PDA

Volledige versie bekijken : Lia (Roemeense)

Admin
8 april 2016, 17:42
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/romania.gif

Lia (Roemeense)
Leeftijd:23 jaarTaal:Duits (goed), Engels (goed)
Haarkleur:RoodHaarlengte:Halflang
Lengte:1.45 m - 1.50 mPostuur:Zeer slank
Tatoeage:OnbekendLichaamsdeel:
Piercing:OnbekendLichaamsdeel:
Cup-maat:BSiliconen:Nee
Kleur ogen:Herhalingsgevaar:
Prijs: euroTijdsduur: minuten
Service:NMC, PZC, FT, Beffen, Massage, Aftrekken, Vingeren
Extra info:

Admin
8 april 2016, 17:43
https://www.ijsberenforum.com/img/heaven/lia1.jpg (http://www.heaven7-saunaclub.de)

https://www.ijsberenforum.com/img/heaven/lia2.jpg (http://www.heaven7-saunaclub.de)

https://www.ijsberenforum.com/img/heaven/lia4.jpg (http://www.heaven7-saunaclub.de)

rmjhexe
8 april 2016, 20:34
Spreekt ook nederlands

licky luke
26 april 2016, 21:08
Spreekt ook nederlands

Veel te goed zelfs.... ;):biggrin:

Vandaag de eerste keer ontmoet alhoewel ze naar eigen zeggen al twee jaar in Heaven 7 werkt. Maar omdat ze haar haar telkens verandert heb ik haar misschien nooit herkend?

Wat een leuk, gek, lekker en geil ding is dit!

Ze was al aan het gekken toen Sjeufke en ik nog aan de cola zaten inde bar en toen we wat wilden gaan eten vroeg ze brutaal waarom we weg gingen. Ze volgde ons naar de ruimte waar het ontbijtbuffet stond en bleef ons beiden in de gaten houden en gekken opmerkingen maken. Lachte bijna continu, waarvan grotendeels ondeugend, en was een echte spring-in-het-veld (lees ook: huppelkutje) tussen de rest van de dames. Kijk, zo val je op en trek je positieve aandacht. Het duurde dan ook niet lang of ze ging met Sjeufke en mij mee naar buiten om een peuk te roken. Ze ging gezellig tussen ons in zitten, waarop Sjeufke al (weer) kwam met het voorstel om een sandwich te doen, maar ik bedankte daar liever voor en naarmate de tijd volgde kroop Lia steeds dichter tegen me aan. Ze bleef ondeugende grapjes maken en kreeg met gemak een grote smile op zowel het gezicht van Sjeufke als het mijne. Helaas moest Sjeufke nog douchen voordat hij een kamertje kon maken en daarmee was het lot van Lia dan ook beslist: het werd een kamertje met mij. Nou ja, een kamertje, zeg maar gerust eenkamer. Anderhalf uur zijn we weggeweest, wat voor mij op zich geen bezwaar is maar voor haar wel even vreemd was. Blijkbaar is ze meer gewend aan halve uurtjes, hoewel ze zelf al gauw na de start van onze kamer zei dat dit waarschijnlijk langer dan een half uur zou gaan duren.

Lia is een heerlijke zoenster, waarbij ze haar tongpiercing graag inzet, maar ook graag zachtjes op je lip bijt en aan je tong zuigt. Heerlijk dus! Ze zoent en bijt en likt overal waar ze maar zoenen, bijten en likken kan, en doet dat met volle overgave. Haar ogen zijn (naar mijn mening ) om in te verdrinken en dat gebruikt ze dan ook geraffineerd door op kamer haar (sexy) brilletje af te zetten.

In eerste instantie ging het grappen en dollen op kamer gewoon door, inclusief ondeugend teasen, maar toen ik haar borsten zoende en daarna haar buik, werd ik zachtjes doch vastberaden verder naar beneden geduwd ten teken dat daar nog meer lekker was om te ontdekken. Toen ik haar heerlijke kutje onder m'n neus en tong had, proefde ik haar vocht al en werd mevrouw meteen stil. Geen grappen en lachjes meer, maar in plaats daarvan zachte en vastberaden kreuntjes... het geen steeds meer naar een dieper gegrom evolueerde waarvan ik dan maar concludeerde dat daarboven iemand het behoorlijk naar haar zin had... Achteraf hoorde ik ook dat ze van 11:00 uur aanwezig was en tot nu toe nog geen kamer had gehad, ofwel er was aan haar kant toch ook een behoefte ontstaan....

