Maar of dat dan niet met een volledig fout vrouwbeeld is...
Je moet niet vergeten dat het veelal toneel is, daar in die clubs. Niets is wat het lijkt en niets lijkt wat het is. De uitzonderingen zijn schaars...
Tom Cruise is in het echte leven ook geen Mission Impossible held die zegevierend uit de meest penibele situaties te voorschijn komt, maar een sektarische semi-dwerg van 1.65, die bij fotoshoots op een kistje staat om op gelijke lengte met zijn tegenspeelsters te komen. Andre van Duin is thuis ook geen Flip Fluitketel.
Het gedrag van DVP's in clubs is niet te vergelijken met het gedrag van vrouwen in de echte wereld.
deket
21 maart 2016, 14:04
Teiresas, dat lijkt me niet alleen te gelden bij dvps hoor.
niets is wat het lijkt en de wereld is een groot schouwtoneel
een poltieker liegt om electorale redenen, een diplomaat om ruzie te verkomen, een reklameman om het produkt van zijn opdrachtgever beter te verkopen, zelfs een minder begaafde voetballer, die slijmt bij zijn coach om in de ploeg te komen
En betreffende dvps, je kan spreken van beroepsmisvorming, maar bv bij de Roemeense, daar moet je begrijpen waar ze vandaan komen
Ik denk je verhaal goed gelezen te hebben, maar je 'inzicht' begrijp ik niet. Waarom denk je, door wat nummertjes van DVP's te scoren, te leren hoe je in de echte wereld aan een relatie komt ?? Het één lijkt me mijlenver van het ander te staan (uitzonderingen daargelaten). Waarom zijn die nummertjes zo belangrijk?
Dat je door je contacten met DVP's beter kunt leren omgaan met je verlegenheid en onzekerheid, wil ik nog wel geloven. Maar of dat dan niet met een volledig fout vrouwbeeld is...
Je moet niet vergeten dat het veelal toneel is, daar in die clubs. Niets is wat het lijkt en niets lijkt wat het is. De uitzonderingen zijn schaars...
Tom Cruise is in het echte leven ook geen Mission Impossible held die zegevierend uit de meest penibele situaties te voorschijn komt, maar een sektarische semi-dwerg van 1.65, die bij fotoshoots op een kistje staat om op gelijke lengte met zijn tegenspeelsters te komen. Andre van Duin is thuis ook geen Flip Fluitketel.
Het gedrag van DVP's in clubs is niet te vergelijken met het gedrag van vrouwen in de echte wereld.
Dit is meer dan prima omschreven!
Vergeet niet dat een DVP je gaat claimen als je haar uit de club haalt.
Beter gezegd zij gaat je geld claimen.;)
Ik zal je een voorbeeld geven:
Niets uit de dikke en grote duim!
Zal voor het nette geen namen noemen.
Hij is een belangrijke man in de forum wereld.
Hij heeft een DVP aan de haak geslagen.
Kan niet anders zeggen dat het een leuke dame is.
Nu komt het.
Als hij buiten de deur gaat zonder haar wordt hij elke 2 minuten gebeld.
Controle waar ben je en wat doe je en met wie ben je nu samen.
Dus niets snel meer evn naar een club.
Niets meer snel even met een andere DVP op de kamer omdat je wat anders wil dan thuis.
Controle is het wordt.
Zit hij in gesprek daar gaat de mobiel weer.
Waar ben je en wat doe je en met wie ben je!
Dat gaat altijd zo en iedereen weet het en kent hem dan heb je een kruis op je rug.
Wel goede sex maar tegen welke prijs!
Je kan beter een telefoon nummer regelen van een dame in de disco of in een restaurant.
Geeft meer rust en gaat je veel minder kosten op het einde van de dag.
Neuken doe je in de club en een relatie zoek je buiten de club;)
deket
21 maart 2016, 19:28
Zeer herkenbaar en vooral die rust die je daardoor niet hebt.
bezin eer je begint 006,5. En denk vooral hieraan, een gewaarschuwd man,,,,.
een relatie met een dvp is heel gemakkelijk hoor, veel van die meiden dromen van huisje, tuintje, kindjesin dit verschillen ze niet van andere vrouwen.
en betreffende telefoonnummers die ik van dvps ongevraagd kreeg, daar kan ik de tel niet meer bijhouden. Misschien maar goed dat ee bijna allen verwijderd werden
Piet Plezier
21 maart 2016, 19:58
ik heb al verschillende relaties met een dvp achter de rug
En ik heb er maar van 1 spijt
Het is net hoe je ze went.
rob45
21 maart 2016, 20:08
ik heb al verschillende relaties met een dvp achter de rug
En ik heb er maar van 1 spijt
Het is net hoe je ze went.
Piet, maar jij bent ook een profie.......
Piet Plezier
21 maart 2016, 20:44
Piet, maar jij bent ook een profie.......
dat wel natuurlijk
Ik zit op het forum bij de top 3 van het meeste aantal dvp's geneukt:biggrin:
licky luke
21 maart 2016, 20:49
dat wel natuurlijk
Ik zit op het forum bij de top 3 van het meeste aantal dvp's geneukt:biggrin:
en door het meeste aantal dvp's genaaid natuurlijk...
