PDA

Volledige versie bekijken : Claudia (Roemeense)



Admin
11 april 2016, 10:51
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/romania.gif




Claudia (Roemeense)
Leeftijd:22-25 jaarTaal:Duits (goed), Engels (matig)
Haarkleur:BlondHaarlengte:Lang
Lengte:1.70 m - 1.75 mPostuur:Zeer slank
Tatoeage:JaLichaamsdeel:Arm, Rug
Piercing:OnbekendLichaamsdeel:
Cup-maat:ASiliconen:Nee
Kleur ogen:Herhalingsgevaar:
Prijs: euroTijdsduur: minuten
Service:NMC, PZC, Eierlecken, Beffen, Massage, Aftrekken, Vingeren
Extra info:

Admin
11 april 2016, 10:52
https://www.ijsberenforum.com/img/heaven/claudia1.jpg (http://www.heaven7-saunaclub.de)

https://www.ijsberenforum.com/img/heaven/claudia2.jpg (http://www.heaven7-saunaclub.de)

https://www.ijsberenforum.com/img/heaven/claudia3.jpg (http://www.heaven7-saunaclub.de)

https://www.ijsberenforum.com/img/heaven/claudia7.jpg (http://www.heaven7-saunaclub.de)

https://www.ijsberenforum.com/img/heaven/claudia9.jpg (http://www.heaven7-saunaclub.de)

https://www.ijsberenforum.com/img/heaven/claudia8.jpg (http://www.heaven7-saunaclub.de)

gwanfich
16 april 2016, 16:27
Claudia is a thin 22 years old girl with blond hairs and brown/black eyes. Little tits, fit body. She worked before in Dolce Vita and Magnum and indeed i think having seen her in one of that clubs before. She has the name Alina there. Claudia has a bunny piercing in the belly and one upper the lips.

First of all i should mention that i have always received good and serious service in Heaven 7 (and i went there at least 20 times!) and it is not the case anymore.

My favourite one was busy and i was attracted by two other girls including her.

This girl provides a very bad and poor service. :frown:

Her attitude in the room is not correct.

The warm FK i was supposed to receive became some quick smacks without the tongue. Foreplays...? NOTHING: no way for playing, no caress (despite i insisted about it but nothing in the room), no embrace, no intensity, no involvement, no professionalism. Logically she does not take any initiative as she is unable of doing anything anyway. Her lack of presence and carelesness in the room was unbearable and despite making everything for "driving her" in the right direction i had to notice it was useless...

The blowjob now... more than bad, like all the rest... :rolleyes: she barely sucks without rythm and on a slow and monotonous way the extremity of my dick.

Sexually speaking it's ZERO! Total absence of technic. But before all: She makes everything to obstruct and limit the penetration! Using method of certain red light district girls. In cow girl Claudia applies the method "I fold my legs on man's thighs for limiting penetration". I had to repeat her several times to not do it before she understands... but continues anyway!! "oh you know baby some men like and some men don't like like this so just tell me"... i do this only for minutes!!!
Well, what about the doggy she uses the usual method of bad position for not being fucked well, being too high and her ass on the left and not straight, what a nightmare i come back in red light districts swindlers' world but in a club! I made her understand to stay straight but it didn't help... :wand: In more, as if it was not sufficient, she let her hand for limiting again the penetration. Stopped regularly the sex by herself when she saw i avoided her obstacles... Like in missionary where i didn't insist because she made my dick down with such attitude. She dared to tell me then "how to fuck with dead dick"... :betrunken: My dick is hard as a stone since the beginning but she uses tricks for limiting the fuck.

I kindly said to the thekefrau that keeping such kind of girl in their club will quickly spoil their reputation. Heaven 7 is small, serious and safe. Received there even better service usually than in many clubs. Claudia is one of the worst girls' service i have ever met in my "career". She has the level for a laufhaus, not for a club.

I highly disadvise...