Onder het beffen draaide ze zich steeds meer onder mij zodat ze aan een heerlijke pzc sessie kon beginnen. Zacht, gevoelig, vol variatie en heel veel deep throat werd ik gepijpt terwijl ik haar klitje met mijn tong bewerkte... Op een gegeven moment kwam ze steeds meer met haar bekken omhoog om me naar de juiste plekjes te sturen en aan haar aarzeling in het pijpen merkte ik dat ik die plekjes al ras gevonden had... dus af en toe plaagde ik haar door even te stoppen en ook met mijn bekken te bewegen, als teken dat daar ook nog gevoelige plekjes zaten, en waarna ze meteen ook haar pzc taak hervatte...

Zo afwisselend werden we geiler en geiler en op gegeven moment had mevrouw dan ook zin om te neuken. Ik kreeg een rood condoom aangemeten, werd nog even bijgepijpt en toen kwam Lia over me heen om me te berijden... Een heerlijke cowgirl volgde, waarbij ik merkte dat ze best nauw was en heel soepel in haar bekken. Intussen zoenen, bijten, aan min tepels zuigen, man man wat was deze dame actief!

Daarna omdraaien en in missio verder gegaan waarbij ik lekker hard mocht, nee, moest stoten, iets wat eigenlijk helemaal mijn stijl niet is omdat ik vrij lui ben aangelegd. Maar deze dame had me voldoende geil gekregen om dingen te doen die ik doorgaans niet zo gauw ten tonele breng... Heerlijk close op deze manier verder geneukt, vrijwel continu met tongzoenen begeleid, totdat mijn hoogtepunt r aan zat te komen. Ik vond het echter nog veel te vroeg om er een eind aan te breien dus ik ging van haar af en laste een pauze in. Ze ging even knus tegen me aan liggen, keek me diep in mijn ogen en begon weer te zoenen, terwijl haar handen op zoek gingen naar mijn afnemende erectie. Dat was natuurlijk onacceptabel dus begon te sensueel mijn lul te masseren waarna die in een mum van tijd weer stijf stond. Tegelijkertijd begon ze zachtjes aan mijn tepels te likken en zuigen en toen ze merkte dat ik dit uiterst stimulerend vond zette ze de eindsprint in met haar mond en handjes, om met een heerlijk orgasme mijnerzijds te eindigen. Ze was wel nog een beetje verbaasd over de kleine hoeveelheid sperma die ik produceerde, maar toen ze hoorde dat ik zondag nog drie kamertjes in een andere club had gemaakt was ze toch tevreden over haar resultaat.

Nadat ik wat was bijgekomen kroop ze nog dicht tegen me aan en vroeg og ik het goed vond als ze even wat te drinken en wat sigaretten ging halen. Toen ze hiervoor even weg was zag ik op mijn telefoon dat we net het uur waren gepasseerd en besloot ik er zonder problemen maar anderhalf uur van te maken. Ze was bij terugkomst erg verbaasd hierover, maar tegelijkertijd ook erg blij. En als Lia blij is, dan wordt je dat als haar klant makkelijk ook, daar zorgt ze wel voor...

Voor mij dus bij mijn eerste bezoek aan Heaven 7 sinds lange tijd meteen al weer een toppertje ontdekt!

Reden genoeg om alleen al voor haar nog vaker terug te komen.

Sjeufke
6 juni 2016, 23:19
Op 27 mei met Lia een date gehad.
Ik had de dame een tweetal weken eerder leren kennen tijdens mij vorig bezoek aan Heaven7.
Licky Luke is toen met Lia op kamer geweest en zijn ervaring was meer dan positief.

Lia is duidelijk aanwezig tussen de andere meiden. Heeft het hoogste woord en loopt met een big smile rond. Niet het meisje waar je nou direct voor zou vallen. Een girl next door. Haar speelsheid, ondeugend karakter en wat ik al wist van Licky Luke besloten mij om haar een zuurverdiende donatie te gunnen.

In Heaven7 draag je je sleutel om de nek. Er zit een klikgesp, waamee je de sleutel kunt los maken van het bandje. In no time had ze die ontkoppeld. Na wat spelen klikte ze het terug, echter zonder sleutel. Niets in de gaten. Geen idee dus waarom ze zoveel lol had. Enfin, uiteindelijk was alles weer compleet en konden de presales echt beginnen. Lia heeft duidelijk op de tongzoen-academie gezeten, want daar heeft ze wel kennis van.
Op kamer ging dat spel nog ff door, knuffelen dik oké. Tijdens het blaasconcert kreeg ik telefoon. Een die ik wel ff moest opnemen. De persoon aan de ander kant was nogal lang van stof. Tijdens het luisteren befte ik haar doosje! Lia kwam niet bij van het lachen, gelukkig met beperkt geluid.
Blasen was goed (GOSP = 0,7M). In missio geëxplodeerd!
De service is goed, zeker in combinatie met haar attitude is een herhalingsgevaar zeker aanwezig.