Ere wie ere toekomt... ;) :biggrin:
Picasso 1
21 maart 2016, 21:11
Iemand personeel toewensen wordt gebruikt in de betekenis van iemand onheil toewensen. Je kan het echter nog bonter maken door iemand een relatie met een dvp toe te wensen.
Piet Plezier
21 maart 2016, 21:21
en door het meeste aantal dvp's genaaid natuurlijk...
Ere wie ere toekomt... ;) :biggrin:
nee de dvp's door mij natuurlijk:biggrin:
Nulnulzeseneenhalf
21 maart 2016, 21:43
Heren, bedankt voor alle adviezen tot nu toe. Hier direkt of via privebericht.
Voor sommige is het toch niet helemaal duidelijk. De titel was bedoeld als lokkertje, de ondertoon daarentegen is wel serieus. Het altijd alleen wakker worden is niet leuk. Maar ik ben te achterdochtig of te twijfelachtig om zomaar ergens aan te beginnen. Daarnaast heb ik een gezond, of ongezond, wantrouwen opgebouwd tegen vrouwen in het algemeen.
Ik hoef helemaal,geen telefoonnummers van dames in een club te scoren. Ik heb nu een tweetal dames in 2 clubs waar ik een goede klik mee heb. Ik ben niet verliefd, maar elke keer als ik ze zie is het leuk, gezellig en de rest. Ik heb ook niet het minste idee dat ze iets meer van mij willen. Beiden informeren altijd heel lief wanneer ik weer terug kom, maar we weten allebei dat dat is voor hun handel. Als ze mij met anderen zien vertrekken is dat ook totaal geen aanleiding voor scheve gezichten. Beiden vinden het ook niet nodig om op een andere manier de handel veilig te stellen.
De reden dat ik deze discussie gestart ben is eigenlijk het Donaldus-verhaal. Ervoor al van alles gelezen op dit forum waarbij ik me dus blijf verbazen hoe gemakkelijk anderen veel meer krijgen als "een half uurtje gezelligheid". Zoals ik dus al eens geschreven heb, ik wil iets van een relatie. Ik zie in mijn vrienden en kennissenkring dat dat een meerwaarde geeft. Dat hoeft niet met een dvp te zijn, beter van niet. Maar een ex-dvp mag wel.
En ter informatie van enkele ongelovigen hierboven, er zijn genoeg dames die dit maar tijdelijk doen. Sommigen om een probleempje op te lossen, anderen om een basis te hebben, weer anderen omdat ze, tijdelijk, geen relatie hebben. Op een gegeven moment is het die 100€, of wat ze dan ook vragen, per uur, niet meer waard. Ik heb wat betreft genoeg gezien in mijn wandelcarriere.
Hahaha wilde nog posten dit is Donaldus 2 maar je bent er al voor uitgekomen:biggrin:
VAZKOR
21 maart 2016, 23:00
100.000€ weg en dat niet voelen? Welke job heb je als verlegen gast wel dat je bergen geld verdiend? Ik ben op job-switch-hunt, ik wil dat als verlegen gast dus wel graag weten :biggrin::hammer: *joking*
Het is en blijft een voordeel man, macht of rijkdom, het zijn de meest erotiserende zaken voor vrouwen. Het biedt hen bescherming. Het geeft je aanzien. Use it.
Ik heb ooit eens een 'pseudorelatie' gehad, geen echte intieme relatie, eerder een vriendschapsrelatie dat bijna intiem werd met een meid die de DVP's in de clubs nog les kan geven in manipulatie-technieken. Ik was naïever toen. Trust me, "normale" vrouwen kunnen soms even erg zoniet erger zijn dan DVP's. Zij droeg veel problemen uit het verleden mee. Veel problemen en geen kleine. Zij manipuleerde 4 venten tegelijk waaronder mezelve. Ze zei daarop dat ze niet kan kiezen.
Een andere waar ik een date mee had was mogelijk nog erger, een echt probleemgeval die op foute dronken venten valt en aardige jongens in haar 'friendzone' manipuleert (en niet eens met seks, gewoon vleien, onder druk zetten en manipuleren...friendzoners of losers dus). Een van die gasten waar ze later mee aan kwam zetten had ik nog over aangesproken en hij had haar dan letterlijk buitengezet. De 'valentijnsdate' met die rare meid 10 jaar terug dat was uiteraard een flop, ze dronk zich te pletter aan de amaretto's en werd van raar tot total psycho in a second toen een vent te lang naar haar door een gothic kleed en dito corset opgestoken rijke boezem zat te staren omdat ze dacht dat hij 'tegen gothics' was. :rolleyes: Enzovoorts. Op scorpio girl Nancy, m'n eerste priveclubdame, na had ik met DVP's nog vele minder problemen met DVP's om niet te zeggen geen in vergelijking met m'n dates. Je kan zelfs stellen dat die dates me hebben klaar gestoomd tot volwaardige wandelaar die de manipulaties van de DVP's snel kan doorgronden. Ik wordt trouwens alleen verliefd op vrouwen die ik niet kan krijgen. Is dat een voordeel?