Level of service and repetition: 0/5

:1ster:

cassenoisette
16 april 2016, 17:13
Could it be the same girl?
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?38658-Alina-(Roemeense)

Please be a good man:
-just double check if the passport already exists somewhere...If so, no need to open a new one. :capito[1]:
-also, please be kind to inspire your prose a little less from what you have just read(my posts for instance, or that could be just unconscious...) :mad:, appreciated! ;)

gwanfich
16 april 2016, 17:19
For the comparison with RLD girls' i did it many times already when have to do with RLD level in clubs so don't think being a reference and before all i do not need anybody to inspire my prose including yours which is far from being my style. ;) We maybe underwent the same kind of experience recently with different girls but same mediocre service with the same ability to find out what is bad service and described as so, it's all.

cassenoisette
16 april 2016, 17:55
I am not pretending to be a reference either.
Sure, we could have had a similar experience, but that would be like stating the obvious.
We are all trying to not be too repetitive and still personal, i do not want to be unfair.
Thanks for your understanding. :baeh:

gwanfich
16 april 2016, 21:29
It's that girl for sure: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?44869-Claudia-(Roemeense)&p=479137#post479137

NMC? I talked about it...
PZC? Very bad.
Eierlecken ? Haha. No.
Beffen ? Haha. No.
Massage ? Hahaha. She even doesn't use her hands at all, would be difficult for a "massage".
Aftrekken? Yes, for avoiding being fucked. "Handjob" as she said...
Vingeren ? I tried, she refused.

Sjeufke
17 april 2016, 01:03
Op 15 april met deze blonde stoot gekamerd. Een lekker lijf, stevige b-cup. En een met veel humor!

Het was fris op het terras. Claudia had een deken om, desondanks kroop ze dicht tegen mij aan, want ze had het koud. Mijn hand werd naar een van haar borsten gedirigeerd om die van enige warmte te voorzien. Ik dacht even dat die stevige B-cup nep was, maar de zoektocht na naar de streepjescode en bevestiging van haar kant, blijken de boobies 100% natuurlijk te zijn. Claudia heeft een paar tattoos die er wel opwindend uitzien.
Het knuffelgehalte was al meteen van goede klasse en dan is Sjeuf al snel verkocht. Voor de zekerheid gevraagd of ze ook tongzoende en wat ze in haar service pakket heeft! Anaal zit niet in haar pakket. TZ, FT en andere 'normale' handelingen, no problemos! Ze voegde de daad bij het woord en nam me vol op de mond. We lagen verstrengeld op het terras....wat een knuffeldier. Ik was dik overtuigd, tijd om te douchen.

Op de kamer knuffelen, TZ, knuffelen, TZ...... . Blasen was oke, ondanks dat de GOSP bleef steken op 0,7M. Daarentegen wrijft ze met olie de hele handel in. Haar handjes en mond deden afwisselend heel gevoelig werk. En dat maakte het weer heel apart en gevoelig. De kleine Sjeuf stond op spanning. Blasen, TZ, knuffelen.....ik kreeg er geen genoeg van. Ik had een uur met haar afgesproken. Ik vond het zo goed dat ik er nog een half uurtje aanplakte. Uiteindelijk met een FT geëindigd! En die was tot de laatste druppel. :Xrated:
Ik kreeg complimenten over mijn hygiëne! Voor mij vanzelfsprekend! Schijnbaar niet voor alle collega's.... .

Fazit
Dikke klik, prima service en veel lol op de kamer. HHG: absoluut!

p.s. Totaal niet in lijn met eerdere recensies. Het blijkt maar weer eens dat alle recensies 100% kloppen! Zo subjectief als het maar kan zijn. ;D

cassenoisette
18 april 2016, 07:42
Not the same girl, my review could be separated and brought back to Magnum.
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?44932-Claudia-(Roemeense)-ex-Alina-in-Dolce-Vita-and-Magnum&p=385799#post385799

gwanfich's passport should be merged with https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?44869-Claudia-(Roemeense)&p=479137#post479137

Thanks.:betrunken:

fg22
19 april 2016, 18:21
Ik kan recensie van Sjeufke alleen maar beamen en aanvullen: qua Claudia :smile2:

Kom net terug van een vluggertje van 1,5 uur.
Direct al op de bank lekker graai en grijp op goede manier ..

Ze was met 3 andere leuke dames 20-30jr in speelhalletje op de bank ..
Liepen gaandeweg geweldig mooie en op 't oog sympathieke dames rond ..
Sprak er een paar en van die geloof ik dat wel .. Bianca, Eva, en Spaanse/Portugese
Zag er steeds meer voorbij komen; Afrika, Z-Amerike, Spanje, Roemenie, ??
Fotomodellen uit alle werelddelen, zo lijkt het ..

