PDA

Volledige versie bekijken : Schippersstraat 05/4, Amira



rplover
8 januari 2007, 20:16
Haarkleur : bruin
Lengte dame : 1m60
Postuur/Cupmaat : slank/ C
Nationaliteit/Taal : Marokaans / frans
Leeftijd : 35
Tatoeages/Piercings :
Tijdsduur : 20 minuten
Prijs : 50
Nacht



Allee, Anvers, jij hebt deze Marokkaanse schoonheid al eens bezocht, dus laat ik de eer aan U dit paspoort aan te maken :D

Anvers
8 januari 2007, 21:39
Vermits rplovrer en 099 mij de "oren van mijn kop zagen" om de recensie over mijn bezoek aan Amira hier neer te pennen, zal ik het maar doen, vooral omdat rplover vandaag zo zijn best gedaan heeft. :p

Ik moet er wel bij zeggen dat dit bezoek al dateert van een maand of 8 geleden. ;)

Weeral eens op stap op een bepaalde dag, en vooraleer terug naar huis te keren, aangetrokken door een dame met mooi en aantrekkelijk gezichtje, die al enkele malen vriendelijk :wink2: lonkte tijdens het voorbijwandelen.

Zij stelde zich voor als Amira, Marokkaanse.
Boven aangekomen, zich uitkleden en het bed op.
Zij begon al direkt diepgaand te pijpen, was misschien een beetje ruw, doch al bij al goed. Daarna nmc, deze maal in doggy style, was tamelijk goed, doch niet passioneel.

Wat zeer goed aanvoelt zijn haar borsten :tietjes: , echt naturel, c-cup, en werkelijk zeer heerlijk om onder handen te nemen. Ook heeft zij werkelijk zeer mooie ogen die je zeer indringend bekijken. :cool:

Het is de eerste maal dat ik deze Amira opmerk; Zij is er elke dag van ca 22 uur tot 6 uur ’s morgens.
Al bij al een tamelijke ervaring, doch ik weet nog niet of er een vervolg aan komt.

Haarkleur : bruin
Lengte dame : 1m60
Postuur/Cupmaat : slank/ C
Nationaliteit/Taal : Marokaans / frans
Leeftijd : 35
Tatoeages/Piercings :
Tijdsduur : 20 minuten
Prijs : 50
Nacht

Anvers :bye:

Anvers
15 januari 2008, 17:17
Amira is verhuisd en staat tegenwoordig op Schippersstraat 23/2. ;)


wico

Anvers
22 maart 2008, 01:23
Amira is verhuisd naar SS 24/8 !


wico

Anvers
11 mei 2008, 21:21
Amira is opnieuw verhuisd en wel naar Schippersstraat 05/4. :cool:


wico

Anvers
15 juli 2008, 22:27
Marokaanse Amira is er al een tijdje niet meer, dus haar maar best naar het archief verhuizen.


wico