De kans dat je iemand tegen komt met een problematisch verleden is geloof ik groter in de prostitutie, want hoe komen ze in dat circuit in de eerste plaats? En niet alleen in de hoererij, ook in armere milieus vind je de vreselijkste karakters. Daar wil je geen relatie mee, hoogstens een vluggertje. Die laatste vindt je in de paysex al volop :biggrin:.
Op m'n birthday party in SixSens ben ik nog eens in gesprek geraakt met een leuke DVP, Francesca. Ze spreekt Nederlands en is half Belgische half Italiaanse begot. Onder de koetjes en kalfjes hoorden ook carrièreswitchen, clubs en dating. Van die laatste, wat ik trouwens niet actief doe, stelde ze voor dat iemand de boeken van ene John Gray leest (over mannen van Mars en vrouwen van Venus) en toneellessen volgen. Zit iets in voor jouw Mr almost-Bond? Ik heb zelf al eens een jaartje dictie gedaan, was zelfs de plek waar ik die vreselijke toneelschool-bitch had ontmoet. Zij deed toneellessen en deed dat allerbest, tè goed eigenlijk. :rolleyes:
Als je wantrouwen koestert tov het vrouwelijk geslacht, dan is het kalf verdronken voor je erbij komt om het te redden. Relatie begint met vertrouwen. Dat laatste ontbreekt in de pay6 geheel. Waarom zijn die meiden zo stikjaloers? Je bent zoveel te vertrouwen als je zelf te vertrouwen bent. Daar zit waarheid in en ik kan het weten als wandelaar. Ik ben al in 10 jaar niet meer echt verliefd geweest, ik weet niet of ik zoveel obsessieve bezitsdrang wel wil. Het is per slot van rekening een trip op endogene drugs, geen liefde. Die uitdaging komt pas als de roes is uitgeput. Zie dan bijna overal problemen, vooral die zotten die alles op Facebook en dergelijke gooien. Misschien ben ik te cynisch geworden hiervoor :)
Ex-dvp's, geen idee maar die zijn vermoedelijk ex omdat ze de wandelaars zat zijn of een relatie en een normale job gevonden hebben. Denk ik. :gruebel: Of ze dan een wandelaar zien zitten: de kans is mogelijks klein. Zeg nooit nooit natuurlijk.
Nog iets: als je in google PUA (Pick Up Artist) intikt, kom je op een pletora van sites en fora terecht van Pickup Artist technieken. Vraag me daar niks over maar ik weet al langer dat het bestaat en heb het eens uit interesse bekeken. Ja: PUA en toneelschool. Your best bet I guess. Ik heb nog een ganse bibliotheek afgehaald met een schat aan info over het oppikken van wijven...waar ik dan niks mee uitspook: te verdomde lui om uren aan recordings een 100'en bladzijden aan afgehaalde boeken en 1000'en online threads en nog meer online video's door te nemen, vrees ik. Die PUA-technieken kan je dan eerst op de hertjes loslaten om ze te testen, al weet ik niet welk resultaat dat zou opleveren...
My 2 cents of course, lichtjes autistisch zijnde heb ik er mijn, helaas slechte, ervaringen in. DVP's zijn nog safe en moet je je niet de vragen stellen die in je hoofd spoken in een dancing: is ze nu vrij of niet, wacht eens, die gast praat lekker met haar, haar lief zeker enz enz. En als je dan verlegen bent sta je daar te verlekkeren met leeg hoofd. Het is illusoir maar safe als je het met DVP's binnen de clubs houdt ten minste.
Dat zijn zomaar de dingen die me te binnen schieten als ik dit lees.
cheerz
Vazkor
PS: Admin, mss toch eens denken aan een speciaal Romantische ijsberen hoekje te creëren :) Met gesprokkelde CUUP-verhaaltjes met een faq, enzo. :wink2:
PPS: Donaldus, die had alleen problemen en 0 gezelligheid als ik dat goed las. Lees dan dat van SFL en CUUP. Ik weet ook niet hoe ze het doen maar ik weet wel dat ik er geen behoefte aan heb. Mss dat de taalbarrière al is je engels zo goed toch meetelt. So far.
PPPS: interview met de bekendste PUA Neil Strauss van The Game - http://www.askmen.com/entertainment/austin/the-future-of-the-pua.html
sofaking
24 mei 2016, 07:38
Zo zie je maar dat je geen Roemeense DVP nodig hebt om je zuurverdiende centen kwijt te geraken. Onze lokale dames staan ook hun mannetje.
Zouden de slachtoffers minstens een keer van bil hebben mogen gaan ?
http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20160523_02303269
Twee zussen en hun tante hebben van de correctionele rechtbank van Antwerpen celstraffen tot 36 maanden gekregen voor oplichting. De slachtoffers waren veelal oudere mannen die ze via datingsites hadden leren kennen en van wie ze systematisch geld hadden afgetroggeld. De rechtbank verklaarde hun illegaal verkregen vermogen van 166.400 euro verbeurd.