Dat daarvoor niet meer beren wat langer aankomen .. Echt moeite waard m.i.! :smoke:

Recensie Claudia zelf!
Wat voor KuschelMaus is dat ..
Beschrijving klopt aardig, hoewel A++ kan ook B-tje zijn ..
Liggen lekker in de mond ..
Bij goede sex maken hormonen dat nog wat ronder ..
Binnen 2 maanden met regelmatig echt losgaan ..
Lekkere handjesvol .. Ruige tattoos, maar errug lief ..
Services ook goed, vooral heel attent wat en hoe jij het wil .. :t15122::t15111:
Wel klik hebben en dan heb je ze zo natuurlijk nat ..
Dat gebeurde dus ook, maar ik likte en masseerde ook lekker ..
Vond zij althans, en de Muschi liegt niet .. Het lijf liegt immers nooit !
Zucht: Die condooms toch .. Dan maar weer anders proberen ..
Sinds mijn hartoperatie laat ie 't daarmee te vlug afweten ..
Jaja-nee, jaja-nee jaja-nee ..
Maar evengoed heeeeel lekker ..
Lekker lijfcontact .. MassageS in allerlei standjes ..
Had uur geboekt, maar verlengd, ivm goede Kuschel-/Pijpnivo ..
Leek wel een super-Tantra-sessie ..
Met heeeeeel veel standjes (ook Kama-Sutra) :t15134::t15126::t15113::t15116::t15119::t15125::t 15122::t15111:

Voor mij TOPsessie en voor herhaling vatbaar met haar ..

Daarna lekker luxe broodje en heerlijke Kartoffelsuppe, 2 kommen !

Baas vroeg bij weggaan ervaring en dat was dikke 10 voor mij ..

Hoe heet dat ook weer? Wiederhohlungsgefahr !

Ook sowieso voor wat ik aan dames niet aan de beurt kon laten komen!

Alleen echt te weinig beren in de middag na 15u ..
Ik kwam 13.40u, en kwam eerdere vertrekkende vluggerberen tegen ..

Buiten mooier ingericht, veel nette lounge-seats en meer sfeer ..

Meer (NL/D) beren maakt m.i. betere sferen ..

Sprak paar aardige, wat oudere 50+Duitsers ..

Met humor .. Vaste gasten .. Relaxed types ..


Beheerder ook even ontmoet en gesproken .. Aardige vent ..

Heel open en benaderbaar type .

Kon wel weer eens oude huiskamersfeerdrukte van weleer worden ..





Op 15 april met deze blonde stoot gekamerd. Een lekker lijf, stevige b-cup. En een met veel humor!

Het was fris op het terras. Claudia had een deken om, desondanks kroop ze dicht tegen mij aan, want ze had het koud. Mijn hand werd naar een van haar borsten gedirigeerd om die van enige warmte te voorzien. Ik dacht even dat die stevige B-cup nep was, maar de zoektocht na naar de streepjescode en bevestiging van haar kant, blijken de boobies 100% natuurlijk te zijn. Claudia heeft een paar tattoos die er wel opwindend uitzien.
Het knuffelgehalte was al meteen van goede klasse en dan is Sjeuf al snel verkocht. Voor de zekerheid gevraagd of ze ook tongzoende en wat ze in haar service pakket heeft! Anaal zit niet in haar pakket. TZ, FT en andere 'normale' handelingen, no problemos! Ze voegde de daad bij het woord en nam me vol op de mond. We lagen verstrengeld op het terras....wat een knuffeldier. Ik was dik overtuigd, tijd om te douchen.

Op de kamer knuffelen, TZ, knuffelen, TZ...... . Blasen was oke, ondanks dat de GOSP bleef steken op 0,7M. Daarentegen wrijft ze met olie de hele handel in. Haar handjes en mond deden afwisselend heel gevoelig werk. En dat maakte het weer heel apart en gevoelig. De kleine Sjeuf stond op spanning. Blasen, TZ, knuffelen.....ik kreeg er geen genoeg van. Ik had een uur met haar afgesproken. Ik vond het zo goed dat ik er nog een half uurtje aanplakte. Uiteindelijk met een FT geëindigd! En die was tot de laatste druppel. :Xrated:
Ik kreeg complimenten over mijn hygiëne! Voor mij vanzelfsprekend! Schijnbaar niet voor alle collega's.... .

