Volledige versie bekijken : Marry (Cubaanse) Villa Tinto, kamer 40
Jovibeer
23 maart 2016, 21:34
Marry (Cubaanse)
Leeftijd:30 jaarTaal:Engels (matig)
Haarkleur:DonkerbruinHaarlengte:Lang
Lengte:1.75 m - 1.80 mPostuur:Stevig
Tatoeage:NeeLichaamsdeel:N.V.T.
Piercing:NeeLichaamsdeel:N.V.T.
Cup-maat:CSiliconen:Nee
Kleur ogen:BruinHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/4sterren.jpg
Prijs:50,00 euroTijdsduur:30 min. minuten
Service:NMC, PMC, Zoenen, Beffen, Aftrekken
Extra info:
Jovibeer
23 maart 2016, 21:35
Nadat ik twee rondjes door het SKW was gegaan…….bleef ik twijfelen wie vanmiddag mijn tweede dvp zou worden. Ik heb al een tijdje de blonde dame op het oog bij de Verversrui….die vaak in haar roze pakje zit.
Maar uiteindelijk ben ik gegaan naar de vrouw die bijna in de hoek van Villa Tinto zit. Het was even de trap op klimmen…...maar wow wat een grote kamer daar boven zeg!! Daar kunnen nog veel dames jaloers op zijn. Eenmaal boven vertelde ze mij dat ze geen Thaise is, maar uit Cuba komt…..dat had ik niet verwacht...maar och..dat doet er ook niet toe. Echt tongzoenen doet zij dan weer niet...toch weet deze dame wel van aanpakken en wat genieten is. Ze houdt ervan om met haar clit gespeelt te worden….maar LET OP: doe dit niet te lang en te vaak. Zo tegen het einde moest zij even naar de toilet….omdat ze zei dat ze klaar was gekomen…..zij dus wel hihihihi, ik nog niet!!!
Maar tijdens deze sessie lekker met elkaar gespeeld en ook in verschillende standjes geneukt. Echt vingeren liet ze niet toe, toch vond ik het wel een geslaagde sessie. Zij is geen dame van de klok….want zo tegen het einde had ik het even gehad...en zei ze dat het half uur nog niet voorbij was...dus nog even doorgaan!!!! Uniek toch?