Volledige versie bekijken : Rebecca (Roemeense)
MichelJ
13 juli 2012, 23:26
Naam : Rebecca
Nationaliteit/taal : Roemeense / Duits, Engels
Leeftijd : 22 jaar
Haarkleur/lengte : lange bruine haren
Lengte : 1.60m
Postuur / Cupmaat : normaal tot romig / B/C-cup
Tatoeage/piercing : Ja / Nee
Service : Slecht
Extra : Mooi, naturel meisje. Na 20 minuten vond ze dat de tijd er op zat, ik had dat gevoel 18 minuten eerder al.
Sent from my iPhone using Tapatalk
MichelJ
14 juli 2012, 09:43
Rebecca, een mooi naturel meisje die me gedurende de dag al opviel. Qua looks heeft ze niets bijzonders, ze zou zomaar van de straat in Constanta geplukt kunnen zijn. Toch trok ze mijn aandach in haar fel roze pakje, maar ze had de pech dat er veel andere mokkels waren die qua looks of gedrag wel opvielen. Tegen het einde van de avond zat Bosco tussen ons in, functionerend als een doorgeef luik. Een paar minuten later stond ze tegen me aan en met haar lichtblauwe kijkers was ik direct onder de indruk.
Na een douche belandde we buiten in één van de hutjes. De hoop op een goede sessie verdween als sneeuw voor de zon. Niet kussen, niet vingeren, PZC alsof ze een citroen-ijsje aan het likken was, ze lag in de meest onmakkelijk houding, zodat ik haar nauwelijks kon zien of aanraken. Eigenlijk had ik het na 2 minuten al wel gezien, maar van kamer lopen is kapitaalvernietiging dus ik besloot maar 30 minuten rust te nemen. Na 20 min. zei ze dat de tijd erop zat, ik heb haar nog even leren klokkijken, maar ze had gelijk, het was, zacht gezegd, niet erg gezellig op kamer. Terwijl zij zich aankleedde stak ik een sigaret op. We liepen allebei apart richting het nachtcafe om daar weer naar binnen te gaan. "You can not smoke here inside", zei ze voorzichtig. Ik liet haar letterlijk een minuutje in de kou staan buiten, waarna ik me sigaret over de schutting gooide. Bij de lockers gaf ik haar de 50€ voor de gehuurde tijd. Ze kwam met haar gezicht naar de mijne toe, maar ik draaide me hoofd weg. "No kiss?". Ik lachte een keer en dacht bij mezelf dat dit meisje nog een hoop moet leren wil ze succesvol worden in haar job...
MichelJ
4 augustus 2012, 19:13
...en dacht bij mezelf dat dit meisje nog een hoop moet leren wil ze succesvol worden in haar job...
Sommige meisjes leren snel. Na 3 weken, door onbegrijpelijke redenen, met haar op herhaling geweest. De sessie was in één woord: super!
Later volgt nog een uitgebreider verslag.
MichelJ
5 augustus 2012, 10:30
...Na een paar uurtjes in de zon te hebben gelegen in gezelschap van medeberen zocht ik een bankje in de schaduw buiten. Niet veel later kwam een meisje voorbij lopen: Rebecca. Ik herkende haar van een aantal weken geleden toen ik een dramatische sessie met haar gehad heb. Binnen een paar minuten was ik haar toen beu en na een kleine 20 minuten had ik de kamersessie afgebroken. Ze vroeg of ze bij me mocht komen zitten. Ik was nogal verbaasd, even dacht ik dat ze me niet herkende, maar dat bleek niet het geval te zijn. We raakten wat aan de praat en het werd nog zowaar gezellig met haar. Ze lag met haar heerlijk gevormde body dicht tegen me aan, als ik eerder niet zo'n slechte sessie met haar meegemaakt had zou ik ongetwijfeld direct met haar naar de kamer vertrekken, maar dat zat er nu voor haar helaas niet in.