Fazit
Dikke klik, prima service en veel lol op de kamer. HHG: absoluut!

p.s. Totaal niet in lijn met eerdere recensies. Het blijkt maar weer eens dat alle recensies 100% kloppen! Zo subjectief als het maar kan zijn. ;D

Ftotal
28 april 2016, 22:02
Ich habe letzte woche donnersta meine freikarte einglöst und kam abends gegen 21.30 uhr an. Ich fand es relativ voll für einen wochentag. Einige gäste und auch ca. 20 mädels habe ich gesehen. Zuerst habe ich mir den club einmal angesehen. Ich finde ih sehr gemütlich. Vom buffet habe ich nichts genommen, da ich vorher noch essen war ☺. Ich hielt ausschau nach einer kandidatin fürs zimmer da ich doch ziemlich geil war. Meine wahl fiel auf claudia, die t gefallen. hier teilweise nicht gut wegkommt. Wir haben uns nett unterhalten und dann ging sie mit mir nach oben ins zimmer. Sie gab zk und blies auch langsam und auch mit EL. Sie liess sich schön lecken dabei und irgendwann nahm sie ein kondom und begann zu reiten. War schon ein geiler anblick. Da ich nicht mehr lange aushalten konnte, wechselte ich noch einmal in die doggy position und gab gas zum finale. Nach dem säubern kuschelten wir noch was und redeten bis die 30 minuten um waren. Mir hat es gut gefallen. Da ich am nächsten tag früh aufstehen musste blieb es bei dem einen zimmer aber ich gehe da wieder mal hin wenn ich mehr zeit habe.

fg22
29 april 2016, 20:10
Was er gister, donderdag vanaf plm 13.30u.

Was uit op paar xx Kuscheln, en dat dan zeker nog een keer met Claudia.
Mooie slim(me)line dame met meestal staartjeshaar, 20-er uit Roemenia,
meest opvallend door ontbloot bovenlijfje
met hele mooie A/B-cupjes, handjevol en superservice.
"Anschmiegsam" o.i.d.
Dat zeker.
PZC, NMC, 69, Beffen, (Tong)Zoenen(op kamer)

Kennisgemaakt met aantal leuke collegae(bitches!(Fun)) --->On ToDo-LIst.

Na kamer met haar en soepje weer door. Druk tot 1 mei.

Wel nog even paar zonnestraaltjes gepikt op lounge-ligbank.
Allemaal goede kwaliteit spullen voor loungen in zonnetje.
Mooi sauna buiten ook met koude douche na.

Herhalingsgevaar voor de toekomst

Ronald35
15 mei 2016, 09:51
Deze dame was nummer 3, duurde even dat ik haar kon scoren, ik weet het niet, had dubbel gevoel bij haar, neuken ging moeizaam, net of het niet echt was. Pijpen was zoooooooo fokking bijzonder, echt niet normaal, ze had mij zo hot gemaakt dat ik op exploderen stond maar niet kon komen, het was tooo much, toen even gewacht en begon ze over verlengen, ik zeg ja doe maar 15 minuten, daarna ging het weer, hele mondje volgeblaft. toen gingen we afreken was dus 85euro! 40+25+20 euro extra voor de tijd, ik denk klopt niet, ik aan de theke vragen hoe lang ik op de kamer was, zei ze 25minuten, zie je wel de bitch, ik zei oh ik moest voor 45minuten betalen, oh oh dat klopt zei ze, hmmmmmm ik had ineens geen zin meer......jammer

fg22
16 mei 2016, 10:46
Altijd Bijven Controleren!!

Het A-B-C-devies!

Ik had met haar nooit een (tijd)probleem.
Ik probeer wel vooraf duidelijk te zijn..
Hoe lekker ze je ook kietelt!

