Nedlovefkk
24 maart 2016, 22:20
Vamdaag voor de verandering eens naar huize Sandra te Breda geweest. Met Alicia naar de kamer gegaan. Een NL jongedame met een latijns amerikaanse achtergrond. Ik dacht zelf dat ze Marokkaanse was maar nee, dat ontkende ze. Dame heeft killer lijfje met forse naturelle borsten, gladde huid, ronde kont die perfect bij het lijf past. Prachtig gezicht en krullerig haar. Het was mijn kennismaking met haar en het huis maar wat was dit een goede sessie. Sessie van 30 min al heb ik het niet echt volgemaakt. Was na 20 min al zeer tevreden en uitgeblust. Dame is spontaan en leuk. Maar goed dat Breda zo'n takke eind rijden is voor me, maar indien ik weer in de regio ben dan bel ik zeker op om haar aanwezigheid te verifieren. Twijfelde nog om naar RVP te Made te gaan maar dus toch maar niet gedaan. Ik dacht die privehuizen afgezworen te hebben maar dit was qua prijs/kwaliteit op een meer dan redelijk niveau. Alicia weet het spelletje heel goed mee te spelen en ziet er onwijs geil uit. Je moet de kont van deze dame gezien hebben al was haar figuur in totaliteit nog indrukwekkender. Mooie witte tanden en onderkaak nog een beugel of iets wat er op lijkt.
Pmc, nmc, tongzoenen
Schade: 65 eur
Pmc, nmc, tongzoenen
Schade: 65 eur