Inmiddels was de BBQ klaar, Rebecca vroeg of ik al honger had. Ik knikte instemmend en zo stonden we samen in de korte rij voor het eten. Samen met Rebecca en nog 2 andere Roemeense schoonheden zat ik buiten te eten, wat overigens weer prima smaakte in PHG. Je kunt het slechter treffen... na het eten vertrokken de 2 andere Roemeense om op jacht te gaan naar mannelijk vlees, Rebecca en ik blijven achter om te uit te buiken. Nadat ze me begon te strelen, masseren en wat te kussen lag ik daar met een stijve op de bank. "Godverdomme!", dacht ik. Waarom had ik nou eerder zo'n slechte sessie met haar gehad...en wat moest ik nu doen? Geheel tegen mijn natuur in liet ik haar toch maar de sleutel halen. Precies op dat moment komt Alexia naar buiten. "Fuck fuck fuck", ging door m'n hoofd. Waarom kon die meid nou niet een paar minuten eerder komen! Ach...ik kon haar voor later op de avond bewaren dacht ik maar. Samen met Rebecca loop ik naar beneden, in de gang kom ik broer Bosco tegen en ik vraag of hij verdwaald was. Het bleek dat hij een kamer met z'n draga naast ons had en nodigde ons uit om wat te komen drinken. Terwijl ik naar zijn kamer loop blijft Rebecca op een afstandje wachten. Daniella ligt poedelnaakt met haar benen wijd. Ik dacht dat m'n broer bedoelde om een goed wijntje te komen drinken, maar het bleek vleermuizensap te zijn. Dat kon ik mijn date niet aandoen en ging weer terug naar haar. Wat er op de kamer gebeurde was een 8e wereldwonder. Zo slecht als de vorige sessie met haar was zo goed, zelfs uitstekend, was het vandaag. Volop tongzoenen, pijpen, likken, vingeren, zelfs tijdens 69 een vinger in haar poepertje. Tijdens het beffen was ze zo nat als een dweil, maar toch hield ze de controle, ze wilde zich, op het moment supreme, niet 100% laten gaan. Jammer, maar ik accepteerde het, een mooie uitdaging voor de volgende keer. Overall was de sessie met Rebecca uitstekend te noemen, als ze dit niveau vast weet te houden wordt ze ongetwijfeld, mede met haar looks, één van mijn top-favorietjes in PHG!
VAZKOR
6 augustus 2012, 10:33
Ik ben zaterdag 4 augustus ook met deze leuke sexy meid geweest. :freu:Mijn ervaringen met hoe de dames pijpen zijn willen wel eens wisselen, sommigen doen dat uitstekend, Rebecca hier deed dat naar m'n gevoel minder (maar ook niet bepaald slecht). Het neuken met haar was fantastisch, we deden het in verschillende standjes en kwam klaar in doggy-standje. Het contact met haar was warm en gezellig van bij het begin, ze maakte me lekker geil en dit bleef lekker duren! :wink: Was erg tevreden.
MichelJ
9 juli 2014, 13:19
Na 2 jaar weer terug in PHG.
MrCoconut
22 maart 2016, 12:51
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/romania.gif
Rebecca (Roemeense)
Leeftijd:26 jaarTaal:Engels (goed)
Haarkleur:DonkerblondHaarlengte:Halflang
Lengte:1.55 m - 1.60 mPostuur:Stevig
Tatoeage:JaLichaamsdeel:n.v.t.
Piercing:NeeLichaamsdeel:
Cup-maat:BSiliconen:Nee
Kleur ogen:BlauwHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/3sterren.jpg
Prijs:50 euroTijdsduur:30 minuten
Service:NMC, PZC, Deepthroat, Tongzoenen, Zoenen, Beffen, Aftrekken, Rimmen bij haar, Russisch
Extra info:Kleine tatoe op linkerpols. Heerlijke zachte, volle borsten.
Mee naar kamer geweest, eerder een c- cup. De service was niet wat ik vind Top, maar voor een eerste kamer van de dag moet er niet zoveel gebeuren! Pre-sales was het leukste van het verhaal, helaas. Hoewel niet slecht toch geen herhaling voor mij...
MrCoconut
22 mei 2016, 12:33
Mee naar kamer geweest, eerder een c- cup. De service was niet wat ik vind Top, maar voor een eerste kamer van de dag moet er niet zoveel gebeuren! Pre-sales was het leukste van het verhaal, helaas. Hoewel niet slecht toch geen herhaling voor mij...
Ze heeft een wat steviger postuur, waardoor haar borsten voller zijn. Maar het is toch echt een B-cup...80B voor de kenners [emoji5]
Champollion
1 september 2016, 20:29
De service was niet wat ik vind Top, maar voor een eerste kamer van de dag moet er niet zoveel gebeuren! Pre-sales was het leukste van het verhaal, helaas. Hoewel niet slecht toch geen herhaling voor mij...
Ik heb vanavond met Rebecca gekamerd. Min of meer zelfde indruk. Tz beperkt, pzc middelmatig. Gelukkig was het mijn eerste dame.
30' 50 euro.
Herhaling blijkbaar niet. Jammer ik vind haar "frumoasa".
goolfy69
11 september 2016, 08:11
Voorbije donderdag, laatste kamer van de dag, goede sessie : tz,pzc, #standjes!
mentholbear
25 augustus 2018, 00:20
Wow, wat weinig recensies en ook van zo lang geleden. Gezien het paspoortje geloof ik toch hier te moeten wezen. Donker blonde met fraaie blauwe kijkers. Op de 4e woensdag van juli een lekkere kamergang met haar gehad. Een troeteltante.
mentholbear
13 december 2019, 20:07
Eergisteren een lekker kamertje met haar gehad.
brombeerzuid
13 december 2019, 20:12
Eergisteren een lekker kamertje met haar gehad.
