PDA

Volledige versie bekijken : Ashly - Den haag

mr big
30 maart 2016, 09:05
http://www.kinky.nl/sex-afspraken/vrouwen/552897-Ashly-21-jaar/default.aspx

Gisterenmiddag ben ik bij deze heerlijke hindoestaanse meid geweest. Normaal geil ik alleen op kleine voetjes maar ik was zo geil als boter. Dat ik haar schoenmaat 39 ook wel wou proberen. En dat beviel me ook wel toen ik ashly haar beiden pumps uit trok. Kwam er een heerlijke naturel geur van haar voeten af waar mijn lul goed stijf van werd.

Ashly ging met haar voetzolen over mijn gezicht heen. En ik likten ze lekker de smaak van haar zweet was heerlijk. Ashly begon me lekker nat en zo diep als ze kon te pijpen. Het was zo lekker dat ik haar moest stopen anders ging het goed fout. Ashly ging naast me liggen met haar tenen mijn kant op.

Terwijl ik aan haar tenen lag te sabbelen was ze me heerlijk aan het rukken. Ik hield het niet meer en ik spuiten mijn ballen leeg. Ashly bleef lekker lang door gaan met rukken tot mijn zak echt leeg was. Mijn lul was nog goed stijf na het heerlijke klaarkomen. Ik ging op mijn rug liggen met mijn knieen om hoog. Ashly kwam op me zitten en ze ging met haar rug tegen mijn knieen aan zitten. Ze ging weer met haar voetzolen over mijn gezicht heen.

Terwijl ze op mijn verzoek goed hard in mijn ballen kneep. Ashly legten een van haar pumps op mijn borst meer. En ze zei ruik er maar lekker aan dan ruk ik je ballen weer leeg. En dat heeft ze twee keer achterelkaar gedaan. Ashly haar pumps ruikten zo erg lekker dat ik niet eens wou neuken. Ik wou alleen maar haar voetgeur ruiken.

We gingen ons even wassen en een pauze. Ik vertelden ashly dat ik normaal een fetish heb voor kleine hindoestaanse dames voetjes. Maar jou voeten en tenen zijn ook ERG LEKKER en ze ruiken perfect zei ik. Dankje wel lachten ze ze vroeg me om mijn knieen weer om hoog te doen. Ashly ging weer met haar rug tegen mijn knieen aan zitten. En ze deed haar tenen uit elkaar ruik er maar lekker tussen zei ze geil. Hmmm wat een heerlijke geur zat daar tussen.

Ik begon tussen haar tenen te likken en mijn lul was weer stijf. Ik wil nu extra lang genieten ashly zei ik dus ruk me niet in een keer leeg lachten ik. Is goed zei ze ze kneep me exta hard in mijn ballen. Dat is gemeen lachten ik hihihi deed ashly. Ik heb lekker aan haar beiden pumps liggen ruiken en van haar voeten en tenen liggen genieten. Maar na een uur was ik te geil om het nog langer uit te kunnen houden. RUK ME MAAR LEEG ashly gilden ik en dat heeft ze dan ook flink gedaan ook.

Ze heeft me twee keer achterelkaar laten klaarkomen. Terwijl ik met mijn tong tussen haar heerlijke tenen lag te likken. Ashly bleef nog een tijdje door rukken tot er echt niks meer uit kwam spuiten. We zijn ons gaan wassen en de tijd zat er op. Terwijl we onze kleren aan deden vroeg ik of ik ashly haar panty mee kon nemen. Dat is goed lachten ze dan kan je thuis nog een keer genieten van mijn zweetgeur.

Dit waren tot nu toe de lekkerste hindoestaanse voeten en tenen. Alles was perfect mooie voeten lange tenen een heerlijke zweetgeur PERFECT.