Firehawk
11 augustus 2016, 15:49
Uit verslag:https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?11588-Heaven7-Sauna-Club-Algemeen&p=503206#post503206

Ze was nog niet goed en wel weg, en een meid zette al haar tasje langs me. Piet al weer lachen en na een minuut kwam de meid er aan. Bleek Roemeense Lia te zijn die zich vrij knap Nederlands heeft geleerd, want je kunt er volledig Nederlands mee praten. Ik zag het eigenlijk niet zo zitten want voelde er weinig voor, werd er niet warm van.
Maar ze gaf niet op en bleef bij me. Super lange pre-sale met haar gehad. Eerst aan de bar gepraat, toen naar buiten een lange tijd, waar mijn knopje omging en toch wel met haar wou kameren. Daarna nog binnen op de banken gezeten. Vind het altijd fijn om te tongen met de meiden, hoefde er hier niet om te vragen niks. Geen laf tongetje of het puntje, de hele lap werd naar binnen getorpedeerd. Had ook nog nooit een meisje met tongpiercing gehad, dus daar was ik ook wel nieuwsgierig na. Denk met een pre-sale van een dik uur, toch maar eens naar de kamer begeven.
Ik weet niet meer precies waar ik zat maar was een ruime kamer, netjes, waar een bh aan de muur was gespijkerd.
Toen ze haar hakken uitdeed, schrok ik wel een beetje. Wat is ze klein, ze is maar 1,49m. Ik zeg, jij zult wel in een paddenstoel wonen. Ze kon er wel mee lachen en het feestje kon beginnen. Eerst wat staand zoenen, was niet zo’n succes door het hoogteverschil. Haar opgepakt en boven op de rand van het bed gezet. Weegt niks dat ding. Toen kwamen we beter uit in de hoogte. Verplaats naar het bed en daar ging het tongworstelen verder. Wie houdt van tongen is bij haar aan het goede adres. Echt lang met haar liggen zoenen en rollebollen, heel intens met haar.
Over naar pijpen was ook super, ze slokt hem helemaal op. Zo’n klein meisje maar hij was helemaal weg. Ook kon ze goed overweg met haar tongpiercing, waar ze af en toe mee tegen je eikel aantikt. Voelt echt super.
Ze pakte een condoom, deed die in haar mond en werd er in een keer overheen gezet. Knap.
Geen glijmiddel of spuug was nodig, kon er zo in gaan. Begonnen in missio wat heerlijk was met haar. Pakt je stevig vast, beweegt mee en ondertussen nog flink tongen. Na een tijdje haar vastgepakt en omgedraaid zodat zij bovenop zat, lukte zelfs zonder uit te loggen, dus kon direct verder.
Zij flink mee bewegen boven op me en bleef mij zoenen. Haar vastgepakt en dicht tegen mij aangedrukt en toen gas erop voor de eindsprint. Ik kwam echt super. Ze bleef nog even zitten en toen ze mijn condoom afdeed ging ze de condoom helemaal bijeen persen, om te kijken hoeveel erin zat. Het was meer dan goedgekeurd. Er zaten 45 minuten op dus nog even zitten kletsen en muziek luisteren om het uur vol te maken. Na een tijd vertelde ze dat ze mij nog wou masseren. Ik zei hebben we daar nog tijd voor dan. We keken en de tijd zat er al op. Ze denkt even, maakt niks zegt ze, ga maar liggen. Hele rug ingestreken met olie, en ze begon te masseren ze deed het echt goed, ellebogen er bij en alles. Schijnbaar zat er toch iets vast bij mijn schouder en daar heeft ze wat op liggen kneden. Werkt echt.
Als herboren kwam ik van de kamer af. De tijd was 1,20 of zelfs misschien wel 1,5 uur. Onder bij de trap voor de garderobes verteld ze mij dat ik €80 verschuldigd was. Had wel iets gehoord van een €40 tarief maar had gedacht dat ze wel €50 zouden vragen. Dus voor €80 ongeveer 1,5 uur op de kamer gezeten en ook nog top service gehad. Ik zeg eerlijk, ik geef eigenlijk nooit fooi maar zij heeft wel wat extra’s gekregen, dik en dubbel waard. Al zag ik later na dat mijn fooi alweer de sigarettenautomaat inging en de rest in de gokkast. Maar goed dat moet zij weten. :D
Topsessie!