Fijn dat je errrrug genoten hebt, want dat waren ook mijn ervaringen ..
Lijkt voorkeur voor (eerst) FMC e/o FO naar extra FT te willen, en dan eerst NMC
Niet andersom, maar is op kamer wel gecharmeerd van verwennerij vooraf van de Muschi in 69

En wat is dan wat extra's?
Waarin doe je dat?
Bij de dames dus in GELD

Wel goed bij haar voorspel en nazit altijd ruim als er geen andere beer aandringt. :happy:
Dat reken ik ook voor afronden mee; soms 50%, meestal 100%, als rest Goed/Top is.
Nogmaals: Met Claudia altijd goede ervaringen.
Alleen 1x extra E5 vragen om sigaretten, maar dat
Maar ze zijn soms ervaren VLUG als het om hun verdiensten gaat. Terecht! :t15134::t15126:
En het is hun Handel!
Ik probeer altijd wel op een soepele manier de bal terug te spelen, of geef toe.
Ach, ervaren beren als wij zijn wel wat gewend, en vooraf dyuidelijk(er) zijn helpt. :smile2:

Op zich is je gezondheid dat wel waard ..

Want NietN..... is verkeerd gespaard. :60[1]::136[1]::29[1]:

Ik ga steeds voor nieuwe ervaringen, maar zij staat op mijn reservelijst H7 bovenaan


Deze dame was nummer 3, duurde even dat ik haar kon scoren, ik weet het niet, had dubbel gevoel bij haar, neuken ging moeizaam, net of het niet echt was. Pijpen was zoooooooo fokking bijzonder, echt niet normaal, ze had mij zo hot gemaakt dat ik op exploderen stond maar niet kon komen, het was tooo much, toen even gewacht en begon ze over verlengen, ik zeg ja doe maar 15 minuten, daarna ging het weer, hele mondje volgeblaft. toen gingen we afreken was dus 85euro! 40+25+20 euro extra voor de tijd, ik denk klopt niet, ik aan de theke vragen hoe lang ik op de kamer was, zei ze 25minuten, zie je wel de bitch, ik zei oh ik moest voor 45minuten betalen, oh oh dat klopt zei ze, hmmmmmm ik had ineens geen zin meer......jammer

Sjeufke
6 juni 2016, 23:20
Mijn tweede kamer op 27 mei was een herhaling met Claudia.

Ik herkende haar in eerste instantie niet, iets ander kapsel en een beetje bijgekleurd. Voor de rest nog steeds een lekker ding om te zien.
Toen ik aan mijn tweede kamer toe was heb ik gezellig met Claudia op het terras in de zon zitten keuvelen, zoenen en knuffelen. Een gezellige meid, die best wel wat te vertellen heeft. Waarbij het mij niet uitmaakt of het nu waar is of niet :smoke:

Op de kamer TZ, knuffelen, blasen, allemaal dik in orde. Ik vond het blasen beter dan vorige keren, veel variatie. Ze smeerde het klokkenspel en kleine Sjeuf met olie in. Haar handjes en mond deden prima werk. En wel zo dat ik een paar keer moest afkoelen. Ze zou goed in een massagesalon kunnen werken.
Deze keer geen FT, maar gewoon met een cowboytje tot een spetterend einde gebracht.
HHG: ja!

Johan35
12 juni 2016, 12:01
Met Claudia gekamerd vorig weekend. Van te voren zat ze relaxed in een stoel bij de speelautomaten. Ze deed niet opdringerig, maar rustig en van ' het mag, graag, maar t hoeft niet per sé '.
Vond ik wel prettig.
Mijn sleutel had nr 10, dus t werd kamer 10.
Claudia heeft een mooi slank lijf. Lekker groot genoeg. Zo ook haar billen: je kunt er even induiken. Haar borsten zijn niet groot, gewoon mooi op maat, en je kunt ze lekker even vasthebben.
Op een rustige zachte manier heeft ze op bed mijn jonge vriend onder handen genomen. Gewoon lekker gepijpt, zodat ik haar mond langs de schacht kon voelen gaan.
Dat deed ze met rust, dat is genieten. Het leuke was dat ze jonge vriend als anaconda omschreef. Net als me in SS als eerder gebeurd is.
Toen ik het toppunt voelde naderen, CD er om laten doen. Daarna rustig in haar vagina gestopt, wilde niet per ongeluk forceren maar haar gewoon lekker rustig n**ken.
Een kort poosje op en neer, en zoals ik al eerder schreef kom ik momenteel wat sneller door de vele stress van afgelopen tijd. Maar t was lekker.

