PDA

Volledige versie bekijken : Verversrui 24/7, An ex- Pim

rplover
8 januari 2007, 21:14
Haarkleur/-lengte : zwart
Lengte dame : 1.50 m
Postuur/Cupmaat : slank / A
Nationaliteit/Taal : Thailand / Engels
Leeftijd : 22
Tatoeages/Piercings :
Service: NMC / PMC
Voordelen:
Nadelen: slechte recs
Tijdsduur : 15 min
Prijs : 50 euro
Extra’s bij het bezoek:
Dag/Avond: dagshift

Anvers
19 september 2007, 17:09
Pim zit tegenwoordig op Verversrui 05/3. :cool:

Anvers :wink:

Anvers
3 maart 2009, 04:34
Pim ? :confused:

Is dit niet An die op hetzelfde adres werkt ? :confused:

Anvers
26 maart 2009, 02:14
Naar het archief !

intense002
26 oktober 2009, 17:39
Haarkleur/-lengte : Zwart/ kort/halflang
Lengte dame : 1,50m
Postuur/Cupmaat : slank/a
Nationaliteit/Taal : mix japans en nog iets/ engels, beetje nederlands
Leeftijd : 22
Tatoeages/Piercings :
Service: normaal PMC, NMC, Vingeren, beffen, rimmen zelfs lichte SM indien gewenst(niet mijn ding)
Voordelen: hoemeer je haar bezoekt...hoemeer....
Nadelen:
Tijdsduur :30 min
Prijs :50€
Extra’s bij het bezoek:mag alles doen met haar als ze je al beter kent.

Vooral ik kommentaar krijg.... tkan ook Verversrui 9/03 zijn...
weet je, ik let er niet zo goed op...tgaat altijd zo snel die richting uit hé...hihi.

Ok en wat de juiste schrijfwijze van deze dame betreft zal er ook wel discussie kunnen zijn maar ik vraag haar de volgende keer hoe je exact schrijft...das beloofd!

Anngeni is een "kleine" dame die je eens je ze bezocht hebt, je niet meer gerust laat...enfin, niet letterlijk he maar telkens ik aan SKW denk, is het precies Pavlov....

Kben er nu al een keer of 15 bijgeweest en ik moet zeggen dat ze iedere keer "beter" en "beter" wordt. Het is natuurlijk zo dat je mekaar ook beter kan aanvoelen en dan is het niveau zowiezo altijd hoger.

1 keer ( vorige maand) bij haar meer dan een uur binnengeweest. Allebei druipnat van het zweet aan het bekomen en pas dan beseft dat het zolang duurde. ( geen euro moeten bijbetalen maar haar toch meer dan een dikke tip achtergelaten. )

Zij is er meestal met de middag shift maar het kan ook wel eens gebeuren dat ze "later" werkt tot 01:00 uur ongev...

PS: als je er de eerste keer bijgaat, haalt ze koordje tevoorschijn... ik vroeg haar of ik me zorgen moest beginnen maken waarop ze in een lach schoot...
Bezoek Anngeni ook eens en zoek het zelf eens uit waarvoor ze het wou gebruiken...hihi ( niet met mij hé....)
Echt een klein vrouwtje maar een grote DVP.

Anvers
1 november 2009, 14:37
..............Vooral ik kommentaar krijg.... tkan ook Verversrui 9/03 zijn...weet je, ik let er niet zo goed op...tgaat altijd zo snel die richting uit hé...hihi.
Ok en wat de juiste schrijfwijze van deze dame betreft zal er ook wel discussie kunnen zijn maar ik vraag haar de volgende keer hoe je exact schrijft...das beloofd!............
Tja Intense002,

die commentaar krijg je sowieso, want het is NIET Verversrui 07/3, NOCH Verversrui 09/3, maar WEL Verversrui 05/4. :tongue:
En de echte naam is wel degelijk Anngeny, doch meestal wordt zij kortweg Ann genoemd. :smile:

Anvers
25 februari 2010, 02:25
Deze dame werkt al geruime tijd onder de naam Ann op Verversrui 05/4 !:tongue:

incognito boy
9 april 2010, 13:21
Deze dame werkt al geruime tijd onder de naam Ann op Verversrui 05/4 !:tongue:
An en Pim zijn niet dezelfde dames! Zij zijn tweelingszusters!:baeh:
Pim is reeds lang gestopt met dit werk, zij is inmiddels getrouwd.
An, de andere helft van de tweeling, heeft haar plaats indertijd ingenomen. Vandaar steeds de verwarring met An & Pim.:angst:

An is momenteel op verlof. Zij zou terug beginnen op 26 april :freu: , maar waarschijnlijk niet meer op haar oude adres.

Waar wist ze nog niet, maar het zou wel ergens in de Verversrui zijn. Zij werkt steeds in de dagschift tot 18:00 u. en heeft steeds een bordje met 'Soft SM' aan haar raam hangen. Zij doet ook 'gewone' sex. Zaterdag's werkt zij niet, maar wel alle andere dagen, ook op zondag.

antoine
19 november 2010, 19:21
Deze dame zit al geruime tijd op Verversrui 24/1 !

lustman
7 maart 2011, 01:48
Haarkleur/-lengte : zwart
Lengte dame : 1.50 m
Postuur/Cupmaat : slank / A
Nationaliteit/Taal : Thaise / Engels en wat Nederlands
Leeftijd : 25
Tatoeages : rond de navel en op de onderrug
Service: NMC / PMC / massage & soft-sm
Voordelen: vriendelijk en correct
Tijdsduur : 15 min
Prijs : 50 euro
Dagdeel: dagshift ( werkt alle dagen , behalve zaterdag )

Een knappe Thaise die aan soft-sm doet. Mischien wel een interessante combinatie ? Heb deze dame al vaak gespot , echter was het er nooit van gekomen om binnen te gaan. Nu was het dus zover. Daar ik niet in de mood was voor soft-sm , maar gekozen voor het standaard programma pmc en nmc.
Deze Aziatische lolita weet je perfect op te warmen door middel van een geile blik op te zetten , dit in combinatie van een super lichaam. Al snel volgde een pmc , cowgirl en het finale shot werd gelost in de hondjes positie. Tijdens de daad werd ik aangemoedigd met wat geile praat. Globaal genomen een goede sessie. Daar dit de eerste x was , ben ik er vrij zeker van dat het de volgende x nog wat beter kan zijn. Heb ook wat info genomen ivm het programma soft-sm. Hier advieseerde ze om voor 30min te kiezen. Deze toestanden nemen nu éénmaal wat meer tijd in beslag. Op het nachtkastje lagen de volgende attributen : dildo's , vibrators , zweep & bondage spullen. Wordt vervolgd...:wink2:

lustman
18 april 2011, 00:34
Kort en bondig : de koorknaap heeft zich laten strikken. :tongue:

Anvers
11 maart 2012, 03:49
Adres al geruime tijd : Verversrui 24/2 !

dé connaisseur
21 mei 2012, 00:24
An staat tegenwoordig op de Verversrui 24/7.

Kan de moderator dit adres aanpassen?

dé connaisseur
22 mei 2012, 22:07
Volgens mij kunnen beide topics worden samengevoegd.

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?4483-Verversrui-24-7-An-ex-Pim