PDA

Volledige versie bekijken : Sara (Duitse)



yylover
26 maart 2016, 10:39
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/germany.gif




Sara (Duitse)
Leeftijd:26-29 jaarTaal:Duits (goed)
Haarkleur:ZwartHaarlengte:Kort
Lengte:1.65 m - 1.70 mPostuur:Slank
Tatoeage:OnbekendLichaamsdeel:
Piercing:NeeLichaamsdeel:
Cup-maat:CSiliconen:Nee
Kleur ogen:OnbekendHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/4sterren.jpg

Prijs:50 euroTijdsduur:30 minuten
Service:NMC, PZC, Deepthroat, Eierlecken, Tongzoenen, Zoenen, GFE, Beffen
Extra info:Loopt altijd rond in topje en naakt van onder

yylover
26 maart 2016, 10:46
Sara kan je niet missen. Heeft kort zwart haar en een vriendelijke glimlach. Zit meestal aan de tafel bij de ingang van het restaurant. Loopt daarna even kort door de wellness om weer terug te keren naar haar vaste plaats. Is Duitse maar met turkse achtergrond.
Stond al langer op mijn verlanglijstje. Lieve meid, met een opwindende (voor mij weer net iets andere) blowjob techniek. Neemt de tijd om jou een heerlijk half uurtje te bezorgen.
Leeftijd moeilijk in de schatten, werkt al ruim 4 jaar in diverse clubs. HHG is groot.

yylover
26 maart 2016, 12:08
@Admin. Zie nu pas dat ze al een paspoortje had, bijna 2 jaar geleden.

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?31139-Sarah-Zara-(Turkse-Duitse)

cheasehead
31 maart 2016, 11:05
Sara stond al lang op mijn verlanglijstje maar tot nu toe was het er nooit van gekomen, ondanks kreeg ik de tip van yylover dat hij met haar was geweest en het was hem goed bevallen.
Sara is een lieve meid met een mooie body geen zak met botten maar ze heeft een lekker lichaam waar je je eigen goed aan vast kan houden zonder dat ze dik is.
Verder een prima BJ en vervolgens lekker met haar geneukt en het karwei afgemaakt in doggy.

HHG 100%

Champollion
29 mei 2016, 20:20
Sara is sinds een paar dagen in Ratingen/acagold. Als "Tantra masseuse".

pret
30 mei 2016, 07:15
Wellicht kan Eddy haar ook opnemen in zijn massage tour. Wellicht wordt het een happy ending. :biggrin:


Sara is sinds een paar dagen in Ratingen/acagold. Als "Tantra masseuse".

flicki
10 juni 2016, 14:12
hey beren, ik ben helemaal nieuw op dit forum, maar lees wel heel regelmatig de een en andere recentie op diverse fora... wou gewoon even zeker zijn dat de jullie de zeer attraktieve Sara uit PSR bedoelen die nu blijkbaar in aca gold zit? want idd bij PSR zeiden ze mij dat Sara er niet meer werkt en uiteraard helemaal gestopt was met de job! Sara zat heel dikwijls met een andere dame in de bar, te wachten op een triootje, juist? ze is nogal dominant aangelegd eens op de kamer en kleedde zich er ook wel wat naar? hebben wij het over dezelfde Sara...:) en kunnen jullie mij bevestigen dat ze wel degelijk nog actief is en dan in acagold? zou wel heel graag nog eens met haar op de kamer gaan... want het was toch de enkele keren dat ik met haar gekamerd heb, heeeeeeel goed!

Champollion
14 juni 2016, 06:07
en kunnen jullie mij bevestigen dat ze wel degelijk nog actief is en dan in acagold? zou wel heel graag nog eens met haar op de kamer gaan... want het was toch de enkele keren dat ik met haar gekamerd heb, heeeeeeel goed!

Vorige zaterdag was ze nog in Ratingen.

flicki
14 juni 2016, 10:07
dank je... dan zal de volgende daguitstap naar Aca Gold zijn :-)

flicki
28 juni 2016, 10:42
blijkbaar zit ze een weekje in PSR te werken en de week erop idd als tantra masseuse in Aca Gold.
zo wist mij haar ex-trio vriendinnetje uit PSR (Aline denk ik) die nu in Aca Gold zit mij te vertellen...:)