Je bent eergisteren goed op dreef geweest. :biggrin:
mentholbear
13 december 2019, 21:38
Je bent eergisteren goed op dreef geweest. :biggrin:
Plan was eigenlijk alleen Carina, Daniëlle en Rebecca. Maar het liep een beetje anders :tongue:
Verslagje volgt later.
brombeerzuid
13 december 2019, 21:40
Plan was eigenlijk alleen Carina, Daniëlle en Rebecca. Maar het liep een beetje anders :tongue:
Verslagje volgt later.
Euh en je voorgerecht dan, aida:hammer:
mentholbear
13 december 2019, 21:46
Euh en je voorgerecht dan, aida:hammer:
Goed dat je me er aan herinnert.
Die staat er bij de betreffende menu kaart zojuist bijgeschreven.
Overigens was er ook nog een nagerecht, waarover later in het verslagje meer.
phoenix
14 februari 2020, 20:22
Een dame uit heaven7 was er ook , en een paar hele mooie roemeense dames waar ik de nodige bedenkingen bij had... kortom ik wist het niet, tweede ronde werd een roemeense die zich in heaven7 Rebekka noemde geloof ik, ze was 10 jaar geleden al bekend ervaren dame las ik hier op ets forum, wisselende recensie, met een heel nauw kutje ... het pijpen was alsof ze je leuter likte zoalsze aan een ijsje likte, het neuken was zalig met haar bovenop, zoenen deed ze niet, dus eenmalig plezier met een dame die waarschijnlijk ook pas alle registers opentrekt wanner je wat meer kolen neerlegt.
mentholbear
10 september 2021, 23:40
Heerlijk kamertje gehad met deze Roemeense met bambi ogen.
mentholbear
21 september 2021, 11:55
Wederom genoten van een heerlijk kamertje met deze Roemeense.
mentholbear
14 december 2021, 00:05
Gisteren was deze oudgediende het 2e gerecht op mijn menu. Heerlijk van haar genoten.
mentholbear
21 februari 2022, 19:34
Vandaag me weer heerlijk laten verwennen door deze oudgediende met 50p30.
mentholbear
8 maart 2022, 17:38
Eind van de avond me gisteren heerlijk door deze Roemeense laten verwennen.
mentholbear
4 april 2022, 18:26
Voordat ik de gamba bak in duik, dacht ik Rebecca te verassen. Ze kent me echter al te goed en had me snel door. Heerlijk kamertje voor 50p30.
mentholbear
23 mei 2022, 17:39
De dag lekker begonnen met Rebecca met haar 2 zachte kussens voor 50p30.
Na 6x heerlijk ditmaal slechts lekker? :gruebel: Of is hier ook sprake van inflatie? :tongue:
mentholbear
23 mei 2022, 18:07
Ze trok haar poes wat weg. Alsof ik sambal achter de kiezen heb :rolleyes:
Ik denk eerder knoflook van de gamba’s :biggrin:
dacht ik Rebecca te verassen
:eek: Heb je haar in vuur en vlam gezet? :flaming:
JonnyFontane
23 mei 2022, 18:37
:eek: Heb je haar in vuur en vlam gezet? :flaming:
Waarmee?
mentholbear
23 mei 2022, 18:53
Ik denk eerder knoflook van de gamba’s :biggrin:
Mocht ik willen... dat ze rond het middag uur al de gamba's op de grill hebben ;)
Waarmee?
Misschien was m'n extra frisse smintjes iets te fris :gruebel:
mentholbear
19 juli 2022, 16:49
Gisteren een redelijk kamertje gehad met deze Roemeense blondine.
JonnyFontane
19 juli 2022, 17:15
Het is van lekker naar redelijk gegaan......:biggrin:
Giodude
19 juli 2022, 17:24
Het is van lekker naar redelijk gegaan......:biggrin:
Maar waar plaatsen we lekker? Lekker ontbreekt namelijk in zijn opsomming in ander paspoortje :biggrin:
Jij gaat ervan uit dat lekker voor redelijk komt, maar mij lijkt het eerder redelijk en dan lekker. ;)
Mentholbear is meer van het op herhaling gaan bij dames dan telkens iets nieuws uit te moeten proberen of te moeten variëren. Hoe hoger de gradatie van slecht>matig>redelijk>heerlijk>geweldig>uitmuntend, hoe hoger mijn herhalingsgevaar
mentholbear
19 juli 2022, 23:03
In het voorstel topic had ik eerder aangegeven dat ik al snel een kamertje als lekker beoordeel. Aangezien dat misschien hogere verwachtingen schept bij ijsberen die me niet goed kennen, heb ik lekker vervangen door wat andere waarschijnlijk beren als redelijk ervaren.
