PDA

Volledige versie bekijken : Leila (Turkse)



hallodaarbenikweer
3 april 2016, 23:00
Leila (Turkse)
Leeftijd:29 jaarTaal:Duits (goed)
Haarkleur:ZwartHaarlengte:Lang
Lengte:1.60 m - 1.65 mPostuur:Normaal
Tatoeage:OnbekendLichaamsdeel:
Piercing:NeeLichaamsdeel:
Cup-maat:DSiliconen:Nee
Kleur ogen:BruinHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/4sterren.jpg

Prijs:80 euroTijdsduur:60 minuten
Service:NMC, PZC, Tongzoenen, Zoenen, GFE, Beffen, Vingeren, Gesichtsbesamung, Körperbesamung
Extra info:ze zei 29jaar, maar ik zou haar veel jonger schatten

hallodaarbenikweer
3 april 2016, 23:36
Leila is afgelopen vrijdag bij LD begonnen. Haar eerste club. Hiervoor werkte ze als buikdanseres. Ik twijfelde eerst nog of ik naast haar wilde gaan zitten, omdat ik dacht dat ze wat dikkig was. Dat bleek niet zo te zijn. Wulps is een beter woord en strak. Ze is van kleins af aan in Duitsland, dus voortreffelijk Duits. Aangenaam om mee te communiceren, maar toch sloeg wederom twijfel toe toen ze zei dat blasen en kussen extra waren. Dat kan natuurlijk niet. Dus na mijn kennelijk lange zwijgen heropende zij het gesprek, zodat ik kon vertellen dat merkwaardig te vinden. Oké, vandaag all inclusive geen extra's en we spraken voor een uur af. En het werd een goed uur. Boven bleef het gemakkelijk communiceren en ik was verrast door haar wellustige lichaam, nadat ik haar van haar setje had ontdaan. Beetje aan elkaar zitten. Tongen, niet gevarieerd, maar van goede wil. Normaal pijpen, goede inzet, weinig techniek. Heerlijk lichaam. Fijne krachtige billen die tikjes kunnen verdragen. Mijn vingers mogen overal. Zij weet niet goed wat zij met haar handen moet doen. Ze zit wel lekker in haar vel. Spelen met haar grote doch stevige borsten. Haar kutje opent zich en ziet, ruikt en proeft smakelijk. 69 Snapt ze eerst niet. Spelen, pijpen, haar billen onderhanden. Blijven doorgaan. Ze lijkt te genieten. Zij bovenop. Mooi om te zien. Ze weet haar lichaam te gebruiken. Mijn pik was niet superhard, maar bleef het een uur volhouden waar Leila van bleef genieten en niet alleen in haar kutje nat werd en bleef. Ze mist de finesse van de geroutineerde sekswerksters of gewoob meiden met veel ervaring, maar dat gaat vast komen. We genieten van elkaar. Ik hou zelf de tijd in de gaten en wil wel klaarkomen. Als je dat nu wilt mag dat. I'am all yours all inckusive. Over je heen spuiten. Ja, als jij dat wilt. Spuiten. Over haar hoofd, op haar hoofd, borsten en buik. Relaxed. Niet gehaast schoonmaken, maar ook geen geil spermaspel. Seks met een weinig ervaren, goed in haar vel zittende mooie meid, die er net als ik van genoten heeft. Niet slecht voor een eerste keer Leila, een volgende keer wordt beslist beter. Dan ben ik niet meer zo verlegen. Kon niet heftiger en beter volgens haar, wederom een bewijs van weinig ervaring... ;). Na douchen relaxt afrekenen, waarbij ze wederom zei dat alleen deze eerste keer de extra's niet werden berekend. Dat is de waarschijnlijk uit het paspoortje. De extra's ga ik niet betalen. Ik heb echt goede seks met deze nube gehad, maar daar waren die 'extra's' ook wel voor nodig. Maar kom ik haar weer tegen, dan zou ik dit pakketje van een uur voor 80 weer met haar doen. Ze lijkt me geen half uur meid. Rustig beginnen en doorgaan past bij haar.

walkinsock
18 april 2016, 21:28
Ik herken me in het verhaal hierboven. Jammer dat ze extra's (ik heb wel betaald, misschien niet zo goed voor de andere beren) maar een erg goede ervaring gehad. e.e.a. kan nog wat meer ervaren (zoenen was soms erg goed soms een beetje raar) en ook ging ze in bad nogal pijnlijk op mijn ballen zitten :)

Zeker een mooi lichaam (ik twijfelde ook vanwege dat ze wat dikkig leek, maar ze moet denk ik wat andere kleding kopen) zeker het mooiste gezichtje en liefste lach -- Op zich wel herhalingsgevaar maar met die extra's (140,= voor een uur met PZC en TZ zonder FT) denk ik dat het geld beter ergens anders kan besteden.

Super inzet, je ziet haar buikdanseres achtergrond in de wulpse erotische bewegingen, zeker ook in bad...

Glimlach nog steeds!

hallodaarbenikweer
19 april 2016, 07:19
Idd walkinsock jouw beschreven extra's dienen standaard te zijn. Niet meer doen sprak hij vermanend.

walkinsock
20 april 2016, 22:04
Idd walkinsock jouw beschreven extra's dienen standaard te zijn. Niet meer doen sprak hij vermanend.

Okay, zal het niet meer doen :)