PDA

Volledige versie bekijken : Schippersstraat 43/2, Samantha



rplover
8 januari 2007, 18:01
Haarkleur/-lengte : blond
Lengte dame : 1.75 m
Postuur/Cupmaat : normaal / D
Nationaliteit/Taal : USA
Leeftijd : 25
Tatoeages/Piercings : adelaar op de rug
Service: PMC / NMC
Voordelen:
Nadelen:
Tijdsduur : 15 min
Prijs : 50 euro
Extra’s bij het bezoek:
Dag/Avond: avondshift

Fluitje71
9 januari 2007, 19:31
Hallo rplover,

Je hebt een typevout in je lijstje staan voor deze dame.
Haar postuur is niet direct fors hoor. De info klopt ook niet helemaal.
Ik weet waar je de info vandaan hebt, maar ik heb info uit eerste hand. ;)

Ze is afkomstig uit USA en haar vader is een indiaan. Haar tatoeage is een indiaan symbool. Ze is een mooie babe, met een prachtige 'bos hout voor de deur'. :D Voor liefhebbers daarvan een aanrader.

Ze is geen GFE, maar ze is zeker vriendelijk en in voor een leuk praatje, dan echter wel in American Engels.

Note Zero: Rplover kan niet alles weten hé,we zijn al lang blij dat hij al die paspoorten aanmaakt,bedankt voor de aanvulling!!

Anvers
10 januari 2007, 17:03
Destijds heb ik me ook eens aangemeld bij Samantha.Tegen mij beweerde ze Canadese roots te hebben.
Ik denk trouwens dat Fluitje bedoelt met "een bos hout voor de deur";dat ze grote borsten heeft 099.Van enige vorm van schaamhaar was er mijns inziens geen sprake.
Of Samantha nu Amerikaanse met "Indian roots" of Canadese is, maakt m.i. toch weinig uit. :o

Het is een algemeen gegeven dat de dames "zich "niet bloot geven" (in de figuurlijke zin natuurlijk) en enkel kwijt willen wat zij zelf willen, maar dit is van weinig belang; het zijn hun prestaties die tellen! :p

Wij mannen vertellen toch ook weinig aan de dames aangaande onze achtergrond, dit moeten we van de dames dan ook respecteren, vind ik. :hah:

En wat betreft die opmerking van "een bos hout voor de deur", tja Fluitje71, wat bedoel je daar eigenlijk juist mee?

Anvers :wink2:

Fluitje71
10 januari 2007, 19:11
Bedrogen voel ik me niet door haar hoor. Was best leuk voor een keer. :teuflisch

Tja ben hier niet om taalles te geven eej mannu. :rolleyes:
We kunnen toch allemaal googelen. :wand:

http://www.onzetaal.nl/advies/boshoutvoordedeur.php

Anvers
3 maart 2009, 01:35
Samantha werkt tegenwoordig overdag op Schippersstraat 43/2 !

Anvers
23 april 2009, 00:48
Iamand deze schone nog gezien op dit adres :confused:

Anvers
4 juni 2009, 02:23
Naar het archief !