Als je oudere dames recensies en verslagjes van me tegen komt, zie je dat ik toen lekker wel als beoordeling gebruikte.
JonnyFontane
20 juli 2022, 05:29
In het voorstel topic had ik eerder aangegeven dat ik al snel een kamertje als lekker beoordeel. .
Als je zes keer per dag naar de kamer gaat beoordeel je al snel iets als lekker.
kempie
20 juli 2022, 06:42
Als je zes keer per dag naar de kamer gaat beoordeel je al snel iets als lekker.
Als je bedoeld je hebt veel vergelijkingsmateriaal dus je zal een redelijke (lekkere) kamer niet als
Goed of top beoordelen dan heb je vast gelijk.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Siberische tijger
20 juli 2022, 07:24
In het voorstel topic had ik eerder aangegeven dat ik al snel een kamertje als lekker beoordeel. Aangezien dat misschien hogere verwachtingen schept bij ijsberen die me niet goed kennen, heb ik lekker vervangen door wat andere waarschijnlijk beren als redelijk ervaren.
Je vergeet even dat jouw recensies helemaal geen verwachtingen bij ijsberen scheppen, althans, ik moet voor mijzelf spreken, bij mij niet.
'Prima kamertje gedraaid met deze dame' zegt mij niks. Hoe was ze? Haastig naar een finish toewerken of rustig opbouwend? Zonder variatie en in 1 tempo pijpen, of anders? Etc. etc. Zo moeilijk is dat niet en dan is er ook geen sprake van herkenning, maar geef je mij als lezer wel een indruk van de dame.
Ja, daar zal je een reden voor hebben zoals je al vaker hebt uitgelegd, maar als jij bang bent voor herkenning door de dames, omdat je een recensie schrijft, moet je vooral lekker met je tabloid op schoot (in de club notabene) gaan schrijven en dan ook nog in slaap vallen. Gek hè, dat de dames erachter komen wie je bent?
Je bent een zeer regelmatige schrijver, gaat elke week naar een saunaclub! Je zou dus een perfecte bron voor andere ijsberen kunnen zijn, mits je wat uitvoerigere recensies zou plaatsen.
mentholbear
20 juli 2022, 23:59
Haastig naar een finish toewerken of rustig opbouwend? Zonder variatie en in 1 tempo pijpen, of anders?
Ja, daar zal je een reden voor hebben zoals je al vaker hebt uitgelegd, maar als jij bang bent voor herkenning door de dames, omdat je een recensie schrijft, moet je vooral lekker met je tabloid op schoot (in de club notabene) gaan schrijven en dan ook nog in slaap vallen. Gek hè, dat de dames erachter komen wie je bent?
Je bent een zeer regelmatige schrijver, gaat elke week naar een saunaclub! Je zou dus een perfecte bron voor andere ijsberen kunnen zijn, mits je wat uitvoerigere recensies zou plaatsen.
Je hebt zeker een punt. Maar ik vind het moeilijk om die grens te trekken wat er onder kamerdetails valt en wat net niet. Want ze kust als een vis ipv sensueel diep met tong impliceert al dat ze kust. En dat kan voor sommigen al een brug te ver zijn. Ik waag me er daarom maar niet aan.
En voor herkenning ben ik niet bang. Ik loop er niet mee te koop dat ik schrijf, maar als het ter sprake komt of dames me er naar vragen, dan stop ik het ook niet onder stoelen en tafels. En zo moeilijk was het in deze specifieke club niet voor de dames om een ijsbeer te herkennen die er 'elke dag' was :rolleyes:
Of die telkens de voederbakken leegplunderde ;)
Zo ook bij mijn laatste bezoek. Cleo liep langs en riep uit 'Again???' toen ik weer achter een bord gamba's zat :baby2:
En ik zit niet opzichtig met de ijsberenforum site rond te lopen. Ik zat in een rustig hoekje waar niemand zag wat ik precies op m'n mobieltje deed. M'n warme kruik kon me niet eens vinden, zo goed lag ik verscholen.
Zou inderdaad een perfecte bron kunnen zijn. Ware het niet dat naast bovengenoemde gebreken, dementholbear nou ook niet bepaald goed is in het onthouden van alle details van een dame. Laat staan een cup maat goed inschatten... @Eddy_V wanneer begint die cursus nou? :smoke:
mentholbear
2 augustus 2022, 23:24
Vandaag heeft ze me heerlijk verwend tijdens een kamertje.
mentholbear
25 oktober 2022, 00:53
Ook vandaag heeft ze me weer verwend tijdens een kamertje. Service is wel basaal.