Geen echt napraten, Claudia wilde wel naar beneden. Half uurtje was vol, ben ik van uit gegaan.
50,- briefje had ze geen 10,- terug, theke was onbemensd. Maar geen enkel probleem om haar later de 40,- te betalen.
De durf om goed van vertrouwen te zijn, mensen kennis, de sfeer in de club.... Ik heb haar zodra ik bij de theke kon wisselen betaald.

Goeie sessie met een rustige professionele dame.
HHG: als ik weer in H7 ben: zou zo maar kunnen. C. bedankt.

fg22
15 juni 2016, 16:18
Claudia is ook een van mijn favorieten .. :tietjes:
Zo'n moooie borstjes

Neemt de tijd voor lekker voorspel, waartegen je dan na 5 minuten toch niet meer bestand bent, dus ...

Dan ..

Och .. lees mijn vorige recensies .. :freu:

N.B.
Houdt van masseren en alles uit de kast, dus minimaal 1 uurtje en je krijgt wat ..
Blijft waarschijnlijk niet bij één keer kkkkk komen :biggrin:

Ik doe dat zo t liefst', want kwaliteit bovenal :smoke:

Smaakt alles daarna veeeeeel beter ..

VAZKOR
29 juni 2016, 21:34
Claudia
Bij deze recensie (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?11588-Heaven7-Sauna-Club-Algemeen&p=494224#post494224)

We trokken na een uitgebreide presales van meer dan 40 minuten, dat is bij mij uitgebreid, naar een prachtige kamer. Claudia vertelde me dat die nieuw was: kamer 10 onderaan bij de trappen. Het is een erg romantisch uitziende kamer, ideaal voor een samenzijn met een GFE-dame. Claudia is er eentje die TZ doet, voorzichtige tongetjes maar TZ. Ik likte en werd gelikt, de dame wist me perfect te teasen. Ze heeft een prachtig lichaam, lekkere glooiingen, ik werd zot van haar. Ze speelde mijn favoriete spelletje, was zachtjes dominant. We vrijden, we stoeiden. Het contact was erg goed. We gingen speels over op seks, het condoom deed ik wederom zelf aan. Standje dame boven werd langzaam gedaan. Ik liet mijn handen heerlijk over haar slanke lichaam glijden. Ze is erg speels. Na de seks wat babbelen en tijd vol gemaakt. Super meid! Ze zei dat ik later bij haar kon terugkeren als ik wilde maar het kwam er niet van. De guitige dame met het korte blonde haar wist me genoeg te bekoren en met de presales had ik een langere tijd gespendeerd dan menige dame in een budget-club als deze.

Score: ****

NB100
7 juli 2016, 17:30
Everything Gwanfich said and less

Sympathieke goedlachse dame. Best knuffelig, maar handje in de weg, rare positie om penetratie te bemoeilijken, liefst niet aanraken onder de gordel, kietelig,...

Geen aanrader tenzij de looks voldoende voor je zijn of je moet r een klik mee hebben blijkbaar.

Mistralwind
16 juli 2016, 20:14
Ook ,met deze dame op de kamer geweest:confused:
Beneden in de tuin kwam ze even kennismaken,maar omdat ze het koud had naar binnen gegaan,en daar even verder gekletst.
Servicepakket doorgenomen,en behalve anaal zat het voor de rest wel goed zei ze.
Op de kamer aangekomen,weinig zoenen,vingeren mocht niet,en met 69 kon ik amper bij haar poesje en pijpen ook te zachtjes.
Met neuken inderdaad handje in de weg,die ik dus wel eens moest wegduwen.
Best een aardige dame verder,maar geen herhalingsgevaar voor mij.

J.S.
23 juli 2016, 22:19
Ik heb echt super ervaringen met deze dame op en top heerlijk voorspel massage,likken,pijpen alles lekker uitgebreid vervolgens heerlijk neuken lekker diep ze werd ook nat(zonder dat glij spul,wat het leven soms beter kan maken) dus ging allemaal lekker, maja zij wou mij dat maakt het wellicht allemaal een stuk makkelijker. kortom een mooie dame lekker lichaam mooi kontje en heerlijke borsten, zoals het heurt. BTW deze dame zou ik wel een transfer naar VILLA MARISOL gunnen hehe